ראש כרוב, 23/08/06 13:51
רמלה ולוד תרמו 4 הרוגים שזה 3.5% מכלל ההרוגים,
סטיטסטיקאי, 17/08/06 23:38
קלקלה, 17/08/06 23:37
להחזיר חוק רשיון הנהיגה שבוטל!!!!
האיסטרטג, 17/08/06 20:59
נא לדייק!, 17/08/06 20:44
הקבוצניקים נלחמו על הבית הפרטי שלהם, לא למען העם וארץ!!!!!!!!!!!!!!
והמתנחלים נפלו, 17/08/06 19:42
בשביל ניתוח עלוב כזה לא צריך דוקטור...
צפונית, 17/08/06 19:38
המתנחלים נפלו על הגנת קבוצי ''סרבני המצפון''!
למה? לכל הרוחות, 17/08/06 19:31
יצחק השומר, 17/08/06 18:56
עמית- מורה, 17/08/06 18:36
אני, 04/09/06 10:04
כבר בשלב מוקדם של ה''מלחמה'' הזו, הערתי על כך!!!
לא נשכח, 17/08/06 17:50
הוא צודק כל המרכז ג'ובנקים.. וכל השמולנים שילכו ל''אבא'' נסראללה!!! (ל''ת)
משה בלנגה, 17/08/06 17:47
חמצוץ, 17/08/06 17:35
ארנון, 17/08/06 17:31
זה אומר שההרוגים היו לוחמים גרועים
אסף, מעלות, 17/08/06 17:19
הכל חינוך !!! מורה מאזור המרכז. כנסו כדאי לקרוא.
עמוס, 17/08/06 17:17
הכל חינוך !!!! אני מורה מאזור המרכז. כנסו כדאי לכם לקרוא
עמוס- מורה במרכ, 17/08/06 17:16
נא לא לשכוח: שליש מתושבי הבירה מחרפים נפשם בישיבות...
Arik, 17/08/06 17:16
אחוז היאפים המתגייסים לא הרבה יותר גבוה...
ישראלי, 17/08/06 20:20
נעמה, 18/08/06 00:46
חכ, 17/08/06 17:11
דדי, 17/08/06 17:10
שטרן כמו המחקר הנוכחי מביא רק עובדות. היות ואלו לא נעימות
כבשה מעירה, 17/08/06 17:08
ניתוח הנתונים אינו נכון וגם לא רלוונטי
אמיר, 17/08/06 17:06
די כבר עם החשבונות האלה. כשהתפוצצו אוטובוסים במרכז גם עשו חשבון דמ (ל''ת)
המום, 17/08/06 17:06
לא מתו מהמרכז כי לא הגיעו טילים למרכז !!
שטויות במיץ, 17/08/06 17:01
רק עכשיו גיליתם? לאבא יש עסק? למה לעשות צבא
חנה, 17/08/06 17:00
לפרסם את שיעור הגיוס של בתי הספר בארץ
מאירה, 17/08/06 16:57
בראשם קיבוצניקים?!?!ואני דווקא קראתי על יותר מתנחלים שמתו!אל תסלפו! (ל''ת)
רעות,חדרה, 17/08/06 16:54
בוריס, 17/08/06 16:53
דוד כהן, 17/08/06 16:51
קומפורטי, 17/08/06 16:51
אולמרט,ליבני,חלוץ - תתפטרו מייד
מלכה, 17/08/06 16:51
אתם לא קולטים שזה רק גורם למלחמת אחים?? ומה עם הפצועים??זה לא נחשב? (ל''ת)
שרון, 17/08/06 16:42
יוסי, 17/08/06 16:41
יש לי מה לומר על כך כמורה בבית ספר במרכז הארץ. כדאי לכם לקרוא
יואב- מורה, 17/08/06 16:35
תם, 17/08/06 16:34
אולי חיילי הפריפריה פחות מקצוענים ולכן
נהרגים בקרב, 17/08/06 16:32
''מחקר'' מגוחך, 113 איש לא מהווים מדגם מייצג
מיצפטל, 17/08/06 16:31
קצין לוחם, 17/08/06 16:31
אני מציעה שאלוף שלא אולף יקנה מסננת לפה.
קח אויר, 17/08/06 16:31
לפי בדיקה שערכתי, מחקר זה מוטה שמאלה ומפלה לרעה
כבשה מתקנת, 17/08/06 16:30
soj, 17/08/06 16:24
RIKIKI, 17/08/06 16:23
קשיש, 17/08/06 16:20
מי אמר שהמסקנות הן חד משמעיות ?
מומחה, 17/08/06 16:20
במקום לקטר להגיע היום להפגנה בכיכר רבין .אולמרט ופרץ תתפטרווווווווו (ל''ת)
אזרח מודאג, 17/08/06 16:19
האלוף מעוות את הדברים כך שיתאימו להשקפת עולמו
סיגל, 17/08/06 16:17
ה האשכניזם טמבל, אלה הם הרעים במשוואה!!
גיגי מחצור, 17/08/06 16:16
אין מט''ק במילואים בחצור נקודה !
אסרף, 17/08/06 23:22
אחרי שדיווחתם לחיזבאללה וריגלתם למענם
שלומי, 17/08/06 16:13
רוני, 17/08/06 16:13
הקיבוצים בפריפריה מדרום עד צפון היו גם חומת מגן למדינה
חוקר, 17/08/06 16:12
אל תקשקש! ההתנחלויות היו חגורת בטחון לקבוצים
עוד נראה בנקמה!, 17/08/06 18:43
לתת ליוצאי יחידות קרביות ומילואימניקים
הפתרון היחיד:, 17/08/06 16:12
טפשות קולקטיבית בעד הסטטיסטיקה
ראובן, 17/08/06 16:10
ההשוואה הייתה הרבה יותר קיצונית אם היו משווים יחסית לגוש דן בלבד
אפשר לתקן, 17/08/06 16:09
כמה מפקדים הודחו לאחר התאבדות של חילים
אם שכולה, 17/08/06 16:08
שלמה, 17/08/06 16:07
''הבועה'' התלאביבית היא האיום האסטרטגי האמיתי על מדינת ישראל.
דרור, 17/08/06 16:05
התל אביבים יוצרים חוצץ בינם לבין האויב
דייב, 17/08/06 16:05
עידו, 17/08/06 16:05
צנחן מיל, 17/08/06 16:04
שהתפוצצו לנו מחבלים כל יום לא אמרנו למה הם לא מתפוצצים במושבים,
יהודה, 17/08/06 16:02
נועם, 17/08/06 18:56
זה אפילו יותר חמור - יש הרבה כתומים ודתיים לא מהתנחלויות (ל''ת)
תל אביב מושחתת, 17/08/06 16:01
אה. היינו מנצחים במלחמה אם 100 תל אביביים היו מתים ? (ל''ת)
סטטיסטוקון, 17/08/06 16:01
לשטרנים ולקליינים יש הסבר אחר לתופעה
ר.ס., 17/08/06 16:01
שבח שטרן, 17/08/06 15:59
שיחידי הסגולה, קרביים מגוש דן יסתכלו סביב יראו רק ג'ובניקים
עיניים פקוחות, 17/08/06 15:59
הנתון שמזכיר את אחוז הדתיים בין הנופלים בכתבה המעניינת חסר וחבל. (ל''ת)
משה כהן, 17/08/06 15:58
שלומי, 17/08/06 15:57
העצלות של החוקרים זועקת לשמיים!
נטע, 17/08/06 15:56
נרגילה, 17/08/06 15:54
אין באזור תל אביב גברים אמיתיים
בחורה שהתייאשה, 17/08/06 15:53
קיבוצניק, 17/08/06 15:52
מה שממש מציק לי שבניו של אולמרט השתמטו מהשרות הצבאי
ישראל ישראלי, 17/08/06 15:51
החישוב לגבי יהודה ושומרון אינו נכון
יהודה, 17/08/06 15:51
תפסיקו להתפאר במודיעין- זה תפקיד שבחורות יכולות למלא, צאו להילחם
סלע, 17/08/06 15:50
דוד תדהר, 17/08/06 15:48
ראש אכ''א צודק ב 100%, הנה ההוכחה
יובל, 17/08/06 15:48
רונית, 17/08/06 15:45
לא היה שום צורך בסקר, כדי לבדוק את העובדות האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלו העובדות!, 17/08/06 17:52
כבר ידוע שכל הרצליה עד ראשון ג'ובניקים
אודי, 17/08/06 15:45
ומה עם סביון, כפר שמריהו, קיסריה,
א, 17/08/06 15:44
''מחקר''?! אין ל''מחקר'' הזה שום תוקף סטטיסטי
עמי, 17/08/06 15:42
למחקר הזה יש תוקף בחלקות הצבאיות בבית הקברות
דני, 17/08/06 16:52
קשקוש מוחלט. לא מדובר בחישובי מנדטים לכנסת. אם יש 20
כבשה מעירה, 17/08/06 17:00
אסף, 17/08/06 15:38
צודק. גם אני מורה ואצלנו עסוקים בשיעורי חינוך מיני לתלמידים
עמי, 17/08/06 16:48
מי שעשה את המחקר הוא כסיל גמור
שלומי, 17/08/06 15:38
אתה מדבר שטויות. נהרגו שם ילדים שגרים עדיין עם הוריהם. תתעורר !!!! (ל''ת)
גדעון, 17/08/06 16:49
זה עובד גם ההיפך, לכן הטיעון - מופרך.
כבשה לועגת, 17/08/06 16:55
מי שקרא לזה ''מחקר'' הוא הכסיל
דני, 17/08/06 16:57
הנרי ה 8, 17/08/06 16:58
יורם עוזיה, 17/08/06 17:03
ההיפך הוא הנכון אם תל אביבים היו שוכרים דירות בעירות זה היה נכון. (ל''ת)
מוטי, 17/08/06 20:39
נכון מאוד .כל הפריפריה הצעירים באים לתל אביב
שוכרי דירות, 18/08/06 09:36
עצורררררררררררר!עתונאי נבזה זורק לנו כותרת ואנחנו כמו טפשים מתחילים
הנתנייתי, 17/08/06 15:37
גם כן אלוף, 17/08/06 15:35
ברור שאם יש יותר מתים יש יותר חיילים מהפריפריה, איך לא הבנת את זה?
אלעד, 17/08/06 16:50
מוטי, 17/08/06 17:07
נדב, 17/08/06 15:35
וכמה תל אביבים נהרגו בפיגועים?
חיים, 17/08/06 15:35
תכף תספור לי גם את הרוגי תאונות הדרכים
ירושלמי, 17/08/06 17:03
k28, 17/08/06 15:34
מספר ההרוגים לבד אינו מדד לכלום
שמעון שדה, 17/08/06 15:34
אם אתה חושב שמדד אחר יביא תוצאה שונה- אתה חי בסרט
דניאלה, 17/08/06 16:42
אזרח, 17/08/06 15:33
אשכנזים מפונקים מה עוד אפשר לצפות
חלי, 17/08/06 15:30
חיים, 17/08/06 16:27
sol, 17/08/06 16:29
אני אשכנזי ונעלבתי, תגובה ל-167.
זומבה, 17/08/06 16:30
אשכנזיה גאה, 17/08/06 16:36
לצערינו 3 בני רחובות נהרגו בקרבות
תושבת רחובות, 17/08/06 15:30
מה את ממהרת לבוז? הוא צודק ב 100%
גלית, 17/08/06 16:28
ל166- רחובות היא עדיין פריפריה
נועה, 17/08/06 17:05
איש פריפריה, 17/08/06 15:29
את העבודה של ג'ובניקים במודיעין גם בחורות יכולות לעשות
סלע, 17/08/06 16:29
אני מציע לעשות עוד מס' סקרים בעניין
תל אביבי, 17/08/06 15:27
תגידו, 17/08/06 15:25
מטרת הכתבה אולי לגרום לשינוי בחינוך הקלוקל שניתן בגוש דן
הילה, 17/08/06 16:26
רעות, 17/08/06 17:24
חשוב להציג את מספר המתגייסים ליחידות קרביות מכל אזור
יוסי, 17/08/06 15:25
הבנים של אולמרט סרבנים! אין לו זכות לשלוח בנים למלחמה! (ל''ת)
אזרח מזועזע, 17/08/06 15:25
כן, זה בדיוק מה שצריך - ללבות יותר את השינאה! כל הכבוד לכם טמבלים! (ל''ת)
טל, 17/08/06 15:25
כן, זה הזמן לחשבון נפש. נמאס החינוך לפחדנות ונהנתנות
דקלה, 17/08/06 16:33
כשמדובר בחיי אדם לא ראוי להסתכל במספרים
חגי, 17/08/06 15:22
מי האידיוט שהחליט לפרסם נתונים שמטרתם ליצור פילוג בעם
סרן חי''ר במיל', 17/08/06 15:20
חילול זכר החללים וחילול השם בפרגסיה
LUBER, 17/08/06 16:51
מי האידיוט שהחליט לפרסם נתונים שמטרטם ליצור פילוג בעם
סרן חי''ר במיל', 17/08/06 15:19
האלוף שטרן כועס שלא נהרגו יותר לוחמים מת''א? מפקד כזה בקרב הוא אסון. (ל''ת)
אזרח המדינה, 17/08/06 16:37
העובדות-גלויות לעין כל.צריך פשוט לעין ברשימת הנופלים במתפרסמת,המפקד
כבשה סרקסטית, 17/08/06 17:05
שני עמים, 17/08/06 15:17
התל אביבים עסוקים במצעד הגאווה,יש גבול,סרבנים,וג'ובניקים.
קיבוצניק, 17/08/06 15:16
ל 155 תישכול דברים לפני שאתה כותב
קיבוצניק, 17/08/06 16:25
מה עם התל אביבים במיוחד בני השרים
אלי, 17/08/06 17:36
ריקי, 17/08/06 15:14
שטרן וחבריו במטכ''ל לא יצליחו להסיט אותנו מהכשלון שלהם!
מבויש, 17/08/06 15:13
דיון עלוב ומפלג. בושה.תוצאה של חשיבה מעוותת
אורי, 17/08/06 15:12
מושבניק, 17/08/06 15:11
גוש דן טפילים, 17/08/06 15:10
ביחס למתנחלים יש לעשות הבחנה נוספת חשובה
יהודה, 17/08/06 15:10
רינה, 17/08/06 16:08
באינתיפדה רוב ההרוגים חובשי כיפה
אייל, 17/08/06 15:08
רעיון טוב - פרסמו את נתוני בתי הספר - שהמנהלות יתביישו (ל''ת)
פחות תקציבים, 17/08/06 15:08
כשאני הבנתי בני לא יתגייס-ואת העבודה יעשו העתונאים האמיצים שיצאו ל (ל''ת)
צאו להלחם אתם ט, 17/08/06 15:08
חגי, 17/08/06 15:47
בטי, 17/08/06 15:06
טל, 17/08/06 15:06
וואללה,אתה חייב לקחת את הכדורים בזמן אחרת...פיווו,אתה עף,יותר רחוק
מדינה בהפרעה!!!, 17/08/06 16:39
עמית, 17/08/06 15:05
ת.א. זה מעוז הקדמה והמוסר. לא כמו הכפריים הפרימיטיבים והלוחמנים! (ל''ת)
רחל - מרצ, 17/08/06 15:03
א-מפלגתית, 17/08/06 15:42
רחל - אם את מרצ - אני לא - תתביישי מגעילה דוחה שכמותך
=, 17/08/06 17:07
סטטיסטיקה, 17/08/06 15:03
אביב ישראלי, 17/08/06 15:47
אלמוני, 17/08/06 15:48
על כ''כ מעט הרוגים אי אפשר לעשות סקר
שגית, 17/08/06 15:03
שכנראה החינוך שמקבלים ''בני הספר'' הוא קלוקל
שירה, 17/08/06 15:45
לא רק שרוב הנופלים במלחמה האחרונה היו אשכנזים, אם מסתכלים על המצב
רונית, 17/08/06 15:02
נכון מאוד! המזרחיים צריכים לבקש סליחה מהאשכנזים על זה שהאשכנזים
דורש שויון, 17/08/06 15:35
טליה, 17/08/06 15:38
שלומי, 17/08/06 15:53
אם זה נכון אז זה כי המזרחיים היו מופלים לרעה כי הורידו להם נקודות ב
אהובה, 18/08/06 09:34
הלוחמים הקיבוצניקים פחות טובים
moshe, 17/08/06 15:00
אלמוני, 17/08/06 15:13
טליה, 17/08/06 15:40
אחד מאותם 2%, 17/08/06 16:14
קוקו, 17/08/06 17:11
תל אביב היא זו שמחזיקה בחיים את כל הצפון
תל אביבי עצבני, 17/08/06 15:00
גם עצבני, 17/08/06 15:13
ינון, 17/08/06 16:08
אבי, 17/08/06 16:38
מישהו, 17/08/06 15:17
בני וחבריו בוגרי הצופים מצפון תל אביב כולם משרתים בסיירות בצנחנים (ל''ת)
אבא תל אביבי, 17/08/06 15:18
אבל בוא לא נהיה בנות יענה! יש בתוכנו רבים
אמא לחייל קרבי, 17/08/06 18:21
תל אביבי עצבני, 17/08/06 16:04
רון, 17/08/06 16:43
אם זה קצין, אפשר להבין את התנהלות המלחמה
שפיץ, 17/08/06 15:00
נוצרו פה שתי מדינות..גוש דן שלא אכפת לא והשאר שכן אכפת להם (ל''ת)
igal, 17/08/06 14:59
ארז, 17/08/06 14:59
תרומה במלחמה אינה נמדדת בכמות ההרוגים, אלא בכמות הפגיעות באוייב! (ל''ת)
לא תל אביבי, 17/08/06 14:57
בשביל ילדי שמנת הגדילו את המודיעין
לורי, 17/08/06 14:57
בצער רב אני יכולה לספר לכם על רבים משכני
תושבת הרצליה פ', 17/08/06 14:55
טל, 17/08/06 15:11
מיקל, 17/08/06 15:14
אני, 17/08/06 15:46
יש לביבי כמה חברים טובים מאוד בשכונה
תושבת הרצליה פ', 17/08/06 18:16
ל -122 עדיין מדובר בקבוצה קטנה
יינון, 17/08/06 16:10
עמי, 17/08/06 16:43
ואת המצטרפת, 17/08/06 15:42
דורון נוימן, 17/08/06 14:54
''חוסר אחריות'' הוא להתעלם מהמציאות.
יוסי, 17/08/06 15:10
יוסי, 17/08/06 16:07
טי]שים. זה פשוט בגלל שהאשכנזים הציונים בסיירות
מזרחי בקרבי, 17/08/06 14:53
צחי, 17/08/06 14:52
h, 17/08/06 14:51
ראש אכ''א צודק! המספרים מדברים בעד עצמם! כשבצפון נלחמו, בת.א.. חגגו! (ל''ת)
המשפד, 17/08/06 14:50
חני, 17/08/06 15:00
הקוסם, 17/08/06 14:49
איך אתם לא מתביישים לזרוק ליפי הנפש את האמת בפרצוף ?
עובדות!, 17/08/06 14:48
הנפש הרכה, 17/08/06 15:44
אבי, 17/08/06 14:48
אבל אחוז התל אביבים השם 'נפשו בכפו' במצעד הגאווה הרבה יותר גבוה
בנימין בר, 17/08/06 14:46
הומו גאה, 17/08/06 15:11
שיצעדו כאוות נפשם. אבל זה שהעיריה מממנת את המצעד זה לא בסדר (ל''ת)
פנסיונר רעב, 17/08/06 15:59
למה סופרים מתים??? למה לא סופרים חיילים שמשרתים
מיכאלה, 17/08/06 14:39
שטרן אמר ש% המתגייסים לקרבי מתיכוני ת''א נמוך מאוד
הדיוק, 17/08/06 14:50
ממתי מתים הם מדגם סטטיסטי? כולכם נפלתם על הראש?
מיכל, 17/08/06 14:39
לאכ''א יש גם נתונים לפי בתי ספר
גל, 17/08/06 14:55
אחוז התל אביבים המשרתים בקרבי נמוך
רבקה, 17/08/06 15:42
מיכל, 17/08/06 15:48
ומי אחראי לכל היכולות המודיעניות?
עמית, 17/08/06 14:38
כלומר כל התל-אביבים משרתים במודעין ובקריה?ראינו את המודיעין בלבנון! (ל''ת)
תומר, 17/08/06 14:57
אלביט ורפאל, אינטל ,פיליפס ואחרים הם בצפון! דע זאת טמבל! (ל''ת)
אילנית, 17/08/06 14:59
הניתוח אינו מדויק - למעשה אחוז הנופלים מבין המתנחלים גבוה הרבה יותר
מושון, 17/08/06 14:37
מושבניק, 17/08/06 15:07
כמה שזה כואב וכמה שזה נכון,ועם נתונים אי אפשר להיתווכח (ל''ת)
עידן עגל הזהב, 17/08/06 14:34
אלי, 17/08/06 15:30
ריקי, 17/08/06 14:31
איציק, 17/08/06 15:59
אלון, 17/08/06 14:22
קרבי, 17/08/06 14:22
כ % 15 מהאוכלוסיה מהווים החרדים
הדת אופיום לעם, 17/08/06 14:22
ודוק, 17/08/06 14:21
קיבוצניק לשעבר, 17/08/06 14:20
אסף, 17/08/06 14:19
אטיאס דוד, 17/08/06 14:19
להטיל מס אבטחה על בתי קפה בתל אביב
גדעון לוי, 17/08/06 14:18
מיכאלה, 17/08/06 14:45
אזרח 1, 17/08/06 14:18
אתה הוא בדיוק ,מה שאתה מכנה את האלוף..
אזרח1, 17/08/06 15:21
% המתגייסים לקרבי מת''א נמוך מאד יחסית - זו בעיה לא? (ל''ת)
עובדה ושאלה, 17/08/06 14:17
ציקו, 17/08/06 14:17
ישראלית מתביישת, 17/08/06 14:16
סבא, 17/08/06 14:15
כנסו, 17/08/06 15:09
אחרי כל מה שאמרת-שטרן עדיין צודק
michael, 17/08/06 17:13
יואל, 17/08/06 14:14
חיים, 17/08/06 14:14
יש 11 חללים מבני ההתישבות בישע, 10% מהנופלים, פי 3 מחלקם באוכלוסיה
דיוק בנתונים, 17/08/06 14:13
אם אסור לעסוק למה אתה מתעסק בזה
חמציץ, 17/08/06 17:06
אילן, 17/08/06 14:12
מילואימניק עצבנ, 17/08/06 15:36
אתה גזען נאלח, תל אביבי מצוי ואופייני.
איש1, 17/08/06 15:23
דו, 17/08/06 22:32
הקשת המזרחית עסוקים בלגנוב לקיבוצניקים את האדמות ואין להם זמן
מיכל, 17/08/06 15:00
מיכל יקרה,לדעתי אינך צודקת....
זולו, 17/08/06 15:31
קדימה = משתמטים, 17/08/06 14:09
פילוח שונה, נתונים חסרים- היכנסו
אבי, 17/08/06 14:08
איש יהודי, 17/08/06 14:20
מה שחסר זה הנתונים שאתה מדבר עליהם
חמציץ, 17/08/06 17:01
כולנו יהודים וכולנו אחים ושאף אחד לא יפגע!
דני, 17/08/06 14:08
בטח שאני מכירה תל אביבים קרביים ויש לי בן דודה
יעל, 17/08/06 15:35
יש לפלח את הנתונים יותר לעומק....
חיים, 17/08/06 14:06
יעקב, 17/08/06 14:06
יפעת, 17/08/06 14:06
אאא, 17/08/06 14:05
אלי, 17/08/06 14:04
יש 11 חללים מבני ההתישבות בישע, 10% מהנופלים, פי 3 מחלקם באוכלוסיה (ל''ת)
עצוב, 17/08/06 14:18
למה לפתוח עוד חזית? אין לנו מספיק גם כך?
ברק, 17/08/06 14:03
זה יכול להעיד גם על רמת חיילות
mh, 17/08/06 14:02
סטטיסטיקן, 17/08/06 16:01
רונן, 17/08/06 14:01
יאיר, 17/08/06 14:01
ציקו, 17/08/06 14:11
חבל שלר בדקתם את אחוז יוצאי המכינות והישיבות הגבוהות
דנה, 17/08/06 13:58
עם קשה עורף שמחפש את המפריד במקום את המאחד.
יהודי, 17/08/06 13:54
יש כאלו שמשיטים את הסירה ועבור אחרים זו הפלגת תענוגות (ל''ת)
ברור ההבדל ?, 17/08/06 14:12
עדו, 17/08/06 13:54
קיבוצניקית, 17/08/06 13:53
שטרן אומר את האמת - וזה מעצבן את הג'ובניקים העירוניים
אזרח-1, 17/08/06 13:53
תל אביבי, 17/08/06 13:53
שי, 17/08/06 14:07
נפגעת? גם אחרים נפגעו וממשיכים לשרת
אמא של חייל, 17/08/06 15:52
ערסים (מגוש דן) בכלל לא משרתים
די להתחסד, 17/08/06 13:53
d, 17/08/06 14:43
זה בגלל שתושבי תל אביב עסוקים בעסקים עם הערבים, הם חיים בהוליווד
א, 17/08/06 13:52
אתה מעדיף לטמון את הראש בחול ?
גזענות ?, 17/08/06 14:20
הנתנייתי, 17/08/06 13:48
התבלבלת: העירונים הם מי שמזוהה עם המרכז
צדוק, 17/08/06 14:13
חלקם של ישובים המזוהים עם המרכז שמאלה גדול הרבה יותר מהיתר (ל''ת)
הנה רשום, 17/08/06 14:14
d, 17/08/06 13:46
יש הרבה חיוב אבל התל אביבים לא מתגייסים לקרבי כמעט!
יופי טופי, 17/08/06 13:57
אורן, 17/08/06 13:46
מצחיק שמפרידים את המתנחלים משאר הדתיים שנהרגו...
יהודיה, 17/08/06 13:45
בובי, 17/08/06 14:12
יהודיה, 17/08/06 14:49
בובי, 17/08/06 15:31
יהודיה, 17/08/06 19:50
אתה מדבר שטויות, כי הציבור הדתי הוא מגזר בארץ..
ישראל, 17/08/06 15:49
תומר, 17/08/06 13:44
יוד, 17/08/06 13:59
אלו ששוחררו מגיוס אלה אלו שהלכו לקב''ן כדי לברוח מהצבא
אני, 17/08/06 16:32
צודק. אני תל-אביבי בעצמי, ואני אומר בפרוש שהתל-אביבים רואים את עצמם
ש, 17/08/06 13:44
אריה, 17/08/06 13:41
ת''א והמרכז היו ברווזים באוטובוסים
יעל, 17/08/06 13:41
אורי....., 17/08/06 13:55
אולי שמישהו יבדוק את הקשר בין הנופלים לטיב היחידות, והאימונים??? (ל''ת)
אזרח, 17/08/06 13:39
אוכלוסיה עם מעמדות- אלו שולחים להלחם ואלו שנלחמים
אסף, 17/08/06 13:37
תגיד אתה הבנת מה כתבת???אני לא
הנתנייתי, 17/08/06 13:50
אבי, 17/08/06 13:37
ראש אכ''א דיבר על מס' המתגייסים לקרבי ולא על מס' הנופלים!!!
הוטעיתם, 17/08/06 13:37
י., 17/08/06 13:35
דרווין הקוף, 17/08/06 15:47
פתאום המתנחלים ''תושבי הספר'' ! אמרו דוגרי: מ-ת-נ-ח-ל-י-ם !!! (ל''ת)
יוסף, 17/08/06 13:35
נכון ואמרו ברור ''ההתישבות העובדת'' הקריבה יותר מכולם
הנתנייתי, 17/08/06 13:51
אל תצעק (חלקם של המתנחלים בין הנופלים דומה לממוצע)
יריב, 17/08/06 14:00
יש 11 חללים מבני ההתישבות בישע, 10% מהנופלים, פי 3 מחלקם באוכלוסיה (ל''ת)
קשה עם עובדות, 17/08/06 14:15
חולדאי נוכל:האלוף דיבר ברשת ב' על % המתגייסים לקרבי ולא על הנופלים!
לדייק !!!, 17/08/06 13:34
מתי ביקרת בפעם האחרונה בנח''ל החרדי
לוחם בנח''ל חרדי, 17/08/06 13:53
אברך משי, 17/08/06 14:26
נחל חרדי לשעבר, 17/08/06 15:19
העולים החדשים והכיפות הסרוגות.
גל, 17/08/06 13:33
התל-אביבים לא פריירים של אף אחד
אביב שליו, 17/08/06 13:33
אסור למות עבור הארץ של הפולטיקאים
אמיר כהן, 17/08/06 13:40
מוריס, 17/08/06 13:49
גדעון סןדחי, 17/08/06 14:12
אבי, 17/08/06 14:20
רק המטומטמים מאמינים למחרחרי המלחמה
גבי דגן, 17/08/06 13:42
אם שכולה, 17/08/06 13:44
אבי, 17/08/06 14:12
יורם פלד, 17/08/06 13:47
משה מזרחי, 17/08/06 14:15
איזה שטויות .דוקא מזרחיים כן משרתים בקרבי ואין להם פרוטקציות
יעל, 17/08/06 15:56
מעניין היכן אתה היית במלחמה. מחרחר ריב ומדון שכמותך.
מזרחי, 17/08/06 15:41
שולמית גלבוע, 17/08/06 13:51
חייל קרבי, 17/08/06 13:54
מתנחלים לחמו כשאולמרט הבטיח התנתקות
תל-אביבי, 17/08/06 17:48
שמעון התרסי, 17/08/06 14:18
דני נעם, 17/08/06 14:34
כאילו שאין ארומה בערים אחרות כמו ירושלים
יעל, 17/08/06 15:58
יותר מידי אסטרונאוטים שמאלנים ומשתמטים
ת''א המדושנת, 17/08/06 13:33
מה לעזאזל אתם רוצים שבנו האחד של ראש הממשלה לא גויס והשני סרב לשרת
חגי, 17/08/06 13:33
אחד מהעם, 17/08/06 13:32
יואל, 17/08/06 13:32
השקר הבזוי של המתנחלים נחשף לעיני כל
מנור ליפשיץ, 17/08/06 13:31
מה??? מנור ליפשיץ, ביישת את עצמך! אתה קורא רק כותרות ולא את הכתבה?? (ל''ת)
גלית, 17/08/06 13:36
אתם נלחמים בעובדות??? ההתישבות העובדת
הנתנייתי, 17/08/06 13:53
אבי, 17/08/06 14:30
אבי, אנחנו יודעים שקשה לך עם זה, אבל לא קל להתמודד עם עובדות
רוני, 17/08/06 15:55
דורי א, 17/08/06 13:42
מנורה, 17/08/06 13:42
כנראה שלא קראת טוב את הכותרת של המדגם..
אבי, 17/08/06 13:57
מנור ליפשיץ, איך אתה מעז???????
יהודיה, 17/08/06 14:00
יש 11 חללים מבני ההתישבות בישע, 10% מהנופלים, פי 3 מחלקם באוכלוסיה (ל''ת)
תלמד עובדות, 17/08/06 14:13
יש 11 חללים מבני ההתישבות בישע, 10% מהנופלים, פי 3 מחלקם באוכלוסיה
דיוק בנתונים, 17/08/06 13:31
ושכחת גם את כל הדתיים שאינם מתנחלים. המון לוחמים דתיים נהרגו בלבנון (ל''ת)
[[[[[[[[[[[[[[[, 17/08/06 13:34
שמעון, 17/08/06 13:49
מצפה שלם שייך למועצה אזורית מגילות שהיא חלק מיש''ע
איתן, 17/08/06 14:12
מגיב אר, 17/08/06 14:44
שי, 17/08/06 13:29
ובחו''ל יפרשו לפניך שטיח כך אתה חושב
., 17/08/06 15:25
ראינו אותכם גיבורים איך ברחתם לתל אביב
יעל, 17/08/06 16:00
yossi, 17/08/06 13:26
הטייס חולדאי היה ונשאר טיפש עם פה גדול
המבקרת1, 17/08/06 13:25
ן סופית, 17/08/06 14:26
עינת, 17/08/06 16:17
אני קיבוצניק לשעבר אבל ההשואה לפי מספר
מ, 17/08/06 13:25
אבי, 17/08/06 13:35
אתה קיבוצניק לא חכם. כי המגויסים במרכז משטמתים מהקרבי או בכלל
מוטי, 17/08/06 13:38
ג, 17/08/06 13:42
., 17/08/06 15:51
information, 17/08/06 13:25
yossi, 17/08/06 13:25
ידוע. בני היישובים והקיבוצים מוסרים נפשם. והעירוניים - ג'ובניקים. (ל''ת)
מיכל, 17/08/06 13:24
י., 17/08/06 13:24
מוטי, 17/08/06 13:48
תום, 17/08/06 14:49
יש מהנדסים מהדרום בוגרי טכניון ואונבירסיטת בן גוריון שהם בקרבי (ל''ת)
מוטי, 17/08/06 18:35
מושבניק, 20/08/06 02:36
וספירה של גופות היא כן מדידה מדוייקת?
למוטי, 17/08/06 15:09
אתה לא קורא בין השורות הנתונים שבידי שטרן הן לא על המתים בלבד.
מוטי, 17/08/06 18:26
mmm, 17/08/06 16:14
ג, 17/08/06 13:24
האיש הוא בבל''תן מהרמה שלא ראויה
דוד, 17/08/06 13:24
מי שרשום במושב וגר בת''א הוא מושבניק
שי, 17/08/06 13:33
ג, 17/08/06 13:37
אגוזניק צפוני, 17/08/06 14:38
יוסי, 17/08/06 14:07
READER, 17/08/06 13:23
התלאביבים תופסים מעצמם כל הזמן
אלי, 17/08/06 13:22
צוללן, 17/08/06 16:26
יניב, 17/08/06 13:28
דוד, 17/08/06 14:52
כל הדתיים מגיעים מיהודה או מהשומרון ??
מאיר, 17/08/06 21:41
לראש אכ''א: מצטער שלא נהרגתי בלבנון והרסתי לך את הסטטיסטיקה (ל''ת)
חזר היום מצו 8, 17/08/06 13:43
לראש אכ''א היקר - גם ערבים,דתיים ונשים לא נופלים בקרב (ל''ת)
גם על זה אתה, 17/08/06 14:17
אריאל, 17/08/06 15:58