• 77.

    כבר נאמר מיליון פעם! מושחתים נימאסתם! אף אחד לא הקשיב! אז תשלמו --

    צבי ק, 25/08/06 17:17

    מטומטמים משלמים יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שלושת בני שרתו בצבא - אין לי אמון בו!

    אם עברייה, 19/08/06 07:55

    בזמן שרותי הצבאי אמר לי איש חכם כי אחת הבעיות של הצבא היא שבמקרים רבים החיילים חכמים ממפקדיהם.
    שלושה בנים לי. כולם שרתו בצבא. שלושתם חכמים, נבונים ומשכילים מאוד.
    שלושתם התגייסו עם מוטיבציה רבה לשרות משמעותי וחשוב ביותר. ושלושתם נתקלו בחומות הבינוניות והאוילות עד שסיימו שרותם על אש קטנה תוך תעוב המערכת ומפעיליה.

    תאמרו מקרה, תאמרו מה שתאמרו זה המדגם המייצג שלנו. ואיננו שייכים לשמאל הקיצוני, לנהנתנים, סתם אנשים טובים באמצע הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לפוליטיקה לא הולכים היום המוכשרים ביותר

    טובה, 18/08/06 18:24

    וכך גם הקידום בצבא. ההפרטה עושה שמות במקצועות שדורשים התמסרות ללא גבול עם תגמול כספי נמוך יחסית ,שזהו המדד העיקרי היום להצלחה.מכאן הפער שמתגלה בין ''העם'' למנהיגיו.גם הנציגות של הלוחמים לא הייתה של כל ''העם'' וכדאי לשים לב לאחוז הנופלים בקרב ההתיישבות העובדת,אותו סקטור שכל כך אוהבים לבוז לו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    כרמלה, 18/08/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    5 שנות חקירה בזויה, ובגין

    חנן וייס,סא''ל מ, 18/08/06 06:28

    צה''ל מתנכל, פיקוד עליון מתנהג כמו

    וועדי הסתדרות קטנים.

    5 שנות חקירה בזויה, ובגין.


    http://www.wsoft.co.il/page38.asp




    http://www.wsoft.co.il/father.asp


    http://www.wsoft.co.il/page37.asp


    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גילי לבנוני

    יוסי, 17/08/06 21:24

    נהנתי לקרוא את הכתבה תמשיך

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אתה פשוט צודק !!! כל מילה מיותרת (ל''ת)

    מיכאלה, 17/08/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זה כבר לא יעזור לאלעדיק רם שלנו לחזור לחיים

    אזרחית דומעת, 17/08/06 14:56

    גיל שלום,
    שלושה ילדים שלחו שולה ועצמון רם למילואים. אלעדיק נשלח ללבנון שבוע אחרי תחילת המלחמה. גילי וירון היו עדיין בהתארגנות. שולה ועצמון לא ישנו בלילות, כססו ציפורניים וכששמעו על הפסקת האש הוקל להם מעט..אבל 12 שעות לפני הפסקת האש נהרג אלעדיק. כמו יותר מ-30 חיילים..

    הגב לתגובה זו

    • הלב נחמץ

      גיל, 17/08/06 16:36

      כמה מוות מיותר, כמה מחדלים מטופשים, כמה יהירות וזחיחות, כמה מנהיגים עיוורים, כמה אטימות.
      כמה חבל

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    you are our rock

    chedva, 17/08/06 14:45

    beautifull article

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להפנים ומהר

    אסף, 17/08/06 13:08

    עם ישראל צריך להפנים שהמדינה הזאת שייכת לו- הממשלה היא זאת שעובדת בשבילנו ולא להפך. צריך גל גדול שישטוף את הציבור, שיגרום לו להאמין בעצמו וממנו יצמח ממשל חדש. דרוש שידוד מערכות מלא. מהפכה של ממש. הבעיה היא שעוד לא כולם התעוררו... לא רק את חלוץ מעניין תיק המניות...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גיל תנהיג את המהפכה כל מילה בסלע (ל''ת)

    מוטי, 17/08/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לבדק הכל - המודל ממ''ג נחל שורק

    אזרח כועס, 17/08/06 12:56

    הבעיה העיקרית שאני רואה במלחמה האומללה הזאת - כשלון טכנולוגי קולוסאלי, לא רק שאין שום פתרון טכנולוגי לקטיושות, אפילו בעית טילי הנ''ט בת 40 השנה (!!!) לא נפתרה. לאיפה הלכו הביליונים שהושקעו במוסדות כמו המחקר למרכז גרעיני בנחל שורק??? האם לא הגיע הזמן שמשלמי המיסים יקבלו הסבר לשאלה המטרידה הזאת???
    בגלל השחיתות והסיאוב אבדנו את כושר ההרתעה הטכנולוגית! אין חמור מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אלו מילים!!!

    יפתח, 17/08/06 12:50

    אני מסכים עם כל מילה שכתבת, מדיק, כתוב היטב. מומלץ להדפיס 120 עותקים ולשלוח להם שם, וגם להם ולהוא במטכ''ל. תבורך.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד לבנוני - עיתונאי אמיתי (ל''ת)

    לא זב חוטם, 17/08/06 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה נכון

    אסתי, 17/08/06 11:33

    כמה יפה כתבת. בדיוק כפי שחשבתי. ובכל זאת, קרוב לארבעים אחוז מהמצביעים לכנסת בחרו במי שהיה ברור לגמרי שהוא שייך למפלגת האינטרסים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    התרגשתי עד דמעות

    רחל, 17/08/06 11:24

    ולו משום שמישהו, לפחות מישהו, שם את כולנו ביחד ולא מפלה בין דם לדם.
    אני מהצד הכתום. התרגלתי כבר לקרוא בטוקבקים השמצות איומות עלי ועל אהובי.
    תודה לך כותב יקר שהרשית לי להשתייך ל''כולם''

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הבעת את כאבנו (ל''ת)

    רמי, 17/08/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אכן עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה (ל''ת)

    אולמרט - ביזיון, 17/08/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גיל כל מילה מדויקת (ל''ת)

    יגאל, 17/08/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ----כנסו וחתמו על העצומה----

    אזרח זועם, 17/08/06 09:26

    http://www.geocities.com/olmert_resign

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אבל העם הזה הוא שבחר אותם!

    חנה, 17/08/06 09:12

    גם אני מתעבת את ההנהגה הנוכחית. אבל מדבריך אפשר לחשוב שאין שום קשר בין העם הנפלא להנהגה המושחתת. העם הזה הוא שבחר במנהיגים הללו. אולי זה כי גם העם אשם? אולי זה כי הוא נותן ליועצי התקשורת לנהל אותו ולקבוע את הלך רוחו? עד שהעם הפשוט לא יגיע למסקנה כי טעה לא רק במי שבחר בבחירות האחרונות אלא בדרך שבה הוא נתון להשפעתם של אינטרסנטים (ע''י יועצי תקשורת, הצגת תמונות מעוותות וחלקיות והקשר בין הון לשלטון) לא ניתן לעשות את ההפרדה המלאכותית שאתה מנסה לעשות בין ''העם'' ל''הנהגה''. ואגב, סקרים שמתפרסמים בימים האחרונים מראים כי עדיין, רבים מאד יצביעו לאותם מנהיגים לו יערכו היום בחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קראתי בכאב.מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    שמואל ב, 17/08/06 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כתבת את מה שכל אזרח חש

    אמא לחיילים, 17/08/06 08:30

    הכתבה הנכונה ביותר בכל המלל הנורא

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    Bibi has always been the solution

    David Cohen, 17/08/06 07:23

    I love Begin. But Bibi is by far the best Israeli and Jewish leader to ever exist. Bibi is the most intelligent Isareli, charismatic, with great army experience in special units, and most importantly does not hate himself like most Jews. Bibi thinks like and American Republican econmically and socially. Begin knew nothing about economics. You have the talent under your nose and you can't see it.

    הגב לתגובה זו

    • Bibi has always been the POLUTION (ל''ת)

      ביבי לך לעבוד, 17/08/06 10:52

      הגב לתגובה זו

      • שטוף מוח

        יאיר ל, 17/08/06 12:42

        מכרו לך שביבי גרוע, קנית.

        מכרו לך שעראפאת רודף שלום ואויביו עוסקים בטרור, קנית.

        מכרו לך שחיזבאללה ארגון פוליטי עמו יהיה שלום, קנית.

        מכרו לך שהחמאס ארגון פוליטי עמו יהיה שלום, קנית.

        מכרו לך שאין סכנה בבריחה מלבנון, קנית.

        מכרו לך שהאיסלם הקיצוני ייחלש והמזרח התיכון החדש יפציע, קנית.

        תפסיק להיות מטומטם ותפעיל את שארית המוח שנותרה לך.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    איפה בוגי?

    ששון, 17/08/06 06:42

    לא צריך לילל. היה לנו רמטכ''ל העונה לכל הקרטריונים והערכים החיוביים שסוקרו בכתבה. הדיחו אותו משום שהיה כזה. היכן הוא כעת? לחפש אותו, להביא אותו, להתייצב מאחוריו. רק לא לילל ולהתיאש.

    הגב לתגובה זו

    • ששון תתעורר....

      מיקו, 17/08/06 11:11

      אם יש מי שאין לו כל אינטגריטי זה יעלון ,היה חייב להניח את המפתחות כאשר בכל שנות כהונתו החיזבאללה התחמש ועשה ככל העולה על רוחו בדרום לבנון ויעלון לא פוצה פה ולא מצפצף.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה קל להאשים ''אותם''

    אלי, 17/08/06 06:16

    הקומבינות הן חלק מהעם, ופני המנהיגים הם פני העם. תפסיקו להשלות את עצמכם, רוב העם הזה מתנהג לא יותר טוב ממנהיגיו.

    השינוי מתחיל מאיתנו ולא מההנהגה

    הגב לתגובה זו

    • לבנות מערכת חינוך מחדש- (נשמע כמו בדיחה עם תקציב בטחון כזה) (ל''ת)

      מילכוד 22, 17/08/06 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ניקוי אורוות

    אילה, 17/08/06 05:31

    מסכימה עם כל מילה, האזרחים חייבים לחוש יחס מההנהגה-במידה ולא יכול שינוי נצביע ברגליים - אנשים יעזבו את ארצמו-שימו לב לבסוף ישארו רק מנהיגים וגנרלים ובורסה-העובד האזרח ימצא עצמו במקום אחר-לזכור את בני הנוער גילאי 17 עד 30-לש לשכוח כרי הדשא של אוסטרליה ושדות הקרח של קנדה ממתינים

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כדאי לכולכם להיכנס ולקרוא על 3 מנהיגי מלחמה שעומדים בראש מדינה

    אסנת, 17/08/06 01:12

    כשאני קראתי לראשונה את המשפט הזה, דמעות זלגו מעיניי - ''תדע כל אם עברייה שמסרה גורל חיי בנה לידי מפקדים ראויים לכך''.
    אז, כשבן גוריון היה, המשפט היה נכון לאותה תקופה, לאותם מפקדים, לאותו מדינאי דגול. היום שימו לב איזה חבורת דבילים יושבים בראש. ראש ממשלה שלא מבין מי מימינו ומי משמאלו ובחר בשר בטחון שלא מבין ונשמע דביל יותר מדביל בכל פעם שהוא מדבר, אחד שלא מבין כלום בתחום הצבאי ובנוסף, רמטכ''ל שלא מבין כלום בתחום פלישה קרקעית (כל החיים בילה באויר) וגרם לאינספור טעויות בשטח. בסה''כ יש לנו 3 בראש הלחימה הזו שלא הוכיחו את עצמם, נהפוך הוא, עשו טעויות על ימין ועל שמאל ושלחו את חיילינו היקרים אל מותם ובנוסף גם בתנאים של רעב וללא מים. שלחו אותם ללבנון כצאן לטבח ואני שואלת אותכם - על 3 דבילים יש לסמוך? כי הם ישלחו את הבנים שלכם ואת שלהם ירחיקו מתוך הסכנה. זה מה שנקרא - חלמאות לשמה. 24 שנים מאז מלחמת לבנון הראשונה, במקום ללמוד מטעויות, אלה ''המנהיגים'' לא רק שלא למדו, גרמו לאסון גדול יותר, ויצרו תנאים קשים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לנתח את ההנהגה בשל''ג לפי אותם פרמטרים

      הנתנייתי, 17/08/06 08:17

      לפי מחן התוצאה -
      מה למשל יש לך להגיד על ראש הממשלה דאז?
      על הרמטכ''ל?
      על שר הבטחון ?

      אחרי שנגמור עם זה נעבור ליתר המלחמות ותראי שבסוף כל מלחמה היתה אותה תחושה למעט מלחמת ששת הימים שהתחושה ביחס אליה נוצרה בהתשה

      לא עושים לא טועים ....

      הגב לתגובה זו

      • אל תשווה את בגין למפגרים העילגים (ל''ת)

        יש גבול., 17/08/06 12:29

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שרוצה שנחזור להיות מדינה עם ערכים- -הצטרפו אלינו

    אזרחית שאכפת לה, 16/08/06 23:16

    שלום,
    למי שנמאס מהצגת רק מהצגת המציאות חסרת הערכים שכל הזמן נשקפת בתקשורת ולמעלה בצמרת, ומי שרוצה לחזור לערכים של הצניעות והמעשים הטובים , הצטרפו לפרוייקט חדש שמטרתו לתת אלטרנטיבה של הדברים הטובים הקורים בארץ הזאת

    יחד נבליט את הצדדים החיובים שקיימים במדינה (כותב הכתבה התחיל בואו נמשיך זאת.) shiri@art-net.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הכל נכון. הצרה היא שאים אדם ראוי לראשות העם (ל''ת)

    דפנה, 16/08/06 23:04

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכנה (ל''ת)

      אני מוכנה, 16/08/06 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הגיע הזמן שנדע מי שולט בנו. כנסו.

    זיגי, עו''ד, 16/08/06 20:14

    לחייב כל נושא משרה בכירה, מפקיד בכיר/אלוף/ניצב/שופט עליון בדיווח שנתי לציבור על: מצבו הכספי. תנועות גדולות בחשבונותיו וכו.
    היכן שרתו ילדיו, אם בכלל, בצבא.
    איפה עובדת אשתו, והיכן עובדים ילדיו.
    כאחד שמכיר מקרוב את המערכת שלנו, אני מבטיח לכם רעידת אדמה כאשר המידע הזה יתפרסם...
    הזעזוע יהיה גדול יותר מיום כיפור ומלחמת לבנון השניה...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב מדינה רקובה ועם נפלא

    נעם, 16/08/06 19:14

    שלטון מושחת ואזרחים נהדרים.

    והחיילים האמיצים. אין לי מילים.

    הגב לתגובה זו

    • ממש כל האזרחים כאן נפלאים....

      הנתנייתי, 16/08/06 19:36

      תסלחו לי אבל מדובר בטיעונים ילדותיים לחלוטין או שאתם באמת צעירים ולא יודעים איך מתנהלת המדינה ואיך מתנהלים אזרחיה..
      לא רק השלטון אלא הם עצמם!...
      קומבינות
      שחיתות
      אלימות
      חוסר נימוס
      התמקדות בחומר
      ועוד ועוד ועוד
      לא כולם ..אבל רבים כולל אלה אותם אתה כל כך מהלל ...

      הגב לתגובה זו

      • היופי (או הכיעור) הוא בעיני המתבונן!!! (ל''ת)

        נירית, 16/08/06 22:02

        הגב לתגובה זו

        • בעיני המתבונן ??אתם באמת צעירים (אם כי נחמדים)

          הנתנייתי, 16/08/06 22:19

          יש עובדות חיים .. מה לעשות .. עוד תגלו את זה...

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    בואו להפגין מחר 1930 ככר רבין. (ל''ת)

    louis, 16/08/06 18:02

    הגב לתגובה זו

    • על מה ונגד מי??? (ל''ת)

      הנתנייתי, 16/08/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    24 צודק. שכחתם לרגע.......

    ישראלי מישראל, 16/08/06 17:57

    מהכתבה אפשר להבין שאנחנו עם מושלם וכולם אנשים טובים.
    והבעיה רק במסדרונות השילטון.
    בינינו, המציאות כ''כ רחוקה מזה.

    שכחתם לרגע שמעטים מידי אלו
    שהולכים למילואים ומקריבים מעצמם למען המדינה ורבים מידי בורחים משירות מילואים בכל מיני תירוצים.
    אני בטוח שכל אחד מכם מכיר לפחות אדם אחד (אם לא יותר) שלא משרת במילואים בלי סיבה מוצדקת.
    העם הזה לא ראוי למילואימניקים שלו.

    שכחתם לרגע את כל בני הנוער
    שחושבים בעיקר על עצמם וכשמגיע רגע הגיוס הדבר היחיד שעובר להם בראש זה איך אני עושה לעצמי שירות הכי קל שאפשר.
    אבא מפעיל את הקשרים שלו והופ
    מסדר ג'וב בקריה או בפיקוד.
    כשבני גילם האחרים לא יוצאים הבייתה שלושה שבועות , קורעים את התחת ואוכלים זיעה ודם, הם עובדים ומרוויחים כסף, ישנים כל יום במיטה החמה ובוכים עם דמעות כשהם צריכים לעשות לילה בבסיס פעם בחודש.
    העם הזה לא ראוי לילדים שלנו ,
    הלוחמים שלנו.

    שכחתם לרגע את תרבות הקומבינות
    והשחיתות של העם הזה.
    בינינו לא רק בכנסת מושחתים.
    מתי אתם בפעם האחרונה
    ביקשתם הטבות שלא מגיעות לכם מהמדינה?
    הניחוש שלי זה שלא מזמן. ואם אף
    פעם לא עשיתם את זה (קשה להאמין),אז כל הכבוד, אתם אנשים מיוחדים.
    אין הרבה כמוכם.

    אפשר עוד להמשיך ולספר על הנהגים הישראלים שחושבים שהכביש שלהם,
    על הקנאה וצרות העין, על הגזענות לרוסים ולאתיופים שרבים מהם עושים יותר ממה שרובינו עושים בשביל המדינה וכדומה.

    הניצחון הכי גדול שלנו כחברה וכבני אדם יהיה אם כל אחד יסתכל על
    עצמו וינסה להשתפר ולהיות אדם טוב יותר וסובלני יותר ומוסרי יותר.
    אם נהיה נחמדים יותר אחד לשני
    ונדיבים יותר לחלשים ולבעלי החיים.
    זה יהיה הנצחון האמיתי והתבוסה של המוחצת של החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • ואות הצטמררתי מהתגובה הזו. ממליץ בחום. (ל''ת)

      מואה, 16/08/06 20:35

      הגב לתגובה זו

    • היופי (או הכיעור) הוא בעיני המתבונן!!!

      נירית, 16/08/06 22:04

      תתרכז ביפה- וזה מה שתראה ותחווה.
      תתרכז בכיעור- וכנ''ל, חייך יתמלאו מרירות, כעס ותסכול.

      הגב לתגובה זו

      • נירית,הפיתרון הוא לא להתעלם מהמציאות כמו שאת כנראה חיה (ל''ת)

        אלא לתקן ולשפר, 16/08/06 22:15

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    אלפי טילים במרתפי בתי ה''אזרחים'' בכפרי דרום לבנון, מי יפרקם? (ל''ת)

    דפנה, 16/08/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חלוץ לא יירד מאיתנו

    חלןץ, 16/08/06 17:35

    יש לא מעט קרציות

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעולההההההה (ל''ת)

    הצפונים מלבנון, 16/08/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי אסור שתהיה מדינה ליהודים ???

    אייל, 16/08/06 17:33

    מאז קום המדינה,המקום הזה הוא הכי רע בעולם ליהודים! אז אולי צריך לחשוב על פתרון אחר לכולנו? נניח...פינוי מאורגן של כולנו,לאוסטרליה,קנדה וארה'ב??? באופן מסודר,ובגיבוי האו'ם???

    הגב לתגובה זו

    • אני הראשון לעוף מפה

      Dario Argento, 16/08/06 20:34

      אני מוכן גם לקבל את הצעתו של אחמדינאג'ד שקובעת כי אירופה תקבל בחזרה את היהודים שחיו שם לפני מלח''ע ה-2. בתור בחור ממוצא גרמני/רומני אני מוכן שאחת מן המדינות האלו יקבלו אותי כאזרח ויאפשרו לי לחיות.
      אותו דבר ליהודים שעלו ממדינות ערב, חובה על המדינות הללו לקבל בחזרה את היהודים ולתת להם את כל הזכויות. מעולם לא היתה להם בעיה עם היהודים, רק עם הישראלים.

      ולאותם יהודים שניתן להוכיח כי הם תושבי פלסטין 5 דורות אחורה תינתן האפשרות להישאר כאן.

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאתיים אחוז

      הרואה נכוחה, 17/08/06 00:26

      רוב תושבי ישראל נפלו קורבן לשטיפת המוח של מערכת החינוך, ואינם מסוגלים לראות שמה שהיה נכון לפני 100 שנה אינו נכון עוד.
      ישראל היא המקום המסוכן היותר ליהודים עלי אדמות. איראן גרעינית תהפוך את ישראל לאושוויץ שניה בתוך שניות.
      ישראל גם גרמה לניוונו של חצי מהעם היהודי. ראו את הצלחת היהודים בעולם באקדמיה, בעסקים וכו' לעומת מצבם בישראל. למשל, כמה מתוך היהודים זוכי פרס נובל הם ישראלים? איזה אחוז מהישראלים הם אקדמאים, יחסית לאחוז האקדמאים מבין היהודים בעולם?

      הגב לתגובה זו

      • כן ,מסוכן ליהודים,אך נהדר. נובל?

        רותי, 17/08/06 12:14

        שי עגנון, משוררת אשר שמה שכחתי
        (לא יפה ,אך עובדה). שני פרופסורים

        בטכניון ופרופ' אומן מבר אילן.

        אכן לא מעט למדינה של 7 מיליון איש.
        חוץ מזה ,לא כל היוצרים ומדענים המצליחים מקבלים פרסים. זה לאו דווקא הקריטריון. אהבתי לארץ לא קשורה לסיכון.

        הגב לתגובה זו

    • תתביישו לכם

      תתביישו לכם, 17/08/06 01:38

      המילה שואה לא אומרת לך משהו.
      המילה בית לא אומרת לך משהו, לא תמיד כיף בבית אבל אין כמו להרגיש בבית

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לצערי: הממשלה הזו היא בבואה של העם!!!

    אחד העם מספר 2, 16/08/06 17:31

    אחד העם (המקורי, זה שרחובות נקראים על שמו) כתב לפני כ-70 שנה שמנהיגים קמים בדמותו של העם שמתוכו יצאו. מנהיגינו מייצגים עם קשה, בטלן, ונחשל. זהו עם שבו אדם נחשל כמו פרץ מגיע להיות שר בטחון, מרכז הליכוד שלט במשך שנים, חוסר יכולת למגר את האלימות המזרחית ברחובות, מגזר חרדי שרק מקבל ואינו תורם דבר, שכבה שלמה של נחשלים מזרחיים שאינה משרתת בצה''ל...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא נעים -אבל קצת ילדותי

    הנתניתי, 16/08/06 17:19

    ושרים וחברי כנסת שלחמו חמש מלחמות להם המדינה היא לא שייכת ?
    ולאנשים שאבא שלהם או סבא שלהם עסק בהקמת המדינה היא לא שייכת
    ורק שרים וחברי כנסת מתעסקים כאן בקומבינות ??מדינה שלמה עושה כאן קומבינות !
    מס הכנסה, העלמה שחיתות, תכנוני מס, רמאויות קטנות ורובנו נוטלים בזה חלק אם לא ישירות אז בהעלמת עין עלינו או ביבתנו או חברינו או משפחתנו
    וזה חדש לכותב ?
    עשור שהאזרחים התמודדו עם עברינות חמורה שהשתלטה עלינו - איפה הוא היה ?
    עשורים של שחיתות בתחום הקרקע
    עשור ומעלה של פיגועים שחלקים אחרים של המדינה התמודדו עמם,
    אתם יודעים מה - גם נטל מס נוראי שקובר את מי שלא מרמה ....
    ומי המודל של הכותב ? ארקדי גאידמק ....
    הרי אתה מדגים את ההשחתה בטיעון הזה ..
    המודל שלך הוא אוליגרך רוסי שאתה ואני יכולים לנחש איך עשה את כספו ....זה המודל שלך למה ????
    ליושר??? לתרומה למדינה?????
    למה בדיוק ????
    בקיצור תרבות של שחיתות לא התחילה במלחמה ורובה לא קושרה אליה...
    הכשלים של המלחמה חלקם הקטן קשור אליה ורובם לא קשור .
    היו כשלים - אבל מה עם קיצוץ בתקציב הבטחון שכולנו ואני מתערב שגם אתה מחית לו כפיים ,
    של הצבת כובד המשקל על האשרחות ולא על הצבא - שגם אתה בטח מחית לכך כפיים..
    בקיצור לסיכום -
    כמו ששרי אריסון אומרת ואנו תמיד לועגים לה שלא בצדק :
    השינוי מתחיל בתוכנו !!! כל אחד ואחד מאיתנו ולא בהשמצות ומלחמה בשלטון אלא בהפצת הטוב כל אחד בסביבתו כל אחד מול מפלגתו תוך התמקדות בהגנה על מדית ישראל ולא בהשמצת האחר

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      דפנה, 16/08/06 18:35

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      לימור, 16/08/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • הנתנייתי הבוגר חייב לצאת חכם.... (ל''ת)

      נתנייתי, 17/08/06 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בגין עשה מעשה שלא ייעשה!

    כנסו. מהר., 16/08/06 17:17

    בעצרת בחירות של 1981 הזכורה לרע, בגין קרא בכיכר מלכי ישראל (דאז) ''אסד הזהר, יאנוש ורפול מחכים לך''. הצהרה שחצנית, פשיסטית, חסרת הבנה מוחלטת ביחסי צבא שלטון בחברה דמוקרטית.
    בגין היה אולי צנוע בהליכותיו החומריות אבל מגלומן טוטלי בהתנהלותו עם צבא עד שהתמוטט בעקבות מלחמת של''ג והשימוש הפרוע שהוא ושרון עשו בכח המגן העברי.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שתספור עד מיליון לפני שתפתח את הפה על בגין

      נחש ארסי, 16/08/06 17:59

      את חייך וחיי המדינה אנו חייבים לו על השמדת הכור בעירק

      הגב לתגובה זו

    • מלחמת של''ג-הצלחה. ההמשך?

      רותי, 17/08/06 12:24

      בשל''ג צה''ל כבש לבנון עד ביירות, תוך שבועיים. אין ספק שבידי המחבלים הפלסטינים לא היו האמצעים שבידי החיזבלה,אך הם היו ותיקים בשטח.

      הפלסטינים גורשו כולל מנהיגיהם מלבנון,ועראפאת ''נקבר'' פוליטית בטוניס. אכן ההמשך אוליי היה בעייתי,

      כאן חילוקי הדעות.כולם חתמו על הכניסה ללבנון,כולל הפסאודו שמאל,
      בממשלה ובכנסת. הסיפור של עד 40 ק''מ הוא בדיחה. אפשר להשאר 18 שנה גם ב 40 ק''מ. על כן אין שום סיבה להציג של''ג ככישלון. את עראפאת החזירו לזירה ולתפקידו המתכנן ופעיל ברצח יהודים וישראלים,המופרעים בהבנתם הבסיסית את הערבים:ביילין ,פרס ושות' והנכנע/נגרר רבין. נא לדייק בפרטים.

      הגב לתגובה זו

      • ראה מה התשקורת עשתה לך

        יאיר ל, 17/08/06 12:47

        במלחמת של''ג נלחם הצבא הסורי ביחד עם המחבלים.

        ביום הראשון למלחמה, פעל חיל האויר נגד טילי נ''מ סוריים והתחוללו קרבות אוויר שבסופם הופלו 100 מטוסי קרב סוריים וכל מטוסינו שבו בשלום.

        בהמשך התנהלו קרבות שריון מול אוגדות שריון סוריות.

        והכל נמחק ע''י התשקורת.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד למחבר

    ערן, 16/08/06 17:11

    אני איתך ב 100% ,חסרים לנו מנהיגים ,יותר נכון אין בכלל . מה עושים במצב כזה?

    הגב לתגובה זו

    • מוצאים אותם

      ערן, 16/08/06 17:20

      הם נמצאים בטכניון, בצבא, בהיי טק. הם פשוט בורחים מהפוליטיקה שמלאה בחרא

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה דור אחר

    יואב, 16/08/06 17:10

    זה דור אחר, אתה יכול לדמיין מישהו עוזב את המרכז ועובר לשדה בוקר? אין יותר אנשים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כתבה מצוינת (ל''ת)

    רחל, 16/08/06 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא נכון, פשוט התחמקות ממבט במראה

    טל, 16/08/06 17:07

    הכי קל להאשים את ההנהגה, ואמנם ההנהגה אשמה. השחיתות פושה בהנהגה, אבל וזה אבל גדול, כמו שאין לרחם על הפלסטינים שנהרגים כי 80% תומכים במתאבדים, אין להוריד את האחריות מהעם. העם לא עושה דבר כדי לנער עמו מהמנהיגות הגרועה שלו. העם מורכב משתי חטיבות, או למעשה שלוש. האחת היא של אנשים קומבינטוים, בערך 70% מהעם שראוים להנהגה שלנו. אנשים שלא נותנים כבוד מינימל לזולתם, שדוחפים בתור שלא משלמים מסים שונאים זרים ועוד עשרות רעות חולות. הקבוצה השניה, כ10% מהעם הם כאלה שהם המשכו הישיר של דור המייסדים, הם מתגייסים לצבא תורמים לזולתם, מכבדים את הזולת תורמים עושים ומפגינים את ליבם הענק. ה20% הנותרים היו שייכים לקבוצה הראשונה, אבל הבינו שמרמים אותם, ולכן הם עושים את המינימום.

    בישראל תמצאו את האנשים הטובים בעולם, אבל צריך להיות עיוור כדי לומר שאנחנו עם טוב. חבל רק על 30% מעם הזה שבאמת מגיע להם יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ואל תשכחו:

    אל תעבדו עלי, 16/08/06 17:04

    בזמן שפואד המטומטם מצהיר שהפסדנו, זהבה גלאון מצטרפת לקריאות העולם הערבי על פשעי מלחמה נגד חיילי צה''ל והרמטכ''ל כל-כך בטוח שאין לנו סיכוי במלחמה הזאת עד שהוא ממהר למכור את המניות שלו- חיילי צה''ל ממשיכים להלחם בכל הכוח, לנופף אלינו מעל הטנקים, להרים אגודלים בכל הזדמנות ואפילו אלה שנפצעים קשה בקרב, דואגים לסמן את סימן הניצחון.
    הצבא דואג למוראל האזרחים.
    מה היינו עושים בלי הלוחמים האלה? היינו נתקעים עם פואד וזהבה גלאון!

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, גלאון ופואד סתם מנסים להיות בכותרות (ל''ת)

      חיים, 16/08/06 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    להכניס חובת גילוי נאות'' בחוק: ראש ממשלה, שר, שופט ח י י ב להצהיר

    רוצים צבא יעיל?, 16/08/06 17:02

    בפומבי היכן משרתים ילדיו...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יופי של כתבה. העם איתך !!! (ל''ת)

    יונית, 16/08/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ואני תוהה אם זה יעזור

    שרון, 16/08/06 16:58

    אני תוהה מה תהיה האפקטיביות של מה שנאמר פה. אני חותמת תחת כל מילה. המנהיגות שלנו - ומוזר לקרוא לה ככה - כשלה. השאלה היא למי אכפת וכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הארץ שייכת לתושביה המקוריים (ל''ת)

    עזמי בשארה, 16/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

    • הארץ שייכת לדת הראשונה, כל השאר -חקיינים אופורטוניסטים (ל''ת)

      משה רבנו, 16/08/06 18:37

      הגב לתגובה זו

    • קצת עובדות בנוגע למאבק על הארץ

      mmm, 17/08/06 11:37

      1. לאום וירושלים ? ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה''ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם

      2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשטינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.

      3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה''ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים.

      4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפה''ס נמשכה רק 22 שנה.

      5. במשך יותר מ- 3,300 שני ם ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית.
      אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.

      6. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ''ך ואף לא פעם אחת בקוראן.

      7. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים, רגלו של מוחמד לא דרכה בה.

      8. יהודים מתפללים עם פניהם מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה. אם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז
      פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.


      9. פליטים ערבים ויהודים ? ב- 1948 מנהיגי ערב עודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל במבטיחם לטהר את הארץ
      מיהודים. שישים ושמונה אחוזים מהם ברחו בלי לראות חייל ישראלי בכלל.

      10. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.

      11. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.

      12. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת
      העולם ה שניה, הם מהווים הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל,
      מדינה לא יותר גדולה מניו ג'רסי.

      13. המאבק הערבי-ישראלי ? לערבים יש שמונה מדינות, לא כולל פלשטין. יש רק מדינה יהודית אחת. הערבים יזמו את כל חמש
      המלחמות והפסידו. ישראל התגוננה כל פעם וניצחה.

      14. אמנת הפת''ח עדיין דורשת השמדת ישראל. ישראל מסרה לפלשטינאיים רוב שטחה של הגדה המערבית, אוטונומיה תחת
      הרשות הפלשטינית, וסיפקה להם נשק.

      15. בזמן השלטון הירדני, אתרים יהודים קדושים בוזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי כל האתרים
      המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.

      16 ישראל והערבים באו''ם ? מתוך 175 החלטות מועצת הביטחון עד 1990, 97 היו נגד ישראל.

      17. מתוך 690 החלטות העצרת הכללית עד 1990, 429 היו נגד ישראל.

      18. האו''ם שתק כאשר נהרסו 58 בתי כנסת בירושלים ע''י הירדנים.

      19. האו''ם שתק כאשר הירדנים בשיטתיות חללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.

      20. האו''ם שתק כאשר הירדנים אכפו מדיניות כמו אפרטהייד שמנעה מיהודים להגיע להר הבית ולכותל המערבי

      הגב לתגובה זו

      • ל28,אכן לעיניין

        רותי, 17/08/06 12:44

        אך נכון לכתוב פלשתינים.

        מעניין הם שואלים שם של עם ששכן לאורך החוף ונעלם מעל במת ההיסטוריה.

        לפי התנהגותם, הם ממש לא רוצים מדינה, רק ליצר ''בלאגאן''.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מאיפה צצה הבכיינות הזאת?

    דני מור, 16/08/06 16:49

    מנחם בגין שלח את צה''ל למבצע של''ג ואיבד לגמרי את השליטה על הנעשה שם.

    בחמישה הימים הראשונים של מבצע של''ג נהרגו 400 חיילים, נתקענו בלבנון 18 שנים והקמנו וטיפחנו את החיזבאללה.

    כדי לא לפגוע בכבודו של בגין אפשר לומר שהוא התפטר כי הוא היה חולה.

    מאז שלטונו של בגין עלו וירדו מנהיגים חסרי אחריות שלא הצליחו להוציא אותנו מהבוץ הלבנוני וסיבכו אותנו בבוץ הפלסטיני.

    מנהיגים כאלה את הרוצה?

    אולמרט, ממשלתו וצה''ל יצאו נגד חיזבאללה וחשפו את הנחש החיזבלוני לעולם כולו.

    עכשיו ברור לנו ולעולם שחיזבאללה הקימו בלבנון ראש גשר לאיראן במטרה להשמיד את ישראל. ארה''ב מבינה את הסכנה הנוראית לה ישראל והעולם חשופים מהתוקפנות של איראן והיא לא תוכל לתת לזה להמשיך.

    אם אולמרט היה נוהג כמו ראשי הממשלות הקודמים בישראל ומבליג על התוקפנות של חיזבאללה הם היו צוברים הרבה יותר כוח וביחד עם פצצת האטום האיראנית היו משמידים אותנו.

    אתה צריך לומר תודה לאלוהים שיש לנו מנהיגים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה? על אולמרט?

      סמי, 16/08/06 16:58

      על הרפיסות? חוסר ההחלטיות? היציאה למבצע רגלי אחרי שהוכרזה הפסקת האש?

      הגב לתגובה זו

    • לא מזיק לבדוק את העובדות

      יאיר ל, 17/08/06 12:09

      מלחמת לבנון הקודמת פרצה לאחר שהסורים שישבו בבקעת הלבנון, פרסו מערך טילי נ''מ חדיש.

      הטילים סיכנו את מטוסי חיל האויר במלחמתם נגד משגרי הקטיושות והחבלנים.

      ביום המלחמה הראשון, לחם חיל האויר בטילים ובמטוסי קרב סוריים שנשלחו כדי להגן על הטילים.
      בלחימה זו אבדו הסורים 100 מטוסי קרב וכל מטוסינו חזרו בשלום.

      בהמשך המלחמה, התנהלו קרבות שריון מול אוגדות שריון סוריות שהתרכזו בבקעת הלבנון.

      אבל כמובן אסור לתת לעובדות לבלבל את הקו ההגיוני שאתה מציג ולכן המלחמה הקודמת הייתה מלחמת יש ברירה והנוכחית היא מבצע אין ברירה והמחדל קשור להעדר מסטינגים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין מה להוסיף כל מילה במקום (ל''ת)

    איציק, 16/08/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאמר אדיר, כל הכבוד. מפה צריכה לצמוח זעקה ומחאה. (ל''ת)

    מוטי פ., 16/08/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא נכון.

    ספקן, 16/08/06 16:35

    המדינה הזאת קיבלה בדיוק , אבל בדיוק את ההנהגה שמגיעה לה.
    מספיק להסתובב בכביש ולראות את ההתנהגות של הנהגים כדי להבין את זה. הציבור הישראלי מוכן להעלים עין מכל שחיתות כל עוד הוא יוצא נשכר ומישהו אחר נדפק . מהשיפוצניק שעובד 'בלי קבלה' ועד לזמרת שהשתחררה על סעיף דת והמונים רצים לראות את ההופעה שלה (ואת המחשוף).
    לציבור בישראל אין בושה, אין ערכים ואין ראיה מעבר לקצה האף ואלו שציינת בכתבה שלך הם היוצא מהכלל ולא הכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    העם ראוי לפוליטיקאים שלו

    נועם, 16/08/06 16:26

    אחרי הכל הוא בחר בהם. מה, לא ידעתם מי כל האנשים האלו כשהצבעתם, טמבלים? עכשיו תאכלו מה שבישלתם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עצוב ,אבל הכל אמת. (ל''ת)

    פ.ר, 16/08/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד!!!!

    דרור, 16/08/06 16:16

    צריך להקריא את המאמר הזה בכנסת.
    תודה לך שעשית לנו סדר במחשבות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז מה עושים עם זה במקום לכתוב כתבות וטוקבקים (ל''ת)

    כל היום?, 16/08/06 16:13

    הגב לתגובה זו

    • מפגינים, בחירות מיד! (ל''ת)

      אסף, 16/08/06 16:20

      הגב לתגובה זו

      • מי רוצה בחירות עכשיו? אני!!!! (ל''ת)

        א''י הטובה, 16/08/06 16:44

        הגב לתגובה זו

        • גם אני!! פשוט מתבייש בהנהגה שלי. גם שבחו''ל יבינו שהם לא מייצגים. (ל''ת)

          ודחוף, 16/08/06 16:54

          הגב לתגובה זו

          • גם אני - בחירות עכשיו. אבל במי נבחר ? (ל''ת)

            יונית, 16/08/06 17:01

            הגב לתגובה זו

            • ליבי-ביבי הרע במיעוטו (ל''ת)

              מרוך ברזל, 16/08/06 18:26

              הגב לתגובה זו

    • מחליפים מייד את דבק הקואליציה באדם בעל נסיון ידע וחוכמה

      קורא, 16/08/06 17:08

      רמז דק: דבק הקואליציה הוא פרץ. ניתן לעשות זאת מיד ובלי לחכות לבחירות. מאוחר יותר ניתן לבחור בממשלה חדשה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מילים כדורבנות ! (ל''ת)

    סטודנט, 16/08/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המדינה של עמי משולמי שגורש ונפל על הגנתה - ולא של כוחות הגירוש (ל''ת)

    אליצפן, 16/08/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • המדינה של הכתומים והכחולים שאוהבים אותה. ביחד. (ל''ת)

      כתום עז., 16/08/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לחרות את הדברים על קיר בכנסת-ובגדול (ל''ת)

    אילן, 16/08/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבעת את מה שכולנו מרגישים

    אביתר, 16/08/06 16:03

    כל הכבוד, בחירות מיד

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל מילה בסלע!!

    ליאורה, 16/08/06 16:02

    לפתוח בזה את מהדורות החדשות!!
    מה קרה לגאווה של המדינה? טבעה בבוץ של לבנון בזכות המנהיגים אלק שרק כסף וכח מוביל אותםץ
    באמת היכן הבושה???

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    100% AMET (ל''ת)

    AVI, 16/08/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה נכון וכמה כאב (ל''ת)

    יוני, 16/08/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מגיע לנו מנהיגים ראוים ולא אולמרט ופרץ העם צרים להשמיע את קולו . (ל''ת)

    אזרח מודאג, 16/08/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    את בני העדה האתיופית לא בתור שרים,אלא רק בתור בשר תותחים שנהרג (ל''ת)

    המדינה מעדיפה, 16/08/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

    yaeli, 16/08/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    את הגימלאים,שלא עשו כלום על פני בהיינה ומולא שיכלו להעלות מיד את הפ (ל''ת)

    העם הגזען העדיף, 16/08/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מילים כדורבנות

    הדס, 16/08/06 15:53

    התנסחת בצורה שמבהירה על הצד הטוב ביותר את תחושותיי ואת תחושותיהם של רבים. כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שהמדינה הגזענית הזו לא ראויה ללוחמים האמיצים בני העדה האתיופית הנפל (ל''ת)

    המלחמה הוכיחה, 16/08/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם ראשי מועצות ופקידי ממשלה סרחו/איכזבו/ערקו (ל''ת)

    אלדד, 16/08/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שמסרבת להעלות את 20,000 בני הפלאשמורה מאתיופיה-שהיא התחייבה להעלותם (ל''ת)

    בושה למדינה, 16/08/06 15:48

    הגב לתגובה זו

    • זה מראה שאתה לא מבין במה מדובר, ה''פלש מורה'' הם הרבה יותר מ20,000

      כריס, 16/08/06 16:58

      אם יתחילו לעלות לכאן גם אתיופים שטוענים שהם צאצאים של יהודים שהתנצרו אז נצטרך להעלות לכאן מליוני אתיופים. כמעט כל אתיופיה טוענת את זה.
      חוץ מזה, חלק גדול (כמדומני- הרוב) של האתיופים בארץ הם בני ה''פלש- מורה''.

      דרך אגב: הרוסים הלא יהודים עלו לכאן מכוח חוק השבות, ז''א שאחד שלפחות אחד מהוריהם הוא חצי יהודי. אצל הפלש מורה מדובר בכ8 דורות לאחור שיש הטוענים שהיו יהודים שהתנצרו.
      בקיצור, הטענה שצריך להעלות ארצה את הפלש מורה היא לא רצינית, לא אחראית ופופוליסטית.
      אני לא חושב שהאתיופים נחותים ממני או חשובים פחות ממני או מכל אחד אחר ואני לא גזען. אני פשוט חושב שמי שמדבר על העלאת הפלש מורה ארצה פשוט לא יודע על מה הוא מדבר.

      הגב לתגובה זו

      • רוב האתיופים בארץ פלאשה לא מורה

        ., 16/08/06 18:27

        מורה זה אנוסים (יעני אנוסי ספרד).

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    בגלל מדינת הקומבינה 50,000 אקדמאים מובטלים כמוני-בושה למדינה (ל''ת)

    אתה כל כך צודק, 16/08/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ולראש הממשלה בן שסירב להתגייס ושני ילדים שחיים בחו''ל

    מוטי, 16/08/06 15:47

    זאת אשכרה בושה

    הגב לתגובה זו

    • וראש הממשלה היה כתב בעיתון ''במחנה'' ועכשיו הוא שולח (ל''ת)

      אנשים למותם, 16/08/06 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד. אתה שופר להרבה אנשים במדינה היפה שלנו (ל''ת)

    ברק, 16/08/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עמיר פרץ עדיין שר הביטחון ???!?!?!?!?! (ל''ת)

    ארז, 16/08/06 15:40

    הגב לתגובה זו