• 187.

    יש מה לתקן במדינה לפני שמתקנים את המתוקן

    רונית עמית, 28/08/06 01:28

    כבני אנוש גם בעיתות קשות ובמצבים משונים אנחנו חושבים על הרבה דברים, ולפעמים בבת אחת, אף אדם לא מרוכז רק בעניין אחד בלבד. איך אפשר להאשימו, רחמנא ליצלן הכיצד חשב הרמטכל על ביתו, משקו, הונו, ילדיו, חובותיו האישיות וכו. דבר נוסף הוא, שהרמטכל עשה את שעשה כדי להסיר כל מטרד אפילו הקטן ביותר מראשו, כדי שיוכל להתפנות כל כולו ולתפקידו וטוב שעשה לפני המלחמה ולא במהלכה. הרמטכל איש חכם, הגיוני, רגיש ואחראי. וכפי שאמר יכול להתמודד עם כל אחד ממאשימיו על ערכי הגינות ויושר. טוב יעשו גם הם אם יעסקו בבדק ביתם שלהם ושיניחו לנפשו בעניין הזה. ולגבי הבנק הכיצד יתכן שעובדי הבנק מדליפים חומרים אישיים וחסויים? בארהב אפילו על שקל אחד לא אקבל מידע על חשבונו של בני או בן זוגי. יש הרבה דברים לתקן במדינה לפני שמתקנים את המתוקן.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    הרמטכל פעל נכון

    רונית עמית, 28/08/06 01:02

    כבני אנוש גם בזמנים קשים ובמצבים משונים אנחנו חושבים על הרבה דברים, ולפעמים בבת אחת, אף אדם לא מרוכז רק בעניין אחד בלבד. (בל נהיה צבועים)איך אפשר להאשימו, רחמנא ליצלן הכיצד חשב הרמטכל על ביתו, משקו, הונו, ילדיו, חובותיו האישיות וכו. דבר נוסף הוא, שהרמטכל עשה את שעשה כדי להסיר כל מטרד אפילו הקטן ביותר מראשו, כדי שיוכל להתפנות כל כולו ולתפקידו וטוב שעשה לפני המלחמה ולא במהלכה. הרמטכל איש חכם, הגיוני, רגיש ואחראי. וכפי שאמר יכול להתמודד עם כל אחד ממאשימיו על ערכי הגינות ויושר. טוב יעשו גם הם אם יעסקו בבדק ביתם שלהם ושיניחו לנפשו בעניין הזה. ולגבי הבנק הכיצד יתכן שעובדי הבנק מדליפים חומרים אישיים וחסויים? בארהב אפילו על שקל אחד לא אקבל מידע על חשבונו של בני או בן זוגי. יש הרבה דברים לתקן במדינה לפני שמתקנים את המתוקן

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    חלוץ התפטר ומופז לפחות שב בשקט-אתה אשם במינויו (ל''ת)

    רוני, 18/08/06 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    נמסים להסית את הכשלון הצבאי ע''י תיק המניות

    הוא רמטכל גרוע, 16/08/06 15:46

    מנסים לעשות מתיק המניות בעיה עיקרית כדי להסוות את הכשלון בניהול הצבא.
    ההצלחות במלחמה הן של החיילים ולא של הרמטכ''ל וכנופיתו

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    הבכיר צריך ללכת....

    דרג, 16/08/06 13:59

    מה יש... אסור לרמטכל לגרד את הישבן. מה אין לא צרכים אישיים?
    כל זה גרמו שני עיתונאים שאין להם מה לעשות
    חוץ מ (הכל) דיבורים.
    חוזרין על זה וחוזרים על זה.
    וכל אחד שמחזיק מעצמו: עיתונאי, חייל לשעבר, מדינאי זוטר, ח''כ שאין מה לו לעשות וכו. בוחשים בקדרה. אין בהם אדם הגון אחד לפליטה.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    הרצחת וגם ירשת?

    ניר, 16/08/06 13:39

    יש אולי איזה בכיר ממורמר שרוצה להתקדם.
    אף חלוץ ילך משהו יחליף אותו.
    ותתפנה עוד משרה בכירה שאולי תקדם אותו.
    העיקר לדרוך על אחרים
    בושה למדליף הסורר!!

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מיהו הקצין הבכיר...???

    מ.א.בן אשר, 16/08/06 12:52

    כל עתון ו/או עיתונאי יכול לשתול
    גם ידיעה הפוכה מזו, למשל :
    ''קצין בכיר בצה''ל תומך ברמטכ''ל ומעודד אותו להמשיך בתכהונתו'',
    ולמיטב הערכתי יש לגירסה הזו יותר מקצין בכיר אחד ....!!!
    אשר על כן, זה לא יעזור לקומץ הנמושות העלוב והמתוסכל
    שמציף את אתרי האינטרנט והתקשורת כדי להפיץ דברי בלע
    במטרה ליצור רושם שמדובר בתנועת מחאה רחבה כנגד הרמטכ''ל...!!!
    איש לא יוכן להטיל דופי בטוהר המידות של דן חלוץ הרמטכ''ל האהוב על רוב העם....!!!

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    חלוץ, גנץ, קפלינסקי, שטרן, אדם - הביתה

    כן לעמירם לוין, 16/08/06 12:50

    מי יבוא במקום ?
    גנץ - אשם גדול במחדל שבצפון. הוא היה אלוף הפיקוד בזמן שהחיזבאללה התעצם כל כך ולא עשה דבר למנוע זאת. אפילו אם התריע - זה לא מספיק. על דבר כזה שמהוה סכנה ממשית לבטחון ולא מטופל ''שמים את הדרגות'' על השולחן. חוץ מזה - הוא רץ מדי מהר..... ועוד לא בשל.
    קפלינסקי - כבר כמה שנים שהוא עוסק בפוליטיקה ולא בצבא. גם לא ראינו שהשפיע משהו במהלך המלחמה הנוכחית, לא מהמטה הכללי ולא בהיותו בצפון. בנוסף, גם הוא חלק מהכשלון המקדים. כמזכ''צ של רוה''מ היה צריך להביא לידי ביטוי מעשי את החשש מהתעצמות המחבלים בלבנון סמוך לגבול ולא עשה כן.
    אשכנזי - מונה עתה למנכ''ל משהב''ט. כבר לא לעניין להחזיר אותו לצבא. הכי טוב שיפקח מבחוץ.
    מועמד ראוי ומתאים - עמירם לוין. איש חכם, רואה את הנולד, ללא קליקות וללא הקשרים פוליטיים.
    אה, שכחתי את שטרן - לא נורא, זו הדרך הנכונה, לשכוח שהיה קיים.....

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    מי זה הבכיר המשתפן????? (ל''ת)

    ש.ז, 16/08/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    חלוץ ושאר מקבלי ההחלטות

    דן1, 16/08/06 11:16

    ועדה שתוקם תבדוק את תפקודו של חלוץ, ושל כל מקבלי ההחלטות במלחמה הזו.
    אך מכיוון שנושא מכירת תיק המניות עלה בהקשר לחלוץ, ואין לזה כל קשר אם תפקד במלחמה כראוי אם לאו, יש לבדוק באמצעות ועדה זו האם מקבלי ההחלטות פעלו גם כן בבורסה בתקופה זו....אולי הוא לא היה לבד בעגלה הזו?
    מכיוון שבנק לאומי כבר מדליף ידוע, אז בבקשה המשך במלאכתך הקלוקלת ופרסם את רשימת כל מקבלי ההחלטות שפעלו גם כן בבורסה באותה העת.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    חלוץ תתבע את בנק לאומי, זוהיא תשואה (ל''ת)

    השקעה בטוחה, 16/08/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    יפוטר הרמטכל (ל''ת)

    אמא של לחום, 16/08/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    להטיס את הטייס

    רמז, 16/08/06 11:01

    חלוץ לא ייחלץ מהעניין הזה ! הוא צריך לטוס הביתה.
    יש רק מילה אחת עליו - מגעיל !!!
    זה יפה שהאדון עדיין זחוח ומתנשא ועוד רוצה להטיף לנו על ערכים. איה בדיוק?
    ערכים של מניות שערי מט''ח או אג''ח?
    שיהיה גבר וילמד ממפקד הבסיס של הקטינה. אבל בעצם הוא לא גבר...

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    ההחלטה לצאת מרצועת עזה היתה נבונה , מבורכת , ולגיטימית פוליטית!! (ל''ת)

    כתום-גזור, 16/08/06 11:00

    הגב לתגובה זו

    • המחיר

      מרדכי, 16/08/06 13:33

      אם כך למה אנו תמיד משלמים מחיר דמים יקר אחרי כל נסיגה.

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    *********** תקראו בתגובות ל 107 ********* (ל''ת)

    לפני ההשתלחות, 16/08/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    הסיבה שהוא צריך ללכת הביתה זה משום שהוא נכשל בניהול המלחמה הזאת!!!

    הכסף שלו מסכן, 16/08/06 10:55

    מה שמסכן את קיום המדינה זה אדם שלא ממש מבין בעינייני צבא חוץ מלהטיס מטוס. ככה אי-אפשר להמשיך יותר!
    וכן, גם אדון אמיר פרץ חייב לעוף עוד היום. האיש מבין בניהול הפגנות. בוודאי שלא בניהול מלחמות!!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    שוד ושבר....- הרמטכ''ל נשם בזמן המלחמה...

    קמי, 16/08/06 10:52

    דיי להתעסק בשטויות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    הספינים של אולמרט. לצאת להפגנות

    הספין של אדלר, 16/08/06 10:48

    נגד ממשלת קדימה ולהגיד לתקשורת שתיסתום כבר את הפה .

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    תמכור תקנה, תקנה תמכור...

    קטונתי, 16/08/06 10:47

    מה אתם רוצים מחלוץ?? שיחת טלפון של דקה וחצי לבנק - זה הסיפור? מזכיר את הסיפור על בין לאדן שקנה אופציות פוט בבורסה בניו יורק ולמחרת נתן את האור הירוק להפלת מגדלי התאומים. חלאס... תצאו לאיש מהכיס ומחשבון הבנק. לאיש יש בעיה גדולה בניהול המלחמה הבלתי מובנת הזאת. לא תיק המניות שלו זה מה שמעניין עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    שאול מופז-הרשלן העיקרי

    שרה, 16/08/06 10:45

    שאול מופז, הגנרל, הכין את הצבא למלחמתו הכושלת ביותר בהיסטוריה.
    ועדת חקירה לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    שנאה ,ושמחה לאיד .....

    יעקב .פ, 16/08/06 10:45

    זה פשוט נורא כפייות הטובה של אנשים שלא תרמו ולא סיכנו את חייהם חלקיק ממה שדן חלוץ תרם וסיכן .כ''כ אופייני לעם הזה להשתלח באנשים ולעשות בהם לינץ.ואני שואל אותכם המשתלחים ...מי מכם לא עשה בחייו טעות כלשהי או חטא ??ואיך אתם הייתם מרגישים לו היו משמיצים ומלבינים פניכם בראש חוצות ??לפני שאתם מדברים בגנותו של האיש ,העמידו עצמכם במקומו ולו רק לרגע.ולסיום דעו שכבר חכמינו הבינו כי שורש הכשלון וההפסד במערכה היא שנאת חינם והפילוג אשר מופיע לפנינו כעת במלוא עוזה ותפארתה.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    אנשים קטנים הופכים בתקשורת לקצינים בכירים

    עין צופיה, 16/08/06 10:42

    אם באמת כך מטבטאים חלק מהקצינים הבכירים אז מוטב שהם הראשונים שיסיקו את המסקנות.
    מי שמסוגל לתקוע סכין בגב מפקדו, אין לי ספק שיוכל לתקוע סכין בגב המדינה אולי תמורת בצע כסף.

    מי שאינו מוכן להזדהות, אינו ראוי להיקרא קצין בצה''ל. הוא מבייש את דרגותיו.

    כאזרחית פשוטה , אני מתביישת ש''בכירים'' בצה''ל בתאווה לא רק שמפקירים חייל פצוע, אלא ששים לתקוע סכין בגבו. בזה לכם קצינים צבועים, וכולי תיקוה שיעשו לכם - בגלוי - מה שאתם עושים בסתר כשפנים. ממש אחוות לוחמים

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    תא''ל נועם טיבון שוב בוחש במרק הצבאי ממקום מבטחים (ל''ת)

    קצין בכיר, 16/08/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    עזבו אותו כל החיים הוא טרם למדינה המזורגגת הזו. (ל''ת)

    טל, 16/08/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אני פחדן

    בכיר במטכל, 16/08/06 10:41

    שלום לכולם, אני ''בכיר במטכל'' , יש שקוראים לי גם ''גורם בטחוני בכיר'' - אני מנסה ללכלך על חלוץ אבל אין לי ביציםך לבוא ולומר את זה בפומבי, לכן אני רק מתקשר לעיתונאים ונותן להם את מה שהם הכי אוהבים - כותרות סקסיות וצבעוניות, כמובן בלי לחשוף את שמי. אני גבר שבגברים...

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    המסר: הקדישו 30 שניות ביום עבור משפחתכם

    ראובן, 16/08/06 10:41

    ''דנה, תשיגי לי את יוסי מבנק לאומי.
    ...
    יוסי? תמכור הכל ותעביר לפק''מ, אין לי זמן להתעסק בזה.
    ...תודה, ניכנס בהם, אל תדאג.''

    30 שניות? הגזמנו בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא ה30 שניות אלא המסר החברתי (ל''ת)

      מרדכי, 16/08/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    תעזבו אותו בשקט

    לימור, 16/08/06 10:40

    אין לאנשים מה לעשות רק להתעסק בשטויות ולחפש איפה אפשר להציק.
    זו זכותו המלאה יש לו גם חיים פרטיים מעבר להיותו איש צבא ואני לא מבינה מה רוצים ממנו.
    בחור מדהים, צנוע ונעים הליכות.
    אנשים צרי עין וקנאים.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מה לעזאזל רוצים ממנו??

    לא ייאמן, 16/08/06 10:39

    לא ייאמן שעושים מזה כזה סיפור...
    סך הכל נהג בצורה נורמלית. העובדה שהוא גם איש פרטי בעל עניינים פרטיים לדאוג להם, לא גורעת מתפקודו כרמטכ''ל!
    חפשו משהו מעניין יותר להתעסק בו!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    ההתנפלות על הרמטכ''ל היא ציד מכשפות צבוע ומתחסד

    שואפת לשפיות, 16/08/06 10:38

    ההתנפלות מעידה במקרה הטוב על טפשות, ובמקרה הרע - על רוע והתחסדות. נכון שהרמטכ''ל טעה, ומעשהו לא יירשם כמופת לחיקוי, אבל מוגזם ומגוחך לומר ששיחת טלפון של 2 דקות שנעשתה כשכל המדינה כבר ידעה שיש משבר, מהווה שימוש לרעה במידע פנימי או שזה מעיד על חוסר תשומת לב מספקת לניהול המלחמה. וללהקת הפוליטיקאים הצבועים, המגנים בתרועה רמה בכל כלי התקשורת: בוז!

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    חלוץ תתביש

    אמא של לוחם, 16/08/06 10:37

    במקום לתכנן מלחמה אתה עושה סידורים
    האם יצאת גם למסע קניות באותו יום
    אולי הלכת גם לשטוף את האוטו?

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    קנאים עלובים היו שמחים אם הרמטכל היה מפסיד

    אברהם, 16/08/06 10:37

    למה אף אחד לא אמר מילה על זה שהרמטכל קנה את המניות .
    האם לקנות מותר ולמכור אסור הרי ברור שאם השהו קונה בסוף שגם ימכור

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    חלוץ לך הביתה

    אאא, 16/08/06 10:36

    אין לך בושה
    בזמן שהחיילים שלנו מובלים לשבי אתה מתקשר לבנק
    לסופר לא הלכת?

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    דייי תצאו לו מהחיים הפרטיים

    מוריה, 16/08/06 10:34

    זה לא הפריע לתפקוד שלו בצבא זה זכותו המלאה כאדם למכור מה שהוא רוצה לפני שהו רמטכ''ל הוא קודם כל דן- אדם פרטי שיש לו כסף משפחה בית חברים
    תפסיקו לחפש שחיטויות בכל מקום

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    תרדו ממנו כבר אולמרט מנסה להסיט את האשמה ממנו (ל''ת)

    אורי, 16/08/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מדובר בספין של לשכת אולמרט

    אייל, 16/08/06 10:33

    להסתת הזעם הציבורי. הם יודעים שסתם ש.ג. אלוף פיקוד , לא יספיק כראש ערוף, אזה מגישים את ראשו של חלוץ במקום זה שהיה צריך להיות שלהם.


    אם הציבור לא יתעורר ויבין שהדג רקוב מהראש , והקונספצייה הפוסט-ציונית של אולמרט את מערכת המשפט שקושרת ומסרסת את כוחו של צה''ל ''הרמטכ''ל רוצח'' , הוא יבין בדיעבד את הדברים רק דרך המישרפות, לצד פיגיונות מסוערים וזעקות שנל שנל בשפה הערבית.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הרמטכ''ל היה צריך ללכת כבר מזמן

    אורן, 16/08/06 10:30

    למה בחרו מישהו לרמטכ''ל שאומר שכשהוא זורק פצצה על בית מאוכלס באזרחים הוא מרגיש ''דפיקה קלה בכנף''??? לא היה ברור שהבנאדם לא אנושי וחסר כל מוסר כבר אז??? ואחר כך בהתבאויותיו בזמן המלחמה הוא גרם לנזק חמור מאוד לישראל (''נחזיר את השעון 20 שנה אחורה'', ''על כל קטיושה נהרוס 10 בתים'' וכו'''. בנוסף, הבנאדם פשוט רמטכ''ל גרוע מבחינה מקצועית. אחרי כל זה, ברור לכל אחד שיש לפטר אותו מיד!

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    118 תגובה ראויה. מומלץ לקרוא (ל''ת)

    אבי, 16/08/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    גם דוד המלך חטא, ובכל זאת אנחנו שרים ''דוד מלך ישראל....'' (ל''ת)

    משה רבנו, 16/08/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    היכנסו ל- 74 (ל''ת)

    אתרוג, 16/08/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    אחי, מיצטער שהפסדת 25 אלף ש''ח. (ל''ת)

    נסראללה, ביירות, 16/08/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    משפחתו של חלוץ מגיבה פה חופשי

    מזהה ריקבון, 16/08/06 10:23

    לא יעזור לכם.
    הוא אכל אותה להרבה מאוד שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    כתובת שויה

    אליהו, 16/08/06 10:19

    להעיף!!! את הביריון מהווד הפועל של ההסתדרות, שנובח סיסמאות רדודות, חסר יכולת הבנהלנעשה סביבו,פטפטן חסר תקנה, אתמול הוא התחיל לעשות שלום עם סוריה?האיש בדיחה עצובה.ובושה לעם הספר.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    במיידי להדיח

    אסף, 16/08/06 10:18

    ''בכלל, במהלך המלחמה עשיתי הרבה דברים שקשורים להיותי אזרח ובעל משפחה''..
    הוא רק חופר לעצמו בור יותר ויותר עמוק. חבל.
    מודה שהוא עשה הדברים רבים כאיש משפחה. סליחה! אתה רמטכ''ל. מצדי 24 שעות תשב במשרד שלך ותעשה את התפקיד שלך בזמן מלחמה.
    רץ למכור מניות בבורסה כשמתחילה מלחמה.
    להדיח אותו במייידית.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הבעיה היא מלחמות ירושה של צרי עיין.

    פנחס, 16/08/06 10:18

    מחפשים להשתלט על משרת הרמטכל, כל מחפשי הסקופים למיניהםהיו פועלים כמו חלוץ ולא אחרת הם פשוט צבועים שמחפשיפ לעשות לפרנסתם על דמו של הרמטכל שלא בצדק.יש לתבוע את בנק לאומי סניף דיזנגוף בסכומי עתק . הם הרסו לרמטכל בהלשנה וחוסר מהימנות ללקוחות הבנק. יש לעזוב את הבנק הזה היום ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    go home

    drori, 16/08/06 10:17

    Hlootz go home now

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    נמאס מהמצורעים הפולטיקאים שכל הזמן תוקפים (ל''ת)

    אוהד, 16/08/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כל האמת על מניות הרמטכ''ל. כנסו!!!

    מיכל, 16/08/06 10:17

    יושבים אולמרט, אייל ארד ואדלר לחשוב איך להסית את האש הציבורית מ''המנהיג'' אולמרט.

    אולמרט נזכר שחלוץ והוא דיברו על המניות שלהם ואיך הם נמכרו כשהבינו שהולכת להיות צניחה.

    רעיון אדיר!
    ספין לא נורמאלי!
    נשיג מידע מדויק או נדליף לאיזה עתונאי בדרך עקיפה (זה כאילו לא אנחנו בסיפור) והרמטכ''ל יחטוף את כל האש.

    הרמטכ''ל כשל בניהול המלחמה וסיפור המניות הוא רק דוגמא להיכן יכולה השחיתות והציניות להגיע כשאתה מתמנה לרמטכ''ל מסיבות של אינטרסים פוליטיים ועסקאות מלוכלכות (בוגי עף. זוכרים?)

    הרמטכ''ל כשל והוא לא היחיד - פרץ, אולמרט, לבני וכל שאר הליצנים.

    גם אנחנו כשלנו - כשרוב הציבור הצביע לפוליטיקאי זוטר וחלקלק, שמאחוריו עמדו חבורה של יועצים רודפי בצע וציניים ששיווקו אותו כמו שמשווקים מבצעי סוף עונה.

    כועסים על חלוץ? - בצדק.

    עכשיו תכעסו גם קצת על עצמכם.
    (בבקשה לא לצנזר)

    הגב לתגובה זו

    • לצערי הרב אתה צודק כי כולם מושחתים וזאת לא סיסמה

      משה דין, 16/08/06 10:53

      מי שמשלם בשכול ויגון ואבל זה העם שגם הוא אשם במידה רבה כי זה מה שהוא בחר ביום הבחירות

      הגב לתגובה זו

    • למה שיצנזרו, כל מילה בול. (ל''ת)

      אורי, 16/08/06 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    שרון, מופז, חלוץ, אולמרט, ליבני כולם שילמו (ל''ת)

    וישלמו על, 16/08/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    טוראי חלוץ

    א, 16/08/06 10:14

    יפוטר הרמטכ''ל לאלתר

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    גם לורל והרדי

    תפוחי, 16/08/06 10:14

    גם שני הליצנים האלה צריכים לטוס הביתה. הם היו הסופרסטארים העיקרים בהתרחשות המבישה של חופשת הקיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    להגיש תביעת מליונים נגד הבנק היום

    רוני קרן, 16/08/06 10:13

    דרך התנהלות עובד הבנק שהדליף מידע לעיתונות מחיבת עוד היום הגשת תביעת מליוני דולרים כנגד הבנק על חוסר תום לב, פגיעה בשמו הטוב של הרמטכל, פגיעה במשרה שממנה כנראה ולצערי יפוטר ו/או יתפטר ומה יקרה עמו הלאה לכשישוחרר מצה''ל. אין קשר למלחמת לבנון ותוצאותיה לתיק ההשקעות האישי והפרטי של הרמטכל כל אדם יכול לעשות בחשבונות הבנקים שלו מה שהוא רוצה ולאדם אין כל זכות להתערב בענייניו הפרטיים של הרמטכל. בושה וחרפה טמנו לו פח שלא בצדק מגעילים .

    הגב לתגובה זו

    • רק אידיוט יישאר לקוח של הבנק הזה. (ל''ת)

      פטפטנים, 16/08/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    תסבירו לי למה זה היה דחוף עכשיו?יש לו עוד חיילים בלבנון לדאוג להם (ל''ת)

    ואתם מבלבלים את, 16/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    נעליים - מי שצריך להתפטר זה פרץ ליצן החצר! חלוץ - העם כולו איתך...

    איתן, 16/08/06 10:12

    חוץ מהיחצנים של פרץ ואולמרט!

    דרך-אגב -מעניין מאוד למה העיתונים לא מפרסמים שוושינגטון רותחת מכעס על דבריו של פרץ מאתמול ש:''צריך לדבר עם סוריה''... איזה דביל!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, במקום שהכותרות יעסקו בנזקים

      ה, 16/08/06 10:40

      שפרץ ממשיך לעשות לעם ישראל! חייבים לעצור אותו. ברור שחלוץ לא תפקד טוב במלחמה - אבל הקטע עם המניות כבר עבר - אפשר לטפל בזה אח''כ. הנזק כבר נעשה. פרץ ממשיך להרוס לנו בינתיים ונותנים לו יד חופשית! עכשיו הוא ינסה להציג את סוריה כשוחרת שלום - כפי שהפכו את הלבנונים לתמימים שאין לנו שום דבר נגדם לפני המלחמה - ובכך עזרו לתקשורת העולמית לצייר אותנו כרשעים! במקום להגיד שהם תומכים בחיזבאללה כדי להצדיק את התקיפות. ועכשיו - אנו מגנים על סוריה! עושים יחסי ציבור טובים לאויבים שלנו. ועדיין - אף אחד לא מפיל את הממשלה! למה ולמה מחכים הח''כים? למה כולם מפחדים?

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    חובה לקרוא תגובת 100 (ל''ת)

    שפוי, 16/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חבל חלוץ טעית ערכית אתה לא מתאים.

    בני, 16/08/06 10:09

    שמת אינטרס אישי נמוך מול אינטרס
    לאומי ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הוא לא צריך ללכת

    פרדי, 16/08/06 10:09

    הוא צריך להיות בתפקיד אחר ולתת לאודי לנהל את הצבא

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הנזק שנגרם לחלוץ ממלשנים בבל''ל

    שוקי חרמון, 16/08/06 10:08

    יש לעזוב ומיד את הבנק שגרם לכל הפרשיה של שערה בכוס מיים, עובד הבנק שבדליף את המידע חייב לעוף והיום ללא פיצויים וביריקה גדולה, אין לעבוד עם בנק מדליף מידע שאינו שומר על חיסיון לקוחותיו. סגרו חשבונות בנקים בבלל עכשיו מחר זה יהיה אתה ובני ביתך.

    הגב לתגובה זו

    • אהיה הראשונה לעזוב הבנק (ל''ת)

      שוש, 16/08/06 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    והכי מכוער ולא ראוי - מקורות צבאיים בכירים אנונימיים (ל''ת)

    רונן, 16/08/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    עם מכוער

    1 מת''א, 16/08/06 10:05

    במקום לדרוש, ובצדק, הסברים על פעולת צה''ל - נתפסים לאיזה שטות וחודרים לפרטיות של הרמטכ''ל. פשוט בושה של אנשים וגועל נפש של מדיה. אני כבר מתחיל להבין את הערבים ובהחלט מגיע לנו טילים על הראש, אנחנו כל כך מגעילים.

    אני מתבייש.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מחכה ליום שחלוץ יפתח את הפה על הבורות של פרץ שהיה צריך להתמודד איתה (ל''ת)

    חלוץ בבקשה, 16/08/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ''קצין בכיר''. אפילו לא זוטר.

    צפון 1, 16/08/06 10:05

    גיבור גדול. תוק סכין למפקד ומסתתר מאחורי ''קצין בכיר''. בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    תרומה

    יעקב, 16/08/06 10:04

    אני מציע לרמטכ''ל לתרום את הכסף עבור תושבי הצפון ולשכוח מזה

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שיעוף לאלתר מתפקידו כרמטכ''ל-אפילו חסינות לא מגיעה לו

    אא, 16/08/06 10:04

    זו התנהגות לא מכובדת !!!
    הוא פשוט אנוכי וחשובה לו הפרטיות שלו מעבר ל''מלחמה'' ו/או בכלל הצבא.
    עליו להבין את כל האווירה שנוצרה ולפנות לאלתר את הכסא שלו לאחר יותר טוב כמובן

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    10 שניות של טלפון אז-עכשו יומים דברנים מחפשי כותרות מעסיקם את חלוץ

    מוטי לו, 16/08/06 10:03

    אולי מספיק להתעסק בשטויות ולתת לרמטכללנהל את צהל שחילנו נמצאים בסכנת חיים בלבנון ,10שנויתלעומת 48 שעותים היום .

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הרמטכ''ל צריך ללכת בגלל הסיבה שהוא נבחר, שהיא שהוא יעביר את ההתנתקות

    Lior, 16/08/06 10:01

    בלי בעיות, ולכן העיפו את יעלון...אז יאלה להעיף אותו ולהביא מישהו מקצועי

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    למה צחי הגנבי עדיין יו''ר ו.חוץ בטחון? הנגבי מגבה את ''דני''ואת עצמו

    ליתר בטחון, 16/08/06 10:00

     

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מי דואג לכסף יותר ממני...מילים ולחן-דן חלוץ (ל''ת)

    אלון, 16/08/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מה זה בכיר בצה''ל ? בכיר יותר מהרמטכ''ל או פחות ??

    נמאס, 16/08/06 09:57

    תפסיקו בתקשורת לכתוב ''בכיר'' ''מקורב'' די זה לא עובד כבר על הציבור

    אולי הוא בכיר אבל שפן

    ואולי אין שום בכיר אבל צריך לכתוב כל יום

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בכיר בלי ביצים, לא גבר, בקיצור מסורס. (ל''ת)

    סריס, 16/08/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חלוץ נשאר אותו חלוץ- הציבור הוא שהשתנה- ראו תגובה

    משה, 16/08/06 09:53

    הציבור מתעורר היום כאילו לנגד עיניו נולד לו חלוץ חדש. חלוץ שלילי השונה מ''קודמו'' (היינו, החלוץ שהוכר עד עתה).

    ולא היא! כבר בעת ההתנתקות ניתן היה לראות אדם נטול דרך ומבנה אישיות בעייתי. כבר אז פרסמתי מחאות חריפות נגד התאמתו לתפקיד בשל מבנה האישיות השלילי שלו וכבר אז אמרתי כי יהירות כמו שלו תגבה מאיתנו מחיר כבד.

    אך מי אז שם לבו לדברים. הטלת ביקורת נוקבת ב''כתומים'' ובישיבות ההסדר היתה חזון נפרץ ולחם חוקו של השיח הציבורי ונחשבו כ''בון טון''. רק מי שהיה בעל יושר ציבורי ומצפון איתן שאינו זע למשבי רוח פופוליסטים יכול היה לראות לנגד עיניו רמטכ''ל עם לב אטום, חסר ערכים, בעל גאווה ומלאות עצמית המסמים את עיניו וכל המתרחש בימים אלו הן בתפקודו המקצועי כראש המטה הכללי, הן ברטוריקה המנותקת שלו מהאירועים, הן משביעותו העצמית ומזלזול מופגן בכל ביקורת ומעל הכל ההתנהלות האישית -- נוכח לראות כי הכתובת הייתה על הקיר.

    מסקנה- לא משנה מהן דעותיך הפוליטיות, לא משנה אם איש ציבור מבצע את מה שהיית רוצה שיבוצע במישור הציבורי. תמיד תמיד תבחן אותו באופן אובייקטיבי ותראה האם הוא מתאים לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

    • משה יא אידיוט.חלוץ לא צריך המלצות ממך.במשך 30 שנים הוכיח מי הוא. (ל''ת)

      מהטובים ונאמנים, 16/08/06 10:02

      הגב לתגובה זו

      • תשתה מיים, תרגע ותתיחס למה שכתבתי

        משה, 16/08/06 10:26

        תגובתך הלוחמנית מתעלמת לחלוטין ממה שכתבתי.

        לפני מלחמת לבנון הראשונה אריק שרון היה אדם עתיר זכויות ותרומה לבטחון ישראל וכל זה לא שלל את היותו פושע באותה מלחמה וכפי שנקבע בוועדת חקירה. גם מי שהוא ימני בהשקפותיו וסובר אחרת יסכים, לדעתו, כי תוכנית ההתנתקות היא פשע נתעב וזאת על ידי מי שייש לו תרומה חשובה לבטחון ישראל. כך שתרומה לבטחון ישראל אינה מעניקה חסינות מביקורת נוקבת כל עוד היא נכונה.

        הגב לתגובה זו

      • הוכיח מי הוא - במה שהיה, לא כרמטכ''ל. (ל''ת)

        שיחזור לטייסת.., 16/08/06 12:52

        הגב לתגובה זו

    • משה צודק במיליון אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יפתח, 16/08/06 10:22

      הגב לתגובה זו

    • 118 צודק ביותר (ל''ת)

      גאולה, 16/08/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין. יהירות היא המילה. (ל''ת)

      חלוץ הביתה, 16/08/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    לפטר אותו ''בנחישות וברגישות'' (ל''ת)

    ישראל, 16/08/06 09:52

    הגב לתגובה זו

    • דרושות פרופורציות דחוף!! (ל''ת)

      שפויה, 16/08/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    חבל ! עשינו לאיש נזק בלתי הפיך

    אוה שמר, 16/08/06 09:52

    אל לנו לשכוח שהמפקד חלוץ הוא גם אדם פרטי שיש לו משפחה והוא אחראי בין היתר לביטחונה הכלכלי. בהיותו אמון על כספי המשפחה , יתכן ששיקול הדעת שלו היה שהוא מבקש להכנס למערכה ב''ראש נקי'', כמו הרבה אנשים מהישוב ,הרים טלפון אחד לבנק, שגזל ממנו אולי 5 דקות בעיתוי שהוא בחר באופן אישי ופרטי לחלוטין. אל לנו לדון אותו לכף חובה על מעשהו הפרטי הזה שאינו קשור כלל לאוצר המדינה. הוא לא מעל בכספי ציבור, הוא לא ניצל את מעמדו ואני ממש בהלם כיצד מידע כזה הצליח לדלוף לעיתונות. מעולם לא שמעתי על הדלפות מבנקים – ובמיוחד לא מבנק לאומי, אני מקווה שגליה מאור תצליח להתחקות אחר המדליף ולהעניש אותו בהתאם. רבותי, מי יודע מה האחרים בממשלה או במערכת הביטחון עשו באותו יום? האם אתם בטוחים שהם לא טיפלו בעינייניהם הכספיים ? אולם, רק מעשהו של חלוץ התגלה במגמתיות והפך לנחלת הכלל...... אל לנו להתעלם מכל המעשים הטובים שהוא עשה עבור המדינה.
    חלק מהציבור בישראל מרגיש מתוסכל לאור חוסר ההכרעה במלחמת לבנון-2 ומצא פתח לפרוק את תיסכולו בדמותו של הרמטכ''ל דן חלוץ. אני אומרת לכם שאתם עושים לאיש עוול משווע !!! אתם רומסים את דמותו ללא הכר, ועל לא עוול בכפו. כל מה שהוא תרם ופעל עומד כעט בצל. וזה חבל !! חלק מאיתנו הפכו ל''רשעים צמאי דם'' ולא נעים לחיות באווירה זאת, כי התופעה של חיפוש אשמים מורגשת בכל פינה, וחבל. לצערי , תופעות מסוג זה מזרימות חמצן להרבה עיתונאים ! אנא , תרדו מחלוץ כבר נגרם לו נזק בלתי הפיך די והותר.
    ואני אדם מהישוב שמעולם לא פגש את דן חלוץ ואומרת לו - תחזיק מעמד - ותשאר נאמן לעצמך כי אני מאמינה שפעלת בתום לב מוחלט , רק שכחת עובדה קטנה שיש הרבה ''משחרים לטרף '' בסביבותיך....

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם דבריך. יש לי ביקורת על חלוץ-על ההתבטאות האומללה שלו מהעבר

      המורה עירית, 16/08/06 10:17

      כאשר אמר ש''חש רק מכה קלה בכנף''. אסור היה לו לומר דברים כאלה, בשעה שחפים מפשע, ביניהם ילדים תמימים שלא עשו כל רע נהרגים. זו הייתה התבטאות אומללה בלשון המעטה. התאכזרותנו לערבים היא בעוכרינו וגורמת לנו לדרוך במקום ואף לסגת לאחור (כן, גם אנחנו נסוגנו 20 שנה אחורה). אבל, אם חלוץ התמנה לרמטכ''ל, אולי עשה טעויות כאיש צבא, אבל להיטפל אליו בשל העניין הזה ולנפח אותו מעל לכל פרופורציה נראה לי כמזימה מטשטשת מוח וחושים, מבחילה ולא ברורה. אנחנו פשוט השתגענו.

      הגב לתגובה זו

    • גם הוא עשה לנו נזק בלתי הפיך! ולאו

      ד, 16/08/06 10:43

      דווקא בגלל המניות. היה צריך למכור הכל לפני כניסתו לתפקיד הרמטכל ולהשקיע את כל כולו בתפקיד.

      הגב לתגובה זו

    • תתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעינים

      תתפטר, נו תתפטר, 18/08/06 15:04

      תתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעיניםתתפטר, נו תתפטר, תעוף כבר מהעינים

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    שוב ''בכיר'' מסתתר מאחורי תקשורת !!!!!

    אחד העם, 16/08/06 09:50

    איזה עם נבזה הפכנו להיות !! הכל מותר והדם מופקר , כסף וכח גם בלי מח, דרוס כל אדם מוכשר כי הכל מותר !!! בא לי להקיא..........................

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    120.000 ש''ח קיבלו פקודה לסגת מהבורסה מחשש לשלומם (ל''ת)

    לילך, 16/08/06 09:50

    הגב לתגובה זו

    • וזה רע כי...? (ל''ת)

      ???, 16/08/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    בלי שום קשר לתיק ההשקעות!!! תיפקוד הרמטכ''ל היה גרוע וניהול כושל (ל''ת)

    israel, 16/08/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל הטוקבאק הזה זה כיסי לכמה מתנחלים מתלהמים-חבל לבזבז פה זמן (ל''ת)

    מעריב תתעוררו, 16/08/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    היה לנו רמטכ''ל שאחד מילדיו השתמט משירות-זה קצת יותר חמור (ל''ת)

    אבל עליו לא, 16/08/06 09:45

    הגב לתגובה זו

    • מי זה היה? אולי אתה מתכוון לראש ממשלה? (ל''ת)

      מוטי, 16/08/06 09:51

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    גם ברק היה בכיר בצהל. ועוד ועוד ברקים. (ל''ת)

    זוטר מראשון, 16/08/06 09:44

    הגב לתגובה זו

    • אין עוד ברקים. אהוד ברק או אחד ויחיד.אוהבים אותו או לא (ל''ת)

      מהבנים היקרים, 16/08/06 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    הרמטכל לא חייב שום הסבר לאף אחד.

    יוסי, 16/08/06 09:42

    כל אחד צריך במדינה הזאת לדאוג לעצמו ולמשפחתו ולא משנה מה התפקיד שלך זה תיק ההשקעות שלו והוא יכול לעשות בו מה שהוא רוצה ואם נבדוק בציציות של כולנו נגלה שלכל אחד יש את ההעדפות שלו בבורסה אין פטריוטים

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    תיק המניות איננו הדבר החמור ביותר של חלוץ

    ג. יפית, 16/08/06 09:42

    בעתון טיים מופיעה כתבה בעניין המלחמה ובה נאמר שהאמריקאים רצו לספק לצה''ל פצצות לפיצוח בונקרים ודן חלוץ אמר שאין צורך.

    הגב לתגובה זו

    • חשבת על זה שח''א כבר מצוייד בפצצות האלו ? (ל''ת)

      עד מתי אידיוטים, 16/08/06 10:07

      הגב לתגובה זו

    • נכון! צריך להתרכז בעיקר! האמת היא

      ר, 16/08/06 10:49

      שהאמריקאים רצו שנתקיף בכל הכח והיה לנו גיבוי מלא אך מי עצר אותנו? החיזבאללה? לא! אולמרט! וחלוץ! הרי אולמרט יש לו בנים שלא שירתו בצבא הכיבוש! בעידוד אמם ואביהם! אז עם מנטליות כזאת אפשר לנצח? כשבאים ממשפחה שמחנכת אותך מגיל צעיר שצבא ''הכיבוש'' זה הדבר הרשע ביותר שיש וכך גם יציאה למלחמה זה דבר מרושע (עדיף למות כנראה) ושהרמטכל הוא רוצח? (כפי שבתו הלסבית הפגינה). אולמרט שקרן - קונדי לא עצרה אותו אלא נתנה לו עוד ועוד זמן אך הוא המשיך לעקב את הפעולות והפעולות שאישר היו קטנות ומסוכנות נגד המלצת הצבא. וחלוץ העדיף לשתף איתו פעולה ממניעים פוליטיים חשב שיהיה לו עתיד פוליטי בקדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    לכל יפיי הנפש והמתחסדים למיניהם

    טל, 16/08/06 09:42

    האם זה באמת כל כך קשה לעיכול כי אדם הוא אדם ושיחת טלפון של 5 דקות לא היא שהביאה לתוצאות המלחמה. תתפכחו, קחו את עצמכם בידיים ותפסיקו להיות פאתטיים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      עינב, 16/08/06 09:55

      מה זה השטויות האלו, בן אדם מנהל תיק השקעות של כמה עשרות אלפי שקלים - נכנסים לא לתחתונים מכר לא מכר את מי זה מעניין.

      הגב לתגובה זו

      • היום מתברר שהוא התקשר בבקר והם חזרו אליו ואז הוא אמר למכור הכל (ל''ת)

        ביג דיל !, 16/08/06 10:08

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    אתה הולך הביתה גם בגלל ההיבריס

    המבקרת1, 16/08/06 09:41

    אין ספק שאתה פישלת ובגדול, זה שניסית לתקוע את הפשלה על ראשו של אודי אדם זה עוד יותר שפל מדברים אחרים שעשית ואמרת, אתה לא היית מוכן אתה הזנחת את המילואימניקים אתה היפקרת את החיילים אתה במו ידיך גרמת לכמות האבידות הרב בעיקר לאלו של שלושת הימים האחרונים שהיו מיותרים ובעצם החיילים הללו שילמו בחייהם כדי שאולי תצא מזה איכשהו עם טיפת גאוה צבאית, אתה מעורר שאט נפש, תצא בחוץ ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כמו שאלו במנהיגות יהודית אומרים:

    מפוכחת, 16/08/06 09:41

    חלוץ צריך להתפטר משום שהוא גרם לריקבון של הצבא. עיקר תשומת הלב של הקצינים שרצו קידום ותהילה היה מסביב ל''איך עוקרים יהודים'', ולא ''איך נלחמים באוייבים''. זה לא מיסטיקה, התבוסה בצפון היא תוצאה ישירה של הפניית האנרגיות ותשומת הלב של צה''ל למלחמה ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    די עם מצעד ההבלים

    ראובן, 16/08/06 09:40

    רק בישראל..מחפשים חדשות גם כשאין! דן חלוץ הוא רמטכ''ל אך גם תושב ישראל,וככזה מותר לו למכור את השקעותיו מתי שהוא רוצה!
    חלאס עם השטויות וחיפוש החדשות היכן שהן אינן!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הסרטן פשט בצבא- הקשיבו לאלוף שטרן -ראו הוזהרתם (ל''ת)

    מה הלאה?, 16/08/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שלא יעשה עניין, בסה''כ לעבור דירה... (ל''ת)

    עוף גוזל, 16/08/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כל מי שנגע בגוש קטיף לא יינקה! (ל''ת)

    יוסי הכתום, 16/08/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    סגירת חשבון של פוליטיקאים עלובים

    אחד העם, 16/08/06 09:36

    הרמטכל לא נטש את המטכל לחצי יום כדי להסדיר את עינייניו הכספיים , שיחה לבנק ולתת הוראה לוקחת דקה וחצי , בדיוק כמו להרים טלפון לבת ולשאול לשלום הנכד , או לברר מה שלום האם הזקנה . פוליטיקאים מושחתים עטו על הסיפור כדי לסגור חשבונות ישנים , כגון חכ אלדד שמצא הזדמנות פז לסגור חשבון עם רמטכל גוש קטיף , אלדד ירש בימים אלא מליונים מכספי יהושוע בן ציון חמיו , שגנב כ100 מליון דולר מבנק ארץ ישראל בריטניה ולא החזיר אגורה , המדינה שילמה את הכסף בהיותה עריבה לבנק

    , וכשנשלח לכלא לשנים רבות , הוא מיד המציא אישורים רפואיים מזוייפים שימיו ספורים ושוחרר , הוא חי ותפקד בחוץ כ25 שנה ,ואיש מהפרקליטות לא בירר מה עם הכסף ומה טיב האישורים הרפואיים שהציג ומי הרופאים שנרתמו לתרמית , רק בימים אלו נפטר הגנב הזה ומשפחת אלדד ירשה את המליונים הגנובים . והוא מגלגל עיני עגל בצדקנות נגד הרמטכל חלוץ , אלדד של נעליך ורחץ פיך לפני שאתה מדבר על חלוץ .

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      מוטי, 16/08/06 10:07

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין שיש דבר שנקרא מראית עין !!

      תקשיב טוב, 16/08/06 10:48

      הבעיה היא לא השיחה של הדקה וחצי אלא עיתוי השיחה והמסר העובר ממנה. בזמן שחיילים נהרגים הרמטכ''ל חושב על ענייניו האישיים - זה מסר עלוב ולא ראוי. זה מסר שמראה עד כמה חלוץ הוא איש קטן.

      הגב לתגובה זו

    • ח''כ אלדד: אם ירשת את כספי בן ציון חובה עליך להחזירם למדינה

      צביעות לשמה, 16/08/06 10:55

      התחלחלתי אתמול כשראיתיך משתלח ברמטכ''ל. ההשתלחות שלך נראת כל-כך לא לעניין, כמו איזה נער מגודל וברברי.
      פעם עוד נהנתי לשמוע אותך, לא משום שאני מצדדת בדיעותיך , אלא לעקוב אחר הלך מחשבתך. אך לחשוב שאת ירושת הגנב הנתעב אתה משלשל לכיסך מסעירה את מוחי.

      חובה עליך להחזיר לקופת המדינה כל אגורה שקיבלת מירושת הגנב.אתה שותף לדבר עבירה. איך לא התביישת להשתלח בחלוץ על שיחה פרטית שארכה חצי דקה עם פקיד בנק.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    לבכירי צה''ל תאכלו את הלב אתם תשארו באותו תפקיד (ל''ת)

    S.Y, 16/08/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    התנהגות לאומי - חרפה

    אזרח מודאג, 16/08/06 09:33

    בושה שאין סודיות בנקאית

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    חלוץ, הצבא לא מצדיע לך, שחרר אותו ממך (ל''ת)

    כמו שעשית לחייל, 16/08/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רב אלוף דן חצוף

    לוחם עייף, 16/08/06 09:29

    אתה עדיין כאן?
    שחצן. מתנשא. לא חכם. איש קטן. לא מוכשר. לא ראוי. לא מתאים. אטום. חסר בושה. חסר הבנה. בינוני. להמשיך?
    לך הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קוס אוחתכ, אלוהים אוהב את המתנחלים

    צפון, 16/08/06 09:27

    כנראה שאלוהים אוהב באמת את המתנחלים. כל מי שהי מעורב בהתנתקות מסיים את חייו האישיים והפוליטיים בצורה עגומה. עיין ערף שרון וחלוץ. אולי יש משהו מפחיד בפולסא דנורא הסו

    הגב לתגובה זו

    • 95 - זיבולים!!! (ל''ת)

      דני, 16/08/06 09:38

      הגב לתגובה זו

    • לתת לך רשימה של מתנגדים ידועים להתנתקות שמתו או בריאותם רופפת? (ל''ת)

      או שעדיף שלא, 16/08/06 09:39

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך לעשות פולסא דנורא הקב''ה

      ר, 16/08/06 10:52

      מתחשבן איתם לבד.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    בכיר בצה''ל שרוצה להיות רמטכ''ל .... (ל''ת)

    יוסי, 16/08/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פלצן מעט ועשה הרבה!!! כולם מבקרי המדינה ואפס במעשים.

    מזכיר לטיפשים, 16/08/06 09:26

    הגרוע הוא שכל האשמים והמחדלניקים מאשימים אחרים והגרוע מכל שתיקשורת של פלצנים שהתקבלו לעבודה בזכות ניר ועפרון משתפים איתם פעולה, בשם ''זכות הציבור לדעת''.
    עיתונים הפסקתי לקנות וכאשר מביאים פרשן בטלויזיה אני מזפזפ.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קודם אולמרט !!!

    אבירם, 16/08/06 09:25

    אולמרט חייב ללכת הביתה האיש מוקף מעכרים,עו''ד,שמחקים להזדמנות ל''גזור קופונים''.ככה לא מנהלים מדינה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ''בכיר בצה''ל'' אולי ''פחדן בצה''ל'' - או שתדבר בקול רם או שתשתוק (ל''ת)

    תזדהה ונתייחס, 16/08/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מילואימניק: משבר אמון

    שחר גורן, 16/08/06 09:24

    בלי כל קשר לכסף, הוא צריך לעוף ומהר, חזרתי אתמול ממילואים בלבנון, יש לי משבר אמון בכל המערת הצבאית אשר הפקירה אותנו שם ולא ידעה איך להשתמש ולהפעיל את הכוח הרב שהיה פרוס בשטח.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור אליו?זה הכל של בוגי ומופז שהעבירו לו צה''ל כזה ריק

      בכמה חדשים אתה, 16/08/06 09:43

      חלוץ קיבל את הצבא לפני שנה. היה עסוק בלהוציא את ההתנתקות לפועל עשה את זה בהצלחה כך שכל המתנחלים והחיילים יצאו בשלום מזה.
      במספר חדשים אתה לא מגיע עד לרמת לוגיסטיקה של ימ''ח , מי שצריך לשלם את מחיר הפאשלה של ציוד ישן וחוסר באימונים וכו' - זה מי שהיה אחראי על צה''ל במשך 7 שנים =מופז , והרמטכ''ל יעלון שבמשך כל כהונתו לא טרח לבדוק מה קורה בצבא שלו .

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        שחר גורן, 16/08/06 10:07

        לא דיברתי על ציוד ולוגיסטיקה, דיברתי על שיקול דעת בהפעלת הכוחות בשטח. ועל כך הוא (ובכירי מפקדיו) אחראים

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    ''לא הכסף, טמבל...חוסר האימון!''

    המהנדס, 16/08/06 09:24

    לא בגלל ''פרשת המניות''...לא בגלל השחיתות השילטונית...לא בגלל המיליונים הגנובים...ולא בגלל גניבת הקולות והכסף!

    הנהגת מדינת ישראל חייבת ללכת(! )רק בגלל סיבה אחת, והיא: ''חוסר אימון''!!!

    חוסר האימון של הציבור הישראלי בהנהגתו עלול להוביל לכך שבמלחמה הבאה (חס וחלילה!) אם וכאשר הנהגתנו תקרא לנו ''אחרי, למלחמה'' היא תישאר ללא חיילים וללא עורף (בוודאי שהילדים של אולמרט לא יהיו שם - הם הרי בפריס ובניו-יורק!)...איבדנו את אמוננו שנובל תחת ההנהגה הנוכחית לחוף מבטחים!

    ומכיוון שאת העם אי-אפשר להחליף הרי כל שנישאר לנו הוא להחליף את ההנהגה - אהוד אולמרט, עמיר פרץ ודן חלוץ הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רוצה לקוות שעסוקים כרגע בהכנת

    dina, 16/08/06 09:22

    הפתעות לחיזבאללה, באסטרטגיה ובטקטיקות. זה מה שיכול לקבוע את קיומנו, אני חוזרת, קיומנו באזור. מוסר נמצא כרגע במקום שני אחרי קיום ואיכות חיים

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ירדתם מהפסים:לא ניצחנו ביומיים וחצי מהיר ואלגנטי----ואז זה''הפסד'' (ל''ת)

    שוב נגררנו, 16/08/06 09:20

    הגב לתגובה זו

    • לא ולא. הפסדנו במלחמה כי זו האמת האובייקטיבית

      חלי, 16/08/06 09:30

      כששום מטרה מוצהרת לא הושגה אז אפשר בדיעבד לשנות את מטרות המלחמה או להודות בכשלון.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    רק התחלנו לשמוע את הסיפורים מהלוחמים

    זו התחלת הסוף, 16/08/06 09:20

    חכו חכו

    בקרוב יסופר לנו לא רק
    - על החיילים שנאלצו להלחם על בטן ריקה
    - על ציוד שנעלם מהימחי''ם
    - על רק''מ שנסע עד שעמד בלי דלק
    - על ארועי דו''צ מיותרים

    יסופר לנו גם
    - על מחסני חירום של אוכל בחיל ים ששימשו את המסיבות בבסיס.
    - על חיילים שנשלחו למלחמה עם שכפצי''ם שנועדו מראש רק למנוע חדירת סכינים.
    - על יחידות צבא שהתקיימו מאוכל ששנוררו ממקומיים ומתרומות.
    - על יחידות של פקע''ר שגייסו חיילים אבל בפועל השאירו אותם בבית (וכך יוכלו גם ''לעשות לביתם'' וגם לקבל ביטוח לאומי).
    - על חיילים שנשלחו למלחמה עם אמל''ח שמעולם לא למדו להשתמש בו.
    - על חילופי הדברים הקשים בין בכירים (מאד) בפיקוד צפון ביחס למטרות המלחמה והטקטיקה שלה.
    - על חיילים שמתו מפציעה בינונית שהחמירה כי בצה''ל נכשלו בלפנות אותם ובתרמיל החובש לא היה ציוד משום מה שיכול היה לסייע להם.

    ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • העיקר זה מסיבות הסיום בבסיסי ח''א

      אלעד, 16/08/06 10:30

      זה היה הרבה יותר מצורם לראות את יהורם גאון מתארח בבח''א חצור כשזכור לכולנו כי התכנית של הגאון מתארחת בכל מקום על בסיס השקעה כספית של המארחים.
      מה זה אומר?
      האם צה''ל מצא לנכון להשקיע כסף בלהנעים את הזמן לחיילי ח''א ומשפחותיהם?
      מה עם להשקיע את הכסף בלהנעים את זמנם של חיילי המילואים שלא זכו באוכל צבאי בעת שרותם?
      מה עם לקנות עם הכסף ציוד (גם) לירוקים?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    דן לא צריך להתפטר בשום פנים ואופן, ולמה ...

    ED, 16/08/06 09:20

    אני קצת משקיע, ויכול לומר לכם, שאם הוא האמין שהשוק יורד, היה יכול להשקיע כסף בפוטים PUT, ולהרוויח הון, אבל הוא לא עשה כן, אולי רצה להתפנות למלחמה ב-100%, זו גם יכולה להיות סיבה.

    בכל מקרה, המלחמה הזו הייתה מחדל, בזה אין ספק, אבל אני חושב שהמחדל התחיל ונגמר בהחלטות המדיניות, מחפשים עכשיו ש.ג. וחלוץ מתאים, פתאום מניות, פתאום ב-2002 לא רצה לרכוש פצצות חודרות בונקרים מארה''ב, האחראים לכישלון הם אולמרט ופרץ נקודה, עזבו את צה''ל, למרות שצה''ל לא היה מוכן, ולמה ?
    קיצוצים במשך 6 שנים שאותם התחיל הביטחוניסט הגדול ביבי, יצר צבא בלי אמל''ח ובלי חיילים מאומנים, מה חלוץ\בוגי יכולים לעשות אם אין תקציב לנשק, אין תקציב ליימי מילואים, ובכלל אין תקציב, אבל הבעיה היא לא זו, הבעיה היא מדיניות הזיגזג של המדינאים כן נכנסים לא נכנסים וחוזר חלילה, עזבו את הצבא וחלוץ בראשם, אם הייתה בעיה בתפקודו תעיפו אותו, אבל לא על שטויות, כן מניות לא מניות, את מי זה מעניין.

    ואולמרט\פרץ אני ועוד לפחות 30000 מילואימניקים נתחשבן איתכם בקלפי, יא אפסים, נבחרתם להנהיג, אתם לא מסוגלים, תתפטרו, זאת המדינה שלי גם, תאבי שלטון\בצע (אותו דבר לא ?).

    נ.ב. לידיעתכם אני אישית לפני בחירות מנטרל השפעות, כלומר לא רואה תעמולה, אני בוחן אתכם ע''פ המעשים בקדנציה שלכם, והכשלון שלכם חרוץ,
    אני מקווה שעמי יעלון\פלד יתמודדו, בהם אני אבחר בחפץ לב, אם לא בלית ברירה בשקרן ביבי.
    אולמרט: תלבש חליפה יפה וסיגר קובני משובח, ולך סטייל סטייל אתה, לבוש היטב, אימפוטנט.
    פרץ: קח מגפון ולך תגיד נסראללה עזור לי, מנהיג פועלים, מה לך ולביטחון, עילג.

    בכל אופן יום טוב ונקווה לימים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • כשהבנק חזר אליו הוא הבין שלא יהיה לו זמן לעסוק בזה בימים הקרובים (ל''ת)

      אז הוא אמר, 16/08/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    בדק בית יסודי

    yoms, 16/08/06 09:17

    יש לעשות בדק בית מהיר לפני שתפרוץ מלחמה חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ירדתם מהפסים: את הידיעה על חטיפת החיילים בצפון אולמרט קיבל תוך

    פגישה עם אביו, 16/08/06 09:17

    בצהריים עוד לא לובן מה עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בכיר הוא סרן באפסנאות.

    חגי, 16/08/06 09:16

    ללא זהות של הבכיר אין לידעה כל משמעות עיתונאית. הבעיה היא של העיתון ושל הפחדנים המסתתרים מאחורי מסכה ויורים בגב של מפקדם .כאנשי צבא הם צריכים לומר את הדברים בפנים ולהילחם על דעתם ולהיות מוכנים לשלם מחיר במידה ויצתרכו לשלם.

    הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק - חגי צודק (ל''ת)

      ''בכיר'' עלק, 16/08/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל מי שהיה בהתנתקות, סופג מכות... אחד אחד...

    ארז, 16/08/06 09:16

    ותחשבו על זה.... לכל דבר יש סיבה, גם לשוטה שחשב על האבולוציה.

    הקם להורגך, השכם למכור את מניותך

    הגב לתגובה זו

    • כולל הימין המרוסק שלא מתאושש... (ל''ת)

      גיחי, 16/08/06 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    פעולת הסחה

    אריה, 16/08/06 09:16

    באם קצת יעמיקו את החקירה ויבדקו
    בחשבונות הבנק של כל בכירי הצבא
    וקציניו , הרי אני מניח שבתקופת המלחמה כולם עשו טלפון או פלפון לבנק , כמו מרבית אנשי המילואים.

    ולפיכך עלינו כרגע להדיח כמעט את כל הצבא משום שבזמן מלחמה חשבו על הבית , על האשה , על הילדים וגם על החשבון בבנק והתקשרו לפקיד הבנק.

    הבעיה איננה בעצם המעשה שלפי דעתי היתה פעולה אוטומטית מתוך הרגל בלי לחשוב בכלל , אלא שכאן מתגלה הרמטכ''ל כשלומיאל שאיננו מסוגל לנהל כהלכה את כספו האישי , ואיננו מבין בכלל את ההשלכות שיכולות להיות ממעשהו זה במידה ויתגלה , ופשוט עושה שטויות.

    כעת צריך לבדוק האם לא היתה שלומיאליות ונעשו שטויות וטעויות בהכנת הצבא למלחמה ובמלחמה עצמה, לא רק ע''י הרמטכ''ל אלא ע''י כל המעורבים , אין לכך שום קשר לחזבון הבנק.

    צריך להפיק הלקחים , לתקן הליקויים
    ולהיות מוכנים לסיבוב הבא.

    העסוק בחשבון הבנק הוא פעולת הסחה שיתכן ותאפשר להתחמק
    מתהליך הלימוד והפקת הלקחים האמיתי שצריך לעשות.




    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האטום לא יתפטר (ל''ת)

    אטום, 16/08/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    IRANS GENERAL WAS MANAGEING THE WAR. ISRAELS IRANIAN GENERAL WAS

    THE BIG A, 16/08/06 09:15

    MANAGEING HIS PORTFOLIO.

    WHICH GENERAL WON THE WAR?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מתעסקים בשטויות. איפה הציוד? איפה האוכל?איפה שר הבטחון? איפה ראש המ (ל''ת)

    רומי, 16/08/06 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ירדתם מהפסים-לבוא בטענות כי מישהו עושה 2 דברים ביחד... (ל''ת)

    ***************, 16/08/06 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפשע היחיד של חלוץ הוא

    שמחה, 16/08/06 09:12

    שהוא לא חשב ולא ציפה שתהיה מלחמה לפי דבריו.
    בתור רמטכ''ל מצפים ממנו תפישה מהירה של המצב .ידע עמוק של המצב
    ותגובה ענינית מהירה.ולא לגלות שום ענין בתחילת פעןלות עויונות בצפון זה הפשע .ולכן עליו ללכת.לא בגלל 120000 שקל.חברה קצת פרופורציה בענין

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה עם מצעד הגאווה? איפה כולם שכחתם ?

    בראש מורם, 16/08/06 09:12

    ראו כמה שהדבר הזה העסיק את כולם לפני חודש וחצי ועכשיו אף אחד לא מדבר על זה . אם מראש היינו מוותרים על מצעדים מסוג זה אולי לא היינו מגיעים לשאננות הזאת . כי הכל מותר ובראש חוצות בירושלים עיר הקודש. אולי היינו יכולים לצעוד בגאווה בניצחון מוחץ על החיזבאלה .

    תראו במה אתם מתעסקים. במקום לבדוק את העיקר נכנסים לכיס הפרטי של בן אדם. אם באותו יום היתה נפילה גדולה של המניות סימן שהרבה אנשים וביניהם הרבה אנשי ביטחון ומדינאים מכרו . מדוע ניטפלים ל 2 דקות שיחה פרטית של רמטכ''ל שאיני מסכים בדרך מנויו. תחפשו את האשמים האמיתיים בכשלון המערכה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פשוט מדהים

    רוצה להיות, 16/08/06 09:11

    אם אני מחליט שהרמטכל לא מוצא חן בעיני, אני אתחיל לראיין ''גורמים בכירים'' ואצור אוירה של ''חייב להתפטר''.

    שכחתם שאנחנו עם קשה עורף והבושה מתה מזמן במדינה הזאת. ואף אחד כאן לא יתפטר כי ''הוא לא פראייר''

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה לגבי הכישלון

    בני, 16/08/06 09:11

    קדימה - מושחתים הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זה הסיבה הכי משנית למה הוא צריך ללכת הביתה. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 16/08/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חלוץ הביתה

    טל ת''א, 16/08/06 09:06

    אמרתי את זה כבר מזמן בעלי היה בלבנון ואני שמחה שהוא חזר בריא ושלם הוא סיפר לי על מחדלים שהיו שכשתבוא השעה נספר גם אותם חוסר תיאום בין חי''ר וחה''א שגרמו למותם המיותר של חיילים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    להצניח את האלוף קלינסקי

    זוהר, 16/08/06 09:04

    כנציג של חלוץ בבנק לאומי

    עכשיו נראה מי ידבר :)

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להתנתק מהרמטכ''ל (ל''ת)

    זאב, 16/08/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הספינים של אולמרט אדלר ושות'

    תקשורת אפסית, 16/08/06 09:03

    קנו את התקשורת.
    אולמרט נהנה מהתקשורת שמכסה את מחדליו כיסוי תחת.
    הרמטכ''ל הוא שעיר לעזאזל.
    אולמרט לך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אווווווווו ''בכיר בצהל'' אוווווווווווווווו (ל''ת)

    אני רואה אותם, 16/08/06 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הוא צריך להתפטר בגלל המצב העגום של צהל (ל''ת)

    לא בגלל המניות, 16/08/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני רואה אלופי צהל במיל, ואני כבר מתאר (ל''ת)

    לעצמי עוד, 16/08/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט וציפי ליבני חייבים ללכת (ל''ת)

    דרוקר, 16/08/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שיעוף יחד עם אולמרט. לא בלעדיו. הדרג המדיני אחראי יותר!!!! (ל''ת)

    אלי, 16/08/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרכילות של היום זה לא מה שהיה פעם

    רוכלת זקנה, 16/08/06 08:58

    גרושים פשוט גרושים.
    פעם כתב היה צריך סקנדל אמיתי (מרגלית), עם מליונים אם לפחות מאות אלפים.
    היום? גרעינים. אפילו מאזדה 6 אי אפשר לקנות בסכומים האלה.
    ''גורם בכיר'' עלק....

    הגב לתגובה זו

    • greatttttt (ל''ת)

      super, 16/08/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חלוץ אל תחת! חרם צרכנים על הבנק! (ל''ת)

    רומי, 16/08/06 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גועל נפש מהרמטכל!

    מילי, 16/08/06 08:51

    ה ב י ת ה ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    הגב לתגובה זו

    • כפויי טובה, הוא היתפטר מתיק ההשקעות שלא יטרידו, מה פסול בכך?

      חלוץ אדם ישר, 16/08/06 09:05

      אנשים טיפשים מלאי רישעות

      הגב לתגובה זו

      • עדיין לא הפנמת - זה לא הכסף/מידע פנימי

        בני, 16/08/06 09:33

        עדיין לא הפנמת - זה לא הכסף/מידע פנימי - זה הרעיון שבאמצע אירוע ככ חמור של חטיפה/הפצצה/הריגת 8 לוחמים - יש לרמטכל את עזות המצח והמחשבה לטפל בענייניו האישיים - ברור שלרמטכל עם משכורת של 50000 חודשיית +הוצאות יש הרבה יותר כסף וחסכונות מ120000 -ההמוטיב הכספי של רווח והפסד הוא שולי - העיקרון הוא חוסר המיקוד של המחשבה בטובת במדינה והצבא

        הגב לתגובה זו

    • רשעים כמוך מגעילים, חלוץ=קדוש מעונה (ל''ת)

      שנאת חינם, 16/08/06 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    התשובה של חלוץ מעידה על הרקבון של האיש הזה

    יהודי, 16/08/06 08:51

    חלוץ איש עלוב שלא מתאים לפיקוד בכלל בצה''ל.
    יש צבאות אחרים שלבשו מדים שחורים שם חלוץ היה נחשב קצין מצטיין אבל לא בצה''ל

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא היתה מלחמה אז,וממתי רמטכל מנהל תקרית פיקודית? (ל''ת)

      תשובתו הולמת, 16/08/06 09:11

      הגב לתגובה זו

    • מה שרקוב זה שהימין הקיצוני והשמאל הקיצוני חיכו לחלוץ בסיבוב,

      על מה תילונו?, 16/08/06 09:15

      תמיד חלק מהעם זרק אבנים על נביאיו

      הגב לתגובה זו

      • חיכינו לו בסיבוב והוא כצפוי הגיע לשם, האידיוט

        אביתר, 16/08/06 09:34

        מי שמונה לרמטכלו''ת בדיוק בגלל חוסר הרגישות שלו היה צפוי שבאותה חוסר רגישות (I really don't care) לא ינקוף אצבע מול חיילים שרעבים ללחם ולמים ומול חיילים שנכנסים לקרב ללא ציוד מודרני.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    חלוץ חזק ואמץ! האחרים מסתתרים! (ל''ת)

    רומי, 16/08/06 08:50

    הגב לתגובה זו

    • עם בילתי ראוי לרחמי שמיים,רשעים וכפויי טובה (ל''ת)

      חלוץ צדיק מעונה, 16/08/06 09:19

      הגב לתגובה זו

    • לשמאל ההזוי חשבון איתו ביגלל אימרת ה''כנף'' המפורסמת, (ל''ת)

      השם יקום באוהבי, 16/08/06 09:24

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ עשה את המוטב נוכח הפשלות של קודמיו (ל''ת)

      חלוץרמטכל 10, 16/08/06 09:27

      הגב לתגובה זו

    • לא,יותר טוב ''גיבור קרקעי שהיה שועט מיד פנימה וגורם לאלפי הרוגים ולת (ל''ת)

      חלוץ אדם שקול, 16/08/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • זוכרים את ''גיבורי''השעיטה מהחווה הסינית,גורדיש מכרמה ועוד (ל''ת)

      חלוץ אדם שקול, 16/08/06 09:31

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ מפקד שכול שחסך קורבנות שווא מצהל חלש (ל''ת)

      חלוץ מפקד נבון, 16/08/06 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    איך כל הגנרלים משחיזים את הסכינים

    ע, 16/08/06 08:50

    ואחרי זה שואלים למה צה''ל נראה ככה - כי מה שמעניין את הגנרלים זה הקידום ( האמת תמיד זה היה ככה)

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יש לדון לכף זכות

    מוטי, 16/08/06 08:49

    שלום לכולם
    אילו הרמטכ''ל היה מוכר מניות וקונה מניות אחרות, הייתי מבין את הביקורת על הרמטכ''ל.
    אך הרמטכ''ל מכר את כל התיק, כיוון שראשו עסוק במלחמה,ואינו פנוי למניות. פעולת המכירה לוקחת כ 2 דקות.
    על כן אינני מבין מה כל המהומה.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי!אלה רשעים שמחפשים על מי ליפרוק את תיסכולם,יחד עים בעלי חשבונות (ל''ת)

      פוליטיים, 16/08/06 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שוב מחפשים את הש.ג.

    אודי, 16/08/06 08:46

    אהה... שוב מחפשים את הש.ג.
    במקום לשלוח הביתה את אולמרט ופרץ שהפילו עלינו את ההסתבכות הזאת, מצאו דרך להעניש את הש.ג.
    תופעה בזויה במקומותינו.
    כך אולמרט וחבר מרעיו מרחיקים מהם את האש אולי עם ישראל המטומטם ישכח אותם.
    תתביישו.
    חלוץ גם אדם פרטי ואני מציע לכל לקוחות בנק לאומי לחשוש לסודותיהם החל מהיום, כי אין לדעת בעבור מה עובדי בנק לאומי ימכרו את סודות הבנק.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו הפרשנות הפרסית ל''מגש הכסף''? (ל''ת)

    תוהה, 16/08/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שופכים את דמו של הרמטכ''ל סתם

    שלמה, 16/08/06 08:43

    תתביישו לכם מה אתם חושבים אם הוא לא היה מתקשר לבנק האם היינו חוטפים פחות קטשיות מהחיזבלה , כל מיני אלופי צה''ל אומרים שהוא לא מתאים להיות רמטכ''ל מכיוון שהוא מחיל האויר והוא לחאר יודע לנהל מלחמה - אני רוצה להזכיר לכל האלופים הערפדים שלפני הרמטכ''ל הנוכחי היו הרבה רמטכ''לים שלא הביאו ניצחנות במלחמות שעברו , ואני שואל האם ההפסדים במלחמות יום הכיפורים ומלחמת לבנון הראשונה שמתו בהם המון חיילים נבעו מרמטכלים יוצאי חיל האוויר - המסכנה היא צרות עין מאלופי צה''ל הנוכחים מהחיל הירוק שרוצים להיות בתפקיד הזה - ת ת ב י י ש ו

    הגב לתגובה זו

    • הוא אשם הוא כזה צבר חושב שהוא הכל יחול

      דבורה מחיפה, 16/08/06 08:52

      אז קודם הכסף שלא אני רק לא מבינה לישתו איין זכות חתימה אז אייזה בעל משפחה הוא איין לא בטחון על אישתו

      הגב לתגובה זו

      • יש בעיית אתיקה עם המכירה ועוד כמה...

        עומר, 16/08/06 09:19

        כשהרמטכ''ל מחליט למכור כמה שעות לפני שהוא ממליץ לממשלה לפתוח במתקפה למשך זמן והוא יודע מה המחיר שהעורף ישלם, זו בעייה אתית קשה. בנוסף, סדרי העדיפות של הרמטכ''ל, בכך שמצא זמן למכור מניות בזמן פתיחת מלחמה מעיד על חוסר יושר ונאמנות לתפקידו. מרמטכ''ל היה צריך לצפות למילוי תפקידו ולדחיית כל משימה משפחתית או פרטית.

        הגב לתגובה זו

    • במצבים אלה כשרישעות הציבור נחשפת,נידמה שהעםאינו ראוי יותרלרחמי שמים (ל''ת)

      במילחמותיו, 16/08/06 09:40

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאים אלוף הפיקוד היה בעל ניסיון,לא היתה בעייה שהרמטכל הינו (ל''ת)

      מחיל האויר, 16/08/06 09:42

      הגב לתגובה זו

    • אין זו אשמת חלוץ שאלוף הפיקוד עוד ילד ולא מנוסה, שמילחמה תפסה אותו (ל''ת)

      חלוץ אדם שקול, 16/08/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבל שאת השורות האחרונות מצניעים!. אני לא רואה בעיה במה שהוא עשה. (ל''ת)

    מה קורה פה?, 16/08/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה עם מידתיות-ומה חלקו של הבנק בלהוציא את חשבונו החוצה (ל''ת)

    תתבע את הבנק, 16/08/06 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מוטב לא להגיב מאשר סתם להגיד משהו

    ישראלית אמיתית, 16/08/06 08:42

    לכל המגיבים - אשר שולחים את כולם הביתה , אל תדאגו הוא לא יצטרך לחיות על חשבון אף אחד.
    רק חבל שילך, כל המגיבים אשר שולחים את כולם הביתה שיחשבו פעמיים כי בסוף אף אחד אשר מסוגל להנהיג לא ירצה לעשות זאת הסיבה הפשוטה לא להמצא בסיטואציה שלהם, בלי לזוז ימינה או שמאלה שלא יזכו לתגובות שלכם. למה לחיות חיים שקטים בלי זרקורים של אף אחד, אם אתם כל כך חכמים, יאלה לעבודה קחו את המושחות ותתחילו לעבוד. אבל אתם רעים, מה לעשות?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הדרג המדיני צריך ללכת ומהר! (ל''ת)

    מי, 16/08/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תתפטר - אתה מבייש אותנו,לך הביתה

    ירון, 16/08/06 08:40

    נכשלת בניהול המלחמה
    לא הכנת את הצבא כמו שצריך
    הכנסת את סגן הרמטכ''ל במקום האלוף אדם כדי לכסות על כשלונך
    וכעת נוסף ניצול מעמדך למכור מהר את המניות.
    במקום לטפל בחיילי צה''ל החטופים
    אתה עסוק בבורסה.

    הגב לתגובה זו

    • אודי חסר ניסיון ועוד ילד,ולפתע נידרש לנהל מילחמה (ל''ת)

      חלוץ עשה נכון, 16/08/06 09:47

      הגב לתגובה זו

    • בעיניין משלום צהל ועם ישראל אין מקום לאגו,אודי חמודי חייב להשלים (ל''ת)

      שאין לא ניסיון, 16/08/06 09:49

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ פעל נכון ואלגנטי כששלח את סגנו המנוסה יותר לפקח בפיקוד צפון על (ל''ת)

      אודי הילד הנעלב, 16/08/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ רמטכל זמן קצר מידי מכדי שיהה אחראי לאי מוכנתו של הצבא (ל''ת)

      המאישימים בורים, 16/08/06 09:53

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה חיב לדעת מה מצב המוכנות של הצבא,ובכלל זה את כשירותו של אדם

        דני, 16/08/06 10:32

        דווקא אם המינוי המוזר הזה היה נחוץ נשאלת השאלה למה כל כך מאוחר,התגובה המהירה שלו היא רק בענין ממונו שלו.מאחר ומעליו עמדו רק שני בורים בעניני צבא,האחריות לכשלון הצבאי היא עליו בלבד.

        הגב לתגובה זו

      • בהתנתקות כולם אמרו כל הכבוד לחלוץ על הפעולה המבריקה

        מוטי, 16/08/06 10:34

        אבל מול האוייב האמיתי הוא הראה שאין לו מושג מה קורה - להצלחה הרבה אבות הכישלון יתום.
        חלוץ היה מספיק זמן רמטכ''ל בכדי לפתור בעיות קרטיות בזמן הלחימה -נכון לא את כל הבעיות .
        הבעיה שחלוץ לא עשה ככללללווווםםם בזמן הלחימה.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    חלוץ אנחנו אתך!אחד הבודדדים הישרים שיש לנו בהנהגה אולמרט הביתה (ל''ת)

    אמיר, 16/08/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הדחת חלוץ הכרחית, אך במקביל- חקירת דרק מדיני-ולא במקום. כל האחראים

    למחדלבנון-הביתה, 16/08/06 08:39

     

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ''דרק מדיני''? זה כמו הדרק הכותב (ל''ת)

      דריקעלס, 16/08/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חלוץ הציל המון במלחמה בלבנון

    מנשה, 16/08/06 08:39

    חלוץ התחיל להכניס נורמות חדשות במטכל והירוקים לא אוהבים את זה והחליטו לעשות לו לינץ.סוף סוף שיש הזדמנות להכניס סדר בצבא אסור לנו לאזרחים להסכים להדחתו.טיס הוא היהלום של החברה.אנו הכשרנו אותו.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחח רמטכ''ל הגירוש-הבייתה!!!!! (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחח, 16/08/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    איך הוא עוד לא הולך הבייתה? (ל''ת)

    רויד, 16/08/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה שגולדה והממשלה עשו לשרון.............

    איציק היהודי, 16/08/06 08:34

    במלחמת יום הכיפורים, אולמרט וממשלתו עשו לאדם במלחמת בין המצרים (לבנון), '' לא קיבלו נשק תחמושת ואספקה, (אפסנאות ואוכל)

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מנותקים מהעם

    קרלוס, 16/08/06 08:34

    כל הזמן אומרים לנו שהאליטה הפוליטיל והצבאית מנותקת מהעם : מהשיקולים והקשיים הקטנים של העם .
    עכשו כאשר הרמתכ''ל מתנהג כאחד מהעם כאחד פרולטר מהעם : אתם גונביום לא את ההצגה .אם יש טעות מקצועית : מנכ''ל בל''ל צריך להיתפטר מיד שם הבעיה : אחריות מיניסטריאלית ממדריגה ראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמה אירוני שבצד ימין בפתח מדווחים על ההתנתקות (ל''ת)

    לי, 16/08/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מינוי לקוי והזוי של מופז ושרון,וזאת התוצאה (ל''ת)

    אורי, 16/08/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אהה...עכשו אני מבין!

    צימבל, 16/08/06 08:32

    בסה''כ ה''גורם הבכיר'' הוא האלוף אודי אדם!
    סליחה - באמת לא יפה לעשות דבר כזה בשעה זאת. זה ממש לא מכובד, גם אם אתה חש שנעשה לך ''עוול אישי''.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התקשורת שומרת על האתרוג ועושה סיכול ממוקד לחלוץ ,עובדים עלינו חברה (ל''ת)

    בנגי, 16/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ילוץ רק צריך להיות החלוץ. אחריו כל השאר!

      עדי, 16/08/06 08:59

      נוח לאולמרט שיעוף הרמטכ''ל ואליו ימוקדו כל הטענות.
      אבל, גם הוא עצמו צריך לעוף כאשף של פשלות
      אולמרט היה זה שהצהיר כי הושמדה ל-ח-ל-ו-ט-י-ן תשתית הטרור בדרום לבנון כמה שעות לפני שגרף הנפילות זינק. הוא כנראה לא מבין את המציאות ומוטב שיישב לו הזוי בבית.
      אולמרט היה זה שהצהיר כי נצחון במלחמה ישרת את תכנית ההתכנסות בעוד אחוז גבוה מהלוחמים ''שלו'' הינם מועמדים לגירוש. הוא חסר רגישות כלפי מי שמוסרים נפשם על הגנת המדינה ובהחלט משדר מסרים חיוביים כלפי האליטה התל אביבית שכאבה בחודש האחרון התבטא בעיקר בביטול הופעתם של דפש מוד.
      אולמרט היה זה שלא נתן לצבא להלחם. הוא זה שהתווה להם אילו תוכניות להגיש לו ומנע תכניות שיכו חזק מדי ובהתראה קצרה מדי את האוייב.
      אולמרט אמנם נתן לממשלה לאשר את התוכניות של הצבא אבל בדרך כלל גם עיכב את הביצוע בשטח (במצוות עליזה?) בלפחות יומיים, תוך כדי ביטול גורם ההפתעה, אפשרות להדליף את תכניות ומפות הקרב וסיכון חיי הלוחמים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חלוץ חייב לעוף אבל לא בגלל מכירת המנייות

    מוטי שחר, 16/08/06 08:26

    אילו היה מדובר רק בעניין מכירת תיק המניות, ניחא.
    אלא שצריך לזכור כי חלוץ אחראי למגוון כשלים ומחדלים שבכולם אין הוא יכול להאשים את הדרג המדיני:
    - חלוץ אחראי להכנה לקויה של החיילים למלחמה. לעומת זאת, הוא לא חסך בהכנות כשהיה מדובר בהתנתקות.
    - חלוץ אחראי לכך כי חיילים נזרקו אל המערכה ללא ציוד מתאים, ללא אוכל וללא מים.
    - חלוץ אחראי לכך כי חיילים הופעלו בתזמון לא מתאים ובתנאים שהעצימו את סכנת החיים.
    - חלוץ אחראי לכך כי פיקוד העורף ששתה תקציבים כמו שיכור לא הצליח לתת ערך מוסף לעובדת קיומו.
    - חלוץ אחראי לכך כי השקעת המשאבים בחיל האויר היתה על חשבון השקעה מינימלית בהגנת הרק''מ והחיילים הירוקים (ועל כך יש צורך במאמר שלם)

    הגב לתגובה זו

    • ומוסיפה- חלוץ אחראי לכך שלא גויסו מילואים בזמן!

      מירב, 16/08/06 08:44

      כי השחצן חשב שמתקפה אוירית תסיים את העיניין, ושכח מה שבוש האב למד בעיראק בשנת 1991.

      הגב לתגובה זו

      • ומוסיף:

        ליאור, 16/08/06 09:07

        חלוץ היה מפקד חיל האוויר כאשר חיזבאללה שלח מזל''ט לטייל בלא הפרעה מעל שמי צפון הארץ. כל זה מעל סוללות הנ.מ. הפרוסות שם שלא הבחינו בו כלל!
        תארו לכם אלו פצצות מלוכלכות ניתן היה להעמיס על המזל''ט!
        במקום לפטר את מפקד חיל האוויר מינו אותו לרמטכ''ל...

        הגב לתגובה זו

      • מירב, מיניין לך? ישבת בישיבות מטכל? (ל''ת)

        עודמירב הכסילות, 16/08/06 09:58

        הגב לתגובה זו

      • מירב, אוהבת... .של ערבים! קלטנו אותך (ל''ת)

        ....של ערבים, 16/08/06 10:01

        הגב לתגובה זו

    • צריך למנות מעל חלוץ נציג של שר הבטחון

      בני, 16/08/06 09:04

      סתפ בא לי רעיון, כמו שחלוץ בחר למנות את קפלינסקי מעל אודי אדם.
      בקיצור, נפל, פשוט רמטכ''ל נפל יש לנו.
      אבוי לנו שיש לנו רמטכ''ל שחצן ויהיר ובלי שום קבלות.

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא מפרט באמת את הסעיף האחרון?

      מנחם ד., 16/08/06 09:28

      בואו נודה על האמת.

      במחיר של מטוס אחד יכול היה צה''ל לצייד כל טנק (!) שנכנס ללבנון בציוד הגנה שפותח בישראל ומונע פגיעה בטנק גם אם יורים עליו בו זמנית טילים מכל מיני כיוונים.
      עשרות חיי אדם בוזבזו בגלל חלוץ.

      בעודף אפשר היה לקנות מאות ואולי אלפי שכפצי''ם.

      ובכסף הקטן שהיה נשאר אפשר היה לקנות משקפי אבק ללוחמים.

      הגב לתגובה זו

      • אויל

        שמוליק, 16/08/06 10:10

        בכסף של מטוס אפשר לקנות מטוס בארה''ב מכיוון שזה דולר סיוע ולא ניתן להסיבו לשקלים
        שום טנק ושום שכפ''ץ לא יעזרו מול איראן, רק ח''א
        ולבסוף אם לא היינו נסחפים לטפשות הטנקים השועטים בלבנון, היינו יכולים להשיג אותן תוצאות במינימום חיילים נפגעים
        על כן סייג לחוכמה שתיקה

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    סתם

    אלמוני, 16/08/06 08:26

    אם הבורסה היתה נופלת בשלושה אחוזים בגלל החדשות היה חלוץ מפסיד 3600 שקלים. נראה למישהו שבגלל זה הוא מכר? סביר להניח שהמשפחה היתה זקוקה לכסף {נניח-לקנות דירה לבת} וחלוץ ,כמבצע הפיננסי של המשפחה, ביצע. יש פה עיתוי גרוע מאד אך לא יותר מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שוב תקשורת מנהלת מדינה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עתונאי, 16/08/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה מראיינים בתקשורת אלקטרונית חברים ומקורבים של ''דני''? זה נשמע רע

    פוליצר-למעריב, 16/08/06 08:25

     

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אלף ספינים לא יזיזו הציבור מהרצון לחקור אולמרט וחמדליו (ל''ת)

    ספין ספין, 16/08/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא לתת לאולמרט להסיר מיקוד החקירה ממחדליו!!!!!!! (ל''ת)

    אולמרט לחקירה !, 16/08/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי שעשה לבוגי יעלון את תרגיל ההדחה

    ישר, 16/08/06 08:23

    בעיקר מופז.אוכל את הכובע.עם בוגי המצב היה שונה לחלוטין.הוא היה מפעיל תוכנית קרקעית מוכנה מראש.הוא גם לא היה מוכר מניות (אם בכלל יש לו)בזמן חרום.

    הגב לתגובה זו

    • כשבוגי היה רמטכ''ל לא יצאה שום תוכנית

      ע, 16/08/06 08:53

      וכנראה בשכל - כי הם הבינו שכל מלחמה שהיא מחירה יהיה הרבה יותר גדול מהתוצאות שהיא תביא

      הגב לתגובה זו

      • בוגי אחראי לצה''ל במצבו של היום.העביר צבא שלא מוכן למלחמה בכלל (ל''ת)

        בוגי לא ינקה, 16/08/06 10:11

        הגב לתגובה זו

    • יתכן שבוגי היה מיטיב לעשות,ויתכן שהיה דווקא מסבך את צהל יותר, אבל (ל''ת)

      אכשיו חלוץהמפקד, 16/08/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • אולי גם רומל היה יותר טוב,ואולי לא, אבל מה זה רלוונטי (ל''ת)

      משיח ודיי, 16/08/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • תראו קצת אהבת ישראל והכרת תודה,אז יבא המשיח שהוא תמיד מנצח (ל''ת)

      משיח מהכחולים?, 16/08/06 10:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבריה במקום להתעסק עם אולמרט התקשורת מתעסקת עם הרמטכ''ל (ל''ת)

    גבי, 16/08/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לעיתונאי שהחזיק את המידע עד סוף המלחמה

    יוספוס, 16/08/06 08:18

    כעת זה הזמן לחשבון נפש ויש, כחייל מילואים עיני ראו מספיק דברים שאפשר היה לעשות אחרת, ושלא נדבר על עלויות שניתן היה לחסוך (בכסף).

    להערכתי מי מצוות סניף הבנק לא אהב את העובדה שרמטכ''ל מתעסק עם קניה ומכירה של מניות ביום שכולם מבינים שיש סבירות גבוהה לפרוץ מלחמה.

    להערכתי המידע מפה לאוזן עד אשר הגיע לעיתונאי, כל הכבוד שהדבר לא פורסם עד סוף הלחימה.

    הגב לתגובה זו

    • נאיבי,זה חשבונות פולטיים+מילחמות גנרלים (ל''ת)

      שנאת חינם, 16/08/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מהכרותי אותו בזמן הלחימה יש לי רק דבר אחד להגיד עליו...

    שבזבז, 16/08/06 08:18

    פשוט - טייס פלוץ!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לחקור עסקאותיו שהחלו עוד לפני המתקפה. מה הוא ידע, שאנחנו לא ידענו?

    הביתה-קודם כל, 16/08/06 08:18

     

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ALERT ! - ספין ענק הולך וקרב !

    מכ''ם ספינים, 16/08/06 08:16

    וועדת חקירה עכשיו !

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה הפלא

    דני כידון, 16/08/06 08:14

    מה הפליאה על התנהגות דן חלוץ.
    האם שכחכם כי הוא מנוי של משפחת שרון הידועה בהגינותה ובחוסר שחיתות ובטח ברגישות לדעת הקהל.

    אמור לי מי מינה אותך ואומר לך מי אתה.

    אין ספק דן חלוץ צריך ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ממש לא לעניין לתקוף אותו על זה...

    מ, 16/08/06 08:14

    בכל התקשורת חגיגה ''הרמטכ''ל מכר את תיק המניות שלו''
    אבוי לו, אם תיק המניות שלו מסתכם ב 120K ...
    ואבוי לנו אם הרמטכ''ל חשש מירידת ערך בסכום כזה ... בלי להכיר את הרמטכ''ל, אני חושב שזו האשמה לא רצינית.
    אולי הוא היה זקוק לכסף לצורך משהו אישי ופשוט הפך בשניה את התיק לכסף נזיל ?

    אם היה מוכר 2000000 ש''ח היה בזה טעם לפגם.

    הגב לתגובה זו

    • זה רק עניין של גודל תיק ההשקעות? (ל''ת)

      צבי, 16/08/06 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בל''ל לאולמרט - ''הבטחנו קיימנו, כל האש על חלוץ'' (ל''ת)

    ניר, 16/08/06 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נראה שהבכיר הנ''ל יש לו הרבה זמן פנוי

    אזרחית, 16/08/06 08:13

    תתחיל לעבוד , במקום ללכת לעתונות ,לעסוק באינטריגות ולקדם את עצמך. הרי זה מה שאתה מתימר לשנןא אצל חלוץ.
    ובכלל המלצה לכל הדרג הצבאי, עסקו במה שמשלמים לכם לעסוק ולא בראיונות אנונמיים לתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    די עם הבכיינות. להסיק מסקנות ולהתכונן לבאות! (ל''ת)

    מבויש, 16/08/06 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חלוץ תתבע את הבנק אני מוציא את חשבוני מהבנק (ל''ת)

    סתם אזרח, 16/08/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • צודק בגדול!!!!!! (ל''ת)

      מפקד הצבה, 16/08/06 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלוץ לא מעניין - אולמרט ומחדליו הפושעים כן מעניינים!!!! (ל''ת)

    חול העיניים?, 16/08/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קודם כל לגמור עם לבנון

    מוני, 16/08/06 08:09

    לפי המתרחש בלבנון מסתמן בלגן אדיר עם הכח המחוזק של יוניפיל שלא מגיע ועם חזרתו של חיזבאללה צריך לראות את האינטרס הלאומי תחילה תתעסקו בשטויות נקודתיות אחרי זה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט הנחש ופרץ המופקר מצאו פרייר

    קול העם, 16/08/06 08:09

    אל תוותר להם חלוץ,תפתח פה ותפיל אותם!!!!חלוץ תרם למדינה פי 1000 מאולמרט וכל משפחתו + חלוץ וכל משפחתו

    הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מלכלך אל אולמרט?

      ג, 16/08/06 10:56

      יש הרבה לכלוך עליו, יאללה להדליף לעיתון ומהר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בנסיעה בזבזנית אחת של שמעון פרס

    קורא, 16/08/06 08:08

    לאמריקה מוציאה מדינת ישראל יותר כסף מכל מה שניתן למצוא בתיק ההשקעות של חלוץ, לפני ואחרי המכירה.
    ושמעון פרס חי במלונות פאר כבר חמישים שנה.
    מתי בדיוק הפכנו לעם נבזי כזה?

    הגב לתגובה זו

    • מה פרס שוב אשם ??! באמת,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      ביבי סיגאר, 16/08/06 08:24

      הגב לתגובה זו

    • הפכנו לעם נבזי

      אזרח, 16/08/06 09:54

      כשאנחנו מתנפלים על פרס ללא כל סיבה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    סערה בכוס פוליטית!!!

    NY, 16/08/06 08:07

    הדרג המדיני מנסה לברוח מאחריות (בלי להזכיר חלילה את מלחמת יום כיפור).
    מה קרה? אסור לרמטכ''ל למכור מניות? זה כסף של מישהו אחר? האם הוא היחיד בצבא שמקבל את כל ההחלטות? כמה זמן לוקח לתת פקודת מכירה?
    לא לנסות להסיט את העיקר לתפל, הבעיה היא לא אם מכר מניות וכמה לא הפסיד, הבעיה היא למה צה''ל לא היה מוכן מבחינה מודיעינית, לא ב-12 בצהריים בחודש יולי, במשך 6 שנים? מדוע היה גימגום מתמשך של הצבא והדרג הפוליטי? מדוע קיצצו כל כך בתקציב הביטחון עד שזה פגע ביכולת המלחמתית של הצבא? מדוע העורף הופקר?...... ועוד מאה שאלות שניתן לשאול לפני שמנפחים את פרשת המניות.
    אם דן חלוץ צריך ללכת הביתה זה בגלל בעיות המלחמה ולא בגלל פרשת המניות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנשי אולמרט מלכלכים על כולם - רמון הנגבי חלוץ אדם (ל''ת)

    אולמרט האשם ה1, 16/08/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חלוץ מחפשים קורבנות - תגיד לא בבית ספרנו (ל''ת)

    אנשים רעים, 16/08/06 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עושים לו עוול

    לירז, 16/08/06 08:06

    כל מה שהרמטכ''ל עשה עבור המדינ ה, נמחק בגלל 12,000 ש''ח. (8%). פשוט מביש איך מתייחסים אליו.ועצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לרעים אין תקווה - לרמטכ''ל אני מצדיעה

    אנה, 16/08/06 08:06

    מכל הפרשיות שהיו עד עכשיו אני מבינה שאי אפשר להיות גם אדם שמוביל את המדינה אם זה נשיא, אם זה שר אם זה רמטכ''ל או כל משרה בכירה אחרת במדינה, מסתכלים עליך מכל זווית וכוון, האם הם לא אנשים רגילים שצריכים לדאוג גם למשק שלהם, למשפחה שלהם, האם אנשים רעים רק חושבים איך לדפוק אותם, לא חושבים שלאחר גילוי פרשיה מסוימת וגם לא כל כך חשובה, יש לו משפחה, כמו ילדים, רעיה, אמא או אבא שכואבים את הליכלוך שתקשורת כל כך נהנית לגלות לכל עם ישראל ובכך לגמור להם את החיים לתמיד.
    מי שלא נפגע לא יכול לתאר לעצמו כמה כאב זה גורם למשפחה - אם זה גילוי של בגידה או סתם נשיקה או לאדם כל כך חשוב כמו הרמטכ''ל, אם הוא דואג לכל החיילים הוא לא צריך לדאוג גם למשק שלו, הוא צריך רק להפסיד, הרי היום אפשר לגמור את זה בטלפון של דקה למכור מניות, אבל כנראה ששטינקרים לא חסרים במדינה כמו שלנו, ויש לנו מדינה יפה, ויכולים כולנו לחיות יפה בה, אבל לא נותנים וזה חבל.
    לא פלא שיש כל כך הרבה אנשים רעים, בואו, מספיק סבלנו בואו נתחיל לאהוב יותר אחד את השני ואני מבטיחה שיהיה טוב יותר לכולם ! בואו ננסה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כניראה הבכיר רוצה את התפקיד

    אהוד, 16/08/06 08:01

    אל תבלבלו את המוח

    הגב לתגובה זו

    • הבכיר עוד מלוכלך של אולמרט (ל''ת)

      אולמרט זה מסריח, 16/08/06 08:08

      הגב לתגובה זו

    • הבכירים

      גל, 16/08/06 08:09

      כל פעם איזה בכיר [כמובן בעילום שם] מצוטט בתקשורת בנוגע לקצינים אחרים. כל הכבוד לצה''ל!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חלוץ פתח את הפה-כדי שאף אחד מהפולטקאים לא ישאר נקי (ל''ת)

    וועדת חקירה, 16/08/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם מסיטים את האש מהעיקר והעתונאים הקטנים אכלו את הלוקש (ל''ת)

    וועדת חקירה, 16/08/06 07:56

    הגב לתגובה זו

    • אכלו או לא כלו - הועדה של האפס הזה תתחיל מהכסף... (ל''ת)

      יואל, 16/08/06 08:18

      הגב לתגובה זו

      • אתה האפס בגדול-העיקר הוא איך התנהלה המלחמה -וזאת הבעיה וועדת חקירה

        יואל מחיפה, 16/08/06 08:40

        לכולם

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אז שילך! וכמה שיותר מהר! טוס!

    אילנה, 16/08/06 07:55

    היום יש עוד שתי לויות. מה דן חסכן אומר? הוא יופיע היום בועדת חוץ ובטחון לפני צחי הנגבי
    למה זה מגיע לנו?

    הגב לתגובה זו

    • זה מגיע לנו כי המשכנו ללכת לים

      סולימן הגדול, 16/08/06 08:22

      ולטוס לחו''ל ובלות בנעימים כשחלוץ ומןפז וקראדי ושות' מילאו בנאמנות כלבית את הוראת הבוס ועקרו קהילות של מתיישבים תמימי דרך וישרים וטהורי עינים מאדמתם בביזיון ותוך רמיסתם של כל כללי המוסר והצדק.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו באמת - למכור מניות זה בדיוק דקה!

    spy, 16/08/06 07:54

    אפשר לחשוב שיומיים הוא התעסק עם זה.
    זכותו למכור מניות. מה קרה?
    לתקשורת תפסיקו ליצור כותרות זולות.
    עוד מעט תגידו שהרמטכל חשב על משפחתו בזמן המשפחה ושעליו להתפטר!
    די כבר.

    הגב לתגובה זו

    • עצם זה שהוא חשב בכלל על זה

      מירב, 16/08/06 08:09

      והרים טלפון ליועץ השקעות והכל באמצע משבר בטחוני על סף מלחמה כשהוא מפקדו העליון של הצבא שרק עכשיו נהרגו ונחטפו חיילים- עצם זה שחשב על זה, זה דבר מזעזע. עוד יותר מזעזע שהוא בכלל לא מבין מה הבעיה מבחינה פיקודית . אטום, שחצן, מתנשא.

      הגב לתגובה זו

      • אני באמת לא מבינה מה מזעזע בזה. מה הצדקנות המטורפת הזו?

        המורה עירית, 16/08/06 10:03

        אני, בתור בן אדם מהיישוב בטח הייתי אומרת - לעזזאל תיק ההשקעות, אם בכלל הייתי נזכרת בו. א-ב-ל, אני לא הרמטכ''ל. לרמטכ''ל חלוקת קשב, קור רוח, רציונליזם. אז הוא התקשר וטיפל בתיק ההשקעות. הפשע הנורא הוא חשיפת המקרה! כמו לחטט בתחתוניו של האיש ולגלות מה הוא אכל אתמול. מגעילים.

        הגב לתגובה זו

    • של נעליך מעל רגליך

      רונה, 16/08/06 08:13

      צודק. כל אלה שהמומים..מעניין מה אתם עשיתם בשביל המדינה.
      תתביישו

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בואו נודה באמת !!!!!!!

    מיכאל, 16/08/06 07:50

    אילו המלחמה הייתה מוצלחת אף אחד לא היה מדבר על הפרשה של מניות.
    כאחד שמשקיע בבורסה, אני רוצה להגיד לכם, שאילו הייתי במקומו של חלוץ היום הייתי מיליונר. ברור שאחרי חטיפה והחלטה לצאת למלחמה הבורסה תיפול (ביומיים נפילה של כ- 8%), לכן קונים פוטים עד לשפל וקונים קולים כש יש תיקון.
    בהחלט יש כאן מידע פנימי !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ניגוד עיניינים (ל''ת)

      יוסי, 16/08/06 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מופז מינה את חלוץ לרמטכ''ל

    אבי, 16/08/06 07:42

    מובן שמופז יחלץ כעת להגן על המנוי שלו. מופז אשם בכך גם שבעת שכיהן כרמטכ''ל לא עשה מאום מהתחמשות החיזבאללה ממש מתחת לאף שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת!?אם מדברים על מניות חלוץ, לא חושבים על כשלונות הדרג המדיני

      יועץ תיקשורת, 16/08/06 07:54

      ומי מרוויח מהסחת הדעת הזאת?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    העכבר הבכיר

    מיקי מאוס, 16/08/06 07:39

    כמה יושרה וכמה אומץ יש לקצין בכיר אשר מצהיר הצהרות ערכיות בעילום שם.
    נמאס כבר ממופע ''הבכירים'' אשר ערכיותם נותרת באפלולית חור העכבר...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ערפדים -חלוץ ישר כח (ל''ת)

    מאיר, 16/08/06 07:37

    הגב לתגובה זו

    • כל המשחרים לטרף יצאו מחוריהם.אנשים קטנים ורשעים.!!!

      גיבוי לרמטכל!!, 16/08/06 08:05

      גם אם כשל בניהול הלחימה יש ועדה , תיהיה חקירה ויוסקו מסקנות .
      נושא הבנק לא שייך ואינו רלבנטי .
      עיתונאי קטן שלי לך שבבבית ושתוק .!!!!
      פקיד הבנק הוא כניראה יסע לחופשה לקריבבים כי אצלו הכסף ''משחק''.
      הסתכלו במראה וראו כיצד אנו ניראים.!

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה אינה הבורסה .........

        חיפה, 16/08/06 09:02

        הבעיה היא הכישלון שמוביל למערכה קשה בקרוב.
        ולכן הוא צריך ליפרוש................

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא כן הבורסה... חלוץ חשוף למידע פנימי

          אחד, 16/08/06 10:47

          ישנו חשש שחלוץ קנה מניות של חברות שצה''ל קונה מהן ציוד. כמו למשל אלביט, מגל וכדומה. אם חלוץ מחזיק מניות אלה הוא חשוף למידע פנימי וזאת עבירה חמורה!!! בארה''ב העונש המירבי 25 שנה, בישראל קצת פחות.

          הגב לתגובה זו

    • יש כאן מאפיינים של כבשת הרש

      gurct, 16/08/06 08:27

      הדלפה מכוונת שנועדה להסיט את האש מהמחדלים האמיתיים.
      צריך לעשות חיפוש בביתו של אותו בכיר כדי לראות היכן הוא מסתיר את הציוד החסר מהימ''חים.

      הגב לתגובה זו

    • די לצייד- חלוץבשעה זו :חזק

      לא שותקת יותר, 16/08/06 08:58

      הרמטכל,דן חלוץ. מבקשת לחזק את ידיך בימים אלה. כאשר עוד לא סיימנו לקבור את מתינו חיילינו הגבורים שחרפו נפשם, כאשר לא חזרו אחרוני חיילינו ממשימתם.
      די לתקשורת שמחפשת רייטינג וכבר בימים הראשונים התייחסה למלחמה כאל סיפוריי ריאליטי. עברה בימים אלה לצייד עליך. יש בוודאי מקום למחקר מעמיק של כל הכשלים בתחומים השונים ללא משוא פנים . אבל מכאן ועד העלהום הזה שנעשה לך הרגשתי שאיני יכולה לשבת בשקט ולא למחות על כך.
      חשוב בימים אלה שנעסוק בעיקר חשוב שאתה תתפנה לכך. חזק אמץ.

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ - הביתה! (ל''ת)

      אייל, 16/08/06 09:52

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ - הביתה! (ל''ת)

      אייל, 16/08/06 09:52

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ - הביתה! (ל''ת)

      אייל, 16/08/06 09:53

      הגב לתגובה זו

    • לו דן לא מכר?היה נימנע מלפתוח מלחמה?!לבדוק אי היערכות נכונה בזמן (ל''ת)

      שקדם למלחמה=, 16/08/06 10:18

      הגב לתגובה זו