• 96.

    תבוסה היא נצחון !! ++++++++++++++++ (ל''ת)

    אולמרט / אורוול, 13/08/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    המחדל החל ב2000 (עבודה) והמשיך בממשלות ליכוד וקדימה

    Amnon, 13/08/06 20:03

    ישנה כתבה מ2002 שמתאר בדיוק מפחיד את מה שהתחרש. אשמח לשלוח לכל מבקש

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מהי מומחיותו של ביילין ?

    האמת, 13/08/06 19:56

    אולי היותו סמל ראשון בצה''ל?
    ואולי ניסיונו באוסלו, בבישול הסכמי כניעה?
    ואם לא שני אלו, אולי היותו ''הפודל של פרס''?

    לצ'מברליין היתה לפחות הגינות לפרוש מהפוליטיקה כאשר התבררה טעותו. מסתבר שהדבק שמדביק את ישבני פופוליטיקאינו אל הכסאות חזק יותר מכל רגש של אחריות .

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שאלה ממש מצויינת: התבוסה היא טובה או רעה

    הובסנו., 13/08/06 19:17

    לא רק שנכשלנו במערכה הצבאית הטקטית, אלא הובסנו לחלוטין במישור הבינלאומי האסטרטגי. אם לפני חודש כולנו הסכמנו עם היעד של אולמרט למלחמה ''השבת כוח ההרתעה של ישראל'' - היום ברור שעדיף היה להיות מושפלים ''קצת'' ולא להגיב לחטיפה - מאשר לנחול תבוסה והשפלה איומה במערכה שלומיאלית חסרת יעדים עם ניהול כושל של ראש ממשלה שר ביטחון ורמטכ''ל טירונים וחסרי ניסיון, שכמובן עכשיו יתחילו עם תירוצים ובריחה מאחריות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ערבי או טיפש?

      יוסי, 13/08/06 20:11

      הכיצד יתכן שהבלגה על התגרות החיזבאללה היתה משרתת את האינטרס הישראלי יותר ממה שנעשה במלחמה?

      למרות שלא סיימנו את המלחמה כשכל המטרות הושגו, גבינו מחיר יקר ביותר מהחיזבאללה, ויותר חשוב מכך מלבנון. האם המוטיבציה שלהם לפתוח באש או להעלים עין מקיני טרור (בהתאמה) זהה לזו שלפני המלחמה?

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הבעת דעה של ביילין כמוה כדיעה של ערפאת ''הפרטנר'' שהביא מטוניס

    אביבה.אמא, 13/08/06 19:11

    או של סתם אנטשמי מארופה שממן את הפרופסור
    מי הוא בכלל שיגיד דעה???
    אמא של חייל נרצח או חטוף מגיע לה דעה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ראשי ממשלות מנסים ליצבור עלינו ניסיון

    ר, 13/08/06 18:58

    לא הגיוני שראש המימשלה חודשיים בתפקיד וישרוד את המילחמה הראשונה שלו בלי טעויות

    אני אומר בימים כאלה אנחנו רוצים ליראות את ביבי בשילטון

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שימו לב, רק אלדד מזכיר את החטופים

    אני, 13/08/06 18:54

    וזה כבר לא מפתיע אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    עוד לא מאוחר! הצבא צריך זמן והוא יכול לקבל אותו

    מישהו, 13/08/06 18:39

    אם ממשלת ישראל תצהיר, שכל הפרת
    הפסקת האש תוביל להמשך ביצוע תוכניות
    הצבא עד להצגת לוח זמנים חדש ומוסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אוי לנו כי נפלנו שדודים לפוליטיקאים נאלחים !!!

    דודו, 13/08/06 18:31

    מדינה שתושביה מנוכרים זה לזה, ושונאים זה את זה, אין לה זכות קיום. ולצערי הרב קרב קץ מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם זה היה אצל ערבים לאולמרט הייתה מכונית טופת בבית (ל''ת)

    הפריירים, 13/08/06 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מאיפה אתם מצליחים לגרד ''מומחים'' כאלה

    מנחם, 13/08/06 18:25

    כל הארבעה הביעו חוות דעת שנובעות מעמדתם הפוליטית (כשהבולט הוא ביילין) או ראיה צבאית צרת אופקים. בתום הלחימה גם יבוא קץ להילת הגנרלים שיודעים אולי לנהל מהלך צבאי זה או אחר אבל לבטח לא יודעים לחזות את העתיד וכתוצאה מכך השאירו אותנו פגיעים. מבלי להתייחס לעובדה שטיב ההסכם יקבע רק לאחר שהלחימה תיפסק. למרות שיש מועד להפסקת האש לא ברור לי בכלל שהלחימה על הקרקע תיפסק וקרוב לוודאי שהלחימה הכוללת תתחדש ותופסק חדשות לבקרים באמתלה זו או אחרת. כמו כן ההסכם ניתן לפרשנויות כך שגם ישראל יכולה לפרש שלא זזים וניתן לחדש את ההתקפות עד שיוחזרו החטופים. כמו כן לא מתייחסים ''המומחים'' למה יעשה ההסכם ללבנונים (בניגוד לחיזבאלה). האם זו הזדמנות שלהם להיפטר מהחיזבאלה כגורם צבאי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ההסכם רע. הירושימה עכשיו על איראן ועל לבנון (ל''ת)

    אם לא, 13/08/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המלחמה ומסקנתה

    עוז, 13/08/06 18:12

    אני מסכים כי הכותבת שאנו עם האינסנט. המסקנה שולי מהמלחמה שצריך לחנך מגיל אפס לחינוך בנוסח אסלם שהוא סבלנות ל100 שנים ולא למאה שניות. אחרת אנחנו נעלם

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הסכם כניעה של ישראל לחיזבללה - שמביא את המלחמה הבאה עוד מעט

    זמן להתכונן, 13/08/06 18:11

    אם הזרג המדיני - שהוכיח שהוא ממש אפס
    לא ינצל הזמן להכנת צה''ל למלחמה שההסכם שלו יגרום לה - אנו בסכנה עצומה!!!!!

    ולכן יש להפטר מהזרג המדיני שלא מודע שיש בכלל מקום לשיפור ותיקון (אצלם המפלה היא שיא השלמות)

    ולצאת לדרך חדשה עבור צה''ל וגם האחריות ההדדית בישראל במיוחד מצד הממשלה!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד מאוד מאוד..

      חיימקה, 13/08/06 19:54

      בושה לממשלת שמוכרת את דמם של טובי בני ישראל בשביל הסכם לא ברור..
      הגיע הזמן למשאל עם.. הפוליטיקאים נכנעים ללחצים של מדינות העולם מבלי שישראל תקבל ערבויות של ממש..
      החיזבאללה חייבים להסגיר את נישקם אחרת בצד הצפוני של הליטני יהיו מוצבים אלפי טילים..
      ''נשיא לבנון אמר'' שלבנון אחראית שהחיזבאללה לא יהיו מחומשים מגבולה הדרומי ועד לליטני..
      מה זה אומר??? מה יהיה מעבר לליטני מר' סיניורה???
      שני צבאות במדינה אחת..
      היתכן???
      לפי דעתי הסכם 1559 יותר מחייב מההסכם החדש עליו הצביעו בממשלה
      אני בעד משאל עם לפני שיהיה מאוחר..

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אם היינו מסכימים להכנס למשא ומתן עם סוריה כל זה לא היה קורה

    אופיר, 13/08/06 17:50

    הסורים התחננו למשא ומתן עם ישראל על שלום מלא עם החזרת הגולן.
    ישראל ביהירות ובבוז דחתה את תחינותיה של סוריה ''החלשה'', מתוך הנחה שהסורים אינם יכולים לעשות לנו מאומה.
    סוריה ידועה כבר מזמן בחתירותיה ובכסיסיה. ואת זה לא הביאו בישראל בחשבון.
    חיבוק הדוב שעושה איראן לסוריה איננו מרצונה הטוב של סוריה. סוריה מתאבת את איראן. אך מתחבקת איתה מחוסר ברירה.
    הכבוד הערבי איננו מאפשר לסורים לישון בשקט מה עוד שישראל החזירה למיצרים כל שעל מסיני.
    רק לחשוב איפה היינו היום ללא הגולן ועם שלום עם סוריה ולבנון.
    שלא יבהילו אותנו שהגולן הכס אסטראטגי. כאשר יש שלום מלא וחם ( כן עם סוריה זה יהיה שלום חם)
    אין משמעות לגולן האסטראטגי.
    רק לחשוב שהיינו יכולים לנסוע לטורקיה במכונית......... ומשם לכל אירופה.

    הגב לתגובה זו

    • ככה אמרתם גם על ההתכנסותוגם על אוסלו

      לא לומד לקח?, 13/08/06 19:25

      אתה מילל את הדברים האלה כמו מנטרה. מהרהורי לב אלו הגענו למלחמה הזו. אמרתם שנסראללה שומר על הגליל, שהפלשתינאים יבנו את רצועת עזה
      תתחיל להפנים - החלום שלך נפלא, המציאות אכזרית

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    איפה החיילים החטופים ואיפה יהונתן פולארד?

    עמיחי, 13/08/06 17:48

    אחת ממטרות המלחמה הייתה - החזרת החיילים החטופים, אולם בהפסקת האש אין שום מנגנון להחזרתם. כדי לגלות אחריות אמיתית,לחזק את האחדות במצבנו הקשה- דרוש מעשה של אחדות, והוא שחרור יהונתן פולארד שהציל את ישראל מסכנות קיומיות.פולארד שפעל בשליחות המדינה כסוכן ישראלי, שבוי בכלא האמריקאי כבר 21שנה, ובידי ישראל לפעול לשחררו אם רק תרצה!

    הגב לתגובה זו

    • פולארד בגד במולדתו - שיאכל אותה (ל''ת)

      מישהו, 13/08/06 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ביילין מודה על האמת

    דור, 13/08/06 17:46

    הרי אם זה היה תלוי בך ורק בך ובשכמותך, כל חיינו בארצנו נשאר נרדפים ומובלים לטבח, אתה מדבר בשפה שערבים לא מבינים!
    אתה פשוט לא מבין את שפתם, האינטליגנציה והנאורות שלך מובילים את עמך לשואה.
    לעצם העניין, אתה בסופו של יום מודה שרק בכח הזרוע אפשר להגיע להישגים, אבל ממשיך להאמין בפטפטת שמובילה את עמך לאסון.
    לפחות תשתוק ואל תקלקל, הרי הגאווה הזאת שאתה מבין יותר טוב מכולם, גם אם היא נעשת בנועם הליכות, מובילה אותנו לאסון לאומי!
    הרי דעותיך ודעות כמותך הובילו אותנו הלום, לא בגללך, אלא בגלל שהערבים פשוט מבינים שאנחנו תבוסתניים וחלשים ועמדותייך הם הראיה החותכת בשבילם, תפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שאלה לח''כ הנכבד מר ביילין

    נביא בעירו, 13/08/06 17:35

    שבוע לאחר שהכפריים (יחד עם החיזבאלונים, כי הם באמת משם) חוזרים הביתה, יורה חיזבאלון אחד כדור אחד מהקלאצ' שיש לו בבית, מתוך חדר השינה שלו והורג חקלאי ממטולה שעובד במטע.
    מה עושים? מצלצלים לצרפתים ומבקשים יפה שיחפשו מי עשה את זה? ואחרי שהם לא מוצאים (בפעם העשירית) מה עושים אז?
    הרי לא נעשה מלחמה בשביל הרוג בשבוע, כי זה ''לא מידתי'', אז מה לעשות?
    מחכה בסקרנות לתשובתך.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לשאלתך מס 79 נביא בעירו

      יוסי ביילין, 13/08/06 20:16

      ובכן הפכתי והפכתי בשאלתך והרי התשובה: חחחחח מה אתה דפוק נראה לך להכנס שוב ללבנון? [
      אנחנו נבקש-נתחנן בפני הצרפתים (שמתים עלינו) שימצאו את האשמים ואם לא אז נבקש ממש ממש יפה.
      ואם זה לא יעזור, אני לא רוצה להגיע לצעד כזה קיצוני אבל אין ברירה, נשלח מכתב עם סמיילי לנסראללה שיפסיק בבקשה להרוג לנו אנשים.
      עכשיו במידה וגם זה לא יעבוד אז רק אז ניתן להם את חוות שבעא ואז בטוח זה יפתר.
      ואם לא אז אני אחשוב שוב.
      שלך יוסי ביילין

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    טוב רע - הפסדנו במלחמה

    איציק, 13/08/06 17:21

    הפסדנו כי יש לנו שרשרת פיקוד בינונית ומטה.
    ראש ממשלה- שבמקרה הפך להיות ראש ממשלה. אולי בתור עו''ד הוא טוב (שקרן מניפולאטיבי וכדומה) אבל בתור ראש ממשלה הוא כישלון.
    שר ביטחון- שכל הכישרון האסטרטאגי שלו מסתכם בשביתות של הועדים החזקים במשק אלא שיש להם יד על השאלטר.
    רמטכ''ל- שנבחר רק בגלל שהתחייב להוציא לפועל את התוכנית החכמה של ראש הממשלה הקודם. בריחה מרצועת עזה. ובזה הוא חזק על ציבור יהודי נאמן למדינתו.
    אבל הכישלון האמיתי מונח לפיתחנו האזרחים שנתנו יד לתקשורת ולראובן אדלר אייל ארד ושותפיהם ליצור לנו אילוזיות של אנשים אמיתיים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    את ביילין בכלל לא קראתי. ממש. חבל''ז (ל''ת)

    מודאגת, 13/08/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם כל הבכירים בצבא הם כמו פוגל ברור

    @@מ.ל.@@, 13/08/06 17:16

    למה צה''ל כ''כ כושל.
    א. אמרת שההסכם מאפשר לישראל להגיב על כל הפרה? WRONG ! איך נוכל לטפל בחיזבאללה עם הכוח ברב לאומי נמצא באמצע?
    ב.''ארגוני הטרור צריכים לדעת ש....אנחנו מגיבים........שוב WRONG ! עכשו למדו כל ארגוני הטרור שאין לחשוש מהתגובות שלנו. כי הם מנצחים. הוי לצה''ל ולנו שאלו אלופיו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    היכונו לספינים של קדימה: התבוסה היא ניצחון אדיר!

    לצערי זה עובד, 13/08/06 17:12

    או כפי שניסחה זאת בעדינות רינה מצליח בערוץ 2: ''אולמרט מתייעץ עכשיו עם מעצבי דעת קהל...''.

    את התבוסה הצבאית בחזית המלחמה, את התבוסה המדינית בחזית הבין לאומית, ואת התבוסה החברתית בישובי הצפון - את הכל ראובן אדלר ואייל ארד ינסו להציג כהצלחה מדהימה, או לחילופין להפיל על שין גימל כזה או אחר. בתחום הצבאי, לדוגמא, מדובר באודי אדם.

    הייתי רוצה לסיים ב''אבל העם לא אידיוט, הוא לא יקנה את זה'' - אך בבחירות האחרונות הוכח שזה לא נכון...

    הגב לתגובה זו

    • מעצבן עד כמה זה נכון (ל''ת)

      אזרח עצבני, 13/08/06 19:16

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עד שחלוץ לא מוציא את נס!!רעללה!! מהבונקר בזקן אין הפסקת אש!!!!!!!!! (ל''ת)

    השפן מטהרן!!!!!, 13/08/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    השאלה צריכה להיום-האם הממשלה טובה או רעה לנו, לי היא רעה. (ל''ת)

    :-(, 13/08/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בקרוב על המסכים: ועדת אגרנט 2

    ניר, 13/08/06 16:50

    שוב מנהיגי ישראל משווקים לנו הסכם כניעה שיהיה רשום בדברי הימים כבכייה לדורות.
    לאחר הסכם מינכן ב1938, שבו ריצו את התוקפן היטלר (ימח שמו וזכרו), כעת מגיעה ההחלטה 1701 האומללה של האו''ם, בראשות הקוף ענאן, ושאר חבריו האנטישמיים, מצרפת, רוסיה ושאר ''חובבי ציון''\ מנשקי ישבני ערבים.
    עם הסכם כזה,אין פלא שחבר המועצה המרכזית של החיזבאללה,השייח אחמד ברכאת, אמר בראיון לעיתון קטארי ,כי ''היום החברה הערבית והמוסלמית סבורה שהבסת ישראל היא דבר אפשרי ושהתחילה הספירה לאחור להיעלמות המפעל הציוני מהאזור''.
    לצערי הרב אני מסכים עימו.
    ההסכם הזה מלא בחורים כמו תחתונים של לוחם וייטקונג בג'ונגלים של וייטנאם.
    מגיע לנו שבחרנו בראש ממשלה שהוא עסקן פוליטי, עלוב נפש, שחצן ,יהיר,חצוף,ואוויל מושרש,המושפע מאשתו הסופר שמאלנית, וממשיך לטמטם את העם בסיסמאותיו הנבובות, הלקוחות מבית מדרשו של האיש אשר כינה את המנון המדינה ''חרא ברה'', הלא הוא ראובן אדלר.
    מינויו של אולמרט לראש ממשלה, שקול למינוי סוסו של קליגולה לקונסול בקיסרות רומי.
    ''משרתם של האוליגרכים'' הפך לקיסר,אך מסתבר כי ''אין נביא בעירו''.
    מדוע מסתירים מהציבור את ההסתייגויות של ממשלת לבנון מן ההסכם, כפי שציין זאת ראש ממשלת לבנון סיניורה?
    כי לשמע ההסתייגויות, הציבור יזדעזע!
    סניורה יודע שבלי תמיכה של החיזבאללה, אשר שניים משריו יושבים בממשלתו, הקדנציה שלו תסתיים מהר יותר, מריצת הגמר האולימפי ל100 מטר גברים, כאשר כל המשתתפים נטלו סטרואידים.
    אז כדי לנער אתכם, אציין מהן שתי ההסתייגויות החשאיות:
    1) גם ממשלת לבנון וגם החיזבאללה,אינם מקבלים את הסעיף הקורא לפירוז דרום לבנון, מכוחות אשר אינם צבא לבנון, או יוניפי''ל.
    2) ההסכם הסודי בין סניורה לחיזבאללה מדבר על פירוז שבו תגיש ממשלת לבנון ליוניפי''ל את את רשימת הכפרים בהם תתיר ליוניפי''ל להציב כוחות ובשאר לא יוכל האו''ם להציב כוחות.
    והשוס העיקרי, צבא לבנון ישלב את כוחות החיזבאללה, כחלק אינטגרלי שלו!!!
    אתם הבנתם את זה?
    לא רק שחיזבאללה לא יפורק מנשקו, מעשית, כוחותיו ימשיכו לשבת לאורך גבול ישראל!!!
    סניורה רק מחכה שישראל תיסוג, ואז יצהיר על הסתייגויותיו
    ומה עם שאר הניסוחים המעורפלים בהסכם ''הזוועתי'' הזה?
    * היכן החזרת החטופים?
    * מהן סמכויות האכיפה (הבלתי ברורות )של יוניפי''ל\ הפנסיונרים, כפי שכינה אותם אולמרט, אשר כעת מתאר אותם ככוח משמעותי???
    * מי יופקד על שמירה על גבול לבנון סוריה, כדי למנוע מעבר נשק?(רמז,בטח לא האו''ם).
    צבא לבנון יפקח על מניעת העברת נשק, כפי שהמצרים מונעים העברת נשק משטחם לרצועת עזה...
    * ומה יהיו הסנקציות, אשר יוטלו על מדינה שתפר את האמברגו של אי העברת נשק (לא מצויין בהסכם)?
    *מה באשר ליכולת שיגור הטילים של חיזבאללה אשר קיימת מצפון לליטאני וכלל לא מוזכרת בהסכם?
    ויש עוד ועוד חורים, אשר לא אפרט, כדי לא לגרום לכם להתחלחל.
    בשורה התחתונה, אולמרט ופרץ צריכים להיעלם מהזירה הציבורית, ומוטב מוקדם ממאוחר.
    יש להקים ועדת חקירה בלתי תלויה, אשר תחקור את המחדלים הנוראיים, בהכנת הצבא ללחימה, במודיעין שכשל, בהגנה על העורף ועוד.
    אינני בא בטענות ללוחמים, אשר חירפו ומחרפים את נפשם למען הגנה על מדינת ישראל, ושולח את תנחומיי למשפחות השכולות, ואיחולי החלמה מהירה לפצועים.
    הדברים שאני כותב, הם פסימיים ביותר,אך באים מתוך הלב, שכן אני חושש מאוד לגורלה של מדינת ישראל, במיוחד כאשר הנהגה של כסילים מנהיגה אותה.
    צר לי שמדינת ישראל כיום, עונה בדיוק מוחלט לאותו משפט מפורסם אשר בימים השחורים של הסכם מינכן, הטיח וינסטון צ'רצ'יל בממשלתו של צ'מברליין, חבר מפלגתו-שלו: ''עמדה בפניכם הבחירה בין חרפה למלחמה: בחרתם בחרפה, ותקבלו מלחמה.'' ..

    הגב לתגובה זו

    • תראה הטייחים והסיידים מבית יחצנ''י שיגידו שבעצם ניצחנו!

      הנצחון התדמיתי, 13/08/06 18:49

      כי אולמרט לא בן אדם הוא בובה שבעלי אינטרסים המליכו על ישראל


      והם ירצו שההשקעה תשאר בתוקף --- חכה ותראה!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    בשביל מה נהרגו יותר מ-100 חיילים? על מה ולמה?

    חילופי שילטון!, 13/08/06 16:49

    לא השגנו כלום!
    צה''ל לא הצליח לעצור את ירי הרקטות לעבר ישראל.
    נהרגו יותר מ-100 מטובי בנינו.
    חיזבאללה לא יפורק מנשקו - להיפך! תנתן לו הזדמנות להתחזק ובפעם הבאה הוא יכה בנו חזק מאי פעם עד שנִמַחֵק מהמפה.

    אהוד אולמרט, פרץ וכל יועצי אחיתופת (בכוונה) - תפנו מקום.

    אם לא נטפל באיראן וסוריה - אין הצדקה למלחמה הזו.

    מזרח תיכון יָשֵן!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כנראה שבילין איש חכם

    יוסף, 13/08/06 16:47

    אני לא רואה סתירות בדבריו של בילין. היחצנות יתר שלנו גרמה לנו לזלזל באויבנו, כי הרי אנו וצה''ל הכל יכול. כבר קומץ של אנשי חיזבאללה הראה לנו צבאית ואזרחית מאיפה הדג משתין. הוא שיתק שליש מהמדינה החוכמולגית שלנו. עשה עבודה במסגרת מגבלותיו אשר יותר טובה מזו של צה''ל ואנו עדיין מתיימרים לדבר וכאילו אנו הכל יכול. אולי אם ייהרגו עוד 2000 חיילים ישראלים ישכילו הימינים לכאורה מביניכם להבין שהם דופקים את עצמם ואת המדינה. אולי תתחילו לחשוב על הבלתי נמנע, שלום עם סוריה ופלסטינה גם אם זה יעלה לנו באדמות יקרות. עוד לא נבראה אדמה אשר היא יותר יקרה מחיי אדם. אולי גם נשכיל העם הכאילו חכם להבין שהערבים של היום כבר משכילים יותר ויותר וסבלנותם יחד עם סובלנות מדינות רבות בעולם כלפינו קטנה ובאותה מידה השכלתם ויכולותיהם גדלים. יש לא מעט מהם שחיים ולומדים במדינות מערב ויש כאלה שמזמן כבר לא מאמינים ביכולותנו. חיזבאללה רק נתן להם זריקת עידוד שהם צדקו. עם קומץ חייליו הצליח לעצור אותנו ''המעצמה לכאורה''. אולי מישהו ביניכם יתחיל להפעיל את הגיונו כפי שבילין עושה ויבין שאין מעצמה שהצליחה לשרוד לאורך זמן בכוח. ואולי מי מביניכם כולל המתנחלים ישכיל להבין שעדיף לנו שלום בנוסח אירופאי כאשר נגור איפה שנרצה במזרח התיכון על פני קומץ התנחלויות מזורגג ופרובוקטיבי שרק עולה לנו בחיי אדם. מה שגרמניה הנאצית לא השיגה במלחמה ופשע אנושי השיגה בשלום. אולי תפעילו את ההיגיון קצת לפני שתאשימו את בילין. ואולי תפעילו את השכל קצת ותשכילו להבין האם העם המתועב ביותר עלי אדמות, קרי הגרמנים, השכיל להבין, אז אנו (שזה אתם) וסובבנו גם נשכיל להבין. הימיני האמיתי ואוהב ציון האמיתי הוא דווקא השמאלני שאתם משמיצים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם כבר אתה שואל אם זה טוב או רע ..

    עקיבא, 13/08/06 16:46

    אז בטוח שזה קטסטרופה !
    אף אם העיתונות השמאלנית ,שהביאה את אולמרט לשילטון חוששת .. אז זאת אולי..אולי סימן לביאת המשיח .

    אל תשכחו שגלות בבל נמשכה 70 שנה ..
    שבית המקדש נחרב בשנת 70 של הספירה ..
    ש ב2018 : 70 שנה למדינת ישראל !

    הכל עינין של '' ע '' רעה .. העיין השמאלית !

    דירבאלאק !!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ההסכם הוא הפקרה של חיילנו ושל עמנו

    הפטריוט, 13/08/06 16:46

    ההסכם הזה הוא פשוט הפקרה של ההתרעה של ישראל! הפקרה של עתיד עמנו! והפקרה מבישה של החיילים החטופים!
    אנו מחוייבים כעם לקום עכשיו ולדרוש את האשמים שהסכימו להסכם הכניעה הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכל '' הקוטרים''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לא הצבעתי קדימה, 13/08/06 16:45

    הצבעתם קדימה?? אתם או בני משפחותיכם או חבריכם ,או שכניכם??

    קיבלתם את עונשכם!!!!

    אתם,ורק אתם,שותפים למחדל ולפשע!!!!
    סליחה למתים,לפצועים,ליושבי מקלטים,ל-א תעזור!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    היינו משיגים אותו הסכם גם רק מהאויר

    אודי, 13/08/06 16:45

    מה שמפעיל לחץ על העם הלבנוני והעולם זה הפעילות בלב המדינה.

    ולא עוד חיזבלון פחות חיזבלון..

    הגב לתגובה זו

    • היינו משיגים הנסכם טוב יותר מבלי לצאת למלחמה (ל''ת)

      אם כבר, 13/08/06 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    המילכוד - אין הפסקת אש כלפי החיילים בלבנון - ישראל תאלץ לברוח 2 (ל''ת)

    טימטום מוחלט, 13/08/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא נעים להגיד אבל מעשית נסראללה ניצח

    ב, 13/08/06 16:42

    לא נעים להגיד אבל מעשית נסראללה ניצח
    במשך מעל לחודש ימים ועד הרגע האחרון של כניסת הפסקת האש חיזבאללה יורה מאות טילים מידי יום על העורף שלנו וצהל אפילו עם 30000 חיילים בשטח לא מצליח לעצור זאת
    הפעולה הקרקעית החלה באיחור רב
    ומתבצעת תחת לחץ רב של מועד הפסקת האש
    חודש שלם בוזבז
    צהל מתכתש עם חוליות נ''ט שפוגעות בטנקים פגיעות קשות ונלחם מבית לבית נגד מתאבדים פנאטים במקום לשטח את הכפרים ע''י ארטילריה וחיל אויר
    במידה והפסקת האש תיכנס לתוקף
    זה יהיה בהחלט ניצחון על פי הסטנדרטים של הערבים ואנו נאלץ בזמן הלא רחוק להתמודד עם המשמעויות הקשות והמרחיקות לכת של זה בזירה מול סוריה אירן הפלסטינים ומדינות ערביות נוספות, ההרתעה לא חוזקה אלא נשחקה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    או שנלחמים או שלא!

    אמנון, 13/08/06 16:41

    או שנכנסים ונלחמים עד הסוף או שלא נכנסים!

    עכשיו אחרי החלטת הממשלה לקבל את הפסקת האש החד צדדית הזאת,
    סתם נכנסנו, סתם נהרגו חיילים, סתם נהרגו אזרחים, סתם נהרסו משפחות וסתם נחרבו ישובי הצפון.

    או שנלחמים עד הסוף או שלא נלחמים בכלל!

    ארורה הממשלה הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ביילין? מומחה?

    אבי, 13/08/06 16:40

    אין זה הוגן להביא את ביילין כמומחה.
    ברנש זה,שהמיט עלינו את אסון אוסלו,יחד עם רבין ופרס,והתוצאות ידועות,אינו מומחה בעיני.
    יתירה מזו,ידוע כי ביילין קיבל (וייתכן שעדיין מקבל) כספים מן האיחוד האירופי,המעוניין מאד שחיזבאללה יישאר,והראיה שאין הם מגדירים אותו כארגון טרור,ועל כן גם אם אולי יש לו ידע,הרי ששיפוטו מוטעה מהשוחד שהוא מקבל מאותו איחוד אירופי.
    על כן,לצערי,אין מנוס אלא לטעון שאינו אובייקטיבי למצער ולא היה ראוי כלל להביא את דעתו בכתבה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    סתם נהרגו חיילים...

    סתם, 13/08/06 16:39

    את ההסכם הזה היינו יכולים לקבל גם בלי שהתחלנו את המלחמה...
    אם ככה אז למה סתם שלחו חיילין למלחמה??
    צריך להמשיך במלחמה וככה נגיע להישג הרבה יותר משמעותי...
    חבל שחיילים נהרגו סתם...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביילין שב במקומך יותר טוב

    שי, 13/08/06 16:37

    תעשה את מה שבתחום אחריותך ותן לאחרים לעשות את מה שבתחום אחריותם. אל תקפוץ למקום שאינו ביכולת שלך. לדבר כל אחד יודע ויכול גם אני כמו שאתה רואה. אז במקום לדבר שטויות שב בשקט. ואל תפריע.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ועדת חקירה למחדלי ביילין מאז אוסלו!

    אזרח, 13/08/06 16:36

    ביילין הוא אחד האנשים שהביאו אותנו למצב בו אנו נמצאים היום - הדרדרות מצבה הביטחוני של המדינה, ויתורים מופלגים לחינם, הענקת פרסים ורובים לטרוריסיטים, והחמור מכל - חוסר יכולתו לומר - טעיתי.
    לך הביתה!

    הגב לתגובה זו

    • ממתי הטמבל הזה הוא גורם מבצע שיש סיבה לחקור אותו?

      מישהו, 13/08/06 19:33

      חפש עץ רציני לטפס עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ההסכם הזה הוציא אותנו שפנים

    טינקרבל, 13/08/06 16:35

    זה בדיוק מה שהממשלה שלנו, צריך לקיים משאל עם או בחירות מיידיות.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מהנהגה נמושה לממשלה נחושה !! (ל''ת)

    משה שפרבר, 13/08/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רק חזרה בתשובה שלימה תביא לשלום אמיתי (ל''ת)

    אנטישמי, 13/08/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המניגים שלכם צוחקים עליכם אתם עם מטומטם (ל''ת)

    נור חאלד, 13/08/06 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממתי ביילין (הפודל) מומחה?

    חמצוץ, 13/08/06 16:32

    לא לחינם יצחק רבין ז''ל
    טבע את המושג ''פודל'' לביילין
    רבין ז''ל ידע בדיוק, הוא פחדן
    וכלב פחדן הוא נבחן!!!!!
    חבל שלא נבחר מומחה כמו למשל,
    ד''ר גיא בכור מהמרכז הבין תחומי
    בהרצליה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אסור הפסקת אש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    משה, 13/08/06 16:28

    הממשלה עושה צעד מסוכן של הפסקת אש זה נוגד לתורה הקדושה ''הבא להורגך השכם להורגו'' ולא ליסוג אחורה אנחנו נשלם על זה מחיר כבד !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפסקת הלחימה

    SS, 13/08/06 16:25

    מה זה כבר משנה אם זה טוב או רע. איבדנו ממיטב בנינו, הלב דואב, בוכה, כואב מאוד שלא ניתן לתאר רק מלראות ולדעת איזה בחורים הלכו לעולמים.
    שאלה גדלה נשאלת. מדוע היו צריכים לההירג כל כך הרבה חיילים. לא נשמע הגיוני. לבסוף כמו שקרה עם המפונים. פינו יישובים והמלחמה עם הטרור רק החריפה. כאן המלחמה תסתיים זמנית, אבידנו חיילים רבים ושקט אזורי לא צפוי. כמה חבל על האבידות היקרות מכל - החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ההסכם טוב לחיזבללה (אז הוא רע לישראל)

    מישהו, 13/08/06 16:25

    זה מה שאומר אחמדיניג'ד -
    ולו - בניגוד לאולמרט,
    אני מאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גנקולוג או וטירינר

    יוסף, 13/08/06 16:22

    או שיש לכם מחלות מין או אתם חיים כמו חיות.
    ביילין צודק צריך למסור מיד את המדינה לאוייב,
    מה קרא לנו , למה יצאנו לא שפויים מהזירה .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הסכם רע שיביא את המלחמה הבאה שתהיה קשה בהרבה מזו

    יש, 13/08/06 16:21

    ישראל איבדה את שאריות ההרתעה שנותרה לה אחרי הבריחות הקודמות מלבנות ומעזה
    ישראל התקפלה מכל המטרות שלה
    האמברגו הוא בדיחה כי אף אחד לא יוכל ולא ירצה לאכוף אותו
    השבויים נשאריועוד

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שלושה מומחים ולא ארבעה

    ג'וקר, 13/08/06 16:20

    ביילין לא מומחה לכלום.
    שיקול דעתו בעבר הוכח כמעוות.
    מי שלא תפס עד היום מה הערבים באמת רוצים כדאי שיסתום את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא ציפיתי שאלדד יגיד משהו טוב

    ע, 13/08/06 16:19

    הרי הוא מהאופוזיציה
    דבר אחד הוא צודק - מטרות המלחמה לא הושגו. אבל אני חושב שזאת היתה טעות להכריז על מטרות שרוב האנשים שדברתי אתם מהימין המתון ושמאלה הבין שהם בלתי מעשיות
    אולמרט צריך להבין ( או שכבר מאוחר מדי בשבילו) שהוא לא עורך דין שלפני המהלך מכריז בכונה על דרישות מוגזמות כדי לקבל חצי ( פה הוא קיבל אולי שליש)
    אם הוא חשב שישכחו לו ולרמון את המטרות שהם אמרו בהתחלה ( הם אמרו שעד שלא יבלו את זה לא יהיה הפסקת אש) הוא טועה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לזרוק את קדימה

    הפיכה צבאית, 13/08/06 16:19

    לכלא ומייד .
    הפיכה צבאית עכשיו !!!

    הגב לתגובה זו

    • חסר שכל- לא צריך הפיכה צבאית. רק להבעיר צמיגים בכל המדינה

      כל תושבי הצפון, 13/08/06 19:28

      צריך להיות כאן ביטוי לעוולות שעושים לאוכלוסיות החלשות בעיקר בזמן מלחמה.
      שילכו ויבעירו צמיגים לפני הכנסת,
      שיתחילו לצעוד ברגל לירושלים,
      שיבעירו צמיגים מול בנין האוצר.

      רק אל תכניסו את הגנרלים המטומטמים של הצבא לפוליטיקה

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם זה הסכם שנסרללה זקוק לו, אז אסור

    איפה ההגיון, 13/08/06 16:19

    להסכים איתו ויש ללכת הלאה ולא להסכים להצעה . אחר כך בא ביילין ומחזק את העניין בהסכמתו. מכאן שזה רע מאוד לישראל וטוב מאוד לנסרללה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ההחלטה טובה לביילין

    דודי, 13/08/06 16:15

    בושה למדינה מתוקנת, חייליו נפלו לשווא
    חייבים להחליפו מיד ללא דיחוי

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הומור של פרשנים

    יהודה צורף, 13/08/06 16:12

    אחד הפרשנים טוען שההסכם יכול להיות טוב לישראל אילו ניתן היה ליישמו... לא פחות ולא יותר... זה מזכיר את הסיפור על אדם שקנה סוס רכיבה במכירה פומבית, אך ברגע שהסוס מגיע לבעליו החדשים הוא נופח את נשמתו. בצר לו פונה הקונה המתוסכל לעצתו של מומחה, שמתבונן בסוס המת, ומגיע למסקנה הגאונית: אילו הסוס היה חי זאת הייתה עיסקה טובה...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מסכימה עם פרופסור אריה אלדד. להעיף לאלתר את האחראים! (ל''ת)

    מסכימה, 13/08/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ללא ניצחון צבאי- ישראל מפסידה.

    אילן, 13/08/06 16:11

    קיומנו נשען על כוח ההרתע. ללא כוח הרתעה- אין ישראל !
    ללא כוח הרתעה - כול הסכמי השלום שנחתמו עם מדינות ערב -בטלים!
    אם המנהיגים שלנו אומרים שלא ניתן לנצח את החמס - קמים ארגוני טרור נוספים.

    ...........

    השמאל ממית עלינו אסון !

    להחליף את ההנהגה מייד !
    לפני חורבן ישראל

    הגב לתגובה זו

    • בלחימה כזו אין מנצח ומובס יש הישגים וכשלונות. (ל''ת)

      אמיר, 13/08/06 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אנשי החיזבאללה יהיו צבא לבנון ואז ההסכם גמור.

    אריק, 13/08/06 16:10

    הם ישמרו על עצמם...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יאאלה

    הפיכה צבאית, 13/08/06 16:09

    הפיכה צבאית .
    קדימה מפלגת לוזרים לכלא .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה מומחים ?

    מיכאל ב, 13/08/06 16:09

    היה צריך להביא מומחים ולא פוליטיקאים (לפחות שניים מהם)

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובה

    EFIM, 13/08/06 16:07

    אין יותר גרוע מחיילים חשופים !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט הציני והצבוע עם הבנים המשתמטים מצה''ל חייב להתפטר!!! (ל''ת)

    ?, 13/08/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המהלך הבא של נסראלה

    אסטרטג, 13/08/06 16:02

    לחיזבלאה כידוע מקומות בפרלמנט הלבנוני,נסראלה בחסות האירנים והסורים מארגנים בחירות חדשות בלבנון(ע''י חיסולים ,דוגמת חרירי,שוחד, הפחדה)מריצים מועמד שלהם לנשיאות לבנון,יתכן שאף נסראלה בעצמו, אלה דברים שלבנון מורגלת בהם,והם לא זעזוע לאף אחד,
    לאחר היבחרו מה קורה.
    א' .כוח האו''ם התחיב לעזור ולתמוך בפריסת צבא לבנון בדרום ולפקח על המעברים בגבול.
    היות ובמצב כזה מובן שצבא לבנון יהיה במדי לבנון אך בשרות אירן,
    יוצא שהאו''ם -הדגש- מחויב על פי החלטה זו -סדגש- לעזור לאירן ולחיזבלה.
    זה אינו תסריט דימיוני(להזכירכם שגם ישראל ניסתה לשנות את המפה הפוליטית בלבנון ב82)
    הסבירות שנסראלה יצליח גבוהה ביותר מאחר ולבנון מפולגת נסראלה זוכה להערכה כיחיד שהצליח להביא את ישראל למצב משפיל,שכביכול דואג ללבנון (החזרת שבויים, וחוות שבעה)
    ואז ישראל כבולה,צבא החיזבלה (לבנון) מתחמש חופשי יושב מחדש על גבולנו ומטרית האו''ם מגינה עליו,ויפעל כאשר יהיה מתאים ונחוץ לאירנים.
    נו אולמרט על מהלך כזה חשבת?

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד עד כמה שזה מציאותי ואפשרי!!! (ל''ת)

      מה עושים???, 13/08/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • מה שנקרא הויבערחוכעם עם תעודות

      יוכי ברנדיס, 13/08/06 17:00

      אם יש לך כזה תסריט מדוייק אז מה הפתרון בעצם?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם אין חטופים אז הובסנו במלחמה

    דודו, 13/08/06 16:02

    אם החטופים לא יוחזרו ללא תנאי אז הפסדנו את המלחמה הזו (למרות שבממשלה עדיין קוראים לזה מבצע). לצערי גם לא נלמד לקחים חשובים לעתיד (כי את אף אחד ממקבלי ההחלטות זה לא מעניין). לקחים כגון:
    אוכל לצבא (הצבא צועד על קיבתו? לא בצה''ל). ציוד ומקלטים לאזרחים (אנחנו עורף חזק ושקט שאוכל את החרא בשקט). ועוד רבים הלקחים שלא נלמד מההפסד במלחמה זו. העיקר המפקדים האלופים בצה''ל ישארו שחצנים לנצח ויכריזו על ניצחון לפני שיוצאים למלחמה. אנחנו ''הצבא החזק במזרח התיכון''. קישקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת האינסטנט

    יהודית, 13/08/06 16:01

    מדינת האינסטנט: ''רוצים את זה ורוצים את זה עכשיו''

    אנחנו עם חסר סבלנות בצורה פתולוגית. כדאי לחכות עוד כמה ימים עד שבועיים ואז יהיה ברור יותר מה קרה לנו. לדעתי עדיין מוקדם לצאת בהצהרות, בהתלהמות ובאמוציות. נכון עברנו משהו קשה מאד שטרם הסתיים, ולדעתי עוד לא עיכלנו את האירועים.
    אני לא חושבת שצריך לקרוא לאנשי הממשלה ללכת הביתה, אני לא רואה הרבה אופציות טובות יותר מחברי הממשלה הנוכחית. אפשר לחשוב שיש מלאי של פוליטיקאים מצוינים שמחכים על המדף כדי שנוריד מהם את הניילון ויאללה לעבודה. אנחנו לא ילדים קטנים ויודעים שהמציאות מורכבת וקשה. אני בכל אופן מחכה עוד קצת, כדי לגבש לעצמי דעה על מה שקרה, מי אשם, מי לא תפקד, מה היו המחדלים.
    עוד אחזור..

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם יש ספק אז אין ספק - הפסדנו! (ל''ת)

    זהר, 13/08/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תחשבו מעט קדימה...ותעשו חשבון נפש!

    אני, 13/08/06 16:01

    מה לגבי ההרוגים שגבתה המלחמה הזו? מה אתם חושבים יקרה כאן עוד מס' שנים? עד שלא נקבל תשובות ברורות וענינייות לכל אחת מהשאלות הללו צריך לחשוב פעמיים לפני הפסקת אש וחתימה על הסכם מדיני עם הרוצחים ומשתפי הפעולה שלהם. במקום שישראל תגיב בתקיפות- בלי לפחד מה יגיד העולם, לפגוע בכל מי שעומד בדרכה, לעשות הכל אבל הכל כדי לא לסכן את שלומם של החיילים אנחנו רוצים להגיע להסכם עם אנשים שאף אחד מאיתנו לא באמת סומך ומאמין למילה שלהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להעמיד לדין את ראשי השלטון ובעלי התקשורת (ל''ת)

    מוטי, 13/08/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה ביילין עוד לא בכלא?

    שמעון שדה, 13/08/06 16:00

    איך נותנים לחרצף שאחראי למותם של 1500 ישראלים, פציעתם של אלפים ולגרימת נזק של מיליארדי דולרים לנפוח בציבור?

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שהשופטים משוחדים בכספים מאמריקה

      מוטי, 13/08/06 18:08

      כולם סוכנים של ארה''ב.

      הם לא יהודים.אלו נוצרים חדשים.שיימכרו אותנו למוות.


      ביילין וכל השופטים בעצמם,צריכים לעמוד לדין!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולי כדאי לגם לנו להיות אלימים עם הממשלה! הם הוכיחו שזה עובד!!

    רון, 13/08/06 15:58

    איזה לקח שלמדו כאן, האלימות משתלמת לצערינו השפויים.

    אולמרט- תתבייש לך!!
    קח אחריות ותתפטר, רק זה יציל את כבודך האבוד.

    הגב לתגובה זו

    • אם תושבי הצפון לא יתחילו לשרוף צמיגים- יחרבנו עליהם

      יזרקו אותם לכלב, 13/08/06 17:12

      אין להם כסף ועוד יצרחו שהם עולים הרבה כסף-השיפוצים והבנייה תעלה לאוצר המון ועוד יזרקו להם את זה בפרצוף.
      לאף אחד לא איכפת מהם בממשלה. אין להם כסף אז לא סופרים אותם. רק מחאה כואבת תזיז כאן משהו ו תביא להפלת הממשלה המטומטמת הזו.
      יאללה, כל עניי ארצנו - תפתחו במחאה

      הגב לתגובה זו

    • את הכבוד הוא איבד עוד שהיה עסקן מתחיל (ל''ת)

      אבוד מאד, 13/08/06 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מעניין אם היה משאל בעם ישראל....

    100% ציוני בדם, 13/08/06 15:57

    אם יוסי ביילין זהבה גלאון ובכלל כל תנועת מרץ -יחד בעבר והיום צריכים להישפט על בגידתם במדינת ישראל מה היו תוצאות הסקר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביילין לא רלוונטי אפילו בעיני עצמו

    רפי, 13/08/06 15:55

    ביילין בקושי מייצג את עצמו . החסד הכי גדול עימו יהיה להתעלם מהאיש .
    בעצמו טוען שאין להתייחס לעמדותיו .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממשלת אפסים - נכשלתם עכשיו תלכו הביתה (ל''ת)

    יוסי, 13/08/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יועצי תדמית

    חנון, 13/08/06 15:52

    הם אלה המנהלים לאסונינו את מהלכיהם של אולמרט, פרץ וחלוץ.
    שלשת המוסקטרים הנ''ל מוכיחים שוב ושוב כי ניהול המדינה בשעות אלו גדול עליהם בכמה מספרים.
    מושחתים לכו הביתה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ציטוט מהמאמר של פוגל

    המתריע, 13/08/06 15:51

    ''אחת מנקודות החולשה של הצעת ההחלטה היא פועל יוצא מעצם קיומה. הצעת ההחלטה מעגנת את הטרור הפועל כנגד מדינת ישראל כטרור לגיטימי, כפעילות שנעשית למען מטרות ראויות. וזאת בניגוד לטרור הבינלאומי''- אמרת הכל...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל תדאג יוסי

    המגיב לביילין, 13/08/06 15:51

    המזימה להחזיר את הגולן לא תצלח

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מלחמה

    מירי, 13/08/06 15:50

    כןן ברור שה טוב שיש הפסקת אש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש ילדים קטנים שפוחדים מאוד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    על מה אתה מדבר, זיסר

    יהודה צורף, 13/08/06 15:50

    האם המומחיות גורמת למומחה לראות את המציאות בצורה הפוכה... החיזבאללה הרי הביס את ישראל והוריד אותה על הברכיים. על מנת להתמודד איכשהו עם החיזבאללה נאלצה ישראל להחריב את כל לבנון, ובכך עוררה את העמקת האיבה הערבית ואת הבוז והתיעוב של העולם כולו. האם אתה באמת חושב שדעת הקהל העולמית תניח לישראל להחריב שוב את לבנון... בעולם הערבי כבר מכריזים על ספירה לאחור עד היעלמותה של ישראל שלא הצליחה להתמודד מול ארגון גרילה זעיר. בלבנון אומרים שהחיזבאללה לא יפורק מנשקו ושום אמברגו לא יחול על הצטיידותו בנשק. האם עד כדי כך הסתתרה בינתם של אנשי האדקמיה בישראל, שמרוב פרשנויות כבר אינם רואים את המציאות. כל מה שהשיגה ישראל בהסכם הפסקת האש הוא נטישת אדמות שבעא והפקרת החטופים תמורת אתנחתא להשתקמותו של הטרור. ממשלת ישראל עטה על ההסכם כמוצאת שלל רב, שכן הוא חילץ אותה ממלכודת העימות עם החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברגישות ובנחישות

    שרה, 13/08/06 15:45

    לשלוח את חבורת החובבנים ( אולמרט, פרץ, לבני, וחלוץ הביתה,
    בנחישות וברגישות )

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא להקשיב לשעונים עומדים

    נדב, 13/08/06 15:45

    ידוע שכל שעון עומד, מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום. זה עדיין לא אומר שאפשר להסתמך עליו בקביעת השעה.

    לכן, מסקנותיהם של יוסי ביילין ושל אריה אלדד אינן מעניינות. שניהם משולים לשעונים עומדים, שתמיד מראים את אותה השעה. לפעמים זה צודק, ולפעמים זה. אבל אי אפשר לסמוך עליהם, שכן שניהם רואים את העולם דרך משקפיים מאד מסויימות, שמסתירות להם חלקים גדולים של המציאות.

    לעומתם, פוגל וזיסר נראים כמו שניים שראוי להקשיב להם.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים (ל''ת)

      אמיר, 13/08/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפסקת אש לעניים-פרץ הבייתה (ל''ת)

    חובב כבשים, 13/08/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההסכם מחזיר אותנו לנקודה בה היינו

    נעמי, 13/08/06 15:44

    לפני המלחמה: חיזבאלה נשאר במקומו, יונפי''ל ''מפקח'' והחטופים אינם מוחזרים. יש לנו כ-150 הרוגים, למעלה מ-1000 פצועים, ישובים הרוסים, ילדים עם טראומה,נזקים כלכליים. אז מה הרווחנו?

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק

      נדב, 13/08/06 16:42

      ההסכם לא טוב מספיק, כיוון שההישגים הצבאיים שלנו לא טובים מספיק. אבל עדיין, עצם זה שחיזבאללה מקבל עליו את תנאי הפסקת האש, שבו עליו להתרחק עד לליטני, זה בהחלט הישג. גם ירידת צבא דרום לבנון הוא הישג.

      השאלה הגדולה - מה יהיה מעמדו של נסראללה ביום שאחרי (יותר נכון - בחודש שאחרי).

      הגב לתגובה זו

    • הרווחנו

      יונתן, קיבוצניק, 13/08/06 17:04

      הרווחנו ואנחנו כבר 60 שנה מרוויחים את הזכות לחיות פה ולראות שיש מי שמגן אלינו .
      וברצינות מי שכל הזמן חושב על רווח מול הפסד שחור מול לבן ומתעסק כל הזמן בהאשמות במקום להבין שאנחנו פה בזכות זה שנלחמנו כל השנים על זכותנו לחיות פה ,והעידן החדש והמודרניזציה לא משנים את העובדה שאנחנו עדיין ארץ קטנה מוקפת אוייבים שרק מחפשים אותנו וכן...שימו לב ....אם לא נילחם חזרה הם פשוט ימחקו אותנו .
      זה פשוט מאוד :הם יזהו חולשה ויתקפו בדיוק כמו שהם רוצים ואם לא נתקוף חזרה ....עם כל האופטימיות והאחדות פשוט נימחק........ויתר אמת מזה אין.

      הגב לתגובה זו

      • יונתן ? האבוקדן מרגבה ? (ל''ת)

        יובל, 13/08/06 20:03

        הגב לתגובה זו

    • יותר גרוע

      גילי, 13/08/06 17:12

      מחזירים גם את חוות שאבע

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש מישהו שלא נשבר לו מציימברליין? ביילין? כמה חוצפה יש לבנאדם?

    דן הופנהיימר, 13/08/06 15:42

    לפחות לציימברליין האמיתי היה את הכבוד העצמי לעזוב את העולם מייד לאחר ההבנה לגבי מה שהוא המית על העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כפי שניהול המלחמה של אולמרט היה מושלם - כך גם ההסכם מושלם

    יד רוחצת יד, 13/08/06 15:40

    ההתנהלות של פרץ ואולמרט מחרידה ---

    פשוט הולכים לפי הפתגם: יד רוחצת יד ושתיהן נקיות!

    רק מה הפעם המחדל כה עצום שכל הסבון שבעולם לא ינקו את כישלונותיהם הצורמים והיקרים להחריד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בשורה התחתונה

    ערן, 13/08/06 15:40

    בשורה התחתונה ההסכם לא כלל בתוכו אפילו יעד אחדדדדדדדדדדדד
    מהיעדים של המלחמה ולכן חבל על כל חייל כל אזרח ועל החטופים שלצערי לא יראו את הבית לפחות לא בזמן הקרוב

    נסראלה לימד את כל העולם הערבי שהתוקפנות משתלמת
    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    1 כל כך צודק- אם ביילין תומך, כנראה שאנו צריכים להיות מודאגים !!!

    עופר, 13/08/06 15:40

    איך אמר פעם אדיר מילר כשחיקה את ביילין:
    ''אתה תתן לי בזוקה ואני אתן לך את ירושלים...''

    אם זה לא היה עצוב זה היה מאוד, אבל מאוד מצחיק.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שכחנו למה נכנסנו למלחמה!

    מה עם החטופים?, 13/08/06 15:39

    היום ב18:00 נפגשים בכיכר פריז בירושלים למחות-
    איפה החיילים החטופים בהסכם?
    שכחנו למה נכנסנו למלחמה?!

    הגב לתגובה זו

    • לא נכנסנו למלחמה בגלל החטופים

      נדב, 13/08/06 16:32

      החטופים היו ''רק'' עילה. ישראל יצאה למלחמה כדי לשנות את המצב בלבנון, שבו יש מדינה בתוך מדינה. אני לא יודע אם יצליחו בזה או לא, אבל המדד היחידי להצלחה או כישלון הוא - האם תיוותר תת-מדינת החיזבאללה על תילה, או לא.

      את החטופים, עם כל הצער, שום מבצע צבאי לא יוכל להחזיר (אלא אם יוודע מקומם, ויפשטו עליו). החטופים יוכלו להיות מוחזרים רק במשא ומתן. למרבה הצער, לא הצלחנו לשבות מספיק אנשי חיזבאללה במהלך המלחמה, ועל כן אני חושש שניאלץ לשחרר את קונטאר, כמו שרצה נסראללה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם ביילין אומר שהחלטה טובה זה סימן לדאגה (ל''ת)

    ישראלי הגיוני, 13/08/06 15:38

    הגב לתגובה זו

    • אגב, גם נסראללה מרוצה. (ל''ת)

      חיזבלון, 13/08/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כולם ''מומחים'', לכן ככה אנו נראים..... (ל''ת)

    גידי, 13/08/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט - רוצים את החטופים (ל''ת)

    רפי, 13/08/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוי ביילין ביילין,שר החוץ הלבנוני רוצה להיות חייל

    חיים לוי, 13/08/06 15:35

    בחיזבאללה ואתה קורא בזמן לחימה לעשות שלום עם הסורים?מה עוד יכול לקרות כדי שתתפכח?צא כבר מהעולם הדמיוני שבו אתה חי.

    הגב לתגובה זו

    • גם קטיושה ליד הבית

      רעד 2, 13/08/06 16:26

      של ביילין לא תעיר אותו מהקומה .
      הוא פשוט חי בפלנטת האטימות .

      הגב לתגובה זו

    • התכוונתי לשר החוץ הסורי כמובן (ל''ת)

      חיים לוי, 13/08/06 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך הופכים כניעה לנצחון בשפה הערבית - ראה נאום נסראללה.

    מוני, 13/08/06 15:33

    עקבתי אחרי התרגום הסימולטאני של אהוד יערי, וראיתי את פני הגיבור המהולל.

    נאומו היה נאום כישלון מוחלט, אינני ערביסט, אבל כל ילד שיודע לקרוא את הסיסמאות הנבובות, יודע להעריך שזה היה נאום כניעה ושהחלטת מועצת הביטחון הייתה קרש הצלה עבורו.

    חבל, שלא נכנסנו עם כוחות יבשה שבוע לפני זה. לא ברורים לי המניעים וייתכן שיש סיבות לכך. אילו היינו נכנסים מוקדם יותר, היו הישגנו בשטח, וגם הישגנו הבינ''ל טובים לאין ערוך.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בעקבות ההחלטה הממשלה צריכה לעוף

    אדם חושב, 13/08/06 15:33

    אחרי כל הפשלות של הממשלה-כולל המטכ''ל יום לאחר סיום הבושה כולם צריכים להתפטר/לעוף מכל נגיעה בנושאי החיים שלנו. הם נכשלו מספיק איתם. צריך מנהיגות לוחמת ולוחמנית ולא ''נחנחית''/ביילינית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם ביילין אומר ימינה סימן שצריך שמאלה (ל''ת)

    נער, 13/08/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הסכם

    ציקו, 13/08/06 15:32

    נא להתעורר , ההסכם פשוט מצוין !!!!
    אני דווקא נמנה על מחנה ימין - מרכז.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא ימין מרכז

      אסף, 13/08/06 16:20

      ימין מרכז לא רואה בתבוסה הישג. רק שמאל מתלהב מזה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה נמנה על המחנה הבוגד

      מפוכח ועירני, 13/08/06 16:23

      מחנה ימין עאלק .
      טמבל כנוע ורופס , מה כל כך מצויין בהסכם הכניעה העלוב הזה . אה מה תגיד תסביר !
      מי שצריך להתעורר זה אתה , וכנראה אנשים כמוך לא יוכלו להתעורר מהתרדמת העמוקה שהם שורים בה , עד שישמעו למשל נפילה של קטיושה ליד ביתם .

      הגב לתגובה זו

    • איל ארד, יצאת מהמחתרת?

      אזרח, 13/08/06 16:25

      הספינולוגים של קדימה ינסו להפוך תבוסה לניצחון מזהיר, כשברקע בנינו ממשיכים ליפול עבור הלא כלום (קרי- המשך שלטונו של אולמרט...)

      הגב לתגובה זו

    • אדלר תפסיק להגיב באינטרנט

      מושון, 13/08/06 18:15

      ימני עאלק.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יוסי בילין מומחה לשגיאות כגון היציאה מלבנון (ל''ת)

    בילין לא מומחה, 13/08/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הרי זה פשוט: מה שטוב לביילין - רע לישראל (ל''ת)

    doctor, 13/08/06 15:13

    הגב לתגובה זו

    • LOL (ל''ת)

      גכקכדכק'אכ, 13/08/06 15:32

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק! כאשר במר''צ צוהלים העם בוכה (ל''ת)

      אנטיביילין, 13/08/06 15:40

      הגב לתגובה זו

    • לא חושב כביילין אך אין לי ספק בכוונותיו

      א אבן פינה, 13/08/06 15:52

      לא חשבתי שאצא להגנת ביילין, אולם תגובתו של 1 מקוממת. אין דעתי כדעתו של ביילין, אולם אין לי ספק ברצונו העז בטובת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • ביילין לא הסכים לחשוף את מקורותיו הכספיים

        שרה, 13/08/06 17:04

        הוא מקבל כסף כבד מגורמי חוץ שאינם אוהדים את ישראל. מי שמוכר עצמו למדינות אחרות אינו מהימן.

        הגב לתגובה זו

      • גם אני סולד מהדעות של ביילין - אך הוא הרבה יותר ישר מאולמרט (ל''ת)

        נתי, 13/08/06 17:11

        הגב לתגובה זו

      • ''הרצון שלו'' עלה לנו הרבה מאד דם (ל''ת)

        בילניזם זה מחלה, 13/08/06 17:47

        הגב לתגובה זו

    • 14.08.2006, כיכר ציון 20:00 (ל''ת)

      CD, 13/08/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • אכן אקסיומה נכונה ובסיסית (ל''ת)

      ישראלית, 13/08/06 16:15

      הגב לתגובה זו

    • צודק!! (ל''ת)

      לירון, 13/08/06 16:20

      הגב לתגובה זו

    • אולי רע לאנשי מדינת יהודה הגיס החמישי שלנו - כמוך! (ל''ת)

      א, 13/08/06 16:24

      הגב לתגובה זו

      • מי שאתה קורא לו גיס חמישי- הימין,משלם במיטב בניו למען שמאלנים כמוך

        מתביש, 13/08/06 23:37

        הימין, המתנחלים והדתיים מהוים כמחצית הלוחמים והנופלים וומה יפי נפש לוחמים למען עם ישראל???

        הגב לתגובה זו