• 30.

    בדבר אחד אלדד צודק

    חמציץ, 16/08/06 09:15

    ההסכם שהושג הוא עלוב למדי ואף מטרה מאלה שהוכרזו בגאון לפני 5 שבועות לא הושגה.

    בתכלס היו 2 אופציות ריאליות:

    1) האופציה של אלדד - כניסה קרקעית עד הליטני (או איפה שצריך כדי לעצור את הקטיושות), מכל הגזרות במקביל. צה''ל בנוי הרבה יותר טוב ללחימה כזאת של התקדמות מהירה והחיזבאללה בנוי הרבה פחות טוב ללחימה כוללת בכל הגזרות שלו (סך הכל זה אירגון די קטן). כמובן שהאופציה הזו כרוכה במספר אבדות גדול.

    2) לא להיכנס בכלל - להפציץ את לבנון (אבל בעיקר את יעדי החיזבאללה) בחמת זעם במשך כמה ימים כדי להראות שאנחנו ''משוגעים'' ושלא ניתן לחיזבאללה או לאף אחד אחר לפעול באלימות נגדינו בלי תגובה חריפה, ואז לעשות ''פוס'', לעצור (ואפשר היה גם להסוות את זה כדבר שנובע מלחץ אמריקאי/אירופאי), ולהגיד: אוקיי, אנחנו נותנים עכשיו צ'אנס למו''מ שיביא להסכם. ואם לא יושג הסכם... אז ניכנס באמ-אמא שלכם עוד הרבה יותר. בתסריט כזה גם נשמרת האופציה לכניסה קרקעית בשלב מאוחר יותר במידה וערוץ המו''מ לא מביא תוצאות.
    אין לי ספק שניתן היה להשיג הסכם לא פחות, אם לא יותר טוב בדרך זו, ועם הרבה פחות הרוגים.
    גם נראה לי ש''כוח ההרתעה'' המפורסם שלנו היה נראה קצת יותר טוב עכשיו אם היינו פועלים ככה במקום איך שפעלנו.


    דרך הפעולה שננקטה בפועל פסחה על שתי הסעיפים, לא לכאן ולא לכאן, ולכן לא היתה יעילה. כניסה מצומצמת (הן בסדר הכוחות והן בטווח) ואיטית - היא לא רק חסרת תועלת להגנה על העורף, אלא גם הכי נוחה לחיזבאללה שיכול להתמקד בלחימה במספר כפרים מצומצם ולהביא לשם תגבורות (אפילו לא חסמנו להם את הדרכים צפונה), והכי גרועה לצה''ל שמאבד את יתרון הגודל שלו וגם נמצא במצב יחסית סטאטי ופגיע.

    ההנהגה המדינית והצבאית נכשלה בניהול המשבר הזה. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יהודים! אחיי, תתעוררו!!! כי בחיינו ובחיי ילדינו הדבר.

    יוסי שחר, 16/08/06 02:28

    זה לא האדם, זה הענין! יש כאן ס-כ-נ-ה ק-י-ו-מ-י-ת!!! אין ספק כיום שאויבינו פקחו לנו את עינינו. יאללה חברה, מוכרחים להתאחד נגד האוייב. לאויבינו אין הבדל אם מדובר בשמאלני או בימני, בקיבוצניק או בדוס מבני ברק, כולנו באותה הספינה! אם לא נתאחד ונעמוד איתנים נתבע חלילה. בעזרת אלוקינו ובעזרת אחדותינו אנחנו ננצח!! 'עם ישראל חי לנצח!'

    הגב לתגובה זו

    • יוסי אתה צודק

      עופר, 18/08/06 16:33

      אנחנו ניצבים בפני סכנה קיומית יש צורך להתאחד ולהתכונן ואסור שתהיה שנאת חינם

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    להחזיר את אלדד לשטחי הרשות עוד לפני ההתכנסות (ל''ת)

    הם זקוקים לו, 14/08/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האג'נדה האמיתית של אלדד כל כך שקופה , בחייך קצת תחכום, (תלמד מביבי) (ל''ת)

    מיקי מאוס, 14/08/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אזבו אלדד רק ליברמן יחול! (ל''ת)

    הימין הגדול, 14/08/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אלדד - מאה אחוז

    ירושלים, 14/08/06 05:37

    אם היו עוד כמה כמוך שקולם הצלול נשמע, אולי היינו היום בסיטואציה אחרת.
    זה מה שאחוז ניכר מהעם מרגיש. לא ייתכן שכל העסק יימשך בצורה כזאת.
    יאללה, לצאת לרחובות ולהפגין!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אלדד: גלה מעט אחריות כלפי חיילי צה''ל בלבנון

    עין צופיה, 14/08/06 02:48

    בתום הקרבות פעל ככל העולה על דעתך, אך לא בעת הלחימה.
    וזאת למרות שיש לדעתי מקום לועדת חקירה.
    ממתי מחליפים הנהגה באמצע לחימה, למרות שעל פניו נראה שהחיזבאללה לא יכבד את ההסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל מילה בסלע. אני בוחרת באלדד!! (ל''ת)

    שולי, 14/08/06 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ומה לגבי ההנהגה הצבאית הכושלת?

    אאא, 14/08/06 00:01

    ומה לגבי ביה''מ העליון ששותף מלא לכל המחדל?
    ומה לגבי התקשורת שמתפקדת כשופר תעמולה סמולני?
    באף מקום בעולם,מלבד צפון קוריאה וישראל,אין עיתון עם אחוזי תפוצה העולים על 25 אחוזים.
    עיתון כמו ידיעות שיש לו 85-90 אחוזים הוא כבר לא עיתון.הוא קונגלומרט הוא רשות שלטונית.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קדימה?????????????????

    ד''ר זמיר גולן, 13/08/06 22:05

    נתנו להם זאנס, טעינו, זמן ללמוד לקחים, ולבחור ממשלה אחראית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט ירש משרון אסון ,והוא עצמו כשל

    מדובר באסון, 13/08/06 20:03

    2 חדלי אישים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם לא יעצרו את החומץ בן יין הזה מעצר מונע.

    יגאל כהן, 13/08/06 19:27

    הוא יסית את נוער הכנהנא יוגנד שלו לשרוף את הכנסת.
    האיש הזה הוא סכנה קיומית לעם ישראל.
    הוא אחד האשמים בימין האדום/כתום הזה.
    אביו לא היה מרשה דגל כתום או אדום.
    אביו כמוני למד מז'בו:חד נס.
    אבל,השרלטן המשוחת הזה,הוא חומץ בן יין.
    חסר מצפון וחסר מצפן.
    כהנונאצי.

    הגב לתגובה זו

    • אני סבור שטיפוסים כמוך הם סכנה קיומית לעם ישראל

      בר קמצא, 14/08/06 05:44

      פשפש במעשיך, אני מקווה שמעט שכל ישר עוד נשאר בקדקדך הכבוש ע''י שינאה חסרת מעצורים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גמילה !!!!!!

    ערן, 13/08/06 19:22

    להיגמל מהשמאל הסהרורי - אולמרט, פרץ וחלוץ צריכים ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט! מלכלתחילה התירוץ למלחמה ה...זו היו החזרת החטופים !!!

    מלאכית, 13/08/06 19:08

    אמש התווספו אליהם עוד חמישה נעדרים ,מהמסוק שהופל על ידי החיזבאללה - תוסיף לזה את כל ההרוגים שלא ישובו עוד ואת כל הפצועים שעוד נכונה להם תקופה ארוכה של החלמה.

    העורף היה חזק ווהיה מוכן לספוג באומץ את כל הקטיושות שצנחו כאן ובלבד שיוחזרו החטופים בשלום למשפחותיהם.

    ועכשיו , אחרי כל ההרג והכאוס שזרעת אתה בא ואומר לנו שאי אפשר לקשור את הפסקת האש עם החטופים ???

    תתבייש לך אולמרט , אינך ראוי להיות ראש ממשלתי ואני שמחה שאני לא הייתי מאלו שבחרו בך !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האקלים של איסלנד עולה באש

    ד''ר יותם בן ירו, 13/08/06 18:42

    באיסלנד שולט עריץ אימתני, המתאכזר לתושביו. ''הוא אחראי לכל!''.
    לא כך! זו רק טעות אופטית. השליט רק מוצץ מתושביו את הנכס היקר להם, ואז משליך אותם למדרכות. זהו.
    כך היה עם הקטיפאים; עם נכי-הצבא; עם אנשי צדד''ל; עם זקנים שהורעבו; עם עובדי אנרגיה אטומית שנפגעו; עם חיילי מילואים שנדחפו לקרב ללא ציוד/אוכל/מים, ואז גם איבדו את מקום עבודתם. אין כאן התאכזרות. השליט פשוט לא נקף אצבע; דאגתו נפסקה ברגע שלא היה צריך להם עוד.
    מה פתאום שידאג להם? אלה הם נתיניו; קניינו. חובתו היא לדאוג רק לאלה חיוניים להימשכות שלטונו, לאנשי שלומו. אבל הוא לא מנע איש מלשבת במקלטים; הוא לא חסם בודדים ועמותות מלחלק מזון, מלארגן נופשונים. אך כספי המדינה הם קודש לאכיפת המשכיות השלטון. שהעמותות תדאגנה לשירותים לציבור - זוהי סיבת קיומן; מהיום הם יהיו אחראיים גם לבתי הספר, ולחיסון תינוקות.
    בעת מלחמה רודה השליט בנתיניו כהרגלו בבית; משליך ערימת אזרחים לכאילו-מקלט, משליך ערימת מילואים למבצע כאילו מתוכנן. שחיתות בחזית היא ההמשך של השחיתות בבית.

    באיסלנד היה פעם ''פשע'': קצת שוד, מעט אונס; ורצח היה ממש נדיר. העבירות היו חריגות, הבושה הרתיעה יותר מן העונש. אבל השליט טיפח את השחיתות לדרגת אומנות, לספורט לאומי [לנוחיותו, ולתועלת אנשי שלומו] – ומאז התפשט הפשע כמגיפה, התרבה כסרטן. הכל רואים את קלמן מעיז, גורף, ולא נענש. ''ומה איתך, פרייאר?''. אחד לאלף נתפס, ואז נענש רק זה שאינו נותן אתנן, או זה שאינו מקושר; ''כי סדר צריך להיות''. מנהיגים ובחירי-משטרה הואשמו, אך לא נשפטו. אותה הרשעה 'חטפה' שנים רבות של מאסר-בפועל לזה, אך רק 4 חודשי עבודות-שירות לאחר. זה חינוכי. כל מעשי השלטון - מחנכים. והעם לומד בשקיקה. הללויה.
    התקשורת ניסתה להסיח את הדעת בעזרת מבול של סיפורי-מין מגרים, אונס ותקיפה – אך זה רק הניב יותר פשעים כאלה. ''פרייאר מי שאיננו לוקח סיפוק ממצוקתם של אחרים''. נוצר אקלים של שחיתות.
    ועובדי-המדינה, אלה ששכרם משולם מכיסי? יש שאינם מסתפקים בניצול מצוקה קיימת, ויצרו בריש גלי מצוקות מלאכותיות לאזרח – שיוסרו רק בעת תשלום שוחד. והתלונות? הושתקו. בתא טלפון אחד בריק-יאוויק הצטופפו כל עובדי המדינה הבכירים שאינם לוקחים חלק בשוחד. העוברים והשבים בזו להם בקול. קר באיסלנד.
    במלחמותיו רודה העריץ בנתיניו כמו בבית, משליך ערימת אזרחים לכאילו-מקלט, משליך ערימת מילואים עם כאילו-ציוד. אלה רק נתינים, אין צורך להתרגש. אך שחיתות בחזית היא ההמשך של השחיתות בבית.

    שליט איסלנד איננו אכזר. הוא אמר בנאומו שהוא לא התכוון ליצור אקלים-של-שחיתות, אבל ''ככה יצא''.
    גם התאכזרות המדינה איננה במזיד. וגם אם יצא שזו ''מדינה טפילה'' – מדינה המוצצת לשדם של התמימים, של המרוחקים מן המלכות – אולי בכל-זאת אין צורך במהפכת-דמים: אולי ניתן (אם באמת רוצים) לאמץ חוקה שקופה, ולאכוף את החוק אוטומטית, כלשונו, נוסח סינגפור. אקלים שנוצר בידי אדם – ניתן למחיקה בידי אדם. שתי הוצאות להורג – וכל המנוולים ייהפכו לשומרי חוק אדוקים.

    איסלנד היא דמוקרטיה, אבל רק בשם. השלטון מיומן ומוכשר במשחקי מניפולציה של ההמונים [ספורט-אצילי ארבע-שנתי המתרחש כל שנתיים, בהשתתפותם של שועל-תורן אחד, והרבה כלבים]. זה חורץ את גורל העתיד.
    פתגם איסלנדי אומר שעץ יקרוס עקב סופה עזה, או בגלל גזע רקוב. האקלים שאנו יוצרים מעודד ריקבון. בגדול.
    הברירה השניה היא שצריך להחליף את העם.

    הגב לתגובה זו

    • Must read...... Must read ...... MUST READ (ל''ת)

      Shalom, 14/08/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני בא להפגנה, מי מארגן? (ל''ת)

    shay, 13/08/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ויקרא שמו אי-כבוד לאמר גלה כבוד מישראל (ל''ת)

    דורון, 13/08/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק!

    אשר, 13/08/06 18:10

    ויפה שעה אחת קודם.

    ויפה עוד יותר אם זה היה חודש קודם, יהי זכר הנופלים ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמו תמיד- הפחדה ומניפולציה על חשבון האמת

    ערן, 13/08/06 17:23

    אריה אלדד ממשיך בקו שהתוו חבריו, המטרה (בעיניו) מקדשת את האמצעים וזה אומר שמותר לשקר, להפחיד ובסך הכל לדבר הרבה מבלי לדעת על מה.
    אין ספק כי אילו היו נמצאים חיילי צה''ל על נהר האוולי כבר לפני שלושה שבועות- מס' ההרוגים הישראלים היה גדול משמעותית (מאות) ולא בטוח שירי הקטיושות היה נפסק. מצד שני אז היה מפרסם אריה אלדד טור במעריב ואומר שאם היו מרככים את השטח קודם ע''י חיל האויר אז היו נחסכים קורבנות וכוח ההרתעה לא היה נפגע...

    הגב לתגובה זו

    • אז היכן השקרים שלו ?

      האמת, 13/08/06 20:03

      סימן לך מטרה להכפיש את אלדד ולא הצלחת. הוא צודק ב100%

      הגב לתגובה זו

    • גבעת חלפון אינה עונה

      נפתלי, 13/08/06 20:15

      ערן, אתה צריך להתבייש בכך שאתה מאשים תא''ל ופרופסור בכך שהוא לא יודע על מה הוא מדבר בתחומים האלו.
      מי אתה בכלל ?
      ואם היינו פועלים כפי שהאלוף אדם המליץ (רק שזה לא נעשה מהיות פעולה מהירה חריפה וקשה מסוג זה, פעולה המקשה על תוכנית ההתכנסות שמהווה החזון של אולמרט , סוכן הנדל''ן שלנו) .
      אם היינו מוחקים את הכפרים כפי שהציעו כמה אנשי שמאל מהמחנה שלך כפי שניתן לראות, ממש בימים האחרונים , ולפני כל הפצצה היינו מודיעים בכל אמצעי שניתן לאחרוני האזרחים ''התמימים'' כי עליהם לעזוב את השטח , למי שלא הבין שמתרחשת כאן מלחמה מסוכנת לחפץ להמשיך באורח חיים תקין , אז היינו יוצאים אנושיים ככל הניתן , כאשר נלחמים בקבוצת מפלצות, המשתמשות בכל אמצעי הניתן להם כדי לתקוף אותנו : לדוג' : ניפוח מס' ההרוגים , שימוש בתמונות ערוכות של כפר כנא מלפני 6 שנים , החזקת מחסני תחמושת מתחת למגרשי כדורגל וכדו' .
      אם לא תבינו , אנשי שמאל יפי נפש , כי אנו נלחמים נגד אויב שאינו מעוניין בשטחים טריטוריאליים בלבד, אלא יש בתמונת המאבק גם את האל לצערכם הרב ! (יש כאלו שהבינו זאת ואף התנצלו על העיוורון - בן כספית 11/8).

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא צודק !!!

    אלי גולדן, 13/08/06 16:35

    הוא צודק מה לעשות זה המצב, מצבינו ממש לא טוב, הפסקת האש הזאת מראה כמה סתם בזבזנו דם וכסף במלחמה הזאת שבסופה אנו רואים שסתם לא קיבלנו כלום ולא השגנו כלום חוץ מהרוגים בזבוז אדיר של כסף ובושה אחת גדולה , ובכן אנו חייבים מהר לראות מה קורה אתנו ומייד אנו צריכים לדעת שחייבים להחליף את ההנהגה הזאת מהר כל אפשר כדי למנוע בעתיד וד הרש וחורבן

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צודק במאה אחוזים !!!, באמת עם ממשלה כזאת אנו בבעיה (ל''ת)

    יוסי גורביץ, 13/08/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להיגמל מהשמאל הסהרורי !!!!

    הכי זבללה, 13/08/06 16:06

    זאת היתה ותהיה הבעיה החמורה ביותר!!!
    מי זוכר שהבטיחו לנו מיזרח תיכון חדש אחרי אוסלו????
    מי זוכר שניפחו לנו ת'מוח שהבעיה היא הכיבוש? ושיצאנו מילבנון עד לגבול הבינלאומי פתחו עלינו במילחמה?
    מי זוכר את פירות ההינתקות שהבטיחו לנו אחרי הנסיגע והעקירה מעזה?
    תאוריות וחלומות השמאל היתנפצו זה אחר זה,למרות זאת הוא מסרב להודות במציאות!!!
    אני מכבד את אביב גפן איש שמאל מוצהר ומובהק שמודה באומץ וכנות שיש לבחון מחדש את דרך השמאל כידברו....
    שכנינו הערבים ילמדו את השיטה שפיתח החיזבללה ,וישחזרו את הצלחת נסראללה.
    מיהודה ושומרון כשתיתפנה בהיתכנסות ירו טילים על המרכז,רק 18 ק''מ עד לתל אביב.
    מעזה לכול אזור הדרום.
    מילבנון כמו שראינו לכול איזור הצפון.
    לאן ניברח אז????????????

    יהודים תיתעוררו ליפני שהיה מאוחר יותר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מר אלדד היה בממשלה ש''חימשה'' את החיזבלה

    רוני, 13/08/06 15:40

    שש שנים שהיית מקורב בהן קצת יותר לקבלת ההחלטות לא הפריע לך החימוש של החזבאללה, ותאמין לי שאני לא מתה על אולמרט בכלל אבל אתם לא עשיתם כלום ורק מחפשים איך לספר לנו תחת כל עץ רענן אמרנו לכם!.
    זה מאד פולני ודי מגעיל, תזכור מי אפשר לכל זה להתרחש. ההתנחלויות והממשלה הקודמת שעכשיו חבריה נהנים לרקוד על הדם של כולנו, בתנאי כמובן שזה מתאים לאג'נדה שלכם שמה שלא עובד בכח עובד ביותר כח,כמו שעשיתם עם ההתנחלויות המשיחיות והאכזריות שלכם. גם שם אתם לא רואים את הקשר שבישיבה על אדמה לא לנו ואיך זה יכול להיות שכל כך שונאים אותנו, השכנים.
    העיוורון החד צדדי במדינה הזו מדהים.
    רק משא ומתן עם כל השכנים, שלום עם האוייבים זה הדבר היחיד שצריך לעשות, לא לשטח כפרים על ראשם של אזרחים, כמו שהם עושים לנו זו גם תגובה מאד בוגרת/ מאד.
    .

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, איזה אדמה כבשנו מהלבנונים ?

      האמת, 13/08/06 20:12

      אולי זה מתאים לאג'נדה שלך להאשים תמיד את ''הכיבוש''. כעת כשאת חוזרת על הטענה המטופשת הזאת, הוכחת בדיוק את ההפך. שהרי לא כבשנו מאומה מלבנון, מחיזבלה או מאירן ?
      מכאן ש''הכיבוש'' איננו הסיבה למלחמה אלא עצם קיומנו מפריע להם. ומי שסבור שפיוס האויב יביא להשלמה שלו עם קיומנו, רק מכניס אותנו לבוץ עמוק יותר ומחליש אותנו לקראת העימות הבא שיבוא, לדאבוני, מהר יותר מכפי שאת חוששת.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טהרן או תל אביב זה כל הסיפור, תחליטו !! (ל''ת)

    ועדיף ניוטרון, 13/08/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השורש הוא הפילוג

    אלעד, 13/08/06 12:38

    עם ישראל צריך להתאחד חבל שצריך מלחמות כדי שזה קצת יקרה.. ושוב מתחילים לריב..
    עםישראל - גוי אחד בארץ. אנחנו מייצגים את שם האלוהים בעולם . א''א לעשות את זה שאנחנו מפורדים!!! אנחנו רוצים את מלכות ה' שתתגלה לעין בקרוב. ''ויראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך..''

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן,אז על מי אתה ממליץ? (ל''ת)

    אורית, 13/08/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ח.כ. אלדד טועה ומטעה זה מחדל מצטבר של שלוש ממשלות

    ש.לוין, 13/08/06 11:51

    דווקא ממשלת אולמארט עשתה את הצעד הנכון בזהירות ובשיקול דעת מצטבר. לא זורקים עשרות אלפי חיילים למערכה זבנג וגמרנו. זה היה מהלך מתגלגל שהראה לנו את המפלצת הגדולה שנוצרה בדרום לבנון בואכה בירות. אפילו המודיעין הישראלי היה מופתע מהרבה מאוד דברים בשטח שהשתיקה יפה להם עדיין. כל אלה המתלהמים והעלהום שהם עושים במומם עושים זאת. סוף סוף קמו שניים שראו לנגד עיניהם את האיום הנוראי הזה מהצפון והחליטו לעשות מעשה. העובדה שלצהל לא קל בלחימה הזו אומרת דרשני ולאוו דווקא לדרג המדיני , הזה,. איפה היו כל השנים אותם ממשלות קיקיוניות של ברק, של ביבי, של שרון, שעסקו במינויים ובעסקנות ציבורית שעסקו באיך לעשוק את הציבור ולמכור את המדינה לאוליגרכים והפקירו את הצבא תרתי משמע , דיברו על צבא קטן וחכם, דיברו על קיצור השירות דיברו על כך שהחברה לא יצאו למילואים לתרגל ולהתרענן כי אין תקציב צריך להעביר כספים לאוליגרכים מכרו את נכסי המדינה הפכו את הציבור לעני יותר ואת העניים לעניים מרודים. כך התנהלה המדינה שש שנים ובנוסף זרקו לכלבים את כל תושבי חבל ימית .
    אז תפסיק לבלבל את המוח מר חבר כנסת מתלהם על הממשלה הנוכחית. ממשלת אולמארט קיבלה הרבה מאוד בארדק בלשון מליצית מהממשלות הקודמות לה. ובטוחני שבשוך הקרבות יערפו הרבה מאוד ראשים ממקומות שונים ורה -אורגניזציה תהיה בעיקר בתוך שורות הצבא.
    הצבא צריך לקבל תקציב מוגדל למערך המילואים שחייב להתאים את עצמו לנשק החדש שנכנס לזירה, וכן לצורת לחימה אחרת באיזורינו. דבר אחד אחר אני מלין על הממשלה הזו שלא טיפלה הכל איזורי הפגיעה המאסיבית מטילים והפקירה את האנשים לחסדי שמים ואנשים טובי לב. בזה הממשלה הנוכחית נכשלה כישלון נוקב.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 4

      אזרחית, 13/08/06 13:41

      אם כל מה שאמרת נכון והממשלות הקודמות היו גרועות הממשלה הזו לא בדקה את הדברים לפני שיצאה לקרב ולא ידעה מה המצב וסמכה על העבר גם ממשלה זו לא אחראית ואולמרט להזכירך היה בממשלה הקודמת שר בכיר האוצר כך שאי אפשר לומר שאין הדברים באחריותו.

      הגב לתגובה זו

    • ממשלת אולמארט עשתה את הצעד הנכון בזהירות ובשיקול דעת מצטבר??

      Dave, 13/08/06 13:48

      כשלון צבאי, מדיני ובטיפול בעורף.

      אם להערכתם הצבא לא הוכן בראוי, מדוע פתחו במלחמה? מדוע לא הפסיקו לאחר שבוע?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למרות שאני איש מרכז אתה צודק!

    טיפש לשעבר, 13/08/06 11:05

    אולמרט פרץ חלוץ= כשלון צבאי מדיני חברתי. הממשלה חייבת ללכת בלי קשר למי יחליף אותה המסר של העם צריך להיות ברור- קחו אחריות על מעשיכם (שימעון פרס לדוגמא) מזמן היה צריך לשבת בבית העובדה שהוא עדיין בהנהגה מראה מהו חוסר אחריות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - לקטוע את שיטת הסמוך

      נפתלי, 13/08/06 20:20

      וביטא זאת בצורה הטובה מכולן , חבר שלי , חייל דרוזי ששאל לפני המצלמה את הכתב שהיה בשוק
      מוחלט , והפנים נפלו לו :
      ''איפה אהוד ברק , שאשם בחלק גדול מהסיפור, למה אף אחד לא מעלה את שמו ???''

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ראינו מה הימין מסוגל לעשות. רק אסונות

    רועי, 13/08/06 10:43

    אז שב בצד ותיתן למי שיודע קצת יותר טוב ממך לנהל את המדינה.

    מתנחלים נמאסתם...

    הגב לתגובה זו

    • על איזה אסונות אתה מדבר: כיפורים? אוסלו? איתיפאדה? לבנון 2? (ל''ת)

      יאיר, 13/08/06 12:17

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר

      אזרחית, 13/08/06 13:36

      מה הקשר כאן למתנחלים בכל מקום מכניסים אותם סתם

      הגב לתגובה זו

    • מענין,רוב המילחמות מהשמאל !!!

      הכי זבללה, 13/08/06 16:15

      מלחמת השיחרור- שמאל
      מלחמת מבצע קדש- שמאל
      מיבצע סיני- שמאל
      מיבצע ליטני- שמאל
      ששת הימים- שמאל
      מילחמת ההתשה- שמאל
      מילחמת יום כיפור- שמאל
      מילחמת שלום הגליל- ימין
      מילחמת אינתיפדה 1- שמאל
      אינתיפדה 2- שמאל
      מילחמת שלום הגליל 2[ מילחמת 4 אמהות] - שמאל
      נו מי עושה מילחמות...
      מי עשה שלום עם מיצריים?
      ומי עשה את אוסלו האומלל???

      אם עובדות אין מה להיתווכח !!!

      הגב לתגובה זו

    • לרועי-אתה מסכן שטוף מח של התשקורת הציונית

      שהסיתה שנים, 15/08/06 04:47

      והמנטרה האומללה היחידה שיש לך היא האשמת המתנחלים בכל.
      טול קורה מבין עיניך וראה את הסכנות הקיומיות ושפיכות הדמים האכזרית שהביאו לנו מוסדות השלטון הציוני הרופס והאובדני.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק, אבל מי יבוא במקומם? נתניהו? אפי איתם?

    כתום, 13/08/06 10:41

    דוקטור, חסרה לי מנהיגות.

    הגב לתגובה זו

    • כן!!!!!! (ל''ת)

      יובל, 13/08/06 14:24

      הגב לתגובה זו

    • האזרח הפשוט עדיף על כנופית תבוסתנים (ל''ת)

      האמת, 13/08/06 20:16

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להליף צבע

      רות, 14/08/06 00:56

      אל תתיאש, אנחנו איתך, נקים מפלגה יחד.

      הגב לתגובה זו