• 83.

    ההתנהלות של אולמרט היא כשל מאמן שמכר המשחק למהמרים...

    אולמרט מכר המשח, 13/08/06 06:56

    לא נראה לי שיש איזה מהלך נכון ומוצלח שאולמרט עשה, כאילו בכוונה הוא שולח ישראל לתבוסה:

    - מסרס הצבא
    - מחריב כל הישג מדיני
    - סוגר עיסקה בכל מחיר (מכירת חיסול!)

    בקיצור שממה ושיממון האיש הזה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל הכבוד לצה''ל ואולמרט

    עודד, 12/08/06 23:41

    נאסראללה למעשה ויתר על דרום לבנון, שזאת היתה המטרה שלנו. גם החטופים יוחזרו כי זה מופיע בהסכם ויש לנו עשרות שבויים שלהם.

    בקיצור, אני רק מקווה שלא ניספוג אבדות נוספים כי את המטרות כבר השגנו.

    הגב לתגובה זו

    • ''אשליות מתוקות...''

      שלמה ארצי, 13/08/06 00:23

      את ה''הכחשה'' (תשאל פסיכולוג מתחיל...) תשמור לעצמך. אנחנו רואים כאן תבוסה.
      אולמרט דיבר על בהתחלה על פירוק החיזבאללה - והתקפל.
      אולמרט דיבר בהתחלה על ניצחון - ומסיים בהסכם כניעה מחפיר.
      אולמרט דיבר על שינוי המזרח התיכון - ואכן עשה זאת, אך לכיוון השלילי: אם עד היום היה ברור שישראל אמנם יכולה להבליג, אך כשנחצים קווים אדומים היא יכולה גם להילחם ולהביס את אויביה - בעקבות הניהול הכושל ורצף ההחלטות השגויות שלו כושר ההרתעה נשחק לחלוטין.
      לנסראללה יש סיבות טובות להיות מרוצה.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אחי באזה סרט אתה נמצא?

      jo, 13/08/06 01:54

      תקרא את מה שהוחלט ותראה שלא סוכם על החזרת השבויים וחיזבלה לא יפורק מנשקו. בקיצור לא השגנו כלום אז לך לבלוקבסטר ותחזיר את הסרט שאתה נמצא בו.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לצה''ל שמצליח - למרות כל הטעויות של אולמרט! (ל''ת)

      נס מצילנו, 13/08/06 06:57

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לבוא חשבון עם אולמרט פרץ ומופז (ל''ת)

    זאב הרצל, 12/08/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יש לי שאלה קטנה!!! מי המרוויח הגדול מכל המלחמה הזאת??? $$$$$$$ (ל''ת)

    מתי, 12/08/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ניצכון מדהים של נסראללה על ישראל!!!

    תבינו!, 12/08/06 22:46

    איך ארגון קטן
    בצבאי
    - מחזיק שליש ישראל תחת הפגזה חודש
    - לא נשבר מול צה''ל

    ובמדיני
    - לא מפרקים החזיבלה
    - לא מוציאים אותו מהדרום
    - לא לוקחים ממנו הטילים
    - מציפים הדרום בתושבים כך שישראל לא תוכל להלחם - ואז נשארת הזכות לחיזבלה לתקוף חיילים אם יהיו שם
    - לא יוחזרו השבויים
    - הכוח שם לא ילחם בחיזבלה - ואם כן יפסיד ויעזוב...
    - החיזבלה עוד כבש שטחים מישראל (חוות שבע והר דוב)

    אם ככה באמת נגמר העסק אז זה כמו שרמת עמידר ניצחה את ליברפול בפנדלים......
    מי יגיד שזה לא ניצחון מדהים?????

    ועוד חשבו שתהינה הצעות לטובתינו באו''ם
    עכשיו הכול ברור זו הייתה הסחה - איך הובסנו במדיני זה משהו מהסרטים!

    הגב לתגובה זו

    • נצח ישראל לא ישקר!!!

      ניל''י, 13/08/06 03:47

      ועל שטויות במיץ עגבניות, אין מה להגיב!!!! בן אדם!!! תחשוב טיפה לפני שאתה כותב משהו כזה. אתה מזלזל בחיי החיילים שלנו. בחיים שלנו. משום שכולנו חיילים בעת זו או אחרת. מספיק עם ההפגזות המלוליות. דיייייייייייי!!!! קצת כבוד לאלה שלעולם לא ישובו. הם עמוד האש שלנו. הם אהובי נפשנו ולעולם לא נשכחם. לעולם לא!!!! אלה שנפלו על כל שעל בארץ ישראל ... לעולם לא אשכחם. לעולם לא ולנצח לא!!! תפנים!!!

      הגב לתגובה זו

      • ללוי גיבורי ישראל הי''ד - כולנו היינו מתים היום כבר

        תבינו!, 13/08/06 06:52

        אבל כשראש ממשלה עושה כאילו בכוונה את כל הטעויות האפשריות גם החלטות מדיניות וגם צבאיות -
        הוא יכול להרוס ההישגים של הטובים בגיבורים!

        להפטר מאולמרט זה עתיד טוב ובטוח יותר לכולנו - וכמה שיותר מהר

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    תנו קצת כבוד לצה''ל ולרמטכל שנותנים יום ולילה את החיים שלהם בשבילכם (ל''ת)

    יונה בית הלחמי, 12/08/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי שמדבר בגנות צה''ל ומי שעומד בראשו צריך לזכור שאין לנו צבא אחר !

    ניצול שואה, 12/08/06 22:42

    לחמתי כילד בגרמנים ובאתי ארצה כדי לבנות מחדש את מה שהגויים לקחו לנו. רק עם נהיה עם אחד חזק ומאוחד נצליח. תפסיקו להתלונן. צריך לתת לצה''ל לנצח ולא לשכוח את הזקנים במקלטים בלי אוכל. צריך יום וליליה לחפש את החיילים החטופים. מי שלא נח לו כאן בארץ יכול ללכת לגור באירן.

    הגב לתגובה זו

    • יש 100% תמיכה בצה''ל - 0% תמיכה באולמרט-פרץ-ליבני - וגם חלוץ לא משהו (ל''ת)

      לא להתבלבל!, 13/08/06 06:58

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט

    יעקב, 12/08/06 22:40

    ראש ממשלה דפוק אתה חושב שאתה מנהל קבוצת כדורגל ? אתה ושר הביטחון (שר השביתות) יאלה לכו הביתה תנו את ההנגה לאנשים שמבנים הרבה יותר טוב ממכם יאלהה הביתההההה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה מדהים. הוא פשוט נכנע

    כבוד לצהל, 12/08/06 22:39

    הגיע הזמן להגיד כל הכבוד לאולמרט, פרץ ולבני (שמשום מה מתחמקת מכל קשר למלחמה הזאת) וכמובן לחיים רמון שהוא הקשוח מכולם. הגיע הזמן להגיד שהמגיבים המתלהמים כאן כל כך פגועים מזה שלא ''חיסלנו אותם ישרנו את כל לבנון הרגנו את כולם'' ושאר שטויות כאלה.
    כאילו החיזבאללה הם אפסים גמורים. כאילו שאין להם צבא מאומן ונשק. הישראלים כל כך יהירים כל כך חושבים את עצמם, בגלל הכיבוש וההשפלה של הפלשטינאים, שהם בטוחים שכולם עבדים ואפסים.
    בגלל זה הישראלים מתנהגים באדנות כשהם מטיילים בתאילנד, בגלל זה הם שנואים בכל אירופה. ובגלל זה הם פגועים ורצים לפטר את כל הממשלה.
    אז האמת היא שהמלחמה הזאת היא הפתעה, שיחסית למנהיגים חדשים הם עשו אותה בנחישות ותקפנות מרשימים, שישראל עומדת להגיע להישגים, שאולי התוצאות של המלחמה יהיו שלום עם לבנון וסוריה עוד כמה שנים, ושבעצם הכל הוא פתיחה למתקפה נגד איראן עם גמר המנדט של האו''ם והועדה לאנרגיה אטומית וכניסת ארה''ב לפעולה (בטח אין לכם מושג על מה אני מדבר, אבל בסוף החודש הולך להיות בלאגן, כי האיראנים יוצאים מפיקוח. אז זה הזמן לארצות הברית לתקוף אותם)

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      עודד, 12/08/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • כפי שכתבתי: הספינולוגים של קדימה בפעולה: התבוסה היא בעצם ניצחון...

      נתי, 13/08/06 00:05

      או כפי שניסחה זאת בעדינות רינה מצליח בערוץ 2: ''אולמרט מתייעץ עכשיו עם מעצבי דעת קהל...''.

      את התבוסה הצבאית בחזית המלחמה, את התבוסה המדינית בחזית הבין לאומית, ואת התבוסה החברתית בישובי הצפון - את הכל ראובן אדלר ואייל ארד ינסו להציג כהצלחה מדהימה, או לחילופין להפיל על שין גימל כזה או אחר. בתחום הצבאי, לדוגמא, מדובר באודי אדם.

      הייתי רוצה לסיים ב''אבל העם לא אידיוט, הוא לא יקנה את זה'' - אך בבחירות האחרונות הוכח שזה לא נכון...

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו חבר של הבת של אולמרט :-) (ל''ת)

      איזה קטע, 13/08/06 06:59

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    היכונו למלחמה הבאה

    כל הכבוד, 12/08/06 22:36

    היכונו למלחמה הבאה שנסראללה ישלוט בלבנון, לפלסטינים יהיו קטיושות ולאיראן נשק גרעיני. אני רק מקווה שביבי יהיה בשלטון ולא שמאלמרט.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא באמת משנה מי יהיה בשלטון ב''תקופה הגרעינית'' של איראן

      ג'ינג'י, 12/08/06 22:46

      שתיים-שלוש פצצות אטום על ישראל לא ישאירו יותר מדי אזרחים בישראל שאפשר יהיה לייצג אותם פוליטית...

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה הבאה תהיה מסוריה ולבנון - בחסות איראן (ל''ת)

      גוג ומגוג, 12/08/06 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לנסראללה: המועד הוכרז לפני שש שנים יא חרה

    אורי, 12/08/06 22:28

    עכשיו תשב ותשתוק עד שנגמור את העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אנחנו נותנים פה את התחת שלנו בשבילכם במרכז אז לפחות תפרגנו קצת (ל''ת)

    חייל בצפון, 12/08/06 22:24

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לחיילים! מי שפישל זה המנהיגים, לא אתם! (ל''ת)

      העם עם החיילים!, 13/08/06 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שלא חושב שמגיע כל הכבוד לצה''ל יכול לעבור לגור בצרפת (ל''ת)

    דוד, 12/08/06 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט תתפטר !

    Oleg, 12/08/06 22:17

    כאב וצער רב זה מה שאני מרגיש כאשר ראש ממשלתנו מנהל בצורה כזאת את המלחמה. אהוד לאחר סיום הכל כך אחראיות ותתפטר. למען המדינה ועם ישראל. מעשה זה אולי קצת ישפר את הרגשת אזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • למה שאולמרט יתפטר!!! מי אתה בכלל!! מה שהליכוד לא עשה 6

      תפסיק לכתוב !!!, 12/08/06 22:30

      מי אתה בכלל שתגיד לאולמרט להיתפטר!!!!!!!!!!!!
      אתה יכול להגיד לאולמרט להיתפטר
      שאחרי חודש בתפקיד עשה את מה
      שהליכוד לא עשה 6 שנים!!!!!!!!
      תתביש לך ועל תכתוב יותר בהודעות!

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט עסקן דרג ז' - בחירתו לר''מ דורשת ועדת חקירה וחיקוק

        איך זה קורה?!, 12/08/06 22:38

        צריכים לקבוע אולי קריטריונים שליצנים טיפשים שהם בובות של כל מיני בעלי הון ובעליי עניין לא יוכלו להתמנות לראשי ממשלה...

        ברור לכולם שאולמרט הוא נפילה רצינית

        הגב לתגובה זו

      • נראה לי שמגינים על אולמרט - מקבלים כסף עבור התגובות בטוקבק! (ל''ת)

        תקנו אותי :-), 12/08/06 22:39

        הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן האנאלפבית - אתה עושה מעצמך צחוק...

        נתי, 13/08/06 00:16

        גם אם תחזור על השטויות שלך אלף פעמים (ועוד עם כ''כ הרבה שגיאות כתיב) - זה לא ייהפך לאמת...

        הכי טוב להילחם ולנצח את החיזבאללה,
        יותר גרוע לברוח (כפי שעשה אהוד ברק),
        אך הכי גרוע זה לצאת למלחמה עם שיא הגיבוי האפשרי בעורף ובארה''ב - ולבזבז אותם על מערכה כושלת חסרת יעדים או טקטיקה או אסטרטגיה, בניהולה של חבורת ליצנים שלא מבינה כלום בביטחון (אולמרט, פרץ וחבורת מלחכי הפינכה) שמייבשת ומפקירה אזרחים במקלטים סתם, רק לאחר חודש שלם מחליטה באמת להילחם - ואחרי יומיים מתקפלת.

        הגב לתגובה זו

    • אסור לאולמרט להתפטר!!!

      אנסטסיה!, 16/08/06 11:20

      אני נגד הדברים שאומרים על אולמרט!
      הוא ראש ממשלה טוב ולא מגי לו להתפטר!!!!!!!זה אי צדק!
      אני צודקת?
      מי שאהב את התגובה שיכתוב!!!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרמטכ''ל בסד גמור. אנחנו עם שיודע רק להתלונן. (ל''ת)

    אזרחים בעד שלום, 12/08/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אכן כל הכבוד לצה''ל ! (ל''ת)

    אזרח שאכפת לו, 12/08/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לצה''ל !!! (ל''ת)

    אזרחים למען, 12/08/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אפשר היום לאמר מכל הלב - כל הכבוד לצה''ל ! (ל''ת)

    4 אמהות, 12/08/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לצה''ל !!!

    חיילי צה''ל, 12/08/06 22:06

    כל העם אתכם ! ..וכל נושכי הכריות מקשקשים בלשונם אבל גם הם (בסתר ליבם) מצפים שתצליחו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שלום שווה יותר (ל''ת)

    ב, 12/08/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט ציפי פרץ -- בחזית המדינית נכשלתם קיבלתם ציון 0!

    מזל שיש לוחמים, 12/08/06 21:48

    איך נסראללה סובב האו''ם עד שקיבל בדיוק מה שרוצה:
    - אין פירוק חיזבלה וגם בעצם בוטלה ההחלטה הקודמת לפירוקו
    - אין החזרת שבויים
    - אין הסרת האיום של הטילים מישראל
    - אין גירוש חיזבלה מדרום לבנון..
    - עוד רוצים לקחת לישראל חוות שבע

    בקיצור חיזבלה עם כוח צבאי קטן ושכל וקשרים מדיניים גדולים השיג השג מדיני עצום והכריע המלחמה בנצחון מדהים....

    צה''ל רק ביומיים האחרונים מתחיל לנצח המערכה -- לא יודע מדוע המתינו חודש....

    אם צה''ל היה מתחיל מייד - היינו מקבלים הפסקת האש אחרי שבוע...

    פשוט נסראללה החליט למצות המאבק המדיני שבו הוא פי 10000 חזק מהאולמרט-ציפיטפוט

    וכל מה שהיה צריך זה שיחזיקו מעמד עוד קצת...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט ופרץ-תודה!!!!!

    שיו, 12/08/06 21:46

    רק בגללכם הגיעה ההפסקת אש הזאת.
    רק בגללכם נהרגו יותר מ120 חיילים ואזרחים סתם עד כינוס מועצת האו''ם.
    רק בגללכם צה''ל לא הביא את עוצמתו המלאה למלחמה וע''י כך היה מנצח ללא ספק את המלחמה הזאת בכמה ימים.
    רק בגללכם ישראל צה''ל והאזרחים יצאו מופסדים מכל ההתנהלות הזאת של ממשלה עילגת.
    רק בגללכם העיתונים כבר מנסים לשכנע את העם שישראל השיגה את מטרותיה.
    רק בגללכם הפסדנו!!!!!!!!
    תודה רבה אולמרט
    תודה רבה פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צה''ל 10 - הדרג המדיני 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בלבלי אותו, 12/08/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החלה מציאת השעירים לעזאזל.

    נתי, 12/08/06 21:34

    או כפי שניסחה זאת בעדינות רינה מצליח בערוץ 2: ''אולמרט מתייעץ עכשיו עם מעצבי דעת קהל...''.

    את התבוסה הצבאית בחזית המלחמה, את התבוסה המדינית בחזית הבין לאומית, ואת התבוסה החברתית בישובי הצפון - את הכל ראובן אדלר ואייל ארד ינסו להפיל על שין גימל כזה או אחר. בתחום הצבאי, לדוגמא, מדובר באודי אדם.

    הייתי רוצה לסיים ב''אבל העם לא אידיוט, הוא לא יקנה את זה'' - אך בבחירות האחרונות הוכח שזה לא נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברברנים, קשקשנים, חנטרישים ופחדנים בילמו פיכם

    אב של לוחם שם, 12/08/06 21:24

    קציני הברברת, פרשני הקשקשת
    וסתם חנטרישים רטובי מכנסים
    מספיק
    תנו לצבא שלנו לנצח בגדול
    זאת מלחמה על הבית
    יש לנו רק בית אחד
    מדינת היהודים
    אנחנו ננצח בגדול

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אתם צריכים להבין - לצה''ל יש כח רב לסיים את המלחמה בימים, אך

    ערן, 12/08/06 21:12

    מדינת ישראל אינה במלחמה נגד
    מ ד י נ ה.

    את מלחמות העבר ניצחנו בגדול בגלל שהיה מדובר במלחמות כנגד מדינות ובמצב שכזה לצבא יש חופש פעולה מלא (כולל הריסת בתים על יושביהם).
    במצב הנוכחי, לישראל אין שום בעיה עם לבנון עצמה ותושביה, אלא אך ורק כנגד ארגון טרור שפועל בצורת כח גרילה.
    לכן, צה''ל לא יכול לפעול במלוא כוחו ולא יכול להפציץ בתים על יושביהם.

    ממשלת לבנון לא יכולה לעשות דבר כנגד חיזבאללה. אמנם יש לה צבא, אך אין לו בכלל כח ולכן צבא לבנון ירד לדרום לבנון ואליו יצטרף כח בינלאומי של יוניפי''ל, שהפעם לשם שינוי לא יהיה רק כדי להשקיף אלא כדי לפעול.

    דבר נוסף, אל תפחדו מאיומים של סוריה.
    הצבא שלהם גם הוא חלש. אמנם הוא יותר חזק משל לבנון, אך עדיין חלש מצ''הל בהרבה.
    במידה וסוריה תנסה לפתוח חזית נוספת, הרי שמדובר במדינה, ולכן כפי שהזכרתי קודם לכן, צה''ל יוכל לפעול בכח אוירי מלא על כל יעד אפשרי ועל כל מטרה ללא שאלה האם מדובר באזרחים או חיילים.

    מדינות ערב שמסביבנו יודעות שלא כדאי להתעסק איתנו, כי הצבאות שלהם כולם יחדיו לא חזקות כמו צה''ל.

    אז אנא, הפסיקו אם הלחץ על ''נשק יום הדין'' וכו'.
    הפעם מדובר בכח גרילה ולא מדינה ולכן הכללים קצת שונים, אך נסראללה יודע שהוא לא יוציא את ראשו מהבונקר עוד זמן רב, מכיוון שישראל תחסל אותו וזה לא משנה הפסקת אש או לא הפסקת אש.

    נכון שיש הרוגים - אפילו חבר שלי נהרג בלחימה (נועם גולדמן ז''ל), אך תזכרו כי זה לא מצב רגיל וצה''ל הוא הצבא החזק ביותר באיזור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט לא נשכח ולא נסלח

    ישראלי גאה, 12/08/06 21:04

    קרוב ל-150 הרוגים ישראלים, יישובים שלמים שנהרסו, והכל להזכירכם בשם החזרת החטופים הבייתה. מישהו שמע משהו על החטופים? מישהו ראה התייחסות בהסכם הפסקת האש אודות החיילים החטופים? אולי מה שרואים מפה לא רואים משם? אולמרט לא נשכח לך ולא נסלח.

    הגב לתגובה זו

    • בטח לא נשכח

      אתה לא ישראלי, 12/08/06 21:53

      ''קרוב ל-150 הרוגים ישראלים''

      במלחמת השחרור: 6,000 הרוגים
      במבצע קדש: כ-180 הרוגים
      בששת הימים: כמה מאות (לא זוכר)
      ביום כיפור: 2,500 הרוגים
      במבצע של''ג: 600 הרוגים

      ''מישהו שמע משהו על החטופים?''

      קרא את ההסכם, המבוא.

      אז אל תשכח: אין צורך שתביא ''עובדות'' כי הן נגדך. כתוב ישר, ''אני ימני דתי קיצוני ואני נגד הבוחר הישראלי שדפק אותי בבחירות''

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט עסקן דרג ז' - הכישלון שלו זה רק עניין של זמן

        בושה לישראל!, 12/08/06 22:53

        טמבל + שחצן
        שילוב קטלני ביותר
        חסר יכולת לנתח סיכונים ואירועים
        חסר הבנה במהלכים המדיניים
        אפס הבנה ביכולות צבאיות ומהלכים צבאיים.

        הוא הביא לישראל הסכם כניעה - ועוד הולך לאשר אותו ......

        - אין חטופים
        - אין פירוק חיזבלה, וגם לא הוצאתו מדרום לבנון ובעצם כלום...
        - יוכנס כוח רב לאומי שיברח משם אם יפריע לחיזבלה להבנות שוב
        - אין שום דרישה לפירוק החיזבלה ולבנייתו מחדש לייד גבול ישראל

        - בעצם ביטול החלטת האו''ם לפירוק החיזבלה מנשקו...

        המצב המדיני גרוע מזה שיצאנו איתו למלחמה
        בעצם החיזבלה זכה לניצחון מוחלט

        בכל שרשרת הכישלונות אשם בעיקר - אולמרט - העסקן דרג ז' - שלא מסוגל באמת להנהיג לנהל ולקבל הכרעות והחלטות רציניות.

        בושה לעם ישראל שבחר כזה דפוק להנהיגו - ועכשיו משלם

        הגב לתגובה זו

      • פרט שולי: במלחמות ההן ניצחנו...

        קטנוני, 13/08/06 00:28

        אני מתנצל מראש שאני נתפס לפרטים שוליים, אך בניגוד לכל המלחמות שציינת - במלחמה הזו הפסדנו, והחיילים נהרגו לחינם, בגלל ניהול כושל ורשלני של ראש ממשלה יהיר וחסר כישרון.

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    המטרה היא טהרן

    צבריקו, 12/08/06 21:04

    לפני שהשד יצא מהבקבוק חייבים
    להרוג את השד שהוא עוד קטן

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חסן חסן יא בבון צא החוצה, אבא-ארה''ב ואמא-ישראל יאכילו אותך בעוגה

    עובד בספארי, 12/08/06 20:55

    שתעלה השמימה כמו קטיושה
    חתיכת אפסון עלוב

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מטורפים, שכחתם את החטופים!

    ע.פ., 12/08/06 20:50

    שוב יצאנו טמבלים. יצאנו למלחמה בגלל החטופים, שכחנו למה יצאנו וחזרנו בלעדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חיז- בלון !

    EFIM, 12/08/06 20:49

    נסראללה אני מוכן לממן לך הורדת
    שערות לצמיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חיילי צה''ל עכשיו ברוזים

    טעות על טעות, 12/08/06 20:48

    איזה הפסקת אש .
    ביום שני בשבע בבוקר 30000 חיילי צהל כמו ברוזים.
    מכוניות תופת
    מטענים
    ידי צהל כבולות.
    או מילחמה או שתוציאו את החיילים.
    די לטמטום

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תודה רבה למצביעי קדימה!!!

    חסן נסראללה, 12/08/06 20:40

    ראש ממשלה יותר ''מוצלח'' מאולמרט לא יכולנו לבקש...
    חחחח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אוגוסט 2006 - הפגנת 400,000 בעד המשך חיסול החיזבאללה. מי מגיע? (ל''ת)

    מי מרים את, 12/08/06 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ישראל חזקה ומאוחדת

    משה, 12/08/06 20:31

    ולא יעזור לאף אחד כלום !

    הגב לתגובה זו

    • למשה מהצפון

      אלי, 12/08/06 21:40

      אני שמח שאתה מרגיש חזק ומאוחד.בימים אלו תמצא כמה חברים(לא הרבה)שמרגישים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה לכל הרוחות הרסנו לנו את קרית שמונה והצפון והרגו לנו יותר מ-120?

    נמרוד, 12/08/06 20:28

    כדי לקבל הסכם הפסקת אש מצ'וקמק שמביע את נצחון החיזבאללה והטרור העולמי?

    מחדל!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    על פניו נראה כי נסראללה הוא

    חי, 12/08/06 20:19

    הוא השליט בלבנון או לפחות יד ינינו של סיניורה הבכיין.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכאב - מסכים עם משבחי הצורר

      הריאליסט, 12/08/06 21:14

      עם כל הכאב, אני מסכים עם הקולות השונים הנשמעים כאן ובמקומות אחרים בתגובות - נסארללה יצא גבר גבר. התכונן מראש, עמד על שלו, נקט בטקטיקה נכונה, הופיע בתקשורת חדשות לבקרים. גם אם לא הייתי חושב כך, מה שחשוב הוא שהעולם הערבי ולא רק הערבי רואה אותו ככזה. הוא שידרג את המיצוב שלו במלחמה הזאת. יצרנו כאן בעיה קשה ביותר. אני מקווה שהחבר'ה שם למעלה יהיו מסוגלים לקבל החלטה איך מטפלים בה. בתקווה לימים טובים יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לכל המתלהמים שמקללים את נסראללה לקרסליו יש ערך יותר מפולטיקאים שלנו (ל''ת)

    עמי, 12/08/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נסראללה ביסמיאללה,רוצים אותך שאהיד. להציע מליון $ על הקלבאסה שלו. (ל''ת)

    א.ק, 12/08/06 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בטח נאסראללה מסכים. כי

    רפי, 12/08/06 19:58

    צבא לבנון = צבא נסראללה.
    גם מקובל עליו החלטת ממשלת לבנון......
    חה חה חה
    כי הוא שולט בה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ימיו ספורים והוא יודע זאת (ל''ת)

    משה בתיבה, 12/08/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נא להפנות את התוקפניות לנסראללה

    שמחה, 12/08/06 19:51

    לא להתחיל במלחמת יהודים ביהודים
    ואפילו אם זה אולמרט או פרץ או חלוץ.בסך הכל אתם בחרתם את האנשים האלה!
    לכם מותר לטעות .אבל לאחרים לא?!
    באו נאחל לצה''ל הצלחה שכולם יחזרו
    בשלום ,ולכל הפצועים והנפגעים
    רפואה שלימה.
    ואם יש בעיות ,נא לפתור אותן בצורה מתורבתת

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה נורמלית

      ירון, 12/08/06 20:22

      אין ספק שהממשלה עשתה עבודה גרועה ביותר בכל פרמטר,אבל מי שקורא להם גולמרט ושרץ צריך להבין שהוא משרת את האויב!השנאה היוקדת,התהומית צריכה להיות מוםנית לאויב המכוער והכזר.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט הפך את איראן למעצמה איזורית

    @ בנצי-א @, 12/08/06 19:50

    איך נגיב למלחמה עם מאות אלפי חיילים איראנים ונשק גרעיני

    הגב לתגובה זו

    • מאז ומתמיד לחזבאללה ולחמאס היתה

      כוונה להשמיד את, 12/08/06 21:12

      העולם כבר מבין שהג'יהד זו תכנית כלל עולמית. ישראל היא התחנה הראשונה.

      אם התחנה הראשונה תתמודד עם הקרונות, נוכל להמשיך לנסוע בשלום.

      אם לא, חברים, נעבור כולנו למאדים.

      הגב לתגובה זו

    • לבנצי - אתה סתם קשקשן

      היינה, 12/08/06 21:35

      מי שהפך את אירן למפלצת זה הנשיא
      האמריקאי האימפוטנט ג'ימי קרטר
      שהפיל את השח הפרסי ואיפשר לחומייני לחזור מפריז, והפושע האיסלמונאצי סאדם חוסיין חביבם של
      הח''כים הערבים שבפתיחת מלחמת חורמה נגד אירן, מלחמה בה נהרגו
      מיליוני אירנים ועירקים (ולא אמרנו כלום על כורדים), גרם לכך שאירן
      שינתה סדרי עדיפויות לאומיים ודאגה
      להתחמשות מסיבית בעיקר לשם הבטחה שאיש לא יעז לתקוף אותה שוב. תלמד קצת היסטוריה ואז תוכל
      לפוצץ את כולנו בטענות שעומד מאחוריהן משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאט לאט יתחיל להתברר כי המחדל הוא של הממשלה

    מייק, 12/08/06 19:47

    ולא של הצבא

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט (ל''ת)

      גדי, 12/08/06 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבבון עם הקערה על הראש - מלך המיזבאללה (ל''ת)

    חיפאי, 12/08/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתה עוד חי חתיכת בן כלב מטונף (ל''ת)

    שלמה לחלאה, 12/08/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט ראש ממשלה צריך להנהיג כמו רפול ואריק

    אתה הבנת את זה, 12/08/06 19:39

    ןלא למלא תפקיד של עו''ד של ישראל בפני השופט = עצרת האו''ם שמום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם ישראל רוצה את ראשו של נאסראללה לא פחות מזה (ל''ת)

    אתה הבנת את זה, 12/08/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה הערבים לא יודעים להודות בתבוסה? (ל''ת)

    שמוליק, 12/08/06 19:31

    הגב לתגובה זו

    • איזה תבוסה ?? הצחקתי אותי !! (ל''ת)

      תקרא את נוסח, 12/08/06 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נאום תבוסה של נסראללה (ל''ת)

    ג.מרכז, 12/08/06 19:23

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם לומר את זה אחרי כל נאום?? (ל''ת)

      עצם הופעתו, 12/08/06 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חברי כנסת מהימין משת''פים של נסראללה (ל''ת)

    ג.מרכז, 12/08/06 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם מתים להפסקה !!!!!.....זה בדיוק הסימן שצריך להמשיך. (ל''ת)

    וחזק !!!, 12/08/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הממשלה והמטכל שלחו את צה''ל למלחמה במתווה הלא נכון - שיתפטרו!

    אמירי קצין בכיר, 12/08/06 19:16

    נסראללה יותר מוצלח כמנהיג צבאי מהשילוש העלוב שלנו - אולמרט , פרץ וחלוץ. הגאונים שלנו אינם מבינים כלל את שיטת הלחימה של צה''ל.
    שיטת הלחימה של צה''ל היא קרב ההתקדמות. השיטה הזאת גורסת שצבא מתקדם במהירות, יוצר מצבים חדשים עבור האויב, מוציא אותו משיווי משקלו ובכך מחליש את יכולת ההתנגדות שלו וממוטט אותו בזמן קצר. מאז ומעולם התאמנו יחידותיו של צה''ל ע''פ עקרונותיו של קרב ההתקדמות והעקרונות הניגזרים של שיטת קרב זאת. במלחמה הזאת בחר הקבינט המדיני, בראשות אולמרט ופרץ, בשיטת לחימה שמתאימה יותר לצבא גרילה מאשר לצה''ל. יש להבין ששיטות הגרילה מתאימות ללחימת הגנה בשטח בו חי צבא הגרילה. כאשר בוחרים בשיטות שמתאימות לצבא גרילה מנצח הצבא שמאומן בשיטות אלה ושחי בתוך שטח הלחימה. במקרה שלפנינו זה החיזבאללה שמנצח. מכיוון שלא הפיקוד העליון של צה''ל ולא הקבינט המדיני הצליחו להבין זאת ולהפנים זאת עוד לפני תחילתה של המערכה ואף לא לאורך השבועיים הראשונים שלה, אין ברירה אחרת לפניהם מאשר לקום ולהתפטר לאור הנזקים האדירים למשק , לצה''ל ולכושר ההרתעה שלו אשר ניגרמו כתוצאה מהחלטותיהם השגויות שלא לדבר על ההרוגים והפצועים. שיפנו מקומם לאלתר ויפה שעה אחת קודם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אןלמרט, פרץ וחלוץ- הביתה

    אזרח עייף, 12/08/06 19:15

    למזלו של נסראללה, עומדים מולו שלושה ליצים: אולמרט- עו''ד מלוקק עם חליפות, סיגרים ועטים יקרים, שפתאום נעשה ראש ממשלה, פרץ- אפסנאי ועסקן אפור שפתאום נעשה שר בטחון, וחלוץ- ששיחק אותה קשוח, אבל כשניסה לשווא במשך שבועות שלמים לכבוש איזה כפר קטן, קיבל התקף חרדה. במשך שלושת השבועות האחרונים, הטירונים האלה עצרו את הצבא, החליפו כל יומיים החלטות ויעדים, ובעיקר התחננו לקונדוליזה רייס, שתבוא מהר ותעשה שביתת נשק כדי לחלץ אותם מעצות האחיתופל של קציני המטכ''ל, שלדעתם מייצגים צבא רברבן וחלש עם פה גדול. וכשסופסוף יש החלטה על הפסקת אש בעוד יומיומיים, פתאום הם מורים לצבא, עליון הם כאמור לא סומכים: קדימה להסתער. מה הם רוצים מעצמם? ומעצמנו?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא נשכח לרגע, תושבי הצפון הופקרו לטילים, ועל כך לא נסלח (ל''ת)

    איציק, 12/08/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הבחור נראה מובס. עלהפנים. (ל''ת)

    ספיידרמן, 12/08/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא יותר חכם מהמנהיגים שבחרנו לנו. שיתפטרו מיד!

    אמירי, 12/08/06 19:14

    נסראללה יותר מוצלח כמנהיג צבאי מהשילוש העלוב שלנו - אולמרט , פרץ וחלוץ. הגאונים שלנו אינם מבינים כלל את שיטת הלחימה של צה''ל.
    שיטת הלחימה של צה''ל היא קרב התקדמות. השיטה הזאת גורסת שצבא מתקדם במהירות, יוצר מצבים חדשים עבור האויב, מוציא אותו משיווי משקלו ובכך מחליש את יכולת ההתנגדות שלו וממוטט אותו בזמן קצר. מאז ומעולם התאמנו יחידותיו של צה''ל ע''פ עקרונותיו של קרב ההתקדמות והעקרונות הניגזרים של שיטת קרב זאת. במלחמה הזאת בחר הקבינט המדיני, בראשות אולמרט ופרץ, בשיטת לחימה שמתאימה יותר לצבא גרילה מאשר לצה''ל. יש להבין ששיטות הגרילה מתאימות ללחימת הגנה בשטח בו חי צבא הגרילה. כאשר בוחרים בשיטות שמתאימות לצבא גרילה מנצח הצבא שמאומן בשיטות אלה ושחי בתוך שטח הלחימה. במקרה שלפנינו זה החיזבאללה שמנצח. מכיוון שלא הפיקוד העליון של צה''ל ולא הקבינט המדיני הצליחו להבין זאת ולהפנים זאת עוד לפני תחילתה של המערכה ואף לא לאורך השבועיים הראשונים שלה, אין ברירה אחרת לפניהם מאשר לקום ולהתפטר לאור הנזקים האדירים למשק , לצה''ל ולכושר ההרתעה שלו אשר ניגרמו כתוצאה מהחלטותיהם השגויות שלא לדבר על ההרוגים והפצועים. שיפנו מקומם לאלתר ויפה שעה אחת קודם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לממשלת הזיג זג לנסראללה נגמרו הטלים (ל''ת)

    אלון, 12/08/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איך? איך הוא עדיין חי???

    עמית, 12/08/06 19:09

    על צהל והמוסד לתפוס אותו בקרוב - למשפט בישראל!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בטח הזבל מסכים כי

    רפי, 12/08/06 19:09

    צבא לבנון = צבא נסראללה.
    גם מקובל עליו החלטת ממשלת לבנון......
    חה חה חה
    כי הוא שולט בה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נאסראללה מצחיקול מסכן....

    אור, 12/08/06 19:08

    ''התנחלויות של צפון פלשתין הכבושה''- אהבתי!!! אם זה לא היה עצוב ואפילו קצת מפחיד זה היה מצחיק!!! מדינות ערב מאמינות שאנחנו יושבים על אדמתינו בחסד ולא בזכות וצריכים להודות להם על נדיבותם, על כך שהם מרשים לנו לחיות ולגור בישראל שלנו!!! אנחנו כאן בזכות ולא בחסד והעולם צריך להבהיר למוסלמים בכל מקום שהם אלה שחיים בחסד ולא בזכות ועושים להם טובה ענקית שלא מוחקים אותם מהעולם.צפון פלשתין הכבושה, לא ייאמן....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגולםרט ושרץ חייבים לעמוד בפני ועדת חקירה מורכבת ממשפחות שכולות.. (ל''ת)

    Gullash, 12/08/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליברמן לשילטון

    דודי, 12/08/06 19:01

    אין מקום להשאיר את ממשלת השפנים בשלטון, העולם המוסלמי מביס אותנו פעם אחר פעם. הגיע הזמן שיבחר ראש ממשלה שיוכל לקבל החלטות קשות גם באובדן חיי אדם מהצד שלנו.צבא ההיטק שלנו נכשל מול רועי צאן, ומיליון ישראלים הפכו ליהיות ברווזים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      אלון, 12/08/06 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לצערי,הפסדנו את המלחמה!!! (ל''ת)

    איש מילואים, 12/08/06 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכבוד הנשיא,

    אהוד אולמרט, 12/08/06 18:56

    לכבוד נשיא המדינה,

    יום ראשון ה13 באוגוסט 2006

    נכבדי,
    בעקבות כישלון ממשלתי בניהול המלחמה בלבנון, דבר שהוביל לתבוסה מדינית וצבאית הריני להודיעך על התפטרותי מתפקיד ראש הממשלה.
    לאור המצב הפוליטי החדש והמסוכן שישראל נכנסת אליו אני ממליץ לך לפזר את הכנסת לאלתר ולערוך בחירות חדשות.

    בכבוד רב,
    אהוד אולמרט
    ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      חי, 12/08/06 19:39

      הגב לתגובה זו

    • חחח... הצחקת אותו, זה יתפטר זה?

      המטיף, 12/08/06 22:43

      זה נבחר במערכת בחירות של הקרב על המילקי, מערכת בחירות של פירסומאים שמכרו לעם ראש ממשלה ושר בטחון בלי נסיון ואם הייתי יושב ביציע הייתי קורא להם עגלות. כן, אודי ועמיר הם שני אנשים שאין להם שום יכולת לנהל מדינה ואתם יודעים מה גם לא ועד בית. אני מקווה שהעם יעיף אותם לאלף אלפי עזאזל. צריך לקבוע הפגנה עכשיו הפגנת 400000 בככר רבין נגד הממשלה הכושלת הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לעלות לירושלים ולאלץ את שני השלומיאלים אולמרט ופרץ להתפטררררררררררר (ל''ת)

    אבי, 12/08/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דרך ואהבת הארץ

    אלריק, 12/08/06 18:52

    החיילים הישראלים הם אחינו והם דמינו. הם הגיבורים האמיתיים שחים את החיים האמיתים. בשלטון יש לטפל, אך לפני כן יש לטפל בחיילינו ולקבלם עם תהילת גיבורים--כי זה מה שהם.
    העם הוא חייליו. ובבוא הזמן תוחלף הכנסת ע''י נציגי עם בעלי מורשת, ערכים, צניעות, דרך ואהבת הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שמעתם ביבונים? הוא אומר שאנחנו אוייב ברברי שאין גבול לתוקפנות שלו.

    יגאל כהן, 12/08/06 18:42

    אני שואל אתכם בתור מעריצים גדולים של ביבי ונצ'ראללה.
    מה דעתם על דבריו?
    המנהיג שלכם צודק?
    אתם הכיזבאללה של היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי די עם הקשקושים האלה כבר. הגיע הזמן שתיגש לטיפול. מספיק! (ל''ת)

      נ, 12/08/06 18:59

      הגב לתגובה זו

    • בוא'נה, לא ידעתי שאתה כזה חולה.כל הזמן חולם ביבי.

      מתושלח ג'וניור, 12/08/06 19:12

      חולה? בסדר. לא עד כדי כך.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל יוקרו בננה? (ל''ת)

      עץ בננה, 12/08/06 19:17

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחח ענק !! (ל''ת)

      אזרח, 12/08/06 19:18

      הגב לתגובה זו

    • נגעלנו ממך כבר יגעל כהן, אתה מוציא שם רע לתימונים אהבל (ל''ת)

      יגאל כהן, 12/08/06 19:22

      הגב לתגובה זו

    • הוא סתם אדיוט

      טל, 12/08/06 19:33

      נראה לי הוא בעצמו לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה.

      הגב לתגובה זו

    • זמן רב אני תוהה - מי משלם לך? אולמרט?? אבו מאזן?? (ל''ת)

      אבי, 12/08/06 21:33

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בעדה בעדה בעדה נסראללה? צה''לה! (ל''ת)

    סופך יגיעבחיסול, 12/08/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תעיפו את הפרצוף הזה כבר מהפנים... (ל''ת)

    אילנה, 12/08/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הממשלה צריכה להתפטר (ל''ת)

    אודי, 12/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

    • ממשלה......להתפטר מיד

      אלי, 12/08/06 21:05

      אנחנו מטומטמים.........זה מה בחרנו
      עם נאיבי.........ומטומטם
      עבדו עלינו ....עובדים עלינו......ויעבדו עלינו

      הגב לתגובה זו

    • עוד כמה מתלהמים מהימין הסהרורי...

      יודע דבר, 12/08/06 22:32

      שכל מטרתו הוא לראות לחימה וניצחון - יהיה המחיר אשר יהיה. מלחמה כן- אבל במחשבה ולא עליהום - קדימה הסתער. דם החיילים לא שווה כל ניצחון.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לממשלת ישראל תקראו

    אזרח מודאג, 12/08/06 18:38

    אסור היה על ממשלת ישראל לעבור בשתיקה על הסעיף בהחלטת האו''ם הקורא למדינות העולם לתרום לשיקומה של לבנון מבלי לתבוע שסעיף יכלול גם את ישראל שספגה פגיעה אנושית,חומרית וכלכלית קשה מאוד.לא ייתכן שהצד שפתח במלחמה יקבל סיוע והצד המותקף לא יקבל.החלטה זו יוצרת רושם מוטעה בעולם שאנחנו הצד התוקפן במלחמה זו.
    יש לתבוע מהחזבאללה וממשלת לבנון פיצויים על הנזקים.

    בכלל ,הייתה טעות של ממשלת שעשתה הפרדה בין החזבאללה לממשלת לבנון ובכך שמה את ממשלת לבנון בצד של הטובים יחד עם :אירן,סוריה,הליגה הערבית,ושאר מדינות העולם. עלינו היה להדגיש את חלקה של לבנון ,בהנהגת סיניורה ,בהתחמשות ובהתעצמות החזבאללה .גם לפני נמלחמה היו דיבורים בסגנון הזה מצידו של סניורה.
    נ.ב איך הפקרנו את ההסברה,פשוט פשע

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאר המחדלים.....כנראה

      דוד, 12/08/06 19:27

      שהמדינאים שלנו לא הצליחו להגיע לזה. כן, אנחנו נספוג את כל הנזקים....צריך לעבוד קשה בשנים הבאות כדי לכסות את כל הגרעונות שיהיו כתוצאה מהנזקים.

      הגב לתגובה זו

    • יודע מה ? אני בטוחה שאפילו

      דינה, 12/08/06 19:29

      לא העלו קמצוץ של דרישה מרייס- שתפעל למען סעיף כזה בהסכם.
      חובבנים בכל התחומים.............

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נס!!רעללה!! הקטיושות שלך לא מפחידות !!אבל יומך קרוב!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    השפן מטהרן!!!!!, 12/08/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נסראללה מחכה לצאת מהבונקר המסכן שלו

    אורי, 12/08/06 18:27

    לא לתתתתתתתת דיפנס

    הגב לתגובה זו

    • אופנס, התכוונת? (ל''ת)

      אלריק, 12/08/06 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הסכם התבוסה...בושה,

    ראובן, 12/08/06 18:27

    הסכם התבוסה...בושה,מה עם החטופים חיזבאללה לא יתפרק מנישקו.. נשלם עליה עוד הרבה דם
    אכיפת השקט ופעולות נגד נסיונות השיקום של החיזבאללה תלויות באישור ממשלת לבנון שתלויה ב...חיזבאללה, נו טוב... היכן השבויים? נשארו למיקוח עם לבנון...סליחה, חיזבאללה, אז מה עשינו בזה?, כלום! ...נזק כלכלי העיר קרית שמונה ונהריה נהרסו נזקים במיליארדים,עשרות אנשים מתו,אלפים איבדו בתיהם(ישראלים),יכולת ההרתעה מתה,ויכולת ההרתעה של חיזבאללה כאילו אי אפשר לנצח אותו נטמעה חזק באיזור,על איזה הסכם מחורבן אתה מדובר?!
    מי שיש לו עיינים בראשו שינקה את המקלט .... וחבל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תיכף יגיעו גם אליך. כל החיזבאלונים

    דניאל, 12/08/06 18:27

    מכותרים !!!!. אין להם מוצא...
    צ''הל עשה הלילה מה שלא עשה בחודש ימים.
    בטח אתה מעוניין בהפסקת אש...איבדת הכל, נשאר רק לחסל אותך

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך! וטוב שצה''ל לא עשה מייד

      קול הצדק, 12/08/06 22:30

      כ- 300 חיילים הרוגים תוך 10 ימים מול כמה יחידות צבא סורי עם ציוד נושן ב- 82 ועוד כמה מאות מחבלי אש''ף. לזה אתה חותר? לאט לאט, לאחר ריכוך אווירי מאסיבי ותותחנים שהפגיזו בלי סוף. תפסיקו אם הלהיטות לקרב. צריך להילחם במחשבה ובזהירות. אפילו שנורות אלפי קטיושות. הכישלון של המדינה ושל הממשלה הוא רק באי פינויים של תושבי הצפון דרומה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    עד שחלוץ לא מוציא את נס רעללה בזקן מהבונקר אין הפסקת אש!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להוציאו מהזקן!!, 12/08/06 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הלכנו אחורה

    חבר קדימה, 12/08/06 18:22

    היכן המורשת?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שמשיהו כבר ישתיק את נדב פרי המסית הזה.

    דוד, 12/08/06 18:22

    ערוץ 10 - תפטרו כבר את הכתב הכי מרגיז וטיפש במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • ערוץ 10 מורעל

      א, 12/08/06 18:39

      מתחילת הלחימה אסור לצפות בו.
      מהרסיך ומחריבך....

      הגב לתגובה זו

      • נכון. החרמתי את ערוץ 10 כבר בתחילת המלחמה (ל''ת)

        כדי לחסוך, 12/08/06 18:50

        הגב לתגובה זו

      • תפקיד התקשורת במלחמה

        דניז, 12/08/06 19:00

        דזאינפורמציה ,דמורליזציה , זריעת פאניקה בשורות האויב. האויב של ערוץ עשר וכתביה -זה עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה תרומתו של טננבוים לכל זה? (ל''ת)

    ססי, 12/08/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עד עכשיו הם כבר למדו בעצמם את הטכנלוגיה של

    ואי, 12/08/06 18:22

    הנשק שהעביר ה אירן.
    במלחמה הבאה, התוצאות יהיו קשות יותר.
    ואני לא בטוח שישאר שתנצח.
    אם עכשיו לא נחריב את לבנון ולא נשמיד את החיזבאללה. המצב יהיה קשה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנו עם נכנע נסראללה מהיום רמטכל צבא

    ססי, 12/08/06 18:21

    לבנון. סניורה יודע שהוא מפרק את חיזבלה אבל מגייס אותם לשרות צבא לבנון .אולמרט הקריב את עם ישראל לערבים.!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ההחלטה לטובת ארה''ב שיזמה אותה וגם מפעילה את ישראל. אין קשר לאולמרט (ל''ת)

      לטובת ארה''ב, 12/08/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לצערי אני סומך עליו שיפסיק האש יותר מעל ישראל שתעשה כך. (ל''ת)

    חיים בארי, 12/08/06 18:19

    הגב לתגובה זו

    • למה לצערך ?

      אזרח, 12/08/06 18:42

      תודה שאתה בצד של חיזבאללה !
      ככה יהיה לך יותר קל !

      אולי קצת תתגעגע אליו כשיעוף על טיל.
      אבל לא נורא, כמוך יש כאן עוד המוני מסיתים ומחריבי הארץ !
      שחגגו כל המלחמה הזאת מעל הטוקבקים !

      הגב לתגובה זו

      • אני מתעב את האיש! אך מתפלל להפסקת הרג בנינו חיילינו! (ל''ת)

        חיים בארי, 12/08/06 19:32

        הגב לתגובה זו

        • נסראללה יודע להכיר במגבלות הכח ובצורך בהפסקת אש. למרות שהיא נגדו. (ל''ת)

          כל הכבוד לנסראל, 12/08/06 20:45

          הגב לתגובה זו

      • אתה מזיין את המוח (ל''ת)

        אמסלם, 12/08/06 19:35

        הגב לתגובה זו

    • גם אני! הוא לפחות עומד במילתו (ל''ת)

      שמיר, 12/08/06 18:49

      הגב לתגובה זו

    • אל תתפלל, בשואה התפללנו זה לא עבד.צריך להלחם,אלוהים נוטר חיבה לאמיצ (ל''ת)

      א.ק, 12/08/06 20:07

      הגב לתגובה זו