• 188.

    התמונה הכוללת- חד גדיא

    משה, 14/08/06 01:13

    חד גדיא

    מה שקורה בלבנון הנו תוצאה של אוסלו,שהביא לפגיעה בתקציב הבטחון, שהביא למלחמה ולטרור הפלסטיני, שהביא לבריחה המבישה מלבנון, ולאינטיפדה של ערפאת מול ברק, שהביא להרס גוש קטיף ,שהביא לתוכנית ההתקפלות ביהודה ושומרון שהביא למלחמת לבנון השניה ולחוסר ההצלחה בה.
    מי שמתכחש לרצף ולקשר בין הדברים - עיוור והזוי חסר יכולת לראיה מערכתית מינימלית. מה שקוראים -רואה עצים לא רואה את היער.- רק כשנכיר בשגיאות שלנו נתקן ונצא לאיזשהו מרחב בג'ונגל שבו מסתובב אחמדינג'ד ונסראלה ומשעל וביןלאדן ואלקאעידה ושות' ,רק כשנחליט לעצמינו ונודיע לכל העולם אשתו והילדים שנילחם בזעם על כל ס''מ של הארץ המובטחת שלנו, יש סיכוי לשקט והשלמה מהנבלות שסביבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    אהוד אחד הספיק!

    די לכשלון, 13/08/06 23:46

    תחזירו את החטופים!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    שקר גס! ''הקריאה'' לשחרר את החטופים היתה מהיום הראשון!!!

    לא לקנות את, 13/08/06 16:30

    חבל שאתם מנסים בכוח להמציא השגים שלא קיימים בהסכם הכניעה הזה. ''קריאה'' בלתי מחייבת וחסרת משמעות לשחרור החטופים - היתה כבר מהיום הראשון!
    מטרת המלחמה, כפי שהכריז עליה אולמרט, היתה שחרור מיידי של החטופים ללא כל תנאי (ולא סתם דיבורים על כך), פירוק החיזבאללה (ולא סתם דיבורים על כך) והשבת כוח ההרתעה של ישראל (ולא סתם דיבורים על כך).
    בכל היעדים הללו אולמרט נכשל לחלוטין, אך באמצעות הספינולוגים שלו הוא מנסה להציג את הסכם הכניעה שלו כסיפור הצלחה.

    חבל שאתם משתפים איתו פעולה בכך, במזיד או בשוגג!

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    שחרור החטופים

    נחמן, 13/08/06 10:35

    להזכיר לכולם,
    המלחמה החלה בגלל החטיפה,

    אם הממשלה שלנו תסכים לנסיגה והפסקת אש מבלי שהחטופים יוחזרו לארץ טרם הפסקת האש, פרושו של דבר למרבה הצער:
    או שאנחנו חלשים יותר ממה שאנחנו חושבים, או שהתקבלה החלטה למחוק את כל הערכים שגדלנו עליהם.

    לא מפקירים פצוע בשטח!
    האם אנחנו עוורים?

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    בזיון של הישג

    די ליחצן תבוסות, 13/08/06 09:55

    זה בסוף פוגע בעם שלנו
    צריך להודות בתבוסה ולקחת מפה קדימה ולא להעשיר עוד כמה יחצנים ועסקנים פוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ההשיג הכי גדול הוא שכל העולם איתנו נגד חיזבאללה ואירן.

    יגאל כהן, 12/08/06 22:43

    סוריה זה סיפור קצת אחר.
    לא בגלל מה שאתם חושבים.
    בגלל שהם סונים.
    ולכן הם חייבים לעבור לצד שלנו בקרוב.
    הם מחכים להזמנה.
    אבל הישיעים והביבונים ירעישו את המדינה.
    והאמריקאים עכשיו מתנגדים.
    אבל בקרוב האמריקאים יחליטו שהגיע הזמן לשבת עם סוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    הרשלה אולמרט: ראש ממשלת חלם/ישראל:אשרי המאמין! (ל''ת)

    אהוד(הרשלה)אולמ, 12/08/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    הכול התחיל בגלל שהחיזבללה נכנס לטרטוריה של ישראל וחטף שני חיילים

    rakel7, 12/08/06 15:38

    בתוך ישראל ,ועכשו דורשים הפסקת אש בלי להחזיר את החטופים מה זה?וראש הממשלה אישר ,בזיון בושה ,בשביל מה הכניס אותנו אולמרט לבלגן ?בשביל מה אני חיה בפחד במדרגות בלי מקלט כבר חודש ומעלה,בשביל ששלישית הפחד יתקפלו,אני מאוכזבת אני חיה בפחד ,
    ואני לא אבחר בשלישה הזאת לעולם ,
    גבר שנשלט על ידי אישה לא יכול להיות ראש הממשלה שלי
    רחל מהצפון

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    ומה יקרה באמת ...

    אלכס, 12/08/06 14:24

    ועכשיו : מה באמת יקרה (בהתבס על ארועים דומים בעבר):
    1.ישראל תיסוד ללא תנאי
    2.החיילים לא ישוחררו
    3.הקטיושות ימשיכו ליפול.
    4.חיזבאללה עם ציוד ומדים של יוניפיל ימשיכו לבצע פשיטות על הגבול
    כי ממתי לבנון מקיימת החלטות של מועצת הבטחון?
    צריך להסכים לטיטה רק אחרי שנחסל את אחרון אנשי החיזבאללה בדרום לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    רוצים שחרור החיילים ולא קריאה סתמית

    שחר, 12/08/06 13:39

    המטרה היא לשחרר את החיילים החטופים ולא לקבל הצהרה סתמית בנושא .
    נקווה שהלחימה בצפון אכן תופסק , אך לצערי , עקב תמיכת החיזבאללה ואולמרט באלימות יהיה מדובר בהפסקה קצרת טווח , הלחימה בדרום לבנון תימשך עוד זמן רב בתקריות אש מקומיות

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    תבוסה היא נצחון !! +++++++++++++++++

    אולמרט / אורוול, 12/08/06 13:01

    להדפיס את הסיסמא ולהפיץ בפגושי המכוניות
    להפיץ את המסר עד להתעוררות העם

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    הסכם

    ציקו, 12/08/06 10:22

    ההסכם נראה מצוין , ישראל השיגה את כל מה שהיא רוצה.
    האם מישהו יכול להגיד לי איזה נקודה נוספת יכולנו להשיג מההסכם.
    כל אלה שטוענים כי יש להמשיך את המלחמה ולהרוג את כל המחבלים וזה מה שנשאר אז אנא ...
    ההסכם טוב וכולל את 1559.
    נראה לי שהיחידים שיתנגדו כרגיל :
    המתנחלים והימנים הקיצונים שיתנגדו גם אם ההסכם היה מציע לצרף את לבנון לישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ומה עם רוד ארד? (ל''ת)

    ליאורה, 12/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

    • ליאורה-מה עניין רון ארד לכאן? (ל''ת)

      דני, 12/08/06 12:28

      הגב לתגובה זו

      • THAT'S THE POINT.DON'T FORGET ARAD (ל''ת)

        MEIR YAEIR, 12/08/06 14:04

        הגב לתגובה זו

  • 175.

    מזה החרטה הזה ''אנו קוראים לשחרור החטופים''?

    בנצי, 12/08/06 09:45

    זה חייב להיות תנאי ראשון ובל יעבור לכל הפסקת אש וקודם לכל נסיגה של צהל מלבנון. וזה צריך להיות כתוב בלשון נחרצת בגוף ההחלטה ולא במבוא שלה שאיננו מחייב. אזרחי ישראל! סבלתם מספיק, אל תתנו שיוליכו אתכם שולל. העיפו את הממשלה הזו אל האופוזיציה מיד אחרי המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    בלה בלה בלה כולכם צודקים ומבינים גדולים אבל!!!

    עמירם, 12/08/06 09:12

    מה שבטחו שאף אחד מכם לא ניכן בתכונה אחת והיא סבלנות!!!
    חכו מספר ימים ותראו מה באמת הוחלט שם הלכה למעשה.
    וכשבאמת יתבררו כל הטענות שלכם לפה או לשם אני מצפה מכם שתעשו מעשה ולא תברברו סתם מעל דפי אתר אינטרנט.
    כי אם יתברר שכל העניין היה חסר תכלית והגענו לנקודת ההתחלה
    כל אחת ואחד מכם כותבים יקרים יכול לשנות את המצב ע''י החלפת השילטון שבחרנו בו ותזכרו שאנחנו בחרנו בו ורק רק לנו יש את המנדט והכח להחליף אותו במידה שנחליט שהוא כשל.
    תקווה אחת יחידה נותרה בי שמישהו הפיק את הלקח מכל המחדלים.
    וידע להקיש את השלכותיו לפעם הבאה ותיהיה פעם הבאה אל תיהיו
    אופטימיים.
    כבר מחר צריך להתארגן למלחמה הבאה כי היא תבוא.
    רק שהפעם נוכל לפחות אנחנו להפתיע ולא להיות מופתעים.
    מובא כחומר למחשבה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    כל הכבוד

    יוסי הקיבוצניק, 12/08/06 08:06

    בואו נפסיק להכות על עצמינו - תמיד היינו יכולים לעשות טוב יותר ותמיד היינו צריכים לעשות דברים אחרת... פשוט אין לזה סוף. האם היו צריכית להרג כמאה חיילים להגעה להסכם כזה? עצוב מאוד להגיד אבל זה כניראה המחיר; עצם שחרורם של החיילים ללא תנאים ובאופן מיידי; זו מפלה קשה לחיזבאללה. ללא כל קשר לסוגיית האסירים הלבנונים, הריגתם של בסביבות ה- 500 מחבלי חיזבאללה פעילים - זו מפלה. הריסת התשתית שהם יצרן - זו מפלה. הרחקתם מגבול הצפון - זו מפלה אפילו גדולה. עצם הבקשה של מועצת הביטחון לדון בפירוק החיזבאללה מנשקו כדי ליישם את סעיף 1559 - זו מפלה. אני בספק אם אחרי מבצע כזה יהיה אינטרס של החיזבאללה להמשיך ולירות קטיושות על גבולה הצפוני של מדינת ישראל. רק אל לנו להיות יהירים ולומר 'ניצחנו' בקולי קולות ואם יתחדש הירי, יש לחדש כניסה ללבנון. זה סעיף שצריך להוסיף.
    האם יש הישגים? בהחלט כן! האם ניתן היה לעשות דברים טוב יותר? בהחלט כן! אבל זה מה שיש ולזה הגיעו. אל שתכחו שיש גם צד שני ועבורו ההסכם הזה הרבה יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

    • ראיה מפוכחת של המצב

      חיים, 12/08/06 10:27

      יש השגים כמו שיוסי אומר- בינתיים לא כמו שאנחנו רוצים .

      אני אישית לא סומך על האו''ם שיאכוף באופן יעיל את פירוז דרום לבנון ולכן מיד עם תום הלחימה יש להתכונן למלחמה הבאה שתגיע ללא ספק בטווח זמן של 3 שנים- הזמן שיקח לחיזבאללה לשקם את התשתית שלו ולאמן יחידות חדשות במקום אלו שהושמדו.

      כמה נקודות עיקריות :

      1. חיל הים - צאו מהשאננות , פגעתם בגאווה הלאומית שלנו בגלל הפשלה הנוראית שלכם מול חופי ביירות . אתם הסמל של השאננות והשחצנות של המלחמה הזו.
      2. חיל האוויר - תפסיקו לחיות בסרט - הכתבה שלכם עם חיים הכט הראתה כמה אתם מנותקים מהשטח . אתם לא מסייעים מספיק לכוחות הקרקע .
      3. שיריון : ''מעיל רוח'' מיד רק ליחידות ייעודיות שיצטרכו להילחם בעתיד מול נ''ט . (לא יעיל מול טנקים).
      4. מילואים : לא יתכן שצוות טנק שיוצא למלחמה רואים אחד את השני לראשונה רק כשהם נפגשים בטנק . צריך להתאמן והרבה (לא שטחים). אל תסמכו על הכנת הכלים בימ''חים. תדרשו להכין אתץ הכלים העצמכם - צבא הקבע רקוב עצלן ומושחת .
      5.מפקדי צה''ל : בפעם הבאה יש לבודד את דרום לבנון כצעד ראשון לפני תחילת הלחימה אם על ידי איגוף אנכי מהאוויר או על ידי איגוף מהים .
      5.פוליטיקאים : לזרוק לזבל את אולמרט /פרץ ולהחליף בחדשים מיד בבחירות 2007 .
      6.עם ישראל : להתעורר ולא להפקיד את גורלנו בידיהם של פוליטיקאים מושחתים .
      7.משפחות שכולות : כל יום אני בוכה איתכם על החללים אתן בוודאי לא מודעות לכך אבל אני לא היחיד . הקורבן שלכם מאפשר לנו לחיות כאן .

      הגב לתגובה זו

    • בשני מילים-יוסי צודק (ל''ת)

      רון, 12/08/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    בהסכם הסופי לא מוזכרים החטופים בושה

    קרן, 12/08/06 07:57

    אייך יכול להיות שהסכמנו להסכם בו לא מוזכרים החטופים ? האם יכול להיות או שיש עוד דברים שאנחנו לא יודעים ?....

    הגב לתגובה זו

    • הם מוזכרים במבוא וזה חלק מחייב

      יוסי הקיבוצניק, 12/08/06 08:44

      הם מוזכרים במבוא שהוא חלק מחייב במידה והדברים המובאים שם אינם ניתנים לפירוש בכפל משמעות. במבוא מצויין כי יש לשחרר את החטופים הישראלים ללא תנאי ומיד אך בד בבד, יש לטפל באופן מיידי בסוגיית האסירים הלבנונים. אינני רואה בזה כל פסול אלא הישג.

      הגב לתגובה זו

      • הזכרת החטופים במבוא איננה מחייבת

        בנצי הקיבוצניק., 12/08/06 09:49

        המסמך הזה איננו חוזה משפטי שהמבוא שלו הוא חלק בלתי נפרד ממנו. המבוא הוא רק מבוא והמלצה ושלא יעבדו עליך. גם אתה אל תעובד על עצמך...

        הגב לתגובה זו

        • אף נקודה במסמך איננה מחייבת...

          יוסי הקיבוצניק, 12/08/06 10:13

          להסכם דרושים שניים. אם גורם אחד מסכים והשני לא - אין הסכם. פשוטו כמשמעו. כל ההסכם תלוי בשני הצדדים ולא בגורם יחיד. המבוא, ע''פ כל הסכם חתום - החל במשפטי בין יחידים ועד למשפטי בין מדינות - הוא חלק בלתי נפרד מההסכם.
          בתשובה להערותיך - אנני עובד; לא על עצמי, לא על אחרים ולא עליך... ולמה שלא תבדוק בעצמך?

          הגב לתגובה זו

  • 171.

    גילעד שליט

    אייל, 12/08/06 07:09

    איפו ההבטחות בהתחלה שכל עיסקה תיכלול את כל השבויים כולל גילעד לפי הסכם זה הפקרתם אותו לכלבים ככה אני מרגיש ואני חושב שעוד הרבה כמוני ואל דעגה תשלמו עם ריבית בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    ממשלת ישראל

    אייל, 12/08/06 07:06

    אין לי מילים לתאר את חוסר שביעות הרצון שלי מיממשלה זו עם היא ניכנעת להסכם של הנוכלים האלה גם סניורה וגם חיזבלהה צריך פשוט צריך להיכנס בהם עד חורמה ולא להפסיק תה הרחוות הפעולה סוף

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    עובדים עלינו

    משה, 12/08/06 05:57

    מה זה קריאה לשחרור החטופים.
    מתי? איך?באילו תנאים? חרטה!!!

    מה זה משקיפים? הם ישקיפו על חזב אללה. ואסור להם להפעיל כח. אוי לנו כי הסכמנו!!!

    מי יפקח שלא יוזרם נשק לחזב אללה?
    רק ממשלת לבנון . אנו מטומטמים להאמין!!

    מי יפרק את חזב אללה מנשקו? אף אחד לא מוזכר! כנראה נצר אללה.או אולי אולמרט עם אחד מעטי האוסף שלו.
    אסור להסכים. ממשלה הססנית. חסרת חוט שדרה מכרתם את המדינה את ההרתעה.את הבית שלנו .עליכם להתפטר.ומיד.



    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא

      Robin, 12/08/06 07:15

      חובה לקרוא
      האם מישהו חשב למה ישראל לא עמדה על זה שהחטופים ישוחררו.

      מאה חיילים נתנו את חייהם כדי לשחררם ולבסוף ישראל מוכנה להפסקת אש בלי לשיחרורם המידי.

      לפי דעתי החיליים החטופים נרצחו ומדינת ישראל מודעת לזאת לכן הדרישה לשחרורם המידי ירדה מהפרק.

      אותי רק מענין איך ינסו למרוח אותכם ואיזה סיפורים מצוצים מהאצבע יחפסו כדי להצדיק את מהלכיהם. צפון

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    אדמה ספוגה מדם

    perch, 12/08/06 04:09

    אדמתנו ספוגה מדם בנינו. לא חבל על כל בנינו ההרוגים ששילמו בחייהם . נשארו אלמנות יתומים הורים אחים ואחיות שכולים .

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    העם דורש - ועדת חקירה ממלכתית !!!!!!!

    ג'וש, 12/08/06 03:38

    לחקירת מחדלי הדרג המדיני והצבאי !!!
    בחירות עכשיו !!!!

    העם דורש - ועדת חקירה ממלכתית !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    תודה לאל שהסיוט עומד להגמר

    אבנר, 12/08/06 03:32

    לכל החכמולוגים שמקטרים על זה שלא ממשיכים במלחמה עד לליטאני אני רק רוצה להגיד שבאמת היינו יכולים להמשיך במלחמה עקובה מדם עם 300 או 400 חיילים הרוגים ועם מאות אחרות של פצויים בכל הרמות , בתי החולים היו אז מלאים בבחורים צעירים בלי ידיים ובלי רגליים או עם פגיעות ראש קשים , היו צריכים לפנות אדמות חקלאיות בשרון כדי להגדיל את בתי הקברות . העולם היה בסוף שולח אותנו חזרה מהליטאני הביתה עם החלטת מועצת ביטחון שהיא בערך זהה להחלטה של היום אולי עם תוספת שבכוח היוניפיל יהיו בנוסף לחיילי צרפת וספרד גם פלוגה של חיילי פיג'י . אז תסתכלו מבחינה הגיונית האם זה כדאי באמת במצבנו היום להמשיך במלחמה הארורה הזאת ? בפעם הבאה שנצטרך להלחם בחיזבאללה או במיליציה אחרת שתקום בלבנון אחרי הפינוי נצטרך לעשות את זה בקסח רציני מההתחלה ובהפתעה גמורה ועד אז נחזור ונלמד מחדש תורות לחימה בגרילה , נשפר את מיגון הטנקים ואולי סוף סוף נמצא איזה נוסחה ופתרון ליירוט טילים .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מענינת אני מסכים (ל''ת)

      משה, 12/08/06 07:36

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל הדרג המדיני פישל וגם המודיעין (ל''ת)

      א.ק., 12/08/06 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    גלעד שליט

    יעקב, 12/08/06 03:17

    איך גלעד לא הוכלל בהסכם המגובש?אתה אולמרט ויועציך חייבים להתפטר !!!! מדיניותך הרופסת המיטה עלינו אסון לדורות.אני יכול להצטער רק שהצבעתי לך ולמפלגתך.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    ''שחרור מיידי וללא תנאים'' וואו

    העיקר שיראה, 12/08/06 03:17

    פתאום שני הפתאים הפכו לרמבואים.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    קריאה לשיחרור החיילים???? מה זה צריך להיות?

    יוס2, 12/08/06 03:10

    כלומר הם לא ישוחררו מייד

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אני דווקה בעד לסגת בשלבים.

    רות, 12/08/06 03:10

    אני דווקה בעד לסגת בשלבים.
    שלב , ראשון לצאת מלבנון.
    שלב שני, לגמור את סוריה.
    שלב שלישי, להכריז על דרום לבנון כשטח אש של חיל האויר והתותחנים,עד שיגמרו לחיזבאללה הקטיושות,הטילים למיניהם,האוכל והמים.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    דיינו

    סוף לרעה מהצפון, 12/08/06 03:02

    אילו היה שקט בצפון
    ולא היו עוד נפילות דיינו

    אילו היו עוד נפילות
    ולא היו שדות משחירים דיינו

    אילו השדות עוד משחירים
    ולא היו מתמוטטים בניניים דיינו

    דיינו דיינו דיינו דיינו לרעה מהצפון

    אילו היו מתמוטטים בניניים
    ולא היו רב נפגעים דיינו


    אילו היו רב נפגעים
    ולא היו בתוכם קורבנות דיינו

    אילו היו קורבנות
    ולא היו חללים נופלים דיינו

    דיינו דיינו דייינו דיינו לרעה מהצפון

    אילו היו חללים נופלים
    ולו הייתה לנו מטרה דייינו

    אליו הייתה לנו מטרה
    ולא היינו אובדים לתוכה דיינו

    אילו היינו אובדים בתוכה
    ולא היו בנים שבים אל גבולה דיינו


    דיינו דייינו דייינו דיינו לרעה מהצפון


    חומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    חלוץ לראשות הממשלה

    שאול מופז, 12/08/06 02:49

    סתם.....בדיחה

    (יש לי עוד כמה
    ביבי ליברמן ושאר מזיקין)

    תתצחקו עכשיו
    כי בעוד כמה זמן אתם כבר תבכו

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    חכם מפגין כח לא משתמש, טפשים מתלהמים הורגים ונהרגים (ל''ת)

    כל הכבוד, 12/08/06 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אז מה היה לנו?

    המחתרת הסגולה, 12/08/06 02:40

    1. מעל לאלף אזרחים לבנונים מתורבתים ולוחמי גרילה מתורבתים פחות בבתי קברות.
    2. מעל למאה אזרחים וחיילים ישראלים בבתי הקברות.
    3. אלפי פצועים ונכים לבנונים בבתי חולים בלבנון, דהיינו עוד מאות מתים.
    4. מאות ישראלים פצועים ונכים, דהיינו עוד עשרות מתים.
    5. הרס מוחלט בלבנון.
    6. הרס עצום בצפון הארץ.
    7. שנאת חינם שיצרנו בעם שאינו אשם בכלל. למעשה יצרנו דור חדש של אוייבים מצפון.
    8. פגיעה קשה בכלכלת ישראל.
    9. פגיעה קשה בכל היסודות המוסריים של צה''ל.
    10. פגיעה קשה במוניטין של כל ישראלי באשר הוא.
    11. ועדות חקירה, ניפויים, בחירות מוקדמות שוב ושוב ושוב.
    12. צה''ל איבד את כוח ההרתעה וההפתעה. נזק אדיר בניהול מלחמות צודקות יותר בעתיד. ויהיו כאלה.

    לא נראה לנו שיהיו מצעדים בקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתיזכור מי התחיל בזה, זש עוד לא ניגמר (ל''ת)

      א.ק., 12/08/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    למה אתם חייבים רק דם והרבה

    יפת נפש, 12/08/06 02:28

    פשוט כואב לראות כמה העם שלנו צמא דם כמה כל מה שאנשים רוצים לראות פה זה ערבים מתים.
    מה כל כך נבחר בעם שלנו שכל מה שמעניין אותו זה הרג ומוות.
    לא הערבים לא קדושים מעונים אבל תתעוררו המלחמה הזו נמשכת כבר חודש ולא הביאה לנו כלום וגם אם היא תמשך שנה היא לא תביא כלום חוץ מהמון עבודה לקברנים!!! אז אולי זה לא ההסכם האידיאלי אבל הוא מביא הרבה יותר ממה ש''השגנו'' בחודש האחרון, תשאלו יותר ממאה משפחות שכולות חדשות!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    צרלז קורטהמר: ''ממשלת ישראל מורכבת מקבוצה שרים ללא נסיון בדיפלומטיה

    ג'ורג' 7, 12/08/06 02:22

    ובאסטראטגיה צבעית''.
    ''מדינות ערב בודקים מקרוב את התנהגות הממשלה וצה''ל'', ''ישראל איבדה את הכוח ההרתעה שלה''.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מה עם רון ארד? (ל''ת)

    בגדו ברון ארד, 12/08/06 02:20

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    גנרל וסלי קלארק לפוקס: צה''ל בזבז חודש בלחימה על חדרים בבנינים רקים

    ג'ורג' 7, 12/08/06 02:14

    ''צהל היה צריך מייד להגיע לליטני ומצפון ודרום להשמיד את כוחות החיזבאללה שמספרם קטן''.
    לפי דעתו ישראל אפשרה לחיזבאללה לרכז את הרוב הכוחות שלה מול ישראל במספר מצומצם של כפרים.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    הנרי קיסינגר לפוקס: ''טעות פטאלי של ישראל שלא תקפה לפני שבועיים'' (ל''ת)

    ג'ורג' 7, 12/08/06 02:05

    הגב לתגובה זו

    • למה הוא לא אמר את זה בזמן המתאים? (ל''ת)

      אלירז, 12/08/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    ברגע שהשבויים יהיו בידי ממשלת לבנון הפסקת האש תיכנס לתוקפה.

    וויקטורי, 12/08/06 02:04

    כל עוד השבויים בידי החיזבאללה המתקפה הישראלית תמשיך כמתוכנן.

    חיזבאללה צריך לבחור איך הוא רוצה להפסיד:
    א- לוותר על השבויים.
    ב- להיות אחראי מול הלבנונים להמשך המלחמה, ולהנגף מול צה''ל.

    היה צריך להציב את הברירה הזאת מול חיזבאללה כבר לפני חודש... קצת התמהמהו פה. שויי'ן

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כבוד

    זאב, 12/08/06 02:04

    הליכוד מצדיק את כוחו עכשיו.אם היו משכילים לממש את יכולת המודיעין של אנשי צדל.לא הינו מופתעים עכשיו. ואת השטויות של הליכוד נשלם הרבה שנים. במקום להפעיל אנשי צד''ל. הליכוד בחר למלא את הקריה באנשי צבא. אקדמים.דוקטורנטים. מומחים למינהם. שהיום כמו עכברים לא רואים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    בחירות עכשיו!!! הפסדנו במלחמה!!! (ל''ת)

    מתי, 12/08/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    Isreal Lost from this deal

    Yossi NY, 12/08/06 01:56

    Instead of bringing the Hizbullah down on their knees begging for a cease firre, we now are accepting a deal that gives hizbullah what they want and that is to gain more time to rearm.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    היחצנים מנסים בכל מחיר לשווק את ההסכם כניצחון

    זהו ספין, 12/08/06 01:48

    אולמרט לא התכוון להגיע מעולם לליטני.
    דם חיילנו הפקר.
    חובה לקום ולעשות מעשה.
    עוד מחר להתארגן ולדרוש את הפלת הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    חברים הכל ספינים אולמרט מעולם לא התכוון להגיע לליטני חשוב!!!!

    בלבנון חוגגים, 12/08/06 01:45

    אולמרט אחרי הספין הערב שהיה ברור לכל העולם שזה בדייה של כניסת
    צה''ל ללבנון, דורש עכשיו שכל התקשורת תעבוד עבורו ותשווק את ההסכם כהצלחה ישראלית למרות שבלבנון כבר החלו החגיגות נצחון החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    !!!!!!! הודעת הרגעה חשובה לכולם !!!!!!

    למי שלא הבין, 12/08/06 01:42

    אנא. הרגעט
    לא אולמרט פתח במלחמה
    ולא הוא יורה על סיומה

    בשביל זה יש אידיוט אחר
    בבית הלבן

    אנו נמשיך נאמנה בכל עת
    לתת את דמינו לאלוהי היהירות האמריקאית

    בתודה שהאמנתם לשקרים שמאכילים אותכם

    600 ההרוגים הבאים

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    סיכומים עושים בסוף...אבל לפי מה שראינו עד

    חגי, 12/08/06 01:40

    עכשיו נסראללה לא יסכים להסכם כזה.הוא רק מנסה להרוויח זמן ועושה את זה לא רע.(יימח שמו)הוא יקבל הסכם כזה רק בשני מצבים, האחד החיזבאללה על סף שבירה, השני נסראללה מת.הוא הרי לא עושה בכלל חשבון לאו''ם.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אז מה מבחינתנו נחשב הסכם טוב?

    יוסי ק, 12/08/06 01:36

    אוי כמה שזה מעצבן ההסכם הזה,נכון??עכשיו נצטרך לראות את האפס הזה-נסראללה מתפאר בניצחון על צה''ל הגדול...
    אבל בואו נעצור רגע...מה באמת יחשב בעיננו הסכם טוב לישראל?
    הרי אף אחד מאיתנו כבר לא חושב שנרסק לגמרי את החיזבאללה...אז נגיד שנגיע לליטני...נהרוג עוד 200 מחבלים,כמות דומה של אזרחים ונאבד עוד 30 חיילים...ואז מה?הקטיושות על ישראל יפסקו??חיזבאללה ירים דגל לבן??
    אנחנו יודעים שלא...אבל בכל זאת ...הכנסנו להם ...הראנו להם שלנו יש יותר גדול...אז הלכו עוד 30 חיילים...כואב....אבל לפחות לא יצאנו פראיירים...ואולמרט....בכל מקרה נאשים אותו...אחרת איך נוכל להסביר 200 הרוגים וחצי מדינה משותקת??
    בואו נודה....אנחנו רוצים דם!והרבה!!!
    ומתי המלחמה בכל זאת תסתיים??
    כשנסראללה יהיה בארון!! רק זה יחשב ניצחון...לא??
    אבל עד שזה יקרה ימותו לנו הרבה יותר מ-200 חיילים ועוד כמות דומה של אזרחים,אזור הצפון יהפוך לאיי חורבות וגם במרכז כבר לא יהיה כ''כ בטוח ...
    רבותיי-צריך להתפקח!!אני לא מוכן לשלם מחיר של עוד כמה עשרות חיילים ואזרחים הרוגים בתמורה לעוד איזו חצי פיסקה בהסכם הפסקת אש שיהיה לטובתנו..
    הרי בסופו של דבר זה לא ממש ישנה לנו עם יוניפיל או נאטו או צבא לבנון יעמוד בגבול לבנון-אל אף אחד מהם לא נוכל לסמוך...אנחנו צריכים לסמוך על צה''ל...ויש על מי לסמוך
    הראנו להם שצה''ל חזק וצה''ל מעניש בחומרה על כל התקפה נגד מדינת ישראל.
    ואם הם רוצים להתפאר בניצחון על צה''ל....שיתפארו...אם הם יכולים לקרוא ליותר מ-1000 הרוגים,מחציתם אזרחים ולחורבן של מדינה שלימה שהייתה לפני 32 יום הפנינה של המזרח התיכון -אם הם יכולים לקרוא לזה ניצחון אז שיבושם להם....נשמח לסדר להם עוד כמה כאלה..מתי שיחפצו...

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ליברמן לשלטון

    יענקלה, 12/08/06 01:33

    ככה מרסקים מדינה. מועצת הביטחון ריסקו אותנו. כולם לטובת חיזבאלה בצורה בוטה וגלויה לעין. גם האנגלים ובעיקר הצרפתים אוכלי הצפרדעים והשבלולים. שמוחם רק שרץ כמותם.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    שטות גמורה ההצעה הנ''ל

    אלון, 12/08/06 01:26

    זהו מקסם שווא לא כדאי לנו לתת יד למהלך שכזה
    בסופו של יום חיזבאללה יבריח את חייליי האום מהשטח
    אז אנא בואו נתנגד להצעה הזאת ולא ניתן יד למלהך שיסכן את עתידנו

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מיטב המוחות יושבים עכשיו..

    גדי, 12/08/06 01:26

    אלה שמכרו לנו את אולמרט כראוי להנהיג יותר מעדר עיזים יושבים עתה ושוברים את הראש איך למכור לנו את הפארסה שהיינו כולנו עדים לה כ''ניצחון''...:)

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    קצת מוזר...

    הדר, 12/08/06 01:26

    שכמעט כל התגובות קוראות להמשיך את הלחימה. עם התנהלות כל כך שלומיאלית איך כולם מצפים להישג משמעותי יותר ממה שכבר הושג? והאמת היא שהושג. הלבנונים הבינו שעל חיים ליד חיזבאללה יש מחיר. אם יש שתי אופציות - להמשיך את המלחמה עם הפסד ודאי של חיים נוספים והשגה של משהו לא ברור שלא בטוח שיושג, או למנוע הרג של אנשים יקרים נוספים ואותם סיכויים בערך להשיג מה שעם ישראל רוצה (להזכירכם שקט לא לעוד 6 שנים אלא לעוד 50 שנה ) אז עדיפה האפשרות השנייה. ואם כבר נצטרך לעשות שוב עבודה כזו, עדיך שתיעשה ע''י אנשים קצת פחות חסרי חוט שדרה.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    קצת מוזר...

    הדר, 12/08/06 01:25

    שכמעט כל התגובות קוראות להמשיך את הלחימה. עם התנהלות כל כך שלומיאלית איך כולם מצפים להישג משמעותי יותר ממה שכבר הושג? והאמת היא שהושג. הלבנונים הבינו שעל חיים ליד חיזבאללה יש מחיר. אם יש שתי אופציות - להמשיך את המלחמה עם הפסד ודאי של חיים נוספים והשגה של משהו לא ברור שלא בטוח שיושג, או למנוע הרג של אנשים יקרים נוספים ואותם סיכויים בערך להשיג מה שעם ישראל רוצה (להזכירכם שקט לא לעוד 6 שנים אלא לעוד 50 שנה ) אז עדיפה האפשרות השנייה. ואם כבר נצטרך לעשות שוב עבודה כזו, עדיך שתיעשה ע''י אנשים קצת פחות חסרי חוט שדרה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    We had a month to do something

    Leon, 12/08/06 01:17

    We didn't/couldn't do much, so looks like this insulting deal is better than shooting in the air, screaming, and threatening

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אין שום טעם להכנס עכשיו

    קרוקודיל דנדי, 12/08/06 01:16

    צריך לנסות לצאת מהביצהכמה שיותר מהר ובזול ולהגיד תודה שהתנין לא נתן לנו ביס קטלני ובפעם הבאה להזהר לא לגדל תנינים בחצר האחורית במיוחד אם היא ביצה עמוקה ומצחינה שאכלנו ממנה צפרדעים לרוב

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    יש משהו שאני לא מבין בנוסחה ?

    קובי, 12/08/06 01:10

    מה הקשר ללבנון ולא חיזבלה ?שאלה אחת מספיקה ,לשפל המדרגה שאולמרט וקדימה הביאו את מדינת ישראל ,בושה וחרפה ,ברגע זה אני מתבייש להיות ישראלי ,אני מקווה שהלקחים ועדות חקירה יפעלו ככול המהר להפיל ממשלת המחדל הבושה הזאת ,ליבי עם ההרוגים והנפגעים ,למה ?

    הגב לתגובה זו

    • ישראלי

      ציקו, 12/08/06 01:56

      אם אתה מתביש להיות ישראלי תגור בלבנון...

      הגב לתגובה זו

      • אז בו אני אסביר לך!!!

        אחד שמבין, 12/08/06 20:56

        בגלל אנשים כמוך שהצביעו שמאלמרט, אנחנו הולכים להישאר במלחמה עד אחרית ימינו (גם מלחמה מבחוץ וגם מלחמה מבית..)

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    Olmert must resign !!!!!!!!!! NOW

    tami, 12/08/06 01:08

    This is a fiasco !!!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לא לעצור עד השגת היעדים

    אילן, 12/08/06 01:05

    אני מקווה שפרץ יגלה נחישות בהגנה על שלומו וכבודו של צהל כמו שידע
    להגן על העובדים בהסתדרות.
    אין לעצור לפני שיהיה ברור שחיזבאללה לא יכול יותר לאיים על
    מדינת ישראל -זה העיקר ובגלל זה נכנסנו למלחמה.
    כמובן ששבויינו יוחזרו - ללא תנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    סיפורי סבתא. אין כל שחרור של אסירים. המדובר בספין .

    כבשה לא קונה, 12/08/06 00:58

    שחרור האסירים אינו חלק מן הנקודות המחייבות בטיוטת הסכם הפסקת האש. המדובר רק בהבעת עמדה של מועצת הבטחון (אגב, הקריאה מופנית לשני הצדדים), שאינה מחייבת אף אחד. זאת בניגוד ליתר הסעיפים.
    אזכור חוות שבעא הן אסון תודעתי מבחינת ישראל והצלחה אדירה לחיזבאללה. וזאת יש לדעת, כי חוות שבעא הן שטח ישראלי ריבוני מתוקף חוק הגולן. קריאת מועצת הבטחון לוותר עליהם-כמוה כקריאה לוותר על קרית שמונה.
    טיוטת ההסכם הנוכחית למרות מאמצי ראובן אדלר ושות' לשווקו לציבור - הוא סחורה פגומה גם באופן אבסולוטי וגם באופן יחסי לעומת המחיר הנורא בהרוגים ששולם בעדה.
    לאור ניהול המלחמה הכושל ואחריותו הבלעדית לפתיחתה, אולמרט חייב להחזיר המפתחות ולחזור לביתו החדש לאסוף עטים נובעים.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    לא רואה כיצד ההחלטת האו''ם תבוצע

    מבין משהו, 12/08/06 00:56

    לא להתלהם חבר'ה .קשה להאמין שהחיזבאללה ישחרר בקלות את שני החטופים ללא תמורה. עד אז ועד שיבוא כוח בינלאומי של 15000 חיילי יוניפיל נוספים, צה''ל יכול להמשיך בפעולת הניקיון בדרום לבנון
    עד שזה לא נגמר זה לא נגמר !

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הלוואי שיהיה שלום עם לבנון

    שרון ד., 12/08/06 00:54

    העם הלבנוני לא אשם בכל מה שקורה פה ואני ימני בדעותיי ובעד כל המהלך הזה שצה''ל עושה. הם חטפו כזאת מכה שהם ממש לא רוצים את חיזבאללה שידאג להם.
    כנסו לפורומים בלבנון ותראו כמה הם לטובתנו ושמחים שאנחנו מכסחים את החיזבאללה. השלום הבא צריך להיות עם לבנון ולא סוריה.

    הגב לתגובה זו

    • אני גם בעד, אבל....

      צח, 12/08/06 04:54

      קשה לי להאמין שאחרי כל מה שעברו, הם יוכלו לחתום איתנו על שלום.
      אפילו אם מאוד ירצו, זה יקח הרבה שנים שהשנאה על המלחמה תחלש.
      ובכל מקרה סוריה תטרפד כל מהלך בכיוון שלא כולל אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    יודעים למה חיזבלה עדיין מתפקד ??

    חיים, 12/08/06 00:50

    כי

    1.כי הם מעריכים את גורם ההפתעה שכנראה אנחנו איבדנו (שהוא מרכיב חשוב בלוחמה ובניצחון),

    2.כי הוא נותן ערך ללוחמה הפסיכולוגית -כדי שהאויב יאבד את שיווי המשקל .

    3.כי הוא נותן ערך להסברה החיצונית (כדי שהעולם ירגיש כמה מלחמתו צודקת ועד כמה ישראל אכזרית כלפי העם הלבנוני).

    4.כי הוא נותן ערך להסברה הפנימית (כדי להשיג תמיכה רחבה ככל האפשר מאזרחי לבנון ומדינות ערב).

    5.כי הוא נותן ערך לצנזורה חמורה וסודיות בכל הקשור למצבי לוחמה. (אין מנדבים אינפורמציה שעלולה להועיל לאויב, כדי לפגוע בכוחותיו).

    כנראה שהם למדו מאיתנו משהו במשך השנים. הם גם מבינים עד כמה הנ''ל הם המפתח לניצחון.

    ואיפה אנחנו ?????

    הגב לתגובה זו

    • ואנחנו למדנו מהם לשקר בתעמולה ולוחמה שלומאלית (ל''ת)

      מירי רקב, 12/08/06 01:51

      הגב לתגובה זו

    • וכי הוא לא נותן ערך לחיים (ל''ת)

      נדב, 12/08/06 02:58

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    החלטות האו''ם

    עבד אל חלים, 12/08/06 00:44

    זהו הוחלט כבר ע''י ראש הממשלה המובס להפוך את הפסדו לניצחון ולכן,לקח את מראות העבר,את סיפורי ''קול הרעם מקהיר'' וגיירם.
    תודה לך מר אולמרט שאכן הבאת לנו שלום אמיתי ! תודה לך מר אולמרט שהחזרת מדינה שלמה אחורנים ב-60 שנה .תודה לך מר אולמרט היקר על פגיעה אנושה בביטחון המדינה\זכות קיומה של המדינה\זכות ההגנה .
    תודה לך מר אולמרט שהפכת את זכות הציבור לדעת -אמת,לזכות הציבור לדעת את מה שאתה וחבריך חושבים כראוי ונחוץ לשמירה על קיומך כראש ממשלה. אדוני ראש הממשלה התפטר מתפקידך היום ולא מחר לפני שתצליח להרוס דברים נוספים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    108 ביאסתה אותי לגמרה (ל''ת)

    רמי, 12/08/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    רק אם ישחררו החיילים וחיזבאללה יתפרק מנשקו לעשות הפסקת אש (ל''ת)

    א, 12/08/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ואיך הושמט מההצעה הכח הרב לאומי ??? מה קרה עם צרפת מפחדת ???

    מלאכית, 12/08/06 00:37

    כח יוניפל ללא נשק אינו יכול להרתיע את החיזבאללה .
    כבר ראינו איך החיזבאללה יורה קטיושות כשהוא מתחבא מאחורי כח יוניפל.

    הגב לתגובה זו

    • a rose is a rose by any other name (ל''ת)

      הבהרה, 12/08/06 01:54

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    איפה אתם?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יבי ! ליברמן!, 12/08/06 00:35

    תחילת הסוף מגיע!!!!!!!!!!!
    תקימו ממשלת חירום! קחו פיקוד!!!
    העם בסכנה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להיות סמרטוט

      מריוס, 12/08/06 01:02

      זה הסכם טוב שנותן לנו את כל מה שרצינו.

      הגב לתגובה זו

      • It gives us NOTHING (ל''ת)

        Hezy, 12/08/06 02:29

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    דעה ואמירה אודות ההסכם- חשוב לקורא

    חיפאי, 12/08/06 00:34

    אולמרט , נכשלת איכזבת אותי, יצאתי למילואים עם מוטיבציה, רצון להכות בהן ולגמור איתם אחת ולתמיד, אנו יוצאים עם הזנב בין הרגליים, יש להעמיד אותך לדין(בתגובה ל-112) על 130 הרוגים אשר נהרגו לחינם רק על כך כי חייהם של 2 החטופים הם קדושים, אם 130 ההרוגים היו נהרגים אך היינו יוצאים מחוזקים הן צבאית והן מדינית כולל שחרורם של החטופים 130 ההרוגים לא היו לחינם- המטרה מקדשת אך, אתה נכשלת , אכזבת את בוחרך ואותי , ציפיתי ממך לגדולות ואתה הורדת את הראש, אל תבלבל את המוח לאזרחים ואל תייפה בלוקשים שההסכם טוב, אל תשכנע את המשוכנעים כי ההסכם טוב תשכנע אותי , אני איני משוכנע כלל וכלל, מי ישמור עליי?-שיעים תומכי חזבאלה וכמה יפיי נפש עם משקפת- יש שהיו אומרם לך -''לך תחפש'' בצורה בוטה, אני אומר לך- תשקול טוב צעדיך כי כל 4 שנים יש בחירות -ואנ י בניגוד לעם ישראל-זוכר ולא שוכח מאומה- ובבחירות הבאות תהיה בטוח שאיני אבחר בך-חשבתי שאתה אחרת לא מהמדברים אלה מהעושים- תראה את נסראללה-נכון הוא מנובל ודינו מוות -אבל יאמר לזכותו דבר אחד- מילה שלו היא מילה , הבטחה היא הבטחה ומבחינתי קבלת ההסכם היא ניצחון שלו- כשלון מדיני וצבאי שלנו- למר פרץ- שר הביטחון- אני בחרתי בך ואני תומך בך ואני בטוח שאם אתה ההית ברשוות הממשלה לא ההית נכנע למכבש הלחצים ההית נכנס ללבנון, היו הרוגים אך חטופינו היו חוזרים וההינו מנצחים או נכון לומר לא מקופלים-אני מקווה שאיני טועה -כל ההורים השקולים אמרו לך אולמרט תמשיך תכה בהם ,בטחון המדינה יקר ודמם של טובי בנינו נ פשך- הם מקווים שלא לחינם - אנא שקול מחדש ובחן אולי תצליח לשכנע אותי ואם כן אני הראשון שיתמוך בך
    עלה והצלך בהחלטותיך מקווה לטוב לכל עם ישראל שבת שלום ושבע טוב ושקט לכולם

    הגב לתגובה זו

    • באלגן

      ישי, 12/08/06 00:48

      לא נכון כך לא שומרים על הבית צריך לפעול בשיקול

      הגב לתגובה זו

    • נסראללה לא חייב להסכים לשחרר

      סבלן, 12/08/06 01:08

      נחכה ונראה אם הוא ישחרר את החיילים החטופים עפ תנאי ההסכם,אחרת זה לא ייגמר

      הגב לתגובה זו

      • שחרור החיילים אינו מתנאי ההסכם, אלא הבעת עמדה בלבד של מוע''ב.

        כבשה מצטערת, 12/08/06 02:01

        ברור מדוע לאולמרט וכנופיתו חשוב להדגיש בפני הציבור הישראלי דווקא הנקודה הזאת, אך המדובר בשקר גס לצערי. בניגוד ליתר הסעיפים, שחרור אסירים (משני הצדדים) - אינו חלק מחייב בהסכם.

        הגב לתגובה זו

    • יש דברים יותר חשובים

      קריית שמונאי, 12/08/06 01:21

      נראה לי שבאמת הדבר האחרון שמעניין את אולמרט עכשיו זה להבחר לעוד קדנציה או לחילופין הדברשלא מעניין אותו עכשיו זה אם העם רואה בו מנצח או מפסיד .
      ממהלכיו בימים האחרונים אפשר לראות רק דבר אחד ...אולמרט רוצה לגמור כבר עם המלחמה הארורה הזאת ונראה לי שבתור ישראלים ...עם כל הציניות וחילוםי ההאשמות ימנים שמאלנים וכל קטנוניות מסביב,אנחנו גם באמת ובתמים רוצים לגמור עם זה ולא ממש חושבים על העתי כי פשוט כאלה אנחנו ...
      תנו לנו לחיות בנתיים ...תמיד נהיה מוקפים באויבים וזה פשוט הרע במיעוטו..
      בתקווה להבנה.

      הגב לתגובה זו

    • זה טוב להצטער. חבל שזה תמיד אחרי שיש מחיר דמים

      ממלכתי מאוכזב, 12/08/06 01:21

      האשליה הקונפרומסיטית של אמצע הדרך. שנקראת קדימה וכל כוחה הוא בקידום אנשים לכסאות. ללא קשר לדעותיהם או יכולתיהם. והרצון להיות אספסוף וחלק מ''הממלכתיות'' על חשבון הבעת דעה, יפרעו עכשיו.

      אם לא יכולת להפעיל את הראש מרצון
      כרגע תהיה מוכרח

      ככה זה פה במדינה רק בכח ובדם לומדים את השעור

      הגב לתגובה זו

    • התחלת טוב, סימת גרוע. פרץ ???

      רפי, 12/08/06 01:22

      כשלון חרוץ בכל קנה מידה . פשוט 0
      . חסר ניסיון, יהיר....לא מבין במהלכים צבאיים - ובכל זאת קיבל את התפקיד. יש הרבה יותר מוכשרים מהפוליטיקאי הקטן הזה.

      אוי ואבוי אם היה ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    ל-108 אני מקווה שתתעורר צה''ל מנצח (ל''ת)

    לירן, 12/08/06 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    BREAKING NEWS: ‏בריחה גדולה החלה. מרכבות בורחות מלבנון בחסות הלילה

    אהוד בורח הביתה, 12/08/06 00:28

     

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק( ברדק)

      דליה, 12/08/06 01:07

      מאז ומתמיד אמרתי הצעתו של ברק אינה אלה בריחה מלבנון והכל ענין של זמן, ברק טען צבא קטן ויעיל ונסיגה חד צדדית הצתיירנו כפחדנים ושפנים, כיום מה שקורה רק מאמת את חשבתי דאז, ברק הרס את הצבא ,עבר להרס המדינה בתקופת כהונתו ואף על ביתו לא ידע לשמור כיצד אדם כזה חסר כל אחריות יכול ונתנת לו האפשרות לקבוע את גורל מדנתינו ?כולי תקוה כי משהו למד לקח ממה שקרה ושלא יהיו עוד אהוד ברח, ברדק או אך שתקראו לזה.
      ממאכזבי הצפון.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    במלחמה הזאת הפסדנו, עם סימן קריאה ושלוש נקודות... (ל''ת)

    הקוסם, 12/08/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    110 - גדול! כולם לקרוא!!! (ל''ת)

    יאיר, 12/08/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לישב את עקורי קטיף בלבנון ולסגת (ל''ת)

    שתי גדות לליטני, 12/08/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כל הכבוד לאולמרט,כל הכבוד לפרץ!אוי ,סליחה,מה אני כותב שטויות האלה? (ל''ת)

    בושה, 12/08/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    שליט

    TCD, 12/08/06 00:24

    מה עם גלעד שליט?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ל-108 אני מקווה שאתה טועה (ל''ת)

    ירון, 12/08/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מה הסיפור שלכם ,בחרתם

    דניאל, 12/08/06 00:19

    ''קדימה'' - נכון ????
    תזכרו
    ט ו ב ט ו ב ....
    בחרתם ''קדימה'' נכון ????

    אז למה אתם מתלוננים ????

    תחשבו אם ביבי היה בראש ,
    נכון, הוא לא פרפקט
    אבל אם ככה הין מתנהלים הדברים בידים שלו ???

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תבוסה

    ביבי, 12/08/06 00:19

    תבוסה משפילה אין שום הישג
    הממשלה הדרג המדיני והצבאי חייבים ללכת הבייתה
    לא יודעים לנהל מלחמה
    למה נרצחו 150 חיילים ואזרחים?
    העורף הופקר הצבא לא היה מוכן
    באום שמום קובעים לנו מה לעשות
    אחרי האסון הביטחוני יגיע האסון הכלכלי
    הובסנו וצריך להודות בזה!!!!!
    בסיבוב הבא אין ישראל יש קורי עכביש!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    שוב,האו''ם מראה שאין לו הבנה בסיסית של המצב

    גיא, 12/08/06 00:15

    עד שהחיזבאללה לא יושמד,המטרה לא הושגה. בסך הכל תינתן להם עוד הפסקה כדי להתארגן ולהתחזק עד הפעם הבאה-כוחות יוניפי''ל לא עשו כלום בשש שנים שעברו,והם לא יעשו כלום גם עכשיו. צבא לבנון הוא צבא חלש וחסר כל כוח הרתעה,כך שהפתרון של האו''ם פוגע בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שוב אתה מראה שאין לך הבנה בסיסית על המצב

      די ל(כי)בוש, 12/08/06 01:25

      חיסול החיזבללה יחד עם שלגיה שבעת הגמדים ומפלגת קדימה הן אגדות ילדים יפות. אך אין צורך לקחת אותן ברצינות
      אז תתעשט ואחרי שאנחנו מפסידים בכל המערכות הצבאיות בשנים האחורנות תבין שבכח זה לא ילך

      ולא....צפויות לך עוד אכזבות גדולות מאלו

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה בגדול

        קובי, 12/08/06 11:25

        אנשים כמוך יביאו סוף לעם ישראל. כל התיאוריות של השמאל בשנים האחרונות נכשלו כישלון חרוץ ואתם ממשיכים להאמין בהם. הימין תמיד צדק ובגדול. אז תפסיק לבלבל את המוח.

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    מה אתם דואגים?

    סתם אחד, 12/08/06 00:15

    אין מצב שנסראללה יקבל הצעה שכוללת שיחרור חטופים

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    130 נהרגו לחינם

    ג'וקר, 12/08/06 00:14

    מה זה - ''הצעה לא רעה''?
    לחזור חודש אחורה עם 130 הרוגים?
    ומה נעשה כאשר קטיושות או טילים יותר מדויקים ינחתו בעתיד?
    נבכה לקופי?
    ואולי הוא יתן לנו את הקלטות שמראות את שיתוף הפעולה בין יוניפיל לחיזבאללה?

    ומה נעשה כאשר ירדן תהפוך למדינת החאמס ומצרים לכליפות שיעית, וכולם יחד יתקפו אותנו?

    חכמי חלם היו חכמים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    נאסרללה ינגב את התחת עם ההסכם... (ל''ת)

    אולמרט הציל, 12/08/06 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עם כל הפיתוי לסיין כבר

    חיפאית, 12/08/06 00:11

    את הסיוט הזה, זה אינו הסכם מוצלח. צריך לפרק את חיזבאללה מנשקו. אחרת כל ארגון טרור ישאב עידוד ויחליט לעשות אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    להעמיד את אולמרט לדין ! 130 הרוגים עבור 2 חטופים ובלי השג צבאי (ל''ת)

    אזרח, 12/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין את מי שהצביע עבורו (ל''ת)

      אספסוף גאה, 12/08/06 01:26

      הגב לתגובה זו

    • בושה

      גלעד, 12/08/06 01:39

      מזאת אומרת להעמיד אותו לדין על 130 הרוגים שנהרגו רק בגלל 2 חטופים?????תגיד לי אתה בסדר???2 החטופים רק התחילו ת'לחימה...תוסיף את האזרחים שנהרגו לא בגלל החטופים אלא עם החטופים...להזכיר לכולם פה שהחזיבללה הם אלה שהחלו את כל הסכסוך הזה והם אלה שהחלו לירות עלינו ולא להפך!!!!הדבר היחיד שאפשר להתלונן בפני הממשלה זה שאם נסראללה והחיזבללה לא יפורקו מנשק רק אז נוכל להלתונן ולהגיד שהם לא פעלו כצריך...צה''ל לדעתי צריך להמשיך ולהגדיל את הפעולה שלו קודם דרך האוויר ולהרוס את כל הכפרים בדרום לבנון ולהגיע מעבר לצור ומעבר לעבר לצור ולהיכנס להם בצורה..ואז בעוד שש שנים לא יהיה עוד פעם את אותה טעות שעשה ברק!
      כל הכבוד לחיילים שלנו שנלחמים שם ושומרים עלינו אנחנו כולנו מאוחריכים!!!ישר כוח אוהבים אותכם...אין כמוכם בעולםםם==כל הכבוד לצה''ל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    מקווה שלא יפגעו בחיילים החטופים במידה והם חיים.

    רותם, 12/08/06 00:08

    החיזבאללה לא מקבל תמורת החיילים שום אסירים ולכן אני מקווה שהוא לא יחשוב לפגוע בהם כנקמה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    איזה מזל שיש טוקבקים

    מיקי, 12/08/06 00:08

    אבל כמה מוזרות וחסרות הגיון הן :

    מצד אחד מאשימים את אולמרט ופרץ בכל הצרות של המדינה כאילו לא היו בעלי תפקידים קודמים שגרמו למצב ומצד שני מצפים מהם שיכנסו בלבנון בכל הכוח ושיביאו ניצחונות קלים ומהירים.

    מצד אחד קוראים למלחמה ומצד שני קוראים למקבלי ההחלטות להתפטר בגלל המתים.

    צורחים שלא להקשיב לעולם ושנתמודד כלכלית לבד במישורים הביטחוני-צבאי, החברתי ולא מבינים עד כמה אנחנו תלויים בעולם.

    כל אחד יודע איך לנהל ואיך להלחם ואיך ואיך אבל עושים את זה פה, מוגנים בעולם הוירטואלי מאחורי מקלדת.

    איזה מזל שיש טוקבקים

    הגב לתגובה זו

    • מיקי - לך לישון! אתה מתחיל לדבר שטויות.

      יוסי, 12/08/06 00:19

      תקום מחר חדש ורענן לעוד יום ברפובליקת הבננות ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • להחזיר לאלתר את מירי רגב לחיזבאללה (ל''ת)

        חסן נאסראללה, 12/08/06 01:27

        הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה זולה, האחריות היא על המנהיג ואין לנו כזה

      מיואש מהממשלה, 12/08/06 00:27

      דווקא הטוקבקים שאני קורא הם ברורים ומפורשים - אסור לעצור בצורה שכזו. אסור לאבד את ההרתעה לנוכח ההצהרות של אויבנו. אם לא יהיה פירוק מנשק בטוב - עלינו לעשות זאת ברע.

      בכל מקרה, המנהיגות נכשלה, ההססנות והזיגזגים לפי מצב הרוח בחוגים מסוימים, לא יאפשרו לנו להשיג תוצאה טובה יותר ממה שהשגנו עד עכשיו.

      היהודים התמכרו למלחמות הפנימיות, וועדות חקירה הן יופי של ויאגרה לשיגעון הזה.



      הגב לתגובה זו

      • אין ספק שמיואש היה עושה הכל יותר טוב (ל''ת)

        מיקי, 12/08/06 02:47

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ע, 12/08/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן עזוב אותנו במנוחה

      ארז, 12/08/06 01:12

      כבר הגיבו לך על זה ב Y NET , דמגוג ווירטואלי

      הגב לתגובה זו

      • ארז מוכיח את טענותיי

        מיקי, 12/08/06 02:46

        אין לי מושג על מה הוא מדבר וזו הפעם הראשונה שפרסמתי את התגובה שלי אבל הוא כבר צייר תמונה ברורה ... הוא יודע מי אני , הוא ראה את ההודעה הזו ב - YNET ואחרי הקשקושים שלו , הוא עוד מבקש ממני שאעזוב אותו ואת יתר המגיבים (כאילו הוא נציגם) במנוחה.

        כבר אמרתי שכל כך נחמד שיש טוקבקים. אנחנו בונים עולם, מסדרים בו את החיילים שלנו, נותנים תפקידים הוראות ופקודות...

        איזה מזל שיש טוקבקים

        הגב לתגובה זו

  • 105.

    ממתי נסיגה היא הישג?? (ל''ת)

    טעות כתיב, 12/08/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט - ראש ממשלה חלש !!! (ל''ת)

    ירון, 11/08/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • ו פרץ?זה שר הבטחון ? (ל''ת)

      פואד, 12/08/06 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט היה ונשאר עסקן קטן

    or, 11/08/06 23:59

    עסקן פוליטי קטן שמשחק משחקי כוח (ציפי לבני?!)בזמן כל כך קריטי. תתבייש!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מדובר בהצהרה ולא בדרישה

    ., 11/08/06 23:58

    בקיצור אם חיזבאללה לא מאוד יתרגש מהקריאה וירצה להחזיר את החטופים זה לא יקרה, זה לא תנאי להפסקת אש.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש לי שתי שאלות.

    בני 123, 11/08/06 23:57

    1. האם חזבללא יקבל הסכם זה?ניראה לי שלא!
    2.באיזה אופן הכוח יאכוף את המנדט שלו אם הוא לא יהיה חמוש? בנבוטים???
    הצחקתם אותי.

    הגב לתגובה זו

    • 1.אם לא,פרץ הדקדק לו בזקן.2.אולמרט בעצמו יפקח על הביצוע. (ל''ת)

      טובי, 12/08/06 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    איזה מן הישג זה יציאה הדרגתית (ל''ת)

    אלי, 11/08/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אירן הבאה בתור

    מלחמה, 11/08/06 23:57

    הבעיה שלנו ושל כל העולם היא אירן במקום לבזבז את הזמן שלנו עם החיזבללה ההינו צריכים לחסל את אירן. הרי שכל הבעיות בעולם מתחילות משם עם זה קשר עקיף או ישיר. אז תסתכלו קדימה ותתחילו להיתכונן למלחמה הרציני והחשובה מכל אירן כי אחריה היה לנו שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    על הר דב לא מדברים

    אילן, 11/08/06 23:53

    נציגת בריטניה ענתה לשאלה של וולף פליצר
    שהיא לא מעונינת לדבר על מה שההסכם אומר על חוות השבעא...

    משהו מסריח.

    היא אמרה שהיא מעונינת כרגע בהפסקת אש שתביא לשלום.

    היא לא מבינה שאם לא יהיה הסכם עכשיו
    על הר דב הלחימה תחזור עוד
    כמה חודשים ואז האירנים יהיו כבר מסודרים.
    אגב היא נראית כמו אחת מ4 האמהות

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט, ניהול כושל של המשבר. מי בכלל יבחר בך בפעם הבאה? (ל''ת)

    ישראלי, 11/08/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מניאקים. תחזירו את החיילים שנרצחו לשווא.

    אודי, 11/08/06 23:51

    צהל נכנס למלחמה ויצא חלש משהיה לפניה.
    זה מחדל. ותועבה שנעשתה בידי שונא ישראל אולמרט(ד).

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    המלחמה הבאה היא נגד אירן!!!

    מלחמה, 11/08/06 23:49

    זאת המלחמה האמיתית שתביא אולי באמת לשקט באזור. הרי הכל מתחיל משם והיא הגורם לכך שאנחנו סובלים וגם העולם אם בישיר או בעקיפין. במקום לבזבז את הזמן שלנו נגד החיזבללה ההינו צריכים ללכת ישר לשורש אירן.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מלכודת מוות לישראל

    ארז, 11/08/06 23:49

    זהו תרחיש אימה שעולה במוחי
    שלושת האוגדות (רוב חטיבות הסדיר וחלק גדול מהמילואים) הכח האכותי והטוב ביותר שברשות צה''ל נינכס לעומק דרום לבנון לפנות בוקר יוצאים מכל החורים הבונקרים והישובים בין 3000 ל8000 לוחמי חיזבאללה ומבצעים מתקפת התאבדות על כוחתנו בנשק קל וכמובן בנ''ט הבלגן חוגג. בדיוק באותה שעה הסורים מפגיזים בימדויק( הם מסוגלים יש להם טילים ותותחים טובים בהרבה ובמספר רב ) את כל בסיסי חיל האויר ושאר נקודות הסטרטגיות ובאותה עת שוטפים את רמת הגולן בשיריון חיר וקומנדו.
    צה''ל מתחיל לגיס מילואים (שכולנו מבינים היום מה עלוב כושר הלחימה שלהם) ומנסה לעצור את המתקפה ...... מכאן תמשיכו לדמיין איך זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • בוא אתן לך תרופת הרגעה

      תסריטאי, 12/08/06 00:17

      התרחיש שלי אומר שהסיפור מסתיים מהר באופן שכזה :
      אבדות גדולות יהיו לנו בשעות הראשונות , אבל לאחר מס' שעות לא גדול דמשק תהפוך לפטרייה גדולה של אבק ואש .
      סוריה כולה תימחק מעל פני הגלובוס .
      וזה יקרה ע''י אותם טילים ארוכי טווח בעלי ראשי נפץ טקטיים , שמוחזקים בידינו .
      איך היתה הגלולה , לא כל כך מרה נכון , אז תבלע ותנוח .

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא הישג ולא נעלים

    מירון, 11/08/06 23:49

    15000 משגחי כשרות? מי יפרק את חיזבאללה מנשקו? מי ימנע את הכנסת נשק דרך סוריה סיניורה המופקרת לא תלך על אימות חיזבאללה זה בטוח. בריחה של אהוד 1 הביאה אותנו למצב בלתי נסבל , בריחחה של אהוד 2 תביא אותנו למצב קטסטרופלי.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רב-מכר ''אם כל הכניעות'' מאת אולמרט (ל''ת)

    עצמון, 11/08/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אם אלה הישגים, עדיף להחזיר ציוד וללכת. (ל''ת)

    אולמרט פחדן, 11/08/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חרא של הסכם - אולמרט הביתה!

    עוז, 11/08/06 23:47

    נפגש בבחירות חתיכת דרעק!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מחדל. ספין של אולמרט (ל''ת)

    הצעת בזיו למדינ, 11/08/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הצפון בחר קדימה ועליו לקבל קטיושות בדין (ל''ת)

    אריק, 11/08/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זאת אומרת שהחטופים אצלנו בשעה 01.05? או מתי בדיוק? כי נכנס פה

    לסחבת רון ארד, 11/08/06 23:42

     

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שלום עם לבנון הפתרון היחיד

    עידו, 11/08/06 23:42

    יכול מאוד להיות שאולמרט הרס את המדינה. עכשיו כשהחיזבאללה יודע שאין לנו תשובה צבאית להתקפות שלו, למה שהוא יפסיק לירות טילים? ברור שהאו''ם לא יכול לעצור את זה. עדיף היה להיכנס למשא ומתן עם החיזבאללה על חילופי שבויים ולהימנע מלגלות לכל העולם הערבי שהצבא שלנו אימפוטנט. עכשיו הפתרון היחיד זה לעשות שלום עם לבנון, מה שברק היה צריך לעשות לפני שש שנים. נצטרך גם לאמן את צבא לבנון כדי שיהיה כוח משמעותי. אם לא יהיה הסדר מדיני עם לבנון- הטילים ימשיכו כל הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לבנונים ?.אולמרט השתגעת יותר

    ערד, 11/08/06 23:42

    מטרות לחיזבאללה יצברו נשק. הם לא אמינים חיזבאללה = לבנונים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולמרט תתפטר- לשווא מתו 130 מבנינו!!

    יוסי, 11/08/06 23:42

    הכל בכדי לחזור לאותו מצב- טקטיקן גרוע ההססנות שלך עלתה לנו בדם!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולמרט וקדימה החזירו אותנו אחורה (ל''ת)

    ברק, 11/08/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רק כח רב לאומי-יוניפיל בושה הסכם כניעה

    המטיף, 11/08/06 23:41

    אסור להסכים רק כח רב לאומי מנאטו כמו בסרייבו -כל פתרון אחר סיבוב נוסף בעוד שנה חייבים למחוק את דרום לבנון השיעית כולם שם תומכי חמ''ס שיהיה ברור צבא לבנון 70 אחוז שיעים פשוט 8000 לוחמי חיזבאלה ילבשו מדי צבא לבנון וישבו שוב על הגדר-ההסכם הוא הסכם כגרוע יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולמרט מסובב הסכין בגב הנופלים בזובור (ל''ת)

    ''בחרתם בי ?'', 11/08/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרץ הביתה ומהר .................................... (ל''ת)

    רוץ הביתה, 11/08/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גרוע אולמרט תתפטר (ל''ת)

    פנסיונרים אמרת, 11/08/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כנסו חשוב!!!

    קורן גרינשפון, 11/08/06 23:37

    החלטת מועצת הביטחון של האו''ם תצביע עוד זמן קצר על הסכם הפסקת האש ואולמרט ופרץ אישרו השתלטות קרקעית על הליטני. לפי ראייתי שניהם סומכים על הספקת אש ויודעים שהגעה עד לליטני לא תתאפשר (אין זמן) ולכן הם אישרו את הפעולה מתאמים פוליטים כדי לפנות לקהל הבוחרים ולהראות להם שים שלהם את האומץ אך פשוט נגמר הזמן. מדובר בהתנהגות צבועה... אשמח עם תעמיקו ותחקרו אתת הנושא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל העם כבר לא יכול ללא צביעות (ל''ת)

      מירי רגב, 12/08/06 01:32

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כרוזים מעל י-ם: תפנו את אולמרט מהממשלה!!! (ל''ת)

    מצביע קדימה, 11/08/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מלכודת מוות לישראל

    ארז, 11/08/06 23:37

    זהו תרחיש אימה שעולה במוחי
    שלושת האוגדות (רוב חטיבות הסדיר וחלק גדול מהמילואים) הכח האכותי והטוב ביותר שברשות צה''ל נינכס לעומק דרום לבנון לפנות בוקר יוצאים מכל החורים הבונקרים והישובים בין 3000 ל8000 לוחמי חיזבאללה ומבצעים מתקפת התאבדות על כוחתנו בנשק קל וכמובן בנ''ט הבלגן חוגג. בדיוק באותה שעה הסורים מפגיזים בימדויק( הם מסוגלים יש להם טילים ותותחים טובים בהרבה ובמספר רב ) את כל בסיסי חיל האויר ושאר נקודות הסטרטגיות ובאותה עת שוטפים את רמת הגולן בשיריון חיר וקומנדו.
    צה''ל מתחיל לגיס מילואים (שכולנו מבינים היום מה עלוב כושר הלחימה שלהם) ומנסה לעצור את המתקפה ...... מכאן תמשיכו לדמיין איך זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כותרת הכתבה ''מסריחה'' מאדלריזים

    גלעד, 11/08/06 23:36

    יש תחושה לא נעימה שהכותב מנסה לשחרר ספין על הכשלון הברור לכל.

    אדלר וחורב . כל הכבוד נצחתם בקרב , אבל לא ניצחתם במערכה. אנחנו נכריע אותכם בסוף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הרתעה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מדינה ללא הרתעה, 11/08/06 23:36

    אין הרתעה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מחר סוריה תתקוף.
    מחר יקום ארגון זהה לחיזבאללה ויתקוף אותנו משטחים מאוכלסים .
    מחר אירן תתקוף.

    לא משנה מה אולמרט אומר. לא משנה מה הבריטים אומרים!

    הערבים רואים את הקרב בתור השג שלהם !!!!
    והם יעשו הכול ! הכול ! כדי לחזור על הצלחות החיזבאללה !

    הרתעה -ביי ביי !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כשלון צבאי.שרהבטחון והרמטכל-הביתה (ל''ת)

    דני, 11/08/06 23:34

    הגב לתגובה זו

    • גם מופז ואולמרט

      קצין בכיר מיל, 11/08/06 23:59

      7 שנים הנהיג מופז צבא שאימץ נוהגים פסולים שמנעו ממנו להלחם ביעילות

      יחצנות (על ידי רוני דניאל) הוו תחליף להכנת צה''ל למלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט: אתה מדבר על פנסיונרים??? (ל''ת)

    מצביע קדימה, 11/08/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תיחלת גוג ו מגוג

    הנביא, 11/08/06 23:30

    כל החודש התעסקו בתפל ובנתיים אירן ממשיכה עם פצצת אטום. וכשתהיה לה פצצה היא (אירן) תוריד את כל הערבים מסביב לברכיים. (ירדן,אירק,מצריים,לבנון,סוריה...).
    תזרוק פצצה על ישראל. ארה''ב תתרב. ואז אירן תגיד שתשתמש בפצצה נגד כולם ללא הבחנה. ארה''ב תיסוג ואת ישראל יתנו קורבן כדי שיהיה שקט. זו היא תחילה של הסוף של אימפריה האמריקאית

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק. יש לנו עסק עם טמבלים שלא למדו היסטוריה. (ל''ת)

      ההיסטוריה חוזרת, 11/08/06 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט לך הביתה! תתפטר!!! (ל''ת)

    רמי, 11/08/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לרוץ (עד הליטני) ולספר לחברה (ל''ת)

    גומר מהר, 11/08/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט חיסלת את קדימה!! (ל''ת)

    מצביע קדימה, 11/08/06 23:27

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט חיסלת את קדימה!!!

      שלום, 11/08/06 23:57

      לא רק אולמרט אשם. אנחנו כולם דחפנו לקיצוץ התקציב הצבאי.
      מי שנכשל הוא הצבא ולא אולמרט. שנים של הזנחה של הכוחות הלוחמים בתמורה להוספת כוחות לחיל האוויר ולהזנה והנעת צבא שמן ובלתי יעיל.
      לוחמי מילואים הזקוקים לנדבות על מנת להגן על עצמם עם אפודים קרמים. מטוס F16 אחד פחות שווה את חיים של עשרות עם לא מאות חיילי חי''ר !!!

      הגב לתגובה זו

      • מאז ומעולם קדימה הייתה פיקציה של רודפי כסאות (ל''ת)

        להחזיר את רבין, 12/08/06 01:34

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולמרט תתפטר (וגם פרץ)

    ברק, 11/08/06 23:26

    כשלון בניהול מלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ב יום שישי 11.08.06 הננו מודיעים על כניעתה של מדינת ישראל (ל''ת)

    איל, 11/08/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זה בדיחה או מה? אני לא מאמין, לא רע לישראל?

    חגי, 11/08/06 23:21

    הספין דוקטור הכי ממולח לא יהפוך את החרא הזה שמשתין על ישראל להצלחה. אולמרט פרץ חלוץ ושאר האפסים שהביאו אותנו להיראות חלשים -קאפוט

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נו למדתם לקח..?

    ירון, 11/08/06 23:20

    לכל מצביעי ''קדימה'' והשמאל הקיצוני, לנהל מדינה ומדיניות מצריך מנהיגות אמיתית ו''לאומנות'' שורשית, כל אחד ואחד מאיתנו נושא באחריות למחדל המנהיגותי הקולוסאלי הזה..

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט 130 חיילים ואזרחים נהרגו סתם!!!!

    אבי, 11/08/06 23:18

    כשמחליטים לצאת למלחמה יוצאים למלחמה זה שחור או לבן אין באמצע.
    ההססנות שלך עלתה לנו בדם יקר.
    עדיף שלא ההית עושה שרירים מלכתחילה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון ביותר (ל''ת)

      שמוליק, 11/08/06 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    רגע ומה היה עד לפני המלחמה?

    מיטל, 11/08/06 23:17

    לא היה שם כוח של אום שהיה אמור לפקח על מה שקורה שם?חייבים להבין שאי אפשר לסמוך על אף 1 אף מדינה אחרת לא יכולה להגן עלינו מפני אוייבנו רק אנחנו ,עברנו את זה במלחמת העולם ה2 כשכול העולם עצם את עיניו כשרצחו לנו 6 מיליון יהודים כולם המשיכו בחיים היפים שלהם ובשגרה שלהם כשאנחנו הומתנו כמו חיות ללא כבוד וללא צלם אנוש !!אסור להפקיד את ביטחוננו לאף מדינה אחרת רק אנחנו יכולים לעשות את זה הכי טוב !!גם לפני המלחמה חטפו לנו חיילים ושום כוח אום לא עזר אז!איפה הם היו כשהחיזבאללה התכוננו לכול מה שקורה היום?האם הם לא ראו את התכוננות שלהם?הם הרי התכוננו כמה שנים לכול הלחימה הזאת ..איך נוכל לסמוך עליהם שהם לא ירדמו בשמירה שוב?זה כול כך ברור כול מדינות אירופה היו שמחים לשמוע שמדינת ישראל מושמדת חצי אירופה סובלת מאטישמיות שמתחזקת מיום ליום ולכאלו אנשים נתן להגן על ביתנו?
    חייבים להראות להם שיש לנו את הכוח להגן על עצמנו ,חייבים להלחם!!חייבים להראות להם של מי היד יותר חזקה!!
    אולמרט ידעתי שזה מה שיקרה לך בקרוב מאוד אתה תמצא את עצמך מחוץ למשחק המלוכלך שאתה משחק בו כי זה מה שאתה רגיל להתעסק רק בשחיתויות ובשקרים ,לך תנהל איזה עיר אחרת אבל תעשה טובה תן לאנשים יותר מנוסים ומיומנים וכמובן חזקים לנהל את המערכה הזאת נגד בני העוולה ,תן לביבי לתפוס את מקומך ולהראות להם שבשבוע אנחנו מחסלים את כול מי שהעז להרים את הראש נגדנו !!
    יש לנו את הכוח ויש לנו את האפשרות אם לא עכשיו לא ירחק היום שאסון נוסף גדול ביותר ינחת על מדינתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נסראללה ינגב עם החלטת האום ועם המשפטנים שלנו (ל''ת)

    רב-מכר ''הכניעה'', 11/08/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כנסו כנסו

    בדוי, 11/08/06 23:16

    ממשלת זיגזג לא החלטית אשר גרמה נזק עצום למדינה ולצבא הנהדר שלנו כל העולם עכשיו צוחק עלינו אתם הפוליטקאים כולל הרמטכל מזלזלים באינטיליגנציה של העם וחוטאים ביהירות ומי משלם את המחיר העם כמובן. במקום להכנס למלחמה כמו במלחמה בהחלטיות ומנהיגות כדי לנצח פחדנים שכמותכם לאן נגיע אתכם רק לגהנום אנשים תגיבו!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בושה וחרפה

    דני, 11/08/06 23:12

    ניסוג ונקבל שני חטופים? בינתיים נהרגו יותר מ 100 איש.
    התנאי היחיד לזה שלא נלך עד הסוף הוא כניעה של החיזבאללה והשמדת כל הטילים והרקטות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא להפסיק את הלחימה!!!

    בני, 11/08/06 23:11

    אסור להפסיק את הלחימה עד שהחיבאללה יפורק מנישקו ןיחזיר את השבויים ללא תנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט פרץ חלוץ הביתה

    לביא, 11/08/06 23:10

    כשלון צורב. לא השגנו דבר. עסקת שבויים אפשר היה לעשות גם בלי המלחמה. חבל על ההרוגים שלנו שמתו לשווא.חבל על תושבי הצפון שסבלו במקלטים המסריחים והכל לשווא.
    בגלל הטירונים האלה איבדנו סופית את ההרתעה. ארגון טרור שירה אלפי טילים על ישובים שלנו לא שילם המחיר על כך. אוגדה אחת של הצבא האירני ניצחה את צה''ל הגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא לקבל את ההצעה !! ר ק כ ו ח ר ב ל א ו מ י !! (ל''ת)

    ללל, 11/08/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אז מה נסגר בסוף?

    ד, 11/08/06 23:09

    מרחיבים את הפעולה או לא?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכל המטומטמים שמגיבים כאן

    יגאל, 11/08/06 23:09

    רק אתמול שיבחתם את אולמרט וקשרתם לו כתרים. מה קרה פתאום? התהפכתם?
    חתיכת חולירות. לא צריך טובות. אולמרט מסתדר למזלנו גם ללא תמיכתכם וללא הפרשנויות שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט אינו יכול,אינו מתאים,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גבול עליו (ל''ת)

      בנגי, 11/08/06 23:35

      הגב לתגובה זו

    • אתה חולירה משלום עכשיו סתום את הג'ורה יחד עם שמאלמרט (ל''ת)

      שלמה ג, 11/08/06 23:36

      הגב לתגובה זו

    • צהל קיבל אור ירוק

      שאנה, 11/08/06 23:42

      לאולמרט, די עם ההשפלות

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מיוחד

      טאבולה ראסה, 11/08/06 23:50

      ובטח גם מצביע קדימה מובהק .
      יושב במרכז הארץ ומתרברב.
      בקרוב אצלך ישיבה במקלטים , שחצן טיפש .
      ואם לזה אתה קורא ראש ממשלה שמסתדר , אז הרבה יותר מתאים לכנות אותו ואותך 'מתהפכים'

      הגב לתגובה זו

    • ליגאל המטומטם מהמרכז!

      עוז, 11/08/06 23:53

      אם אתה מעדיף ללכת כמו כבשה פתיה ארי הדרעק הזה, שהכניס אותנו למלחמה בשביל ''לחזק את ההרתעה הישראלית'' ומתכוון להפסיד אותה ולהשפיל אותנו - אתה המטומטם האמיתי!
      אין שום הישג אמיתי במלחמה הזו עד עכשיו! והחיזבאללה ניצח: הם החזיקו מעמד, שידרת הפיקוד שלהם לא נפגעה, יש להם עוד הרבה רקטות, הם הרגו 130 אנשים בישראל, המטירו אש וגופרית על הערים שלנו, השפילו את צה''ל ה''חזק'', חיסלו סופית את ההרתעה שנשארה לנו והראו לערבים שאפשר לכסח את צה''ל ולצאת מזה ב''הסכם מדיני''.
      - כל עוד חיזבאללה על הרגליים - אנחנו הפסדנו. ובאשר לזה שאולמרט לא צריך אותנו - אנחנו לא צריכים אותו יותר. המדינה זקוקה להנהגה אמיתית שיודעת לקבל החלטות ולעמוד בהם, להביא ניצחון, ולא להתקפל מול כל משב רוח. זו הייתה יכולה להיות שעתו הגדולה של אולמרט - הוא יכל לצמוח מדרגת פוליטיקאי אפור למנהיג - אבל האפס העדיף להשאר פוליטקאי סוג ב'.
      נפגש בבחירות הבאות חתיכת מטומטם!!!

      הגב לתגובה זו

    • לך תישן על האף!! כתרים?! מאיפה המצאת תשטויות האלה?! (ל''ת)

      אני, 12/08/06 01:13

      הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      עודד, 12/08/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אורי מתגובה 14 -ריגשת אותי עד דמעות.הלוואי שבנך

    נועה, 11/08/06 23:09

    וכל חיילי צה''ל יחזרו לביתם בריאים ושלמים.תהיה חזק!!!
    מאחות לטנקיסט שעדיין לא קיבל צו 8 אבל מאוד מבינה ומזדהה איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מכולת לא מסוגלים לנהל

    מושון, 11/08/06 23:09

    כשפרצ אמר שהוא רודף שלום ,לא ידעתם שהוא מתכוון לרדוף אותו עד ביירות.האמת ,גם הוא לא ידע .אלא מה ,כאשר מפגינים חולשה מול אוייב צמא דם ופנאטי ,בין אם חמס או חזבזבל זה מה מקבלים .ג'ימי קרטר וויתר לאיראנים שפרצו לשגרירות ארה''ב בטהרן . קלינטון וויתר לטאליבן כאשר פוצצו פבלי בוגה עתיקים באפגניסטאן. מי שלא רואה קשר בין זה לקורה היום בעולם ,ממגדלי התאומים לרכבת התחתית לניסיון השבוע להפיל מטוסי נוסעים [לא אומרים להו כמה -למה?] ,מי שרוצה לדבר איתם-לדבר על מה ?אנשים אלו מסוכנים לעצמם ולנו . נסראללה רוצה לשחרר את ירושליים.על מה נדבר איתו ?אבל זה לא הדיון. ממשלת ישראל הצליחה לסגור הסכם.לא ידעתם? כן ,יש הסכם [עם אגד] ומילואימניקים שנוסעים למות יזכו מאתמול לנסיעת חינם. כחו דקה למחשבה רצינית : יודש זה לקח,כמה מילואימניקים כבר לא צריכים את זה? זאת הרמה האמיתית של המנהיגים שלנו .לכן יש חיילים ללא ציוד מתאים ,אוכל ומים,בלבנון. לכן נרקבים החלשים ביותר במקלטים בצפון ,בזמן שאדם אחד ,מי שרדפו אותו רק לפני חודשים ,הקים עיר על שפת הים וגאל אלפים מחרפת הבונקרים.לכן לא פלא שצה''ל אוכל קש. אותם מנהיגי דמה עוצרים אותו מלפעול ,מונעים שימוש בפצצות דלק וחומרים שלא ישפיעו לטובה על עתידם כרודפי שלום ,ובהזדמנות זאת מתווכחים בישיבות ממשלה לא על טיב ההצעה של מופז .לפרץ לא חשוב איך צהל ינצח .יש לו אג'נדה אחרת. לכן היו שם צעקות בינו לבין מופז ,והנושא כמובן -למי יש יותר גדול.כל הזמן הזה מגישה התקשורת ,בשקדנות ובלי להתעייף, דיווחים וטיווחים לחיזבלה .אותו הפרץ אמר שכדאי שידברו פחות. נו ,ומה קורה מאז?תגידו ,מי פה השר הממונה על ביטחון ? הוא באמת לא יכול להשתיק את כתבינו צמאי הדם [של אחרים] והתהילה .אני קורא לתושבי הצפון לחפש את התצפיתנים האלו והפריע להם לשדר בכל דרך.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''סדין אדום''. נוע, נוע, סוף. (ל''ת)

    ותקראו לי, 11/08/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קריאה לשחרור חיילים? דפוקים

    יוני, 11/08/06 23:06

    מה זה קריאה אם לא משחררים אותם בשביל מה עשינו את כל זה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כמה חיילים שווה אגו פגוע? אז נכון שלא

    יורן, 11/08/06 23:05

    הרגנו את כל הטינופות, ונכון שעדיין נופלות קטיושות, ונכון שכל הפוליטיקאים מהאופוזיציה והאקס גנרלים צועקים שהם היו עושים הכל טוב יותר. אבל זאת עובדה שניצחנו חד משמעית, ובגדול. מתי יבינו כאן שאי אפשר להרוג אלפי נבלות מאומנות ומצוידות בחודש ועל כל אחד שייהרג יהיו מאה חדשים. המטרה רבותיי היא להחזיר את השבויים בחיים (ואת שאר הלוחמים), להעיף את האויב מהגבול ולגרום לאויב להירתע ההרפתקנות בעתיד, אחרי שהכל ייגמר יבינו הכל שהמטרות האילו הושגו ואין צורך להיכנס עד לליטאני, להיכנס יהיה קל יחסית, אבל אים לא ננצל את היתרונות שבהסכם אנחנו ניתקע ללא צורך בצרה יקרה מאוד. החיזבאללה הוא בלבנון. והוא יישאר בלבנון. וגם אים נהרוג את כל לוחמיו, הוא יגייס חדשים. מה שחשוב זה ההסכם שירחיק אותו מהגבול, בלבד!

    הגב לתגובה זו

    • יורן - בשבלב זה הפסדנו - צריך להודות!

      עוז, 11/08/06 23:55

      והפכנו את חיזבאללה למיתוס הערבי החדש.
      תודה רבה אולמרט!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט תתפטר- הפסדנו, אין שום הישג (ל''ת)

    עדו, 11/08/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עוד טיוטה מרצה כזאת ואבדנו (ל''ת)

    אורי, 11/08/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אומרט אפס - הכשלון הזה ירדוך אותנו הרבה שנים וישפוך עוד הרבה דם פה (ל''ת)

    סתם אחת, 11/08/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמרט - ראש ממשלה חלש !!! (ל''ת)

    ירון, 11/08/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ההרתעה שלנו בקרשים!!! הרוח של חיילנו שמכירים את מחדלי הצבא-בקרשים.

    מודאג מאודֱ, 11/08/06 23:00

    אולמרט וחלוץ שברו את רוח חיילנו ועמנו!
    הם הצליחו לעשות את מה שהחיזבאללה לא חלמו לעשות!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אהוד ברח 2

    מוסטפא אלחנטריש, 11/08/06 22:58

    ראש ממשלה שלומיאל שהססנותו גרמה לבלבול בצבא, דוחה את המלחמה למועד מאוחר יותר ובמחיר גבוה יותר.
    אין זה חדש שכן קודמו היה שרוי בתרדמת 6 שנים וזה שלפניו (''החייל מס' 1 פפפפחחחחחחח) ברח פעם אחר פעם.
    לא שנושאי התפקידים הבכירים שמתחת לשלומיאל יותר טובים ולמעשה כל השלטון רקוב.
    אין מעוף, אין יצירתיות, אין תוכניות אין מהלכים שיביאו לשינוי דרמטי , הכל רק טלאי על טלאי וכסת''ח מהגדול עד הקטן.
    אתה וכל השלטון נכשלת בגדול (גם ''הפינוי הגדול'' מגיע אחרי הפסקת האש כנראה).
    נכשלת לך הביתה לאשתך וביתך אני בטוח שתוכל למצוא עבודה בשכר מינימום ואולי אפילו להחליף את מרטין פלדמן אלא שאתה לא מצחיק .
    בקיצור נמאסתם מושחתים עבי כרס ומדושנים בשכר עתק וטובות הנאה מקרבתכם לצלחת .
    לכו הביתה ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק מכל הלב

      מוסטפה אלחנטיש2, 12/08/06 00:21

      אדון מוסתפנ אלחנטריש אתה צודק במאה אחוז
      פשוט הראתה להם מאיפו משטין הדג
      ישראל צריכנה לתקוף בכל הכח והיא יכולה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא רעה = גרועה מאוד (ל''ת)

    פרשן ונביא, 11/08/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט ופרץ יאללה לכו הבייתה - לוזרים עצובים שכמותכם...

    צביקה, 11/08/06 22:57

    ואתה פרץ אל תשכח לקחת איתך את המגהפון כשאתה הולך הבייתה. ושתיהיה בבית משועמם תזכר איך לעגת לגהרלים בדימוס ממפלגתך?!?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט צוחק על כולנו. שיתבייש (ל''ת)

    הספינים של אולמ, 11/08/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חשבתם שאתם בוחרים מילקי? (ל''ת)

    המטיף, 11/08/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמאלנים עופו מהשלטון .תבוסתנים (ל''ת)

    חש בושה, 11/08/06 22:53

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט שחרר אותנו ממך (ל''ת)

      פטריוט, 11/08/06 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    היכן כול המליארדים שצהל מקבל?

    אבי, 11/08/06 22:50

    היו צריכים לגמור עים חיזבלה אחרי שבוע

    אין תרוצים כמו במלחמת המפרץ

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל זה לא מה שהיה פעם (ל''ת)

      תתעוררו, 11/08/06 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט תתפטר שמאלן תבוסתן (ל''ת)

    פטריוט, 11/08/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גאידמק וליברמן להנהגת המדינה

    ישראלי עייף, 11/08/06 22:47

    הממשלה הנוכחית נכשלה הגיע הזמן לקול חדש שלא מתקפל.
    אין ספק שהממשלה הזו היא ממשלת שלום ולא מתפקדת בזמן מלחמה ולכן היא תיפול אחרי המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן הו האתיד של אמדינה שלנו (ל''ת)

      ליחבוש את לבנון, 11/08/06 23:11

      הגב לתגובה זו

      • אתה יכול להסתלבט על מי שאתה חושב שם נחותים ממך,אך אתה זבל! (ל''ת)

        סרגי לזבל, 11/08/06 23:40

        הגב לתגובה זו

        • סרגי לא הבנתה 24 הוא ימני תומך

          מבין, 12/08/06 00:16

          בליברמן

          הגב לתגובה זו

    • גאידמק??? שלטון המאפיה אתה מתכוון?

      דווקא נמרץ, 12/08/06 00:12

      אמנם יש לו קריירה צבאית מפוארת בישראל, אדם צח ונקי, בעל נסיון מדיני רב (מקווה שהעייף מבין זה בציניות..)

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אולמרט מנסה לשקם את המחדל שלו בדם חיילינו (ל''ת)

    לא מאמין שחלוץ, 11/08/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם כל הספינים מבית היוצר של אולמרט אדלר

    אמת אחת, 11/08/06 22:43

    נותנים אור ירק לפעולה ומצד שני מסכמים על הסכם כניעה בחסות משקיפים יענו מה רציתם אישרנו פעולה צבאית אבל העולם עצר אותנו
    אייל ארד חשפנו אותך....
    מעניין אם פרץ וחלוץ שותפים???

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כניעה מוחלטת של אולמרט. תתפטר. בפעם הבאה אני חוזר לליכוד. (ל''ת)

    יחיאל, 11/08/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמישהו ישים את ליברמן ר''מ במיקום

    אולמרט אכזבה, 11/08/06 22:42

    ה זיג זג הזה שאולמרט עושה לצה''ל רק פוגע בו.העיקר שאולמרט זעק 3 פעמים בסנאט בביקורו בארה''ב 'לא ניכנע לטרור'
    כמה אירוני הוא נותן הפסקת אש כניעתית לאירגון טרור מיספר שתיים בעולם היום אחרי אל קאידע.רק ליברמן !

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן חוץ מלהסיט נגד ערבים ,הוא 000000000000000000 (ל''ת)

      בנגי, 11/08/06 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט - ראש ממשלה חלש !!! (ל''ת)

    ירון, 11/08/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה קורה עם השבויים?????? (ל''ת)

    נעמה, 11/08/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די עם הבכי כבר. זה מה יש. לא טוב? תעברו דירה (ל''ת)

    לא אני, 11/08/06 22:37

    הגב לתגובה זו

    • עוד זמן לא רב לחיזבאללה יהיה נשק לא קונבנציונלי

      יוס2, 11/08/06 22:52

      ואז אתה וכל שאר השמאלנים תעופו מכאן סוף סוף.

      הגב לתגובה זו

      • יוס2 - אתה טועה

        ע.ר., 12/08/06 00:39

        אי אפשר, עם כל הצער לפרק את חיזבאללה מנשקו. מי שאמר בתחילת המלחמה שאפשר לפרקו מנשק היטעה אותך. טילים למרחק רב הוא יכול היה לירות לפני תחילת המלחמה מביירות והוא יוכל גם בעתיד. אז מה אתה מציע - שנכבוש את ביירות?

        אין כאן כל קשר לתבוסתנות או שלאנשי שמאל או ימין . יש עניין של מה ההצעה הזאת אומרת לנו, מה היא אומרת ללבנון ואיך היא משנה את פני האזור. אני לא משוכנע שההצעה טובה לנו, אאבל גם לא יודע אם היא לא הרע במיעוטו. אני לא יודע אם מבצע צבאי גדול יותר טוב לנו או לא. ולמען האמת, גם אתה לא. אז עדיף שלא תהיה פסקן

        לילה טוב, ממילואימניק-שמאלן-שאף פעם לא יברח מהמדינה שלו

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    שלא ינסו למכור לנו את הבכורה בנזיד עדשים

    אייל, 11/08/06 22:34

    לא מקובלת המלכודת שהצעה טומנת לישראל.
    אימברגו על חיזבאלה?...אנשי האו''ם בעצמם יביאו להם נשק ..שלא לדבר על הצרפתים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט זה מאד רע ליהודים. העם לא מטומטם וכולם מבינים את תרגיל הערב.

    תתחיל לארוז אתה, 11/08/06 22:33

     

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כישלון

    אלמוני מאוכזב, 11/08/06 22:33

    אני לא נמנע עם מחנה ימני או שמאלי אני מרגיש במרכז אך לאור מה שקרה וקורה עם הממשלה ומה שקורה בצהל אני מאוכזב בגדול עם ככה הדברים אולמרט צריך ללכת הביתה מיד וכן פרץ והרמטכל כולם אחראים על המחדל שקרה במלחמה שבא ברחנו
    עם כל המשתמע מכך כל ההתנהלות הייתה חובבנית מבחינת המנהיגות
    ורואים את התוצאות המאזבות והקשות הם צריכים לפרוש מיד

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    משקיפים ללא יכולת צבאית!!!?????

    סער, 11/08/06 22:33

    ביזיון.
    אם מקבלים את ההחלטה שאומרת שאין לכוחות הבינ''ל סמכות להשתמש בכוח אז אסור לקבל את ההחלטה!!!
    חזרנו לנקודת ההתחלה!!!
    ובפעם הבאה הם יגרמו לתושבי הצפון להיות חצי שנה במקלטים!!!
    לא מקובל!!
    תאמינו לי שתושבי הצפון מעדיפים (יחד עם הרוב השפוי של עם ישראל)
    להיות עוד שבוע במקלטים ושבשבוע הזה צה''ל יקבל את הפקודה להשמיד את דרום לבנון כליל ואז נקבל הצעה נורמלית!
    1. חטופים ישוחררו ללא תנאי.
    2. כוח רב לאומי בעל סמכות אכיפה!
    3. פירוז השטח מדרום לליטני
    4. הפסקת ירי הקטיושות!
    5. ללא אזכור לחוות שבעא!

    הגב לתגובה זו

    • ומי יילך להילחם??? אתה??

      עידו, 11/08/06 23:36

      יכול מאוד להיות שאולמרט הרס את המדינה. עכשיו כשהחיזבאללה יודע שאין לנו תשובה צבאית להתקפות שלו, למה שהוא יפסיק לירות טילים? ברור שהאו''ם לא יכול לעצור את זה. עדיף היה להיכנס למשא ומתן עם החיזבאללה על חילופי שבויים ולהימנע מלגלות לכל העולם הערבי שהצבא שלנו אימפוטנט. עכשיו הפתרון היחיד זה להחזיר שבויים ולעשות שלום עם לבנון, מה שברק היה צריך לעשות לפני שש שנים. נצטרך גם לאמן את צבא לבנון ולצייד אותם. שהם יישברו את הראש איך לעצור את נסראללה.

      הגב לתגובה זו

      • עידו היחיד שאימפוטנט זה אתה!

        סער, 12/08/06 00:12

        יא אפס אין לך מושג בכלל על מה שהצבא מסוגל לעשות...אתה בטוח איזה אפסנאי חסר שכל (כמו פרץ).
        אם לא נקבל תנאים נורמלים אסור לקבל את ההצעה!
        עם כל הצער בדבר ההרוגים אשר לחמו בגבורה (שאין אף צבא שיכול לספר על מעשי גבורה ועל אהבה בין אחים כמו אצלינו) צריכים לתת מכה אנושה לחיזבאללה וללבנון!
        וכן צריך להשמיד את כל תחנות הכוח בלבנון!
        לנתק את זרימת המים שם
        ואז כאשר הם על סף מוות הם יקבלו עסקה נורמלית ולא עסקה שמביישת את מי שכתב אותה

        הגב לתגובה זו

    • סער, כל הנקודות שמנית כבר מצויות בהסכם... (ל''ת)

      אולי תקרא קודם, 12/08/06 02:03

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט לך הביתה ואל תסמוך יותר

    מצביע קדימה לשע, 11/08/06 22:33

    על קולי בבחירות. עשית כמעט כל טעות אפשרית ולעיתים נראית כאילו עוזר לחיזבוללה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמן!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עוז, 11/08/06 23:56

      הגב לתגובה זו

    • שטויות (ל''ת)

      שלומי, 12/08/06 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    היכן הנוסח

    קורא, 11/08/06 22:32

    אל ג'זירה פרסמו את הטיוטא למה היא חסרה כאן

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להוסיף תנאי , שח''כ הערבים תומכי נסרללה יעברו ללבנון בתמורה לשבויים (ל''ת)

    ד''ר א. סוציולוג, 11/08/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הספין של אולמרט צלח. אדלר

    אולמרט הביתה, 11/08/06 22:30

    ושות' תתביישו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בוא נודה על האמת 2......

    ישראלי, 11/08/06 22:29

    אנחנו מחכים לאו''ם כי מה זה השטויות האלו לא נצליח לעשות כלום כי גם נגיד חיסלנו את כל המשגרים כל המחבלים 3000 מחבלים יאללה חיסלנו אותם אז מה יקח להם שבוע אם לט פחות להיתארגן שוב ומה אז ח'ברה זו לא מדינה זה ארגון טרור אי אפשר להילחם בהם אם זה היה נגד סוריה סבבה או אהלן וסהלן הייתי ממיין להם תתחת אבל זה נגד ארגון כזה ''שאף אחד לא לוקח עליו אחריות '' הוא שייך לאיראן וסוריה הדבר הנכון היה לחסל את נסראאלה על ידי מיבצע אבל לא להיכנס שוב או לחכות שיפגיזו ויתחמשו פעם אחת כמו שצריך ואז למחוק שם את האזור

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט תבוסתן

    יהודה, 11/08/06 22:29

    אולמרט תבוסתן ומוכר את ביטחון ישראל
    המלחמה הזו היא מלחמה שכל השכנים מתבוננים!
    אסור לנו לעצור!
    אם יקבל אולמרט את הסכם הכניעה הזה אנחנו נדאג לפטרו בקרוב
    אולמרט לא ראוי!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    **בחירות מיד לאחר המלחמה***

    עפולאי, 11/08/06 22:28

    ולהקים ועדת חקירה לנושא כל מחדלי הדרג המדיני.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסכם הכניעה של ישראל!

    שרון, 11/08/06 22:27

    שוב ישראל לא מצליחה לנצח את חיזבאללה. להתחיל לארוז, הגלות בפתח!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט - יישר כח

    דניאל, 11/08/06 22:26

    העם איתך

    הגב לתגובה זו

    • גם החיזבאללה איתך! חזק ואמץ יא אולמרט וברץ! (ל''ת)

      חסן נסראללה, 11/08/06 23:43

      הגב לתגובה זו

    • מי איתו???!!! בטח לא אני!!!

      עוז, 11/08/06 23:57

      חרא של רוה''מ - שישלך הביתה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנא מכם תנו לאולמרט לעשות טוב

    אורי, 11/08/06 22:26

    אני אב לבן טנקיסט הנמצא בלבנון, אני עוקב בדריכות אחר כל פיסת מידע, שתביא להפסקת אש, אין לי כוחות ואני לא יודע את נפשי. אני רוצה את בני חזרה הבייתה לספסל הלימודים באוניברסיטה, לחברתו שהוא כל כך אוהב, להוריו ומשפחתו שהוא כל כך אוהב. ואתם מתעסקים לי עם כל מיני ירידות על אולמרט.
    זה מה ששרון, ברק, מופז וכל השאר הורישו לו, ועם הדבר הנורא הזה הור צריך להתמודד, תנו לאולמרט, לבני ופרץ לעשות את העבודה לטובת כולם. פחות או יותר אי אפשר להשביע את כולם.
    שבת שלום.
    אורי , אבא של טנקיסט אהוב.
    אח שכול ממלחמת ששת הימים. אין לי כוחות יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ליבי איתך - הייתי שם לפני 24 שנים !

      אריה-אריה, 11/08/06 23:09

      כולנו רוצים את יקירינו חזרה - אינשאללה הבן שלך יחזור יתחתן ויביא לך נכדים והם יכנסו שוב ללבנון כי אתה יודע היטב מה קורה. הבן שלי כבר יהיה לו דרכון זר. השתכנעתי שיש מגבלות לכוח,שמו''מ עדיף על מלחמה,שכל הישראלים הם מחרחרי מלחמה מתלהמים, שאנחנו הנאצים של המאה הזו ושחלק גדול מישראל לא רואה שום דבר חשוב למות בעבור בעבורו [ סליחה רק רפטינג בטיז אל נבי]. אם אין כוחות יותר אז נזחל לאיזו מאורה במקום אחר - ושהבן יחזור בשלום

      הגב לתגובה זו

      • הורים יקרים הצילו ילדיכם

        יש עם מי לדבר, 12/08/06 01:50

        אל תתנו להם להיות שכירי חרב של הממשל האמריקאי
        שבודק את אמצעי הנשק שלו בדם ילדינו

        שקודם יגמרו את החרא שלהם בעירק
        לפני שיהפכו אותנו לקו החזית
        במלחמות שלהם נגד אירן

        אל תהיו תמימים
        מנצלים אותנו ושופכים שמן על המדורה
        אל תתלהמו
        והלחמו על עתיד שפוי למזרח התיכון

        הגב לתגובה זו

      • תתביש לך

        מתבייש, 12/08/06 06:06

        כשצרפתים אומרים את מה שאתה אמרת אז אני כועס כשאתה אומר את זה אז אני מתבייש אנחנו נאצים?? למה כי אנחנו רוצים מדינה ?? למה כי אנחנו רוצים שקט?? למה כי החלק הנאור של העם מבין שאין ברירה אלא להלחם כדי להשיג את השקט למען עתיד טוב יותר? אל תאשים את אלו שמאמינים כי טוב למות בעד ארצנו תאשים את משה שהוביל אותנו 40 שנה במדבר כדי להגיע למקום היפה המטורף והלא שפוי שאנחנו כל כך אוהבים או את אלוהים שנתן לנו את הארץ המובטחת ארץ זבת דם בלי דבש ואנחנו כמו מטומטמים נלחמים על פיסת אדמה שאין בה כלום אבל אין לנו ארץ אחרת ואם אתה חושב שדרכון זר יציל אותך אז אל תתקשר אלינו כשתהיה שואה שניה אנחנו לא נבוא!!
        עצוב לי לשמוע את מה שאמרת אנחנו צבא שהורג את חיליו כדי שלא ימותו ''אזרחים חפים מפשע'' בצד השני!!
        אני מאוד מקווה שאמרת את מה שאמרת רק מתוך כעס של רגע ושאתה לא באמת מתכוון!!

        הגב לתגובה זו

    • ליבי איתך.

      אלון הסייר, 11/08/06 23:36

      אם הציבור היה יודע את האמת המרה שלא היינו מוכנים אזי היו מבינים את רה''מ. כלוחם וקצין ביחידת עילית אני מסכים עמך.

      הגב לתגובה זו

      • הלו הלו

        גם אזרח, 12/08/06 00:14

        מה זה התבוסתנות הזאת? לכולנו יש מחשבות, עתיד, עבודה, חברים, חברות, משפחה וכו', אם כולם רק יידאגו לעצמם לאן נגיע?

        הגב לתגובה זו

        • אל תהיה חכם גדול.האב צודק מאוד (ל''ת)

          תגובה לתגובה 14, 12/08/06 00:53

          הגב לתגובה זו

    • ליבי איתך אבל...

      יוסי, 11/08/06 23:58

      אנחנו נשלם את מחיר התבוסתנות הזו פי 1000.
      הלקח הערבי ממה שקורה עכשיו יגרום לנו למלחמה נוראית יותר בסיבוב.

      הגב לתגובה זו

    • אני אוהב אותך

      עמי ישראלי, 12/08/06 00:49

      אורי היקר,
      תגובתך נגעה ללבי.
      אני מאחל לך בכל לב, שבינך יחזור בריא ושלם.
      אני מאחל לך, שרגישותך, אהבתך ורצונך הטוב יקרינו גם על אותם אנשים, שתגובתם לכאב שונה מזו שלך.
      בזכות אנשים כמוך ניבננו וניבנה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בוא נודה על האמת.....

    ישראלי, 11/08/06 22:25

    תנו לאו''ם לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממשלת הספינים

    רותם, 11/08/06 22:24

    אוי לנו, אם זו הממשלה המנהיגה את המדינה בשעת מלחמה... ממשלה הססנית, פחדנית,ואובדת עצות... ממשלה של רכיכות וכרוכיות... איך הגענו למצב, שחבורת הזבל הזו, חסרת האונים ,מנהיגה את עם ישראל בשעתו הקשה?...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא השגנו דבר

    לביא, 11/08/06 22:23

    למעשה המצב יחזור להיות כמו שהוא היה לפני המלחמה. איום יטילים נשאר ואפילו יתעצם בעתיד.לא החזרנו את ההרתעה, להיפך.
    חבל פשוט כואב הלב על ההרוגים שלנו שבעצם מתו לשווא. צה''ל הגדול לא יכל לאוגדה אחת של הצבא האירני.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה עםפירוק החיזבאללה מנישקו-ההחלטה הקודמת

    אפרת, 11/08/06 22:17

    ההחלטה הזו לא רעה-היא גרועה !!! בהחלטה הקודמת של מועצת הביטחון הוחלט לפרק את החיזבאללה מנשקו ו...... ???
    כמו כן, מה זאת אומרת ''קריאה'' לשחרר את החטופים או שהם משוחררים או שלא !!!
    ממשלת ישראל אל תתקפלי. שילמנו מחיר כבד מדי בשביל לוותר עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רבותי, הגיע זמן התהליך ''הפסיכולוגי''. הפיכת המבצע ''להישג'' ?!

    גבריאל, 11/08/06 22:17

    אם זה לא היה ראש ממשלתנו - זה היה מצחיק!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך

      אזרח, 11/08/06 22:37

      לעמוד מול המראה ולהתחיל לאהוב את עצמך !

      אתה שונא את עצמך,
      את העם שלך
      ואת הארץ שלך !

      תעשה עם זה משהו !

      הגב לתגובה זו

      • לאזרחאחי מה אתה לוקח - תספר לחבר`ה שנדע, כך שגם אנחנו נשתמש (ל''ת)

        גבריאל, 11/08/06 22:47

        הגב לתגובה זו

      • אתה צריך להפסיק לעבוד על עצמך

        יוס2, 11/08/06 22:51

        ואנחנו לא צריכים לאהוב את אולמרט, במיוחד כשמדובר בתככן ומומחה לספינים ונדל''ן

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    בתמונה אולמרט פרץ מופז וליבני אחראים לאסון שלנו בוז לכם (ל''ת)

    רפי, 11/08/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט& כנופית מושחתי קדימה סכנה ברורה ומיידית לישראל (ל''ת)

    ורדושקה, 11/08/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    או''מ שמום - לתקוף בכל הכוח!

    אלעד, 11/08/06 22:07

    לא להתחשב באינטרסים של העולם רק האינטרסים של מדינת ישראל צקיכים להיות האינטרסים שלפיהם תלקחנה החלטות כי רק מדינת ישראל ותושביה יצטרכו לחיות עם התוצאות לעוד הרבה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה לעשות שחלק מהאינטרסים של מדינת ישראל

      לא אני, 11/08/06 22:37

      הם להיות חלק מהקהילה הבינ''ל ולא להתנהג כמו איזה אפגנים מטורפים שתוקפים לכל הכיוונים?

      ושלא תבין לא נכון- אני בעד התקיפה בהנחה שאין הסכם. אם יש הסכם צריך לכבדו גם אם זה לא אידיאלי לישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה ?

      זהבי, 11/08/06 22:39

      לא קיבלת את ליטרת הדם שלך עדיין ?

      לתקוף ?
      אחיך שם ?
      הילדים שלך שם ?
      לתקוף ?
      ואתה תשאר מאחרי המקלדת ?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שאולמרט יפסיק כבר עם הספינים שלו

    זיו, 11/08/06 22:05

    מרוב שהוא מסתובב, גם הוא כבר לא יודע מה הוא עושה
    איזה נפל.
    מחר אותנו לאמריקאים בנזיד עדשים.
    בשביל מה היתה כל ההקרבה הזאת
    אפס של ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט שם את ישראל על הברכיים (ל''ת)

    קובי, 11/08/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יוצא שאנחנו היחדים שמפסידים !!!!!!!! אנחנו מפסידים ואנחנו היחידים ש

    לא להפסיק !!!!!, 11/08/06 22:04

    שמפסידים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לפני שהתחיל הקרב חוות שבעא היו בידינו.
    ועכשיו אנחנו נאלצים לשלם באדמות שלנו .

    אדמות=חיים. ללא אדמות קשה לנו לשמור
    על בטחונם של גבולותינו. הם צרים ופגיעים
    יותר.
    בגלל שהנשק של האויבים יכול לפגוע
    בשטחים נרחבים יותר(של האדמות
    שנשארים בידינו אחרי הויתור על האדמות).
    ואז יותר אחוזים מהשטח שלנו מאוים בידי
    האויב.


    וזה ברור שהמוסלמים לוחמים כדי להשיג
    אדמות. אם אנחנו מחזירים להם אדמה- זה
    מעלה להם את המורל להמשיך להלחם .

    הגב לתגובה זו

    • צודק . כמה שזה עצובבב (ל''ת)

      רפי, 12/08/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מישהו מוכן להסביר לי איך הגענו למצב שאומרים ''הצעה *לא רעה* לישראל''?

    אולמערד, 11/08/06 22:04

    בשביל הצעה - לא רעה - מתו לנו 100 חיילים?!

    בשביל הצעה - לא רעה - איבדנו שנים של כוח הרתעה?!

    בשביל הצעה - לא רעה - תושבי הצפון ישבו יותר מחודש במקלטים, בלי אוכל, בלי לחיות כמו בני אדם?!

    בשביל הצעה - לא רעה - מינו לנו ראש ועד לשר ביטחון?!

    אולמרט - תתפטר!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      אופיר, 12/08/06 00:13

      זה כאילו שישבת איתי בארוחת ערב וצוטטת אותי... בדיוק דעתי לגבי ה''הצעה''..

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אז השקרן אולמרט ידע שהוא הולך

    פ, 11/08/06 21:58

    להסכים על הסכם ולכן שלח את הצבא בספין כדי שלא יוכלו להאשים אותו אחרי המלחמה שהוא עצר את הצבא. אך הסיבה היחידה שהוא שלח את הצבא זה כי הוא יודע שהוא עוד שנייה יחזיר את הצבא וזה כיסוי תחת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      לא צריך שמות, 11/08/06 22:28

      אח, איפה אריק כשצריך אותו ...?

      הגב לתגובה זו

      • ישן. וטוב שכך. רק נתניהו (ל''ת)

        המטיף, 11/08/06 22:55

        הגב לתגובה זו

      • איזה אריק

        אני, 11/08/06 23:39

        אריק שרון, מופז וברק אשמים במצב שאנחנו נמצאים בו היום!

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!!-לא להסכים

      מירב, 11/08/06 22:30

      אם הם מסכימים ל15 אלף בובות שיעמדו בגבול כדי שתלכו הביתה אתם לא שווים
      תזהר אולמרט זה סופה של ממשלתך אם תסכים העם ירצה להוריד אותך וחבריך מקדימה מהשלטון
      אל תסכימו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ככל הנראה, אבל יש עוד תקווה:

      ג, 11/08/06 22:30

      אולי גם הפעם יצילו אותנו הערבים מעצמנו וידחו את ההסכם על הסף.

      הגב לתגובה זו