• 25.

    המצב הכלכלי חשוב יותר מהלחימה בצפון (ל''ת)

    רוני, 12/08/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ה' ישמור זכרך חייל גיבור שלנו, ואנחנו נילחם שאף קורבן לא יהיה לשווא

    לא עושים הסכמים, 12/08/06 12:07

    לבנון אינה מדינה, יש לכבוש עד הליטאני ויותר ולא להחזיר כי אין למי.
    עד שתקום מדינת לבנון, אם בכלל, כי היא לא קיימת כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו נחזיק באדמה שתיכבש על ידי חיילי צה''ל כי האדמה היא טווח הבטחון שלנו, רק האדמה תשמש לבטחוננו בגבול הצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חייל דפוק - לבטח מסוציואקונומי נמוך - טןב למות בעד ארציינו

    ירון, 12/08/06 09:38

    מנהיגיינו נוסעים לארה''ב ואירופה + ארוחות שחיתות וחיליינו נהרגים

    אז מי חכם זה שנהרג
    או זה ששרד

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האשמה כולה של אולמרט שלא יעיז להאשים את הצבא. (ל''ת)

    רם, 12/08/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל מי שנהרג החל מרגע זה, זה לחינם, להשגת מטרות פולטיות של אולמרט

    אלי, 12/08/06 08:40

    לצאת מיד. אם לא עשינו דבר עד עתה לא נשיג דבר עכשיו. חבל על חיי החיילים שיקריבו עצמם למטרות שימור הקואליציה של אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • נכון בהחלט !!!!!! (ל''ת)

      טום, 12/08/06 08:58

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק!!! מעכשיו זה למטרות השרדות קואלציונית בלבד (ל''ת)

      ברכה, 12/08/06 08:59

      הגב לתגובה זו

    • כדי למשוך את ליברמן לקואליציה. שלא יעז, זה פח. (ל''ת)

      אמנון, 12/08/06 09:28

      הגב לתגובה זו

    • כן, הוא ירצה להציג את ההססנות שלו כהישג. (ל''ת)

      חייל, 12/08/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • לא היה מעולם ראש ממשלה כושל כל כך (ל''ת)

      רן, 12/08/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט - נסראללה - 3 החטופים

    שמוליק, 12/08/06 08:04

    זיכרו למה פרצה המלחמה!!
    מדוע שחרור החטופים אינו ראשון בהסכם!! מדוע נלחמנו שם???!!
    אין צורך בועדת חקירה!! המסקנות ברורות.אחרי המלחמה אי אמון ולאחר מיכן בחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ששוני הזעיר... הפרח שטיפחתי ביד חרדה

    רחל, 12/08/06 07:53

    ששוני הזעיר... הפרח
    שטיפחתי ביד חרדה
    בגינת חיי השוממת,
    באדמת חיי הכבדה.

    ששוני הזעיר ! ידעתי,
    לא ימוט החוק האכזר;
    כל טיפה של טל להדיח
    בניטפי דמעות אין מספר.

    זו הדרך - אחרת איננה,
    בה ללכת, ללכת עד תום;
    ולזכור, ולשיר, ולכמוה
    ולזכור, ולידום... ולידום...

    רחל
    סוף קיץ, תר''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחים יקרים. באו נתפלל שההוא יהיה החלל האחרון !!!

    צ______________, 12/08/06 06:37

    ושכל חיילנו יחזרו הביתה בריאים ושלמים.
    אמן אמן ואמן.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חובה לקרוא

    Robin, 12/08/06 06:21

    חובה לקרוא
    האם מישהו חשב למה ישראל לא עמדה על זה שהחטופים ישוחררו.

    מאה חיילים נתנו את חייהם כדי לשחררם ולבסוף ישראל מוכנה להפסקת אש בלי לשיחרורם המידי.

    לפי דעתי החיליים החטופים נרצחו ומדינת ישראל מודעת לזאת לכן הדרישה לשחרורם המידי ירדה מהפרק.

    אותי רק מענין איך ינסו למרוח אותכם ואיזה סיפורים מצוצים מהאצבע יחפסו כדי להצדיק את מהלכיהם.

    הגב לתגובה זו

    • לא יתכן

      ישראלי, 13/08/06 01:38

      הרי החיזבלה אמנם מרושע אבל לא ישליך מידיו קלפי מיקוח ולכן החיילים חיים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קורבנות שווא

    יורי, 12/08/06 05:57

    חבל על קורבנות הווא, השהידים הישראלים המילואימניקים שנשלחים למותם ללא כל תכלית, פשוט מוות סתמי של בחורים טובים שלא יודעים להגיד לא, למנהיגות חסרת אחריות שפועלת כמו ילד בן ארבע, ללא שום מטרה אמיתית אלא רק יחסי ציבור. טיפש מי שהולך להרוג ולמות למען המנהיגות הנבובה שלנו. זכותכם לסרב כי המלחמה מיותרת, וטפשית, ולא תורמת מאומה לבטחון האזרחים ובוודאי שלא שווה את המחיר הבלתי אפשרי שמשפחות רבות משלמות.

    הגב לתגובה זו

    • אותן תוצאות היו מושגות ללא החללים. (ל''ת)

      עצוב, 12/08/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שוב בגלל ההומניות של אולמרטפרץ נהרגים יהודים

    מתי, 12/08/06 04:04

    כמה פעמים כבר אמרנו- תפציצו מהאוויר!!! זו מלחמה קיבינימט!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל משולהבי המלחמה

    ערבי, 12/08/06 03:36

    נראה אותכם במקום החיילים בתוך לבנון . תפסיקו עם השגעון הזה. אתם שולחים את בניכם ואחיכם והחברים שלכם למלכודת מוות. החיים של בנדם אחד שווה את כל המלחמה הזו טפשים. אין גבורה במוות. אם אתה מת אז מת אין גבורה בזה. אחרת אתם לא שונים מהמתאבדים הפלסטינים ''שהידים'' !! האם אתם רוצים לחברים שלכם להיות שהידים ???? יש הסכם באופק שהוא טוב לישראל. אז למה להרוג את החברים והאחים. ולהשאיר דורות של יתומים ומשפחות שכול.

    אחיכם - ערבי ישראלי

    הגב לתגובה זו

    • אויי. כמה שאתה צודק. רק פצצות והרבה. (ל''ת)

      MLRS, 12/08/06 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מר וינגייט נראה לי אתה חי בסרט

    עוד אחד, 12/08/06 02:12

    לשלוח 5 לוחמים שזהנ פחות מרבע צוות הם יחזרו לך בשקי גופות אם תצליח להחזיר את הגופות מה השטויות האלה ומה נראה לך שכל היחידות המחובחרות עושות מתאמנות על קרוב מטווח קרוב כמו שהיה שהראו בחדשות ופרצו למבנה ההוא שם בצור נדמה לי על זה מתאמנים אבל לא בקובצות של 5 אנשים זה לא סרט פה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפי מה שהבנתי לאולמרט אין שום ניסיון צבאי

    אזרח, 12/08/06 02:10

    ולכן ההתנהגות שלו כמו פחדן וחלוץ בא מחיל האוויר חשב ימגר את החיזבאללה מהאוויר בלבד נראה לי קצת סוראליסטי אבל לא משנה רוב האשמה במצב זה הדרג המדיני ולא הצבאי וחבל שיש אחרי ההפצצות לא נכנסו עד לליטני היו עוזבים את הכפרים ורק מכתרים את הכפרים ולא נכנסים לתוכם פשוט צרים עליהם וממשיכים הלאה עד לליטני היו משיגים ככה אפסקת אש מהירה יותר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    shut up with all your nonsense

    concerened, 12/08/06 01:56

    i'naan deenak, that's all

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    וינגייט כבר התמודד עם כך...

    הווארד וינגייט, 12/08/06 01:18

    כתלמיד תיכון בבגרות האחרונה התעמקתי בנושא מאורעות תרצ''ו ופלוגות הלילה של וינגייט
    הבעייה צבאית היתה דומה כנופיות קטנות יוצאות מהכפרים ועורכות טבח ביישובים
    בודדים או בנוסעים חפים מפשע בדרכים - והם נעלמו בכפרים ללא שמץ לזיהוי.
    וינגייט אימן חוליות קומנדו קטנות שארבו
    להם ובקרבות פנים אל פנים השמידו אותם
    בהצלחה רבה!!!
    הלוחם הצה''לי עולה על לוחם חיזבאללה
    הפחדני בכל הקשור ללחימה פנים אל פנים.
    במקום אלפי טנקים הנפגעים מטילים
    ומאות חיילים ההולכים בטורים כמו ברווזים
    עברו ללחימת קומנדו פרטנית. אלפי חוליות
    של ארבע- חמישה לוחמים הפועלים בשיטות
    קומנדו אישיות היו יכולות להתמודד עם
    אותם 1800 לוחימהחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • Wingate

      The Informed, 12/08/06 02:59

      You are a very young man but I sense a a very smart one too. Waht you said is exactly what a lot of IDF thinkers failed to understand. You are correct in the sense that this is a different war and as such requires a different uproach. Well said on your part. I hope a guy like you becomes an IDFofficer (but not in the air force)

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשאומרים נפגעו ברור שהם נהרגו-מכבסת המילים של דוברת צהל (ל''ת)

    אפשר להשתגע, 12/08/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מלחמה עד הסופ.

    אלי, 12/08/06 00:48

    בשביל הפצוע אור בר און,בשביל הרוגינו רועי,אילן,תום ו-62 נוספים אנו חייבים להצדיק את מותם ולנצח קרי- להשיג את מטרות הלחימה ולא מותם יהיה לשווא,לשווא נפלו ילדים גיבורים.כולכם צריכים להבין זאת.ההמטרה העיקרית היא לאפשר לתושבי הצפון לנהל חיים.זוהי מלחמה ובמלחמה כמו במלחמה אין חוקים ועכבות---הולכים עד הסופ ומשתמשים ביתרון שצברת בשדה הקרב(שאנו בהחלט יכולים להשיג) בסופ הלחימה בשדה המדיני ולא ההיפך,בנוסף אני בוש ונכלם מהתקשורת שממלאת תפקידה בצורה עכורה ונטולת עכבות ומעלה את השאלה מי הוא אשר יעביר ביקורת על הפרות האדומות הקדושות שיוצאות מגידרן בכדי להשמיע את דעותיהן הפוליטיות יותר מאשר להביא את האמת כפי שהיא לאישורה,מאסתם די מספיק!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולי תקווה שיתחילו מנהר הזהארני ויתקדמו דרומה (ל''ת)

    doctor, 12/08/06 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צה''ל מבצע את הוראות הממשלה והתוצאות בהתאם

    יאיר ל, 11/08/06 23:52

    ומה היו הוראות הממשלה :
    בתחילה, לחסל את החיזבאללה מהאויר מבלי לפגוע באזרחים.

    ובהמשך להכניס לשטח כוחות קטנים לניקוי קילומטר מהגבול.

    ואח''כ ניתנה ההוראה להכנס חמישה קילומטר ולצאת ולהכנס,

    ואח''כ להכנס עד הליטני, לעצור, לא להכנס, כן להכנס, לא להכנס ..

    ובהמשך הממשלה טוענת שהצבא מבולבל ואשם במצב.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מלכודת מוות לישראל

    ארז, 11/08/06 23:41

    זהו תרחיש אימה שעולה במוחי
    שלושת האוגדות (רוב חטיבות הסדיר וחלק גדול מהמילואים) הכח האכותי והטוב ביותר שברשות צה''ל נינכס לעומק דרום לבנון לפנות בוקר יוצאים מכל החורים הבונקרים והישובים בין 3000 ל8000 לוחמי חיזבאללה ומבצעים מתקפת התאבדות על כוחתנו בנשק קל וכמובן בנ''ט הבלגן חוגג. בדיוק באותה שעה הסורים מפגיזים בימדויק( הם מסוגלים יש להם טילים ותותחים טובים בהרבה ובמספר רב ) את כל בסיסי חיל האויר ושאר נקודות הסטרטגיות ובאותה עת שוטפים את רמת הגולן בשיריון חיר וקומנדו.
    צה''ל מתחיל לגיס מילואים (שכולנו מבינים היום מה עלוב כושר הלחימה שלהם) ומנסה לעצור את המתקפה ...... מכאן תמשיכו לדמיין איך זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • איזה ספר קראת?

      דני, 12/08/06 00:16

      תרגע, ללבנון נכנסים כולה 6000 -7000 חיילים, כולל הכל. ירי של סוריה על ישראל, יגרום לקריסתה, לישראל צבא חזק הרבה יותר, טכנית לא בהערכה. חיל האויר מסוגל להגיע לכל נקודה בסוריה, שם ההפצצות לא יהיה כירורגיות כמו בלבנון, מאות אלפים נמלטים מזרחה, כיבוש כל הרמה הסורית עד דמשק (לא הרבה, 40 ק''מ) סוף לשלטון העלווי במדינה. לא שלט תהיינה אבידות, לא שהסורים לא ירו טילים על מרכזי אוכלסיה (כמו שהעבים יודעים לעשות תמיד) אבל כאן הקרב יהיה קצר, ועד מהרה נראה אותם מתחננים להפסקת אש. שתבין, לא שאני בעד מלחמה כזאת, אבל הסורים ודאי שאינם בעד.

      הגב לתגובה זו

      • הוא כניראה מקורב לחיזבאלחרא

        ג'קי, 12/08/06 03:21

        לפחות נתן לנו לחייך.

        בודאי הוא לא מכיר את צה''ל.

        המקום הכי קרוב לבסיס שהוא הגיע זה המחלקה הפסיכיאטרית בתל-השומר.

        הגב לתגובה זו

      • הוא קרא את חסמבה (ל''ת)

        דינה, 12/08/06 06:44

        הגב לתגובה זו

    • איזה פטרייה אכלת? (ל''ת)

      ח.מ., 12/08/06 01:45

      הגב לתגובה זו

    • נסראללה שכח להכתיב לך גם שאיראן תפעיל נשק אטומי כנגד צה''ל (ל''ת)

      איוב, 12/08/06 01:52

      הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך איך זה ייגמר.....

      הנה, 12/08/06 02:48

      צה''ל יפנה את הפצועים וההרוגים במידה ויש ותוך 12-24 שעות יעלה את כל האזור בלהבות ואז גם אתה וגם חבריך הערבים תישרפו ותלכו לעזזאל!!

      הגב לתגובה זו

    • זה ניגמר ב...

      מתי, 12/08/06 04:02

      פצצת אטום אחת על דמשק ואחת על ביירות ואחת על טהרן ואז כל הצרות שלנו יגמרו סוף סוף

      הגב לתגובה זו

    • תפעיל עוד את הדימיון

      ישראלי, 13/08/06 01:34

      לי נראה שזו משאלת לב ערל שלך ,

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בלהט המלחמה, איראן ממשיכה לפתח את הפצצה וכל המהומה משרתת אותה וכן ה

    משך הלחימה, יש, 11/08/06 23:29

    להפסק את הלחימה ולהתחיל ללחוץ על איראן מכל העולם שתפסיק את התהליך של פיתוח הפצצה האטומית.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא שמעת אז הציבו להם אולטימטום.

      חגי, 12/08/06 01:53

      מה יקרה כשהאולטימטום יסתיים זאת השאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    להתעלם מהחלטת או''ם ולהמשיך להפציץ

    עמי, 11/08/06 22:47

    צה''ל,כולל חיל האויר,חייב לכתוש את כל דרום לבנון כולל הפצצה נרחבת בבירות. על כל קטיושה שלהם יש להרוס בניין אחד בבירות.
    כאשר מדינות בעולם ידרשו מישראל לציית להחלטת או''ם,נודיע להם שאנו מבצעים את החלטת או''ם 1559 שקוראת לפירוק החיזבאלה.
    לאחר מכן נתפנה למלא החלטות אחרות

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיל אויר פחדן - טייסים פחדנים

    יוסף, 11/08/06 22:42

    הטייסים יותר נזהרים לעצמם מאשר עוזרים לכוחות הקרקע.
    הטייס ישקול אלף פעם אם להתקרב למטרה, ללא אומץ אישי כמו לוחם קרקע אמיתי.
    פשוט חיים בעולם אחר , ממתינים לקרבות אויר שלא יהיו .
    חנונים ללא אומץ.
    צבא שהסתאב - אין אנשי קבע נורמאלים שניתן לסמוך עליהם

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה לדבר כך על עמך ...

      נצח ישראל לא יש, 11/08/06 23:10

      מה קורה לכם? מה אנחנו כולנ ו זה צה''ל. אם לא היום אז מחר, או אתמול או.... עם ישראל זהו צה''ל. אם כבר יש על מה ללין, זאת היא הממשלה העלגת והמלעיגה. היא היא שנותנת את ההוראות. הממשלה היא פחדנית. מפחדת מדעת הקהל שבעולם. זאת היא טפשות שעולה לנו ביוקר. אז אנא, לא להאשים את החיילים. ישמור עליהם האלוהים מכל רע ויחזירם בשלום לחייק משפחותיהם. עם ישראל לנצח.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים-חיל אויר של חנונים

        איפה הגברים?, 12/08/06 01:09

        ראיתי את הכתבה של סנשיין-ניצחנו פעמיים. עם טייסים כאלה הפסדנו פעמיים. אפשר להתחיל לארוז את המזוודות.

        הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות !

      מתה על חיל האוי, 12/08/06 03:32

      תהיה רגוע, חיל האויר מאומן היטב להתמודד עם קרבות אויר. אבל אם אפשר להמנע מלהפיל מטוס ולבצע את המשימה היטב גם בלי להגיע לכך, אז למה לא לחסוך בחיי אדם שאולי נראים לך חסרי ערך ואולי גם לחסוך מטוס קרב שעולה עשרות מליוני דולרים. אתה מעדיף שכל טייס יכנס עם הראש בקיר כך סתם כדי לספק את הכמיהה שלך להירואיות מטופשת? טוב עושים טייסי חיל האויר כי חבל על כל טייס ועל כל מטוס. אני בטוחה כי בשעת מבחן הם ידעו לעשות את המלאכה בצורה הכי מצויינת שאפשר. של נעליך מעל רגליך !!!

      הגב לתגובה זו

    • You are right more than you realize

      david, 12/08/06 05:54

      Most of the pilots we have are guys who could not put the simplest things in life, yet were picked up to be invested in millions of dollars in training on our tax shekle, and after that they feel they own the country. .Most of them are biggest SHMOCKS. I am talking from personal experience in this area.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות. הפקודות מגיעות מהדרג המדיני. הצבא לא פועל על דעת ע

      יוני, 12/08/06 09:30

      עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    היה צריך לעשות זאת מזמן

    ציקי, 11/08/06 22:28

    חבל, אילו היו מקבלים את ההחלטה כבר בתחילת הלחימה, התוצאות היו ניראות אחרת. היינו חוסכים חיי אדם וסבל רב לתושבים.
    אלוהים, שמור על החיילים.

    הגב לתגובה זו

    • לא מאמינה

      miryam, 11/08/06 22:45

      אינני מאמינה באלוהים, איך אפשר לבקש ממנו ''לשמור על חיילנו? כאשר הוא אינו שומר על המדינה כולה?
      החיילים ישמרו אחד לשני ואנחנו ההורים נקווה בליבנו וננסה להאמין שהם יחזרו בשלום!!!!!!!!!!!!!!
      החיים היו קשים די בשביל לבקש עזרה מהאל!!
      איפה הוא?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        נדב, 12/08/06 00:22

        מחכה שאנשים כמוך, יפסיקו לסמוך על כוח הזרוע, ויתחילו לחזור לאמונה.

        כשתגיעי לשם, תבקשי את אלוקים , הוא בד''כ עונה לממתינות

        הגב לתגובה זו

        • אז מה אתה רוצה מאיתנו? (ל''ת)

          סע לנסראללה, 12/08/06 00:47

          הגב לתגובה זו

          • תחזרו בתשובה

            בנ, 12/08/06 09:13

            תארו לכם שאנו יושבים כולם בולם שכולו אחד ואין שינאה ואין קנאה
            תחזרו בתשובה אנחנו יכולים לנצח, עדיין.

            הגב לתגובה זו

      • איפה הוא?.

        אשר, 12/08/06 00:56

        יושב למעלה ומתבוננן בנעשה בלי כל התערבות את שואלת למה ?
        כי תנו לצה''ל לנצח !!!- כוחי ועוצם ידי
        הרבברבנות והשחצנות היא המפתח לנפילות של הצבא.
        במלחמת המפרץ איפה היה הצבא בבתים חסר אונים.
        40 טילי סקאד נחתו בישראל פגיעות ישירות ללא כל פגע בזכות מה ? לא היתה התרברבות היה תהילים היו תפילות היו תפילין.
        תשובה שתיתן לך לחשוב מה מצבנו.

        הגב לתגובה זו

      • צודקת, אין אלוהים. לאדם נוח לחשוב שיש.

        חוזרת בשאלה ??, 12/08/06 03:40

        האדם הקדמון היה חסר אונים כלפי הטבע וכלפי זולתו ולכן ברא את האלילים ואחר כך את האלוהים. זה נתן לו הרגשת ביטחון ורגיעה. מי שמכריח להאמין עושה עוול לזולתו. כמה אפשר להאמין במשהו דמיוני? ברוב המקרים לא רואים שום תועלת מהאמונה. התועלת היחידה זה הרגשת המשענת וזה לפעמים מחזק קצת. הוכחות להעדר האלוהות ניתן לראות בכל זמן ומקום ואחד הדוגמאות החזקות ביותר היא השואה. איפה היית יא אלוהים, איפה?

        הגב לתגובה זו

    • אפשר לסמוך על אלוהים, למעט בימי החופשה שהוא נוטל, כפי שנטל בשואה (ל''ת)

      איוב, 12/08/06 01:55

      הגב לתגובה זו