• 83.

    פליטי הליכוד בקדימה על הפנים

    אנטוני הופקינס, 13/08/06 02:28

    נו מה באמת צפיתם ממקום 33 בליכוד.
    עם הזוי וחסר תקנה.

    הגב לתגובה זו

    • הצ'חצ'חים הליכודניקים תמיד מרגשים את עצמם על הפנים.

      בר-כנען, 13/08/06 16:55

      כי האהבלים ושאר הערסים האלה מתחילים להבין שהאדמו''ר שלהם ביבי לעולם לא יהיה ראש ממשלה.
      הבנתם את זה בבונים????

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    בחרתי אולמרט טעיתי רק ביבי (ל''ת)

    אבי, 11/08/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • אבי. אתה לא בחרתה אולמרט. ותשכח מי כך שביבי יהיה אי פעם בשלטון. (ל''ת)

      סיפורי פוגי של, 12/08/06 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    חבל להפסיד טיול יפה ע''ח הברון! (ל''ת)

    שבוז, 11/08/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה, היא שמאלנית עוד יותר מאולמרט ?

    אזרח ישראל, 11/08/06 19:26

    חשבתי שהיא הסמן הימני. טעיתי. אני מקווה שהוויכוח ביניהם הוא ענייני ולא פרסונלי. אינני מחזיק ממנה כלל. היא, כאולמרט, בעלת כשרונות בינוניים ומטה.

    מבחינה זו אינני מוצא באף אחד מחברי הקבינט שום תכונה המיחדת אותו כמורם מעם. הם ברגים רגילים, חסרי מעוף וחזון, שאיתרע מזלם להתברג לשילטון.

    את חשבון ההססנות, הזיגזוג, חוסר האונים, המבוכה וה-סתם יוצמחיות, משלם כל עם ישראל בכסף גדול באבדן בהרוגים בפצועים ובהורדת קרן ישראל בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עכשיו את מבינה ליבני ?

    אולמרט, 11/08/06 19:05

    לא יכולנו לתת לך לטוס ולהפריע להתחלת הפעולה הצבאית. מבינה ממיל'ה ?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ריד מיי ליפסטיק

    דיוטי-פריק, 11/08/06 18:34

    ה''מקורבים'' כועסים: אולמרט קילקל להם את השופינג שציפיל'ה היתה אמורה לבצע עבורם בדיוטי-פרי.
    ריד מיי ליפסטיק: חייבים לתת לציפי לנסוע!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא נעים לומר אבל ביבי צדק

    יניב, 11/08/06 18:31

    הן בדרום והן בצפון
    ביבי גם שותק ולא תוקף את אולמרט שלא מתפקד ממש מגלה אחריות

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים להגיד. ביבי סתם נוכל ערמומי ודמגוג. (ל''ת)

      ארצי, 11/08/06 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה רע בשופינג באמצע מלחמה?! (ל''ת)

    צחי הנגבי, 11/08/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איפה בן כספית

    הבוכה, 11/08/06 17:33

    אולי בן כספית שכותב כמו שיק שחוזר יסביר מדוע הוא משתלח בשרת החוץ? אולי נובע הדבר מתסכולו על כך שכתיבתו אינה נחשבת עיתונות?

    הגב לתגובה זו

    • כספית ירד מהפסים פתח מסע צלב נגד ליבני (ל''ת)

      אזרח, 13/08/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ציפי חכי לו בפינה אני סומכת עליך ו...

    נועה, 11/08/06 17:14

    אולמרט מוכן לקבל כל הסכם העיקר שהוא יצא מהמלחמה הזאת כולם אומרים שהמלחמה הבאה בדרך אבל לא איכפט לו הוא אומר מה איכפט לי העיקר שזה לא יקרה בזמני.
    איש לא אחראי במקום לדאוג למדינה הוא דואג לכסא שלו.
    ציפי אל תדאגי כל כאלב ביג'י יומו.

    הגב לתגובה זו

    • ציפי. סומכים עלייך... (ל''ת)

      ארצי, 13/08/06 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    זהו אחד ההצעדים הנכונים המעטים של אולמרט. ובאם צה''ל החזק מתקשה

    אריה, 11/08/06 17:03

    כל כך לפרק את החיזבאלה מנשקו (שלא לדבר על חיסולו) - אזי יעלה על הדעת שצבא לבנון + אוניפיל / כח רב לאומי יעשה את זה??? וזאת למרות לתמיכה ללא עוררין מצד כל מדינות ערב + כל מדינות המוסלמיות + וונסואלה + ... ?! השתגעתם???

    ואם החיזבאלה יישאר בתור כח צבאי ופוליטי, לאחר שהוא עשה לנו מה שעשה - ימי מדינתנו ספורים, אלא אם כן לא נהסס להפעיל נשקים לא קונבנציונליים במלחמה הבאה, עם כל מה שמשתמע מכך גם עבורינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למלקקים הידד

    יגאל הנגעל, 11/08/06 17:02

    ה''מקורבים''. מי אלה? מלקקי-תחת שמתפרנסים מהחרא?
    ''מקורבים יקרים'', מצאו לכם עבודה יצרנית, לכו לעבוד במפעלים, בשירותים, לא חשוב במה.
    דיפלומטיה אינה משחקי אגו. אם לא שמתם לב, המדינה בסכנה!!!!!
    אז תסתמו!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      ליגאל הנגעל, 11/08/06 18:30

      אתה כל כך צודק!
      אפשר לחשוב שגורל המדינה תלוי באיזה אדם והמקורבים שלו.
      ראש הממשלה צריך לנווט את המהלכים, והשרים צריכים ליישר עימו קו.
      מספיק כבר עם הברדק הזה, שכול אחד מושך לצד שלו ורץ לספר לחברים ול''מקורבים''.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    להלן רשימת הגמלים שהמיטו אסון לפי תפקידם

    ה- ''חונטה'', 11/08/06 16:40

    רכיכה-אימפוטנט אולמרט מהשמאל הקיצון בחסות עליזה ודנה.

    סטלין-עמיר לבית צ'חצ'ח יוצא חלציו של לנין.

    ארכי-פודל חלוץ חסר חוליות משת''פ
    החונטה.

    ליבני לבית פחימה את וענונו הכישלון
    הגדול במ.החוץ שידעה ישראל מעודה.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות תדע לכתוב ברצף - אחמד (ל''ת)

      פחימה, 11/08/06 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    היא חפרפרת של בילין. עדיף כבר לשלוח את פרץ לנאום באנגלית בפני העצרת (ל''ת)

    כבשה מצביעה, 11/08/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא שופינג, מיסס ליבני ?

    אנדר סטייטמנט, 11/08/06 16:22

    שלום לך ציפי היקרה, שרת חוצנו.

    זה לא שופינג, יקירה ? אז מה זה בדיוק ? - נכון, את לא הולכת לקנות, את הולכת למכור, אז מישהו עושה עלינו שופינג.

    אנחנו זקוקים להפסקת אש ? ממש לא. אנחנו זקוקים לחיים, אנחנו ראוים לבטחון, ו... אנחנו אפילו ראוים לכבוד. כעם, כציבור, כמדינה.

    ואת ההנחה הפשוטה הזו, את ועמיתייך שכחתם מזמן. שלא לומר על חלק מסגל משרדך שלעולם לא הבין זאת.

    כן, בלי לפגוע יקירה, מי שמנהל את עמו לפי טבלת רייטינג מזדמנת, מי שהפך את ארצו לנכס נדל''ן, מי שאיכות הייצוג שלו את האינטרסים של ישראל משתוה רק לכריזמה שלו ... בל יופתע כאשר אנחנו נראים כפי שאמחנו כרגע.

    בהנהגתך, בשחצנותך, באטימותך, בחוסר ההבנה של המערכת הבינלאומית, בהטיה - המודעת - של העובדות בהתאם להשקפה פוליטית, מיידית, פופוליסטית, ו... כושלת.

    נכון, זה לא את לבד, זה מתחיל מנושא כלי האלפיון, אהוד היקר, וזה שולח גרורות ארוכות למדי, מרקיבות, ממאירות, - אבל זה לא פוטר אותך מלהביט במראה מדי פעם, לפחות את זה.

    כי אלה החיים שלנו. כי המערכה הזו תרשם לדראון איסטרטגי, טקטי, דיפלומטי ואנושי - וזה לא משום שאתם טפשים יותר מאחרים, זה משום שמזמן כבר אבדתם את זהותכם.

    ובענין הזה ימין ושמאל שוים. [כמובן שמאל שפוי].

    ומה בכלל רוצים משמעון [פרס, אלא מי ?], הוא לפחות השתכר מניחוחות טרקליני ורסאי, אתם סתם עושים סטריפטיז אצל הסלקטור בשאנז אליזה.

    נ.ב.
    ואני הייתי שם. ועדיין שם. איתכם. את ועמיתייך קוראים ושומעים את דבריי ודברי חברי, אני רואה אתכם בתדריכים [בשורות ראשונות ...] ולא חשוד בצל צילה של קיצוניות\ימניות\לאומנות ושאר המילים שהפכנו אותן למאוסות ...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בשוך הקרבות למנות את גילרמן למשרד החוץ

    בעד דני, 11/08/06 16:20

    ציפי ניכשלה כישלון חרוץ

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כישלון ושמו ציפי ליבני

    בובת צעצוע, 11/08/06 16:18

    ההסברה הלאומית כושלת אבל קהל מעריציה (או יחצניה בתשלום) עושים כאן עבודה שקופה של תחזוקת התדמית חסרת הבסיס שלה

    ציפי: תתרכזי בהסברה הלאומית הכושלת ותפסיקי להוציא כספים על יחצנות אישית חסרת תועלת. בסוף המלחמה צריך אולמרט להעיף אותך אחרת הוא יהיה עם ממשלה נכה בה שרת החוץ היא סתם בובת צעצוע

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    והמקורבים שלי מביעים תסכול מהרביעיה-אהוד עמיר ציפי ודן (ל''ת)

    איש ימיני, 11/08/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הימין צדק, הממשלה היא חבורה של סמרטוטים חסרי עמוד שדרה

    לא מאמין, 11/08/06 16:17

    פעם הבאה אתמוך בביבי

    הגב לתגובה זו

    • ובמי תמכת הפעם? (ל''ת)

      אריק, 11/08/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט

    סאסי, 11/08/06 16:11

    לדעתי, הפחד מניע את אולמרט, לכן הוא סנטרליסת וסוגר הכל בעצמו.
    אבל כיצד שפן מנהל דברים:
    1. מלחמה.
    2. מלחמת גנרלים.
    3. מלחמת אישים.
    4. מלחמת השרדות אישית.

    אני מרגיש ''אול-דראק'', ולכן אקלל ב-
    ''אול-מארד''.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ציפי ליבני נכונה לגדולות

    שחל, 11/08/06 16:10

    אל תתני לאנשים קטנים לגרור אותך למשחקים פוליטיים המבאישים את ריח המדינאות - אל תיגררי לפינה זו. יומך הגדול עוד יגיע... .

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא לחתום

    טובה, 11/08/06 16:06

    אלא אם כל בתנאים שאנחנו דורשים ובראש וראשונה פרוק החיזבללה מנשקו יתקיימו. אחרת גם העולם הערבי מבין שזה הסכם כניעה מתוך חולשה ולאן מסקנה כזו בצד הערבי תביא את ישראל לא צריך להיות חכם גדול בשביל להבין

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני רוצה לבכות אדוני ראש הממשלה.

    נרי, 11/08/06 16:06

    לבנון היא מדינה טרוריסטית שמליציה בתוכה שולחת טילים לעבר האוכלוסיה האזרחית בישראל.סיניורה לא יכול להסיר מעליו את האחריות לכן יש לפגוע בתשתיות בלבנון ולפגוע בבנינים מהם יורים אש לעבר אזרחי וחיילי ישראל.
    אדוני רה''מ אל תשכח שתושבי הצפון יושבים למעלה מחודש ימים במקלטים מתוך הנחה שתסיר את איום הטילים אולם עפ''י התנהלותך בימים האחרונים אולי איום הטילים יוסר אולם רק לזמן קצר וכושר ההרתעה של צה''ל יפגע בצורה בלתי הפיכה לכן יש לך זמן קצר להתעשט ולהשלים את המלאכה ולו רק בגלל החוב שאתה חב לתושבי הצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הכשלון הוא של לבני

    רעות, 11/08/06 16:01

    הנסיעה שלה לא רק שלא יכולה לעזור אלא כמו שאולמרט אומר עלולה להסב נזק. צריך שם מישהו מנוסה וחריף יותר, מישהו שיעשה עבודה חשאית ויעסוק פחות ביחצנות עצמית.. סורי, ציפי. (את יכולה לנצל את הזמן בבית ללמוד אנגלית בברליץ)

    הגב לתגובה זו

    • ואיך האנגלית שלך?

      צרפתית, 11/08/06 17:37

      אולי תדברי את באנגלית שנשמעת כמו של ערפאת? הגיע הזמן שחברי אולמרט והזיים קיצוננים שהיבאו לאסון על ישראל יתעשתו

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הצבא הפוליטיקאים וגופי המודיעין נלחמים את מלחמתם האישית

    שי, 11/08/06 15:57

    על חשבון בטחון המדינה.
    בצבא החל כבר הקרב על תפקיד הרמטכ''ל האלופים שמים רגלים אחד לשני.
    בפוליטיקה כולם נלחמים בכולם בשביל לשריין לעצמם מקום טוב בבחירות הבאות.
    המוסד השב''כ ואמ''ן משחקים משחקי אגו ובגלל זה המודיעין שלנו נראה ככה.
    ואני מרגיש כמו בכיתה א לא כמו במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כדי לשאול את נסרלללללה האם הוא מסכים לנסיעה .דברי איתו (ל''ת)

    המצפן מקולקל, 11/08/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ציפי דעי לך. שרוב העם רואה בך את המנהיגות העתידית

    בנצי א, 11/08/06 15:56

    ציפי את ראש הממשלה שלנו. כי זה רצונם של רבים מאזרחי הארץ!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רוב מיעוט השמאל הקיצון (פחות מ 1% בעם) (ל''ת)

      בנצי צנצנת, 11/08/06 16:30

      הגב לתגובה זו

      • צנצנת לעומת זר פרחים הוא כליל אינטליגנציה (ל''ת)

        צנצנת, 11/08/06 17:37

        הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע זאת בנצי?? להרגשתי - אפילו לא רבע אחוז מין העם. (ל''ת)

      רפאל, 11/08/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • בנצי א. אתה טועה - כל ההנהגה של היום חייבת להתחלף (ל''ת)

      אם לא, כולנו, 11/08/06 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט פרץ חלוץ הביתה

    לביא, 11/08/06 15:53

    נכשלתם. הפסד צרב במלחמה הזאת. צה''ל הגדול לא יכל לאוגדה אחת של הצבא האירני.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תתקשרי לגננת קונדוליסה ...

    אריאל, 11/08/06 15:46

    הילדים אולמרט וליבני רבים..
    איזה מנהיגים יש לנו.. השם ירחם עלינו !

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יולי תמיר+ציפי לבני/ במקום/ אולמרט ופרץ

    פימינסט, 11/08/06 15:46

    שתי הנשים המוכשרות האלה צריכות לנהל את המדינה הזו ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ציפי ליבני - הרבה חושבים כמוך

    מחזקת ידך, 11/08/06 15:44

    תמיד יש להעדיף דרך דיפלומטית מאשר מלחמה שמשלמים בה קורבנות. מלחמות היו במדינה הזאת יותר מידי. עדיף תחילה לחפש דרך דיפלומטית ואם אין פתרון מפעילים כוח מחץ מהיר ויעיל. ותגידי לאולמרט שילמד מנתניהו שאם לא תיצלח הדרך הדיפלומטית שיכבה להם את האור בכל לבנון. והם יתחננו לפיתרון

    הגב לתגובה זו

    • בימים טרופים אלה העם זקוק למנהיגות לאומית. וציפי היא הראויה ביותר!

      בר-כנען, 11/08/06 15:54

      רק ציפי ליבני יכולה להוביל ולהנהיג את המדינה בייתר שאת. ורק ציפי תוכל להקים את הממשלה הטובה ביותר עם האנשים הראויים ביותר.
      וציפי תזכה לאהדה גדולה בציבור כאשר תוביל בראש רשימה המובילה בבחירות. וזה אכן יתגשם!!!

      הגב לתגובה זו

      • כן, גם שמעון פרס יהיה ראש ממשלה. בטח...

        תתעוררו!!!, 11/08/06 17:08

        ציפי לבני אכזבה לחלוטין. שרה רופסת וחסרת כל השפעה שמתגלה בעליבותה דווקא בסיטואציה הכל כך קשה שבה ישראל נתונה.

        הגב לתגובה זו

    • כל הקהילה ההומו-לסבית מחזקת ותומכת בך (ל''ת)

      לסבית שיצאה, 11/08/06 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ניפגש בגומלין במלחמת לבנון 30 ב2007

    דוד מגן, 11/08/06 15:43

    הפעם רק תיקו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם אני מריח בחירות יכול להיות ?סליחה המלחמה לא נגמרה (ל''ת)

    חייל בצפון, 11/08/06 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בשביל מה לסוע - הרי בממילא נסרלללללה מחליט (ל''ת)

    מה הבעיה ?, 11/08/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למרד החוץ מה קורה עם ההסברה-גם את זה צריך לבדוק ההסברה........... (ל''ת)

    וועדת חקירה להס, 11/08/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תראו לאן הגענו מתחננים לחיבאללה שיפסיק (ל''ת)

    לבן האדומי, 11/08/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חבל

    גלי, 11/08/06 15:22

    בושה שראש הממשלה לא שולח את שרת החוץ שלנו לדיונים באו''ם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    livni&aulmert

    zurik, 11/08/06 15:21

    bibi bibi bibi &bibi bibi bibi

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צ'מברליין הביתה!

    ג'וקר, 11/08/06 15:16

    לפני שתגרום עוד נזקים נוראים.
    אולמרט-
    מי שלא יודע להילחם שלא יתחיל.
    יכולת להיכנע מהתחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי מתגעגעים אליך!!! שמאלמרט נמאס (ל''ת)

    יגאל מ., 11/08/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט: אינטרסים אישיים עולים על בטחון המדינה?????

    עין צופיה, 11/08/06 15:09

    שכחת שאתה ראש ממשלה?
    שכחת שכל הישג לטוב או לרע יזקף לזכותך או לחובתך?

    אתה מפקיר את בטחון המדינה ''כדי שלנבי לא תקטוף קופון'' ? גם את צה''ל קרקעת וכעת גם את שרת החוץ.

    אם היית נוסע במקומה להילחם למען מדינת ישראל ניחא, אך לא אתה ולא שרת החוץ?.?

    גם זאת לא נשכח לך....

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אמרו לי: איזו שגיאה אולמרט טרם עשה? (ל''ת)

    רציתם אותו?, 11/08/06 14:53

    הגב לתגובה זו

    • אם קדימה מקבלת 5 מנדטים בבחירות הקרובות

      אזרחית שפויה, 11/08/06 15:07

      היא תצטרך לברך על מזלה הטוב.
      אני באופן אישי אמנם לא בחרתי להם, אבל כ-ל החברים שלי הצביעו קדימה (או גימלאים) ואף לא אחד מהם מתכון לחזור על הטעות הזו שנית.
      פשוט בועה שהתפוצצה והמחיר עצוב וכואב כלכך.

      הגב לתגובה זו

      • אכן מודה. מבקש סליחה ומחילה

        קדימה-לשעבר, 11/08/06 15:46

        באמת חשבתי שבחרתי במנהיג בשיעור קומה לאומי שידע לעשות דברים שאחרים לא עשו.
        ותשמעו. הוא אכן עושה דברים שאחרים לא עשו.

        הוא מתקפל מהר וחזק.
        ממש אוריגמי
        ומה שבאמת יפה, שתוך כדי התקפלות הוא צורח במלא הגרון - ''ניצחנו''!

        הגב לתגובה זו

    • אבחר רק בגנרל לראש ממשלה

      עין צופיה, 11/08/06 18:13

      בחרתי קדימה, קיבלתי כמו תושבי הצפון אגרוף בפרצוף.

      ארגישבטוחה רק עם מועמד שהיה גנרל שהוכיח את עצמו.

      היום הצמרת המדינית והבטחונית בדיוק כמו שאנחנו מרגישים - חסרי בטחון

      הגב לתגובה זו

      • איזה גנראל הוכיח עצמו ?

        ארי, 11/08/06 20:27

        דיין שאיבד את העשתונות ב-73 ?רבין שהתמוטט במלחמת ששת הימים ? שרון שהתמזמז שנים ואפשר לחזבללה לצמוח ? ברק ש''החזיר את הבנים הביתה''? מופז ?
        תצביעי לי על דגנראל אחד שהצליח מחוץ לצבא (ואולי גם בצבא).

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה מה שקורה שלמשרד החוץ נכנסים אנשים שלא עברו קורס צוערים (ל''ת)

    חנן, 11/08/06 14:41

    הגב לתגובה זו

    • למה איזה שר כן עבר קורס ... (ל''ת)

      יקי, 11/08/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    האמת כנסו!

    מציאותי, 11/08/06 14:38

    בעוד מספר ימים תתברר האמת שעדיין לא מגלים , שליבני בכלל התנגדה לכל הקרקס שהיה פה בחודש האחרון וחשבה שצריך למצות את המגעים המדיניים כבר בשבוע הראשון. אולמרט, יצאת קטן, הכי קטן שאפשר. לבני, מקווה שיום יבוא ותהיי ראש ממשלה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ממשלת אחדות ביבי לבטחון זה הפתרון (ל''ת)

    זאב, 11/08/06 14:35

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ביבי ובטחון?

      אזרחית שפויה, 11/08/06 15:08

      ביבי יכול להיות שר אוצר או שר חוץ מעולה, הוא בודאי הרבה יותר מוכשר בתחומים הללו מכל שר אחר בממשלת אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט לא יסכים

        נכון, 11/08/06 15:32

        ביבי יש את הכישורים והתעוזה שחסרים כל כך לאולמרט ופרץ.

        עם ישראל לומד בדרך הקשה

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט למד מפרס כן ולא כן ולא נמאסת (ל''ת)

    אורי, 11/08/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה דוקא טוב ,כי אולמרט לא יוכל להטיל עליה את האשמה בחקירה (ל''ת)

    שמאלנית, 11/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק נתניהו יכול ! אולמרט מפחד ממנו !!! (ל''ת)

    ארי, 11/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממשלת ההתנתקות מנותקת מהמציאות.

    אל, 11/08/06 14:26

    ממשלת ההתנתקות:
    - מנותקת מהעורף
    - שריה מנותקים אחד מהשני
    ראש הממשלה מנותק מתוכניות צה''ל

    בקיצור ממשלה מנותקת מהמציאות, ונקווה שבקרוב מאד ינתקו את שריה מכסאותיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש לי הרגשה שמגיבים בשכר מצד לביני מצויים כאן (ל''ת)

    מוזר..., 11/08/06 14:24

    הגב לתגובה זו

    • גם לי נראה כך, לאור כשלונה (ל''ת)

      רפי, 11/08/06 14:37

      הגב לתגובה זו

      • לא משלמים לי, אך היא השפויה היחידה מהרבעיה

        עין צופיה, 11/08/06 18:15

        אולמרט, פרץ, חלוץ לבנה. הכל באופן יחסי

        הגב לתגובה זו

    • נראה לך שבשכר?! הלוואי שמישהו היה משלם לי על זה! (ל''ת)

      ציפי לבני, 11/08/06 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מנו אותי לשר החוץ ויהיה פה מזרח תיכון חדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמעון פרס, 11/08/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה לא ראשה ממשלה, לא שרת חוץ לא שר ביטחון. (ל''ת)

    ליאור, 11/08/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מגיע יום החשבון הגדול

    יואב, 11/08/06 14:06

    עכשיו ברור שממשלת אולמרט לא תוציא את ימיה, אולי אפילו לא את שנתה. הציבור כועס ונעלב, על הצבא שמקבל הוראות מבולבלות ומקיז דם בשביל ''המרחב המדיני'', על הפיקוד שלא היה מוכן, על העורף שהופקר חודש שלם בקופסאות מבטון, על חוסר היכולת לקרוא את המפה והיעדר המנהיגות. הציבור יבוא חשבון וההתפוררות בלתי נמנעת.

    הגב לתגובה זו

    • רציתם קדימה קיבלתם רקק (ל''ת)

      אבי, 11/08/06 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליבני= דוד לוי מס' 2 . פרס הוא שר החוץ בפועל !!!!!! (ל''ת)

    טום, 11/08/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני מאוכזב מהתנהלותה של ציפי לבני. מה שחסר לה זה הרבה הרבה נסיון !! (ל''ת)

    אדם, 11/08/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המצב והסכם אפשרי

    אלף, 11/08/06 13:54

    צריך להגיע להסכם מדיני בהקדם! מלחמה זה לא משחקי אגו! אנשים נהרגים, כולם סובלים ואין פיתרון שהוא טוב יותר מהסכם מדיני! החלטות הרות גורל צריך לקבל מהראש ולא מהבטן!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ציפי: שפרי את האנגלית שלך !!!!! (ל''ת)

    אילת, 11/08/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איפה הגימלאים בעת הזאת?

    מאיר, 11/08/06 13:54

    למה הגחמלאים לא לוקחים את השילטון בידיים? איפה איתן? איפה ההוא עם הקביים? וההוא שלא שומע? וההוא שלא רואה?לאן נעלמו חביבי הציבור הישראלי שנקם את נקמתו בבחירות?

    הגב לתגובה זו

    • מה לא ברור ???

      הצבעתי, 11/08/06 14:09

      אין דבר שכזה מפלגת גימלאים זה היה סתם ''גימיק'' .
      החברה נמצאים בבתי אבות אקסלוסיבים.........

      הגב לתגובה זו

    • הם בדרך, פשוט

      משה הכטב''ם, 11/08/06 14:14

      נכבה האור במדרגות והם לא מוצאים את השלטר, אבל הם כבר באים, לא צריך להיות קטנוני.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה! כל הכבוד

      נדב, 11/08/06 15:00

      כל האסקפיסטים למיניהם (ואני מכיר כמה באופן אישי) בחרו מפלגה שאינה מפלגה, כאילו שנגמרו לנו כל הבעיות הקיומיות, ואפשר להפנות את כל מעייני המדינה לטיפול בפנסיה של רפי איתן.

      הגב לתגובה זו

    • הפיליפינים ברחו להם (ל''ת)

      ארי, 11/08/06 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבר'ה רק אביגדור ליברמן

    חובב כבש, 11/08/06 13:54

    רק ליברמן יכול,להצביע ליברמן.

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מלהסיט נגד ערבים ,ליברמן =םםםםםם (ל''ת)

      אלכס, 11/08/06 14:24

      הגב לתגובה זו

      • צריך אחד שלא דופק חשבון לאיש וליברמן כזה

        אבי, 11/08/06 18:36

        אני אתמוך בבחירות הקרובות בליברמן

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    ליבני ואולמרט נכשלו יחדיו!!! (ל''ת)

    גדעון, 11/08/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בטווח של 10 השנים הקרובות - ליבני רה''מ

    אליאב א, 11/08/06 13:41

    לאט אבל בטוח, ליבני בונה את המעמד שלה כפוליטיקאי המוביל בפוליטיקה הישראלית. היא משדרת לציבור אמינות, יציבות וביטחון. אין לי ספק, שבהנחה שלא יעשו טעויות קריטיות היא צועדת בדרך המובילה לכסא ראש הממשלה.
    לדעתי גם אולמרט יודע את זה, ולכן, בין השאר, הוא ינסה למזער את הקרדיט שהיא מקבלת. אולמרט רוצה את הקרדיט על סיום הלחימה לזכותו, וזאת לאחר לא מעט נקודות שהוא הפסיד במהלך החודש האחרון. הוא לא יכול להרשות לעצמו לאבד את הנקודות הפוליטיות האלה

    הגב לתגובה זו

    • חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה קדימה חהחהחהחהח קדימה חהחהחהח קדימה חהחהח (ל''ת)

      צמפיפי, 11/08/06 15:20

      הגב לתגובה זו

    • אתה קרוב משפחה שלה? אחרי מה

      צ, 11/08/06 15:34

      שאמרה על ההתכנסות זה הסוף הפוליטי שלה

      הגב לתגובה זו

    • מטעם איזו מפלגה, אולי רק תגלה לנו (ל''ת)

      אבי, 11/08/06 15:59

      הגב לתגובה זו

    • עד לפני 3 חודש זה היה נשמע קצת פחות הזוי

      רגלים על הקרקע, 11/08/06 16:39

      בניגוד לאולמרט, שאני מאמין שאף אחד לא באמת ציפה ממנו למשהו (בחרו בו רק אנשים ששנאו את ביבי ופרץ) - ציפי לבני דווקא הרשימה בהתחלה, ולכן האכזבה מהרפיסות שלה היא עצומה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    התאכזבתי מאוד מציפי לבני!!! (ל''ת)

    יואל, 11/08/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קדימה הולכת אחורה

    קובי, 11/08/06 13:37

    היה ברור שהקמת מפלגה כקדימה, ללא כל בסיס אידאולוגי, מפלגה שאוספת מכל הבא ליד, החל בפרס וכלה בגדעון עזרא, תביא למשברים פנימיים. חבל רק שזה קורה באמצע מלחמה.
    אולמרט אכן ממשיך במורשתו של שרון, הפרד (את העם) ומשול (לתקופה קצרה). ולבני ממשיכה למכור אידאולוגיות תמורת קידום. מפלגה שלא מבחינה בין ימין ושמאל לא מבחינה בין קדימה לאחרוה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט, ציפי. פרץ, חלוץ - שמות של כשלון וקריסה. (ל''ת)

    והיהודים מתים, 11/08/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההסכם מצויין לישראל

    עודד, 11/08/06 13:33

    אבל אם הם מסרבים, צריך למחוק כפרים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מתאימה

    פרשן, 11/08/06 13:30

    זה מזמן טענתי שציפי ליבני היא פקידה חרוצה ותו לא. אינה מתאימה לתפקיד שר בוודאי לא לשר חוץ ובעתיד גם לא ראש ממשלה. עד כאן. תסיקי מסקנות!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ליבני לרשות הממשלה ומהר! המקצועית והשפוית ביותר בממשלת הנפל הזאת!

    לס, 11/08/06 13:29

    הלואי והייתה ראש ממשלה!!

    הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      יובל כהן, 11/08/06 13:48

      הגב לתגובה זו

    • ואז היינו יכולים להגיד שלום למדינה. (ל''ת)

      כוכי, 11/08/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • ליבני היא ראש הממשלה שלי (ל''ת)

      מיקו, 11/08/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • ציפי ליבני היא הפולטיקאית החכמה ביותר במדינה.

      בנצי א, 11/08/06 15:43

      וציפי היא הראויה ביותר להנהיג את המדינה בעתיד הקרוב. ימים יגידו...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גילרמן יסתדר לבד (ל''ת)

    חיים, 11/08/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שאלה? למה רוב העם שונא את תל אביב (ל''ת)

    אלון, 11/08/06 13:27

    הגב לתגובה זו

    • כי הם בת''א (ל''ת)

      אביב, 11/08/06 14:02

      הגב לתגובה זו

    • כי למצא חניה שם זה רצח. (ל''ת)

      הרב''ט סמואל, 11/08/06 14:15

      הגב לתגובה זו

    • כי בחרנו לגור באמצע המדינה

      אילנה, 11/08/06 16:06

      כי העיר שלנו חיה 24 שעות ביממה. וכולם או באים אליה או רוצים לגור בה. מקום טוב באמצע. ואנחנו הסמל של המדינה. עכשו הבנת. ולא נעזוב את העיר עבור אף אחד .רק אם יגיעו הטילים. אבל חיל האויר לא יתן.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא מדיניות ולא צבאיות !

    צביקה כ. הרי, 11/08/06 13:26

    ראש ממשלתינו יקר ! כאשר תיההיה לך מדיניות ברורה ,אנא יידע והצג אותה. כעת העם לא בידיוק מבין איך צה''ל המפואר שלנו לא מצליח להתמודד בהצלחה מול כפר אחד שגובה עשרות ניפגעים.!! היכן יישום הדוקטרינה של בן -גוריון : שייש להעביר את הלוחמה לשטח האוייב ובמהירות ! לאגפם ,להרעיבם ולהצמיאם. מה הסיפורים על הקבינט הביטחוני: פעם התכנס, פעם יחליט,פעם החליט , ולמעשה הכוחות הגדולים יושבים במצב הכן ומחכים ,למי בדיוק !!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ה מ פ ץ ה ג ד ו ל ש ל ק ד י מ ה (ל''ת)

    סברה ושתילה, 11/08/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליבני אישה רצינית ואמינה וחשובה לנו בכל זירה! (ל''ת)

    רונה, 11/08/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף החלטונת נכונה

    אילן, 11/08/06 13:22

    ציפי ליבני רוצה הפסקת אש בכל מחיר. היא יכולה לקבל משכורת מקונדליסה.
    זה דומה לסיפוק של ברק שביצע הנסיגה ההיא מלבנון או לסיפוק של צמברליין לאחר הסכם מינכן עם היטלר.הם לא רואים 3 צעדים (קדימה)

    הגב לתגובה זו

    • מאוד מאתגר חשיבה מה שאתה אומר.

      אורן-שלמה, 11/08/06 14:11

      הרי אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה... P-:

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    המשך מלחמות הגנרלים

    עמליה קול שפוי, 11/08/06 13:18

    סוף סוף יש אשה טהורה וחכמה - היא יכולה לעשות את העבודה בדיוק כמו אולמרט ובטח ובטח שכמו פרץ - היא היתה צריכה לנסוע לניו יורק ולדבר אל העולם משם

    דני גילרמן עושה עבודה מעולה - אבל הוא היה צריך את שרת החוץ כשחקנית חיזוק - וחבל שבשל מה הנראה כפרק ב במלחמות הגנרלים
    נמנעה שליחתה של לבני לאו''ם

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם היא בעד ההתכנסות אז אני

    גלית, 11/08/06 13:10

    לא בעדה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט חושש שליבני תאפיל עליו !!!

    מלאכית, 11/08/06 13:09

    הרי כולם רואים בבירור שליבני האיכות ואולמרט הוא הכמות !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    **בחירות מיד לאחר המלחמה**

    עפולאי, 11/08/06 13:07

    ממשלת ישראל הנוכחית נכשלה בהגנת העם.

    הגב לתגובה זו

    • למנות ועדה קרואה

      הנמר, 11/08/06 13:17

      זה מה שעושים לעיריה נכשלת וזה מה שצריך
      לעשות לממשלה שנכשלה בענק.
      בכל יום שעובר ה''פגע רע'' שלה מקרב
      אותנו יותר לאסון.

      הגב לתגובה זו

    • true, true

      ד, 11/08/06 13:21

      זו ממשלה כושלת. לא מאמין שבחרתי ''קדימה''. טעות גדולה.
      נותנים לשני אידיוטים שלא יודעים מהומה לנהל מדינה שברירית שעצם קיומה מונח על כף המאזניים. מוטב כבר להגיד מלכתחילה לאוייבנו: ''אנו נכנעים'' ולמנוע את הסבל המיותר.
      ממשלת ביזיון.
      אני לא מת על ביבי אבל במצב הנוכחי רק הוא יכול לנהל את המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף מהפכה על בחירות.

      הרצל, 11/08/06 13:30

      למה בחירות. הגיע הזמן למהפכה אמיתית. אם אזרחי רומניה, פרו, פיליפינים ואלבניה יכלו לקום על חונטות צ'אוצ'סקו, פוג'ימורי, מרקוס והודג'ה מדוע אזרחי ישראל השפויים לא יכולים לקום ולהקיא מקרבם את חברי חונטת קדימה שהפכו את מדינת ישראל ואזרחיה עבדים למיצוי גחמותיהם האישיות. אני בטוח שאולמרט יכול למצוא מגוון שימושים מעניין לאוסף עטי הפאר שקיבל בנסיבות עלומות אם גם נהירות לכולם בין כתלי כלא מעשיהו.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו איתך...תתחיל (ל''ת)

        אזרח מיואש, 11/08/06 13:53

        הגב לתגובה זו

      • כי אצלנו זה לא חונטה, ואפשר להדיח אותם ללא אלימות (ל''ת)

        נדב, 11/08/06 13:59

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתם יכולים למסור לליבני שהיא לא רצויה בקדימה

    גאי, 11/08/06 13:02

    היא מחרחרת ריב כאשר לא צריך. ומחרחרת שלום (?( (פסקת אש) כאשר לא צריך.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט פתח בריב,ועל חשבון מדינת ישראל

      רועי פרל, 11/08/06 13:28

      כל המשלחות הערביות שמייצגות את לבנון נמצאות באו''ם על מנת ללחוץ על החברות במועצת הביטחון. ישראל לא טורחת אפילו לשלוח כמה ניצגים בכירים מטעמה. איך זה מתקבל באו''ם?

      רואים שאולמרט מכין את עצמו לקראת מבול החקירות שיבוא לאחר הלחימה בצפון, והוא כנראה מעדיף להוציא את עצמו כמה שפחות רע בעיני הציבור, למרות שזה בא על חשבון אינטרסים של מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרבה מה לחקור לאחר המלחמה. (ל''ת)

    איציק, 11/08/06 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למו''מ נוקשה אולמרט עדיף מליבני

    חיים, 11/08/06 13:00

    ציפי, עם כל הסימפטיה והנעימות שלה, אינה הטיפוס המסוגל לעמוד מול לחץ ריכוזי של כל שרי החוץ.

    מוטב שמו''מ כל כך חשוב ינוהל על ידי אולמרט, שועל מיומן בהרבה מציפי

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט יורה לעצמו ברגלים!מקנא ללבני (ל''ת)

    vsx, 11/08/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שר החוץ שלנו דה-פאקטו כרגע הוא ביבי.

    אלוף במיל, 11/08/06 12:53

    הוא זה שמדברר אותנו בעולם.
    אולי גם קונדי קצת.

    מאז פרוץ המאורעות בעזה, האמירה היחידה ששמעתי מציפורית לבני היתה השנינה ''אינני רואה סיבה שלא לבצע את ההתכנסות''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתבלבל בין תפקיד המנהיג לדובר

      ארנון, 11/08/06 15:15

      כמו ההבדל בין מנכ''ל חברה לאיש המכירות בשטח. דובר טוב זה עדיין לא שר החוץ

      הגב לתגובה זו

    • הוא שר החוץ של עצמו

      שטות מוחלטת, 11/08/06 15:45

      בסה''כ עושה לעצמו יחסי ציבור

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט ! תן לה לעשות את העבודה ! (ל''ת)

    cinege, 11/08/06 12:53

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד לציפורה

      חיפאי, 11/08/06 15:54

      גילרמן יותר חזק מקצועי ומנוסה

      הגב לתגובה זו