• 56.

    אין הסכםן ללא שחרור החטופים (ל''ת)

    דן, 11/08/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחד הימים השחורים בתולדות מדינת

    ישראל. מיכל, 11/08/06 16:02

    הסכם כניעה מביש. לא ניתן להגדיר זאת אחרת. אחרי שהוכח שאנו מפחדים מכניסה קרקעית אמיתית. אחרי שהוכח שארגון טרור של כמה אלפי לוחמים מסוגל לעצור את צה''ל הגדול ולהרתיעו מכניסה לעומק לבנון. אחרי שהאיראנים ביצעו מבחן ביצועים לטילי הנ''ט שלהם.
    אחרי שארגון רצחני החזיק רבע מהעם שלנו במקלטים ויצא ללא פגע.
    אחרי שהבטיחו לנו ניצחון מהיר ופגיעות קשות בחיזבאללה ובפועל התברר שהם רק מתחזקים ככל שהעימות נמשך.
    אחרי שהעולם הערבי למד שמדינת ישראל לא מסוגלת להכריע אפילו מלחמה מול ארגון טרור קטן.
    אחרי ששוב הוכח שישראל מוכנה לוותר ולהעניק הישגים למי שיפעיל כלפיה אלימות.
    אחרי כל זה עוד מנסים להונות אותנו ולשכנע אותנו שיש כאן ניצחון. פשוט בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הסכם

    ציקו, 11/08/06 11:56

    לכל אלה שהם נגד ההסכם, תגידו לי מה אתם היתם מציעים , מבלי להתלהם ישר למלחמה...
    תקראו טוב את ההסכם,
    זה מה שרצינו מהתחלה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הסכם

    ציקו, 11/08/06 11:29

    חברה , תפסיקו להתלהם.
    ההישג הןא מצוין.
    אני גם הייתי בדעה כי יש להלחם עד הסוף. להכנס בהם . לא לוותר.
    אבל כאשר יש הסכם כזה , שאחד הדברים שיש בו הוא העלמת החיזבלה , אז השגנו מטרה עיקרית.
    כאן כבר זה לא פייר לתבוע מלחמה,
    כי כאן באמת חבל על ההרוגים, כי את התוצאה אנחנו משיגים בדרך מדינית.
    אל תהיו פזיזים וימניים ללא מחשבה.
    יתכן בדיעבד , אם הסכם זה יושג,
    טוב שעצרו את הלחימה ביום האחרון,
    למרות שגם אני בדעה , הממשלה כשלה במובן מסוים שלא תקפו קרקעית מיד. (זו דעתם של אלופים שהתראינו בכל מיני רשתות...ואם כולם אמרו כך אז יש דברים בגו).
    שימו לב כי ראש ממשלת לבנון הסכים, כי הוא יש לו את אותן מטרות של ישראל!!! כן את אותן מטרות , להעלים את הטרור מארצו (זוכרים שבועידה כאשר הוא בכה , הוא לא הסכים לשבח את חיזבאלה כפי שבקש הנציג הסורי...).
    לדעתי ההסכם לא יתקבל בגלל איראן , סוריה וממילא חיזבאלה
    ואז כמובן יש להכנס קרקעית ומיד בכל הכוח.

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה גירעונות בהסכם

      המפרש, 11/08/06 13:20

      אך ככל הנראה חיזבללאה לא יסכים גם לזה.
      כך שאולי כדי להסכים לנו ושהו יהיה זה ש
      ''שם מקל בגלגלי השלום''.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביזיון, מנגנון להחזרת החטופים??? (ל''ת)

    התפטרות מיידית, 11/08/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    דעת יחיד

    המפרש, 11/08/06 10:32

    .רוב הרקטות קצרות הטווח, שהם הבעייה העיקרית מהקושי בלתפוס אותם [ויש להם כ 10 אלף כאלה] בעלות טווח ~20 ק''מ.
    יצאה מעבר לליטני [אם זה כך] זה הרחקת חיזבאללה כ 20 ק''מ מהגבול הצפוני.
    אכן אם דבר כך, האיום יוקטן.
    הבעייה : דבר זה נוגעה לישובים המערביים, אולם בגלל אופי הגבול האיום יישאר בגבול המזרחי-צפוני :
    מטולה, קרית שמונה והגולן.......

    בנוסף, אף אחד לא יודע איזה כלי-נקש יהיו להם בעוד מספר שנים, יתכן כי יהיו אלה רקטות בעלות משגרים קטנים אך טווח ארוך.

    2.''פריסת צבא לבנון + יוניפי''ל + תגבור צרפתי ספרדי + תחת פרק 7 של אמנת האו''ם ''.
    זה כמובן הרבה יותר טוב מהמצב הקודם, אך השאלה הגדולה :האם הם יעזו לעשות את עבודתם
    או יעמדו כמו הכוחות המצריים בגבול מצריים-עזה, והאם בכלל חיזבללאה יסכים לכח זה.

    3.''יוטל אמברגו נשק על החיזבאללה והמיליציות בלבנון ''-זה יכול להיות אחד הדברים החשובים ביותר.
    אם זה יהיה כך, אכן חיזבללה לא יתחזק הרבה ל ''מלחמה הבא''
    בנוסף שאם גם איראן ''תעבור טיפול'' בזמן הקרוב, זה יהיה אף קשה יותר מבחינתם להתחמש מחדש.
    אבל אין זה בטוח, גם קשה לי לדמיין איך יוכלו הכוחות הבין-לאומיים לעצור לפחות ב 40% את זרימת הנשק מגבול סוריה ללבנון.

    4.''יוקם מנגנון להחזרת החיילים החטופים במנותק מהאסירים הלבנונים''
    דבר אמורפי ולא ברור. איזה מנגנון. מה התנאים להחזרה ?
    הרי בטוח שזה לא ''החזרה לאלתר'' יהיה מחיר.

    5.''בשלב מאוחר יותר יפעלו צבא לבנון והכוח הרב לאומי לפירוק החיזבאללה מנשקו''
    בדיחה. זה יפה שבעצם חוזרים על 1559 איכשהו, אבל בעצם חוזרים על מילים
    בפועל מי יעשה את זה ואיך ?

    על חוות שבעא אין לי דעה ממש, למרות שאני נוטה לחשוב
    שכל עוד אין הסכם שלום עם לבנון ולא פרוק מיליציות, אין מה לדבר על החזרת שטחים.


    שורה תחתונה: הפסד לא, כישלון כן, למרות שיש השגים פה ושם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט פרץ חלוץ הביתה

    לביא, 11/08/06 10:20

    הפסדנו במלחמה הזאת. לא השגנו אף אחד
    מהיעדים. את ההרתעה לא שיקמנו אלא הרסנו
    סופית.
    פחד, הססנות, חוסר מקצועיות ובעיקר חוסר נסיון של הטירונים האלו הביאו את ההפסד הצורב הזה.
    אם המלחמה נגמרת ככה אולי באמת עדיף היה כלל לא להתחיל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נשמע טוב, לא? (ל''ת)

    נירית, 11/08/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הבית השלישי בסכנה! (ל''ת)

    מגן דוד, 11/08/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    היי מה עם החטופים?!?!?!?!?!?!

    אלי, 11/08/06 10:01

    שכחתם ת'חטופים?
    ובכלל אם אנחנו עכשיו נסוגים..
    זה אומר תבוסה צבאית....
    ותבוסה צבאית אומרת שהפלסטינים אפילו לא יחשבו אם כן לחטוף או לא לחטוף חיילים אנשים וכו'...
    וזה אומר שברגע שלאירן יהיה איזה נשק מסוכן הם ממש לא יפחדו לשלוח אותו עלינו...
    אין מה לעשות אנשים אם אנחנו מסכימים להחלטה נאסראלללה ניצח...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הצרפתים ייפנו את הנשק נגד ישראל (ל''ת)

    תרשמו את התגובה, 11/08/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם גרעין איראני מתכנסים לקו הכחול (ל''ת)

    ומתחילים לשחות, 11/08/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תבוסה זה נצחון !!!!! (ל''ת)

    אולמרט / אורוול, 11/08/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הצלחה גדולה לישראל

    דב בן אפרים, 11/08/06 09:53

    זוהי הצלחה גדולה לישראל. גם אם היינו נכנסים עד לליטני לא היינו מקבלים יותר. עכשיו צריך להכניס לעולם לראש שאנחנו עומדים בחזית המלחמה בין הצביליזציות ומשמשים ראש חץ של הצד המייצג את התרבות המערבית מול האיסלם הפודמנטליסטי ששואף למגר את המערב כולו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מחדל נוראי - אולמרט ופרץ הביתה (ל''ת)

    הם הביאו, 11/08/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ...אולמרט כיבשה שחורה... (ל''ת)

    רונית, 11/08/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הסכם כניעה שיביא את המלחמה הבאה

    יש, 11/08/06 09:43

    השבויים לא יוחזרו כי זה לא בהסכם
    הכוח הרב לאומי לא יעזור לנו כמו שהוא מעולם לא עזר לנו, בטח כאשר הוא מורכב מצרפתים ואנשי או''ם
    האמברגו נשק הוא בדיחה, ממתי זה מעניין את אירן

    הגב לתגובה זו

    • כניעה

      ציקו, 11/08/06 11:54

      תסביר לי איזה הסכם אתה רצית??
      תקרא סעיף ה לגבי השבוים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תבוסה צבאית מכוננת

    חן, 11/08/06 09:40

    אנו עומדים בצומת מדהימה בחיים שלנו כעם ומדינה בפעם הראשונה הובסנו במלחמה מה שיחייב אותנו לחשיבה עמוקה וחשבון נפש עמוק ונוקב, כי פעם התבוסה הבאה תסכן באמת את קיומינו וכמו שנראים מנהיגינו דברזה אינו בלתי אפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנו התחלנו את המלחמה בגלל..

    רון, 11/08/06 09:38

    הירי והחטופים לא יכול להיות מצב שהחטופים לא יהיו הראשונים להסקם.
    לא לחתום על אף הסכם אלה אם יש שחרור החטופים ללא תנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חחחח אמברגו נשק על חיזבאללה חחח אירן אמברגו חחח

    עופר, 11/08/06 09:29

    סוריה אמברגו חחחחחחחחחחח
    על מי הם מנסים לעבוד ??????

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נורא, גם המקום השני הוא מכובד... (ל''ת)

    גלעד, 11/08/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למרות שהייתי סקפטית, ההסכם נראה בסדר.

    יצאנו בכבוד, 11/08/06 09:12

    כי ההסכם בעניין החטופים די הוגן. הם יוחזרו תמורת שבויי המלחמה הנוכחית והגופות (הרקובות) שלהם.
    על פי ההסכם לא ישוגרו שום טילים לישראל מלבנון וגם החטופים שלנו יוחזרו תמורת מחיר הוגן לשני הצדדים. כמובן אין להתעלם מכך שיוטל אמברגו על אספקת נשק לטרוריסטים, צה''ל יצא מלבנון בהדרגה, כוחות זרים יפקחו על דרום לבנון. זה לא נראה רע בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה!

      אזרח, 11/08/06 09:31

      הסכם מביש, עובדה שכל מדינות ערב חושבות כבר שניתן להביס אותנו!!!
      2000 חייילי חיזבאללה עשו לנו בית ספר וקיבלו פרס!!!

      הגב לתגובה זו

    • כדאי שתמשיכי להיות סקפטית...

      מירב, 11/08/06 09:33

      מפקחים במעברי הגבול?
      צרפתים וספרדים?
      הלבנונים ידאגו לפרק את החיזבאללה מנשקו?
      אמברגו, אמברגו על מי, סוריה? אירן? הן ממש הולכות לציית לאמברגו המפגר שלנו.
      לא השגנו כלום אם זה ההסכם

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה עם החטופים?

    דודו, 11/08/06 08:52

    ללא החטופים כל המלחמה הזו לא שווה וסתם חיילים מתו. איך אפשר להתגייס למילואים ולסכן את החיים שלך בשביל ארה''ב שבעצם קובעת מה יהיה פה. די מספיק גועל נפש נמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כיצד ניגפנו

    אל, 11/08/06 08:44

    לא יאומן כיצד ניגפנו ע''י החיזבללה. כמובן שהדבר לא היה מתאפשר ללא מנהיגינו ''המהוללים'' ''בעלי הניסיון'' ו''היצירתיות'':אולמרט, פרץ, ליבני,...
    ואיש רב המעללים והעוז רמטכ''לנו ''בעל הניסיון במימוש אסטרטגיות צבאית, ופיקוד על עוצבות'' שמגובה של 10 ק''מ הוא מכיר את הכוח הנדרש מחייל החי''ר שצריך לטפס על הר בגובה 1000 מטר, ולהלחם באנשי גרילה המסתתרים בבונקרים בעומק שחיל האויר לא מדגדג להם.

    הגב לתגובה זו

    • די תפסיק להשמיץ ! חיי אדם מעל הכל (ל''ת)

      פופאי, 11/08/06 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נא להכריז: הפסדנו!!!

    אייל, 11/08/06 08:43

    צר לי להיות איש בשורות איוב אבל....
    החיילים החטופים - לא הוחזרו.
    חיזבאללה - עדיין יורה 160 קטיושות ליום ועדיין גובה קורבנות מצה''ל.
    חיילי צה''ל - על אף גבורתם העילאית, עומדים במקום ומשמשים כברווזים במטווח.
    לבנון - עדיין מתפקדת כמדינה נורמלית ברוב הגדול של אזוריה על אף אחריותה המוחלטת למתנהל משיטחה.
    תושבי הצפון - עדיין במקלטים.
    מדינות ערב ואירגוני הטרור - מסתכלים על כל ההתנהלות המגוכחת הזאת ומסיקים מסקנות מאד לא חיוביות מבחינתנו.
    כושר ההרתעה - לא רק שלא שוקם אלא אף נשחק עוד יותר.
    בשורה התחתונה - לבנון והמרצחים הפועלים משיטחה יקבלו פרס בדמות שחרור רוצחים מכלא ישראל ובדמות חוות שבעא, כך שהפיגוע לפני חודש ממש השתלם להם.
    המלחמה הבאה - מעבר לפינה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-36

      יוסי, 11/08/06 09:38

      צודק 100%

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-32

      יוסף, 11/08/06 09:42

      אני מסכים לכל מילה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פיקוח?? הם יחפשו מינהרות???? (ל''ת)

    מהצפון, 11/08/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך אנשים רוצים שנמשיך במלחמה כאשר כ''כ הרבה מתלוננים ?!

    לובה, 11/08/06 08:40

    כ''כ הרבה תלנות מתושבי הצפון וחיילים הרוגים גרמו לאולמרט לשקול את ההסכם הזה.
    יכול להיות שזה ניהול כושל של המלחמה או תקשורת עוינת שמדגישה את הדברים האלו במקום את המוטיבציה להמשיך, בסופו של דבר זה מה שנגרר מכך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נו ומה חחשבתם ?

    ma, 11/08/06 08:31

    אולמרט נכשל בניהול העיר (ירושלים) באו חכמולוגים ונתנו לו לנהל מדינה הבנאדם מושחט וחסר חוט שדרה ''אל''' תדאגו וזו רק ההתחלה עוד אתם אמורים לצפות לימים פחות טובים (ושלא תבינו לא נכון אני לא בעל דעה פוליטית לכאן או לכאן)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חלוץ לך הביתה ומיד

    אלחנן, 11/08/06 08:19

    חלוץ לך הביתה ומיד,
    נכשלת והכשלת - אתה מסמל את השחצנות נהנתנות והתעמרות שהולידה את '' הקונספציה'' שאוויר ומודיעין הם גורם ההכרעה וההרתעה - תפיסה זו קרסה ועימה קרס בטחון ישראל
    ההשלכות הן הרות אסון
    לך הביתה בקלון

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בהשוואה לכדורגל.ברזיל נגד רמת עמידר דקה 85

    מני, 11/08/06 08:11

    דקה 80 התוצאה 1 :1 והברזילינים מעבירים זמן כדי לשמור על התוצאה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    3,000 חיילי חי''ר של חיזבאללה ניצחו את צה''ל הגדול? (ל''ת)

    לא מאוחר לנצח, 11/08/06 08:09

    הגב לתגובה זו

    • רק 1,000 מחבלים לוחמים יש לחיזבאללה (ל''ת)

      ישראלי 1, 11/08/06 09:15

      הגב לתגובה זו

      • מדוייק.+מדינאי טרוריסט אחד(נסראלה ללה)שניצח את טובי מדינאי ישראל. (ל''ת)

        עם נבל ולא חכם, 11/08/06 10:11

        הגב לתגובה זו

        • טובי מדינאי ישראל? (ל''ת)

          אני ואתה יותר, 11/08/06 10:29

          הגב לתגובה זו

          • מסתבר שלא צריך את כל החילות.מספיק חירני''קים עם טילי נ''ט ואקדחים. (ל''ת)

            או חרבות לדוקרב, 11/08/06 10:53

            הגב לתגובה זו

      • 1000

        ציקו, 11/08/06 11:53

        זה מה ששמעתי , אבל נראה לי שזה לא נכון.
        מאיפה המידע הזה ?
        אם זה נכון , אז באמת אנחנו על הקרשים....

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    סעיף1559-נמחק!!חיזבללה ניצח גם בזירה המדינית!! (ל''ת)

    מנהיגים, 11/08/06 08:02

    הגב לתגובה זו

    • לסעיף ו= 1559

      צפוני, 11/08/06 13:37

      אבל שנייהם שווים למילים בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    סוף סוף - להוציא את החיילים (ל''ת)

    מלבנון, 11/08/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יוקם מנגנון להחזרת החיילים החטופים....

    אופיר, 11/08/06 07:40

    למה יצאנו למלחמה ?
    למה נהרגו עוד חיילים ?
    למה סבלנו ?

    תתפטר ואם לא האמן ימיך כרוה''מ ספורים פשוט נעיף אותך !!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט , כבר לא תהיה ראש ממשלה עוד

    גלעד ששון, 11/08/06 07:30

    איזו מין הססנות וחוסר יכולת.
    מה עכשיו ? כל אחד יודע איך לדפוק אותנו .
    חודש שלם כולם במקלט עם ידיעה כי זה יבוא שוב מתי שהוא?
    אתה באמת לא בקי ברזי המז''הת.
    בושה בושה !!!

    הגב לתגובה זו

    • השלב הבא התקפת פתע של סוריה-איראן כל ישראל במקלט! (ל''ת)

      לצערי מתגבש, 11/08/06 07:53

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בזיון עד כאן! שיוצאים לחצי מלחמה מפסידים. (ל''ת)

    מני, 11/08/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה מגיע לנו !

    אחד העם, 11/08/06 06:47

    כמה פעמים שמעתם מהמנהיגים שלנו את המשפט ''צהל הוא צבא חזק!'' או ''צהל הוא הצבא החזק ביותר '' ועכשיו תגידו כמה פעמים שמעתם את המנהיגים שלנו אומרים את הביטוי ''בעזרת ה' אנחנו ננצח'' ? , וכמה פעמים שמעתם את מנהיגי ארה''ב משתמשים במילה GOD ? זה בדיוק תסמונת של ''כוחי ועוצם ידי'' ושבמקרה גם מוזכר בפרשת השבוע של מחר , אז באים ומראים לנו שצבא של 1000 איש עושה צחוק ומשפיל עד עפר ''את הצבא החזק בעולם''

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ..אם הסורים זועמים זה סימן טוב..

    aviril, 11/08/06 06:17

    ...האמריקאים בניגוד לכמה נשמות טובות אצלנו לא יתנו לסורים ולאירנים לגזור קופון..מההסכם המתגבש..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    העולם המערבי תמים מידי.

    אופיר, 11/08/06 06:17

    איזו סיבה שבעולם תהיה לחיזבללה להסכים להחלטה זאת?
    הסורים יבריחו נשק וטילים דרך ההרים הפרוצים ולא במעברי הגבול.
    החיזבללה יזנב בכוחות האו''ם במידה ויפריעו לו.
    איראן וסוריה לעולם לא יסכימו לפירוק הנשק של החיזבלה. כי בלעדי נשק זה אין לו קיום.
    איראן מעוניינת שהמצב הנוכחי ימשך כדי להקיז את דמם של היהודים וכדי להשתלט על לבנון ולהפוך אותה למעוז שיעי.
    סוריה לא תסכים לפירוק החיזבללה כי הוא משמש לה כשוט נגד ישראל להחזרת הגולן לידי הסורים.
    מסקנה.... בעוד חצי שנה הכל יחזור לקדמותו. המלחמה תתחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יופי! האם החיזבאללה מקבלים את הפסקת האש? (ל''ת)

    אחמד, 11/08/06 05:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    So what did we accomplish?

    Anat, 11/08/06 05:14

    Israel went into Lebanon to stop Hizbollah from arming and release the two soldiers.
    In the process about 60 soldiers were killed. And we didn't get to disarm Hizbollah. What a waste of human life. For nothing

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט קשה להאמין.

    aa, 11/08/06 05:01

    פשוט קשה להאמין. עם ישראל התחרפן על הראש. במקום לנצל את ההזדמנות ולתת לצהל שדימויו נפגע להנחית מכה קשה על האויב (גם במחיר 100-200 חיילים - בשביל זה קיים צבא) הממשלה האימפוטנטית החליטה להפסיד. מה חשבתם שיפסיקו לירות עלינו טילים מצפון לאזור הרב לאומי? או שבא לכם שהעם היהודי יחיה בגולה ב2000 השנים הבאות?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כלומר: 8000 לוחמי חיזבאללה נשארים בדרום לבנון על ציודם.

    אורן, 11/08/06 04:02

    מעבר לכך: מוכנס כוח רב לאומי עוין לישראל שיספק להם כר נוח לתקיפות ולאיומים על ישראל והתעצמות מחודשת של חיזבאללה בדרום לבנון, הם תמיד יוכלו להגיד שזה קרה מתחת לאפם, וחשש לא קטן שאותו כוח רב לאומי בעצם יסרס את האפשרות של צה''ל להגיב בחטיפה הבאה.

    וכמובן סיום מרהיב לניצחון של חיזבאללה: החזרת הר דוב למרות שהוא לא נכלל בגבול הבינלאומי של לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע כמה הם עכשיו,אבל אני בטוח שיותגברו!

      זה ברור, 11/08/06 10:05

      על ציודם המלא בנדיבותה של איראן,ובסיועו של יוניפיל.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קראתי נכון? 10 חיילים (ל''ת)

    מנחם, 11/08/06 03:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכל הבל הבלים, אני לא מאמין למילה אחת...מנסים להרוויח זמן...

    תפסיקו להאמין, 11/08/06 03:40

    לא יהיה מנוס מחדירה עמוקה לשטח לבנון, דבר שיעלה לנו לצערי הרב בעוד חללים.

    כל הרעש בנושא הסדר מדיני הוא קשקוש, שום מדינה לא תכניס לכאן כוח רב לאומי שיילחם את מלחמתינו.

    אנחנו נילחם את המלחמות שלנו, אין ברירה - וכך יהיה!!

    אנחנו ננצח - ובגדול!

    הגב לתגובה זו

    • נקוה שאתה צודק...

      עופר, 11/08/06 08:08

      שהם קונים זמן... אם זו האמת אז הם עושים עבודה מצויינת!

      קשה להאמין - אבל נקוה בהחלט שאתה צודק.

      ונכון, קשה מאוד לחשוב על האבדות הרבות שמהלך צבאי נחרץ יגבה.

      אבל אין ברירה אלה לנצח בגדול!

      כי האלטרנטיבה היא להפסיד בגדול לא רק את המלחמה הזו. אלה גם להזמין את המלחמה הבאה!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק 10 חיילים?!

    אלעד, 11/08/06 03:38

    לא מספיק...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הכוח הרב לאומי ימנה ...כ-10 חיילים ?!

    OLMERT, 11/08/06 03:29

    ג. הכוח הרב לאומי יכלול את כוחות יוניפי''ל שיתוגברו בחיילים צרפתים וספרדים וימנה כ-10 חיילים:
    Ten soligers will probably be not enough...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם הסגנו לא השגנו! זה לא הסכם, צה''ל חייב להתמקם ברצועת גבול לבטחון (ל''ת)

    אין מדינת לבנון, 11/08/06 03:24

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    10 חיילים? מה זה, מניין?

    Ck, 11/08/06 03:13

    צריך לפחות 11 חיילים בשביל שהכוח יהיה ''הכוח הרב לאומי''!

    יכול להיות שנאסראללה ייתנדב להיות החייל ה-11 אם יבקשו ממנו יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    UN resolution 1559 was better..

    Shock, 11/08/06 02:57

    what A victory HURA
    UN resolution 1559 stated that the hizbala will be disarmed this is much less than thisresolution, so where is the victory

    So why was the military compain for?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט לא הצליח לנהל עיר נתנו לו לנהל מדינה.

    אסי, 11/08/06 02:53

    ביזיונר לך הביתה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    היוניפיל שאמורים לעצור את חימוש החיזבללה זה

    יעקב, 11/08/06 02:40

    לא אלה שצילמו את החטיפה הקודמת ולא עשו כלום? יופי אולמרט, כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה שנקרא: אולמרט יורד לריש ונסראללה נותן עבודה (ל''ת)

    צדוק, 11/08/06 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Unconditional return of our captured sildiers

    Amir, 11/08/06 02:30

    We should not agree to any terms unless we get our soldiers back

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם החטופים??? (ל''ת)

    דרור, 11/08/06 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חחחחחחחחחח! ומה אם אירן! להיות או לא להיות (ל''ת)

    צחי, 11/08/06 02:23

    הגב לתגובה זו