• 200.

    ראוי קולע ומדוייק להפליא תואר רכיכה לאולמרט (ל''ת)

    חופרי, 11/08/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    אלון 198

    Avi Ecuador, 11/08/06 15:54

    הבעיה של ישראל היא הרבה יותר גדולה, זה מנטליות, קודם יש לדעת למה נלחמים ולמה הולכים; מדינה יהודית.
    דבר שני לדעת שכמנצחים את הרשע ממשים רווחים; שטחים שמשוחררים מיושרים ומסופחים ללא תושבים לישראל תוך אזהרה מראש שהתשלום שישראל תשלם ישראל תגבה מאויביה ולא מיהודים חרדים, ממתנחלים ועוד אזרחים זקנים או נכי מלחמה ועוד שמוותרים על קצבאות או שמקצצים להם ולעם.
    ברגע שאויבנו ידעו שהם לא ישלמו תשלום כבד בעתיד על תעלוליהם ורשעותם אם הם ימשיכו להציק לישראל.
    אם חסר בהמשך שישראל תספח את חצי סוריה או חצי לבנון כתמורה על השכול ההרס וכל שנכתב למעלה אז לספח בלי תושבים שיגרם להם לנדוד.

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    אם המלחה נגמרת עכשיו

    אלון, 11/08/06 10:05

    אחרי שקיבלו מטריה מדינית בת חודש, עורף עשוי מפלדה שנתן לו את כל הזמן שבעולם וחופש פעולה כמעט מלא - התמורה שהביא הצבא, איך לומר בעדינות, עלובה ביותר.

    המבחן הגדול שלו לא היה בהפצצת הדאחייה, נמל התעופה של ביירות או תחנת כח כזו או אחרת.
    את זה כל פרח טיסה יכול לעשות ביד אחת.
    אחרי הכל, נ''מ זה לא הצד החזק של החיזבאללה.

    המבחנים הגדולים של הצבא היו:

    א. הפחתת ירי הרקטות

    אף אחד לא ציפה להפסקה מוחלטת של הירי וגם לא לירידה של 80% מהיכולת.
    יחד עם זאת, ניתן היה לצפות להפחתה של 40%, 30% או 20% מנפח הירי.

    בשורה התחתונה, לא הופחת הירי כלל ובשלבים מסוימים הוא אף הוגבר.
    השורה התחתונה: כשלון טוטאלי.


    ב. נצחון קרקעי

    שוב, אף אחד לא ציפה לאפס נפגעים וידענו שהחיזבאללה זה לא כפריים עם רובי צייד מתקופת התורכים, יחד עם זאת, צה''ל - צבא ענק, עתיר תקציב, אמצעים, טכנולוגיה חדישה וארסנל מעורר קנאה, לא סיפק את הסחורה ולא ייצר נצחון מוחץ בשטח.

    השורה התחתונה: נצחון קליל בנקודות או בסטנדרטים שצריכים להיות לנו: כשלון.


    ג. מודיעין

    צה''ל גילה במערכה הזו יכולת מודיעינית מחפירה ומעוררת בושה.
    עם כל האמצעים שיש לצה''ל, עם כל הלוויינים, מזל''טים, אמצעי האזנה והתצפית, לא הצלחנו לאתר מספיק בונקרים, עמדות פיקוד, עמדות ירי - דבר שעלה לנו בחיי חיילים.

    שלא לדבר על הכשלון הגדול באיתור מקום הימצאה של הנהגת החיזבאללה (נסראללה בפרט) וחיסולה במהלך כל 30 ימי הלחימה עד כה.

    התוצאה: כשלון מודיעיני טוטאלי.


    בשורה התחתונה, יכול להיות שבהפוך על הפוך, ההפסד הזה (ואני עדין בדבריי) מציל אותנו.
    מי יודע איך היינו יוצאים ממערכה ממושכת, בת חודשים, על בסיס הפרמטרים שסקרתי.
    יכול להיות שהפסקת האש המשפילה הזו מצילה אותנו מתבוסה גדולה פי כמה.

    יכול להיות שעדיף ללכת אבלים וחפויי ראש להפסקת אש ולשידוד מערכות מקיף, במקום לצאת לקרב התאבדות.

    דקה לאחר החתימה על ההסכם, יש להתחיל להערך לעימות הבא עם החיזבאללה.
    אין זה משנה אם אתה ימני, שמאלני או משהו באמצע.
    כולם יודעים היום שהסיבוב הבא זה רק עניין של זמן.

    יכול להיות שזה יקח חצי שנה, יתכן שזה יקח שנתיים ואולי אף יותר.
    בכל מקרה, צריך להכין את הצבא לקרב הבא, שיהיה קשה יותר - אבל לפחות נבוא אליו מוכנים.

    יש להדיח את שדרת הפיקוד הנוכחית שהיתה אחראית לבזיון וכמובן שיש להתחיל ברמטכ''ל.
    כמובן שיש לזרוק את ''שר הבטחון החברתי/אזרחי'' ולהביא מישהו שקצת מבין בבטחון.

    יש להתחיל במבצע הערכות, הצטיידות ופיתוח התואם את שדה המערכה הצפוי (מודיעין, אנטי נ''ט, אימון מילואים ועוד דברים רבים שקצרה היריעה מלסקור).

    יכול להיות שהאגרוף לביצים שחטפנו, הוא הדבר הכי טוב שיכל לקרות לנו בנקודת הזמן הזו.

    הגב לתגובה זו

    • excellent summary of the war results (ל''ת)

      andre, 11/08/06 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    ההצגה הגדולה של אולמרט ושות'

    חרה'לה, 11/08/06 06:49

    כיבוש דרום לבנון עד הליטני לא היה מוסיף כלום למצב הביטחוני של ישראל. החיזבאללה יכול לירות טילים גם מעבר לליטני.אולמרט ידע שארה'ב מתנגדת להמשך התקדמות הצבא עד לליטני מאחר והיא הבינה שבמלחמה הזאת ובצורה שהיא מתנהלת לא יהיה כאן שום השג כל שהוא.התנגדות האמריקאים להמשך הלחימה נובעת מרצונם לגרום לרעידת אדמה בפוליטיקה הישראלית שתגרום לסילוקם של אולמרט ופרץ מהמפה הפוליטית מאחר ושניהם נתפסים בעיני האמריקאים כחדלי אישים שלא התאימו ואינם מתאימים לתפקידיהם במצב שבו נמצא המזרח התיכון כרגע.
    גיוס כוחות המילואים והאישור שנתן אולמרט להרחבת המבצע הצבאי אינם יותר מספין נוסף של אולמרט שמטרתו כיסוי תחת אישי ונסיון לצמצם את הנזקים האישיים של עצמו שיגרמו לו בגלל החלטת הממשל האמריקאי לא לתמוך יותר בהמשך הלחימה של ישראל.אולמרט מנסה להראות כמי שרצה לצאת למבצע גדול אך לא עשה זאת בגלל הלתץ האמריקאי וזאת בזמן שהיה ברור לו עוד בשבוע שעבר שמבצע שכזה לא יצא לפועל לעולם.לולא היה קיים לחץ אמריקאי על ישראל, ספק אם אולמרט היה מאשר בכלל את הרחבת הלחימה בלבנון אך כהרגלו אולמרט הוא גיבור גדול רק כשהוא יודע שכל מה שהוא עושה איננו אלא ספין אחד גדול. לדעתי ההדבר לא יעזור לו כיוון שארה'ב תעשה כל מה שביכולתה לסלק את האדם שגרם למלחמתה בטרור ולתדמיתה ולתדמית יכולתה הצבאית של ישראל נזק עצום.הדבר הטוב ביותר שאולמרט יכול לעשות להצלת תדמיתו הוא לו היה מודה שהוא נכשל בתפקידו כראש ממשלה ומודיע על התפטרותו, במקום לחכות למכה שארה'ב תטיל על ישראל באום דבר שיציג את כל המלחמה הזאת ככשלון צורב של ישראל ויגרום לציבור בישראל לעשות כל דבר אפשרי שיגרום להדחתו של אולמרט מראשות הממשלה..

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הפך את ישראל לנטל איסטרתגי על ארה''ב

      קול העם, 11/08/06 09:00

      ארה''ב רבה עם כולם כדי למשוך זמן בשבילנו,ונכשלנו בבצוע העבודה במשך חודש שלם!!!
      ארה''ב כנראה תחליט עכשיו להפסיק למכור לנטל האיסטרתגי ששמו ישראל סוגי נשק שונים וזאת כדי לא לריב עם בעלות ברית ערביות אחרות שיהפכו הם עכשיו לנכס האיסטרתגי של ארה''ב במזרח התיכון!!!
      תראה רק מה עשית לנו עורך דין אויל ושחצן שכמותך!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שלבים בהפיכתה של ישראל ללא רלוונטית

        Avi Ecuador, 11/08/06 16:22

        מדינה מפוררת שתפורק בהמשך מצבאה בהסכמת הימין והערבים בהצבעה דמוקרטית ותהפוך לשמורת טבע של דת לעולם.
        פיתרון עולמי למדינת ישראל שתבוטל לצערי אם השמאל ימשיך בתורת האידיוטיות שהשריש וזה להלחם בדת ולבנות לנו רשע ואת מדינת סדום-פלסטין-עמלק-שמאל.
        הנוצרים לא יאפשרו לערער את יסודות קיומה של הנצרות וכך גם המוסלמים.
        יש להבין שמקומה הטבעי של ישראל הוא ארץ קודש לנצרות ואולי גם לאיסלם שבנויות על יסודות היהדות ומזה אף דת לא תוכל להתעלם אפילו שימשיכו השמאל עם מצעדי הגאווה שלהם בהמשך.

        הגב לתגובה זו

  • 196.

    אולמרט,,, בושה וחרפה!!! הפסקת האש הזו תגרום לטרור עתידי חזק יותר! (ל''ת)

    די להתקפלות!!!, 11/08/06 06:41

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    הפסיקו כבר את הבלגן! הפליטים תופסים לנו כל מקומות החניה בתל אביב! (ל''ת)

    תל אביבי, 11/08/06 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    צריך להודות שהדרג המדיני מנצח לחיזבאללה את המלחמה.

    אורן, 11/08/06 03:52

    חיילי צה''ל נמצאים שם בחזית ואין להם מושג שהם נלחמים ומתים ונפצעים לחינם, תוך כדי מלחמה הממשלה נסוגה ממטרות המלחמה, ההסכם המוצע היום הוא הפסד לישראל חיזבאללה כבר חוגג.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    אולמרט הסמרטוט

    מוטי, 11/08/06 02:08

    של עליזה

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    לאסוננו ולדאבוננו הפסדנו בגדול ,פעמיים...

    בן ראובן, 11/08/06 02:07



    הפסדנו צבאית ובענק , לא מעניין כמה מתו להם ומה נהרס, הכי חשוב מה קרה לנו והעוד יותר מפחיד מה יקרה לנו בעתיד לא רק מאוייבנו אלא גם ובעיקר מעצמנו - זה הרבה יותר מפחיד .
    במלחמה הזו נתגלה לנו כמה השלטון בז לעם ולחייו בארץ הזו - אכן ארץ אוכלת יושביה , דקה אחרי הלחימה יכנסו האזרחים ללחימה מסוג חדש, על פת הלחם. הפודלים השחצנים חוקקו חוק שיפגע בחלשים הרבים המצטרפים לאותו מעגל , חוק האשראי, ומאידך אין הכנסות לאזרחים.
    גזירות המס שגובה מנגון מנופח אשר אוכל חלק רב מהכסף - זה הולך להיות קשה ואכזרי. לכן לסיכום צריך לצאת ומהר ולא רק בגלל ששם הפסדנו אלא משום שכבר לא שווה להילחם בשביל שלטון מושחת שהולך עתה להפיל עלינו את שאר התחמושת שנותרה בצורת גזירות מיסים- העם הזה מאוחד , אולם מדובר באיחוד שונה שאינו דומה למצבים קודמים וזאת משום שלא היה לב שלם ללחימה, כי לא היה על מה להילחם , השלטון בארץ מושחת , ונטל המס על האזרח גבוה מנשוא , כל ההכנסות נעלמות אי שם , לכן כאשר יפתרו בעיות כלכליות ותהיה רווחה לעם , שמחת חיים , תהיה חברה חזקה ובריאה יותר , שתדע להילחם מכל הלב ולא בשביל דור של פוליטיקאים וגנרלים אפסים שגידל אחריו אפסים בריבוע.


    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז הציבור צריך להלחם בממסד עד חורמה

      אוהד, 11/08/06 06:33

      אם הציבור יפנים את זה לא תהיינה עוד ממשלות כאלה ובעיקר שרי אוצר מהסוג של ביבי שקרניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    צריך להגיד את האמת נכנענו הובסנו נוצחנו

    וועדת חקירה, 11/08/06 01:54

    צריך להגיד את האמת נכנענו, הובסנו, נוצחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    לשלוח את אולמרט הביתה!!!

    עוז, 11/08/06 01:51

    אם בשביל זה מתו 121 מאנשינו, ומליון ישראלים בילו חודש שלם במקלטים - המסקנה הראשונה שאולמרט וממשלתו חייבים ללכת הביתה. אם זו הנחישות שלו, אז אני נחוש לשלוח אותו הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 11/08/06 01:49

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    רבונו של עולם, הצל אותנו מצפורי אולמרט פרץ ולבני,ונעשה את העבודה

    חוזר בתשובה, 11/08/06 01:44

    על פי השולחן ערוך ספר ההלכה היהודית צריך לעשות הכל כדי לחסל את האויב
    הנצחון היה מובטח בלי קורבנות אלמלא הממשלה הציונית הזאת
    פחדנים
    שלחתם את יקינו למלחמה כדי להמשיך בה עוד מעט קט??????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    אולמרט יושב לו בנחת בי-ם

    ובצפון מתים!!!, 11/08/06 01:44

    יותר גרוע מאהוד ברק!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    אולמרט=גולדה מאיר מודל 2006

    איגור, עפולה, 11/08/06 01:43

    מעניין אם גם הוא ייצא זכאי בועדת חקירה

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    ככה זה שהשלטון מושחת!

    ורוצה הישגים, 11/08/06 01:42

    חותם על הסכם כניעה תמורת ''כבוד'' בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    היכונו להפיכה שילטונית!!!! (ל''ת)

    צפון זועם, 11/08/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    אולמרט תתפטר לא רוצים אותך יותר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ירון, 11/08/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    הסכם כניעה!!!!

    דני, חיפה, 11/08/06 01:40

    אולמרט תתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ממשלת ישראל..זוכרים את החיילים החטופים?

    מזכיר, 11/08/06 01:36

    תפנימו אזרחי ישראל,2 החיילים החטופים שבגללם ישראל שילמה ב 125 הרוגים , ערים שהפכו לעיי חרבות..6 מליארד נזקי מלחמה,לא ישוחררו,ולמעשה ..ישראל נכנעה ללא תנאי.
    תבוסה צבאית,מדינית ,וכלכלית...

    נקודת אור אחת ויחידה,והיא החיילים הנפלאים הללו,מלח הארץ,נוער נהדר בכל קנה מידה.
    ולהרוגים..ת.נ.צ.ב.ה

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    Olmart=Navil Chamberlin. An idiot and son of an idiot

    Isaac, 11/08/06 01:34

    Next war is around the corner.With losers like Olmart,Livni,and Peretz

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    לא להאמין! ממשלה שתוביל אותנו לאסון - בפעם הבאה האיום יהיה גרעני (ל''ת)

    ערן כ, 11/08/06 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    אני לא מאמין שהפסדנו לחיזבאללה- פעם היינו הצבא החזק בעולם (ל''ת)

    יותם, 11/08/06 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    חובה עלינו להשיג 100% מהיעדים

    שלומי, 11/08/06 01:26

    ללא השגת 100% מהיעדים שהציבה לעצמה ישראל בתחילת הדרך, יהיה זה כישלון מחפיר.
    חייבים להמשיך במלחמה עד חיסולו המוחלט של ארגון החיזבאללה ככוח צבאי.
    אהוד = אסור לך להתפשר

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    מה עשית לנו אולמרט?! הרסת את הצבא הרסת את המדינה שברת את רוחנו (ל''ת)

    אריה, 11/08/06 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    כל הכבוד- הגיע הזמן להפסקת אש!!

    לימור, 11/08/06 01:14

    כל הכבוד לאולמרט שמבין כי חיי החיילים הם החשובים ביותר, ולעתים אין ברירה וחייבים להתפשר על מנת להגן על המדינה, ולא להמשיך להכנס עם הראש בקיר רק על מנת לשמור על הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    מתגבשת יוזמה...- אוי ואבוי ליוזמה זו

    גדי, 11/08/06 00:54

    נכבדי מר מזוז- היועץ המשפטי לממשלה
    נא הכן שלושה קלסרים לנכבדים 1) ראש הממשלה - אהוד אולמרט
    2) שר הבטחון -אמיר פרץ
    3) רמטכ''ל - דן חלוץ .
    הנכבדים האלה יגיעו אליך אחרי המלחמה . העם בישראל יבקש אותך לחקור את המטומטמים האלה אשר
    הביאו את המדינה לאסון הגרוע ביותר! מיום קום המדינה
    יותר ממה 120 הרוגים 3000 פצועים
    וחורבן לכמה ערים מובות ומושבים
    נזק במילירדי דולרים והכל עקב מנהיגות רופסת ,איפנטילית ופחדנית
    ועדין לא ידוע מה הסוף להתנהגות בזויה זאת.....

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    מה ההצעה בכלל ?גבב של שטויות ,אלק טובה לישראל

    בר כוכבה, 11/08/06 00:52

    ממשלה עם אופי חלש בעצם ללא אופי מביאה אסונות
    תמיד מחליטים לא להחליט ונותנים למצב לעשות את שלו .
    בורחים מהחלטות
    הצבא עומד וחוטף אבידות והעורף במקלטים
    רק במדינה של אולמרט וקדימה מוכנים לקבל את זה
    אין מספיק תחמושת בלי אמריקה
    ולא ניתן להגיע להכרעה צבאית

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    בוז! (ל''ת)

    העם, 11/08/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    בקדימה עכשיו יהיה מפץ אחורה וחזרה לליכוד,,,חוץ מאהוד ומופז ופרס (ל''ת)

    אני חוזר הביתה., 11/08/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    גם אם היינו כובשים את ביירות, החטופים לא היו מוחזרים

    רז, 11/08/06 00:48

    אין סיבה ש500 איש ימותו כדי לחזור לאותו מצב. העם רוצה את סוף המלחמה ושקט לצפון.
    די עם מבצעים גדולים. הטוקבקיסטים כאן לא נלחמים, כמוני

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אם קדימה תזרוק את אולמרט,ותביא את קלינטון לא יעזור להם כלום (ל''ת)

    הפרשן, 11/08/06 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    לא יודע כלום

    יהודי פשוט, 11/08/06 00:46

    יש השם והוא מנהל את העולם ואין לנו מה לעשות חוץ מלהאמין שהכל לטובה והלוואי שנזכה לראות בגדול שהכל לטובה אוהב את עם ישראל עד כאב תהיו חזקים ומאמינים

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    הססנות=חולשה= כניעה=אסון עולמי

    רועי, 11/08/06 00:40

    ממשלת ישראל בראשותם של אהוד אולמרט, עמיר פרץ, וציפי לבני גילו הססנות מרגע התחלת המבצע, והעדיפו להכניס את צה''ל ללבנון טיפין טיפין, חודש שלם מתמשכת הלחימה, וצה''ל עדיין נמצא בבינת ג'בל, מידי יום מסתבך בקרבות מרים שיכלו להיות מוכרעים אילולא שיקולי המוסר של יפי הנפש למיניהם שנמצאים בעמדות מפתח בכל המערכות הציבוריות במדינת ישראל, הן בכנסת, הן בממשלה, והן בצבא.
    רמטכ''ל שמציע להכריע את חיזבאללה שהוא כבר לא ארגון גרילה, אלא צבא של ממש (ע''ע הציוד שנתגלה במס' כפרים) רק באמצעות מכה אווירית, כי הוא מפחד להכניס כוחות רגליים, משדר חולשה ופחד, שהצד השני רק מתעודד מכך, ורוצה לתקוף עוד.
    חודש ימים של 150-170 קטיושות מידי יום על כל יישובי הצפון, וממשלת ישראל הולכת לקבל את הצעת האו''ם, שלא כוללת את פירוק החיזבאללה מנשקו, התוצאה הישירה תהיה, סיבוב נוסף של לחימה עוד מספר חודשים.
    היכן החיילים החטופים בהצעת ההחלטה, האם ממשלת ישראל וויתרה עליהם? האם יש מידע מודיעיני שגורם לממשלה לוותר על החטופים (המבין יבין)?
    אם צה''ל לא ירסק במו ידיו את חיזבאללה ואת נסראללה,אז האיראנים,הסורים, אל קאעידה, החמאס, הג'יאהד האיסלאמי וכל האיסלאם הפונדמנטליסטי, ישאב עידוד מהחולשה של ישראל, ועלול להנחית מכה קשה על כל העולם ובפרט על ישראל.
    קבלת הצעת ההחלטה פירושה הפסד לישראל במלחמה הנוכחית, והזמנה לאיסלאם הקיצוני להכות בכל כוחו עוד תקופה קצרה.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    להרוס את כפרי דרום לבנון גם עבור העתיד

    רותי, 11/08/06 00:40

    פרץ, אולמרט וחלוץ, אני קוראת לכם לתת הוראה להרוס עד היסוד את הכפרים בדרום לבנון לפני שאתם חותמים על כל מסמך שהוא המפסיק את המלחמה.
    אנו רוצים שלום, אך אנו לא רוצים להשאיר מול יישובי הצפון את כל הכפרים על תילם ובבטן הכפרים בונקרים מלאים בנשק. ולקבל זאת בפנינו עוד שנה-שנתיים.
    יש להפציץ את הכפרים דבר שטייסינו המתויינים יודעים לעשות היטב. להוריד שם בית אחרי בית ורק לאחר מכן לשלוח את החיילים הרגלים שישלימו את המלאכה.
    חבל על כל חייל שנופל עכשיו לשוא על -ידי חיזבאללה שאורב לו באחד המבנים שאתם הואלתם בטובכם להשאיר להם.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    המבט השחצני מסגיר מבוכה וחרדה.

    המבט,המבט!!!!!!, 11/08/06 00:40

    לא יעזור לך,מר אולמרט! אתה יכול למתוח את הצוואר ולזקוף את הראש ועדיין הכשלון מוסגר ממבטך .הדבר ניכר גם בדיבור הכביכול תקיף וחזק ומודגש(''עד כאן!''...נשמע היום מצחיק)

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    הותר לפרסום: אולמרט הרס המדינה (ל''ת)

    שפוי בדימוס, 11/08/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    כל המלחמה לא שמעו את יהדות התורה

    העברה, 11/08/06 00:36

    יהדות התורה לקחו 290000 מליון שקל,ולא שומעים ולא רואים אותם,כל המלחמה.
    אם החרדים לא נלחמים שיעבירו את חלק מהכסף,לצפון או לחימוש צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    פליט שיעי מעפן מכתיב את תנאי הכניעה של אולמרט

    חי''רניק מיל., 11/08/06 00:33

    לא של מדינת ישראל.בושה לנו וצורה לנו.אם תקבל את תנאי הכניעה האלה-דקה אחרי כולם בקרית הממשלה להפגנת ענק שתסתיים עד שתעופו הביתה אולמרט''ניצחנו'' פרץ''הוא לא ישכח את השם עמיר פרץ'' הוא בטח כבר שואל פרץ WHO?חחח ולבני המתרפסת.ההומניות שלכם הורגת אותנו.שחררו את צה''ל כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    מתגבשת יוזמה לשפוט את אולמרט אחרי המלחמה (ל''ת)

    הראל, 11/08/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    המלחמה מסר מהבורא!........

    יוסף נחמן!, 11/08/06 00:31

    אנו מתקרבים בצעדי ענק לסיום הגלות. לא נולדנו כדי לעבוד ולהתעייף,לנוח ולהתענג,לישון ולמות.יש מטרה לבריאה הנפלאה-מטרה שכדי להרגיש ולהבין אותה צריך להפסיק מלהשתחוות לאליל הסקס והתענוגים. המלחמה מנתקת אותנו ברצון או בלי רצון מהשגרה,כדי שנהיה פחות משוחדים מסערת החיים,ואז נחשוב קצת יותר טוב על מטרת החיים. המלחמה לא תגמר מהר כל עוד אנחנו לא נסיק מסקנות.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    מה עם השבויים מקרב סולטן יעקב בלבנון?

    זיכרו, 11/08/06 00:31

    עכשו הזדמנות לדרוש החזרת השבויים
    מהקרב בסולטן יעקב בלבנון.יהודה כץ,זכריה באומל וצבי פלדמן.

    הם השבויים הראשונים שעדיין לא
    ניכללו באף עיסקה,ואין שום התייחסות אליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    המלחמה מסר מהבורא!........

    יוסף נחמן!, 11/08/06 00:31

    אנו מתקרבים בצעדי ענק לסיום הגלות. לא נולדנו כדי לעבוד ולהתעייף,לנוח ולהתענג,לישון ולמות.יש מטרה לבריאה הנפלאה-מטרה שכדי להרגיש ולהבין אותה צריך להפסיק מלהשתחוות לאליל הסקס והתענוגים. המלחמה מנתקת אותנו ברצון או בלי רצון מהשגרה,כדי שנהיה פחות משוחדים מסערת החיים,ואז נחשוב קצת יותר טוב על מטרת החיים. המלחמה לא תגמר מהר כל עוד אנחנו לא נסיק מסקנות.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    טיפשים!!!אולמרט ופרץ לא אשמים! זה אתם שבחרתם בהם...

    צחוק הגורל, 11/08/06 00:31

    אחרי שבחרתם בו נזכרתם.
    כשעוזי לנדאו התריע חזור והתרע במשך 6 השנים האחרונות, ואף הציע להכות את סוריה, הסתכלו עליו כעל שוטה הכפר.
    מוכרח להודות - הוא צדק אז וממשיך לצדוק גם כעת - הן בניתוח והן בתרופה.
    לתומנו חשבנו שנצליח פה להקים אמריקה קטנה, עם היי-טק וג'יפים ובתי קפה וחיילים שמתקשרים כל שעה בסלולארי לאמא.
    חבר'ה - כאן לא שווייץ, וגם אמריקה כבר לא מה שהיתה.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    לכל העיתונאים וכלי התקשורת, הוכרזה כוננות ''אתרוג''!!!

    אמנון אברמוביץ', 11/08/06 00:30

    עד עכשיו היתה מלחמה, העם השתדל לשמור על פטריוטיות ולא לשאול שאלות קשות.
    אך לקראת סיום המלחמה ישנו חשש סביר שהעם יתחיל לשאול שאלות ולהאשים את ראש הממשלה במחדליו, ואולי אף לדרוש ממנו לקחת אחריות להפסד במלחמה ולהתפטר!

    וכאן נכנסים לתמונה אנחנו, העיתונאים: לקראת יישום ההתנתקות כולנו גילינו אחריות ודאגנו לחפות על המחדלים ולא לתת לשאלות ותמיהות קשות להתעורר, לא שאלות ענייניות בקשר לתוכנית וסכנותיה ושאלת ''היום שאחרי'', ובודאי שלא לרקע של ההסתבכות הפלילית של רוה''מ שהולידה את התוכנית. בכך הצלנו את אריאל שרון מדין הציבור ואפשרנו לו לבצע את התוכנית המהוללת.

    כעת עומדת על הפרק תוכנית דומה, ולאור הניסיון המר בבריחה מלבנון ומגוש קטיף - ישנו חשש רציני שהעם יתנגד לכך.
    כאמור, כעיתונאים אחראים תפקידנו לקטוע באיבו את הדיון סביב הנושא, ולהציג את המתנגדים לתוכנית כאנשים קיצוניים פרמיטיביים וצמאי מלחמות, ואת ראש הממשלה שתומך בה כאדם רציני וישר (זו תהיה משימה קשה...) נקי מכל שיקולי כבוד ואגו (כנ''ל...).
    שם הקוד של המבצע הוא ''האתרוג 2''.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אהוד אולמרט . . .

    שאול, 11/08/06 00:30

    כאחד שתמך במלחמה הזו אני אומר היום שאים תהיה הפסקת אש עכשיו זה המשך לכישלונותיו של ראש הממשלה הזה והשאלה שתישאל למה היו כל ההרוגים עבור מה עבור 160 קטיושות ליום ?

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מלחמה

    חלי, 11/08/06 00:28

    איראן מכשפה!

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    א.ברק התחיל, שרון המשיך ואולמרט מוודא הריגה לישראל (ל''ת)

    השמאל הקיצון, 11/08/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הפשלה הגדולה של אהוד ברק

    מוטי לוזון, 11/08/06 00:26

    6 שנים מאז ברחנו מלבנון, והיום יודעים כולם כמה הטעות היתה גדולה. מה שבזמנו כבשנו ביום אחד של לחימה, היום לא מצלחים לכבוש בחודש שלם.
    זה חוץ מכך שקיבלנו איתפדה שגרמה מאות רבות של הרוגים.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אולמרט, פרץ, חלוץ , וועדת החקירה תקרע אתכם לגזרים

    יאיר, 11/08/06 00:26

    -יצאתם למלחמה.
    -קבעתם יעדים שידעתם שלא תשיגו.
    -צמצמתם מדי יום את היעדים להשגה.
    -בשלב מסויים לא הבנתם מה היעדים.
    -שלחתם חיילים להיהרג , אך חלילה לא לפגוע בחפים מפשע בצד השני, בשם המוסר, בעוד שאזרחי הצפון נהרגו מקטיושות.
    -לא מנעתם את החרבת כל צפון הארץ ע''י טילי האוייב.
    -לא הכרזתם מלחמה, כדי לא לשאת בעלויות כספיות הנובעות מכך.
    -לא סייעתם לתושבי הצפון החולים והזקנים שלא היתה להם יכולת עצמית לעזוב.
    -לא סייעתם כלכלית לאנשי הצפון שלא יכלו לצאת לעבודה ולהשתכר ולבעלי העסקים העצמאיים.
    -גייסתם מילואים בשביל לייבש אותם על גבול לבנון, למרות שרצו להילחם.
    -הפלתם את האשמה על צה''ל והקרבתם את אודי אדם בשביל לכסות את התחת שלכם.
    -נשאתם נאומים מתלהמים וברחתם עם הזנב בין הרגליים.
    -הוכחתם לכל שונאינו כי אחמדינג'אד צדק ואנחנו אכן עלה נידף ברוח.
    -הבאתם עלינו את הקץ, כי הוכחתם שאנחנו לא מסוגלים להתמודד עם איום ומתחננים לאו''ם להפסקת אש.
    -אני בטוח ששכחתי עוד הרבה נקודות , אבל אני פשוט רותח מדי בשביל להתרכז כרגע.

    אולמרט - אינך ראוי ואינך מסוגל לנהל מדינה, וועדת החקירה תשלח אותך הביתה.

    פרץ - בשביל להיות שר בטחון צריך להיות איש צבא, כמו שבשביל להיות שר אוצר צריך להיות איש כלכלה, האגו שלך גמר אותך פוליטית, היית יכול להיות שר רווחה טוב, אבל רצית כבוד...

    חלוץ - לאורך כל השנים לא היה רמטכ''ל איש חיל האוויר , המלחמה הזו הוכיחה בדיוק למה. נכשלת בענק.

    מי שהצביע קדימה, הלך אחורה.
    היחיד שיצא מורווח היום הוא איווט ליברמן, ראש הממשלה הבא של ישראל, בוודאות.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ארוע מוחי של עם

      Avi Ecuador, 11/08/06 05:57

      העם בחר בשיתוק מוחי.

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    סילבן שלום. איפה בנך בלבנון בשריון או בחי''ר?

    אורי, 11/08/06 00:25

    סילבן שלום מתנגד להסכם הצפוי וטוען שזהו ההסכם הגרוע שנעשה אי פעם.
    ואני רוצה לשאול את סילבן:
    איפה בדיוק נמצא בנו (הטנקיסט, החי''רניק ) בלבנון?
    באיזו זכות אתה אומר זאת?
    אנחנו הורים לילדים הנמצאים בלבנון, מתחילת הקרבות אנחנו חרדים חוששים ובוכים ולוקחים כדורי הרגעה. וכמונו יש עשרות אלפים.
    איך אתה מעז ? אתה יודע מה עובר עלינו?
    אתה מתאר לעצמך כמה חללים על אלונקות נחזיר מלבנון?
    אני כבר לא מדבר על אירועים כואבים אחרים של חטיפות, או מלכודות מוות שהחיזבאללה ערוכים להם.
    הם התכוננו יפה מאוד , והכינו לנו הפתעות מחרידות.
    אנא ממך חשוב היטב לפני שאתה מדבר.
    נכנסנו למערכה קשה. היינו נאיבים והולכנו שולל 6 שנים. היינו עוורים וטמבלים ממש.
    כי בכל פעם שתקפנו, החיזבאללה בקש שנפסיק, כדי להראות לנו שזה כביכול פוגע בו ואנחנו היינו מזה מבסוטים מהרעיון שנתבקשנו להפסיק, אז הפסקנו. וגם התיירנים בצפון היו מרוצים.
    ונאסראללה התחמש והתחפר והשתכלל ותכנן ולמד אותנו יפה יפה והכין תשובה מוחצת לכל יוזמה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לצאת כבר מלבנון, (ל''ת)

    חבל על כל חייל, 11/08/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    יוזמתבוסה: אסירים משוחררים עוד חודש,שבעא מוחזרת עוד חודש, ארוכיטווח

    מעבר ליטני איום, 11/08/06 00:23

     

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לחימה בצפון!

    אסף, 11/08/06 00:20

    צריך להוציא לנסראללה סערה סערה מהזקן ולחסל קיבינימט את הלבנונים כבר חודש זקנים מזקנים לא יוצאים מהבית!!!!!

    צריך לתת לצ''הל לסיים את המלחמה בלבנון!!!

    י ש ר א ל מ נ צ ח ת ! ! !

    בלי נדר

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ממשלה בושה (ל''ת)

    אבי, 11/08/06 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אין לך שום סיכוי להימלט ממשפט העם!!! (ל''ת)

    צפריר, 11/08/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    צבא של כמה אלפים שוב מברחי את צה''ל החזק (ל''ת)

    המנתח, 11/08/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    סמרטוט!

    אחד, 11/08/06 00:07

    אין לך שום בושה מר אולמרט! הועדת חקירה שאחרי הזאת שאחרי המלחמה תחקור איך קרתה הכניעה המבישה הזאת, שתביא, בודאי לעוד טרור ולעוד ארגונים שינסו גם לנעוץ בישראל המובסת את שיניהם. מפחיד

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לסגת- ולהתכונן למלחמה הבאה, והפעם עם יותר שכל מצדנו! (ל''ת)

    יונה, 11/08/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    טוב שהאמריקאים והצרפתים לא יתנו לסוריה ואירן...

    aviril, 11/08/06 00:05

    ....לגזור קופון מההסדר המתגבש כל אחת מסיבותיה..
    ...חוכמולוגים שמלנים אצלנו עם מוח יצירתי קודח כגון זה של ביילין כבר היו מציעים איזה בונוס לסורים ואולי אפילו גם לאירנים..כמובן על חשבון האינטרסים של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כצפוי - ניצחנו! תודה לאולמרט שמינה שר ביטחון ''מצוין''. חחח!!! (ל''ת)

    חסן נסראללה, 11/08/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    Olmert, dont chicken out on me

    Ronen, 11/08/06 00:04

    Olmert, this is not the time to chicken out my friend.. if you start something, especially as critical as a war, have the sufficient guts to finish the work! even the families of the dead are asking this from you.. if the cease fire treaty does not include dissarmamant of Hezboilla, the return of all soldiers, including information on Ron Arad and the unconditional promise that not a single rocket will be fired from now on, then I suggest you rip it apart, burn it and do the right thing, which is the massive, aggressive elimination of small towns and kfarim where these terrorists lie.. Ehud, this is your moment, don't screw it now.. history will judge you by the next days..

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני מציע לכולם לראות את הפרק

    אורן, 11/08/06 00:03

    ''רעידת אדמה'' מתוך הסדרה ''תקומה''.
    לצערי לא הצלחנו להשיג את יעדי המלחמה הזו. ונצטרך בעתיד הקרוב מאוד להתמודד שוב מול אויב חזק אף יותר. הבעיה היא ''כושר ההתעה'' של ישראל. אם הסורים מרשים לעצמם להרים ראש אנחנו בבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הסיכום במלחמה: חיזבאללה - 1, אולמרט - 0. (ל''ת)

    REFEREE, 11/08/06 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    OHLMERT CAN ONLY FIGHT CHILDREN

    THE BIG A, 11/08/06 00:01

    THE CHILDREN SETTLERS
    BOMBING CHILDREN IN GAZA
    BOMBING CHILDREN IN LEBANON
    ALLOWING HIZBOLLAH TO SHOOT CHILDREN IN ISRAEL

    OHLMERT IS A WAR CRIMINAL OF THE WORSE KIND SOMETHING BETWEEN A KAPO AND A Kozak.

    I guess there is kozak blood running in Olmerts veins
    The thirst for jewish Children and Women Blood

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ככה נראה צבא מובס ... (ל''ת)

    מילואימניק, 10/08/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מה פתאום? העולם עסוק עכשיו במחבלים שתפסו בבריטניה! תנו לצהל לעבוד!!

    לא להסכים!!!, 10/08/06 23:56

    הצבא שלנו חזק ויכול וכדאי שהאימפוטנטים מהממשלה יפסיקו לעצור אותו
    כל עוד ניתן למחוק את בנייני לבנון ולא לעבור בית בית - מספיק להיות יותר קדושים מהאפיפיור!! במילא העולם לא מחבב אותנו ותמיד מלא ביקורת אז לפחות תנו לו סיבה לבקר אותנו!!!!


    פצצות נפלם על לבנון - עכשיו או לעולם לא

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    סיום המלחמה היום בצורה שהיא מסתימת

    Avi Ecuador, 10/08/06 23:55

    הוא כישלון ותבוסה לישראל.
    הערבים יוכלו לומר בעתיד; על עוד ניצחון כזה ואבדנו.
    למה?
    מכיוון שהמערב עכשיו באמת למד שהוא צריך לפחד מהם וכבר לא לעשות חשבון לאזרחים בעתיד ושהוא יכול להידבק במחלת האידיוטיות שהשרישה בעם-הארץ ובשלטון בחלם.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תחשבו לרגע כמו נארללה, ותראו למה הוא הפסיד בכל המערכה

    נימרוד, 10/08/06 23:54

    רבותיי, נאסרללה ויתר על אחיזתו בדרום לבנון ורק מתוך קריאה מציאותית של המצב. חלומו בדרום נגוז מתוך המכות שספג וחששו מכיבוש הדרום.
    אם היה יודע שהוא חזק, לא היה מוותר והיה מוציא לנו ולעולם את הנשמה.
    ולאלו שטוענים שחיזבאללה יטמע בצבא, וגם אם יטמע באחוז זה או אחר, אז מה? האם זה אומר שינהל מעתה טרור בשם ממשלת לבנון? לא סביר ולא משרת שום אינטרס חיזבלאי/לבנוני.
    אך אם חלילה בכל זאת יפעיל טרור, לפחות אז, לא יוכלו בלבנון לומר ''לא ידענו''.
    לפחות אז ישראל תוכל להחשיך את כל לבנון ולהחריבה שוב והפעם מול מדינת אויב לגיטימית. זאת מתוך ההנחה, כי הפעם טרור מגיע מתוך הצבא של מדינת לבנון.

    אבל לדעתי, זה לא יקרה.
    אחרי שישקמו, יבנו וישקיעו מיליארדים בבניית לבנון, מה יצא להם משיגור קטיושה לישראל? המלחמה הזו נצרבה אצל מיליון פליטים באופן כואב ביותר. חלק עצום יחזרו הביתה ויגלו שאין בית.
    צריך להבין שגם חיזבאללה פועל מתוך שיקולי עלות-תועלת ובפעולת טרור טיפשית מצד צבא לבנון , העלות תהייה גבוהה מהתועלת.
    ודבר אחרון, גם הצד השפוי בלבנון, מקווה ומייחל לשחיקתו של חיזבאללה. הלבנונים השפויים קצה נפשם בארגון הזה. לכן, הם יחזקו את הצבא מתוך אינטרס לבנוני פנימי, צבאי, חברתי ובעקר כלכלי.
    אין נוק אאוט מול גרילה וציוד של צבא מתקדם. אבל אם השגנו חלק מהותי וחשוב במטרות, צריך היה לעשות את זה עכשיו ולא בעוד שלוש שנים.
    ולגבי נאסרללה, בכל מקרה אני מאמין שהוא חי על זמן שאול.
    אם לא ישראל תחסל אותו, יחוסל בידי גורמים לבנוניים.
    האיש איבד גובה והרבה.

    הגב לתגובה זו

    • wrong conclusions

      andre, 11/08/06 04:56

      Those are the conclusions arab world wil learn from this episode:
      1. IDF is possible to defeat
      2. Hizbollah is a hero, real defender of lebanon and winner of this war
      3. Nasralla is true leadear, moshiah of the arab world (he will probably be elected as next PM of Lebanon)
      4. The rules of engagements with superpowers will change. The terror groups will use civil population as a shilled

      Israel came out from this war with the worst possible results and will face in very near future tremendous challenges.
      BTW. Bush presidancy in few years will end and probably americans will elect somebody more nice to arab world and then Israel is on her own. Don't count on America it's not for long.

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    WHAT ABOUT ME

    RON ARAD, 10/08/06 23:51

    FRYEREEM LO METEEM RAK MEETKHALFEEM
    E

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    היעדים של המלחמה היו החזרת החטופים והעפת החיזבאלה

    שי, 10/08/06 23:50

    והחזרת שלושת החטופים כמו שציינו כמה מדוברי קדימה שאמרו שנסראאלה לקח בעלות על גלעד שנמצא אצל החמאס וכמובן העפת חיזבאלה מדרום לבנון ואיני זוכר אם גם פירוק החיזבאלה, אם החטופים לא יחזרו אז זה ביזון ואולמרט וקדימה צריכים ללכת הביתה ואפילו לזרוק אותם מישראל על כך.
    חוץ מזה הבזיון הגדול של המלחמה הוא שממשלת ישראל נתנה לחיזבאלה לירות קטיושות לצפון במקום לחדור לתוך לבנון כבר בתחילת המלחמה ישראל הפציצה מהאויר ונתנה לחיזבאאלה להרוס את הצפון

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ^^^כל דור עם אהוד ברח שלו ^^^^^^^^^^

    שיר על המצב, 10/08/06 23:48

    היה אחד שקראו לו אהוד
    נמוך קומה , עם פלולה קטנה .
    בהחלטה וללא הסכם,
    חשב שהוא קוסם .
    קם בלילה, וברח מנסראללה .

    השאיר את לבנון ,
    עם המון ציוד לכל חיזבאלון.
    ואחרי שש שנים ,
    התברר שהגבול הפך סיוט מהסרטים
    מאות טילים מכל הסוגים,
    שוטפים את הארץ ופוגעים בחיילים.

    ואז לרגע שהגיע אהוד החדש,
    חשבנו שהנה יעמוד בעוז,
    על כל מעוז.
    אבל שהצבא סוף סוף היה מוכן ,
    וביקש לסיים עם האיש והזקן.
    אהוד נכנע להסכם,
    שבעתיד יבכו עליו כל אב ואם .






    הגב לתגובה זו

  • 128.

    סוריה ואיראן מתכננות מתקפת פתע על ישראל (ל''ת)

    לא שוב!!!, 10/08/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    להפציץ אותם ב - IPOD

    גזר, 10/08/06 23:46

    הפתרון הוא להפציץ אותם בכסף.

    להשקיע בתשתית האזרחית שלהם יותר ממה שאיראן השקיעה. להקים בתי ספר, בתי חולים, מערכת ביוב, רשת חשמל ,תקשורת, וכו

    בעיקר לתת מענקים לחברות זרות שישקיעו באזור יותר מאירן סוריה ושאר העולם הפנאטי.

    השלום זול יותר מהמלחמה. עירק עולה לאמריקאים כמיליארד דולר ביום. כמה השקיעה ארה''ב בשלום? איפה הכסף האירופי? כמה עולה המלחמה לישראל? תארו מה אפשר לעשות עם כמה מיליארדים לפתרון בעית הפליטים. מי מהם יסרב לבית, מכונית ומקום עבודה מכובד? האוכלוסיה תקיא מתוכה את הגורמים הקיצוניים (שיהיו לוודאי) שינסו לירוק לבאר השפע.

    הפתרון האמיתי הוא לקנות את השלום. לשלם שוחד אפילו אם זה יכלול שחיתות ו''בזבוז''.

    העם מחפס נקמה ומאמין בנאיביות מדהימה שאפשר להרוג את כולם או להפחיד (להרתיע) אותם לדורות. ניסינו את הטקטיקה הזו. הגיעה השעה לשנות כיוון.

    לנטרל את ההשפעה האיראנית עם כסף מהמערב. בחשיבה אסטרטגית לטווח רחוק, זהו הפתרון לעצם הבעיה. למי שמאמין שהפתרון יבוא בכוח ומתלונן שלא הופעל מספיק כוח- האם זו הדרך שהוא מגדל את ילדיו? כהורה אתה מאמין שהילד ייתנהג יפה מתוך פחד?

    ניסינו את דרך ההתרעה כבר דורות. הגיעה הזמן לפתרון שהיינו מפעילים עם בן סורר. כן. זהו בן סורר ולא פושע חסר תיקווה, מפני שמדובר כאן באוכלוסיה מגוונת של בני אדם.

    ללא ספק יהיו ספקנים שיגידו שכבר נתנו להם הכל, או שהתרפסות תביא לדרישות מסחטניים חדשים. אבל האמת היא שלא נתנו עדיין מאומה - רק הבטחות נבובות. תהליך השלום נרצח ב1995 ומאז אנשים מעזים לומר ש ''ניסינו אבל זה לא פעל''. החמאס והחיזבאללה הביאו יותר תוצאות בשטח לתושבים ולכן נטמעו בתוכם ואפילו קיבלו תנופה פוליטית בדרך דמוקרטית. ואם יתעוררו קבוצות חדשות עם דרישות? אז נטפל גם בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    What do we do next

    David E, 10/08/06 23:46

    Olmert and the state of Israel did all the possible mistakes. Hesitation, lack of courage, only worrying about his possible re-election, lack of decision making, too much notice of his intentions to the ennemy. There is absolutely no doubt that Israel completely lost this war both militarily and on the international front as well. It is a tremendous blow to Israel's dissuasion capability. All the people will remember is wounded israeli soldiers being carried out to hospitals and destroyed israeli tanks - all of that with a triumphant Hezbollah.If there were no intention to carry it all the way, Israel should not have started this hesitant campaign. What is tremendously important now is to make sure that Israel recognizes its failures and take the necessary steps so that it does not happen again. It appears to me that once very thing calsm down, a national enquiry is inevitable..

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    OLAMRT KILLED JEWISH KIDS .NASSARELA IS HAPPY NOW (ל''ת)

    meir yaeir, 10/08/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    צפי לבני- גדולה מהחיים

    אורי, 10/08/06 23:42

    עם הצדעה והבעת צער עמוק והשתתפות בכאב משפחות הנופלים,
    צפי לבני, היא גבורת המלחמה הזו.
    בשקט בשקט וביסודיות בנתה את הסכם הפסקת האש.
    מי יתן ןתיושם- טןב טוב.

    הגב לתגובה זו

    • תדייק:בנתה את הסכם הכניעה המביש (ל''ת)

      לבני, 11/08/06 05:57

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    מנסים לעזור לאולמרט לרדת מהעץ

    Avi Ecuador, 10/08/06 23:40

    הוא לא מבין איך הוא הגיע לשם המסכן, בעצם המסכן זה עם ישראל, שמפליג תחת פיקודו של רב החובל של הטיטניק.
    מנסים לזרוק לו המערב גלגל הצלה שלא יפסידו את רב החובל לפחות, צריכים איזה פ' שיעשה להם את העבודה.
    המערב מתחיל לחשוש לשלומו של אולמרט שחס וחלילה עוד יעלו להחליף אותו במהרה בימנו ובזמן קריב ואימרו אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ???כל העם במיקלטים???

    אורי, 10/08/06 23:40

    לא נורא- רק רטט קל בדש המיקטורן

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לא ייתכן שצה''ל נכשל בצורה כזאת

    זה לא מתקבל, 10/08/06 23:36

    לא ייתכן שצה''ל נלחם במשך חודש, סופג כל כך הרבה אבידות והתוצאות הסופיות הן כל כך עלובות.
    פשוט לא ייתכן!!!
    על אף שצה''ל של היום הוא לא צה''ל של פעם, הוא לא עד כדי כך גרוע.
    מישהו ששייך לצמרת המדינית ו/או הביטחונית נתן בכוונה תחילה את ההוראות ואת הפקודות הלא נכונות על מנת להכשיל את הצבא.
    אין לי ספק בזה.
    בוגדים בתוכנו.
    בוגדים בצמרת כבר נתפסו בעבר (ישראל בר).
    מי ערב לכך שזה לא חוזר על עצמו?
    מי ערב לכך שמדינת אוייב לא השתילה סוכן משלה בצמרת המדינית או הבטחונית שלנו, כפי שאנחנו השתלנו בזמנו את אלי כהן הי''ד בצמרת הסורית?
    האם רק לנו יש מונופול על החוכמה?
    אולי ההיפך? אולי אנחנו לא כל כך חכמים כפי שהיוהרה שלנו דוחפת אותנו לחשוב?
    מי הוא האיש או מיהם האנשים האלה?
    מה מניע אותם?
    עבור מי הם עובדים?
    האם את ההוראות הם מקבלים מהאוייב הפנימי (השמאל) או מסוריה, איראן או מדינה אחרת?

    חייבים לברר את הענין בצורה יסודית והלוואי ואתבדה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    עכשיו הזמן להסלים את פעולות צהל! בזמן שהעולם מתמקד בבריטניה

    הסלמה עכשיו, 10/08/06 23:36

    בידיעה על סיכול הארוע הטרוריסטי החמור שאמור היה להתבצע

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    הכי טוב שאפשר להשיג בהתערבות בין לאומית, אבל יש עוד פתרון

    תיכוניסט מהעורף, 10/08/06 23:34

    מדינת ישראל צריכה להפסיק מיד הלחימה, לסגת בהקדם, ולתת לצבאות זרים להיכנס.
    אחר כך, עליה לגבש הסכם דומה, ולא לסור מעמדתה.
    ההסכם האולטימטיבי לדעתי:

    חוות שבעא ימסרו ללבנון, אחרי מילוי התנאים הבאים:
    1- חילופי שבויים, שני החיילים שלנו תמורת סמיר קונטר ועוד כמה מחבלים שנחשבים בחיזבאללה לחשובים מאוד (כן כן אני יודע שבחיזבאללה הכוונה לחשובים מאוד- היא נחשים ומרצחים גדולים), לא יותר מזה.
    2- התפרקות מידית של חיזבאללה, לבנון בעצמה תילחם בחיזבאללה, או תגייס כוחות ממדינות העולם שיעשו זאת בעצמה, או שתטיל זאת על הכחות הזרים שיהיו בשטח.
    3- הסכם שלום (שישלול את נחיצות החיזבאללה בדרום לבנון)

    חשוב להבהיר ללבנון, שברגע שחוות שבעא ימסרו, חיזבאללה לא יהיה נחוץ יותר, מכיוון שכל שטח שנחשב לבנוני, נמסר ללבנון. אם חיזבאללה ממשיך להתקיים, זה רק למען השמדתה של ישראל, העולם לא יקבל זאת

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אזרחי ישראל היקרים.כנסו חוווווווובה!!

    סמי, 10/08/06 23:33

    אם לא הבנתם עד עתה ,הנה לכם האמת המרה. היפסדתם במלחמה הזו.אתם תפסידו בכל מלחמה עתידית. זה לא ענין של גנרלים וצבא אלא זה אתם. מספיק לקרוא מאמר כזה , מתוך רבים המתפרסמים בו,
    וכבר יודעים בבטחה שהערבים חזקים יותר, נחושים יותר, אמיצים יותר.אם היפסדתם ,כבר ביומה הראשון של המלחמה, נגד חיזבללא , תארו לכם כשזה יהיה הצבא הסורי מגובה בצבא טהרני .
    גם הם אמיצים שלא מפחדים למות ונחושים להשמיד את מדינתכם.כוח האש שלהם כפול מאה ,לכל הפחות, מזה של חיזבללא.
    בעוד זמן קצר המטריה הגרעינית של איראן תתן לה כח הרס איום ותחתיה כל מדינה ערבית תוכל לפתח לחימה נגדכם. מי יעמוד לצידכם?בטח לא כמוני הכותבים מכאן.
    עוד יותר גרוע אלו אנשי השלום וההסדרים עם כל מה שנע במזרח התיכון. לרוב רובם יש נתיב בריחה מתוכנן. אתם תראו אותם צודקים ובורחים ברוטצית מטוסים שלא נראתה כמוה בעולם.
    כשצבאות האיסלם המנצחים יכבשו וישטפו את ''ארץ ההסדרים'' , הם ילכו להקים שכונות חדשות בניו יורק.
    אגב, לפני שבוע , במטוס חזרה לפריז פגשתי רבים מהם שאמרו לי שהישראלים סתם מחפשים מלחמות ואחר כך בוכים ושבכלל המדינה הונהגה תמיד עי' מטורפים שלא הבינו דבר .
    אז ,אזרחים יקרים , נסו להבין שבכל מוסד ממשלתי, אוניברסיטה, איגוד מורים , עיתונות, טלויזיה, רדיו, צהל, הם מזמן הצליחו להזרים את דעותיהם.
    הפסדתם במלחמה הזו .תודו בזה ,ונסו לברוח לפניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולמרט, אתה לא כשיר לקבל החלטות.

    חייל וותיק, 10/08/06 23:32

    אין לך לא ראש ולא נסיון. ההחלטות שלך שגויות. אתה שולח חיילים לקרב ומדבר על הפסקת הלוחמה. החייל שואל מדוע שאתאמץ אם אולמרט חושב כבר על נסיגה.

    למענך, שהרי בבוא היום תצטרך לתת את הדין על כל החידלונות והפשלות, אני מציע ודורש, שתתפטר מיד ותניח לאחרים מוכשרים ממך ובעלי נסיון רב משלך, להכנס בעול ולהביא לניצחון מוחץ. ההתנהלות שלך לא רק שלא תביא שביתת נשק ושלום אלא שבמרוצת הזמן נעמוד בפני אוייב נחוש ומזויין שבעתיים. אתה לא פותר את הבעיה אלא דוגר עליה ומגדיל אותה עשרות מונים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד..אבל אולמרט יודע שהוא לא כשיר

      CHAIMKE, 11/08/06 04:18

      בגללו נכנסנו לבוץ הזה ברגל שמאל
      יכולנו לגמור את החיזבאללה תוך מספר ימים ותראו מה מנהיגות כושלת הביאה על עם ישראל
      אני בדעה שחייבים למצות את הדין לכל אותם פוליטיקאים שהחזירו את דרום לבנון בלי ערבויות ביטחון בשנת2000 איך המודיעין הטוב ביותר בעולם לא קיבל מידע על כל אלפי הטילים שהגיעו לדרום לבנון משנת 2000
      לדעתי צמד אולמרט ושריף פרץ לא ניהלו את מלחמת לבנון כמו שצריך
      ולכן עליהם לפרוש..

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם זה יקרה,אולמרט סיים את הקריירה

    צחי, 10/08/06 23:29

    הפוליטית שלו,הוא יודע את זה ובגלל זה הוא שולח חיילים למותם בנסיון להשיג איזשהוא ''הישג'',כדי להרגיע קצת את האנשים. מעל 100 הרוגים בחודש,חצי מדינה מושבתת,200 טילים בכל יום,חיזבאללה בכל דרום-לבנון,אז בשביל מה בעצם היה כל זה?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    New Middle East

    andre, 10/08/06 23:28

    Now Hezbollah will be a leading party in Lebanon and will elect Nasralla.
    Democratically elected Hamas on the south, looks like a New Middle East, Peres’ dreams comes true. Self destruction of Israel is going at full speed.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אמרתי לכם שאנחנו ננצח ישראל נכשללללללללללללללללללללללללללללללללה יו

    המנצחים, 10/08/06 23:27

    יו יו תתחילו לארוז מזודות

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ככה לא מנהלים חנות מכולת

    רוני, 10/08/06 23:26

    אם זה ככה, אז הגרינפלד ההיא אולי צדקה כשקראה: ''אל תלחמו''. למה להילחם, למה לספור חללים, כשבראש עומד ראש ממשלה שבניו ''שופכים את דמם'' בניו יורק ופאריס, ומוכר את הכל. אם נכנעת למה התחלת? למה הפכת מאה ועשרים משפחות לשכולות, למה הפכת מאות אלפי אנשים לפליטים? ככה לא מנהלים חנות מכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    Olmert is postponing a tragedy of greater magnitude. Only a matter (ל''ת)

    of time, 10/08/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אולמרט-פרץ-הלוץ

    אבי, 10/08/06 23:24

    ועדיף כל הממשלה. הביתה

    אני חושב שאנשי אולמרט התחילו לכתוב צ'טים. רק קבלני קולות שלו תומכים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט! כנס כבר...

    אזרח תומך!, 10/08/06 23:24

    למקלט! פרץ וחלוץ מחכים לך..... לא יאומן! הפכנו לעם של תבוסתנים בזכות ולא בחסד! בזכות השמאל! אהוד נצחת את המלחמה! השמאל ניצח את המלחמה! כל הכבוד לשמאל! אבל נשאלת השאלה איפה הייתם בשנת 1888? מדוע אז לא הפגנתם נגד גאולת האדמות? למה לא עצרתם את העלייה ארצה? למה לא עצרתם את חומה ומגדל? למה הבאתם אותי לפה? כשהיו הורי בעירק הם חלמו על א''י וירושלים ועל הזכות לחיות בארץ אבותינו שהובטחה לנו, הם לא חלמו על המפגש עם השמאל הדורס שהתפתח למימדים מפחידים בארץ הזו! אהוד, נו, למה אתה מחכה? רוץ למקלט! רוץ, רוץ... מכניס טנק מוציא טנק... מכניס חייל מוציא ... מכניס מוציא, מוציא מכניס! בושה! לא יאומן! לא יאומן! פשוט מזעזע! אהוד תתעורר אתה לא משחק פה מונופול עם ילדי הגנון מהכנסת שלך, זה לא דמקא עם מהלך חוזר, זו מלחמה שמחירה הוא - ''ארץ ישראל'' לא פחות ואף יותר! אהוד זה לא מחבואים ופה אין ''פוז - שוברים את הכלים ולא משחקים''! צריך לגמור אותם בכל דרך! ובכל מחיר - הכוונה למחיר של חיי אדם שלהם ולא שלנו! תשטח כבר את דרום לבנון 40 ק''מ! תתעורר כבר

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הישג מדהים,לא מפרקים את נשק חיזבלה

    עודד ב, 10/08/06 23:21

    עד כמה שניתן להבין הרי שחיבללה לא יפורק מנשקו ''בשלב זה'' כאשר המשמעות המעשית היא שהוא כנראה לא יפורק מנשקו בכלל,
    באם ישראל תסכים להחלטה כזו. הרי שזו התבוסה הגדולה ביותר שישראל ספגה מאז קום המדינה.
    אבל, בכל זאת יש ''צד טוב'' לדבר .
    הרי צה''ל מגויס באלפיו אז ,כפי שכבר התבטא אולמרט. אפשר להסב את הצבא למימוש תכנית ההתכנסות.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מה ההסכם הבא? ריבנטרופ מולוטוב (ל''ת)

    ברוך השם, 10/08/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תאמינו לי שהחיילים לא רוצים להמשיך

    קובי, 10/08/06 23:18

    בלוחמה הזאת. הם יודעים יפה מאוד מה קורה בשטח ומדופרסים. לוחמי צה''ל לא ערוכים ללוחמה כזו.
    הפסקת אש במהירות האפשרית!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הערבים גייס חמישי

    רמתגני, 10/08/06 23:18

    אל תקנו אצל ערבים: שילכו למכור לנסרללה.
    אל תמכרו לערבים: שילכו לקנות אצל נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    בא אלינו אולמרט (ל''ת)

    הומו גאה, 10/08/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    רוצים לנצח? תנו למסולקי גוש קטיף וצפון השומרון לשוב ובקשו מהם מחילה

    יעקב, 10/08/06 23:12

    טפלו בבעיה, בגורם למלחמה, ולא בסימטום. המצב הנוכחי שנלחים בחיזבאללה ושולחים בנים לקרב, אך יהודי עזה וצפון השומרון עדיין מגורשים מבתיהם ולא יכולים או מנועים מלחזור - כמו טובל ושרץ בידו.
    מה הקשר? זה אותו קשר בין גירוש יהודי ימית ומלמת שלום הגליל מייד לאחר מכן: כאשר גירשתם יהודים מאדמותיהם שכנעתם את הערבים כי איננו באמת יהודים השבים לאדמות אבותינו, אלא כובשים מערבים שכל זכותינו כאן נגזרת מהחלטת האו''מ בהשפעת מדינות המערב.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בחרתם בחרפה במקום מלחמה תזכו גם בחרפה וגם במלחמה!

    עצוב לי, 10/08/06 23:11

    סוריה ואיראן הולכות על מתקפת פתע נגד ישראל בקרוב מאד לצערי

    זאת לאור הודעות מדובר צה''ל

    אולמרט ופרץ לא יוכלו להתמודד עם מצב כזה והם יקרסו מיידית

    יש להקים היום ממשלת חרום לאומית עד ליצוב העניינים
    אחרת אנו בסכנה של עשרות אלפי הרוגים ולא עשרות כמו היום....

    לא לחלום להתכונן עכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לאולמרט, טוב עשיתה

    תמר סטולרו, 10/08/06 23:11

    טוב שאולמרט החליט לעצור את האש, חבל על כל חייל שעלול ליפול שם, וטוב שנסיים את זה קודם, הרי בכל מקרה נשב לאחר מכן לשולחן הדיונים, תמר סבתא מודאגת

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ---חיילי צהל מחושקים ע''י 'בלתי מעורבים'

    אורי, 10/08/06 23:10

    אולמרט ופרץ!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ממשלת ברוזים כשלה במלחמת הברווזים !!!ברווזים ברווזים לכו הביתה!!! (ל''ת)

    דמו, 10/08/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    סוריה ואיראן מתכננות התקפת פתע על ישראל בקרוב (ל''ת)

    דובר צה''ל, 10/08/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ועכשיו יקדמו חזק את ההתכנסות כדי להשכיח את הפאשלות והביקורת (ל''ת)

    מורי אל כניס, 10/08/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ביישת את העם שלך !!!!!

    צארלי דרע, 10/08/06 23:04

    בושה לאולמרט אתה מבייש אותנו .חבל על החיילים שהלכו חבל שתמכנו בך מלכתחילה ..... ממש חבל בושה
    בקיצור נסראללה והשמאל ניצחו !!!
    יחי נסראללה והחיזבאללה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הבסנו את עצמנו... עוד פעם! כמה פעמים נוכל להביס את עצמנו ולשרוד? (ל''ת)

    ישראל, 10/08/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הוא היה חיב את זה...

    פינקי, 10/08/06 23:02

    מר אולמרט היה חיב את הפסקת האש,למרות שהפסקת אש זאות היא ניצחון אדיר לחיזבאללה עם השלכות עצומות על התפשטות הטרור.הכניעה של אולמרט תעודד טרור בכל העולם. זאות הצלחה עצומה לנאסראללה.אולמרט היה חיב את הפסקת האש,כי בשבילו תסריט הכי גרוע היה שמגיעים לליטאני ומעבר לו עם מעט אבדות,מפסיקים כמעט לחלוטין את ירי הקטיושות,ואז הייתה מתעוררת השאלה הטורדנית:למה חיכינו חודש, דשדשנו ע''י הגבול שלנו ואיפשרנו לחיזבאללה להפגיז אותנו חודש שלם,כאשר שני מליון אנשים אינם יכולים להתפרנס כהלכה וגם סופג נפגעים רבים.זה מצב יותר גרוע בשביל אולמרט, מאשר כניעה לתאי חיבאללה,וזה משהוא עושה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חיזבאאלה נשאר עם נישקו בפקוח לבנון וצרפת והשבויים בשבי

    מורי אל כניס, 10/08/06 23:00

    זה באמת טוב לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אולמרט זמנך תם היה קצר מועד

    ירמיה, 10/08/06 23:00

    אך עלה בדמים מרובים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    סוריה מתכננת התקפת פתע על ישראל

    נחרד, 10/08/06 22:59

    הודיעו בחדשות שסוריה נתנה הוראה לרענן המקלטים וזאת מאז 1970

    יש להקים מייד ממשלת אחדות לאומית
    ולהפטר מיידית מאולמרט ופרץ - לפני שנאכל אותה בגדול מאד!

    לענ''ד הכי מתאים לראש ממשלה זה נתניהו
    ולשר בטחון בוגי אילון
    או גם זה שמונה למנכ''ל משרד הבטחון
    אולמרט ופרץ פשוט יקרסו במקרה של מלחמה ויסכנו קיומה של ישראל !

    זוהי שעת סכנה חמורה מאין כמותה

    רק חזיר שחצן כאולמרט לא מבין מה קורה כאן

    ולסוריה ברית הגנה עם איראן - כלומר 100000 חיילים איראנים בדרך לכאן!

    טילים ק''א ומטוסי קרב
    בקיצור בלגן מהסרטים של אפוקליפסה עכשיו

    זה הזמן להחליף במיידית ההנהגה בישראל
    הערבים קלטו שזה זמן המתאים לחיסולה של ישראל וממתינים בחוסר סבלנות

    העולם לא יציל אותנו!

    יש להכין תוכניות מגרה
    וכל העניינים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ראש ממשלה מתיעץ עם ח''כ זוטר על דבר כל כך גורלי??

    סביח, 10/08/06 22:59

    למה מי זה שנלר? אני אפילו לא יודע איך הוא נראה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אולמרט ההית בובה של שרון היום אתה בובה של קונדוליסה!!! (ל''ת)

    אסי, 10/08/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט הביתה

    ש.כ, 10/08/06 22:59

    אולמרט חייב להסיק מסקנות הוא אינו מתאים לתפקידו וכדאי שיפנה הבמה מייד יחד עם כל חבורת מלכחי הפינכה,מעריצי כנופיית שרון שהביאו המדינה לעברי פי פחת.
    צדק עמיר פרץ כאשר שאל את מופז מה הוא עשה כי אדון מופז לא עשה דבר ורק דאג לכסאו.
    גם אהוד ברק נושא באשמה וכדאי שיודה בכך.
    בקיצור אוי לעם שאלה מנהיגיו

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לישב את מפוני קטיף בלבנון עוד לפני הנסיגה (ל''ת)

    מדינה שפויה, 10/08/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מי ראה/ שמע על מופז, רמטכל ושר בטחון לשעבר (ל''ת)

    מחפש תיקשורת, 10/08/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא רציתי להאמין לשושי גרינפלד, אבל מסתבר שהיא קצת צדקה...

    יהודיה, 10/08/06 22:57

    באמת זה הולך להסתיים בהפסקת אש מטופשת ובהפסד למדינה. על מה החיילים מתו? על החלשת החיזבאללה בקצת? אפילו את החטופים לא מחזירים , והיעד שהיה בהתחלה- לחסל את חיזבאללה בכלל ירד מהפרק. והיום כל החיילים שבלבנון מופקרים ויכולים חלילה לההרג בגלל ההססנות שלו. ובכלל, הצבא יוצא מנוצח והמדינה יוצאת חלשה. איך זה יתכן??

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?

    אולמרט, שכחת???, 10/08/06 22:56

    אז לא נפסיק להזכיר לך...
    איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?איפה החטופים? איפה החטופים?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    החטופים! החטופים! (ל''ת)

    שום מילה?, 10/08/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חייבים להפציץ את טהרן באטומי לפני שנקבל אחד. ''הבא להורגך השכם...''

    מיקי, 10/08/06 22:54

    הבסיס לסיום מצב החירום הוא לפורר את הכורים של אירן...

    הגב לתגובה זו

    • אם אני נשיא אירן-אני ישן בשקט

      תומר, 11/08/06 00:00

      הפחד היחידי של נשיא אירן עם ישראל היה החשש שאם הוא יעז לתקוף אותנו בנשק אטומי הוא יקבל בחזרה ממה שיש לנו בדימונה.אבל במלחמה הזו כשנשיא אירן ראה שאנו מפחדים לשטח כפר נניח כמו בינת-ג'בל למרות שקראנו לתושבים הרבה פעמים לעזוב את המקום בגלל ''המוסריות''שלנו(מוסריות כלפי אויבנו והתאכזרות לחיילנו זה לא ממש מוסריות)אז אין סיכוי שהצבא ''המוסרי'' הזה יטיל פצצה שיכולה להרוג מיליוני אירנים חפים מפשע.אבדן כושר ההרתעה בנושא הזה יכולה לעלות בסופו של דבר במחיר של מאות אלפי ישראלים הרוגים אם לא יותר מפצצה אירנית.

      הגב לתגובה זו

    • תומך במה שאמרת (ל''ת)

      צחי, 11/08/06 02:12

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבל על הזמן-אין למה להילחם-אולמרט 0 (ל''ת)

    סרבן, 10/08/06 22:51

    הגב לתגובה זו

    • ופרץ 0 מאופס וביחד הם מזיקים למדינה (ל''ת)

      AA, 11/08/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    התנתקות התכנסות התגבשות התאלמרטות הסתתמרטות

    שיעור דקדוק, 10/08/06 22:44

     

    הגב לתגובה זו

    • התכנסות= התחמסות (ל''ת)

      יודע הכול, 10/08/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''ראיתי אצל אולמרט הרבה מאוד נחרצות'' אם זו נחרצות מעניין

    דורית, 10/08/06 22:43

    מה זו רפסנות ?

    מה ציפינו מאולמרט? הוא פשוט אומלל. לא יודע מה ואיך לעשות.
    אני מקווה שועדת החקירה שאחרי המלחמה כבר תסגור איתו את החשבון. ואם לא הועדה, אז אנחנו העם בטוח נעשה זאת.

    הגב לתגובה זו

    • הבחור ''זכה'' בבחירות ל5 שנים הקרובות

      jak, 11/08/06 00:37

      עכשיו בדיוק נקבעים השופטים בבית המשפט העליון כולל נשיא בית המשפט
      הממשלה הזאת לא תיפול
      לצערי היא מאוד יציבה
      ולא יעזור כלום לעם
      עד שהוא יגמור את הקדנציה שלו לא בטוח שתהיה פה מדינה
      מה שבטוח היא תהיה פחות טובה ויותר קטנה צפופה ושסועה

      הגב לתגובה זו

    • אתם עם הכיפות והשביסים זה לא העם. תכניסו כבר לראש (ל''ת)

      העם האמיתי, 11/08/06 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    בחירות לפני ועדת החקירה !!!!!! (ל''ת)

    ירון, 10/08/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אולמרט הכשיל בכוונה תחילה את הצבא כדי להראות מדינאי מוצלח בעני העול (ל''ת)

    אמא, 10/08/06 22:31

    הגב לתגובה זו

    • הסכמים

      +++, 11/08/06 00:31

      הנה מחליטיםלצאת לפעולה רחבה, הינה עוצרים את הפעולה, הינה יש הדכם, הינה אין הסכם, ובין לבין חיילים ניפלאים צעירים נהרגים על מיזבח ה''הסכמים'' החלטות הקבינט, לא יאומן, כמו סרט איימה, שיצאו כבר החיילים מלבנון, לא ראויים המנהיגים לחיילים כאלה, אפשר להישתגע. סבתא לחייל שרואה את ההיסטוריה של מילחמות ישראל חוזרת על עצמה ולא ניגמרת. ולא רוצה להיתלהם בגנות המנהיגים שקובעים את גורלינו, רק להגיד - שיסתכלו על עצמם ועל מצפונם במראה ו-יתביישו.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט שתול של האיחוד האירופי ובגלל זה הוא הכשיל את הצבא (ל''ת)

      jak, 11/08/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    תסביר לי למה יצאנו למלחמה? היכן החיילים

    לאולמרט, 10/08/06 22:31

    החטופים? תתבייש. תסתכל להורים השכולים ולהורים החטופים.
    תתפטר מיד.
    חבל שהחיילים לא יוצאים מהחזית חבל על כל חייל שנשאר.
    תתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • החזרת החטופים-תנאי לנסיגה

      יונתן, 10/08/06 23:11

      החזרת החטופים - תנאי הכרחי וןאפילו יחיד לנסיגה

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      גילי, 10/08/06 23:29

      הגב לתגובה זו

    • כן, אני צטער, אתה צודק, לא הייתי צריך לצאת

      אולמרט, 10/08/06 23:31

      למחלמה, הייתי צריך תת לחסן נסראלה אותך ואת כל תושבי הצפון.
      וואלה אתה צודק.

      הגב לתגובה זו

    • תרגע, המשימה העיקרית ניקוי אתני ליהודים

      Avi Ecuador, 10/08/06 23:43

      זה הצ'ופר.
      אולמרט יתגאה שלא היו אבדות, חחח, אני בוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ראש הממשלה הוליך ומוליך את העם והצבא שולל..לא יהיה בטחון כלל!!!!!!! (ל''ת)

    אריה, 10/08/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ביבי מזיע-אולמרט מנהיג העם!!!! (ל''ת)

    משה -ר''ג, 10/08/06 22:27

    הגב לתגובה זו

    • איזה עם? - בטח לא העם בישראל

      עוד שכיר, 10/08/06 23:00

      מה זה עבודה לחופש התגובות האלה?

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב טוב ראובן אדלר - העם לא אידיוט פי שהיית רוצה!!!

      ירושלמי, 10/08/06 23:24

      נכון שיש הרבה אנשים לא חכמים שהצלחת לשכנע אותם להצביע לבלון הנפוח של קדימה, אך לקרוא לאולמרט ''מנהיג'' אחרי החודש האחרון - זה כבר מוגזם!
      איזה מנהיג שולח מפקיר את אזרחיו חודש שלם במקלט, שולח חיילים למות ללא כל תכנון וללא כל אסטרטגיה צבאית, תוקע סכין בגב הלוחמים באמצע קרב, מתרברב על ניצחונות כשנוחתות מאות רקטות, מנהל את המערכה באופן הססני וחובבני, ממנה משיקולים קואליציונים שר ביטחון שהדבר האחרון שהוא מבין בו זה ביטחון, מהסס לתת הוראה להכריע את הטרור, עוסק בנאומים ובהצהרות במקום במעשים, מכריז שנפרק את חיזבאללה ואחר כך מתכחש לכך, אומר חצאי אמיתות, בלשון עדינה (הוא הצהיר שהצבא לא הציע להרחיב את הפעולה - אך ''שכח'' לציין שהוא הטיל מראש וטו על עצם ההעלאה של רעיון כזה...) ומנסה להפיל את האחריות לכשלונות על צה''ל - ''מנהיג'' כזה טוב לספינולוגים של 'קדימה', אך הוא לא טוב לעם!

      העם מתחיל להתפכח, לצערך...

      הגב לתגובה זו

    • פרופגנדה עכשיו?

      דניאל, 10/08/06 23:48

      מה אתה סח? אני הצבעתי אולמרט.
      בפעם הבאה ליברמן.

      הגב לתגובה זו

    • והמנהיג שלך כמעט סידר לך קטיושות לר''ג

      יאיר ל, 10/08/06 23:53

      לוא ההתנתקות ביו''ש הייתה מבוצעת, היית משתתף בחגיגות הצפון.
      אבל אם מנהיגך ימשיך, תזכה בכל זאת לשבת בממ''ד ולראות את יקירך מתפוצצים.

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר משלמים לך לפחות תתאמץ להסוות את עצמך

      jak, 11/08/06 00:38

      ה די שקוף שאתה מגיב בתשלום של ''אחורה''

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אהוד ופרץ נבחרתם לשמור על המדינה ולא על הבית הפרטי שלכם תתביישו לכם (ל''ת)

    אין הסכם בלי, 10/08/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יש עוד שבוע בערך עד לסיום המערכה (ל''ת)

    רפי, 10/08/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה הוא כבר יכול לעשות עם צבא שחכם רק על ילדים בשטחים (ל''ת)

    שאול מופז, 10/08/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לאולמרט : החטופים + פירוק חיזבאללה מנישקו + פירוז דרום לבנון

    צדק, 10/08/06 22:16

    על פחות מזה
    דם החיילים, דם האזרחים וכלכלת הצפון... יהיו על ראשך.
    שלא תעיז לקבל פחות מזה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט הביתה אתמול ניכשלת בגדול

    מיקי, 10/08/06 22:13

    חוסר נסיון משווה..הססנות ופחדנות.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה?

    ג'קי, 10/08/06 22:10

    אדון אולמרט לא נתת לצה''ל את הגיבוי המגיע לא להילחם.

    איבדינו לוחמים מישום שלא נתת את הגיבוי המלא שהיה צה''ל זקוק לא ולמה?

    אני כואב את כאב ההורים השכולים, את כאב הפצועים ומישפחותיהם ואת כאב האומה כולה.

    פישלת וניכשלת בגדול מישום שאתה לא זה שמקבל את ההחלטות אלא קיבלת הוראות מ''בת הברית שלנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איפה השבויים

    בני, 10/08/06 22:10

    בכל ההסכם המתגבש אין אזכור אחד לשבויים שלנו בלבנון. רגב וגולדווסר.

    הגב לתגובה זו

    • למה ניצן לצפות מצמד האפסים? (ל''ת)

      רונן, 11/08/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה ראש ממשלה זה?

    דרור, 10/08/06 22:01

    אני מדבר ממקור ראשון החיילים בצפון מבולבלים רק מחוסר החלטיות ראש ממשלה כזה מביא אסון לכל אזרחי ישראל ופרט לאזרחי הצפון צריך להמשיך להלחם עד ניצחון . שיפסיקו למלות לנו את הראש שאיאפשר לנצח מה זה התבוסתנות הזאת דיי ליפיי הנפש רק כח ינצח

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט כבר חושב על ועדת החקירה

    יערה, 10/08/06 21:57

    מבחינתו של אולמרט צריך לסיים את הלחימה מוקדם ככל הניתן, למרות הכישלון המחפיר, ולהפיל את כל התיק על צה''ל. חכו ותראו!

    הגב לתגובה זו

    • למה את מגלה לכולם? לא יפה מצידך. (ל''ת)

      אולמרט, 10/08/06 22:23

      הגב לתגובה זו

    • בעד ועדת חקירה למנהיגים של שנת 2000

      חיימקה, 11/08/06 03:43

      הגיע הזמן לחקור את אלה שהיו אחראים לפינוי לבנון בשנת 2000 ללא ערבויות ביטחון..
      אין ספק שיש צורך לבדוק את המודיעין שלא ידעו שאלפי טילים הגיעו לדרום לבנון
      הממשלה של שנות 2000 איפשרה לחיזבאללה לשבת לנו כעצם בגרון בדרום לבנון..
      אולמרט ושריף פרץ חייבים ללכת הביתה..
      ניהול כושל של מנהיגים סיכן את תושבי ישראל וטובי בני ישראל שלחמו כאריות נגד עכברי החיזבאללה
      כל הכבוד לצה''ל
      הצבא הטוב ביותר בעולם..
      בברכה ובכבוד רב
      ח.פ

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט כשלת ביזיון תסכל בעיניים

    קדימה בלון נפוח, 10/08/06 21:57

    לחיילים הפצועים ולהורים השכולים.
    תתבייש.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ...ותודה שבחרתם ''קדימה'' להתראות בהתכנסות. (ל''ת)

    אולמרט, 10/08/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא! רק לא עוד ''הסכם מדיני'' מטופש! (ל''ת)

    עודד, 10/08/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בקש שלום ורדפהו וחפשהו!

    שלום, 10/08/06 21:55

    הפסקת אש עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • ל 62

      רמתגני, 10/08/06 22:24

      כך בדיוק אמר צ'מברלין

      הגב לתגובה זו

    • הבא להורגך השכם להורגו!!!!!!!!

      את זה אתה מכיר?, 11/08/06 00:19

      הם התחילו! שהם יפסיקו-נפסיק!!!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט כישלון טוטאלי -תתפטר מייד (ל''ת)

    רוני ברמן, 10/08/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה ולא רוצה. (ל''ת)

      אולמרט, 10/08/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    טובה לישראל ? הצהרת ששינית את פני המזרח התיכון

    דוד, 10/08/06 21:52

    פרט להפסקת הקזת דם שטובה לכולם מה השגנו ב'מלחמה' זו ?
    אבל אולמרט לא יתן לעובדות לבלבל אותו ויחזור על מנטרות שבינם לבין המציאות אין שום קשר .
    ועם ישראל ממשיך לבלוע את הלוקשים של מנהיגיו .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עם מי אתם חושבים שאולמרט מתייעץ מה להחליט?

    בטוח נכון, 10/08/06 21:50

    אולמרט עומד בפני החלטה גורלית: להתקפל או לא? לוותר על פירוק החיזבאללה או לא?

    עם מי הוא מתייעץ בנושא? אני מקוה שגם עם כמה אנשי ביטחון (לא, לא עמיר פרץ! התכוונתי למישהו שמבין...), אבל אני ב-ט-ו-ח שהוא מתייעץ עם אייל ארד וראובן אדלר: האם תצליחו להציג את התבוסה כניצחון הרואי ואחראי?!

    (אגב, אני משער שהם עונים לו: אל תדאג. אם הצלחנו למכור לציבור את הבלון הנפוח של 'קדימה' - הכל אפשרי...).

    הגב לתגובה זו

    • אין התיעצות - כל מה שקונדוליסה תגיד אולמרט יבצע (ל''ת)

      על מה להתיעץ?, 10/08/06 21:55

      הגב לתגובה זו

      • עם ראובן אדלר ודן מרגלית הוא בטח מתייעץ. הפוזה זה כל החיים שלו. (ל''ת)

        אבא של דנה, 10/08/06 23:28

        הגב לתגובה זו

    • Olmert-Kadima lelevanon

      Shneior, 10/08/06 22:12

      Olmert Kadima Lelevanon

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זו עוד בריחה מני רבות''גוש קטיף, לבנון והיום שוב (ל''ת)

    בואו להפגין, 10/08/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזה סידור יכול האו''ם שמום להציע כשהמלאכה טרם הסתיימה?

    עופר, 10/08/06 21:34

    פיתרון מדיני אכן יידרש בסוף המלחמה.

    אבל רק הכרעה נחרצת של החיזבאללה בקרב הכרחית.

    את הקטיושות צה''ל צריך להפסיק. לחיזבאללה יש עוד אלפי קטיושות.

    להפסקת אש צריך להסכים כאשר חיזבאללה יתחננו.

    טיהור כפרים צריך לעשות קודם כל מהאוויר. בביירות הרגנו מאות אזרחים, אבל בדרום לבנון אנחנו מעדיפים לאבד חיילים שלנו???

    צריך למחוק כפרים בדרום לבנון, גם במחיר של הרג אזרחים - זה עדיף על אבדות של חיילים שלנו!!!!

    ואת איראן וסוריה - האחראיות, לא לשכוח. עליהן צריך להפעיל את כל הלחץ המדיני...ללא הפסקה!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה היה צפוי שזה הסתיים בהיכנעות של האולמרט הזה....

    יהודיה, 10/08/06 21:33

    בהתחלה הוא עוד הצהיר שהמטרה היא לחסל את החיזבאללה, להפסיק את ירי הקטיושות ולהשיב את החטופים. בסופו של דבר הוא ירד מהכל. לאט לאט הוא התקפל. כבר חודש שהצבא בלבנון ורק אתמול ניתן אישור לעצור את ירי הקטיושות וכבר הוא נכנע וויתר על זה . על מה נהרגו חיילים? על זה שהחלשנו את חיזבאללה רק בקצת? למה עכשיו הוא מסכן את החיילים שנמצאים בתוך לבנון?למה הוא מוציא את הצבא ואת המדינה כ''כ חלשה ונותן ניצחון לחיזבאללה.??

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אוי ואבוי לנו (ל''ת)

    יהודה, 10/08/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לשולי 39

    אריה, 10/08/06 21:30

    שולי ,אני מבקש לתקן ולומר לך היום נהרג אחד ממשפחתנו.
    אנו משפחה אחת כל העם הנפלא הזה גם עם יש ביננו חריגים ובכל משפחה יש כבשה אחד מוזרה אנחנו יחד עם אחד כאב אחד לכולנו משמים ינוחמו כל ענפי המשפחה שניפגעו וכאן
    השתתפות כאחד באבל וברכת החלמה מהירה לפצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בלה בלה בלה בלה בלה בלה (ל''ת)

    אולמרט תתפטר !, 10/08/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מי שלא מבין כמה מסוכנת הפסקת אש עכשיו

    בנאדם, 10/08/06 21:29

    שיסתכל בהודעה 13.

    מבחינת המחבלים זה ניצחון שאנחנו נשלם עליו.

    הפסקת אש עכשיו תתן אולי אתנחתא זמנית קצרה ולאחריה המשך האש מלבנון לישראל, יותר מחבלים מהרשות הפלסטינית יצטרפו לחיזבאללה ויקבלו סיוע ואימון אירניים וככה בפעם הבאה טילים לא רק על שדרות, אשקלון אלא גם על גוש דן.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גדי התבלבלת. מדובר בכתריאל שלייקר מיהדות התורה (ל''ת)

    משה, 10/08/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    החיזבאלה הוא רק הפרומו (ל''ת)

    נדב, 10/08/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טקטיקת הלחימה שגויה, מוטב לצאת משם.

    יותם, 10/08/06 21:26

    טקטיקת הלחימה של ישראל שגויה מיסודה מוטב לצאת משם לפני שיהרגו עוד מאות חיילים.

    ישראל הפסידה בלחימה אך ייתכן שההסדר יהיה טוב לה.

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות...

      פינקי, 11/08/06 01:46

      להסדר טוב אם מפסידים במלחמה. אין הוקוס פוקוס.אם אתה מפסיד במלחמה , היריב דורש ומקבל תנאים טובים, ואתה צריך לשלם מסים , אתה עבד.כתוצאה מנצחונו , החיזבאללה יתחזק ללא הכר אחרי המלחמה ויצבור יוקרה אפילו גדולה יותר מאשר צבר כאשר ברק ברח מלבנון.האיום על ישראל יהיה חמור לעיו ערוך מאשר לפני כן.גם אויבים אחרים ירימו ראש ואולי גם ל מצרים תהיה מחשבה שניה שאולי הגיע הזמן לצאת למלחמה.הזוג אולמרט -פרץ,מצטיר כאידאלי בשביל אויבנו.הטרור העולמי קיבל זריקת עידוד אדירה.אנחנו בסכנה גדולה!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אדוני ראש הממשלה

    צף, 10/08/06 21:24

    אם אכן ראש הממשלה יקבל את היוזמה האמריקאית אני סומכת עליו שיעשה הטוב ביותר, לא נראה שבמלחמה זו נשיג משהו בכוח

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם אולמרט אומר שהתכנית טובה לישראל

    מפוכח, 10/08/06 21:23

    אז בטוח שהיא רעה לישראל.
    אולמרט חסר אמינות ויושרה. אין לסמוך עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בושה, איזה יעדים?

    בנאדם, 10/08/06 21:23

    אין הפסקת לחימה עד שהחיילים מגיעים הבייתה וחיזבאללה מסולק מלבנון לאירן או צרפת או כל מדינה שתקבל אותו או מחוסלים המחבלים.

    המדינאים המנווטים את השלטון פשוט מפקירים את המדינה. פרס מושך החוטים מאחורי הקלעים וממשיך לסכן את המדינה.

    תנו לצה''ל לעבוד בכל הכוח בלי להפסיק עד שיחוסל החיזבאללה ויוחזרו החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה

    יקי, 10/08/06 21:23

    הפסדנו במלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט! העולם מנצל את תמימותך הם יביאו עוד כמה יוניפיל וחיזבאללה (ל''ת)

    ימשיך להתחמש, 10/08/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא תמים! הוא פשוט גאוותן ואגואיסט.

      אני ואפסי, 10/08/06 23:37

      אולמרט הוכיח שהוא לא מסוגל לנהל את המלחמה, שהוא לא מבין בביטחון, שאין לו טקטיקה ובטח שאין לו אסטרטגיה. אולי הוא טוב בדיבורים, אך הוא חסר כל יכולת ביצועית. ולכן יש לאולמרט כרגע שתי ברירות: או להיכנע לחיזבאללה, או לפנות את הזירה למישהו שמבין יותר ממנו בביטחון ובמנהיגות.

      מכיוון שהאגו שלו לא מאפשר לו לבחור באפשרות השניה - הוא בוחר בראשונה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    על הממשלה להתפטר מיד!

    Trash Talk, 10/08/06 21:18

    הממשלה בלבלה את צה''ל.
    הממשלה רצתה קוסבו אבל קבלה צ'צניה ואפגניסטן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חייבים לחקור את אולמרט כדי להבין מדוע הכשיל את הצבא והנחיל לנו כישל

    חייבים לחקור את, 10/08/06 21:18

    חייבים לחקור את אולמרט כדי להבין מדוע הכשיל את הצבא והנחיל לנו כישלון צורב
    אולמרט אולי בוגד יתכן שהוא סוכן זר ואולי קיבל כסף
    להעמיד לדין את אולמרט ללא כול היסוס

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      שלמה קורן, 10/08/06 21:51

      הגב לתגובה זו

      • הדבר היחידי שהצבא הזה יצר בחודש האחרון זה פטפטת (ל''ת)

        מירי רגב, 10/08/06 23:09

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אריק תתעורר, אולמרט בקומה (ל''ת)

    המודאג, 10/08/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדינת ישראל היא מדינת ישראל ולא מדינת האו''ם הם לא ינהלו את המדינה!! (ל''ת)

    הם לא ינהלו לנו, 10/08/06 21:13

    הגב לתגובה זו

    • האום הוא במקרה מי שיצר את המדינה הזאת (ל''ת)

      קצת היסטוריה, 10/08/06 22:16

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא

        יואב, 10/08/06 22:49

        מי שיצר את המדינה אלו אותם חלוצים ועולים ומנהיגים שעמלו בפרך להקמתה. לא או''ם ולא שמו''ם.

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת מאמין לכל מה שהמורה בכיתה ב סיפרה

          it's not all, 10/08/06 23:33

          ללא מיטריה בינלאומית (והחלטת האום) כבר מזמן היינו הופכים לשווארמה

          הגב לתגובה זו

        • אם לא האו''ם לא היינו מקבלים מדינה ולא היה לנו זכות

          סער קטלן, 10/08/06 23:55

          להישאר פה. כך שהיו מונעים כל מדינות העולם את העלייה לפה. שככל הנראה הייתה נעשתה ע''י הערבים.

          הגב לתגובה זו

      • טיפש ! החלוצים הם אלה שיצרו אותה! (ל''ת)

        דני, 11/08/06 01:31

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    היום נהרג לוחם ממשפחתי

    שולי, 10/08/06 21:11

    אדוני ראש הממשלה. היום נהרג טנקיסט ממשפחתי בשם אלון סמוחה.
    ובשביל מה? בלבלת את הצבא בהססנות שלך ובהחלטות השגויות שלך ואנו משלמים מחיר יקר. במקום לרוץ קדימה עם מאסות של טנקים וארטילריה נשלחים טנקים בודדים המהווים טרף קל לטילי ה-נ.ט. לשם מה הכנסת אותם והשארת אותם כך. מדוע עצרת את המהלכים . לפחות תוציא את היתר. נכשלת בגדול. התפטר מייד . הבאת אסון למדינה
    כך שאפילו הסורים כבר חושבים לנצל את הבלבול של הצבא בגללך ואת החולשה שהדרג המדיני הפגין. והדרג המדיני זה אתה, ציפי לבני ופרץ.לכו הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • הנהגה של ספינים

      ליאור, 10/08/06 21:27

      הבעיה שבשביל להנהיג מדינה לא מספיק שיש לך יועצי תקשורת ומנהלי קמפיינים

      הגב לתגובה זו

      • כואב ותפנימו שזה כן היה לשוא כי בכח זה לא יעבוד (ל''ת)

        הצילו את ילדיכם, 10/08/06 22:15

        הגב לתגובה זו

        • חולשה תביא לאסון וודאי, זה מצער אבל מציאותי (ל''ת)

          שלום זה לא, 10/08/06 22:32

          הגב לתגובה זו

    • תנחומי, את צודקת בכל מילה... (ל''ת)

      rtv, 10/08/06 21:31

      הגב לתגובה זו

    • ליבנו איתך. קרוב משפחתך נפל על הגנת העם והארץ, ח''ו לא לחינם.

      מהשמים תנוחמו, 10/08/06 21:33

      קדושת החיים היא ערך עליון ביהדות. שמירה על החיים חשובה ממצוות רבות (פיקוח נפש דוחה שבת, דוחה צום יום כיפור וכו' וכו').
      אבל - הנכונות של האדם למסור את חייו על קידוש שם שמים, על ארץ ישראל ולמען עם ישראל, היא המצווה החשובה ביותר.
      רבי עקיבא היה מתענה בנפשו כל ימיו מתי תהיה לו הזדמנות ''למסור את נפשו על קידוש ה'''.
      קרוב משפחתך, אלון סמוחה הי''ד, מסר את נפשו על אמת שאין בילתה.
      עם ישראל ישב לנצח בארץ ישראל, בזכותו ובזכות כל הנופלים.
      היו חזקים

      הגב לתגובה זו

    • אני באמת משתתף בצערך וכאחד שאיבד 2 חברים טובים מהילדות בלבנון

      ערן, 10/08/06 21:36

      אני מבין את הכאב.

      אבל תפסיקי לקשקש שטויות על הפקרה. אהוד אולמרט ניהל את המערכה הזאת בצורה ראויה להערצה ואני מקווה שהוא ישאר ראש הממשלה עוד שנים רבות !!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לך תגור יומיים בקרית שמונה,נראה אם (ל''ת)

        תדבר ככה., 10/08/06 22:00

        הגב לתגובה זו

        • מספיק עם הדמגוגיה בגרוש - הפסדתם בבחירות (ל''ת)

          תשבו בשקט !!!!, 10/08/06 23:01

          הגב לתגובה זו

        • רק פראיירים גרים שם-אני לא פראייר (ל''ת)

          קאויאר ושמפניה, 10/08/06 23:21

          הגב לתגובה זו

      • You are Blind

        **, 10/08/06 23:16

        IDIOT

        הגב לתגובה זו

      • תפסיק אתה לקשקש שטיות- יש לך הערצה עיוורת ללא סיבה (ל''ת)

        נתי, 11/08/06 00:11

        הגב לתגובה זו

    • מן השמים תנוחמו (ל''ת)

      יהודי, 10/08/06 22:18

      הגב לתגובה זו

    • תנוחמו מן השמיים ליבי איתך ועם משפחתך האהובה (ל''ת)

      מורי אל כניס, 10/08/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • לשולי - תנחומי הכנים (ל''ת)

      יהא זכרו ברוך, 10/08/06 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חדל אישים

    דודי, 10/08/06 21:11

    נמאס!!
    פשוט נמאס לדעת שחדל אישים זה מנהיג את חיינו ומוליכנו אל עבר הבכא!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט נכשלת לך הביתה!!!!

    אסי, 10/08/06 21:09

    החיזבאללה רצו רק חילופיי שבויים היום הם מקבלים גם את חוות שעבא.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה ולא רוצה. (ל''ת)

      אולמרט, 10/08/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תבוסה זה נצחון !!!!! (ל''ת)

    אולמרט/אורוול, 10/08/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מישהו דיבר על פירוק החיזבאללה?! (ל''ת)

    אולמרט שקרן, 10/08/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עוד כמה שנים האיום מלבנון יהיה גרעני- תזכרו טוב את מה שאני אומר! (ל''ת)

    X, 10/08/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ג'ורג' אורוואל אמר פעם, שהדרך המהירה להפסיק מלחמה, היא -להפסיד בה. (ל''ת)

    כבשה מצטטת, 10/08/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט לך הביתה מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

    ב, 10/08/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט-- בבקשה תקשיב -- בעקבות המהלכים החלקים האלו של

    אילן, 10/08/06 21:00

    הצבא, כוח ההרתעה שלנו נפגע מאוד.
    אנחנו צריכים להכנס בטרוריסטים חזק מאוד. כדי להשתיק את שאר ארגוני הטרור.
    יכול מאוד להיות שאם נפסיק עכשיו, אז יקומו התארגנויות טרוריסטיות חדשות.
    זה יכול לקרות אם המלחמה תסתים עכשיו, עם 0 אחוזי הצלחה לצה''ל. (בוא נהיה קנים- ההצלחות שאתה והקבינט מדברים עליהם לא שוות כלום )
    אתה מבין ? צריך להחזיר את כוח ההרתעה ...
    והמורל של העם ירוד. לא יעזור מה יגידו, אנחנו מרגישים שהפסדנו... מלחמה עכשיו-תעלה את המורל. (אבל לא מלחמה עם יותר מדי זהירות. אלא מלחמה חזקה, לפגוע בלוחמים וגם באזרחים שמסיעים להם)

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט רוצה לגמור עם המלחמה.

    אריה, 10/08/06 21:00

    הוא ראש ממשלה חדש, אלה רק חודשיו הראשונים בכהונתו. מה הוא מסתבך עם מלחמה פתאום? הוא רוצה לגמור איתה, שיהיה לו טוב ויוכל לישון בלילה בשקט. אני מבין אותו, אך מי יודע אם זה הדבר הטוב לישראל. אני, אישית, מקווה שהוא צודק ויסב חיים שקטים לישראל. מה כבר ביקשנו? לחיות בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    Three main conditions must exist!!!

    Mega Pipe, 10/08/06 20:54

    DON'T LET THE GOVERNMENT SIGN ANY AGREEMENT UNLESS:
    1) Hizbuallak is disarmed and dismantled completley
    2) Israeli captured soldiers must be returned unconditionally
    3) demilitarize the zone between Israel border and the Litani. Only UN soldiers desiganted for that will stay there

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט תתפטר אתה לא ראוי

    ביזיון לקדימה, 10/08/06 20:54

    לנהל מדינה גדול עלייך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כולם שקט! ברור שצה''ל ניצח! החזיבלה הוכה קשות! ולא יתקוף שוב! (ל''ת)

    מאיר, 10/08/06 20:51

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחח אתה טוב בתור קומקאי (ל''ת)

      יונתן, 10/08/06 21:01

      הגב לתגובה זו

    • חה חה חה חה חה. כמה משלם לך אייל ארד? (ל''ת)

      יוס2, 10/08/06 21:07

      הגב לתגובה זו

    • זה היה בציניות, למי שלא הבין... (ל''ת)

      הבהרה, 10/08/06 21:26

      הגב לתגובה זו

    • אתה מקורבנות הספין או מה? (ל''ת)

      ר, 10/08/06 21:32

      הגב לתגובה זו

    • הפעם האחרונה שצהל ניצח ובגדול היה ...

      כ, 11/08/06 01:32

      לפני שנה בתקופת הגירוש ! הצבא המהולל שלנו ניצח אלפי נשים וילדים וזקנים.
      כל הכבוד לצה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הצרפתים גיבשו את הנוסחה יחד עם הגורם המייצב שלהם מאיראן (ל''ת)

    אסור לשמוע, 10/08/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הממשלה נכשלה בהגנה על תושביה (ל''ת)

    ירון, 10/08/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תבוסה קשה לישראל,הלך כושר ההרתעה

    אולמרט הביתה, 10/08/06 20:50

    הסיבוב הבא יהיה הרבה יותר קשה

    הגב לתגובה זו

    • You are 100% RIGHT (ל''ת)

      ILAN, 10/08/06 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט תלמד הגנרלים מי בעל הבית (ל''ת)

    יוסי, 10/08/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אדוני ראש הממשלה אתה מאכזב

    יהודה, 10/08/06 20:48

    יש רק מילה אחת עליך אדוני ראש הממשלה
    אכזבה!

    הגב לתגובה זו

    • לא אכזבה. הלם. פשוט התקפל כמו נייר

      תום, 10/08/06 21:25

      אחרי שהרטיבו אותו במים
      אני מניח כשיש לך אישה במחסום ווטש ובת כמו דנה, אתה בסוף גם מתקפל וגם מחייך שניצחנו.
      איזה עלבון למען השם

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חחחחחח- הפסדתם (ל''ת)

    נזים, 10/08/06 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפסקת הלחימה לא תמנע התשה

    פו הדוב, 10/08/06 20:40

    הפסקת הלחימה לא תמנע מלחמת התשה, ותעביר את היוזמה לאוייב. עלינו לנוע מיתרון זמני אחד למשנהו ולא לתת לאוייב פסק זמן. לא חייבים לכבוש את דרום לבנון אלא למנוע העברת מזון כוחות וציוד מהליטני דרומה. העימות עם סוריה ואיראן מתקרב וביום פקודה נאיים על סוריה גם מבקעת הלבנון. אף חייל של לגיון הזרים הצרפתי או של צבא לבנון לא ילחם עבור ישראל. יש להמשיך את ההתקפות בכל מקום אפשרי בלבנון ולהמשיך את ההרס.

    הגב לתגובה זו

    • צודק פו, אבל חייבים לכבוש את דרום לבנון, ולהחזיק בכל השטח

      אין מדינת לבנון, 10/08/06 21:55

      ולא להחזיר אף סנטימטר אחד אלא לאחר שתקום מדינת לבנון, אם בכלל, לא להסכם הפסקת אש עם חיזבאללה!!! לא ולא!! הפסקת אש עם חיזבאללה מאשרת כי זהו צבא לבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    Kobi, 10/08/06 20:40

    The question is how many prisoners will be released?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט- נכשלת! (ל''ת)

    איציק, 10/08/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כשסוף סוף שאפשר להביס את החיבאלה אולמרט עושה ספין בהשפעת אשתו (ל''ת)

    תת אלוף אנונימי, 10/08/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זוהי שירת הברבור של אולמרט ושות' (ל''ת)

    תודה לאל, 10/08/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בתחבולות תעשה לך מלחמה נגד העם היהודי (ל''ת)

    נגד חיזבללה, 10/08/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוא מפחד מלהילחם על הדעה של ישראל בעולם. (ל''ת)

    דעה, 10/08/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צה''ל רק מחפש איך לצאת מהבוץ!!

    מוחמד, 10/08/06 20:36

    צה''ל רק חוטף וחוטף.. כל יום יש ארונות שחוזרות מלבנון.. ההחלטה על הרחבת הפעולה היא רק בגדר איום ונסיון ללחוץ על ממשלת לבנון, אך אין שום כוונות להרחיב.. אולמרט ופרץ וחלוץ..רק מתחננים לאמריקנים על מנת שיתנו להם פתח מילוט מהבוץ הלבנוני ומהגברים גיבורים של ההתנגדות בלבנון

    הגב לתגובה זו

    • ראיתם, זה בדיוק משה כל ערבים חושבים עכשיו

      מקס, 11/08/06 00:05

      חכה מוחמד תורך יגיע....

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד....

      ירון, 11/08/06 00:32

      כן,יש שלבים בחיים שצריך לחזור צעד אחורה כדי לזוז עשרה קדימה(בטח לא תבין-אתה מוחמד..)הרי המנטליות שלכם ידועה וברור שתנסו פעם נוספת לבצע ניסיון כיבוש של המדינה היהודית-ארץ ישראל(ראה בילבולי המוח בסוריה)אנו נתכונן ביסודיות,נתקן ונזכיר לכם למה אתם כול כך שונאים אותנו ומעריכים אותנו,לך תשבץ איזה בניין בזמן שחברות ישראליות נמכרות במיליארדי דולרים,עד הפעם הבאה,בי מוחמד.......

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפסדתם - חחחחחחח (ל''ת)

    נזים, 10/08/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בשביל מה החיילים נלחמים ונהרגים בלבנון?? צריך לתת לצה''ל לנצח! (ל''ת)

    ישראלי, 10/08/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממשלת אסון! יוצאים למלחמה בשביל להגיד שהגבנו! בלי יעדים בלי תכנון!

    סבא גאה, 10/08/06 20:35

    נגררים אחרי המציאות! מזגזגים אחרי ההתפתחויות!

    ביזיון! מחדל! ממשלה שהיא אסון וחורבן לישראל!

    הגב לתגובה זו

    • If there will be NO decisive victory-than for what &whom

      Abi, 10/08/06 20:58

      did all the DEAD soldiers sacrifise their lives

      הגב לתגובה זו

      • Don't let this confuse you!

        KATALAN SAAR, 10/08/06 23:53

        Many soldiers have lost their life for nothing in many different wars. But it's NOT one of them. U.S.A needs a rope to get out of the trouble that they got into .
        If U.S called what we did a failure they'd better to see in Iraq and Afghanistan their ''success''. U.S.A MUST to give Israel more time to destroy Hizbollah but the pressure of the French and Qatar is over them - for now.
        I hope U.S.A would give Israel time to finish and clean its threat!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף קצת אחריות. לצאת משם מיד

    לביא, 10/08/06 20:33

    כל האנשים שבעד המלחמה - בני 14. איך אפשר להיות בעד מלחמה כזו, שלא תביא תועלת בסופו של דבר. כבשנו את לבנון ולא קיבלנו את רון ארד.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפוק הוא כוח טפשות היא חכמה בלה בלה הוא בלה בלה

    אורוול, 10/08/06 20:31

    לא המטרות שקבעה הממשלה בתחילת המלחמה הן החשובות אלא התוצאות של המלחמה.
    ''הישג עיקרי'' הוא התקבעות שלטון החמאס ברשות הפילסטינית.
    כמובן זו היתה מטרתה העיקרית של איראן. ואין זה משנה אם וייסגלאס או אולמרט או פרץ חשבטו על זה.
    תוצאה שניה היא השיכנוע שצה''ל אינו יכול להתגבר אפילו על מיליציה של עדה אחת מתוך לבנון הקטנה.
    אולמרט ארד ווייסגלאס אולי לא חשבו על הנושאים האלה, מישהו מהם התעניין כנראה רק בהקמת קזינו, אבל אלה הנושאים החשובית עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • איפוק הוא כח רק כשאין שירותים באיזור (ל''ת)

      קקיאל, 10/08/06 23:00

      הגב לתגובה זו

    • ואולי זה לא צהל של פעם (ל''ת)

      צבוע, 10/08/06 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט אינו יכול,אינו מתאים,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גדול עליו

    גבריאל, 10/08/06 20:31

    אם זה לא היה ראש ממשלתנו - זה היה מצחיק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי זה עתניאל שנלר וכיצד בן יום עלתה חשיבותו כדי הפיכתו לשופר אולמרט

    הרצל, 10/08/06 20:29

    אם הבדיחה לא היתה על חשבונינו היינו צוחקים. פשוט לא יאומן. עד כדי כך מצבו של אולמרט רעוע שהוא נדרש ליושבי הספסלים האחוריים, חכים ירוקים ואלמוניים כשנלר (מי זה בכלל, ולאיזו מפלגה הוא שייך?) שישמשו כמליצי יושר בעבורו. מעניין מה מצפה לנו מחר בבוקר? אולי פרשנות מביקורו של האווירון אלון מזרחי בלשכת הרמטכל והודעה מרגיעה מטעמו כי הוא התרשם לחיוב מתפקודו של הרמטכל. ואולי מסקנותיה של שלווה ברטי לאחר ביקורה בלשכת שרת החוץ הם אילו שבכוחם להרגיע את אזרחי ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לענייין. כל הכבוד (ל''ת)

      לימור, 10/08/06 20:42

      הגב לתגובה זו

    • מ-ע-ו-ל-ה (ל''ת)

      ד''ר צ'לו, 10/08/06 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רוצה לצאת מהמקלט (ל''ת)

    די למלחמה, 10/08/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומה קורה עם החטופים?............

    אלי, 10/08/06 20:23

    בכל הסדר,בכל מקרה אם החטופים לא יוחזרו לאלתר ללא תנאים כפי שהוכרז הסדר זה יחשב לתבוסה מוחצת של ישראל ולא פחות חמור מזה,זה ייחשב כבגידה של ראש הממשלה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חטופים???

    ליאור, 10/08/06 20:22

    מה עם החטופים?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חרפה - אני מתבייש להיות אזרח ישראלי!!! (ל''ת)

    הפסדנו, 10/08/06 20:19

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף לאמירה הזו ....

      אליהו הנביא, 10/08/06 23:56

      גם אני תושב המדינה הזו בוש ונכלם !!
      חיזבאללה לשילטון !!!!! נסראללה אתה הגיבור כניראה שזה מה שמגיע לנו אנחנו עם שאוהב שמכים בו ומכים בו חזק אז תיתכוננו איראן וסוריה בדרך אלינו למה לא אם נסראללה הצליח למה הם לא ??? חבל פשוט חבל אולמרט לא ראוי להיות ראש ממשלה קדימה לבחירות !!!!!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך

      דוד, 11/08/06 00:23

      אני נהנתי לראות את גבורתך!!!!

      חוץ מיזה אסור להתייאש חייבים לחסל אותם עד הסוף!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט - ראש ממשלה חלש !!!

    ירון, 10/08/06 20:18

    הכי חלש מאז גולדה....

    הגב לתגובה זו

    • דווקא ההיפך. הוא פוקח עיניים לראות דרך אחרת

      דני, 10/08/06 20:35

      לא רק דם ואש. לא רק הרס. הלחימה הוכיחה את עצמה כפתרון לא יעיל ליעדים שבפניהם ניצבת המדינה. לפני שצה''ל יצא עם הזנב בין הרגליים מלבנון, בלי להשיג מאומה, אולמרט מוכן לבחון דרכים חלופיות. והעובדה שהציבור , בעיקר מדרום לחיפה (אם לא שמת לב) רוצה לראות אפר ואבק, דם ואש, ולא חשוב המחיר, לא צריכה להזיז את אולמרט מעמדותיו.

      הגב לתגובה זו

      • ספר זאת לתושבי הצפון ולחיילים שיחטפו בעתיד (ח''ו)...

        נתי, 10/08/06 21:35

        לשיטתך לא היה צריך לצאת כלל למלחמה, ולאפשר לחיזבאללה להמשיך ולעשות כרצונו, לירות טילים ולחטוף חיילים מתי שבא לו. לדעתי זהו מצב בלתי נסבל.

        אך יש דבר עוד יותר גרוע: להגיע למצב המביש הנ''ל, אך לאחר שכבר יצאת בהצהרות בובסטיות על ריסוק החיזבאללה ועל נחישות וכושר ההרתעה ובלה בלה בלה. אם אחרי כל זה מתקפלים - המצב עוד יותר גרוע!!!
        נכון לכרגע - נראה שזה בדיוק מה שאולמרט הולך לעשות.

        הגב לתגובה זו

        • בינתיים אולמרט עושה עד עכשיו מצוין.

          סער קטלן, 10/08/06 23:47

          נראה לי מה שהוא עושה כרגע הוא חבל לאמריקאים שבתסבוכת באו''ם.
          אני אומנם סובל טילים והיום בכלל מלא אזעקות אך זה לא ירתיע אותי מלהתמוך במי שצריך. כל אחד יודע לפתוח ת'פה שלו שהוא במקומות בטוחים ולא יודע דברים שאנחנו כן. אתם חושבים שאנחנו כולנו מפחדים ולא עומדים מאחורי אולמרט? לא ולא!
          אולמרט עובד ימים כלילות בניסיונות והפגשויות עם הצמרת המדינית וכל המבינים. מה שאני מעדיף זה ביבי שר חוץ במקום ציפי לבני (זה הדבר הכמעט יחיד שבו הוא טוב), ופרץ בינתיים לא משהו אך חייבים לסמוך שהוא מקבל מידע והמלצות מהטובים באנשי הביטחון!
          אולמרט ופרץ העם אתכם, ביקורות וחשבונות אחרי המלחמה ולא בזמן מלחמה! תזכרו את זה לעתיד.

          הגב לתגובה זו

        • ספר זאת גם לתושבי המרכז שבפעם הבאה יחטפו

          רונית, 11/08/06 02:12

          הפעם החיזבאללה לא הצליח להגיע למרכז אבל עד הפעם הבאה הם ישתכללו באין מפריע. גם מתנדבי צבא לבנון יורכב ממתנדבי החיזבאללה ושליחיהם.
          אולמרט, תתפטר באופן מיידי. ההישג היחיד שלך היה שבפעם הראשונ ה המלחמה מתנהלת בעורף ופוגעת באזרחים דבר שלא היה בתולדות המדינה. כושר ההרתעה שלנו נרמס ובטחון האזרחים בשפל שלא היה כמותו. איפוק יפה למדחנה כמו שוויץ לא לישראל.

          הגב לתגובה זו

      • דבר איתי עוד חודשיים דני...

        ירון, 10/08/06 22:09

        כשהחמאס יבין שככה שוברים אותנו, אתם באשקלון תהיו הקרית שמונה של הדרום ואז נראה את התגובות שלך...

        הגב לתגובה זו

        • ההפחדות של הימין הפסיקו לעבוד על העם. ראה הבחירות האחרונות. (ל''ת)

          אני, 10/08/06 22:27

          הגב לתגובה זו

          • זאת הבעיה

            הוא, 10/08/06 23:02

            מסתבר שהימין צדק תמיד אבל אף אחד לא מקשיב...
            רבין ז''ל בתגובה לטענה כי נסיגה מעזה (ויריחו) תביא קטיושות על אשקלון: ''אל תהלכו אימים על הציבור...''

            הגב לתגובה זו

          • כמה שאתה טועה. הנה. תרשום. אחד שהצביע לרכיכה

            אקס שמלאני, 10/08/06 23:09

            לא עוד.
            הבנתי בדיוק מה זה אומר להצביע לאחד כמו אולמרט.
            זה אומר שהילדים שלי יגדלו תחת שלטון של אייטלות ו/או גרוע מכך, שמאלנים
            תסמוך עליי, אתה יכול לרשום את דבריי, היום החלה ממשלת אולמרט לחשב את קיצה לאחור.
            לא נסלח ולא נשכח את ההפסד הצורב הזה שהוא הנחיל לנו

            הגב לתגובה זו

    • ירון, דבר חלש... (ל''ת)

      אולמרט, 10/08/06 22:13

      הגב לתגובה זו

    • הגיע זמנו של ליברמן: ההיסטוריה חוזרת

      ישראלי עייף, 10/08/06 22:21

      חולשתו של אולמרט והממשלה לנצח את החיזבללה תגרום בסופו לעליית הימין בראשותו של ליברמן או ביבי.
      כך ההיסטוריה של ראשות הממשלה הישראלית חוזרת בין שמאל לימין

      הגב לתגובה זו