• 69.

    משלמים בחיי אדם

    אילון, 10/08/06 14:21

    במקום לשטח כפרים ולקבור מתחתם אנשי חיזבאללה אנחנו מתמזמזים עם מס' כפרים כבר למעלה משבועיים דבר המביא לנו אבדות לא החרכיות.
    הגיע הזמן לחליט או שנלחמים ועד הסוף או להפסיק את הלחימה עכשיו ולנסות להגיע להסדר מדיני, כי פשוט חבל לי על המשפחות שנהרסות בגלל ה''נחמדות שלנו'' והנסיון להראות בפני העולם כאנשים שחשוב להם ערך חיי אדם ועד כמה מוסריים אנחנו. הרי מי שעוקב אחרי התקשורת העולמית חוץ מכמה תחנות בארה''ב לא משנה מה שנעשה הם נגדנו. אז עם רק מראים צד אחד אז ניתן להם הצדקה לזה ונמנע מהרג לא החרכי של חיילים ואזרחים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ''להכנס בלבנון'' דברו בשם עצמכם!!!!

    שקד, 10/08/06 14:21

    תגידו לי מה אתם חושבים שהפיתרון
    זה להכנס בלבנון?!!??! כן אולי זה מה שאתם חושבים אבל לא כשזה מדובר באחד מבני המשפחה שלך!!!!

    אתם יודעים כמה אבות/בנים נלחמים עכשיו בחילופי אש בדרום לבנון?!?!?
    אתם יודעים כמה קשה זה למשפחות שמאתמול בצהריים אנחנו לא תופסים אותם בפלאפון ואנחנו לא יודעים מה קורה איתם למשך ארבעת הימים הבאים?!?!?!?!

    לא אתם לא יודעת! אז הדבר היחידי שאני יכולה להגיד זה שתפסיקו להלחיץ ולהגיד ''להכנס בחיזבאללה'' כי אתם לא יודעים שהרבה משפחות מקריבות את הנפשות בשביל המלחמה הזאת!!!!!

    אז תחשבו גם על אחריייים!!!!!!!!!!

    כי להם זה יקר יותר ממכם!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שר הבטחון

    בתיה, 10/08/06 14:17

    ליבנו ניקרע לנוכח איכות החיילים אשר ניגדעים בתחילת שיא פריחתם ,והינם נתונים ככבשים לטבח בידי שר הבטחון בעל שביתות בהיסתדרות , אך חסר ידע צבאי בטחוני לחלוטין ,על מצפונך מלחמה זו .ואני במקומך הייתי מידית עוזב את תיק שר בטחון והולך הביתה.לא חוכמה למצא שעיר לעזעזל כמו אלוף אדם פקוד צפון. - לך הביתה ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בשם טוהר הנשק נהרגים הרבה חיילים - לא נשכח לא נסלח

    הם הורגים אותנו, 10/08/06 14:05

    הגיע הזמן להפסיק לשתוק. תקום כל אמא שבנה נהרג בגלל פקודה בשם טוהר הנשק והגיע הזמן להעמיד לדין את נותני הפקודה הזו בגין הריגה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה טנקים לשרוף הכל במטוסים אדמה חרוכה

    מלי, 10/08/06 14:03

    עד מתי תיתנו לחילנו להיפגע .לשרוף. זה רק בתים שאפשר לבנות שוב ובאותה הזדמנות לשרוף את המחבלים בבונקרים .מקרה כפר קנא לא צריך להרתיע הכל תוכנן שיהיו שם אזרחים שיושנים על טילים זו הבעיה שלהם שלנו .הבעיה להחזיר את הבנים שלמים ובריאים מה קורה פה היכן ההנהגה לא להאמין שזה קורה גם במלחמת יום כיפור נעשה מחדל וגם היום דעת הקהל לא מענינת הם במקומנו היו מזמן משמידים הכל

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הצפון שלנו נשרף ודרום לבנון עדיין ירוקה

    המטיף שער, 10/08/06 13:52

    לשרוף את דרום לנון כמו שכל הצפון שלנו נשרף
    חלוץ תתחיל להפעיל את חיל האוויר מספיק עם מוסריות יש כאן תסמונת של ''יהודי השואה מובלים כצאן לטבח''
    תתעוררו או שתלכו הביתה יש קצינים בכירים שיחליפו את הכחולים שהשתלטו על המטה הכללי-לקחים וועדת חקירה אחרי המלחמה עכשו להלחם אנו במלחמה תורידו את הכפפות להשתמש כל הכח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צה''ל נגרר אחר האויב במקום ליזום

    אמירי שועל קרבי, 10/08/06 13:38

    כלל ידוע בלחימה מכל סוג שהוא - לא תיזום תאכל אותה!
    צה''ל תמיד ניפגע כאשר נתן לאויב ליזום - לבחור את זירת הלחימה ואת קצב הלחימה. כיום צה''ל פועל תחת שלושה מנהלים ראשיים : אולמרט , פרץ וחלוץ. איש מהם לא ניהל מימיו מערכה קרקעית וכתוצאה מכך הם מניחים, כנראה, שהדרך הטובה ביותר להלחם ולא להפגע היא כמו שקיפודים עושים אהבה - לאט , לאט ובזהירות. זאת טעות גדולה מאין כמותה. הדרך לנצח מערכה עם מיעוט ניפגעים היא לפעול בכח ובמהירות תוך יצירת עדיפות מקומית בגזרת הלחימה ושמירת היוזמה ההתקפית להוצאת האויב משיווי משקלו. אם צה''ל היה פועל ע''פ עקרונות אלה אשר שירתו אותו נאמנה מאז מלחמת העצמאות היינו כבר בליטני ואף מאחוריו. לא ניתן לנהל מערכה שמשתתפים בה הרבה אלפי חיילים ע''פ עקרונות לוחמה זעירה. זה מתאים לפעולות פשיטה ופעולות תגמול אך לא למערכה שתפקידה למוטט יריב מבוסס. מין הראוי שחלוץ ופרץ יקחו לעצמם חונכים המכירים את אומנות הלחימה הקרקעית.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עם שלא מגן על חייליו אינו מוסרי

    לא מוסרי, 10/08/06 13:12

    הצביעות המדומה אינה עושה רושם על אף אחד, לא אצלינו לא בעולם ומשרתת רק את הרוצחים. מי שמתעקש להיות מוסרי במלחמה הוא טיפש, צבוע, ומןכר את דם ילדינו בחינם.
    איתו נתחשבן בהמשך.
    חיילים טייסים ותותחנים נא לירות כדי להרוג תמיד ויפה שעה אחת לפני שהורגים אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה חיילי מילואים?

    מיה, 10/08/06 13:11

    למה שולחים כ''כ הרבה חיילי מילואים לקרב? החיילים שחלקם לא אומנו בשנים האחרונות, לא בכושר, מכניסים אותם לטנק ואומרים להם תתחילו לירות.
    תספרו כמה חיילי מילואים נהרגו לעומת סדירים? אולי משהו פה לא נורמלי? לא שווה לבדוק את זה??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חיל האויר - האכזבה האמיתית !

    רון, 10/08/06 13:06

    איפה חיל האויר??? איפה מסוקי התקיפה שצריכים להתרומם מאחרי גבה של כל פלוגת חי''ר ישראלית - ולרסק את הכפרים שמתוכם יורה החיזבאלה על כוחותינו... איפה חיל האויר ??? הדיבורים על רמה מוסרית גבוהה מכסים על היעדר אומץ לב והיעדר הבנה בסיסית למטרות הקרב הבודד. במקום לוחמת השטח הבנוי שגובה מחיר דמים יקר ומיותר - צריך להחריב לחלוטין כפרים שמתוכם יורים עלינו. הקונספציה של ''בית המרקחת'', של קציני חיל האויר במטכ''ל - נכשלה. עצרו את הסוסוים לפני שיהיה מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברברת מיותרת

    חיים, 10/08/06 12:03

    חשוב למשפחות לדעת כיצד נהרגו בניהם, אבל למה הברברת. למה לדוח לאויב היכן ואיך הוא מצליח. תפסיקו לעזור לאויב

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איפה החרדים? זה לא מלחמה שלהם? (ל''ת)

    איפה הגיוס??, 10/08/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמה עוד חיילים צריכים להיהרג?ולמה בשביל נסראללה אימח שמו, (ל''ת)

    יעל, 10/08/06 11:32

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא בשבילו זה בגללו (ל''ת)

      F, 10/08/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נבלות צריך להשמיד אותם מהאויר ולגמור איתם את הסיפור די למוסריות וחו

    יעל, 10/08/06 11:30

    נבלות צריך להשמיד אותם מהאויר ולגמור איתם את הסיפור די למוסריות וחוקי האתיקה

    הגב לתגובה זו

    • ללוחמי גרילה אין שום סיכוי למנוע הבקעה של צהל,,,

      אביטל, 10/08/06 12:51

      החיזבאללה לא טיפשים,ולכן גם לא ינסו.
      בדיוק ההפך!!!
      הם יתנו לצה''ל ל''הבקיע''.
      רק(!) לאחר שניכנס לאזור החולות הטובענים(!) הם יצאו מהחורים,ותתחיל ה''חגיגה''.
      שש שנים זמן(!!!) היה להם כדי להכין את המלכודת המתוחכמת הזאת.
      שש שנים זמן(!!!), וחייבים לצאת מנקודת הנחה שהם עשו עבודת-הכנה ''טובה''.

      כולי ''תיקווה-1-גדולה'' שלפיקוד הצפון החדש יש תשובות,והוא ידע להתמודד עם האתגר שהפיקוד הקודם חשש אולי להכנס אליו,ולנצח.

      בעזרת השם!

      ואימרו אמן.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    טוהר הנשק,שנטמאו בו ידי מנהיגינו.אסא כשר לדין!

    עוד יהודי פשוט, 10/08/06 11:27

    ''טוהר הנשק - החייל ישתמש בנשקו ובכוחו לביצוע המשימה בלבד, אך ורק במידה הנדרשת לכך, וישמור על צלם אנוש אף בלחימה. החייל לא ישתמש בנשקו ובכוחו כדי לפגוע בבני אדם שאינם לוחמים ובשבויים, ויעשה כל שביכולתו למנוע פגיעה בחייהם, בגופם, בכבודם וברכושם.''

    כך הוא הנוסח של הקוד האתי של צה''ל שנוסח ע''י פילוסוף יהודי-נוצרי בשם אסא כשר.

    הפילוסופיה הזו,מתיימרת בשקר לטעון שהיא יהודית.שקר גס שרק פילוסוףנכלולי יכול למכור לעם ישראל התם והישר.

    טוהר הנשק היהודי הוא השמדת כל מה שמהוה סיכון קיומי ליהודי.אין בנמצא חףמפשע רק בגלל ש''אינו לוחם'' מגן אנושי הוא סכנה קיומית ליהודי.ויש להתייחס אל ''מגינים אנושיים'' כאל טיל שמשוגר לעברך.חובה להורגו .בכל דרך.ומהר.

    הפילוסופיה של אסא כשר,שהיא למעשה מוסר נוצרי מלוקק ומתיפייף ,הרגה את בנינו ובנותינו.ומנסחיו שכבלו בו את ידי חיילינו צריכים לעמוד למשפט על הונאה בשם היהדות.סילוף ,וסיוע לאוייב בשעת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מחאה

    מודאגת, 10/08/06 11:24

    ברצוני למחות על המחדלים הרבים מדי של התקשורת בישראל, ואולי יותר מכך על התפקוד הקלוקל של מערכת הצנזורה הצבאית.
    לא יתכן כי במדינה הנלחמת על זכות הקיום שלה, באופן כללי מהקמתה ובאופן ספציפי בימים אלה ממש, כל אסטרטגיה אפשרית וכל פקודת מבצע מציאותית או לא תשודר קבל עם ועדה - לא רק בתחומי המדינה, אלא ברחבי העולם כולו. כיצד ניתן לנהל מערכה תיקנית אם האויב מודע לכל צעד ושעל של הצבא?
    בקשתי ותחינתי נשואה למנהיגי המדינה, לראשי הצבא, לאזרחי המדינה ובעיקר לגופי התקשורת בישראל: גלו אחריות! ממילא אנו נמצאים במצב קשה ומסובך, אז למה לנו להוסיף ולמנף את האויב? למה לנו לחשוף את האסטרטגיות ואת החיילים שלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עצומה מיד לפטר את שלשת האפסים

    אמא לחייל קרבי, 10/08/06 11:20

    אולמרט את פרץ את חלוץ.
    אחרת יהרגו לנו המון המון המון חיילנו.
    אנא בבקשה לארגן הפגנה דם חילנו לא לחינם.הלב כואב ונשרף.

    הגב לתגובה זו

    • מחר בקריה ב- 11:00 מתאים ? (ל''ת)

      שאול, 10/08/06 14:01

      הגב לתגובה זו

      • להעביר הלאה לכולם (ל''ת)

        מצטרף, 10/08/06 14:59

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    די כבר די, למחוק את הכפרים על האזרחים. (ל''ת)

    המטיף, 10/08/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להחילף את נציג הרמטכ''ל קפלינסקי בנציג ערוץ 1 (ל''ת)

    יואב לימור, 10/08/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לשרוף להם את הכפר!!!

    עודד, 10/08/06 11:12

    לעשות מצור, מי שלא יוצא תוך שעה נופל עליו הבית. אחרי שני כפרים הם יצאו עם דגלים לבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הגיע הזמן שבמקום שימנו לאדם כפיל שימנו לאמיר פרץ

    עמיר, 10/08/06 11:10

    יש למנות את מופז לכפיל של אמיר פרץ
    ולפני שמכניסים את הכוחות הקרעיים לרדת עליהם עם חיל האוייר ולקטוש אותם ורק אח''כ להכניס את זרוע היבשה
    חלוץ אתה יודע לעשות את זה טוב מאד
    מספיק שני רבעיות של קורנסים ועייטים כדאי לשטח אותם חבל על הזמן
    ועל החיילים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרמט''כל נכשל והוא אחראי על האבדות

    דרוזי, 10/08/06 10:58

    צעד מסריח מהרמטכ''ל למנות נציג מטעמו בפיקוד צפון, למטרת כיסוי תחת אחרי המלחמה, להערכתי הרמטכ''ל לא אפשר לאלוף אדם לפעול בהתאם לתוכניות המבצעיות של פיקוד הצפון, אלא לתוכניות של המטכ''ל, דבר שגרם הרבה טעויות בביצוע, כמו כן טעות אסטרטגית חמורה ביותר היתה בזה שאיש חיל אוויר שאין לא שום ידע בלחימה קרקעית מונה כרמטכ''ל, חלוץ בשיקול דעת מוטעה חשב שפעולה אווירית תכריע מלחמה.!!!! הוא נכששששלללללללל ונכשל גם בתוכניות המבצעיות שהכתיב לפיקוד צפון...... אני בטוח שהאלוף אדם מגיע לו לפקד על חלוץ ונציגו ושר הביטחון גם.. וחבל שהרמטכ''ל לא דרוזי.!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפצצה האיראנית מוכנה עוד חודש. זו מלחמת הסוואה בלבד!!!!!!!! (ל''ת)

    היום בחו''ל, 10/08/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • הפצצה כבר מוכנה

      צפוני, 10/08/06 11:23

      בדבר אחד אתה צודק:זו אכן הסוואה ובזמן שאנחנו מתעסקים עם השטן הקטן השטן הגדול מכין למערב הפתעה,ראה ליילת אל מיערג' שיוצא השנה ב22 באוגוסט וחבר לזה את הצהרת האיראנים לגבי ''תשובה'' לאו''ם בנושא הגרעין.הם הבטיחו תשובה ב22 באוגוסט,מקווה בכל ליבי שזו לא תשובה בצורת פטריה.

      הגב לתגובה זו

    • הגרעין האירני - מדוע אחמדניג'אד דחה תגובתו ל22 באוגוסט

      אבישי, 10/08/06 11:25

      ר' מאמר של ברנרד לואיס על משמעותו האפוקליפטית של התאריך
      http://www.opinionjournal.com/extra/?id=110008768

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה הזמן לחסל את תשתיות הגרעין באירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ארמין ב., 10/08/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לרוצץ את ראש הנחש

    ילג, 10/08/06 10:51

    איך יתכן שבמדינה מושחתת עד היסוד כמו לבנון שבה הכל ניתן להשיג בעזרת כסף לא הצליחו עדיין לרוצץ את ראש הנחש. מדינת ישראל היתה מזמן צריכה להפוך את לבנון לאיזור מצוקה לסגור לגמרי את הגבולות וליקר את הכסף הזר במידה כזו שניתן יהיה לקנות את ראש הנחש בעד חופן דולרים. אבל לצערינו הרב הממשלה עלובה והקבינט משותק וחסר יכולת.
    בניגוד ל 19 דם החיילים נמצא על ידי תעשית הביטחון של ישראל הם ורק הם עם תקציב של מאות מילירדים לא דאגו למיגון הטנקים ולא פיתחו המצאות מקוריות שהיו חוסכות את הצורך בחילי חי''ר חשופים. בסופו של דבר הנשק שבידי חילי צהל לא יותר מתוחכם מהנשק שבידי המחבלים לכולם יש ציוד לראית לילה לנו יש טנקים ולהם יש טילי נ''ט.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה לא משמידים אותם מהאויר ??

    עודד, 10/08/06 10:50

    אם ידוע על כ-300 מחבלים שמתבצרים שם אז למה למה לעזאזל לא מפוצצים מהאויר את הכל ?
    פשוט להשמיד מלמעלה !!!

    חבל להכנס בכלל !

    די , מעצבן לראות ולשמוע עד כמה אנחנו כאלה רחמנים וצדקנים כשמולנו עומד אויב כל כך נחוש בדעתו !
    דע את אוייבך !!!
    תן לו פי 2 בראש !!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הטימטום של אולמרט רוצח לנו חיילים בשעות אלה ממש!!!! - די!!!!!!!!!!!

    ממקור ראשון!, 10/08/06 10:49

    או שמשטחים כפרים ואש על כל הסביבה
    או שלא מקדמים כוחות להיות מטווחים ע''י טילי ה 3 קמ'

    אי אפשר לעצור הכוחות להתבצרות בשטח - נספוג אבידות כבדות לחינם!

    אני לא מסוגל לראות אנשים יקרים חברים של כולנו מתים סתם בגלל שאולמרט דפוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא דפוק, פשוט טיפש (ל''ת)

      יעקב, 10/08/06 11:14

      הגב לתגובה זו

      • טיפש זה עוד מחמאה (ל''ת)

        אני ודעתי ודעתנ, 10/08/06 11:58

        הגב לתגובה זו

      • הוא גם וגם (ל''ת)

        אחראי, 10/08/06 13:15

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אמנת ג'נבה והחיזבלה

    שכל ישר, 10/08/06 10:44

    מחבלים היורים קטיושות על נשים וילדים אינם ראויים להגנות שוויצריות.
    פצצות נפלם זולות ויעילות ינקו השטח ממארבים, מוקשים, טילים ושאר מרעין בישין.
    את הפצצות ''החכמות'' תשאירו בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לרסס - בשביל זה יש שמים

    לא חבר שלכם, 10/08/06 10:44

    כדי שלא ימשיכו לרדת לנו דמעות מהעיניים. לרסס שלושת המוסקטרים בשביל זה קיימים השמים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לא כותשים אותם קודם מהאויר? עדיף אלף הרוגים אצלם ממאה אצלנו !!! (ל''ת)

    תקשיבו לאלי ישי, 10/08/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ממשלה מפגרת! להדיח את חבורת הדבילים! (ל''ת)

    ירון.ק, 10/08/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט לא להפסיק עכשיו

    רומח, 10/08/06 10:39

    אולמרט לא להפסיק עכשיו את ההתקפה אחרת כל ההישגים שהושגו בדם ירדו לטמיון

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צוקרמן לוחם הקומנדו מס' 1 בצה''ל - הבעיה

    ג, 10/08/06 10:37

    שניהול מלחמה, בניגוד ללו''ז (לוחמה זעירה) דורשת יכולת טקטית ואסטרטגית של ניהול סד''כ גדול - מקווה שהוא למד את זה בשנה שהיה בווסט פוינט כי בשייטת הוא בטח לא למד את זה...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרץ: לא נקנה תירוצים ביום שאחרי אתה כישלון!!!!! (ל''ת)

    שאול, 10/08/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מצטערת שהצבעתי לעמיר פרץ. מתביישת בך אין לך חמלה על חיילנו (ל''ת)

    דנה רוטשיין, 10/08/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדוע אני לא מוכן למות כדי שציפי ליבני תקבל סוויטה נשיאותית

    אביתר, 10/08/06 10:29

    בביקור הבא שלה בצרפת:

    בתור קצין גולני (שגם נפצע בלבנון לפני 10 שנים)
    הסיבה היחידה שאני לא יוצא וגם לא אצא א להילחם עם חבריי בצפון (וקשה לי מאד לומר
    את זה) זה שאני לא חושב ששווה למות בשביל מלחמה אימפוטנטית כזו, כשמליון איש במקלטים
    , ועשרות חיילים נהרגים, מאות משפחות נהרסות אבל- ה ח ש מ ל ב ב י י ר ו ת ע ו ד ע ו ב ד(!!!)
    ולבנונים יושבים שם בבתי קפה בזמן שחיילים שלנו נהרגים תוך נסיונות חילוץ פצועים שגוססים למוות באיטיות, אוו לא, אין מצב!! הגיע זמן הסרבנות ההפוכה, או שנלחמים ''עד הסוף'' או שיחפשו מישהו אחר לקבור מתחת למצבה. אני כותב זאת עם המון כאב וצער, אבל אני לא אמות כדי שציפי ליבני תקבל סוויטה נשיאותית בנסיעה הבאה שלה לצרפת, ושמעון פרס יקבל עט נובע
    מראש ממשלת בריטניה, מתנות במחיר ''מבצע'' (תרתי משמע) של דם חיילנו שמופקר.
    אני רוצה טילים על ביירות, אני רוצה זעקת כאב חזקה יותר של הלבנונים מזו שאנו
    זועקים כל יום, ככה מוכרעות מלחמות, מי שרוצה לשמור על חמלה והומניות שילך לגדל ארנבות,
    אני מוכן למות במלחמה (!!), לא במחדל פוליטי של צחי הנגבי, אהוד ברק, ו- 4 סמרטוטות!
    הגיע הזמן לסרבנות הפוכה, עד שלא יכתשו את ביירות, אני נשאר מאחור, עלי לא יכתבו ''הכרתי אותו הוא היה אדם אמיץ ז''ל'' באיזה טוקבק באינטרנט. אני בטוח שאלו דברים קשים, בעיקר כשכ''כ הרבה משפחות נהרסות מדי יום מאובדן יקיריהן, האמת קשה, אך היא תחסוך לנו דם יקר.

    הגב לתגובה זו

    • אביתר כמה כואב ככה אתה צודק !!!

      בני, 10/08/06 10:41

      לא יאומן כמה הפוליטיקאים אטומים
      הדם של חיילנו על הראש שלהם !!!

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להבין אותך אבל הגדולה שלנו היא במוסריות שלנו (ל''ת)

      מוטי, 10/08/06 10:59

      הגב לתגובה זו

      • להיות מוסרי במזה''ת זו חולשה, לא גבורה

        אבי, 10/08/06 11:14

        זו אפילו פחדנות להתמודד עם העולם ביום שאחרי.
        כנראה שהמנהיגים הפוליטיים בארץ מעדיפים להתמודד עם משפחות שקולות מאשר מאיומים של או''ם אמטישמי על בתי דין בינלאומיים.

        הגב לתגובה זו

      • ידידי, כשתשב עוד חצי שנה בפאב ת''א-ביבי למוסריות כמו לזכרונם

        אביתר, 10/08/06 11:17

        של עשרות חיילינו שנהרגו ועוד מאות שיהרגו לא תהיה שווה את התחתית שמתחת לכוס הבירה שלך, אתה תשכח, כולם ישכחו, כמו ששכחו את החברים שלי שמתו מוות נוראי, ממש התרסקו בלבנון לפני 10 שנים רק בגלל גחמה פוליטית/קמפיין בחירות של אהוד ברק ו''טרנד'' של 4 סמרטוטות, אז גם הוחלט שדמם של החיילים ומשפחותיהם נשפך לשווא, הרי יש מספיק דם לשפוך תודה לאל, והיום תורם של אחיהם הקטנים למות גם כן בלבנון.

        הגב לתגובה זו

        • צודק, אבל לא עכשיו

          אור, 10/08/06 13:11

          הרציונאל שלך מזכיר לי את אלו שלא תורמים לעניים כי לא בטוח שהכסף יגיע ליעודו, זה תרוץ - הם אף פעם לא תורמים.
          לך אמנם יש קבלות, אך למען השם ושאר החיילים, התנער מהמסקנות כעת, שמור את האנרגיה החיובית הזו, אנחנו עוד נזדקק לה רבות בשש אחרי המלחמה.

          הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק

      יגאל, 10/08/06 11:01

      גם אני לא הולך להלחם לא מוכן למות בשביל אולמרט שיתכנס עם עצמו אחרי המלחמה וייאסף אל אבותיו ואל אריק שרון

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אביתר!!! (ל''ת)

      עמיחי, 10/08/06 11:07

      הגב לתגובה זו

    • בעובדות אתה צודק אבל במסקנות לא

      גד, 10/08/06 11:16

      מדינת ישראל חייבת לנצח תמיד. תמיד יש שחיתות טמטום ואוזלת יד בדרגים השונים .אבל אם נפסיד חס וחלילה לא תהיה לנו תקומה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא גולנציק - חזק תתחזק

      נמר, 10/08/06 12:02

      חייל גולני נלחם בכל מקום שיידרש.
      חייל גולני קודם ממלא פקודה אח''כ אומר מה דעתו עליה.
      חייל גולני חותר למגע.
      חייל גולני לא מציב תנאים.
      מסירותו של חייל גולני אינה עומדת בסימן שאלה.
      סרבנות מכל צד של המפה היא רעה חולה. זה מסרב כי אכלו לו וההוא מסרב כי שתו לו. בפועל הסרבנים הם נמושות ופרזיטים. הם הכל למעט
      ''גולנציקים''.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....

    אלכס, 10/08/06 10:27

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    בצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנצח... לעד... כך תובטח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    הדג מן הראש מסריח ! ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאר מוכן ששני עסקני זבל - יגרמו לקטל חיילים סתמי ולהרס הצפון כולו (ל''ת)

    יש גבול, 10/08/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    די לרחם דאגו לחיילנו והחזירו אותם בריאים

    ע, 10/08/06 10:25

    הגיע הזמן להסיר את הכפפות הכירורגיות להשאיר את הפינצטות בצד ולהתחיל בפעולות הרסניות מהאוויר כל מי שנמצא בתוך הכפרים הללו הוא עוסק בטרור תלמדו מהרוסים וממה שעשו בצ'צ'ניה לעיר של 700K איש פשוט הכריזו להם לצאת ואז החריבו את כל הבתים כך צריך לנהוג די להרג של החיילים הם יקרים וחשובים מיוקרתם של הקצינים במטכל או מפוליטיקאים מדושני עונג אני קורא לכל חייל וחייל הרגו כל מה שזז הורידו כל בית שעדיין עומד על תילו חייכם תלויים בכך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לכל הרוחות, בכמה קורבנות עוד נשלם

    אמא של חייל, 10/08/06 10:24

    למה לא נותנים לחיל האויר לעשות את כל העבודה הקשה והמסוכנת.
    למה לסכן את חיי הילד שלי וילדים אחרים?
    לנקות את השטח לפני שהרגלים נכנסים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשטח את הכפרים מהאויר. לקבור את המחבלים מתחת לבתים! (ל''ת)

    אורי, 10/08/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ - תוכיח שאתה רציני ותשנה את ההוראות לצבא. לרסק את לבנון כעת !! (ל''ת)

    רות, 10/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להרוס את הכפרים עד היסוד לפני הכניסה! לא ''לרכך'' !!!

    אריאל, 10/08/06 10:21

    עד מתי למוסר הנוצרי המעוות !
    הדם בנינו הפקר ?!
    פרץ - תוכיח שאתה רציני ותשנה את ההכוונות לצבא. לרסק את לבנון כעת!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להתחיל לזרוק נפל''ם

    מיקי, 10/08/06 10:20

    אין ברירה, צריך להתחיל לשרוף להם את הכפרים בפעולות נרחבות ולא נקודתיות. קדימה צה''ל לפתוח את הארסנל ולטפל במנובלים. אם זה לא יקרה עכשיו נצטייר כמובסים בעולם הערבי ויהיו לכך השלכות משמעותיות.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חשד

      ארי, 10/08/06 10:47

      שלחיל האוויר פשוט אין פצצות כאלה במלאי. עוד פאשלה.

      הגב לתגובה זו

      • אין מצב - חייבות להיות פצצות כאלה

        מיקי, 10/08/06 10:59

        הן לא מתוחכמות מידיי , למעשה מאוד פשוטות , אבל מאוד יעילות ומאוד אפקטיביות

        הגב לתגובה זו

        • אין בעיה לבנות כאלו בתוך שעות (ל''ת)

          אור, 10/08/06 13:12

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    ארה''ב לחצה?! עוד ספין תקשורתי שמופץ (ל''ת)

    אולי להיפך?, 10/08/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הטנק הפך למלכודת מול הנ''ט החדש האויב הפנים זאת ואנו לא ! ! !

    ת ים, 10/08/06 10:19

    הטנק הפך למלכודת מול הנ''ט החדש האויב הפנים זאת ואנו לא ! ! !

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת

      ארי, 10/08/06 10:45

      שה''מרכבה'' מיועד להבטיח פרנסה (בכבוד ?) לאלפי פרזיטים, במיוחד יוצאי צה''ל ואנ''ש. גם הם יודעים כבר מזמן שזמנו של הטנק עבר. ככה זה במדינת בננות. אגב, גם בבריטניה של מלחה''ע השניה המשיכו ליצר תותחי שתי ליטראות כשהיה ברור שהם אינם יעילים.

      הגב לתגובה זו

      • מחדל יוה''כ 2 חסכו כמה לירות ולא התקינו מערכת נגד נ''ט

        גד, 10/08/06 11:26

        הרי כבר מזמן פיתחו מערכות הפוגעות בטיל ומנטרלות אותו .אבל כנראה שמענקים שמנים למשתתפי ''ההנתקות'' היו בעדיפות תקציבית. האשמים- אריק עמרי חלוץ והליצן אולמרט

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    להחזיר את בוגי

    טוביה, 10/08/06 10:17

    מספיק עם הצוות הדפוק הזה של פרץ אולמרט וחלוץ.
    צריך להחזיר את בוגי לניהול המערכה הצבאית ולהקים ממשלת אחדות לאומית.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דם רוב החיילים הפגועים על ידיהם של אולמרט ופרץ!

    טימטום קטלני!, 10/08/06 10:17

    במקום לדאוג לחייהם של חילי ואזרחי ישראל - דואגים לתדמית נזילה שחיזבללה כבר מזמן סובבו לטובתם

    הם לא יודעים להבדיל בין טוב לרע
    בין עיקר לטפל
    בקיצור פסולים לשבת בראשות ההנהגה בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט&פרץ - ''בחצות מודיע על ההרוגים'' (ל''ת)

    מרב, 10/08/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    די כבר!!! תשטחו את הכפרים האלו!!!!

    מישהו מקשיב?!?!, 10/08/06 10:16

    ולא יהיו לנו 15 הרוגים כל יום!!
    למה אתם לא מקשיבים? לא קולטים? איזה מוסר זה? תשטחו את הכפרים האלו לפני הכניסה!!!
    תשרפו מטעים! יערות! למה אתם משחקים בחיי אנשים שלנו?!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרץ חלוץ אולמרט תתפטרו מיד (ל''ת)

    כמה אפשר?, 10/08/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט = כישלון

    ירון, 10/08/06 10:15

    אולמרט כישלון , ככה לא מנהלים מלחמה , מלחמה לא מנהלים בזיג-זאג
    שגורם להרוגים מיותרים , דבר אשר משדר שדר מאוד מבולבל ולא מפוקס לצמרת הפיקוד ומשם הדרך לחיילים בשטח קצרה .
    אולמרט מנהל את ביטחון ישראל כמו שניהל את עיריית ירושליים - הרבה מילים אך מעט מעשים . אולמרט זה מאוחר מדיי בשבילך תן את ניהול המדינה לפחות בימים אלו לאדם שיש לו חוט שידרה לדוגמא : מופז ( זה רק דוגמא אבל חייבים להחליף את אולמרט מייד )

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עד מתי נסבול טיפשות של שר ביטחון וחוסר מנהיגות של ראש ממשלה (ל''ת)

    רפי צפון, 10/08/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תקשיבו למופז. תפטרו מעמיר פרץ. הוא כישלון גמור. נתנו לו להתגלח על

    בני לומיאנסקי, 10/08/06 10:14

    חי ילדנו...... ביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט ופרץ יועמדו לדין על הפקרת החיילים

    ועדת חקירה, 10/08/06 10:14

    אולמרט ופרץ אנחנו נעמיד אתכם לדין על הפקרה וזלזול בחיי החיילים הגיבורים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתי הממשלה ומפקדי הצבא הבכירים כבר ילמדו ל'קח?

    צפוני, 10/08/06 10:13

    קודם להשמיד את כל הבתים בכפר, ורק אח''כ להיכנס רגלית.
    כמה חיילים עוד צריכים להיהרג ולהיפצע לפני שהם יבינו זאת?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ח ר א ק י ר י ...

    ד''ר ארוין, 10/08/06 10:13

    הוי ברק שברח
    כמה אתה מלוכלך
    בנינו נופלים בכל יום
    על מזבח הנסיגה והשלום

    בכל מדינה מתוקנת
    במיוחד בחברה מדממת
    את החרב אתו לחדר
    האחראי למגפה שבעדר

    יקח וישאיר מכתב
    סליחה מאם ומאב
    הכבוד שלי לא מאפשר
    אתכם בחיים להישאר ...

    לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • עונש מספיק לברק

      ארי, 10/08/06 10:42

      לשלול את רשיונו לסחר בנשק ולקחת ממנו את המאבטחים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש להחריב את כל בתי הכפרים בהם נופלים בנינו, שיטוח מלא ומיידי. (ל''ת)

    יד הנפץ, 10/08/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איך נכנסה אוגדה לפני שהקבינט אישר הרחבת מבצע? (ל''ת)

    אורן, 10/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לבטל את מדיניות המשקל ההרסנית של שולמית

    גדעון לוי, 10/08/06 10:12

    לבטל את מדיניות המשקל ההרסנית של שולמית. כל מקור ירי חייב לספוג אש עזה. גם בעזה גם בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לשטח ע''י ח''א . מה אתם שולחים חיילים להיהרג?

    מנש, 10/08/06 10:09

    עם מטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עמיר פרץ תודה שנכשלת לך הביתה וקח את חלוץ איתך... (ל''ת)

    חבר שלך, 10/08/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להרוס את הכפרים ולא לסכן חיי החיילים.

    אבי 56, 10/08/06 10:06

    עמיר פרץ....הפקרת חיי חיילי צ.ה.ל...סיבה מצויינת לוועדת חקירה ממלכתית על תפקודך.

    הגב לתגובה זו

    • שר ביטחון יקר אני בוכה בלילות בגללך ובגלל חוסר המקצועיות שלך (ל''ת)

      אמא, 10/08/06 10:09

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע שפרץ הפקיר חיילי צהל? (ל''ת)

      אלון, 10/08/06 14:48

      הגב לתגובה זו