• 122.

    נמרוד ואני

    אח לנשק בשיריון, 15/10/06 21:13

    הכרתי את נמרוד בצמ''פ בגדוד 82
    לפני 10 שנים
    הוא הציע לי לפטופ , כי נשארתי כל שבת (בגלל המ''פ הסדיסט שמעון דבוש)
    הוא היה האדם היחיד בפלוגה שבאמת היה אכפת לו מה קורה.
    למי שזוכר את : ''שיר התיזוזים של שפיר'' שיר שנמרוד כתב שתיאר עד כמה סגל הפלוגה התאכזר לחיילים.
    הלוואי עליי מפקדים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    נמרוד שגב ז''ל

    ילרן, 17/09/06 23:46

    את נמרוד הכרתי מעבודתי המשותפת איתו במייקרוסופט ישראל, נמרוד היה איש מקסים חם ולבבי, רק היום וממש במקרה נודע לי על הרצחו אני המום וכואב את מותו, זה רק מוכיח לי שאלוהים רוצה את האנשים הטובים אליו, יהיה זכרו ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    נימרוד שגב (ל''ת)

    יוסף, 13/08/06 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    נמרוד שגב

    ג., 13/08/06 09:30

    נימי קשה להאמין שאתה איננו, היית בן אדם מדהים שקשה לשכוח..אני מקווה שאתה במקום טוב יותר..

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נמרוד שגב ז''ל

    אהרן, 13/08/06 08:29

    הידיים עדיין רועדות לי כשראיתי הבוקר את ידיעה המרה,
    הוא קיבל כל אדם בסבר פנים יפות – תרתי משמע,
    איבדנו אדם יקר מאוד
    ת.נ.צ.ב.ה

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    האבא נמרוד

    קרן, 12/08/06 23:22

    אני שמחה שהייתה לי הזדמנות כגננת של עומר (בנו של נמרוד) להכיר אדם כ''כ חייכן ושליו. אבא אוהב ומקסים.
    כולנו כואבים את מותו הלא צפוי...
    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    גיבורים... אבל נפלו לשווא. אנחנו מתקפלים עוד פעם ולכן

    ישראל, 11/08/06 03:51

    הם כנראה לא יהיו האחרונים. הסיבוב הבא אחרי ההתקפלות שלנו יהיה עשרות מונים יותר גרוע ואז אף אחד בעולם לא יבא להציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שמעתי שאין לחיליים מזון מים וציוד בושה

    בושה לצה''ל, 11/08/06 03:21

    הטעות הזאת עוד ידברו עליה בושה וחרפה כל החוזרים מלבנון אומרים את אותם דברים אין מזון אין מים ויאן ציוד מתאים

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה????

      אמנון, 11/08/06 07:49

      מי אתה בכלל שתבקר את צה''ל אתה בטח מאילו שיושבים במחשב כול היום ורק כותבים אין לך שמץ מה יש ומה אין לצה''ל שתבין לא חסר כלום ותכתוב בכתבה אחרת ועכשיו תנסה לנחם את המישפחות ותן כוח לחיילים האחרים שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    נמרוד שגב

    א.מ, 11/08/06 03:06

    אני לא מאמינה איזה בן אדם מדהים הלך
    כבר לא נראה את חיוכו השובב
    כבר לא נשב ונשמע להרצאותיו בלי להניד עפעף

    פשוט כואב הלב!

    יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אבל אמיתי

    esther, 11/08/06 02:28

    הלב נקרע

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    חני זוסמן, איתך באבלך הכבד.

    אריאל פלקסין, 11/08/06 01:58

    אני ריק ממילים. אין לי אלא לאחל שבע''ה לא תדעי עוד שום צער.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    go in

    me, 11/08/06 01:41

    i love all of them o my god

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עצוב וכואב כל כך כל 1 מהם היה אבן דרך בדרכו ובדרכה של המדינה (ל''ת)

    אחד שקרא הכתבה, 11/08/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    נמרוד שגב

    ישי, 11/08/06 01:14

    עליו נאמר משכמו ומעלה ולא סתם לשם הקלישאה ! אחרי הכרות מעבודה משותפת איתו ,אחד האנשים המקסימים שיצא לי לעבוד איתם עם החיוך הכי מדהים שיש! יהי זכרו ברוך! ומי ייתן ומשפחתו לא תדע עוד צער לעולם !

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מורשת רבין

    משה, 11/08/06 01:11

    הורגת !!!

    מורשת התבוסתנות מול האויב,
    והמחבלים , נותנת את קורבנותיה !

    איפו דוד המלך ?
    איפו משיח ?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    80% מהנופלים אשכנזים משלנו

    אייל, 11/08/06 01:05

    ורק הבסטיונרים בשוק צועקים שאנחנו אשכנזים שמאלנים שמוכרים את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען דפוק ! (ל''ת)

      אלי, 06/02/08 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    נמרוד שגב!!!

    דולי, 11/08/06 01:01

    נמרוד - שירת איתי בשיריון בשיזפון. גדוד 198 . אחד האנשים המדהימים והאופטימיים שהכרתי!!! אין מילים להסביר את הכאב...
    נימרוד - יהי זכרך ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    נמרד שגב- יהיה זכרו ברוך

    א.ס, 11/08/06 00:57

    אני פשוט בשוק
    הייתי פקידה פלוגתית שלו בשריון
    בקורס מפקדי טנקים
    בן אדם מדהיםםםםםםםםם

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נמרוד שגב

    מוטי, 11/08/06 00:22

    יהיה זכרו ברוך !!!
    בחור לתפארת.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    עידן קובי, מה אתה עושה פה???????????

    בוכה וכואבת, 11/08/06 00:16

    אני מביטה בתמונה ולא מצליחה להבין מה אתה עושה פה..
    אתה לא צריך להיות כאן, התמונה שלך לא צריכה להופיע פה!!! לא אתה!!!
    בחור שהגיע פעם בשנה מאילת לצפת ליום הזיכרון לעלות לנחם את המשפחה של אורון, שנהרג גם הוא בצנחנים.
    לא פעם שאלתי אותך, איך אתה נוסע 9 שעות בשביל לשמוע צפירה, להיות קצת עם המשפחה וחוזר באותו יום חזרה? ענית שעד יום מותך לא תפסיק להגיע לצפת, למשפחה של אורון, לנחם אותם.
    למה אתה ?????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מוסריות היתר לא מאפשרת לנו לנצח (ל''ת)

    יאיר, 11/08/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הלב נשבר ובוכה מהאבדות של כל הפרחים האלה

    משפחה ישראלית, 10/08/06 23:25

    תנחומנו ואהבתנו עם כל המשפחות השכולות.יהי זכרם ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נמרוד שגב

    מ.ש, 10/08/06 22:21

    יהיה זכרו ברוך !!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    צבי הנדל מתנגד להסכם -בטוח שאין לו בן בלבנון

    אורי, 10/08/06 22:20

    ח''כ צבי הנדל מתנגד להסכם בלבנון. אני משוכנע שלו היה לך בן לוחם בלבנון, היית בעד כל הסכם.
    גם אני הייתי נגד הסכם לולי בני משרת כטנקיסט מלואמניק בלבנון.
    אז אנא ממך.
    גם בהתנתקות בכית ובכית בדמעות תנין, אבל ידעת לקבל כמה מליונים מהמדינה עבור תל קטיפא.
    כדאי שהצבור ידע מכך

    הגב לתגובה זו

    • Do your homework

      ., 10/08/06 23:08

      Zvi Hendel is not from Tel Ktifa

      And he risked his life daily for the land

      Some people don't take everything as private

      הגב לתגובה זו

    • אני נגד ההסכם כדי שלא יהיה לי בן בלבנון עוד 6 שנים (ל''ת)

      משה, 11/08/06 00:03

      הגב לתגובה זו

    • אורי תתביש לך,הסכמים כבר עשינווגם ברחנו וזה הביא עלינו את כל הצרות

      יוני, 11/08/06 00:39

      הורים שילדיהם נהרגו במלחמה זו מתחננים- אל תפסיקו באמצע שלא יצא שילדינו נפלו לשוא!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם כניראה אבל תפסיק להטעות

      אריאל, 11/08/06 01:20

      זה שאין לו אולי בן בלבנון לא מחייבת אותו להפוך לאידיוט שלא רואה את המציאות כמו שהיא.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    נמרוד שגב

    רונן צ, 10/08/06 22:11

    יהי זכרו ברוך

    רונן צ

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    what's about the names of hezbollah dead terrorist??

    moshe j. levi, 10/08/06 22:09

    be balanced!

    הגב לתגובה זו

    • You're genuine idiot.

      Shlomo, 11/08/06 00:56

      Do the world a favor, and don't have kids.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    חבל שמגדלים ילדים על קלישאות שלא היו (ל''ת)

    יוסף הגידם, 10/08/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עבורם ההסכם הגיע מאוחר מדי. לפחות הצילו את ילדיכם ! (ל''ת)

    תלחמו על שלום, 10/08/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תחי מדינת ישראל , תודה על התמיכה של העורף (ל''ת)

    לוחם מיל'בחופש, 10/08/06 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אבא

    שמיל, 10/08/06 21:52

    אבא שבשמים תרחם עלינו קשה לנו פו

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נועה מרעננה -

    חסוי, 10/08/06 21:51

    כל שם ותמונה הם חיים שלמים שנקטעו ברגע אחד. עולם ומלואו שנגמר בלי שום הכנה מוקדמת.
    העובדה שיש פה אנשים שסופרים כמה אנשים מתו ומאיפה ולפי זה מכללים על עיר כזו או אחרת שהיא טובה יותר או טובה פחות מעט מבזה אותנו כישראלים.
    חיילי המילואים מגוייסים מכל קצוות המדינה, מי שחושב שחייל מילואים לא מגוייס כי הוא מת''א או משתמט כי הוא מהמרכז אתם אנשים קטנים וצרי מחשבה.
    תתבגרו - תעברו את השלב הזה - ותבינו שכולנו באותו מצב, על כולנו נכפתה המלחמה הזאת וכל אחד עושה מה שהוא יכול כדי לתמוך ולתת ועזור כמה שהוא יכול - בין אם הוא מעלי, או מתל-אביב או מכל מקום אחר בארץ.
    אנחנו צריכים להוכיר , להעריך ולתת כל שביכולתינו כדי לחזק את אותם חיילים שנלחמים בשביל שאנחנו נשב מול המחשב עכשיו. לתת את כול כוחותינו לאותן משפחות שהיקר להם מכל איננו עוד. ולחזק ולתמוך באזרחי הצפון שמתמודדים עם המלחמה הזאת כל יום, כל היום.

    ומי יתן שיבוא עלינו השלום כבר ולא נדע ימים קשים ונוראים כאלו יותר. אמן!

    הגב לתגובה זו

    • נועה, לא כולם מגוייסים

      אלי, 10/08/06 22:08

      אני מאמין שבגלל שאת אישה את פטורה ממילואים (גוייסו כמה עשרות נשים מעשרות אלפי מגוייסים).
      אי השיויון צועק לשמים ! דם גבר שווה פחות מדם אישה !

      הגב לתגובה זו

      • אלי -

        חסוי, 10/08/06 23:56

        אם רוצים לחפש מי סובל יותר ומי סובל פחות - אפשר.
        בנות לא יכולות גם אם היו רוצות לעשות את אותם תפקדים שעכשיו החיילים האמיצים שלנו מבצעים.
        אני יכולה להגיד בצורה שלמה ובטוחה שלא מבטול מספר הנשים במדינה שהיו מוכנות ואפילו יותר מזה - רוצות - להתגייס, אין להן מה לעשות שם. הן לא יכולות להלחם. זאת האמת. וכמו בכל מצב אחר כדי לנסות להתאים את האידיאולוגיה והאמונה למציאות - כמו שחשבנו שיש לנו עם מי לעשות שלום - והתבדנו, ועכשיו השמאל במדינה צריך להבין את זה ולהשלים עם העובדה הבאמת באמת כואבת שהמלחמה הזו היא בלתי נמנעת, ככה גם אנשים כמוך צריכים להבין שבנות לא יכולות להלחם שם- גם אם כל רעיון השיוויון הוא נכון.
        ולא - לא להסיק את המסקנה הכי רדודה וילדותית יש לומר, שהצלחת להסיק שדם של גבר שווה פחות מדמה של אישה.
        מעבר לזה שהגבת על תגובה ל-נעה מרעננה, שאומרת לה מה שכנראה מומלץ להגיד גם לך -
        די למחשבות האלו שיש מי שמוגן או מופלה לטובה בעקבות עיר הולדתו או מגוריו, או בעקבות העובדה שהיא אישה. במלחמה הזאת כולנו נפגעים, וכולנו צריכים להיות חזקים וביחד.

        הגב לתגובה זו

      • אידיוט אתה לא ראוי אפילו לתגובה! (ל''ת)

        אלכס, 11/08/06 00:46

        הגב לתגובה זו

      • אלי היקר

        אורי, 11/08/06 01:04

        אתה שוכח דבר אחד מאוד בסיסי

        נשים כמעט אף פעם לא נלחמות פיזית, מילולית כן, אבל פיזית ממש לא.

        גברים הם אלו שגורמים לכל המלחמות ולא הנשים, לכן בסופו של דבר הגברים הם אלה שגם נלחמים

        אם גברים היו קצת יותר חכמים הם יכולים להמנע ממלחמות.

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    הפתרון

    יהודי, 10/08/06 21:20

    אם בחוקותיי תלכו ונתתי שלום בארצכם''

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לכבד זכר הנופלים מעלי

    עמי, 10/08/06 21:19

    ללא קשר לדעה פוליטית, תלכו תראו את הישוב הזה, תראו איך צומחים אנשי אידאלים כאלה,

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה החרדים? למה לא מגייסים אותם?? (ל''ת)

    די כבר!!!, 10/08/06 21:02

    הגב לתגובה זו

    • יש יותר לא מגויסים מהחילונים מאשר מהחרדים (ל''ת)

      די כבר, 11/08/06 00:42

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    עצומת נשים נגד סיכון חיילינו בשם ה''מוסריות'' (ל''ת)

    חייבים לחתום!, 10/08/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    real israeli heroes

    bender, 10/08/06 20:37

    my they rest in pease

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נתי

    בעז, 10/08/06 20:32

    יהי זכרך ברוך
    גיבור ישראל
    משתתף בצער המשפחות

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ה' יקום את דם פירחינו

    ג'קי, 10/08/06 20:27

    כואב את כאיבם של מישפחות השכול ומחזק אותם.

    שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

    • אמן,

      יוסף, 10/08/06 20:45

      בדמעות.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הרוג ראשון מתל אביב. הרוג שלישי מעלי.

    נועה, 10/08/06 20:25

    כנראה עלי זאת עיר יותר גדולה מתל אביב.

    הגב לתגובה זו

    • לא פשוט בת''א חיים טוב המשתמטים (ל''ת)

      צחי, 10/08/06 20:38

      הגב לתגובה זו

      • אנשים רעים ורשעים

        straw_donkey, 11/08/06 00:16

        אין לאף אחד פה דם כחול, של כולם אדום. תסתמו את הפה שלכם עם כל מיני הכללות מטופשות.

        הגב לתגובה זו

    • אולי כדאי שתספרי את מס' הקברים בבתי הקברות הצבאיים בת''א לפני שאת (ל''ת)

      פותחת את הג'ורה, 10/08/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • יש גם מעט מאוד בעלי שמות משפחה מזרחיים, מה זה אומר לדעתך?

      די לפנקסנות, 10/08/06 23:54

      שמידוב, שמוכר, זוסמן, שטוקלמן, גולדמן, סלע (ברג?)...
      אתה באמת חושב שכמות ההרוגים מראה שיש מעט מזרחיים בשרות קרבי?
      עזוב, בואו ולא נכנס למקומות האלו. זה זמן להיות מאוחדים בכאב המשפחות שעבורם חרב העולם. מי שמשרת בקרבי יודע שבצוות לוחם לא חשובות דעותיו של אדם ומקום מגוריו, אלא רק יכולתו המקצועית והחברות שלו. אני בטוח שכל מי שהיה בקרבי יזכר באנשים שונים לגמרי מעצמו, שהוא סמך עליהם לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    יהי זכרם ברוך ותנחומים למשפחות (ל''ת)

    טלי, 10/08/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    נועם, יהי זכרך ברוך

    אורי בר, 10/08/06 19:57

    חמד של בנאדם . עשה איתי מסלול בשריון, עד לקמ''ט. שמעתי עליך רבות כל הזמן מכל החברים. מקווה שאתה הראשון והאחרון מהאנשים סביבי שיפגעו בקרב.

    ת.נ.צ.ב.ה

    עם כל הכבוד לדרגת הר''סן (רב סרן)שהענקתם לו כאן - דרגתו האמיתית היא רס''ל (רב סמל)

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הכרתי את נועם :(

      מישהי, 10/08/06 20:41

      קשה לי מאוד עכשיו. לא הכרנו טוב, עבדנו יחד פעם בכפר-סבא.
      אני מרכינה ראש בפני אומץ לבו.
      אני עצובה מכדי לכתוב.
      תנחומיי למשפחתו.
      יהי זכרך ברוך.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אין ניחומים.. (ל''ת)

    האמת, 10/08/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    נערז זהב-עשוי מזהב! (ל''ת)

    זהבה, 10/08/06 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תיכנסו לפרופורציה חברים

    יוסס, 10/08/06 19:50

    כל שנה מתים בתאונות דרכים מעל 500 איש ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יהיו שברם ברוך, והלואי והם יהיו אחרון הנופלים!

    מיקי, 10/08/06 19:42

    הלב נקרא על הילדים, עד כמה כל אחד ואחד היה גיבור מיוחד בדרכו ובמעשיו.
    יהיו זיכרם ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הלוואי ומותם ילדינו ימשיכו לחיות חיי שלום -אמן (ל''ת)

    גיבורים אמתיים, 10/08/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    Rest in peace (ל''ת)

    Karmi, 10/08/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין שלם מלב שבור - דרך החורים שעוים לנו אלה בלב במותם אנו שומעים

    פתן חרש, 10/08/06 18:51

    החברה שלנו שלא שומעת את סבל וגזל ועושק ורמיסת החלש
    ועוד אלף ואחד דברים

    נאלצת לשמוע רק כאשר קודחים חורים בליבנו האטום והקר

    והמקדחים הללו הם הטובים שביננו - הם נבחרים לקדוח נקבים בליבותינו שדרכם ינוקז הרוע

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מעולם לא היכרתי אותם או שמעתי עליהם, אבל זה לא משנה את העובדה שהלב

    אריה, 10/08/06 18:33

    מעולם לא היכרתי אותם או שמעתי עליהם, אבל זה לא משנה את העובדה שהלב נקרע למשמע סיפורי הניספים.

    יהי זכרם ברוך לעולמי עולמים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איזה ילדיםגיבורים!

    מוריה כהן, 10/08/06 18:11

    איזה ילדים גיבורים!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    Sympathies

    Osnat, 10/08/06 18:00

    I would like to extended my sincere sympathy to all the families who lost so many lives in this terrible war. Especially to the Shtukelman family, whose brother Eliran I went to school with.I would like to say that here in Canada we support Israel and its efforts to fight the terrorists.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כך כך כואב הלב אז החלטתי לכתוב

    איזבל, 10/08/06 17:55

    כל כך כואב לי עכשיו והדמעה זולגת
    קשה להאמין שמלחמה לא נגמרת...
    ושוב שמות החיילים ההרוגים ושוב הנר דולקת
    הלב חנוק מדמעות הנשמה נשברת
    ואני ? אני רק רוצה ללכת !!!
    לעולם קצת אחר שבו המדינה לא קוברת חיילים כה נהדרים.
    אני רוצה לחבק חיבוק גדול את כל החיילים שלנו ,אוהבת אתכם אהבה כנה ומתפללת שכל חייל וחייל באשר הוא יחזור הביתה בשלום.
    אתם האוויר שלנו !!!והאור שלנו
    ישמור אתכם ה'

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יהי זכרם ברוך

    א, 10/08/06 17:10

    כואב הלב

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הם נהרגו בשביל כולנו. יהי זכרם ברוך לנצח נצחים. (ל''ת)

    כאב משתק, 10/08/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    טל, 10/08/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כואב הלב

    החקלאי, 10/08/06 16:25

    על מיטב הנוער שנקטף, ועל המשפחות הנפלאות אשר ברובן תרמו כה הרבה לבנין הארץ ולבטחונה , ועתה מתמודדות עם הנורא מכל. כואב שבעתיים לדעת שקיימות בתוכנו מאות אלפי משפחות אשר אינן תורמות למדינה, ובניהן אינם משרתים. כואב ומרגיז לשמוע את נציגי אותם מגזרים פותחים פה בתקשורת, בפורומים שונים ואפילו מעל בימת הכנסת. עד מתי נסבול את עזות המצח . (לא אגדיר כאן בדיוק מיהן אותן קבוצות, אך זהותן ידועה לכולנו.)

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לבנון

    טובי, 10/08/06 16:24

    למה אולמרט שולח בנים של אחרים לההרג? הבנים שלא בכלל לא התגיסוץ ןגם הבנים של לבנת ועוד אחרים שברחו מהצבא.
    למה אתם לא מתעוררים????

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המצב הבטחוני וההרוגים-כנסו-חשוב

    S.S., 10/08/06 16:09

    63 צודק במליון אחוז. אבל - אבל -
    מי ישמע ומי יקשיב????????? אין.
    די לטמטום.
    מלחמה מיותרת, זו המסקנה.
    אם נמשיך במלחמה באותה מתכונת אזי נאבד עוד ועוד והדבר לא בר שליטה.
    ממשלה, בבקשה, תקשיבו ותנפימו את המסרים שלנו. יש להפסיק את הלחימה או שתהיה אווירית.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בזכותכם אנחנו כאן. (ל''ת)

    יעל, 10/08/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מלחמה?????? כנסו בבקשה

    אברהם, 10/08/06 15:50

    האם זוהי מלחמה?? ממשלה שאינה יודעת כלל מה זו מלחמה והיא זו שגורמת לבנינו למות ולההירג, צאו מלבנון ותנו לחיל האויר לעשות את העבודה מי יתן את הדין על כל ההרוגים פרץ? אולמרט? איך שולחים חיילים בטנקים משנות ה80 ואפודי מגן משנות ה60 אומרים שזהו הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, אל לנו לבטוח בכוחנו כי הכוח הוא רק לקב''ה אני מזועזע מכך ששולחים את בנינו למלחחמה עבור אמריקה אנגליא מצרים ירדן וסעודיא. די לטמטום

    הגב לתגובה זו

    • צודק,רק חבל שאנחנו לא מפנימים את העניין!!!! (ל''ת)

      יהודיה,דאוגה., 10/08/06 17:15

      הגב לתגובה זו

    • צודק רק חבל שיש לך טעויות כתיב (ל''ת)

      יגאל, 10/08/06 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חשוב לזכור

    ליאת, 10/08/06 15:45

    יום הדין של נסראללה יגיע והוא ישלם על זה ביוקר...אסור לנו לוותר ולהתייאש כי יותר ממאה אחזרחים וחיילים לא הלכו לקבר לשווא...אלא בשביל המדינה שלנו...ואנחנו נילחם איתם עד שיוסר האיום ושנסראללה ישלם את המחיר הכבד שמגיע לו

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע..... (ל''ת)

      הכון מאד, 10/08/06 17:12

      הגב לתגובה זו

    • איי

      שמעון, 10/08/06 21:25

      מי האנחנו

      הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 11/08/06 07:47

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ישראל, רע למות. לא משנה למה, זה פשוט רע!!! טוב לחיות!!!

    ירמיהו הנביא, 10/08/06 15:45

    בבקשה חיילים יקרים, מלאכים מגוננים, שובו בשלום. יש מי שמחכה לשובכם חיים.

    ומנהיגינו, אל תמהרו להקריב את בנינו. רק כאשר אין אפשרות אחרת, אחרת אל תשלחו ידיכם אליהם, דמם קדוש.
    התאמצו יותר, הביאו את השקט והשלום!

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד טוב לחיות... תתפלא.. (ל''ת)

      ללה, 10/08/06 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    א.א, 10/08/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    במקום להכפיש:אתם החיים תתעוררו ותתחילו להתפלל (ל''ת)

    עמי, 10/08/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הלב נקרע לגזרים..יבש שק הדמעות...איך נפלו גיבורים (ל''ת)

    שלום, 10/08/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דם החיילים לא הפקר-לפרץ ואולמרט

    שמואל הנביא, 10/08/06 14:57

    כל מקרה של חייל שנפגע חס ושלום פוגע במשפחתו במחלקתו ובמדינתו ובכם באופן אישי ופוליטי .

    בבקשה ובתחינה ממכם -להפגיז מייד ולמחוק את הכפרים לפני השתלטות קרקעית .

    אין צורך להקריב קורבנות לאוייבנו .

    יש להשכים ולהרגם ולגבות רק ואך ורק מהם קורבנות שלום .

    יש לשנות את הססמא ל - ''אנחנו ננצח בשלום '' .

    אוייבנו ימוגרו ואנחנו ננצח בשלום .

    זכרו זאת והנחילו את זאת לחיילים , לעם ישראל ולעולם למורשת לחימה בטרור .

    עניי עירך קודמים לעניי עיר אחרת .(במיוחד אם הם רוצים להרוג בהם)

    דם חיילינו וילדינו לא יהיה הפקר .

    בהצלחה , העם אתכם ,היו אחראים (כי בנתיים פישלתם ובענק)

    הגב לתגובה זו

    • איך יימוגר אויבנו, אשמח ללמוד....

      אבי, 10/08/06 20:57

      אני לא רוצה לגלוש פה לפוליטיקה, בכלל, כי זו כתבה על הנופלים ומגיע להם ולמשפחותיהם את כל הכבוד הראוי להם - אנשים שתרמו את חייהם למדינה, מלח הארץ.

      אבל בקצרה (מאד) - איך ניתן לעשות שלום עם מי שרוצה להחריב אותנו ומוכן לעשות את זה בכל מחיר, והמדובר לא רק בחיזבאללה, אלא כמובן באירן - יימח שמם הפרסים האלה, מה עשינו להם שהם כ''כ שונאים אותנו?

      אני אגיד לך מה, אנחנו אור לגויים, תמיד יהיו צרי עין כלפינו ותמיד יקנאו בנו על הישגנו ועל המדינה המדהימה שהקמנו פה בזמן כה קצר (כמובן עם עזרת האמריקאים)...

      יהי זכרם של הנופלים ברוך, טובי הבנים הולכים מאיתנו, וזה לא משנה מאיזה מגזר - דתיים, חילוניים, עולים ותיקים מכל עדה, אנחנו עם מדהים - ואנחנו נשארים פה לנצח!!!

      עברנו דברים קשים יותר בעבר, ובטוח (לא אולי) שגם את זה ננצח!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ממשלת הדמים של אולמרט ופרץ (ל''ת)

    חנן, 10/08/06 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אלירן שטוקלמן היקר

    חייל מילואים, 10/08/06 14:33

    כואב ובוכה איתך על מות אחיך גלעד ז''ל שנהרג בקרב על הגנת המדינה.
    מחבק ומחזק אותך ואת משפחתך.
    באהבה, חברך לשרות הסדיר.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה הזמן לאחדות למען ילדנו הלוחמים

    רונית, 10/08/06 14:17

    אני קוראת את התגובות ומבינה שכל אדם באמונתו יחיה ומכבדת זאת אך במלחמה כזו אין הבדל בין שמאל לימין בין דתיים לחילוניים כולנו אותו דבר.אנחנו יהודים!!! ועל כך רוצים להרוג אותנו.די להיות תמימים ולחשוב שאם נפגין נגד המלחמה שונאינו הגדולים יראו זאת הם יזכרו פרצופים ויחוסו על חיינו אם חס ושלום נהיה תחת חרבם השלופה.צאו מהאטימות.הילדים שלנו נלחמים שם!!!אנחנו צריכים להראות אחדות עם!רק ככה נוכל על אויבנו הרבים!פושעים הם אלו שמפגינים עכשיו בצפון נגד המלחמה פושעים על הורדת מורל החיילים שלנו ששופכים את דמם שאותם אנשים יחיו בשקט!התבישו לכם וצאו מהבועה!גם אני שמאלנית ודעותיי מהשמאל אך עכישו זה לא הזמן!! עכשיו צריך להודות ולהגיד אנחנו יהודים ועל כך אנחנו נרדפים!

    הגב לתגובה זו

    • תבטיחי לי שאחרי המלחמה לא תתני לאף אחד לגרש יהודים מארץ ישראל

      אחת העם, 10/08/06 22:31

      תבטיחי לי שלא תהיה מסוגלת לעשות דבר כזה לאחים שלך. האם תבטיחי לי?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עוד קצת על מוסר מעוות בשקל. אתם מוזמנים פנימה.

    לוק, 10/08/06 14:16

    המוסר המעוות כובל את ידי צה''ל ואינו מאפשר לו להחריב בתים בכפרים בדרום לבנון על יושביהם המחבלים. כמה אירוני הוא שמי שכן עושה כך הוא החיזבאללה שמחריב את הבתים בדרום לבנון על חיילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איפה הרב עובדיה וחיליו שמסתובבים עם מגבעות לבד ונעלים איטלקיות (ל''ת)

    יהודי חרד, 10/08/06 14:11

    הגב לתגובה זו

    • הרב עובדיה מתנגד לכניסה ,הוא דואג לחללים

      אורי, 10/08/06 22:13

      נכון שרבים מבני ש''ס לא בלחימה כרגע, כמו בניהם של אולמרט ופרץ.
      אבל הרב עובדיה לפחות מתנגד לכניסה קרקעית.
      בני הטנקיסט מגוייס ללבנון, מהרגע שהתגייס (מלואימניק) אני לא יודע את נפשי. גם אני מגוייס ונמצא ליד חמ''ל אחת החטיבות, עוקב בדריכות אחר כל ארוע, שפשוט מרפות את גופי ראשי ועצמותי.
      כששמעתי אתמול על הטנק שנפגה (עוד לפני ארוע הצנחנים) פשוט אפסו כוחותי.
      אני מקווה מאוד שיגיעו להסכם מדיני ומקווה מאוד שחיזבאללה יקבלו זאת.
      אני מאוד סקפטי לצערי הרב. והלווי שאתבדה.
      אני גם אח שכול ממלחמת ששת הימים. אני מחבק ואוהב את משפחות הנופלים. אני מקווה ומתפלל שיחזיקו מעמד. השבר גדול מנשא. הורי נפטרו לפני מספר שנים כואבים שבורים ורצוצים.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא המתים מוחים

    דן, 10/08/06 14:00

    לא המתים מוחים
    אין להם את היכולת
    לא המתים מוחים
    גם אם עשו זאת קודם
    שותקים, דמים, אין צליל
    תנועה, מילמול או רחש
    לא פחד, כאב או חרדה
    כי כל הנשמה פרחה
    לא המתים מוחים
    אך אנו בין החיים...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביזיון

    רוחמה, 10/08/06 13:57

    אנחנו משלמים בדם חיילינו חברינו ויקירינו עבור הלבנונים המנוולים שנתנו לחיזבאללה לצמוח בתוכם אנחנו עם פשוט מטומטם

    הגב לתגובה זו

    • מה הצעתך גברת רוחמה? איך נעיף אותם משם? (ל''ת)

      ביזיון את, 10/08/06 17:21

      הגב לתגובה זו

      • פשוט מאוד אם טילים שעושים רעד בכנף

        המחור, 10/08/06 21:07

        זה נקרא טיל התום או משהו כזה

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    השם יקום דמם

    ע, 10/08/06 13:42

    למשפחות שלא ידעו עוד צער, רוח השם תנחהם בגן עדן. אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האומץ לסרב

    גל, 10/08/06 13:29

    לסרב לשרת בלבנון.
    לפחות עד שהממשלה המטומטמת, הדגנרלים האימפוטנטים וטייסי חה''א השחצנים עד טמטום - יתעוררו וישנו את התפיסה המקובעת שלהם.

    כמעט חודש עבר מאז שהחיזבאללה השתמש בנ''ט ופוצץ טנקים ושום לקח לא נלמד בצה''ל. הפכו את חיל השריון ואת הסיירות לברווזים במטווח הקומנדו החיזבאלוני.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    האם יש ספק באיזה צד היו רוב המגיבים במלחמת העולם השניה?

    דניאל מילוא, 10/08/06 13:21

    האם יש ספק באיזה צד היו רוב המגיבים במלחמת העולם השניה? הם מעודדים את צה''ל כאילו היה זה הוורמאכט. ואולי הם צודקים?

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, צודק! (ל''ת)

      לולו, 10/08/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ההתנחלות עלי משלמת בעוד ועוד הרוגים רק כדי שאולמרט יוכל לגרש אותם מ

    יאיר, 10/08/06 13:18

    כל כך הרבה הרוגים יש מעלי. אולי הישוב ששילם בהכי הרבה הרוגים. אבל זה לא יעזור להם אולמרט מתכנן לגרש אותם . את היתומים, אלמנות הורים שכולים וגם סתם אנשים ''הרצחת וגם ירשת''

    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות פוגעות בבטחון המדינה (ל''ת)

      שפוי, 10/08/06 15:47

      הגב לתגובה זו

      • הם דווקא שומרות עליה! (עם לא ידעת) (ל''ת)

        צפריר, 10/08/06 20:01

        הגב לתגובה זו

      • אין חכם כבעל הנסיון

        מנחם, 10/08/06 20:54

        כך אמרתם לפני ההתנתקות ועכשיו תראו כמה דם נשפך בגללכם.
        האם אתה יתר חכם מהרמטכ''ל (הקודם) שאמר בראיון לעיתון הארץ שההתנתקות תתן רוח גבית לטרור ותגרום למלחמה בלבנון?

        הגב לתגובה זו

    • נו באמת

      שמואל נביא, 10/08/06 17:02

      מה עניין שמיטה לתשמישי מיטה?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שיר/חייל

    תהילה, 10/08/06 13:16

    רחוק עכשיו
    בעיר זרה
    מרגיש לבד
    עצוב נורא
    רוצה לשוב
    אך לא יכול
    חייב לסגור כאן ניצחון

    קולות הקרב
    אותי עוטפים
    אני לבד בן פגזים
    חושב דמותך
    זוכר מבט
    עצוב ילדה
    ואין מפלט

    ימים קשים עלי עוברים
    כמה נפלו כמה פצועים
    המחלקה עוד ממשיכה
    המערכה לא הסתימה


    רחוק ממך אני נמצא
    אך לעולם לא נכנע
    עוד מאמין בניצחון
    ולנו עוד יבוא שלום

    מאמין באמונה
    שאלוהים שומע קול תפילה
    עוד אחזור יפה שלי
    בלבנון נלחם אני

    רוחות הקרב
    משתולות בכפר
    אני לבד בעיר זרה
    אני נלחם בשביל חלום
    ומחכה לשלום

    הגב לתגובה זו

    • שיר נהדר

      יאיר, 10/08/06 15:01

      של מי זה? על מי זה?

      הגב לתגובה זו

    • שתחזור בשלום לאהובתך, חייל גיבור. (ל''ת)

      דמעות, 10/08/06 17:07

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתבכיין

      דני, 10/08/06 23:25

      זו הבעייה שלנו - חיילים סיסי ובכיינים.
      תפסיקו להתבכיין ותפגינו עוצמה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כואב. כואב. אבל אם צריך גם אני שם וגם אתה (ל''ת)

    חיים, 10/08/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שוב עלי??? שוב מכבים-רעות???

    סוציולוג חובב, 10/08/06 13:00

    היישובים הקטנים משלמים מחיר נורא.
    הבדל עצום בין שניהם. מכבים-רעות - יישוב חילוני (כיום כלול בעיר מודיעין), שתושביו מהמעמד הבינוני-גבוה. רובם מצביעי מרכז ושמאל מתון. עלי - התנחלות של גוש אמונים בלב השומרון.
    אבל במלחמה, המשותף הנורא גובר על המבדיל השגרתי.
    תנחומי למשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הלב, אכן נקרע. (ל''ת)

    יהושע, 10/08/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לצאת מלבנון

    naava, 10/08/06 12:58

    צבא שעסוק במלחמות פנימיות, שאין לו יעדים ברורים ואין לחיילים ציוד מתאים - אסור לו לצאת למלחמה!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חבר שלי נהרג היום והוא היה רוצה שימשיכו לקרוע אותם

    אילתי, 10/08/06 12:46

    לכל היפי נפש והשמאלנים החיילים גאים במה שהם עושים כי זאת הדרך תפסיקו עם הרצון האדיוטי לשלום ואהבה יש מלחמה ויש בה הרוגים לשני הצדדים

    הגב לתגובה זו

    • צריך לחשוב גם על המשפחות השכולות

      תמיר, 10/08/06 14:27

      ההורים והמשפחות מאבדות את היקר להן מכל. תחשוב על זה ! יהי זכר החיילים ברוך, תנחומיי הכנים למשפחות ההרוגים. לבי נשבר.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מי זה החבר שלך. מתחזה עלוב! (ל''ת)

      אדום, 10/08/06 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    האיראנים חכמים הם השתילו אצלנו ראש ממשלה

    סוס, 10/08/06 12:36

    ושרים משלהם
    ועכשיו העבודה הרבה יותר קלה

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה צודק! (ל''ת)

      אביב, 10/08/06 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אסור לשתוק!

    ציפי, 10/08/06 12:33

    הורגים לנו את הילדים.בגלל מדיניות כושלת,של פרץ ואולמרט,על מי הם מרחמים, על רוצחים?מענינן היכן בניהם במלחמה זאת?די לרצח ,תפציצו מאוויר ! מספיק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ולמה החרדים לא מתגייסים לקרבות? (ל''ת)

    עד מתי??, 10/08/06 12:25

    הגב לתגובה זו

    • לא חרדים - חרה דים (ל''ת)

      ר, 10/08/06 14:09

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך. (ל''ת)

        דפנה, 10/08/06 18:41

        הגב לתגובה זו

        • דווקא אני מכירה חרדים שכן התגייסו

          גלית, 11/08/06 00:16

          חוצמזה תפילה חשובה לא פחות, אחרי הכל אנו יהודים. וכל חייל שהלך הוא לא לחינם!!! הקב''ה גדול.

          הגב לתגובה זו

    • 37- ולמה בניו של אולמרט לא עושים צבא ?....

      מחכה לתגובתך?, 10/08/06 14:17

      ולמה יש לנו כ''כ הרבה סרבני גיוס שעוד נותנים במה והם הופכים לסלב ? נמאס כבררררררר!!!

      הגב לתגובה זו

    • למה החרדים לא מתגייסים לצהל

      אהובה, 10/08/06 14:28

      אם היית עוקב אחרי החדשות, היית נמנע מלשאול את השאלה הזו. לצערנו, על כל אחד ואחד שנהרג, כבר נהרגו לנו גם חרדים.

      הגב לתגובה זו

    • חרדים בצבא

      מירי, 10/08/06 14:37

      אני חרדית ומשפחתי חרדית חלק נכבד ממשפחתי גויסה,והחלק שלו גויסו לא יצאו השנה לחופשת ''בין הזמנים'' כיון שהם יושבים ולומדים תורה -אצלינו מקובל שהתורה מגינה ומצילה ואנו כולנו חרדים ומתפללים לה' שהמלחמה הזו תסתיים ולא יהיו לנו קורבנות נוספים.

      הגב לתגובה זו

      • תבורכי מן השמיים (ל''ת)

        עוד אחת, 10/08/06 22:39

        הגב לתגובה זו

      • עלק אין ''בין הזמנים''

        מוש, 11/08/06 00:06

        אולי בכמה ישיבות קטנות.. הרוב הגדול של ''צבא ה''' מבלה לו בגני החיות והפארקים למינהם שמציעים ימים מיוחדים לציבור החרדי.. אל תספרו לי סיפורים.. כל השנים דיברתם על זה שצריך מי שילמד תורה.. אבל בשעת מבחן, בשעה קשה אתם לא מסוגלים לוותר על החופשה..

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    תקראו ותפיצו! חשוב!

    אורן, 10/08/06 12:17

    שלום לכולם,

    להלן כתבה שהתפרסמה אתמול בבוקר בידיעות אחרונות:
    ''אקדמיה צבאית:מכללה בצפון הפכה לבסיס ענק מכללה בצפון הפכה לאחד מבסיסי הצבא הגדולים במזרח התיכון, אחרי שאלפי חיילי מילואים שוכנו בה בהמתנה לעלייתם ללבנון''

    וזאת רק הכותרת .......
    למי שלא הבין את מה שמומחי החיזבאללה בודאי קראו וקלטו מהר מדובר במכללה הצמודה לכפר מסוים שלא אגיד את שמו אבל זה די ברור לכולם ולשם בדיוק כוונו הקטיושות היום בעקבות כתבה זו שכן לחיזבאללה יש כיום יכולת תצפית מוגבלת על אזור זה עקב שליטת צה''ל.
    אין שום דבר אקראי כאן....
    האשמים האמיתיים ל 12 ההרוגים הם לא אחרים מאשר התקשורת עצמה שלנו ,

    ידיעות אחרונות וישראל מושקוביץ בפרט והצנזורה הצבאית הכושלת בעצמם.

    נא לפרסם ולהפיץ כי הם דרך אגב מסננים תגובה זו מהטוקבקים שלהם.
    צריך לעורר הד תקשורתי על מה גורמת חוסר הצנזורה
    נא לסייע כדי לעצור את זה לפני שיקרה עוד אסון די לספק מודיעין לאויב!
    תודה!

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר על המכללה הזאת (ל''ת)

      ערן, 10/08/06 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הטלוויזיה הישראלית – אסון המלחמה הזו.

    קינן, 10/08/06 12:11

    הטלוויזיה הישראלית – אסון המלחמה הזו.
    רוני דניאל, עמנואל רוזן, אלון בן דוד – אסון התקשורת .

    אדון רוני דניאל... אנחנו יודעים שבדיוק, אבל ממש בדיוק ''כאן מאחוריך'' מתרחשת המלחמה. תפזיק להדגיש ולהזכיר לנו. גם יונית לוי נמציאת בלב ההתרחשות.
    אתמול עברו לידך שני נגמשים וכבר רצת לספר לאומה על הידיעה ''הדרמטית'' שהמבצע הגדול מתחיל. היום אנחנו שומעים על , אולי, דחייה ל 48 שעות.

    אדון רוני דניאל, אתה לא כוכב המלחמה הזו. אל תרצה להיות כזה.
    המלחמה היא לא הזדמנות לעבודה מעניינת עבור אנשים כמוך בטלוויזיה.
    חוצמזה הרמטכ''ל הוא לא טירון שלך (וגם לא של עמנואל רוזן או אלון בן דוד).

    בסה''כ אתם מדברים שטויות, וגם אם לא, זה לא תפקידכם לדבר , גם את הקשקושים הכי מתוחכמים שלכם בטלוויזיה.
    המלחמה לא נועדה לשרת את הטלוויזיה.
    תתעוררו שם.

    אסור לקציני צבא לרוץ למצלמות. אתם לא סלבריטאי מלחמה.
    אסור לתת לטלוויזיה להיכנס לשטח המלחמה. בטח לא לתוך נגמשים וממש לצלם מתוכם אפילו את הריח של הזיעה.

    זה לא כזה ביג דיל לשדר מתוך ההתרחשויות. מר רוני דניאל, הייתי בתוך העומק של העומק של לבנון במשך שנתיים ב 1982. אני יודע מה אני אומר לך.
    זה לא כזה סיפור בשביל לרוץ ולספר לחבר'ה.

    התקשורת, ובמיוחד הטלוויזיה המסחרית – הרגה את המלחמה הזו.

    מר רוני דניאל, עמנואל רוזן, אלון בן דוד... אתם לא כאלה חכמים. אולי ההיפך. אבל יש לכם מיקרופון ומסך. תיזהרו.

    אתם אסון המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שדבריך ישמעו. (ל''ת)

      אסון התרשורת, 10/08/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון (ל''ת)

      ע, 10/08/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%!! כל מילה זהב! (ל''ת)

      תושבת, 10/08/06 15:08

      הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      רציו, 10/08/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • להחשיך את המסך

      מיכל, 10/08/06 22:14

      לא של אל-מנאר!! של כל המחלישים, מחרחרי מורך הרוח, מחפשי המחדלים והרעות, היראים ורכי הלבב שלגיטימי מאד שיהיו בינינו. אבל לא לגיטימי שיהיה להם מיקרופון ביד.

      הגב לתגובה זו

    • בואו נחליט שלא לוחצים יותר על הכפתור של הטלווזיה והרדיו

      עמחה, 10/08/06 22:44

      זו הדרך היחידה של העם להחליש או לשנות את המגמה של התקשורת. שהעם יקבע לתקשורת ולא התקשורת לעם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה לא משתמשים יותר בחיל האויר?

    יעלי, 10/08/06 12:10

    נראה לי שצריך יותר להחריב שם מהאויר,לפני ששולחים לשם את כוחות הקרקע.חיל האויר משתמש במעט נורא מהכח שלו.יש להוריד את הכפפות ולהרוג בהם,במחבלים ,לפני הקרבות הקרקעיים.

    הגב לתגובה זו

    • שוב אותה שאלה!

      EFIM, 10/08/06 13:38

      למה לא מפציצים ביעילות ו מסכנים חיילים-- זאת כבר לא שאלה זאת צעקה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שרתתי עם נועם גודלמן באותה מחלקה בסדיר

    ניב, 10/08/06 11:58

    הוא היה מפקד טוב ומקצועי, אחד שאוהב לצחוק ולוקח דברים בקלות. היה כיף לשרת איתו.
    אני כל כך מצטער לשמוע על נפילתו,

    שמשפחתו לא תדע עוד צער,
    ה' יקום דמו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המוסר הנוצרי של צהל רצח את החיילים

    ואתם שותקים, 10/08/06 11:11

    המוסר השקרי הזה של לחימה מבית לבית כמו שרוצה החיזבללה במקום להשמיד כל כפר שיורים ממנו ישמיד את עם ישראל
    אל תסכימו לזה אתן יכולים להציל את עם ישראל והרבה חיילים הרוגים
    רק תצעקו להחליף את הדיסקט השמאלני עמלקי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השמאל העמלקי הצליח לעקר את כוחו של צהל עם

    המוסר הנוצרי, 10/08/06 11:08

    במקום לאלץ את צהל ולתת הוראות לילדים שלכם להפסיק את המוסר הנוצרי ולחזור למוסר היהודי של הקם להרגך השכם להרגו כולל האוכלוסיה והשמדת הכפרים משם הם נלחמים

    הגב לתגובה זו

    • מילה במילה פרשת השבוע

      אפי, 10/08/06 12:59

      אבל יש לנו פה קבוצות ערב רב
      כמו שמעון פרס

      הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי שהעם היהודי הוא המוסרי ביותר בעולם, גם יותר מהנוצרים. (ל''ת)

      יהודי שמאלני, 10/08/06 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יעל 22 - יוצאים כל יום שבת בת''א

    שלום, 10/08/06 11:06

    יעל יקרה,

    אלפי אנשים יוצאים כל יום שבת נגד המלחמה, נגד הממשלה נגד חוסר האחריות והפקרת החיילים והאזרחים. כמובן שדעות לא קונסנזואליות אלו אינן זוכות לכיסוי ולכן אולי זה לא ברור שיש מתנגדים נחרצים למן היום הראשון של הלחימה, אך אם את מעוניינת להתעדכן אפשר לעשות זאת באתרי שמאל שונים כגון יש גבול ותאעיוש בד''כ מתעדכן ביום שישי לגבי מיקום ושעות ההפגנות שמתרחשות בד''כ בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נהיה שם עם קלשונים לחבוט (ל''ת)

      באוייבי ישראל, 10/08/06 11:20

      הגב לתגובה זו

      • ראה תגובה 17, להכנס!

        ש, 10/08/06 15:00

        מתי נארגן הפגנה שהטייסת תואיל בטובה לקיים את ''לא תעמוד על דם רעיך''?
        וסוף סוף להכנס באימ אימא של הכפרים הלבנונים ותשמור על הבנים שלנו?!!

        הגב לתגובה זו

    • אני אהיה שם לטפל בכל הבוגדים (ל''ת)

      האבל ובוכה, 10/08/06 12:25

      הגב לתגובה זו

    • גם אהיה שם

      מצטרף, 10/08/06 12:46

      עם אלות כתומות, לשבור לכם את הראש, כדי שתבינו אולי מה הצד הנכון

      הגב לתגובה זו

    • ניצול נבזי

      דבורה, 10/08/06 12:47

      כרגיל השמאל הציני והלא ציוני מנצל כל הזדמנות לפרסם עצמו!
      יעל22 באה מכיוון ציוני, אוהב ישראל, ולא אוהב ישמעאל!

      הגב לתגובה זו

    • שאלה

      גאיה, 10/08/06 13:27

      אתה יודע אם יש הפגנות השבוע, איפה ומתי. כבר הרבה זמן מחפשת באתרי השמאל, והם לרוב לא מעודכנים, ומתעדכנים רק לאחר מעשה.

      הגב לתגובה זו

    • לכי להפגין בלבנון נגד החיזבאללה ואח''כ תדברי (ל''ת)

      שלומי, 10/08/06 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למי שילמו האיראנים לסרס את צהל לחרחר מלחמת אחים

    להצית מלחמת, 10/08/06 11:04

    כהכנה להשמדת ישראל עליה הם מכריזים
    ומי הולך כצאן לטבח ????

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משלום עכשיו במשרד הבטחון וסוכן איראני

    במשרד הממשלה, 10/08/06 11:02

    לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    השמאל העמלקי עיקר את כוחו של צהל עם

    המוסר הנוצרי !!, 10/08/06 11:01

    אל תלכו כצאן לטבח תאלצו את צהל לחזור למוסר היהודי
    הקם להרגך השכם להרגו כולל האוכלוסיה המסייעת וכיבוש השטח בלי להחזיר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מישהו שמע את הידיעה ברדיו על הפצצה האיראנית? האם זה נכון

    כוכי, 10/08/06 10:59

    הם השיגו נשק גרעיני????

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גלעד

    אני, 10/08/06 10:55

    גלעד כמה שהיית מקסים רק החיוך שלך שתמיד היה על השפתיים.
    אי אפשר להאמין.........................

    הגב לתגובה זו

    • הכרתי אותו, הוא באמת היה כזה, פשוט אי אפשר להאמין שהוא אינינו! (ל''ת)

      רועי, 10/08/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפצצה האיראנית מוכנה עוד חודש. זו מלחמת הסוואה בלבד!!!!!!!! (ל''ת)

    כתב חוץ, 10/08/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזרעל רחמנים

    jo, 10/08/06 10:48

    היה צריך להתנגד למלחמה לא יכול להיות שאשלח את בני למלחמה שבה יש לנו כלים אם מהאויר או כלים אחרים להכריע אותה ואנו חסים על חיי אדם אחרים שלא בטוח שהם סייעני מחבלים ובכך מסכנים את חיי בננו אם אין אפשרות אז זה משהו אחר ולכן סופו או סופם של הטייסים שלא פצצו את המכונית בגלל ילדים באזור שהם התאכזרו לחיילנו שנהרגו מאותם מחבלים אז מי שלא רוצה להילחם שיפרוש.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתי נצא לרחוב נגד הממשלה ?

    יעל, 10/08/06 10:47

    ממשלות ישראל יודעות רק להתחשב בדעת העולם הלא-אכפתי, ותוך כדי, להקיז את דם העם הזה. עד מתי ?
    עדיף משהו מהיר, קצר ודרסטי על פני ההליכה בין הטיפות הזו, שרק יוצרת יותר נזק, סבל ואומללות לכולם.
    למה אנחנו עוברים על כך לסדר היום ?
    למה האחריות, בדרגים הגבוהים, נגמרת בקבלת משוכיבודים, ולא ממשיכה גם לאחריות אישית, ולתשלום, על כשלונות ?
    כואב, כואב לי הלב על כל היקרים הללו שהולכים מאיתנו, על אלו שנפצעים, גוף ונפש, ועל החיים שנהרסים.

    הגב לתגובה זו

    • היום ב 18.00, ת''א, מול משרד הביטחון. הצטרפי! (ל''ת)

      לי, 10/08/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט והשמאלנים משתמשים בחיילי צה''ל כמגן אנושי לערבים בלבנון

    ממשלת השמאל, 10/08/06 10:45

    חסים על חיי ערבים על חשבון חיי חיילי צה''ל.
    עד מתי חיילי צה''ל ישמשו כקורבנות השלום של השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • נו ברור זה לא הילדים שלהם שמתים שם

      ע, 10/08/06 21:09

      אז כמו שאמרה אחת בחדשות היום- הם שולחים את החיילים שלנו להיות בשר תותחים!!!! את הילדים שלהם הם שומרים קרוב- אלו ילדים של אחרים שמתים ונפצעים שם- שהממשלה הזאת תתבייש לה-

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להפסיק עם מדיניות המשקל של שולמית ההרסנית-להפגיז כל מקור ירי

    גדעון לוי, 10/08/06 10:40

    להפסיק עם מדיניות המשקל של שולמית ההרסנית-להפגיז כל מקור ירי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תתחילו לקלוט...זה הטייסים אשמים ....

    חבורת נחנחים, 10/08/06 10:35

    שימו לב שחיל האוויר כבר לא תוקף....זהו...הם הלכו לשתות שוקו בטייסת...הם מוסריים מדי...

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      מירי, 10/08/06 13:53

      אתה מדבר כאלה שטויות אם היית רואה אתמול תתוכנית של חיים הכט לא היית מדבר ככה ובמקום לשוט תנסה להבין או שתראה תתוכנית ואחכ תדבר ...קל לשפוט אנשים מרחוק ולשים אצבע מאשימה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק אנשים טובים וראויים נהרגים. חארות, גנבים ומשתמטים עושים חיים. (ל''ת)

    לגייס משתמטים, 10/08/06 10:31

    הגב לתגובה זו

    • לבועה שלום

      עודד, 10/08/06 12:57

      שימו לב,
      מתוך מאה ההרוגים הראשונים של המלחמה, אין אף אחד מתל אביב. יפי הנפש מהבועה משרתים בקריה או שלא משרתים בכלל בצבא (יחד עם הערבים והחרדים). כמעט כל הנפגעים הם הפרייארים מהפריפריה: עולים חדשים, קיבוצניקים, כיפות סרוגות ועיירות פיתוח. נוצרו כאן שתי מדינות - זאת שנותנת וזאת שנהנית.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    השתגעתי אתמול מהכתבה בערוץ 2

    ש, 10/08/06 10:23

    ''המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים''
    זה בידיוק מה שקורה בטייסת המנותקת. לישון בלילה הם לא יכולים כשהם פוגעים באזרחים לבנונים, אבל הם ישנים טוב כשהאחים שלהם נהרגים ונעשים נכים.
    ההתחסדות שלהם בטענה שאנו דוגמה לעולם וזה המיחד אותנו כיהודים, מקוממת ובמיוחד שאם יעמיקו במקורות, קיים ציווי מפורש שכשיוצאים למלחמה לא רואים בעיניים עד שמחסלים את האויב. ולא רק את האויב, אלא גם את החיה והבהמה שלו, ולא רק את החיה והבמה, גם את הצומח. אז לפני יהירות תוך האחזות לכאורה בהיותנו יהודים, אז שיתנהגו כמו יהודים ויעברו קצת על המקורות.
    מה חבל שבאותם מקורות כבר ידעו על האופי הדפוק שלנו ''מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו''

    הגב לתגובה זו

    • הכתבה בערוץ 2 (הכט) הסבירה בדיוק את הבעיה שלנו - מרחמים על אויב!!!

      יהודיה, 10/08/06 10:39

      לקרוא את תגובה 17 - מדויקת מאד.

      אנא - אנשים עם ידע במקורותינו היהודיים - הסבירו לטייסים היקרים את המוסר היהודי האמיתי.

      יש למחות את זכר עמלק.

      תראו מה קרה לשאול - שחס על הנשים והטף של האויב- הקב''ה קרע ממנו את המלוכה!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אני רוצה לראות אותך הורג נמלה ולא טף

        עמלקאי, 10/08/06 11:24

        אתה מסלף עובדות ואת ההיסטוריה , מי שהורג את החיילים שלכם זה הממשלה שהולכת למלחמה בלי מטרה הרי כל שהם צריכים הם מקבלים דרך ההסדר המדיני , שבויים הם יקבלו בלי בעיה , פריסת כוחות ושמירה על הבטחון יש הבטחה רצינית לכך מה עוד צריך פירוק חזבללה מנשקו זה לא בעיה רצינית בכלל לא כי יש לחזבללה לפי דברי נסרללה כוונה לכך הרי אם יקבלו מה שהם צריכים וזה לא הרבה אז אין כל מטרה לקיום שלהם עוד

        הגב לתגובה זו

        • גם הזמן שלך יגיע עמלק, ליברמן בדרך.

          אני, 10/08/06 12:23

          דא

          הגב לתגובה זו

        • החיילים שלך!!! ושלך את לא??? (ל''ת)

          חנן, 10/08/06 19:51

          הגב לתגובה זו

      • נכון ...אבל...

        מירי, 10/08/06 13:55

        נכון אתה צודק אבל אל תשכח שאנחנו לא יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים כי אין מה לעשות אנחנו צריכים להיות מציאותיים אנחנו הבובות על חוט של ארה''ב כמו שאר המדינות...ותאמין לי אם היה לנו תאישור חיל האוויר היה מסיים את זה תוך ימים ספורים

        הגב לתגובה זו

        • נכון...

          אני, 10/08/06 15:58

          אנחנו בובות של ארה''ב אבל לפעמים ''טעויות'' קורות

          וזה מה שאנחנו צריכים ''טעויות''..

          ככה ילמדו לא להתעסק איתנו...

          הגב לתגובה זו

      • כמו כל תכנית של הכט, גם זו היתה דמגוגית להפליא, למרות שאני חושב (ל''ת)

        שיש להיכנס בהם., 10/08/06 23:51

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמות הנשק והטרוריסטים לא תיגמר. צריך למחוק מספר כפרים בלבנון.

    אילנה, 10/08/06 10:22

    שילמדו לקח. מי שמרשה לסרטן לגדול בתוך מדינתו שישא בתוצאות. אתמול אלי ישי שאל שאלה מאוד חכמה: ''למה איראן וסוריה שמממנים את חיזבאלה לא נותנים להם לפעול מתוכם''?
    מדינה שמגדלת קנים של טרוריסטים בתוך ריכוזי אוכלוסיה שתשא בתוצאות.
    אם נמחק מספר כפרים, הרי גם כך אנשים כבר לא גרים שם. כך הזבאלה ילמדו לקח, לא להתעסק עם עם הנצח.

    יהיה זכרם ברוך של כל הנופלים.
    מי ייתן וכל חיילנו והעוסקים במלאכת ההגנה על עם וארץ ישראל, ישובו לביתם בריאים ושלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט - זה הורג אותנו !!!!! (ל''ת)

    טימטום קטלני, 10/08/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בתוך נשמתך הוא הווה

    מריאן קפלון, 10/08/06 10:15

    את עינייך נגבי עייפות מהשכול,
    מול הקבר דומם בכאב הגדול.
    זיכרון אהובך במסגרת שחורה...
    בחוזקה אל לבך תחבקי,
    זה כל מה שנשאר, - רק תמונה הקרה,
    לו לנצח לשוב תחכי.

    אין אחד שיכול עתידו לצייר,
    איש איננו נביא הגדול.
    ילדים נולדים חופשיים כציפור,
    אך האם הם זוכים גם לגדול?!

    לא, זה לא רצונו שעליו תתייסרי,
    אל ביתו הוא חפץ לחזור.
    בתוך לב ולנצך את שמו תנצרי,
    כי הוא חי ונפל כגיבור.

    את זוכרת חיוך ואותו המבט,
    כל חייך אותך ילווה,
    הוא כנר- נשמה, - לא בוער הוא לעד,
    אך בתוך נשמתך הוא הווה.


    הגב לתגובה זו

    • איזה שיר יפה!

      ניצול, 10/08/06 12:34

      כותבת מחוננת

      הגב לתגובה זו

    • איזה יופי! שלך? מתורגם? (ל''ת)

      אור, 10/08/06 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתה צודק בכל מילה ...

    טל, 10/08/06 10:12

    מספיק להכניס את חיילנו לקן צרעות
    הזה , תפציצו מהאוויר שימותו אחד אחד מחבל מחבל שיסבלו על כל חייל שנהרג לנו , תוציאו אותם משם

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא את תגובה 17!!!! ללמוד קצת......... (ל''ת)

      יהודיה אוהבת, 10/08/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלב נקרע מהמטומטמים שמנהלים אותנו

    אבי, 10/08/06 10:10

    מיליון איש מושבתים ויושבים במקלטים ועדיין בבירות הולכים לים ויש חשמל והכפרים בדרום קימים.
    כל הכח של צהל מופנה לקרבות של חייל מול חייל.
    השר ישי יותר חכם מכל הפרופסורים הגנרלים והמדינאים.
    חיל האויר משמיד מחסנים ודרכי גישה וגאה כמו טווס בזה שלא משמיד מה שלבודאות לא ירה.
    בסיבוב הבא כל שהם צריכים הוא לשים רקטות ארוכות טווח ואז כולנו נשב באזור באר שבע

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בוכה בדמעות על האנשים היקרים האלו

    עצוב ובוכה, 10/08/06 09:59

    עד מתי ימותו חיילינו סתם?
    למה לא לחסל את החלאות מהאויר בפצצות דלק עד להשמדה מוחלטת?
    למה?????
    שם זין על מה שיחשבו בעולם - אנו רוצים לחיות ולא לקבור חיילים צעירים!!!!
    די להרוג את הבנים שלנו!!!!!!!!!!!!!

    אולמרט+פרץ+חלוץ - את החשבון המר איתכם כבר נעשה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    על כל הרוג שלנו לשטח כפר שלהם.........

    דורון, 10/08/06 09:49

    בשביל לנצח אבל באמת לנצח צריך הרבה יותר יצירתיות והרבה פחות מוסר.......על כל קטיושה אלינו להוריד להם בניין.....על כל הרוג , לשטח להם כפר....רק ככה,בלי התלהמות , פשוט לבצע.....רוצים להיות מוסריים , תודיעו להם מראש!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      בלהה, 10/08/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נופלים יקרים אנו נשבעים לבוא חשבון עם האחראים

    ועדת חקירה, 10/08/06 09:31

    לא נוותר ולא נשכח ולא נסלח על כל חייל שנפל בגלל אולמרט ופרץ שמפקירים את החיילים כי זה לא נראה טוב בעולם להוריד כפרים שלמים

    הגב לתגובה זו

    • ראיתי אתמול ערוץ 2 ובא לי למות

      יום עצוב, 10/08/06 09:44

      החברה שם באוויר כל כך מנותקים. זה פשוט לא ייאומן. כל ''חדל'' שלהם זה ''הרדוף'' אצלנו.
      נשבר מההתנשאות שלכם כבר. הם לא מבינים מה זה המלחמה הזו, על כל הניסיון שלהם. לא מבינים שערבים מבינים רק כח. תתחילו להשמיד כבר, יא עייפים!!!! יאלללה כבר!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הכתבה בערוץ 2 - חשפה את החולשה. זו הסיבה לכישלון. להפסיד פעמיים

        הסיבה לקושי, 10/08/06 10:44

        קראו את תגובה 17 ותגובות אחרות ביחס לתוכנית של חיים הכט.

        מזעזע.

        אנחנו יהודים - נכון

        שהמצפון שלך יהיה נקי - מפקד טייסת - כאשר עשית הכל אבל הכל אבל הכל - כדי שחיילים וילדים שלנו - שלנו שלנו (ולא של האויב) לא יפגעו.

        עולם הפוך.!!!!!!1


        להתעורר !!!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    טל, 10/08/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחי גיבורי התהילה-במותכם ציוותם לנשארים את החיים

    שלמה, 10/08/06 09:05

    אחינו אהובינו
    יהי זיכרכם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תנחמו מן השמיים משפחות יקרות, הלב בוכה איתכם (ל''ת)

    יונינה, 10/08/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יהי זכרו ברוך- ה' ייקום דמך (ל''ת)

    לימון, 10/08/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יהי זיכרו ברוך!

    Niki, 10/08/06 08:19

    The heart cries

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דייייייייייייייייייייי

    רחלי, 10/08/06 08:17

    דיי להרג עד מתי אנחנו צריכים לבכות על הפרחים הקטנים אשר נקטפים בטרם עת, אני יודעת שאין נחמה להורים וכל מה שיגידו לא יעזור זה לא יחזיר את גלעד הביתה להורים היו חזקים אנחנו מחבקים אותכם מכאן מי ייתן ולא תראו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הגברים הטובים מתים!

    עצובה, 10/08/06 08:16

    למה?

    הגב לתגובה זו

    • לעצובה מ2: אולמרט פנוי,לאחרונה השתיל שיער והוריד משקפיים,עבר שיפוץ

      עצוב, 10/08/06 08:49

      לעצובה מ2: אולמרט פנוי,לאחרונה השתיל שיער והוריד משקפיים,עבר שיפוץ כללי,במצב טוב,ואף מצא ג`וב טוב כל כך שכל העניינים הפליליים נשכחו,צעיר ברוחו ובגופו וישמח למלא את החסר...כשרות לאומה כמובן...ובהתנדבות

      הגב לתגובה זו

      • אתה זבל אנושי - כבד את הנופלים ותפסיק עם הארס על ראש הממשלה

        יעל, 10/08/06 09:18

        מצד שני -מה אפשר לצפות מתומך ביבי (אני בטוח שאתה כזה). גם הוא היה דמגוג ורקד על הדם כמוך

        הגב לתגובה זו

        • יש אפשרות נוספת, יעל

          אוהד, 10/08/06 12:55

          הוא בכלל לא הזכיר את ביבי ( אולי הוא הצביע לליברמן? )
          אולי מישהי מקצרין שכל כך שונאת את ביבי, לא הצליחה להתאפק וניצלה את הבמה כדי לנגח את ביבי?
          לא יפה יעל.
          מה, את רוקדת על הדם?
          ( אין סיכוי שתביני את זה, נכון? )
          אני הצבעתי לליכוד ולנתניהו וכבר כתבתי כאן מספר תגובות בבקשה למתן את ההתבטאויות ולא להתלהם, למרות שיש לי ביקורת. אנחנו לא פותרים שום דבר ככה. מקסימום, אם מישהו בכלל קורא את התגובות שלנו, אנחנו תורמים לאיזה ספין חדש.
          אנחנו בטח לא תורמים בזה דבר לחיילים בחזית. האוייב לפניהם וחברה היסטרית מאחוריהם? את האוייב אנחנו לא יכולים לשנות. בואי נשנה לפחות את עצמנו, לפחות באופן זמני. מה את אומרת, לא עדיף?
          הרגעי יעל. יהיו לכולנו מספיק הזדמנויות לתקוף ולנגח.
          יהיה גם טוב. לא, לא בסוף - עוד לפני.
          אני מבטיח לך ( את יכולה להאמין לי, אני לא פוליטיקאי ).

          הגב לתגובה זו

          • אשרינו שיש גם אנשים כמוך! (ל''ת)

            א, 10/08/06 17:07

            הגב לתגובה זו

          • צודק בכל מילה! (ל''ת)

            ערן, 10/08/06 19:12

            הגב לתגובה זו

        • דמגוג אבל אצלו היה שקט וכלכלה פורחת (ל''ת)

          אנונימי, 10/08/06 14:07

          הגב לתגובה זו

    • ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....

      אלכס, 10/08/06 09:18

      ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע
      כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
      כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
      בצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
      ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
      לנצח... לעד... כך תובטח בעירת נר התמיד...
      מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
      אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
      זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
      בצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
      ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
      ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
      את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
      הדג מן הראש מסריח ! ...ישיחו ...יאמרו הבריות
      מיטב נוער צעיר בשיא פריחת עלומיו
      על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
      דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
      נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
      נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
      אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
      ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
      הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
      קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
      אין חדש תחת השמש
      מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
      השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
      מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

      הגב לתגובה זו

      • יפה

        אמא, 10/08/06 10:56

        יפה כתבת, אלכס. תודה.
        מתי נבין שבמותם ציוו לנו את ערכם המוחלט של החיים. את השלום. השלום מתכיל מבפנים. השקט בא מתוכנו.

        הגב לתגובה זו

      • כתיבה יפה, ונכון לצערינו הרב! מה אפשר לעשות (ל''ת)

        ירושלמית, 10/08/06 18:39

        הגב לתגובה זו

    • את טועה מתוקה...

      ME, 10/08/06 09:32

      לא כל הגברים הטובים מתים. למזלנו הרב רובם חיים רק שאנחנו לא מדברות עליהם כל כך הרבה דברים טובים כל עוד הם בחיים בד''כ, וזה חבל. מילה טובה עושה את ההבדל תמיד-במיוחד למי שחי!
      שתמיד תראי את האור באפלה...
      בשורות טובות!
      אני.

      הגב לתגובה זו

    • התשובה לשאלתך טמונה בתוצאות הבחירות (ל''ת)

      אטד, 10/08/06 10:32

      הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון... (ל''ת)

      מוריה, 10/08/06 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דייייייייייייייייייייי

    רחלי, 10/08/06 08:15

    דיי להרג עד מתי אנחנו צריכים לבכות על הפרחים הקטנים אשר נקטפים בטרם עת, אני יודעת שאין נחמה להורים וכל מה שיגידו לא יעזור זה לא יחזיר את גלעד הביתה להורים היו חזקים אנחנו מחבקים אותכם מכאן מי ייתן ולא תראו עוד צער

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי.......

      דורון, 10/08/06 09:43

      לשטח אותם.....להשתמש בנשק יום הדין....נגמר המקום למוסר....אטום!!!!
      אטום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אטום? נגמרה לך חוברת הצביעה? (ל''ת)

        גיא, 10/08/06 10:21

        הגב לתגובה זו

        • גיא יא ''אטום'' הגיע הזמן להפסיק לרחם עלאוייבנו אלא על עמנו!!!!!!!!!! (ל''ת)

          להשמיד, 10/08/06 12:28

          הגב לתגובה זו

      • ראו תגובה 17 (ל''ת)

        יונית, 10/08/06 12:29

        הגב לתגובה זו