• 35.

    לא לשכוח את דר' לוי מהרצפלד.

    לאון, 26/08/06 14:01

    אתם זוכרים התוכנית של אילנה דיין ב 'עובדה'' שבגלל ניסויים בבני אדם בבית החולים הרצפלד מתו 3 אנשים? דר. לוי מסתובב חופשי וממשיך בעבודתו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תאכלו את הכובע!!!!!

    המאמין, 18/08/06 18:24

    כל מצביעי ''אחורה'' שנטשו את הליכוד טעיתם ועכשיו אתם בוכים רק נתניהו מתאים להיות רוה''מ מנהיג בכל גופו וראש ממשלה מצליח.
    אבל לא לשכח שהכי חשוב להאמין באלהים שהכל בא ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הערה קטנה+ תגובה ל31

    נחשון הנחשן, 14/08/06 17:00

    פרץ אמר את זה?? ברצינות?? אפשר להוציא את האיש מהמערות אבל אי אפשר להוציא את המערות מהאיש.
    ל32,אני משוכנע שאילו הבחירות היו נערכות שבועיים מאוחר יותר הכל היה ניראה אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צדקה עשה עמנו הקב''ה בתיתו לנו מלחמה זו

    AVIVA, 14/08/06 15:15

    - לאיראן עוד אין נשק גרעיני
    -ישראל תחומש כדבעי עכשיו ע''י ארה''ב
    ללבנונים עצמם נמאס מהחיזבאלה,ולישראלים-מעדת הבלתי חכמים המנהיגה אותם ובראשה השילוש הנדוש :''אהוד הלא אהוד'' , אמיר ''מלך השביתות'',והרמטכ''ל המנותק,היהיר,והמעופף.
    חלחלה עוברת בי למחשבה שסוריה היתה תוקפת אותנו,אלפי טנקים שלנו היו מוטלים למערכה,עם מיגון לא יעיל ו...מושמדים כולם ע''י טילי ה''קורנט''.
    זה היה יכול להגמר עם ברירת שמשון וחורבן הבית השלישי.
    לצהל יש זמן מספיק למגן את הר''קם שלו,לפתח תורות לחימה נגד ''מרבדי הבונקרים'',להקים מיקלטים מתאימים עם מיזוג גם נגד אב''ך וגנרטורים לשעת חירום,לשפר את אימון הכוחות,לייצר פצצות מיצרר ומיקוש יעיל ,להביא את מערכת ה''נאוטילוס, הקטיושה האמריקאית,ופצצות חודרות בונקרים,וכן לשפר את המיגון הריאקטיבי במרכבה
    -לדעתי,גם סכנות ההתנתקות הוכחו,ערבייי ישראל הראו בדיוק לאיזה צד הם,ונראה לי שמבחינה פוליטית תוגבל זכות הבחירה רק ליוצאי צבא.לדעתי אסור לאנשים שלא שירתו בצבא להיות מיוצגים בכנסת.
    -כמו שנאמר ''מה שלא הורג אותך-מחזק אותך!''

    הגב לתגובה זו

    • אביבה זה פולינדרום (ל''ת)

      dob, 22/08/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אחרי ניצחון קדימה- אין אמון בשכל הישר (ל''ת)

    יונתן, 14/08/06 05:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מרגישים יותר טוב כשיש את מי להאשים?

    טובה, 13/08/06 10:10

    התסכול של מביני הכוח(ואין הכוונה כאן לסגל ) מביא אותם לחפש אשמים בדרך הקלה ביותר.
    האשמה של אולמרט ופרץ היא שהם הלכו שבי אחרי ראשי הצבא ולא היה להם בשלב הראשון את האומץ לשאול שאלות שאולי היו דוחות את התגובה המיידית להפעלת כוח עד השלב שבו צהל יהיה יותר מוכן וכך גם העורף. הפזיזות הזאת להגיב על החטיפה בכוח רב והאמונה שהימין מפזר תמיד שרק כוח יעשה את העבודה הולידה את תחושת התסכול.
    אכן אולמטרט ופרץ לא הוכיחו עצמם בזמן זה אך לא מהסיבות שאתם ציינתם ולנקות את הצבא(חוץ מחיל האויר שהתכונן למלחמה ועשה א העבודה בדיוק כפי שהוא יכול ולא מעברלכך-להכריע אותה)מאחריות זו גישה ילדותית שבאה למעשה לנקות את כולנו מחלקנו בסיפור כי הרי כל העם צבא,לא?

    הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת

      יוס2טורבו, 14/08/06 01:36

      אם לא היית כאן בשנתיים האחרונות אז בואי ואזכיר לך שמפקדי הצבא דהיום מונו לתפקידיהם בגלל הצייתנות שלהם למדיניות השמאל.
      ושוב אחזור על זה כדי שאולי תקלטי - כל המפקדים של המערכה הזו מונו בגלל היותם יסמנים שימלאו כל פקודה בעלת אופי שמאלני מובהק תהי הרסנייותה אשר תהי ללא פיקפוק! העובדה הזו בשילוב של שני חובבנים יהירים(אולמרט את פרץ) הובילה אותנו לשבר הנוכחי.

      הגב לתגובה זו

      • מזל שיש שמאל להוציא עליו את התסכולים שלהימין (ל''ת)

        טובה, 14/08/06 12:34

        הגב לתגובה זו

    • לא צריך להיות תומך בהתנחלויות בשביל להכיר בכך

      מישהו, 26/08/06 20:00

      שאיזכור הפינוי בזמן המלחמה הוא
      אקט מפלג ומיותר.

      נכון הצבא (בעיקר מופז ויעלון)
      אחראי להזנחה אבל גם
      לפוליטיקאים יש חלק בכשלון.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא צריך ועדת חקירה. צריך להפיל את הממשלה. האחראים ידועים. (ל''ת)

    צדוק, 13/08/06 02:12

    הגב לתגובה זו

    • להיפטר מאולמרט לפני שהוא יעלה בעוד קורבנות (ל''ת)

      שרית, 13/08/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אראל צודק

    ארנון, 13/08/06 01:00

    לכב' ארא''ל סגל,

    כל מילה בסלע.בעבר תפיסת הבטחון של ישראל גרסה מלחמות קצרות בתוך שטח האויב.היום אין לנו תפיסת בטחון, אלא 4 אמהות ויו''ר ועד עובדים.היום -עדיף ישלמו ילדים ,זקנים ודלת העם -ולא חיילים שאומנו למלחמה.

    היום אין לנו הנהגה של אנשים צנועים שיתנו דוגמא,אלא יאפים מפונקים חובבי סיגרים קובניים.

    על כך נאמר:באין חזון יפרע עם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט, פרץ וחלוץ צריכים לעמוד בפני

    אזרח, 12/08/06 19:14

    וועדת חקירה על מחדליהם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההיסטוריה תשפוט את המלחמה הזאת אנחנו צריכים לתבוע את אולמרט ופרץ (ל''ת)

    עדי, 12/08/06 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא רוצים בחירות.!

    ריאל, 12/08/06 18:38

    מי שירצה לעשות מהמלחמה פוליטיקה -יפסיד-.

    הגב לתגובה זו

    • הפודל של ארד מדבר?!

      לא יעזור לכם!, 12/08/06 19:02

      אפסים הייתם וכך תשארו.

      כעת כולם גם רואים זאת.

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט(תרתי משמע)

      מוטי, 12/08/06 19:18

      אנו חיבים להמשיך להעניש את עצמנו בהמשך הצלחותיה של הממשלה הזו. ועל זה נאמר כבר עוד כמה הצלחות כאלה ואבדנו ..השם ישמור

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חזק ונכון כתבת ! (ל''ת)

    קרבי בדם, 12/08/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סגל צודק בכל מילה

    גיל, 12/08/06 18:15

    אולמרט הוא לא ראש הממשלה, מי שתכל'ס מנהיג את המדינה זה יועציו אדלר וארד, והם לא נבחרו על ידינוQ! לך הביתה אולמרט, לך לך לאשתך וילדיך השמאלנים הסרבנים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''זלזלה באויביה''

    הראל, 12/08/06 18:12

    אני חושב שהבעייה שלנו היא הפוכה: שאנחנו לא מזלזלים מספיק. אני לא מדבר על זחיחות נוסח אולמרט את פרץ, אלא על מרכיב חשוב בביטחון העצמי של לאום על זרועותיו: הידיעה שאנחנו יותר טובים, החדרת השאיפה לעליונות, נסיכת ביטחון בחיילים ובפוליטיקאים. ההכרה שאתה אמור לעשות הכל כדי להשיג את מטרותיך, מול כל אוייב ובכל תנאי.
    כבר כמה וכמה שנים שמפמפמים לנו אינסוף מנטרות נוסח ''נסראללה אומר ומקיים'' וש''העולם לא ירשה.
    לו רק השכלנו להפסיק להתייחס לנסראללה הזה כאיום כזה גדול ואם היינו מפסיקים להרכין ראש בפני כל נפיחה אירופאית, אולי היינו במצב יותר טוב היום. פחות מבולבלים.
    הזלזול, ידידי המלומד, הוא יועץ לא רע, לפעמים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט חייב ללכת !

    יודע כל, 12/08/06 17:15

    מסכים עם כל מילה.
    אולמרט יהיר, מתנשא וכאשר הוא נואם, עושה רושם שהוא משחק תפקיד בהצגה. (הוא משחק באופן לא משכנע ).

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נו באמת... הגיגי הפאבים האלו.

    מרק, 12/08/06 17:11

    לא מתאים לניתוח אמיתי של המצב. שמישהו יביא לאראל עוד גינס

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוקבקים נועדו לכך שימנים מתוסכלים ישחררו קיטור

    פרופיל 97, 12/08/06 17:09

    שיהיה נדמה להם שה עושים משהו, שהם יכולים להשפיע.

    הטור של סגל הוא פעם ראשונה שנכתב מאמר שמשחרר את כותבו, צעיר בגיל מילואים, מלחץ נפשי כבד.

    תמשיכו, סגל ומקהלת הימנים קיצונים, להשתפך בטוקבקים. לתת עצות, לצרוח ולחבוט עם הידיים על בית החזה. במזה''ת זו צורת התבטאות מקובלת.

    הגב לתגובה זו

    • לפרופיל 97

      היינה, 12/08/06 18:18

      לא הבנתי - זה IQ שלך או הציון שקבלת בשפה העברית.
      לאחר קריאה חוזרת ונשנית הגעתי
      למסקנה שזה חייב להיות ה-IQ שלך.
      רד מעץ ההשתחצנות. כל המחנה שלך (עם החלק המתקרא ''ציוני'')
      שווה חמשה מנדטים. רוצה לבדוק זאת בסקר ?

      הגב לתגובה זו

      • לכלכת,97 IQ זה הרבה מעל המספר (ל''ת)

        האמיתי, 13/08/06 04:11

        הגב לתגובה זו

    • יאללה, יאללה

      עזוב, באימשך, 12/08/06 18:38

      איך תמיד, באמצע דיון, חייב לקום מישהו ולפלוט הבלים נוסח''אתם מדברים שטויות, יאללה תמשיכו לגרבץ ולפלוט שטויות, כי ממילא אתם לא משפיעים'' וכו' וכד'.
      לא רק שאתה לא יותר טוב, גם טיעונים לגופו לא העלית, מה שפוסל אותך מדיון.

      הגב לתגובה זו

    • אם היו מקשיבים לנו -לא היו קורים כל האסונות האלה

      שרית, 13/08/06 09:51

      נכון,
      אמרנו לכם.
      אנחנו צדקנו
      אתם טעיתם
      הטעויות שלכם
      עולים לנו בקורבנות
      אנו משלמים את מחיר הבגידה ומחיר הבריחה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה אראל , אני מסכים עם כל מה שאתה

    רועי, 12/08/06 16:23

    כותב.
    וזאת הרגשה די טובה, בדיוק ההרגשה ההפוכה למה שקורה אחרי שקוראים את גדעון לוי למשל.
    (לא יודע למה צריך לקרוא אותו , כנראה זה אותו דחף כמו הרצון לגרד גלד, שקצת יכאב וידמם...)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מקסימוס דסימוס מרידיוס

    לוק, 12/08/06 16:14

    לחם ושעשועים הייתה הסיסמה ברומא הקדומה. לחם היה לאמפריה לרוב, ולכן נותר לו לקיסר לספק את השעשועים. השעשוע היה למשחק מעוות, סדיסטי ומרושע, שקיבל את ביטויו בקרבות זבות דם בין לוחמים שנקראו גלדיאטורים. אותם לודרים הוצגו לראווה בזירה שנקראה קוליסאום, ובה הם הקיזו דם האחד לשני כדי להרוות בו את הצמא המעוות של הצופים הנלהבים שוכני הקוליסאום.

    אך לא די בכך, כי האכזריות התעצמה, כאשר אחד הגלדיאטורים, שהוכה והיה שוכב שותת דם בלי יכולת להשיב מלחמה היה נצטרך הוא, למרבה האירוניה, לרחמים של שוכני הקוליסאום. הקיסר נשא את עיניו אל אותם שוכני דומה, כדי שיספרו לו מה מידת המוסר ומה מידת הרחמים שלהם כלפי זב הדם. בוהן למעלה לחיים בוהן למטה למות - שאגות, צרחות וצווחות ואחר כך פורקן.

    איזה דמיון פרוע יש לי מחייך לחם ושעשועים הינה הסיסמה ברומא המודרנית. לחם יש לאמפריה לרוב, ולכן נותר לו לקיסר לספק את השעשועים.

    זירת הקוליסאום בעידן הנוכחי מגיע עד לביתו של שוכן הדומה הישר למרקע חם מן הלוין. וכל מה שנותר לו לאתי ולמוסרי זה לשלוח מיסרוני (S.M.S) כדי לספר לו לקיסר את מידת רחמיו.

    הטלויזיה הפכה לזירת הקוליסאום. הקיסר הפך למנהיגי אירופה, ושוכני הקוליסאום צמאי הדם הפכו לסמרטוטים צואים בדמות הגוי האירופאי האתי והמוסרי. הגלדיאטור האומלל שותת הדם הוא לא אחר מאשר ישראל.

    חיות טרף רעות ומרושעות מבית היוצר האירני מוכנסות לזירת הקוליסאום הלבנונית כדי להלחם ביהודה. יהודה שותת דם אינו מעוניין כלל וכלל לשמש גלדיאטור, כי חפץ חיים הוא, אלא שחייב הוא לשאת עיניו אל סחבת הצואה האירופאית צמאת הדם להישיר מבט אל המצלמה ולהמתין לדעת אם בוהן למעלה או בוהן למטה.

    ומה מצאו שעשוע באירופה לאתיקה ומוסר? הבוז לקיסר!

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאד...!

      יהודי, 12/08/06 16:50

      מי אתה? תוכל להשאיר פה כתובת דוא''ל?
      אתה נשמע אדם מרתק.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ננצח לא בשל איכות הלוחמים אלא בשל איכות הנשק

    הרצל, 12/08/06 15:36

    לא מאמין לך שאתה באמת חושב את מה שכתבת.
    הרי אילו לרשות לוחמינו היו אמצעי הלחימה שיש לחיזבאללה ולחיזבאללה היו אמצעי הלחימה שיש לנו הם היו מנצחים אותנו תוך 24 שעות מקסימום.
    ואילו להם ולנו היו אותם אמצעי לחימה אזאי הם היו מנצחים אותנו תוך 48 שעות.
    לא לעולם חוסן וכדאי לנו שנמהר לפתור את הסכסוך.
    הסכסוך ניתן לפתרון ע''י חלוקה הוגנת של הארץ בין שני העמים שחיים בה וע''י החזרת רמת הגולן במסגרת הסכם שלום עם סוריה ולא באופן חד-צדדי.

    הגב לתגובה זו

    • טעות.. הנשק לא עוזר אם אין נכונות להפעילו.

      גל, 12/08/06 16:27

      כל הפצצות המתוחכמות האלה שאתה חושב עליהן הן מיותרות לגמרי. הן לא נועדו לנו,אלא להם. הן נועדו כדי שלא נפגע באזרחים שלא לצורך. הפצצות-שטיח, מהסוג שרואים בסרטי מלחמת העולם השניה, ממטוסים שהיום נחשבים לפרימיטיבים, היו מסיימות את המלחמה מהר מאד, באלפית המחיר הכספי, בעשירית המחיר האנושי לנו, ובפי 100 הרוגים לבנוניים, אזרחים וחיזבללה.
      בלי נכונות לעשות מה שכל מדינה בעולם הראתה,במעשים, שהיא עושה במצבנו, מראה :
      1. כדאי לעולם לחזק את התקפותיו כלפי המוסר שלנו, כי אנו רק מפחדים יותר ויותר להפעיל את הצבא.
      2. חיזבאללה צדק כשפעל מתוך ריכוזי אוכלוסיה לבנונית. עובדה, זה עצר אותנו, ובחישוב הסופי, חסך להם בחיי אדם.

      מנהיגי ישראל טיפשים במידה שקשה לתאר. המלחמה הזו תילמד בהיסטוריה המדינית-צבאית כמופע הטמטום הנוראי ביותר מאז מלחמת העולם השניה.

      הגב לתגובה זו

    • הוזה מדינת היהודים (ל''ת)

      ודי לפחימה, 12/08/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני לא אוהב את ביבי אבל יאמר לזכותו

    קובי, 12/08/06 14:19

    שבמערכת הבחירות הוא דיבר על ביטחון ולבנון והתקשורת היתעלמה
    ודיברה רק על נושאים חברתיים
    אני לא אוהב את ביבי
    אבל הוא עדיף על אולמרט אין .
    אין לנו מנהיג אמיתי
    ביבי הוא הרע במעוטו

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא ניסוי וטעייה

    אבשלום קור, 12/08/06 14:00

    המינוח הנכון הוא ניסוי ותעייה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סגל עשית לנו את השבת !!

    נוגה, 12/08/06 14:00

    כל כך נכון...

    כל כך מתסכל.....

    אבל הניתוח מפיח תקווה.

    והכתיבה .........מי ישווה לך !!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    טור בנאלי למדיי

    גלעד, 12/08/06 13:00

    מה החוכמה להכנס היום באולמרט? הוצאת משתנה קריטי מהמשוואה: השגיי צה''ל בחודש של לחימה. ושאף אחד לא יספר לי ש''הדרג המדיני עצר אותם''. בשבועיים הראשונים הרמטכ''ל האמין לגמרי שחיל האויר יכריע את המערכה. אחרי זה סיפרו לנו על יחידות מובחרות בכפרים. אתם באמת חושבים שאולמרט מחליט אם להכניס שלושה טנקים או עשרים? חמישים חיילים או שלוש-מאות?

    כל האמור לא בא לנקות את אולמרט מניהול מדינה בשעת מלחמה בצורה מחדלית ומבזה כגרועה שבמדינות העולם השלישי. על מה שתושביה האומללים של קריית שמונה עוברים בחודש האחרון - רק על זה - צריך להעיף אותו מכל המדרגות. חודש שלם לארגן כמה אוטובוסים ואוהל בתל-אביב...

    הגב לתגובה זו

    • הדרג המדיני (אולמרט את פרץ) אשם בכישלון האסטרטגי

      נ, 12/08/06 14:07

      חלוץ אשם בכישלון הטקטי.

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      אני, 12/08/06 16:12

      זהו סיכום של כיתה א של כל מה שנאמר ביומיים האחרונים בתקשורת ללא שם תובנה חדשה רק מספר ציטוטים לא קשורים למציאות ולבעיות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל מילה אמת

    אבי יריב, 12/08/06 12:25

    אראל סגל היקר זו אחת הכתבות היותר טובות שקראתי במדור שלך שהוא אחד המדורים היותר טובים בעתונות

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למזלנו הליכוד לא בשלטון עכשיו

    אורי צפוני, 12/08/06 12:14

    תארו לכם באיזה אסון היינו עכשיו אם הליכוד היה בשלטון (נתניהו, סילבן, ארדן, ליבנת ושות').

    רק הרעיון מעביר לי צמרמורת בכל הגוף....

    הגב לתגובה זו

    • דווקאה בזמן ביבי היה הכי פחות טרור ובעיות (ל''ת)

      צא מהסרט שבו, 12/08/06 12:45

      הגב לתגובה זו

      • אבל רוני בר-און עושה לך טוב,אני מבין? ועמיר פרץ?

        מוזטל, 12/08/06 15:13

        בדיחה, פשוט בדיחה

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 12/08/06 11:47

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אראל סגל - קול שפוי במדמנת העיתונות הרקובה בניחוח אוסלו (ל''ת)

    אורי ג., 12/08/06 11:23

    הגב לתגובה זו

    • תתחבר למציאות. לעולם לא מאוחר (ל''ת)

      יגיל, 12/08/06 11:53

      הגב לתגובה זו

      • ליגיל - מוכן להתחבר א-ב-ל

        היינה, 12/08/06 20:10

        מהיכן אתה משיג את החומר הזה שעוזר לך לראות עולם שלא קיים ?
        הספק שלי בלוד נתפס.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט תתפטר, פרץ תתפ_ר (ל''ת)

    עדי, 12/08/06 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט

    רונה, 12/08/06 11:08

    מסכימה עם כל מילה במאמר של אראל סג''ל, גם אני הזדעזעתי מהמילים שצוטטו בכתבתה של סימה קדמון, חוסר רגש... כל הכח במנהיגות של בגין, רבין ושרון היה ברגש הזה ובהתחברות לעם שאותו הם מובילים. אולמרט הוא קר, מרוחק וחסר רגש... אותו רועי קליין ז''ל שחרף נפשו על מנת שחייליו לא יהרגו, מתוך גבורה מיתית בעידן של הערצת האנטי-גיבור, יזכר בזכות אולמרט כ- ''זה מהנאום על ההתכנסות'' , אלוהים ישמור לאן הגענו... (ואני לא דתיה). אולמרט חייב להתפטר וכמוהו כל ממשלת האווילים של קדימה והעבודה. הגיע הזמן לקפל את הבאסטה ולתת לנתניהו לעשות סדר, כי הרי אנחנו במלחמה ורק הימין יוכל להראות לנסראללה את ה- ''מתחת לאדמה'' ולא בבונקר... הגיע הזמן לשינוי.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו זוכרים את נתניהו...

      משה, 12/08/06 16:21

      אני לא חושב שאולמרט ופרץ הם כוכבים גדולים, אבל לא שכחנו את נתניהו ואת המדיניות הכלכלית שלו, שהיא הסיבה שהגב הכלכלי של תושבי הצפון כל כך רעוע ושביר. מי קיצץ בתקציב הביטחון? מי קיצץ בתקציבי הרווחה? מי גרם לכך שהעניים בצפון הם כיום עניים יותר? נתניהו (גם שרון נושא באחריות, כמובן) ואני מוכרח לומר שאני לא רואה איזה מהלך מדיני או צבאי מבריק נתניהו היה עושה שאולמרט לא עשה - הוא אולי היה מסביר אותנו יותר טוב, ולזכותו יאמר שאכן הצטרף למאמץ ההסברתי הבינלאומי ותרם לא מעט בתחום. זה עדיין לא אומר שאני רוצה אותו שוב בכיסא ראש הממשלה. נתניהו ''הוכיח'' בעבר שהוא אינו מתפקד היטב במצבי לחץ ואיני חושב שהיה מתפקד הרבה יותר מאולמרט, שכאמור גם הוא לא היה מדהים במיוחד בחודש האחרון...

      הגב לתגובה זו

      • משה,אני בטוח שאתה היית זה שאמר לפנ הבחירות לקצץ בביטחון תמורת העלאת

        יריב, 12/08/06 17:02

        התקציבים לשירותי הרווחה, לא?

        כמה צבוע אתה,
        רק בזכות ביבי הצלחנו להילחם במשך 27 ימים ללא קיצוץ או העלאת מיסים במלחמה הזאת. מאיפה אתה חושב שהכסף הזה הגיע? מרוח הקודש? מכרנו את הציורים של עליזה אולמרט? מאיפה אם לא מהתוכנית הכלכלית של ביבי?

        הגב לתגובה זו

      • משה, יש לך זיכרון סלקטיבי

        אוהד, 12/08/06 17:52

        אתה לא באמת זוכר את נתניהו, אלא את מה שאמרו לך עליו.
        אולי אתה זוכר שלפני כשלוש שנים סיפרו לנו כותרות העיתונים שהכלכלה הישראלית על סף קריסה.
        אולי שמת לב שפתאום במוספים הכלכליים טוענים שהכלכלה הישראלית איתנה וחזקה דיה בכדי לספוג את ניזקי המלחמה.
        מה קרה 'באמצע' משה? מהיכן יש להירשזון מיליארדים לתושבי הצפון?
        אפילו סבר פלוצקר כתב בסוף השבוע שזה בזכות נתניהו.
        אתה תוקף את נתניהו על הקיצוץ בתקציב הבטחון, אבל באותה שורה תוקף אותו על הקיצוץ ברווחה. מה אתה מנסה לומר? שלא היה צריך לקצץ כלל? אז כיצד היינו מגיעים למצב שבו שלי יחימוביץ, שביקרה את נתניהו בחריפות, מדברת על כך ש''יש הרבה כסף בקופה'' ולא צריך לקצץ עכשיו? מהיכן צמח לו הכסף הזה בקופה?
        אפרופו רווחה, אתה יודע מדוע אין היום שר רווחה בישראל? ( אתה יודע שאין שר רווחה, נכון? ). אולמרט השאיר את התיק אצלו.
        תחשוב לבד מדוע הוא לא הסכים למסור את התיק למישהו אחר. אני אתן לך רמז: מאותה הסיבה שהוא לא הסכים לתת לפרץ תיק חברתי.
        אני חושב שאולמרט לא מגיע לקרסוליו של נתניהו, אבל אני עדיין רואה בעיה עם נתניהו כראש ממשלה.
        ממשלה בראשותו לא תחזיק מעמד שנה. לא משנה מה הוא יעשה, יפילו אותו בהפיכה תקשורתית כמו בפעם הקודמת.
        מלבד זאת, העם איבד את אמונו ב''חליפות''. צריך מישהו חדש.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט חייב לפטר את פרץ ולמנות אדם מקצועי תחתיו. (ל''ת)

    בלי פשרות, 12/08/06 10:50

    הגב לתגובה זו

    • ובדרך, שיתפטר בעצמו

      די לאתרוגיזם, 12/08/06 12:18

      אף אחד משרי הממשלה הזו לא תיפקד. לא ראש הממשלה, לא שר הבטחון, לא שרת החוץ, לא שר האוצר, לא שר הבריאות, לא שר הרווחה (אה, שכחתי בישראל לא צריך שר רווחה, אחרת אולמרט כבר היה ממנה כזה, לא?).... כולם ניכשלו

      הגב לתגובה זו

    • ראינו את כֹֹֹֹֹֹֹל המקצוענים מפרשנים לנו. לא! אלמן ישראל.

      קרמיט, 12/08/06 13:10

      מאד אלמן.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט ופרץ סיימו את שלטונם! לא נשכח את החרפה! (ל''ת)

    גיא, 12/08/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לאולמרט אין סיבה לחשוש.

    ביזי, 12/08/06 10:03

    אולמרט יהיה בקרוב לאתרוג התורן.

    אברמוביץ' יעשב מסביבו וידשן אותו.

    הפרקליטות תגן עליו מהאגפים.

    בג''צ ישכב ברתק.

    הכל- כדי שתהיה ''התכנסות''.

    אולי עדיף ללכת עם נסראללה ??? בצד שלו, ההתכנסות היא ''התרחבות ושיחרור''. אה תחריר.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. אולמרט מותקף מכל כיוון, ובצדק (ל''ת)

      נדב, 12/08/06 10:41

      הגב לתגובה זו

    • כל מי שיאתרג אותו יראה פתטי. המחדלים קשים מידי. (ל''ת)

      יש גבול, 12/08/06 12:20

      הגב לתגובה זו

    • צודק בריבוע (ל''ת)

      נחמה, 12/08/06 16:12

      הגב לתגובה זו

    • צודק במיליון אחוז,ראו מקרה שרון,מה (ל''ת)

      שהיה הוא מה, 13/08/06 04:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אולמרט מקריב

    מרק, 12/08/06 09:40

    זה נורא קשה כאשר הילדים מנותקים כך מהבית ומתגלגלים בכל מיני חורים כמו פריס או ניו יורק.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלנו היא הפנטיות הדתית מכל הצדדים

      יובל, 12/08/06 09:54

      פנטיות יהודית ומוסמלית כאחד. אם לא נצא למלחמת חורמה בפנטיות הדתית יבוא חורבנה של המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • הדקדנס של השמאל המשיחי מסכן

        להיות עם, 12/08/06 10:01

        את קיומנו.
        ראה שני מאמריו של ארי שביט.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    פינוי התנחלויות וירידה מהגולן. זה הפתרון היחיד

    אברהם גלנטי, 12/08/06 09:33

    וכל מי שחושב אחרת הוזה הזיות משיחיות שסופן מוות ואבדון.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך פשוט וכל כך נכון. (ל''ת)

      יערה, 12/08/06 09:52

      הגב לתגובה זו

      • כל כך פשוט לקבל קאסמים על תל אביב והשרון אחרי שנברח גם מיו''ש (ל''ת)

        שירי, 13/08/06 00:49

        הגב לתגובה זו

    • עובדות בשטח ( לא יזיק לדעת !!! )

      שטח, 12/08/06 10:11

      - סוריה (שטח): 185,180 קמ''ר

      - ירדן '' 89,206 ''

      - ישראל '' 20,770 ''

      לאור הנתונים הנ''ל, סוריה לא זקוקה לס''מ נוסף של שטח,,,, גם לא ירדן !!!

      הגב לתגובה זו

    • סיפוח שטחים. זה הפתרון היחיד.

      מורה נבוכים, 12/08/06 14:00

      אין תבוסות או כשלונות אצל הערבים מלבד אובדן שטח. ועוד 2 נקודות להארה. 1. אש''פ הוקם ב-1964, לפני ההתנחלויות וה''שטחים''. 2. החיזבללה קורא לכל ישובי צפון המדינההתנחלויות וצפון פלסטין.

      הגב לתגובה זו

      • מה וזה כולל את מסעדת השוסי שלי???

        סמולן, 12/08/06 15:52

        אוףףףףףףף

        הגב לתגובה זו

      • ...ואז נקבל את חיזבאללה פה..

        יצחק, 12/08/06 16:23

        זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים לעשות, לספח אלינו עוד שני מיליון ויותר ערבים...לא רוצה לחיות במדינת אפרטהייד דו לאומית.

        הגב לתגובה זו

        • אז נבצע התנתקות של הגייס החמישי הערבי

          אזרח יהודי, 12/08/06 19:19

          מהמדינה היהודית!!!
          או שמותר רק לגרש יהודים מביתם?
          יש להם את רצועת עזה שהפכנו ל
          JUDENREIN
          הגיע הזמן להפוך את ישראל ל ARABREIN
          צריך להעיף את אולמרט לכל הרוחות ולארגן ''התכנסות'' של הערבים למדינות ערב

          הגב לתגובה זו

    • בסדר רק כהתחלה

      איסמעיל הנייה, 12/08/06 18:13

      פינוי ההתנחלויות יכול להיות משהו
      מאוד זמני. פינוי כל ההתנחלויות, החזרת הפליטים לבתיהם, ביטול חוק השבות וגירוש כל היהודים או אלה הנשואים ליהודים אל מחוץ לאדמת ההקדש המוסלמי יכול להביא
      לרגיעה זמנית. עליך לזכור שבאמנה
      שלנו (''האמנה המבורכת'') אין מקום
      ליהודים על פני כדור הארץ, כך שמלחמתינו בכם רק תעבור למקומות אחרים. כמובן שכל זה מבוטל באם
      כולכם תחליטו להתאסלם ותוכיחו כנות בצעדכם זה.

      הגב לתגובה זו

    • טועה, אפשר לצאת בכבוד, נמסור מרצוננו את המדינה ונצא לגולה (ל''ת)

      שמאלן חכם., 12/08/06 18:33

      הגב לתגובה זו

    • אז אסתכן באבדון

      היינה, 12/08/06 18:51

      מניין אתה לוקח בטחון עצמי כזה - מטלי פאחימה או מוונונו ?
      המשטר בסוריה וויתר מזמן על רמת הגולן. רמת הגולן הוצעה להם תמורת
      הסכם שלום על-ידי יותר מראש ממשלה אחד והם דחו זאת על הסף.
      והסיבה ? או. כאן הבעייה שמצריכה קצת הבנה ( לא זה לא מיועד לך).
      המשטר העאלווי בסוריה נשען על מנגנון שירותי בטחון עצום ובם הוא תלוי. העאלווים מהווים בערך שמינית
      מכלל האוכלוסייה וזה שורש הבעייה.
      שלטון הנשען על הגמוניה משפחתית של אסאד לא יכול להרשות לעצמו
      שאנו נסתובב בשוק של דמשק כאשר
      האוכלוסייה המדוכאת תראה שאין לנו
      קרניים ורובינו אפילו נחמדים. ביקורים
      שלהם כאן במסגרת הסכם השלום
      ימוטטו את המשטר.
      שנית. רמת הגולן אינה חצי האי סיני.
      אין בה כלום חוץ מדרוזים שגם אותם
      אסאד מעדיף להשאיר אצלינו.
      מה נותר ? מצב של לא מלחמה ולא שלום כמו שקורה בפועל כבר 32 שנה.

      הגב לתגובה זו