• 83.

    נוצרי

    micheal, 11/08/06 00:29

    מלחמה קשה !! כל הכבוד לחיל האוויר הישראלי אלוהיי שמור על החיילים. ועל כל האזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להבעיר הכל עם להביורים ופצצות נפלם

    שמשון, 10/08/06 06:50

    הגיע הזמן להפסיק עם המוסריות ,אין קשר להיותנו יהודים ,זוהי מלחמה ובמלחמה אין חוקים אסור לנו לעטות עלינו כסות של מוסר כאשר אנו מותקפים ונהרגים ,דם חיילנו שווה עשרות מונים את דמו של כל אזרח לבנוני.
    כל כפר צריך להישרף עד היסוד לפני שצהל בדרך לליטני ,אין טעם שצהל יכנס פנימה ,אפשר לשרוף מהאויר עם נפלם ואפשר באמצעות להביורים ,יש גם להפסיק להם את זרימת המים עד שימותו מצמא.
    אלוהינו שבשמיים שמור על חיילנו והבא לנו את הישועה בקרוב אמן

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חיי חילינו קודמים לכל חיי אזרחי לבנון!

    חני, 10/08/06 01:21

    מי שראה את התוכנית של ערוץ 2 של חיים הכט,מבין איך הגענו למצב הזה.
    כשמלמדים את החיילים שלנו כי קודם המוסר חשוב ואח''כ ההגנה על הבית, זה מה שקורה.
    וחיילים יקרים, הטענה כמובן אינה כלפיכם.אתם מקסימים אבל הדרג המדיני קושר את ידיכם.
    הגיע הזמן להתעורר ולהגן קודם על חיילינו בשטח ואח''כ על אזרח חף מפשע בלבנון.
    חיילינו יותר חשובים מכל אזרח של מדינה אחרת.
    גם אם תפקיד החייל זה להילחם ולמות, שלא יהיה זה כדי להציל אזרח אחר ממדינה אוייבת, אלא רק למען אזרחינו!
    אולמרט ופרץ הגיע הזמן שתבינו כי חיי חיילינו קודמים לכל חיי אזרחי לבנון .
    תנקו את השטח מהאויר לפני שחיילינו נכנסים- זה המינימום שאנחנו מבקשים כשאנחנו שולחים את ילדינו להילחם.
    איפה אנחנו?
    חיילים יקרים אנחנו אוהבים אותכם וסומכים על המוסר שלכם. כי אין כמוהו באף צבא אחר.תעשו את עבודכם ותחזרו בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אנא כמה פעמים צריכים להכנס ללוחמת שטח בנוי יש להם טילים והם

    גדעון, 10/08/06 01:01

    לא חסים על מבנים גם אנחנו צריכים לשטח את הכפר למען יראו ויראו
    אבל לצבא הזה נכנס המוסר הנוצרי מה חבל
    הקב''ה תציל נא אותנו מידי ההשתבללות של מפקדי צה''ל הורסים את הכפרים לפני שנכנסים לשם למען ה לא למדתם כבר אתם סתומים שם בפיקוד אלי ישי צדק להפציץ ולשתח מהאויר גם אם זה יקח שנה
    מה אתם ממהרים לרוץ ללחימת שטח בנוי לעזזל איתכם ניתן לעשות מלחמה גם בתחבולות ולמשוך אותם מהבתים ההרוסים החוצה לשטח לא בנוי לא חיבים לשחק לפי הכללים שלהם
    אנא השם הושיע נא אנא ממך רחם על עמך ישראל אנא תן תבונה במפקדיה למען לא יסכנו את מיטב בנינו

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ''לא רלוונטי לדבר על ניצחון במלחמה עם החיזבאללה''

    שמעון פרס, 10/08/06 00:36

    לא הייתי מסוגל לחיות עם מצפוני אם הייתי מצביע ל'קדימה'. המפלגה הקיקיונית הזו היא תמצית של כל הסיאוב, התבוסתנות, השחיתות, הציניות, הניכור, האופורטוניזם וחוסר האחריות הציבורית.
    והם אלה שמובילים את המדינה ''קדימה'', עאלק...

    אוי לנו שאלה ''מנהיגנו'' (so called).

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לעצור את המלחמה המשוגעת הזאת (ל''ת)

    ניסים, 10/08/06 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל הרוג - על מצפונו של מי שסרב ''לרכך'' מהאויר לפני כניסה קרקעית (ל''ת)

    וועדת חקירה!!!!, 10/08/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    15 הרוגים מה אנחנו עושים??????

    שמעון, 10/08/06 00:29

    מה אנחנו עושים למה אנחנו לא מפציצים כל מקום שיש בו התקתשויות עם מחבלים באותו רגע שרואים שיש התנגדות פשוט לתת לחיל האויר למחוק מהמפה את האזור שהעלום יצעק ויצרח אני מעדיף את הצרחות האלו ושל אזרחים לבננונים הרוגים מאשר את הבכיות של האמהות הנשים והילדים הרכים של החילים תמחקו אותם עם פצצות חכמות פשוט תמחקו מהאויר

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    15 הרוגים אלוהים איזו מכה (ל''ת)

    שי, 10/08/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מי שיכול ירבה בצדקה מי שיכול ירבה בתפילה (ל''ת)

    D, 10/08/06 00:20

    הגב לתגובה זו

    • וחשוב להקפיד על מצוות הנחת תפילין- סגולה לנצחון במלחמות ישראל.

      חני, 10/08/06 01:58

      על כל אחד מאיתנו שבעורף לתרום את חלקו בתחום הזה- להקפיד על מצווה חשובה זו המחזקת את ידי חיילינו .
      זה המעט שאנו יכולים לעשות למענם.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    גבעתי

    א, 10/08/06 00:19

    למה לא מכניסים את כוחות גבעתי היודעים להלחם?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תנו ל D9 לעבוד (ל''ת)

    איתן, 10/08/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    טנקים אינם בונקר נייח הם מיועדים לתנועה אחרת ישמשו מטרה (ל''ת)

    גליה, 10/08/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עצה לצה''ל

    אשר, 10/08/06 00:15

    ליגמור כפר כפר לא לטפל בכל הכפרים בבת אחת! בדרך הזאת הם יפלו מהר מאוד,ברגע שכפר אחד יהיה בידנו זה יפגע במורל ובמוטיוציה של שאר הזבלות ! להעמיד את הטנקים רחוק מיטווח הנ''ט לא לתת להם לנוע בחופשיות כשהם חשופים לפגיעות ! כל כפר יש לרכך בירי אלטילרי מסיבי ליפני הכניסה של כוחות רגלים! ואז לבטר את הכפר לשנים וליתפוס עמדות אסטרטגיות!
    אסור לתת לאויב זמן מנוחה זה יטיש אותם ויגרום להם ליקרוס האמת שתוך מספר שעות ניתן בדרך הזאת להישטלת על כפר בודד.לדעתי אם מפקדי העבר היו מנהלים את המערכה המצב היה ניראה אחרת מילחמת שלום הגליל תוכיך,תוך זמן קצר הישטלתנו על כל דרום לבנון וטיהרנו את כל השטח ממחבלים בידנו היו אלפי שבויים ושלל עצום, הטעות הגדולה היתה שלא יצאנו מיד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מוות לליברבול ולסופיה

    נועם, 10/08/06 00:08

    להיכבס חזק לבופור כמו פעם נחסל אותך

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    You Should All Be Ashamed

    Someone, 09/08/06 23:51

    Instead of just pointing fingers why don't you do something about it? all you can do... al you ever did is to bitch about your miserable life... which you and only you brought upon yourself.

    At this time of pain you should all support each other rather than blaming each other. Your country needs you, your soldiers needs you, your leaders needs you.

    WAKE UP ISRAEL!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • and where are you?

      hani, 10/08/06 01:27

      why don't u demonstrate for israel and gives us and our soilders a little support there in USA.
      we need your support now.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הממשלה הרופסת ביותר בהיסטוריה של המדינה

    ציוני גאה, 09/08/06 23:50

    אולמרט, בתחילת המבצע דיברת בנאום מרגש על החשיבות של להחזיר לנו את כוח ההרתעה.
    חודש שלם תושבי הצפון פליטים ואת הסוף לא רואים באופק, האם להתנהלות הרופסת שלך ושל חבריך מול אויב אכזרי ונחוש קראת החזרת כוח ההרתעה??? כמה זמן אתה עוד חושב שאני משפחתי ושאר תושבי הצפון ומחר גם המדינה צריכים לסבול בגלל ההססנות האימפוטנטית שלך ושל כנופיית החובבנים שלך??? המלחמה הזאת הייתה צריכה להיות מוכרעת כפי שמלחמה כזאת הייתה צריכה להתנהל תוך מכסימום שבועיים, אבל מה אכפת לך ילדיך הרי יושבים להם בנוחות ובבטחה בחו''ל, ולא אתה משלם את המחיר על בשרך של הכישלונות שלך.
    נמאס מהתירוצים המפגרים שלכם שמתייחסים לעם המיוחד שלנו כאל כסילים וטיפשים שאפשר למכור להם את הסיפור של ''מדינת ישראל לא עמדה מעולם מול סוג כזה של לחימה'' הרי כל הגנרלים הבכירים לא מפסיקים לומר את האמת והיא שאתם מסרסים את היכולות שלהם שיכלו כבר מזמן להכריע את המערכה!!! אני לא חושב שהם משקרים, אני בטוח בכך שאתה כרגיל מתייחס אלינו כמו לחבורה של ילדים אינפנטילים, כנראה שאנחנו באמת כאלה אם אתה והטיפש עם השפם עדיין בתפקידים שלכם!!!!
    דביל, רצית להיכנס למלחמה? מלחמה אינה מחווה הומאניטארית , מלחמה הינה דבר רע ואכזרי שאם הוא נכפה עליך ואתה רוצה לנצח ועוד להחזיר את יכולת ההרתעה של צה''ל כדבריך הדרך היחידה להלחם היא להפעיל את כל היתרונות שיש לך על מנת לסיים את המלחמה בבליץ מוחץ ובכל העוצמה והיתרון שיש לך כצבא. מה שאתם גורמים לצה''ל לעשות הינו להיות צפויים, איטיים, מסורסים, ולאבד את כל היתרון האמיתי שיש לנו כצבא חזק. כל יום שהסוף מתעכב גורם לנו כמו ארה''ב וכמו במלחמת של''ג לשקוע עמוק יותר ויותר לתוך הביצה של חוסר החלטיות והבנה של מעשיך במלחמה!!!
    אתה באמת מאמין שאנחנו העם שלך צריך לשלם את מחיר האימפוטנציה וליקוקי התחת שלך ושל חבריך???
    אני רוצה להגיד לך אישית שמבחינתי אתה כראש הממשלה שלי מהווה את האחראי לכישלון המבזה ולהעלמת כושר ההרתעה של צה''ל בפני כל העולם!!!
    אם יש בך מוסריות עליך לקום ולהודות בכישלונך ולפנות את מקומך למשהו נחוש וחפץ חיים יותר ממך, אפס!

    הגב לתגובה זו

    • אין לי דרך טובה יותר לומר את מה שכתבת

      אולמרט תקרא, 10/08/06 01:51

      אתה בטוח יכול להיות ראש ממשלה טוב יותר משמאלמרט

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תתעוררו -להדיח את אולמרט

    סילוק דחוף, 09/08/06 23:41

    אולמרט החליט להמשיך בהליכה איטית של החיילים ממבנה למבנה,תוך מלכודות קטלניות. זה עדיף לו על פיצוץ מבנים עם אש נפל''ים למשל,העיקר שלא ירגיז את העולם.
    לא יתכן שאדם כזה ינהיג את הלחימה. יש להחליפו באדם שאכפת לו חיי חיילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה שותקים לאולמרט שממלכד חיילים?

    זיהוי פשע, 09/08/06 23:34

    למה אין זעקה שאולמרט יפסיק לבלום את הצבא,ולא לאפשר לו להביא תוכניות לשיטוח אש מסיבי ועוצמתי. חיילים נכנסים למלכודות ואולמרט מרוצה,כי לא הרגזנו את העולם.
    איך המשפחות של החיילים שותקות,על הצורה שהקרב מתנהל?
    זה פשע נגד העם שלנו,כך לסכן חיי חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרץ אפס מאופס !!! (לך להסתדרות)

    אסף, 09/08/06 23:31

    פרץ אפס. דמגוג זול. צריך להתפטר. ניהול כושל של המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מופז לא יכול לכהן בעתיד בשום תפקיד בטחוני

    חיים, 09/08/06 23:27

    זה שר הבטחון שבתקופת כהונתו התחמש חיזבאלה כמו מפלצת ולא עשה מאומה. לצערי גם שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    HEZBALH MEN INVISIBAL (ל''ת)

    ARAD, 09/08/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הפגנה מול שגרירות רוסיה

    יגאל, 09/08/06 23:23

    שיקום גורם במדינה ויארגן הפגנה מול
    השגירות הרוסית על מכירת נשק לסוריה איראן וחיזבאלה.
    לא לוותר אנא שמישהו ירים את הכפפה. ונא לא לשכוח שהם גם בונים לאיראן את הכור הגעיני. עולם מגעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החרדים מבני ברק בחופשה עכשו

    הפליה, 09/08/06 23:16

    הרב שטיינמן מבני ברק אמר שאין לבטל את החופשה שהם לוקחים,תמיד,אחרי 9 באב,(חודש ימים חופשה)כי זו מסורת של שנים אצלם.
    הם קיבלו 290000 מליון מאולמרט,דרך יהדות התורה,לישיבות ולכוללים,והם מרוצים.

    הגב לתגובה זו

    • הם לפחות מתפללים עבור עם ישראל וחיליו (ל''ת)

      גדעון, 10/08/06 01:00

      הגב לתגובה זו

    • זאק''ה של החרדים

      שניידר, 10/08/06 20:19

      לפני שאתה יורה לתוך עמך אנא בדוק את ידיעותיך ואולי גם לך לבקר בצפון ובדרום ובכל חלקי הארץ מי מטפל בפצועים בחולים בנזקקים וכו'
      תרבה אהבה אל תרבה שנאת חינם

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    טירונים

    אחד מהעם, 09/08/06 22:35

    ביבי היה טירון-אכלנו אותה. ברק כנ''ל. היום כל הצמרת כולל רוה''מ ובודאי מנהיג הפועלים. כאן לא צריך לנאום ולקשקש ברשת. יש לעשות מעשה. לבנון=חיזבללה, השליט הוא נסרללה. לשטח בפצצות את כל אבל כל הערים והכפרים. לשרוף את כל החורשות לפני ששולחים את בני האישיים פנימה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למחוק את דרום לבנון כמו שידעת,יא חלוץ, את חבל עזה , עשרת אלפים מחלו (ל''ת)

    יחגאל כהן, 09/08/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • חבל ששוחררת מהמוסד , לדעתי הפסקת הטיפול הוקדמה . (ל''ת)

      סעדיה, 09/08/06 23:33

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''פני הדור כפני הכלב'' כנסו,כנסו

    מימי היהודית, 09/08/06 21:59

    שנתיים הצבא היה עסוק רק בדבר אחד: התאמת הגוון של הפסים של הדגל שעל הכובע לגוון מעורר האסוציציות האיומות של המדים, והצעידה בשלשות במסה אדירה - נהר שחור ומאיים שמטרתו אחת: לשבור כל התנגדות , אם נשארה כזו, בקרב ה''אוייב'' החדש'': מתנגדי ה''משימה הלאומית'' כדברי הרמטכ''ל הכי פוליטי שקם לנו מאז קום המדינה. עם התפאורה הצמודה: ''מירי רגב היא מותג'' ( מירי רגב על עצמה בכתבה מפרגנת מיד לאחר סיום המבצע הדגול ביותר בתולדות צה''ל), לרגע לא הפסיקו לפרגן לצמד-חמד על ה''מבצע המבריק''. עכשיו, כשהאויבים שלנו מבחוץ מזכירים לנו שאולי בכל זאת המתנחלים הם לא האויבים הכי גדולים שקמו לנו, ושלצה''ל יש עוד כמה משימות מלבד להופיע בתקשורת עם ליפסטיק אדום, ולחזור על המנטרה המטומטמת ''בנחישות ורגישות'', אופסס, זה קצת יותר מורכב. אז איך מחפים על המחדל של ''לא העלנו על דעתינו להתכונן למצב של מלחמה בצפון הארץ''? - מדיחים את האלוף! כמה פשוט וקל !! והכי חשוב - עוד נפגוש את הנחיש-רגיש הזה בכנסת בעוד מספר מועט מאד של שנים. ואם גם שם יפשל? לא נורא! ילך ''לעשות לביתו'' על-ידי הרצאות מטופשות ויקרות מאד באמריקה, והעם יצטרך לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך! (ל''ת)

      יהודיה, 09/08/06 22:18

      הגב לתגובה זו

      • גם אני איתך!! (ל''ת)

        jak, 09/08/06 23:18

        הגב לתגובה זו

      • גם אני איתך!! (ל''ת)

        jak, 09/08/06 23:18

        הגב לתגובה זו

    • צבא מתאמן בגירוש יהודים שכח שיש אוייב אמיתי (ל''ת)

      שמחכה בסיבוב, 09/08/06 22:21

      הגב לתגובה זו

    • לצערינו הישאלי התבלבל וסימן את אחיו כאויב (ל''ת)

      יגאל כהן, 09/08/06 22:45

      הגב לתגובה זו

    • ועכשו למחוק את דרום לבנון ולא לסכן את מיטב בנינו (ל''ת)

      יגאל כההן, 09/08/06 22:47

      הגב לתגובה זו

    • עם יהודים כאלו באמת לא צריך אויבים מחוץ

      יהודי אמיתי, 09/08/06 23:47

      מימי היקרה,

      למזלנו (וגם שלך) אין כמעט שום אויב מחוץ שיכניע אותנו , יש מעט מאד שמהוים איום משמעותי.
      אני אומר כמעט כי אם יש דבר שהוא באמת מסוכן לעם שלי (וגם לשלך) זה אנשים כמוך
      הסכנה חוץ מתגמדת אל מול הסכנה מבית.
      את מנסה לרמוז שהרמטכ''ל החליט על ביצוע מהלך ההינתקות ...נו באמת
      לזכותו יאמר שהוא הצליח לבצע את המשימה שאף גורם אחר לא רצה לקחת ומעבר לזה שלקח אותה על הצבא גם ביצע אותה באופן מושלם

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    עכשיו איפה חיל האויר שינקה את

    משהמ, 09/08/06 21:59

    הכפרים

    הגב לתגובה זו

    • ניקיון אוירי עושים ביום הראשון למלחמה

      חנה בן סיסו, 09/08/06 23:34

      היו צריכים לעשות זאת בעשרים וארבע השעות הראשונות למלחמה. היו צריכים למחוק את הכפרים מהאויר מעל פני האדמה. אי אפשר לנהל לוחמה עם רחמנות על (כביכול) אוכלוסיה אזרחית, שהחיזבאללה הם חלק אינטגרלי ממנה. במלחמה אי אפשר לערוך קרבות שנועדו לבדר את תושבי כדור הארץ. לוחמה כירורגית מתאימה למבצע צבאי אבל לא למלחמה. שיטת עבודה כושלת מביאה מספר גדול יותר של חיילים הרוגים בצידנוץ

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    למה לעזאזל יש שם עדיין בתים ???

    גרשון, 09/08/06 21:57

    אה שכחתי - הצבא שומר על בתי השיעים הנחמדים, שיהיה להם לאן לחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אהוד ברק אשם

    עם ישראל חי?, 09/08/06 21:20

    האשם הבלעדי להתדרדרות הנוראה הז!

    אז, כשחטפו לנו את שלושת החיילים הוא פחד להכנס, הוא פחד להפציץ.
    עכשיו אנו משלמים על הפחד הזה בריבית דה ריבית.

    מה קורה?!
    אלוהים
    אנא

    שהשקט ישוב לפה במהרה

    הגב לתגובה זו

    • גם שרון והפרסי מופז (ל''ת)

      איתן, 09/08/06 21:30

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה כל כך הרבה קיבוצניקים נהרגים (ל''ת)

    יוסף, 09/08/06 21:16

    הגב לתגובה זו

    • כי הם ביחידות קרביות. מה? זה מפתיע אותך? (ל''ת)

      דרומה, 09/08/06 21:42

      הגב לתגובה זו

      • למה כל כל כך הרבה חיילים רוסים נהרגים

        שושנה, 09/08/06 23:37

        ולמה כל כך הרבה אנשים מההתישבות העובדת?

        הגב לתגובה זו

      • למה כל כל כך הרבה חיילים רוסים נהרגים

        שושנה, 09/08/06 23:37

        ולמה כל כך הרבה אנשים מההתישבות העובדת?

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    להכניס עורבים !!

    רמי, 09/08/06 21:13

    רק עורב יודעים להלחם מול נ''ט.
    טנקים וחי''ר רק מטרות בשבילם .
    שמישהו יתעורר !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל דבר יש מחיר. רוצים את ''הצבא המוסרי ביותר בעולם''?

    מוכנים לשלם?..., 09/08/06 21:09

    המחיר הוא הרוגים מיותרים...תבוסות מיותרות...

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים

      jak, 09/08/06 21:16

      אני מעדיף את הצבא האכזרי בעולם
      בלי הרוגים
      גם על משהו באמצע הייתי מתפשר

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הממשלה דואגח לאזרחי האויב ומפקירה את חיילינו!

    די ל''מוסריות''!, 09/08/06 20:51

    די ל''מוסריות''!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    save life smart

    sam, 09/08/06 20:48

    please army set in fire any place before getting in

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שלמנו היום מחיד כבד מאוד . וחבל , חבל

    אבו יסמין, 09/08/06 20:44

    מאוד , היה יכול להגמר אחרת אם היו מפציצי מהאויר ללא עשיית חשבון וחשש פן מה יגידו .

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו זו רק ההתחלה (ל''ת)

      בנפול איבך, 10/08/06 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אידיוטים שבחרו אידיוטים לשלטון

    Avi Ecuador, 09/08/06 20:40

    ואידיוטים שמינו פוליטיקאים לצבא שמחושק היום.
    לך תעשה שלום, סליחה, מלחמה ועוד עם מי שלא יודע איך.

    הגב לתגובה זו

    • הם חשבו שזאת תוכנית ריאלטי ''מנהיג נולד'' (ל''ת)

      fox, 09/08/06 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    להדיח את אולמרט, פרץ וחלוץ: הם יודעים רק להפסיד... (ל''ת)

    אבא זקן, 09/08/06 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Stop the war now! (ל''ת)

    Uri Weiss, 09/08/06 20:34

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה? '' שלום'' מדומה נוסף ? (ל''ת)

      א, 09/08/06 20:48

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הממשלה מקריבה את בנינו כדי לחסוך בחיי אזרחי האויב! (ל''ת)

    אמא, 09/08/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מדוע הדיווח על הרוגי חיזבאלה משני ומצומצם (ל''ת)

    הרי נהרגו אתמול, 09/08/06 18:50

    הגב לתגובה זו

    • ומדוע לא דיווחו עדיין על שבעת חיילי צהל ההרוגים (ל''ת)

      תקשורת מגויסת, 09/08/06 19:45

      הגב לתגובה זו

      • כי כבר יש הרבה יותר (ל''ת)

        דניאל, 09/08/06 20:06

        הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

      • כי כבר יש הרבה יותר (ל''ת)

        דניאל, 09/08/06 20:06

        הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

        • CNN מדווחים על 7 הרוגים

          ארליך, 09/08/06 23:31

          למה לא מספרים כמה הרוגים יש ? ? ? למישהו יש מושג ? ? ?

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    להכין תוכנית לכיבוש ביירות

    משה, 09/08/06 17:14

    רק כך ננצח.
    לכבוש את ביירות ואם היתר נסתדר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מהאוויר מהאוויר.... אבל אי אפשר מהאוויר

    מישהו, 09/08/06 16:52

    נכון, גם אני תומך בטקטיקת ''גרוזני'' של רוסיה.
    מפציצים כפר/עיר ואז נכנסים....
    אבל נכנסים, רגלית, לצערי אין מנוס מזה,
    במיוחד שאלו בנו להם בונקרים ובזמן הפצצות יושבים ונחים.

    רבותי, זה לא משמח, אך אין מנוס מכניסה רגלית או פצצת אטום.........

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אילן, 09/08/06 18:47

      ניתן לכתר את הכפר ולהפגיז אותו עד שיימאס להם
      או ניתן להפציץ אותו מהאויר.
      לשתי הפעולות האל ויש תוצאות חיוביות תוך רבע שעה מקסימום
      ואפשר להמשיך לכפר הבא שם כבר יברחו לבד!
      אחרי זה ניתן להיכנס רגלית לפעמים אתה יודע
      נשארים קופסאות חומוס חמוצים ופיתות.

      הגב לתגובה זו

      • שיימאס על מי ?

        מישהו, 09/08/06 20:50

        האזרחים אולי, לא לוחמי חיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

      • שיימאס על מי ?

        מישהו, 09/08/06 20:50

        האזרחים אולי, לא לוחמי חיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

        • שיצאו האזרחים גם טוב

          אילן, 09/08/06 21:11

          להכריז על הכפר שטח צבאי ולהוריד
          אותו לגובה 20 סנטימטר.

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    רציתם שר בטחון ''חברתי''? קיבלתם כישלון צבאי

    חיים, 09/08/06 16:47

    עמיר פרץ - תתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להחילף את הרמטכ''ל ''המוכשר'' בוותיקי פלוגה 12 (ל''ת)

    12 של גולני, 09/08/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוד יום קשה ועצוב (ל''ת)

    שי, 09/08/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    25 צודק

    צפוני, 09/08/06 16:38

    קל מאוד לדבר על זה שצריך למחוק כפרים. אבל יש לכם טעות חמורה.....בארץ לא נותנים לערבים שטחים להתפתח בלבנון יש להם בשפע.......שאומרים כפר לא מתכוונים ל''כפר הדרדסים''. מחיקה של כפרים יביא אותנו כבר למצב של רצח עם (לפחות כך יגידו הלבנונים)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    די למלחמה הארורה! די להשקות את אדמת לבנון בדם בנינו!

    סבא גאה, 09/08/06 16:28

    פתרון מדיני עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • יש צדק - עם אולמרט הכישלון וודאי הוא יטעה בכל מקום אפשרי (ל''ת)

      אולמרט=כישלון, 09/08/06 16:56

      הגב לתגובה זו

    • איזה פתרון מדיני יש על השולחן

      א, 09/08/06 16:57

      כזה שיבטיח שבאמת יהיה פה שלום
      ולא שלום ''מדומה'' בו יתחזק אויבנו ?

      מה יבטיח לנו החזרת השבויים ופירוק האויב מנשקו או אי חימושו בעתיד ?

      הגב לתגובה זו

    • סבא יקר, הנף תחתונים לבנים וצעד לגבול

      שמעון שדה, 09/08/06 16:59

      אתה רשאי לחפש אנשי חיזבאללה ולהכנע להם. אני גם מניח שלא נשמע ממך יותר כי החיזבאללה מאד אוהב פתרון מדיני. ביחוד עם פתה, חומוס וקצת חריף ליד זה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה לא ממש שם נלחם בחזית עכשיו (ל''ת)

        שופך דם אחרים, 09/08/06 19:46

        הגב לתגובה זו

      • גם אתה לא ממש שם נלחם בחזית עכשיו (ל''ת)

        שופך דם אחרים, 09/08/06 19:46

        הגב לתגובה זו

    • ה''פתרון המדיני'' שלכם, עולה ביותר הרוגים מהמלחמה... (ל''ת)

      די להסתה!, 09/08/06 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    די עם הפטפטת !! לא יכול יותר עם הדיווחים הפרטנים שלכם!! (ל''ת)

    וול, 09/08/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האמריקנים טיפלו באיבו ג''ימה עם יורי אש {לביורים} ונגמר הסיפור,,, (ל''ת)

    צנחן ותיק, 09/08/06 16:22

    הגב לתגובה זו

    • ועם אלפי חיילים הרוגים

      שונא סושי, 09/08/06 16:53

      ונגמר הסיפור

      הגב לתגובה זו

      • אלפי חיילים הרוגים לפני שהשתמשו בשיטה...

        אני, 09/08/06 19:31

        זה בדיוק מה שקורה אצלנו

        הגב לתגובה זו

      • אלפי חיילים הרוגים לפני שהשתמשו בשיטה...

        אני, 09/08/06 19:31

        זה בדיוק מה שקורה אצלנו

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם לא ''חוליות'' הם צבא לכל דבר - הסבר:

    זיו, 09/08/06 16:21

    כשאנחנו מתארים אותם כחוליות, או טיהור קיני מחבלים, אנחנו מפחיתים מערכם וגורמים לנו לשאול - למה המלחמה כל כך קשה ולמה יש לנו אבידות. הציבור לא מבין, לא מקבל ולא משלים עם כך. לכן יש להודות כי בפועל מדובר בחיילי אויב מיומנים ביותר ומצויידים היטב

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך להיות ''הנה אנו באים!'' ולא ''אופס סליחה, אופס, אופס, סליחה''!!! (ל''ת)

    מתי, 09/08/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ציטוט של צחי הנגבי שבעד כיבוש עד הליטני

    ע, 09/08/06 16:18

    בתוך כמה שבועות שנגמור להשתלט על כל השטח מדרום לליטני
    תושבי חיפה וכו יהיו לא בטווח הקטיושות
    אצבע הגליל, נהריה וכרמיאל ימשיכו ליהיות בטווח

    הוא כמובן שכח להכניס את מאות ההרוגים שיהיו לנו

    השאלה לכל התומכים - זה נראה לכם כדאי
    אתם תרגישו שנצחנו - אני בטוח שאחרי חודש תרצו להגיע עד בירות וכן הלאה

    לא עדיף הפסקת אש עכשיו - כמות החיילים ההרוגים תקטן בהרבה (ברור שיהיו פה ושם חילופי אש בתוך שטח לבנון אבל לא כמו היום) ולא יהיו קטיושות

    הגב לתגובה זו

    • חפש את הסרט הלבן מהבריחה מעזה

      שמעון שדה, 09/08/06 17:01

      ושים אותו על המכונית שלך.
      כך לפחות נוכל לזהות את כל הרוצים להכנע לחיזבאללה ונוכל לשלוח את כולכם לשם לנהל מו''מ על כניעה.
      אני מניח שזה יהיה מסע בכיוון אחד

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מספיק לסכן חיילים!

    EFIM, 09/08/06 16:14

    ברור שמשכו אותנו למלכודת. ברור שלא היו מוכנים.
    דעת רוב -להפציץ בלי הרף חיזבללה , כי זו הדרך להילחם עם מתורפים המתאבדים.!
    תחשבו על בנים שלנו!-

    הגב לתגובה זו

    • צריך לשנות את שיטת הלחימה-הורדת הכפר כולו תחילה (ל''ת)

      שרית, 09/08/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הילדים של אולמרט בחו''ל,והוא שולח אחרים למלחמה,,,העיפו אותו היום (ל''ת)

    הפלמחניק, 09/08/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נצחנו.............

    ציקו, 09/08/06 16:05

    חברה, לפי כל מה שאני קורה יש הסכמה כללית כי צהל לא נצח , אמנם לא הפסיד אבל לא הבסנו את חיזבאלה .
    כמו כן יש הסכמה כללית שמתגבת והיא - הממשלה אשמה בכשלון הצבאי בגלל הססנותו , גמגומו , חוסר ניסיון ויתר התערבות בצעדים צבאים של אנשים שלא מבינים (בפרט בקבינת המדיני)
    יש הסכמה - כי שלושת המובילים :
    אולמרט , פרץ , הרמטכ''ל (לגבי הרמטכל אולי זה פחות רלונטי) כי יש להחליפם . הם נכשלו ובגדול!!!!!!!!!!!!!!!!

    מי שאומר שאני טועה כדאי שיקרא את מקבץ התגובות!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה נדמה

      אזרח, 09/08/06 16:13

      לי שכל מקבץ התגובות בא מאותם 2 3 אנשים שביבי (הקמצן) משלם להם

      הגב לתגובה זו

      • באמת נראה לך שביבי משלם פה לאנשים להגיב?

        אתה לפחות מאמין, 09/08/06 16:45

        תגיד לי? עד כמה אתה דפוק? עד כמה? באמת נראה לך שביבי נתניהו משלם פה לאנשים להגיב? אני פשוט רוצה לדעת עד כמה אתה מנותק ועד כמה אתה משלה את עצמך בקשר למציאות ובקשר לאכזבה העצומה שיש בעם מהתפקוד של הממשלה...

        הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

      • באמת נראה לך שביבי משלם פה לאנשים להגיב?

        אתה לפחות מאמין, 09/08/06 16:45

        תגיד לי? עד כמה אתה דפוק? עד כמה? באמת נראה לך שביבי נתניהו משלם פה לאנשים להגיב? אני פשוט רוצה לדעת עד כמה אתה מנותק ועד כמה אתה משלה את עצמך בקשר למציאות ובקשר לאכזבה העצומה שיש בעם מהתפקוד של הממשלה...

        הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

        • שכירי הטוקבקים של ''קדימה'' המסריחה עדיין פעילים לצערי

          הפתעה מסריחה, 09/08/06 23:14

          האם בשביל כמה אגורות אתם מוכנים למות ולשלוח כולנו למות
          כי זה לאן שמובילה המפלגה הארורה קדימה.....

          הגב לתגובה זו

      • למה נדמה...

        ציקו, 09/08/06 16:49

        לא ידעתי על קיום הרעיון הזה ,
        עד שכתבת אותו.
        כדאי שתשמע את החדשות , ואת הראויונות בשידורים שונים ולשמוע מה אומרים אנשים עם ניסיון צבאי בפרט
        אלופים לשעבר....

        הגב לתגובה זו

      • למה נדמה...

        ציקו, 09/08/06 16:49

        לא ידעתי על קיום הרעיון הזה ,
        עד שכתבת אותו.
        כדאי שתשמע את החדשות , ואת הראויונות בשידורים שונים ולשמוע מה אומרים אנשים עם ניסיון צבאי בפרט
        אלופים לשעבר....

        הגב לתגובה זו

    • בגדול, אשם עיקרי, הוא הבוחר של איכפט לו

      בוריס ד, 09/08/06 16:23

      עובדים עלינו, ואנחנו מסכימים ומצביעים עבור אותם מושחתים.

      גם את הקודמיו שהיה להם נביון, -אשמים יותר.

      הגב לתגובה זו

    • מאז שאולמרט הזכיר את ''ההתכנסות''

      אחד, 09/08/06 17:10

      עלה מספר האנשים שטוענים כי הממשל כשל במלחמה. מוזר........

      א.טוקבקיט זה אחד הדברים הלא מייצגים שיש
      ב.אין פה ניצחון. יש השגים ולא מעטים.
      ג.גם אני חושב שהממשלה לא משהו בניהול המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפי התמונות הולכים להכין מגרש כד''ר בכפר (ל''ת)

    סופסופ, 09/08/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה הם עושים שם חבל על הילדים

    ליאור, 09/08/06 16:00

    מה זה שולחים את החיילים כמו ברווזים ככה ???
    למה לא נכנסים עם כל הנשק הכבד למה שומרים אותו לא חבל על המשפחות של החללים זה ביזיון תאמינו לי אין שם כפר אחד עם אזרחים . צהל מחלק כרוזים למחבלים ??? זה אפסורד.
    אל אלוף הפיקוד : תוציא את החיילים למשך 5 שעות ובאותן שעות להשתמש בטילים כבדים להרוס את כל הכפר .
    עדיף להרוס את הכפר עד יסוד ככה שלא ישארו מחבלים ואחר כך לעזור לממשלת לבנון לבנות את הדרום ואת הצפון שלנו יחד
    בבקשה אלוהים עשה שמישהו ישמע בפיקוד ויחליט לעשות סופסוף משהו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המוסג ''כפר'' מטעה מאוד, מדובר על אלפי בתים

    אחמד, 09/08/06 15:59

    בגודל של העיר מודיעין רק בלי טיח בחוץ. כך שלהגיד כפר זה לא ממש מדויק.

    הגב לתגובה זו

    • שיהיה מטרופולין רבתי- למחוק (ל''ת)

      משה חכים, 09/08/06 16:11

      הגב לתגובה זו

    • כפר, עיר, מדינה, יותר חשובים חיינו!!! (ל''ת)

      חפצת חיים, 09/08/06 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לחייב הממשלה להגן על החיילים באמצעות פיצוץ בתי הכפר העויין בלאנס! (ל''ת)

    ירון.ק, 09/08/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכח לא מועיל אולי נפעיל את השכל !! (ל''ת)

    רבין, 09/08/06 15:55

    הגב לתגובה זו

    • הוגן

      ערבי נאמן, 09/08/06 16:04

      רבין אתה צודק , השאלה אם יש שכל ?

      הגב לתגובה זו

    • אני לא למדנו מהיסטוריה שבכוח לא תמיד משיגים מטרות (ל''ת)

      אורי, 09/08/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    רזי ברקאי קורא להטיל מס על מרכז-דרום (ל''ת)

    רשת ב' היום, 09/08/06 15:53

    הגב לתגובה זו

    • במה אשמים תושבי הדרום?

      שחר, 09/08/06 16:53

      אם מחפשים סידור צודק, צריך להטיל מס על תומכי הנסיגה מלבנון (רזי, כרמלה ושלי - תכינו את הארנקים).

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שחברי הקבינט ישלחו את הילדים שלהם ללבנון (ל''ת)

    חנה, 09/08/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה לא מורידים את כל בתי הכפר - למה מחכים שיירו עלינו מהבתים? (ל''ת)

    ירון.ק, 09/08/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ ''מי הנופלים בעד הבאים ובעד בעד הבאים?'' (ל''ת)

    קורן, 09/08/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    משהו מסריח פה

    דנידין, 09/08/06 15:50

    פשוט לא מבין איך כ-30 יום לא מצליחים להחריב ולשטח את הכפרים האלה.משהו מסריח פה.לא יתכן שחיילים יהרגו כל יום בגלל שהמיזבלה נמצא בתוך הכפרים.שהמוח היהודי ימציא לנו פטנטים שיגרמו למיזבלונים להוציא את האף החוצה ולנשום אויר.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא בלבנון...אולי כבר היית מנצח לנו את המלחמה.... (ל''ת)

      השביעיה, 09/08/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חברה', כואב לי. אריק תתעורר !!!!!!!!!!!

    תושב חיפה, 09/08/06 15:50

    כואב לי לראות איך אנחנו נראים.
    תיזכרו, איך אולמרט, עם התרגילים הפוליטיים המלוכלכים, זרק את משרד הביטחון כמו זבל ''על פרץ עמיר'' . ''מארגן ההפגנות והשבתת משק'' הפך בין לילה לשר הבטחון. תוסיפו לכך את הטייס במטכ''ל ויוצא צוות מנצח:
    ראש הממשלה אזרח, שר הביטחון אזרח ''לא חכם במיוחד'' ורמטכ''ל - חייל הצווארון הכחול (ערבים בשבילו נראים קטנים מהמטוס). ועכשיו מצאו להם שעיר לעזאזל.

    תאמינו לי נסראללה ראה זאת ואנחנו לא. הם יותר פיקחים.
    אריק תתעורר !!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה כבר מבין בבטחון ומדיניות?!

      מי מת והפך אותך, 09/08/06 16:03

      אם אתה כל כך גיבור ברעיונות מה אתה עושה מאחורי המחשב בבית???
      למה אתה לא בירושלים יועץ לממשלה או בלבנון נלחם???

      חכם בלילה......

      הגב לתגובה זו

    • את אריק שרון אתה רוצה עכשיו?????

      יהודיה, 09/08/06 23:50

      באמת לא הבנת שהמדיניות הכושלת שלו הביאה לכל זה. במקום להתמודד עם האוייב בצפון, הוא החליט לגרש יהודים מביתם. הוא הביא לכך שהמדינה תראה כמו רכיכה עלובה, או כמו שנסראללה טען- קורי עכביש. הטפשות שבמהלכיו הובילה גם לשלטון החמאס ולהבנה של אוייבנו שהם יותר חזקים ויכולים להשמיד מדינה שלא מאמינה בזכותה על הארץ. אז נכון שאולמרט רע ונכון שהרמטכל נוראי אבל שרון הוא ממש לא הפתרון. צריך פה מהפכה. צריך משהו נורמאלי...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איפה הגנרל שיניח את הדרגות ??

    משה חכים, 09/08/06 15:48

    הממשלה מחרבנת את המלחמה והדרג הצבאי שותק.
    מתי כבר נזכה לאלוף האמיץ שלא יסכים להמשיך עם הקרקס הזה ויגיד לממשלה אם אתם רוצים להמשיך תמשיכו בלעדי אני לא מוכן לקחת אחריות על הבזיון הזה??

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''דן באפשרות שאולי תהיה אפשרות

    נ, 09/08/06 15:48

    לאופציה להרחבת המבצע מבחינה תאורטית, אם אולי לא תהיה התקדמות מדינית, אך עכשיו יש הצעה מעניינת מלבנון, אז נדון באופציה לדון באופציה יותר מאוחר'' לא הבנתי מה הטיעונים נ ג ד הרחבת המבצע - אה, שכחתי, זה לא מוסרי לכבוש את לבנון כי עליזה שמאלנית ולכן יש לנהוג באיפוק עד העליית מדרגה הבאה - ואם הם יעיזו לעלות מדרגה, אז בכלל החיזבאלה בצרות כי אז ידונו באפשרות להרחבת המבצע ויחליטו שיש אפשרות אך שאין לנו כל כוונה לכבוש כי לא רוצים להסתבך בלבנון. הסיבוך באדמת ישראל, לעומת זאת, זה בסדר''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה הבדל בין אולמרט לקפלינסקי?

    גולני שלי, 09/08/06 15:43

    התשובה:
    הבן של אולמרט השתמט מהצבא וחי בצרפת.
    הבן של קפלינסקי בסיירת גולני נלחם בלבנון.

    זה אומר הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סדר יום חדש צריך בלחימה הריסת הכפרים !!!!

    ש.לוין, 09/08/06 15:41

    כל כפר ממנו פועלים החיזבאללה בעקשנות יש לפוצץ את הבתים בשיטטיות. ולא לתת לחיינו להיות במטווח ברווזים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צה''ל אובד עצות ומאבד חיילים בקצב....... (ל''ת)

    עמית, 09/08/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מנהיגים...

    ציקו, 09/08/06 15:34

    נכון שלא דומה , כי קבינט המדיני מוביל את ההחלטות , ורוב ההחלטות מתברר היום בדיעבד שהן שגויות.
    מדוע על כל צעד יש לערב את הקבינט המדיני. מה הם מבינים בנושא צבאי.
    איך זה שכל האלופים לשעבר , ממש כולם , אומרים שהשהיה והגמגום של הקבינט המדיני הוביל לאי ההצלחה של צהל. איך זה שכל האלופים לשעבר ועכשיו צדדו ומצודדים במלחמה קרקעית , שיכלה להגמר כמו ב 82.
    כל אלה שהם חכמים , וסותמים לנו את הפה , .... אז גם אתם לא מבינים , נכון גם אני , אבל כשאני שומע את כל בכירי הצבא באותה דעה , שהיה צריך להבקיע את לבנון בכוח קרקעי , כשכולם אומרים שהיה אפשר לעשות זאת כמו ב 82 וטוב יותר , אז אני כן חושב שהם צודקים. הם מבינים והם בעלי ניסיון. כל אלה שחושבים שהם מבינים כדאי שישתקו. כי אכן צריך ניסיון וראיה צבאית מה שאין לא לעמיר פרץ , לא לאולמרט , לא לשרת החוץ , לא לרמון , ולא .... לא לאף מדינאי.
    למה לא עשו כמו בגין - נתן את ההחלטות לדרג הצבאי.
    כל ההססנות הזו של אולמרט , פרץ,...
    גרמה לכך שנראה כפי שאנחנו נראים היום.
    ארה''ב , יצאה במאמר כיצד ישראל , עם הצבא החזק ביותר לא מצליח להכניע ארגון כזה.
    הם שואלים שאלות ואומרים אולי המלך ערום....
    לדעתי (בהסתמך על דעות של בכירי צבא ) היו מספר טעויות :
    1) אולמרט ופרץ חסרי ניסיון צבאי מוחלט . קשה לתת החלטות כה קשות בנושאים כה עדינים כאשר אין לך ראיה רחבה , ולא חשוב כמה יועצים יש לך. זה כמו לתת חוות דעה לגבי ניתוח כשאתה לא מבין ברפואה
    2)מנהיגים , מחליטים . וצריכים להחליט נכון. אחרת הם לא מנהיגים.
    הססנות , חוסר החלטיות , היא גם תכונה של כל אחד מהעם.
    החלטות , עכשיו ומיד הן החלטות של מנהיגים. אם ההחלטות לא נכונות , המנהיגים עפים.
    עד עכשיו (במשך חודש) אולמרט בפרט הפגין הססנות.
    זוכרים בעזה אחרי החטיפה , צהל היה מוכן להכנס , ואז אולמרט הסס.
    אין לי משהו נגד אולמרט - אבל במבחן המעשי הוא נכשל, בפרט פליטת הפה האיומה לגבי ההתכנסות (שלדעתי , יש לבחון אותה....אבל עיתוי האמירה הוא אומלל).
    מנהיגים לא טועים !!!! בגלל זה הם מנהיגים. ואם טועים - תלכו הביתה , תנו לאנשים יותר מוכשרים ובעלי שיעור קומה להנהיג.
    3)חוסר התחשבות בדעות של בכירי צבא לשעבר והיום לגבי הצעדים שהיו אמורים לעשות.
    4)יותר מידי התחשבות ''ברמה המוסרית'' . מספיק , במלחמה השיקול הזה נכון , אבל לא מכריע וכמובן לא המוביל.
    5)יותר מידי הצהרות ונאומים של בכירי הממשלה כאשר חלק מהדברים כבר לא כל כך אמין.
    פעם היה הפוך - הערבים דברו הרבה ואנחנו עשינו יותר , היום זה מתחיל להתאזן.
    6)החלטות קשות בעבר בפרט קיצוץ הבטחון , ימי מילואים , אורך שרות חובה.....כל ההחלטות האלה נבעו מהקוספציה כי לא יהיו יותר מלחמות אלא טיפול בארגון טרור מקומי קטן..
    7)טעויות של ממשלות קודמות בראשותו של שרון וברק.
    בפרט ניהול החלפת שבויים תמורת שלשת גופות צהל וטנבאאום.


    כם כל זה לדעתי יש את הצבא החזק הטוב בעולם (זה מה שאומרים שוב בכירי הצבא ) , אני מקווה שהקבינט המדיני יסיר את עצמו לחוטין בשיקולים הצבאים , ויתן זאת לצבא להחליט איך , מתי , עד איפה....

    נכון המחיר קשה , אבל טוב עכשיו משואה עתידית


    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא חבל? נמאס כבר לכתוב תורידו את הבתים. פיקוד צפון אטום! (ל''ת)

    אריק, 09/08/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האמת שלא מספרים

    אזרח מודאג, 09/08/06 15:26

    איזה הצלחות גדולות לחימה קשה. קרבות עזים. ורק 4 הרוגים למחבלים האם 4 מחבלים נהלו קרבות עזים או מה שלא אומרים לנו זה שכל השאר לא נפגעו והם ימשיכו לנהל קרבות עזים גם מחר

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואיפה החיילים החרדים? למה הם בבית?

    למה לא מגייסים, 09/08/06 15:22

    חייבים לגייס את החרדים! לא ייתכן שחלק כל כך גדול באוכלוסיה לא תורם כלום למדינה ובניו יושבים בשלווה ולומדים בזמן שילדינו נהרגים!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה התל אביבים....?

      בקפה כזה כאילו?, 09/08/06 15:40

      בנתיים קיבוצניקים, מושבניקים יוצאי עיירות פיתוח ,ומתנחלים דתיים חרפו את נפשם
      לא שאני מאחל אבל לא שמעתי על מישהו שנפל מאיזור ה''בועה''
      אז קודם תסיר קורה מבין עינך או קשוט עצמך לפני שתקשוט אחרים.
      חרדים מתפללים וזה לא פחות חשוב


      הגב לתגובה זו

      • איפה החרדים?? למה הם לא מתגייסים?

        למה????, 09/08/06 15:53

        התפילות שלהם לא עוזרות למאה משפחות הרוסות של חללים.

        איפה החרדים? איך הם לא מתביישים להיות שייכים למדינה מבלי לתרום שום דבר??

        הגב לתגובה זו

      • איפה החרדים?? למה הם לא מתגייסים?

        למה????, 09/08/06 15:53

        התפילות שלהם לא עוזרות למאה משפחות הרוסות של חללים.

        איפה החרדים? איך הם לא מתביישים להיות שייכים למדינה מבלי לתרום שום דבר??

        הגב לתגובה זו

      • ואתה מתקתק על המקלדת מבינת ג'בייל? (ל''ת)

        דני, 09/08/06 20:46

        הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

      • ואתה מתקתק על המקלדת מבינת ג'בייל? (ל''ת)

        דני, 09/08/06 20:46

        הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

        • תגובה תותחית (ל''ת)

          אני, 09/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

    • באותה הזדמנות אפשר להתחיל לגייס בת''א (ל''ת)

      משה חכים, 09/08/06 15:50

      הגב לתגובה זו

    • הם בהשקעות בורסה 2 מיליארד ש''ח מאולמרט (ל''ת)

      יחד עם י.התורה, 09/08/06 15:56

      הגב לתגובה זו

    • חשיבה יצירתית אבל רצוי שנתנחל קודם בקרית שמונה (ל''ת)

      חיפאית, 09/08/06 16:10

      הגב לתגובה זו

    • ואיפה הבנים של אולמרט ? (ל''ת)

      דנה, 09/08/06 16:15

      הגב לתגובה זו

    • לא צריכים אותם

      חילוני טהור, 09/08/06 16:24

      זו טעות לומר שאנחנו צריכים את החרדים. הם רק יהרסו (במחשבה שנייה זה דווקא טוב........).

      הגב לתגובה זו

    • הם לומדים בישיבה ביחד עם ילדי אולמרט (ל''ת)

      מה הבעיה, 09/08/06 16:31

      הגב לתגובה זו

    • מישהו ראה לאחרונה חיילים מת''א

      רמא''ג, 09/08/06 19:34

      רמת השרון, הרצליה פיתוח ?

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך!!!

        אחות שכולה, 09/08/06 21:23

        ביקור קצר בבתי-העלמין הצבאיים יתן לך את התשובה.

        הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך!!!

        אחות שכולה, 09/08/06 21:23

        ביקור קצר בבתי-העלמין הצבאיים יתן לך את התשובה.

        הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

        • יחסית לגודלה, תל אביב כמעט לא מיוצגת כיום בקרבי.

          אייל, 09/08/06 22:34

          ואני אומר זאת מהיכרות אישית עם מחזורי הגיוס האחרונים.
          (אני באחד מהם)

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    תתנו לחיילים שלנו גם נ''ט ! (ל''ת)

    אלי, 09/08/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צה''ל עדיין שבוי בקונספט של אינתיפאדה -לא ברור מה מונע ממנו לשטח

    כפרים עד אבק!??, 09/08/06 15:10

    די ללשבי''ה הזאת. למחוק את הכפרים הארורים האלו, הרי הם מפונים מ''אזרחים תמימים''

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל שבוי בידי הדרג המדיני

      משה חכים, 09/08/06 15:54

      מיום א למלחמה הצבא רצה לפעול חזק ולעומק. אלוף אדם רצה לשטח את בינת גבל ובקשתו נדחתה. הוא היה על סף הגשת התפטרות אך לבסוף חזר בו.
      בקיצור החיילים במוטיבציית שיא המפקדים יודעים מה לעשות העורף תומך מאחור ורק אולמרט-ליבני-פרץ מחרבנים את העסק.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    החיזבאללה יורה טלים על הטנקים ועל הבתים שם נמצאים החיילים

    יורם גלבוע, 09/08/06 15:08

    ומפקד זרועות היבשה אמר אמש בטלויזיה שאנחנו לא הורסים בתים מטעמי אתיקה ותורת לחימה..

    הגב לתגובה זו

    • לסכן את חיילינו ואזרחינו כדי להתחשב

      שאול, 09/08/06 15:58

      בערבים - זה מוסרי? מה זה העיוות הזה? יש להעמיד לדין את הפושעים שדמם על ידם שמכוונים לכזו מדיניות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להתנחל בדרום לבנון. זה העונש היחיד שנסראללה מבין. הטרנספר כבר נעשה!

    דרום לבנון, 09/08/06 15:06

    דרום לבנון היא חלק מארץ ישראל ההיסטורית והיא נחלת שבט זבולון ונפתלי.

    הגב לתגובה זו

    • מי יהיה מוכן לגור שם? (חוץ מנוער הגבעות) (ל''ת)

      יהיה לכם, 09/08/06 15:14

      הגב לתגובה זו

      • דווקא נוער הגבעות ידעו לטפל בלבנונים במו שצריך. (ל''ת)

        לכסח ללבנונים, 09/08/06 15:40

        הגב לתגובה זו

      • דווקא נוער הגבעות ידעו לטפל בלבנונים במו שצריך. (ל''ת)

        לכסח ללבנונים, 09/08/06 15:40

        הגב לתגובה זו

      • 200,000 פלאשמורה יהיו מוכנים להתנחל שם (ל''ת)

        משה חכים, 09/08/06 15:56

        הגב לתגובה זו

      • 200,000 פלאשמורה יהיו מוכנים להתנחל שם (ל''ת)

        משה חכים, 09/08/06 15:56

        הגב לתגובה זו

      • צריך לשכן שם את תומכי הנסיגה מלבנון

        עונש חינוכי, 09/08/06 16:56

        אולי בפעם הבאה הם יחשבו טוב יותר לפני שהם יעשו את ניסויי השלום שלהם בבני-אדם

        הגב לתגובה זו

      • צריך לשכן שם את תומכי הנסיגה מלבנון

        עונש חינוכי, 09/08/06 16:56

        אולי בפעם הבאה הם יחשבו טוב יותר לפני שהם יעשו את ניסויי השלום שלהם בבני-אדם

        הגב לתגובה זו

    • כבר היו ישובים עבריים שם בשנות ה-20. גירשו אותם, כרגיל. (ל''ת)

      זכרון קולקטיבי, 09/08/06 15:40

      הגב לתגובה זו

    • דרום לבנון- אחלה מקום

      צפוני, 09/08/06 16:19

      נוף יפיפה, וכמו בארץ.....גם שם יש ערבים בכל מקום

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין. ושנסראללה יאכל את הכובע. (ל''ת)

      עופר, 09/08/06 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לשטח כל כפר טרם כניסה- אין חוקים במלחמה (ל''ת)

    לימון, 09/08/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה מחלקים בכפר הזה?

    ירדנה, 09/08/06 14:59

    בעצם מדוע הוא קיים עדיין בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יא חראאאאאאאאאאם ...

    ערבי, 09/08/06 14:58

    אני מרחם עליכם !!!
    :-D

    הגב לתגובה זו

    • בחי/זבל-ה להילחם רק מהאוויר.חבל על כוחות היבשתיים שנהרגים.יציאת עזה (ל''ת)

      לוותה בקאסמים,, 09/08/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • תרחם על עצמך. יש לך הרבה סיבות למה (ל''ת)

      טל, 09/08/06 16:55

      הגב לתגובה זו

    • תרחם על עצמך שאתה פה ולא עם נסראללה (ל''ת)

      טינקרבל, 10/08/06 00:34

      הגב לתגובה זו