• 89.

    צריך לקרוא את המאמרים של פייגלין אחרי חודש. ולראות עד כמה הוא צדק (ל''ת)

    לא יאמן, 24/09/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אתה מנסה להנחיל פחד בכדי שיווצר לך קהל מאמינים ? (ל''ת)

    מ ארז, 17/08/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין מקום לאופטימיות

    איציק, 16/08/06 12:39

    אני רוצה להבהיר למשה שהמלחמה לא חסכה את מלחמת האחים אלא רק דחתה אותה. אנחנו צרכים להתכונן למלחמה הזו ע''י אגירת נשק ובנית ''שמורות טבע''.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מפחיד, אבל אסור לפחד, אחרת נאכל אותה!

    יודה אורפלי, 11/08/06 21:38

    העם היהודי כולו בסכנה קיומית!
    לא בוררים באמצעים! צריך לכסח בכל הכוח ולהשמיד את הרשע המוסלמי!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמה נכון.

    אלוהים, 11/08/06 15:18

    חברים ואחים יקרים
    אני מבקשת מכם דבר אחד-
    כשיבוא יומכם להתייצב בקלפי ולבחור ממשלה לעם היהודי בארץ ישראל -
    אנא מכם
    נהגו בחכמה ותבונה
    זכרו כי אנו עם בודד במערכה
    כי מסביב צרים עלינו לכלותנו
    ושעל מנת שבאמת נצליח ונפרח פה
    השינוי במדינה חייב להיות כולל ,אמיץ ואמיתי
    לכן בחרו ימין
    ליכוד,מפד''ל,ש''ס,ישראל ביתנו,איחוד לאומי ,פייגלין- כל דבר,
    רק ב ב ק ש ה מכם - בואו נעשה יד אחת איתנה להשאיר את השמאל באופוזיציה,שם מקומו.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    Deep down we all know he's right

    David, 11/08/06 08:00

    Finally there is some one who is not afraid to say it as it is. Who has any doubts that we are losing the war with Hizbullah. The army that defeated mighty Arab armies in six days is not able to finish off a militia like Hizbullah. Instead of using all we have to obliterate our enemy, we have become a nation with no honor and self-respect. we feel guilty and ashamed of ourselves. How pathetic! I hope and pray that a real and authentic Jewish leader comes to power and deliver us from this national disgrace.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    פייגלין נהיית שמאלן

    אליחי, 11/08/06 01:12

    זהו משה, גם אתה הצטרפת לשמאל. נשארנו רק עם איתמר בן גביר ובן כספית. כמה עצוב!

    הגב לתגובה זו

    • בן כספית הוא אדם גמיש. נע לפי הרוח...

      יריב צור, 11/08/06 08:15

      גדול !

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חברה לא תתקיים ללא ערכים והכתומים אכן הכי הערכיים והמוסריים שבת....

    מירי, 11/08/06 01:09

    שבתוכנו, אך מדוע פייגלין לא איתם באיחוד הלאומי?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הגיע הזמן לצעוק את הדרך שלנו בלי לפחד

    אלעד, 11/08/06 00:53

    אנחנו רוצים את הר הבית את ארץ ישראל השלמה הביטחון חשוב ביותר ומה שיתן ת הביטחון זו החזרה לכל שטחי ארצינו נסיגות רק יחזקו את הטרור

    היע הזמן לחזור לאמת שלנו
    לתקן עולם במלכות שדי

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בכל מקרה אתם תארזו - שלא יהיו טעויות

    רוני, 11/08/06 00:48

    אי אפשר לעשות כל מה שאתם רוצים. ינקתם את המדינה ואלפי חיילים מתו סתם בגלל תאוות אדמה משיחית התנחלותית.
    אני אשמח לבוא לחבק ולכאוב אתכם, ולארוז.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ישועת ה' כהרף עין

    מוטי, 11/08/06 00:25

    תחכו זה כבר מגיע אם כי לאור הניסיון האחרון שהיה לנו איתו על נסרללה ניתן לסמוך יותר

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני גם מציע שם לפתרון

    מוטי, 11/08/06 00:19

    הפתרון הסופי

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא חייבים משיחיות כדי להתקיים בעצמאות

    אורי, 10/08/06 23:51

    פשוט לא מפריטים מולדת כנדל''ן, מוכרים כל רעיון כסטרט אפ, ובוחרים מנהיג ככוכב נולד.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יש לטרנספר את פייגלין יחד עם ערביי ישראל העויינים (ל''ת)

    סמי, 10/08/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אמת

    דוד, 10/08/06 23:44

    זוהי אמת מוחלטת וכל מי שמנסה לדחיק את האמת , סופו שהאמת תתפח על פניו , ישר כוח לך מר פייגלין אבל העם עדיין לא בשל לקלוט את האמת
    נ,ב, רצוי היה לשלוח את כל היסמניקים מ''הרגישות והנחישות '' ללבנון הם מאומנים לנצח .........יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מענין ....

    מארי אל כניס, 10/08/06 23:07

    אני לא חותם על כל משפט אבל כעיקרו יש כאן דברי תבונה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רוצים או לא -הוא יהיה ראש ממשלה (ל''ת)

    אסי, 10/08/06 21:06

    הגב לתגובה זו

    • טמבל, אתה מתבלבל עם ליברמן

      יחיאל, 11/08/06 01:10

      טוב, אתה לא אשם, שניהם מזוקנים, שניהם מסוכנים ושניהם גזענים. פעם הבאה תתרכז ואל תתבלבל.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    חזק ואמץ!!!

    משה, 10/08/06 20:57

    רק אדם כמו פייגלין יוכל לגאול אותנו מהמשבר!!!

    הגב לתגובה זו

    • רק אל תאמר 'רק' ! גרוע מכל זה להאליל אדם! (ל''ת)

      לקס יהושע, 11/08/06 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הסרט נכתב מראש ואנחנו כשחקנים ראשיים עדיין לא למדנו את התפקיד

    זיוה, 10/08/06 20:04

    אי אפשר לצפות מהגויים לנהוג אחרת, הם ממלאים את תפקידים ההסטורי ב''סרט'' שהבטיח לנו האלוקים ''עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב'' כל מה שקרא וקורא הובטח לנו מילה במילה בתורה, הדברים הכתובים הם כמו ספר תפעול שאם אנו לא ממלאים כהלכה - עולמנו והעולם בכלל לא יפעלו כמו שצריך והתוצאות הקשות הן עלינו.
    (קראו פרשת קדושים ספר ויקרא פרק כ, פרשת בחוקותי ספר ויקרא פרק כו ופרשת בלק ספר במדבר פרק כד: כן כן, הכל כבר נאמר מזמן, בטח אי אפשר לטעון שלא ידענו, עכשיו הגיע הזמן לתקן !)

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למרות שתומך בכם, עשה טובה זה לא הזמן! (ל''ת)

    נ, 10/08/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    דבר אחד חשוב אתה שוכח: גם הרב וייס והרב עמיטל מאמינים באלוהים

    תזכורת מדתל''ש, 10/08/06 18:33

    גם הרב בן נון וגם הרב מלכיאור.
    וכמובן כל הרבנים החרדים הרב עובדיה והרב שך ובכל זאת הם נרפים ומוכנים לנסיגות ולגירושים לא פחות מהחילונים.
    מה שאומר שהעוצמה שאובה לוא דווקא מהתורה ומהאלוהים אלא בעיקר מסוג החינוך שאתה נותן.

    הגב לתגובה זו

    • נו ו..

      רפי, 10/08/06 21:54

      הם מאמינים באלוהים אבל מי אמר לך שהם תומכים בנסיגות חד צדדיות?

      מה שעומד כעת על הפרק זה נסיגות חד''צ..
      מי אמר לך?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט ישלם בכסאו על עצירת המלחמה הארורה הזו (ל''ת)

    חיפאית מופגזת, 10/08/06 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנחנו נלחמים בהם כדי להגן על החופש שלנו ולשמר את דרך החיים שלנו, (ל''ת)

    לא כדי להדמות, 10/08/06 18:26

    הגב לתגובה זו

    • מה באמת ?

      אבי, 10/08/06 21:52

      אנחנו נלחמים על היכולת שלנו לשבת בבית קפה בשינקין . . ? על איזה חופש אתה מדבר ?
      ואללה. . .לא ידעתי - אם בשביל זה נכנסנו למרג' עיון היום - אני בכנות חושב לסרב. . . . .

      הגב לתגובה זו

      • כן, בין היתר גם על הנורמליות שבישיבה בבתי קפה, אנו לא נלחמים בשם ה'

        אלא בשם, 11/08/06 00:11

        על הנורמליות של לטייל בפארק עם הכלב, על הנורמליות לנפוש בצפון, על הנורמליות לנסוע לעבודה ולחזור בבטחה, על הנורמליות שבשגרה

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    כרגיל, אנחנו ואנחנו ואנחנו, מנת האהבה העצמית היומית (ל''ת)

    פיייייגליייין, 10/08/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני חושב שליברמן כן מסוגל

    הצדיק, 10/08/06 15:48

    לא צריך להידרדר לרמה של הכתומים שהם בכלל נגד המילחמה וטוענים שזאת מילחמה של אולמרט למען ההיתכנסות אמנם ניצחון יקדם ההיתכנסות אך המילחמה היא במיסגרת המילחמה בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כתומים

    ציקו, 10/08/06 15:08

    כל כך אתה טועה ...
    הכתומים באים עם אידיאילוגיה של ארץ ישראל השלמה בהיבט הדתי.
    לזה רוב העם לא מסכים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא מת עליך אבל לצערי אתה צודק

    מיץ פטל, 10/08/06 14:21

    אכן, בשביל לשרוד במדינה שלנו צריכים הנהגה מסוג אחר לחלוטין

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פשוט מגוכך...

    ריאליסטי, 10/08/06 14:12

    אתם שוכחים שמספר היהודים בעולם שואף ל30 מליון. מספר המוסלמים הוא למעלה ממיליארד. אם היינו משווים את זה לדוד וגוליית דוד היה שואף להיות חיידק.

    הגב לתגובה זו

    • אם כך, צריך להחזיר את המפתחות

      מגוחך, 10/08/06 15:23

      ולסגור את המדינה. ויפה שעה אחת קודם!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הלואי שהיה טועה

    אלמוני, 10/08/06 14:10

    המאמר שלו מרתיח אותי, אבל מה לעשות, למישהו יש ספק שישראל הפסידה לחיזבלה?
    צבא ששולח את בניו להתאבד בגלל מוסר ''נוצרי'' [מוסר נוצרי אמיתי הוא אינקויזיציה וטרבלינקה, אבל זה לא הנושא] יש לו סיכוי כלשהו? אין צורך בטנקים שועטים בערי הארץ כדי לראות את המדינה טסה לתהום. בקיצור לולא האמונה הייתי כבר רואה את חורבן המדינה.
    עם אולמרט פרס-ץ אין סיכוי.
    נקווה לויגרש מפניך אויב ויאמר השמד.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה חזקה! (ל''ת)

      חיים, 11/08/06 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לפייגלין !! כל מילה בסלע !!! (ל''ת)

    חיים, 10/08/06 13:52

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ''כל מילה בסלע'' ומה המקור? (ל''ת)

      דני, 10/08/06 16:12

      הגב לתגובה זו

      • מקור

        אלי, 10/08/06 18:29

        מקור הביטוי הוא בתלמוד במסכת מגילה דף יח עמוד א' שם נאמר ''מילה בסלע משתיקא בתרי'', ובתרגום לעברית מילה בסלע שתיקה בשנים. סלע כידוע הוא סוג מטבע, ומטרת הביטוי לומר ששתיקה שווה פי שנים מדיבור. עדיף לשתוק ולא לדבר.
        מכאן שהשימוש בביטוי מילה בסלע, כדי לשבח אדם על דבריו הוא מוטעה.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    באוגוסט 2005 השתתפתי בפינוי:

    x, 10/08/06 13:48

    ראיתי את האומץ והאמונה של ילדים נשים גברים ישרים ואמיצים אוהבי
    ה' לא יכולתי לסרב כי אני פקוד
    אבל דבר אחד ברור ההנהגה החזקה ביותר תגיע ממכם אתם תירשו ארץ
    ישראל ניקנת בייסורים זכיתם בה במלוא הייסורים שעברתם
    מצדיע לכם!

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ

      elen, 10/08/06 16:25

      מה שחשוב זה הכוונה
      לכן גם אתה תזכה בה יחד איתם

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אסף, 10/08/06 18:13

      כל הכבוד על הדברים.
      רק מה, עד שלא תלך לפייס פנים אל פנים את מי שגרשת אותו מביתו- לא יימחל לך לגמרי.
      ויפה שעה אחת קודם

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    בוא אלינו יש מיטה פנויה באברבנאל

    ד'ר שדי, 10/08/06 13:31

    יש הרבה כמוך אצלנו,מקבלים טיפול טוב.

    הגב לתגובה זו

    • כמה עניני ובוגר !

      אבי, 10/08/06 21:53

      המשך כך

      הגב לתגובה זו

      • רואים שהמגיב צריך טיפול שטפו לו את המוח שהצלחנו במלחמה (ל''ת)

        גדעון, 13/08/06 23:42

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    הפייגלין עדיין מתייחס לעצמו ברצינות (ל''ת)

    שיהיה, 10/08/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נסראללה היהודי (ל''ת)

    ערן, 10/08/06 12:52

    הגב לתגובה זו

    • נסרללה היהודי...

      ציקו, 10/08/06 15:25

      ממש הגדרה הולמת!!

      הגב לתגובה זו

      • בתור פייגלין לא הייתי נעלב כי זה מה שהעם באמת צריך

        מחכה למשיח, 10/08/06 17:35

        ''זה לעומת זה עשה אלוקים'' נאמר,

        מול נאסראללה ימח שמו צריך מנהיג נגדי באמת.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    המחנה הכתום הוא אסון (ל''ת)

    בלהה, 10/08/06 12:51

    הגב לתגובה זו

    • אסון

      ציקו, 10/08/06 15:26

      ועוד איך...
      אסון רבתי!!!

      הגב לתגובה זו

    • שטפו לך את המוח שאנחנו האסון של עם ישראל ולכן יש להשמידו בלהה יש בך

      גדי, 13/08/06 23:46

      הרבה קליפה הסירי אותה מעליך
      או נשמה של ערב רב מי יודע שלא חזר בתשובה?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי יודע פייגלין, אולי באמת צריך אחד כמוך לממשלה

    אלון ה, 10/08/06 12:50

    אדון פייגלין היקר,
    איך שלא רואים את זה הכל עומד לצד שלך. גם אתה נמצא במפלגה מרוסקת שאותה בקלות אתה יכול לכבוש, ואין לי ספק שלאט ובצניעות יתרה אתה הולך לאנשים אחד ואחד בכדי שיתמכו בך. והנה עכשיו נופלת לך הזדמנות של פעם בחיים, ולא רק לכבוש את הליכוד, אלא גם לכבוש את המדינה כולו בעקבות מלחמה שאחד מסיבותיה היא בעקבות חברה ישראלית זחוחה ומתפוררת.

    ואתה יודע מה - אני דווקא מוכן שמטורף פונדומנטליסט כמוך יהיה לראש ממשלה ויהיה מה שיהיה במדינתנו בעקבות המדיניות שלך. ולמה אני מוכן? כי אם החברה הישראלית לא תתנער אחרי המלחמה הזאת, ויש סיכויים לא קטנים לכך, אז החברה שלנו תתנער לחלוטין אחרי שאתה תיבחר לשלטון ותמיט עלינו את אחד מהאסונות הגדולים שהמדינה שלנו תעבור - אסון שכל מדינה עוברת אחרי שהתקיים אצלה משטר דיקטטורי פשיסטי.
    וכנראה שבאמת יהיו אנשים צריכים להודות לך על זה שאתה מוכן להקריב את עצמך באותה דרך שבה הלכו אישיים כמו מוסליני באיטליה והיטלר בגרמניה. אין ספק שאתה בוחר בדרך מעניינת לגאול אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים אבל משה נוקט בדרך התורה והזכות שיש לנו על א''י

      גדי, 13/08/06 23:51

      שום פנדמנטליט או תאור מגעיל
      לא מתאים למשה
      דרך אגב דוד משה ויהושוע בן נון נלחמו בעמים ששכנו כאן בציווי אלוקי להוריש אותם
      המוסלמים הציבו את המסגדים שלהם בהר הבית ולא פונו בששת הימים וזה מקור הרע

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לנתץ את ראש הנחש

    יוסי, 10/08/06 12:42

    של ה''כתומים'' בעיבו.
    מטוטרפים מסוממי קנאות דתית.
    זה מה שחסר מאבק חיזבאללה איראני מול יהודו - חיזבאללה.
    בבחינת ''תמות נפשי עם פלישטים''.
    כשיגמר המאבק הנוכחי, עוד יתברר כמה באמת עלו לנו ההתנחלויות הארורות לרבות בהסבת הפעילות הצבאית במקום לאימון בשדה הקרב בו לנו יתרונות לצבא שיטור שכל משאביו הופנו בשנים האחרונות לשמירה על ה''כתומים''.
    היום רואים חלק מהתוצאות

    הגב לתגובה זו

    • אתה יוסי מירושלים המזרחית (ל''ת)

      יוסי, י-ם מערב, 11/08/06 01:17

      הגב לתגובה זו

    • יה ערבי כמה שנים עסק הצבא בגרוש במקום להתכונן למלחמה

      גדי, 13/08/06 23:53

      כמה כסף בזבז 10 מיליארד ויותר שיכלו לשמש להצתידות

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתם ממש משכנעים את עצמכם.. :-) תמשיכו לדהור לקלפי ולהתרסק (ל''ת)

    מי מפריע לכם, 10/08/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • לבינתיים מי שמתרסקת זאת מדינת ישראל

      א.ב, 10/08/06 13:56

      אז תרגיע...

      הגב לתגובה זו

      • ואף על פי כן תפנימו-- אתם מתרסקים בקלפי פעם אחר פעם אחר פעם

        כנראה שתובנותכם, 10/08/06 15:36

        מה לעשות

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר

          אסף, 10/08/06 17:26

          אדם יכול להיות צודק מבלי לזכות בקלפי.איני חסיד של פייגלין אבל העובדות הן שכל התוכניות המדיניות שבוצעו בהשראת השמאל קרסו קריסה מהדהדת והביאו אותנו למצב של מלחמה בלתי פוסקת שרק הולכת ומחריפה. אם העם לא יסיק מסקנות כנראה שנוכחד.

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    2000 שנה עם ישראל חיכה לשוב לארצו וכשהוא שב סוף סוף...

    יהודיה, 10/08/06 12:07

    הוא שכח מי הוא. כ''כ עצוב. אני באמת לא מבינה איך אפשר לחיות בארץ הזאת, איך אפשר להלחם עליה, בלי להבין למה. בלי להבין מי אנחנו ומה זה העם הזה. למה בכלל להתאמץ ולגור במקום המטורף הזה, אם אין את ההבנה האמונית שהארץ הזאת שייכת לנו. מכאן גם הגיעה חולשת השמאל שמוותרת על חלקים מהארץ בלי לנדנד עפעף ואפילו בשמחה. הערבים מאמינים שזה ארצם של הערבים והשמאל גם מאמין שזה ארצם של הערבים.לכן, טענתם אומרתשגם אם זורקים עלינו קסאמים אין לנו זכות לתקוף כי זה לגיטימי, אנחנו נלחמים עם אנשים שמבקשים את ארצם שלהם.ובמצב כזה אי אפשר לנצח..

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לצערי, כל מה שהוא אמר - קרה

    מפוכח, 10/08/06 12:05

    הבריחות וה''שלום'' הביאו אסונות.
    תראו לאן הגענו.
    וזה עוד לפני שהאיראנים התחילו !

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עד היום התנגדתי לך

    יותם, 10/08/06 12:02

    תופעת הבגידה בשעת מלחמה בדמות ההפגנה נגד המערכה של מר''צ ושלום עכשיו, למרות שאני ממש לא סובל אותך, פייגלין, כנראה תעביר אותי אליך. התנהגות השמאל תביא עלינו את ליברמן, אותך אלדד ועוד כמה משוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איש מסוכן!

    הציבור האדום, 10/08/06 12:00

    דחיקת הקץ אינה דרך היהדות.
    המתכון של השתלטות על מפלגה גדולה ע''מ להגיע לשלטון בצורה מעוותת-מהווה את סוף הדמוקרטיה, ותחילת מלכות בית פייגלין.
    אם כבר, לך תשתלט באותה צורה על הרשות הפלשתינית...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההבדל בין משה פייגלין ליהודה עציון הוא רק בשם הפרטי ובשם המשפחה

    איתמר, 10/08/06 11:55

    לא יודע מה אתך, אדון פייגלין, אבל כנראה שאני לא יהודי ולא דתי לפי ההגדרות שלך. אין שום עניין, לא לי ולא לרוב הציבור בארץ לצאת למלחמת קודש להחרבת המסגדים בהר הבית, ואיני חושב שלבנון היא שלי, ומול ה''פתרונות'' שאתה מציע יש לי חשש גדול מאד שאם ה''הנהגה'' שאתה מציע לנו בתור חלופה להנהגה הקיימת היא אתה ושכמותך, עדיף שתבחר עיסוק אחר. את דברי השטות מהסוג שרק אתה וחבריך בימין הקיצוני-לאומני-משיחי-פשיסטי יכולים להביא לאוויר העולם תשמור לדפי פרשת השבוע של ''לכתיחלה'' ו''הרעיון היהודי'' של כהנא. שם מקומם. זוועה

    הגב לתגובה זו

    • אין שום ברירה יש לבנות בית המקדש ולחכות לפתח היסטורי

      גדעון, 14/08/06 00:02

      שהשם יפתח לנו לדוגמא איזו רעידת אדמה או שליחת טילים על ירושלים שישמידו את המסגדים הארורים האלה שהם מהווים את הטפו של הערבים על ארץ ישראל ויפה שעה אחת קודם לקב''ה להשמדם אבל כדי שלא יבנו מחדש צריך מנהיג כמו משה שינצל את הפתח ההסטורי שעוד יבוא
      אמן

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    פיגלין

    חן, 10/08/06 11:32

    הייתי יכול לנחש את המאמר הזה- פשוט הממשלה הזאת בראשות אולמרט טרפה את הקלפים של הימין הקיצוני- הם היו בוחים שממשלה זו תבליג על מעשי החיזבללה והנה להיפך ויתרה מזו יש תמיכ ה מסיבית של רוב החברה בישראל--אין השתמטות לא שלהחיונים לא של הקיבוצניקים לא של השמאל(להוציא קומץ של השמאל הסהרורי) ואפילו הכתומים ברובם מבינים שזה לא הזמן למאביקים פנימיים אבל פיגלין ..נו זה פיגלין...

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין ופייגליניו... אחרי 15 שנות אמביציה מנהיגותית מופרכת (ל''ת)

      מדשדש עם, 10/08/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חזק ואמץ!

    יוסי, 10/08/06 11:21

    מחזק כל מילה בכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כדאי להקשיב לו. עד היום הוא תמיד צדק! (ל''ת)

    מיכל, 10/08/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • לעזאזל תקשיבו לו כבר

      תמר, 11/08/06 00:39

      הוא פשוט צודק
      היחיד שמסביר את המצב

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שאלה רצינית למשה פייגלין ותומכיו

    אוהד, 10/08/06 11:18

    קודם כל, אני קראתי הרבה מדבריו של פייגלין ב'לכתחילה' ועיתונים שונים, ואני בהחלט מעריך אותו כאדם אינטילגנטי ובעל ראיה ארוכת טווח ומסכים איתו בלא מעט עניינים.
    אבל השאלה שלי היא איך הרעיונות של הימין האמוני אמורים להשתלב בשיטה הדמוקרטית של עם ישראל? הרי רוב הציבור הלאומי הלא דתי רחוק מנקודות מהותיות מאוד באמונה של פייגלין, בין אם הוא מקדש ביום שישי או לא. תרחיש שבו מפלגה של 'ימין אמוני' משיגה רוב דמוקרטי אפשרית רק מבחינה דמוגרפית, בעוד כמה מאות שנים.
    עכשיו תגידו שהדמוקרטיה אינה ערך מקודש, וזה נכון, אבל מה האלטרנטיבה? הפיכה אמונית, מלווה בהקמת משטרה אמונית חשאית כדי לשלוט בכיסי התנגדות רעיונית בצפון תל אביב? זה הרי לא החזון, אבל הדמוקרטיה לא הולכת לשום מקום ולכן או שפייגלין ישאר מנהיג שמוערך בידי מביני דבר בלבד, או שיהפוך את עיקרי אמונתו לכאלו שיאפשרו לו ולממשיכיו באמת להנהיג את העם הזה לעתיד נכון יותר (כפי שכבר נעשה בהיסטוריה היהודית, ובלי להביא דוגמאות, פשוט 'לא בשמים היא' ומבחינתי גם אם הייתה יוצאת עכשיו בת קול מהשמיים ואומרת לנו להשמיד את אל-אקצה ולבנות בית מקדש, זה לא מעניין אותי אם אין הסכמה של עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ההערכות שלך לא נכונות

      אשר, 10/08/06 11:44

      רוב הציבור בארץ נוטה למסורת ולימניות, ברגע שישתחרר משטיפת המוח התקשורתיות באופן טבעי יבחר באופציה כזו, לאט לאט נהיה יותר ויותר ברור שאין אופציה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לכולם על ההתייחסות, אבל (תמיד יש...)

        אוהד, 10/08/06 23:15

        א. לדעתי, כל מי שכולל את הציבור המסורתי עם להט אמונתו של פייגלין, לא רק שטועה אלא גם מעליב במידת מה את משה. זה כמו שתטענו שאחמד טיבי בגלל תמיכתו בנסראללה כרגע, והיותו מוסלמי מסורתי, שואף למדינת הלכה איסלמית בפלשתין המשוחררת... יש אמונה ויש אמונה - שידוך דמוקרטי ונבחר בין השתיים, בעתיד הנראה לעין, אינו באופק.
        ב. זה שפייגלין מאמין בערך החופש זה טוב ויפה, אבל זהו בדיוק המלכוד שלו - שהרי הוא מאמין שכך וכך צריך להיות, אבל בשיטה הנוכחית אין לו שום סיכוי לממש את האידיאולוגיה שלו מעמדה שילטונית של ממש- והרי על זה הוא מדבר, השאיפות שלו הן לא סקטוריאליות כמו של ש''ס למשל, אלא כלל-לאומיות.
        ג. דמוקרטיה אינה מקודשת מפני שעם כל חשיבותה ואף נכונותה המוסרית, היא לא עונה לקריטריונים שמגדירים קדושה.
        ד. שינויים בתפישה צריכים לבוא מתוך הבנה מחודשת, ישראלית, של מטרותיה של הדת וההלכה (שרוב העם באמת מחובר אליה במידה זו או אחרת) בחייו של יהודי שחי בארצו. אם פוסקי ההלכה ומכתיבי המדיניות יתחילו לחשוב במונחים של מדינת ישראל שקיימת כאן כדי להישאר, וידמיינו לעצמם איך הם רוצים שדברים יראו פה עוד 300 שנה, אז אולי נעלה על הכיוון הנכון. כל עוד נמשיך לשמר יהדות גלותית שכוללת סייגים רבים שנועדו להבדיל את היהודי (כלאום) משכניו הגויים - מתפקדות בישראל למעשה כמפרידות את היהודי (כדת) מאחיו. ברור שגם צריך דמות כריזמטית ואמיצה שתהיה סמכותית ופופולרית מספיק לבצע שינוי כזה.
        ה. לא שזה מאוד משנה לדעתי, אבל בקלפי אני מצביע ימין מאז ומעולם.

        הגב לתגובה זו

    • שטויות, רב הציבור בארץ

      אשר, 10/08/06 12:07

      אמוני וימני, רק צריך לשחרר אותו משטיפת המוח התקשורתית חילונית, והוא ממילא ירצה לבחור באופציות שקרובות לדעותיו.

      בנוגע לרמת אביב, אל תדאג היות ומדובר במשטר שמבטא את רוח העם, לא יהיה צורך בפרופוגנדה חזקה (''שומרי אתרוגים'') לא במשטרה חשאית (שב''כ יהודי) ולא במעצרים מנהלים, מי שיבגוד בעם היהודי יענש בחומרה , מי שיפעל באופן דמוקרטי להביע את דעתו, כל הכבוד לו.

      משה פייגלין הוא לא אריק שרון, לא בן-גוריון, ולא יצחק רבין.

      הגב לתגובה זו

    • ואם הערבים יכבשו את ישראל ,איך נתרגל? (ל''ת)

      שאלת מפגר, 10/08/06 12:34

      הגב לתגובה זו

    • קודם כל המטרה היא ליצור תודעה

      ירמיהו, 10/08/06 12:38

      וזה מה שמשה עושה גם במאמרים אלה כאן בNRG ובעוד מקומות.
      שנית - פשוט אין ברירה מדיניות השלטון הנכחית וכל חלופיו הנראים באופק היא אותו כיוון - חיסול המדינה.
      אם רוב העם היהודי רוצה שתהיה לו מדינה יהודית, אין מישהו אחר שהרים את הכפפה ומכין אלטרנטיבה.
      שלישית - אין סתירה בין מדינה יהודית לדמוקרטית. תעיין בספרי התנ''ך ותראה שהמלך נמשך רק לרצון העם וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי לקרא את שכתבת

      אלדד, 10/08/06 12:43

      אבל לא ניראה לי שיש צורך לכפות משו
      המטרה היא להנהיג את העם כלומר שהחשיבה תהיה אמונית ומנהיגיה אמונים
      אין כוונה להיכנס לאנשים לפולקעס

      הגב לתגובה זו

    • אוי אוהד ידידי

      אל תהיה שמאלני, 10/08/06 12:46

      רק לימין יש דמוקרטיה אמיתית.
      רק בימין אין תכניות טלוויזיה שכולם שמאלנים ויורדים על חנן פורת אחד.
      רק לימין יש אהבה ליהודים, נקיה.
      רק לימין יש משפטים כמו אלה שאני כותב (אפילו אם זה ''פלצאני'')
      רק לימין יש פתיחות אמת
      רק הימין לא מסית לשינאה
      רק הימין פתוח, מוסרי, אנושי,
      רק הימין נלחם כי הוא אוהב
      רק הימין לא שונא שינאה חולנית
      רק לימין אין משיח עכשיו
      רק לימין אין כפייה דתית, כי רק הימין יודע שאין לזה שום ערך
      תהיה איש ימין
      אז תהיה אדם.
      אל תחזור ואל תצטט את הסתות השמאל.
      אני איש ימין, חילוני ממרכז הארץ
      אני יודע שזה נכון.
      אני חושב שהשמאל זה סכנה בכל מישור.
      אהה, כן, ביבי וליברמן וצחי וציפי ולימור זה ממש לא ימין.
      אני לא שייך לשום מפלגה.
      אני במיעוט השפוי.

      הגב לתגובה זו

    • שלוש שאלות במקום תשובה

      איגור פצרסקי, 10/08/06 13:19

      אוהד, לפני שפייגלין יענה על שאלותיך, תן לי לשאול אתך שלוש שאלות

      1. אתה כותב ''עכשיו תגידו שהדמוקרטיה אינה ערך מקודש, וזה נכון''
      מדוע אתה חושב שזה נכון? על פניו, דמוקרטיה (תודעה שאחריות לאומית מוטלת על כל אחד מן העם, ושעמדת הרוב מכריעה - דהיינו, היפך של רודנות או הפקרות) היא אחד מערכים יהודיים. דווקא בעיה עקרונית של מדינת ישראל היא רמיסה בוטה בדמוקרטיה שאנחנו עדים לה יום יום

      2. אתה כותב '' רוב הציבור הלאומי הלא דתי רחוק מנקודות מהותיות מאוד באמונה של פייגלין''. על מה אתה סומך בקביעה כזאת? מניסיון שלי, המצב דווקא הפוך - לאנשים עם הדגרה עצמית ''דתי'' יותר קשה להסכים עם פייגלין. אבל העקרונות הבסיסיים בעמדתו - השאיפה לחיים הבנויים על ערכים של מוסר, אחריות, כבוד וייעוד (''אור לגויים'') - הם קרובים לליבם של אנשים רבים, גם שמאל, גם ימין, גם דתי, גם לא

      3. אתה כותב ''שיהפוך את עיקרי אמונתו לכאלו שיאפשרו לו ולממשיכיו באמת להנהיג את העם הזה לעתיד נכון יותר''. אתה יכול להביא דוגמה קונקרטית של שנוי בעיקרי אמונתו שאתה מציע?

      הגב לתגובה זו

    • האם קראת את מאמריו של פייגלין?

      יואב, 10/08/06 15:54

      פייגלין מאמין בבחירה חפשית. זו דרכה של היהדות. הוא מתנגד לכפייה, ולכן מתנגד לכפייה הדתית ולגיוס חובה.
      כמוהו, דרך אגב, יש רבים (כדוגמא למתנגד לגיוס חובה אזכיר את ההיסטוריון הצבאי הבריטי הדגול לידל הארט).
      אם יש איש של שלום, זהו פייגלין. פייגלין סומך על העם היהודי, שיחליט לבחור בדרך הנכונה בלי כפייה.
      איך אמר פייגלין? אילו היה חוק שחייבים לחבוש כיפה הייתי מסיר אותה מייד.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הציבור הכתום יביא אסון על ישראל..

    רז, 10/08/06 11:09

    סוד ההצלחה של הציונות טמונה באי משיחיותה,הסהרורים האלו גורמים לנו נזק..

    הגב לתגובה זו

    • העם היהודי שרד לדורותיו רק בגלל המשיחיות..

      ישראלית, 10/08/06 12:25

      בלי האמונה בביאת המשיח לא היו יהודים. ובלי הכמיהה המשיחית לארץ ישראל לא היתה קמה המדינה. את זה גם אמרה הציונות החילונית. חבל שבימינו אנשים מתכחשים לעצמם ולשורשים שלהם

      הגב לתגובה זו

      • כמו שבתאי צבי שהתאסלם (ל''ת)

        נתן העזתי, 10/08/06 22:50

        הגב לתגובה זו

        • וזה פוסל את המשיחיות?

          יהודי, 11/08/06 00:00

          הרי הכמיהה למשיח הוא בסיסה של היהדות

          הגב לתגובה זו

    • וחלומות השלום אינן משיחיות (ל''ת)

      ש, 11/08/06 07:13

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדויק.ישראל עדיין לא מבינה על מה היא נלחמת, וזה רק הסיפתח. (ל''ת)

    עם נבל ולא חכם'', 10/08/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו נו

    אורי, 10/08/06 11:07

    אז עכשיו, כשכולם מתחילים להבין איך האיסלאם הקיצוני מאיים על העולם המערבי, הגיע הזמן להראות שגם לנו יש פנאטים מטורפים שמוכנים לטובת האלוהים שלהם להרוג ולטבוח. יכול להיות שזו באמת הדרך שיבינו בצד השני, אבל תבין מר פייגלין, שהרוב הגדול מאד במדינה שלנו גדלנו כמערביים. אלוהים לא מעל החיים, לא שלנו ולפחות לדעתי גם לא מעל החיים של ילדים נוצרים או ערבים במדינות אחרות. אני לא אוכל לגור במדינה שלוקחת על עצמה לטבוח ילדים, גם אם ההורים שלהם פנאטים פסיכופטיים. אתה יכול להגיד לי ללכת מכאן, וסביר שאם תהיה פעם בהנהגה זה יקרה מעצמו, אבל ני לא לבד. אנחנו בכל מקום, בצבא, בעבודה, בתקשורת - אנשים שההומאניות היא קודש עבורם. אז כן להילחם על קיומנו, אבל בחייאת בן אדם, אתה קצת מטורף.. לבנון שלנו? תגיד ישנת 2000 שנה?

    הגב לתגובה זו

    • בעקרון אני מסכים. אלא כשהשאלה עוברת ל'' ילדיי מול ילדיהם''

      ואני בוחר בשלי., 10/08/06 12:52

      כעקרון אתה צודק. אף אחד מאתנו לא רוצה לטבוח באף אחד אחר.

      רק שמתחדדת ההבנה- לדאבוננו- שאין לנו כאן מלחמה על שטחים, אלא על עצם קייומנו כאן. אפילו לא כמדינה, כאנשים.

      ואם השאלה מתחדדת ל''ילדיי מול ילדיהם'' - כמו עכשיו, כשילדיי החיפאיים מאויימים מטילים, שמשגריהם מסתתרים מאחורי ילדיהם, אז עבורי לפחות התשובה ברורה.

      מכל מאמץ שלנו לשלום קיבלנו סטירה.

      לא עוד.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    טהרן או תל אביב זה כל הסיפור, תחליטו !! (ל''ת)

    ועדיף ניוטרון, 10/08/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • קטן עלינו !

      תביא משהו, 10/08/06 13:09

      נודניק כתום סהרורי

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    למי שילמו האיראנים כדי לסרס את צהל לחרחר מלחמת אחים (ל''ת)

    ולהצית מלחמת, 10/08/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל מילה אמת. רק נקווה שיש מי שיפתח את העינים (ל''ת)

    ב.ב, 10/08/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''הימין הסהרורי'' -תמיד צודק בתחזיותיו

    חושב, 10/08/06 10:53

    אנשים יגידו עליהם תמיד שהם מהלכים אימים סתם מפחידים את הציבור ויעדיפו להאמין להבטחות שלום -שמה לעשות אין להם שום ביסוס במציאות
    בימין אין נביאים יש פשוט אנשים שיודעים להסתכל בצורה פשוטה על המציאות.

    הגב לתגובה זו

    • הימין הסהרורי עוזר ליצירת מציאות האימים אותה הוא חזה מראש. (ל''ת)

      אז מה הפלא, 10/08/06 12:49

      הגב לתגובה זו

      • הנה כמה דוגמאות למציאות שיצר הימין:

        ישראלי 1, 11/08/06 00:04

        הימין פתח באש על חיילי צה''ל בסיורים המשותפים עם המשטרה הפלשתינאית (זוכרים את הסיורים האלה?) אחרי שהוא קרא לא לתת להם רובים.

        הימין יורה קאסמים על שדרות אחרי שגרשו את תושבי גוש קטיף בהתאם להבטחה לשהם שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים.

        הימין חטף את שני חיילי צה''ל בגבול הצפון אחרי שהוא הזהיר שהבריחה מלבנון היא אסון.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כואב, אמיתי ומדאיג!

    יובל, 10/08/06 10:52

    מה אגיד לכם? לא נעים לקרוא , לא נעים להפנים, אבל אמיתי, כואב ובעיקר מדאיג!
    הבעייה היא לחפש כרגע מנהיג שרואה את המציאות כי כולם מרחפים. אולמרט עוד מצטער שלא יצא לו לראות את משחקי הגביע העולמי בכדורגל...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה שיותר מהר...

    יהודי, 10/08/06 10:43

    על העם היהודי להבין כמה שיותר מהר שהוא צודק צודק צודק.
    צודק בכך שרק האמונה באחד תביא לנו ניצחון שקט ושלום
    צודק בכך שמלחמת העולם השלישית התחילה ושהיא על הר הבית
    צודק בכך שאין לממשלה (ומה לעשות גם לרוב העם) מושג מול מה היא נלחמת ובאיזה שלב מתקדם אנחנו
    צודק בכך שליהודים הדתיים אנשי האמת והאמונה באחד - הם ורק הם מסוגלים להתמודד עם כל הבלגן הממשמש ובא עלינו.
    ''רוממות אל בגרונם וחרב פיפיות בידם''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומה הציבור הכתום מציע?

    הגיוני, 10/08/06 10:20

    לזרוק פצצות אטום?
    להרוס את הר הבית?
    להתחיל במלחמת העולם ה-3
    שכרגע היא רק בחיתוליה?
    מה מציע הציבור הכתום?

    הרי כולנו כאן יודעים שמרגע שיהיה שימוש בנשק כימי במזרח-התיכון...........................אפילו האמריקנים לא יצילו אותנו................

    הרי כולנו יודעים שאם נפוצץ את הר הבית................אפשר יהיה לספור פה
    את השעות האחרונות שלנו בארץ..........................................

    איזה דברים הגיוניים מציע הציבור הכתום?
    מישהו כאן מוכן לפרט?
    ולא להגיד בלה.......בלה......בלה.....
    ודברים לא הגיוניים!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לפרט?

      מיכה, 10/08/06 11:06

      אני לא ציבור כתום
      אבל הבנת הניקרא יש לי
      כל הפירוט נימצא בכתבה
      הוא אומר בקצרה שהציבור הכתום הוא מהות ותוכן מנצחת
      תקרא עוד פעם
      אלא אם אתה דווקא לא רוצה להבין

      הגב לתגובה זו

    • ההגיון שלך מוביל להשמדת עצמך

      יותם, 10/08/06 11:13

      האירנים לא צוחקים איתך.
      גם הגרמנים לא צחקו.

      אם אתה רוצה לחיות , הסכנה הנאצית הזו חייבת להשמד. נקודה.
      האמצעים אינם חשובים.
      אם צריך נשק גרעיני, אז כן,
      להשתמש בו.
      חשוב רגע: האם היית מהסס להשתמש בנשק כזה נגד גרמניה הנאצית?
      הלא נשיא אירן משמעי את אותן הצהרות של היטלר.

      ולשאלותיך בהרחבה.

      1) נשק כימי אינו אפקטיבי. זה הוכח כבר במלחמת העולם הראשונה.
      הנזקים של הנשק הרגיל הרבה יותר משמעותיים.
      2) האמריקאים לא צריכים ''להציל אותנו''.
      האם לא עזרו לנו במלחמת העצמאות .
      גם לא במערכת סיני.
      גם לא בששת הימים.
      ב 73 באה רכבת אווירית כשהמערכה בפועל כבר הוכרעה.
      3) לא צריך להרסו את הר הבית.
      צריך לבנותו.
      ואני לא מתכוון לבית מקדש בכוח על המסגדים של הזרים.
      רק לבית מדרש בשיפולי ההר - רחוק מהמסגדים של הרוצחים. כפי שהרב גורן הקים אחרי מלחמת ששת הימים.
      איזה שר חצןף סילק את היהודים משם. (הערבים בזמן ההוא לא עשו בעיות - כך שלא היה תירוץ של הפרות סדר)
      4) לגבי ההגיון הכללי : תחשוב במונחי מלחמת העולם השנייה הדברים יהיו בהירים לך.
      5) אתה חושב שבן גוריון ''ספר את השעות שנותרו לנו בארץ''
      אנחנו היום ''קצת'' אבל ''ממש טיפונת''
      יותר חזקים
      6) הציבור הכתום עדין לא הציע. התהליך עדין לא הגיע לבשלות.
      ס ב ל נ ו ת. כשזה יבוא לא תוכל לפספס.
      7) ההכרה מתחילה לחדור לאנשים - הציבור הכתום מה שנקרא.- שההנהגה צריכה להיות משלהם.
      מכל מקום, לא הנהגה אנטי יהודית כנו שהיא היום. (=עוקרת ישובים,, =תבוסתנית במחשבה האסטרטגית ביחס לאיומים שעל המדינה=זהות לא יהודית של המנהיגים[=רוצים להיות כמו ארופה])
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד!

        יובל, 10/08/06 14:14

        מלים כדורבנות

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומה הציבור הכתום מציע?

    הגיוני, 10/08/06 10:19

    לזרוק פצצות אטום?
    להרוס את הר הבית?
    להתחיל במלחמת העולם ה-3
    שכרגע היא רק בחיתוליה?
    מה מציע הציבור הכתום?

    הרי כולנו כאן יודעים שמרגע שיהיה שימוש בנשק כימי במזרח-התיכון...........................אפילו האמריקנים לא יצילו אותנו................

    הרי כולנו יודעים שאם נפוצץ את הר הבית................אפשר יהיה לספור פה
    את השעות האחרונות שלנו בארץ..........................................

    איזה דברים הגיוניים מציע הציבור הכתום?
    מישהו כאן מוכן לפרט?
    ולא להגיד בלה.......בלה......בלה.....
    ודברים לא הגיוניים!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מלחמת העולם ה-3 באמת בחיתוליה

      אשר, 10/08/06 10:34

      עדיף ליזום ולהפתיע את האויב, וכך יש סיכוי שנינצל, אם נחכה כמה שנים עד שאירן תתחמש, עלול חלילה להיות מאוחר מדי.

      הגב לתגובה זו

      • לפחות אנחנו מסכימים על משהו..............

        הגיוני, 10/08/06 12:01

        אבל לפי דעתי..............................
        לא יתנו לציבור הכתום לשלוט פה-זאת אומרת לא לפני שתיהיה פצצת אטום באיראן!
        ואז עולי................................
        יעמידו את הכתומים בכושר המנהיגות!

        הגב לתגובה זו

      • לפחות אנחנו מסכימים על משהו..............

        הגיוני, 10/08/06 12:01

        אבל לפי דעתי..............................
        לא יתנו לציבור הכתום לשלוט פה-זאת אומרת לא לפני שתיהיה פצצת אטום באיראן!
        ואז עולי................................
        יעמידו את הכתומים בכושר המנהיגות!

        הגב לתגובה זו

        • אני חושש מאוד שאתה צודק

          אשר, 10/08/06 13:16

          אבל בסופו של דבר זה בידינו, אם תהיה אוירה ציבורית מסוימת יש סיכוי שזה יקרה לפני הקטסטרופה הנוראית.

          הגב לתגובה זו

    • באמת הגיע זמן לנסות

      אלי קופטר, 10/08/06 11:12

      את כל הרעיונות של השמאל כבר ניסינו ותראו לאן הגענו

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ישראל כשה לעולה

    שרית, 10/08/06 10:13

    צודק! על מנת לפייס את המג'נון מאירן לא אכפת לאף אחד להקריב את המדינונת הפצפונת עם מספר היהודים ההולך ומתמעט בעולם בגלל חופש הבחירה והדמוקרטיה המסואבים והשקריים!!!!!
    צריך להפוך את כל המדינה הזאת להתנחלות גגדולה אחת מהצפון עד הדרום ומהנהר עד לים, להתפטר מהאויבים המוסווים שבתוכנו. אחרת
    אני לא מקנאה למדינת כרעי התרנגולות הזאת שפןליטיקאים חסרי
    שכל ודמגוגים מנהלים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    משה פיגלין

    איציק, 10/08/06 10:12

    אני אולי ימני בדעותי אבל לא מטורף ונראה לי שהאיש הזה שקורא בעצם להשתמש בנשק אטומי ביולוגי כימי נגד כל מי שלא מוצא חן בעיניו ראוי לאשפוז ולא להנהגה

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: אתה מטורף ולא ימני בידעותיך

      יקנעמי, 10/08/06 10:49

      זו האמת.
      ואנשים כמוך הביאו עלינו את כל הצורת האלה.
      ופייגלין לא.
      ואם אתה לא רוצה להסתכל למציאות בעיניים, קח סמים.

      הגב לתגובה זו

    • המטורפים הם אלו שהצליחו- אשריך (ל''ת)

      מטורפת, 10/08/06 11:12

      הגב לתגובה זו

    • מטורף?, חשוב שנית

      יותם, 10/08/06 11:17

      האם היית מהסס לפגוע בגרמניה הנאצית.
      כישראל הוקמה היה זה מתוך מחשבה שאם יהיה איום נאצי חדש ישראל תוכל למחוק אותו.
      גם אם המדניה הנאצית תאיים על יהודים שאינם גרים בארץ.
      והנה , בא נשיא אירן ומצהיר על כוונה להשמיד אותך, פיזית.
      הוא מכין את האמצעים.
      למה אתה מחכה ?
      שהוא יפעיל אותם.?
      הוא לא מטורף.
      מי שרואה את הסכנה ושי לאל ידו להסירה, ועם זאת אינו עושה דבר - נראה לי משוגע

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בלי לשנות את האג'נדה לא נגיע לשום מקום.

    אליעזר כהן, 10/08/06 10:11

    לנוכח הסכנה העומדת לפתחינו, הגיע הזמן לעבור ממילים למעשים. מה שאומר להחליף את ההנהגה הרפוסה ואבדת העצות הזו. כל עם ישראל יודע שאהוד אולמרט הגיע לכסא ראש הממשלה בגלל נסיבות שאין להם שום קשר לכשרונותיו כ ''מנהיג''. אלא בגלל דרכו המתרפסת לפני חזקים ממנו, ומתעמרת בחלשים. (כמו בתקופה שהיה ראש העיר ירושלים) מסכים אני עים דבריו של פייגלין כי בוראה העולם הרחום חסך מאיתנו את מלחמת האחים שמעשן הסיגרים רצה להביא עלינו. לכן הגיע הזמן לחזור לאמת שלנו שנכתבה עוד הרבה לפני שהרצל בכלל חלם על כך שהוא יהודי, הווה אומר הקושאן שלנו מהתורה. ארץ ישראל ניתנה לאבותינו ולנו מהבעל הבית האמיתי, וכל הטיעונים על ''שתי ארצות לשני העמים'' ו ''לעם הפלסטינאי מגיעה ארץ משלהם'' ו ''שלום תמורת שטחים'' הם בסך הכל סיסמאות נבובות וחסרות כל משמעות. האימפריה הבריטית ששוקה חיים כמו הרבה לפניה ועוד כמה אחריה, היא הסיבה העיקרית (הניראת לעין) למצב בו אנו נמצאים היום, כשקרעה את עבר הירדן ומסרה אותו (בעזרת חיים וויצמן היהודי איך לא) לערבי מחיג'אז. בנוסף לזה הפכה אוסף של נוודים מעמים שונים ל ''עם הפלסטינאי'', ו ''מנהיגינו בעלי החזון'' מסרו את המפתחות להר הבית שלנו לאותם נוודים מבית המופתי, מיד לאחר הנצחון בששת הימים. תחת הסיסמה השקרית ''הלנצח תאכל חרב'' שכתב מוסר המפתחות משה דיין ז''ל. ואותו דיין שאיבד את עשתונותיו כשאמר כי אנחנו לפני ''חורבן בית שלישי'' כשראה את צבאות מצרים וסוריה שועטים לעב תל אביב. (לא ירושלים) במלחמת יום כיפור. וגם מנחם בגין ז''ל לא חף מאותו מורך לב מוזר שתוקף את מנהיגינו בתקופה מסויימת בחייהם. אותו מורך לב שתקף את יצחק רבין ז''ל כשלחץ את ידיו של הארכי רוצח עארפת על מדשאות הבית הלבן. כשביל ''שלום חבר'' קלינטון בחיוך של שביעות רצון זחוח מדבר גם הוא על מז''ת חדש. ואתו ווירוס נעלם פגע גם בגיבור ישראל אריאל שרון, שפירק וגירש יהודים מהישובים אותם הוא בנה. והרשימה עדיין ארוכה מאוד ומקום זה לא יספיק לכולם, לכן על מנת להפוך את המצב הבלתי נסבל זה עלינו לחזור לאמונה כי בורא העולם הוא הבעל הבית והוא נתן לנו את הארץ הזו לא לבני חיג'אז, לא לאסופים מחוראן , מסודן ממצרים והשם יודע עוד מהיכן הם הגיעו הגיע הזמן ''להחזיר עטרה ליושנה''. לכל בית ישראל זה השנוי שלו אנו זקוקים היום. ואלוהי ישראל יעמוד לנו במלחמה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זהירות . הסיקריקים חוזרים !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דוד, 10/08/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ליכודניקים, תעיפו אותו לכל הרוחות

    אוהד, 10/08/06 10:04

    הצבעתי לליכוד בבחירות האחרונות. אם פייגלין ימשיך להיות בליכוד אלו תהיינה הבחירות האחרונות שאני מצביע ליכוד.
    נכון להיום אין, לדעתי, מוכשר ומתאים יותר מנתניהו לעמוד בראשות הממשלה, אבל הוא יכול לשכוח מהקול שלי כל עוד פייגלין בליכוד.
    אני יודע שנתניהו לא רוצה את פייגלין. אני יודע שהוא ניסה לסלק אותו.
    שיתאמץ יותר.
    אני רואה כיצד פייגלין, מיכאל פואה האוויל וחבריהם מקפידים להתראיין על רקע שלטים של הליכוד ומתבייש.
    המדהים הוא שהם הצהירו במפורש שהם נכנסו לליכוד רק כדי שיתייחסו אליהם.
    ''כרגע הימ''חים של צה''ל עדיין לא מזוהמים בחומרי לחימה כימיים. מרכז הארץ עדיין לא הושמד בטילים גרעיניים''
    מרכז הארץ? שמישהו יסביר לליצן הזה מה זה טיל גרעיני.
    בזמן שנתניהו מתגייס לטובת המדינה ואזרחיה, מיכאל פואה קורא לסרבנות. כמובן שהוא מקפיד שיהיה מאחוריו שלט של הליכוד.
    כמובן שהתקשורת חוגגת ( מעניין כמה מכם תוהים עכשיו ''מי זה לעזאזל מיכאל פואה?'' וזה בעצם העיניין ).
    צריך להעיף אותו ואת חבריו מהליכוד. כל עוד האנשים האלה במפלגה, אין לליכוד סיכוי להשתקם.

    הגב לתגובה זו

    • 25. אתה כנראה אוהד של קדימה. (ל''ת)

      מארק, 10/08/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בדבר אחד אני מסכים

    שלומי, 10/08/06 09:54

    החיזבאללה הוא בהחלט רק ההתחלה. זה גם מה שחשבתי מקודם לדעתי היה אסור לנו להיגרר למלחמה עם החיזבאללה. לא מבין מה כל כך רע בלמחוק כפר שממנו נורות קטיושות? זה בדיוק לוקח לפחות שעה, ובתוך יומיים שלושה, היו נמחקים איזה 10 כפרים בדרום לבנון ולחיזבאללה בכלל לא היה מה לעשות יותר. צריך להחריב את כל דרום לבנון ולא להתחיל עכשיו עם חיסולים כירורגיים ממוקדים, צהל הוא צבא, לא מנתחים.

    הגב לתגובה זו

    • איך זה שעוד לא מינו אותך לרמטכ''ל?

      אמיר פרץ, 10/08/06 22:54

      אולי בגלל שאתה כותב בעילום שם? אחרת אי אפשר להבין. הרי אתה יודע את כל התשובות לכל הבעיות...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    משפט המפתח-''ממשלת ישראל כלל אינה מבינה מול מי היא נלחמת ועל מה היא

    אבי, 10/08/06 09:41

    ''ממשלת ישראל כלל אינה מבינה מול מי היא נלחמת ועל מה היא נלחמת, ולכן אין לה שום סיכוי לנצח.''

    כמה שאתה צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חובה עלינו הייתה להגיב בחוזקה

    יוסי, 10/08/06 09:39

    ישראל הייתה חייבת להפגיז
    מבלי להזהיר את האזרחים,
    נסראלה לא הזהיר ,
    אף אירגון איסלמי לא בוחל מהרג
    אזרחים יהודים,
    שיטה זו של פגיעה באזרחים
    מוסלמים הייתה משמיטה
    את השטיח מרגלי הטרור האיסלמי,
    לא עוד זכויות אדם לאזרחים
    תומכי טרור,

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חשיבה פשטנית, חסרת מוטיב ענייני

    אזרח, 10/08/06 09:38

    אתה עסוק בחלוקת העולם לטובים מול רעים, שחור מול לבן. שגעון גדלות בהתהוותו. קל לדבר כשאתה לא נלחם בלבנון, עם הכוחות שסופגים שם אבדות יומיומיות כדי להגשים את חלומותיך ההזויים.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו לאן מובילה החשיבה השמאלנית המורכבת הרב-רבדית.

      נבער, 10/08/06 13:30

      אין בכם טיפת בינה. רק לדחות את הצרות למחר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברור שהוא צודק. רק חבל שלא מקשיבים לו. (ל''ת)

    אבשי..., 10/08/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק עם פייגלין ננצח

    מפוכח מהצפון, 10/08/06 09:33

    יותר אני לא חושב על קדימה ומושחתיה, לא על ביבי ולא סילבן ואפילו לא כ''ץ וליברמן, בפעם הבאה רק פייגלין.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני ימני...אבל

    משה, 10/08/06 09:26

    החלק הראשון של הכתבה נכון ומציאותי. החלק השני של הכתבה פשוט מבהיל.
    אני ימני שומר שבת כשרות ומסורת,כך שאי אפשר להצביע עלי כחילוני.
    מצד שני אנני דתי במובן הרגיל של המילה,לא תמצא אותי כל שבת בביה''כ.
    כמוני יש רבים..חילונים יותר חילונים פחות אבל אנחנו אלה שנטשנו את הליכוד ,מי מאיתנו ימינה ומי מאיתנו שמאלה.
    התגייסנו כאיש אחד להגן על זכותנו לחיות בישראל,המלחמה הנוכחית היא מלחמה על זכות קיום.
    אין לי לא רצון ולא כח להתגייס למחמת קודש (ג'יהאד) יהודית רק בגל הבטחה אלוקית.
    מספיקה לי מדינת ישראל בגבולות הנוכחים שלה (כולל השטחים) מכיוון שאלו גבולות עליהם ניתן להגן,אלו הגבולות שאני רוצה לא פחות ובטח לא יותר!!!!!.
    החלופה היא לא השמדה,השכנים שלנו בתקווה יתקדמו עם הזמן ,אולי זה ייקח שנים אולי עשרות שנים,אבל ברגע שהם ייתפקחו מהאיסלם הדתי קיצוני שלהם...יהיה אצלנו שלום.
    פשוט מכיוון שעם הקיצונים שלנו,אנחנו יודעים להתמודד והוא מיעוט,עם הקיצונים שלהם הם לא יודעים להתמודד והוא הרוב.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מלחמת קודש

      תותים, 10/08/06 11:25

      אינך מבין את המשמעות של המילים מלחמת קודש כי אתה שואב מהמקורות הלא נכונים.
      מה שאתה מכיר בתור מלחמת קודש היא הנסיון המוסלמי להשמיד תרבויות שלוות ולהשליט עילםה בוחכ את האיסלם.
      בדת שלך, יהודי, מלחמת קודש היא בדיוק מה שקורה היום.
      ההתנגדות לנסיון להשמיד את עם ישראל ואת עצם ישיבתו בארץ ישראל
      היא מלחמת קודש.
      במלים שלך:(כך אני משער) ''ההגנה על חיי היהודים - והחיים קדושים - היא מלחמת קודש.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון

        משה, 10/08/06 15:14

        הכוונה שלי במילים מלחמת קודש היא יציאה למלחמה על שטחים שהובטחו לישראל ואינם בשליטתה היום כגון ירדן לבנון וכו'

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל פעם נהנה מחדש מהקריאה!

    רוני, 10/08/06 09:10

    אין על פייגלין, הלוואי והוא היה ראש הממשלה היום!

    הגב לתגובה זו

    • ממש התמוגגות!!!!!!!!!! (ל''ת)

      רק החיים תמיד, 10/08/06 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פייגלין לראשות הממשלה (ל''ת)

    נצח ישראל, 10/08/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא תמנה את נסראללה הם אותו הדבר (ל''ת)

      דני ב., 10/08/06 10:40

      הגב לתגובה זו

      • חשוב בטרם תכתוב

        תותים, 10/08/06 11:28

        האם חיזבללה מוכן לחיות עם ישראל .
        בגבולות כלשהם.
        אם לא הבנת - אז אני מבהיר:
        מול אדם שרוצה להרגך בלי שום פשרות - יש רק אפשרות אחרת:
        להשמידו.
        האם זכות ההגנה העצמית מבוטלת בגלל שקיים תוקפן???

        הגב לתגובה זו

        • נסראללה שמסראללה-אילוץ לבנון לא לאפשר נסראללים

          זו המטרה, 10/08/06 13:16

          על הדרך הזו אנחנו פוסעים.
          מקווים להשיג כמה שיותר בסיבוב הזה.

          הגב לתגובה זו

      • הכתומים והנסראללים לאומנים ששים אלי קרבות מפוארים

        בצורה דומה, 10/08/06 13:18

        אצמלנו החברה הכללית מרסנת

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    פייגלין.!! לך מכאן.

    פייגלה, 10/08/06 09:05

    דפקת לנו את הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • כן, נכון, דפק לכם תוכנית להפוך ליכוד לקדימה ב' (ל''ת)

      דולפין מרושע, 10/08/06 09:53

      הגב לתגובה זו

    • פיגלין לך מכאן!אתה ציוני והציונות נגמרה! יחי הערבים והנשים לעד!!!!! (ל''ת)

      דנה אולמרט, 10/08/06 11:14

      הגב לתגובה זו

      • הציונות של פייגלין ותומכיו מעוותת ודוחה (ל''ת)

        מוטציה שלילית, 10/08/06 13:20

        הגב לתגובה זו

    • והליכוד דפק את המדינה

      ליכודניקית-, 10/08/06 11:14

      הליכוד גרש עצמו מיסיני
      הליכוד גרש עצמו מחברון
      והליכוד גרש עצמו מגוש קטיף

      איפה תורתו של ז'בוטינסקי?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חלוץ זרק את הלוחמים האמיצים ביותר מהצבא

    קול העם, 10/08/06 09:04

    אנשי הכיפה הסרוגה ,אנשי המושבים הקיבוצים ועיירות הספר הם הלוחמים חטובים ביותר וחדורי האמונה ביותר במלחמה על קיומנו.
    על מי תסמכו אם לא עליהם??על התל אביבים הגובניקים האגואיסטים שחושבים שהם חיים בניו יורק??
    שימו לב לכתובות ההרוגים ,כמה מהם מתל אביב??מבית השיטה לבד יש יותר מאשר מכל תל אביב!!!!
    דן חלוץ האידיוט התחיל בהריסת צהל בזורקו את אנשי הכיפה הסרוגה ועכשיו אנו משלמים המחיר עם פיקוד חסר כל אמונה הנלחם באויב מחוזק באמונה משיחית.
    איני מסכים עם משה פייגלין כמעט על כלום-אבל בענין האמונה הוא צודק,להם יש אמונה והם כנראה ינצחו,לנו אין מספיק ובגלל זה אנחנו נעצרים כל הזמן..זה לא חוכמה להכניס 40000 חיילים נגד 1500 מחבלים ועוד לקבל כאלו אבדות..

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אבל לא מסכים עם הכללות לפי מיקום מגורים! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 10/08/06 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אמת בוערת! שוב פעם תודה. (ל''ת)

    דמיטרי, 10/08/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק זו מילחמה רוחנית , שהשמאל עוד לא למד לקרא אותה (ל''ת)

    קווי אל השם, 10/08/06 09:01

    הגב לתגובה זו

    • מה זה מלחמה רוחנית שהימין עם פייגלין עושים הרבה רוח?

      דני, 10/08/06 10:47

      וכרגיל בנינו חיילינו משלמים את המחיר.

      הגב לתגובה זו

      • לדני ה''חכם'', הסביר נא למה בנינו חיילינו

        אריה, 10/08/06 15:02

        ''משלמים את המחיר'' על מחשבות, דברים ומאמרים של משה פייגלין?!

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    פלגנות סידרתית

    יוני, 10/08/06 08:57

    באמצע תקופה כזו, וזה מה שיש לחולה הזה בראש.
    פלגנות לשמה.

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע מה להגיד לך

      יוסי, 10/08/06 11:00

      שכנע אותי שאתה צודק והוא חולה
      כי קראתי אותו
      ולא מצאת במה הוא טועה ומה לא נכון
      להפך - הוא עושה רושם של אדם חושב נכון ובהחלט בריא במוחו

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ואני אומר, כחופשי: אמת ויציב!

    שמואל, 10/08/06 08:57

    ובמונחים הסטוריים ימינו ספורים, אלא אם יקרה נס.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    די עם הקיצונים מימין ומשמאל

    יוסי, 10/08/06 08:56

    לעת כזו רוב הציבור איננו מעוניין לשמוע את שונאי עמם משני הכיוונים. חיילינו הנהרגים אינם מובחנים לפי עמדתם, תנו לנו דעות שקולות מאחדות ומתחשבות.
    השאירו את הקיצוניים למלחמות הפוליטיות שגם בהם הם מפסידים, ב''ה.

    הגב לתגובה זו

    • משה פייגלין ממש לא קיצוני... תקשיב לדעותיו ואולי תמצא בהן הגיון:

      יובל, 10/08/06 09:12

      הוא ממש לא ברוך מרזל.

      דווקא מה שהוא אומר- שהחיזבאללה הוא רק ההתחלה, נראה לי מאוד נכון. החיזבאללה הוא רק גרורה של אירן. עכשיו זו רק מקדמה ל''דבר האמיתי''.

      נראה לי בכלל לא קראת את מה שיש לו לומר. סתם נמצאת איזה ימני כדי להוציא עליו את הכעס שלך. למה אתה מתלהם סתם?

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא קיצוני,הוא רק רוצה לכבוד את לבנון

        Nשה, 10/08/06 09:29

        או אולי פספסת את השורה הזאת בטקסט שלו אז הנה תזכורת :
        ''מי מסוגל להיכנס ללבנון כי זה פשוט שלנו, כי כך רוצה האלוהים שלנו? האם אולמרט מסוגל לכך? האם ביבי מסוגל לכך? האם ליברמן? והרי החלופה לזה היא השמדה''
        שטויות במיץ,החלופה לאי כיבוש לבנון היא לא השמדה!!!!!!
        זאת דמגוגיה שלמזלנו אינה תופסת אלא רק מעטים בעם שלנו,בדיוק הקונספציה הזאת תופסת מקום חזק ומרכזי אצל הפלסטינים והערבים,וזהו שורש הסיכסוך!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • זו דמגוגיה כמו

          אשר, 10/08/06 10:16

          שהטענה שאוסלו, ההתכנסות וכו' תביא טרור היתה דמגוגיה.

          נכון היא לא הביאה רק טרור היא הביאה מלחמה.

          האיסלם לא מדבר בשפה הטכנוקרטית של המערב, הוא מדבר בשפה דתית (מעוותת ורצחנית) רק מי שידבר (ויפעל) בשפה דתית יוכל לנצח.

          ועד אז נמשיך לספור את הגופות. (ולהתפלל שלא תהיה קטסטרופה חמורה יותר פצצה אטומית וכד' חו''ח)

          הגב לתגובה זו

        • אז לא הבנת כלום

          אלדד, 10/08/06 10:58

          הוא לא אמר לכבוש ולא שיכבוש
          הוא הביא המחשה לגודל עוז הרוח של המאמין ויכולתו הפוטנציאלית
          איש חכם ורואה למרחקים

          הגב לתגובה זו

      • היגיון עקום שהביא לסלידה מהימין

        ניסים, 10/08/06 09:38

        השפוי
        מותר לחשוב שארץ ישראל כולה לעם ישראל אבל כאשר מנסים לעבוד בשיטות מלכלכות
        בא הגועל
        חזור לביתך
        ושחרר אותנו

        הגב לתגובה זו

        • היגיון יהודי ישר

          נסים ונפלאות, 10/08/06 10:28

          השמאל הביא עלינו אלף הרוגים בגלל הסכני אוסלו, קסאמים באשקלון, כבוש מחדש של הרצועה, ועכשיו את מלחמת לבנון 2.
          קצת צניעות - קצת ענווה לא תזיק ! אתה חושב כמו גוי. תקרא את פרשת השבוע - פרשת עקב - ותקבל קצת שכל יהודי.

          הגב לתגובה זו

    • חזק וברוך משה פייגלין

      יוספה, 10/08/06 10:32

      עד שהיהודים יבינו את מה שאתה מסביר עכשיו, הפרומו יגמר - והסרט יתחיל.

      טילים מאיראן וסוריה, והתקוממות מבפנים של מאות אלפי רבים בגליל ,בירושלים, והבדואים בנגב, זה רק עניין של זמן.

      הכתובת על הקיר, ונשאר רק לקוות שלא נתעורר מאוחר מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עד שעם ישראל יתעורר

    יהודי, 10/08/06 08:39

    וַיֹּאכְלוּ אֶת-יִשְׂרָאֵל, בְּכָל-פֶּה; בְּכָל-זֹאת לֹא-שָׁב אַפּוֹ, וְעוֹד יָדוֹ נְטוּיָה. יב וְהָעָם לֹא-שָׁב, עַד-הַמַּכֵּהוּ; וְאֶת-יְהוָה צְבָאוֹת, לֹא דָרָשׁוּ.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נמאס כבר מהביטוי 'מילים כדורבנות', אבל.. (ל''ת)

    מילים, 10/08/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פייגלין, הזיגזוג של אולמרט מראה דבר אחד.

    זיגלר, 10/08/06 08:33

    שהוא גמר אומר ש''גבורתו'' לא תהיה נגד שונאינו הערבים אלא נגד אחיו היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל מילה בסלע,להעיף את אולמרט ופרץ (ל''ת)

    איתן, 10/08/06 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פייגלין מוכיח שהוא קנאי משיחי לא פחות מהחיזבאללה... (ל''ת)

    מפוכח, 10/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • לא אמרת כלום חוץ מסיסמה ישנה של שמאל הגוסס (ל''ת)

      דולפין מרושע, 10/08/06 09:55

      הגב לתגובה זו

    • אתה כאן בגלל שאתה יהודי ?

      שיכור, 10/08/06 10:25

      אם כן. אז גם אתה משיחי.
      אם לא - אין לך מה לחפש כאן.
      אכן, זה הפרומו !!! אתה הולך לחטוף טילים סוריים ואיראנים, אם לא עכשיו, עוד כמה חודשים, אולי שבועות. המחסום הפסיכולוגי של הערבים נשבר. תתעורר, תקרא את פרשת השבוע, ותבין את מה שפייגלין כותב.
      אתה לא מפוכח בכלל. אתה לא מבין שזו מלחמה הישרדות ! תתעורר !!!

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי מה רע בלהיות משיחי. אחד

        ס, 10/08/06 21:19

        מ- 13 עיקרי התורה להאמין בביאת המשיח

        הגב לתגובה זו

    • לא מענין אותי מה פייגלין

      אלי, 10/08/06 10:55

      מעניין אותי יותר להתיחס לדברים שאמר - והאמת? לא מצאתי אפילו דבר אחד לא נכון בדבריו

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחרי שנגמרו לך כל האשמות, אלוהים הוא הפתרון

    אללה הוא אכבר, 10/08/06 08:27

    הימין ההזוי טוחן וטוחן אך הפופולריות של רוה''מ ושר הבטחון רק הולכת וגואה, כפי שמשאלי דעת קהל מראים.
    התיסכול, יחד עם עצבים רופפים שתמיד אפיינו ימנים קיצונים, עושים את שלהם. פונים למחשכים הכי אפלים ומוציאים מהבוידעם את הנשק הסופי, נשק יום הדין - אלוהים.

    אלוהים שולטטתתת!!1 אלוהים תעשה לי ילד!!

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותי בחייך

      שלומי, 10/08/06 10:53

      נימאס לי לשמוע את המילה ימני הזוי
      חאלאס , מי שהוזה בהקיץ זה השמאל - 1000 הרוגים באוסלו ,טרור קטיושות , קסאמים ועכשיו זה - ויש עוד את החוצפה לצעוק ימני הזוי - הצחקת אותי
      בשורה התחתונה הבן אדם אומר דברי אמת ,אז חאלאס עם סיסמאות

      הגב לתגובה זו

      • ולהגיד ''1000 הרוגים באוסלו'' זה לא סיסמה?

        לא נכון, 10/08/06 12:52

        וזה גם לא נכון מספרית. חוץ מזה שהקסאמים הם אם כבר תוצאה של ההתנתקות, שאיננה רעיון של השמאל בכלל, ולא בגלל אוסלו.
        מה דברי אמת כאן? שלבנון שלנו? ששורש הבעיה בהר הבית? זה לא סיסמה?
        אפשר להמשיך לטעון כמו תמיד שהבעיה היא בשמאל, הדוגל בצורך בפיתרון מדיני, ואפשר לתמוך ברעיונות ההזויים (כן - בהחלט הזויים - לפוצץ את מסגדי הר הבית זה רעיון הזוי ברמה) ואז לא תהיה לנו מדינה. לימין הסהרורי זה כנראה לא מחיר מי-יודע-מה כבד, אבל כל אדם בר דעת מבין שיישום אפילו עשירית מ''הצעותיו'' של פייגלין פירושו קץ למדינה היהודית, ולא חוכמה גדולה להציע הצעות כאלה בטור ב-NRG, זה לא דורש לשלם מחיר כלשהו. אני מפחד מאד מ''הנהגה'' בראשות אדם כזה

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    להתנחל בדרום לבנון. זה העונש היחיד שנסראללה מבין. הטרנספר כבר נעשה!

    דרום לבנון, 10/08/06 08:27

    דרום לבנון היא חלק מארץ ישראל ההיסטורית והיא נחלת שבט זבולון ונפתלי.

    הגב לתגובה זו

    • גאוני שכל מי שיצא מעזה ייתיישב

      ', 10/08/06 21:18

      בלבנון הרי לא הרסנו את הבתים אז שייכנסו שם לוילות של הלבנונים, זה גם יחסוך כספי פיצויים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק!! אנחנו צריכים הישג ולבנות מזבח בהר הבית זה התבוסה של נסרללאה! (ל''ת)

    1000 חיזבאלונים, 10/08/06 08:21

    הגב לתגובה זו

    • הערבים פוצצו את בתי הכנסת בגוש קטיף. אנחנו צריכים לפוצץ את המסגדים. (ל''ת)

      לנקות את, 10/08/06 09:49

      הגב לתגובה זו

      • השאלה אם תישאר בחיים לראות את מה שהצעת. (ל''ת)

        דני, 10/08/06 10:45

        הגב לתגובה זו

    • נסראללה רוצה הישג דתי. צריך להנחיל לו תבוסה דתית. (ל''ת)

      להעיף המסגדים, 10/08/06 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי יכול לפוצץ את כל העולם לחתיכות? נכון, הכתומים

    releaseBrian, 10/08/06 08:19

    פשוט אדם מטורף שחושב שבזרת השם ישראל יכולה לכבוש את לבנון ולהרוס אותה מן היסוד, לפוצץ את אירן, להרוס את המסגדים בהר הבית ועוד לצאת מזה בשלום.

    אפשר לקרוא לו חסן נסראללה הישראלי. שניהם מסוכנים לישראל באותה מידה. במחשבה שנייה, פייגלין מסוכן לישראל הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל באמת מסוגלת לעשות זאת...

      יובל, 10/08/06 09:14

      אולי בהתחלה העולם טיפה יצעק, אבל אם זה יחסוך הרבה מאוד סבל מהאנושות, לדעתי זה שווה את זה.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אומר דברי אמת! (ל''ת)

        אלדד, 10/08/06 10:49

        הגב לתגובה זו

        • חכם. צודק. מפוכח. בסוף נבין. (ל''ת)

          אורית, 11/08/06 02:39

          הגב לתגובה זו

    • ציונים...

      כתום אמיתי, 10/08/06 13:14

      רק הציונים עשו את ההתנתקות!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד ימני סהרורי שסוחר בחיילים הרוגים (ל''ת)

    תפוז, 10/08/06 08:15

    הגב לתגובה זו

    • תפוז רקוב של השמאל הסהרורי

      מיכאלה, 10/08/06 10:20

      ההרס הפנימי שהבאתם על ישראל, גרוע אלפי מונים מההרס של החיזבללה.
      אתם, אנשי ה''שלום'' ו''הקידמה'', אוהבים לשונאינו, ושונאים לאוהבינו. אתם האויב האמיתי.

      הגב לתגובה זו

      • באופן עקרוני אני נגד מעורבותי אבל פיגלין צודק (ל''ת)

        אלוהים, 11/08/06 00:07

        הגב לתגובה זו

    • ימני סהרורי, אבל השמאל השפוי הרג את בנינו (ל''ת)

      עוד ימני, 10/08/06 10:35

      הגב לתגובה זו