• 126.

    מורן נזכור אותך ולא נשכח - אמא של מורן אני משתתפת בצערך (ל''ת)

    ל, 16/08/06 04:21

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מורן ליפשיץ

    ל, 14/08/06 23:52

    אני לא יודעת איך אלוקים נתן לזה לקראת. אני משתתפת בצער עם המשפחה, אם הייתי יכולה הייתי בא לשבת איתכם.
    חיילים שמרו על עצמכם

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

    אלכס, 09/08/06 23:55

    מן הראוי היה, בשוך הקרבות ולאחר תום המלחמה, לדון דיון נוקב ומעמיק בדיסאינפורמציה הצה''לית (לא זו אשר נועדה להסיח את דעתו של האויב ולהגן על חיילינו) ובתופעת תרבות השקר הצה''לית. זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע, טרם עת, כי כבשנו את מרון-א-ראס (שעה שעדיין לא כלל לא כבשנו)... זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע כי ''כבשנו את בינת-ג'ובייל'' (שעה שעדיין לא כבשנו). שבועיים לאחר ההודעה מסתבר כי עדיין מתחוללים במקום קרבות קשים ומרים וכי יש נפגעים רבים בקרב כוחותינו. המשפט ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' נאה ויאה לכל אלו אשר הזדרזו ומזדרזים לומר דברים שאין להם כל שחר, אין להם כל בסיס במציאות ואין בהם קורטוב או שמץ של אמת. האם נאמרו בדומה לדיסאינפורמציה הצה''לית שנמסרה לציבור דברים דומים, ברוח זו, גם לחיילים אשר פשטו על בינת-גובייל או על מארון-א-ראס ? אם נאמרו דברים ברוח זו לחיילים הרי הדבר חמור ביותר. את הדיון ואת החשבון הנוקב עם שיקולי האומרים יש צורך כאמור לערוך, אך רק לאחר תום המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אחד שהיה שם

    מוריסי, 09/08/06 16:45

    אני אומר לכם שהצבא שלנו ממש לא עובד בהגיון, הערכות לא טובה למלחמה הזאת והמלחמה הולכת להיות מלחמה ארוכה מאוד למי שלא חשב שידע עכשיו. זה פשוט לא הגיוני שכל פעם שמגיע כוח צה''ל לכפר מסויים התחשבות בכל בניין ששורץ בו מחלבלים בודאות מתייחסים לזה כאילו שזה בית בשכם או ברמאלה שיש בו נשים וילדים ואז מתפלים למה חיילים נהרגים לנו ולא מפגיזים את הביניים שיש בהם מחבלים. אני רק רוצה להזכיר להם המחלבים יורים על חייל צה''ל אחד
    שרואים טיל נ''ט. וזה ממש כואב שחייל סדיר ומילואים צריכים לתאר בתים פשוט בשיטת לחימה זאת אנחנו הולכים לאבד אחים יקרים. ולכן צריך להפעיל לפעיל לחץ על הממשלה והצבא בצורה מסיבית ששינו את שיטת הלחימה.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כמה רובי ציד זה שלל ? הייתי מתבייש להציג זאת.

    Amir A, 09/08/06 12:21

    ב82 צה''ל חיסל מערך של אלפי לוחמים של הפתח תוך ארבעה ימים.
    צור וצידון נכבשו תוך איגוף והנחתת כוחות וטנקים מהים , התושבים רוכזו לבדיקה על חוף הים ומתוכם סוננו ונישבו אלפי לוחמי אוייב והושמו במחנות ''אנצר''
    בגני התערוכה הוצגה תערוכת שלל עם אלפי פריטי תחמושת כולל משגרי קטיושות תותחי 130 מ''מ עשרות אלפי רובי סער ומקלעים.
    צה''ל צריך לחוש בושה על שהוא מציג כשלל 8 רובי ציד כאילו היו שלל רב.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אם ידעו היכן המפקדה מדוע לו שלחו פצצה מהאויר , אני יותר ויותר .....

    אבו יסמין, 09/08/06 11:29

    נואש מהתנהלות המלחמה . הרשלה כבר היה עושה זאת ביתר יעילות .

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מ ד ו ע בבינת ג'בל יש עדין אבן על אבן. דם החיילים בראש מקבלי ההחלטו (ל''ת)

    נורית, 09/08/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פשוט לבכות (ל''ת)

    שרון, 09/08/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לסלק מהצבא כל מי שמסרב לירות על מסגד, שמישם הורגים את חיילנו (ל''ת)

    יואל, 09/08/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ישובים קטנים וקיבוצים משלמים-ותל אביב שותקת...

    שבוז, 09/08/06 10:36

    ע ד י י ן א י ן ח ל ל י ק ר ב מתל אביב וזו עובדה מביישת!!!!
    זה לא שאני חס וחלילה מאחל לזאת אבל העובדות מדברות בעד עצמם!!
    יש יותר חללי קרב מקבוץ בית השיטה מאשר מכל תל אביב ופרבריה!!! כך המדינה לא יכולה לשרוד שחלק הארי מתושביה אינו תורם בשרות קרבי!!!!!
    תצאו מהבועה ובתי הקפה שלכם ותתחילו לתרום למדינה הזאת לפני שתכחדו ביחד עם כולם!!!
    על המדינה להחזיר את החוקים שהיו עד ששריד שינה אותם לפני 15 שנה והם מי שלא משרת-לא מקבל רישיון נהיגה,תמיכה ממשלתית למשכנתא ועבודה ממשלתית מכל סוג שהיא!!!!
    תוחזר חלוקת הנטל השווה במדינה לפני שחלקים גדולים באוכלוסיה יתחילו להתקומם

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסית וצמא דם (ל''ת)

      אזרח שמתבייש, 09/08/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    פרץ הטיפש...דם חיילינו אינו הפקר...

    אבי 56, 09/08/06 10:16

    הורה לצ.ה.ל להפציץ ולהשמיד את בינת ג'בל ההאוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ממוצע של 100 חיילים הרוגים בחודש לא כולל אזרחים

    חיים, 09/08/06 10:14

    להפסיק מיד להיות נחמדים ולהתחיל להביא את העוצמה לידי ביטוי .

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לגייס את היחידה ה''צ'צנית'' מייד !!!

    אלכס, 09/08/06 10:08

    ''גדוד העליה'' יחידת הצלפים הרוסית שלחמו בצ'צנים ובאפגניסטן מחכה ליום פקודה !
    תעשה סדר בדרום לבנון
    על כל כדור ישנה כתובת !

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לסיים את לבנון בכדי להתחיל בהתכנסות (ל''ת)

    זה יותר חשוב, 09/08/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני מאשים את אולמרט!!!

    דבקה, 09/08/06 10:00

    ראש הממשלה אהוד אולמרט, מנסה לכסות על שתי עבודות בסיסיות, כי הוא היה זה שנתן הוראה לצבא, בימים הראשונים של המלחמה להסתמך אך ורק על מתקפה אווירית, ולא אישר את יתר תוכנית הפעולה שהוגשו לו. בשלב מאוחר יותר, כאשר אולמרט כבר הבין את הטעות שעשה הוא עשה טעות קשה שנייה כאשר קבע כי צה''ל שנכנס לדרום לבנון לא יעבור את קו אזור הביטחון הישן. זו הסיבה האמיתית מדוע הצבא תקוע בקרבות בבנית ג'בייל ובלבונה, ומבזבז את כוחותיו על מלחמה בחולייות הנ''ט של חיזבאללה, במקום להתקדם האלה ולמוטט את התשתית הצבאית של חיזבאללה, כולל את מערכת הפיקוד ושיגור הטילים של חיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ...והיה בהגיע שעתך ללכת...

    בנימין, 09/08/06 09:51

    ..והיה
    בהגיע שעתך ללכת...
    כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת
    ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה...
    תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה.

    מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
    אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

    שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
    או אם נפלת כגיבור בקרב
    אם צדיק או אם רשע היית
    שאלה אחת בלבד ישאלוך :
    אם לפני מותך
    חיית !

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מסכינים חיילי צה''ל...חחחחחח

    AMERKOO, 09/08/06 09:46

    מסכינים חיילי צה''ל...חחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    נזכרו להפציץ מאויר את המפקדה

    רק היום, 09/08/06 09:41

    הדרג הפוליטי עוצר את צהל
    ומונע הפצצה אוירית מסיבית
    דנה אולמרט -על מצפונך

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    די כבר!!!

    ג, 09/08/06 09:31

    מתי כבר יבינו פרץ ואולמרט וכל צמרת הצבא שחיילים סתם נהרגים
    בבינת-ג'בל ובכל הכפרים המסריחים האלו,מתי שיהיו שם 150 חיילים מתים?זו מלחמת גרילה אין טעם לבזבז זמן צריך לשרוף את הכפר הזה להפציץ אותו ובכלל לשרוף את כל דרום לבנון.ככה החארות לא ייצאו מהחורים שלהם,וברגע שלא יישאר שם כלום הם כבר ייאבדו את הרצון להלחם.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שאלוהים יגרש מהארץ את אלה שהשמיצו את הקיבוצניקים, גם מיצרים כן

    יהודי חרד, 09/08/06 09:30

    הם מיצרים יצוא ב2 מיליארד דולאר לשנה ובעיקר מוסיפים לעקשנות של שמירת הבית המולדת כדי שפוליטיקאים פרזיטים של ש''ס והחרדים האשכנזים יבנו כאן חברה לא יצרנית שתלויה כחרב על צואר האומה

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את עשרות המליארדים שעלה הסדר הקיבוצים (ל''ת)

      יעקב, 09/08/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    יש הרבה תל אביבים שגוייסו!

    ענת, 09/08/06 09:25

    כתגובה ל- 70.
    זה פשוט מכוער לכתוב תגובה כזו בימים אלו. אם ייהרג מישהו מאזור המרכז - תהייה שמח יותר? אני מכירה לא מעט בחורים תל אביבים קרביים לוחמי סיירות שמשרתים מבחירתם עדיין בצבא ומשתתפים בלחימה בצפון וגם לא מעט כאלו שגויסו בצו 8. כדאי שנתפלל שלא יהיו בכלל הרוגים מכוחותנו, לא משנה מהו מקום מגוריהם!!!! ונתמקד באיחוד בימים קשים אלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כמה ילדים עוד יועלו עולה לאלי היוהרה? (ל''ת)

    אורי, 09/08/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נמאס !!! פשוט נמאס!!! כנסו

    כפיר, 09/08/06 09:15

    נמאס!!! פשוט נמאס לקום כל בוקר ולשמוע על עוד חיילים שנהרגו במקום הארור הזה. ואני שואל את עצמי כמה עוד חיילים צריכים להיהרג שם עד שנמחק את הכפר המחורבן הזה מעל פני האדמה ?! עם כל יום שעובר אנו הופכים את המקום לסמל ולמיתוס בעיני המחבלים, ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פתרון למסגד

    מלחמת דת, 09/08/06 08:57

    החברה שלנו עומדים מול לוחמי דת לכן צריך גם להשתמש בפצצות דת - להוריד על כל מסגד איזה טונה של שומן חזירים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ולמה אין חרדים שמתים בשבילנו??

    עד מתי???, 09/08/06 08:54

    למה אנחנו מאפשרים לחרדים להמשיך להיות עלוקות על החברה ולא להתגייס? עד מתי ימותו בנינו בהגנה עליהם???

    הגב לתגובה זו

    • יש יותר חרדים בצה''ל מצפונבונים שמאלנים תל אביבים (ל''ת)

      האמת, 09/08/06 10:21

      הגב לתגובה זו

      • אתה רחוק מהאמת כרחוק ברוקלין מירושלים (ל''ת)

        דני, 09/08/06 11:17

        הגב לתגובה זו

    • כי הם נהרגים באוהלה של תורה

      דני, 09/08/06 11:16

      אתה באמת חושב שקל לחיות מההקצבות לבחורי ישיבה? נו, בסדר, אז תוסיף גם תרומות של כל מיני יהודים עשירים בחו''ל...
      קצת רחמנות. קצת אהבת ישראל,קצת אהבת חינם (נו, אתם תאהבו אותנו חינם, אנחנו נאהב אתכם בתשלום)

      הגב לתגובה זו

    • ל-104- די לצביעות..בניו של ראש ממשלתנו....

      חילוית קריות, 09/08/06 15:41

      משתמטים מהצבא ויש לנו המון סלב סרבני גיוס אז ''די לבלבל את השכל'' !!!

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מדוע לא הולכים למהלך מדיני כולל ????????????????? (ל''ת)

    מרים, 09/08/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יהיה זיכרם ברוך !! (ל''ת)

    יואב, 09/08/06 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    חטיבה שלמה נגד 5 לוחמי גרילה..הצבא הזה לא מצחיק רק מביא דם ודמעות

    ממשלת השמאל, 09/08/06 08:41

    למשפחות הלוחמים.
    קשה להלחם לגנרלים השמאלנים כנגד אחיהם הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בינת ג'בל

    אורן, 09/08/06 08:39

    כמה זמן נלחמים בעיירה הזאת?
    עוד חייל ועוד חייל נהרג די!!!!!!!!!!
    תיישרו את כל בתי העיירה מספיק
    עם ההומניות זה עולה לנו בחיי אדם!
    מיחקו את העיירה מהאוויר.

    הגב לתגובה זו

    • לא ''הומאניות'' אלא הפחדנות של שממשלה ממה יגידו (ל''ת)

      ממשלה רופסת, 09/08/06 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    לכולם להכנס דחוף !!!

    בוכה, 09/08/06 08:39

    כולם פה מתעסקים בשטויות, מי יחליף את אדם, האם נכון או לא .. אבל מה שאף אחד לא מדבר עליו הוא שעוד שעה בערך ... יושב הקבינט הארור הזה והולך לקבל החלטה הרסנית ונוראה מכל להכנס לעומק שטח הלבנון דבר שעל פי כל פרשן צבאי הולך לגבות מאתינו מאות חיילים הרוגים !!!
    וכל זאת למה ??? לשפץ את הרושם הרע שיצרה המלחמה הזו אצל רוב אזרחי המדינה, להגיע להשגים גדולים יותר והכל על רקע אישי ופוליטי, אני נחרד רק מעצם הרעיון הזה, אנחנו יותר גרועים מהערבים !!
    בא לי לצרוח עד לב השמיים כי זאת ההנהגה שלנו !!!
    אנחנו צרכים לקום כולם עכשין מהכיסא ולומר בכל מקום שאפשר דיי !!!
    נמאסתם !!!

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יורו למחוק כפרים - אז שלא יכנסו

      אולמרט ''הנחמד'', 09/08/06 10:25

      אם לא חיליפו שיטת לחימה אזי יכשלו

      עכשיו אני מבין מדוע נכשלים בעזה - כי מרחמים על הרוצחים והאוכלוסיה המסייעת להם ....

      ובכך מתאכזרים לחיילי צה''ל שמתים לחינם ולמשפחותיהם ולאזרחי ישראל שמופגזים ללא הפסקה כבר שנים בדרום ועכשיו בכל הצפון

      יש להחליף דיסקט בצמרת - אחרת מצבנו קשה מאד...

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    זה הזמן לשטח רק מסגדים.

    עידן, 09/08/06 08:34

    מסגדים=מפקדות חיזבאללה, תשתיות חינוך לדור המתאבדים של המחר, כוכי הפצות שקר האיסלם ותיבול אכזריותו בפלפולי אללה במסווה דת הומאנית. זה יתפס גם יותר טוב מהשטחת כפרים והרג אזרחים שבויי הנבלות.
    זה הזמן להתמקד אך ורק במסגדים שלהם, שתדע כל אם ערבייה כי כסא בנה מוזרק הארס במסגד ממולכד מסיבות ביטחוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חמורים! תפוצצו כל המסגדים

    כואב, 09/08/06 08:12

    ההייפיפות הישראלית פשוט הורגת. תהרסו כל המסגדים לפני שמפוצצים אותנו.

    פשוט הפקרות איומה להשאיר מסגדים על חשבון חיי חיילנו.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע...

    אלכס, 09/08/06 08:11

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    בצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנצח... לעד... כך תובטח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    הדג מן הראש מסריח ! ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    קיבוצניקינים פייטרים

    זהר, 09/08/06 08:11

    בני הקיבוצים מוכיחים שוב, בדמם את המוטיבציה יוצאת הדופן שלהם וזאת בניגוד לדימוי שנוצר.
    במלחמה הנוכחית נהרגו למעלה מעשרה בני קיבוץ, הרבה יותר ממשקל הקיבוצניקים באוכלוסייה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

    אלכס, 09/08/06 08:08

    כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

    כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
    אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח
    שהטאטוא הפעם יהא סופי. יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
    מריחה, לא בדיחה, עם סימן קריאת חֶלֶם גָדוֹל וְחוֹלָם !
    בצה''ל מוליכים שוֹלָל ב100%- הצלחה (כמעט) את כולם.

    כי כשבצה''ל מודיעים ש...
    ''נסיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
    יודע אתה גם, מה חושבים עליך, האזרח הקטן
    אתה החוּשָם, התֶּרַח, הפֶּתִּי, ההֶדְיוֹט או הַלֶמֶך
    או אתם: הקָשִיש, היָשִיש והנער התָּם
    צה''ל עשה את שֶלוֹ: הִתְרַשֵל... קָבַר וחָתַם.
    ''נערים נפלאים וטובים היו... מה גדולה ויפה הייתה שעתם!''

    אולם אתה ההֶלֶך, העומד מן הצד
    האָדִיש הרָגִיש, האֱוִויל המַחֲרִיש, הנָתִין המתיש, האָטוּם המַשְרִיש
    הצַבָּר המַמְחִיש, הגדא הבִּיש, המַמְתִּין לתַּרְחִיש: הבּוֹאֵש, המַבְאִיש, המֵבִיש !
    הנִבְעָר, הנִרְגַּן או המְנוּמְנָם
    טוב תעשה אם תתעורר יום אחד,
    טרם שדברים סוף-סוף יגעו בך גם.
    תשמיע דבריך באופן בָּרוּר.
    לא כמו דוֹבֵר צה''ל: בְּטוֹן מְעוּרְפָּל, מְעוּמְעָם, מְגוּמְגָם.
    אָכֵן חָצִיר. עם לְבָדָד יִשְכּוֹן. סְגוּלָה הוא.
    אין כל סימן בו לדוֹפִי או פְּגָם.

    חייל ! אזרח ! זכור !

    כשבצה''ל מודיעים ש''סיבות המחדל לא ייוודעו לעולם...''
    אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח שהטאטוא הפעם יהיה סופי.
    יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
    צה''ל השלים את מלאכתו... התרשל, קבר וחתם.

    ...וכמו להוסיף חטא על פשע
    מנסים הם בצה''ל להפוך גם אותך למטומטם ! ! !

    תם אך לא נשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ''קדימה'' וועדת חקירה למחדל השלטון והצבא. אנחנו מובסים ? (ל''ת)

    רפי, 09/08/06 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פשוט להשתגע! ידיעה שמתפרסמת הבוקר, מטוסים הורידו מפקדת חיזבאללה ב-

    אריק, 09/08/06 08:05

    בינת ג'ביל! פשוט לא להאמין! 3 שבועות בבינת ג'ביל, ולא רק שמבנים עדיין עומדים שם, אלא לא פחות ממפקדת חיזבאללה בה היו לפי הדיווח 10 מחבלים! כמה חיילים צריכים להיהרג עוד במקום המסריח הזה, עד שתורידו את כל הבניינים? למה לחכות בכל כפר עד שירו ויהרגו לנו חיילים לפני שמורידים מבנים? משהו רוצה לקנות שם בתים? אז מדוע לשלוח חיילים לסרוק בית בית? למה זה טוב חוץ מלמות?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הקיבוצים הם בין אלו שיצרו את המוסר הנוצרי המזויף שבגללו נהרגים חייל (ל''ת)

    להפציץ מהאויר, 09/08/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רה''מ מושחת ונהנתן, טמבל משופם בבטחון, וצבא מסואב הכבול במוסר משפטי (ל''ת)

    אזרח, 09/08/06 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חובה לקרוא*****************

    היועץ סביון, 09/08/06 07:42

    איך אמר פלאטו שרון
    הם לא מפחדים כשהם רואים ממשלה של קוקסינלים

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    קיבוצניקים-1% מהאוכלוסיה 20% מהנופלים -זה מלח הארץ (ל''ת)

    אילן, 09/08/06 07:36

    הגב לתגובה זו

    • הם בין אלו שכפו עלינו את 'טוהר הנשק' אז שישאו בתוצאות (ל''ת)

      צופה, 09/08/06 09:44

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש! חלאה. לא מגיע לך לחיות כאן!!!

        דני, 09/08/06 11:22

        המקלדת שלך משלשלת דברי שינאה. הפחד ורגשי הנחיתות שלך מונעים בעדך מלראות את האמת. הנסיון (הלא תמיד מוצלח) להיות צבא מוסרי ואנושי רק חיזק את צה''ל במשך השנים. מאז שהופיעו חלאות כמוך ודירדרו את הרמה המוסרית של הצבא הלוחם נפסקו הנצחונות בקרבות והמלחמות.

        הגב לתגובה זו

        • כרגיל ''דני מאשקלון'' קיבוצניק מתחזה (ל''ת)

          סחטו את רבין, 09/08/06 14:17

          הגב לתגובה זו

          • כרגיל, האשמות של דפקט ימני שאין לו תשובה.

            דני, 09/08/06 15:18

            אני לא קיבוצניק, מעולם לא הייתי קיבוצניק, ואין לי תוכניות לעתיד בכיוון הקיבוץ. סתם מובטל מאשקלון שעובר בקרוב לבאר-שבע

            הגב לתגובה זו

      • אולי מספיק כבר עם הויכוחוים הנוראיים האו עוד לפני שהילדים אפילו נקב (ל''ת)

        דשכ, 09/08/06 11:32

        הגב לתגובה זו

    • הם 90% מאלו שכבלו את ידי הצבא עם 'טוהר הנשק' אז שישלמו את המחיר (ל''ת)

      אזרח, 09/08/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    היא צודקת

    מביא דבר בשם או, 09/08/06 07:29

    דברי האחות בהלוית אחיה:
    ''זו מלחמה למען הלא כלום, למען האליטות ששולטות במדינה.

    אמרתי לך: ''מתבצע כאן פשע - התחננתי, אל תלך''

    '' הרי המלחמה הזו היא בגלל הגירוש ההוא.

    מגרשים אותנו ואז שולחים אותנו למלחמה שהם יצרו,

    כדי לשוב ולגרש אותנו,

    כי הרי תמיד נחזור ונילחם ונמות בשבילם.

    אני מתחננת לפני כל החברים שלך,

    ולפני כל הכתומים:

    תחזרו עכשיו הביתה לפני שתחזרו בארון''


    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      מה הקשר, 09/08/06 09:44

      שטויות במיץ עגבניות. מדוע אנשים כמו האחות חושבים ומקשרים הכל ליציאה מגוש קטיף. אני למשל לא חושבת בכלל על פנוי הגוש הבעייתי עכשו. ההתנהגות של האחות היתה משפילה

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    רק עבור בינת ג'ביל, ראוי אלוף הפיקוד ללכת הביתה!

    אריק, 09/08/06 07:26

    פשוט לא יאומן, שעיירה קטנה על הגבול, גובה כל כך הרבה קורבנות, כל כך הרבה זמן, מהצבא החזק במזרח התיכון! פשוט אבדן עשתונות וחוסר יכולת מוחלט של פיקוד צפון!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100%

      חיפאי, 09/08/06 09:35

      במקום להשמיד את המקום מהאוויר, כל מיני מפקדים דבילים מנסים להיות אמיצים ולשלוח את החיילים לקרבות גבורה מיותרים.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    בינת ג'בל...חשוב לקרוא ולא לצנזר

    טלי, 09/08/06 07:02

    לפי דעתי המקום הארור שנקרא בינת ג''בל שבו מיטב חילינו נהרגו... מיזבלא חפר מנהרות ארוכות מתחת לאדמה אשר מאפשרת להם להכניס ולהוציא כוחות בזמנים הנוחים להם, וזאת היא הסיבה היחידה לאי יכולת הצבא להישתלט על המקום. אני תקוה שמחשבה זאת תגיע לאנשים המתאימים.

    הגב לתגובה זו

    • ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

      אלכס, 09/08/06 09:52

      מן הראוי היה, בשוך הקרבות ולאחר תום המלחמה, לדון דיון נוקב ומעמיק בדיסאינפורמציה הצה''לית (לא זו אשר נועדה להסיח את דעתו של האויב ולהגן על חיילינו) ובתופעת תרבות השקר הצה''לית. זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע, טרם עת, כי כבשנו את מרון-א-ראס (שעה שעדיין לא כלל לא כבשנו)... זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע כי ''כבשנו את בינת-ג'ובייל'' (שעה שעדיין לא כבשנו). שבועיים לאחר ההודעה מסתבר כי עדיין מתחוללים במקום קרבות קשים ומרים וכי יש נפגעים רבים בקרב כוחותינו. המשפט ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' נאה ויאה לכל אלו אשר הזדרזו ומזדרזים לומר דברים שאין להם כל שחר, אין להם כל בסיס במציאות ואין בהם קורטוב או שמץ של אמת. האם נאמרו בדומה לדיסאינפורמציה הצה''לית שנמסרה לציבור דברים דומים, ברוח זו, גם לחיילים אשר פשטו על בינת-גובייל או על מארון-א-ראס ? אם נאמרו דברים ברוח זו לחיילים הרי הדבר חמור ביותר. את הדיון ואת החשבון הנוקב עם שיקולי האומרים יש צורך כאמור לערוך, אך רק לאחר תום המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לשרוף את יערות דרום לבנון המשגרים נמצאים בין העצים!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הבעיר את היערות, 09/08/06 06:56

    להדליק את כל היערות בדרום לבנון
    ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    החיזבאללה מתחבא עם המשגרים בין העצים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לשרוף את הדרום!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה תאמרו לצידקתכם במשפט אולמרט ופרץ??? (ל''ת)

    אזולאי משה, 09/08/06 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תבקשו מבוש לחסל גם מסגדים, ממש בושה איך תעמדו מול האמהות שלא נותר ל

    הן כלום? איך תע, 09/08/06 06:47

    מדו מול המשפחות? מדינה מחסלת בניה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    די למלחמת השמואלנים. (ל''ת)

    חיים יבניאל, 09/08/06 06:41

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את תגובתך המנומקת (ל''ת)

      דני, 09/08/06 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    BAN ALL DEMONSTRATIONS OF THE ARABS AND THE LEFT

    ESPIONAGE IN, 09/08/06 06:39

    They use it as a meeting opportunity to exchange espionage information. They are gayiss chamishi,mthe ENEMY WITHIN

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ישראל לומדת בדרך הקשה ...

    אבא של ח., 09/08/06 06:36

    שמסגד הוא לא תמיד מקום קדוש
    שלחיי אדם מישראל - אין מחיר
    שטוהר הנשק יושג רק בהריגת האוייב
    ש''שלום'' היא מילה עויינת לישראל
    שאנו משלמים מחיר כבד על הקונצפציות של השמאל
    ושבעצם עוד לא התחלנו להילחם באוייב

    לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

    אלכס, 09/08/06 06:26

    מן הראוי היה, בשוך הקרבות, לאחר תום המלחמה, לדון דיון נוקב ומעמיק בדיסאינפורמציה הצה''לית (לא זו אשר נועדה להסיח את דעתו של האויב ולהגן על חיילינו) ובתרבות השקר הצה''לית. זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע, טרם עת, כי כבשנו את מרון-א-ראס (שעה שעדיין לא כלל לא כבשנו)... זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע כי ''כבשנו את בינת-ג'ובייל''. שבועיים לאחר ההודעה עדיין מסתבר כי מתחוללים במקום קרבות קשים ומרים וכי יש נפגעים רבים בקרב כוחותינו. המשפט ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' נאה ויאה לכל אלו אשר הזדרזו לומר דברים שאין להם בסיס במציאות ואין בהם בהם שמץ של אמת. האם נאמרו בדומה לדיסאינפורמציה הצה''לית שנמסרה לציבור דברים דומים, ברוח זו, גם לחיילים אשר פשטו על בינת-גובייל או על ראס-א-מרון ? אם כן הדבר חמור ביותר. את הדיון ואת החשבון עם שיקולי האומרים יש צורך לערוך, כאמור, רק לאחר תום המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ...והיה בהגיע שעתך ללכת...

      בנימין, 09/08/06 08:07

      ...והיה
      בהגיע שעתך ללכת...
      כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת
      ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה...
      תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה.

      מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
      אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

      שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
      או אם נפלת כגיבור בקרב
      אם צדיק או אם רשע היית
      שאלה אחת בלבד ישאלוך :
      אם לפני מותך
      חיית !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    האם מוסריותינו הנוצרית איננה בעטכרינו? (ל''ת)

    מתנחל, 09/08/06 06:13

    הגב לתגובה זו

    • כבר ויתרת על המוסר היהודי?פעם היה דבר כזה. (ל''ת)

      דני, 09/08/06 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

    שאול, 09/08/06 06:10

    רְאִי, אֲדָמָה

    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
    בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
    פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
    גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
    פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
    אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
    מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
    וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
    וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

    הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
    בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
    וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
    אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

    וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
    מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
    בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

    שאול טשרניחובסקי תל-אביב, 3.9.1938
    הגב לתגובה זו


    הגב לתגובה זו

    • ....והיה בהגיע שעתך ללכת

      בנימין, 09/08/06 08:34

      ...והיה
      בהגיע שעתך ללכת...
      כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת
      ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה...
      תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה.

      מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
      אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

      שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
      או אם נפלת כגיבור בקרב
      אם צדיק או אם רשע היית
      שאלה אחת בלבד ישאלוך :
      אם לפני מותך
      חיית !

      הגב לתגובה זו

    • ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

      אלכס, 09/08/06 09:38

      מן הראוי היה, בשוך הקרבות ולאחר תום המלחמה, לדון דיון נוקב ומעמיק בדיסאינפורמציה הצה''לית (לא זו אשר נועדה להסיח את דעתו של האויב ולהגן על חיילינו) ובתופעת תרבות השקר הצה''לית. זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע, טרם עת, כי כבשנו את מרון-א-ראס (שעה שעדיין לא כלל לא כבשנו)... זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע כי ''כבשנו את בינת-ג'ובייל'' (שעה שעדיין לא כבשנו). שבועיים לאחר ההודעה מסתבר כי עדיין מתחוללים במקום קרבות קשים ומרים וכי יש נפגעים רבים בקרב כוחותינו. המשפט ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' נאה ויאה לכל אלו אשר הזדרזו ומזדרזים לומר דברים שאין להם כל שחר, אין להם כל בסיס במציאות ואין בהם קורטוב או שמץ של אמת. האם נאמרו בדומה לדיסאינפורמציה הצה''לית שנמסרה לציבור דברים דומים, ברוח זו, גם לחיילים אשר פשטו על בינת-גובייל או על מארון-א-ראס ? אם נאמרו דברים ברוח זו לחיילים הרי הדבר חמור ביותר. את הדיון ואת החשבון הנוקב עם שיקולי האומרים יש צורך כאמור לערוך, אך רק לאחר תום המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ועדת חקירה למחדלים עכשיו! טרם קטסטרופה!!! (ל''ת)

    רועי, 09/08/06 06:10

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט פרץ וחלוץ - לא תימלטו מאיימת הדין !!! (ל''ת)

    יערה, 09/08/06 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האם זו מלחמת העולם ה-1

    שלומי, 09/08/06 06:01

    האם זו מלחמת העולם ה-1 זו השאלה שלי ?
    מדוע צריך להילחם מדלת לדלת כמו בג''נין למשל ....! למה אי אפשר להפציץ את השכונות האלו עד עפר ?
    או לשרוף אותן עם נפלאם פשוטו כמשמעו לשרוף ולנתץ.האם העם בישראל בחר ראש ממשלה ''סטרילי'' שפוחד מתדמית מסויימת, האם לא חבל על החיילים שלנו,אב מודאג

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה מתייחסים למסגד כמקום קדוש???

    יצחק, 09/08/06 05:18

    הרי מהמסגדים הללו יוצא כל הרשע והמוות והשנאה והבורות והבערות והטומאה והקללה והרפש שבעולם!!!
    העולם בעשור האחרון הפך למקום שאי אפשר לחיות בו רק בגלל המסגדים הללו! אז מדוע יש לחוס עליהם?

    הגב לתגובה זו

    • מסגד = מקום קדוש

      אברהם, 09/08/06 08:22

      יש לחוס על מסגד כי אין לחוס על בתי כנסת. לכן בגוש קטיף מותר להחריב בתי כנסת אבל אסור לגעת במסגד.
      ככתוב בתלמוד :'' המרחם על אכזרים ,סופו שיתאכזר ברחמנים ''.
      מנהיגים אומללים ומתוסבכים של עם ישראל, אל תדאגו דם חיילינו מחפה על סיכלותכם.

      הגב לתגובה זו

      • מסגד= מקום להנעת טרור הסתה וקידוש רצח (שוהדא)..

        אבי 56, 09/08/06 10:48

        איסלם = טרור !!!

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      מחפש ההגיון, 09/08/06 09:49

      אתה באמת צודק. אם החיזבבונים המוסלמים הקיצוניים לא נותנים כבוד למסגד שלהם ע''י שימוש בהם בשיא הרשע , למה אנחנו צריכים להתיחס אליהם בכבוד????

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    קורבנות ההתכנסות

    מתי, 09/08/06 05:17

    עוד שני קורבנות על מזבח ההומניטריות כלפי הערבים אך האכזריות כלפי היהודים של אולמרט ופרץ
    אז רבין קרא לזה קורבנות השלום
    עכשיו יותר מתאים ''קורבנות ההתכנסות'' שהרי רבין בתפיסתו המעוותת חשב שהפיגועים יובילו לשלום, אולמרט באותה אלגוריה חושב שהמלחמה תוביל להתכנסות

    שלא תגידו שאלו סתם דברים בעלמא, שהרי הכפר המקולל הזה, נקי לחלוטין מאזרחים, יש בו כמה מאות מחבלים של החיזבאללה, כל יום נהרגים שם חיילים בגלל שניתנה הפקודה שלא למחוק את הכפר המקולל הזה מהאוויר או באמצעות אלטילריה, אלא להיכנס רק עם רובה ולהסתער, בדיוק כמו שעשו במלחמת העולם הראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שמתם לב שאין עדיין הרוגים מתל אביב

    יהודה, 09/08/06 05:13

    והסביבה כמו רמת גן גבעתיים הרצליה רמת השרון וכו'
    מה העשירים לא הולכים לצבא??
    מעניין מי מהשרים ילדיהם נמצאים במלחמה?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא חשוב ....

      אל, 09/08/06 05:56

      בן של אפי איתם למשל...

      הגב לתגובה זו

      • הוא ממושב נוב בגולן... (ל''ת)

        גד, 09/08/06 08:14

        הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק - איך לא שמתי לב לזה קודם?

      משה, 09/08/06 06:01

      איך עלית על זה?

      הגב לתגובה זו

    • כן , שמתי לב.

      תלאביבי, 09/08/06 06:40

      רוב התל אביבים ילדים מפונקים שההורים סידרו להם לשרת בקריה (חצי מהשיכבה שלי שם). בכל זאת אני בצו 8 ויש עוד הרבה כמוני ,אז כך שהתאוריה הזאת לא ממש נכונה .אולי קצת.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני תהיתי אך הבעיה היא שהם לא מגוייסים לקרבי, כן גם כאלה שבמע' ה

      בטחון כי יש להם, 09/08/06 06:40

      קשרים, מי רוצה למות? יהי זכרם ברוך.

      הגב לתגובה זו

    • אם מחר יהרג מישהו מתל-אביב אתה תרגיש רע מאוד

      תמר, 09/08/06 07:52

      עדיף לא להגיד דברים כאלה. גם על הקיבוצניקים אמרו שהמתנחלים החליפו אותם ושהם איבדו אאת רוח ההתנדבות ותראה מה קורה עכשיו. באמת עדיף לא לדבר ככה.

      הגב לתגובה זו

    • יש להם שכל

      על, 09/08/06 08:00

      זאת באמת תופעה מעניינת. כנראה שצומחת שם תרבות אחרת, פחות מילטריסטית. תרבות שלא רואה את השירות הקרבי בצה''ל, כחלק הכרחי של מרכיבי הזהות הגברית. תרבות הרבה יותר שפויה ונורמאלית. כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

    • האוייב האמיתי זה כנראה אתה אדוני

      נימי, 09/08/06 09:29

      בתור חייל קרבי במילואים,תושב תל אביב התגובה שלך ממש מקוממת,שמור את התיסכולים שלך לזמנים קלים יותר.

      הגב לתגובה זו

    • האם יש הבדל

      יפה, 09/08/06 09:36

      בין דם צפון
      לדם ת''א??????? תתבייש לך לידעתך הרבה מ ת''א נמצאים כרגע בלבנון

      הגב לתגובה זו

    • בדוק שהייתה גובניק מניאק (ל''ת)

      נומה, 09/08/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לאולמרט ,חלוץ ופרץ

    tbh, 09/08/06 05:00

    אין לי מילים בכדי להביע את מה שאני חושב , רק הלם ,הלם גמור .מעל 100 חיילים ואזרחים ,100 אתם לא חושבים שאם בממוצע של 3-4 הרוגים ביום אז כנראה שיש בעיה והדרך לא נכונה .לא, אל תבינו אותי לא נכון אני מצדיק את הלחימה , וכמו רבים קיבלתי צו 8 ואני מחכה לרגע.
    אבל לא יכול להיות שהמצב הזה ממשיך ,היכן כל קודקודי הצבא עם הניסיון והידע ,היצירתיות והתעוזה , 15 אלף חיילים מול אירגון טרור ,וכבר שבועיים בינת ג'בל ,מרון הראס ,וכן שירתי בלבנון , וכן אני יודע שבינת ג'בל גדולה ,אבל אתם לא חושבים שיש בעיה , אתם לא חושבים שבמקום הצהרות בומבסטיות על הניצחון או על מס' הרוגי החיזבאללה או על האיומים של פרץ, וכל הזמן נפגעים ונהרגים עוד חיילים ואזרחים . אני חושש שאתם חיים יותר מדיי בטלביזיה ופחות מדיי במציאות , שטקטיקה שעבדה במילחמות של רומא העתיקה ומילחמת האזרחים באמריקה ,כאשר למי שיש יותר חיילים בדר''כ הוא זה שניצח , ופשוט הלכו עם הראש קדימה לקרב ובסוף למי שנשארו חיילים הוא זה שניצח , ללא מחשבה . אני חושב שהטקטיקה הזאת כבר הוכיחה שהיא לא נכונה . אולי לא כדאי לשלוח חיילים לכל בית ובית , אולי כדאי קודם לשלוח כמה פצצות לביקור ,ואח''כ את החיילים , קודם למחוק את הכפרים ואז להכנס , אולי להפסיק לשלוח טנקים וחי''ר למטווח . כאשר הכוח לא עובד בלי שכל והפה הוא השריר העיקרי שעובד אין לנו סיכוי לנצח .
    אני לא רוצה לפגוע הכבודכם אבל אולי כדאי לגייס את גבי אשכנזי ,בוגי יעלון וגם מופז יכול לעזור , לא נשארו עוד הרבה ימי לחימה (נכון שאומרים את זה כבר שבועיים) אבל אם החיזבאללה לא יכנע או נסראללה יצא מזה חיי אז אנחנו בבעיה רצינית ,ומה שתגידו ואיך שתציגו בסוף את ''הניצחון'' הגדול שלנו ,העם לא טיפש אנחנו רואים הכל וגם מבינים.
    אז חבר'ה לעבודה ,למחוק את דרום לבנון ואת החיזבאללה ,והכל מותר כל נשק או אמל''ח , העיקר שבסוף החיזבאללה יבקשו שנפסיק.

    הגב לתגובה זו

    • Very true, and from the heart. What I can only add is

      DESTROY OR, 09/08/06 05:36

      When you encounter a Mosque, IF you decide not to destroy it, the least you CAN DO, is bomb it around and around deep down, till it is isolated. If it has any tunnels, it will show, and you know what to do then. Make it into an isolated Island. If it got up in collateral damage, so be it. There are no guarantees. the lives of our soldiers are much too precious.

      הגב לתגובה זו

      • More we are umanity, more we have much dead solders, stop the umani

        ty now for our, 09/08/06 06:44

        sons.Bless them soles.

        הגב לתגובה זו

    • olmert ties the hands of the army

      ven, 09/08/06 06:48

      when the dust settles a rope will be tied around olmerts neck

      הגב לתגובה זו

    • אם ימות תל-אביבי אז תשמח? (ל''ת)

      די יה מטומטם, 09/08/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט לצה''ל: לא לפגוע בנדל''ן הלבנוני (ל''ת)

    גנדי, 09/08/06 04:52

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ל-60--65 ודומיהם ה-לא מעטים!

    גדעון, 09/08/06 04:51

    כנראה שהנסיון הקרבי המיירבי שלכם הוא במשחקי ה''פלייסטישן'' ושפתכם--ברמה של כיתה ד'...

    הגב לתגובה זו

    • שפוט של הקוד האתי של אסא כשר

      כשר אבל מסריח, 09/08/06 07:48

      לא יועיל לך ולא יעזור לך.
      התביעה להתעלם מהשטויות של אסא לגיטימית.
      כל צהל (חלוץ וליצניו המנהלים כעת את המלחמה על דמם של החיילים) התעלמו מאד באלגנטיות מהקוד האתי האוסר להפעיל צבא נגד אזרחים כאשר הקיפו את היהודים בגדרות וחיילים בכפר מיימון.
      כולנו אוכלים כעת את פירות הבאושים של חינוך דורות של מפקדים על דרך מחשבה שמאלנית.
      לך תמות אתה על טוהר הנשק של אסא

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    עכשיו ברור מדוע קפלינסקי מגיע

    NY, 09/08/06 04:39

    אני מקווה שהמפקד החדש של הלחימה יעריך יותר את חיי החיילים משר מסגד המשמש מחבוא לטרוריסטים.
    בעולם אף פעם לא יאהבו אותנו כך שמספיק עם הלקקנות. גם האמריקאים הרסו יותר ממסגד אחד במהך הקרבות באפגניסטן ועיראק.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה אין כתישה אוירית מסיבית של בנת ג'בל ????????

    אולמרט ופרץ ?, 09/08/06 04:37

    למחוק את כל הכפר !
    כמה חיי חיילים ילכו שם בגלל החלטות מדיניות של המדינאים ?????

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כבר אין אצלנו ערך לחיי אדם

    ליאור, 09/08/06 04:29

    אולמרט, פרץ, חלוץ וכל העדר הימני הלאומני-ריקני אחראים לאסון שאנחנו עוברים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כנראה שבפיקוד יש סדיסטים

    אילן, 09/08/06 04:16

    במקום לגמור עם זה הם כנראה נהנים
    לראות פצועים והרוגים.
    שיהיה לכם בהצלחה כבר השכרתי דירה בלוס אנגלס.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ממתי מסגד עשוי מבטון שעמיד בפני פצצות (ל''ת)

    משיח מנפק, 09/08/06 03:05

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני לא מאמין שאני קורה דבר כזה!!!!

    ד, 09/08/06 01:52

    מסגד שווה יותר מחיי חיילינו?
    זה המוסר שצה''ל מתגאה בו?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תיסתכלו בתמונה למעלה על המיגון של החיילים

    ערן, 09/08/06 01:29

    שום דבר לא הישתנה ב20 שנה האחרונות

    הגב לתגובה זו

    • שטויות,הם מצוידים כיום התקפית הרבה יותר טוב (ל''ת)

      וזה מה שקובע, 09/08/06 02:51

      הגב לתגובה זו

    • אחי ..

      בחור בתמונה, 09/08/06 02:56

      אל תקשקש זו תמונה מאימון מלפני שנה .. אין בכלל מיגון..

      הגב לתגובה זו

      • אימון? איפה היתאמנת? בבינת ג'בל?

        מאמן פינג פונג, 09/08/06 03:45

        רואים ומזהים שזה בלבנון ולא באימון צבאי,
        קשקשנים כולכם,
        פרשנים אעעעלק!!

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכל דבר יש פיתרון גם למיסגדים

    בני, 09/08/06 01:27

    להפציץ בגז כולם יברחו החוצה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לרסס לטחון להשאיר אבק

    דוד, 09/08/06 01:02

    מדוע מכניסים את החיילים למלכודות.? ממש כואב הלב,מטוסים ופצצות אפשר לקנות שוב, אבל אי אפשר להחזיר להורים את יקירם.

    הגב לתגובה זו

    • לבנון מילה נירדפת למלכודת. (ל''ת)

      ובת חסותה הקללה, 09/08/06 03:49

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כאשר בני ישראל יצאו ממצרים וכבשו מחדש

    יוסי צ., 09/08/06 01:00

    את כנען אלוהים ציווה עליהם שאחרי כל ניצחון על העמים שחיו בארץ כנען עליהם להשמיד את כל מי שחי שם כולל כל בעלי החיים ולשרוף הכל, מי שלוקח שלל או לא מבצע את הפקודה במלואה נענש.
    ולמה... כדי שלא יוכלו להתארגן מחדש ולנטור טינה ולהמשיך להציק ולטעון שגזלנו מהם את אדמתם במשך דורות... אלוהים אז, ממש לא היה הומני... אבל אנחנו יותר חכמים מאלוהים... זה ידוע , במיוחד השמאלנים וארבע אימאות...
    אז, אנחנו היינו עם אכזר וחפץ חיים...
    חיינו בשלווה במשך מאות שנים לאחר מכן. ועמים אחרים פחדו מאיתנו ונתנו לנו כבוד - כוח ההרתעה פעל יופי...
    אז מה קורה לנו היום....????

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה היו אז השמאלנים???

      שרית, 09/08/06 02:36

      זה לא כתוב בתורה, מאיפה הם צצו פתאום?

      הגב לתגובה זו

      • נביאי השקר

        צחי, 09/08/06 04:44

        תחשבי על זה הם אלה שתמיד דיברו על ''שלום''

        הגב לתגובה זו

      • בטח שזה כתוב! אלו הם המשומדים, הכופרים, עובדי עבודה זרה, רשעים

        מתי, 09/08/06 05:11

        מעוננים, מרננים, אפיקורסים, קדשות, מומרים וכו', על כולם כתוב בתורה, הזרע שלהם זה השמאלנים של היום

        הגב לתגובה זו

        • דווקא כאן אתה משמיץ את השמאלנים ?

          שי, 09/08/06 05:44

          דווקא בכתבה שמדווחת על שני הרוגים בני קיבוץ (מספר ההרוגים בני הקיבוצים כבר מגיע לתשעה). קצת כבוד לפחות למתים...

          הגב לתגובה זו

          • מה הקשר המחייב בין קיבוצניקים לשמאל מדיני??

            בנימין, 09/08/06 08:26

            אין לשמאל יותר מונופול מדיני על הקיבוצים, בטח לא לשמאל המטורף.
            ולמעשה, בימינו, אף לא בטוח שלשמאל הכלכלי

            הגב לתגובה זו

    • יוסי, עברו 3000 שנים, העולם השתנה! (ל''ת)

      יוסי, 09/08/06 03:00

      הגב לתגובה זו

      • אותם עובדי אלילים של פעם היום גם השמאל

        Avi Ecuador, 09/08/06 03:49

        תגובה שכתבתי לפני כמה שנים:
        מדע דת ושמאל

        מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
        המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
        התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
        הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
        עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
        לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
        שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
        הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
        טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
        אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
        את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
        ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
        אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
        ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

        הגב לתגובה זו

        • cut and paste

          ofer, 09/08/06 05:20

          and eat few bones

          הגב לתגובה זו

      • איך שהזמן רץ. זה נראה כאילו זה היה אתמול. (ל''ת)

        קומפורטי, 09/08/06 04:43

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    טוהר הנשק - עבר זמנו בטל קורבנו!!!!

    גלעד, 09/08/06 00:55

    הגיע הזמן להפוך את בינת-ג'בל ל-חירבת ג'בל.....
    היחידים שצריכים לעבוד שם זה חיל האוויר - פשוט להפוך את המקום הארור הזה לשדה חרוש....
    בשלום הגליל לא הצליחו לטהר את המקום הזה ולצערי מאז עוד לא למדו את הלקח... עד מתי?????

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך קודם כל להחריב את כל המסגדים. זה קרב דתי לא? (ל''ת)

    צדוק, 09/08/06 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המילחמה צריכה להיות יותר פשוטה יש לי הצעה

    מהנדס מניו יורק, 09/08/06 00:48

    לדוגמא בבינת ג'יבל
    ----------------------
    1)לכתר את הכפר

    2)להטיל עוצר

    3)להוריד פצצות גז מדמיע

    4)כל מקור ירי שמזהים לישלוח עליו מסוק שיוריד את המיבנה על יושביו

    מיגון
    -------------------------
    1)שלכל החיילים בחזית יהיה חליפת חבלן פצצות (כי כרגע יש להם מיגון מי נשק קל שזה לא המצב בשטח)

    2)לכל טנק להוסיף בטונדה ניטלת בצידו הימני ולנוע בתנועות אנכיות

    אם יש למישהו מה להוסיף אני אשמח לישמוע ואם אתם מסכימים איתי שזה ישפר את הלחימה בשטח תפיצו את זה

    הגב לתגובה זו

    • רעיון טוב אבל אין תקציב (ל''ת)

      שר האוצר, 09/08/06 01:05

      הגב לתגובה זו

      • Here is one that needs no taktsiv.

        Chazak Ve'ematz, 09/08/06 05:57

        Have 2 drones circling with acrobatics around the area attracting enemy fire. Have eyewatchers fixing their positions of hideouts, in addition to Attack Helicopters. Neutralize everyhting that moves with deadly force. You can create diversions with smoke bombs, leading them to believe to a piece of fictive action and discover their hideout.
        You can move along many carton tanks, to use up their anti tank missiles. Do some barrier sound breaks scaring their wits out. Drop some deafening wailing sirens for confusion. If you think these are of any value and helpful, I can generate some more

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    שום מסגד אינו שווה חיי חיילינו !

    רונן, 09/08/06 00:32

    עדיף להסביר לעולם על מה ולמה הופגז המסגד,מאשר לתרץ לאם בישראל על מותו המיותר של בנה.
    וזה נכון גם לגבי הכפר הארור - בינת ג'בל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אמצעי לחימה שנתפסו בלבנון

    אמנון, 09/08/06 00:29

    עדיף שדובר צה''ל לא יעשו צחוק מעצמם ולא יציגו את הנשק ה''משוכלל'' והמתוחכם מאוד''שנתפס בלבנון.

    אם זה הנשק המוצג בכתבה זו ''רובי ציידים זה מה שעוצר את טנקי המרכבה,מטוסי הפ-16 וצבא כמו צה''ל,אז כדי שנארוז את החפצים וכמו שאמרו הגשש החיוור - נעבור ל''קיבוץ''

    זה לצערי לא מצחיק-זו לא ממששלה
    וזה לא צבא.
    ככה לא מנהלים מדינה שכל הזמן נלךחמת על חייה,ועל עתידה.
    אולי אין לנו כלל עתיד?

    הלוואי שאתבדה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות אחי כנס

      ראיתי, 09/08/06 00:54

      אמצעי הלחימה שניתפסו הם

      מצלמות אלקטרוניות שמתצפתות מיתוך הבונקרים

      רובי m16

      ציוד ראית לילה.מכשירי קשר משוכללים.מסכות גז רעיל.פצצות ידניות וטילים נ''ט סאגר וכ''ו

      הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק ב100%!!בושה וחרפה!!! (ל''ת)

      מטוסים רק ליופ, 09/08/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה סניורה החלאה הזה לא עושה כלום

    עדי, 09/08/06 00:28

    למען המדינה שלו שנהרסת פחדן מוג לב.

    הגב לתגובה זו

    • בכי זה לא עשייה ?

      אבנר, 09/08/06 06:51

      לא ראית שהוא בכה אתמול ?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    נאסראללה שליח השם

    אחמד, 09/08/06 00:28

    נאסראללה נאסראללה נאסראללה אוי אוי אוי אי . אני מאמין באמונה שלמה בביאת נאסראללה אני אני מאמין. לשיר כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה ממשיכים להכניס לשם טנקים

    שי, 09/08/06 00:22

    ולהפוך אותם למטרות נייחות.
    היתרון של טנק הוא לא במצבים נייחים נגד לוחמת גרילה.
    עוד כמה טנקים ישמידו לנו עד שיפול למישהו האסימון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לפטר את תא''ל הירש ולחסוך נפגעים

    חיים גרינברג, 09/08/06 00:21

    האיש לא ראוי לתפקידו. הדבר היחיד שמעניין אותו הוא הקריירה. חילוץ פצועים? לא בשבילו.
    כפי שלמד מאלוף גנץ, רק פוליטיקה מקדמת אותך בצבא.
    וכך שניהם הביאו לכישלון הנורא שצמח עוד עקב חולשתו של אלוף אדם ו''הבנתו'' למניעי האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Stop the war now (ל''ת)

    uri weiss, 09/08/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חייבים למחוק את בינתזבל לפני הפסקת האש (ל''ת)

    חייבים, 09/08/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש עוד 50 כפרים עד הליטני.אם נמשיך ככה

    מגן דוד, 09/08/06 00:12

    נגיע לליטני בשנה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא לקחת שבויים - לבצע ווידוא הריגה (ל''ת)

    די, 09/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כפפות של משי לא טובות ללחימה בטרור

    אלון, 09/08/06 00:10

    צריך למחוק כל מה שזז שם. הם לא עוזבים את הכפר כי הם מחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חלוץ ! תן גז! (ל''ת)

    מגן דוד, 09/08/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    Does IDF has any tanks left ?? (ל''ת)

    Leon, 08/08/06 23:52

    הגב לתגובה זו

    • He has too many if you ask

      KATALAN SAAR, 09/08/06 01:57

      Israel was about to throw them or put them in Museum.
      He has more than it needed and that's good. Not many tanks were hit - only few. Most of the their Anti-Tank(A.T) missiles usually aimed to our soldiers and not to our tanks (They know they can't shot them all).
      You're welcome to visit my blog to about this situation at israelipost.blogspot.com

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בעולם הערבי להיות נחמדים = חולשה, אז תרביצו עד חורמה ונגמר (ל''ת)

    פלמחניק, 08/08/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לשנות את הגישה של הכתבים

    דוד, 08/08/06 23:47

    השיטה של הכתבים צריכה להשתנות קודם לדבר על אבידות האויב ואחר כך על שלנו
    הכתבות נכתבות כאילו לדכא את העם הכתבים יכולים להשתתף במלחמה זו בצורה יותר חיובית ויצירתית מבלי לסטות מהאמת השאלה איך כותבים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לנשוך שפתיים ולא לבכות חבורת פרופלורים (ל''ת)

    יצק, 08/08/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא צריך הפסקת אש

    נביל, 08/08/06 23:41

    צהל הפסיד במלחמה לבנון צריכה לספח את מטולה וקרית שמונה ואז אולי הפסקת אש.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נפגעו - כלומר ישארו נכים לכל החיים

    הלום שם, 08/08/06 23:40

    עם נכבד !
    המלחמה הזאת גובה תשלום כבד מאוד. לא רק במיתנו גם בחיילים שנשארים נכים לכל החיים. פצוע קל, פצוע בינוני, פצוע קשה. זה לכל החיים. וכבר חיים אחרים. מדובר באנשים לא ביתושים. תסבירו לאלה שיושבים בכיסאות. לראש מה ? שר
    הבטון, ורמת מה.

    הגב לתגובה זו

    • תשלומי הפיצויים יותר יקרים מהמיגון שכמובן אין (ל''ת)

      פיננסי, 09/08/06 00:35

      הגב לתגובה זו

    • די למילחמת הפינצטה הזאת

      ביבי, 09/08/06 00:37

      אי אפשר להיכנס לשדה מוקשים

      ולא להיפגע

      הגב לתגובה זו

      • צודק!ככה לא מנצחים!!!!!משחק בקקה!!!!! (ל''ת)

        מלחמת אולמרט!!!, 09/08/06 01:23

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ל27...ואלה!!! (ל''ת)

    !, 08/08/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    PWOER

    SUPERMAN, 08/08/06 23:20

    WHAT NO KILLLED 18 INJERD WHAT IS GOING HERE DO NOT LIE

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    MESGDEM

    THRSO MESGADEM, 08/08/06 23:16

    VAZ EHRSO LKAM SHGROREOT BEKOL HA OLAM (ALL OF THE WORLD WILL BOMB YOUR CONSOLE)

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא נורא...

    אני, 08/08/06 23:03

    אז הפסדנו בעוד קרב מול החיזבאללה.
    נוריד עוד כמה בניינים, נהרוג עוד כמה עשרות ילדים לבנוניים ככה ששוב נצא עם כבוד מהעניין.
    גם להרוג ילדים זה הרבה פחות מסוכן.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מעז להכפיש את חיילינו האמיצים?

      אתה שמאלני, 09/08/06 00:23

      אין צבא יותר הומניטרי בעולם בצה''ל.

      אם כל הערבים ינחיו את נשקם, לא יהיו עוד מלחמות בעולם.

      אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה עוד ישראל

      הגב לתגובה זו

    • לי אין בעיה עם זה! (ל''ת)

      אניני, 09/08/06 06:45

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תפסיקו לבזבז כוחות על העיירה הזו. תנו להן להחנק בתוכה. (ל''ת)

    צביאל, 08/08/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הם לומדים איך להילחם באמריקאים בהמשך

    Avi Ecuador, 08/08/06 22:10

    ישראל בעזרת השמאל ועם-הארץ, ארבע האימהות שיזכרו לקללה על עמנו, הביאו עם להבין שתורת האידיוטית היא תורה שיש להשתעבד אליה, אלה התוצאות ואם האמריקאים יקבלו סגירת תוצאות כאלה שבה ישראל פשוט נכשלה ולמעשה הפסידה את המלחמה הבעיה שלהם תהיה הרבה יותר קשה בעתיד.
    שוב אני אומר, ישראל טעתה במקום ובדגש כשסוריה היום היתה צריכה להיות ארץ רפאים וחלק ממנה מיושר ומסופח לישראל כחלק אינטגרלי כפיצוי או לחליפין דרישה של מאות מילארדי דולרים מסוריה כפיצוי ונסיגה אולי.
    אי אפשר להמשיך בהסבר של אידיוטים שכאשר נלחמים ברשע ומנצחים אנו מתחלקים בניצחון או יותר נכון נותנים אותו בהמשך לרשעים.
    כנראה גם שארצות הברית בהמשך תצטרך לשנות את הפעולה שלה אם הם רוצים להתבוסס בדמם ולהשחק מורלית והסברתית; הם יצטרכו לכבוש איזורים, לפנות אותם מאזרחים ולעשות מדינה שלהם שם עם אזרחים שיעברו בכמויות מארצות הברית ויפתחו את האיזורים החדשים לפי השיטה והתרבות שלהם, יביאו את המנטליות שלהם ויקראו לאיזורים ארצות הברית.
    כמו שמיישבים את הירח להבדיל וכמו שיישבו את ארצות הברית בהתחלת קיומה.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון באחד המשפטים בתגובה הקודמת

      Avi Ecuador, 08/08/06 23:00

      להוסיף את המלה ''לא'':
      ''...כנראה גם שארצות הברית בהמשך תצטרך לשנות את הפעולה שלה אם הם לא רוצים להתבוסס בדמם...''

      הגב לתגובה זו

    • same crap

      ofer, 09/08/06 05:21

      no need to read, the dog is dead

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להרוס בתי כנסת בגוש קטיף - זה בסדר. אבל מסגד ?! (ל''ת)

    אריאל, 08/08/06 22:00

    הגב לתגובה זו

    • הרסו בתי כנסת על מנת שלא

      טל, 09/08/06 09:21

      יחוללו ע''י הערבים!

      תחשוב קצת לפני שאתה כותב שטויות.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עמיר פרץ הטיפש ..תן הוראה להפציץ ולהרוס את בינת ג'בל עד היסוד !!!

    אבי 56, 08/08/06 21:42

    כמה חיילים צריכים להיהרג ולהיפצע עד שתחליט ????

    הגב לתגובה זו

    • החיזבלונים מסתתרים מתחת ליסודות

      דני, 09/08/06 11:33

      ובגלל זה לא מצליחים לפגוע בהם.
      צה''ל משלם היום על חטא היוהרה של הפוליטיקאים לאורך השנים

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מסגד הוא מיפקדה של אללה

    ג'וקר, 08/08/06 21:21

    אתה תפסת את זה ברוך?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חייל האויר חייב לרסק את בינת ג'בל להפציץ לזרוק פצצות

    עודד, 08/08/06 21:15

    לא להשאיר אבן על אבן חייל האויר חייב לבצע את המשימה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קרבות וקרבנות

    מנחם, 08/08/06 21:15

    אחרי המלחמה שר הבטחון יצטרך לתת דין למה הוא לא השמיד את בינת ג'בל ושאר הכפרים אחרי כמה פעמים של הרוגים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לימדתם אותנו שאבנים ואדמה לא שווים חיים מפקירים חיילים! בטוח נפסיד!

    יונתן השמאלני!, 08/08/06 19:55

    איזה מפקדים מטומטמים. משאירים מסגד עם שרצים חיים. ואחר ך מתפלאים למה הם מתים. את המלחמה הזאת - הפסדנו מזמן בגלל ''המוסריות''. אני לא היייתי רץ קדימה עם מפקדים כאלה.
    כל השנים לימדתם אותנו שאבנים ואדמה לא שווים חיים של חיילים ששומרים עליהם.
    אפילו אם היה בית כנסת שמתחבאים - לפוצץ.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שימחקו כבר את הבינגבייל בסוףהכינוי של הרמטכל יהיה חלוץ בינגבייל (ל''ת)

    אבי, 08/08/06 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חסר הבטחון פרץ: הפגזת ישובים לא תמנע קטיושות..

    עם הנצח לא מפחד, 08/08/06 19:45

    אבל יא אהבל , היא כן תמנע פגיעה בחיילים

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! להחליף את פרץ באפי איתם ! (ל''ת)

      חזק ונתחזק בעד, 08/08/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עד מתי יהרגו בננו

    ציון, 08/08/06 19:40

    עד מתי יקריבו מנהיגנו את בננו בבינת ג'בל, מדוע חיל האויר אינו משמיד את המקום אחת ולתמיד, גם אם פה ושם יש אזרחים. לא יתכן שנאבד חילים בגלל שאנו חסים על מעט אזרחים לבנונים. אנא תגמרו ענין.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טוב למות בעד מסגד שיעי (ל''ת)

    דב, 08/08/06 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה נלחמים מבית לבית במקום לפוצץ את הבית

    לפוצץ את הבתים, 08/08/06 19:27

    שיטות שמתאימות לעזה אינן מתאימות ללבנון ולא יתכן שחודש שלם נאבד מדי יום חיילים נפלאים במקום למחוק את בינת ג'בל מהמפה על כל בתיה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדג מסריח מהראש!!! לדעתי....

    מתי, 08/08/06 19:25

    היום זורמים ללבנון מתנדבים מכל העולם ערבי והמוסלמי אלפי מתנדבים ואני מאמין גם קומנדו סורי ואיראני כבר נכנסו למלחמה נגד כוחות צה''ל!!!! ולדעתי כבר יש להם צבא של אלפים רבים!!!
    אבל מה עושים בצה''ל???? פוליטיקאים וקצינים משוקולד שאין להם מוסג מהחיים שלהם כולם ראש קטן. עומדים במקום ונותנים לאויב להתרגן ולתקוף את חיילי צה''ל כל פעם מחדש!!!!
    אני מהתחלה הייתי נגד המלחמה הזאת אבללללל ככה לא מנהלים מלחמה!!! בגלל הפקוד העליון חיילנו הפכו להיות מטרות נוחות למחבלים!!!אם כבר אנחנו במלחמה אז להלחם כמו במלחמה!!!
    לסגור חורים להשמיד מסגדים ולא לתת מנוחה לאויב!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מצא את ההבדלים, חביבי

    אובד עיצות, 08/08/06 19:18

    חברים, הילד שלי שואל אותי שאלה:
    אם בשכונת מגורים סורית היו משגרים אל ישראל קטיושות, וגם יורים טילי נ.ט. בחיילי צה''ל שבאים בכדי להפסיק את ירי הקטיושות, האם חיל האוויר שלנו היה נמנע מלהפוך את השכונה למגרש חניה?
    אני עניתי לו שצה''ל היה משטח את האיזור.
    אז הוא שאל, אז למה לבנון פטורה? הרי בממשלת לבנון מכהנים שרים מהחיזבאללה שנבחרו על ידי העם הלבנוני, האם זה לא אותו הדבר כמו סוריה?
    אז אני מבקש שתסבירו לי את ההבדל בכדי שאני אוכל להסביר לילד. בבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • אמריקה אמרה לישראל לשמור על סניורה

      יוסי, 08/08/06 20:12

      ולא להרוס את כל לבנון.זו התשובה האמיתית וגם אני לא מרוצה מכך שכפר בינת ג'בל לא שייך להיסטוריה

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מוסר מעוות

    חח, 08/08/06 19:17

    איזו מן מלחמה זו שאנו דואגים לשלומם וחייהם של אוייבינו ומקריבים את חיילינו על גבי המוסר המעוות הזה?
    אם אינכם תתכוונים לנצח החזירו את חיילינו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ככה זה.....

    שמעון 101, 08/08/06 19:13

    פיקוד הצפון ''נמנמים'', הרמטכ''ל טייס
    מליון בני אדם יושבים במקלטים מצחינים 4 שבועות.עכשיו קפלינסקי
    יציל את עם ישראל!!!!!????????????????????????????????????????????????????????????????????

    הגב לתגובה זו

    • הרמטכל עפיפון, לא טייס... כנסו בהם כבר בלי רחמים

      יוסי צ., 09/08/06 00:33

      כל העם מבקש כנסו בהם... תראו להם מאיפה משתין הדג... כל העם מתחנן כבר, אפילו ערבים ישראלים כבר מבקשים זאת... למנהיגים תקשיבו... תמחקו אותם בלי רחמים...!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה איכפת לכם מהמסגד

    אל''י, 08/08/06 19:09

    אנחנו הורגים אנשים הם הורגים אנשים למה לא להרוס {כ ל} מיסגד מימנו ניפתחת אש זה לגיטימי !!!
    מישהו בפיקוד שלנו ''איבד את השפיות'' !!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אכפת להם לשיעים מהמסגד?

      אמנון, 09/08/06 00:34

      נכון מה אכפת להם?
      אם היה אכפת להם מהדת המעווותת שלהם הם לא היו מתאבדים במסגד
      כן במסגד בעירק.

      זה מותר .העולם ''הנאור ואנו בתוכם''
      לא הפנמנו את גודל הבעיה של הטרור האיסלמי,השואף להשמיד את הציוויליזציה ואת העולם המערבי,ולהשיב אותנו לימי הביניים.

      אז כדאי שנפנים את המשפט.

      אם אין אני לי מי לי,ולהיות צר ואכזר לאוייבי.

      ולא רחמן ורחום על חשבון חיילי ובני עמי.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לא זורקים שם נ פלם אחד ומוחקים את הכפר לגמריי????

    אני, 08/08/06 19:06

    ככה זה שראש ההיסתדרות הופך לשר בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמה חיילים עוד ימותו לפני שבינת ג'בל תימחק מהאוויר (ל''ת)

    ב.ק., 08/08/06 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה איבדנו בבינת ג'בל? (ל''ת)

    ?, 08/08/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • את ההרתעה, לפני 6 שנים (ל''ת)

      אני איבדתי ארנק, 08/08/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה לא משמידים את כל המסגדים? (ל''ת)

    י, 08/08/06 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם השילו מעצמם זה מזמן צלם אלוקים ואנוש (ל''ת)

    משה בודק, 08/08/06 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למחות את בינת ג'בייל מעל האדמה. (ל''ת)

    משה בודק, 08/08/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם השילו מעצמם זה מזמן צלם א לוקים ואנוש (ל''ת)

    משה בודק, 08/08/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפני 3 שבועות צה''ל הודיע שכבשוה !

    גד הגמד, 08/08/06 18:39

    כבשו מלפפונים!
    רק ארטילריה לתוך הכפר+נפל''מ ממטוסים!

    הגב לתגובה זו

    • ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

      אלכס, 09/08/06 06:37

      מן הראוי היה, בשוך הקרבות, לאחר תום המלחמה, לדון דיון נוקב ומעמיק בדיסאינפורמציה הצה''לית (לא זו אשר נועדה להסיח את דעתו של האויב ולהגן על חיילינו) ובתרבות השקר הצה''לית. זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע, טרם עת, כי כבשנו את מרון-א-ראס (שעה שעדיין לא כלל לא כבשנו)... זו המרשה לעצמה להכריז ולהודיע כי ''כבשנו את בינת-ג'ובייל''. שבועיים לאחר ההודעה עדיין מסתבר כי מתחוללים במקום קרבות קשים ומרים וכי יש נפגעים רבים בקרב כוחותינו. המשפט ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' נאה ויאה לכל אלו אשר הזדרזו לומר דברים שאין להם בסיס במציאות ואין בהם בהם שמץ של אמת. האם נאמרו בדומה לדיסאינפורמציה הצה''לית שנמסרה לציבור דברים דומים, ברוח זו, גם לחיילים אשר פשטו על בינת-גובייל או על ראס-א-מרון ? אם כן הדבר חמור ביותר. את הדיון ואת החשבון עם שיקולי האומרים יש צורך לערוך, כאמור, רק לאחר תום המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תדע כל אם עבריה...

    א., 08/08/06 18:38

    שהפקידה בניה בידי מפקדים החסים על חיי אזרחי האויב - גם במחיר חיי בנה.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש כבר לא תהיה (ל''ת)

      צבוע, 08/08/06 23:21

      הגב לתגובה זו

    • לצערינו, האמת היא הטיפשית! (ל''ת)

      m, 09/08/06 06:39

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה לא מחריבים כבר את הבינת ג'ביל הזה?!

    יוס, 08/08/06 18:31

    פצצות דלק - פצצות מימן פצצות עמוק ערס.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מבין.

    1, 08/08/06 18:24

    למה לא מעלים את ח''א ומשטיחים את המקום הזה אחת ולתמיד?
    נפאל''ם, מצרר ,פצצות ש''כ כל מה שיש -לרסק ולשטח את החור המסריח הזה שנקרא בינת ג'בייל. או כל כפר ארור באד''ל.

    הגב לתגובה זו

    • להחריב

      אביב, 08/08/06 18:39

      להחריב את בינת גב'ל כדי שתהיה סמל למאבק של צהל בקורי העכביש של חיזבאללה!
      לא פוגעים במיסגד? למה מה? עדיף שהם יפגעו בנו?
      צריך להתחיל במיסגדים ולשבור להם את המורל! ואח''כ להשמיד כל זכר לעיירה האומללה הזאת!

      הגב לתגובה זו

      • איזו מן מלחמה זו כשאנו דואגים לאוייב שלא יפגע ומקריבים את חיילינו ע (ל''ת)

        ננ, 08/08/06 19:14

        הגב לתגובה זו

    • כתוצאה מהקרבות העזים נותרו מהעיירה רק עיי חורבות

      Ahmad, 08/08/06 19:07

      להחריב את עיי החורבות ???????

      הגב לתגובה זו

      • כאמור הזוהמה הלבנונית ירתה מתוך מסגד כהרגלה

        ש, 08/08/06 20:37

        כלומר, לא הכל עיי חורבות.

        הגב לתגובה זו