• 212.

    עריפת ראשים

    מיקה, 09/08/06 19:39

    המלחמה עדיין בעיצומה וכבר התחיל הרמטכל בכבודו ובעצמו בעריפת ראשים.
    האם הוא מנסה לכסות על מחדלים שלו

    האם אודי הוא תחילת הדרך של רבים שיבואו אחריו.

    חישבו לפני שאתם פועלים מספיק העם נאבק ונאנק
    אין צורך כרגע במלחמות פנימיות.
    אודי גבר משכמו ומעלה מלח הארץ

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    חלוץ -- אתה חייב להתפטר (ל''ת)

    יפתח, 09/08/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    הכישלון הצבאי מאז קום המדינה

    אביחי, 09/08/06 11:00

    צה''ל החזק והנועז אשר היתגבר על אויבים גדולים וחזקים עשרות מונים מהחיזבאלה אינו מסוגל להכריע את המערכה.הכישלון כניראה של הדרג המנהל קרי-הממשלה ובעיקר ראש הממשלה אשר השלים עם ירי הקטיושות והמשך האיום הביטחוני על ישובי הצפון.במקום שהצבא ינהל מלחמת תנופה,איגוף ופריצה לעומק לעבר מפעילי הקטיושות מתנהלים קרבות גרילה עקובי דם ונימשך הרג חיילים ואזרחים חסרי ישע.בן-גוריון,רבין,שרון,אתם כל כך חסרים לנו היום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    אולמרט + פרץ + חלוץ הביתה עכשיו !!!

    חיים, 09/08/06 09:03

    ביזיון מושלם כזה עוד לא היה לנו !!!
    אחרי 28 ימי מלחמה אנחנו נמצאים באותה נקודה , איזה ממשלה הססנית !! ואימפוטנטית ... אולמרט אתה כשלון גמור , שר הביטחון שלקחת לך בכוונה מראש שיכשל
    שר ביטחון שאין לו שום מושג בביטחון
    אולמרט שבקושי ניהל את עיריית ירושלים , בחר את פרץ שחוץ מלהשבית את המשק מתי שבא לו והשאיר חובות עצומים בהסתדרות
    רמטכ''ל שאולי מצויין בחייל האוויר לא מצליח לעשות שום מלחמה מציאותית זה מביא אותנו למחיר הכבד שאנו משלמים עכשיו .
    המחדל של אי פינוי תושבים מהצפון אחרי 28 ימים של שהיה במקלטים
    כאשר אף אחד מההנהגה לא ישב אפילו חצי שעה במקלט ... \\
    בושה איך שהמדינה שלנו מתיחסת למסכנים בצפון .
    היכן מאות האלפים שצריכים להפגין בת''א על ההתנהלות חסרת האחריות הזו ? היכן ועדת החקירה שתעיף מכאן את כל ההנהגה הצבאית והפוליטית ?
    צה''ל היה צריך תוך שבוע לגמור את כל הטילים , נכון הכיבוש גובה מחיר דמים מהחיילים , אך 103 החיליים והאזרחים עד עכשיו לא נחשב ?
    במקום לתת מכה רצינית מאוד בהתחלה

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    חלוץ- תחליף את חלוץ (ל''ת)

    DAVE, 09/08/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    אודי אדם אנחנו איתך חזק ואמץ (ל''ת)

    תושב הצפון, 08/08/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    את מי שצריך להחליף זה את חלוץ הכושל

    עוזי, 08/08/06 21:46

    רמטכ''ל שמונה לא בגלל כישוריו הצבאיים אלא בגלל תמיכתו בהתנתקות.הוא לא מבין כלום בלחימה קרקעית והוא בא ללמד את אלוף פיקוד הצפון שכל שירותו הצבאי היה על הקרקע.
    חלוץ תתפטר.
    אודי אדם חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    איפה בוגי איפה אתה

    רפי, 08/08/06 21:45

    למה אתה לא נמצא שמה
    תאמינו לי אם הוא היה רמטכ''ל היה יודע מה לעשות
    ביבי לראשות הממשלה
    בוגי לביטחון

    ככה ננצח בעזרת ה'!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    עד שחלוץ מגרש היהודים לא יעוף (ל''ת)

    לא ננצח, 08/08/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    הספין הראשון של שמאלמרד בבריחה מאחריות לכשלון (ל''ת)

    ואתם שותקים, 08/08/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    להתחנן לליברמן שיציל אותנו

    איציק, 08/08/06 21:06

    בושה למנהיגים שלישית לוזרים אולמרט פרץ וחלוץ חודש ימים הסמרטוטים האלה זורקים עלינו טילים ואנחנו לא מצליחים לעצור את זה בושה מי שמביש את הצבא אלה השלישית הלוזרים האלה זה הזמן לקרוא לליברמן תקנו אותי אם אני טועה

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    למנות את אהוד ברק-מפקד על אהוד אולמרט (ל''ת)

    בנגי, 08/08/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    לחלוץ אין עם מה, אז לוקח דילדו!! (ל''ת)

    אריק, 08/08/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    יש לי הרגשה אדם הוא השעיר לעזאזל של אולמרט

    מינה, 08/08/06 20:56

    ח ב ל !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    מתגעגע לרפול שיטפל בז'וקים (ל''ת)

    אריק, 08/08/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    ימונה רמטכ''ל על (וגם מפקד ח''א) (ל''ת)

    ערן (קצין לה''ל), 08/08/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    ממשלת חרום ציונית לאומית - מיד ! (ל''ת)

    חנניה וינברגר, 08/08/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    עכשיו יש 2 רמטכ''לים, 1 אוויר ו-1 קרקע!

    אריק, 08/08/06 20:45

    לא הבנתם את זה? חלוץ הוא כישלון חרוץ! לא מבין כלום בלחימה קרקעית. הוא מפקד-על על של חיל האוויר. עכשיו מכין את אלוף אדם להיות שעיר לזעזאל בוועדת חקירה.
    לא יעזור לך, חלוץ, לא אספת מודיעין מספיק ולא הכנת את הצבא כראוי לסוג הלחימה שנדרש מול החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    זהו סימפטום לחוסר תיפקוד של הרמטכ''ל. הוא משתולל

    הוא הסטרי, 08/08/06 20:43

    רבותי, זו התנהגות של בן אדם הסטרי שלא מתפקד.
    גם את מפקד עזה הוא מחליף.
    הוא משתגע ולא יודע מה לעשות.
    אולי מריח כאן מרד גנרלים בצפון וקפלינסקי הוצנח כדי להרגיע את האוירה. בכל זאת הוא מכוחות הקרקע ולא טייס שחצן מחייל מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    אדם. העם איתך (ל''ת)

    בנין, 08/08/06 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    שעיר לעזאזל

    רני, 08/08/06 20:39

    אודי אדם גבר אמיתי כבלו את ידיו הרמטכ''ל והדרג המדיני פישלו בענק !!!

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    בדרך להתכנסות זורקים את גיבורי הימין

    אבא יקותיאל, 08/08/06 20:38

    הם הרגו את אבא שלו בלבנון ע''י ילד בן 12 , עכשיו אולמרט חסר לו אשמים מצא ילד טוב גיבור אמיתי שבקרוב יגלה לכולם איך אחרי כל הפשעים בלבנון עומד לא אחר מאשר אולמרט שלא החזיק נשק מימיו ימים ידברו

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    אודי אדם אדם טוב ומוכשר!!!

    תומכים, 08/08/06 20:37

    מספיק עם כל ההשמצות. הבן אדם לא ישן בלילות כדי שאנחנו נישן כאן כמו שצרי.
    אם להאשים מישהו זה את הדרג המדיני בלבד.
    לא לחפש שעיר לעזאזל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    הפוך! חלוץ רמטכ''ל חיל אוויר וקפלנסקי רמטכ''ל קרקע (ל''ת)

    אריק, 08/08/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    למנות את אריאל שרון כמחליף לאולמרט, לפרץ ולחלוץ (ל''ת)

    ארבעתם בתרדמת, 08/08/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    לפטר את אולמרט מיד (ל''ת)

    לא ראוי, 08/08/06 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    שר הביטחון האפס החליט!!!!!

    תפירת תיק, 08/08/06 20:32

    גבי אשכנזי יזם הכל בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    אולי למנות את רוני דניאל הכתב הקשקשן לאלוף הפיקוד?

    ש.לוין, 08/08/06 20:30

    כמה אלפי גנרלים יש מחוץ לצבא
    גנרלים בדימוס
    הכתבים הצבאיים
    רמטכלים לשעבר
    ואליהם תוסיפו את כל עם ישראל.
    אל הקשקשן הבלתי נילאה של הצפון הוא ללא ספק רוני דניאל ולכן הוא צריך להחליף את אודי חמודי

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    אירוניה

    קומפורטי, 08/08/06 20:28

    ב73 מונה בר-לב מעל גורודיש, ובתום המלחמה נמצא הרמטכ''ל דדו אלעזר (בצדק או לא) אחד הנאשמים המרכזיים למחדל המלחמה. האם מינוי קפלינסקי מעל אדם ע''י הרמטכ''ל, מסמל באופן אירוני את גורלו של חלוץ?

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    אין מנוס מןועדת חקירה של הפיאסקו.

    מזכיר המדינה, 08/08/06 20:28

    אורי אבנרי צדק אולם גם הוא לא האמין שזה יקרה כל כך מוקדם. מלחמת האפסים המושחתים, פרץ ואולמרט והחונטה של המטומטמים, הרמטכ''ל ועלובי המטה הכללי החלה.
    מלחמת הכל בכל.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    כוח עזר במצב רגיש!

    מיקו22, 08/08/06 20:27

    במצב רגיש וחשוב זה בלחימה ראוי לחזק את אלופ פיקוד צפון בקצין בכיר עם ידע קרבי ומיקצועי יותר.
    במצבים כאלה אין מקום למילחמות אגו! כבודו של אף אחד לא צריך להיפגע שבמצב קשה זה נותנים לו עזרה מיקצועית בשעה רגישה זו!
    טובת הצבא וחיליה קודמת מיכול מישחקי כוח אישיים!

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מהלך מדיני אכן בלתי נמנע אך יש תחילה להגיע להשגים (ל''ת)

    צור, 08/08/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    יש קטיושות בצפון עכשיו. (ל''ת)

    מתן, 08/08/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    איזה קשקוש בלבוש של סגן פיקוד צפון! (ל''ת)

    sem, 08/08/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    הדג מסריח מהראש של דני מעדני חלוץ!

    כל האמת, 08/08/06 20:25

    למה אדם?
    למה עכשיו?
    מה מידת האחרית של חלוץ
    מי אשם שחודש מיליון וצי חוטפים קטיושות חלוץ/פרץ/אולמרט
    או אדם???

    חלוץ מושחת מעביר את הקוף
    אבל שים לב יאוכל גונדי אנו לא טיפשים אתה תעוף ראשון
    ותוכל לשבת עם הנשיא החשש ולשיר מזמורים בשפת אמכם
    I DONTCARE

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    יש לשגר כוח רב לאומי לצפון (ל''ת)

    לילך, 08/08/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    אולמרט-פרץ-חלוץ מצאו קורבן- הם הם אבות המחדל (ל''ת)

    קרבנות, 08/08/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    די עם הקשקשת שלכם. יש מלחמה במדינה !!!! (ל''ת)

    נחי, 08/08/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    חובה !!!!!!!!!!!!1 לקרוא את תגובה 124!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חובה!!!!!!!!!!!, 08/08/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    למרות האויב והמלחמה, חזר אהוד אולמרט לסורו של הפוליטיקאי ההתככן (ל''ת)

    יהודי חרד, 08/08/06 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    ליזום מהלך מדיני סוחף. (ל''ת)

    ציפי, 08/08/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    להיכנס לעומק לבנון עד צידון !!!!!!!!!! (ל''ת)

    עמי, 08/08/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מה עם השבויים שלנו ?????? (ל''ת)

    דן, 08/08/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    יש ליזום מהלך מדיני. (ל''ת)

    חןאם, 08/08/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    למנות ראש ממשלה על לצד אולמרט וכן...

    ממנה, 08/08/06 20:10

    למנות שר ביטחון על ליד ... למנות רמטכ''ל על ליד.... למנות צנזור ליד...

    למנות וועדת חקירה . למנות וועדה על ליד...

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    חלוץ הוא הבעיה

    א, 08/08/06 20:08

    מסתבר שיותר קל לכבוש את גדיד ואת שירת הים מאשר את בינת ג'בל.
    לפני שנה כולם החמיאו לצהל על מלחמת ששת הימים נגד חקלאים בני שישים, עכשיו שאו בנטל.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    אולי מספיק עם השטויות? ועם מלחמות האגו?

    סיגל, 08/08/06 20:07

    יש מלחמה שצריך לסיים, אנשים שיושבים במקלטים.
    תחכו עם הריבים לאח''כ

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    באמע המלחמה חלוץ הפעיל את דוברת צהל להודיע לאומה .....

    אבי, 08/08/06 19:51

    הדוברת הודיעה בקול דרמטי ושמח שחיסלנו בחילופי אש חמישה לוחמי חיזבאללה.(כאילו שהוכרעה המערכה)
    משהו נראה מוזר גם עם חלוץ וגם עם אלוף אדם שלא מצליח להתמקד ולהסביר מה קורה.
    בכל אופן אם לא ננצח באופן שיפחיד את האחרים להתעסק איתנו אפשר לסגור את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    איזה מן רמטכ''ל אתה? האם אתה המפקד של בני? (ל''ת)

    אם מודאגת, 08/08/06 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    החלטה מצויינת

    NY, 08/08/06 19:47

    למרות שבאה באיחור ההחלטה מצויינת. יש צורך לנצח במלחמה ולא הניגוחים אישיים. האלופים צריכים לשים את טובת המדינה לפני כל טובה אישית.
    הדבר התרחש גם המלחמת יום כופור, כך שאין מה להלין על ההחלטה.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    חלוץ אני מתבייש בך ובמעשייך מה ששנוא עלייך אל תעשה לאלופייך (ל''ת)

    קצין, 08/08/06 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    צה''ל עושה עבודה טובה. אל תפריעו להם (ל''ת)

    יוחאי, 08/08/06 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    דווקא נראה לי שחלוץ צריך איזה עוזר. איש ח''א איזה טמטום.... (ל''ת)

    רמטכ''ל מח''א, 08/08/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    להפציץ את צור מיד. (ל''ת)

    גולן, 08/08/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    באותו שוונג - להדיח גם את אולמרט-פרץ-חלוץ ולמנות להם מחליפים (ל''ת)

    אחרת, נפסיד, 08/08/06 19:35

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכימה איתך !!!!!!! אולמרט בסדר. (ל''ת)

      אבנת, 08/08/06 20:27

      הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו (ל''ת)

      ליאון, 08/08/06 20:28

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    מדוע מזלזלים בסניורה ????????? (ל''ת)

    רויטל, 08/08/06 19:34

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא מזלזל בעצמו ידידתי (ל''ת)

      גד, 08/08/06 20:28

      הגב לתגובה זו

    • בכיין. (ל''ת)

      הבכיין, 08/08/06 20:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא רציני !!!!!! (ל''ת)

      מיכל, 08/08/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    אנחנו בגבול הצפון חזקים !!!! (ל''ת)

    תמי, 08/08/06 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    בוגי יעלון יאנוש בן-גל ויוסי פלד במקום:דן חלוץ-אודי אדם-ומ.קפלינסקי (ל''ת)

    ירון.ק, 08/08/06 19:34

    הגב לתגובה זו

    • היו זמנים. אז במקלט ישבנו. היו זמנים לחמנו ונהרגנו....... (ל''ת)

      רונן, 08/08/06 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    חלוץ זרק את הכשלון שלו על אדם

    ש, 08/08/06 19:31

    חלוץ זרק את הכשלון שלו על אדם

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מעשה אבות סימן לבנים.... כנסו

    שלמה, 08/08/06 19:28

    כך היה בימיו של האלוף יקותיאל ז''ל עשו עליו המבוש למה?! הוא אמיתי גיבור . הוא צריך להיות הרמטכ''ל הבא בתור אלוף פיקוד צפון וזה כואב לשמאלנים ודי למבין

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      אחד, 08/08/06 20:35

      הוא משדר הססנות ופועל בהססנות - זאת הסיבה שהוא עכשיו מודח - ולא שום דבר אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    אולי שהרמט''כל

    אמיר, 08/08/06 19:26

    חלוץ ייקח עליו את האחריות למה שקורה ושיילך לטוס באל-על להנאתו .מסתבר שרמטכ''ל צריך להגיע עם רגליים על הקרקע ולא בעננים כמו שסבר בתחילת הלחימה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הגיע הזמן להתחיל להלחם ולהפסיק להשתעשע

    אמירי, 08/08/06 19:24

    קרב היבשה הצה''לי מבוסס על תנועה ואש תוך שינוי המאמצים העיקריים ושמירה על היוזמה ההתקפית לצורך הוצאת האויב משיווי מישקלו. הפיקוד העליון של צה''ל בחר לבצע מערכה שלמה בסגנון שמתאים לפעולת תגמול ולאופן חשיבה של לוחמה זעירה. ברגע שצה''ל החליט להתחפש לצבא גרילה הוא קיבל את ההחלטה הגורלית לגבי תוצאות הפעילות ההתקפית. צה''ל מאומן ומטמיע בעצמו אופן לחימה אחד ובוחר מול האויב אופן לחימה אחר. התוצאה מדכאת.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אדם העם איתך - ברור ששמאלמרץ תפר לך תיק..

    האשמים:, 08/08/06 19:22

    הם אלה שתקעו את צה''ל ברצועה הדבלית של 6 הק''מ והם אלה שמנעו את חיסול הקטיושות - כי הם שמאלנים שלא רצו להיות שוב עם כובש או ''להסתבך בבוץ הלבנוני שוב כהגדרת פרץ'' שעדיין דרך אגב לא אישר את הרחבת הרצועה למרות הפרסומים בתקשורת - הוא מחכה שהאו''ם יציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    זו החלטה מתבקשת במלחמה למנות מפקד חזית

    אריק, 08/08/06 19:22

    אל תשכחו שבכל רגע הסורים עלולים להתערב.
    האלוף אדם הוא בסדר גמור וגם קפלינסקי.
    הצלחתם היא ההצלחה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    די לקשקשת

    החירש, 08/08/06 19:20

    מדובר בהדחה קלאסית כמו של גורדיש במלחמת יום כיפור.

    הנסיון של אודי אדם ככל שיהיה מועט ,גדול יותר מכתב במחנה , יו''ר הסתדרות וטייס שמעולם לא הריח ריח של טנק מבפנים .

    פשוט כסת''ח לקראת ועדת החקירה הממשמשת ובאה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      דודי, 08/08/06 20:05

      יתכן מאד שרמטכל יוצא חיל האויר מתאים להתנתקות,אבל לא מתאים לפיקוד על צבא יבשתי

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    ועדת חקירה עכשיו!!

    החוקר, 08/08/06 19:19

    לחקור את התנהלות הדרג המדיני, מאז בריחת ברק ועד היום, ואת כשלונו המוחלט של הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      צדי, 08/08/06 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    התנהלות לא מובנת

    קישקשתא, 08/08/06 19:17

    המקרה של גורודיש חוזר כמו דז'ה וו עם האלוף אדם שלאביו ז''ל יש זכויות רבות ושנפל בלבנון. הניחו לאלוף הפיקוד לסיים את מלאכת אביב בגאווה ובראש מורם...

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    עקומת הלמידה(חודש) של הדרג הצבאי והמדיני נמוכה משל ילדים בכיתה ג'.

    חיפן, 08/08/06 19:16

    ילדים סליחה אתם תתבגרו. מנהיגנו NEVER.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    תגובה ל-4, 30, 35 ו-69 - בינתיים מי שטוחן את התחת בלבנון זה גל הירש

    עופרי, 08/08/06 19:12

    וזה שאתם יושבים וכותבים באינטרנט זה בגלל שהוא עושה בשבילנו את העבודה. תפסיקו להיות פרשנים עלובים ותתחילו לתמוך בצבא שלנו, כי הוא הצבא היחיד שיש לנו. ועוד משהו על גל. האלוף אדם בניגוד גמור להמלצת גל, החליט להוריד כוננות בפיקוד הצפון, למרות שגל ניסה לשנות את ההחלטה. אז תפסיקו לומר דברים שאינכם יודעים. כל אחד נהיה אלון בן דוד

    הגב לתגובה זו

    • מוזר. כל התגובות שציינת וגם זו שלך, נשלחו מאותו מחשב לפי ה-IP ?????

      הפורץ הנוצץ, 08/08/06 20:25

      מה הולך פה ???? למישהו משעמם ?

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    להחזיר את בוגי יעלון לשנת שירות כרמטכ''ל

    לא סומך על חלוץ, 08/08/06 19:12

    לא אלוף פיקוד הצפון צריך להיות קרבן של הדחה. זהו אקט פוליטי של רמטכ''ל יהיר ומניפולאטיבי, על גבי האיש עליו הוטל לישם את התכניות הלא מתאימות של מרשלי התעופה. מי שצריך לסיים את תפקידו, בו נכשל (!) זה דן חלוץ עצמו. הוא יפוטר ממילא אחרי המלחמה, אבל אז יהיה כבר מאוחר. את ה'תיקון' צריך לעשות 'תוך כדי תנועה', כדי למנוע כשלונות נוספים. והפתרון ל'פלונטר' הנוכחי: לפנות אל בוגי יעלון שיחזור (והוא יעשה זאת בטיסה הקרובה ביותר !), ילבש שוב את מדיו (לשנה אחת בלבד) ו'יעשה סדר' בבלגן שהשאיר לנו דן חלוץ. ואם חוששים מהדחה כל כך פומבית ובוטה של רמטכ''ל, הצעתי לפני שבועיים ואני מציע שוב: כמו שמונה קפלנסקי כ'נציג הרמטכ''ל' בפיקוד הצפון, ימונה בוגי יעלון כנציג שר הבטחון במטכ''ל !

    הגב לתגובה זו

    • בוגי בוא הביתה מדינת ישראל

      רק בוגי, 08/08/06 20:28

      וכן כן...גם העולם החופשי צריכים אותך.בלי טיפת ציניות.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    האם זו הצהרה שהפסדנו במלחמה ?

    יאיר1010, 08/08/06 19:11

    הפולטיקאים טוענים נתנו לצה''ל לעשות כל מה שביקש... ( ההסבר לוועדת החקירה על הפסד במלחמה?)

    בצבא מחליפים את אלוף פיקוד צפון..(ואל תעבדו עלינו נלחמנו ב73 ואנחנו ''קצת'' מבינים עניין) הודאה על זה שעד היום אנחנו מפסידים?
    אז תהיו עקביים וכמו במלחמות הקודמות בהן מונה צוות בכיר לניהול המלחמה (רמטכ''לים לשעבר) יש למנות עוד היום צוות כזה ולהפסיק לתת לשני האזרחים שלא מבינים דבר במלחמות (אולמרט את פרץ) לנהל מלחמה .

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הלוחם

    אמנון, 08/08/06 19:10

    לכולם , כבר שבועיים שאשכנזי גבי הוא מנהל את המלחמה בצמוד לשר הביטחון זה בדוק ואגב בזמנו של מופז התקיים מופע ההתעצמות של חיזבאללה אז כל מי שמתגעגע למופז שיירגע .היחיד שראה את הנולד הוא בוגי הצנחן הגיבור.[ מאחד שמבין].

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אודי אדם - העם איתך זו תפירת תיק פשוטה ושקופה!!!

    אולמרט ה ב י תה, 08/08/06 19:10

    נסיון למצוא שעיר לעזאזאל - לכו אתם לעזאזל - האשמה היא שלכם שלא אישרתם לצבא להרחיק את הקטיושות..

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אכן מלחמה כושלת

    ש.ג, 08/08/06 19:10

    כאזרח מן השורה, הקורא את אשר כותבים מומחים למיניהם, לא הצלחתי לקבוע לעצמי האם הביקורות הקשות על התנהלות הפיקוד של צהל במלחמה מוצדקות.
    מעשהו של הרמטכ''ל במינוי זה שם קץ להתלבטויותי - אכן מלחמה כושלת.
    יש רק לקוות שהמינוי יוכיח את עצמו.
    האלוף אדם יתגבר או אולי, מוטב, יתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    זה מלחמת קפצונים של שר הביטחון והרמטכ''ל

    דפנה, 08/08/06 19:09

    אז זה אז היום זה היום. קמו יקיריי ותעלו את כל אלה מעבר שיש להם עבר צבאי מרשים שיתלכדו למען המלחמה. ויעשו הכל לחסוך בחיי אדם מהצד שלנו ויחזירו את החיילים בשלום ומספיק כבר לחלום.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    להחזיר את השבויים תחילה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מירון, 08/08/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אולמרט אחראי למצב (ל''ת)

    מדיני, 08/08/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אולמרט וחלוץ מנסים להפיל את הכשלון על אדם, כשהם אלה שמגבילים אותו ! (ל''ת)

    שערוריה!!!!!!!!, 08/08/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כוכב נולד!

    משה, 08/08/06 19:05

    לכל ילד ברור כי צהל לא התכונן למלחמה! לא אימן את החיילים לקראתה! לא הצטייד כראוי! לא חשב ולא תיכנן כיצד לנצח את החיזבללה! גייס מילאוים בכמות פי 5 מהנדרש ולא יודע איך להפעיל אותם (רוב המגוייסים לא עושים כלום, פשוט יושבים וממתינים!!!)! לא מסוגל לבנות טקטיקה של מגע חכם עם האוייב! לא פועל בנחישות ובערמומיות!
    לכך אשמה שורה ארוכה של גנראלים ושל רמטכלי''ם (הווה ועבר).
    לטובת בנינו הנהרגים בכל יום - ועדת חקירה עכשיו (מצידי סודית ופנימית וכד') תוכל לתת תשובות את מי יש להעיף הביתה מייד ואת מי יש להזיז הצידה על מנת להותיר את מי שמסוגל לבצע את המשימה - ובהחלט יש כאלו (רק צריך לתת להם ת'מפתחות)

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכימה איתך !!! האחריות היא של הדרג המדיני בלבד !!! (ל''ת)

      נעמה, 08/08/06 19:51

      הגב לתגובה זו

    • לא שיכנעת אותי. (ל''ת)

      ירון, 08/08/06 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אולמרט אינו יכול ,אינו מתאים,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גדוך עליו (ל''ת)

    גבריאל, 08/08/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    עד הסוף לצרף לאולמרט את ליברמן

    בושה לרמטכ''ל, 08/08/06 18:59

    לרמטכ''ל את בוגי יעלון.

    הגב לתגובה זו

    • מה ליברמן עשה חוץ מי דאה ליברמן ולהסיט נגד ערבים (ל''ת)

      אלכס, 08/08/06 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    מי שאשם רבותי זה נסראללה !!!!! (ל''ת)

    דנית, 08/08/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אמהות שימו לב-כנסו, דחוף!

    אמא מודאגת, 08/08/06 18:59

    האלוף אדם אינו גורודיש. פרץ רוצה שהצבא ''ידהר'' קדימה עד לליטני כמו שאריק שרון עשה במלחמת לבנון הראשונה. חשוב לזכור גם את המחיר:
    כ 400 חיילי צה''ל נהרגו ביומיים הראשונים למלחמה.
    האלוף אדם הוא מפקד שקול ואחראי. עוד נצטער (חלקינו) צער רב על המינוי של אלוף קפלינסקי לניהול המלחמה בצפון.

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו 100 הרוגים ואפס הישגים. מליון איש קבורים במקלטים. מה שקול ?? (ל''ת)

      שיר, 08/08/06 19:46

      הגב לתגובה זו

    • עד כמה שזכור לי

      תרגעי, 08/08/06 20:25

      תפקיד הצבא הוא להגן על האזרחים ולא על עצמו

      הגב לתגובה זו

    • תילמדי קצת היסטוריה-ב-82 ביומיים הראשונים נהרגו כ-30 לוחמים (ל''ת)

      tole, 08/08/06 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    4 אמהות צדקו !!!! תראו מה התוצאה בלבנון עכשיו !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גבריאלה, 08/08/06 18:57

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה באי תדגדגי אותי (ל''ת)

      עמירם, 08/08/06 19:33

      הגב לתגובה זו

    • טיפשה (ל''ת)

      לילך, 08/08/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    רמטכ''ל

    איציק, 08/08/06 18:56

    את מי שצריך להדיח זה את הרמטכ''ל שנושא באחריות לתכנון המלחמה.אבל כרגיל בארצינו האשם תמיד נופל על היותר קטנים וחסרי יחסי הצבור.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    עוד מישהו זקוק לתגבור

    שחל, 08/08/06 18:55

    עפ''י מבחן התוצאה צודק הרמטכ''ל בהחלטתו ולוואי וניתנה עוד קודם לכן.
    עפ''י אותו מבחן גם הרמטכ''ל זקוק לתיגבור ומהר. חיל האויר השריש נורמות חדשות בצה''ל ולפיהן הצבא מתנהל כעסק לכל דבר - רווחים הפסדים, שיקולי עלות-תועלת וכיו''ב מבחנים חכמים אשר על פיהם ראוי גם חלוץ לקבל תיגבור.... .

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מצאו על מי להפיל את התיק!!!

    אולמרט +פרץ=אפס, 08/08/06 18:55

    ברור שהבעיה במלחמה היתה שהזרג המדיני לא אישר לצהל לכבוש את דרום לבנון - וכך מנסים השניים לחמוק באלגנטיות מהסיפור - הציבור לא כל כך מטומטם מר פרץ ולא כל כך דביל מר אולמרט. המלחמה הזו היא אסון - כי היא לא תחזק את בוש, לא תחזק את קשרי ישראל ארה''ב ולא תיתן לבוש רוח גבית לתקוף את הגרעין האיראני. הרסתם את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    יש לחזק את הצבא ולא לתקוף אותו בשעת מלחמה. יש לגלות אחריות אנשים. (ל''ת)

    טובי, 08/08/06 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מצאו על מי להפיל את התיק!!!

    אולמרט +פרץ=אפס, 08/08/06 18:53

    ברור שהבעיה במלחמה היתה שהזרג המדיני לא אישר לצהל לכבוש את דרום לבנון - וכך מנסים השניים לחמוק באלגנטיות מהסיפור - הציבור לא כל כך מטומטם מר פרץ ולא כל כך דביל מר אולמרט. המלחמה הזו היא אסון - כי היא לא תחזק את בוש, לא תחזק את קשרי ישראל ארה''ב ולא תיתן לבוש רוח גבית לתקוף את הגרעין האיראני. הרסתם את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק + צודק + צודק + צודק + צודק + צודק +צודק

      צודק + צודק, 08/08/06 19:13

      נ.ב - אהבתי : הזרג המדיני - הגדרה יפה..

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%.

      רות, 08/08/06 19:19

      נכשלנו בהרתעה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      דני, 09/08/06 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    סתם ביבורים

    מרק, 08/08/06 18:53

    ככל שתוסיפו תגרעו תנו לקודקודים לבצע את העבודה האוייב צופה בנו ולפי זה הוא משתמש נגדנו היגיע הזמן לשתוקץ

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט מנסה במינוי להאשים את אלוף הפיקוד בעתיד

    אזרח, 08/08/06 18:52

    המינוי תרגיל מסריח בניצוח אולמרט...מכין אליבי לועדת החקירה העתידית בו יואשם אלוף הפיקוד....
    למרות שאולמרט וחבריו בשביעיה מראש הגבילו את הצבא בפעילות!!!
    חלוץ משתף פעולה כדי להתנקות מהחקירה בעתיד.
    אוי למדינה שאלה מנהיגיה...!!!

    הגב לתגובה זו

    • נו ...מה חדש? (ל''ת)

      מוטי, 08/08/06 19:08

      הגב לתגובה זו

    • כמו בוגי יעלון - גם אלוף אדם לא שמאלני!

      אמיר, 08/08/06 19:08

      הוא לא שייך לאליטה שמאלנית תל-אביבית. לכן רוצים להאשים אותו בוועדת החקירה העתידית...

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה באם אמא של הסלע- אדם אל תישבר

      העם מבין מצויין, 08/08/06 19:11

      העם מבין מצויין מי אשם ברור שזה לא אתה

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דני, 09/08/06 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    הר דוב על הכוונת וכאן זורקים שטויות. (ל''ת)

    אמירם, 08/08/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    רק רגע, מישהו לא מתאים לקונספציה השמאלנית של הממשלה?

    נשמע חשוד, 08/08/06 18:50

    במחשבה שניה, מסריח מהכיוון של ראש הממשלה. הבן אדם מתחיל לערוף ראשים כי הוא לא משתלט על העסק בעצמו

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    נראה לי שבלהט האשמות שכחו את השבויים !!!!חבל....................... (ל''ת)

    טום, 08/08/06 18:50

    הגב לתגובה זו

    • אמרו לך שאתה השפוי היחידי כאן ???? (ל''ת)

      נורית, 08/08/06 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    בושה וחרפה לרמטכ''ל (ל''ת)

    הפגנה, 08/08/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הדרג המדיני מנסה להאשים את הצבא ! (ל''ת)

    אמנון, 08/08/06 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    פרץ ואולמרט אשמים ולא האלוף אדם !!!! (ל''ת)

    יואבי, 08/08/06 18:48

    הגב לתגובה זו

    • ברור-חושבים שמצאו שעיר לעזאזל !!!

      אדם העם איתך!!!, 08/08/06 19:04

      הם לא אישרו לצהל לפעול מחוץ לרצועה הדבלית של 6 הק''מ ולהרחיק את ירי הקטיושות - כי הם שמאלנים שלא רוצים להיות ''עם כובש''... ועכשיומצאו על מי להפיל את התיק...

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לרמט''ל ולצהל

    יגאל, 08/08/06 18:47

    אני מחזק אותך דן חלןץ ועל כל העבודה היפה שצהל עושה בימים קשים אלה תהיו חזקים ונערצים כל העם איתכם

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      חמי, 08/08/06 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אז תלכו עד הסוף....

    ג'וש, 08/08/06 18:46

    ותמנו את ליברמן ליד אולמרט. אז בודאי נוכל סוף סוף לראות את האור בקצה המנהרה . אההה....וגם את בוגי יעלון ליד חלוץ....כי הוא חלוץ , לא מי יודע מה ....

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מלחמת גנרלים

    זהר, 08/08/06 18:45

    זה מה שקורה שיש מלחמת גנרלים בצבא נלחמים בינם לבין עצמם ובגלל זה הצבא נראה כמו שהוא נראה כמו המשל על ספינה עם הרבה קברניטים.. בסוף טובעת!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מלחמת גנרלים

    זהר, 08/08/06 18:45

    זה מה שקורה שיש מלחמת גנרלים בצבא נלחמים בינם לבין עצמם ובגלל זה הצבא נראה כמו שהוא נראה כמו המשל על ספינה עם הרבה קברניטים.. בסוף טובעת!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לדאוג שגם לפרץ יהיה מחליף וגם

    בושה לרמטכ''ל, 08/08/06 18:44

    לאפס הגדול אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מדוע לא נותנים לציפי לבני להוביל מהלכים לסיום הלחימה?? (ל''ת)

    תומי, 08/08/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • כי היא אישה !!!!!!! (ל''ת)

      נעמה, 08/08/06 18:56

      הגב לתגובה זו

      • כי היא אשה טיפשה, התכוונת...

        שפוי, 08/08/06 19:41

        די עם הקטע הפמניסטי המגוחך הזה. ציפי לבני מתגלה כאחת האכזבות הגדולות, שמאלנית קיצונית יותר משמעון פרס ומסבירנית עלובה של ישראל. היא לא מוכשרת לא ''בגלל'' ולא ''למרות'' שהיא אשה. היא לא מוכשרת פשוט כי היא לא מוכשרת.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, לא מספיק תואר עו''ד והבעה

          /, 08/08/06 21:41

          רצינית. ברגע שפותחת את הפה הצילו אין לה שום דבר להגיד חלשה נגררת מפחדת. מה היא עושה בכנסת?

          הגב לתגובה זו

        • נכון, לא מספיק תואר עו''ד והבעה

          /, 08/08/06 21:41

          רצינית. ברגע שפותחת את הפה הצילו אין לה שום דבר להגיד חלשה נגררת מפחדת. מה היא עושה בכנסת?

          הגב לתגובה זו

      • כי היא אשה טיפשה, התכוונת...

        שפוי, 08/08/06 19:41

        די עם הקטע הפמניסטי המגוחך הזה. ציפי לבני מתגלה כאחת האכזבות הגדולות, שמאלנית קיצונית יותר משמעון פרס ומסבירנית עלובה של ישראל. היא לא מוכשרת לא ''בגלל'' ולא ''למרות'' שהיא אשה. היא לא מוכשרת פשוט כי היא לא מוכשרת.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, לא מספיק תואר עו''ד והבעה

          /, 08/08/06 21:41

          רצינית. ברגע שפותחת את הפה הצילו אין לה שום דבר להגיד חלשה נגררת מפחדת. מה היא עושה בכנסת?

          הגב לתגובה זו

        • נכון, לא מספיק תואר עו''ד והבעה

          /, 08/08/06 21:41

          רצינית. ברגע שפותחת את הפה הצילו אין לה שום דבר להגיד חלשה נגררת מפחדת. מה היא עושה בכנסת?

          הגב לתגובה זו

    • היא יכלה להיות שרת ביטחון! (ל''ת)

      דנית, 08/08/06 18:56

      הגב לתגובה זו

      • שרת הביטחון של סוריה, רק לפני חודשיים היא אמרה שזה לגיטימי...

        יוס2, 08/08/06 20:31

        לפגוע בחיילי צה''ל

        הגב לתגובה זו

      • שרת הביטחון של סוריה, רק לפני חודשיים היא אמרה שזה לגיטימי...

        יוס2, 08/08/06 20:31

        לפגוע בחיילי צה''ל

        הגב לתגובה זו

    • שגולדה מאיר תייעץ לציפי ליבני...

      עליזה, 08/08/06 19:06

      לפחות מלחמה תוגדר מלחמה ולא מבצע.

      הגב לתגובה זו

    • לא!!!!!!! רק לא היא!!!!!!!!! (ל''ת)

      יותר גרועה, 08/08/06 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    טוב מאוחר מאף פעם לא

    גונן, 08/08/06 18:42

    ההחלטה של הרמטכ''ל נעשית באיחור מה וזאת לאחר שראינו את צחדל החטיפה או אז התברר כי האלוף אדם נתן פקודה להוריד כוננות בגבול הצפון והתיר לנסוע ברכבים שאינם ממוגנים, נוהל חניבעל שלא צפה כי מדובר בחטיפה מאורגנת מאוד עם כוחות נ''ט אשר גרמו להריגתם של עוד 4 לוחמים, קרבות מרון הראס ובינת ג'בל הכושלים ללא ריכוזי מאמץ, הפיכת אזרחי הצפון לבשר תותחים ויצירת צה''ל כצה''צ-צבא הגנת צה''ל, כמו גם חוסר בתוכניות מבצעיות לטיפול באירועים מסוג זה.
    אודי אדם אינו יכול ואינו מתאים לתפקיד וזכר אבות אינו יכול לשמש עילה לקידום !!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    גורודיש זצ''ל

    רוי, 08/08/06 18:42

    כדאי להזכיר ולו רק לזכרו של האלוף גורודיש זצ''ל את שאמר לגבי מצב הפיקוד עת נמסר לאחריותו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    חלוץ תתביייש תתפטר יחד אם אולמרט

    שלשת האפסים הבי, 08/08/06 18:42

    ופרץ. לא ראוי ככה להתנהל בשעת מלחמה. קצת יחסי אנוש וכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לקחת אוויר ולהירגע. אין בינינו אנשי חיזבללה. כולנו יהודים (ל''ת)

    מתניה, 08/08/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו עם שכל (ל''ת)

      ירון, 08/08/06 18:54

      הגב לתגובה זו

    • כן, כן. קצת פרופורציות לא יזיקו. (ל''ת)

      עמירם, 08/08/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לדבריך השפויים. (ל''ת)

      ינון, 08/08/06 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    האם זה יקדם את צה''ל בקצב מהיר יותר? (ל''ת)

    אמיר, 08/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יש להפציץ את בירות ומיד !!! (ל''ת)

    קדושי, 08/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    למה אולמרט לא כינס אתמול את הקבינט הביטחוני. הוא שרלטן! (ל''ת)

    מדען המדינה, 08/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

    • כדי להמשיך ולהאשים אחרים במחדלו (ל''ת)

      אמיתי, 08/08/06 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    פרץ ואולמט - התפטרו (ל''ת)

    סתם יהודי, 08/08/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרץ חלוץ אולמרט תתבישו. כשלתם

    כיסוי תחת, 08/08/06 18:39

    ומנסים להפיל את האשמה על אודי.

    שלשת הליצנים הביתה דחוף.

    אודי אדם ככה זה הקטנים תמיד אשמים אל תקח ללב.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    זה ממש לא הוגן.

    צ, 08/08/06 18:38

    האלוף אדם מתפקד טוב מאוד !!!

    הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל מאבד עשתונותיו רק יהודה המכבי

      חשמונאי, 08/08/06 18:50

      מושחתים, מטומטמים, חונטה רודפת בצע.

      הגב לתגובה זו

      • מדובר בחבר קרוב. אל תלכלך עליו! (ל''ת)

        עמרי שרון, 08/08/06 19:42

        הגב לתגובה זו

      • מדובר בחבר קרוב. אל תלכלך עליו! (ל''ת)

        עמרי שרון, 08/08/06 19:42

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר להוגן?

      צ טיפש, 08/08/06 19:08

      יש פה משחקי אגו? אנשים משלמים בחייהם, בבתיהם, בעתידם. כבןד של קצין זה או אחר הוא שולי. אם זאת החלטה תפקודית נכונה, זה נכון

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    האלוף אדם בסדר גמור !!! (ל''ת)

    צדי, 08/08/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קצת נסחפתם. אין כאן הדחה ולא נעליים !!!!! (ל''ת)

    מפקד, 08/08/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    באיזו אסטרטגיה עוד לא נקטנו??? לדבר !!! (ל''ת)

    תמי, 08/08/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    להחליף את הרמטכ''ל ומייד !!!.............

    איציק היהודי, 08/08/06 18:37

    ח''א לא מצליח למגר את הטילים, והוא לא יודע איך לנייד את צה''ל , להחזיר את בוגי יעלון דחוף !!!!

    הגב לתגובה זו

    • זוכרים את הדחת בוגי יעלון - לפני הההתנתקות?

      מאור, 08/08/06 18:50

      מי שנכשל הוא הדרג הבכיר.
      הרמטכל חלוץ ושר הבטחון מופז!
      לפטר את דן חלוץ!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בוגי יעלון הוא אלוף גרוע כמו האלוף אדם!

        חזי, 08/08/06 19:01

        היה צורך להחליף את שניהם למען המשימות הלאומיות שלנו (גוש קטיף ועזה ולבנון2).

        הגב לתגובה זו

      • בוגי יעלון הוא אלוף גרוע כמו האלוף אדם!

        חזי, 08/08/06 19:01

        היה צורך להחליף את שניהם למען המשימות הלאומיות שלנו (גוש קטיף ועזה ולבנון2).

        הגב לתגובה זו

      • צריך וועדת חקירה רק בגלל הדחה זו! (ל''ת)

        זאביק, 08/08/06 19:03

        הגב לתגובה זו

      • צריך וועדת חקירה רק בגלל הדחה זו! (ל''ת)

        זאביק, 08/08/06 19:03

        הגב לתגובה זו

      • שבוגי יעלון יעזור לדן חלוץ!

        שני, 08/08/06 19:05

        ואולי יחליף אותו?

        הגב לתגובה זו

      • שבוגי יעלון יעזור לדן חלוץ!

        שני, 08/08/06 19:05

        ואולי יחליף אותו?

        הגב לתגובה זו

      • פשוט נכון - התרגיל הוא עדות לכשלון חלוץ ואולמרט.

        נרי, 08/08/06 19:18

        ההדחה אינה אישית.
        זו פגיעה הרתעתית אסרטגית במדינה. אנו חלשים בעיני האיראנים ואפילו בעיני האמריקאים...

        הגב לתגובה זו

      • פשוט נכון - התרגיל הוא עדות לכשלון חלוץ ואולמרט.

        נרי, 08/08/06 19:18

        ההדחה אינה אישית.
        זו פגיעה הרתעתית אסרטגית במדינה. אנו חלשים בעיני האיראנים ואפילו בעיני האמריקאים...

        הגב לתגובה זו

    • ההדחה - הכנה לוועדת החקירה הממלכתית!

      אלון, 08/08/06 18:51

      משהו מנסה לרמוז שאלוף פיקוד הצפון אשם בכשלון הלחימה....

      הגב לתגובה זו

      • משחקים בפוליטיקה באמצע הקרב...

        אבני, 08/08/06 19:12

        1. אולמרט וחלוץ מכינים כסת''ח לוועדת חקירה.
        2. לא נותנים לצה''ל להפעיל יותר מאחוז אפסי מכוחו (חיל אויר 10% בלבד, 3 האוגדות הוקפאו ברובן).
        3. מנהיגות ללא תעוזה שפוחדת לנצח!

        הגב לתגובה זו

      • משחקים בפוליטיקה באמצע הקרב...

        אבני, 08/08/06 19:12

        1. אולמרט וחלוץ מכינים כסת''ח לוועדת חקירה.
        2. לא נותנים לצה''ל להפעיל יותר מאחוז אפסי מכוחו (חיל אויר 10% בלבד, 3 האוגדות הוקפאו ברובן).
        3. מנהיגות ללא תעוזה שפוחדת לנצח!

        הגב לתגובה זו

    • ואולי להעיף את דן חלוץ על כשלון חיל האויר?

      מאיה, 08/08/06 18:52

      כנראה דן חלוץ קיבל הוראה מהדרג המדיני...

      הגב לתגובה זו

    • להחליף את ראש הממשלה תחילה

      נעמה, 08/08/06 18:54

      אבל כל ההדחות יבואו בתום הלחימה , לא היום. כי אנו מרנינים את לב אוייבנו.

      הגב לתגובה זו

    • תרגיל שיווק של אולמרט - האשמת הקרבן

      אביהו, 08/08/06 18:55

      האשמת הקרבן הוא תרגיל שיווק של אולמרט.
      הוא מנסה להסיט את תשומת לב הציבור מאי-הצלחת ה''מבצע''. בעיקר מנסה לקבוע מה יהיו מטרות וועדת החקירה שתוקם ושתכוון רק לדרג הצבאי.
      הקרבן הוא האלוף האדם. הפושע הוא אולמרט!

      הגב לתגובה זו

    • ואלי שביבי נתניהו יתגבר את אולמרט במשרד ראש הממשלה??

      מירי, 08/08/06 18:58

      לפחות ביבי הוא קצין. פיקד וניהל על מערכות - יש לו הידע הנדרש בעת מלחמה ל''סייע'' לראש ממשלה כושל.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    יש להיכנס עמוק ללבנון ומיד !!!! (ל''ת)

    קפלינסקי, 08/08/06 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תנו לצהל להלחם ולנצח ! (ל''ת)

    זואי, 08/08/06 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צה''ל צה''ל המשיכו בעבודתם הטובה !!!! (ל''ת)

    לימור, 08/08/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יש לפתוח במגעים עם סניורה ולהחזיר את השבויים !!! (ל''ת)

    רמי, 08/08/06 18:34

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      מרי, 08/08/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    עצוב, מזכיר גורודיש, אך ייתכן שהחלטה צודקת:

    לוחם בתעלה, 08/08/06 18:34

    זוכר הרגעים שזעקנו שאין פיקוד!
    אהבנו את גורודיש אך שמנו לב ששום דבר לא זז. מפקדים הי''ד שהכירו השטח מטר אחר מטר היו חסרים.
    פתאום הופיעו חיים בר-לב ז''ל ושרון שיבדל''א.
    אני זוכר את הרגע שראיתי אותם!
    פתאום חטפנו כאילו מנת אנדרלין וכח אדיר להתנפל על המצרים ופתאום ראיתי אלפי חיילים, גם אני, חוטפים מעין אנדרלין, מוטיבציה, רצון לנקום, כוח נוסף להלחם!
    אני כבר הייתי פצוע ביד מכדור אך חבוש ויכולתי להמשיך.
    השאר כולם יודעים ולא נכנס לטעויות כי אנו החיילים היינו להוטים אחרי המפקדים!!!
    עצוב על אודי אדם כרגע אבל אולי זהו מהלך נכון...
    אלוהים ישמרכם בנים ושובו מהר הביתה.
    נצח ישראל לא ישקר!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה

      משה, 08/08/06 19:08

      ורק אם שרון יכול היה לקום עכשיו - זה לבד היה גומר על החיזבללה. תאמינו לי - ראיתי את שרון מנהיג אחריו חיילים.
      אז אם אין שרון - צריך מנהיג אחר שיכול לעשות זאת. האם קפלינסקי הוא האדם?? בעוד 3-4 ימים נדע

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    פרץ ואולמרט = הביתה !!!!! (ל''ת)

    מירון, 08/08/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרץ וחלוץ לא זקוקים לתגבור? עדיין אפשר להעזר בברק, הלוחם המעוטר

    מצוי היטב בזירה, 08/08/06 18:33

     

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה עם משא ומתן מדיני? (ל''ת)

    מיקי, 08/08/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הגיע הזמן!!!

    י, 08/08/06 18:33

    חבל שלא נעשה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הדג מסריח מהראש- דני מעדני חלוץ

    כל האמת, 08/08/06 18:32

    מפיל את התיק אל אלוף פצ''ן
    1. גונדי- שחרר אותנו מנכחותך הנבזית
    2. אתה אבי אבות הכשל החמור
    לוחמה מנגד , השמדת מטרות
    שלט נשלט , מזל''טים , הכרעה מהאוויר - שמענו עליך
    3. בדרך קח את שקדי המידתי המפקד של חיל האוויר היאפי וצמרת הפיקוד שימשיך לדון במוסריות באונברסיטה של דמשק...חחח
    4. קפלן נושא כלים שילך איתך קפלן זכור שאוריה היתי היהנושא כליו של גוליית הפלישתי
    5. להתראות לכם אצל שמעון אגרנט ה2 לא ניתן לכם להפיל את התיק רק על האלוף אדם.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה חקוקה בסלע !!!!!!!! (ל''ת)

      חמי, 08/08/06 18:38

      הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      מני, 08/08/06 18:38

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מאוחר ( מידי??)

    נתיב, 08/08/06 18:31

    הרמטכ''ל ,+5-7 אלופים ח-י-י-ב-י-ם ל'' עוף''!!!!

    כאשר קבוצת ספורו ,במהלך העונה ,
    מקרטעת,מפטרים את...המאמן ( ולא מחכים עד סוף העונה).

    הנמשל בפיסקה הראשונה.

    שלב ב:

    אולמרט +פרץ ח-י-י-ב-י-ם '' להחזיר את המפתחות''!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הרמטכ''ל וסגן רמטכ''עבדו אצל שרון הם נציגים של קדימה (ל''ת)

    אלכס, 08/08/06 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יש לפתוח במשא ומתן לשלום . מיד (ל''ת)

    רון, 08/08/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לפי דברי סגן הפיקוד פרידמן - משהו רקוב בפיקוד צפון

    לא שוכחים, 08/08/06 18:28

    משהו רוחש מסריח ורקוב. זוכרים מה אמר פרידמן על האסון בכפר גלעדי?

    בשר לתותחים זה התפקיד של חיילי צה''ל לדעתו ועוד דרש שלא יתלוננו.

    אפשר לחשוב שזה צבא שכירים שמשלמים להם הרבה כסף עבור העבודה הנוראית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    משה וחצי

    יאנוש, 08/08/06 18:28

    יוחזר משה וחצי לאלתר

    הגב לתגובה זו

    • גדול . חה חה חה :) (ל''ת)

      ליצן, 08/08/06 18:35

      הגב לתגובה זו

      • אלוף אדם אתה בדרך הביתה לא מוצלך היתה

        דבורה, 08/08/06 19:10

        יש לך פה כמו לאביך זל'' הרמטכל לא סבל אותך גם ככה אז תהיה עוד כמה ימים ואתה אומר ביי ביי

        הגב לתגובה זו

      • אלוף אדם אתה בדרך הביתה לא מוצלך היתה

        דבורה, 08/08/06 19:10

        יש לך פה כמו לאביך זל'' הרמטכל לא סבל אותך גם ככה אז תהיה עוד כמה ימים ואתה אומר ביי ביי

        הגב לתגובה זו

    • שמשה וחצי ישאר איפה שהוא נמצא. הוא לא מסוגל לכלום

      רפול, 08/08/06 18:35

      התפקיד הפיקודי הלפני אחרון של משה וחצי (האחרון היה רמטכ''ל) היה מ''מ

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל הכבוד לפרץ-לקח אחריות והתפטר

    מוטי, 08/08/06 18:28

    סתם...
    נראה לכם?
    עסקן הסתדרות מנהל את הביטחון
    איש חיל אויר מנהל מלחמה משולבת שהוא לא מבין בה ואין לו שום ניסיון בה(מעולם לא פיקד על אוגדה)
    מפקד כוחות היבשה מצטלם יפה
    ראש אגף המבצעים לא נותן תרומה ממשית
    הממשלה לא מאפשרת גיוס מלא של אוגדות המילואים של פיקוד צפון
    ואת מי מאשימים-את אודי אדם???
    תמנו בוגר 1973 כמו אמנון שחק אורי שגיא ועוד שייעצו לגאון חלוץ,ואת יורם יאיר או יאנוש שייעצו בפיקוד צפון
    ואת המוקיון עם השפם שאמר''נסראללה ידע מי זה אמיר פרץ''תשלחו החוצה מייד ממשרד הביטחון ותמנו מישהו שמבין כמו מופז.
    אבל את מי מקריבים-את השעיר לעזאזל אודי אדם-גועל נפש

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש לחדש את הלחימה בייתר שאת!!! (ל''ת)

    עמית, 08/08/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יש למנות אלוף מינימום לשר הביטחון מישהו שמבין במלחמות

    אילן פפה, 08/08/06 18:27

    יש למנות אלוף מינימום לשר הביטחון מישהו שמבין במלחמות ולא מבין בשביתות

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עמיר פרץ צריך להתפטר. הוא האשם בחוסר המנהיגות הזו (ל''ת)

    עבודה, 08/08/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כדאי מאד שגם אולמרט ''יקבל תגבור מבחוץ''!!!

    אזרח, 08/08/06 18:25

    אם לא מקובל להדיח ראש ממשלה מכהן באמצע מלחמה - שלא יקראו לזה הדחה, אבל לדאוג שיכנס ''לעזור לו'' מישהו שמבין בביטחון ובהנהגה. זה בנפשנו!

    (אל דאגה - אין מה לחשוש לכבודו ומעמדו של אולמרט (שהם כידוע הפרמטרים החשובים ביותר במלחמה...). ראובן אדלר ודן מרגלית כבר ידאגו להסביר לנו שזה רק מוכיח את הצלחתו של אולמרט).

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני הייתי מעיפה את חלוץ הפחדן לכל הרוחות (ל''ת)

    כלנית, 08/08/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא לדאוג צה''ל מנצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    Ahmad, 08/08/06 18:25

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    קחו את אביב כוכבי לצפון רק הוא יציל אותנו (ל''ת)

    צנחן, 08/08/06 18:24

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה חה הרגת אותי . (ל''ת)

      אלי, 08/08/06 19:04

      הגב לתגובה זו

    • כוכבי פטפטן כמו גל הירש (ל''ת)

      הירש, 08/08/06 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    איפה האלוף יפתח רונטל שצריך אותו? (ל''ת)

    אבי, 08/08/06 18:24

    הגב לתגובה זו

    • חופשת שחרור וטוב שכך. (ל''ת)

      אותו אחד מלמטה, 08/08/06 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חלוץ אשם שלא מינה את האלוף יפתח רונטל לא. פצ''ן אכלת אותה (ל''ת)

    אבי ברוש, 08/08/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה ימני מדי והבן שלו מתנחל (שגורש מגוש קטיף) (ל''ת)

      בקדימה לא אהבו, 08/08/06 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    את מי ''עלבון'' כזה וכזה מעניין בכלל? אם יש בכך תועלת מבצעית, תפדל.

    נקווה שיגמור את, 08/08/06 18:23

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ+חלוץ+אודי אדם+הירש לכו הביתה בבקשה בבקשה (ל''ת)

    קשור, 08/08/06 18:22

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לקריאה בואו נבנה עצומה (ל''ת)

      יוסי, 08/08/06 18:31

      הגב לתגובה זו

      • מצטרף לרשימה. (ל''ת)

        עצומה, 08/08/06 18:37

        הגב לתגובה זו

      • מצטרף לרשימה. (ל''ת)

        עצומה, 08/08/06 18:37

        הגב לתגובה זו

    • תוסיף לרשימה גם את אולמרט (ל''ת)

      אחד מהעם, 08/08/06 18:32

      הגב לתגובה זו

    • מה עצומה???לצאת לרחובות!!! (ל''ת)

      רואה 5, 08/08/06 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    למנות את יעלון כיועץ לחלוץ

    יקי, 08/08/06 18:22

    חלוץ שהינו רמטכל כחול זקוק דחוף לעזרה מאיש ''ירוק''.
    אפשר למנות את יעלון.
    השאלה אם הנחשים בקריה הודברו.

    הגב לתגובה זו

    • בוגי ימני מדי. התנגד להתנתקות. ראובן אדלר לא יאשר את המינוי... (ל''ת)

      קדימה לשחיתות, 08/08/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    העיקר שננצח במלחמה עם חיזבלה

    גדעון לוי, 08/08/06 18:22

    אלוף א' או אלוף ב'
    העיקר שננצח במלחמה עם חיזבלה
    ולמי שבא בטענות אל הצבא - יש להחליף את האחראי מיניסטריאלית
    אמיר פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה חלוץ רמטכ''ל מעופף לא הולך הביתה. אבוי לך ויקרה משהו לבני (ל''ת)

    אמא מודאגת, 08/08/06 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לחדש את הפעילות האווירית באופן מאסיבי!!!!!! (ל''ת)

    חנה, 08/08/06 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רוצים את אביב כוכבי בפיקוד צפון (ל''ת)

    אלרן, 08/08/06 18:21

    הגב לתגובה זו

    • אחרי הפאשלות שלו בדרום ???? באמת !!! (ל''ת)

      רן, 08/08/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    סניורה בכה כי הוא יודע מה חיזבללה עשה ללבנון !!! (ל''ת)

    דדי, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני הייתי מביא לשם את תא''ל כוכבי המלך (ל''ת)

    רונ י בראון, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • מלך הזבללה ...... (ל''ת)

      מרים, 08/08/06 18:32

      הגב לתגובה זו

    • המלך הוא ערום !!!!!! (ל''ת)

      מני, 08/08/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    צריך לארגן הפגנה נגד המלחמה (ל''ת)

    ציפי, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • צריך לארגן הפגנה נגדך חסרת שכל (ל''ת)

      אמא, 08/08/06 18:27

      הגב לתגובה זו

    • איפה את גרה ברמת אביב גימל? (ל''ת)

      רוני, 08/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה הצבא לא מצליח

    רותי, 08/08/06 18:20

    כי בשנים האחרנות ניהל את המדינה עומרי הידוע , והוא זרק מכל מני מקומות בצבא ובכל חלקי הממשל את האנשים המוכשרים, ושם רק אנשים השיכים לג'נדה , ועכשיו הג'נדה הזאת לא יודעת איך לתפקד, ואת התוצאות אנו רואים עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ג'נדה ?

      יפה, 08/08/06 18:32

      מה זה ג'נדה ? יש אג'נדה ,אבל זה ממש לא מתאים כאן. אולי לא תשתמשי במילים גבוהות אם את לא יודעת איך אומרים אותן ?

      הגב לתגובה זו

      • ג'נדה זה כמו אורנג'דה

        המסבירן, 08/08/06 18:46

        קצת יותר מתוק

        הגב לתגובה זו

      • ג'נדה זה כמו אורנג'דה

        המסבירן, 08/08/06 18:46

        קצת יותר מתוק

        הגב לתגובה זו

      • לג'נדה. סתכלי בבבילון legend (ל''ת)

        תרגומון, 08/08/06 19:08

        הגב לתגובה זו

      • לג'נדה. סתכלי בבבילון legend (ל''ת)

        תרגומון, 08/08/06 19:08

        הגב לתגובה זו

    • עומרי אשם במנוי חלוץ שמבין רק באוויר

      שושפרי, 08/08/06 18:48

      מופז במקום להתנגד להדחת יעלון
      אשם במנוי חלוץ
      האם הוא ישן בלילה ? לוזר שכמותו

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אולמרט (ל''ת)

      חיים, 08/08/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה לא שלחו את בני גנץ שמכיר היטב את פצ''ן???? (ל''ת)

    לוריא, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כלום

      זלמן, 08/08/06 18:36

      בני גנץ זה בלוף בלון נפוח
      אין לו יותר ניסיון מאודי אדם ובתקופה שלו פיקוד הצפון הידרדר מבצעית

      הגב לתגובה זו

      • רק גבי אשכנזי לפיקוד צפון (ל''ת)

        מבין דבר, 08/08/06 19:34

        הגב לתגובה זו

      • רק גבי אשכנזי לפיקוד צפון (ל''ת)

        מבין דבר, 08/08/06 19:34

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי צריך את המלחמה הארורה הזו ?? (ל''ת)

    צידון, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    את הדרג המדיני צריך להחליף

    שלום, 08/08/06 18:19

    יש להקים ממשלת חירום לאומית מיד להדיח את ראש הממשלה ושר צבאו באנשים שרוצים לנצח.
    ההנהגה היום מבצעת את מדיניות הנשים בשחור והקהילייה ההומו-לסבית.
    איתם המדינה תבוא לקיצה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    האם יגיעו שוב עד לזהרני, חצבני ושאר הנחלים בלבנון ?די !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עוזי, 08/08/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בוגי במקום ביבי הכושל לראשות הימין!!!

    ימני, 08/08/06 18:19

    ביבי כבר נכשל בכל אשר עשה , תנו למישהו מוצלח ואמין להנהיג את הימין

    הגב לתגובה זו

    • גם בוגי לא יצליח. היחידי שיצליח אולי יהיה סמיה יום טוב (ל''ת)

      ברוריה, 08/08/06 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדוע לא קונים את מערכת ה''סקיי גארד'' ??? (ל''ת)

    תמי, 08/08/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איפה האלוף יפתח רונטל.... (ל''ת)

    חנן, 08/08/06 18:18

    הגב לתגובה זו

    • לשמחת כולם בחופשת שחרור (ל''ת)

      אחד שזכה להכיר, 08/08/06 19:07

      הגב לתגובה זו

    • ימני מדי והבן שלו מתנחל. ראובן אדלר לא יאשר את המינוי... (ל''ת)

      קדימה לשחיתות, 08/08/06 19:36

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש לאשר לצה''ל לפתוח מיד במתקפה עד לביירות (ל''ת)

    לילך, 08/08/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם אמיר פרץ שותף למתרחש בקבינט הבטחוני ?????? (ל''ת)

    שמעוני, 08/08/06 18:17

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא רואה שהוא מדקלם מידי פעם

      ישראלי, 08/08/06 18:31

      לא נראה לי שהוא מתפקד נורמלי.
      הוא עדיין לא למד כלום ( אשרי המאמין שהוא יהי ה משהו ) וכבר נפל למלחמה.
      עכשו משחקים בו כמו נחום תקום כל אחד תוקע לו ניר עם טקסט והוא עונב עניבה ומקריא.
      הצרה שגם בכך הוא לא הכי מצטיין.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    איפה בוגי-דחוף!!!!!!!!!!!!!

    דויד, 08/08/06 18:17

    למנות את בוגי

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הצעת ייעול נוספת

    הצדיק מסדום, 08/08/06 18:17

    האם אפשר להביא את שוורצקופף למטכ''ל, כנציגו של ג'.ב.בוש?
    או שמא אולי כדאי להוציא מקברם את מונטגומרי ו/או וינגייט, לצורך יעוץ לרמטכ''ל?
    לצורך ההצעה האחרונה, אפשר להשתמש בשירותיו הטובים של עוקר הקברים הידוע (שנתבקש לעזוב לוויה מסוימת).

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחרי חטיפת החיילים כתבתי ש....

    בני-מוס, 08/08/06 18:17

    אלוף אדם חייב להתפטר אם יש בו
    את המוסר שאפיין את אביו קותי ז''ל.
    לקח חודש להבין שקשיחות אינה ערובה להצלחה במלחמה.[ראה מקרה גורודיש]

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    היכן ציפי לבני שצריך אותה לפעילות מדינית נועזת וחכמה? (ל''ת)

    מירה, 08/08/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להעיף אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ח, 08/08/06 18:16

    מרגע שנחטף גילעד שליט בדרום ,אלוף הפיקוד הזה לא נערך ,ואחרי מס ימים נחטפו אצלו שני חיילים.דרך התגובה החלשה שלו,ולנוכח התוצאות העגומות שהוא מביא ,עלינו לזכור למי ששכח שמדובר בארגון שמונה סה'כ 1500
    2000 לוחמים והוא לא מצליח להביא לשום הכרעה.מה יקרה אם חלילה בעוד שנתיים איראן תהיה מגורענת
    חיזבאלה לא יפורק ,ושוב פעם אדון נסראאלה יתחיל? אלוף אודי אדם
    פשוט לא מספק את הסחורה !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש לחדש את המשא ומתן המדיני מיד !!!! (ל''ת)

    עמי, 08/08/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כיסוי תחת של אולמרט וממשלת לפלפים (ל''ת)

    ורדושקה, 08/08/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אף אחד לא מזכיר את הנופלים. מדוע ???? (ל''ת)

    רן, 08/08/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרוחות סוערות???

    זיו, 08/08/06 18:16

    על מה הרוחות סוערות בשם שמיים? בגלל שהאלוף אדם לא מכיר בכשלונו הקולוסאלי עד עתה בניהול המלחמה ולא מוכן להודות בחוסר נסיונו? איזה סוערות הרוחות? בגלל מאבקי כח ויוקרה בזמן שמיטב בנינו מתים על תכנון לקוי ולמידה איטית מדי?

    על מה יש לרוחות לסעור לעזאזל? שיקבלו את מה שניתן להם ושיעשו עם זה את הטוב ביותר, לפני שמדינה שלמה מתפוררת להם בין האצבעות בעוד הם עסוקים במריבות על לוח השחמט

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    היכן אחריות אולמרט ???? (ל''ת)

    מיקי, 08/08/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אחריות הדרג המדיני למצב !!!!!!! (ל''ת)

    חמי, 08/08/06 18:15

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מתן, 08/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל הם מתנערים (ל''ת)

      לילך, 08/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • נו ? מה חדש ???? (ל''ת)

      שמעון, 08/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • הדרג המדיני מתנער (ל''ת)

      רמי, 08/08/06 18:29

      הגב לתגובה זו

    • התנערות לשמה !!!!!!!!!!! (ל''ת)

      פרץ, 08/08/06 18:58

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      אפרת, 08/08/06 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גורודיש לא איבד שליטה כתוצאה מסכסוכים עם שרון

    חייל וותיק, 08/08/06 18:14

    פסגת הצלחתו של גורודיש היתה פיקוד על חטיבה 7. קידומו למפקד פיקוד היה שגיאה, מה עוד שהמלחמה תפסה אותו כשרק התחיל ''ללמוד את התפקיד''. גם אחיו יואל קודם עקב קשרים משפחתיים לתפקידים שהיו הרבה מעל יכולתו.
    לדאבוננו זו היא תופעה כלל צה''לית. קידום קצינים בצה''ל איננו מתבצע על הרוב על סמך יכולת מבצעית.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צריך להדיח את חלוץ!!!! הוא הפחדן האמיתי בחבורה (ל''ת)

    מבין, 08/08/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה זה יעזור אם הממשלה מגמגמת

    יעקב, 08/08/06 18:14

    הממשלה רק מדברת
    הממשלה מונעת מהמפקדים ליזום
    אז על מה יש לדבר?
    מדינה מפגרת
    נגמר המומנטום
    חבל על החיילים שנופלים
    וחבל על אזרחי צפון המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אל תדאג מימון, הביקורת שנשמעת על הצבא תגיע גם אליכם! (ל''ת)

    עינת, 08/08/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה עם חלוץ והירש? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 08/08/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צריך היה לעשות את זה כבר מזמן (אבל מוטב מאוחר). (ל''ת)

    אזרח, 08/08/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מעט מידי ומאוחר מידי.............

    רועי, 08/08/06 18:10

    עצוב לראות את צה''ל מודל 2006 .
    לדעתי,מחדל יום הכיפורים מתגמד לעומת המחדל הנוראי כפי שכולנו שומעים ורואים מידי יום.
    לי אין ספק שאולמרט,מופז(''צבא של שלום לא זקוק ל 3 שנות שירות''),עמיר פרץ,דן חלוץ(כישלון טוטאלי) גל הירש והרבה אלופים ותתי אלופים צריכים לעוף הביתה מהר ככל האפשר!
    נ.ב
    כולי תקוה שעד הבחירות הבאות
    צה''ל יספיק לכבוש את בינת ג'ביל....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החלטה מצוינת אך מה הסיבה האמיתית

    חץ, 08/08/06 18:09

    אכן קפלינסקי הוא מתאים ביותר בשעה זו אך הסיבה האמיתית היא שאודי אדם אמר משהוא יותר מדי שלא נותנים לו לעבוד כמו שצריך ומגבילים אותו אז הביאו לו אותה בהפוכה? אם כך ההחלטה היא בעצם הדחה

    הגב לתגובה זו

    • לחלוץ אסור להגיד אמת בפנים (ל''ת)

      אלוף, 08/08/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    העיקר שינצחו במלחמה -- הנושא הפרסונלי=שולי

    גרא, 08/08/06 18:08

    קפלינסקי הוא בעל נסיון רב בלחימה בלבנון ומגיע מחי''ר. כדאי היה למנותו כבר לפני שבועות רבים. הנושא הפרסונלי הוא שולי בשלב זה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גל הירש הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רון, 08/08/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ומי יתגבר/יחליף את חלוץ? (ל''ת)

    ירוק, 08/08/06 18:08

    הגב לתגובה זו

    • דן שומרון! המצביא האחרון. (ל''ת)

      קרן אור, 08/08/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שלפחות יעשו זאת יפה

    ברברה אלה, 08/08/06 18:06

    שיגידו:הם יעבדו יחד, או משהו בסגנון.
    זה מגעיל כך להשפיל אדם בפני האומה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראש ממשלה עסקן, שר ביטחון יו''ר הסתדרות. וצה''ל אשם??? מה קורה כאן??? (ל''ת)

    יוחנן, 08/08/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חלוץ היה צריך להתפטר בעצמו (ל''ת)

    פ.נ, 08/08/06 18:06

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך?

      מיכל, 08/08/06 18:34

      הוא יודע הכל
      עשו מיליון גיחות
      הצטלמו יפה בתקשורת
      אבל מילואים לא גייסו בזמן-מה אלוף אדם יכל לגייס כמה שהוא רצה והממשלה אמרה אמן?
      חלוץ-מי צריך לקחת אחריות ,ש.ג.או המפקד?אפוא האחריות שלך ושל פרץ שלא מבין כלום אבל מנהל את הבטחון ומתערב בשיקולים מבצעיים?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאט לאט וכל האשמים במצב ישאו בדין (ל''ת)

    להמשיך בלחימה, 08/08/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם לחלוץ צריך תגבור

    עין צופיה, 08/08/06 18:04

    אם אתה מתעורר רק אחרי 28 יום של לחימה, משמע שגם אתה זקוק לקטליזטור לתגבור

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך חלוץ צריך תגבור. להביא את דן שומרון

      אחד והעם, 08/08/06 18:22

      דן שומרון יודע איך לנצח את המלחמה הזאת. הוא הקצין היחיד בארץ שיש לו קבלות.

      הגב לתגובה זו

      • שיעשה איתם קבלת שבת....

        אורן, 08/08/06 20:01

        דן שומרון? אתה רציני? קבלות על מה?

        הגב לתגובה זו

      • שיעשה איתם קבלת שבת....

        אורן, 08/08/06 20:01

        דן שומרון? אתה רציני? קבלות על מה?

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    שהאלוף אודי אדם ילך הביתה בעקבות המחדל הנוראי (ל''ת)

    הגיע הזמן, 08/08/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    משהו רקוב בממלכת דנמרק !

    די למלחמה !, 08/08/06 18:03

    צריך כבר להפסיק את ההשפלה הזאת ולסיים את המלחמה ,לפני שנאבד את התחתונים גם בגזרות האחרות .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אלוף הפיקוד היה צריך לעוף

    קפלינסקי מצוין, 08/08/06 18:03

    בבעיטה ביום בו נחטפו החיילים, לא ברור לי מדוע חיכו כ''כ הרבה !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרמטכ''ל זקוק לתגבור של גבי אשכנזי

    פרשנדתה, 08/08/06 18:03

    אודי אדם לא אשם במה שקורה בלבנון. המינויים של קפלינסקי ושל חלוץ נעשו על ידי שרון מסיבות לא עניניות ואת התוצאות אנו רואים עכשיו. אני לא מבין למה הצבא צריך תיגבור הרי אולמרט הכריז שנצחנו הלא כן ? רמטכ''ל עלוב אתה דוחה ומעורר שאט נפש.

    הגב לתגובה זו

    • נכון - ומהר!!! (ל''ת)

      ד, 08/08/06 18:21

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      חיים, 08/08/06 18:32

      צריך למנות יועץ לחלוץ ולשים את מופז או אמנון שחק שייעצו לאדון פרץ
      אבל מה חלוץ ופרץ פוליטיקאים-זה יראה לא יפה...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לקציני צה''ל

    פניה בהולה, 08/08/06 18:00

    תתעסקו בבקשה בלחימה. רק בלחימה. את המחלוקות תשאירו לאחר כך. תודה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    היכן אחריות הדרג המדיני חסר הנסיון והכושל?????? (ל''ת)

    מירי, 08/08/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צריך להחליף את הרמטכ''ל

    יעקב, 08/08/06 18:00

    הוא אולי טייס מעולה
    אריק שרון הרס את צה''ל
    והכל כעבור םינוי ההתיישבות בגוש קטיף
    מה שנראה היה חשוב בעיני שרון הוא
    הפוליטיקה בצבא ההגנה לישראל
    נורא ואיום!

    הגב לתגובה זו

    • צריך להחליף את יעקב! ויפה שעה אחת קודם!

      אורן, 08/08/06 19:59

      ממש כמו שעון הקיץ...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט מתנער מאחריות. בדיוק כמו שחשבנו!!! (ל''ת)

    יואב, 08/08/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה קרה לאלוף איל בן ראובן ?? (ל''ת)

    ותיק, 08/08/06 17:59

    הגב לתגובה זו

    • פלגמט (ל''ת)

      אורי, 08/08/06 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    נטו פגיעה, ומי שאומר אחרת סתם מקשקש (ל''ת)

    מודי, 08/08/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    Finally..................... (ל''ת)

    Idan, 08/08/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אדם לא צריך לכעוס ולהתמרמר

    סוס קרבות ותיק, 08/08/06 17:56

    אלוף אדם הוא מפקד מצוין אך בזירה הלבנונית חדש. קפלינקי מכיר יותר טוב ובשעה קשה זו עליו לחנוך את האלוף אדם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    היה צריך להחליפו לא לתגבר אותו! הדישדוש של צהל בכפרי הדרום מביש!

    אלון, 08/08/06 17:55

    שרתתי 3 שנים בלבנון, כל איש צבא יודע שהמשימה הראשונה המוטלת על צבא, היא הסרת האיום מהעורף. אנו חוזים כאן בחודש של התנהלות מבישה של צהל בכפרי הדרום! היה צריך לכתוש אותם ולהמשיך הלאה לעבר אזורי השיגור. את מי מעניין אם נשארו מחבלים בתוך הכפר? אם הם יצאו או יירו מתוכו, אז לכתוש את האזור בו הם נמצאים ואם לא, אזי למי איכפת? אנו לא עוברים לגור שם..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין חדש תחת השמש

    אחד שזוכר, 08/08/06 17:54

    מלחמת הגנרלים חוזרת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מספיק לשחק בנדמה לי

    ארי, 08/08/06 17:53

    העלוב אדם פישל בגדול והיה צורך להחליף אותו כבר מזמן. אני מקווה שקפלינסקי אינו רק מינוי של עומרי שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה שפרץ לא יפקח אישית על פה''צ ?

    פרץ לר''מ, 08/08/06 17:52

    פרץ כ''כ מוכשר ומנוסה שכל הגנרלים יהיו מיותרים. הוא ינחע את ועדי העובדים בכל פלוגה באופן חברתי/אזרחי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי ישמור על הגבינה?

    חנון, 08/08/06 17:51

    האם לא היה מן הראוי למנות מישהו צמוד לרמטכ''ל ובכך לאותת לו על חוסר שביעות הרצון מתיפקודו הוא והשגיו של צה''ל העומד תחת פיקודו?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בוקר טוב! יהיה צריך לעשות זאת לפני שלושה שבועות! (ל''ת)

    אריק, 08/08/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנחנו במלחמה ורק את הטובים צריך להפעיל

    ש.לוין, 08/08/06 17:49

    אין כאן בכלל מקום להעלב מי שיכול לתרום ובגדול ולהוציא לפועל תכניות מורכבות מאוד בדרום לבנון ברגעים הרי גורל למדינת ישראל מקומו שם נקודה. אין כאן ואסור שתהיה כאן מלחמת גנרלים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    את גל הירש אחריו (ל''ת)

    טל, 08/08/06 17:47

    הגב לתגובה זו

    • בלון נפוח באויר חם (ל''ת)

      למה מצנזרים ?, 09/08/06 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הדחה קלאסית- סטייל 1973

    יאללה צ''הל, 08/08/06 17:46

    דרך אגב גם גל הירש הודח
    רק לא אומרים את זה

    הגב לתגובה זו

    • אודי אדם משלם קרבן של כל צה''ל

      על פאקים משלמים, 08/08/06 18:12

      אבל האמת, אוביקטיבית
      יש לפיקוד צפון ביצועים עלובים
      שלא נדבר על מסיבת העיתונאים של אדון גל הירש שהכריז שבינת ג'בל נכבשה ומאז נהרגו לנו 25 שם

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלחו קפלינסקי כי הוא מתקפל ? (ל''ת)

    עקיבא, 08/08/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סוף סוף מישהו שמבין בלחימה! (ל''ת)

    ישראל, 08/08/06 17:44

    הגב לתגובה זו

    • מצוין עכשיו תחליפו גם את אולמרט ופרץ (ל''ת)

      אילן, 08/08/06 18:19

      הגב לתגובה זו

      • להחליף במי? (ל''ת)

        ורד, 08/08/06 18:40

        הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

      • להחליף במי? (ל''ת)

        ורד, 08/08/06 18:40

        הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • מנסראללה... (ל''ת)

          מקס, 08/08/06 19:06

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו

        • ליברמן רה'מ וביבי שר הביטחון (ל''ת)

          לא חשוב, 08/08/06 19:42

          הגב לתגובה זו