• 150.

    מהמיקלט במרתף הווילה בסביון, מרגלית מטיף לעם!

    איילה מכלוף, 09/08/06 18:06

    יפה, מרגלית! הייה לנו מנהיג! שדר אלינו הנחיות מהבונקר! ואנו נעצור בדמעותינו!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    דן, אתה כל כך צודק !!!!

    צפוני, 09/08/06 09:40

    עכשיו נראה כמה אנחנו פטריוטים.
    כמה אנחנו חזקים.

    חותם על כל מילה !

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    כל מילה בסלע!! (ל''ת)

    משה, 09/08/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    בהיסטוריה-בן-גוריון נסע בקאדילק כשהעם סבל מקדחת (ל''ת)

    ל-117 שלא בקיא, 09/08/06 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ללכת על מהלך מדיני

    חיים, 09/08/06 07:42

    אולמרט חייב לעצור את הגלישה במורד המדרון הצבאי שהשימוש בו בזירה ובסיטואציה הנוכחית (במיוחד לאחר הצעת סניורה) הוא חסר תוחלת ומעיד על חולשה מנהיגותית והגררות אחרי תפישה מציאות גנרלית מחד ומדיניותו הנלעגת של נסראללה מאידך וללכת על מהלך מדיני שיבודד את איראן. אולמרט חייב להפציע סוף סוף כראש ממשלה שקול (ואני לא מאוהדיו) או ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל חי בעיוורון מוחלט

      shosh, 10/08/06 14:25

      אתה מדמיין את נסראללה בתהליך מדיני? זה משרת את רצונו לשקם את צבאו ולהתארגן מחדש. אסור לעצור ולתת להם להרים את הראש!!!

      די עם העיוורון הזה ''מהלך מדיני'' לא יעזור לנו, האו''ם היה גם בעת חטיפת החיילים בדרום לבנון, ולא עשה דבר.
      אנו חייבים להגן על עצמנו.

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    בקורת על תפקוד הממשלה

    רנה, 09/08/06 07:25

    אני חיפאית, לא נזקקת ולא חסרת אונים, אני בגיל הזהב. אזרחים יקרים בואו נשאיר את הבקורת והריבים עד למחרת סיום המלחמה.תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    מחדלים

    יץתוש, 09/08/06 06:01

    לא זו העת לחפש מחדלים.. אולם מי היו מקבלי ההחלטות עד לפני 5 חדשים ? הם אלו שנתנו את הטון וקבעו את הרף מי קיצץ בתקציב הביטחון ? ...

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מרגלית, אל תגן על עושה המחדלים. כדאי לקרוא

    משה, 09/08/06 05:42

    מרגלית, למלחמה זו יצאו קברניטי המדינה, ללא תוכנית והכנה. צה''ל לא נערך והעורף לא הוכן, למלחמה ארוכת טווח.
    קום אמור לשני הלצנים, אשר את המדינה לתהום מובילים, נכשלתם הביתה לכו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מזעזע.......

    מכלוף, 09/08/06 03:25

    קשה לראות איך שוטפים לאזרח הממוצע את המוח.
    להזכיר לאזרחים שהכותב שוטף להם את המח.
    חברו של כותב המאמר ,העסקן אולמרט,לא שכח במהלך המלחמה למנות חבר נוסף שלהם (טומי לפיד)
    ליו''ר יד ושם
    הבנת את זה מר ברוך???

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אז למה שבועיים לא זזים?

    אמיר, 09/08/06 02:11

    עיקרון קדוש בצהל היה להעביר את שדה הקרב לשטח האויב למה מחכים?אתה מאמין שיורים לעבר חיפה והצפון 2000 רקטות ואנחנו צריכים לחכות להחלטת קבינט אם לפעול נגדם אחרי 28 ימים מה קרה לכם תתעוררו שם בממשלה אמנם אתם לא בטווח אבל הנזק הוא ארוך טווח ובסוף יגיע אליכם אם תמשיכו כך.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    עמנואל רוזן ,,,,בושה ,

    אריה, 09/08/06 02:00

    של עיתונאי ,,,,למה לא תבוא אלינו ללןס-אנגלס,?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אינפורמציה אמיתית מובאת רק בערוץ 1 (ל''ת)

    מופתע, 09/08/06 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ישראל חלשה כי הפכה לסמולנית ופחדנית (ל''ת)

    אחמד, 09/08/06 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הוא רק דיבר על מחריבים וכל המחריבים יצאו מהחורים (ל''ת)

    אלון, 09/08/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מרגלית: בדברך על ''דעתן סוג ב''' - מה כוונתך?

    יעל תמיר, 09/08/06 01:11

    האם אתה, לדעתך, ''דעתן סוג א''?
    האם בכותבך ''מומחה בעיני עצמו'' כוונתך שאתה מומחה מדופלם בעיני הכלל?
    אתה דעתן סוג ז' ומומחה לשום דבר.
    אפילו עברית אינך יודע, ועל ''דעותיך'' חבל להרחיב את הדיבור.
    אתה גימלאי פאתטי!

    הגב לתגובה זו

    • ומי את?

      הנמר, 09/08/06 04:13

      יפה דיבר מרגלית על רוח העם, לא חילק הוראות אופרטיביות לצה''ל או למדינאים, כדעתנים רבים סוג ב' או שדרנים ברשתות התקשורת המלהגים אותנו למוות.
      והדבר היחיד שיש לאווילה מסוגך לאמר הוא: ''אתה גימלאי פתטי''.
      גם אם אינך חפצה בדעתו של דעתן ''סוג ז' המומחה לשום דבר'', בלי להיות מומחה קל לזהות כלבה מרושעת.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אתה תעמולן של אולמרט נטו כישלון דבר חלש (ל''ת)

    אלון, 09/08/06 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ''רק הליכוד יכול'' זאת לא סיסמה

    אנטוני הופקינס, 09/08/06 00:52

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול,צריך לעזור למרקו למוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הפעם זה לא יהיה אגרנט ...

    חדש, 09/08/06 00:45

    אתה חייב בגילוי נאות שאתה מנסה להגן על חברך.
    עכשיו שעת מלחמה, מה אמור לעשות מי שחושב אחרת? האם לענות לך ולפגע במורל.
    בבקשה ממך השאר את נושא החקירות לזמנים אחרים כדי למנוע את הוויכוח עכשיו.
    בכל מקרה דע לך, לא תהיה כאן וועדת אגרנט 2 כי הכל כתוב, מודפס, ומשודר.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מרגלית-החלטת כבר מה אתה רוצה מעצמך? אתה בקו הבריאות? (ל''ת)

    רונן, 09/08/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אילו אתה במקום הכתומים היית מתגייס?

    רוני, 08/08/06 23:57

    יד על הלב, אילו אתה, דן מרגלית, במקום הכתומים, מגורש מביתך, משאירים אותך פליט, עושים על גבך החרוש התנתקות חד צדדית שבתוך שנה מניבה דיבידנד ביניים של מלחמה, היית מתגייס כדי
    ''לאכול'' פעמיים, גם להיות מגורש ב''התנתקות'' וגם לשפוך דם במלחמה שהביאה?
    אבל ענה בכנות.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    או אה מה קרה - מישהו אמר ''דבקות במשימה''

    אריה-אריה, 08/08/06 23:41

    והזכיר את צ'רצ'יל ? אבויה רוב המדינה לא יודעים מי זה ! לא היה להם כסף לחינוך אפור כנ''ל דב יוסף או נגבה הם מושגים של ''מי רוצה להיות מליונר''. עיוני כשהבעל בית שלך נאשם ברצח ומורשע בפלילים, כשראשי ממשלה נאשמים בשחיתות חדשות לבקרים כששרי ממשלה ומחוקקים יושבים אתה מבקש מאיתנו לבל תיפול רוחנו ? ובכן למרבה ההפתעה רוחנו לא נפלה למרות הכל ! ועוד מי ? לא האידאולוגים של יצחק בן-אהרון אלא אלה שהוא לא כיבד את הכרעתם ב1977. אח שלי הילדים של אולמרט של טומי לפיד ושאר הברנז'ה הם בגלי צה''ל. את תפקיד המובילים בצבא תפסו אחרים הבן של אבי לניר לעומת זאת הלך לעשות כסף בסצינת השירותים התל-אביבית. אף אחד לא יודע על מה אתה מדבר ! תאמין לי נאסראללה מובן יותר ממך ! לא ממך נשמע את העידוד לציבור. מי שאוכל את אותו סושי עם שרי אריסון אין לו מה לומר ליושבים במקלטים.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שאתה מתוסכל מסכן , אבל מה אתה רוצה ? (ל''ת)

      תוהה, 09/08/06 00:33

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    שאין מנהיגות העורף נקרא להנהיג. הוכח במלחמה זו =אולמרט מסוכן לישראל (ל''ת)

    חייל מיל, 08/08/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה עם הגדר מרגלית, עוצרת את הקטיושות?

    עוזי, 08/08/06 23:31

    טיפש מטופש.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    דן מרגלית, זה סינטטי לחלוטין לדרוש

    רודפי צדק!, 08/08/06 23:31

    נחישות ציבורית בעמידה על שטיח שמתחתה מבעבעת התת המוסריות! דן מרגלית כמי שמוכר בניתוחים הגובלים בהתיחסות פסיכולוגי, מחטיא בגדול במאמר זה! מרגלית נחישות יש בה את אותיות ה''חש'', כן חשים מבפנים וכדי שתווצר אותה נחישות אמיתית ולא סינטטית כמו בקריאתך המגומגמת {ומאפיינת אחרים},יש צורך בראש וראשונה בטוהר המידות במוסר אמיתי שנותן את הספירט את החש את הנחישות האמיתית! לך כמי שזימן לך הקדוש ברוך הוא את האפשרות לעצב דעת קהל, קח נשימה מרגלית ועם יד על הלב תהייה אמיתי עם האלוהים שלך ואז או אז תצא ראשית אותה נחישות מתבקשת ממעצב דעת הקהל ואז או אז קריאתך תהא נטות סנטטיות זועקת!!!! מרגלית אתה יודע כמה המוסר נמוך נמוך מאוד ושם מטפלים ויוצרים קריאה אמיתית!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולמרט מסנדל את צהל !! (ל''ת)

    מקורב לעניין, 08/08/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    דן באם הייתי נופש עם ראש הממשלה כמוך יכול להיות שגם הייתי מגן עליו

    צפוני, 08/08/06 23:05

    כמוך. אני תקוה שהתשלום עבורך ועבור אישתך שולם מכיסך ולא מתקציב האירוח של משרד ראש הממשלה ,כי אז הדבר יראה מאד חמור(שלא להגיד שוחד)

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    דני מרגלית תעמולן ממשלת המאפיה!

    ביאליק, 08/08/06 22:46

    כל מה שצריך לעשות זה לשים קץ להרג ולהרס אשר מבצעת ממשלת המאפיה, ולהחזיר את החיילים השבויים!
    הממשלה הייתה צריכה לדאוג לחיי אדם ולא לצאת לביצוע טבח אחר טבח בעם הלבנוני, וגרום לאסון סביבה על חופי לבנון וסוריה, ולהרוס בניינים ובקיצור לעשות תוהו ווהו על אדמה!!בושה בושה , זוהי תקופה שחורה שצריך לתעד אותה בספרי ההיסטוריה!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    התמוטטה קונספצית השמאל והשמאלמרט

    יאיר ל, 08/08/06 22:39

    * האיסלם הקיצוני הוא המושך בחוטים ואיתו לא ניתן להגיע לשלום.
    * רק גביית מחיר כבד מהאיסלם הקיצוני תביא לשקט יחסי.
    * שליטה בקרקע חיונית ונסיגות מביאות לסכנה קיומית.
    * אזהרות הימין התממשו כולן :
    - חזרנו לעזה שנה מההתנתקות
    -חזרנו ללבנון במחיר דמים
    - הסכמי אוסלו הביאו לטרור

    השמאל ניהל את המלחמה שבוי במנטרות שלו וגרם לקורבנות בעורף ולקורבנות בצבא.
    במקום פעולה מהירה בכוחות גדולים שהייתה יוצרת אפקט הרתעתי ונותנת הגנה לעורף בחר אולמרט במלחמת התשה שאיפשרה לאוייב להסתגל ולהתייעל.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אכן - לטיפוס כמו אולמרט אי אפשר לקרוא מנהיג .... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 08/08/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    שמת לב שהמערכת סלחנית לבוגדים?

    אישי לדן, 08/08/06 22:08

    נערות בנות 15 מהימין עדיין במעצר של חדשים !!! בגלל הפגנות פוליטיות. בתי דין שדה הוקמו ליד בתי הכלא כדי לכלוא מתנגדי ההתנתקות (הפוגרום). לעומת זאת, בוגדים שמפגינים בפתח בסיס חה''א ומפריעים לו במלחמה כבר שוחררו היום ממעצר !!! מדוע לא תולים אותם בכיכר העיר?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    המלחמה הזאת מעוררת את עם ישראל לחשבון נפש

    חנה, 08/08/06 22:05

    לכן דברו, שפכו את כל אשר על לבבכם. זהו חשבון נפש נוקב, זוהי התפקעות של המורסה. כל הרע והמזויף יוצא החוצה. השארו על מקומכם כיהודים ותנו לרפש הזה לצאת החוצה. לוואי ונדע להשאר - במקביל לשחרור הזה מכל ההבל, הטיפשות והמיותר לקיומינו - מחוברים לנקודת החוזק היהודית אשר נמצאת בכל אחד מאיתנו ונדייק איתה ולא נוותר . הלוואי ונזכה כולנו בטוב שבטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אתה יודע מה יחזק אותנו שתגידו בפה מלה עווינו, חטאנו, פשענו,

    חנה, 08/08/06 21:57

    טפטפנו מסרים כוזבים וריקים. היינו אנשים ריקנים הדואגים רק ל''אני הקטן'' ולא לעם ישראל. התנתקנו מעם ישראל. והרעלנו את הרוח הטהורה של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    התקפות לא מוצדקות

    צבי, 08/08/06 21:53

    לכל המתקיפים את דן מרגלית כדאי לקרוא בגליון האחרון של SCIENTIFIC AMERICAN את המאמר על ''המוח הפוליטי''.

    מתברר כי ''מחקר חדש בהדמיית מוח מראה שהנטיות הפוליטיות שלנו הן תוצאה של הטיה תת-מודעת לאישור דעותנו''.

    אמנם התופעה עצמה הייתה ידועה ממחקרים פסיכולוגים ונקראה COGNITIVE DISSONANCE, כאשר האדם מדחיק מתודעתו עובדות שאינן מתיישבות עם דעותיו, אולם כנראה זו הפעם הראשונה שהדבר מוכח במדידות פיסיולוגיות.

    כך שדן מרגלית אינו יכול לכתוב אחרת על ידידו אולמרט, ואין הוא אשם בהטעייה מכוונת.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ההסדל- ב48 היינו החברה הכי שוויונית בעולם!

    40% העניים, 08/08/06 21:38

    בן גוריון לא התהלך עם סיגר תקוע בפיו כשמאות אלפי אזרחים רעבים ללחם, זה ההבדל הגדול מר מרגלית !
    אם קוראים לאנשים להלחם ולחרוק שן, צריכים להתקיים שני תנאים
    1. אין ברירה אחרת (הבעיה הפלסטינית?)
    2. יש טעם לחריקת השן ( לחם עבודה?)
    אני לא בטוח שאף אחד מתנאים אלו מתקיימים במלחמה הנוכחית

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך בן-כגוריון נסע בקאדילק ואילו העם סבל מהקדחת (ל''ת)

      נכד של חלוצים, 09/08/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    לדן מרגלית, אתה יודע מה כואב?

    נצחישראלאישקר, 08/08/06 21:31

    אתה עוד יכול להתחבר לדור תש''ח, ויש טובים ממך היכולים להתחבר לכל רצף ההיסטוריה שלנו ולשאוב משם כוחות וחיים. אבל אני רוצה להגיד לך שחלק מהדור החדש שגדל על ברכי שטיפת המוח של התקשורת והוא אינו מכיר את הגיבורים האלו, ואינו מכיר את הרוח הזאת, ואינו יודע מה זאת אהבת האדמה, מה זאת אהבת מולדת, ואינו מבין מה היא מדינת ישראל לעם היהודי, ולא ברור לו מה זכותו על הארץ הזאת, ואינו מכיר את ההיסטוריה המופארת שלנו. ואני תוהה מנין ישאב את כוחותיו? הלוואי שאתה ושכמותך תתעוררו ללמוד עוד להתחבר רחוק יותר ועמוק יותר לאמונת ולגבורת העם היהודי לדורותיו ותשתמשו בכוחות השכליים שלכם ובכשרונות האמנותיים שלכם כדי להיטיב עם עם ישראל. אנא אל שמור על בנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לעורף! הבוז והחרפה לממשלה ולמטכ''ל צבא חלוץ.

    כבשה כתומה, 08/08/06 20:50

    העורף עומד בצורה מעוררת הערצה במלחמה שאין לו כל סיבה להתגאות בתוצאותיה או להזדהות עמה. המסה שלך, דן, עדיף שתופנה לדרג מקבלי ההחלטות. לא לאף אחד אחר. חבורת הפוחזים של קדימה-עבודה, הם שסיבכונו בטזות השקריות והפופוליסטיות, שהתנפצו לנו בפרצוף כבר מן היום הראשון מאז ההתנתקות והן שגורמות לנו כעת לדמם. הן בנפשנו, הן בגופנו.
    הצבא הכושל עם הווסטים השחורים הזכורים לכולנו לדראון עולם, מתגלה כעת במערומיו. 28 יום כל הצפון מופגז כמו בימי ההתשה בתעלה. קרית שמונה הפכה לדרזדן והצבא מ-ת-מ-ז-מ-ז. לו מהיה לנו את אריק של של 1973, היה לוקח כעת אוגדה, מנתק את מכשירי הקשר ורץ עמה עד ביירות. לא יכול להיות שהקצונה הבכירה בצה''ל אטומה עד כדי חוסר יכולת לקלוט ת'מה שהם גורמים במחדליהם למליון וחצי ישראלים. האטימות הזו לא נולדה יש מאין. הצבא הזה אטום לרגש ולחמלה מאז הועמד מול בכי הילדים וצעקות האמהות המגנות על בתיהם בגוש קטיף. קורע הלב לומר, אך הצבא הזה-אינו שלי עוד. לא כל עוד מטכ''ל הגירוש, הוא גם קבלן הכשלון הנוכחי של ממשלת השמאל המטורף של אולמרט וחבורתו.

    הגב לתגובה זו

    • כבשים כתומות קחו מנהיגות!!! (ל''ת)

      המקווה לטוב, 08/08/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מדוע הכפרים בדרום לבנון עדיין עומדים על תילם?

    רותי, 08/08/06 20:47

    צר לי, דן מרגלית, אך אני כ''עורף'' מתחילה לאבד את האמון שהיה לי בראשית המלחמה בשלישייה: פרץ, אולמרט וחלוץ.
    המלחמה החלה בכפרים בדרום לבנון
    חיילים נפלו בבינת ג'בל ובמרון ערס
    החיילים המשיכו הלאה והבתים, הריקים מאזרחים, אך מלאים בנשק ועכברי חיזבאללה במרתפיהם נשארו על תילם.
    אתמול והיום עוברים חיילים אחרים, חבריהם של הנופלים מלפני חודש, זוכר? שוב באותם כפרים העומדים על תילם לתפארה וכאן כבר מחכים להם במארב בסבלנות אין קץ עכברי החיזבאללה שיצאו מהחורים.
    אני ממש , אבל ממש לא מבינה מדוע חסים על הבתים בכפרים הללו אך לא על חיי החיילים שלנו.
    אני מדברת על זה כבר מראשית המלחמה ואף אחד לא יודע לענות לי
    מדוע הכפרים הללו עדיין לא נמחקו.
    לא מתוך שנאה, לא מתוך נקמה - מתוך מחשבה ברורה והחלטית שאנו לא יכולים להרשות לעצמנו את הלוכסוס שבהשארת מקומות מסתור לחיזבאללהאודה לך מקרב הלב אם תעלה את הנושא הזה בטלוויזיה או בעיתון. אולי את דבריך יקחו יותר ברצינות מאשר את מה שאני כותב בתגובות למאמרים בעיתון.
    אני מחכה לתשובה של מי שיודע ומבין או, יותר עדיף (כמו שאומרים הילדים) לפעולה מיידית של טייסינו הנהדרים

    הגב לתגובה זו

    • ומדוע את עומדת על תילך, מטומטמת? (ל''ת)

      דנה פרל, 09/08/06 01:16

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''- הבנת הנקרא

    קומפורטי, 08/08/06 20:41

    הביטוי הזה נאמר כנבואה-משאלה שבעתיד ייצאו הרעים מקרב עם ישראל, ולא כפי שמרגלית ומרבית הכותבים משתמשים בביטוי במובן שהרעים מקורם מקרב עם ישראל.
    אז נכון שמרגלית מקפיד ברזומה שלו להגיד שהוא רק בעל תואר שני, בהיסטוריה מודרנית ולא עתיקה, אבל אולי בכל זאת כדאי להכיר את המקורות לפני שמצטטים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כשמחוברים לתחת של הצמרת

    א, 08/08/06 20:29

    הפוליטית וכלכלית, גרים בסביון ומברברים לפרנסה, החיים נראים אכן יפים.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    דן, איפה אתה גר - רמת אביב או רמת השרון? (ל''ת)

    קרליבך, 08/08/06 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    דן, הדג מסריח מהראש.

    מודאג, 08/08/06 20:14

    אולמרט ניצח במלחמה כבר בשבוע הראשו.
    אבל הוא לא נח על זרי דפנה, הוא מיד מצא מלחמה חדשה מלחמה נגד מתנחלים, וקבל על כל את עדוד השמאלנים.

    יש בזה הגיון כמו לסראללה.
    הכתומים מהווים בצהל את הקצונה הבינונית והנמוכה, רבים מהם נהרגים.ככל שיחזרו מהמלחמה פחות אנשים לאולמרט יהיה פחות גברים לפמות מהבתים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חבר של אולמרט

    אברהם, 08/08/06 20:14

    אל תשימו לב אליו,כחבירו של אולמרט הנהנתן,ינסה בודאי בקרוב לקדם את תוכנית ההתכנסות ההזויה.
    כתומים,ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      אבי קרן, 08/08/06 23:54

      אילו קראת את מאמרו של מרגלית ביום ו' היית רואה שהוא לא יקדם את תכנית ההתכנסות, ולמרות חברותו עם אולמרט הוא יצא נגד ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מרגלית הוציא לרגע את לשונו

    מזרחן, 08/08/06 19:49

    מהתחת של אולמרט כדי לאמר את דברו - הלשון שוב במקומה

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    סבכעיח ר4ראט בגכה

    עיבהנ, 08/08/06 19:37

    יחאהע כרגב העני צחוטא

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מדאיג מאד

    מרגליות פלסטיק, 08/08/06 19:31

    ההידרשות של מרגלית לקרבות תש''ח, הברברת הפטריוטית של מי שמעולם לא החזיק רובה ביד, ובנו לא נמצא בצפון, בניגוד לכותב שורות אלה; הקריאות בנוסח צ'רצ'יל [ הוא רק שוכח שלא מדובר כאן באנגלים!!!] ושאר מיני פטפטת, מדאיגים מאד. כדאי לזכור, מרגלית מחובר לאולמרט והטקסט הכמעט נואש שפרסם כאן משקף, ככל הנראה, את חרדתו של מי שהתחפש לראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    סוחרי מילים- שיר לתקשורת

    רחל, 08/08/06 19:19

    סוחרי מילים

    סוחרי המילים
    פרנסה קלה עושים
    הבל פה מריח רע
    מילתם אותך תקרע

    סוחרי המילים
    בנשמה מתעללים
    רק אצלם נמצא מוסר
    אצלך אין שום דבר

    מילתם היא דת וקודש
    לא רואים בכלל ת'גודש
    פרנסה קלה עושים
    את כולם סביב רומסים

    עץ עקור או עץ נטוע
    מחשבתם בשיא קיבוע
    אין להם בכלל אחים
    סוחרי מילים סוחרי מילים

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עקומת הלמידה(חודש) של הדרג הצבאי והמדיני נמוכה משל ילדים בכיתה ג'

    חיפני, 08/08/06 19:13

    וסליחה מהילדים שאוטוטו עולים לכיתה ג'. מברך אתכם שתתבגרו ותעשו שכל טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ועדת חקירה לבדיקת תיפקוד הפוליטיקאים (ל''ת)

    ועדת חקירה, 08/08/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כרגיל: טענות מופרכות ובלתי-מבוססות

    דניאל, 08/08/06 18:58

    אבל מה ניתן לצפות מחברו של ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מחר בקבינט חייבים להפסיק להמר וללכת למהלך מדיני

    יש פה ממשלה?, 08/08/06 18:52

    חובה עכשיו להפסיק לזרוק ז'יטונים לכל עבר ולקוות שיגמר בטוב ולקבל החלטה את ההחלטה הרציונלית והאחראית היחידה: לקבל את תוכנית סניורה לפרוש את צבא לבנון בדרום, לצאת מלבנון ושבעה ולבצע חילופי שבויים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש טיפ..., סליחה, לא ממש חכם! עוד פעם סליחה, אינך אשם. (ל''ת)

      אריה, 08/08/06 20:21

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    האסירים

    אברהם אבוהב, 08/08/06 18:52

    דן היקר !
    אני מאוד מחשיב את דעתך ועוקב תמיד אחר הכתבות שלך.
    אולי אתה תסביר לי למה אנחנו מאכילים ומשקיעים המון משאבים באסירים ,נכון שרובם חלאות אבל החזקתם לא תחזיר אף נרצח ורק מגבירה שנאה ועילה לחטיפות ושאר מרעין בישין.
    אברהם אבוהב אב לארבעחילים בסדיר.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ילדי ישראל חודש ימים במקלט??

    כל האמת, 08/08/06 18:45

    האם מחויייב המציאות
    לא!
    ניהול המלחמה הכושל בכל תולדות מערכות ישראל
    בכל אשמים ראשי הקונספיה הצבאית
    דני מעדני חלוץ , גזר שקדי ה''מידתי''
    ואשל= כשל היחצ''ן לתפקיד מח''א
    הם לקחו בשב את הצבא הירוק בקונספציה המוטעית שלהם
    ובזכותם יקום דור ישראלי של מרטיבי לילה
    על הדרג המדיני לא נרחיב העם הנבחר בחר חחח לכולכם
    אולמרט יפיל על פרץ שיפיל על חלוץ שיפיל על אדם ואנחנו
    יודעים את האמת חלוץ יש שפל רוח
    לך לכופייה הפרסית לנשיא הגשש למופז הבא בחלונות לן אליהו בברים

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מרגלית אתה אופורטוניסט!!רואה לאן נושבת הרוח והאדמה הרועדת,אני בז לך (ל''ת)

    מוטי, 08/08/06 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לפני שנים הפסקתי לצפות בערוץ 10, 2, ו-1... האחד ערוץ פלסטיני,

    צדק, 08/08/06 18:18

    השני ערוץ חמאסי והשלישי ערוץ חיזבאללה.
    ממליץ לכולם להפסיק ולצפות בערוצים הללו. הם לא עיתונאים ולא משדרים חדשות... הם ערוצי תעמולה אנטי ישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    דן הלוואי וירבו כמוך עיתונאים חכמים

    יגאל, 08/08/06 18:17

    ופטריוטים ולא כל הבררה שיש היום כל זב חוטם חושב שהוא יודע הכול .ונעבור לפרסומות בושה וחרפהה רק תרבות רייטינג

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ועל מי אין לך שמץ של ביקורת? כמובן, על החבר שלך אולמרט!!!

    נתי, 08/08/06 18:11

    הצטערתי מאד לקרוא את התגובות בעד המאמר. כל כך קל לדן מרגלית לקנות אותנו במילים יפות ולנווט את הכעס המוצדק שלנו למקומות שנוח לו!
    דן מרגלית משבח את העורף ומגנה את התקשורת. איזה פרמטר חשוב חסר מהמשוואה? כמובן, תפקודה של הממשלה ושל העומד בראשה. לדעתו דרושה ועדת חקירה על השנים שעברו, דהיינו על התנהלותם של ברק ושרון (טענה שאיתה אני מסכים לחלוטין) ועל חמש השעות הראשונות של המלחמה - דהיינו על התנהלות הכוחות בשטח, אולי אפילו עד רמת אלוף פיקוד צפון - אבל זהו. כאן נגמרת הביקורת. מכאן והלאה הכל מושלם, אין שום צורך בוועדת חקירה.
    ומה עם העובדה שאזרחים יושבים במקלטים כבר חודש? ומה עם העובדה שהמלחמה מנוהלת על ידי עמיר פרץ שלא מבין כלום בביטחון (ברור שאף ערוץ טלוויזיה לא היה לוקח אותו אפילו כפרשן לענייני המלחמה!) אך קיבל את התפקיד משיקולים קואליציונים בלבד? ומה עם העובדה שאולמרט מיהר להצהיר בחוסר אחריות שניצחנו - ומאז כל יום יש מאות רקטות?
    מדוע במאמר שעוסק בלכידות העורף אתה לא מתייחס לפילוג האיום שאולמרט יצר בתוך העם ובין הלוחמים כשקשר את המלחמה לתוכניתו הפוליטית ההזויה? למה אתה לא תובע ממנו לחזור בו ולהתנצל בפירוש בקולו מול המצלמות על האמירה הזו, ולא להסתתר מאחורי שיחת טלפון היסטרית לאפי איתם?
    מדוע לאזרחים רבים יש תחושה שהמלחמה מנוהלת באופן חובבני ולא מקצועי, ללא הצבת יעדים ברורים וללא החלטיות בקביעת המטרות, גודל הגיוס ועוצמת ההתקפה - אך אתה מתעלם מכך לחלוטין במאמר?
    והכי ציני – המסקנות שלך ממנהיגים אחרים בעבר למצבנו בהווה:
    בכותרת המשנה אתה קובע ש''מחניבעל עד דוויט ד. אייזנהואר, מאברהם אבינו עד דוד בן-גוריון, מצביאים ומדינאים הנהיגו את הציבור. הפעם התהפכו היוצרות''. למה? מי החליט שהפעם התהפכו היוצרות? למה אנחנו לא ראויים למנהיגות רצינית, מקצועית ואחראית?
    ובאופן דומה בסוף המאמר - איך מהדוגמה של בן גוריון ה-מ-נ-ה-י-ג אתה קורא לכושר העמידה של העורף - מבלי להתייחס כלל לתפקידה של ההנהגה עצמה?! אין שום תביעות מאולמרט?!

    אני יודע שלא תענה לי, אך לפחות תענה לעצמך בכנות: אם לא היה מדובר בראש ממשלה שהוא חבר שלך, אלא בראש ממשלה אחר (נתניהו?) – האם היית כותב מאמר כזה?

    בשורות טובות לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • המבחן היחיד לדן מרגלית

      משה, 08/08/06 19:22

      אם הוא למד לקח כלשהו: האם - דן - צריך או לא לחשוב מחדש על ההתכנסות - לגנוז אותה !!!! זה מבחנך היחיד אם אתה כנה או מורח את כולם במילים יפות של עיתונאי מתוחכם.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לך הבייתה

    יוסי, 08/08/06 17:55

    יש לך חלק לא קטן בכל החורבן הזה, אתה שתמכת באוסלו, בגירוש מגוש קטיף, בבריחה מלבנון, ואתה תומך גם בבריחה מיהודה ושומרון.
    תעשה טובה לנו ולעצמך, לך הבייתה , איך אתה לא מתבייש לתת עצות ולתת פרשנויות

    הגב לתגובה זו

    • 10 ! צודק. מרגלית עובד הפוך על הפוך. תומך בכל הטומאות ועוד ......

      יחפן, 08/08/06 19:19

      חושב שהוא צודק.
      הולך עם ורוצה להרגיש בלי.
      ממש אובר-חוכם.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אחרון המוהיקנים

    שמואל, 08/08/06 17:39

    דני אתה מאחרוני אנשי התקשורת שעוד נשארה בהם קצת לחלוחית יהודית. אולי תסביר לי האם הם חושבים שבעולם של נאסרללה יתנו להם לפתוח את הפה? מדוע הדתיים שלהם הם לוחמי חופש ושלנו מחרחרי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דן יקר- וועדת החקירה תהייה על תפקוד התקשורת במלחמה

    נימרוד, 08/08/06 17:36

    על כך שמיום פתיחתה ניתן היה לראות כיצד כמה עיתונאים הבינו שנקרתה בדרכם הזדמנות פז למנף את הקריירות שלהם, הזדמנות פז לנתח עסיסי שניתן לנעוץ בו שיניים, שניתן להם לשמש כביכול כעיתונות ''נשכנית ובועטת'' ובעצם כל זב חוטם שקיבל מיקרופון ליד חש שהוא כבר מנווט נכון יותר את צה''ל והוא יראה להם איך עושים זאת נכון.

    אבל למה איש מאותם עיתונאים ש''העלו שאלות, תהייות'' לא חשב בשש השנים האלה לייצר כתבת עומק על טילי החיזבאללה? כלום לא ידענו שהם עלולים להגיע לחדרה?
    כלום לא היה שווה להתייחס לאיום שכזה? לעורף במקרה כזה?
    כולם מדברים על וועדת חקירה, בזמן שהם עצמם היו עסוקים במצעדי איוולת ובתוכניות שהרייטינג שלהם שואף לכמעט כלום.
    וכן, עמנואל רוזן לסוגיו כבר החליט שאנחנו לא ננצח, והם גם לא...וכולם מתלהמים, משיאים עצות, ממתינים לאחר המלחמה לשאול שאלות, אך רק לא את עצמם.
    עדיין ממתין לכתבת עומק אחת שמעולם כנראה לא נכתבה, על האיום על העורף ועל עשארות אלפי טילים.
    צדיק אחד ששמו אלכס פישמן יידע אותי על כך, הוא דווקא לא מבקש וועדות חקירה ומתנהג בממלכתיות.
    איפה כל השאר?
    יישר כח דן.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עכשיו רביב דרוקר מקשקש בערוץ 10

    גועל נפש, 08/08/06 17:34

    איש קטן. מי שמו להיות אסארטג מלחמות ? הוא כלומניק שעושה כל היום דה מורליזציה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אני מסכים

    אמיר, 08/08/06 17:27

    בתור חייל הדבר הקשה ביותר הוא לחזור הביתה ולגלות שהעורף אשר עליו אתה מגן ובשבילו אתה מסכ את חייך בעצם לא תומך בך.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יופי דן, כעת העורף קובע שכל תומכי הבריחה צריכים לעוף

    נחמיה, 08/08/06 17:14

    כי הם הביאונו עד הלום, ולצעריף יש חשש שימשיכו למכור דירות כרגיל.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    םןף םןף כתבה לעננין

    אילן, 08/08/06 17:12

    כול הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    די לקשקש יא דן

    דן, 08/08/06 17:11

    זה בדיוק הזמן להכות על חטאינו הגדולים.
    איפה המלחמה שלך ושל דנקנר בשחיתות ? שרון הרדים את העם והשחיתו אם לא נתעורר עכשיו בסיבוב הבא לא בטוח שנצא כשידינו על העליונה. זה בדיוק הזמן לדבר על חטאי נתניהו שריסק את הסולידריות החברתית בישראל. סולידריות שמושתת על פחד מקטיושות של אפס כמו נסראללה היא שקרית ובת חלוף. זה בדיוק הזמן לחקור כיצד אולמרט צבר מיליוני דולרים. זה בדיוק הזמן לשאול כיצד אנו מוצאים את עצמנו עם עמיר פרץ כשר בטחון. זה הזמן לשאול למה רוב הציבור היה מעדיף לחיות באירופה באוסטרליה בקנדה ובארה''ב. למה מיטב בנינו עוזבים וכאן נשארת '' נפולת של נמושות'' תפסיק להתחסד. תפסיק לזייף נמאס מהשקרים ומהצביעות.

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון, אבל לא עכשיו. (ל''ת)

      הנביא עמוס, 08/08/06 17:55

      הגב לתגובה זו

      • זה היה תמיד הטיעון של המושחתים '' לא עכשיו '' (ל''ת)

        מבקר תגובות, 08/08/06 18:20

        הגב לתגובה זו

        • למבקר תגובות:

          הנביא עמוס, 08/08/06 19:48

          אני בעד להעניש באבוע את הפוליטיקאים המושחתים וכל נושאי המשרות הציבוריות שמעלו בתפקידם, אבל מה יעזור להחליש את המורל עכשיו? צריך להיות מעשיים. עוד חודש זה לא לדחות לנצח. אסור לזרוע פילוג עכשיו, כשהאש חיה.

          הגב לתגובה זו

  • 86.

    FOX יותר פרו ישראלית מכל התחנות הישראליות (ל''ת)

    צופה, 08/08/06 17:06

    הגב לתגובה זו

    • אני רק צופה בפוקס...התקשורת הישראלית מורידה את המורל

      יהודי, 08/08/06 18:04

      במיוחד ארד ,ווייס,, רובם מפגינים יוהרה וטפשות.

      הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      t, 08/08/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לכל אלו המאשימים את אלוהים. כנסו.

    פתאום נזכרתם?, 08/08/06 17:00

    פתאום נזכרתם באלוהים?...
    למה שלא תיפנו לאלילים שלהם הקרבם קורבנות?
    מה נהיה מאליל-השלום שלכם? יצא להפסקת-תה?
    איפה מולך ''המוסריות''? הרבה קורבנות-אדם הקרבנו לו...ומה קיבלנו?...

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הבל הבלים - הטף לאולמרט פרץ ושות'' על מסע כה קריטי לא מוכן ולא אחראי (ל''ת)

    ב, 08/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא תש''ח אלא שחת- עיתונאי חבר מכסה את ערוות חברו אולמרט בדרך שחתו (ל''ת)

    שלא יטיף, 08/08/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מר מרגלית הנכבד.

    אבי 56, 08/08/06 16:42

    לא התייחסת די הצורך לאוייב מבית.
    הציבור הפלסטיני ישראלי ברובו המכריע תומך באוייב .
    ה''חכי''ם'' הפלסטינים הנם שופר התעמולה הניאו איסלמי קיצוני נגד המדינה.
    מלחמת אזרחים ...יהודים / פלסטינים ישראלים היא עניין של זמן.
    בהנתן הפקודה יקומו האוייבים שבבית יחד עם האוייבים שבחוץ וינסו שוב ושוב להשמיד את המדינה. ( אגב כך בדיוק קרה באירועי 2000)....
    אל תשכח מי רקד על הגגות ..ירה זיקוקי דינור..וחילק ממתקים כל אימת שאזרחים או חיילים יהודים נהרגו !!!
    אני משוכנע שבליבך אתה מסכים עמי אך לך הכוח לפרסם את האמת המרה על אוייבינו מבית.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ערוץ 10 = ערוץ ההסברה של חיזבאלה,בירחו מהם (ל''ת)

    הפלמחניק, 08/08/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

    אזרח דואג וכועס, 08/08/06 16:38

    מר מרגלית היקר,
    באופן יוצא דופן במלחמה זו להנהגת המדינה, בראשה חברך אולמרט, לא איכפת ההרס הנורא בצפון. מעולם לא היתה למדינה הנהגה צינית ולא איכפתית כמו זו.
    החשבון חייב להעשות עם אלו שהביאו עלינו אסון זה בפזיזותם. הם מהרסי ומחריבי מדינתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עמנואל רוזן מנהל נגדנו מלחמה פסיכולוגית

    נחום, 08/08/06 16:32

    הציבור איתן בדעתו ונותן גב לממשלה ולצבא. לא כך הדבר לגבי עמנואל רוזן המופיע זחוח ומלא חשיבות עצמנית ומתנהג כאילו החיזבאללה שלחו אותו לפגע בנפשותינו בפרשנויותיו המצוצות מהאצבע. צה''ל עושה עבודה קשה ומרשימה והממשלה מתנהגת למופת. שיפסיק לחרחר מהומות וירד לנו מהגב.

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור.................................

      יריב, 09/08/06 01:06

      הם מכסים אחד את התחת של השני - הטיפוס היהיר והזחוח הזה לא יזוז משם בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד!

    ענת, 08/08/06 16:29

    דן מרגלית, ריגשת אותי.
    במלחמה על העורף, העורף חייב להיות נחוש!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    החלק הגדול

    אילתי1, 08/08/06 16:26

    של התקשורת עיתונות וטלביזיה על פרשניהם,דפקו לנו ת'צורה בהתנתקות,היום אנו משלמים בדם.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עיתונאי הגון וחבר טוב

    אזרח הגון, 08/08/06 16:25

    למר מרגלית,

    הכותרת של הודעתי מסכמת את הערכתי (הלא קטנה) אליך.

    יחד עם זאת, יש לוודא כי החלק הראשון - ינצח.

    כל השבחים לאולמרט על המנהיגות והאומץ לפתוח במלחמה.

    כל הגנאי לאולמרט על:
    - העדר המנהיגות להנחות את הצבא ''לנצח''.
    - העדר תמיכה ממלכתית בתושבי הצפון

    נכון יש לחקור את השנים שקדמו לאולמרט
    נכון כי גם הנהגת הצבא ראויה לשאלות

    אך אסור שיחזור סינדרום ''דדו''. לכשהתחוור לכולנו כי אסטרטגיית הפתיחה אינה מובילה להכרעה - נדרשה מנהיגות פוליטית נחרצת לפעולה במלוא עוצמתו ובכל זרועותיו של צהל - להכרעה אמיתית - כזו שאינה זקוקה להצהרות.

    גם היום כ 3 שבועות לאחר שנתבהרה התמונה - עדיין לא מאוחר לשנות כיוון, לדחות היוזמות המדיניות ו''לתת לצהל לנצח''.

    אין זו העת ''לכיסוי תחת'' זהיר. דרושה התנהלות בן גוריונית מאולמרט ולא מהעם.

    נצחון אמיתי - יספק גם את ''כיסוי התחת הטוב ביותר'' אך יותר מכך - יהיה זה הדבר הלאומי הנכון לעשותו.



    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מרגלית צודק. (ל''ת)

    יעקב, 08/08/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    משלחות מנופחות לחול כ''נספחים צבאיים''

    ישי, 08/08/06 16:25

    על נשותיהם וטפם המצויים בחן''ל בשעות אלו בוודאי חלקם חוגגים בקוקטייל כעת .

    פרוייקטים מיותרים ויקרים

    פנסיות עתק לפורשים בגיל 42 (60% מתקציב הביטחון על הוצאות שכר ופנסיה )

    לאחר הפנסיה אנשי הקבע תובעים את הצבא לנכויות - במסגרת חוק הנכים (לרוב על תאונות , בעיות אזניים, לחץ נפשי וכו' וללא כל קשר ללחימה )
    הגדיל ועשה האלוף במי''ל - גלעד

    היעדר הפרטה של מטבחים,מחסנים-ללא אמל''ח,שירותיי רפואה, קשר, ימ''חים שאין שום סיבה שבעולם שחברות פרטיות יפעילו, ולא רס''רים וקצינים זוללי משאבים ופנסיות ונעדריי בוס תובעני או חשש מפיטורין.

    תקנים למשרות עובדי צה''ל ללא שימוש ללא בקרה וללא יכולת וללא רצון לפטרם .

    קצבאות ל''נכי צה''ל'' שנפגען במהלך תאונת דרכים כשהיו בחופש בבית או לאחר נסיון התאבדות או כשירו לעצמם ברגל.

    תקנים וכספים למוזיאון חיל הים, חיל האויר,חיל החרטה גלצ וגלגלצ .

    אלמנות צה''ל שהקימו בית חדש לתפארת ויש להם ילדים חדשים ופשוט לא נישאו לבעל החדש כדי לא לאבד את הקיצבאות .

    וכהנה וכהנה וכהנה

    דן גם אם תמשיך להגדיל התקציב עוד ועוד היה בטוח כי הכסף ימשיך לא לזרום לבטחון

    והתוצר שנקבל יהא עלוב כשהיה .


    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ודוברת צה''ל היכן היא

    כרמלי, 08/08/06 16:23

    וטוב שכך, כבר בימים הראשונים ברכה את תושבי הצפון על דייריהם החדשים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ביום שאחרי

    חיפאי, 08/08/06 16:19

    עמנואל רוזן וזהבה גלאון, אני עוסק בפיתוח מכשיר פשוט שיכבה את המדיה האלקטרונית שלי בכל פעם ששמכם ישמע בו.
    מהרסייך ומחרבייך מאיתנו קמו ואוי לאותו פתחון פה שהם מקבלים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שוב מאמר המבטא את רחשי ליבם של הרוב (ל''ת)

    ד, 08/08/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רשת פוקס.כדוגמא

    ישראל, 08/08/06 16:12

    כמי שעוקב אחרי רשתות הטלוויזיה בעולם כדאי לשים לב לרשת פוקס איזה הגנה אהדה והבנה.הלוואי בישראל רשת שידור פטריוטית שכזאת.ואכן שונאיך ומחריבייך ממך ייצאו'' יישר-כוח על כתבתך

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לדן מרגלית, אתה עיתונאי דגול, אבל

    תודה רבה!, 08/08/06 16:09

    כדאי שתפעיל את השפעתך פנימה כלפי התקשורת שלא מפסיקה להדגיש את יכולותיו של חיזבאללא, ולטעון שלא נוכל לנצח במלחמה הזאת. כתבים רבים זורעים פחד וזה נמאס. בבקשה ממך, פעל למן החברה כולה. תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קל לכתוב מתלאביב

    מן העורף, 08/08/06 16:08

    דן קל לך לכתוב מתלאביב כמשגר בצפון אני אומר לך שנשבר לנו יש הזנחה ולא מעניין אותי מי ינצח - הממשלה שמה לה יעד להחזיר צבא לבנון לגבול והנה ממשלת לבנון מודיעה שכך יהיה בו נקח את זה כניצחון ולהפסיק - אל נו להמשיך המצב ממש חמור - ולדעצ כולם התקשורת מראה רק חלק קטן ממה שבאמת קורה ואל להאשים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מזווית קצת אחרת

    מהרס ומחריב, 08/08/06 16:06

    בפתיחתו ב''מבצע'' ראש הממשלה קיווה לבנות לעצמו תדמית מנהיגותית, לוחמנית, שרונית, כדי לבצע את (שוב)התנתקות חד צדדית. העיקר לא לדבר. ראש הממשלה היה משוכנע שהכח הברוטלי של טובי בנינו שוב יכבה את השריפה המקומית התורנית ויאפשר לנו להמלט שוב מהדברות ומשא ומתן על עתיד הגולן והשטחים. עכשיו ידידך עסוק בנסיונות להציל את ישבנו אבל כנראה יאלץ להתנתק מכיסאו בעתיד הלא רחוק.
    האיש אנוכי, זחוח, פזיז ומפחיד בחוסר נסיונו ובזחיחותו. האיש גרם במדיניותו ההזויה נזק דמיוני לישראל ולתושביה. האיש הושפע יתר על המידה מחזונו הדתי המטורף והאפוקליפטי של בוש של ''המזרח התיכון החדש'' שכבר הוכיח את הרסנותו בעירק. אחמניג'אד הוא יציר כפיה של מדיניותו הלעומתית, הפשטנית האוונגליסטית והפונדמנטליסטית של בוש והמחנה המוטרף של הימין הנוצרי בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

    • דבריך המפוכחים מתבזבזים על מרגלית. הוא זקוק

      ד''ר בינה בריין, 08/08/06 20:26

      הוא זקוק להשתלת מוח (וספק אם אפילו זה יעזור).

      הגב לתגובה זו

      • אכן, לא יעזור. האיש אטום-סתום בטימטום. (ל''ת)

        גרשון בן זלמן, 08/08/06 22:25

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    דן-סלח לי, אך אתה מדבר כפרשן מסוג ב ודעתן מטעם עצמו-מלחמת העמצאות??

    Ehad Haam-Zioni, 08/08/06 16:05

    היו שלוש מלחמות-והן בלבד!!!-שבהן הייתה סכנה קיומית לישראל-בראשן מלחמת העצמאות ואחריה מלחמת יום כיפור ומלחמת ששת הימים(ואולי מלחמה בעתיד-אם תהיה-עם אירן)

    כל השוואה בין מלחמות אלו למלחמה הנוכחית היא פשוט מגוחכת: אפילו המצב של שיא האינטיפדה השניה (ומישכה) או של לפני מלחמת סיני היה יותר גרוע ברמה הכוללת.

    ההבדל בין יתר המלחמות (ובדומה לאינטיפדות) הוא שהעורף האזרחי הוא הסובל-חלקו, ופחות מאשר בזמן האינטיפדה.

    המלחמה הזאת בחיזבאללה החצופה והמרגיזה תיגמר עם הסדר הבנות בינלאומי וערבי-ואנחנו רק נהיה חכמים אם ננצל זאת כתנופה לחזרה למשא ומתן עם שני הגורמים שהסדר איתם עשוי לשנות את המשוואה המזרח תיכונית, לבלום את התעצמות אירן ולבודד את החיזבאללה: הסדר עם סוריה והפלשתינאים הוא יותר חיוני מתמיד.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. ערכו של השלום עם מצרים לא יסולא בפז

      בניהו, 08/08/06 17:26

      אין ברירה וצריך ללכת על הסדר כולל עם סוריה שיכלול את הגולן ולבנון.

      הגב לתגובה זו

      • מצרים היא מדינת אויב. מי סיפק נשק למחבלים מציר פילדלפי? מצרים... (ל''ת)

        מצרים היא, 08/08/06 20:22

        הגב לתגובה זו

        • כל פעם כשהמוהנדסים היו מפוצצים מנהרה היינו רואים את פטריית האבק

          ת, 08/08/06 22:26

          יפה יפה בצד המצרי יוצאת מאחד הבסיסים, אפשר להגיד שהשלום עם מצרים דומה להפסקת האש עם סוריה, אבל עדיף המצב הזה על פני מלחמה.

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    שפה קשה

    רותי, 08/08/06 16:04

    דן
    לו היית מבין שהעורף בנוי מהרבה אנשים-ישראלים טובים-שמשרד החינוך כבר שנים לא מלמד אותם על קרבות תש''ח וחינוך לערכים-אולי שפתך הייתה פוגשת אותם במרחב בין הטפל והעיקר כי חשוב שגם להם יצדיעו וגם אותם ישכנעו...
    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    דן - אתה מטיף?? למה לא נזפת בטומי לפיד??

    שלמה אברמוביץ, 08/08/06 15:55

    דן יקירי. אני מעריך את דיעותיך ומסכים לא אחת עם הניתוחים שלך, אבל הפעם באמת הגזמת.אתה מדבר על הצורך לשמור על מורל העם. אתה נדהם משדרנית כלשהי שאומרת דבר לא ראוי לסטודטית בארה''ב, אבל אתה גם ישבת באולפן ושתקת, כאשר טומי לפיד צעק ונזף בתא''ל מחיל הים, שביצע את התדריך על הפעולה בצור. הנשמע כדבר הזה? פוליטיקאי כושל ולהגן מקצועי בפורומים טלביזיוניים עולב בשידור חי בתת אלוף, מגדולי גיבורי צה''ל בעקבות פעולת קומדנדו מוצלחת? האם כאשר ישבת שם באולפן ושתקת, לא עשית משהו חמור בהרבה מזה של אותה שדרנית? אשמח לתשובה כנה.
    שלמה אברמוביץ'

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      הלאה טומי, 08/08/06 17:31

      גם אני צפיתי ושמעתי את התבטאותו הדוחה בפעם המי יודע כמה של טומי לפיד, ואני תמה על דן מרגלית אשר מצד אחד ידוע כעיתונאי הוגן אינטיליגנטי ומעניין, ומצד שני ממשיך לתת במה לאדם נתעב כמו טומי לפיד רק בגלל שהוא חבר שלו.

      מר מרגלית היקר, אני מקווה שאתה קורא את תגובתי. אני בטוח שאני מדבר בשם ציבור רחב - לא רצינו את טומי לפיד גס הרוח בממשלה, בעטנו אותו מהכנסת והשלכנו את מפלגת השנאה שהוביל לפח הזבל של ההיסטוריה. אנא אל תיתן לו עוד במה בתכניתך !!!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מחדל התקשורת

    עמי, 08/08/06 15:55

    רבותי - יש תמיד להגיד את האמת - גם הטוב וגם הרע . מה שעושים כל אותם חכמלוגי ערץ 10 בעיקר אך גם ההיסטריים של ערוץ 1- הכל שחור .
    ערוץ 2 לדעתי משקף נאמנה את המבלכים - שקול ואחראי - לא מטייח אך גם לא מרפה ידיים . סך הכל כולנו הוכחנו את עמצנו ואין מה להתבייש . פשלות היו ויהיו לעולם - כרגע - שלבו ידיים וחשקו שפתיים והכו בהם עד חרמה !

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לשמוע מסמולני כאלו מילים.... (ל''ת)

    אחרית הימים, 08/08/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אכן, נמאס מיפי הנפש. יורים ובוכים על הרוגי האויב...

    יורים ובוכים..., 08/08/06 15:47

    נמאס מההבלגה.
    נמאס מה''מוסריות''.
    נמאס מה''מידתיות''.
    נמאס מ''טוהר-הנשק''.
    רוצים שהצבא יגן עלינו, ויהרוג באויב.
    חיי אזרחים בלבנון הם הדבר האחרון שמעניין אותי.
    תפציצו את הערים והכפרים, עד שיצעקו די, או עד שיפסיקו לירות, או עד שיחזרו לתקופת האבן...זה באמת לא איכפת לי.
    הגיע הזמן שהצבא יזיז את התחת שלו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%! (ל''ת)

      אריה, 08/08/06 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אפילו לא עולה בדעתך לחשוב

    שלמה, 08/08/06 15:42

    שהמלחמה הזאת מגלה את האמת על המלחמה נגד הפלשתינים.
    אפילו לא עולה בדעתך.
    במלחמה הזאת מותר לעשות דמורליזציה, מותר להונות את העם ולשקר את הציבור ואת עצמך.
    האמת, לא ציפיתי ליותר מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    משהו רקוב במדינה היהודית !!! (ל''ת)

    אייל, 08/08/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חינוך למנהיגות ולציונות

    מנהיגות, 08/08/06 15:39

    דן מרגלית,בדרך המחשבה שלך אתה מבטא אותי ועוד רבים כמוני, שאין להם מאמרים בעיתון.נראה לי, שאנשי התקשורת לוקים בשכלם, מבקשים מהם לא להרפות את ידי העם, לא לדווח על מקומות בהם נפלו טילים, והם בשלהם, מפרסמים את בקשותינו אך מתעלמים מהם, מה קורה לתקשורת שלנו, האם הם ברובם בוגרי חינוך מיוחד? נכון שלא הכל בסדר ויש הרבה מה לתקן, החל בחינוך, שכחנו שאנו חיים בלב אויבים, וגם אם היינו חיים באיזור אחר, היינו חשופים לסכנות של הטירור, הנצרות לא מחוסנת מטירור וגם לא דתות אחרות כשמדובר במנהיגות איסלאמית שהשתלטה בארצות ערב, מנהיגות צמאת דם ופאנטית.אנחנו צריכים להיות חזקים, מאוחדים, ולגבור על אוייבנו גם אם הם רבים מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון, אבל לא להעליב את החינוך המיוחד

      מורהלחינוךמיוחד, 08/08/06 22:11

      שרבים מהם הם נשמות טובות ומסורות לעם ישראל ולא יעשו מעשים שיפגעו בעם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הכל הפקרות, ספינים והכנה לוועדת החקירה שאחרי. אילו

    ש, 08/08/06 15:36

    היו נופלים 20 טילים על אפקה או צהלה לא היה מבקשים מהעורף להיות איתן, מה גם שתושבי שכונות אלה היו מיד יוצאים לחופשות ארוכות בחו''ל (ולא היה מקום לגנותם על כך), אולי אצל ילדיהם שכבר גרים שם. הנפגעים כיום הם בהכללה חלשים יותר, עניים יותר ואינם סמוכים למוקדי ההון והכוח. לכן דמם הפקר. אפילו על מלחמה לא טרחו להכריז עד היום. הפתרון שנבחר, כמה אירוני, לאובדן חיי אדם, הרס ישובים והשמדת רכוש ועסקים הוא שליפות שונות ומשונות, ביניהן פיצויים מוגבלים ו''חופשה'' במלון בטבריה תחת קטיושות (עוד ספין מצמרר ממש). כך אפשר לאפשר לבורסה להמשיך לעלות ולילדי תל אביב להמשיך לבלות בקייטנות. באותה נשימה שולחים חיילים טובים למשימות תמוהות שמנוהלות בעוצמה נמוכה ובדיוק לפי כללי המשחק שבחלומות הטובים ביותר של החיזבאללה. המשימות הוכחו כבר להיות חסרות תכלית, בלתי אפקטיביות וקטלניות מדי - אך ממשיכים בהן, כאשר כל המומחים אומרים כי היה צריך לפעול בריכוז כוח גדול הרבה יותר, לפי תוכנית מסודרת ומקיפה, ללא פשרות ועד להכנעת האויב - גם אם צריך היה להגיע לזמן מה לביירות או לאזור אחר כדי להפתיע או לאגף את האויב שנערך מול הגבול. אז לפחות היתה תכלית למות חיילינו ולפציעותיהם. שום דבר חדשני שלא נעשה בכל מלחמה אחרת בישראל עד היום. אולם עד עתה ראש הממשלה ושר הביטחון לא הפנימו כלל את חומרת מצבם של תושבי ה''צפון'', כנראה בגלל אופיים הגרוע של שני עסקנים אלה. כך גם תושבים רבים שאינם בטווח הטילים - אך לאלה אין לבוא בטרוניה שהרי הם אינם ממונים על ניהול המדינה או על ביטחון אזרחיה. ראש הממשלה ושר הביטחון הם כמו זוג גיבורי טרגדיה יוונית העוורים למתרחש עד לסוף המר. הם אינם מבינים כלל את מידת הפגיעה שהם מחוללים בחוסנה של ישראל ובתושביה, מדינה אשר הפכה בעיני עצמה ובעיני שכניה מנמר לשפן מבולבל, רק בשל טעויותיהם, חוסר ניסיונם והססנותם. הם כולם עסוקים בשאלה מדוע נתנו לחיזבאללה להתעצם עד היום, תוך הפניית אצבע מאשימה למנהיגים בעבר, אך באותה שעה עצמה הם אינם פועלים בנחרצות מינימלית להבסת האויב, כאשר נקרתה הזדמנות נדירה לפעול נגדו, בגיבויה של ארצות הברית, ובעת שהקטיושות השורקות ממחישות את הצורך בהבסת האויב לאלתר. גם האופזיציה - תקווה אחרונה במקרה של ליקוי מאורות כזה - נעלמה ונאלמה. כל כך עצוב עד ייאוש ואובדן תקוה באשר לדרכה של המדינה בעתיד. המדינה נראית כמי שצועדת בעיוורון מנהיגיה לדרך חסרת תקנה כמעט, של גסיסה. האם תושב שהיה במעגל הקטיושות החודש האחרון לא יעדיף, אם תפול בחלקו ההזדמנות, להגר למדינה מערבית אחרת אשר אינה מוקפת אויבים או לפחות אינה מפקירה את אזרחיה לאש האויב?

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת, יש להדיח לאלתר את אולמרט ופרץ אפילו בהפיכה צבאית (ל''ת)

      בזיון, 08/08/06 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    להזכירכם, הקטיושות נופלות בגלל המלחמה, לא ההפך (ל''ת)

    גבר, 08/08/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    די לספין תקציב הבטחון- הוא גדל!

    מיכאל, 08/08/06 15:25

    לא בוצע שום קיצוץ בתקציב הבטחון אלא למעשה הוא גדל-די לספין!
    צה''ל מנוהל ברמה נמוכה-זו לא בכיינות זו ביקורת בונה כי בדמינו הדבר.
    לא יתכן כי 60% מהתקציב יוקצה לת''ש בעוד הימחים ריקים בשעת מבחן,הנה זה קרה שוב עכשיו אחרי שראינו זאת בחומת מגן.
    יש לצייד כראוי את חיילי זרוע היבשה!
    יש למגן מראש את איזורי ההתכנסות [נהרגו 12]
    למה אין אוכל? ציוד? איפה אט''ל ?
    ראשים חייבים לעוף.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    די לבכיינות תגיד אחרי שתאבד ילד או שניים (ל''ת)

    אורי, 08/08/06 15:24

    הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך, נופלים חיילינו... (ל''ת)

      פינוקיו, 08/08/06 16:01

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה נהנה כאשר חיזבאללה הורג וחוטף חיילנו? (ל''ת)

      אלכס, 08/08/06 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מכתב לדן מרגלית

    אזרח מן השורה, 08/08/06 15:21

    שלום לך דן
    אני מזדהה עם הדברים שכתבת, ומודה לך על דבריך - אך הרשה לי להעיר את תשומת ליבך לדבר שאני מניח שלא נסתר גם מענייך.

    ערוץ 10 בו אתה משדר ומשתתף, הפך להיות שלוחת תעמולה של החיזבאללה, כך לפעמים אני חש. רק לפני יומיים פתח עמנואל רוזן תוכנית לילה עם חיילים בהסבר ארוך בו הוא מנסה לשכנע את הצופים כי יש למהר להפסקת אש שכן צהל ''ממילא לא ישיג כלום'' כדבריו - כך הוא אמר וכך הוא חוזר ומדקלם את המנטרה הזו שוב ושוב כבר מן היום הראשון של המלחמה, וככל שכוחו של החיזבאללה נחלש ותחזיתו של אותו רוזן מתערערת הוא נראה מודאג ולחוץ יותר ויותר שמא יתברר בסוף שטעה - ועקב כך הוא מגביר את קריאותיו להפסיק עכשיו ומייד את הלחימה שמא חלילה צהל ינצח ומר רוזן שוב יצא קטן וטועה. אליו מצטרף כמובן גם רפי רשף (אף כי הוא מנסה להסוות את עמדותיו)

    לא שונים ממנו גם חבריו ה''יועצים''.. אלון בן דוד שהסביר לכולנו בימים הראשונים שתוך ''שבוע מקסימום'' הכל יגמר כיוון שארה''ב תדפוק על השולחן ותורה לנו להפסיק (בשביל מה צריך פרשנים שכל מילה שלהם היא טעות וחוסר הבנה?) וניצן הורוביץ שבוחר קטעים מהתקשורת הבינלאומית ומוציא אותם מהקשרם בנסיון ליצור תמונה כאילו ישראל מבודדת לחלוטין וחייבת מייד להפסיק להלחם - ולשיא הגיחוך הגיע אותו הורוביץ כשלקח משפט של הנשיא בוש - תלש אותו מהקשרו, וטען לאחר מכן ש''גם לבוש כבר נמאס''... אבל משרד התעמולה של החיזבאללה (המכונה ערוץ 10) לא מסתפק רק בכך - יושבים שם חבר היועצים של רפי רשף (דרוקר, יחזקאלי ושות') ולאחר שראש הממשלה ושר הביטחון כבר מודיעים באופן הברור ביותר (לפני כשבועיים) שלא תהיה הפסקת אש - ה''יועצים'' מתעלמים מדבריהם כאילו לא נאמרו כלל - ושוב מסבירים לנו ב''ידענות'' כי הפסקת אש היא עניין של יום יומיים לכל היותר ושקונדוליסה כבר עצבנית. על עופר שלח אפילו אין טעם להכביר מילים, האיש הפך כבר מזמן לבדיחה. ממש כמו שאר ליצני השמאל הקיצוני שלא מבינים היכן הם חיים. מעולם אגב לא הוזמן לתוכניתו של רשף איש ימין (חלילה וחס) דני רוטשילד שהוא איש שמאל ידוע משמ כפרשן צבאי, ואיתן כבל שהיה היחיד בממשלה שהתנגד לכניסה קרקעית הוא אורח כבוד אצל רשף. ואני..!?... לי בא פשוט להקיא מחבורה הרופסת והדמגוגית הזו שמנסה ליצור דמורליזציה בכל דרך - וכיוון שכך החלטתי להפסיק לצפות בערוץ המתועב הזה. ועל אף שאני אישית הפסקתי לצפות במצעד האיוולת של ערוץ 10 - בכל זאת אני פונה אליך דן, בתור הקול השפוי היחיד בערוץ המתועב הזה - פתח את פיך וגער בחבורת האוולים הרופסת הזו - היה לפה לציבור השפוי.

    בתודה מראש

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך בכל מילה-עידן האינטרנט-מכפיל את גודל האסון

      יעקב, 08/08/06 16:21

      התקשרות היא הביון שנסראללה מדבר עליו,
      ועם נוסיף לה''מומחים'' בכל ערוצי התקשורת, את האויבים, הבוגדים שנמצאים בינינו,אותם אזרחי המדינה המייחלים לסופה של מדינת ישראל,
      אלה היושבים על הענף שהם כורתים במו ידיהם,
      הם הגורמים הלא במוטלים לכשלון הצבאי שאנו חוחלים מדי יום ביומו משך החודש האחרון,
      ואם יורשה לי הקטן לייעץ לשליטי המדינה...
      לעניות דעתי, זה הזמן לפתוח חזית חדשה עם איראן,
      איראן נלחמת בנו האמצעות ידה הארוכה הלא היא החיזבאללה,
      אם נכה בהם בבטנם הרכה, בטהרן או בנקודות ציון ידועות, הלחץ רק ירד מצפון המדינה,
      שליטי איראן, יועסקו בעניניהם הפנימיים, וזאת תהיה גם ההזדמנות להתפטר ממדע הגרעין האיראני ומהאיום האיראני על קיום העולם.

      הגב לתגובה זו

    • תודה לך

      אילתי 1, 08/08/06 16:22

      מסכים לכל מילה,השאלה,לאיזה כתובת פנית?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    התקשורת- גייס חמישי!

    משה, 08/08/06 15:20

    יש תחושה בקרב העם שבנוסף למלחמה בחיזבאללה, בסוריה ובאיראן אנחנו גם צריכים לנהל מלחמה נגד התקשורת חסרת האחריות שיושבת פה כאילו היא גוף חיצוני שלא שייך למדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מכתב לדן

    אזרח מן השורה, 08/08/06 15:19

    שלום לך דן
    אני מזדהה עם הדברים שכתבת, ומודה לך על דבריך - אך הרשה לי להעיר את תשומת ליבך לדבר שאני מניח שלא נסתר גם מענייך.

    ערוץ 10 בו אתה משדר ומשתתף, הפך להיות שלוחת תעמולה של החיזבאללה, כך לפעמים אני חש. רק לפני יומיים פתח עמנואל רוזן תוכנית לילה עם חיילים בהסבר ארוך בו הוא מנסה לשכנע את הצופים כי יש למהר להפסקת אש שכן צהל ''ממילא לא ישיג כלום'' כדבריו - כך הוא אמר וכך הוא חוזר ומדקלם את המנטרה הזו שוב ושוב כבר מן היום הראשון של המלחמה, וככל שכוחו של החיזבאללה נחלש ותחזיתו של אותו רוזן מתערערת הוא נראה מודאג ולחוץ יותר ויותר שמא יתברר בסוף שטעה - ועקב כך הוא מגביר את קריאותיו להפסיק עכשיו ומייד את הלחימה שמא חלילה צהל ינצח ומר רוזן שוב יצא קטן וטועה. אליו מצטרף כמובן גם רפי רשף (אף כי הוא מנסה להסוות את עמדותיו)

    לא שונים ממנו גם חבריו ה''יועצים''.. אלון בן דוד שהסביר לכולנו בימים הראשונים שתוך ''שבוע מקסימום'' הכל יגמר כיוון שארה''ב תדפוק על השולחן ותורה לנו להפסיק (בשביל מה צריך פרשנים שכל מילה שלהם היא טעות וחוסר הבנה?) וניצן הורוביץ שבוחר קטעים מהתקשורת הבינלאומית ומוציא אותם מהקשרם בנסיון ליצור תמונה כאילו ישראל מבודדת לחלוטין וחייבת מייד להפסיק להלחם - ולשיא הגיחוך הגיע אותו הורוביץ כשלקח משפט של הנשיא בוש - תלש אותו מהקשרו, וטען לאחר מכן ש''גם לבוש כבר נמאס''... אבל משרד התעמולה של החיזבאללה (המכונה ערוץ 10) לא מסתפק רק בכך - יושבים שם חבר היועצים של רפי רשף (דרוקר, יחזקאלי ושות') ולאחר שראש הממשלה ושר הביטחון כבר מודיעים באופן הברור ביותר (לפני כשבועיים) שלא תהיה הפסקת אש - ה''יועצים'' מתעלמים מדבריהם כאילו לא נאמרו כלל - ושוב מסבירים לנו ב''ידענות'' כי הפסקת אש היא עניין של יום יומיים לכל היותר ושקונדוליסה כבר עצבנית. על עופר שלח אפילו אין טעם להכביר מילים, האיש הפך כבר מזמן לבדיחה. ממש כמו שאר ליצני השמאל הקיצוני שלא מבינים היכן הם חיים. מעולם אגב לא הוזמן לתוכניתו של רשף איש ימין (חלילה וחס) דני רוטשילד שהוא איש שמאל ידוע משמ כפרשן צבאי, ואיתן כבל שהיה היחיד בממשלה שהתנגד לכניסה קרקעית הוא אורח כבוד אצל רשף. ואני..!?... לי בא פשוט להקיא מחבורה הרופסת והדמגוגית הזו שמנסה ליצור דמורליזציה בכל דרך - וכיוון שכך החלטתי להפסיק לצפות בערוץ המתועב הזה. ועל אף שאני אישית הפסקתי לצפות במצעד האיוולת של ערוץ 10 - בכל זאת אני פונה אליך דן, בתור הקול השפוי היחיד בערוץ המתועב הזה - פתח את פיך וגער בחבורת האוולים הרופסת הזו - היה לפה לציבור השפוי.

    בתודה מראש

    הגב לתגובה זו

    • ח ו ב ה --- ל ק ר ו א !!!!!!!!!!!!!!! (ערוץ 10) (ל''ת)

      ., 08/08/06 15:57

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז

      רן, 08/08/06 16:26

      מסכים עם כל מה שציינת, חבל שהבעיה היא לא רק בערוץ 10 ,ערוץ 2
      לא הרבה יותר טוב.

      הרייטינג חשוב הרבה יותר מהאחריות הלאומית.

      פשוט נמאס כבר לצפות ולתפוס את הראש בשעה שהערוצים האלה משדרים משהו

      הגב לתגובה זו

      • לא חייבים לצפות בטלוויזיה!

        עממית, 08/08/06 22:20

        ברגע שמקשיבים להם נותנים להם כוח. עזבו אותם, יתכן והם חסרי תקנה. אבל אתם שלא איבדתם את שפיות דעתכם קומו ועשו מעשה. אל תקשיבו להם!!! אל תאזינו למנופחים האלו שאין להם מה לומר!!! אגב, ואל תחשבו שאני מנסה לעשות תעמולה דתית, נסו להקשיב למהדורות החדשות של ''רדיו קול חי'' תגלו רוח אחרת, אומנם לא מנותקת מההווה אבל יונקת מהרוח היהודית, זאת שהפכה אותנו לעם הנצח. זאת שהפכה אותנו למה שאנחנו באמת.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל מילה חרוטה בסלע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מנחם הרצליה, 08/08/06 15:19

    טרם היה דבר כזה , התקשורת בעיכר האלקטרונית עם כל הפרשנויות המטופשות היא ממש דכאון נוראי חסרת אחריות לאמית נוראית הם חייבים להפסיק אם זה . אם יש דבר שצריך יהיה לחקור אחרי המלחמה הזו זה את ההפקרות של התנהגות אנשי התקשורת .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מספיק לתת מחמאות לעורף. הממשלה פשוט כשלה.

    louis, 08/08/06 15:17

    דן מרגלית מדבר כמו מגן האתרוג שהוא גם חבר טוב שלו. לעורף פה אין ברירה, זו אוכלוסיה חלשה ועניה, עם יכולת ארגון מוגבלת. הביזיון והבושה על אהוד אולמרט שלא מסוגל לתפקד.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לפיכך, מר מרגלית, גם אני לשיטתם של

    נאוה, 08/08/06 15:16

    האחרים במאמרך, כמעט יכולה לומר,
    היכן היית עד היום? וכי המלחמה מתנהלת כבר חודש ימים, כן, ורק היום אתה מוציא כתבה בנוסח המכובד ,כאשר התקשורת מגלגלת לפיתחנו את המטחנה האין סופית של עוכרינו, ושל מרפי ידינו והעורף אינו מסוגל להגיב, לא תמיד המקרופון זמין לו לעורף זה נמשך ונמשך. ובכן, תודה לאל התפכחות מבורכת.

    הגב לתגובה זו

    • נאוה את צודקת! שאלה לי אליך...

      עוד אחת, 08/08/06 22:13

      האם יש לך רעיון מה אחנו העם הפשוט שלא איבד את החוש הטבעי לאמת, צדק וטוב יכול לעשות כדי למרוד ולהסיר מעליו את שלטון התקשורת?

      הגב לתגובה זו

      • ''מה אתנו העם הפשוט''? ומרגלית מה? לא פשוט?

        שפרה ויינברג, 09/08/06 01:14

        יותר פשוט מפשוט!

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    דן, כמה שאתה צודק! (ל''ת)

    מיכל, 08/08/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • מכתב לדן

      אזרח מן השורה, 08/08/06 15:26

      שלום לך דן
      אני מזדהה עם הדברים שכתבת, ומודה לך על דבריך - אך הרשה לי להעיר את תשומת ליבך לדבר שאני מניח שלא נסתר גם מענייך.

      ערוץ 10 בו אתה משדר ומשתתף, הפך להיות שלוחת תעמולה של החיזבאללה, כך לפעמים אני חש. רק לפני יומיים פתח עמנואל רוזן תוכנית לילה עם חיילים בהסבר ארוך בו הוא מנסה לשכנע את הצופים כי יש למהר להפסקת אש שכן צהל ''ממילא לא ישיג כלום'' כדבריו - כך הוא אמר וכך הוא חוזר ומדקלם את המנטרה הזו שוב ושוב כבר מן היום הראשון של המלחמה, וככל שכוחו של החיזבאללה נחלש ותחזיתו של אותו רוזן מתערערת הוא נראה מודאג ולחוץ יותר ויותר שמא יתברר בסוף שטעה - ועקב כך הוא מגביר את קריאותיו להפסיק עכשיו ומייד את הלחימה שמא חלילה צהל ינצח ומר רוזן שוב יצא קטן וטועה. אליו מצטרף כמובן גם רפי רשף (אף כי הוא מנסה להסוות את עמדותיו)

      לא שונים ממנו גם חבריו ה''יועצים''.. אלון בן דוד שהסביר לכולנו בימים הראשונים שתוך ''שבוע מקסימום'' הכל יגמר כיוון שארה''ב תדפוק על השולחן ותורה לנו להפסיק (בשביל מה צריך פרשנים שכל מילה שלהם היא טעות וחוסר הבנה?) וניצן הורוביץ שבוחר קטעים מהתקשורת הבינלאומית ומוציא אותם מהקשרם בנסיון ליצור תמונה כאילו ישראל מבודדת לחלוטין וחייבת מייד להפסיק להלחם - ולשיא הגיחוך הגיע אותו הורוביץ כשלקח משפט של הנשיא בוש - תלש אותו מהקשרו, וטען לאחר מכן ש''גם לבוש כבר נמאס''... אבל משרד התעמולה של החיזבאללה (המכונה ערוץ 10) לא מסתפק רק בכך - יושבים שם חבר היועצים של רפי רשף (דרוקר, יחזקאלי ושות') ולאחר שראש הממשלה ושר הביטחון כבר מודיעים באופן הברור ביותר (לפני כשבועיים) שלא תהיה הפסקת אש - ה''יועצים'' מתעלמים מדבריהם כאילו לא נאמרו כלל - ושוב מסבירים לנו ב''ידענות'' כי הפסקת אש היא עניין של יום יומיים לכל היותר ושקונדוליסה כבר עצבנית. על עופר שלח אפילו אין טעם להכביר מילים, האיש הפך כבר מזמן לבדיחה. ממש כמו שאר ליצני השמאל הקיצוני שלא מבינים היכן הם חיים. מעולם אגב לא הוזמן לתוכניתו של רשף איש ימין (חלילה וחס) דני רוטשילד שהוא איש שמאל ידוע משמ כפרשן צבאי, ואיתן כבל שהיה היחיד בממשלה שהתנגד לכניסה קרקעית הוא אורח כבוד אצל רשף. ואני..!?... לי בא פשוט להקיא מחבורה הרופסת והדמגוגית הזו שמנסה ליצור דמורליזציה בכל דרך - וכיוון שכך החלטתי להפסיק לצפות בערוץ המתועב הזה. ועל אף שאני אישית הפסקתי לצפות במצעד האיוולת של ערוץ 10 - בכל זאת אני פונה אליך דן, בתור הקול השפוי היחיד בערוץ המתועב הזה - פתח את פיך וגער בחבורת האוולים הרופסת הזו - היה לפה לציבור השפוי.

      בתודה מראש

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה נכונה

        בלונים מנופחים, 08/08/06 16:35

        יפה שמת את המראה מול ערוץ 10 ובמיוחד אמנועל רוזן ורביב דרוקר. הם שני בלונים מנופחים מחשיבות עצמית מבלי שהם יודעים ומבינים כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    margalit

    wizman, 08/08/06 15:09

    margalit ata gadol kol hakavod.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    די לברברת !! מרגלית צודק. (ל''ת)

    איש מרכז, 08/08/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קרייניות בכייניות

    דויד, 08/08/06 15:05

    בימינו שולטות בראשות השידור קבוצה של כתבות החושבות שהן יכולות לנהל את המלחמה טוב יותר מצהל. לא משנה כמה פעמים אומר להן יוסי פלד שיש לתת לצהל לעשות את שלו - לשוא. הן פשוט העבירו את המטכל לאולפן של ראשות השידור ותוך ביקורת על צהל הן מנהלות את המלחמה בשחצנות הולכת וגוברת. כגון: מה רע בלפתוח ציר זה או אחר, מדוע אין להכנס טנקים כאן או שם וכו. מי שלא מסכים לדעתן מאבד מייד את המקרופון. פרשנויות בגרוש בשפע בטון של תבוסתנות. די! די! די!. לפני שמנקים כל דבר אחר יש לנקות את התבוסתנות והתבוסתניות/ים מראשות השידור ומיד!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    דן, אנא קרא-

    איציק, 08/08/06 15:05

    בתקוה שאתה קורא-
    אני קורא את מאמריך בשקיקה ושמח לראות שבניגוד לרבים מעמיתך אתה מבין את ההשפעה הרבה שיש למילה הכתובה בעיתון ומגלה אחריות רבה בתקופה זו.
    בתור שכזה, אני ורבים אחרים בציבור, שמאסו בתקשורת החובבנית וההרסנית ומרגישים חסרי אונים למולה מצפים גם שתפעיל את השפעתך ותפעל על מנת לרסן כמה שאפשר את אותם עיתונאים שמאמריהם לא ראויים לעיני הציבור וגם לא מיצגים אף אחד חוץ מאשר את דעתם הצבועה והשטחית.
    חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

    • צודק. דן, אנא הרם את הכפפה!

      יאיר כהן, 08/08/06 15:26

      אני מצטרף לקריאה זו. אי אפשר עוד לשבת בחיבוק ידיים ולתת לכל עיתונאי מתחיל וחסר אחריות לנסר את העץ שעליו אנחנו יושבים. הלחץ צריך לבוא גם מתוך המערכת וגם מהציבור. נקעה נפשינו!

      הגב לתגובה זו

    • צריך קמפיין בנוסח ''איפה הבושה?''

      מאיר ליפשיץ, 08/08/06 15:28

      רק שהפעם לא יכוון כנגד פוליטיקאים מושחטים אלא כנגד עיתונאים חסרי אחריות ומצפון.
      דן, אם יש לך ביצים, תעשה מעשה. אני מבטיח לך שהתמיכה בציבור תהיה גורפת.

      הגב לתגובה זו

    • לאיציק - אני ממליצה לפעול כמוני

      אמא, 08/08/06 15:43

      לשלוח את הכתבה בפקס או בדואל לכל הרשתות - בעיקר ערוץ 10 ולגבי גזית ברשת ב'.
      התקשורת הפעם הביאה עלינו חורבן וצריכים להבין זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הגיע הזמן שמישהו מהעיתונאים והעורף יקח את השרביט - כל הכבוד (ל''ת)

    נציגי ציבור רבי, 08/08/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Kol Ha-Kavod

    Dorit Ben-Shach, 08/08/06 14:55

    100% Correct

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סוף סוף-

    ארנון, 08/08/06 14:52

    סוף סוף עיתונאי שמבין ומתנהג כאילו שהוא גם חלק מהמדינה הזו ולא רק דואג לרייטינג שלו על חשבון הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דוגמא ומופת לעיתונאות אחראית!

    ארנון, 08/08/06 14:49

    רק חבל שמבחינה זו דן מרגלית הוא מיעוט בתוך ים הכתבים החובבנים ,חסרי האחריות ,וחסרי המצפון שמציפים את כלי התקשורת בארץ

    הגב לתגובה זו

    • אכן, עתונאות אחראית בסגנון ''פרבדה'' של ברה''מ ז''ל (ל''ת)

      אלכסיי קוסיגין, 08/08/06 20:24

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך - מרגלית הוא ''פטריוט'' פתולוגי (ל''ת)

        עופר בן יעקב, 08/08/06 22:26

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    דן מתפכח -- זה ניכר בכל מאמריו... בשעה טובה

    דני, 08/08/06 14:49

    הוא מבין את העובדות,
    מנתח נכון את משמעותן,

    הוא כבר אחרי הליכוד...
    ולפעמים גם בעדה בעדה ליברמן!

    הגב לתגובה זו

    • באמת הוא נהיה ליכודניק --- כמו שצריך...

      מיקי, 08/08/06 15:49

      רק שלא יבהל מהאמת

      ויחזור לסיסמאות שלא עמדו במבחן המציאות.

      הגב לתגובה זו

    • להודות בטעות בפומבי זו גדולה - כל הכבוד רק...

      גלית, 08/08/06 15:50

      שימשיך ככה, ויגרום לאנשי תקשורת נוספים לפתוח את העיניים והאזניים למה שבאמת קורה בא''י לעם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יחי ההבדל הקטן

    שפוי, 08/08/06 14:44

    אין לנו הנהגה.
    אין לנו צ'רצ'יל, רוזבלט, בן גוריון או אפילו אריק שרון.
    הרושם הוא שאולמרט, פרץ וחלוץ לא ממש יודעים מה הם עושים, ובטח אינם מובילים מהלך.
    לכל היותר הם מגיבים בדיבורים שחצניים ליוזמות של הצד השני.

    אתה זוכר את ההבטחות וההצהרות של היום הראשון?

    היום, אחרי חודש קטיושות על ק''ש וישובי הצפון, נראה לך שהם יסרבו להפסקת אש ללא החזרת החטופים?

    העורף חזק, כאשר יש לו אמון בהנהגה, גם אם הוא לא מסכים איתה, הוא יודע (או מאמי) שלהנהגה יש כיוון, דרך ויכולת מימוש.

    היום הנחנו תקועים במלחמה חשובה מאין כמוה, ללא הנהגה אמיתית. אם לא נצעק היום, שום דבר לא ישתנה עד הסיבוב הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זעם העם

    דני, 08/08/06 14:42

    עד לפני מספר ימים הייתי עוד אחד מאלה שחיו באשליה שאותם מנהיגים מדברים מתוך הבנה וחוכמה
    היום אני אומר לעצמי לא לא לעולם אנשים הזוים ופוליטקאים מדרג ז''
    הפקרתם אותנו ל3000 טילים של ארגון רצחני ללא הבחנה בגלל אנטרסים פוליטים
    מבטיח שהעם יבוא עמכם חשבון פולטי מר כפי שאנו סבלנו ונפגענו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל טוב ויפה, אבל משהו לא דופק!

    מישהו, 08/08/06 14:37

    המנהיגות לא מנהיגה! האם צה''ל של היום הוא אותו צה''ל שהביס 4 צבאות ערב ב 6 ימים? האם זה אותו צה''ל שהגיע תוך ארבעה ימים לא לליטאני, לא לאוואלי, לא לזהראני, לביירות! תוך כיסוח טנקי מערכה כבדים שהיו פאר הפיתוח הסובייטי ונחשבו לטובים בעולם באותה שנה, ותוך חדירה לאזורים שריכוז כמות הנ''מ בהם לא נפל מריכוז כמות הנ''מ במוסקבה של אותה שנה? התשובה היא - כן! היום צה''ל אפילו יותר גדול, יותר מקצועי ויותר חזק מצה''ל של 67 או של 82, אבל הבעיה היא שלא אומרים לו מה לעשות! מרכזים כוחות, עשרות אלפי חיילים נקראים בצו 8, כל חטיבות הסדיר עולות ללבנון, אבל חודש שלם ובקושי התקדמנו כמה קילומטרים וכבשנו כמה ג'בלים מסריחים, וגם זה במחיר של 100 הרוגים!

    אם אנחנו רוצים מלחמה, אז בואו נעשה מלחמה עד הסוף, אם אנחנו לא רוצים לעשות מלחמה, אז בואו כבר עכשיו ניכנע לדרישות של נסראללה ואיראן ונעשה מה שהם ידרשו מאיתנו, אבל למה סתם לשפוך דם על מטרה לא ברור שהיא אפילו לא מטרה? אנחנו לא מנהלים משרד פירסום, מדובר פה בחיים של 7 מליון תושבים ובעתידה של ה-מעצמה האזורית של המזרח התיכון, תחליטו מה לעשות ותבצעו, אין חצי הריון.

    הגב לתגובה זו

    • ל-35 מילים כדורבנות !!!

      כפיר, 08/08/06 15:04

      מסכים עם כל מילה שלך .
      חבל שההנהגה המגמגמת שלנו גורמת לנו ליותר נזק מאשר תועלת, וזאת על גבם של חיילינו היקרים והאמיצים .

      הגב לתגובה זו

      • לקחת את יוסי פלד במקום הרמטכ''ל השפן הכחול (ל''ת)

        יוסי, 08/08/06 16:28

        הגב לתגובה זו

    • אני מצטרפת לתהיותייך, אבל ,החברה

      נאוה, 08/08/06 15:44

      הלוחמים טובים, העם טוב אך אומלל.
      ההנהגה הססנית, בעלת עכבות הנהגה נהנתנית, בלתי ראויה מסרבת לראות המצב נוכחה. יש כנראה פילוג בשורות ההנהגה.

      הגב לתגובה זו

      • רק הלוחמים טובים

        ל.ע, 08/08/06 17:03

        נראה שגם מפקדי הצבא הססניים, ודואגים בעיקר לקריירה הפוליטית שהם שואפים לה.

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט ופרץ אחראים למחדל של אי הרחקת הקטיושות

      שרית, 08/08/06 18:48

      מתוך ההסנותם נהרגו גם אזרחים וגם חיילים.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק ב100% (ל''ת)

    גליה, 08/08/06 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    the Perception (ל''ת)

    It's only about, 08/08/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דן יקר

    קובי, 08/08/06 14:24

    ''שכמעט כל מומחה בעיני עצמו, או דעתן סוג ב‭,'‬ הסביר בתקשורת שהכל נכשל, קרס, רקוב. זו האופנה, ‭.2006‬
    ''
    רק על המשפט הזה צריך לכתוב מאמר שלם שלא נאמר מחקר סוציולוגי מעמיק, במיוחד כעת בעידן הטוקבקים שבה כמעט כל אחד הוא פרשן.
    קדימה דן הרם את הכפפה.....

    הגב לתגובה זו

    • רביב דרוקר מתאים לתאור

      לא חביב, 08/08/06 16:37

      כלומניק מרושע שמחייך יותר ויותר ככל שבאמתחתו מצטבר רעת וזוהמה כנגד הממשלה והצבא

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    העורף הסלע איתן אבל מקבלי ההחלטות פוחדים- למה

    יוסי א, 08/08/06 14:22

    זה מפחיד אותי מכוון שזה עושה רושם שמקבלי ההחלטות ואולמרט בראשם צועק- תחזיקו אותי וזה עושה רושם של אריה ללא שיניים וללא ניבים

    העם שהוא העורף מוכן לספוג אבל אנחנו רוצים קרב והכרעה
    לא פחדנים בראש השולחן

    הגב לתגובה זו

    • אולי יש להם כמה סיבות שאותם אתה לא יודע (ל''ת)

      אורי, 08/08/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    היום שאחרי-עכשיו

    ישראל, 08/08/06 14:18

    דן תמיד נעים להקשיב לך ואכן נגעת כתמיד בעיקר.ועם כל זה אני מבקש להקשיב לאלוף יוסי פלד,אין לנו זמן לעוד טעויות והרוגים.ההכרעה היתה צריכה להיות מזמן.מדאיג אותי היום שאחרי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ישר כח

    אור, 08/08/06 14:09

    אתה מיצג את דעת העם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דן: אם משהו שבר את החוסן הלאומי זו ההתנתקות.

    ליאורה, 08/08/06 14:08

    מילותיך חשובות, דן, אבל חוסן של עם מורכב לא רק מעמידתו בשעת מלחמה, אלא גם מעמידתו, ומעמידת כלי התקשורת שלו, במעשה נוראי כמו זה של שנה שעברה. ההתנתקות הותירה חלק חשוב של העם חסר ביטחון בהנהגתו, שבורת לב מאדישותו של העם, שבניגוד להיחלצותו הנפלאה השנה, גייס את כל מנגונני העוורון שלו שנה שעברה ולא שמע לשוועת המגורשים, ההתנתקות הולידה את ''ההתכנסות'' ואת אמירתו המרושעת של אולמרט, שהיינו חלשים מדי כדי לדרוש עליה התנצלות מפורשת, ואולי חשוב מכל, ההתנתקות, אצל כולם, שברה את ערכי היסוד שאתה מדבר עליהם במאמר שלך. אם הרס התיישבות מפוארת של אנשים טובים נעשה בשלושה שבועות בשביל כלום, לא ברור על מה בדיוק נלחמים האנשים עכשו.
    אני אוהבת אותך, אני אוהבת את העם שלנו, אני אוהבת את כולם, ודווקא בגלל זה כל כך כואב לי.
    בשורות טובות.

    הגב לתגובה זו

    • אמת! (ל''ת)

      ד''ר אפרים יעקב, 08/08/06 14:29

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן להתנחל בתל אביב

      ישראלי, 08/08/06 14:32

      ליאורה, אני חילוני ובעד חזרה לקו הירוק תמורת שלום, אבל אני תומך בך וחושב שההתנתקות היתה מעשה רמיה, שלא רק שהוצא לפועל בדרכים מפוקפקות אלא גם לא קרב את השלום כלל - אולי להפך.

      אני חושב שרבים מהמתנחלים (לא כולם אמנם) הם מטובי בניה של הארץ הזו, אבל הם מנהלים קרב אבוד כל זמן שאין להם קול בתקשורת. מדינת ישראל מנוהלת על ידי מדינת תל אביב - המתנחלים צריכים ללכת לגור בשינקין, לשלוח את הבנים להתגייס לגלי צה''ל ו''במחנה'', ולתפוס סוף סוף מקום בשיח התקשורתי. רק אז יתחילו לספור אתכם.

      הגב לתגובה זו

    • הדבר ששבר את החוסן הלאומי זה הכיבוש המתמשך

      מיצפטל, 08/08/06 14:43

      ליאורה יקרה, אנא דברי בשם עצמך.

      מקריאת דבריך אני מקבל את הרושם שנקודת המבט שלך צרה ביותר, ואת אינך מסוגלת לראות שיש רוב בעם שקץ בהחזקת השטחים, בהתנחלויות ובמאבק המתמשך.

      דווקא הכיבוש הוא שעירער את החוסן הלאומי. העוול המתמשך וההשחתה המוסרית שגורם הכיבוש הביאו לערעור האמונה במוחלטת בצדקתנו המוסרית ובסופו של דבר לפילוג בעם. ללא החזקת השטחים היינו היום הרבהיותר מגובשים.

      הציבור שלך (על אף שאת מתגוררת בנחלים אני מניח שאת משתייכת לציבור הדתי-לאומי המתנחל), החזיק, ועדיים מחזיק, מדינה שלמה בשבי. אנו, רוב העם היושב בישראל, איננו מעוניינים עוד להחזיק בשטחי יהודה שומרון ועזה על מיליוני הפלשתינאים שבהם. לכן עם כל הצער שבדבר והטרגדיה האישית שנגרמת למתיישבים (הנה, במיוחד בשבילך מתיישבים ולא מתנחלים), אין מנוס מפינויים. במדינה דמוקרטית אין המיעוט יכול לכפות את דעתו על הרוב בהחלטות אסטרטגיות הקשורות לגורל המדינה.

      העובדה שהפינוי לא עורר התנגדות בעם (על פי הפעילות בשטח המתנגדים היו מיעוט קטן ביותר) היא ההוכחה הטובה ביותר שזה רצון העם, ועליכם לקבלו.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה לא הבנת

        תומר, 08/08/06 14:58

        עד כמה עמוק השבר בציבור הישראלי.
        מאז ההתנתקות,חיילים לוחמים בקרב כתף אל כתף עדיין בידיעה שחבריהם מחפים עליהם ויחלצו אותם בכל מחיר, כדי להגן על הבתים של כולם (כמו שאומרים המלחמה היא על הבית ולא על החיים, כי לחיות אפשר גם במקום אחר)
        אבל בידיעה שהם יכולים באותם מדים גם לגרש ולהרוס את הבית אחד של השני.

        הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג על מה את מדברת (ל''ת)

        יהודי, 08/08/06 15:34

        הגב לתגובה זו

      • מי ששובר את החוסן הלאומי זה אתה

        יהודי מפוכח, 08/08/06 15:53

        אין חוסן לאומי ללא הכרה ברורה שאינה משתמעת לשני פנים שארץ ישראל מהים עד הירדן היא שלנו בלבד ולא של עם פיקטיבי המכונה בטעות ''פלסטיני''. ראה את דבריו של נתן אלתרמן בנושא. אין דבר כזה פלסטינים. זו פיקציה היסטורית ואתנית שאתה בבורותך מחזק אותה בבחינת הכלל ''אם נחזור על שקר הרבה פעמים הוא יהיה אמת''. מעולם לאורך ההיסטוריה מאז הכיבוש הערבי של הארץ לא היה פה עם בשם זה.
        מה כן יש. יש כובשים ערבים. ערבים שאינם שונים מכול ערבי אחר במזרח התיכון. לכן הכיבוש היהודי יפסק רק אם הכיבוש הערבי של ארץ ישראל יפסק.
        ואם עדין לא הבנת: יש לגרש את כול הערבים חזרה לארצות ערב שמהם הגיעו. אין שום דרך אחרת. אים שום הצדקה לקיומם של ערבים דווקא בארץ קטנה זאת שלנו. יש להם מספיר שטחים ערבים מחוצה לה.

        הגב לתגובה זו

    • לא נכון. הכיבוש הוא השבר האמיתי

      עודד, 08/08/06 14:52

      כשחיילים מתים על הזכות לדכא עם אחר בשביל 8000 סהרורים בעזה, אז יש פילוג. הפכתם אותנו לחברת שמירה במקום צבא הגנה. פטרול וש''ג באמצע שכם במקום אימונים למלחמה.

      בגלל זה אולמרט ניצח בגדול בבחירות ובגלל זה האיחוד הלאומי התאדה לגמרי. העם בז לכיבוש המושחת ורצה את ההתנתקות בגדול.

      הגב לתגובה זו

      • שששש. אל תתערב כשחכמים מדברים. שב בשקט. (ל''ת)

        יושקו, 08/08/06 15:06

        הגב לתגובה זו

      • אתה שובר את החוסן הלאומי

        יהודי, 08/08/06 15:51

        אין חוסן לאומי ללא הכרה ברורה שאינה משתמעת לשני פנים שארץ ישראל מהים עד הירדן היא שלנו בלבד ולא של עם פיקטיבי המכונה בטעות ''פלסטיני''. ראה את דבריו של נתן אלתרמן בנושא. אין דבר כזה פלסטינים. זו פיקציה היסטורית ואתנית שאתה בבורותך מחזק אותה בבחינת הכלל ''אם נחזור על שקר הרבה פעמים הוא יהיה אמת''. מעולם לאורך ההיסטוריה מאז הכיבוש הערבי של הארץ לא היה פה עם בשם זה.
        מה כן יש. יש כובשים ערבים. ערבים שאינם שונים מכול ערבי אחר במזרח התיכון. לכן הכיבוש היהודי יפסק רק אם הכיבוש הערבי של ארץ ישראל יפסק.
        ואם עדין לא הבנת: יש לגרש את כול הערבים חזרה לארצות ערב שמהם הגיעו. אין שום דרך אחרת. אים שום הצדקה לקיומם של ערבים דווקא בארץ קטנה זאת שלנו. יש להם מספיר שטחים ערבים מחוצה לה.

        הגב לתגובה זו

    • רגע רגע

      יהודי, 08/08/06 15:34

      ההתנתקות לא רק שברה את החסון הלאומי,

      למישהו יש ספק בתהליך,

      בריחת לבנון הביאה לאינטפדה שהאינטפדה הביאה לגירוש, שהגירוש הביא למלחמה הנוכחית.


      אבל חבל על כל מילה העם בחר בהם, ואנחנו אוכלים את הזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    במחמאות השרים אי אפשר לקנות במכולת בקריית שמונה

    יהודה, 08/08/06 14:06

    זה מה שמפחיד, ולא החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק - רק אל תשכח לפעול כך (ל''ת)

    ממציא פופליטיקה, 08/08/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני סמוכה ובטוחה שאתה קורא את התגובות

    אמא אחת מרבות, 08/08/06 14:06

    שלנו
    ואנא העבר אותן או הקרא אותן או דווח עליהן לכל מי שרצונו לשמוע....

    מאמר כל כך מפוכח - אנא העבר את התגובות בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ויום אחרי המלחמה תטיף להתכנסות

    יא מושחת, 08/08/06 14:04

    כדי לכסות על האפסות של קדימה, העומדים (והשוכבים..) בראשה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מרגלית-האם אתה מתחרט עכשיו שהרצת את קדימה?

    שרית, 08/08/06 13:56

    הרי את הפעולות עכשיו היה צריך לעשות מלפני שבוע או אופילו שבועיים.
    הממשלה השאירה את יושבי הצפון למטווח ולא פעלה למען הפחתת הרקטות.

    אנחנו סובלים מחוסר הניסיון שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה הזמן ל''התבכיין''!

    כרונוס, 08/08/06 13:55

    ואחרי חודש של מלחמה, על אחת כמה וכמה.

    תמיד עם הטענות הסכריניות: ''זה לא הזמן'', ''שקט, יורים'', ''עכשיו זה הזמן להתאחד''.

    אם לא נצעק עכשיו, אז מתי? כשינסו לטייח ולמנוע הקמת ועדת חקירה לאחר המלחמה?

    מתלוננים ומטפלים בבעיה כשזה כואב. לאנשים שחסר כרגע מזון, תרופות או מגורים לא יעזור דוח מבקר המדינה 2009 על אי מוכנות העורף!

    הדאגה התיאורטית - שלא לאמר המדומה והבלתי מדידה - מפני חיזוק מורל החיזבאללה תופסת מקום משני ונדחית מפני הדאגה לתנאי הקיום הבסיסיים של העורף. העורף וחיזוק המוראל שלנו, זאת *הבעיה* כרגע ולא כדאי לקנות פגיעה במורל החיזבאללה תמורת פגיעה גופנית וממשית בעורף שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד! אך נאה דורש ונאה מקיים! (ל''ת)

    יעקב, 08/08/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם אתה דן מרגלית,לא אחת גורם לדמורליזציה עם השאלות שלך

    יורם גלבוע, 08/08/06 13:52

    אל תוציא את עצמך מכלל התקשורת שגורמת נזק,אולי התפכחת וטוב שכך אבל אני לעיתים מתפלץ נוכח ההערות וסוג השאלות שלכם העיתונאים-ממש נופך אנטי ישראלי נשפך מכם כמים.

    כעת המבחן דן הוא לא לנחישות הציבורית,זו הוכחה מעל כל צל של ספק,הנחישות של ההנהגה הרופסת עדיין לא נראית.

    בן גוריון אמר פעם על אריק שרון: עדיף לרסן סוס משתולל מאשר לדרבן חמור עצל..

    עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • זה משה דיין אמר (לא בן גוריון) (ל''ת)

      המתקן, 08/08/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה לא תש''ח

    צבי, 08/08/06 13:50

    עצם ההשוואה לתש''ח מעידה על פאניקה. אז היתה ממש מלחמת קיום, ואילו היום זאת מלחמה של צבא גדול וחזק מול כמה מאות מחבלים.
    להזכיר את הל''ה בהשוואה למצבנו הבטוח היום זה כמעט ''חילול הקודש''.

    הגב לתגובה זו

    • עדיין לא התעוררת? סוריה ואירן נלחמים אתנו - לא מחבלים! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 08/08/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד!! במיוחד שזה בא מאחד שהוא

    חיים, 08/08/06 13:46

    מעמודי התווך של התקשורת הישראלית.
    מי יתן וכולם יאזינו יפנימו ויישמו את מה שהוא כתב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אחדות

    יהודה, 08/08/06 13:46

    זה הזמן לקרוא לראש הממשלה אנא גלה מנהיגות קרא לראשי המחנה הלאומי נתניהו איתם ליברמן תצטרפו להנהגה. תשתמש בנסיון שלהם הן בטיפול בעורף, הן נסיון צבאי, הן בהסברה ותעזרו .
    נכון זה יפגע באגו של מספר אנשים אבל המציאות מחייבת.
    בשם ה' נעשה ונצליח.

    הגב לתגובה זו

    • לאולמרט עדיף

      שלומי, 08/08/06 15:09

      עוד 1000 הרוגים מאשר שיתוף עם נתניהו שיסכן את מעמדו, מה זה לא ברור?

      הגב לתגובה זו

    • ביבי עושה עבודת הסברה

      מה הבעיה ?, 08/08/06 16:38

      בזה הוא טוב ולא בשום דבר יותר מזה אז מה הבעיה ?

      הגב לתגובה זו

      • ביבי מוכשר להיות שר אוצר, שר החוץ, שר הבטחון וראש ממשלה (ל''ת)

        בוחרת, 08/08/06 22:37

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    שכחתם לציין, אוהד מכבי ת''א בכדורגל (ל''ת)

    דור, 08/08/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה צודק אבל..

    קצינים במיל, 08/08/06 13:44

    אתה כל כך צודק אבל:
    איך העורף יכול להיות חזק כאשר אין הנהגה פשוט אין.
    מדוע רה''מ אינו יכול לשאת נאום לאומה פעם בשבוע( קצר וממצה המאתר את מה שהשגנו ,מה לאן הולכים וכן יש מחיר)
    שר הביטחון כנ''ל.
    מדוע גידאמק נקט בפעולות (וסיבותיו עמו ) כבר ביום הראשון בעוד ממשלת ישראל לא עשתה כלום( תפנו אותם למחנות צהל במרכז הארץ ,זה זול , זמין ויעניק פיתרון סביר).
    מדוע הצבא לא מפעיל את תורת הלחימה שלו ( ציטוט האלוף אלמוג עם הסכמה של האלופים פלד ומצנע ). כי שר הביטחון (ציטוט ), ''זה לא מוסרי להפציץ כפרים ''.
    אם מלחמה אז כמו בספר .
    כפי שהגדיר איש מילואים טרם הכניסה בלבנון בפני שר הביטחון '' הרפתקאות לא על הגב שלנו ''.
    ולסיום העורף לא רק צריך להיות בן-גוריון , אלא צריך את בן גוריון בעצמו!.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אומרט 2006= גולדה 73 (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 08/08/06 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מרגלית אתה יושב בת''א !!ומי שמנהל לנו את המדינה אנשים בלי השכלה מינ

    להחליף לאיכותיי, 08/08/06 13:38

    ישנם שרים שלא מתאימים לנהל ועד בית!!!!!!!!!!!!!!!!
    המדינה זה לא בית ספר לא לפרץ ולא
    להירשזון ואולי לעוד כמה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היית ונשארת בעיני אדם נבון עתונאי ראוי ותתפלא

    רפול, 08/08/06 13:37

    הייתי בהחלט מוכן לראות אותך בהנהגת האומה.
    אתה רואה נכון יודע לומר זאת ויכול לראיין באובייקטיביות מופגנת נציגי אוייב מבית.

    אתה צודק בכל מילה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    די לבכיינות (ל''ת)

    יוסי, 08/08/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד , מסכים לכל מילה. (ל''ת)

    משה, 08/08/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יפה כתבת.כדאי לומר זאת גם בטלויזיה

    אזרחית מודאגת, 08/08/06 13:32

    כדי שיראו כולם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין מה לומר. מילים בסלע. (ל''ת)

    בני, 08/08/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עמנואל רוזן כמשל

    גלעד, 08/08/06 13:31

    כותשים אותנו בקרית שמונה אך אנו חזקים וסומכים על צה''ל אבל כאשר אני פותח את ערוץ עשר ומקשיב לאדון הנכבד עמנואל רוזן זה מרתיח אותי,טוראי מושתן בצבא (הנני סרן בסיירת גולני ואינני מתיימר לתת שום עצות לצבא)הנ''ל קובע אסטרטגיות טקטיקטות,קובע מה הצליח ומה נכשל כאשר למעשה אין לו מושג בדבר,כיום כאשר אני שומע אותו אני דואג לזפזפ לערוץ אחר כדי לא לשמוע את דברי ההבל והנכאים שמוציא מר רוזן מפיו

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      רון, 08/08/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      שרית, 08/08/06 13:58

      הגב לתגובה זו

    • אכן שרלטן

      צודק, 08/08/06 14:00

      עמנואל רוזן הוא מניפולטור אשר האמת איננה מעניינו, העיקר הרייטינג!
      גם אני מזפזפ לערוצים אחרים מיד כשמופיעה דמותו.

      הגב לתגובה זו

    • אמנון אברמוביץ ומלחמתו בדו''צ צה''ל.. אף יותר גרוע

      חייל במיל', 08/08/06 14:03

      אמנם אני רק רס''ל במיל , גם אני מבוגרי ''הנמר המעופף''
      אבל בהחלט אין מקום לדיעות של אנשים שהם מחוץ למערכת.
      כשיש לנו כאלה עיתונאים, שבינם לבין פטריוטיות, אהבת הארץ, אתם יודעים מה? כבוד. לא יותר.
      אין ולא כלום, על מה לנו להתפלא?
      עמנואל רוזן לא מפסיק לנסות לגרום לנו להאמין שאנו מובסים ורפי רפש נותן לו במה זאת בכל בוקר והיכן? בגל''צ!! . אמנון אברמוביץ עושה אותו הדבר בדיוק בדרכו השחצנית והמגעילה בערוץ שתיים. שהפך לשופר אל-מנאר בישראל.
      זאת חזות ההכל כיום. מי יצליח לפגוע יותר נמוך וחזק בצה''ל ובעם.
      ובמקום לזרוק להם קצת סלח''א לפנים אנחנו נוהים אחרי דבריהם הריקים מתוכן
      כל רב''ט מושתן (ע'ע עמנואל רוזן) יכול ללגלג בצורה מכפירה על קצינ צה''ל ובמפקדיו.
      אחרי המלחמה, זה יהיה הזמן לסגור חשבון עם התקשורת העויינת שקמה עלינו בשנים האחרונות

      הגב לתגובה זו

    • עמנואל רוזן מזכיר נער מתבגר (מרד הנעורים)

      רינה, 08/08/06 14:35

      פשוט פאתטי

      הגב לתגובה זו

    • עמנואל רוזן- חסר אחריות! (ל''ת)

      ארנון, 08/08/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • והוא עוד חכם על יד אילנה דיין וקרן נויבך. (ל''ת)

      ארתור, 08/08/06 15:11

      הגב לתגובה זו

    • כשאני שומע את עמנואל רוזן לא ברור לי מה הוא עושה כאן בארץ?

      יורם גלבוע, 08/08/06 15:33

      שיאסוף את מטלטליו יחד עם קרן נויבך,כרמלה מנשה יגאל רביד ויעלו על המטוס הראשון לקנדה.

      הגב לתגובה זו

    • תכתבו זאתבאתר ערוץ 10 (ל''ת)

      חיפאי, 08/08/06 16:29

      הגב לתגובה זו

    • ערוץ עשר

      הנמר, 09/08/06 04:56

      מה מצפים מערוץ שחתם על הסכם עודפים עם אל-מנר.
      הדרך הפשוטה והטובה לחסל את הערוץ הזה וערימת הפלצנים היהירה שעובדת שם, פשוט לא לצפות בו.
      אני דורש וגם מקיים לעולם לא יצפו בו בביתי.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דובר צהל צריך פשוט לקחת פיקוד על כלי התקשורת ! זה

    עפרי, 08/08/06 13:30

    מותר לו על פי החוק וזו חובתו . לא לפחד !!

    הגב לתגובה זו

    • לפני שאתה מדבר שטויות

      מיצפטל, 08/08/06 15:03

      תזכור שאנחנו נמצאים במדינת ישראל, לא קובה או סין.

      אז נכון, יש איזו תקנה מתקופת המנדט שמתירה לצנזור (לא לדובר צה''ל) לסגור כלי תקשורת במקרה של ''ודאות קרובה לפגיעה ממשית ורצינית באינטרס האחר'' (ביטחון המדינה במקרה הזה).

      זה לא המצב, אז תרגע בבקשה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מצחיק אותי ''חסן נסראללה, ביקש משא ומתן''

    אחד, 08/08/06 13:30

    ''...אבל ישראל תאבת דם ואש. ''

    הוא שבה שני חיילים והרג 8 וזה למטרות ''משא ומתן''

    יופי ! גם ישראל עושה את מה שעושה [הריסת תשתיות,הריגת מחבלים וכו...]
    למטרות משא ומתן.
    הרי כל זה לשם יצירת תנאים מתאימים ל
    משא ומתן.

    חיזבאללה, לעומת זאת, עשה זאת ללא שום התגרות מצידנו או הצדקה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני בדעתך (ל''ת)

    רחל, 08/08/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    התקשורתי

    סוף סוף צודק..., 08/08/06 13:27

    דן מציג פה גישה מאד נכונה ושחייבים אנו ליישם אותה,זה לא זמן הבכי ,הביקורת או ההשתלחות בצה''ל, זמנים אלו יגיעו לצערי יותר מאוחר וגם בצדק,אך כרגע חייבים אנו לעמוד בעול לנשוך שפתיים ולתת לעולם להבין שאנו מאוחדים,חזקים ולא נישבר,זה יגדיל את כוחנו ואת כושר ההרתעה שלנו.
    כל הכבוד לדן.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הצעה קטנה לדוברים

    הרופא המודאג, 08/08/06 13:26

    כאשר מדווחים תוצאות של קרב, צריך קודם כל לדווח על הנפגעים של האויב ורק לאחר מכן על נפגעים לכוחותינו. החיילים נמצאים שם כדי להלחם ולא כדי לא להפגע.

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת מוזר

      יוני, 08/08/06 15:24

      צריך ממש לחפש ולהפוך בעיתונים ובאתרי החדשות כדי למצוא את מספר ההרוגים של החיזבאללה. בקרב הראשון בבינת ג'בל במשך כמה ימים אפילו לא דיווחו על הרוגים בצד שלהם... כאילו כל הנפגעים היו בצד שלנו. כאילו אנחנו נבוכים להודות שאולי ייתכן שהכאבנו לאחד מהם, או שאין לנו מושג אם אנחנו אפילו פוגעים במישהו שם.

      מביך קצת.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יפה מאוד

    אורית, 08/08/06 13:24

    אנחנו נשארים איתנים וסומכים על צה''ל!!

    הגב לתגובה זו