• 31.

    תדע כל אם עבריה...

    א., 08/08/06 18:16

    שהפקידה בניה בידי מפקדים שיעשו הכל בכדי לא לפגוע בחיי אזרחי האוייב גם על חשבון חיי בנה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש סיכוי שתוך חודש חודשיים נכבוש את בינת ג'בייל.... (ל''ת)

    צהל מחדל, 08/08/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אפשר אולי להחליף תמונה...?

    טל, 08/08/06 12:50

    אחריי שראיתי איך החיזבאללה משתמש בתמונות של חיילים בוכים בשידורי תעמולה שלו על מנת לחזק ולעודד את אנשיו, לא רוצה לתת להם עוד חומר להשתמש בו!
    חוץ מזה, לישראלים מספיקה רק הכותרת בשביל שיישבר לנו הלב לרסיסים, לא צריכים תמונות שרק מנפצות אותו עוד יותר...

    בעצב גדול

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין אף הרוג מת''א, יושבים בבתי קפה וכופים את המוסר המשפטי המזויף (ל''ת)

    שהורג חיילים, 08/08/06 11:58

    הגב לתגובה זו

    • שוב תל אביב אשמה? מה יהיה הסוף?

      אורלי, 08/08/06 12:19

      מה הקשר לתל אביב?

      האם זה משנה מאיפה ההרוגים? האם לא תרגעו עד שיפלו פה טילים ואנשים יהרגו?

      תל אביב ידעה ימים קשים של פיגועים ובמשחק הרולטה הרוסית הזה במקרה עוד לא נפל חייל תושב תל אביב.

      אני תושבת תל אביב. אחי, בן דודי ושני גיסיי מגוייסים ונמצאים בלבנון.

      אז די! כל תושבי הארץ נמצאים כרגע במצב קשה ולא יעזור להאשים אחד את השני! יש לנו מספיק שונאים!!!

      לא כל תל אביבי יושב בבית קפה בתל אביב ומצדיק את המלחמה. אני ממש מוחה על זה ונמאס לי לשמוע את הטענות!

      כל משפחתי בצפון, חלקם בכלל מתארחים אצלי בבית, קרובי
      משפחתי בלבנון, ואני כואבת עד עמקי נשמתי את מותם לשווא! של החיילים.

      די לשנאה הלא מוצדקת הזאת.

      כל כך כואב על החיילים ועל משפחותיהם.... יהי זכרם ברוך.

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם אורלי לחלוטין! נמאסתם!

        טל, 08/08/06 12:48

        גם אני ''תל-אביבית'' שעברה למרכז לפני שנה מהקריות. כל המשפחה שלי מפוזרת ברחבי הצפון, ולעולם לא אשכח את היום בו התחיל הבלאגן והם נאלצו להתחיל ללכת למקלטים. כבר חודש שאני לא ישנה מדאגה, ולא רק לשלומם, אלא לכל החיילים, החברים, הקרובי משפחה שגוייסו וכו' וכו'.
        כמובן שבני משפחתי חלק מהזמן התארחו בדירת שני החדרים הקטנה שלי, ואני רק שמחה שהם לא בקו האש, אבל יש עוד כ''כ הרבה שכן, אז זה לא מרגיע....
        אז נכון,
        אין פה טילים (עדיין), אזעקות, הרס, חורבן וכל אלו,
        ואני כן יוצאת מהבית מידי פעם רק כדי להתאוורר קצת מהחדשות הנוראיות ולמצוא כוחות להמשיך,
        וככה בדיוק אתה היית עושה אם הטילים היו בכל מקום אחר חוץ מהיישוב שאתה גר בו!!!

        נמאס כבר מהשטויות המפגרות האלה!

        יש לנו כ''כ הרבה אויבים,
        למה טמבלים כמוך חייבים לשנוא גם אנשים בתוך ארצם?? באמת חסר לך היום אל מי לבוא בטענות??!!

        הגב לתגובה זו

        • למה זה הפך לקטע כזה?

          רותם, 08/08/06 13:43

          לבדוק אם יש הרוגים מתל אביב?

          מה יש לכם אנשים?? אין לכם במה להתעסק? תראו באיזה בוץ המדינה שלנו נמצאת, אז זה הפתרון? להאשים את התל אביבים?

          תפתחו את העיניים, זה ממש פתאטי. לא מספיק נורא מה שקורה פה, אנחנו צריכים להכנס עכשו גם להאשמות בין תושבי הצפון והמרכז? מה קורה פה?

          הגב לתגובה זו

    • שימו לב לנתונים- ההרוגים מהפריפריה ומההתנחלויות (ל''ת)

      בת''א רק מדברים, 08/08/06 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למשפחת החייל ההרוג פיליפ מוסקו ז''ל

    אבא של חייל, 08/08/06 11:48

    אני אבא לסמל בחיל ההנדסה הנלחם עתה בלבנון. גם הוא מפקד פומה. הבוקר כאשר קראתי את ההודעה על מותו של איש הנדסה בתוך פומה, לא ידעתי את נפשי, וכך גם אשתי.

    התקשרתי לקצין העיר ולכול חבר ומכר עם קשרים, וניסיתי לברר את זהות הלוחם ההרוג, ובמיוחד התפללתי שזה לא יהיה בני.

    אני מבקש את סליחתכם - היה לי ברור כי אם זה לא בני - זה בן אחר עם הורים אחרים ועם אחים אחרים - ובכול זאת התפללתי שזה לא יהיה בני.

    ברגעים כאלה, אינסטינקט האבהות וההישרדות משתלט.

    כעבור זמן מה הודיע לי בני האחר, גם הוא לוחם בהנדסה שהשתחרר מן השירות הסדיר לפני שלושה שבועות, והפעם לא גוייס (עוד בן, מבוגר יותר, גוייס בצו 8 ומשרת בגדוד חי''ר), כי אלה אינם לוחמים מן הגדוד של הבן הצעיר, אלא מן הגדוד שלו, ממנו השתחרר זה עתה.

    אודה על האמת - באותו הרגע שמחתי.

    עתה-אני מבקש את סליחתכם, ומתפלל שלא יהיו עוד נפגעים מקרב כוחות צה''ל ואזרחי העורף,ובני החיילים בכלל זה.

    הגב לתגובה זו

    • עשית לי צמרמורת...

      רגשות לגטימים, 08/08/06 12:24

      שכולם יחזרו בשלום. אמן.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין להשלים עם המחדלים, ועדת חקירה כאן ועכשיו !!! (ל''ת)

    רועי, 08/08/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט פרץ וחלוץ !! לא תמלטו מאימת הדין !!! (ל''ת)

    יערה, 08/08/06 11:38

    הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח את אהוד ברק!! הוא זה שברח מלבנון והשאיר אותנו ככה!!!! (ל''ת)

      --, 08/08/06 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ובבית של אולמרט בירושליים...

    אלעזר, 08/08/06 11:35

    אהוד אולמרט יושב כל יום לארוחת ערב עם אשתו ועם הבת שלו-דנה- שמאלנית קיצונית שמארגנת הפגנות נגד גדר ההפרדה ונגד חיילי צה''ל שהם כובשים לדבריה - אבא אהוד אולמרט לא רוצה לאכזב את הבת שלו אז הוא לא מוחק את הכפרים בלבנון אלא שולח חיילים למות שם-העיקר שלא ייהרגו אזרחים לבנונים ''תמימים'' ו''מסכנים'' כדי שהבת שלו,דנה,לא תכעס עליו!
    אוי ואבוי לנו עם ראש ממשלה כזה!
    אני לא מאמין שאני רושם את זה אבל כנראה שביבי נתניהו הוא זה שראוי כעת להיות ראש ממשלה ושאול מופז שר הביטחון-אז אולי היינו מפגיזים ללבנון את הצורה ומחסלים אחת ולתמיד את החיזבאללה-משהו שאולמרט ופרץ האימפוטנטים לא יהיו מסוגלים לעשות גם עוד 30 שנה!!

    הגב לתגובה זו

    • ירד האסימון

      מנדלבאום, 08/08/06 12:38

      בעוד שבבחירות פרץ ואולמרט ירדו על נתניהו והכלכלה, הזהיר נתניהו מחמאסטאן בעזה והקטיושות בלבנון, אבל אף אחד לא התייחס אליו. עכשיו יש ראש ממשלה פקיד עלוב ושר בטחון של העגבניות והבטטות.!! תבקשו סליחה מביבי ותתחננו שיסכים להיות ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט אינו יכול,אינו מתאים,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גדול עליו (ל''ת)

    גבריאל, 08/08/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למבינים בלבד

    המגדיר הלאומי, 08/08/06 11:28

    שאלה למבינים בלבד:
    מה זו ''מדינת אויב''?
    מדינת אויב זו מדינה שמשטחה ממטירים רקטות על מדינה שכנה ורוצחים את תושביה, ובממשלתה משרתים שרים (שנבחרו על ידי העם) והם שמפעילים את המחבלים.

    אה, רגע רגע! ההגדרה הזו מתאימה ללבנון!
    וואלה?

    אז עכשיו עוד חידה: נניח, שמשכונת מגורים בסוריה יורים עלינו קטיושות. האם היינו נמנעים מלהשיב אש נוראית לעבר מקורות הירי?
    את הפתרונות יש לשלוח לנסראללה או לאחמדינג'ד.
    בין הפותרים נכונה יוגרלו 3000 טילי קטיושה.
    (החידה לא מתאימה לראשי ממשלה מפגרים במזרח התיכון).

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תקציבי הצבא הלכו בשנים האחרונות למשכורות ולחיל אויר. חי''ר ושיריון..

    אריק, 08/08/06 11:22

    הבעיה היא שלמעלה מ70% מהתקציב הלכו לתשלומי משכורות ופנסיות לקצינים. זאת כאשר עיקר הצבא הלוחם הוא מילואימניקים שמקבלים ציוד ותנאים מחפירים! יש עשרות אלפי קצינים כיום (לא קציני שטח לוחמים) המקבלים משכורות עתק ונמצאים כולם באיזור תל אביב... שאר הכסף הנותר, הושקע על פי תפיסת הלוחמה של צ.ה.ל., בחיל אויר. לכן כשחילות היבשה נדרשים להתמודד עם עימות קרוב, הם אינם מצויידים ואינם ערוכים לכך, שלא לדבר על מערך המילואים שזה נושא נפרד לועדת חקירה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! מזל שהמלחמה הזו הגיעה עכשיו!

      אלון, 08/08/06 11:33

      כל שנכתב נכון (חוץ מזה שיש אלפי קצינים במרכז לא עשרות אלפי) אבל צריך להודות על המלחמה! עם כל הקושי, היא אינה סכנה קיומית אבל מצליחה לחשוף את הליקויים הרבים במערך המוכנות הצבאית והאזרחית שלנו. יהיה זמן לתקן (ויש הרבה מה לתקן) לפני שנאלץ לעמוד במבחן אמיתי (סוריה,איראן).

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לקראת המערכה הישבשתית הגדולה הכרחי להחילף את חלוץ בגבי אשכנזי

    הרצל, 08/08/06 11:18

    זהו, נגמר שלב משחקי הפלייסטיישן של טייסינו האמיצים. בפעם המיליום הוכח שמערכות מוכרעות ביבשה ולא באוויר, ולכן בפרפזה על תיאורו הציורי של נסארללה, אם עוברים לשחק כדורגל ברור שאין מנוס מהחלפת מאמן הנבחרת שתחום התמחותו והכשרתו הנו כדורסל במאמן שבא, צמח, אכל וחי שטח כל ימי חיין הצבאיים. בשעה זו יש לזנוח את כל השיקולים הפוליטיים הצרים שהובילו למינויו הקלולקל מלכתחילה של חלוץ המגוהץ ע''י עמרי שרון וחבורתו על חשבון אחד מגדולי מצביאי ישראל בעידן המודרני האלוף גבי אשכנזי, איש גולני. ודרך אגב, באותה הזדמנות ראוי לציין שאת ועדת החקירה שחייבת לקום לחקר המינוי המושחת ונסיבותיו, יש להקים רק כשתסתיים הלחימה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צילום שכזה - זריקת מרץ לאויב!!! (ל''ת)

    סתם אחד, 08/08/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    No

    Az, 08/08/06 11:05

    Masbik am hasheker

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אינני בטוח שיש על מי לסמוך

    אב דואג, 08/08/06 11:05

    זה מפחיד, לא נראה שיש מנהיגות של מפקדי צבא שיודעת מה לעשות, שיודעת לשנות את התפיסה המקובעת לתפיסה חדשה של מציאות חדשה.
    נראה כי המנהיגות של הצבא פשוט חלשה ולא מיקצועית !!

    הגב לתגובה זו

    • אולי על עמיר פרץ?! (ל''ת)

      לא מצחיק, אה?, 08/08/06 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לקנות מארה''ב את מערכת ''הסקיי גרד'' מיד!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עמי, 08/08/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתי תבין ש...... כנס!! גדול!

    שירה, 08/08/06 10:18

    ''כי עם קדוש אתה לה' אלקיך בך בחר ה' אלקיך להיות לו לעם סגלה מכל העמים אשר על-פני האדמה''
    (דברים ז')

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרץ מפקיר את דם חיילנו - כנסו, כנסו

    רמי, 08/08/06 10:15

    צריך להבהיר לפרץ האפסוס הזה כי דם חיילנו יקר יותר מדם ''האזרחים התמימים'' בלבנון ושתפקידו הוא לדאוג לחיילנו ולא להם. 90% מהפגיעות היו יכולות להחסך אם מטוסינו היו משטיחים את דרום לבנון ורק אז היה נכנס הכח הרגלי

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש פתרונות גם לקטיושות וגם לנ.ט,אבל נערי האוצר מטילים וטו

    רוני, 08/08/06 09:56

    מדובר במערכות שהוכח(ממש כך)שהן יעילות מבצעית. ואלה הנאוטילוס נגד הקטיושות ומערכת ''מעיל רוח'' נגד טילי הנ.ט .הבעיה איתן היא שהם יקרות מדי לטעמם של הפקידונים מהאוצר.אם מערכת נאוטילוס או שתיים היו נמצאות עכשיו בצפון ומיירטות את הקטיושות היה נחסך נזק של מיליארדים וזה היה מחזיר את ההשקעה(שלא לדבר על חיי אדם)ומערכת מעיל רוח,אם הייתה מותקנת לפחות רק על רקמ''ים שנמצאים בפעילות בלבנון,הייתה מונעת את פגיעות הנ.ט הרבות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט !!!!!! (ל''ת)

      יואב, 08/08/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • מערכת ''הסקיי גרד'' מוכנה והוכיחה עצמה כבר !!!!!!!! (ל''ת)

      אלי, 08/08/06 10:25

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שיש פתרונות נוספים

        אב דואג, 08/08/06 12:13

        לא יודע לבדוק זאת, אך על פי מה שנאמר לי ע''י מישהו שכן יודע, מי שהמציא את הקטיושות, המציא גם נשק כנגדן.
        לרוסים יש נשק בצורת תותחי נ''מ עם מכ''מ מתאים שיכול ליירט את הקטיושות.
        אך כנראה שאין זה לכבודה של ממשלת ישראל לרכוש נשק מהרוסים, כנראה שאין מחיר למתים ולכבוד.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    יוחזרו פלד,לוין,איתם,בן חנן,שביט ובן גל

    מופגז, 08/08/06 09:34

    זקוקה המדינה לדור הלוחמים הישן והטוב שידע כל גרגיר ואבן בדרום לבנון,וידע אך להתמודד בקשיחות עם האויב.דור המפקדים החדש של צהל הינו דור ה mtv המפונק שמדבר לתיקשורת במקום להלחם,ומי משלם על כך??הסדירניקים והמילואימניקים שנשמעים לפקודותהם.
    יוחזר הדור הישן והטוב שלחם וניצח בכל המלחמות עד עתה.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה לא משה דיין?

      אבא של חייל, 08/08/06 11:45

      א. כל האלופים הנ''ל לא היו מוצלחים במיוחד במלחמת לבנון הקודמת ובמיוחד לא בהתשה הממושכת שבאה אחר כיבוש דרום לבנון ונמשכה שנים רבות.

      ב. עברו כבר כמה שנים מאז היכירו הנ''ל ''כל אבן'' בלבנון, ובמיוחד את צה''ל.

      ג. נכון שגם אני מאוד לא מרוצה מתפקוד הפיקוד הבכיר של צה''ל - אבל זה מה שיש !

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש לנו יותר מידי הרוגים-לא מבין איך? (ל''ת)

    שוקי, 08/08/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסר לחילי צה''ל

    ליאור, 08/08/06 09:27

    נקודת התורפה של הצבא לצערנו הרב היא טילי הנ''ט
    אל תלכו צמודים יותר משניים שלושה חיילים
    אל תעמדו באותו מקום חשופים יותר מחמש שניות כל הזמן להיות בתנועה מהירה
    דרום לבנון נקייה ממטענים כרגע אבל מלאה בטילים אז תשתדלו לנוע מהר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדוע לא מעלים את השטח באש!!!!

    גל, 08/08/06 09:25

    הם יורים מתוך שטח מיוער ומסתווים מאחורי שיחים. במקום לסכן חיילים אפשר להטיל פצצות זרחן ויחד עם הטלת סולר לשרוף במהירות את השטח. לא עדיף לשרוף את כל דרום לבנון מאשר להרוג כל כך הרבה אנשים????
    איך מעלים את הרעיון לרמטכ''ל???

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחדלי אולמרט יכנסו לדפי ההיסטוריה! (ל''ת)

    just me, 08/08/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט מחכה למטח הבא

    נחום, 08/08/06 09:10

    בוקר טוב מר אולמרט,
    האם אתה מחכה למטח הבא לחיפה כדי להחליט ליתן פקודה לצבא להכנס לדרום לבנון ובמיוחד לסביבות צור ממנה נעשה הירי . אולמרט אני נישבע לך כי לאחר המילחמה אעשה הכל כי תקום ועדת חקירה שתבדוק את החלטותיך ההססניות ואיזה נזק הם גרמו . אמיר פרץ אתה תחזור להיות מנהיג . אבל מנהיג פועלים בהסתדרות . ניתראה לאחר המילחמה . בהסתדרות .

    הגב לתגובה זו

    • נחום אני איתך - צדק בכל מילה (ל''ת)

      אייל, 08/08/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • עמיר ולא אמיר (ל''ת)

      ר.פ., 08/08/06 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    באמת התמונה מסמלת?

    נעמה, 08/08/06 09:09

    בס''ד
    לא נראה לי שהתמונה מסמלת את החיילים שלנו, אנשים שעוזבים הכל ורצים להגן על המדינה.
    ברור ברור שהם עוברים וגם אנחנו, תקופה קשה מאוד, אבל כולנו איתם ומחזקים ידיהם, ומגיע להם עידוד ופרגון לא דה-מורליזציה. בבקשה תחליפו תמונה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת צודקת צודקת (ל''ת)

      צודקת, 08/08/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • התמונה מראה על חוזק

      אבנר, 08/08/06 14:22

      לבכות על חבר לנשק שנהרג זו אינה חולשה . להיפך זה כוח ומראה על הרגש והאנושיות של חיליינו . מה שלא אנושי זו התגובה המטומטמת שלך .

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    משתתף בצער המשפחות (ל''ת)

    יובל, 08/08/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פעילי חיזבאללה??מה זה?מקבילים לפעילי מרץ?והם נלחמים?כל הכבוד (ל''ת)

    עמי, 08/08/06 09:00

    הגב לתגובה זו

    • הימין הקיצוני מתפלל לתבוסת אולמרט וצה''ל (ל''ת)

      איכס עליכם, 08/08/06 09:16

      הגב לתגובה זו

      • טיפש!!הבן שלי מהנדסה בבינת ג'ביל עכשיו,נלחם את מלחמת ההזוים כמוך (ל''ת)

        עמי, 08/08/06 09:34

        הגב לתגובה זו

        • אז בבקשה בבקשה, אל תשים לב

          נעמה, 08/08/06 10:15

          בס''ד
          לפעמים התגובות האלו הן טובות ולפעמים הן פשוט מלאות שטויות. חבל שאין סינון מספיק נרחב, לא כזה שמונע הבעת דיעה שונה, אלא ממש, שחוסם דברי סרק. בכל אופן- ברור שכל בנ''א שפוי שמבין מהם המהלכים שיש כאן, בעיני האלוקיים, שנוגעים לכלל עם ישראל- יודע ומבין לליבך, רוצה בגבורת בנך וברפואתו, בתוך כלל חיילי ישראל. ה' עוז לעמו יתן- ה' יברך את עמו בשלום.
          היה חזק, כולנו איתך.
          נעמה

          הגב לתגובה זו

          • אמן ואמן,תודה רבה (ל''ת)

            עמי, 08/08/06 10:31

            הגב לתגובה זו

      • הימין ה''קיצוני'' מתפלל לגאולת עם ישראל

        פנחס ז-ה אליהו, 08/08/06 14:32

        בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומי''ד ממ''ש.
        למרות שאמונתנו היא בהקמת מלכות בית דוד ה-נ-צ-ח-י-ת, ומדינת ישראל היא ב-ד-י-ו-ק להיפך, הרי שוודאי שלא נתפלל לעולם לתבוסתו של עם ישראל בפני אויבי'ו המחבלים הערבים ימ''ש ,אלא רק שיתן ה' בלב כולנו רצון אמיתי לתשובה ולנהוג עפ''י תורת ישראל ואז ודאי שניגאל מיד.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא אהבתי את התמונה

    ראול, 08/08/06 08:51

    חיילי צה''ל הם חזקים.
    מתמקדים במטרה ומנצחים למרות המשברים.
    אנא הציגו תמונה שממחישה יותר את המצב האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • אין למה לצפות מהתקשורת התבוסתנית. (ל''ת)

      חסרי בינה וטאקט, 08/08/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קרבן נוסף של מחדלבנון 2. אחראים - לדין

    צורה לנו, 08/08/06 08:40

     

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפיתרון כנסו

    רומח, 08/08/06 08:25

    הפיתרון מאוד פשוט לוקחים כמה דחפורים של צה''ל ומיישרים את השטח כך שאחרי היישור הוא יראה כמגרש כדורגל ענקי באם יש בונקרים ומחילות בקרקע יש לפוצץ אותם ואח''כ למקש את כל השטח ואין יוצא ואין בא היו היה בינת גביל

    הגב לתגובה זו

    • נהגי דחפורים מעזה (ל''ת)

      המשך הפיתרון, 08/08/06 09:37

      הגב לתגובה זו