• 50.

    תהיות...

    אלון ה, 09/08/06 08:09

    לפעמים אני תוהה, מי באמת מהווה איום על קיומנו: האם זה באמת הערבים מאיימים עלינו או שלמעשה החברה הישראלית איך שהיא, שבתוכה גם נמצא אפי איתם (פיין), שכבר הוכיח את עצמו בתור קצין בעזה שלא קיום אנושי מעניינים אותו אלא לפגוע בכמה שיותר ערבים ולא משנה אם הם טרוריסטים או לא.

    הדבר שהכי מפחיד אותי זה עצם העובדה שהמון אנשים מוכנים לוותר על מוסריות רק מתוך תקווה או ספקולציה חסרת בסיס שזה מה שיביא להכרעה על החיזבאללה, ממש מוכנים להמר לא רק על הרג רב של אנשים חפים מפשע מהצד השני אלא גם על הרג הרב של חיילים מהצד שלנו, וכל זה לפעולה שספק רב אם נשיג את מטרתה.
    אנחנו יכולים לקבל את הבומרנג של החיים שלנו, אם זאת תהיה הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפעם תקשיבו טוב לרפי איתן

    רפי, 09/08/06 05:45

    אני יודע שרפי איתן מסמל לרבים (ביחוד שמאלנים) את הקיצוניות. אבל אנא התעלמו ממה שהוא מסמל, ותתיחסו למה שהוא אומר. ותפנימו מה קורה עכשיו. זוהיא שעת מבחן לעם ישראל. 22 מדינות ערביות צופות מן הצד ובוחנות אותנו. מתוך זה יגזר כיצד יתיחסו אלינו בעתיד. וכל בר דעת יודע מה יקרה לנו אם נפגין חולשה עכשיו. אז תתנו ריסטרד לקמפיוטר שאצלכם בקודקוד ותעשו חושבים...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ההסבאה מתוחכמת של הצבא האירני

    חברוני ניצול, 09/08/06 03:41

    היהודים לא שמעים ולא רואים שהגמד האירני שמכריז כל פעם ובכול מקום שצריך למחוק את ישראל מהמפה-והאירנים והצבא האירני הם שתיכננו ויסדו את הביצורים והבונקרים ביעילות גבואה ובחכמה מהניסיון שלהם מימלחמתם נגד העירקים והם מחופשים כאילו שזה מחתרת גרילה ושהחיזבלה זה אירגון עצמאי, לא לחינם הגמד הזה מכריז שיש למחוק את ישראל בגלל מצבורי הנשק הענקיים בקטיושות ובטילים למרחקים גדולים שהחידרו לדרום לבנון במשך (6) שנים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מסכים לנאמר במאמר.

    דוד, 09/08/06 02:21

    מילים כדורבנות.
    תכליתי
    מעשי
    הגיוני
    איך טעינו בבחירת ההנהגה.
    אהוד כבר לא אהוד
    ופרץ אינו פורץ... מאכזב. טירון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אפי רודף תקשורת!

    אפי רודף קהל, 09/08/06 02:16

    כמה חבל שבשביל לקבל מספר דקות תקשורת וכמה מילים בעיתונים,
    ח''כ איתם יצא להגנת ראש הממשלה בשבוע שעבר.

    כמה חבל שנראה ששוב פעם ח''כ איתם מכין את הקרקע לתבוסתנות מחנה הכתום לקראת המאבק בגירוש הבא.
    כמה חבל שח''כ לא נשאר בצה''ל, שם בוודאי היה מביא יותר תועלת.
    כמה חבל שח''כ איננו הרמטכ''ל, שם בוודאי הייתי סומך על יכולותיו.
    אך כפולטיקאי, נראה שכל עניינו זה לרדוף אחר כותרות, לא משנה מה הן, העיקר שיוכל לגזור עוד גזיר עיתון ולתייקו בקלסר.

    ח''כ איתם אתה מבייש את הפירמה.

    הגב לתגובה זו

    • לא אמרת כלום

      קובי, 09/08/06 02:49

      רק גידפת והשפלת את הבן אדם .אם אתה כבר עונה ענה לעניין ולעצם הנושא .זה כניראה גדול עליך ,ולגבי אפי איתם אחד היחידים הבודדים הנורמלים ההגיונים המעשים התכליתים עם זהות יהודית דתית ואזרחית ישראלית שנשארו במדינה במתפרקת הזאת .לקרוא את תגובות השמאל לא ידוע לי אם הם ערבים או יהודים .זה מגעיל עד להקיא .גועל נפש .

      הגב לתגובה זו

    • אומר לך

      קובי, 09/08/06 02:51

      את האמת .תגובתי הקודמת מיועדת לשמאל .אני חושב שטעיתי לגביך .ובמידה וכן אני מבקש סליחה .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    איתם וליברמן לפח הזבל של ההיסטוריה

    יחיאל, 09/08/06 00:41

    איך אנחנו תקועים כבר כל כך הרבה זמו עם שני שמנים מזוקנים וגזענים, שבגחלל שאין להם שום תחביב אחר הם כל הזמן מחפשים מלחמות ומצידם שימותו אלפי חיילים העיקר שיהיה עם מי לריב. אז למען הסדר הטוב, אנא תוציאו אותם מחיינו. את איתם הייתי שולח לגלות בגולה ואת ליברמן בכרטיס לכיוון אחד לרוסיה (בעצם את שניהם לצצניה - שם יש כל הזמן מלחמה והם יבואו על סיפוקם).

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איתם וליברמן לפח הזבל של ההיסטוריה

    יחיאל, 09/08/06 00:40

    איך אנחנו תקועים כבר כל כך הרבה זמו עם שני שמנים מזוקנים וגזענים, שבגחלל שאין להם שום תחביב אחר הם כל הזמן מחפשים מלחמות ומצידם שימותו אלפי חיילים העיקר שיהיה עם מי לריב. אז למען הסדר הטוב, אנא תוציאו אותם מחיינו. את איתם הייתי שולח לגלות בגולה ואת ליברמן בכרטיס לכיוון אחד לרוסיה (בעצם את שניהם לצצניה - שם יש כל הזמן מלחמה והם יבואו על סיפוקם).

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אדם מביך בטפשותו -

    יוסף, ירושלים, 09/08/06 00:17

    הן כגנרל
    הן כיהודי שלכאורה למד תורה
    הן כאסטרטג.


    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולמרט ופרץ - התפטרו (ל''ת)

    אזרח שפוי, 09/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אפי איתם עדיין צמא לדם!!

    טייס חיל אוויר, 08/08/06 23:48

    ההוראות אשר מגיעות לצה''ל הם מפיות של חברי ממשלה נגועים בפראנויה כמו איתם ואחרים!
    לא דיי להם בשפיכות דמים והרס בלבנון וגזה!!
    בושה בושה בושה שישנם אנשים כמו איתם ודומים לו בממשלת שפיכת הדמים!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לבוחרי קדימה

    ס, 08/08/06 23:09

    לכל בוחרי קדימה .אתם מיצתערים שלא בחרתם בביבי או באפי איתם רציתם קדימה השאלה לאן

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קשה - אבל אין ברירה

    רינת, 08/08/06 21:05

    מסכימה איתך אפי איתם

    הגב לתגובה זו

    • קול באשה ערבה (ל''ת)

      אפי ערוה, 08/08/06 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שכל התומכים במלחמה

    מתנגד למלחמה, 08/08/06 20:36

    יחשבו אם הם היו תומכים במלחמה המטופשת וחסרת התועלת הזו במידה ומשהו יקר להם היה נהרג, ושיהיו ישרים עם עצמם, כי ככל שהמלחמה תמשך יהרגו עוד ועוד אנשים שאנחנו אוהבים, וחבל.
    את המלחמה הזו כבר הפסדנו. לפחות בואו נחסוך בהרוגים!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מילחמת 4 אמהות !

    מיקו22, 08/08/06 20:15

    זה שמה וכך צריכים ליקרוא לה!
    איפי איתם צודק כתמיד!
    השמאל הסהרורי שבמשך שנים תמך בשטחים תמורת שלום[ שטחים תמורת טרור], בנסיגות חד צדדיות''מוצלחות'' כמו בעזה ולבנון,גילו לכולנו כי אין נסיגות חינם!
    אין לנו בנים לנסיגות מיותרות.וכמובן המזרח התיכון החדש שניתגלה במלא מערומיו!!!!
    יש לטפל בחומרה בלבנון שהיא נתנה את ביתה לחממה לטרור,לחיזבאללה שהוא חלק מהטרור הפאשיסטי איסלמי שנפוץ היום בחסות אירן ובעזרת סוריה, רוסיה,סין, וצפון קוריאה ,שמארגנים חוליות טרור מטורפות נגד חלקים שונים בעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לי רעיון לרימייק

    תמר, 08/08/06 20:08

    אולי נכפות את התושבים, תומכי חיזבאללה וסתם אנשים שגרים שם ואז נעבור עליהם עם בולדוזרים בעודם בחיים ?

    בין ת'ר, דאן ד'את, גאו ת'ה טי שירט ?

    אחר כך אולי נסע לאיזה טיול קטם להאג ?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אפי איתם אתה ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    אורי, 08/08/06 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רגע, איך אפשר לקרוא את זה?

    בלי סודות, 08/08/06 18:29

    אה, גנרל נשאר גנרל.

    הגב לתגובה זו

    • אפי

      ערבי, 08/08/06 20:46

      אנחנו ערביי עזה אוהבים אותך רוצים שתהפוך אותנו לשהידים ואת החיזבאלונים לבתולות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפי איתם - לא ממש הומו ספיאנס

    זואולוג, 08/08/06 17:56

    תמיד להילחם.
    בתוך הצבא.
    נגד מתנגדיו בתוך הימין.
    בתוך החברה הישראלית
    בתוך המזרח התיכון

    אפי מפעיל את מוחו. חושב חזק. ומחליט - הכי טוב להילחם.
    אם זה לא היה עצוב כל כך הייתי אומר שהוא מזכיר ילד בן 3. או כלב רחוב

    הגב לתגובה זו

    • ואם נמשיך במשואה הזאת מה אתה

      חרגול מדברי, 08/08/06 18:36

      מזכיר תינוק בן יומאים, ועכבר נגוע בכלבת שתקוע בתוך ספינת דייגים שטובעת באגם של צואה ריחנית.

      הגב לתגובה זו

      • אפי סובל מתסמונת ויינינגר (ל''ת)

        פרויד.אדלר.יונג, 08/08/06 23:27

        הגב לתגובה זו

      • אבל אני לא אמרתי שאלוהים בחר בי

        זואולוג, 09/08/06 00:14

        כמו שאפי איתם סיפר שהוא שליחו של הקדוש ברוך הוא. בעוד שהוא סתם בריון כוחני שמתיימר להיות אדם דתי.
        ביהדות האמיתית האדם משרת את אלוהים ולא אלוהים את האדם.

        הגב לתגובה זו

    • אתה ממש צודק לך תגיד לנאסראללה החבר שלך שלא

      תביא פרחים, 09/08/06 00:11

      להלחם ותביא את אמא שלך שתבשל לו מרק ותכין לו פרוסה עם שוקולד ותביא גם את אחותך שתנשק ללחייו של רודף השלום החי-זבל שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אסור לצאת מדרום לבנון לפני חיסול קיני החיס=באללה שם

    ש.לוין, 08/08/06 17:30

    במובן הזה צודק במאה אחוז איפי איתם החיזבאללה היא סכנה קיומית לעם ישראל. זו לא מיליציה טרוריסטית אלה הם צבא של איראן חמושים בנשק איראני ורוסי מתקדם דרך סוריה ולכן , זו היא הזדמנות להרוס את כל תשתיות החיזבאללה בדרום לבנון גם אם זה יקח עוד חודש .
    זו לא מלחמה רגילה זו מלחמת קיום ושיפסיקו כל הקשקשנים הדיפלומטיים לבלבל את המוח.
    בשוך הקרבות כשיחשפו את כל מה שהכין החיזבאללה בדרום לבנון כנגד מדינת ישראל יבינו שנמנעה שואה שניה לעם ישראל. ואל תקלו ראש מכך.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא יהיה לנו ביטחון כל עוד להם מותר לעשות מה שלנו אסור

    אפרים, 08/08/06 17:28

    אם להם מותר לפגוע באוכלוסיה אזרחית תמימה, אז לנו בוודאי שמותר לפגוע באוכלוסיה אזרחית הנותנת מחסה לטרוריסטים ולמיליציות.
    אם להם יש מיליציות עצמאיות בתוך מדינות ריבוניות, אז גם לנו מותר להקים מיליציות כאלה.
    צריך גם לגרש את תושבי דרום לבנון עד מעבר לליטני - עד שיהיה שלום עם לבנון.
    נגד הגורמים הנותנים יד חופשיות לגורמי האיסלם הפונדמנטליסטי, ניתן להתמודד אך ורק באמצעות מדיניות של עשר עיניים תחת עין.

    צר לי על הצעתו של האלוף דורון אלמוג להקים קו בר-לב אווירי.
    אוי לנו אם האוייב ישגר אלינו 3,000 רקטות מדוייקות (טילים) עם ראש נפץ של 200 ק''ג, ומערכת ההגנה נגד טילים תפגע רק ב- 96% מהם.


    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוב שלא מקשיבים לך

    חבר מפלגת קדימה, 08/08/06 16:43

    מבחינתך ההתיישבות בעזה היא נכונה, אתה ודעותיך הכוחניות תביא להרס הדמוקרטיה והרוב היהודי בארץ. תגיד תודה להתנתקות שבזכותה אפשר לפעול בחופשיות בלבנון , ולא אפי לא נשאר שם יותר ממה שנחוץ.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי מה ה I.Q שלך

      אז איתם, 08/08/06 19:46

      פחות מ80 . אינני מוצא בדבריך אפילו טיפה של הגיון.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם מצפים מחבר במפלגת קדימה (ל''ת)

      איש ימיני, 08/08/06 23:52

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תראה אפי

    אילתי1, 08/08/06 16:34

    שים לב שחלק מסויים מההנהגה הפוליטית מתנצל,כולל יו''ר הכנסת,אחרי הכישלון הבא ל''ע,יתנצלו אולי השאר,חבל רק שהמתים ולפצועים ושאר הנפגעים אין ולא תהיה יכולת להתנצל.

    נ.ב. ראה שנה אחת אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אפי - כמי שרק לפני שנה חשב (שלא לומר - סומם) שההתנתקות טובה:

    שלום רחמים, 08/08/06 15:51

    לפני שנה הייתי יחד עם משפחתי בנופש באילת כשהתמונות הכואבות מההתנתקות שודרו בטלוויזיה. אז הן נראו לי תלושות, לא קשורות אלי, כאילו שודרו ממדינה זרה. חשבתי יחד עם מרבית העם שהנה, מצאנו את הנוסחא לשקט מהצד של הערבים. אוי אוי אוי כמה שטעיתי.

    היום אני משוכנע שעלינו להיות הזאבים ולא הכבשים. די לרדיפת השלום באשר הוא, ובכל מחיר. עלינו להרים את ראשינו ולהישיר מבט לעיניהם של אלו המבקשים אותנו.

    הגיע הזמן להילחם. ואני מקווה שעוד רבים שהיו ''שבויים'' בתפיסת ההתנקנקות מבינים את גודל הטעות היום.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מצדיע לאחיי אנשי השמאל שעומדים נחושים לטובת המבצע

    איש ימין, 08/08/06 15:20

    אתם מאחדים את העם מחדש - תודה!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אפי תותח! (ל''ת)

    עכשיו כולם, 08/08/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה ?????

    אלי, 08/08/06 15:07

    ''הגעה לפחות עד הליטאני ויצירת אזור בטחון מיוחד שלא יאפשר חזרתם של אזרחים או אנשי חיזבאללה'' ??????
    אזרחים ??????

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתנדב לעמוד בש.ג של הכפרים?

      אלי, 08/08/06 15:33

      ולשאול כל מי שנכנס האם הוא חיזבלון או אזרח תמים ?
      מספיק עם התיפיפות הנפש
      כך גם ניצור לחץ על החיזבאללה מצד אזרחי וממשלת לבנון .
      שיתפרק החיזבאללה מנשקו ורק אז יוכלו האזרחים לחזור לכפריהם.
      בגלל ה''אזרחים התמימים'' בבינת ג'בייל עדיין נהרגים לנו שם חיילים במקום שכל הכפר יימחק בהפצצה מהאוויר על כל מחבליו.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט בנאום דרמטי לאומה: נילחם עד טיפת הרייטינג האחרונה שלי

    ראלי, 08/08/06 15:04

    בסקר האחרון

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי עוד העיז עוד לקרוא לאפי הזוי? (ל''ת)

    ג'וש, 08/08/06 14:14

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא הקשיב לו כשאמר שאסור לחיילים לסרב להתנתקות

      קייק, 08/08/06 17:24

      גם את זה הוא אמר וכמה וכמה פעמים. ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות.
      אני מעריך אותו על השפיות הזו וזכות זו תעמוד לו בעיני. השאלה אם גם אתה נוהג כך, או שאתה לוקח מדבריו רק את מה שנוח לך ולרבני הסירוב.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    איש חכם וצודק אני מת עליו אחלה גבר (ל''ת)

    חיים מ, 08/08/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כמו שאומרים השמאלנים:

    יאיר, 08/08/06 13:36

    סוף סוף קול שפוי...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    משל החנונים של הכיתה

    אלי, 08/08/06 13:06

    בכיתתי ביסודי היו 2 חנונים ,כאלו שכולם מתנכלים להם. בתחילת שנת הלימודים הבריון הכיתתי החטיף כפה מאחור לאחד החנונים, החנון העדיף להבליג כי פחד שאם יחזיר לבריון יחטוף עוד יותר.
    החנון השני חטף כאפה ,הסתובב לבריון ,גייס את כל הכוחות שמצא והכניס לבריון את המכות הכי חזקות שחטף בחיים שלו בנוכחות כל הכיתה.
    מאז אף אחד לא העיז להתנכל לחנון וכולם עברו להציק להוא שהעדיף להבליג.
    ככה זה עם בריונים, אם לא מכניסים להם בשפה שהם מבינים ובעוצמה מטורפת הם פשוט לא ילמדו לקח.
    אם נכתוש את הלבנונים כעת ללא רחמים עם כל עוצמת האש הצבאית ,נשמיד את כל התשתיות ,את כל הכפרים מבלי להתחשב בעולם, אולי נוחרם בעולם לאיזה חודש אבל בסופו של דבר הלבנונים יזעקו להפסקת אש ללא תנאים(ובלב יודו לנו שעזרנו להם להיפטר מהחיזבאללה)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הבעיה- למנהיגינו אין שכל ואומץ !!!!!!!! (ל''ת)

    ביזי, 08/08/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוס בועט

    פגסוס, 08/08/06 12:42

    אפי איתם טען שבזמן פינוי עמונה בעט בו סוס בראש.
    בהנחה שזה נכון, זו עדות לנזק המנטלי העצום שיכולה לגרום בעיטת סוס.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איתם . צא וחפש לך מלחמות

    אמנון, 08/08/06 12:34

    בעולם הגדול מחפשים שכירי חרב .
    סע ותייר בעולם , בטוח שתמצא מקום בו מחפשים לוחמים , שם תוכל לבוא על סיפוקך .
    אנו תאווי שלום ולא מלחמה , תאוי מים חיים ולא דם , תאוי חיים ולא מוות , תאוי בניה ולא הרס .
    סע לשלום ואותנו עזוב לנפשנו .

    הגב לתגובה זו

    • אמנון (?), תחזור לטהרן, עלו עליך (ל''ת)

      עח, 08/08/06 13:08

      הגב לתגובה זו

    • אמנון. צא ולמד עברית. תאבי לא תאוי ולא תאווי. (ל''ת)

      א. בן-יהודה, 08/08/06 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אפי איתם

    צפוני, 08/08/06 12:26

    כאשר שמע שבנו נלחם השתמש בכל הקשרים (שאין לאזרח פשוט כמוני, כמוך) כדי לדרוש לשלמה.
    עכשיו, אני מזמין את מר איתם שיבוא למרגליות, למטולה, לשתולה או למנרה, לעמיר או לנהריה או שמה לקרית שמונה? אני מציע לו שלצורך חיזוק טיעוניו יבוא, הוא וכל בני משפחתו, לעבור את הימים שמהיום עד סוף המלחמה באחד מהיישובים הללו, או לעוד עשרות יישובים שנמצאים חודש במקלט.
    מר איתם לא מבין שהכוח צריך לשמש כאמצעי להשגת מטרות מדיניות, שלעולם לא נוכל להשיג בשימוש צבאי.

    הגב לתגובה זו

    • שני בניו של איתם נלחמים כעת בלבנון (ל''ת)

      אסף, 08/08/06 13:05

      הגב לתגובה זו

    • אפי איתם גר בצפון

      אפ, 08/08/06 13:44

      להזכיר לכבודו, אפי איתם גר ברמת הגולן באזור שגם הוא מופגז.

      בכל אופן, אני מבין שהפתרון שכבודו מציע זה, בואו נלך על הברכיים לנסראללה שיסכים לדחות את השמדתנו.

      נכון?

      הגב לתגובה זו

    • איתם גר בדרום הרמה, שם לא הופצץ.... (ל''ת)

      צפוני, 09/08/06 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מסכים אך אולמרט פוחד

    pini, 08/08/06 12:06

    צריך להפציץ חזק.
    אולמרט תראה מה קרה לגולדה אחרי מלחמת כיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קול בהיר צלול וחזק. איתם מעז לומר את מה שרובנו לא רצינו לשמוע (ל''ת)

    מילואמיניק, 08/08/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איתם הוא מהמנהיגים הראויים למדינת היהודים היא ארץ ישראל (ל''ת)

    אברהם דולב, 08/08/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק. זה הונאה עצמית או ניצחון.

    אקילה בוסטרבי, 08/08/06 11:56

    איזו מניעת טרור נשיג אם הטרוריסטים עדיין צמודים לגבול??

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אפי איתם לתפקיד שר הבטחון !

    אוריאל, 08/08/06 11:52

    מנהיגנו שפופים ומטילים מורך בקרב העם צריך מנהיגים אמיצים עם יכולת הרתעה
    ולא לצערנו המצב הנוכחי.....

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפני שלושה שבועות אמרת שתוכניות שר הביטחון מצוינות

    אורן, 08/08/06 11:46

    מה קרה?
    סתם עוד גנרל שחושב שעם יותר כוח ייפתרו הבעיות.

    הגב לתגובה זו

    • איתם ואף אחד אחר לא חושב שלפרץ יש תכנית (ל''ת)

      מספיק כבר, 08/08/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אורי(5),תמשיך לשבת במקלט,ותשתוק

    ההמום מהטפשים, 08/08/06 11:43

    תן למי שמבין בבטחון לומר את דברו.
    מכיון שהייתי קצין תחת פיקודו,אני יכול לומר לך שמדובר באיש מדהים,שמה לעשות כל מה שהוא אומר גם קורה בפועל...

    אם תמשיכו להאמין שמלחמות ישראל צריכוצת להישאר ללא הכרעה מצידנו אתם מבשלים לנו בשיתוף האויב את המלחמה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גרילה ...

    מוטי מ., 08/08/06 11:42

    מר איתם מציע ללכת עד הסוף ובאיזה עולם אידיאלי היה צודק. במצב של ואקום, כאשר העימות מתחיל ונגמר בישראל, לבנון וחיזבאללה אכן חשוב להגיע לארבע המטרות. בעולם הנוכחי, כאשר האויב פעול בחזיתות רבות ולו פנים מרובות להמשיך בפעולה צבאית ממושכת (חייבת להיות כזאת) מסוכן מאוד. צה''ל מסתכן מצבא של שוטרים להפוך לצבא של שוטרי גבול ואז יפתח צבא חזית נוספת ...
    בעולם הזה צריך להישאר גמישים, לעשות את המקסימום בזירה, אך להיות מוכנים לעזוב אותה לטובת זירה אחרת וכפי הנראה לא יהיה חסר.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להיות גמישים - להפסיק להבדיל בין אזרחים למחבלים (ל''ת)

      ישראלי 1, 08/08/06 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אפי איתם או שלי יחימוביץ'?

    דניאל, 08/08/06 11:37

    שיהיה ברור לכולם:

    אפי איתם לא הוא הצית את המלחמה הזו.

    שלי יחימוביץ' היא מחרחרת המלחמה האמיתית. היא זו שהשלתה את הציבור ושכנעה אותם שאין צורך לטפל בחזבאללה, ובכך איפשרה להם להתכוןן למלחמה הזו באין מפריע.

    היא זו שטענה ששהייתנו ברצועת הבטחון היא רק תוצאה של ''מחרחרי מלחמה הזויים'', ושאפשר לעזוב בלי להסתכל אחורה.

    מי שסולד ממלחמה באמת, מי שחיי אדם יקרים לו באמת - ראוי שישקשיב לקולו שאפי איתם, ושיזנח את התפיסות של יחימוביץ' ודומיה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איתם- ההפתעה המרשימה של המלחמה

    בנטל, 08/08/06 11:33

    שקול, אחראי, מנוסה. אינו חושש לומר את האמת בפנים אך עושה זאת באופן ראוי. חשוב לציין שגם ראשי המדינה הבינו זאת והם מתייעצים איתו רבות בתקופת המלחמה. ככל שיקשיבו לו יותר כן ייטב. זנח התנהגויות לא ראויות שאפיינו אותו בעבר.
    הטוקבקיסטים משמאל?- סתם תגובה פבלובית לא עניינית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      אמת ויציב, 08/08/06 15:01

      אפי אלוף אחראי מנוסה ועומד איתן
      צרכים אותו ליד הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אל תטעו במר איתם.

    אורי, 08/08/06 11:22

    דעותיו קיצוניות ומשיחיות והאיש אינו מבין שמלחמה לא מנצחים בצבא בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • אורי אבנרי? מה אתה עושה בחיפה, תחזור מיד הביתה! (ל''ת)

      רחל אבנרי, 08/08/06 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בקשה

    חרד, 08/08/06 11:20

    חזור להיות לצד הרמטכל

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק בטריליארד אחוז!!!!! ליברמן לממשלה! (ל''ת)

    just me, 08/08/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחרחר מלחמה בלתי נלאה

    אורי, 08/08/06 11:04

    מדינת ישראל הדרדרה למחוזות בלתי צפויים מאותה עת שאנשים כמו איתם הפכו לקול לגיטימי בה, האיש מחרחר מלחמה, רעיונותיו וחזונותיו הלוחמניים עוד יובילו את ישראל לאובדן, לאיש הזה לא אכפת מחיי
    אדם לא בצד שלנו ולא בצד הלבנוני מבחינתו ראוי כי יהרגו אזרחים וחיילים לצורך הגשמת חלומותיו ורעיונותיו המשיחיים, פעם אנשים כמוהו היו נקראים ימין סהרורי אך למצער היום איתם נמצא במרכז הבמה הפולטית הישראלית שהופכת לקיצונית יותר ויותר.וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • זאת עדיין מדינה דמוקרטית

      יוסי, 08/08/06 11:22

      ולכן אחמד ומוסטפה יכולים להשמיע את דעתם הקיצונית ואינם צריכים להסתתר מאחורי השם ''אורי''.

      הגב לתגובה זו

      • מצאת דרך להרגיע את עצמך? יש אצלנו הרבה אורי-ם והרבה יוסי-ם (ל''ת)

        לא אחמד, 08/08/06 12:18

        הגב לתגובה זו

    • אחמד טיבי תירגע!!!!! (ל''ת)

      קובי, 08/08/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, אמת ממדבריך תזעק.

      מני, 08/08/06 14:47

      נביחות מנציחי פשעי הכיבוש המתלהמים וחוגגים על הדם, לא מפחידות את האנשים ההגונים והשפויים במדינה.

      הגב לתגובה זו

      • אמרת משהו חוץ מלקלל ?

        ימני, 08/08/06 19:53

        האם אין אנשי השמאל הידועים בציבור ברמת האינטלקט הגבוהה שלהם, מסוגלים להתעלות מעל רמה של צ'חצ'ח מצוי ?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    העם חושב כמוך (ל''ת)

    יהודי, 08/08/06 10:44

    הגב לתגובה זו