• 92.

    ביקורת עכשיו

    משה, 10/08/06 07:37

    אני מסכים בהחלט לניתוחו הכן, הקר והמדויק של אריה אלדד. מסקנה אחת שלו, איננה מתקבלת על הדעת, והיא האיסור על ביקורת.
    ביקורת עכשיו, חיבת להאמר, כדי למנוע המשך של הטעויות האיומות הנעשות ע''י ממשלות ישראל בשנים האחרונות.ביקורת בונה, היא בהחלט צו השעה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לצערי, אתה יותר מצודק (ל''ת)

    דרור, 10/08/06 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מותר וצריך למתוח ביקורת בכל זמן

    מזרחן, 10/08/06 06:04

    אפילו בזמן מלחמה - אחרי המלחמה יהיה מאוחר מדי.

    ההנהגה המטומטמת שלנו מבשלת מרד של מילואימניקים בזמן המלחמה (על ששולחים אותם ללחום בכפרים שהיה צריך קודם לשרוף בנאפאלם), ומלחמת אזרחים אחרי המלחמה - כשאולמרט הנבל יחליט ל''התכנס''.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתחזה ל-''מזרחן''

      מתחזה, 10/08/06 08:10

      מזרחן לא היה כותב ''נאפלאם'' משום שנשק זה לא נמצא ברשות צה''ל כבר עשרות שנים.
      מזרחן לא היה כותב את צמד המילים ''אולמרט הנבל'' משום שהוא לא נזקק לקללות כדי לנמק את דעותיו.

      אבל ימני קיצוני דתי היה כותב את מה שכתבת ולכן אתה לבנטיני, אבל לא ''מזרחן''

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    יש דין ואין דיין

    דיין, 10/08/06 05:13

    צריך להעמיד לדין את ה''מהיגים'' שלנו שאיפשרו לחיזבאללה להתחמש ולהתבצר במשך 6 שנים ללא הפרעה.

    לצערי, לא יהיה מי שיעמיד לדין את אלו שנתנו לאיראן להתחמש בנשק אטומי (כי אנחנו נהיה הראשונים שייפגעו).

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יורחקו מהכנסת אחמד טיבי ואריה אלדד (ל''ת)

    שניהם לא ראויים, 10/08/06 03:44

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גינויים באום או פצצה גדולה ושמנה בלי מצלמה? הממממממממממממממממממממממ

    צפוני, 10/08/06 03:15

    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    פצצה
    אהההההההההההההה
    יופי עכשיו אפשר לחזור לשיגרה כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אהבתי ''מכה קטנה למטוס''

    צפוני, 10/08/06 03:07

    מספיק עם האי וודאות והמבוכה שגורמת לממשלה ולצבא לא לספר את האמת עד שהיא מתגלה ואז נוצרת באמת מבוכה וזה קורה לא פעם אחת.
    אני ימני ואני חושב שהדברים שנאמרו כאן נכונים אני חושב שצריך להשמיד בפצצה אחת גדולה כפר שלם או כמה רחובות בלבנון, נהרגו לנו מספיק חיילים ואני חשבתי על זה כבר מתחלת המלחמה כוס אמק של כל העולם שיגידו מה שיגידו כל עוד זה לא הורג לנו חיילים זה בסדר.
    נמאס לי לשבת בממד ובמקלט ונמאס גם לברוח מהבית ולישון אצל דודים על הרצפה.
    אני ימני ואני חוזר על זה משום שאני חושב שלמרות הכל נמאס מהמלחמה הזאת ואני רוצה שתסתיים ולכן אני חושב שממלשת ישראל היתה צריכה לקפוץ על ההצעה של ממשלת לבנון כשהם הציעו אותה ולא לגמגמם יומיים ולטעון שזאת הצעה מעניינת שצריך לבחון אותה.
    רבאק! אנחנו אומרים שזה מה שביקשנו מההתחלה החלטה 54324 משהו של האום וזה מה שלבנון מציעה, זה שאולי זה לא יהיה 100% זה עדיף על עוד חיילים הרוגים והפסקת הקטיושות שהרסו לי את החיים כבר.
    אני מאמין שאם נקבל את ההצעה ונצא מלבנון אז חיזבלה יפסיק את ירי הקטיושות כי מצידו הוא ניצח וזה בסדר מבחינתי כי זאת הדרך היחידה להפסיקת את הקטיושות להודות שהפסדנו ולסגת אחורנית אני גם חושב שהם טוענים ובצדק שרק צבא לבנון ישב בדרום לבנון ולא צבא אחר וגם אני מאמין לחיזבלה (יותר מלצהל) שהם יסגו אל צפונה מהליטני.
    עשו שלום לא מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אהבתי את ההגדרה 'מניצולי עמונה' (ל''ת)

    חיים, 10/08/06 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מול ממשות המלחמה הפוליטיקה נשמעת מנותקת...

    בן יפונה, 10/08/06 02:04

    הייתי שם ועכשיו אני בבית. זה לא שלא מנצחים כי הממשלה לא רוצה. אנחנו לא מנצחים שם כי יש אויב, והאויב הזה הוא לא רק מחבל הוא גם חייל, ויש לו טילי נ''ט לגמרי לא רעים, והחיילים שלנו מאוד מפחדים. במלחמה אפשר גם להפסיד. וזה מה שאנחנו עושים.
    צה''ל הצליח לנצח אותנו בגוש קטיף. עכשיו הוא מפסיד. זה לא נעים להגיד את זה, אבל כשלון במלחמה הוא דבר אפשרי, והאשם איננו תמיד בממשלה שלא איפשרה את הניצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    זה המצב, 10/08/06 01:53

    הגב לתגובה זו

    • יש לי גם משפט:

      ש, 10/08/06 02:44

      מילים כדורבנות

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    צודק (ל''ת)

    איציק, 10/08/06 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ואיפה הכל התחיל...

    שמוליק, 10/08/06 01:06

    אז אני אגיד לך מר אלדד היקר איפה הכל התחיל. בית המשפט הגבוה לצדק שלנו שרוצה להיות נוצרי יותר מהנוצרים. שיורקים עלינו והוא רוצה שננגב וניתן את הלחי השניה. שהכל שפיט ומותר להגיד לשב''כ איך לטלטל ואיך לא לטלטל מחבלים במקום לטלטל למוות את המחבלים השפלים הרוצחים את ילדינו. שזה לא יפה לעשות נוהל שכן ואם במקום השכן הערבי חייל צה''ל יגש לבית שבו מסתתר המחבל והמחבל יתקע בו צרור ארוך אז הלך לנו חייל אבל אנחנו נהיה נורא מוסריים! אני אגיד לך מר אלדד היקר איפה הכל התחיל- כששרתתי במילואים בשנות ה-80 באינתיפדה הראשונה והותקפנו במטר סלעים שסיכן את חיינו,במחנה הפליטים הידוע לשמצה -נוסראת. המ''מ שלי פחד לירות כדורי פלסטיק( אתה מבין מר אלדד היקר, כדורי פלסטיק הוא פחד לירות, לא כדורים חיים)כי הוא יעלה על טופס . בסוף בלית ברירה , לאחר שכדורי הגומי לא עזרו הוא ירה לתוקפים שהקיפו אותנו כדור פלסטיק ברגל. אתה מבין שהוא עלה למשפט מר אלדד היקר כי אנחנו צבא נורא מוסרי אבל עם הרבה חיילים מתים. אותו מ''מ , בחור מעולה ואיש צבא משכמו ומעלה ששירת בצבא הקבע ביקש מיד לאחר המשפט להשתחרר מהצבא כי הרגיש שצה''ל לא נתן לו גיבוי. גם אני לא מבין איך בכפרים האלה בדרום לבנון נופלים חיילים שלנו וחיל האויר ( כמובן לאחר פיזור כרוזים) לא מוחק את הבינת ג'בל הזה מעל פני האדמה ולא משאיר בית אחד על תילו כמו שהחיזבלה עושה לערי הצפון שלנו.
    אני מעדיף שלא תיפול ציפורן אחת קטנה מחיילי צה''ל שלנו ושהכפר הזה ימחק מיד. אבל בנתיים אנחנו נורא מוסריים ועוד 15 חיילים נפלאים ואמיצים שלנו נפלו בקרב. מלחמה היא לא מוסרית מיסודה ואם האויב יורה על עריך מטר של 200 קטיושות ביום צריך לירות על עריו 500 טילים ביום. אולי אם ביום הראשון למלחמה צה''ל היה מפגיז בטילים את כפרי הדרום ואת ביירות בלי כרוזים ובלי הודעות מראש החיזבלה היה מבין את המסר ומפסיק לירות קטיושות ואז היו נחסכים חיי אדם גם לנו וגם לצד השני. ובמידה ונסראללה היה ממשיך לירות גם צה''ל היה חייב להמשיך באותו המטבע, כי במלחמה כמו במלחמה - בג''צ יושב בצד ושותק ונותן לגנרלים לדבר. הגיע הזמן שנפסיק להיות נוצרים ונתחיל להיות יהודים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פצצת טונה לא נותנת מכה קטנה למטוס אלא רעידה קלה בכנף!!! (ל''ת)

    יעקב, 10/08/06 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אריה אלדד וחבריו הם דפיטיסטים עלובים (ל''ת)

    סמי, 09/08/06 23:51

    הגב לתגובה זו

    • דפיטיסטים ? מה עוד?

      חייל וותיק, 10/08/06 02:57

      מעניין איזה ציון אתה נותן לגורנישט (אולמרט)

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אלדד יש לך בעיה, אתה רואה את המציאות (ל''ת)

    דוד, 09/08/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה ניתוח כירורגי ולא פלסטי

    אורי, 09/08/06 23:02

    יישר כוח!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סליחה על ההפרעה, אבל לאן עבר מדור דעות? (ל''ת)

    אבי, 09/08/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שתוק! אתה הורס לנו את ההישגים שלנו!

    רנתיזי מהחמאס, 09/08/06 19:54

    אתה מוכן לשתוק ולא לומר את האמת בקול. עוד מישהו ישמע אותך ויחליט להרוס לנו את כל מה שאנו מנסים להשיג!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אריה אלדד, אתה האיש...

    אלון ה, 09/08/06 19:06

    סך הכל אני מסכים אתך בדבר אחד - הממשלה מושחתת. בזה אין שום ספק.

    אבל בדבר אחד אני לא מסכים אתך במיוחד - וזה מה שאתה כותב ''נוכחות צבאית מסיבית, שתחצוץ בין עזה למצרים, תמנע הברחת אלפי רקטות לרצועה''. כבר היינו בסרט הזה שאתה מציע, וכנראה שצריך להזכיר לך שבעת שהיינו באזור החוצץ בין עזה למצרים - אשר ידוע בכינוי ''הציר הפילדלפי'' - לא רק שלא הצלחנו למגר את ההברחות של אלפי רקטות לרצועה, אלא גם שחיילים רבים נהרגו שמה במארב של החמאס.

    אז באמת אלדד... לא הגיע הזמן להחליף דיסקט. טיפה לחפש משהו אחר, דרך אחרת בשביל לפתור את המצב הארור הזה שנקלענו אליו.

    הגב לתגובה זו

    • יש פיתרון

      מני, 09/08/06 23:22

      ע''ע כהנא ע''ע גנדי ע''ע ליברמן

      הגב לתגובה זו

      • המממ... סטייל, עם קיצוניים תהיה קיצוני?

        אורן-שלמה, 10/08/06 01:32

        P-:

        אני מניח שראש הממשלה ''יבחן'' את ההצעה שלך... היא מאוד ''מעניינת''...

        חחח

        הגב לתגובה זו

        • לשני המגיבים הנ''ל

          אלון ה, 10/08/06 07:53

          זה נחמד מה שכתבתם, אבל אתם לא הבנתם אותי. לפי דעתי, חזרה לכבוש את עזה זאת תהיה טעות, וכשכתבתי שצריך לבחון אופציות אז לא התכוונתי להחרפת הפעולות הצבאיות, כמו למשל חלקים של מצרים שזהו רעיון הזוי בפני עצמו, אלא ללכת לכיוונים אחרים שהם לא לוחמניים, כמו משא ומתן, ואת זה אנחנו חייבים לחפש.

          הגב לתגובה זו

  • 73.

    רוב תושבי הצפון תמכו בממשלה הזו. אז מצידי שיואכלו אותה

    בטן גב והכסף בא, 09/08/06 19:06

    אפילו שהממשלה גירשה יהודים ואפילו שיודעים שהפוליטיקאים הללו מושחתים, לא מתאימים וקרייריסטים אנוכיים בחרו בהם ולא בחרו באריה אלדד לא בבני בגין לא בליברמן ואחרים...אז מצידי תמשיכו לחיות במקלטים ותאכלו תרומות כל החיים.
    אתם שעמדתם על דם אחיכם המגורשים ולא הזלתם דימעה וצעקתם על הפקקים שעושים לכם, אתם שיצאתם בחיפה להרביץ למפגינים שחסמו כבישים.
    שבו עמוק עמוק במיקלטים כי נסרללא מחזיר לנו את הכבוד האבוד שלנו.
    כן כן
    אני כיהודי מעדיף היום את נסראללה אפילו שאני יודע שהוא רשע...אבל לפחות הוא לא צבוע ומנוכר כמוכם.

    הגב לתגובה זו

    • אני תושבת הצפון ולא תמכתי באולמרט ולא בגירוש!!

      צפונית, 09/08/06 19:13

      מה ההכללה המטופשת הזו? אנשים שפויים קיימים לכל רוחב הארץ. אני נאבקתי נגד גירוש יהודים ובחיים לא תמכתי באולמרט . דיי כבר להכללות ולשנאה! דבריך רעים

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    צודק! צודק! צודק! אולמרט חלוץ פרץ וקפלינסקי התפטרו!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יעל, 09/08/06 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הבנים של אומרט מחוץ לטווח וזה מה שחשוב (ל''ת)

    יהודי, 09/08/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אלדד נשוי לביתו של יהושע בן ציון-''הנדבן הידוע ''

    אילן, 09/08/06 18:11

    אז בבקשה בלי הטפת מוסר

    הגב לתגובה זו

    • למען השם,מה זה שייך (ל''ת)

      יעל, 10/08/06 00:10

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מכוערת ולא רלוונטית

      אביחי, 10/08/06 01:10

      חבל שאתה מנסה לתקוף את האיש דרך מעשיו של קרוב משפחה ולא מתעסק בעיקר.
      כניראה שלרשום משהו אינטלגנטי זה למעלה מכוחך.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכבוש בלבנון מחייב השארת חללים רבים, הכל על מצפונו של פרץ (ל''ת)

    יוחננוף, 09/08/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שורש הרעה זה אולמרט

    זאב, 09/08/06 18:03

    כשאריה אלדד פרש מהצבא הוא הזהיר שהצבא מסתאב, אך לא שמעו לו והמשיכו למנות חדלי אישים
    כמו הפאשיסט גרשון המגרש, דן הראל ודן חלוץ. מניויי עמרי שרון.
    אך אולמרט מצא שעיר לעזעזאל את האלוף אדם.
    אולמרט פחדן ומוג לב כשיצא לצפון הוא נפגש עם מספר קטן של קצינים במקום להפגש עם החילים בשדה ובמקום לבקר במקלט של אחד הישובים המופגזים.
    מה שטוב לאולמרט רע למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה רק ועדת חקירה

      מבקר תגובות, 09/08/06 21:10

      שתבדוק איך אולמרט צבר מיליוני דולרים בעודו מכהן בתפקידים ציבוריים. האיש הזה ישאיר אותנו בלי מדינה. אם לא נבער את נגע השחיתות אנחנו נובס במלחמה הבאה

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מר אלדד אתה באמת מאמין בממשלת השחיתות וההשחתה?

    מזכיר המדינה, 09/08/06 17:46

    איזו תרומה תרם אולמרט למדינה ? נכון הוא עשה לביתו הרבה מאוד מיליוני דולרים משחיתויות והוא רק בראשית הדרך. מה פרץ תרם למדינה ? מר אלדד הדבר הכי פטריוטי לעת הזאת הוא להפיל הממשלה ולדרוש ועדת חקירה לבדיקת הדרכים הנלוזות בהן השתמש אולמרט לצבירת המיליונים. למען השם מר אלדד מתי תבין שממשלה שבראשה עומד אדם מושחת לא יכולה לקבל החלטות עיניניות והיא מתכון לאסון !!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אוי!!! כמה שאתה צודק!

    אבישי, 09/08/06 17:45

    יש לי עכשיו 4 ילדים מגוייסים.
    כואב לי שאתה כל-כך צודק!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אתה פשוט צודק.

    עוגג מנג'ה, 09/08/06 17:09

    צדקת בעבר, ואנחנו טעינו. אני מכיר בזה עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    למה לא הקשיבו לו גם בהתנתקות ?

    יונתן, 09/08/06 17:03

    הוא יודע על מה הוא מדבר, אין שלום עם הערבים וצריך להבין את זה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מפחיד האלדד הזה

    אחמד, 09/08/06 17:02

    נורא מפחיד

    הגב לתגובה זו

    • מי שמפחיד את אויבי ישראל הוא טוב בשבילי (ל''ת)

      יהודי, 09/08/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מסכים עם כל מילה - ואני מתל אביב

    רפי, 09/08/06 17:02

    הוא צודק, הלוואי ויתחילו סוף סוף להקשיב לו, תנו לצהל לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אלדד צריך להתעסק עם ניתוחים פלסטיים אם הוא

    מתמחה, 09/08/06 17:00

    עדיין יכול לא עם ניתוחים פוליטיים. משל אותו רופא עיניים שהגיע לגבורות ומשםחתו עשתה לו מסיבה גדולה ואפתה לו עוגה ענקית בצורת עין כיאה למנתח עיניים כל חייו. אמר הרופא הישיש והנרגש: ''נעמתם לי מאד וגם הפתעתם אותי עם העוגה המקורית הזאת. ואני חושב לעצמי, איזה מזל שהייתי רופא עיניים ולא גינקולוג''.

    הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי!!!

      ל-61, 09/08/06 19:56

      הפעם הראשונה, שצחקתי ביום הקשה הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    רק לי הוא מזכיר את השחקן של פרדי קרוגר? (ל''ת)

    שמאלן, 09/08/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    המחדל אינו בכך שנתנו לחיזבללה להתבסס בדרום לבנון.

    דהוד מלך, 09/08/06 16:09

    זכותה של לבנון לבצר את גבולה עם ישראל כראות עיניה.
    המחדל הוא בזה שאנו חשבנו שהם בונים שם דיסנילאנד...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין מהותה של ''מלחמה'' אלא - הזדמנות אמיתית לביקורת

    עולם הפוך, 09/08/06 15:26

    למה אסור לשאול - למה הגענו למלחמה?
    אדם בשעת צרה - נדרש לבדוק בציציותיו. זו מהותה של צרה ומלחמה,
    לשם כך נועדה.
    בתקווה שנלמד את השיעור הנכון.

    הגב לתגובה זו

    • ביקורת?

      עולם שטוח, 09/08/06 16:42

      למה צריך לרוץ אוטומטית לביקורת?

      איזה כישורים יש למבקר כדי שביקורתו תהיה ראויה להתייחסות רצינית ולא תיחשב כקנטרנית, מוטית פוליטית, או סתם אובדן עשתונות עקב חווית לחץ ממושך ורצון עז לסיפוק מיידי?

      האם למבוקרים יש כעת חלוקת קשב למבקרים והם מוכנים לפנות זמן ומשאבים יקרים שיבואו ע''ח הלחימה?

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    החסרתה משהו

    מוטי, 09/08/06 15:18

    אסור למתוח ביקורת על לוחמי צהל שהתרגלו לעשות ביבי סיטר למתנחלים וכעת לא יודעים להלחם

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתה החסרת משהו (ולא: ''החסרתה'')

      דניאל, 09/08/06 16:06

      המתנחלים, כפי שאתה מכנה אותם, נמצאים בלבנון ונלחמים שכם אל שכם עם אחיהם כדי להגן על תושבי צפון הארץ.

      גם שכחת שההבדל בין המצב טרום- חומת מגן למצב בתר-חומת מגן מוכיח כאלף עדים על כך שבטחונה של ישראל בתוך הקו הירוק תלוי באחיזתנו ושליטנו ביהודה ושומרון.

      אבל לא משנה. עם אנשים כמוך אי אפשר להתווכח. השנאה קלקלה את השורה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אם זה נכון

        מוטי, 09/08/06 16:37

        גם אם נכון להחזיק שטח כבוש (ואני לא בטוח) אזי שיוחזק ע''י הצבא ולא מתנחליםץ אתה יודע שלהתנחלות אין קשר לביטחון אבל נוח להתלות בביטחון כי האידיאולגיה שלכם לא ממש פופולארית

        הגב לתגובה זו

        • האידיאולוגיה שלי היא הציונות

          דניאל, 09/08/06 17:14

          אין לי אידיאולוגיה אחרת.

          אני דווקא מעדיף לדבר במישור העקרוני. אבל מה לעשות שאתה הוא זה שרצה להתלות בנימוקים בטחוניים כביכול, כדי להצדיק את האידיאולוגיה הפוסט-ציונית שלך, ולכן השבתי לך כגמולך.

          ואם הציונות אינה פופולארית היום, אזי אני גאה להיות לא פופולארי. אבל דומני שלמרות ההסתה הפרועה של ידידיך אדוני ''הארץ'' אתה עדיין טועה בגדול.

          הגב לתגובה זו

      • חחחחחחח (ל''ת)

        ן, 09/08/06 23:37

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    האיש צודק. אבל אצלנו אנשים כאלה נחשבים ימנים קיצוניים הזויים

    שפוי משיחי הזוי, 09/08/06 15:03

    עם ישראל, בישלת דייסה, תאכל אותה לתיאבון.
    את הניצחון נשיג בסיבוב הבא נגד המתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דוקטור! ענה לשאלות הבאות

    פציאנט, 09/08/06 14:18

    מה הסיכוי להחלים מסרטן הדם, בהנחה שאותר בזמן ובגיל צעיר יחסית? אל תתחמק מתשובה מדויקת, עד לאחוז האחרון.

    אמנם הרקורד הצבאי שלך דל משל חברך לשלטון ד''ר סנה, אבל ראיתי אותך ברואנדה. אמור בעצמך מדוע לא הצלחת לרפא יותר חולי רעב ממה שהצלחת?

    הבנת מהשאלות שאתה מבקש את הבלתי אפשרי. אמור בעצמך לקהל קוראיך:
    מעולם לא התנסתה מדינה במלחמה נגד אירגון טרור שחטף מדינה שלימה, הוא בעל משאבים של שתי מדינות (אחת מהן מהעשירות בעולם) ומניעיו דתיים.
    בארגון זה נלחם צבא סדיר של מדינה שחפצה להמשיך להיות חברה במשפחת העמים ומגבילה את עצמך מרצון בפגיעה רק במופללים.
    אין הגדרה חדה ל-''נצחון'' כזה ומה שיצא בסוף, זה יהיה הנצחון.

    הגב לתגובה זו

    • יש דווקא סיכויי החלמה

      פציינט אחר, 09/08/06 19:29

      יש דווקא סיכויי החלמה,\ בתנאי שאתה לא מתייאש\ לא הולך לכל מיני כאלה שמוכרים לך קצת וודו ושאם תאמין ותנקה את הגוף ותאמין יהיה בסדר. כאלה שמוכנים לקבל כמותרפיה קשה ולהיות מאוד חולים. ואז בתלות בסוג הלוקמיה סיכויי ההחלמה משתנים
      אין ברירה אלא להכות קשה חזק וכואב, למחוק כל תא גידולי ואם סבייבו מתים תאים שאינם אשמים- אין מה לעשות, העקר להציל את עצמנו- ואלי זה ילך. בטח לא עם צוות רופאים הססן וזמן שהולך ואוזל

      הגב לתגובה זו

    • יאללה - לנתב''ג

      אבי, 09/08/06 21:53

      מי מכבה את האור ?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלדד אתה כה צודק

    אורלי, 09/08/06 14:08

    ח''כ אלדד הנכבד, כמה חבל שאתה כה צודק וכמה חבל שזה עולה לנו בדמים, אך יותר מכל כמה חבל שהממשלה טרם הפנימה והשכילה להתנהל נכון במלחמה הזו, ואוי איך אני צופה שכבר נתקפל ובזיון מלחמת יום כיפור הוא כאין וכאפס למצפה לנו במלחמה הזו. אנא אל תחריש, הרם קולך מעל כל במה תקשורתית, אולי אולי עוד יקרה פה נס ויאזינו לתובנות שלך המתבססות על עובדות, ראה המצב כיום וזאת בדיוק שנה מאז ההנתקות. תסלח לי אבל אין בליבי פלא שמר שרון ישן ולא יכול לפקוח את עיניו מול המציאות שבמידה רבה הביא אותה עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מר אלדד הנכבד !!!

    אבי 56, 09/08/06 14:03

    לכתוב...לצעוק...לרטון..הן דרכים טובות לפריקת לחץ.
    אתה כנבחר ציבור מועל בתפקידך...
    יש בכנסת סוכנים של חמס וחיזבאללה נציגי הג'יהד העולמי נגד ישראל.
    במקום לפעול מתוקף חובתך אתה עוסק בעיקר בהפרחת סיסמאות רייקות מתוכן ..ו''בורח'' מהתמודדות עים הגייס החמישי.
    עליך להעביר חוקים שיגבילו בחוק את תמיכת הבוגדים באוייבי ישראל ..תוך ענישה חמורה על העוברים על החוק כולל שלילת אזרחות זכויות וגירוש מהארץ.
    נראה אם תעשה צעד מינימלי נגד אוייבי ישראל ''מבית''....בבחירות הקרובות תישפט ע''י ציבור בוחרייך רק ע''פ מעשייך ולא דיבורייך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צודק, כרגיל...אריה אלדד לראשות הממשלה!!! (ל''ת)

    אם תרצו, אין זו, 09/08/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צודק צודק צודק , הגיע הזמן להפגין (ל''ת)

    ולעורר את צהל, 09/08/06 13:40

    הגב לתגובה זו

    • הפגנה : העם רוצה הכרעה! מיד! (ל''ת)

      חזק ונתחזק בעד, 09/08/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברוך הבא לגבולות הכוח של צה''ל (ל''ת)

    אורן, 09/08/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חובה לשאול בעת מלחמה,הרי חיילים מתים לחינם!

    כל הכבוד לך, 09/08/06 13:22

    זה הזמן לשאול את השאלות הקשות לפני שעוד חיילים ימותו לחינם

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ותודה לכוווללל בוחרי קדימה! (ל''ת)

    עם ישראל, 09/08/06 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק- אנו תקועים באמבטיה פושרת

    אורי, 09/08/06 13:04

    חבל שזו מנהיגות ולא מזג אויר

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודק 100% - רק תוספת אחת ענקית

    כתום, 09/08/06 13:00

    מה עם אירן וסוריה? יש לטפל באיום הזה לפני שהם יטפלו בנו ב''הפתעת'' יום כיפור נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עצוב, נכון, ומרגיז. העם צריך ללכת לקלפי מיד אחרי המלחמה!!! (ל''ת)

    ישראלי, 09/08/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תשתמשו בפטיש.

    יפים, 09/08/06 12:34

    חיזבללה משחה אותנו למלקודת.
    הם היתקוננו היתב ו מקירים שטח יותר טוב לכן תזהרו בשימוש ''בפינצטה'' ולסכן טוב בנים שלנוכאשר לא מיצינו עד סוף פטיש--חל אוויר שלנו.

    זאת צעקה ו לא עצה - רק הפצצה.רק הפצצה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני לא תומך שלך וגם לא ימני, לצערי אני מסכים עם יותר מדי מהדברים. (ל''ת)

    אריק, 09/08/06 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד, הלוואי והוא היה מנהל את המלחמה (ל''ת)

    יוסי, 09/08/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המשך הדברים- אבי אבלו

    יהודיה, 09/08/06 12:03

    אך מנהיגות ישראל של היום ממוקדת בלהיראות טוב בעיני העולם ולא בהגנה על אזרחיה וחייליה. לדרג הפוליטי ולראשות הצבא כבר אין את היכולת המוסרית להגן עלינו כמדינה.
    על זה אני מוחה!אם המנהיגות המובילה מלחמה זו אינה משתנה כדי שהיעד יהיה לנצח את חיזבאללה כדי שלא יפלו עוד טילים על ישראל בעתיד מהצפון (או מהדרום), תוך שימוש בכל האמצעים הצבאיים הדרושים (ולא על ידי לסכן את חיי אזרחים תוך הגנה על האויב לפני חיי אזרחינו וחיילינו), אז אני קורא להנהגה הישראלית לעצור מלחמה זו עכשיו במקום לעשות שימוש באזרחי וחיילי מדינת ישראל ככלים במלחמה למען היערכות מחדש שתעמיד את מדינת ישראל בסכנה.
    יש להעביר מסר זה איכשהו משום שלא מספיק אנשים מאתנו רואים דרך סיפורי התקשורת, ולקחתי זאת על עצמי לנקוט בצעד דרסטי זה בתקווה שאנשים יוכלו להתחיל להתעורר.
    הצהרתו הציבורית של אולמרט לגבי המטרה האמיתית של מלחמה זו (לוודא את תכנית ה''התכנסות'') איפשרה לי סוף סוף לאזור אומץ ולהוריד את מדי הצבא. הוא עתה גילה את האמת לאזני כולם וחשבתי שהדבר יהיה בלתי מוסרי לתת לדברים להמשיך ללא מחאה ציבורית נגד הדרך שמלחמה זו מנוהלת.
    אני יודע שרבים מכם לא יסכימו איתי, אך ספגתי מספיק שנים של מדיניות ישראלית מרושלת ששמה חיים יהודיים כהפקר במדינתנו שלנו.עם כל ההצדקה ללחום בממלחמה זו, אנא הבינו שבצורה שהיא מנוהלת על ידי ראשי מדינתינו, היא רק מדיניות מזניחה נוספת המוכיחה שדם יהודי הוא הפקר. הממשלה כבר הצהירה באופן ציבורי שאין בכוונתה לנצח במלחמה, אלא לגרום נזק רב ככל הניתן לחיזבאללה לפני הפסקת האש. לפיכך החיזבאללה (שתמשיך להביא טילים מאיראן ומסוריה לאחר הפסקת האש) היא המנצחת ללא קשר לסיפורים שאנו שומעים בתקשורת מפי הפוליטיקאים שלנו.כן, עלינו להביס את החיזבאללה, וגם את סוריה וגם את איראן (המומחים האמיתיים מאחורי החיזבאללה) – אך לצערנו זו אינה מטרת המלחמה הזו.
    אני מתפלל לשלומם של כל חברי ורעי הנלחמים בצפון – עבור אלה שמסכימים עם הפעולה בה נקטתי ועבור מי שמסכימים עמי אך אמרו לי שהם פוחדים מדי מהתוצאות אם יצטרפו אלי בצעד זה.זעקות רבות לאחר המלחמה יגיעו מאוחר מדי – עם ישראל צריך לשמוע זאת עכשיו כדי לעזור לעצור את כל התהליך הזה, ולפעמים יש צורך בנקיטת צעדים דרסטיים כדי להעביר את המסר. האמינו לי, צעד זה הוא קשה מאד בעבורי ולא עבור אף אחד מכם עם הלוקסוס להביע את דעתכם במייל בלי לשלם על תוצאות מעשיכם. זוהי החלטה גורלית שחשבתי עליה רבות שתשפיע על חיי היום וגם בעתיד, בדרכים שאין ביכולתי אפילו לדעת היום – ולמרות זאת הגעתי להחלטה זו משום שחשבתי שזהו הדבר הנכון לעשות.אל תסכימו איתי, אם כך אתם מרגישים, אך אנא גלו כבוד ליהודי, שכן ואולי חבר שהגיע להחלטה שתשפיע על חייו בצורה משמעותית, למען עם ישראל.אחדות חשובה מאד מאד, זהו מה שאני שואף להגיע אליו מדי יום כיהודי, אך כשהרגשת ה''אחדות'' וחיינו ממש, כאזרחים וכחיילים, הופכים להיות כלי בידיהם הציניות של פוליטיקאים וראשי צבא, אני מאמין שעדיף לגרום למהומה ציבורית כדי לעזור לאנשים להבין שאחדות אמיתית תגיע רק כאשר הנהגת המדינה היא כנה ומוסרית מאשר ללכת עם ההצגה. ה'אחדות' הקיימת שכולם רוצים לשמר בזמן זה של מלחמה רק מביאה את המדינה לרמות נמוכות יותר של הגנה ושל חיים מאשר אלה שהיו קודם לכן..

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על החיילות האמיתית

      ירושלמית, 09/08/06 14:06

      בזמן הזה.

      הגב לתגובה זו

    • חבל על הדיו ששפכת

      קייסי, 09/08/06 16:47

      א. אין לך מספיק מקורות מידע ולכן הניתוח שלך שגוי בהגיון המובנה שלו.

      ב. אחרי המלחמה לא ישאר כסף להתכנסות. היא תדחה לזמן בלתי מוגבל ואז נראה.

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע מה לומר, יתכן שהוא צודק.. . (ל''ת)

      ישראלי, 09/08/06 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    דברים שכתב אבי אבלו- חשוב לקרוא!!!!!!!!!!!

    יהודיה, 09/08/06 12:00

    אני לא יודעת אם אני מסכימה איתו. למען האמת, אני דיי מבולבלת. אני נוטה לחשוב שבזמן מלחמה צריך להלחם ולא לפרוש גם אם חלק מהדברים בה מעוותים. מה עוד שנראה לי שצעד כזה לא יוביל לכלום, רק יעורר שנאה ויחליש את צה''ל. קשה לי להאמין שבעקבות כך משהו ישתנה והשלטון יתחיל לפעול בצורה נורמאלית. לכן,צריך בכל זאת לפעול בתוך הכבלים שלנו. אך בכל זאת מעניין לקרוא את דבריו, הוא מביא פה טיעונים חזקים ונכונים. כדאי קצת לפקוח את העיניים. אלו הם דבריו:
    ראשית כל, אולמרט וחלוץ כבר הודיעו לכולם שהם אינם יכולים להבטיח שהם יוכלו לעצור את טילי החיזבאללה הנופלים על צפון ישראל.
    בנוסף לכך, האו''ם עובד על טיוטת החלטה שתאפשר לכח רב לאומי לסייר בדרום לבנון ולתת לבנון סטטוס של מדינה מוגנת – כלומר אם מדינה אחרת תתקוף אזור זה, הקהילה הבין-לאומית יכולה לתקפם בחזרה.
    כשמצרפים את הדברים יחד התוצאה היא שברגע שיש כח רב-לאומי בדרום לבנון, אם החיזבאללה תמשיך לירות טילים על ישראל, ישראל לא תוכל להגן על עצמה משום שאם תעשה כן, לקהילה הבין-לאומית תהיה אפשרות חוקית לתקוף את ישראל. זוהי הפסקת האש עליה ישראל תיאלץ לחתום לפי הכיוון של המוביל הפוליטי היום.מה הקשר בין כל זה לבין סירובי לשרת במלחמה בצפון?חיילינו הטובים נלחמים ונהרגים בלחימה בבית אחר בית בלבנון, ומליוני ישראלים הם פליטים משום שממשלתנו שמה את חיי אזרחי האויב לפני חיי אזרחינו שלנו – זוהי אינה דרך לחימה, נקודה, ובהחלט לא דרך ללחום מלחמה שיש לנצח בה. משום שהיום כבר אין בכוונת ממשלתינו לעצור את הטילים בצפון, בדיוק כשם שהשלימה עם העובדה שטילים בדרום היא עובדת חיים שעל אזרחי ישראל ללמוד לחיות איתה.משום שאולמרט כבר אומר באופן רשמי שמלחמה זו נועדה כדי לוודא שגבול מוכר בינלאומית יוקם גם במזרח, דרך הריסת יישובים נוספים וגירוש עוד יהודים מבתיהם ביהודה ושומרון.
    משום שמלחמה זו מאפשרת לאולמרט לסייע לחיזבאללה בהקמת טילים ביישובים הרוסים ביהודה ושומרון, על מנת לשגרם לכיוון תל אביב והמרכז.
    אני מאד בעד להביס את החיזבאלה, אך התעוררו וראו שזה לא מה שאולמרט מנסה לעשות! הוא כבר הודה שפירוק החיזבאללה מנשקו כבר לא יהיה תביעה בכל הפסקת אש עתידית ושישראל אפילו אינה דורשת שכח רב לאומי יפרקם מנשקם – אלא הדרישה כלפי חיזבאללה תהיה איזו דרישה פושרת שבעצם אומרת שחיזבאללה תישאר בלבנון (אולי במרחק מספר קילומטרים מהגבול – ממש יעיל עם טילים בעלי טווח של 150 ק''מ!)אז מדוע אנו נלחמים במלחמה זו?חיילינו האמיצים נהרגים סתם בלחימה מבית לבית במלחמה כדי שאולמרט יוכל להוכיח לישראלים שאנו צריכים להרוס יישובים ביהודה ושומרון כדי להקים גבול בגדה המערבית – פעולה שתאפשר ירי של טילי חיזבאללה מהרי יהודה ושומרון על שאר ישראל.נקטתי בצעד מאד לא נוח בסירוב לשרת במלחה זו כדי להעביר מסר לשאר ישראל התעוררו! מלחמה זו מבוססת יותר על אינפורמציה מוטעית והצהרות ציבוריות (בזהה לגירוש) , ופחות על תוצאות נצחון מעשיות.הממשלה כבר ויתרה על המלחמה, והלחימה עתה היא רק כדי ''להיראות מנצחים'' לפני שיוצא לפעול הפסקת אש, אך החיזבאללה כבר ניצח – הם הוכיחו לעולם הערבי שאפשר לירות טילים על ישראל וישראל לא תנקוט בצעדים ההכרחיים להפסקתם.ישראל יכולה לעשות את מה שדרוש, (המשך למעלה..)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעולם לא הצבעתי לימין, אבל אלדד צודק לגמרי. (ל''ת)

    אבי, 09/08/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כרגיל חכם שנון ו...צודק!!! (ל''ת)

    נדב, 09/08/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חה חה וזאת המלחמה על העולם החופשי לך לרוסיה (ל''ת)

    אורי, 09/08/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מאמר מצויין ואמיתי...

    יהודיה, 09/08/06 11:38

    באמת לא ברור לאיפה אנחנו הולכים. בהתחלה אמרו שהמטרה היא לחסל את החיזבאללה ולפרק אותו מנשקו ואחרי זה הסבירו לנו שאי אפשר. אמרו לנו שהמטרה היא שיחרור החטופים ללא תנאי ואנחנו הולכים לחתום על הפסקת אש שבה נידרש לשחרר את האסירים הלבנוניים(רק עטפו את זה במילים יפות). אמרו שהמטרה היא עצירת ירי הקטיושות, אך לא מנטרלים את ירי הקטיושות כבר שבועיים ולא משתלטים על המקומות שמהם הן נורות. אנחנו מסכנים חיילים בגלל מוסריות לקויה שאומרת שחיי אזרחים בצד השני יותר חשובים מחיי חיילנו. לא יורים על מסגד ממנו יורים על חיילינו מכיוון שהמקום קדוש.. זה פשוט לא יאומן. מה מטרת המלחמה הזאת בעצם? אנחנו הולכים להכנע עם הסכם הפסקת אש עלוב שישאיר את ישראל בסכנה. ודוגרי, זה היה ברור. אולמרט לא רוצה להסתבך בלבנון, הוא עשה משחק קטן, עשה קצת שרירים, ונכנע.. אשינו שאלה מנהיגנו...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אלדד, בתור אחד מהמתנגדים שלך.אני חייב להגיד שאני מסכים איתך לגמרי

    עופר, 09/08/06 11:36

    המדינה הוליכה אותנו שולל.
    גם עלינו מוטלת האשמה, דיסקין,יעלון איילנד ורבים אחרים הזהירו אותנו מפני המצב שיכול להווצר בעזיבת יישובים, ונתינתם לידי החמס.
    ועכשיו מתברר שגם הפתח כמו החמס והגיאהד האיסלמי חולקים את אותם דעות לגבינו, ''הסרטן'' ...

    דעתי העכשוית- הצבא צריך לכבוש את עזה.
    את עזה כולה.
    (בשום אופן לא לתת ליהודים להתישב שם)
    הצבא ישלוט באזור לתמיד.
    אין בררה, אין דרך אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אדם רציני שדבריו רציניים (ל''ת)

    תכתוב יותר, 09/08/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לצערי צודק בכל מילה (ל''ת)

    לימון, 09/08/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המתנחלים דורשים המשך המלחמה נגד הפינוי

    ציונה, 09/08/06 11:18

    המתנחלים מגיבים בכל הערוצים בזכות הרחבת המלחמה.
    בטפשותם הם חושבים כי המלחמות ירחיקו את יום פינויים מהשטחים (כן, כולל רמת הגולן הסורית)..
    הם מסרבים לראות את התהליך ההיסטורי הבלתי נמנע של חזרה לגבולות 67 כגבולות הקבע המוכרים של מדינת ישראל היהודית הפרדות לשתי מדינות.

    תשועת השם כהרף עין !

    הגב לתגובה זו

    • את בכלל מבינה מה זה תשועת ה' כהרף עיין

      שי, 09/08/06 11:38

      יש לי חדשות בשבלך ה' הראה למשה את הארץ את כל מה שאנחנו יושבים עליו היום+ וה' אומר לאברהם את הארץ אשר אתה רואה לך אתננה תחשבי על זה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזו אחדות מפתיעה

    שמאלני, 09/08/06 11:16

    איזו הסכמה מפתיעה בינך ובין יוסי ביילין הנציג שלי בכנסת שדרש מבג''ץ להכריז על מצב מלחמה ונבעט בבושת פנים.
    מסתבר שגם הצד השני שלה המפה הפוליטית חושב כמו ביילין.
    מה זה אומר על הממשלה שלנו אם גם ביילין וגם אלדד מסכימים על משהו שהיא לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעניין איך אתה היית מנהל את המלחמה הזאת?

    ג, 09/08/06 10:53

    בזמן שאולמרט קורע את התחת במלים עדינות כדי לנצח במלחמה ולהביא את השלום והשקט למדינת ישראל,אתה יושב וכותב ביקורות...לך,לך אלדד תעשה משהו עם עצמך.

    אני אפילו מפחדת לדמיין מה היה קורה אילו אתה היית ראש המששלה!
    בטוח שהיינו כובשים את לבנון,סוריה,אירן,מתיישבים שם,לא מוותרים על אף חלק,נכנסים בכל הערבים ומה התוצאה.? כל העולם הרבי יתחמם עלינו...ואז? אהה...נזכרתי מה יהיה אז...מ-ל-ח-מ-ה. מוכר לך?

    הגב לתגובה זו

    • אולמרטקורע תתחת- מצחיק. הוא סגר קומבינה עם הקייטרינג של צהל (ל''ת)

      אלי, 09/08/06 12:37

      הגב לתגובה זו

    • ומה יש עכשיו? קוקויה!?

      חייל וותיק, 10/08/06 02:54

      אולמרט הוא גורנישט. אלדד הוא רופא וגם היה קצין רפואה ראשי בצה''ל בדרגת תת-אלוף. אם לבחור בין גורנישט לאלדד אין כל ספק שאלדד גובר מכל הבחינות.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כתבה ראוייה לציון

    שלמה, 09/08/06 10:52

    למרות שאינני שותף לרוב דעות הכותב המכובד, לא נותר לי אלא לצצין שמילות כתבה זו הן מילים כדורבנות ואמיתותן ונכונותן היא מעבר לכל ספק סביר.

    להתראות בועדת חקירה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לצערי הרב, הכותב צודק מאד (ל''ת)

    ארז, 09/08/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראיית מציאות AS-IS בניתוח מפוכח ומדוייק. (ל''ת)

    כבשה מגיבה, 09/08/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט חדל האישים אחראי למחדל הזה (ל''ת)

    שרית, 09/08/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חוכמתו של אלדד מפתיעה אותי כל פעם ותמיד הוא אומר בדיוק מה שאני חושב (ל''ת)

    חילוני שפוי, 09/08/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • זה כי אתה אדיוט (ל''ת)

      ורי, 09/08/06 15:55

      הגב לתגובה זו

      • ואתה חכם (ל''ת)

        אבי, 09/08/06 21:59

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה חיילים עוד יהרגו בבינת ג'בל לפני שתימחק (ל''ת)

    ב.ק., 09/08/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הח''כים השפויים האחרונים: אלדד וריבלין! (ל''ת)

    יעקב, 09/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני שמאלני אך מאד מעריך אישית את אלדד

    שמאל זה חד''ש, 09/08/06 09:46

    הינה אדם ששואל שאלות חבל שהשמאל הציוני והבוקי של
    ''שלום עכשיו'' וכל היריבים אופנהימרים המתיצבים דום לצידו של אולמרט כצאן לטבח .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שכחת את סוריה

    אבי קרן, 09/08/06 09:37

    אמנם אסור למתוח בקורת בעת מלחמה, אולם איך יתכן שסוריה ממשיכה להזרים ציוד לחימה לחיזבאללה מגבולה עם לבנון וממשלת ישראל לא רואה בכך קאזוס בלי למלחמה. האם זה נובע מטמטום, או מכך שצה''ל חלוד ואינו יכול לפתוח בחזית חדשה. תהייה התשובה אשר תהייה, האשמה כולה בממשלה הנוכחית או בקודמתה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חבר הכנסת אלדד טעה בכל נבואות הזעם שלו

    דונג הענק, 09/08/06 09:31

    עובדה: הוא אמר שהנסיגה מלבנון היא אסון.

    הוא הזהיר שירי הקסאמים יתגבר כתוצאה מן ההתנתקות.

    הוא הפחיד אןתנו שברצועת עזה תקום יישות טרוריסטית.

    דבר מכל אלה לא קרה במציאות כידוע, וחבר הכנסת הנגבד עדיין מוצא חוצפה להטיף לנו מוסר.

    פאשיסט גזען מקומך בבית, תפסיק להלך עלינו אימים בנבואות הזעם שלך.

    הגב לתגובה זו

    • אם זה הומור הוא מתוחכם מדי בשבילי (ל''ת)

      פונג, 09/08/06 10:44

      הגב לתגובה זו

    • נו? אין מלחמה

      ההמומה, 09/08/06 11:00

      נווווווווו?
      מה קורה בלבנון? אין מלחמה איומה?
      מה קורה בשדרות? שנה מפגיזים אותה?
      ואריה אלדד לא מעודד לחטוף מחבלים טרוריסטים!!!!!!!!!

      די לטיפשות

      הגב לתגובה זו

    • לא רק אריה אלדד טועה ומטעה

      אביב ישראלי, 09/08/06 13:50

      כל הימין הטעה את העם שכאמר שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים. הימין הטעה את העם כשהתחנן לא לתת לערבים באיזורי יש''ע רובים. מאז ''אוסלו'' הימין כל הזמן טועה, רק הערבים לא ''מאכזיבים'' הם ממשיכים לעשות נסיונות לפגוע בנו ולשבש את שיגרת חיינו באיזור.

      רק חבל שהשמאל, שכל הזמן צודק, גורם לנו, עוד ועוד נפגעים בנפש.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אומר את זה בציניות?

      חילוני שפוי, 09/08/06 13:58

      כי כל מה שאמרת עכשיו באמת קרה! ואלדד צדק, מה לעשות..

      הגב לתגובה זו

    • וואו, אנשים תפסו אותך ברצינות (ל''ת)

      באמת ענק, 09/08/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט-תקרא ותיישם-כל מילה בסלע (ל''ת)

    ערן, 09/08/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין ספק- אדם חכם (ל''ת)

    אייל, 09/08/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חמור שאין עצירת הברחות נשק לעזה

    זהירות, 09/08/06 09:20

    אולמרט מעלים עין מההתחמשות ברצועת עזה,שנעשת דרך סיני.

    עזה ושליחי החיזבללה ואירן ששם,מתכוונים להפוך את עזה ללבנון מספר 2. כך מצפון ומדרום נהיה מאויימים .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מניצולי עמונה? (ל''ת)

    התוהה מלובלין, 09/08/06 09:19

    הגב לתגובה זו

    • אם היית שם היית מבין (ל''ת)

      מ., 09/08/06 10:28

      הגב לתגובה זו

    • מהזויי עמונה ..

      אזרח, 09/08/06 13:50

      האיש פגע בחללי צהל בהיותו קרפר בצהל היה הרוח הגבית של פרופ היס סוחר האיברים באבו כביר , משפחות השכול לא ישכחו לו לעולם את הפגיעה בגופות יקיריהם בניגוד לחוק ובניגוד דרישתם שלא לחלל את גופת יקיריהם , תהי לו זאת לאות קין . פשעי אלדד היס רשומים בדוח כב השופט סיגלסון שחקר את פשעי היס באבו כביר.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צ ו ד ק !!!!

    טלי, 09/08/06 09:17

    אולי מישהו מקשיב לו ????

    אלדד חריף מחשבה , וחד כתער.

    מדוע אינו נכלל בין מקבלי ההחלטות ?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גדול! פשוט גדול ואמיתי.

    יהודי, 09/08/06 09:16

    ה' אחד. אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק. (ל''ת)

    מיכאל, 09/08/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק!!!!! (ל''ת)

    מתנחלת, 09/08/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאלות טובות, אך בספינולוגיה טובה נתמודד עם כולן. אולמרט - אל תדאג. (ל''ת)

    ראובן אדלר, 09/08/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הודעת אולמרט על התכנסות היא זריעת דמורליזציה בעת מלחמה

    ישראל, 09/08/06 08:57

    בפקודות מטכ''ל, כמדומה ששם, נזכר דינו של זורע דימורליזציה בעת מלחמה.
    אולי לכן אולמרט אינו מכריז שזו מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל השאלות טובות

    דובי, 09/08/06 08:53

    והגיע הזמן שמישהו ישאל.

    ועוד יותר הגיע הזמן שמישהו יענה. לפחות על חלק.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ההסבר בגוף המאמר

    שפוי, 09/08/06 08:49

    התשובה לכל התהיות היא שכל המערכת (בצד המדיני והצבאי) מנוהלת מול יעד אחד ברור: ועדת החקירה.
    זה לא מבצע שלום התכנסות, זו לא מלחמה בחזבאללה.
    זו מערכת הכסת''ח.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      מאד!, 09/08/06 11:51

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!! אני אומר את זה כבר חודשים (ל''ת)

      מאיר, 09/08/06 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלדד- מהבודדים בכנסת עם שכל. והרבה. (ל''ת)

    רחל, 09/08/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מסכים עם דבר אחד: יש להקים מחדש את ציר פילדלפי! (ל''ת)

    מפוכח, 09/08/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אוי לו לעם שאלו הם מנהיגיו

    יהודי, 09/08/06 08:40

    בדורות הבאים לא יצליחו להסביר כיצד נפלה מדינה שלמה של עם חכם ונבון בידי חבורת לא-יוצלחים ומושחתים שכל צעד שלהם גרם להרס ואבדן.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אלדד הוא צדיק וגם צודק (ל''ת)

    כל הכבוד, 09/08/06 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל מילה בסלע!

    מתן, 09/08/06 08:21

    ישר כוחך!

    הגב לתגובה זו

    • אולי מישהו יודע מה מקור הביטוי ''כל מילה בסלע''? (ל''ת)

      הר שושנים, 09/08/06 10:42

      הגב לתגובה זו

      • השכלה כללית

        אבשלום קור, 09/08/06 12:51

        המקור הוא מילה בסלע שתיקה בתרי
        כשהכוונה שמילה שווה סלע אחד (יחידת מטבע קדומה) ואילו שתיקה שווה שתיים כלומר עדיף לשתוק מאשר לדבר וכנהוג במקומותינו המשפט שובש וכיום משמש למטרה ההפוכה

        הגב לתגובה זו

      • כן, מקורו מהביטוי התלמודי ''מילה בסלע שתיקה בתרי''

        מנחם, 09/08/06 14:06

        את המיקום המדויק אינני יודע, אפשר לבדוק בספר ''מכלול המאמרים והפתגמים'' הוצאת מוסד הרב קוק.

        הגב לתגובה זו

    • מילה בסלע

      ירדן, 09/08/06 13:10

      הכונה ל''סלע'' שהוא מטבע קדום בזמן המשנה והגמרא
      סלע היה מטבע בעל ערך גבוה לעומת ה''זוז''

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה לעשות שאין לך מה לעשות למעט לייבב??

    רוני, 09/08/06 07:25

    או שתיתן למהלך להתנהל או שתסתום.
    רציתם מלחמה???? קיבלתם כבר לפני חודש.
    אסור להפריע למדינה לנהל את העניינים אז תפסיק רק להטיח רסיסי ביקורת בטונות לכל עבר.
    הלא ברור שאפשר לבקר כל דבר אבל אם זה לא הזמן למתיחת ביקורת כפי שהימין מאמין אז נא לשתוק. יורים.

    וזאת למרות שאני חסידת הביקורת רק לא צריך לברבר רק בשביל לבקר.
    להזכירך: יורים אז שששששששששש..
    .

    הגב לתגובה זו

    • מה ניסית להגיד בדיוק? (ל''ת)

      קשת הבנה, 09/08/06 09:32

      הגב לתגובה זו

    • אין מלחמה. יש תקשורת וממשלה. בשטח אין מלחמה.

      צדוק, 09/08/06 09:45

      תשאלי את הממשלה שבחרת ואת בית המשפט שאת כלכך אוהבת. הם אומרים שאין.
      יורים? יש יום שלא ירו? אז אסור לבקר את המדינה אף פעם?
      שמאלנים, שתיחנקו.

      הגב לתגובה זו

    • השמאל שותק כי

      אביחי, 09/08/06 09:48

      הוא כבר מתכנן את וועדת החקירה.
      דרך אגב המלחמה התחילה לפני יומיים תשאלי את פרץ.
      חוץ מזה, לנסות להפיל את המלחמה על הימין זה מאד עצוב ורק מראה על חולשת השמאל. עצם העובדה היא ששר הבטחון הוא שמאל קיצוני, העבודה בממשלה וקדימה אינה ימין.
      המלחמה הזו על ראשכם וגם תוצאותיה - לטוב ולרע.

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי, לא קראת את מה שהוא כתב??

      ישראלית, 09/08/06 11:39

      את באמת לא מבינה שמשהו פה מסריח?? שמשהו לא באמת מעוניין להכריע את חיזבאללה ולנצח??

      הגב לתגובה זו

    • אני מזהה ניצני פאנטיות בתגובתך. אתה לא מגיב לעניין

      אבי, 09/08/06 11:49

      כותב גבבות על גבי גבבות.

      רצית מלחמה ... קיבלתם לפני חודש ...
      נו ? זו המלחמה שרצינו? למלחמה הזאת איחללנו, שאנחנו צריכים '' לסתום ''
      אנחנו סתם אומרים ''רוצים מלחמה'' ללא רקע, ללא דרישות כלשהן ?

      הגב לתגובה זו

    • רוני טיפשונת, אלדד לא מייבב אלא מדבר לעניין. (ל''ת)

      אבי, 09/08/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכים עם הכותב

    שוש, 09/08/06 07:00

    ללא החלטיות אין ניצחון. אם הצד השני קובע את המהלכים אזי אנחנו רק נגררים.
    לא הבנתי למה לא ניתן למחוק את מוצבי החיזבאללה בינת ג'ביל ואחרים. גינויים? והרוגים ישראלים זה טוב יותר?

    הגב לתגובה זו