• 146.

    לתפוש בשתי ידים ולהתחיל לדבר

    אורי, 08/08/06 11:04

    הגיע הזמן להבין שמה שלא הצליח בשבוע לא יצליח
    בחודש וגם לא בשנה,
    ככל שזה ימשך יתגלה חוסר האונים של הצבא.
    ככל שנכיר בזה מוקדם יותר יהיה המחיר סביר יותר

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הפסקת אש

    פרי מנדל, 08/08/06 10:35

    הפסקת אש רק עם פירוק החיזבלה
    בלי זה חבל היה להתחיל במלחמה
    החיזבלה לאחר שנצאה אנו יודעים שהיא תתן את הטון בלבנון.עם נסקים זה יהיה עוד מחדל ובושה של הממשלה זה הפסד ברור שלנו וניצחון החיזבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    רוב צבא לבנון מורכב משיעים

    אהוד, 08/08/06 10:33

    העובדה היא שרוב צבא לבנון מורכב משיעים, מן הסתם בני משפחות של אנשי חיזבאללה. האם מישהו באמת מאמין שהוא יעצור את חיזבאללה?

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אחרי שאישתי ויילדי פליטים כבר חודש, והעיר שלי מופצצת כבר חודש

    ציוני גאה, 08/08/06 10:18

    אני לא מוכן לקבל שום אפשרות מלבד חיסול מוחלט של הכי-זבאללה מכל לבנון, כתנאי מוקדם ופריסה של כוח בינ''ל שימנע מעבר של הכי-זבלונים ואמצעי תחמושת מסוריה ללבנון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אירופה מממנת את הטרור הלבנוני בתמיכתה בלבנון (ל''ת)

    מאורכז בת, 08/08/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אירופה תצ'פר את לבנון ותשלם משכורות לצבא חיזבאלה שלה.בראבו (ל''ת)

    מאוכזבת, 08/08/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הם יצליחו נגד החיזבאללה יותר מצה''ל?

    שוקי, 08/08/06 09:55

    אני רוצה לראות את החייל הלבנוני הראשון שיורה באיש חיזבאללה שניסה לירות קטיושה...

    בדיחה עצובה.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    רציתם עוד סימן שחיזבאללה חטף חזק?

    נימרוד, 08/08/06 09:55

    ולכל הספקנים, שימו לב.
    בכל הודעת סניורה החיזבאללה לא מוזכר.
    אם הארגון באמת היה מגיע להישגים צבאיים נראה לכם שהוא היה מוכן לוותר על חזרה לדרום לבנון? ועוד משהו, 12 מדינות ערב נותנות גיבוי מוחלט לצבא לבנון לרדת לדרום. לא דבר של מה בכך.
    והכי חשוב, לאלו שטוענים שחיזבאללה יטמע בצבא, ואם יטמע קצת, אז מה? האם ינהל מעתה טרור בשם ממשלת לבנון? עוד יותר טוב.
    לפחות אז, לא יוכלו לומר ''לא ידענו''.
    לפחות אז ישראל תוכל להחשיך את כל לבנון כי טרור מגיע מתוך הצבא של מדינת לבנון. אבל לדעתי, זה לא יקרה.
    אחרי שישקמו, יבנו וישקיעו מיליארדים בבניית לבנון, מה יצא להם משיגור קטיושה לישראל?
    צריך להבין את שיקולי עלות התועלת שבפעולה טיפשית כזו, ואם מפעילים שיקול כזה אז הוא לא הגיוני.
    ודבר אחרון, גם הצד השפוי בלבנון, מקווה ומייחל לשחיקתו של חיזבאללה. הלבנונים השפויים קצה נפשם בארגון הזה. לכן, הם יחזקו את הצבא מתוך אינטרס לבנוני פנימי, צבאי, חברתי ובעקר כלכלי.

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח מענין וחכם. נקוה שכך יקרה (ל''ת)

      צפוני אופטימי, 08/08/06 10:10

      הגב לתגובה זו

    • העובדה שהסכימו בעל פה

      מובסת ומפוחדת, 08/08/06 10:44

      לא בהכרח מראה שאכן כך יהיה בפועל כל מי שעיניו בראשו מבין שבעוד זמן קצר ניהיה מותקפים מכל עבר היות והם הבינו שאנחנו לא חפצי חיים....אסור להסכים לכך בשום אופן אלא אם המנהיגות שלנו מודה שהובסנו עקב אי מוכנות ונכין עצמנו למערכה הגדולה שתיפול על ראשינו בקרוב -היטב היטב.אם לא נכריע את המילחמה הזו אין עתיד ליהודונים במיזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    הסכם גרוע לישראל...

    רון, 08/08/06 09:43

    נותנים לחתול לשמור על החלב מי אומר שבעוד שנה אחרי שחיזבלה תתחמש מחדש לא יחזרו יגרשו את הלבנונים שברצון יתפנו משם וכל הסיפור מתחיל מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שולחים 15000 אנשי חיזבאללה לגבול (ל''ת)

    יופי אולמרט!, 08/08/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אני משוכנעת שחיזבאללה מוכן

    כועסת ומאוכזבת, 08/08/06 09:35

    הבעיה היא שהעורף היה מוכן ליספוג וההנהגה לא היתה מוכנה להכות הכל העצמה באובינו.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת !

      יורם גלבוע, 08/08/06 11:01

      הבעיה שאין לנו מנהיג אמיתי בשלטון.לאולמרט ופרץ יש רק פה גדול את זה כל טמבל מבין כשסופרים את מנת הטילים היומית,לא יאומן!!!

      הם בממשלה שחושבים שהתרגלנו לרעיון הספיגה..להרג אזרחים להשפלה לעלבון להרס ולשריפות.

      בסופו של עניין נפסיד את חות שבעא,נחליף אסירים כמו ילדים טובים תמורת החטופים,נספור כמה מאות הרוגים מטובי בנינו וחזרנו לנקודת ההתחלה:
      1.צה''ל מובס ללא כושר הרתעה
      2.מנהיגות חסרת חוט שדרה
      3.העולם נגדנו וביתר שאת.
      4.החמאס יבין שטילים וטרור יעילים עם המוסר המחורבן וטוהר הנשק שמתעקשים להצמיד לנו בכוח במלחמה מול טרוריסטים.
      5.הטרור יקבל רוח גבית חזקה..
      6.חטיפות חיילים ואזרחים יהיו שגרת חיינו.

      ונסראללה?
      הוא יצחק לנו בפרצוף..
      איך אמר על אולמרט ופרץ? טירונים וטפשים.

      צדק המנוול.
      שני טירונים וטפשים שפוחדים להכריע מערכה כמו שמנהיג אמיץ של עם היה נוהג באופן הכי טבעי - הורס את לבנון על ירי קטיושות.


      הגב לתגובה זו

  • 135.

    עדיף להיות זהירים ולא אופטימים בירושלים הרדומה (ל''ת)

    להמשיך בזהירות, 08/08/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ס''הכ החלפת מדים, ככה זה בלבנון

    להיות ערניים, 08/08/06 09:25

    יחיילו את אנשי החיזבלה כמו שחיילו בשטחים את אנשי החמס.
    לא להרדם כמו שקרה לנו אחרי פינוי לבנון.כלבי השמירה שלנו שבעים מדי ולכן נירדמים.
    כל כלבן יודע,כלב שבע צפרדע בולע.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אני רוצה אותם על ארבע, ואת החטופים בבית, (ל''ת)

    איציק היהודי, 08/08/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חיזבלה ב מחליף את חיזבלה א

    אזרח ב, 08/08/06 09:14

    מה ההבדל שני האירגונים משתפים פעולה. זה רק טריק להציל את החיזבלה. זה הזמן לתת גז.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    צבא לבנון

    פרדי, 08/08/06 09:04

    מלכודת ברישיון ישראלי שתביא אסון בלתי ניתן לתיקון אפילו בעוד 500 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אנשי חיזבאללה עולים על מדים ו''מתגייסים'' לצבא לבנון... (ל''ת)

    נחשו מה יקרה, 08/08/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ראינו איך זה עובד בעזה - הכסף שמיועד לרשות מגיע לרכישת

    מ ארז, 08/08/06 08:50

    אמצעי לחימה לחמאס , הנשק שמיועד לרשות מופנה נגדנו - לא למדנו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חיזבללה נשבר ומסכים לתנאי ממשלת לבנון, ניצחנו, כעת חבל על כל קורבן!

    משה מ,,,, 08/08/06 08:44

    חיזבללה נשבר ומסכים לתנאי ממשלת לבנון, ניצחנו, כעת חבל על כל קורבן!

    הגב לתגובה זו

    • משה, משה,רואים שאתה לא נולדת כאן. (ל''ת)

      איזה תמים, 08/08/06 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    לכסח כמה שיותר לפניי שיוצאים!!! (ל''ת)

    אין אמונה, 08/08/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לאלירן, מספר 120

    חיים, 08/08/06 08:31

    החיזבאלה הוא כמו עשבים שוטים: חבורה פנאטית הדבוקה לקרקע, יורה מבין האזרחים הלא כל כך תמימים, ומסתתרת מאחוריהם. כך עושה כל טרוריסט טיפוסי. הם יורים ורצים מייד להביא עיתונאים. הפקודה לצה''ל היא לעקור אותם בפינצטה ולא בשטיח של אש - כדי להמנע מפגיעה באזרחים. בנסיבות אלה, אם הגענו למצב שיש כ-10 הרוגי חיזבאללה על כל הרוג צה''לי, זהו הישג שיש להתפאר בו!

    אל תשכח: צה''ל עובד עם פינצטה. בכל התקלות עם החיזבאללה, החיזבאללה מקבלים את ה''זכות'' לירות מט''ח אש ראשוני ! עשר לאחד? זה הישג ממש אדיר!

    בתנאים אלה, לא פלא שצהל זקוק לזמן לניקוי השטח. הוא זקוק להמון זמן. אולי חצי שנה.
    אין לי ספק שלו השתמשנו בלחימה מסוג אחר - המטרה היתה מושגת בתוך שבוע. עם אלפי הרוגים, שאחוז גדול מתוכם הוא אזרחים לבנונים לא לוחמים.
    ייתכן וזה מה שהיינו צריכים לעשות. כי כן, הצד השני הוא המערב אזרחים בלחימה. - לא אנחנו.

    ודרך אגב, שיטת הלחימה בפינצטה, שבה משתמש צה''ל - גורמת לנו הרוגים באופן ישיר. בלעדיה יכולנו כבר לשטח את כל דרום לבנון ובתוך כך להשמיד את כל אנשי חיזאללה בדרום - עד אחד.

    חיים

    הגב לתגובה זו

    • חיימקה,זה באמת מה שאתה חושב?כל כך פשוט? (ל''ת)

      אהליבמה בינקה, 08/08/06 09:33

      הגב לתגובה זו

      • לא הגבת בחכמה רבה.....

        חיים, 08/08/06 15:55

        לזרוק הערה וללכת?
        ודרך אגב, מי בכלל אמר שזה פשוט?
        אם אתה מעוניין להכריז הכרזה, לפחות תנמק.

        הגב לתגובה זו

  • 125.

    לקבל את ההצעה !!

    חיים 77, 08/08/06 08:14

    כי זה בדיוק מה שאנו רוצים !
    יש סיכוי סביר שכח בינלאומי לא יצליח או לא ירצה לדחוק את רגלי חיזבאלה מהגבול. במקרה של פרובוקציה מצד חיזבאללה נרצה להעניש את לבנון/ צבאה/ חיזבאלהה.
    אם יהיה כח בינלאומי בגבול זה יציב בפני ישראל מצב מתסכל: אסור לירות על הכח הבינלאומי, אסור להגיב לפרובוקציות.
    רק תארו לכם מצב שיורים קטיושות ממקומות הסמוכים לבסיסי הכח הבינלאומי ! מה נעשה אז?

    וצבא לבנון? גם במקרה שלו יש סיכוי סביר שלא יצליח לבלום את חיבאללה. אלא שאז כל התקפה שלנו תהיה לגיטימית, נגד מדינה שפתחה בפעולות איבה.

    בכל אופן, הוכח שבמקום שאנו עומדים מול צבא סדיר וממושמע - יש שקט בגבול. מצרים. ירדן. סוריה.


    חיים

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    חייבים להסכים

    מיכאל, 08/08/06 07:53

    הזמן עובד לרעתו. כבר היינו בסרט הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ששששש. אל תתערב כשהגדולים מדברים. (ל''ת)

      אדם, 08/08/06 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    צה''ל ניצח !! למרות הפרשנים והשדרים (ל''ת)

    כחול, 08/08/06 07:49

    הגב לתגובה זו

    • הסכמת חיזבללה לצבא לבנון-ניצחון ישראלי

      ארנון, 08/08/06 09:05

      ניצחון הוא השגת מטרות המלחמה!

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אסור להסכים

    ליאור, 08/08/06 07:22

    אסור להסכים:זה הכל טקטיקה של חיזבאלה,כנראה שנגמר להם התחמושת או שהם רוצים קצת לנוח מהפצצות של צהל ורוצים להתחזק,מה שיקרה זה שיהיה כאן שקט כמה חודשיים ואז שוב בלאגן אסור לתת לזה לקרות צריך לפרק את אירגון חיזבאלה מנשקו ושהוא יוגדר כאירגון טרור כמו אל קעידה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. אסור לתת להם שמן להתחמש שוב (ל''ת)

      דנה, 08/08/06 08:22

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    בטח מסכים, הרי הצבא הזה לא יצלח לכלום, ולא תהיה

    הפרשן שלכם, 08/08/06 07:14

    לחיזבאללה בעיה לדחוק אותו ולתפוס את מקומו תוך זמן קצר. גם ממשלת לבנון לא תצלח מול החיזבאללה -השלוחה האירנית במדינה המלאכותית והמיותרת הזו..

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אולט-פרץ לא אשמים שצה''ל הפסיד.

    Metziuty, 08/08/06 07:11

    זה האו''ם שנתן ללבנונים לבדוק את חזבאללה, ולצרף את צבא לבנון עם 15,000 חיילים, לצבא המנצח של 1000 חזבאלונים.

    הם יכולים להמשיך כרה''ם ושר הבטחון, בלי לתת לאף אחד דין וחשבון.

    הם לא יהיו אשמים שנהרגו חיילים על שהם לא הורו לח''א לשטח כמה כפרים, במקום להקריב חיילים.

    גם צה''ל לא יצא מזה מסכן על שרואים לו את התחת השמן.
    כל כמות הטנקים שהיתה דרושה למלחמה בשטח בנוי אולי היה מגיע ל20, בשטח בנוי לא זקוקים לטנקים מהירים ובעלי כושר תמרון, הם יכולים להיות איטיים ומכוערים, אך מוגנים כנגד טילים וכנגד מטענים גדולים...

    תפור לו חליפה נגד טילים כפולה, הרם אותו גבוה והכנס מתחתיו הגנה נגד מטענים גדולים והוא יוכל לחסל כל חולית המחבלים.
    אפשר היה להכניס אפילו יחידת שרמנים ממה''ע2 לא צריך תותח פצצה גם שלו היה עשה את העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עצוב להגיד, אבל במערכה הזאת הובסנו!

    אלירן, 08/08/06 06:43

    כולנו גדלנו על המורשת המופלאה של צה''ל, הקרבות, הנצחונות, כוח ההתרעה ואין ספור הסופרלטיבים שהוענקו לצבאנו החזק והאיתן. והנה, הוכרחנו לצאת למלחמה מול אירגון(מתוחכם להפליא) שבכל פעם מצליח להפתיע אותנו ולהזכיר לנו שפעם היינו כאלה, חדורי מוטיבציה, מאורגנים, יעילים, דיסקרטיים, מתוחכמים ומוכשרים. קשה לי מאוד לכתוב שהם כאלה , אבל בכל מה שקשור למערכה הזאת תודו שזה אכן נכון!!! ביום ראשון, השבוע, קברנו את בן דודי, עומרי אלמקייס, חייל גולני , בן 20 היה במותו, ובאותו רגע שטמנו את הילד המתוק הזה , נפל לי האסימון, שיש כאן טיוח אחד גדול של קברניטי הממשלה, שמצד אחד שולחים את ילדינו לחזית ומצד שני לא מצליחים לעצור את המצב המביך בצפון. קשה להודות אבל בצפון מביסים אותנו יום יום. 2 מיליון אזרחים נעקרו מביתם וכל מי שאין ביכולתו לעזוב יושב במקלטים. ותהיה התוצאה אשר תהיה, אני בטוח שהרסנו את כל דרום לבנון, אבל את האזרח הישראלי לא מעניין מה קורה בלבנון, הוא חרד לגורל ביתו, משפחתו, ילדיו, ומדינתו וכל מסיבות התדרוך של הצבא ממש לא מרגיעות ומשכנעות כשבמקביל נוחתים עוד ועוד טילים!!! הכי מקומם שאיזה יועץ תקשורת מושתן, מתדרך את שרי הממשלה והיושב בראשה ומתריס בהם לומר בכל ראיון ''יש לנו עורף חזק'' יש לנו עורף מצויין'' דיייייי!!!!!! אנחנו חלשים ומותשים מכם (עדיין חזקים מול החיזבאלה) ומאבדים בכל יום שעובר את התקוה שתתנו לנו פעם לחיות כאן בבטחון ובשלום. הממשלה הזאת חייבת לתת לצה''ל לעשות את מה שהוא יודע לעשות. וכל עוד שהצבא יבקש חופש פעולה ולא יקבל, אתם הפוליטיקאים הכל-כך לא מנוסים תביאו עלינו אסון חדש , כי במלחמה הזאת תהיה התוצאה אשר תהיה, נלקח מאיתנו החוסן הגדול ביותר שהיה לנו והוא: כוח ההתרעה!
    בבקשה מכם ממשלת ישראל ממשלתי שלי, הפעם זו לא קלישאה, תנו, בבקשה, לצה''ל לנצח!!!!!!!
    רק הוא יחזיר לנו את כוח ההתרעה שהולך ונעלם. רק צה''ל יחזיר לנו את הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כמעט כל התגובה הכואבת הזו

      צבי, 08/08/06 08:24

      אבל לצערי הסוף שלך לא מציאותי. איך צה''ל בדיוק ינצח ? ע''י הרג של 20000 לבנוניים בדרום לבנון? ושלא תבין אותי לא נכון - לא איכפת לי מאותם לבנוניים הם אוהדי חיזבאללה ושונאי ישראל. אבל - אם תשטח להם את הכפרים זו תהיה עילה למלחמת מדינות ערב על ישראל. יפלו פה טילים איראניים וננהל קרבות מתישים מול צבאות חזקים הרבה יותר מהחיזבאללה.

      הישראלי צריך לרדת מהתפיסה של כוחי ועוצם ידי. מהיהירות הנוראה הזו שלנו.

      הטנקים והמטוסים ניצחו במלחמות ישראל בזכות הקדוש ברוך הוא שהשיב אותנו לארצנו.
      אדם שלא תופס את זה הזוי בעיני.
      לקראת הגאולה אנו עומדים במבחן. לא עוד ניצחונות חינם אלא קריאה מהדהדת: ''שובו אלי ואשובה אליכם''

      הגב לתגובה זו

      • אז מה אני אגיד לכם?נשבר לי ה..עורף.

        המדופרס, 08/08/06 09:37

        שניכם כמעט הצלחתם להכניס אותי לדפרסיה.

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    גם אני אשמור על החלב (ל''ת)

    החתול, 08/08/06 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    Hizbollah will take over the Lebanese Army (ל''ת)

    Dont trust them, 08/08/06 06:35

    הגב לתגובה זו

    • ?Where you from

      U.S.A, 08/08/06 09:43

      NOTEN ETZOT ME RACHOK

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    Atzat Achitofel

    Will never, 08/08/06 06:31

    Direct takeover of Lebaneese Army before eradicating Hizbolla, you are back to square one. It is bichlall not on the Perek

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    למה צבא לבנון למה לא פריסה של החיזבאללה

    דורון, 08/08/06 06:19

    רעיון גאוני, לתת לחתול לשמור על החלב....
    הלו אתם רוצים לפתור בעיות או למרוח אותנו בעוד הסכם מטופש שלא יחזיק מים..
    את החיזבאללה צריך לחסל אין לארגון הזה שום זכות קיום זה אינטרס בינלאומי גם לבנוני וכל הסכם שנותן לו אויר נשימה זה הסכם מטופש שנשלם עליו מחיר כבד מאוד בעתיד...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    החזרת החיילים החטופים ללא תנאי - לפני כל דבר אחר . (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 08/08/06 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ואף מילה על ההתכנסות במסגרת ההסכם

    אכלנו אותה, 08/08/06 05:54

    להזכירכם מטרות המלחמה היו:
    - החזרת החטופים ללא חילופי שבויים
    - פירוק חיזבאללה מנישקו
    - קידום ההתכנסות

    אני מהמר משום מה שדווקא במטרה השלישית אודי יבחר לדבוק.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הזהרו ממלכודות

    שלומי, 08/08/06 05:40

    החיזבאללה מסכים לכח של צבא לבנון שייפרס בדרום והוא יודע למה.
    כוח רב לאומי משמעותי חייב להכנס לדרום וישראל חייבת לשמור לעצמה את האופציה לתגובה קשה על כל מקרה של הפרת ההסכם.
    אל נאסאראללה יש להתייחס כאל פושע מלחמה ולהביאו לדין בהאג.
    אלטרנטיבה - לחסלו

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הפגנה להצלת חיילינו-כנסו דחוף

    אייל, 08/08/06 05:12

    שלום לכולם! חשוב לי לציין שאני לא משתייך לאף גוף פוליטי.
    אני מעוניין לארגן הפגנה יחסית ספוטנית ללא מיקרופונים וכ''ו בהפגנה זאת לדרוש מצהל ומקבלי ההחלטות להיכנס לכפרים בדרום לבנון רק לאחר שמפילים נפל''אם - זהו נשק אשר מטילים מהאויר מאין פצצת בנזין ששורפת ומשמידה קליל את כל העומד בדרכה -לדוגמת בני אדם חומרי נפץ וכו.
    מטרת הפצצה היא להביא למינימום- סיכון , את לוחמי צהל המקבלים פקודה להכנס לכפר ולטהר אותו תוך שהם נמצאים בסיכון רב לחייהם.
    ההפגנה תערך ביום שבת בערב 12.08 שמונה בערב כיכר רבין תא לתיאום ועזרה pease006@yahoo.com תודה

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 08/08/06 04:16

    אצלנו בכפר חושבים שזו הצעה מצוינת. יש לחטוף אותה כל זמן שהיא על השלחן.
    לישראל יש כשרון ענק לקבל היום את מה שהערבים הציעו לפני 5 שנים...

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בן זונה יוצא בן זונה נכנס

    אזרח ב, 08/08/06 04:09

    מה זה משחק כדורגל ? היריב מחליף שחקן ? עוד טריק להציל את החיזבלה.
    רק כח רב לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    זו אסטרטגיה אפשרית של החיזבאללה

    מוטי, 08/08/06 04:07

    שימו לב שהסורים פרשו את כוחותיהם בגבול-מוכנים לכל התקפה של ישראל כפי שהם הודיעו.
    לבנון שעושה בעצם מה שאומרים לה סוריה או אירן או חיזבאללה - פורסת חיילים לאורך הגבול ישראלי לבנוני.
    2 החזיתות מלאות בחיילים.
    מאחורי החזית הלבנונית ואולי גם הסורית נמצא החיזבאללה שמפגיז בקטיושות.
    הצבאות הם החיץ בין החיזבאללה לביננו.
    זה לא נראה קצת כמו מלחמה בפתח ככשתי צבאות עומדים בחזיתות שלהם.
    (אני לא מזכיר את החמאס בעזה )

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לא להפסקת אש! בשום אופן!

    אזרח תומך!, 08/08/06 03:08

    עם כל הכאב והצער, די לנו להקשיב לשני משפטי מפתח שנאמרו ע''י ראשי המרצחים: 1)נשיא איראן- ''קודם הפסקת אש ואח''כ נחסל את ישראל'' 2) ראש החיזבאללה - ''זוהי מלחמה פתוחה''. לכאורה שני משפטים סותרים, אך לא! אלה משפטים משלימים! על לנו לעצור את הלחימה עם כל הכאב והאבידות! מאחר ופה יש מלחמה על עצם קיומה של מדינת ישראל או התארגנות אוייבינו לקראת לחימה אכזרית יותר בעתיד הלא רחוק! על לנו לתת לאוייבינו להשתמש במלחמה הזו כפיילוט ללחימה הבאה! אולמרט פרץ וחלוץ המשיכו עד הסוף! ולא בלחימה הבאה נתקל במתחי טילים עם ראשי נפץ 600 ק''ג ואף גרעיניים! עוד ''נתגעגע'' לקטיושות האלה לצערי, כמו שאנו ''מתגעגעים'' לאבנים ביהודה שומרון ועזה (לפני שנתנו להם נשק ב-95) בעזרת השם ננצח! אמן!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    זה נבלה וזה טריפה,,,כנסו

    אריאל, 08/08/06 02:38

    צבא דרום לבנון - חיזבאלה מה ההבדל 'אותה גברת בשינוי אדרת '
    שניהם נולדו לאותה שרמוטה - הייתי חייב לומר זאת,,,,

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח (ל''ת)

      טל, 08/08/06 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    האופטימיות הזהירה של אולמרט פרץ וחלוץ הופכת לשמחת התבוסה העצמית

    ככה לא מגינים, 08/08/06 02:37

    הכל מתנפץ לנו מול העיניים
    מאות הרוגים
    אלפני פצועים
    עשרות אלפי חחילי צהל מגויסים ולא עושים דבר
    חיל אוויר מתאמן ביום ומפטפט בלילה
    החזבאללה משגר מדי יום את הטילים הקטלניים שלו המגיעים בו ביום מסוריה
    והעם מובל כצאן לטבח
    בדיוק כפי שאמרו הציונים על יהדות אירופה
    שישים שנה אחרי ואותה רוח גלותית מאירופה ננושבת בארץ ומאיימת להכחיד את העם
    הציונות היא פתרון אומלל כפי שמסתבר
    צריך מדינת הלכה ששבה ילכו יהודים בראש גאה
    והאויב יושמד כליל

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בדיחה: מילואיניקים של צבא לבנון = חיזבאללה

    חחח, 08/08/06 02:34

    והם רוצים רק יוניפי''ל ( 2000) , שיעזרו להם לחטיפות הבאות

    שלא תתפתה ממשלתנו ליפול בפח. אנחנו אוכלים לוקשים חודש לא על מנת שילעיטו אותנו בדמעות התני של סיניורה.

    כל עוד אין ניקוי של דרום לבנון מכל האמל''ח , חבל על הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אוי ואבוי אם זו התוצאה של המלחמה

    סוכריונת, 08/08/06 02:08

    חבל על כל החיילים האזרחים וההרוגים אם זו התוצאה מהמלחמה..

    חבל על הנזק ועל הכסף שבוזבז והופסד
    והתיירות בצפון שנהרסה..אם אנחנו לא לומדים לקח ומרימים ידיים מהר מדי..
    תוצאה עגומה..ולא ראויה כלל..
    הרי כולנו יודעים שבעוד חודשים ושנים יהרגו ונצטרך להלחם שוב..
    אז למה לא פעם אחת ולתמיד והיום??

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שימו לב לניסוח של בוש

    אבנר, 08/08/06 02:08

    ''חיזבאללה הוא מיליציה חמושה '' זה כבר לא מוגדר אצלו כאירגון טרור אלא כמליציה חמושה ARMED
    MOVEMENT זה אומר הרבה דרשני . עד היום האמריקאים התייחסו אליהם כאל אירגון טרור שיש להכחיד היום זה כבר מיליציה חמושה .
    זה מראה שהאמריקאים לאט לאט מתקפלים כתוצאה מלחצים של מדינות ערב עליהם ובראשם ערב הסעודית.
    מכוון שלישראל יש רשימות וידע רב על האררכיה של החיזבאללה , ישראל צריכה לפקח מקרוב שלצבא לבנון המתפרס בדרום לא יסתננו מפקדים ומחבלים של החיזבאללה ועל זה כוח רב לאומי חייב להקפיד.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה שהי' פעם: שהיו שתי מלכויות

    ק, 08/08/06 01:58

    ששתיהן רצו לשלוט על ישראל, וראו, שכאשר היהודים הלכו וסמכו על יון - נגרמו מזה אחר-כך צרות: החל עם צרות ביהדות, ולאחרי-זה היו צרות בנוגע לקיום כל שטחי ארץ ישראל וכל היהודים וכו', ולבסוף הוכרחו ללכת בעל-כרחם עם המלוכה השני'.

    וכפי שכ''ק מו''ח אדמו''ר אומר: ''העבר מלמד את העתיד''

    אך העיקר הוא, שהדברים שנאמרו אינם דברים שלי, ומי שרוצה יכול לראות זאת בגמרא, במדרשים ובפוסקים ששם כתוב כל דבר, ולא באתי אלא לחזור על מה שכבר הודפס כמה שנים לפני-זה.

    ומה שאני יכול להוסיף, שבדיוק כשם שהתורה היתה בתקפה במדבר סיני, וכשם שהתורה היתה בתקפה בעיירה הקטנה ברוסיה, או בפולין, או בגליצי' - כך היא בתקפה בכל העולם כולו גם עתה, ואף אחד אינו יכול לשנות זאת ולמכור זאת! מי שקונה - משלה את עצמו, ומי שמוכר משלה את עצמו, ולא ישתנה אפילו ''קוצו של יו''ד'' בתורה, כפי שהמדרש אומר אפילו בנוגע לשלמה המלך (שעליו נאמר ''וישב שלמה על כסא הוי''') שלא יכל לשנות אפילו אות אחת בתורה, (ואפילו לא בחייו), על-אחת-כמה-וכמה שאי-אפשר לשנות ענין שנוגע לכל עם ישראל בכל תפוצות הגולה - ובעיקר בארץ ישראל!

    לנצח לפי ההלכה - רק כך זה יעבוד. להרוג כל ערבי בלבנון בלי לחם עליו, להלחם במהירות ובחוזקה, לא לסגת משטחים, לא לדבר על החזרת שטחים, לא לסמוך על כח בינלאומי הרי הוא יפחד מהחיזבאלה ויעלים עין, לא לפחד מהגויים, להיות ללא רגשי נחיתות מהעולם, לא לסגת משטחי ארץ ישראל השלמה אם כבר הוכרחנו לכבוש אותם מטעמי ביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מסכן ישראל הנועז

    עקיבא, 08/08/06 01:46

    שצריך צבא אנטישמי כדי לשמור עליו !
    לאן התדרדנו .. ממש ט' באב !

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מלך עירום

    ציון, 08/08/06 01:44

    כל הסיפור החל למען הצלת 3 חיילים
    לאחר מותם של יותר מ20 חיילים וכמעט
    80 אזרחים והפסד גורם ההרתעה
    יתנו לחתול לשמור על השמנת
    לדעתי זהו מחדל הרבה יותר גרוע מיום הכיפורים
    חברה
    המלך הוא עירום

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק צדל בדרום לבנון לתת להם את הכפרים שכבשנו (ל''ת)

    לא צבא לבנון, 08/08/06 01:43

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    חיזבללה האיראנים והסורים נלחמים בנו (ל''ת)

    ומכינים הפתעות, 08/08/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בספינים תעשה לך מלחמה נגד עם ישראל (ל''ת)

    על החיזבללה, 08/08/06 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תבוסה היא נצחון אמר שמאלמרד בעצת הספינולוג (ל''ת)

    אדלר הבזוי, 08/08/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    LEBANON'S HEZBOLLAH

    Gullash today?, 08/08/06 01:30

    Somewhat like our own, a government that does not protect its citizens and country, from a foreign invasion is no government. The Government of Lebanon has for years allowed Hezbollah, not only to invade its country and Government but to launch a military buildup of enormous proportions and then say, they knew nothing about it, throw up their hands, and act like innocent bystanders. Bystanders they are, innocent, they are not.

    Were thousands of Missiles brought into Lebanon from Russia, Syria, and Iran, right under the noses of the Lebanese Government without their knowledge? One would hardly think so; moreover these weapons were deployed throughout Lebanon in residential areas, in buildings where Lebanese citizens live, without their knowing anything about it? Even right next door to a (excuse me) a UN peace keeping force.

    While we are feeling sorry for the Lebanese people, Hezbollah is carrying out the Muslim program of jihad against Israel, from Lebanon, and indiscriminately killing hundreds of innocent Israeli citizens. Moreover, Lebanon’s Prime Minister Fuad Siniora said that if Israel invades Lebanon with ground troops, the Lebanese military will fight on the side of Hezbollah. It sounds like Lebanon’s true colors are showing.

    The Lebanese people have allowed Hezbollah to infiltrate their country and their Government; moreover they have allowed this Hezbollahanian terrorist Government to launch a war from their country. Hezbollah is known to have approximately 6 to 8000 terrorists in Lebanon while the Lebanese military, numbers approximately 83,000. So to say the Lebanese have no choice is a joke.

    When asked If Hezbollah would agree to a ceasefire after the death of the '' innocent women'', Lebanon’s Prime Minister Siniora shrugged and said blood for blood; even sounds like Hezbollah. [Late breaking news from Rioders and the A.P. is that Hezbollah staged the killing of the women and children by blowing up this building eight hours after the Isralis bombed it because the bombs did not kill all the people.] One would wonder where the men were, in a building where missiles were being fired from, sounds like a plant to me. This is also a war on SPIN and Hezbollah seams to be doing the better job.

    When scratching through the thin surface of the Lebanese Government, one must ask if this so-called Democratic Republic of Lebanon isn’t really just another front for terrorism and anti Semitism, just like the rest of the Middle Eastern Muslim nations.

    This Israeli so called ''Government'' proved us all that they are unqualified and unable to deal with the situation

    I wonder how the hell a man like Ulmert who his entire life was a ''PUBLIC SERVANT'' was able to accumulate millions of Dollars???

    To me it looks that Peretz and Ulmert are caring only to their so called ''Careers'' and ego rather than the good of the state of Israel and their people..

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עשו לאולמרט הטירון תרגיל! כנסו כדי להבין

    צדוק, 08/08/06 01:17

    הלבנונים לא רוצים כוח בינלאומי שעד שייכנס מורשה צה''ל לשלוט בדרום לבנון.
    לכן טירפדו את הצעת האו''ם עם הצעתם החדשה, ועשו לאולמרט זובור. עוד זובור, יש לאמר, אחרי חודש שאולמרט חוטף על בסיס יומי בישבנו העייף.
    כדאי לדעת:
    1) הרמטכל הלבנוני הוא מינוי סורי.
    2) רוב צבא לבנון מורכב משיעים, או במילים אחרות, מחיזבאלונים שמקשיבים לנסראללה ולא לסניורי.
    עובדים עלינו בעיניים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחמדינג'אד אמר:''הפסקת אש ואחר כך השמדת ישראל''

    טל, 08/08/06 01:07

    אם אנחנו נקבל את זה תוך זמן קצר ישראל לא תהיה על המפה.
    בבקשההההה אל תהיו טפשים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא יהיה נשק נוסף חוץ מנשק המדינה?!!

    מגדלור, 08/08/06 00:57

    לא צריך להות קצין מודיעין, כדי להבין שצבא לבנון יהיה מורכב מאנשי חיזבאללה על הרקטות שלו. את ההנחיות שלו יקבל מאיראן ולא מממשלת לבנון.
    אז כדי לא לחזור למשבצת א', צריך להמשיך ולכתוש עד כמה שאפשר את הטרוריסטים של החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שטויות במיץ עגבניות: לא אופטימיות (ל''ת)

    ולא בטיח, 08/08/06 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צבא לבנון ויוניפיל שווים לתחת. לא לסמוך

    מיקי, 08/08/06 00:33

    עליהם. קודם לחסל את כל מצבורי הנשק של החיזבאללה, כולל האזרחים ש''מארחים'' בבתים שלהם חיזבלונים וטילים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שיכחדו חיזבאללה עם צבא לבנון רוצחים

    noa, 08/08/06 00:33

    ממשלת ישראל אל תסכימו לצאת בלי הסכם לא עוד , אל תעשו מה שאהוד ברק הפחדן עשה..די למוות יהודים וישראלים ילדים חיילים ושאר העם המוכה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מעניין מדוע האו''ם לא דורש הפסקת אש

    פרופ' צודק תמיד, 08/08/06 00:30

    בעיראק, אפשר לשלוח גם לשם את צבא עיראק וכח רב לאומי, מה לא נכון? אפשר גם לכתוב רזולושיין 1921453 ולדרוש מכל הטרוריסטים להניח את נשקם, ולחדול מלרצוח חפים מפשע, אבל הכי טוב זה לתת לאו,ם בעיטה בתחת בגלל שיש לו שיניים תותבות והוא יכול רק לבלוע פודינג, זוהי מלחמה בן האיסלם הפשיסטי, ובין העולם המערבי, וישראל היא בחוד החנית של מלחמה זאת, המלחמה הזאת תסתיים רק כשנחליט סוף סוף לתת לאיסלם הפשיסטי מכה יותר גדולה מכל המלחמות גם יחד, וזה לא בעיניין להוריד להם את הראש, (להשפיל אותם) אלא בעיניין להסיר להם הראש מהצואר, על מנת לחסל אותם, (ראה גולית) .....להגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מעניין מדוע האו,ם לא דורש הפסקת אש

    פרופ' צודק תמיד, 08/08/06 00:29

    בעיראק, אפשר לשלוח גם לשם את צבא עיראק וכח רב לאומי, מה לא נכון? אפשר גם לכתוב רזולושיין 1921453 ולדרוש מכל הטרוריסטים להניח את נשקם, ולחדול מלרצוח חפים מפשע, אבל הכי טוב זה לתת לאו,ם בעיטה בתחת בגלל שיש לו שיניים תותבות והוא יכול רק לבלוע פודינג, זוהי מלחמה בן האיסלם הפשיסטי, ובין העולם המערבי, וישראל היא בחוד החנית של מלחמה זאת, המלחמה הזאת תסתיים רק כשנחליט סוף סוף לתת לאיסלם הפשיסטי מכה יותר גדולה מכל המלחמות גם יחד, וזה לא בעיניין להוריד להם את הראש, (להשפיל אותם) אלא בעיניין להסיר להם הראש מהצואר, על מנת לחסל אותם, (גולית) להגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    15000 מדים חדשים למחבלי המיזבאללה.

    אסא, 08/08/06 00:28

    מסכנים האיראנים,לתפור עכשיו מדים חדשים עולה הרבה כסף,כמעט כמו קטיושה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    חרא של ממשלה - אופטימיות זהירה - זבל של מנהיגים! (ל''ת)

    דולפין מרושע, 08/08/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא חשוב מה התוצאות העיקר שיוכלו להכריז שנימחנו (ל''ת)

    דנה אולמרצ, 08/08/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הלוואי עלינו מנהיג כמו נאסראללה

    דוד, 08/08/06 00:11

    והלוואי לוחמים כמו חיזבאללה בצהל. במקום יש לנו מנהיגים גנבים שקרנים חולי תהילה.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והיית משרת בצבא (ל''ת)

      שי, 08/08/06 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    איפה נאום הפינאלה של נסראלה מנהיג החיזבלה שהולך לזבאלה?

    נאום עכשיו, 08/08/06 00:06

     

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הם בטח חושבים שאנו האהבלים

    חרב האש, 08/08/06 00:02

    יעני ישלכו לנו את החיזבולנים כצבא לבנון וימנו את מחליף נסראלולה כראש הצבא. לא להפסיק את האש עד שאחרון החיזבלונים ימות ישאר אחד הם יטענו שהוא ניצח, וחוץ מזה צריך להחריב את טהרן וסוריה לא עד היסוד כולל היסוד.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מחבלי החיזבאללה פשוט יחליפו מדים וישארו עם הטילים! (ל''ת)

    אריק, 07/08/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפסדנו את המלחמה בגלל דן חמוץ

    שלומי, 07/08/06 23:56

    עוד אחד מהמינויים המפוארים של העבריין(הוא עדיין לא בכלא?) עומרי שרון

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    צבא לבנון יסתיר שיקום חיזבאלה

    דוד, 07/08/06 23:54

    אז צבא לבנון ישב על הגבול ובנתיים חיזבאלה יתחמש ויתבצר שוב ובעוד שש שנים נצא לסיבוב חוזר וכואב יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    למה עכשיו ולא קודם ????

    יאיר, 07/08/06 23:48

    אז מדוע הם נזכרו רק עכשיו לשלוח את הצבא שלהם לדרום ??? מדוע הם לא עשו זאת הרבה קודם ???

    מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות שצבא לבנון הופך פתאום לבעל הבית ???

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למעשה, החיזבאללה ניכנע

    כל הכבוד, 07/08/06 23:48

    הוא מסכים להתפרק מנישקו שזאת כניעה מוחלטת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא לשכוח מי קיוונן את הטיל על הסטיל (ל''ת)

    רועי, 07/08/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה? הם עד כדי כך מטומטמים???????

    להלה, 07/08/06 23:46

    מי לעזאזל יסכים לדבר הזה?? מהצד שלנו??

    כל הכתבה הזאת דברת על האינטרסים הלבנוניים, ולחיזבאללה ניתנת אפילו לגיטימציה של ''מפלגה לבנונית'' עלק. והם עוד ''מאשרים'' החבורת קקות האלה.


    אם אולמרט יסכים לזה......... הוא אידיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גם אני מסכים לפריסה....

    yOy, 07/08/06 23:45

    דק דק ...ולהוציא את השומן בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Disarm Hizbuallah or No peace

    Mega Pipe, 07/08/06 23:44

    insist on written agreement that Hizbuallah wil be totally disarmed, otherwise no agreement at all. The sacrifice of our soldiers and citizens can not go un-noticed and invain .People of Israel

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נשמע רע מאד

    אורן האדום, 07/08/06 23:44

    איזה רגיעה ליישובים בצפון תביא פריסה של 15 אלף חיילים מצידו השני של הגבול?
    חוצמזה, הרי נצטרך להציב שם סד''כ דומה, וזה ברור. בהשוואה לטרום דצמבר 2000, זו הדרדרות מבחינת השליטה שלנו בשטח וההגנה על היישובים.

    לפחות אני יודע שהקרבות הבאים בפברואר 2007 יהיו נגד צבא סדיר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הצבא מורכב ממחבלי חיזבאללה (ל''ת)

    ג'ינג'י, 07/08/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ל 34 לאחר בדיקה מדוקדקת עם מקורות יודעי דבר, התשובה היא כן (ל''ת)

    הערכה היא גם, 07/08/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הערבים לא טפשים.משאיות עם מדי צבא לבנון,הספקת טילים, קטיושות....

    יוכבד, 07/08/06 23:35

    הכל בדרך.
    תוך יומיים צבא לבנוני בכל הגזרה,וכולם מבסוטים.

    מעניו מה יעשו החזבאללה עם המדים הישנים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חייב וועדת חקירה לכשל במלחמה

    עופיר קרן, 07/08/06 23:35

    הכשל במלחמה מתחילה ברמטכל ונגמרת בראש הממשלה כולם הביתה.במשך 30 יום צ. ה. ל יתקדם קילומטר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ראש ממשלה שר בטחון ורמטכל חסרי נסיון (ל''ת)

    רבקה, 07/08/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שטח משוחרר לא יוחזר לתת לצדל במקום סליחה (ל''ת)

    על הבגידה, 07/08/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חייב לחשוב רק על ניצחון (ל''ת)

    אבי ירקוני, 07/08/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אז בסוף ניצחנו?

    יונתן, 07/08/06 23:29

    צבא לבנון מתפרס בדרום לבנון ומסלק משם את החיזבאללה? יכולנו לקוות ליותר?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט ופרץ חסרי נסיון טוטלי

    משיקו, 07/08/06 23:28

    חייבים למוטט את החיזבלה למוטט לא פחות. להשאיר את נסרללה חי אחרי מה שהוא גרם חי את ירגונו ממשיך לפעול זה יחזור כמו בומרנג

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הטרור לא יסתיים כל עוד יש מוסלמים

    קאטו, 07/08/06 23:25

    הפתרון לטרור הנו אחד ויחיד - השמדת כל המוסלמים מתחת פני האדמה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם נצא שוב מלבנון לפני שחיזבאללה מחוסלים

    גיא, 07/08/06 23:18

    אנחנו רק נותנים להם עוד זמן להתחמש,להתחזק,ולהתארגן למלחמה חדשה.
    צבא לבנון הוא הגב של החיזבאללה,וכוח או''ם או אירופי הוא מטרה נייחת. צריך לטפל בזה בעצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק כוח רב לאומי!!!!

    שימרית קוזחוב, 07/08/06 23:17

    שיהרגו אחד את השני ואנחנו נחייה בשקט ונביט הלאה לעבר אירן הנאצית

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    צה''ל לא ייסוג, צבא לבנון של היום=חיזבאללה, אין דבר כזה צבא לבנון!!

    צבא לבנון?!?!, 07/08/06 23:13

    ללבנון אין צבא!!!
    ללבנון אין בכלל מדינה!!!
    יש להישאר ברצועת גבול בעומק של לפחות 5-6 ק''מ על כל המקומות שיבטיחו את בטחון צה''ל ובטחונינו, ואחריה, ובצמוד לה, רצועה שבה ייתמקם הכוח הרב לאומי עד לליטאני (כולל).
    אחרי כמה עשרות שנים.. לכשתקום מדינת לבנון ולכשיקום ''צבא לבנון'', יוכל להחליף בהדרגה רק את הכוח הרב לאומי.
    אחרי שהשלום יתקיים מעצמו אפשר יהיה להתחיל לדבר על רצועת צה''ל , אם בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • להחריף את המלחמה דווקא עכשיו

      מכיר ערבים, 08/08/06 02:06

      להכות חזק יותר להוריד אותם על הברכיים לפרק את החיזבאללה להרוג בהם עד אחרון המחבלים החיזבאללה במצוקה ולהסכים להצעה זה לתת לו קרש הצלה ובכייה לדורות לא להסכים אחרי שנהרוג את אחרון החיבלונים אז נדבר אתך מר סיניורה עכשיו שתוק אתה מפריע לנו לחסל חיזבלונים

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נדמה לי שאם החזבללה מוכן לפריסת הצבא שלהם זה חשוד צריך כח בנלאומי (ל''ת)

    יוסף, 07/08/06 23:13

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד אבל שואל את עצמי למה עכשו ולמה היום??

      CHAIMKE, 08/08/06 02:14

      למה לא הכניסו את צבא לבנון כאשר עזבנו את לבנון???
      מה קרה שפתאום הם רוצים לשלוח 15.000 ''חיילים''
      אני חושב שהם מבינים שהיום כל העולם נגד ממשלת לבנון
      היא לדעתי חייבת להיות האחראית המלאה על כל שטח לבנון
      שיתנו לגורם שלישי(לא אירן) רשימת שמות של כל החחילים הלבנונים
      לדעתי אכן ניתן יהיה לבצע עיסקה זאת בתנאי שאף גורם של החיזבאללה יחזור לדרום לבנון ולשם כך ניתן לערב גורם חיצוני שיפקח על השקט בדרום לבנון כפי שהיה לפני 30-40 שנה.. ואכן הגבול הזה תחת שמירה של צבא לבנון עבד כמו שצריך
      חברה לדעתי בסיוע של ארצות הברית וצרפת ניתן יהיה לבצע את הצעת לבנון. אני גם חושב שישראל חייבת לשחרר עצירים מבתי הסוהר וע'י כך להראות לעולם שאכן הגיע הזמן לכונן שלום וביטחון באזור..
      IT'S ABOUT TIME THAT THE LEBANESE GOVERNMENT SEND ITS ARMY TO THE SOUTH BORDER
      IF IT WAS DONE SONER WE COULD ALL SAVE LIVES ON BOTH SIDES OF THE BORDER
      WELL, I HOPE THAT BY NOW IT IS CLEAR TO PRIME MINISTER SINORA THAT ONCE ISRAEL AGREE TO THE TERMS, FREE THE ISRAELIS TO SHOW THE REST OF THE WORLD HE IS IN CONTROL OF HIS COUNTRY
      AND NOT THE HEZBOLLAH
      NOW GO DO THE RIGHT THING FOR THE SAKE OF PEACE
      GOD BLESS
      SHALOM- SALAM - PEACE

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      יגאל אלימלך, 08/08/06 07:46

      אני חושב שלא צריך לקבל הצעה זו , כי צבא לבנון = חיזבאללה !!
      רק כוח בינלאומי יכול לעזור בלבד ורק הוא !!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    איזה בושה לצהל- לקצץ בתקציב

    אבי, 07/08/06 23:09

    בקיצור צהל חטף תבוסה מארגון טרור של 3000 חיילים
    שעוד מכתיב לו תנאים .
    המשמעות היא קיצוץ 90 אחוז מתקציב הבטחון לרמת תקציב חיזבאללה וחימוש צהל בציוד חיזבאללה ועוד כמה טילים.
    2.5 מיליארד שקל במקום 45 מיליארד

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין שלא צה''ל הפסיד, אלא מדיניותו של אולמרט (ל''ת)

      רוני, 08/08/06 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    להשאר בלבנון. שיפסידו משהו מהמלחמה

    ', 07/08/06 23:04

    ראינו מה קרה פעם שעברה שנסגנו גם אז לבנון היתה אמורה להשתלט על חיזבאללה אז מה אז ראינו שזה לא עבד. גם כוחות בינ''ל לא יגנו עלינו יש להישאר. אחרת הם יפרשו זאת כבריחה ונסיגה וימשיכו לתקוף. מגיע להם כי זה מה שהכי כואב להם - אדמה. אז צריך להשפיל אותם עד תום ולהישאר שם כדי שייצאו מופסדים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סליחה? אנו אמורים להאמין שהם יהרגו

    ', 07/08/06 23:01

    מחבלים ערבים מהחיזבאללה? זה כמו לצפות שהצבא שלנו ילחם ויהרוג אנשי מרץ או אנשי ימין קיצוני - אפילו אם יש 2-3 לבנונים שלא מזדהים עם החיזבאללה - הם בטח ובטח שלא יהרגו אותם! בדיוק כפי שמרצניק לא יהרוג איחוד לאומי או שמפדלניק לא יהרוג מרצניק אפילו אם הם לא מסכימים אחד עם השני. זוהי תחבולה ואם הפוליטיקאים שלנו ייעזו אפילו לחשוב על אופציה זו - מצבם חמור וישנאו אותם אפילו עוד יותר ממה ששונאים אותם עד עכשיו. ושונאים אותם. זה יוביל למלחמה עוד יותר גדולה בעתיד ונצטרך לפלוש שוב וכל הקורבנות עד עכשיו היו לשווא??? חוצפה ממדרגה ראשונה יש למחות בכל האתרים על כך כדי שאולמרט לא יעיז לעצבן אותנו עוד יותר ממה שהוא מעצבן עכשיו. ודרך אגב ב CNN ראיינו פוליטיקאית לבננונית שאלו אותה למה לבנון לא השתלטה על חיזבאללה כמו שנאטו חייבה אותם ומה היא אמרה? שהם חלק מהעם %30 מהעם הם אחים שלהם הם לא יכולים להרוג אותם. פוליטיקאים אם תנסו למכור לנו את השקר הזה בתור תוכנית מדינית זה הסוף שלכם! העם לא עד כדי כך מטומטם! אנשים התפקחו כבר!

    הגב לתגובה זו

    • אם לא ההיתם מטומטמים לא ההיתם בוחרים אולמרט שמולמארט. מווווווו (ל''ת)

      פרה, 08/08/06 01:43

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שמעתי כי נסראללה מת

    הביצה של נסראלל, 07/08/06 23:01

    כן כן שמעתי כי נסראללה מת על חומוס פול בלי ביצה, ולמה בלי ביצה, כי הרי הוא גבר עם ביצים כמו שכתב מספר 2 מוחמד

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    התקשורת אינה מדברת על הפליטים שלנו שמסתובבים .קוראת לוחמי חיזבלה .ש

    נגע רע, 07/08/06 22:58

    לחטופים היא קוראת שבויים . מה עוד יקרה כדי שירד לתקשורת האסימון

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת מכינה אותך לשלב הבא (ל''ת)

      מתי ירד, 08/08/06 04:58

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חבובות לבנון

    eiki, 07/08/06 22:57

    צבא לבנון ידוע כחבובות !

    מי צריך אותם שם ?

    ועוד מה אני קוראת ושומעת ? שהחיזבאללה מסכים !!!

    מי שואל אתכם יא נמושות ? את לבנון איש לא יעזוב עד שימות אחרון הטרוריסטים !!!

    טרוריסט מת הוא טרוריסט טוב...צה''ל אל תצא עד שתמלוק את ראש האחרונים למלחמה !!!
    \
    אל תצא מבלי להשיב ילדייך האבודים הבייתה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי מבטיח לנו שלא חיזבאללה התחזה לצבא לבנון (ל''ת)

    דניאל, 07/08/06 22:56

    הגב לתגובה זו

    • חח ואללה אחי אתה צודק (ל''ת)

      אורן, 07/08/06 23:08

      הגב לתגובה זו

    • זה יהיה אותו חיזבאללה רק עם דגל לבנון

      ב.ק., 07/08/06 23:09

      נסארללה אומר, אני מוכן לוותר ולהחליף בינתיים את צבע הדגל שלי במוצבי הגבול מצהוב לדגל לבנון, ובתמורה אקבל נסיגה והפסקת אש.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל 34 כן (ל''ת)

    יפית, 07/08/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להמשיך עד פירוק מלא של החיזבאללה מנשקו...

    ג.ס, 07/08/06 22:53

    להמשיך בלחימה עד פירוק החיזבאללה עד היסוד ...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חיזבאלה יתגייס לצבא לבנון

    חיים, 07/08/06 22:53

    מה שיקרה כמו ברשות הפלשתינאית חיזבאלה יתגייס לצבא לבנון ומה שהיה הוא שיהיה
    מתי נפסיק להיות האידיוטים של האזור

    הגב לתגובה זו

    • תתעוררו

      AP, 08/08/06 00:49

      כבר היום חלק גדול מצבא לבנון שייך לחיזבאללה.מה יהיהכשהם יהיו באופן ''חוקי'' בדרום.

      הגב לתגובה זו

    • אן להפך... (ל''ת)

      מיכאל, 08/08/06 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בטח מסכים - כשנח לו. עכשיו

    רמי, 07/08/06 22:50

    כששמעו שצה''ל הולך להגיע אליהם....
    ישראל תנצח !!!! ובגדול - חיזבאללה ימחק מעל פני האדמה.

    הגב לתגובה זו

    • לפני למעלה משבוע צה''ל הריז על גיוס

      ציפציף, 08/08/06 02:47

      הכריז אז מה עשה איתו? בדיוק כמואיומי הסרק שהתרגלו אויבנו לשמוע. לבסוף למדו שמי שנובח לא נושך

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה עם החיילם החטופים? (ל''ת)

    מיכל, 07/08/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל מנבאי השחורות

    לדעתי, 07/08/06 22:49

    רצוי וכדאי לנסות לתת לצבא לבנון לקבל חזקה בשטח. מי שאומר שאולי אלו מחבלי חיזבאלה במסווה ייתכן והוא צודק. אבל.... להבדיל ממה שקורה היום שלבנון אומרת שמי שיורה עלינו טילים הוא החיזבאלה שאינו חלק מהממשל ואינו תחת פיקוד הממשלה הלבנונית ואינו נשמע למרותה, הרי שכוח של חיילים לבנונים במדי צבא לבנון שאם הוא חיזבאלה במסווה והיה והוא יירה לעבר ישראל, פעולה כזו תתן למדינת ישראל לגיטימציה למחוק את לבנון לעיי חורבות ללא חשמל מים גז ושהמלחמה של היום ותמונות הפליטים של היום תהיינה משחק ילדים לעומת תגובתנו על ''תרגיל מסריח'' של מחבלי חיזבאלה במסווה של חיילים. לכן רבותי אני הייתי נותן לזה סיכוי .תחשבו על זה. אני לא חושב שישראל תרצה להתאבד ולעשות טעות גורלית ודבילית כזו.

    הגב לתגובה זו

    • תתן לגיטימציה???

      מגיב, 08/08/06 02:27

      איזה לגיטימציה אין לנו היום?אם ''ממשלת'' לבנון והעומד בראשה הם שפוטים של החיזבאללה אין להם ולא צריך להיות להם שום משמעות בעיננו. אם השליט האמיתי של לבנון זה נסראללה מה מונע מאיתנו היום לפעול כאילו הוא היה חיזבאללה במדי צבא לבנון ולפגוע להם בתשתיות.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    צור במצור- חיזב'לה בצרה צרורה. יוסר המצור-אנחנו בצרות בצרורות מצור

    להדק המצור, 07/08/06 22:49

     

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טיפשים, זה טוב לנו

    שונא טמבלים, 07/08/06 22:49

    אם צבא לבנון לא ישתלט אנחנו לא נעמוד מול גרילה מעאפנה שתוציא לצבא את הנשמה אלא מול צבא סדיר שנוכל לכסח תוך דקות ואם זה יעבוד מה טוב, בקיצור אנחנו בWIN-WIN.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      לדעתי, 07/08/06 22:59

      הגב לתגובה זו

    • תה טועה

      תיכוניסט מהעורף, 07/08/06 23:06

      מלחמה עם צבא לבנון, ונצחון על צבא לבנון לא יועילו לבטחון ישראל. הדבר היחיד שזה יועיל הוא פריקת יצר המלחמה וגאווה של חיילים שיעשו תחרות מי הרג יותר. זהו.
      מבחינה בטחונית, חיזבאללה שוב יפתח במלחמת גרילה. ואז חזרנו לאותו מקום. מה ההבדל? שבדרך הבסנו עוד צבא. הכל יהיה אותו הדבר, החיזבאללה ימשיך לירות רקטות, שזו למעשה הסיבה העתידית כמו שאתה אומר למלחמה עם צבא לבנון. רק בדרך, יש צבא שהיה צריך להתמודד איתו לפני שמתמודים עם חיזבאללה.
      תקרא את תגובה 37, שאני כתבתי, לדעתי שם הפתרון הכי טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חס ושלום - אסור אסור אסור

    חילוני חרד, 07/08/06 22:49

    אסור להסכים , זוהי מלכודת דבש .

    הכי זבאלה יקפצו בשמחה על ההזדמנות שנרפה מהלחימה בהם , הם הרי נרדפים כעת ומשוועים לשקט .

    אם נסכים למהלך כזה ,זה ישאיר את האירגון על כנו , יהפוך את
    צבא ( עאלק ) לבנון לשלוחי השטן של מלאכי החבלה האלה ברבות הימים והשנים , כפי שהפכו את ראשי הממשלה בלבנון לבובות נטולות עצמאות , ויגיע יום לאחר התחמשותם המחודשת בדרום לבנון , בו יכו בנו שוב .

    והפעם הזו תהיה קטלנית ביותר , כי אז יהיה בידם נשק להשמדה המונית כפי שהבטיח אחמדי .

    ואז כבר יהיה מאוחר מדי לנסות ולתקן את הטעות .

    חבר'ה שם בקבינט הביטחוני , אנא מכם אל תתפתו להצעות כאלה - זו תהיה כניעה שלנו לגוף טרור אכזרי , כניעה כזו תמיט עלינו חרפה , תזמין אירגוני טרור נוספים להכות בנו , ובעיקר זו תהיה מכת מחץ לתדמית הצבאית של ישראל שבשנים האחרונות חלקים ממנה כורסמו וסורסו .

    אנא מכם סיימו את העבודה והכו בהם ללא רחמים עד אשר יכנעו , יתאבדו , ינוסו או יהרגו בקרב .

    ואז ידעו וייראו כל מדינות ערב כי עוצמתה של ישראל ונחישותה להגן על אזרחיה עצומה ורבה .

    אל נא תסכימו ללכת להסכם כזה , גם ובעיקר בכדי לא לבזות את כל תושבי ואזרחי המדינה ( שחלקם סבלו ושוהים עדיין במקלטים מתחת לאדמה ) , חלקם איבדו את יקירהם , וכולם כמעט כולם עומדים מאחורי החלטת הממשלה והקבינט לצאת למלחמה הזו כדי להגן על הבית .

    ועדיין הרוב הגדול בציבור רוצים לראות את אובדנו המוחלט של אירגון הטרור הנפשע הזה שהמיט עלינו את המלחמה הזו בקיץ 2006.

    זו הזדמנות וזו חובה מוסרית בדרגה הגבוהה ביותר שמוטלת על קברניטי המדינה בעת הזו , יש בידכם להחזיר לעם היושב בציון את הגאווה הלאומית , הבטחון , והשקט .

    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • הוי כמה שאתה צודק!

      אזרח תומך!, 08/08/06 03:14

      חשוב להבין שבארץ ישראל שום דבר לא קורה סתם! כל דבר שעובר על כל יהודי ויהודי בארץ ישראל בכל שניה ושניה לא קורא סתם! ממש כלום לא קורא סתם! לכל דבר יש משמעות! ולעיניינו, המסר מירי הטילים הבילתי יאומן הזה לעברינו (מי היה מאמין שמישהו יעז לזהם את השמיים שלנו ועוד בטילים לכל חלקי הארץ, ועוד בירי מתמשך ובלתי נפסק לאורך זמן!) הוא מסר של אזהרה! אזהרה ועוד פעם אזהרה! והאזהרה היא: בפעם הבאה שירו עלינו טילים זה כבר לא ייגמר כך! קברניטי המדינה קחו זאת לתשומת ליבכם עם כל הכאב שבדבר! ובעזרת השם תעשו את הדברים הנכונים!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חיזבלה בתחפושת של צבא לבנון (ל''ת)

    איש ימיני, 07/08/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי זה צבא לבנון? חיזבלאה מחופש

    חץ, 07/08/06 22:48

    בטח גיוס מילואים על מי אתם עובדים שם הרי כמו ברש''פ הם ילבשו מדי צבא לבנון וישתמשו בזה כנגדנו ממש לא מוצלח

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טעות קשה. אם כך המלחמה הבאה תהיה עם צבא לבנון

    תיכוניסט מהעורף, 07/08/06 22:47

    נוכחות של צבא לבנון לא תמנע התקפות של חיזבאללה. צבא לבנון לא יגרר למלחמת אחים, הצבא עצמו מורכב מכל הרכבי האוכלוסייה הלבנונית, גם שיעית.
    לבנתיים צבא לבנון לא נחוץ. כוח רב לאומי, בעיקר גרמני- הוא הפתרון.
    הגרמנים יעשו את עבודתם נאמנה, צבא לבנון לא יגרר למלחמה בשבילנו.
    ורק אחר כך יווצר מצב בו צבא לבנון יוכל להתפרס.
    אם צבא לבנון יתפרס כעת, צה''ל לא יוכל לפלוש שוב לדרום לבנון, ואם כן- זו תהיה מלחמה כוללת. אף על פי שצה''ל חזק וגדול יותר מצבא לבנון, אסור בשום אופן להכנס למלחמה עם הצבא הלבנוני. גם אם צבא לבנון יימחץ לרצפה, וצה''ל יסיים את המלחמה עם אפס הרוגים, לעולם לא יהיה ניתן להגיע לשלום עם לבנון אחרי פעולה כזו, ועל פירוקו של חיזבאללה נוכל רק לחלום. השנאה כלפינו רק תגדל.
    על כן, ישראל צריכה ללחוץ כבר עכשיו בפני מדינות האו''ם, שצבא לבנון לא יתפרס עד שחיזבאללה לא יפורק מנשקו.
    צריך לעשות סוויץ' בעמדה המקובלת כעת. התפרסות צבא לבנון לא יעילה לבנתיים, היא רק תגרום למלחמה כוללת וחיסול כל סיכוי לשלום עם העם הלבנוני.

    הגב לתגובה זו

    • כוח גרמני זה רעיון טוב

      +, 08/08/06 00:36

      הוא גם ידאג שהרכבות ייצאו בזמן.

      הגב לתגובה זו

    • על איזה שלוש אתה מדבר? איפה אתה חי? שלום ניראה לי שאתה מטורלל

      פרה, 08/08/06 01:54

      על איזה שלוש אתה מדבר? איפה אתה חי? שלום ניראה לי שאתה מטורלל. שלום? הם עושים הכל איך להרוג אותנו ואתה עוד חולם על שלוש/ם.....תתעורר חבוב.

      הגב לתגובה זו

    • the GERMANS ? will ''do the work''

      hilarious, 08/08/06 07:26

      go read some history books. those of what called ''shoa'' and aducate youreself. if its so hard for one like you to read, then just look at Klod Lantzma ''SHOA'' the movie . then look at your ideas in another enlighted way.
      NO ONE BUT US WILL DO THE WORK. NO ONE WILL GET KILLED FOR US.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לחלק את האיזור ל 10 חלקים ולתת כל חלק שנה (ל''ת)

    לבדוק את האמת, 07/08/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפסקת אש והכנסת כוח רב לאומי!

    מיכה, 07/08/06 22:46

    זה כעת הצעד הנכון לעשותו.
    אין לנו מה לחפש בלבנון.
    לאחר מיכן שלב משא ומתן והידברות .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש לי שאלה נורא חשובה, צריך את עזרתכם

    ממתין בקוצר רוח, 07/08/06 22:46

    שמעתי שאמא של חסן נסראללה הייתה זונה. אתם יודעים אם זה נכון?

    הגב לתגובה זו

    • בטח שזה נכון וכמה מהלקוחות שלה היו קופים , תראה מה יצא (ל''ת)

      Athlon 64, 07/08/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • כן באותו מכון כושר , עם אמא שלך

      סרסור, 08/08/06 00:02

      .

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ימשיכו לירות מהליטני כל פעם שייתחשק להם (ל''ת)

    או לאיראנים, 07/08/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שמפריע לשמאל זה לא חיזבללה -זה העם הדביל ששומר על עצמו (ל''ת)

    שקט לא להפריע, 07/08/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל תסכימו מי שמפסיד במלחמה מפסיד את השטח

    לתת במתנה לצד'ל, 07/08/06 22:45

    שאנחנו צריכים לבקש מכל אחד מהם שבגדנו בו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאל והסושי מבקשים לא להפריע בתל-אביב זה לא נורא שחוטפים מידי פעם (ל''ת)

    מדינה ריבונית, 07/08/06 22:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק. יש להעביר את ההכרעה לאוכלי החומוס במחנה יהודה (ל''ת)

      אסי, 08/08/06 06:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עובדים עלינו שוב (ל''ת)

    ענת, 07/08/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין אף מילה על פרוק הנשק מהחיזבלה--מלכדת (ל''ת)

    ישראל, 07/08/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צבא לבנון=רוצחי חיזבללה עם הוראות ונשק מאיראן! (ל''ת)

    המזהירים(ות), 07/08/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    היום שאחרי [כנסו]

    מוטי, 07/08/06 22:42

    ביום שאחרי חייבים להיות יותר מוכנים .יש להציב כבר עכשיו אמצעי אלקטרונים לאיסוף מודיעין בעתיד כמו כן להערך לסיבוב שני אשר לצערי בו יבוא.

    הגב לתגובה זו

    • כן המפקד ! (ל''ת)

      בהצדעה, 08/08/06 02:42

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    העיקר ש''הכיזבאללה'' מסכים.

    הכי המום, 07/08/06 22:38

    בחיי, אתם בדיחה אחת גדולה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנא ממשלת ישראל: ''לא!!!'' שירדו על הברכיים!!!

    ערביסט!, 07/08/06 22:36

    אל תשכחו שהצלנו בדם חיילנו הי''ד את השיעים ב-1982 מהפלסטינים והם קיבלו חיילי צה''ל בסוכריות ואורז!
    אל תשכחו נאומי השחצנות המכוערים של השייח הזה!
    אל תשכחו שמשך שלוש שנים התעלל במשפחות החיילים עדי, בני ועומר הי''ד שלפחות יכלו להגיד קדיש ותפילת אשכה לעומר!
    אל תשכחו שהשייח הארור הזה לגלג לכם: ''טירונים פוליטיים''!!!
    ללא ספק שהיום הודיעו לפואד סניורה עם דמעות הקוקודריל שהוא חלק מהאשמים באסון הנוראי שקרה!
    אל תשכחו את הלוחמים הי''ד שיצאו החודש לקרב ולא שבו!! את הפצועים שחלקם מי יודע מה יעברו!
    אל תשכחו הנזק האדיר לכלכלת ישראל וסבל תושבי הצפון!!!
    א. שהשם ''חיזבאללה יימחק מתולדות לבנון לחלוטין!!
    ב. התחייבות איראנית להפסיק להעשיר אורניום, שהרי הכל תבשיל של האיראנים למלחמה אזורית אדירה אם לא להדליק בכלל העולם!
    התחייבות לא סתמית אלא פיקוח אדיר, עוצמתי, כי זו ההזדמנות שלנו שכן איראן משלשלת כעת לנוכח הסכנה שנתקוף אותה!!! או האמריקאים!!! רומניה מפחדת מטילי איראכן בעלי טווח 1,300 ק''מ!!!
    15,000 חיילי כח רב לאומי זו בדיחה והכל יחזור!!! כח אדיר עם משטרה שתנהל את דרום לבנון!!! בפיקוח שלנו!
    ג. על הסורים אפילו לא שווה להשליך יריקה שהרי הם משלשלים במכנסיים!
    רמת הגולן לנצח בידנו!!! שוו בנפשכם שכעת חלילה הגולן היה בידיהם איזה אסון היה בישובי החולה!!!
    זו ההזדמנות שלך ממשלת ישראל שלא ברור אם תשוב כזו שכעת אני שומע המטוסים דוהרים לשם ושישובו בשלום אמן ואמן!!!
    ד. שום הסכם שכורך אותנו עם הפלסטינים כי בהם אבד האמון לחלוטין!!! זה עניין אחר!!!
    וזו לדעתי פשרה עלובה עדיין, אך רק כדי למנוע חלילה עוד חייל הרוג או פצוע!!!
    שיאכלו חצץ ויבלעו בלטות כי רק את השפה הזו הם מבינים הלבנונים שנתנו מחסה לכל פושעי העולם, אפילו לפושעי הבריגדות האדומות שברחו מהחוק באיטליה!
    הכל בידייך ממשלת ישראל הנבחרת ואל לך הפעם למצמץ אפילו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיות אם הם יכולים מזמן עשו את זה (ל''ת)

      ערבי, 07/08/06 22:57

      הגב לתגובה זו

    • בושה לך מה זה ערביסט אתה פאש...... (ל''ת)

      ערבי, 07/08/06 22:58

      הגב לתגובה זו

      • ואתה כלב חולה

        CTU, 07/08/06 23:21

        שמבין שזו הדרך האמיתית לטפל בשכמותך .

        גם יומך יבוא בוגד.

        הגב לתגובה זו

      • מתי יהיה שכל לערבים? מתי? אם בכלל!!! (ל''ת)

        ערביסט, 08/08/06 02:05

        הגב לתגובה זו

    • להתעלם מהערבי

      CTU, 07/08/06 23:23

      הוא הרי ערבי .

      מחזק את תפישתך , ופונה בזאת גם כן לממשלת ישראל - אל תכנעו , המשיכו להכות בחלאות עד הסוף .

      הגב לתגובה זו

    • אין יותר צודק ממך. תגובה אמיתית. (ל''ת)

      אח''י גאולה, 08/08/06 01:17

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ומי יבדוק ש13000 מהם לא אנשי חיזבאללה

    ש.לוין, 07/08/06 22:35

    מי ישים פלומבה שכל חייל שיכנס לדרום לבנון לא יהיה איש החיזבאללה שהחליף מדים ותגים הא על מי הם חושבים לעבוד בעיניים. מאיפה יש ללבנון בכלל צבא יש להם ז'אנדרמריה
    אז שלא יבלבלו את המוח . חוץ מזה כח רב לאומי יצטרך לבדוק ולפקח על הז'אנדרמרים האלה שיכנסו לשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ישהו באמת מאמין שהם ימנעו טרור?

    דה-דה, 07/08/06 22:35

    צריך להתעקש על כוח רב לאומי או לחילופין על פירוק החיזבאללה מנשקו. מעבר לכך, אין מנוס מלעשות את העבודה בעצמנו עד הורדה משמעותית של ירי הקטיושות. חבל מאד שפעולה כזו התעכבה כל כך עד כה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומי מבטיח שלא יהיו אלה מחבלי החיזבללה הפושטים ולובשים מדי צבא....!! (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • מאחר וחיזבאלה,חלק בלתי ניפרד מלבנון,הרי הם גם.... (ל''ת)

      חלק מצבא לבנון, 07/08/06 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חיזבאללה הבין שכוח כזה יהווה לו מגן אנושי טוב יותר מאשר

    מיקי, 07/08/06 22:34

    תושבי דרום לבנון שיחסית לאף אחד
    כמעט לא אכפת שהם נכתשים ע''י
    צה''ל כי העולם הבין כבר שהחיזבאללה משתמש בהם כמגן אנושי. הוא מניח שאף אחד לא ישלים
    בלבנון ובעולם עם הרג של ''חיילי'' צבא לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    על מי אתם עובדים - הם יכלו לעשות את זה לפני כן

    א, 07/08/06 22:33

    לפי החלטת 1559

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כוח רב לאומי של מדינת ישראל בלבד!!! (ל''ת)

    לא להכנע !, 07/08/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חיזבאללה ''מאשר'' פריסת צבא לבנון (ל''ת)

    פשוטו כמשמעו, 07/08/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני מסקים עם 2 מוחמד

    גיא, 07/08/06 22:26

    ישראל בתבוסה צריך לקבל את זה ונתחיל להתארגן לסיום

    הגב לתגובה זו

    • ל-16. מסכים לא מסקים. אתה לא יהודי אתה ערבי מתחזה

      מוחמד, 08/08/06 01:09

      מהסוג הגרוע
      יעני טוקבקיסט מטעם ברכה ושאר הערבושים שונאי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ועוד חודש הם יצאו והחיזבאללה יחזור מה נעשה?

    אמיר, 07/08/06 22:26

    או שהם יצאו שהחיזבאללה יתחמש שוב ואיראן תרצה לפתוח עוד חזית
    עוד פעם נתחיל מלחמה? נו באמת

    הגב לתגובה זו

    • לפי ההגיון של פרץ - כן - ואז שוב

      ר, 07/08/06 23:06

      מהתחלה פילשה עם הרבה קורבנות.

      הגב לתגובה זו

      • לפרץ אין הגיון! (ל''ת)

        מיטל, 08/08/06 01:41

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם נגיע להסכם - כל הסכם - בלי....

    יוני, 07/08/06 22:25

    מעורבות סורית - זה יהיה השג משמעותי ביותר....

    הגב לתגובה זו

    • למה אי אפשר להפר הסכם? אז הם

      ק, 07/08/06 23:09

      יחתמו על מה שאתה רוצה כדי שניסוג ויזממו להכניס את החיזבאללה חזרה. יצחקו עלינו שאנו נאיבים ואז יעשו מה שבא להם מה אכפת להם הם כבר השיגו מה שרצו - נסיגה אז למה להם לעמוד בהתחייבויות? כבר קיבלו מה שרצו. מה, אתה מצפה שיכירו לך טובה? אם כן חבל''ז הטמטום חוגג.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכימים כשישראל עם התחתונים למטה

    אבי, 07/08/06 22:24

    כרגע כשישראל במלוא מערומיה הם מסכימים-ובטח אודי חמודי חדל האישים עוד יסכים לזה.
    זה הזמן להפוך את היוצרות ולכתוש אותם עד תום .
    כרגע בכל העולם הם הגיבורים ואנחנו האפסים - הצבא שלא סיפק את הסחורה .הפסקה עכשו ונקבל חיבבללה בעזה ורמאללה ואז גם רעננה נכוכב יאיר יחטפו בראש. נכון מופזצ''יק?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זהירות נחשים !! זו טעות גורלית

    חי, 07/08/06 22:22

    אם חיזבאללה לא יפורק מנשקו, הם ישתלבו בשורות צבא לבנון העלוב, תוך זמן קצר להפליא ואנחנו נעמוד בפני מלחמה נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אלה לא חיילים אלא מחבלים במדים (ל''ת)

    עובדים עלינו, 07/08/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא ליפול למלכודת בעוד שנה לאירן נשק גרעיני ומה יעזור אז ''צבא'' לבנון

    צבא חיזיבולים, 07/08/06 22:21

     

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צמד המילים ''חיזבאללה מסכים'' בכותרת הראשית צריך לזעזע כל בר דעת

    מתי, 07/08/06 22:20

    לכסח אותם!! רוצים לנצח לא להיות הומניטרים!!!! לחסל אותם עם האזרחים!!!! עם הבתים!!!!! עם הילדים!!!!! עם כווווווווווווולם

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אני שולח את דוד להרביץ להם (ל''ת)

      מומו המגגגמגגם, 07/08/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כנסו!!!!!

    רועי, 07/08/06 22:19

    אסור לפרוס כוחות ולעשות הפסקת אש לפני שגורמים לחיזבאאלה להבין שלא יהיה משתלם לו לעשות זאת שוב.!!!! אסור לנו להתקפל עכשיו. צה''ל צריך להראות להם את זרועו הארוכה!!! וזו לא בושה להרוג בהם כמה שיותר!

    הגב לתגובה זו

    • בסדר (ל''ת)

      אתה תגחד מתי,, 07/08/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא להאמין לשקרים האלה צבא לבנון ישתף פעולה עם חיזבאללה.

    א, 07/08/06 22:16

    חיזבאללה מנסה להסיט את תשומת הלב מהחיילים החטופים.
    לא לשכוח שהמלחמה פרצה בגלל שנחטפו חיילים

    הגב לתגובה זו

    • תרגע, לא מאמינים להם (ל''ת)

      אבל לך אני, 07/08/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תחילת הסוף??

    בני 123, 07/08/06 22:15

    האם אנו עדים לתחילת סוף המלחמה או שזה ניסיון נוסף לתעתע בנו?

    הגב לתגובה זו

    • תנחש...

      ציוני גאה, 07/08/06 22:31

      תגיד לי, אחרי כל הטילים שספגנו, אתה עדיין מאמין לחיזבאללה?

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מאמין לחזבללא,

        בני123., 07/08/06 23:26

        אבל אמיל לחוד שהוא בובה סורית ניאות להסכים ומה שהחיזבללא לא היה מוכן כלל לשמוע אתמול שילום,מוכן.זה צעד ראשון.אולי!!

        הגב לתגובה זו

    • לא-אל תפרק את המקלט (ל''ת)

      אין לי, 07/08/06 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הישג נהדר - אך נקווה שלא ישלחו חיילים שיעים (ל''ת)

    גידי, 07/08/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סתם שאלה קטנה..מה עם 2 החיילים החטופים?

    גבריאל, 07/08/06 22:14

    הרי ישראל הקריבה את חייהם של 60 חיילים ואזרחים...כדי לשחרר את החטופים....
    נכון ? או שאני טועה ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      נועם, 07/08/06 22:25

      למעלה מ 90 חיילים ואזרחים....

      הגב לתגובה זו

    • בסוף נשחרר תמורתם את האסירים

      מאור, 07/08/06 22:28

      כי אנחנו אפסים וגם ניתן תמורת את השטח חוות שבעא שבכלל שייך לסוריה כי אנחנו אפסים

      הגב לתגובה זו

    • תשובה קטנה

      מוישה תשובה, 07/08/06 22:35

      ראשית אתה טועה. הקורבנות נועדו לסיים את האיום התמידי שבו החיזבללה מכוונת 10,000 קטיושות אל ישראל. שנית - לי אין ספק שהסדר יכלול חילופי שבויים. לך יש ספקות בענין?

      הגב לתגובה זו

    • ידידי, למה להתעסק בקטנות, אין בזה רייטינג (ל''ת)

      כי הממשלה דפוקה, 07/08/06 22:39

      הגב לתגובה זו

    • ישראל הקריבה 100 חיילים ואזרחים... בכדי שאולמרט יספר לנו שהוא ניצח

      צדק, 07/08/06 22:45

      החטופים לא יחזרו
      החיזבאללה לא יפורק מנישקו
      זהו אודי חמודי... ואם תבדוק מה עשו ההשקעות שלו תגלה שהוא עשה הרבה כסף במהלך החודש האחרון

      הגב לתגובה זו

      • אתה חולני מתוסכל אכול שנאה (ל''ת)

        טקסני, 07/08/06 23:41

        הגב לתגובה זו

    • גבריאל - אתה קצת טיפש, לא?

      יואב, 07/08/06 22:58

      ישראל שילמה מחיר יקר כדי להפסיק להיות בת ערובה של ארגון טרור היושב בגבולה הצפוני.
      חטיפת החיילים הייתה סימפטום של המצב הבלתי אפשרי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להסכים עד לניצחון בנוק אאוט... (ל''ת)

    ירון, 07/08/06 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיזבללא גברים עם ביצים!!

    מוחמד, 07/08/06 22:14

    הבחור שהיא בסרטון... הוא צד''לניק..לא פחות ולא יותר

    הגב לתגובה זו

    • גברים עם ביצים??מסתתרים ויורים מאחורי אזרחים!!!!! (ל''ת)

      יוסי, 07/08/06 22:26

      הגב לתגובה זו

      • להמשיך עד פירוק החזבאללה

        מכיר ערבים, 08/08/06 01:57

        החיזבאללה בהתמוטטות כללית עוד שבוע שבועיים ישארו להם אולי מאתיים מחבלים דווקא עכשין צריך להמשיך להכות יותר חזק ועד הסוף שיברחו לטוניס כמו שערפאת ברח עם המחבלים שלו או להרוג את כולם עד ההאחרון אח''כ לדבר עם סיניוריטה הבוכיה אם נסכים נתנו קרש הצלה לחזבאללה

        הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוןן לאיך שצה''ל מתחבא בקריה? (ל''ת)

        אדם הגון, 08/08/06 02:06

        הגב לתגובה זו

      • טייסים עם ביצים?? מפציצים בניינים אזרחיים ובתי חולים !! (ל''ת)

        מחפשים נצחון, 08/08/06 04:52

        הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיש לנו מנהיג כמוהם וגם לוחמים (ל''ת)

      זאב, 07/08/06 22:28

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים צריך לסיים מלחמה (ל''ת)

      גיא, 07/08/06 22:29

      הגב לתגובה זו

      • טוב חבר'ה גיא מסכים אפשר ללכת על זה! (ל''ת)

        סגרו לנו את, 07/08/06 23:03

        הגב לתגובה זו

    • בקרוב הביצים שלך על מחבת (ל''ת)

      בתוספת זעתר, 07/08/06 22:38

      הגב לתגובה זו

    • ואנחנו נעשה חביתה מהביצים!!! (ל''ת)

      אחד העם, 07/08/06 22:43

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן

      גיל, 07/08/06 22:47

      אתה מוזמן לעבור ללבנון ולהנות ממנהיגים דיקטטורים או פונדמנטליסטיים כמו נאסרחרא

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד - אתה הדוגמא לערבי הטיפש

      אבי, 07/08/06 23:01

      לבנון הרוסה,
      אלפים שם נהרגו,
      מאות אלפי פליטים,
      הכלכלה שלהם על הפנים.

      וחיזבאללה יצאו גברים...

      הגב לתגובה זו

      • אותם דברים קרו כאן ! התיקון היחיד הוא שיש מאה הרוגים (ל''ת)

        וצה''ל מה, 08/08/06 04:50

        הגב לתגובה זו

    • הביצים שלהם מפוצצות

      אחמד, 07/08/06 23:02

      הצד''לניק שלך ערק אתמול לצד''ל כדי לשמור על הביצים שלו שלמות (יותר מידי ביצים התפוצצו מסביבו). גם שלך בדרך להתפוצץ.

      הגב לתגובה זו

    • ואיפה הביצים של גב' פואד סיניורה הבכיינית?

      חביתה, 07/08/06 23:27

      גם סלאח א דין כבש את ירושלים ביללות?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מייצג נאמנה את דרך החשיבה של הערבים...

      מזליקו, 07/08/06 23:35

      .. וזה המזל שלנו. אם הערבים היו טיפ טיפה יותר אינטיליגנטים ממך, כבר לא היינו פה.

      הגב לתגובה זו

    • בבל''ט (ל''ת)

      ט, 07/08/06 23:49

      הגב לתגובה זו

    • עוד ניצחון כזה ל חיזבאללה ואבד ! (ל''ת)

      צפוני, 07/08/06 23:54

      הגב לתגובה זו

    • על ביצים וחסן

      mahmudag, 08/08/06 00:22

      נסארללה גם כן שיח' מדרוב. לא גמר אף מדרסה. זרקו אותו כי תפסו אותו מאונן על תמונות של ננסי רייגן.
      מאז לא עומד לו והדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה ללמד אחרים איך ל''נגן בגיטרה'' .
      זה פחדן עלוב בועל חמורים ידוע.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא להסכים!!!!!!!

    צביאל, 07/08/06 22:13

    זו סכנת חיים להסכים לכזו תוכנית!
    הם ימשיכו לירות עלינו טילים!!!!!!!
    אין מנוס ממלחמת 120 השנים!!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא בלבנון אלא ברעננה? את מי אתה שולח לההרג? אותי? (ל''ת)

      נ, 07/08/06 22:34

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר????

        ק, 07/08/06 23:00

        אני גם מרעננה ואני גם נלחם- מה הקשר?

        הגב לתגובה זו

    • בסדר (ל''ת)

      תהיה רגוע,, 07/08/06 22:44

      הגב לתגובה זו