• 123.

    סניוריטה למה את-בוכה ? שכן הלכת לישון עם כלבים ולכן הקרציות ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 08/08/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    דמעות תנין !

    שמחה, 08/08/06 08:09

    הכל הצגה בפני התקשורת !
    די להאכיל אותנו לוקשים שבענו מהם מזמן !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    What a waste of tears. (ל''ת)

    ., 08/08/06 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    נכון, כתוב בתלמוד ש ..

    קובי, 08/08/06 05:05

    ... ''התורה אמרה אם בא להרגך השכם להרגו''. מצד שני תפקידנו בעולם הוא להיות אור לגויים!.

    חלילה לנו לשמוח במות חפים מפשע. מי מאיתנו יכול להגיד בוודאות שאדם זה או אחר, הנראה למספר שניות באיזשהו קליפ טלוויזיוני, הוא לבטח טרוריסט?

    בין מאות אלפי הלבנונים שעזבו את ביתם בדרום לבנון ישנם לפחות כמה עשרות אנשים מסכנים. אנשים שאיבדו הכל בחיים!

    בתור יהודים אנחנו צריכים לזכור שגם השם הסכים לא להחריב את סדום אם ימצאו שם עשרה צדיקים. אני מוכן להישבע שיש לפחות עשרה לבנונים שהפסידו את כל היקר להם בעולם והם צדיקים גדולים ממני. ולכן, אני לא יכול לשמוח, כשאני רואה קליפים של נפגעים לבנונים.

    אנחנו צריכים להביע את תנחומינו לנפגעינו ולחפי הפשע מאזרחי לבנון ולהסביר שמה שנעשה נעשה בשם שלום ומלחמתנו אינה בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    How about...

    Gil, 08/08/06 00:23

    How about you stop crying and start ruling your country?
    How about getting your butt out of your well padded chair, and start moving some poeple of your government around?
    How about denouncing filthy money that rebuilt Lebanon? How about taking responsibility over your country?
    Huh...you wimp?
    You are a joke to humanity, you are a joke to your country, and a joke to the terrorists......Go cry to mommy and ask for a hankerchief ........

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נכון,בתלמוד נאמר ש..

    קובי, 07/08/06 23:35

    ... ''התורה אמרה אם בא להרגך השכם להרגו''. מצד שני תפקידנו בעולם הוא להיות אור לגויים!.

    חלילה לנו לשמוח במות חפים מפשע. מי מאיתנו יכול להגיד בוודאות שאדם זה או אחר, הנראה למספר שניות באיזשהו קליפ טלוויזיוני, הוא לבטח טרוריסט?

    בין מאות אלפי הלבנונים שעזבו את ביתם בדרום לבנון ישנם לפחות כמה עשרות אנשים מסכנים. אנשים שאיבדו הכל בחיים!

    בתור יהודים אנחנו צריכים לזכור שגם השם הסכים לא להחריב את סדום אם ימצאו שם עשרה צדיקים. אני מוכן להישבע שיש לפחות עשרה לבנונים שהפסידו את כל היקר להם בעולם והם צדיקים גדולים ממני. ולכן, אני לא יכול לשמוח, כשאני רואה קליפים של נפגעים לבנונים.

    אנחנו צריכים להביע את תנחומינו לנפגעינו ולחפי הפשע מאזרחי לבנון ולהסביר שמה שנעשה נעשה בשם שלום ומלחמתנו אינה בהם.

    הגב לתגובה זו

    • לקובי מחולון - לפחות תנסה לדייק

      מוטקה הדר, 08/08/06 10:35

      הציטוט הנכון: ''הקם להורגך השכם להורגו''. כמוך גם אני בטוח שישנם
      עשרות אלפים מתושבי דרום-לבנון
      שהם אנשים קשיי-יום שכל רצונם לחיות בשקט. עד כאן הכל יופי ונחמד.
      אותם אנשים, כמו התאומים הסונים שלהם בעזה, בחרו ברוב מוחץ את
      אותם אנשים הקוראים להשמדת העם
      היהודי.
      מזמן שמתי לב שמי שרוצה להיות ''אור לגויים'' ייהפך לבסוף לנר
      כי זה מה שקיבלנו מהגויים באלפיים
      השנים האחרונות.
      אנשי המיזבאללה קנו את אחיזתם
      בדרום לבנון עם כסף (הרבה כסף)
      אירני בדיוק כפי שעשו אנשי החמס
      בשטחים במשך תקופה ארוכה לפני
      שניבחרו ברוב מוחץ.
      ממשלת לבנון לא עשתה דבר וזה כלל
      לא רלוונטי באם ''יכלה'' או לא יכלה.
      במבחן התוצאה הם איפשרו לאירגון
      שיעי רצחני להעביר עשרות אלפי טילים שכולנו כוונו נגדינו. מה היינו אמורים לעשות ? להמתין שארה''ב
      תחליט לתקוף את אירן ואז תיפתח
      נגדינו חזית צפונית מהמיזבאללה ועוד
      אחת מעזה ?
      זו מלחמת מגן קלאסית. נכון, נהרגים
      בה גם אזרחים, אז מה. אנחנו הפכנו
      את אזרחי לבנון למגן אנושי או מרצחי מוחמד בשירות סוריה ואירן ?
      כמוך, גם אני כואב את סיבלם של הלבנונים וזה רק מפני שהמוסר היהודי
      שלי עולה באלפי מונים על המוסר של
      הח''כים הערבים הרוקדים על הגגות
      ומחלקים סוכריות ומעודדים חטיפת חיילים. קח את זה בקלות. הם לא ראויים לצער שתוקף אותך, בצדק.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    סניורה לך הביתה

    בני, 07/08/06 23:25

    מי שנדפק פעם אחת יותר לא יוכל להיגמל.
    לך הביתה ותעביר את השלטון הלאה.היה לך מספיק זמן להתנגד לחסן ולחברו אסאד מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לילה טוב!! לעורכים ותודה!! ל''במת הביטויים הלילה. (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הערבים גברים או בכיינים?

    לוק, 07/08/06 23:14

    אדון סניורה הנכבד, בבקשה ממך, תעשה מקלחת לחסן נסראללה עם דמעות הנהי שלך. בכיין עלוב, נוח לך לבכות על הכתף האירופאית בדמעות תנין לחות משקר ורטובות במסכנות להרוות אותה, כדי שתוכל לסחוט את המצפון של הסמרטוט האירופאי. קל לך לספר להם בקינה שחיזבאללה הוא אירגון לוחם חופש ואזרחיה של לבנון הם חפים מפשע.

    כזאת וכזאת עשו לנו הפלסטינאים במשך חמש עשרה שנים. האזרח הפלסטינאי תמיד היה חף מפשע, האזרח היהודי אשם בפשע והטרוריסט החמסי, הג'יהדי והשוהדי לוחם בפשע.

    למרבה הצער, הצלחתם האומה הערבית המתועבת להטיל מסך אפל על המוסר האירופאי המעוות, עד כדי כך ששכנעתם אותם בעורמתכם, שאפשר לייצר הפרדה מלאכותית בין העם ובין האירגון הצבאי.

    לי עד היום עוד לא ברור כיצד ניתן להפריד בין העם לבין האירגון הצבאי, שכן העם הוא עתודת הגיוס של האירגון הצבאי. מילא, הפלסטינאים מצליחים להתנער מחמס ולתעתע בעולם בעובדה שהם אינם מדינה. לבנון שהיא מדינה, בחוצפתה מתנערת מן האחריות לארגון צבאי בתוכה ומכנה אותו בלתי תלוי, ומתעתעת בעולם כמו גם אירן.

    מה יהיה ביום שבו סוריה תותקף ע''י ישראל? האם מדינת סוריה תרשה לצבאה להטיל טילים על האוכלוסיה האזרחית היהודית? והאם ישראל תוכל להשיב מידה כנגד מידה בערים הסוריות כדמשק? והאם סוריה תרהיב עוב חוצפתה ותבכה בדמעות דינוזאור ותצטרף לחגיגה הערבית, כאשר תאשים את ישראל בפגיעה בחפים מפשע?

    להערכתי, אם ישראל היתה מכה את סוריה בעשרים וחמישה אחוז מהמכה שהנחיתה על לבנון עד עתה אולי פני הדברים היו נראים אחרת היום. אולי הייתם מכריזים על כניעה. צבועים! בכיינים! איכס!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מי שחיפש הכרעה במלחמה, הרי מצא אותה בבכיו של ''הראיס'' סניורה !!!!!11 (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בכי סניורה הוא כניעה לה יחלנו. של חיזבללה,סוריה ואירן!!!! (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אף לא פרשן אחד בישראל, לא זיהה את הטעות הטראגית של סניורה- הוא הודה (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בלי שאף אחד ירגיש.הגיש סניורה בבכיו את הניצחון לאסטרטגיה הישראלית. (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בכי והיתחננות סניורה-הוא המומנט, לו ציפינו וניצחון על האומה הערבית! (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לכל אלה שהביעו ספקות באשר למי ניצח במלחמה בא סניורה וסיפק התשובה!!! (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    סניורה כך הכבוד לך .. הבכי שלך הוא סמל על דאגה לעם הלבנוני ולבנון (ל''ת)

    רינת, 07/08/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • הרי הם הביאו את זה עליהם. (ל''ת)

      שלמה, 08/08/06 03:18

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    גב' סניורה יא בכיינית..הרוג אחד!!! וגם הוא מחבל

    ווטרינר, 07/08/06 19:00

    אחר כך יבואו כל הערבים פה, והשמאלנים פה, ויגידו שאנחנו פאשיסטים. נכון ???
    אין אמונה בערבים גם כשהם ''מתים''.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיזבאללה לא יכול להשתלט על לבנון

    רוני, 07/08/06 18:52

    לפחות לא באמצעים חוקיים כמו בחירות בגלל שבלבנון בגלל המרקם העדתי העדין התפקידים בממשלה קבועים מראש ... הנשיא נוצרי מארוני וראש הממשלה סוני ככה יוצא שהחיזבאללה לא יכול להנהיג את המדינה ... לפחות בלי לגרום למלחמת אזרחים .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא נשארו לך גשרים? לך לרופא שיניים. (ל''ת)

    רופא שיניים, 07/08/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    סיניורה אל תבכי!!! כשאת בוכה את לא יפה!!! (ל''ת)

    מתי, 07/08/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    המשחק נגמר

    רינה, 07/08/06 18:37

    אחך סניורה סניורה כמה שחקנים אתם יכולים להיות אפילו לבכות בתקשורת , הגעתם למצב כל כך מאומלל רק בשביל שיאמינו לכם אם קצת היה לכם קדושה לחיים לא הייתם שולחים שהידים ולא הייתם מכניסים בכל בית בונקר וגם לא הייתם משחקים עם הגופות של המתים שלכם אבל מכיוון שקדושת החיים וקדושת המת אינה נמצאת בלקסיקון שלכם אז אל תשחק אותנו עלינו אנחנו כבר יודעים עם איזה שחקנים יש לנו עסק אבל העניין הוא שהעולם לא יודע ועוד לא הספיק להכיר אותכם איך אתם יודעים מול המצלמות לשחק את הכי מסכנים אבל מי שמשחק אותה מסכן סופו להיות מסכן וזה יהיה הסוף שלכם אמן

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    יא גאווד היית צריך לבכות לפני שנתת לזבלה לתקוף אותנו מארצך (ל''ת)

    סניורה מזילה, 07/08/06 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני לא זוכר שהוא בכה שחיזבאללה חטף לנו חיילים ונותן להם מקלט בארצו

    א, 07/08/06 18:33

    אם אדון סניורה היה מבצע את ההחלטה של האו''ם לפני 5 שנים שישראל נסוגה מלבנון הוא לא היה צריך לבכות והוא היה חי בשלום עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    סחטיין על הרפרטואר

    הבמאי מהבימה, 07/08/06 18:23

    התקבלת לתפקיד הראשי בהבימה .

    רק שאלה קטנה - תגיד מר סיונרה , גם כשתפסו אותך מועל בכספים בתפקידך הקודם כבנקאי , גם אז בכית ככה , כנראה שכן !

    אחרת אין לי מושג איך הצלחת להתברג לתפקיד הנוכחי , לאחר חשיפת פשעיך , ולאחר גילויים בדבר השחיתויות שביצעת .

    תבכה עוד קצת חמודי , אולי תקבל יום אחד פרס נובל לשלום .

    ואולי גם מקום של כבוד , לצד חברים מושחתים לא פחות היושבים בממשלת ישראל .

    אחוות אחים תהיה לכם .

    וקצת דיבורים על שלום , ומזרח תיכון חדש .

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לדעתי אלה דמעו של אושר... (ל''ת)

    דודו, 07/08/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • פששש...

      אורן-שלמה, 08/08/06 04:35

      איזו זוית חשיבה מרעננת! :)

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אדון סניורה, עוד לא ראית כלום!!! (ל''ת)

    היודע הכל, 07/08/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כמובן סיניורה

    חי, 07/08/06 18:13

    אבל ההפגזות והטילים של חיזבאללה הם פרחים וסוכריות.
    הבעייה היא שהעולם שמח להזדהות עם לבנון והדמעות שלהם. לכן - עלינו להמשיך בנחישות במשימה עד שנסראללה ימוג כעשן.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כמובן סיניורה

    חי, 07/08/06 18:12

    אבל ההפגזות והטילים של חיזבאללה הם פרחים וסוכריות.
    הבעייה היא שהעולם שמח להזדהות עם לבנון והדמעות שלהם. לכן - עלינו להמשיך בנחישות במשימה עד שנסראללה ימוג כעשן.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    יאימפוטנט

    גורי, 07/08/06 18:06

    תשלוט בלבנון ואז תדבר ותבכה,אתה ראש ממשלה בלי שיניים,וזונה של סוריה וחיזבאללה

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% - עלוב נפש שמעדיף להתרפס בפני הסורים במקום לעזור לעמו. (ל''ת)

      עמית, 07/08/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    סניורה שחקן שבוכה ותומך בחיזבלה

    אורי, 07/08/06 18:06

    שקרן מגעיל שנתן לחיזבלה לעשות מה שהוא רוצה בלבנון אז עכשו שלא יבכה החיזבלה היה ונישאר חלק מהצבא שלו אז שילך לעזעזל איתם ביחד לעזזל עים הזילזל רמאי ושקרן

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    גם מופז בכה.. אז? (ל''ת)

    ג'וני, 07/08/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נחש דו פרצופי

    אחמדי, 07/08/06 18:04

    תפסיק לעבוד עלינו אתה איש חיזבלה המעמיד פנים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הדמעות טובות בשביל ה''שנור''

    זה הכל רק כסף, 07/08/06 17:59

    קיבל הבטחה לעזרה כספית גדולה מארה''ב אבל ממשיך לשנורר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מיסטר סניוריטה

    מ., 07/08/06 17:58

    הינך מוזמן לבקר בצפון הארץ של מדינת ישראל ולראות במו עינך האם חברך מ''הכי-זבאללה'' הם טרוריסטים או לא

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איזה תגובות. אין בכם טיפה חמלה

    מור, 07/08/06 17:54

    או שאתם לא מבינים את גודל הנזק שצה''ל גרם בלבנון. אין מה להשוות לחטיפת החיילים. שלהזכירכם, הם חיילים!! לא אזרחים. וגם לא לנזק שגרמו הרקטות למיניהן. מחקו מדינה שלמה. אז בלי קשר לדמעות כן לא גינה או לא, די כבר עם הרוע כלפי אזרחי לבנון

    הגב לתגובה זו

    • מור מספר 89

      יוחאי בן גרא, 07/08/06 18:07

      יפת נפש שכמוך. כל יהודי שנהרג זה יהודי אחד יותר מדי. בין אם הוא אזרח ובין אם חייל. ואם יש לך תלונות נגד המדינה שלך, תעברי ללבנון. טלי פחימה שכמוך!!

      הגב לתגובה זו

    • חושב שתיכנסי

      למור, 07/08/06 18:20

      הסבר קצרצר על מר סניורה הבובה של נסראללה . האידואלגיה של החיזבללה היא אחת השמדת ישראל. ללא אותה אמונה אין זכול קיום לתנועה הרצחנית הזו. המטרה שלהם השמדת ישראל - השתלטות על המדינה שלך ,רצח הגברים ואינס הנשים והילדות. נשמע מצמרר ,דימיוני? סימן שאת לא מכירה היסטוריה מהי. שני חיילים נלקחו בשבי אז מה את שואלת? זה או אנחנו הוא הם. אז כדאי שתתעוררי ,גם אני מאמין בשלום ורוצה חיים שקטים אבל אמא שלי ,אישתי,הבת שלי חשובות לי יותר מהדמעות של סניורה.

      הגב לתגובה זו

    • מור בגלל יפי נפש כמוך חיילינו נהרגים (ל''ת)

      אזרח מודאג, 07/08/06 18:33

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למור - כנסי מתוקה

      מוטקה הדר, 07/08/06 18:44

      מה את מצפה מעם שצלב את המשיח
      ורוצח ילדים נוצרים והיום פלסטינים רק בכדי להשתמש בדמם למצות ?
      לבנון הייתה מלכתחילה ייצור אנמי
      שהוקם בעקבות הסכם בריטי/צרפתי. כמו רב המרצחים עארפת בזמנו שטען ''שאינו יכול ללחום בחמס ''וגינה'' הרג חפים מפשע ''משני הצדדים'' כל פעם שהוא שלח אותם לפוצץ אוטובוסים. לבנון
      העלימה עיין, וכלל לא מעניין את התחת שלי באם הייתה להם ברירה או לא - התוצאה הייתה אותה תוצאה.
      אירגון שיעי רצחני במרחק עשרה מטרים ממטולה ואת יושבת לך בשינקין עם גלידה ביד משועממת עד מוות ומפליצה ''חמלה ורחמנות''. ממש
      אידישע מאמע. אנשים כמוך לעולם לא יתנדבו לתת יד במקלטים. אני בטוח שלך יש תירוץ - את בתורנות במחסום ווטש או בארגון בצלם.
      ככל שתחיי כאן יותר כך תסבלי יותר.
      מדוע שלא תעופי מכאן למקום כייפי?
      אני מבטיח לא להתגעגע.

      הגב לתגובה זו

    • ''אין מה להשוות לחטיפת חיילים, שלהזכירכם הם חיילים!!''

      איתי, 07/08/06 22:00

      אהה. עכשיו הבנתי. הם חיילים, אז הם פחות שווים מאזרחים ואותם זה לגיטימי לחטוף.
      תגידי, את לא מתביישת?! לא מגעיל אותך לדבר כמו משקיפת או''ם שמום על חיילים שלנו, דיבור מהגיון של ''הם חיילים, אז הם לא חפים מפשע והתקפה עליהם היא לגיטימית''. לא מגעיל אותך לדבר ככה על אנשים מהעם שלך? ''להזכירך'', הם גם היו מילואימניקים. כן כן, אנשים מבוגרים, שבמקור הם אזרחים ובמסגרת שרות המילואים שהם עושים פעם בשנה, הם שמרו על הגבול, ומה לעשות שיום לפני שהם היו צריכים לצאת הביתה, הבני זונות החליטו לתקוף?
      ''די כבר עם הרוע כלפי אזרחי לבנון''?
      אני לא אשכח בחיים את הריקודים, הזיקוקים והסוכריות של אותם ''אזרחי לבנון'' אחרי שחטפו לנו את החיילים והרגו את האחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים (ל''ת)

    מוני הראל, 07/08/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נראה לי שאחרי הבכי הזה ממש ישנאו אותנו יותר

    מישהי, 07/08/06 17:48

    תארו לכם מה זה עושה עכשיו בעולם כל היום מראים רק את הצד הלבונני ..
    רק ילדים נהרגים בלבנון והרס מראים ברשתות הזרות את סניורה בוכה בחדשות ..
    אנחנו יוצאים ממש מפלצות בעולם ונראה לי שאף אחד לא ירצה להבין אותנו עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • תראי חמודה

      נותרנו לבד, 07/08/06 18:33

      אנו במצב כזה כבר המון זמן .

      דעת הקהל העולמית היא פרו ערבית , רשתות הטלוויזיה בעולם נוטות לצד הערבי ומסקרות אותו בצורה חד צדדית .

      ואם כך הדבר כל שנותר לנו לעשות הוא להאמין בצידקתינו ולהמשיך במלחמתינו כדי להפיל את אוייבינו תחתינו .

      אף אחד אחר לא יעשה את העבודה המלוכלכת בשבילינו - וזו עבודה מאד מלוכלכת .

      את יודעת מה ?

      העולם היה שמח לסקר ולהציג כתבות 'אובייקטיביות' עלינו רק אם היינו נטבחים באלפים יום יום .

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    היתממות ילדותית. קחו אחריות על מעשיכם (ל''ת)

    גיא, 07/08/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כואב לו הלב באמת !

    יואב, 07/08/06 17:44

    הבן אדם רגיש והבכי בא דווקא ממקום של רגש וחמלה אנושית.
    כואב לו כאב עמוק על עמו !
    את זה אינני יכול לגנות.

    רגש זה אינו מבטל את העובדה שהוא חלש ושאינו יכול היה לרסן את החיזבאלה לא אז ולא היום.
    ולכן לישראל לא נותרה ברירה אלא לעשות מה שהיא עושה כעת.

    כל מה שתמיד רצינו זה לחיות בשקט,
    להתפרנס בכבוד ולהנות מהחיים.
    אינני מכיר אף ישראלי צמא מלחמה !

    זה בדיוק מה שהם צריכים להבין ולצערי רק בכח רב מצידנו ובצער רב מצידם הם יתחילו להבין זאת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    צבוע- מילה אחת על הקורבנות בישראל

    אריק, 07/08/06 17:43

    אם כבר פתחת תפה שלך וזעקת לרחמים דע לך שגם פניה של צפון מ''י השתנו להמון שנים- ההרס והחורבן בעריה וביערותיה של ישראל הוא עצום. אתה כל כך רגיש ששכחת את ההרוגים הישראלים שנרצחים בכוונה תחילה ע''י רקטות לא חוקיות שנשלחות ע''י הגידול הממאיר שהשקת וגידלת במדינתך היפה.
    אין הרפתקאות חינם בחיים וזה תקף לשתי הצדדים רק שהפעם אתה הצד החלש ולכן המחיר ששילמת הוא גדול שבעתיים. חיו את חייכם ותנו לחיות זה כל מה שאנו מבקשים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    או יו יוי יורים עליו טילים או יו יוי (ל''ת)

    יענקל, 07/08/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יתום שרצח

    אבי, 07/08/06 17:39

    סניורה הוא בדיוק כמו אותו אדם שרצח את הוריו וממרר בבכי לעזרה כי הוא יתום

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אם אתה כל כך דואג לתושבים שלך אז:

    אבי, 07/08/06 17:39

    וכל כך איכפת לך מהם אז למה לא נלחמת בחיזבאללה?
    אתה שוכח מי גרם להסלמה כאשר נכנס למדינה לא לו והרג חיילים וחטף אחרים.
    זו הבעיה של כל העולם הערבי : הדו פרצופיות.
    תמיד יסתכלו על אחרים ולא על עצמם במראה.
    מצאתם לכם שיטה להילחם בישראל , נבנה אירגוני טרור שיילחמו , ישגשגו ,ויאיימו בתוכנו וכאשר ישראל תנסה לפגוע בהם נבכה על מר גורלנו.

    רוצים שלום? תראו.
    רוצים ביטחון ? תמגרו את הטרוריסטים מתוככם.
    ואז תראו שיש עם מי לדבר בצד שלנו.

    תלמדו זהו המחיר של תמיכה בטרור .
    שלא לדבר מה יקרה כשיימאס לנו ונתחיל להשתמש בנשק האמיתי שיש ברשותנו- אז ממש אבל ממש תצטערו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ככה זה שחוטפים חיילים ויורים על ישובים שלנו, זה כואב.... (ל''ת)

    ר, 07/08/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בוא תבכה לי על הדרגות בכיין , (ל''ת)

    המעניש, 07/08/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הערבים

    ירון, 07/08/06 17:34

    אף פעם לא אשמים.

    הציונים אשמים, היהודים אשמים, האמריקאים אשמים, כולם אשמים במצבם המדרדר ובנחשלות העם הערבי-- ממרוקו ועד מלזיה.

    רק הערבים עצמם אינם אשמים. הם אינם מתפוצצים ברחובות בומבי, לונדון ותל אביב. הם אינם חוטפים מטוסים, ספינות, וחיילים. הם אינם רוצחים, אינם גונבים, אינם מסיעים מתאבדים. הם אינם מחנכים למלחמה (מצאו לי שיר אחד על השלום שערבי כתב!), הם אינם בוגדים במדינה הסוציאלית המשלמת להם דמי מחייה, הם אינם ''משתמטים'' מאחריות אזרחית, אינם מסיתים, ונציגהם בכנסת אינם מבזים את שבועתם.

    הם אינם עושים כל זאת. ואם כן, אז זה לעולם לא אשמתם. זה הכל גנטיקה.

    הערבים לעולם לא אשמים. הם אפסים.

    הגב לתגובה זו

    • אוהו - איזה מילים

      CTU, 07/08/06 18:37

      שמע חביבי כל מילה שלך בסלע ולדורי דורות , כדי שיקראו ויבינו הדורות הבאים עם מי יש לנו עסק .

      לא יכולתי לצפות למשהו קולע כל כך - יש להפיץ הלאה .

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    בתור אחד שלא מילא התחייבות בינלאומית 1559

    דוד, 07/08/06 17:34

    וגרם למצב הנורא הזה, כדאי שמר סניורה יחשוב איך לתקן את טעויותיו ולא יטעה בטעויות חדשות.

    ובכלל נסראללה בטח מחזיק במשפחתו כבני ערובה, אחרת מה הסיבה שהוא שינה את דעתו בצורה כל כך קיצונית מתחילת המלחמה.

    ועוד, מה הלבנונים אומרים על כך שהם הולכים שוב להפסיד את מדינתם לגחמות של ראש הנחש?

    הרי לא יעזרו הדמעות של סניורה למנוע את השמדת לבנון כמדינה חופשית, לאיזה פעולה אופרטיבית הם מצפים ממנו?

    אולי זה במקרה לחולל מרידה עממית בצורר האיראני, בשיתוף פעולה עם בני בריתם הצרפתים?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כלומניק, חסל החיזבאללה

    בץ, 07/08/06 17:32

    ילד מפגר, שנתן למליציית פאנטים מוטרפים להשתלט על אדמת מדינתו ולהחריב בה כל אי של שפיות וחלקה טובה. תתחיל לעשות סדר

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שהוא קם עם פרעושים (ל''ת)

    א.א, 07/08/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא, סניורה. הפצצות צה''ל הן מלחמה. שאתם הכרזתם עלינו. (ל''ת)

    ארז, 07/08/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מי שהולך לישון עם טיל לפעמים מתפזר

    אזרח ב, 07/08/06 17:19

    מי שהולך לישון עם טיל לפעמים מתפזר. זה מה שקרה גם כאן. נשרט השחפץ ל''גיבורי'' החיזבלה. חיזבלה זה טרור. אין חיזבלה יש חיים בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    טוב מילון ערבים הרוגים מאשר חייל אהוב אחד שלנו (ל''ת)

    לא בכי ולא נהי, 07/08/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    העלוב, הוא בוכה מפחד

    סמולנית, 07/08/06 17:17

    חסר חוליות שכמותו , מפחד פחד מוות מהחיזבאללה-מיזבלה שחטף ואנס לו לו את המדינה, ומחזיק לו אקדח צמוד צמוד לרקה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    סניורה'לה, אתה זה שנתת לארגון טרור להתחפר חזק בלבנון

    אבן אל-כלב, 07/08/06 17:16

    ולעשות בלנון כבתוך שלו. מי שנותן לגיטימציה לארגון טרור בתוך ביתו שלא יבוא בטענות אלא כלפי עצמו בלבד. שלא יתפלא איך תפוח אדמה לוהט שכזה מתפוצץ לו בפרצוף. מה חשבת שתגדל רוטווילר בחצר והוא לא ינשוך אף אחד? יש לזה מחיר, חביבי. היית חלשלוש או שאפילו שיתפת פעולה שבשתיקה. בעל הבית צריך לשאת בקנס אם הכלב שלו נושך.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סנירוה אני מתנצל טעיתי באבקה...

    ד''ר בשרע, 07/08/06 17:14

    נתתי לך אבקת דמעות במקום אבקת צחוק....אני מתנצל...זה לא יקרה עוד פעם !!!

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי מאוד (ל''ת)

      פוריה, 07/08/06 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    במקום קרוזים לפזר טישו (ל''ת)

    רני, 07/08/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חוצפה להשוות את המחלמה הזו לשואה.

    נדב, 07/08/06 17:10

    דמעות התנין שלו לא יעזרו.
    מי שהולך לישון עם טילי החיזבאללה שלא יתפלא אם הוא מתעורר עם מטוסי חייל האויר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''בבקשה תעשו שישראל תכנע ותעשה מה שאני רוצה''

    ציפי, 07/08/06 17:08

    התנין הזה בוכה שהורסים לו תמדינה ובו זמנית המחבלים שלו שוחטים אצלנו אזרחים !
    חוצפה ממדרגה ראשונה, במקום שיבקש עזרה בעצירת חיזבאלה, הוא מבקש עזרה במלחמה נגד ישראל !

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    דמעות תנין (ל''ת)

    אביב, 07/08/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ופחדן. (ל''ת)

    צר שהוא רמאי, 07/08/06 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    סיניוריטה,פתח ת'אנציקלופדיה וקרא מה זה טרור. (ל''ת)

    קורס, 07/08/06 17:02

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יודע לקרוא, רק לבכות (ל''ת)

      חחחח, 07/08/06 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מותק, מרוב בכי שכחת את החיזבאללה... (ל''ת)

    ג.ג, 07/08/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    או,כמה שטיבי מבין אותך! (ל''ת)

    מכולמול, 07/08/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נמחק לחיזבאללה את הכפר

    עודד, 07/08/06 17:00

    וסניורה יכול לבכות עד מחר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בטח טרור

    אל חנזירה, 07/08/06 16:59

    מה חשבת יש לך עסק עם לפלפים.

    אם לא תסתום את הגורה נסדר לך טיל אישי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סניורה,נסראללה מבין אותך?תסביר לו לאט ובערבית . (ל''ת)

    דז'ומה, 07/08/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    וואלק יופי שעכשיו הוא נזכר

    להלה, 07/08/06 16:58

    הוא היה צריך לטפל בחיזבאללה מההתחלה, עכשיו - שיבכה. גם אנחנו בוכים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני מבין את סניורה ה''כבול'' בידי סוריה ואירן. אך מי התחיל במלחמה!!! (ל''ת)

    דודי, 07/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לקרוא ולבכות...מישהו דאג לו לממחטה? (ל''ת)

    ג'מבו, 07/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דמעות תנין להמשיך לכתוש את המריונטה (ל''ת)

    אלי אלון, 07/08/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תבכה. אולי זה יעזור!

    alegra-kat, 07/08/06 16:48

    כמו פינגווינים שמוחאים כפיים כי זה הטבע

    גם את סודות הסחיטה של הנשים אתה עכשיו לוקח לנו?

    לא מחזירה לך את הלגו טנקים!
    שלי!

    תבכה! אולי זה יעזור

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה הנוול לא יוצא נגד החיזבאללה

    ליאור, 07/08/06 16:48

    כי הוא מפחד מהם יותר מצה''ל....
    רק שהוא יבין שהם מקור הבעיה לא תהרס לו לבנון אל מול עיניו
    להחזיר את לבנון 1000 שנים אחורה (אמן).

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ישראל השאירה אלפי בתים עם חיזבלונים וקטיושות

    גדעון לוי, 07/08/06 16:47

    ישראל השאירה אלפי בתים עם חיזבלונים וקטיושות
    ל

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מר סניורה המכובד

    אלי, 07/08/06 16:46

    אם אנך רוצה בטרור מצד ישראל, דבר פשוט הוא, התנתק מן המנוולים, נסראללה, אסאד והגמד מטהרן.
    האמן או לא, אך כואב לראות ארץ יפה כמו לבנון, נהרסת בגלל גחמותיתהם של שלושת הפושעים הגדולים ביותר בני זמננו.
    מאחל לך שתשקם במהרה את ארצך ושתגרש את הארכי טרוריסט ששוכן בביתך ונותן לך פקודות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סיניוריטה אתה זקוק למשקפיים מפוקסות

    ציפציף, 07/08/06 16:44

    דמעותיך לא יעזרו לראייתך המעוות.

    בהתנגדותך להחלטת האו''ם אתה הופך את עצמך לדובר חיזבאללה. אתה מפקיר את כל דם תושבי לבנון למען נסראללה. אנא החלף משקפיים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אדון סניורה! תסלק את החיזבאללה ונחיה בשלום. (ל''ת)

    מגן דוד, 07/08/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תינוק בכיין. אדיוט. נכה בכם עד חורמה. (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 07/08/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הבדילו בין עם מושפל ומיואש לעם תוקפן

    תיכוניסט מהעורף, 07/08/06 16:39

    סניורה הוא לא אדם רע. הוא גם לא מוסלמי קיצוני שרוצה בהשמדתה של ישראל.
    כל מדינה, גם היא אם יודעת שהיא הצד הלא צודק, תאבד את עשתונותיה ותעשה מעשים מטורפים, כאשר משפילים אותה.
    סניורה, יודע שפעולות חיזבאללה- חטיפת החיילים והריגת 8 חיילים בתחילת הלחימה- הן תקופניות ולא מוצדקות. הוא גם יודע שזכותה של מדינה להגיב לתוקפנות כזו.
    אבל כאשר מדינתו מושפלת, כמו כל ראש ממשלה אחר, הוא מאבד את הצפון. העם הלבנוני גם כן, ברובו לא תומך בחיזבאללה ובעד שלום עם ישראל- זה היה המצב לפחות עד לתחילת הלחימה.
    אבל כאשר עם מושפל, אין מושיע!! הוא יאבד את המוסר והצדק, העיקר להשיב גמול, למרות שלכל אורך הדרך הם לא צודקים, והם יודעים זאת.
    ולכן אני אומר לכם אחי היקרים, הלבנונים לא רעים. סניורה הוא לא אנטישמי או אנטי ציוני.
    תמיכתו בחיזבאללה נובעת מתוך יאוש והשפלה, ואמירות כמו ''אני מודה לחיזבאלהל על הקרבתו'' (אמר במועד אחר), הן רק מעידות על מצוקתו ועל השפלתו.
    העם הלבנוני תומך כעת בחיזבאללה ובפגיעה בישראל, זוהי לא שנאה, זוהי השפלה.
    הצרפתים למשל לא סולחים עד היום לגרמנים על השפלת התבוסה במלחמת העולם השניייה,. אין מה לעשות, עם מושפל מתהג לפעמים בצורה פטתית.
    אין מה לכעוס על סניורה ותמיכתו בחיזבאללה, הוא נמצא במצוקה, וכשעם מושפל, הצדק לא משחק יותר.
    כנ''ל גם לגבינו, אם נובס ונושפל נתנהג גם אנחנו בצורה קיצונית חסרת הגיון.
    סניורה הוא אדם טוב, מעתה השקפתו על ישראל תהיה מלאה בשנאה, אך תזכרו שהוא בסך הכל מושפל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    סניורה הצבוע. החיזבאללה הקים מדינה בתוך מדינה. שו ושתוק! (ל''ת)

    משה בודק, 07/08/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כשהוא בוכה אני מבין למה קוראים לו סניורה.

    דוידוב, 07/08/06 16:38

    הוא גם משתין בישיבה ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בוכה אך דוחה את הפסקת האש !! (ל''ת)

    דמעות תנין, 07/08/06 16:37

    הגב לתגובה זו

    • פגעת בול, סניורה שקרן כמו כל הערבים (ל''ת)

      אבי, 07/08/06 18:19

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    דמעות תנין

    צפוני בממ''ד, 07/08/06 16:32

    אם המצב שם כל כך רע, אז למה הוא לא מסכים להצעת ההחלטה של מועצת הביטחון?

    למה הוא לא מבקש מחבריו הערבים שיצילו אותו מחיבוק הדב האיראני?

    כנראה שהכל הצגה, ויש להתיחס לכך בהתאם...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צודק!!!! אוהב אותך לבנון!!

    מוחמד, 07/08/06 16:26

    צודק סניורה!!!
    ישראל מדינת טרור מאורגן.. עם הצבא הכי טמבל שיש!

    הגב לתגובה זו

    • לך לדפוק כבשה כמו שאתה רגיל מוחמד (ל''ת)

      המעניש, 07/08/06 17:36

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד לך תכין קפה..... (ל''ת)

      אבי, 07/08/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    סניורה = SHEMALE (ל''ת)

    אבי, 07/08/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ככה יעשה למדינה הרוצה בהשמדנו. ויש לו עוד תנאים... (ל''ת)

    שרה, מזרחנית, 07/08/06 16:23

    הגב לתגובה זו

    • לבנון אירן מספר 2

      חיימקה, 07/08/06 17:59

      בבחירות הבאות החיזבאללה ינצחו
      בבחירות לראשות ממשלת לבנון ממשלת לבנון אשמה בכל מה שקורה וראש הממשלה סניורה חייב הסבר לעם שלו ולעולם על מה שהוא וממשלתו עשו למדינה שלהם ועליו לפרוש ומיד..
      ממשלת לבנון ידעה לכל אורך הדרך על כל הטילים והציוד שהחיזבאללה קיבלו מאירן וסוריה מאז צה''ל עזב את לבנון
      לפי דעתי סוריה ואירן חייבים להענש ע'י חרם בין לאומי בגלל תמיכתם בטרור

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תנו ללבנונים סיבות אמיתיות לבכי.

    שלי, 07/08/06 16:23

    אני לא קונה את כל מה שהBBC מת להראות...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סניורה הוא פושע מלחמה

    ש, 07/08/06 16:23

    החיזבאלה חבר בממשלתו, ולכן הוא אחראי למעשי החיזבאלה במישרין.
    כל הפסקת אש צריכה לכלול את הוצאתו להורג של נאסראלה ואת מעצרו של סניורה על פשעיו, והעמדתו לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הפצצות צ.ה.ל הן הגנה עצמית.לבנון ע''י חיזבולה היא הטרוריסטית (ל''ת)

    רני, 07/08/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הצגה מעולה. תמיד ידעתי שהוא שחקן טוב. הבכי היה משו משו (ל''ת)

    דמעות תנין, 07/08/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לתת לבחור אוסקר דחוף!

    שוקו, 07/08/06 16:21

    אהוד, אולי גם אתה תדפוק איזה בכי עצבני בראיון הבא שלך? תתגלגל על הרצפה וכאלה?

    היו לסניורה שש שנים לפרק את החיזבאללה והוא לא עשה כלום. אז שלא יתפלא שזה קצת יותר מבולגן כשישראל באה לעשות בשבילו את העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז למה דחיתם את הפסקת האש?!

    ליאור, 07/08/06 16:19

    מוזרים הערבים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך לעזור בשיקום לבנון

    tbh, 07/08/06 16:19

    בעיקבות ההרס שניגרם בלבנון , אחרי הלחימה (עכשיו אפילו יותר טוב)
    אנו צרכים להציע עזרה בשיקום ההריסות , ולשלוח לשם את כל ערביי ישראל הבוגדים , ליבנות את לבנון מחדש , ושבדרך גם יבנו את הבתים שלהם שם.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה רעיון פצצה (ל''ת)

      בוב הבנאי, 07/08/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    טרוריסט בשלטון.

    מופאסה, 07/08/06 16:18

    למחוק את לבנון עכשיו מהאויר.וכמה שיותר.
    תנו לסעודים שיבנו להם את לבנון מחדש .
    אולי זה יהיה להם לתזכורת בפעם הבאה כשיחליטו להרכיב ממשלה עם הכי-זבאללה .
    לא להפסיק להמשיך עד הסוף.
    מהאויר ולא מהקרקע.לא שווה חיים של חייל אחד בכדי להשיג חופש ללבנון.
    שירקבו בזבל שישראל תשאיר מאחור.
    והצעה לי לכל הקצינים למינהם שמתראיינים לכל תחנות החדשות השורצות בארץ..שימרו את הפה קצת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה לא הזמן לבכות-שיסלק את החיזבלה

    דני, 07/08/06 16:17

    סניורה.
    זה לא הזמן לבכות על מה שאתה הבאת במו ידיך על לבנון.
    תסלק את הגוף הזר הזה מארצך, ואפילו לך יהיה יותר טוב. פשוט תודיע להם - בקול רם וברור, שהם סיימו את השהייה בארצך, לעולם!
    זה יעשה יותר טוב לכל העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דמעות תנין! תאכל ח-א, יא סניורא (ל''ת)

    ממש לרחם, 07/08/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דמעות תנין

    דני, 07/08/06 16:16

    במקום לבכות, היית צריך להגיע להסכם עם ישראל, לשלוח את צבאך מיידית לדרום לבנון ע''מ לעזור לפחות בניכוי השטח מכח צבאי זר שלמעשה אוחז את לבנון כולה כבת ערובה ובסיום התהליך תינתן לך על מגש של כסף האחיזה בדרום לבנון, שחרור מעול זר(חיזבאללה) וקטיפת פירות הנצחון. אכן מי שלא מוכן להילחם על כבודו ואדמתו, אינו ראוי לכלום, אפילו לא לרחמים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש פתרון ל-קטיושות

    ציקי, 07/08/06 16:14

    B-52

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להשאיר מלבנון, סוריה ואיראן ארגז חול!!! (ל''ת)

    אברהם דולב, 07/08/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נסרלה מנצח אז למה הדמעות

    גדעון לוי, 07/08/06 16:12

    חשבנו שנסרלה מנצח אז למה הדמעות
    יש לכם כזה גיבור נסרלה צריך לשמוח ולאכול ממתקים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל''קופי אנען'' הכדוריות ברקטה אסורות לשימוש!!פצצות מצרר התשובה לרקטות (ל''ת)

    מצרר דחוף!!!!!!, 07/08/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה ליצן הוא נתן יד חופשית לחיזבאללה

    just me, 07/08/06 16:11

    ולטרור ועכשיו הוא בוכה על טרור???

    לך תמות יא זבל!!!

    להפציץ עד עפר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפתור סכסוך. באמת

    אב י, 07/08/06 16:10

    אז קודם כל למען היציבות אסור לתת לתושבי דרום לבנון השיעים לחזור לבתיהם. זה מקור תמיכה לחיזבאללה, והשכנות עם ישראל עלולה שוב ושוב להצית האש.
    אם מרחקים התושבים השיעים ,אין צורך בכוח רב לאומי !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נשמע לי כמו אוי אוי אוי

    קרן, 07/08/06 16:08

    תפסיקו לבכות ופשוט תעיפו את החיזבאללה מהמדינה שלכם. היא מקור כל ההרס

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אוי אוי אוי זה אוי אוי אוי (ל''ת)

      תומר, 07/08/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    דמעותיו של סניורא נגעו לליבי.

    סניור לופז, 07/08/06 16:08

    למה שלא ניתן לו סיבה אמיתית לבכות ?
    יש לשרוף את לבנון על כל השיעים שבה.
    לקח הסטורי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בממשלה של מי שותף ארגון טרור ?

    אזרח ב, 07/08/06 16:08

    בממשלה של מי שותף ארגון טרור ? לא ברור לי מה הפלא. אם היה לו עסק עם צבא אחר היו כמה עשרות אלפי הרוגים.
    גיבורי החיזבלה תופסים מחסה אחרי נשים וילדים. זה מה יש. אין חיזבלה אין הפצצות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דמעות היתום

    אלי, 07/08/06 16:06

    רצח את הוריו ומייבב כי הוא יתום.
    למי 14 צירי חיזבאללה בפרלמנט?
    מי נותן חסות לחלאות?
    תבכה ותתפגר.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תגיד לחברים שלך שיעופו מלבנון עם הקטיושות שלהם והכל יהיה בסדר. טמבל (ל''ת)

    yO, 07/08/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אף מילה על הטרוריסט נאסראלה שהמיט את האסון הזה עליהם? (ל''ת)

    עבחנם, 07/08/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דיי להפסיק עם זה כבר!!

    גל, 07/08/06 16:04

    מה עוזר ההרס וההרג של אזרחים חפים מפשע? כבר הראנו מספיק כמה אנחנו חזקים, כמה הזיין שלנו גדול. דיי כבר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גל להראות כמה הזין גדול לא מספיק אנחנו רוצים גם להשפריץ לך על ...

      ציצולינה, 07/08/06 23:21

      הפרצוף השמאלני והמכוער שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הכדוריות ברקטות אסורות על פי חוק!! במידה וימשיכו להשתמש במיצרר!!!!!

    תחליף פצצות מצר, 07/08/06 16:04

    כדוריות ברקטות אסורות לשימוש
    על פי חוק במידה וימשיכו!!!
    להישתמש בפצצות מצרר!!!!!!!!!!!
    לפנות לאום כדוריות ברקטות אסורות
    במידה ולא מפסיקים!!!!!!!!!!1
    להטיל על לבנוון פצצות מצרר!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דמעות תנין (ל''ת)

    משה, 07/08/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אותם אלה שבוכים היום בלבנון...

    יוסי, 07/08/06 16:02

    צעקו מוות לישראל ברחובות ביירות בתהלוכות החיזבאללה

    הכניסו אליהם את משמרות המהפכה האירניים

    וחלקו סוכריות בכל פעם שהתפוצץ פה אוטובוס או קניון.

    אפס חמלה, אפס רחמים כלפיהם!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שיפחד מישראל יותר מחיזבאללה אז הכל יסתדר (ל''ת)

    מוסר השכל, 07/08/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טיפש לך תבכה על הכתף של אלילך נסראללה. (ל''ת)

    אבי 56, 07/08/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היכן הייתה סניורה כשרצחו בנו וחטפו לנו ?

    צדק, 07/08/06 16:01

    אתה לא עושה עלינו רושם.
    ואנחנו לא מאמינים לך שאתה תשתלט על לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סניורה אתה מחבק את הטרור אפילו בממשלתך

    עין צופיה, 07/08/06 16:00

    הפסק לגמגם. עמך אינו רוצה את ארגון הטרור חיזבאללה שהפך את כל לבנון למחסן נשק אחד גדול, ואת כל העם הלבבנוני לקח בשבי.
    הפסק את הססנותך, מגר את הטרור תחילה מביתך, ממשלתך, וכל העולם יבוא לקראתך. הפסק לחבק את הטרור.
    אנחנו בישראל נהרגים בגלל מורך לבבך. התעורר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נסרלה יורה וסיניורה בוכה-אף אחד לא מקבל את זה

    גדעון לוי, 07/08/06 15:59

    נסרלה יורה וסיניורה בוכה-אף אחד לא מקבל את זה.
    אויבים יקרים שאיתכם נעשה שלום
    תחליטו מי יורה מי בוכה ומי אוכל ממתקים.
    הפתרון פשוט פירוק החיזבלה מנשקו
    ושלום עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איפה כל השמאלנים שיצדיקו את החתיכת חרא הזה?

    המטיף, 07/08/06 15:58

    6 שנים היה לו כדי לממש את החלטת האו''ם ועכשיו הוא נזכר לבכות ולהציע את אותה החלטה בדיוק שהוא לא ישם בשש שנים האחרונות.
    נו שמאלנים? נו ארבע אימהות? נו 2 סמרטוטות? נו דנה? בפעם הבאה עם מטומטם תבחרו נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סניורה אדם טוב- חבל מאד. (ל''ת)

    אופיר, 07/08/06 15:58

    הגב לתגובה זו

    • אבל קצת מטומטם...

      אבי 56, 07/08/06 17:10

      שיחליט באיזה צד הוא...

      הגב לתגובה זו

      • הוא בצד של חזב בליס (ל''ת)

        מוסה, 07/08/06 17:56

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    טרור

    אא, 07/08/06 15:56

    והפצצות מלבנון על אזרחי ישראל זה לא טרור?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדינת ישראל מפעילה טרור אבל נגד אזרחי ישראל

    טל, 07/08/06 15:56

    וזאת בכל שהיא מאפשרת ללבנון לירות קטיושות ולהרוג את אזרחי ישראל ולא מונעת זאת.
    מדינת ישראל צריכה למחוק את לבנון מהמפה או כל איזור בלבנון שיורים ממנו קטיושות צריך להימחק מהמפה.

    חבל לסכן חיילים שאפשר למחוק ערים שלמות בלבנון מהאויר.
    סניורה הזבל מתבכיין אבל שהוא נתן לחיזבאלה לתקוף את ישראל הוא לא התבכיין בקרוב גם נראה את אסאד ואמיניגאד הזבלים בוכים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי התחיל להרוג ולחטוף חיילים ? מי ירה על ישובי צפון ישראל

    מוסה, 07/08/06 15:55

    מי שולח טילים לערים בישראל כדי להרוג?
    נבלה שקרן טינופת.
    אין לך מוסר.
    תעיף את החיזבאללה גם אנחנו נפסיק.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במקום לבכות...

    רון עם חרון, 07/08/06 15:54

    תדאג לסדר במדינה המחורבנת שלך! תדאג לכך שהחיזבאללה לא יהיה לצבא לבנון - צבא המושתת על טרור!
    תעשה למען עמך ותפסיק לבכות כי גם לנו נמאס מהדמעות האלה משני צידי המתרס!

    פחדן!!!!!!!

    הגב לתגובה זו