• 117.

    מה שנכון נכון!!

    בני, 09/08/06 07:53

    4 אמהות אל תתביישו להודות, דאגתם לבנים שלכם, לא לבנים של כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    יה שמאלניים מסריחים. אצל שרון ורפול החיזבאללה

    שמאל = חורבן, 08/08/06 23:59

    כבר לפני שלשה שבועות היה באוניות גירוש לטהרן.

    אבל אתם עשיתם את המוות לשנהם, כך ששרון לא רצה לנגוע בלבנון כל שנות ראשות ממשלתו.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שלי - אל תיפול רוחך, המשיכי להיאבק על מדינה בעלת צלם אנוש (ל''ת)

    א.ח., 08/08/06 20:42

    הגב לתגובה זו

    • שלי אפס אפסים, שנזל לה הריר כשראיינה

      שלי חושבת משם, 09/08/06 02:30

      את ראגו''ב....

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מי שכועס שיכעס על מופז שכרמטכ''ל ושר ביטחון לא ראה או שראה ושתק (ל''ת)

    יעל, 08/08/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בעלי ואני יוצאים עכשו לניחום אבלים בבית משפחת גרינפלד

    לעולם לא נשכח, 08/08/06 19:11

    קרבנות שלי וארבע אמהות, שקודם הפכו את רצועת הבטחון ל''ביצה הלבנונית'', כריכוך השטח להסגת צה''ל מלבנון, ולרצח המוני אזרחים וחיילים יהודים, לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הן טיפשות והתקשורת ניצלה אותן ל'אייטם' צהוב: סיכון ישראל והרג

      צודקת., 09/08/06 00:29

      יהודים. תקשורת מתועבת.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    במדינה נורמלית היו מעמידים לדין

    כתום מגעיל, 08/08/06 18:25

    את מרעילי הבארות והרוקדים על הדם מהימין

    הגב לתגובה זו

    • במדינה נורמלית לא היו מרשים, בכלל, ובפרט לא בימי מלחמה

      לעולם לא נשכח, 08/08/06 19:09

      פעילות של מנגנון תעמולת האויב! במדינה מתוקנת המסיתים נגד המדינה ונגד העם היהודי היו עומדים לדין, ובמקרה שלנו, בו משתפים פעולה עם רוצחי העם היהודי, היו מעמידים לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. אצלינו חלאת האדם הזו מהכנת בבית הנבחרים ומככבת בתיקשורת.

      הגב לתגובה זו

    • פרובוקטור לא יהודי (112). לך לעזאזל.

      אתה מפגר, 09/08/06 00:30

      אל תהיה בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    תודה ל 4 אימהות שלא נהרגנו סתם בלבנון (ל''ת)

    חייל חי, 08/08/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא חייל בשום אופן. שקרן. (ל''ת)

      פרובוקטור, 09/08/06 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    4 אימהות הן קדושות , עם ישראל מכיר לכן (ל''ת)

    תודה, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    צריך לחכות ל 1000 הרוגים ורק אח''כ (ל''ת)

    לקוות שיהיו 4, 08/08/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • כי אהוביך המחבלים מפסידים? (ל''ת)

      למה אתה מת, 09/08/06 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מטומטמי הימין לא ירגעו עד שיהיו 1000 הרוגים (ל''ת)

    1982, 08/08/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שם המלחמה-'' מלחמת 4 האמהות''... (ל''ת)

    יוכי, 08/08/06 11:10

    הגב לתגובה זו

    • 4 האימהות הקדושות (ל''ת)

      4 הקדושות, 08/08/06 18:21

      הגב לתגובה זו

      • שיש קדושות חיזבלונות שבודאי אוהבות מאוד 4 אמהות טפשות. (ל''ת)

        לא ידעתי, 09/08/06 00:33

        הגב לתגובה זו

    • הקדושות (ל''ת)

      4 הקדושות, 08/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שלי יחימוביץ'- פוליטיקאית אמיצה!

    שי אל'', 08/08/06 02:16

    שלי יחימוביץ' היא אינדיקציה לחברה בריאה.כשהרוב נוהר לכיוון שאינו תמיד נכון,יש מי שעוצר/ת לחשוב ומתריע/ה!

    גם אם אפשר היה לצאת קצת אחרת מלבנון,להשאר שם משנת 82 ללא כל אינטרס לאומי,רק מחוסר מנהיגות ולאבד שם חיילים על בסיס שבועי כשגרה-זה כבר יותר מתקרב לרצח!

    כתובות נאצה שכאלה, כבר הובילו לרצח!

    גם אם מישהו לא מסכים עם כל דעותיה של יחימוביץ',אין הרבה פוליטיקאים אמיצים שיוצרים איזון.שמרו עליה היא נכס!

    ובאשר לנוער חזית יהודית לאומית- יאללה לכלא, אולי שם הם ילמדו מחדש מה היא יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מלחמת 4 אימהות

    אורן, 08/08/06 01:42

    תציאנה בסך 4 האימהות ותומכיהן ותסבירנה מעל כל במה ובכל כלי תקשורת במה ועד כמה הן אחראיות למצבה הנוכחי של ישראל.
    תציאנה ותתמודדנה הן כנגד חיזבאללה איראן וסוריה ותגענה הן לכל בית הרוס בישראל ולכל משפחה שכולה חדשה ותסברנה מה ומדוע תרמו למצבנו הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

    • מלחמת 4 האימהות שהצילו אותנו (ל''ת)

      לא נהרגנו בלבנו, 08/08/06 18:22

      הגב לתגובה זו

      • החיזבלונים שלא נהרגו אז משתוללים עכשיו תודות ל4 המכשיפות. (ל''ת)

        נכון., 09/08/06 00:33

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    לכל מי שמשתמש במילים כמו רוצחת וכו' :

    יהודי, 07/08/06 23:51

    כל מי שמשתמש בכאלה משפטים כמו רוצחת או מילים כאלה כלפי אנשים שסך הכל רוצים בטובנו הוא פשוט אדם נמוך, שכנראה אין אף אחד שרוצה לשמוע אותו אז הדבר היחיד שנשאר לו זה לכתוב טוקבקים באינטרנט.

    מי שלא מסוגל להתייחס לדברים בהגיון, ומתלהם כמו רבים פה, פשוט צריך להתייחס אליו בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שלי - תמשיכי בקו שלך כי זו הדרך הנכונה (ל''ת)

    יואב, 07/08/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    למה אין תגובות לכתבה הזאת? התגובות יותר מידי ימניות ?.... (ל''ת)

    דוד רוזן, 07/08/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ''לגיון הזרים'' כמו בצרפת

    חמציץ, 07/08/06 22:35

    במקום שרות סדיר ומילואים
    הילדים יהיו מתחת לסינור של אמא
    לא יהיה ארגון ארבע, חמש או שש
    אמהות.
    במקום זה צבא של ''לגיון הזרים''
    שם יהיה ארגון של ארבע זונות
    שיתבכינו על מר גורלם של הצרכנים.

    זה סופה של המדינה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    שלי - רק האומץ שלך יוכל להציל אותנו שוב!!! (ל''ת)

    אריק, 07/08/06 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יחימוביץ' ומנשה - חדשו את המאבק!!!

    גלעד, 07/08/06 17:24

    נגד מלחמת השולל הזאת. כבר היינו במלכודת הזו וממשלה של מפגרים וגנרלים אידיוטים גוררים אותנו למלחמה ללא תכלית וללא מטרה.

    נמאס מזה

    יישר כוח יחימוביץ' ומנשה - חדשו את המאבק!

    הגב לתגובה זו

    • לתומכות מחבלים-שחיזבלון כותב להן תחנון. (ל''ת)

      זה מה שמגיע, 09/08/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא תגזול

    אלישיב, 07/08/06 17:11

    ללא קשר לתוכן: באותה תורה שבשמה אתם מאשימים ברצח, כתוב ''לא תגזול'', ולידיעתכם פעילים יקרים, גרפיטי על קירות = גזל!
    להזכירכם: ''לא נחתם גזר דינם של דור המבול אלא על הגזל''!
    בלילה הבא תשקיעו ותכתבו על פלקטים!

    הגב לתגובה זו

    • Pikuach nefesh doche hakol, chutz migiluy arayot, avodah zara, (ל''ת)

      Ushfichat, 08/08/06 07:25

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    זו דמוקרטיה ו4 האמהות שפכו הרבה דם בטיפשותם

    זכות דמוקרטית, 07/08/06 16:30

    בדמוקרטיה:
    זו זכות דמוקרטית להיות טיפש
    כמו 4 האמהות וכרמלה מנשה שכיביכול דואגת לחיילים ולאילנה דיין ששולחת קצין לוחם לכלא ושלי יחימוביץ שמסמפטת עניים וגרה בוילה.

    פשוט דמוקרטיה שכל אדיוט מוביל

    הגב לתגובה זו

    • שהתקשורת ניצלה לקידום אינטרסי המחבלים, למען חיסול ישראל. (ל''ת)

      4 המטומטמות, 09/08/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אני לא בעד, אבל ..... (כנסו)

    דורון, 07/08/06 16:06

    ''פני הדור כפני הכלב'' - כשם שהכלב רץ קדימה, כאילו מוביל, אלא שכל רגע הוא מביט אחורה לראות לאן בעליו רוצים ללכת. כך מנהיגנו, במקום לקבל החלטות תוך שיקול דעת מסתכלים אחורה לראות מה אומרות ארבע האמהות ודומיהן ונוהגין על פיהן....
    החלטות מדיניות אסור לקבל ע''י אמציות של אם שכולה (בלי חס ושלום להוסיף על צערה). לצערינו אהוד ברח לא השכיל להבין זאת והלך אחרי אותה תנועה אומללה חסרת בסיס רעיוני לוגי ומי שכל חייב התמחה בלברוח ידע לעשות זאת הכי ''טוב שאפשר'' והוביל אותנו, חוץ שהכניס את החיזבאללה לתוך גבולות הארץ (עזה), לאותה מלחמה ארורה בה אנחנו לא רק מאבדים את מיטב בננינו אלא נראים גרוע כלפי מי שרוצה לחסל אותנו אנו ניראים ככאלו שניתן לפגוע בהם ותוצאות המלחמה עלולות להיות הפקת לקחים של האוייב (אירן וסוריה) לפני הדבר האמיתי אליו הם מתכוננים ומיחלים שנים רבות ולא ירחק היום בו הם יוכלו להגשים את מבוקשם בו ביום שהם ירגישו שהם הפרו את מאזן האימה....
    כמובן אני לא בעד נאצה כלפי אף אחד, בטח לא כלפי אמהות שכולות שכל חטאם הוא שטעו בהשקפתם ברור לי שאף אחת מהן לא צפתה ולא חשבה שלכך זה יוביל, אך אנחנו חייבים אחרי שמפסיכים את הנאצות אחד כלפי השני להתחיל וברצינות להסיק מסקנות ב 20 השנים האחרונות זה נראה שאנחנו כל הזמן רצים בריצת עמוק לתוך הרפתקאות שכל הזמן מוכיחות את עצמן כאינן יעילות ואף מזיקות....
    בואו נעצור רגע נראה מי נגד מי או כמו שאומר הגשש ''מיהו האוייב מהיא המטרה ומה עושים במקרה של חתונת אמת''

    דייייייייייי להרפתקאות בואו נתחיל לחשוב...

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק תאור מדוייק של פרץ שמסתכל אחורה על אדונו

      וגם של אולמרט, 09/08/06 00:25

      שלי ועוזי ברעם ומקשקש בזנב כשהיא אומרת ''פרץ טוב, פרץ טוב, שב...''

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    תמיד תזכרו שהם מבחינתם רוצים אותנו בים. אם זה עכשיו או עוד 500 שנה (ל''ת)

    ישראלי, 07/08/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עצוב אבל נכון 4 אימהות וכרמלה ושלי

    דן, 07/08/06 16:03

    חייבים להסתלק מהחיים ציבוריים ,יש להן אשמה .הן היו מעורבים עמוק לאבידות והשפלות של ציבור.בזכותן אני לא מאמין כבר במעורבות חיובית של אישה בפוליטיקה. החלטות שלהן מהבטן ולא משכל, צודקים מורים של דת.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שלי יחימוביץ' לא רוצחת !!!

    אבי 56, 07/08/06 16:01

    היא פשוט אדם נמוך ורע שאוהב להרע לאחרים...מין מפלצת קטנה...אשה ....שונאת אדם...בעיקר אנשים טובים...אשה דוחה ....לא רוצחת.

    הגב לתגובה זו

    • היא לא רוצחת אבל מביאה את ישראל על סף החידלון. (ל''ת)

      שלי שליח של, 09/08/06 02:27

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הדבר היחיד שיותר גרוע מ4 אמהות

    סטודנט, 07/08/06 15:59

    וחבריהם, זה הימין הקיצוני הפסיכי...

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה לומד ע''ח עם ישראל? חזור לשורשיך בסעודיה, וזוז. (ל''ת)

      'סטודנט משועמם', 09/08/06 00:38

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אזרחי ישראל הרסו את עצמם..

    אבי, 07/08/06 15:57

    בזה שהם לא באים בדין וחשבון עם מנהיהם בעבר ובהווה.
    או כמו שנאמר, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.

    4 אמהות הן רק הסימפטום

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הימין אשם!!

    איתמר, 07/08/06 15:56

    אני ימני ואני חושב שאנחנו אשמים, לא צעקנו מספיק ולא עשינו רעש כאשר שמענו וראינו מה שקורה בלבנון, בקשר לשמאלנים גם ככה הם חיים במציאות אחרת שהכל ורוד ויהיה בסדר, לכן אין להתייחס אליהם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לטעמי שלי יחימוביץ' ....אשה בהמה....

    אבי, 07/08/06 15:54

    מישהו כבר אמר סמרטוטוביץ'.....

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    נו ואולי הפעם תודו נשטעיתם לפני שאחמדיניג'ט.... (ל''ת)

    משה, 07/08/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא להשמיץ - הן צריכות להבין כי ילדינו חשובים לנו מאוד (ל''ת)

    כולם, 07/08/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם בהפגנת השמאל קראו לפרץ רוצח - אבל להם מותר? (ל''ת)

    ליאת, 07/08/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גם מכוערות וגם ג'ורות גדולות (ל''ת)

    גבי, 07/08/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    4 אמהות השאירו הרבה אמהות ללא ילדים. (ל''ת)

    נירית, 07/08/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יחימוביץ יודעת לכתוב כמו שמנשה יודעת לקרוא...

    יש גבול, 07/08/06 15:47

    זו בלי חשיבה , ורעותה בלי סימני פיסוק...
    ושתיהן - ללא תבונה וללא חרטות.
    בעלות רגישות ונחישות.
    רגישות לסבל האויב ונחישות לקדם את הנרטיב הפלסטיני.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אתם מגעילים אותי- אתם עם מגעיל!

    רון עם חרון, 07/08/06 15:46

    בשנת 82 נכנסנו ללבנון ובשבוע הראשון למלחמה(שבוע - שבעה ימים) היו לנו מעל 300 הרוגים!!!!
    השהייה בלבנון הובילה לכ 55 הרוגים בכל שנה.(בכל שנה!)
    היום אנו נלחמים מול אוייב נחוש, בעל רמת חיילות גבוהה ורמת מוסר נמוכה אשר מובילה גם אותנו להיראות רע(מוסרית) וזאת בעקבות אופי הלחימה שלהם.

    צריכים כולנו לומר תודה גדולה אחת על כך שהמאבק הזה מתקיים היום ולא בעוד 6 שנים - כי אז לא היה לנו הרבה סיכוי.

    במזרח התיכון לא יהיה שלום מוחלט לעולם! תמיד יקום לו ארגון טרור אשר מתנגד לכל הסכם שלום באשר הוא - די לאשליות !!! עם כל הכאב זה המחיר שנדרש לשלם ולא יהיה לזה סוף - ככל שנהיה חזקים יותר כך נשרוד יותר.

    ההרוגים הם אשמת המציאות שאיננה ניתנת לשינוי רדיקאלי אולי רק לשינויים קוסמטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לאירגון ארבע אימהות

    דב בינדר, 07/08/06 15:45

    דאגתן לאינטרס הצר שלכן באותו הרגע ואני לא מאשים אתכן על כך אבל היום יש הרבה יותר אימהות הבוכות על הרבה יותר ילדים חיילים,וזה יהיה על מצפונכן לכל ימי חייכן.

    הגב לתגובה זו

    • הלבנונים שהן רצחו על מצפונן. טפשות ללא גבולות+ תקשורת רוצחנית. (ל''ת)

      וגם, 09/08/06 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    4 ''אימהות'' אחראיות למצב היום ולביטחון של החיזבאלה

    טל, 07/08/06 15:43

    החיזבאלה ואיראן שואבים עידוד מאירגונים של פושעים כמו 4 אימהות

    הגב לתגובה זו

    • אנטישראלי ארסי תומך חיזבלה ששרת החינוך אוהבת. אין גבול. (ל''ת)

      'אישה לאישה', 09/08/06 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שלי דווקא הכי בסדר... כמ''ש ''שלי שלך ושלך שלך'' ולא כדוגמת 4 האבליות:

    yO, 07/08/06 15:42

    ''שלי שלי וגם שלך שלי''...מדת סדום
    חוץ מזה , את מי זה מעניין בכלל... חבל על הטלק בק

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אסור לשכוח את פושעי אוסלו ורבין ,ברק ,ביבי ושרון ...

    שמואל הנביא, 07/08/06 15:40

    שהיו שותפים מלאים לכל הסיבוכים הללו ,חילקו ,נתנו , קיבלו ונתנו כספים ונשק ....

    צריך לחקור את כל ההתנהלות הזאת .

    וכמובן ...המפלגות שקיבלו כספים מהאיחוד הארופאי...כגון מרץ ומפלגת העבודה , פרס ועוד'....

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לזה הם קוראים ''דברי נאצה''

    ארי, 07/08/06 15:36

    זאת, הרי, האמת!

    הן, ארבע ''אמהות'', אלו שאינן רואין את האמת הפשוטה שיש הבדל משמעותי ומהותי בין אנשים וחברה שכל מטרתם היא להשמיד יהודים לבין יהודים ואנשים שרק רוצים לחיות בשקט ושלוה!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לארבע אימהות יש חלק במלחמה הנוכחית

    עופר, 07/08/06 15:36

    אף אחד לא אומר שהיה צריך להישאר בלבנון אבל מה שעשו ארבע אימהות ואירגוני שמאל נוספים זה לקעקע ולהחליש את כושר העמידה של ישראל. הערבים ראו ורואים את זה ולכן הם מנצלים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בגלל 4 אימהות יש לנו עכשיו 100 אימהות שכולות-......................

    דנה הרקנטי, 07/08/06 15:36

    כשהשמאל נוגע במשהו
    תמיד הוא מביא אסון
    פעם היו 4 אימהות שכולות במעשיהן גרמו לברק לנסיגה ולהביא עד עכשיו ל100 אימהות שכולות

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שעכשיו לא רוצים לחזור ללבנון

      1982, 08/08/06 18:17

      לטעות האיומה שהפילה יותר מ 1000 קורבנות

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני תומך בארבע אימהות. בזכותן יש לנו הישגים! (ל''ת)

    נסראללה, 07/08/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ארבע אימהות והתקשורת איפה ברק

    דוד, 07/08/06 15:33

    איך התקשורת מעלימה את אהוד ברק

    רק הוא האשם העיקרי ומתי?????

    אחרי הנסיגה נרצחו ונחטפו שלושת

    החילים ופה התחיל המדל הגדול

    אבל זה מתאים לברק

    שכחתם את הזנחת החילים בקבר

    יוסף מעניין איפה הוא נעלם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אמת!

    אח של לוחם, 07/08/06 15:31

    מה שנכון נכון! אנחנו היום אוכלים את הטעויות שלהם ושל כמה גנרלים במיל'...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה רוצחם מארבע סמרטוטות יש את אולמרט??? (ל''ת)

    חיליק, 07/08/06 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    במקום לרסס בצבע יש לרסס בקליעים (ל''ת)

    1, 07/08/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הם צודקים

    אלי, 07/08/06 15:29

    4 אמהות אשמות בכל

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    השמאל הביא הכל עלינו!!!!

    דרור, 07/08/06 15:29

    עראפת, טרור, פשע אוסלו, נסיגה מלבנון, סרבנות, התנתקות, יותר מידי לא???
    תתנו לציוניים שביננו עכשיו לנצח!!!!
    ושוב תודה לרבין, פרס, ברק, ולכל ארגון שמאלני שקיים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    השמאל הביא הכל עלינו!!!!

    דרור, 07/08/06 15:29

    עראפת, טרור, פשע אוסלו, נסיגה מלבנון, סרבנות, התנתקות, יותר מידי לא???
    תתנו לציוניים שביננו עכשיו לנצח!!!!
    ושוב תודה לרבין, פרס, ברק, ולכל ארגון שמאלני שקיים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לדרור: את הטעות הגדולה עשה השמאל שהקים לנו מדינה.

      דני ב., 07/08/06 17:01

      תאר לך אם היינו נותנים לימין להקים מדינה עד היום היו מתווכחים האם לקבל את תוכנית החלוקה אם לאו.
      אגב הייתי רוצה לראות את גיבורי הימין במלחמת העצמאות והשחרור...
      הייתי רוצה גם לראות כמה ימין היה בצבא, בתור טייסים קומנדו ימי וסיירות.
      נכון אתם מילאתם תפקיד חשוב במטבח ובאפסנאות ובתור עובדי רס''ר, נו הצבא צועד על קיבתו...

      הגב לתגובה זו

      • ב-1948 השמאל ידע שהערבים הם האויב (ל''ת)

        ג'וקר, 07/08/06 22:06

        הגב לתגובה זו

      • לא היו מתווכחים, לא היו מקבלים אותה, והיום

        ובגללכם כל, 08/08/06 19:17

        היתה ארץ ישראל שלנו. היהודים לא היו חותמים על הסכמתם ב-1922 לקרוע 77% מאדמות הבית הלאומי לטבות הקמת מדינת בובה של בריטניה, והם לא היו מסכימים לתכנית החלוקה הנפשעת, שעוד באה אחרי הקריעה ההיא.
        היהודים הנורמליים לא היו עולים על מסלול נצח של ויתורים ונסיגות.
        ואתם, מנוולים לא הקמתם את המדינה, אבל אתם מחריבים אותה, וזו ההוכחה הטובה ביותר שאין לכם שום זיקה, לא רק לארץ ישראל, אלא גם לא למדינה.
        אתם אשפת אדם!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל מחאה נגד השמאל היא ''נאצה''? ארבע נבלות! הן הביאו עלינו את האסון! (ל''ת)

    שילכו לעזאזל!, 07/08/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • תקלל תקלל אתה בבון ימני מצוי.

      דני .ב, 07/08/06 16:20

      התסכול שלכם הוא שהקול קול השמאל והידיים ידי הימין.
      מי כמו הימין יודע לסגת ולהחזיר שטחים.
      יאללה תקחו אחריות על מעשיכם ותפסיקו לקלל.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    4

    אדל, 07/08/06 15:28

    אם הבנים שלנו לא ישמרו עלינו אז גם אתן אין לכן זכות קיום בדיוק כמו אויבינו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ולעם נשאר הקירות ... גם אני תומך . (ל''ת)

    לכם יש תקשורת, 07/08/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בנות קחו איתכן את עליזה ודנה וציירו

    כואבת, 07/08/06 15:27

    לכן שפם. אין בכן יושר לאומי. יש בכן קנטרנות בשם הערכים... הסתה בשם הערכים. מוסר ? ממכן והלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זכותן לפעול למען מה שהן מאמינות בו, האשמה כולה מוטלת על ברק שברח. (ל''ת)

    המטיף, 07/08/06 15:27

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכחו את שלמה בן עמי ...

      יושקו, 07/08/06 16:26

      ...גם לו חלק ונחלה בבזיון הנורא ובמלחמה המדממת הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודקים (ל''ת)

    אלי, 07/08/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כרמלה מנשה,כונפה מכוערת בחוץ ובפנים (ל''ת)

    לא שה לטבח, 07/08/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    4 אמהות רצו לשחרר את בניהם וגרמו לאסון לאומי (ל''ת)

    משה, 07/08/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק גיליוטינות לשמאל העמלקי (ל''ת)

    פחות דיבורים, 07/08/06 15:21

    הגב לתגובה זו

    • ואת הימין להעמיד לקיר על טימטום. (ל''ת)

      דני ב., 07/08/06 17:02

      הגב לתגובה זו

      • על הגלטיונה הערב,תהיה שם.בבון אחד (ל''ת)

        שמוליק, 07/08/06 20:53

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    ארץ דמוקרטיה חופש הביטוי לדעתי זה לגיטמי מה הפסול? (ל''ת)

    הכתובות צודקות, 07/08/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בלי להיות שמאלני, כמה מחברי החזית הזו התגיסו בצהייל (ל''ת)

    אאא, 07/08/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נכון הכל התחיל מהארבע אמהות

    אזרח, 07/08/06 15:17

    עכשיו כמה אמהות בוכות בגלל ה-4 האלה? הרבה יותר מארבע זה בטוח והכל בגללכן

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו לא דמוקרטיה זו גובל בבגידה צריך לשים קץ לפתחון הפה של ה 4 וסיוען (ל''ת)

    אליעזר, 07/08/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הימין לא לוקח אחריות לרעיונות שלו

    ע, 07/08/06 15:16

    משום מה הימין תמיד חושב שמלחמות יזומות הן ללא הרוגים והכל מתנהל כמו שצריך.

    רציתם מלחמה - קבלתם.
    היתה גם אלטרנטיבה לתת תגובה הרבה יותר קטנה בסגנון אריק שרון. אז היו לנו הרבה פחות הרוגים ותושבי הצפון לא היו יושבים חודש במקלטים

    ודרך אגב רנשי ימין כרגע צה''ל יושב ברצועת הבטחון שכל כך התגעגעתם אליה. אתם לא נשמעים מרוצים

    עוד שאלה אנשי ימין - למה בזמן שלטון ביבי - לא כבשנו את כל לבנון . גם אז היו לנו קטיושות ועשרות חיילים הרוגים

    הגב לתגובה זו

    • ''רציתם מלחמה ? קיבלתם ! ''. אכן הפגנת תבונה עילאית...

      ז', 07/08/06 15:53

      ע. זה קיצור של ''עם הארץ'' ?

      אתה בטח מקליט את הנאומים של ביילין ושואב מהם את מטבעות הלשון והחשיבה הפלקטית של ''שלום עכשיו''.
      ד''ש ליריב ולמוסי.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם זו נאצה,

    פרה, 07/08/06 15:16

    אם זו נאצה, אז אני פצצה.
    אמנם לשון ''רוצחות'' אינה הולמת, וראוי לוותר עליה, אבל יחימוביץ ומנשה באמת אחראיות לתנאים שאיפשרו את המצב הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כהנא צדק! (ל''ת)

    םן, 07/08/06 15:16

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מני, 07/08/06 15:52

      הגב לתגובה זו

    • אז למה שלא תצטרף אליו ? (ל''ת)

      דני, 07/08/06 17:59

      הגב לתגובה זו

    • כהנה נשמה (ל''ת)

      שמוליק, 07/08/06 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא שאני מתלהב מ-4 האמהות אבל...

    קוקי חבקוקי, 07/08/06 15:15

    לאחר שיצאנו מלבנון אמרו מנהיגי השמאל שהיו אז בשלטון. רק יריה אחת, רק יריה אחת....
    כולנו, מגדול ועד קטן, ידענו על התעצמות הכוח הזה בלבנון. והייתה כבר יריה. זוכרים. פגעו בחיילים וחטפו את גופותיהם. מה עשה ברק אז? גרד את הבצים.

    אז תעזבו את 4 האמהות. אני מקווה שהם מתייסרות היום. הבעייה שלנו היא הממשלות הרופסות שאנחנו בוחרים לנו. אני רוצה ממשלה שכשדוקרים אותה מתנהגת כמו שור זועם. מי שדוקר אריה שיתכונן להאכל. כך היה צריך לנהוג כבר כתקפו אותנו ב2001

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צריך לאמר את האמת. הם צודקים. (ל''ת)

    פוסט שמאלן, 07/08/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אפשר לטעות, אבך הן ממש רוצחות

    רונן, 07/08/06 15:13

    כי גם אחרי שכל עם ישראל רואה את ההבל שהן הביאו אותנו אליו,
    חברת הכנסת יחימוביץ וחברותיה ממשיכות להתראיין וללכלך על אנשי הימין שהם ''רודפי מלחמה''.
    ועל כך כבר אמרו חכמים: ''והמשכיל בעת ההיא ידום''.
    ומי שלא שותק, הורג במודע חיילים (ואין ספק שיחימוביץ, כרמלה מנשה ושכניהן ברמת אביב ורמת השרון הם לא אלו שנופלים בקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל המקללים

    נטע, 07/08/06 15:13

    האם חישבתם כמה חיים היינו מאבדים אילו לא יצאנו מלבנון? כן, נכון, אלה לא החיים שלכם כי אתם לא ממש טורחים לההרג בשביל הדברים שאתם מאמינים בהם. אתם שולחים אחרים למות . הרבה יותר פשוט לשבת בבית ולקלל מאשר להלחם. לבנוןן היא בוץ עמוק ונורא. שום כיבוש לא יכול למנוע את המלחמה עם מי שרוצה בהשמדת ישראל. הכיבוש היה כרוך בהקזת דם בלתי פוסקת. אבל כאמור, זה לא הדם שלכם.
    מחפשים שעיר לעזאזל אה?. איזה מזל שיש את ארבע האמהות - שחלקן אמהות שכולות - להאשים במלחמה. מי שראוי לכל גנאי אינן אותן אמהות, אלא מי ששולח את הזולת למות בשבילו.

    הגב לתגובה זו

    • תתבישי מאין את יודעת

      ענת, 07/08/06 15:41

      יש אנשים כאן שאיבדו לחינם את ילדיהם בשלום הגליל...והיום כואבים את המצב שאתם הבאתם על כל מדינת ישראל...

      הגב לתגובה זו

    • נטע תבורכי, את היחידה כאן עם שכל בקודקוד. (ל''ת)

      דני ב., 07/08/06 15:42

      הגב לתגובה זו

    • את בטח נטע מהמוקטעה... (ל''ת)

      אריה גולן, 07/08/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • מאין לך לדעת נטע

      ענת, 07/08/06 16:47

      מי האנשים שמגיבים פה? תאמיני לי שיש אמהות שאיבדו את ילדיהם בשלום הגליל, ובמצב הצפון כיום מרגישות שאיבדו אותם לשווא.
      אז לא כמה היינו מאבדים תסתכלי היום ותפסיקי לישון...המדינה שלנו בסכנה... הערבים מרגישים ל הגובה ואנחנו מאבדים אזרחים דבר שאף פעם לא קרה....

      תרדו מהעץ הגבוה שכולכם נמצאים עליו....אנחנו בסכנה.

      הגב לתגובה זו

    • לנטע מס 47

      אלעזר, 07/08/06 17:01

      את עוד אחת שמשמיעה את קולך
      שכל כך מאפיין שמאלני מצוי ואל תעיזי לעשות חשבון של נופלים כי את לא יודעת לספור נכון להזכירך כל חללי האינטיפדה השניה הם תוצאה
      של הבריחה המבישה שלנו מלבנון
      בזה מודה החמס וגם נסראללה אמר זאת בפרוש בנאום ששודר בטלויזיה
      אך את קובעת מי נהרג ועל מה
      ראיתי השבוע את תמונתו של אותו
      מתנחל שנגרר ע''י שוטרים בעת הפינוי
      מחבל עזה תמונתו של אותו מתנחל פורסמה בשבוע שעבר שוב בעיתון אבל הפעם היה רשום ז''ל הוא נפל
      בקרב בלבנון..
      חלק לא מבוטל מהמגיבים כאן הם
      אותם אנשים שהיו באותו מצב
      כמו אותו הגיבור שלמרות הכל מסר את נפשו למען המדינה .
      ויש לרבים מאיתנו יסוד להאמין שבגלל אותה נסיגה הסתבכנו שוב
      בבוץ הלבנוני

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    נאצה???? זאת האמת המרה (ל''ת)

    עדי, 07/08/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זהו חופש הביטוי ומחיר הפלורליזם

    גדעון לוי, 07/08/06 15:11

    זהו חופש הביטוי ומחיר הפלורליזם
    4 אימהות צריכות להילחם ולמות על זכותם של פעילי הימין להביע את דעותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    4 האמהות אחראיות למותם של האזרחים הישראלים והלבנונים

    שמוליק, 07/08/06 15:09

    שהחיזבאללה השתמש בהם כמגן אנושי. הדם שלהם הם על ידיהן.

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לטפשות כנראה.. שמוליק, תרגע (ל''ת)

      אמא מהארבע, 07/08/06 15:44

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה סמרטוטה? האמת כואבת? (ל''ת)

        דני, 08/08/06 20:34

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    השמאל גרם לכל הבעיות שלנו!עובדה!

    חייל במילואים, 07/08/06 15:09

    המלחמה הזאת וכל הדם שנשפך הוא על הראש של השמאל הקיצוני!!!!!!!!!!!!
    במקום שאני יהיה בבית עם המשפחה אני בדרך ללבנון בגלל הטיפשות של השמאל הבוגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תשמרו את ההתכתשויות לאחר המלחמה! (ל''ת)

    אח''י גאולה, 07/08/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    4 סמרטוטות

    שרגא, 07/08/06 15:03

    כולם התנפלו על האלוף גבי אשכנזי

    שקרה לנשים 4 סמרטוטות הבעיה שלנו שאנשים אין להם הבנה משפיעים על דעת הקהל וזאת התוצאה!!!

    4 סמרטוטות עשיתם נזק אדיר!!!!


    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בן גביר הנכבד לידעתך המלחמה נצאת בלבנון אתה מוזמן (ל''ת)

    ירמיהו, 07/08/06 15:03

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה מוזמן,אדון ירמיהו (ל''ת)

      ענה לאויל, 07/08/06 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שמאלנים עופו לנו מהעיניים

    ג'קי, 07/08/06 15:02

    יש להעבירכם את הגבול ותחיו עים החיזבאלחרא.

    מקומיכם לא עים עם ישראל.

    אתם בוגדים.

    אתם בושת העם היהודי ואין לכם מקום בעמינו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    טוב שיש את מי להאשים.

    דני ב., 07/08/06 15:01

    למה שלא תאשימו את משה רבנו שהביא אותנו לארץ המגעילה הזו?
    למה לא לקח אותנו לקנדה במקום?
    אין ספק אין שכל אין בעיות.
    הייתי רק רוצה לשאול כמה מכם, היום אתם סופרים את מתינו, כמה מכם היו בלבנון?
    אתם מתגעגעים לאסון צור א' אסון צור ב', אסון השייטת, אסון הספארי, אסון וודי סלוקייה, ועוד כמה אסונות.
    תשאלו את בן גביר האהבל הפאשיסט הזה אם היה אי פעם בחייו בלבנון?
    האם השאיר שם את היקר מכל כמו 2 אימהות מה-4.
    למה אינכם באים בטענות ל 400 אלף שמילאו את כיכר רבין אז?
    אח אח כמה זה טוב להיות גיבור מהכורסא ולהילחם עד טיפת דמם האחרונה של ילדי השכנים.
    תשאלו את אותם ירושלמים כמה מהם משרתים בכלל בצבא?

    הגב לתגובה זו

    • יש את מי. יש.

      לוחם כורסא, 07/08/06 15:39

      4 אמהות ,פרס וברק , השמאל נמוך המצח ואתה דני ב. בתוכם ...

      הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה.

      אם שפויה, 07/08/06 16:29

      מי שבורח - ימצא תמיד סיבה טובה לספר למה רך ליבו.
      אם רודפים אחריו - הוא בורח יותר מהר...

      הגב לתגובה זו

      • לאם השפוייה, למה שלא תשלחי את ילדייך ללבנון?

        דני ב., 07/08/06 18:01

        אני כבר אבוא לבקר בשבעה.
        (ולוואי שאתבדה).

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    שוב הימין מסית את ההמון. הרי לא נסראללא

    כואב על הטפשות, 07/08/06 15:00

    אשם, אלא שלי יחמיבויץ. לפעמים הטפשות הזו יכולה להרוג...

    הגב לתגובה זו

    • רעש התותחים נשמע באוזני הימנים כמוסיקה נעימה

      יהודית., 07/08/06 15:33

      הם פורחים, מסיתים, מאשימים, והכי חשוב, דואגים לצרוח בכל מקום שהמלחמה לא תגמר. ומי משלם את המחיר? אנחנו.

      הגב לתגובה זו

      • תארו לעצמכם היינו נותנים לימין להקים מד'ינה.

        דני ב., 07/08/06 18:03

        בטח עד היום היו רבים האם לקבל את תוכנית החלוקה.
        גם 90 אחוזים מתרומות יהדות ארה''ב היו גונבים לכיסם ואת ה-10 הנותרים היו נותנים לעמותות של ש''ס.

        הגב לתגובה זו

    • אשה נפלאה יחימוביץ. גם חנאן עשראווי מרשימה. (ל''ת)

      חוה אלברשטין, 07/08/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני לא מלכלך קירות , אבל אם הייתי...

    יושקו, 07/08/06 14:58

    הייתי כותב אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ארבע אמהות, תודה לכן! בזכותכן אני

    יהודי שפוי, 07/08/06 14:58

    גאה להיות ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא ישראלי

      דרור, 07/08/06 15:26

      אתה יהודי פחדן!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ויהודי אתה גם גאה להיות?? (ל''ת)

      Yo, 07/08/06 15:38

      הגב לתגובה זו

    • יש גברים שצריכים את 4 אמהות כדי להיות גאים.

      שרשה לה פם, 07/08/06 15:42

      פוחדים לצאת מהארון ...

      הגב לתגובה זו

    • תודה שהם גרמו למותם של אזרחים ישראלים? (ל''ת)

      שמוליק, 08/08/06 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה נאצה? הם אומרים את האמת! (ל''ת)

    פונס הזכרן, 07/08/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    והן גם מכוערות ... (ל''ת)

    שמאלן, 07/08/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קשה לי להאמין שאני אומר את זה אבל הם צודקים (ל''ת)

    האמת הכואבת, 07/08/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המרצע הסורי ממשיך לצאת מו השק

    גונן, 07/08/06 14:56

    ''אהוד ברק הסכים לוותר על חוות שבעא לטובת לבנון, אבל נשיא סוריה, בשאר אסד, טרפד את העסקה'' - כך גילה היום ראש חטיבת המחקר באמ''ן לשעבר, תת-אלוף (במיל') עמוס גלבוע.

    ''אהוד ברק עשה את כל זה מתוך מחשבה ברורה שנייר כזה לא יצא מעולם מאסד. הסיבה המדינית המרכזית לכך הייתה שבזה אסד יראה לכל העולם שהוא אכן מוכן לוותר על חלק מרמת הגולן'', אמר גלבוע בכנס בנושא ''מלחמת לבנון השנייה'' במכללת נתניה.

    לדברי גלבוע, לפני הנסיגה מלבנון גובשה עסקה בשיתוף עם ביירות ועם האו''ם, ולפיה הסורים יצהירו שחוות שבעא שייכות ללבנון, ישראל תסכים לוותר על השטח ובאזור ייקבע גבול חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בפעילותן לחיסול ישראל. הטלויזיה מעונינת לשדר מופע ספקטקיולרי

    הן שרתו את, 07/08/06 14:56

    של חיסול ישראל. מה רע?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא כתובות נאצה

    Gandalf, 07/08/06 14:53

    אלא כתובות אמת המצטטות עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • הולכים על קירות כי התקשורת הבזויה (ל''ת)

      מצנזרת, 07/08/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רואים בדיוק מה הסיבה למחלה הלאומית (ל''ת)

    שושי, 07/08/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ארבע אמהות ? לצחוק או לבכות ?

    מוסרי ושפוי, 07/08/06 14:49

    מתי תוקם ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את מעשי האירגונים השונים, שנעים בין ספק נאמנות למדינה לספק לגיטימיות במדינה, ושדחפו את ישראל למצב המסוכן שלה, עקב הסכם אוסלו והנסיגה מלבנון.
    רשימה חלקית: ''שלום'' עכשיו (שיש גם לשקול להוציאו מחוץ לחוק), גוש ''שלום'', ועוד.

    הגב לתגובה זו

    • יותר מוסרי להוציא אותך מחוץ לחוק

      נירית, 07/08/06 15:17

      הרי להיות טיפש כל כך ועלוב כל כך חייב להיות בניגוד לחוק.

      הגב לתגובה זו

    • ''מוסאווה''-חברים שם גם אנשי חמאס לכל דבר וענין. (ל''ת)

      ''ווטש'' ''בצלם'', 07/08/06 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממתי כתובת קיר זו נאצה ?????

    הפרשן, 07/08/06 14:48

    כאשר שמאלנים מפגינים נגד הרמטכ''ל ליד ביתו וקוראים לו רוצח, זה לא נקרא נאצה בתקשורת.

    אבל כאשר כותבים על הקיר נגד יקירות השמאל וגיבורות הבריחה מלבנון, את עובדות החיים הפשוטות, זה מייד הופך לנאצה בתקשורת המגמתית.

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא לרבין רוצח זהו פשע, לפרץ ואולמרט כיפפו את החוקים

      ראובן, 07/08/06 15:26

      השמאל הקיצוני מתיר את דמם של נבחרי המדינה ואף אחד לא מוחה. כשיקרה אסון מה הם יגידו?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פחד הגובל ברצון להמנע מהגנה .

    soj, 07/08/06 14:48

    כאשר הנשמה פגועה הפחד גדל ואיתו
    איבוד הכוון עד חסר רצון להלחם למען החיים.
    בין אייבינו רבים מחפשים נשמות פגועות כאלה בישראל כדי שבאמצעותם יפגעו ביהודים חפצי החיים.
    ארגון ארבע אמהות, ביילין, חיימוביץ(שאינה אמא) ואחרים מהשמאל ,הינם ההתגלמות של פגועי נפש אלה שכישורי הכתיבה ויחסי הציבור שלהם מנוצלים ע''י אוייבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה שנכון נכון

    יניב, 07/08/06 14:47

    הגיעו כמה נשים שפחדו על הילדים שלהם והחליטו להציל את הבנים שלהם. התגובה הייתה שאנחנו כרגע במלחמה בצפון ובדרום היו לנו למעלה מאלף הרוגים במלחמת אוסלו ועוד ועוד. בקיצור כמה נשים שגרמו לאסון גדול.

    הגב לתגובה זו

    • זה דבר רע להציל את הבנים?

      NY, 07/08/06 15:18

      נשים מאוד צריכות לפחד על הבנים שלהם, וגם אבות, זה מאוד טיבעי ומאוד לא טיבעי שאתה לא מבין את זה.
      הבעיה היתה בדרך הביצוע שבה הפקרנו את צד''ל ויצאנו ללא כל הסכם, כאן הבעיה. זה מה שנתן לחיזבללה את הלגיטימציה והסמכות להיכנס לדרום לבנון ולהפוך אותה למדינת טרור עצמאית.
      אני מקווה מאוד שלמדו מטעויות העבר בנוגע להתנתקויות ללא הסכם ברור בתחילה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בפעם הבאה אני מצביעה לחזית יהודית של מרזל רק הם אומרים את האמת

    עדי, 07/08/06 14:47

    שלא כמו קדימה שמסתתרים מאחרי דמגוגיה זולה או פרץ שלומד עברית אנגלית ושאר מיקצועות בית הספר היסודי על חשבון החיילים שנהרגים לנו כל יום בגלל חוסר היכולת שלו ושל אולמרט לתפקד

    הגב לתגובה זו

    • מפלגת הפחדנים...רק מקשקשים... (ל''ת)

      ערבי הגיוני, 07/08/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    4 אמהות, של י סמרטוטוביץ וכרמלה מנשה אשמות בהטלת מורך לב לאומי

    אמת וצדק, 07/08/06 14:46

    אמנם לא הן שקיבלו את ההחלטה לברוח מלבנון (החטאת הזה רובץ כולו לפתחו של אהוד ''ברח'') אבל במידה רבה ''הכשרת דעת והקהל והטפטוף היומיומי של מורך הלב החולשה והתרעלה - כולו שלהן.

    במונחים משפטיים, לצערי, קרוב לוודאי שאינן אשמות.
    המונחי ועדת חקירה ואשמה כוללת - אשמות גם אשמות, ועל הציבור הישראלי להקיאן ולהוקיען.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תודה ל-4 אימהות על הקטיושות

    המודה, 07/08/06 14:44

    החשבון של 4-אימהות שהוביל אותן לפעול בעד הבריחה מלבנון, כבר מזמן התקלקל.

    הן חישבו שבכל שנה נהרגים 20 חיילים בלבנון, לכן עדיף לברוח משם כדי לחסוך בחיי חיילים.

    אבל מה שקורה ממש עכשיו זה שנהרגים גם חיילים וגם אזרחים בכמויות משני צידי הגבול.

    אז לסיום, סחתיין על החשבון שנכשל ותודה על הקטיושות ל-4 אימהות, גיבורות הבריחה ויקירות החיזבאללה.


    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מלחמת אריק ברק

    שם, 07/08/06 14:44

    חשבתי על שם מקורי למלחמה

    הגב לתגובה זו

    • שם כמעט מושלם!

      תבת, 08/08/06 00:38

      הייתי מחליף רק אות אחת בשם של ברק, במקום קוף הייתי שם חית!.
      אריק ברח!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הבעיה היא ששרון העלים עין, מופז אטום.

    louis, 07/08/06 14:43

    מה קשור לנסיגה מלבנון? חיזבאללה היה יכול באותה מידה להקים בסיסים צפונית לרצועת הביטחון. הבעיה היא שאריק שרון העלים עין כי הוא לא רצה הסתבכות בצפון וכי היה לו משפט בפתח אז הוא יזם את הספין שנקרא ''התנתקות''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חזית לאומית - מרכיבי הממשלה הבאה !

    כהנא צדק !, 07/08/06 14:42

    מרזל - שר הבטחון הבאה ! בממשלת אלדד !

    עלו והצליחו !

    הגב לתגובה זו

    • ומי יהיה שר ההסברה? גבלס (ל''ת)

      דני, 07/08/06 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה לא כתובות נאצה זו אמירה לגיטימית

    יחימוביץ הביתה, 07/08/06 14:41

    די לדיקטטורת השמאל

    שוטרי ירושלים לכו לעזור בצפון במקום לבזבז זמן על שטויות

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ארגון 4 האבות אולי, שלי יחימוביץ הזאת וחברותיה דומות לגבר

    א, 07/08/06 14:40

    מרחם על בעלה של שלי יחימוביץ הוא ''האשה'' בבית

    הגב לתגובה זו

    • לא. מראשון-ראיתי את אימא שלך גם היא לא משהו (ל''ת)

      דני, 07/08/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יחמיוביץ וכרמלה מנשה- שמאל קצוני

    אוהד, 07/08/06 14:39

    הביאו עלינו את המלחמה יש לשופטן בככר העיר

    סמרטוטוביץ עוד מקבלת במה ברדיו

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה שטויות, לא יאומן כמה שהימין פרימיטיבי (ל''ת)

    קובי, 07/08/06 14:39

    הגב לתגובה זו

    • דווקא כן יאומן. הם עשים את מה שהם טובים בו

      נ, 07/08/06 15:21

      וזה לקלל.

      הגב לתגובה זו

    • למה 'ימין'? אתה לא 'ימין' ולא 'שמאל'. אתה לא מכבד הקוראן: כתוב

      'קובי', 07/08/06 15:25

      בקוראן-ישראל שייכת ליהודים.

      הגב לתגובה זו

    • יקח עוד זמן עד שהימין ירדו מהעצים (ל''ת)

      דני, 07/08/06 15:32

      הגב לתגובה זו

    • מי שפרימיטיבי זה השמאל שעדיין חושב שאפשר לעשות שלום עם הערבים

      שמוליק, 08/08/06 20:31

      בלי שניתן להם את כל המדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל 4 אמהות יש היום מאות יתומים (ל''ת)

    משה מאיר, 07/08/06 14:37

    הגב לתגובה זו

    • מאיר - ללשון אין עצם.

      דני, 07/08/06 15:34

      תאשים אותן גם ברצח ארלוזורוב.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איפה הנאצה פה? (ל''ת)

    למה להגזים, 07/08/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שתי ה''פאקצות'' האלה הביאו אסון עלינו.

    מתלהם, 07/08/06 14:31

    גועל נפש של ''עיתונאיות'' (או חכ''ית)

    הגב לתגובה זו

    • כרמלה+שלי

      חיים, 07/08/06 15:51

      כרמלה לא נשאר לך עוד הרבה לדבר תלכי לעשות בדיקות בגרון לדעתי הסרטן מקנן בך.
      שלי לידיעתך את נראת כמו סרטן

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הבעיה היא עם ברק שהתקפל בפניהן ועם שרון שאפשר למחדל להימשך

    זוג טיפשים!, 07/08/06 14:31

    ברק אשם בבריחה המחפירה מלבנון, וארבע השמאלניות התבוסתניות לא פוטרות אותו מאחריותו האישית כראש ממשלה.
    שרון אשם בכניעה לנסראללה (עסקת טננבאום) ובכך שהוא איפשר לחיזבאללה לבנות מדינת טרור בדרום לבנון (ולחמאס - בעזה, אך זה כבר ענין נפרד).

    שניהם כבר לא רלוונטים בפוליטיקה, אך על הטעויות שלהם נשלם עוד שנים רבות...

    והכי מתסכל, שאולמרט שכבר רואה את פירות הביאושים של מדיניות ההתקפלויות - עדיין מתכנן ללכת באותה דרך גם ביו''ש.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס לנו לשלם בדם על המדיניות הפושעת של השמאל!

      אוליב אויל, 07/08/06 14:57

      גם בניסיון הדבילי של מלחמת אוסלו שגבתה מחיר דמים שבאף מדינה נורמלית לא היו עוברים עליה לסדר. אנחנו שותקים ומשלמים.

      הגב לתגובה זו

      • I second emotion (ל''ת)

        Pluto, 08/08/06 07:40

        הגב לתגובה זו

    • עשתה את 4 אמהות, ולתקשורת יש חלק מרכזי בשנים האחרונות בעיצוב צה''ל. (ל''ת)

      כדאי לדעת, 07/08/06 15:00

      הגב לתגובה זו

    • אני רוצה לחזק רת דבריו

      יאיר, 07/08/06 15:14

      דבריך מחוזקים

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק, 07/08/06 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כואב אבל נכון. מה לעשות האמת כואבת! (ל''ת)

    dd, 07/08/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד - ארבע אימהות צריכות לקחת אחריות

    א.ב, 07/08/06 14:29

    ולרדת מן הארץ לא רוצים אתכן פה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הבעיה הממשית היא התקשורת שגרמה ותמשיך בכך לאינטרסיה.

      גם אני אשמח, 07/08/06 15:06

      מבחינת התקשורת אתה חייב לצרוך בידור קל (כלומר שתמות ושימותו כמה שיותר אנשים, מומלץ יהודים), אז אם אתה וכולם מתים חביבי-כמה טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתיבת אמת אינה נאצה (ל''ת)

    ניר, 07/08/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מבין שלמשטרת י-ם יש המון זמן פנוי

    מה יהיה פה, 07/08/06 14:27

    נגמרו ההתרעות, נמצאו כל השב''חים, אין יותר רכוש גנוב שיש להחזיר לבעליו. או שיש, אבל למשטרה הישרה שלנו סדר עדיפויות מעניין משל עצמה.


    כשתיגמר החגיגה של החיזבאללה יש לזכור להתעסק גם בארגון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בוקר טוב אליהו

    בן יפונה, 07/08/06 14:27

    ירושלים מלאה כתובות שמאלניות ואנטי-ישראליות כבר חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מלחמת 4 אימהות (ל''ת)

    חכם, 07/08/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה אתא צודק (ל''ת)

      אמה לחייל, 07/08/06 14:43

      הגב לתגובה זו

    • השם מתאים ביותר

      דורון, 07/08/06 16:44

      אני השתמשש בשם זה למלחמה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה יש לומר הם אחראים על כל הבלגן (ל''ת)

    זה לא נאצה, 07/08/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • אין שכל אין בעיות נכון אדון חכם? (ל''ת)

      דני, 07/08/06 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חזית יהודית לאומית-במלחמה ננצח! נ.ב. לא במלחמה שאולמרט והפושעים שלו

    מתי, 07/08/06 14:24

    מנהלים בכישלון גדול

    הגב לתגובה זו

    • האחריות להפקרות היא של הטלויזיה שעובדת שנים על המופע

      אל תתבטא כך, 07/08/06 15:10

      -לחסל את ישראל (לא משנה איזה ערוץ, כולם זהים מכל בחינה). שים לב לפועלה של ''החינוכית'' בנדון. דוקא היא נכשלה בשליחותה למרבה הפלא- יש לנו חיילים צעירים נפלאים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צןדקים

    שלושה בנים, 07/08/06 14:21

    הנסיגות שלנו כפחדנים באישון לילה תחת לחץ פנימי שלש ארגון האמהות הביא אותנו למצב זה. כתבים כמו כרמלה מנשה ויחימוביץ בעלות פה אדיר ורעשני גייסו תומכים ובזכותם מתים עכשו כל כך הרבה אנשים

    הגב לתגובה זו

    • גם רבים אחרים בתקשורת. המדינה מנוהלת ע''י התקשורת,

      לא רק הן, 07/08/06 14:58

      לא בחרתי לשלטון באילנה דיין ודומיה, והם מנהלים את המדינה. פשע.

      הגב לתגובה זו

    • ולא לשכוח מי ה''מנהיג'' של יחימוביץ (ל''ת)

      תזכיר, 07/08/06 15:05

      הגב לתגובה זו