• 148.

    קבלו

    בקשה, 08/08/06 11:01

    זה ייקח ממך רק דקה וחצי לקרוא! הוא הגיוני והוא הוגן. יהודי או לא יהודי, לא חשוב. אנא, תקרא.
    1. לאום וירושלים ? ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה''ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם
    2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשטינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.
    3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה''ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים.
    4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפה''ס נמשכה רק 22 שנה.
    5. במשך יותר מ- 3,300 שני ם ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.
    6. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ''ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
    7. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים, רגלו של מוחמד לא דרכה בה.
    8. יהודים מתפללים עם פניהם מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה. אם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.
    9. פליטים ערבים ויהודים ? ב- 1948 מנהיגי ערב עודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל במבטיחם לטהר את הארץ מיהודים. שישים ושמונה אחוזים מהם ברחו בלי לראות חייל ישראלי בכלל.
    10. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.
    11. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.
    12. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת העולם ה שניה, הם מהווים הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל, מדינה לא יותר גדולה מניו ג'רסי.
    13. המאבק הערבי-ישראלי ? לערבים יש שמונה מדינות, לא כולל פלשטין. יש רק מדינה יהודית אחת. הערבים יזמו את כל חמש המלחמות והפסידו. ישראל התגוננה כל פעם וניצחה.
    14. אמנת הפת''ח עדיין דורשת השמדת ישראל. ישראל מסרה לפלשטינאיים רוב שטחה של הגדה המערבית, אוטונומיה תחת הרשות הפלשטינית, וסיפקה להם נשק.
    15. בזמן השלטון הירדני, אתרים יהודים קדושים בוזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי כל האתרים המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.
    16 ישראל והערבים באו''ם ? מתוך 175 החלטות מועצת הביטחון עד 1990, 97 היו נגד ישראל.
    17. מתוך 690 החלטות העצרת הכללית עד 1990, 429 היו נגד ישראל.
    18. האו''ם שתק כאשר נהרסו 58 בתי כנסת בירושלים ע''י הירדנים.
    19. האו''ם שתק כאשר הירדנים בשיטתיות חללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.
    20. האו''ם שתק כאשר הירדנים אכפו מדיניות כמו אפרטהייד שמנעה מיהודים להגיע להר הבית ולכותל המערבי.
    אלה הם זמנים נוראים. אנו חייבים לשאול את עצמנו מה צריך להיות תפקידנו. מה נספר לנכדינו שעשינו כאשר היתה נקודת מפנה בגורל היהודים, הזדמנות להשפיע?
    תתחיל עכשיו!! שלח את זה ל- 20 ממכיריך ותבקש מהם לשלוח אותו לעוד 20.
    יהודי או לא יהודי, זה לא חשוב. אמת ושלום הינם ערכים משותפים לכולנו, וכולם חייבים לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    איזה ילד יקר, יהי זכרו ברוך, תנחומים למשפחה היקרה שגידלה אותו (ל''ת)

    ///////////////, 07/08/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ישראל מדינה ששכנעו אותה להסתרס

    Avi Ecuador, 07/08/06 18:44

    פרץ ואולמרט, שני קונילמל ''שמובילים'' עם וצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    נזכור אותך סמל מולקו משה אמבאו וה' ישמור זכרך לעד (ל''ת)

    יהי זכרך ברוך, 07/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    להפוך את כל דרום לבנון לשטיח !!!! (ל''ת)

    דחוף, 07/08/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    למה כתוב על הנשק שמצאו בעברית??? (ל''ת)

    עובדיה, 07/08/06 16:04

    הגב לתגובה זו

    • בוא אני אסביר לך

      התליין, 07/08/06 18:55

      מכיר את אהוד ברח

      זה שברח עם מסוקו ממקום האימון בדרום הארץ , בו נפצעו חיילינו , בלי לנסות ולסייע בחילוץ פצועים .

      זהו זה שברח מלבנון בשנת 2000 והורה לצבא - לצהל שלנו לנוס משם ולהותיר מאחור כמעט הכל .

      זה מה שהותיר שם הצבא במנוסתו - זה משמש היום את הכי זבאאלה להרוג בנו .

      זה שהיה מוכן לרדת לרצפה בשביל רב המרצחים יימח שמו לעד חובש הכאפייה דמוי הצפרדע , שמישהו בישראל דאג לקצר ייסוריו .

      זה שבורח עכשיו מהתקשורת אותה כל כך אהב , פן יצטרך לתת תשובות על מעשיו הנפשעים .

      זה שיושב לו במקלט ממוגן , מקבל מהמדינ ה על חשבון משלם המיסים , רכבים משרד , מאבטחים משכורת ועוד הטבות.

      מבין ?

      ואת זה צריך להעמיד למשפט ראווה .

      על פשעי מלחמה .

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    בשביל מה זה טוב לדווח על כל הרוג ?

    האם זה, 07/08/06 16:03

    ליבי ליבי עם הנופלים ומיליון תנחומים למשפחות ההרוגים והפצועים השם ינקום דמם !!!! אבל לדעתי זו המלחמה הראשונה בה סופרים את החילים ולא את האזרחים . אין ספק ששניהם זה אותו דבר. פשוט כל חיל הרוג שמתפרסם א מוריד את המורל ב זה לחץ עקיף על הממשלה !!!! וסליחה למשפחות הנפגעים באם זה פגע בהם . אני בוכה על כל חיל שלנו !! אני יודע ומבין שכל חיל או אזרח זה עולם שלם !!! מי יתן ויבוא שלום עלינו !!!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא טוב לדווח על כל הרוג ! בשביל זה מדווחים על כל הרוג חמישי (ל''ת)

      Ahmad, 07/08/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    די לשחק עם קפצונים!!!!

    מתנחל, 07/08/06 16:03

    לא הגיע הזמן למחוק את לבנון....סניורה תמשיך לבכות הגיע הזמן שגם בצד השני יבכו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    במקום לסכן חיילים , יש למחוק את לבנון בנאפלאם . (ל''ת)

    יהושע, 07/08/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מישהו יודע לאן ברח ברקקקק ??? (ל''ת)

    אורית, 07/08/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    למה לא הופכים את העיירה הזו לאבק? (ל''ת)

    למה? למה? למה?, 07/08/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    לאלוף פיקוד צפון...

    אבי 56, 07/08/06 15:52

    או שתמחק את בינת ג'בל מעל פני האדמה או תתפטר !!!
    דם חיילנו אינו הפקר.
    לפני יותר משבוע אמרת בתקשורת ''בינת ג'בל חרבה עיי חורבות''....מאז נהרגו שם חיילים רבים ...איפה האמת שלך כקצין בכיר כל כך בצ.ה.ל.

    הגב לתגובה זו

    • תגידו מה אתם רציניים???

      אורן-שלמה, 25/08/06 10:30

      הקצין הוא חייל שמקבל פקודות... וגם הרמטכ''ל מקבל פקודות מהדרג המדיני... מה אתם רוצים???

      ת'אמת, יכול להיות שאתם צודקים אבל מה לעושת שצריך לנהוג בחכמה... לפעמים?

      אל דאגה, במלחמה הבאה תהיה לנו הלגיטימציה והאופציה(המעשית) להשמיד כפרים... בלחיצת כפתור. אני מרגיש את זה...

      יומטוב. אני מאמין שהחייל הזה... צדיק! פשוט כואב הלב...

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    ייהי זכרו ברוך ! ! ! (ל''ת)

    מור, 07/08/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    הלוואי שיהא זה הקרבן האחרון של שרון ברק מופז אדריכלי מחדל לבנון 2

    צחי הנועזי, 07/08/06 15:44

     

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ''לחימה בצפון''

    ירון, 07/08/06 15:34

    צער כבד יש בליבי על הנופלים במלחמה הן החיילים,והן האזרחים, אין ספק שהלחימה בצפון זה לא עוד מבצע קטן אלה זו מלחמה של ממש, ואף ע''פ זאת הממשלה מתנהגת בקלות דעת לנושא ובחוסר אחריות כאשר מנהלת את מערך הרווחה והתקציבים באדישות ולא ממהרת להכריז על מצב מלחמה, מפני שיש בתוכם פחד לאבד כסף רב בקופת המדינה, לגבי מר אולמרט החלטתו ליציאה למלחמה נבעה ממ''ס סיבות בראשה, מערך ההרתעה שנפגעה עם השנים, אך למרות זאת נראה כי קבלת ההחלטות בקבינט על סמך המודיעין הצבאי לא תמיד מדוייק, וככל שהזמן חולף ניראה שהמודיעין כשל ומטרת המלחמה משתנה מפעם לפעם שרואים את כוחו של החיזבאללה עולה ולא יורד, אין כל צל של ספק שישנם הרבה דברים מתחת לפני האדמה בניהול הצבאי שמראה סדקים, ועל כך עוד ידברו רבות.
    אך עם זאת בתקופה קשה זו אני רוצה לברך את אנשי המילואים ואת המערך הסדיר בצבא שעושים יום ולילה במטרה להגן על גבולה הצפוני של המדינה....

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מדוע יש עדיין במציאות מקום בשם זה.

    שמאי, 07/08/06 15:33

    זה שהמקום מופיע במפות זה לא אומר שהוא צריך להמצא פיזית בשטח.
    ישראל מאריכה את המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    למשפחה היקרה - ליבי איתכם , מי ייתן ולא תדעו עוד צער !!! (ל''ת)

    דנה, 07/08/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ב-cnn מדברים על 4 הרוגים למה?? (ל''ת)

    דיקלה, 07/08/06 15:11

    הגב לתגובה זו

    • כי כשאנשים מתים עכשיו כולנו נזכרים ב4 אמהות''... (ל''ת)

      איתן, 07/08/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    החיזבללה במינהרות? יופי, נא להיכנס:

    מהנדס, 07/08/06 15:00

    רבותי, גז בישול, להחדיר בשקט למנהרה. זהו גז הכבד מהאוויר ויחלחל כמו שליח השטן לכל פינה במנהרה. נותר רק להצית, ומרחוק...
    התוצאה, זקוקי דינור בצורת הביצים של החיזבללה פורצים דרך האדמה לכיוון הירח.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון נחמד. אבל השמאלנים יגידו שזה לא מוסרי... (ל''ת)

      רעיון נחמד, 07/08/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אל תסכנו את חיילינו. שירפו את לבנון על תושביה.

    אמא של חיל, 07/08/06 14:57

    די כבר לזילות חיי יהודים .
    דם האויב אינו סמוק מדמנו .

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה לשרוף? אנחנו כבר ניצחנו! (ל''ת)

      אהוד אולמרט, 07/08/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    לזרוק את שלום עכשיו ממרד הבטחון (ל''ת)

    ולהביא את בוגי, 07/08/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    רק רע יכול להיות משלום עכשיו במשרד הבטחון (ל''ת)

    והעם שותק, 07/08/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מי משלם לשמאלמרד לסרס אותנו (ל''ת)

    שלאף ??, 07/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מר פרץ!!! אני את הבגרות שלי עשיתי!!! (ל''ת)

    מתי, 07/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מזוז תציל את עם ישראל תכניס את המושחת לכלא (ל''ת)

    יש מספיק ראיות, 07/08/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אם לא נחליף את רמטכל הגירוש (ל''ת)

    לא ננצח, 07/08/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מקריבים את חיילינו למולך טוהר-הנשק! למה לא מחקו את הכפר? (ל''ת)

    עובדי אלילים!, 07/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אולמרט: תוציא את הראש מהתחת! תתחיל להלחם! (ל''ת)

    ממשלת אפסים!, 07/08/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    לצאת-לשטח-לחזור, ..בכל הדרום !!! (ל''ת)

    אודטה, 07/08/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    במקום למחוק את הכפר הזה נטול האזרחים אולמרט ופרץ מקריבים עוד ועוד

    מתי, 07/08/06 14:32

    חיילים ההסבר היחיד ללמה לא משמידים את הכפר הזה על המחבלים שבתוכו הוא שאולמרט ופרץ מעדיפים שימותו חיילים ישראלים על פני להרוס ''בתים תמימים'' אם למישהו יש סיבה יותר טובה שיכתוב אותה

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    תסריט הסיום

    בראבאש, 07/08/06 14:28

    צה''ל יקבל 10 יחידות של
    B-52 מארה''ב !
    בתמורה
    יפנה את דרום לבנון
    ויגהץ את מרחבי השיגור

    הגב לתגובה זו

    • Vwx

      Xxx, 07/08/06 14:41

      Vvvvvvvvvv

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי את הרעיון

      הלוואי, 07/08/06 19:25

      חיזבאלונים קטנים רוצו למחילות , הנה בה לכם הקץ .

      כאילו שמישהו שם על הרעיונות שלנו קצוץ שם בממשלת שמאלמרט .

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    תורידו כבר את הכפר הארור הזה!!! (ל''ת)

    קובי, 07/08/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    את תגובה 59 היו צריכים להקריא בראש מהדורת החדשות (ל''ת)

    בני, 07/08/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    תגובה 59 מהמעולות שהיו כאן באתר- מומלצת מאוד (ל''ת)

    יריב, 07/08/06 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    להחליף את הממשלה וללכת לבחירות! ''קדימה'' - אסון! אולמרט הביתה! (ל''ת)

    אולמרט הביתה!, 07/08/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    למני מזוז

    יואב, 07/08/06 14:15

    זו יכולה להיות שעתך היפה. תבחר מבין החקירות המתנהלות נגד אולמרט תגיש מיידית כתב אישום ותחסוך לנו את ראש הממשלה הגרוע ביותר שכיהן עד עכשיו בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מה צה''ל הגיע כבר לבינת ג'ביל שמצפון לליטיני ?

    חסן נסראללה, 07/08/06 14:12

    וואוו איזה ידיעה מרעישה ומעודדת , חשבתי שצה''ל עוד תקוע בלחימה מדרום לליטני ועכשיו אני שומע שצה''ל נלחם בבינת ג'ביל השנייה שמצפון לליטני ....., ממש צבא חזק עם מפקדים 'טירונים ' כמו שאמר נסראללה...

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    באמת באמת

    שלעובה, 07/08/06 14:08

    בכל מלחמותנו ניצחנו אבל הפעם קרעו לנו ת'הצורה ,מה לעשות ,תמיד יש פעם ראשונה ובעתיד נהיה יותר חכמים ופחות מתנסים ופחות שיכרון כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט זה תבוסה בטוחה בכל מקרה

    טמבל בראש, 07/08/06 13:56

    עד שילא יוחלף ה אול-מרד באחדות לאומית או מה שלא יהיה ישראל תחטוף מכות קשות עד לסיכון קיומה....

    לא יתכן שישראל תנצח כשטמבל כזה בראשה

    אפילו ארה''ב ואירופה יהו לצידנו - עם אולמרט זה כישלון בטוח

    הוא מומחא רק בללקק תחת ולהצטלם כמו מפגר לוחץ ידים

    וגם לחשוב בגאוותנותו ונפיחותו שהוא ראש ממשלה שיביא מהפך לישראל (ממש מפגר האיש הזה)

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל עם ישראל זועק זעקה גדולה אולמרט, פרץ וחלוץ תתפטרו נכשלתם כשלון ח (ל''ת)

    אור, 07/08/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ככל ששומעים יותר כי החיזבאללה, השתפרו בלחימה נגד ישראל

    ג.ד, 07/08/06 13:42

    כך הם מוכיחים זאת הלכה למעשה. הגיע הזמן שברשתות התקשורת למיניהם יפסיקו לתת ציונים ככל שיהיו טובים או רעים. כי הרי ברור שהצד השני מקשיב לכל מילה ולמרבה הצער גם מיישם את מה ששומע כדי להוכיח כי אמצעי התקשורת בישראל דוברים אמת!
    והחיזבאללה נלחם כמו כל צבא מאומן
    ומוכן ללחימה, כמו שזה אצלינו המלחמה על הבית, אצלם המלחמה היא להשמדת ישראל !
    אז מי שחשובה לו המדינה אם הוא לא יכול להיות פטריוט, אז שישתדל ויעשה כמיטב יכולתו כדי לפחות לא לפגוע במדינה!

    הגב לתגובה זו

    • שהתקשורת מעודדת את המחבלים. כך היא רואה את תפקידה. (ל''ת)

      אין ספק, 07/08/06 13:45

      הגב לתגובה זו

    • מתנדבת כלשהי והיא אמרה לי שצה''ל לא זהיר בלבנון

      אסביר לך למה, 07/08/06 14:05

      ופוגע באזרחים שלא לצורך. אנשים אלה משוכנעים שעלינו להיהרג ובלבד שלא נפגע באוייב ותומכיו בשטח. מסתבר שזה שבר רוחני עמוק ביותר, של אנשים שאינם מסוגלים להתגונן ודואגים אפילו במצב זה לשלום האוייב. לגב' לא מפריע שבתמורה להגנת צה''ל על אזרחיהם, ממילא הם טוענים שאנו נאצים. לא חשוב לה שמכפישים אותה בכל דרך, ובלבד שהלבנונים יישארו בחיים בכל מחיר. צר לי לומר שאין פה שגעון יחידני.

      הגב לתגובה זו

    • גם אצלם המלחמה על הבית

      לת, 07/08/06 14:15

      המלחמה מוצדקת.
      חבל שלא מפגיזים ומפציצים יותר.
      חבל שלא מעבירים אולטימטום לממשלת לבנון - עצרי אש מגבולך או שאי באחריות (ממש כמו שישראל היתה מונעת ממיליצית מתנחלים מלהשתולל בשטחים).
      חבל שמסכנים ללא צורך חיילים.

      אבל צריך לזכור שהחיזבאללונים הם לבנונים. המלחמה היא אצלם בבית.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    למה ממשיכים לההרג חילים

    קרקש, 07/08/06 13:41

    למה ממשיכים לההרג חילים? איפה הצבא הקטן והחכם? איפה שדה הקרב העתידי? איפה הראש היהודי? איפה כל מאות מילירדי הדולרים שישראל השקיעה בפיתוח אמצעי לחימה מודרניים? מה? אירן השקיעה יותר? סוריה השקיעה יותר? למה כל זה לא עובד? למה אין מענה לטילי קטיושה שהומצאו במלחמת העולם הראשונה?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    10 רבעיות שווה לבי-52

    קצין, 07/08/06 13:41

    10 רבעיות עם פצצות טיפשות
    בשטיח אחד על מרחבי השיגור
    ואין קטיושות יותר

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אם התמונה נכונה זה נשק צהלי...מפירות הבריחה מלבנון....מה יגיד ברק? (ל''ת)

    אור, 07/08/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט פרץ וחלוץ לא תחמקו מאימת הדין ! (ל''ת)

    יערה, 07/08/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הנהגדת הפודלים ממנה פודלים מלוא כל צהל (ל''ת)

    הצבעתי קדימה, 07/08/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איך יתכן שבנית ג''ביל עוד קיימת על פני האדמה? למחוק עד יסוד שלמנו די (ל''ת)

    אריה ,גרמניה, 07/08/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אולמרט

    משה, 07/08/06 13:30

    איפה אתה מר אולמרט?מתי יהיה הסוף?אני אזרח קטן ומודאג.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    B-52 במרחבי השיגור

    קצין, 07/08/06 13:23

    יש מרחבי שיגור ידועים
    אין בי-52
    במקום זה יש 20 מטוסי הפצצה
    ועושים הפצצת שטיח על מרחבי
    השיגור-ואין יותר קטיושות

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נשק שהושאר בשטח משמש כנגדנו (ל''ת)

    מחדל, 07/08/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    למה צהל לא משתמש גם בטילי נ''ט מול החיזבאללה?

    ג'וני, 07/08/06 13:20

    עד כמה שידוע לי יש לנו TOW (עורב)מתוצרת ארה''ב וגיל מתוצרת ישראלית. למה לא מפעילים טילים נגד חוליות מחבלים בכפרים?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    יוחזרו יוסי פלד ועמירם לוין לפקוד צפון ומיד!!!!

    ה מ ה פ כ ה, 07/08/06 13:18

    כמו כן יוחזר בוגי לרמטכלות,חלוץ שיחליף את שקדי כמפקד חיל האויר עם המכות בכנף,יום טוב סמיה לפקוד מרכז נתניהו לראשות הממשלה ושטייניץ\ארנס לביטחון!!!
    המהפכה צריכה להתחולל ממחר!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יוחזר משה דיין; יוחזר רפול

      הרבול ו ס י ו ן, 07/08/06 14:17

      יוחזרו משה דיין, רפול ושרון.

      יוחזר ברק לפקד על סיירת מטכל
      יוחזר עמי איילון לשבכ
      יוחזר נסראללה לאבותיו
      - - - -
      החזרה חד-צדדית נכשלה !

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    זה הנשק שהשארנו בלבנון בשנת 2000 (ל''ת)

    מגיע לנו, 07/08/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הפצמ''רים שנתפסו הם תוצרת ישראל

    ג'וני, 07/08/06 13:15

    מעניין איך הם הגיעו לחיזבאללה. דרוש חקירה על זליגת אמצעי לחימה ישראלים לידי האויבים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אולי שלל שצה''ל השאיר בבריחת שנת 2000 (ל''ת)

      יהודה, 07/08/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הסורים נלחמים בנו ואנחנו אומרים שזה גשם (ל''ת)

    לכן נמשיל, 07/08/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חלוץ הוא הרמטכ''ל הראשון והאחרון מחיל האויר! (ל''ת)

    מיטל, 07/08/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כול המדינה זועקת ואין מי שישמע!!!!

    just me, 07/08/06 13:06

    תראו או שמהלים מלחמה או שלא , אי אפשר להמשיך ככה בשביל מה סתם נהרגים חיילים ואנשים במקלטים ???

    בואו נודה שהפסדנו נעיף את אולמרט ופרץ ושות נשים את ליברמן בשלטון ובמלחמה הבאה ( שמן הסתם תתקיים) אולי נשיב את הכבוד האבוד.

    אולמרט הביתה!!!! ליברמן לשלטון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הדרך להרחקת האיום על מדינת ישראל:

    דוד, 07/08/06 13:06

    מחיקת בינת-ג'בל וכפרים אחרים, והפיכתם למגרשי חנייה.

    הגב לתגובה זו

    • או למגרשי טניס, גולף וכדורגל. (ל''ת)

      מתי, 07/08/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    חלוץ חלץ תתפטר

    אמת בישראל, 07/08/06 13:01

    כל ראשי הצבא להתפטר
    חלוץ שקדי קפלינסקי אשל הירש
    על ניהול מערכה הכושל ביותר בתולדות ישראל
    חכו חכו לשמעון אגרנט
    הוא עוד ישוב
    אגב אולמרט פרץ זה אתם עם ישראל
    יא גאונים אל תתלוננו....

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כוח מסיירת גולני,א ר י ו ת!!!!! (ל''ת)

    אוהד, 07/08/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט !! בבקשה צלצל לדן שומרון !!!!!

    דחוף !!, 07/08/06 12:45

    הקשבתי להרבה אלופים .....כולם בדעה אחת !!! צריך היה בפתיחת המילחמה ללכת ל- 40 ק''מ !!! הרי כל הנזק זה מהאזור !!! מיד להיכנס עם שתי אוגדות !!!! לפחות !!! ובתוך שלושה ימים מקסימום להפסיק את רוב מטח הטילים קיצרי הטווח !!! בארוכי הטווח חיל האויר מטפל יפה !!! רק מה לעשות במשגרים הנייחים לא !!! לכן צה''ל קדימה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הפגנה לאחדות עם ישראל

    שירלי, 07/08/06 12:44

    בואו להפגנה הערב - אם אף אחד לא מארגן בואו מיוזמתכם - עם דגלי ישראל והרבה כוח לחזק את עמנו ולומר את המילים בקול רם - הגיע הזמן שעם ישראל ירים את ראשו ויזעק לשמיים - מותר ואף חובה עלינו להגן על עצמנו ועל מדינתנו - לא רוצים שאף אחד יתערב בטח שלא האו''ם שונא ישראל - תנו לצה''ל ולעם ישראל לעשות את מה שהוא צריך לעשות כדי להתחיל לחיות בשקט אחרי אלפי שנים של סבל ורדיפה - גם במדינתנו אנחנו ממשיכים להירדף - הגיע הזמן לקרוא לקב''ה שייתן לנו את האמונה והכוח לחיות בארצנו בשקט ובשלווה - בשלום עם עצמנו מאוחדים ואוהבים קודם כל אחד את השני ורק לאחר מכן נוכל לאהוב ולדאוג לעמים אחרים - אני רוצה את עם ישראל חי ולא שורד!!!! בואו הערב לככר רבין עם הרבה אהבה אחד לשני ועם האמונה שמגיע לנו לחיות כאן!!!
    עם כיפה - בלי כיפה - זה לא משנה - אנחנו עם אחד - עם ישראל - עם ישראל על כל גווניו - כל אחד ויחודו - כולנו אוהבים את הארץ שלנו - אז בואו מתוך אהבתכם והתזדהותכם לארץ היפה שלנו - לבית שכל כך התגעגענו אליו במשך כל כך הרבה שנים - בואו נגיד קודם לעצמנו וגם לעולם שאנחנו מפה לא הולכים ולא מוותרים על ארצנו היקרה לעולם - עם ישראל חי!!!! מחכה להיענותכם...

    הגב לתגובה זו

    • יהיו כוסיות

      סטום, 07/08/06 13:52

      יהיו כוסיות ?
      רק עם יש חטיחות אני בא.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אוהב מוסלמיות. שכחת. (ל''ת)

        מר 'סטום', 07/08/06 15:13

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    פעם היו אומרים, '' אם בארזים נפלה שלהבת'' , בנתיים השריפות אצלנו... (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 07/08/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תקראו את 59 תגובה נדירה ביופיה ובנכונותה (ל''ת)

    חיים, 07/08/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דחוף ! להציל את אולמרט ופרץ מעצמם (ל''ת)

    יוני, 07/08/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שאלות מוכנות לוועדת החקירה.

    מי הצביע אולמרט, 07/08/06 12:26

    1. איפה היו שרי הביטחון עד היום?
    2. איך התקבלה ההחלטה על המלחמה?
    3. כמה פעמים אפשר לכבוש את בינת ג'ביל?
    4. מתי העם הזה יתעורר ויבין שעובדים עליו?
    5. האמנם הפעם האחרונה בה באמת ניצחנו מלחמה הייתה ב-67?
    6. הכי חשוב- מי לעזאזל הצביע אולמרט ??????????.

    הגב לתגובה זו

    • חישוב קצר בתשובה לשאלא האחרונה.

      LUBER, 07/08/06 13:06

      40% לא באו לבחירות.
      מתוך המצביעים קדימה זכתה ב 28 מנדטים:
      %(100-40)*
      (28/120)*
      =
      14%

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פגז מרגמה ישראלי מוצג כשלל בתמונה

    ד''ר נוק, 07/08/06 12:25

    שתי אפשרויות עולות מהתמונ הזאת:
    או שמדובר בתמונה מפוברקת (מה שממש מחורבן וומערער עוד את אמינות דו''צ.
    או שבידי החיזבלה תחמושת ישראלית מה שמדאיג מעט יותר

    הגב לתגובה זו

    • סביר להניח כי יש בידיהם תחמושת ישראלית, זוכר את הבריחה מלבנון ?

      ג.ד, 07/08/06 13:09

      ובכן בבריחה ההיא נשאר שם ציוד רב של צה''ל, כנראה לא הספיקו לארוז ולקחת הכל, בגלל הבריחה המהירה, שאגב, אף אחד לא עמד להם עם אקדח מול הרקה, עכשיו זה מתפוצץ בפנים עם כל השכפצים, המדים ואמצעי אמל''ח, שהמחבלים משתמשים בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    חבל על חיי אדם מיותרים בשני הצדדים!!

    Itay, 07/08/06 12:22

    מפה ישראל ולבנון נראות כמו שני שבטים פרימיטיביים מאפריקה שנלחמים על מקורטת מים. בשני הצדדים אין שןם נכונות לסיים את המצב ולקיים משא ומתן. חבל שלנו אה עטלה בחיי אדם מיותרים!
    עמיר פרץ הדביל עם המגפון מתאים לנהל בסטה בשוק ולא את משרד הביטחון בטח לא בשעה קשה שכזו!

    אולמרט הוא עלוב נפש במחפש רייטינג על חשבון תושבי הצפון!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה זה בתמונה ? מרגמות תוצרת הארץ????דייייי!!!! (ל''ת)

    Yo, 07/08/06 12:21

    הגב לתגובה זו

    • מתנה שברק מסר לנסראלה דרך צד''ל (ל''ת)

      LUBER, 07/08/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מדוע הכפר הזה קיים עדיין?

    לביא, 07/08/06 12:17

    אולמרט ופרץ פשוט עלובים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תחשבו על זה:

    גודל האבסורד, 07/08/06 12:16

    אם ערוץ כלשהו בטלוויזיה היה לוקח את עמיר פרץ בתור פרשן ביטחוני למלחמה, במקום יוסי פלד או איתן בן אליהו ודומיהם - ברור שזו היתה בדיחה גרועה ואף אחד לא היה טורח להקשיב לו, כי עם כל הכבוד ליכולותיו המרשימות של האיש עם המגאפון לשתק את המשק ולדאוג לרווחתם של עובדי חברת החשמל והדירקטוריונים - בביטחון הוא לא ממש מבין.

    עכשיו תחשבו שהאיש הזה לא סתם מפרשן את המלחמה - אלא הוא זה שאמור לנהל אותה! הבדיחה הזו הרבה יותר גרועה והרבה יותר מסוכנת...

    אבל מה לא עושים בשביל ג'וב והסכם קואליציוני...

    הגב לתגובה זו

    • אני חושש שאתה צודק (ל''ת)

      מניפלאות, 07/08/06 12:56

      הגב לתגובה זו

    • ממליץ לקרוא (ל''ת)

      שאול, 07/08/06 12:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה חלאה רצינית

      אייל, 07/08/06 13:55

      אותו טיפוס ששמח שחיילי צה''ל נפגעים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה חלאה רצינית ואנאלפבית לא רציני

        מה לא הבנת?, 07/08/06 15:31

        א. למה אתה מקלקל כמו ילד בן חמש?
        ב. איפה ראית בתגובה הזו שמחה על פגיעה בחיילי צה''ל? אולי התבלבלת בתגובה? מה הקשר?!
        מדובר על (חוסר) כישוריו של עמיר פרץ לתפקיד שר הביטחון. מה הקשר לשמחה?!

        הגב לתגובה זו

    • תשמעו...

      מתי, 07/08/06 14:38

      כשהמורה שלי אמרה לי ''אני את הבגרות שלי עשיתי'' אמרתי לה ''לא נורא'' כי לא הייתי מודאג. ידעתי טוב מאד שבלי בגרות יש לי סיכוי מצויין להיות יושב ראש היסתדרות ואחר כך שר ביטחון. ''עוד יצא לי לנהל מלחמה'' אמרתי לה.

      הגב לתגובה זו

    • וייתכן, שפרץ נבחר כשר בטחון, כדי שלא הוא יתפקד כשר בטחון!! (ל''ת)

      גם זו אפשרות, 07/08/06 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    חשוב לכם

    סכניני גאה, 07/08/06 12:15

    זה מה שהבטיח לכם אולמרט ??? חשוב להתעורר זה לא יעזור כלום המשא ומתן זה מה שיעזור לכם כי אתם נמצאים במצוקה ואתם לא יודעים למה? פשוט מאוד כי אתם מאמינים לממשלה של שקר ושתדעו מספר ההרוגים עלה ל 3

    הגב לתגובה זו

    • הלנו או לצרינו? תחליט ותודיע לנו.

      יוסי, 07/08/06 13:31

      אנחנו נאבקים למען הזכויות שלך, למרות שיש לך כבר זכות ענקית אחת שאין לנו - אתה לא משרת בצבא שלוש שנים ולא מוסר את נפשך.
      תחליט! אם אתה בעד חיזבללה ונגד המדינה שלך תצהיר זאת ברורות, ותחסוך ממני את ההתלבטות אם אתה אויב או עמית.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    צריך לזרוק את הנשיא ןלהשקיע יותר

    מוני, 07/08/06 12:11

    באלו שסובלים מהמלחמה.
    האם ראיתם את הפרצוף של הנשיא הזה מאז תחילת המלחמה? לא צריך את מוסד הנשיאות , בשנה זה חיסכון של 100000000 שח וב10 שנים זה מיליארד, כמה נפשות זה יכול להציל מחרפת רעב ומתן יותר ביטחון לחיילינו ולאזרחינו .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אותנו כותשים בקטיושות ואתם אמרתם תכתשו כפרים, אז תכתשו, ואל תהססו,

    חייל 1 מת, יותר, 07/08/06 12:07

    מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לפטר את הרמטכ''ל! כישלון במלחמה!

    גיא קריסטל, 07/08/06 12:05

    הצבא נכשל במלחמה
    חודש שלם והחיזבאללה עדיים יורה קטיושות במסה גדולה ולא באופן ספורדי,
    ישראל איבדה את כל ההרתעה ואף אחת מהמטרות לא הושגה.
    להחליף את הרמטכ''ל מיד!!! בואו כולם ונצטרף לקריאה!

    ואם הרמטכ''ל ופקודיו האלופים חושבים שהכישלון הוא כי הדרג המדיני לא נותן להם לפעול אזי עליהם להתפטר ולא להמשיך כאילו הכל כרגיל ולשלוח חיילים להטבח ומליון אזרחים ישראלים לנוס מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק הרמטכ''ל גם האלופים שמתחתיו (ל''ת)

      איש, 07/08/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    את גוש קטיף מחקו אבל את דרום לבנון לא. האתרוג החדש: ראש מ' לבנון (ל''ת)

    רחמנים על אכזרי, 07/08/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זהו מחיר ''מוסריות'' השמאל הבאה על חשבון חיי חילינו

    מיכל, 07/08/06 12:05

    כל שמאלני צבוע יילחם על חיי ערבי וכלב אבל מחיי חילינו היהודים פשוט לא אכפת איזו צביעות!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מישהוא יכול להסביר לי את התמונה האחרונה?

    תומר, 07/08/06 12:03

    חיזבאללה כותבים בעברית ???

    הגב לתגובה זו

    • התשובה: אולמרט-פרץ-חלוץ מספקים פצמ''רים לחיזבאללה

      כנס, 07/08/06 12:51

      אולמרט - תמורת כסף והבטחה מנסראללה שיקבל ממנו נדל''ן בביירות.
      פרץ - בגלל בילבול וטיפשות.
      חלוץ - על פי הוראה של עמרי שרון שרוצה לנקום את ישיבתו הקרובה בכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש אפשרות לסתום את הפה ל''קצינים בכירים''? רק קשקשת ללא מעשים! (ל''ת)

    ענת, 07/08/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    דמו בראשו של אולמרט!!!

    קובי, 07/08/06 12:02

    היו צריכים להרוס את הכפר על מחבלי החיזבאללה שבו אבל מנסים להיות יפיי נפש
    אם הייתי עדיין חייל לא הייתי מסכים להכנס לשם

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי כדאי שנביא מבחוץ מנהיג , כמו בכדור-רגל מאמן כדי שינהיג !

    אמנון בן-יהודה, 07/08/06 12:02

    שכן עכשיו זה ברור כשמש אולמרט חלש ובלתי מנוסה חלוץ שולח פתקים במקום פצצות ,ומישרד הביטחון ריק ואין שם איש סמכותי כרזימטי שיודע עניין! אני ממליץ על מנהיג מבחוץ !

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדוע חיל האויר+הבולדוזרים לא עושים מגרש חניה מבינת ג'בל? מישהו מבין (ל''ת)

    יעל לוי, 07/08/06 12:01

    הגב לתגובה זו

    • יעל, כי אצלנו יש עדיין יפי נפש, להם מותר לירות ולשחוט לנו אסור... (ל''ת)

      ירון, מנהריה, 07/08/06 12:53

      הגב לתגובה זו

      • מתנדבת כלשהי, לדבריה ישראל פוגעת באוכלוסית לבנון, ואינה זהירה

        דיברתי עכשיו, 07/08/06 13:53

        . כידוע המחבלים ותומכיהם מאשימים אותנו בצמאון לדם כשאנו מתים כדי להגן על אזרחים לבנונים, אבל את הגברת טובת הלב זה לא מספק, היא דורשת עוד זהירות. גברת, את צריכה להתנדב אצל המחבלים, למעשה את כבר עושה זאת, ואנא הניחי לנו.

        הגב לתגובה זו

    • לפי פקידי האוצר חייל זול יותר מפצצה. (ל''ת)

      מומו, 07/08/06 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מבזק מיוחד

    אני, 07/08/06 12:00

    לבנונים הפסיקו להתקין גשרים (ליישור שיניים) מחשש שיותקפו ע''י חיל האוויר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    וקשה לכתוב בכותרת שיש גם

    קמרשהלור''ל, 07/08/06 11:59

    מחבלים הרוגים? כדי שפסיכולוגית אנשים ידעו שגם צה''ל עשה שם את עבודתו?
    התקשורת מציגה באופן מגמתיאת צה''ל בנרפה וככזה שרק סופג מהלומות ולא דואג להבליט גם את ההשיגם, תתביישו לעצמכם.
    בפעם הבאה תוסיפו בכותר של הכתבה גם את ההישגים של חיילינו, כדי שגם מי ששקורא רק את הקישור לכתבה ידע מהם עושים שם.
    קצת פרגון לא יהרוג אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חבל על כל בחור להרוס את כל לבנון כולם אוהדי חיזבללה הרס עד אחרון (ל''ת)

    אריה, 07/08/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    די כבר היגע הזמן לנצח ..

    גולני, 07/08/06 11:53

    כול יום שומעים על הרוגים ופצועים ,אתמול היה יום ארור ..
    אןלמרט תתפוס מנהיגות גם ככה אנחנו במערכה קשה , הגיע הזמן להשטיח את כול דרום לבנון להשמיד את הכפרים שם אין ברירה הלחימה מבית לבית גובה מחיר כבד מצה'ל הפצצה מסיבית מהאוויר ולאחר מכן טיהור המקום,
    הרי סוריה היר זרועה במלחמה הזו מספקת נש קת מדריכה את החיזבללה , אז מה קורה לא הגיע הזמן לתת להם מכה ולהשתיק אותם , לצהל תמיד קל יותר להילחם בצבא ,וצבא סוריה הוא מיושן תוך מס' ימים אנחנו משתיקים אותם ..ותראו איך הם מתחננים להפסקת אש ..
    איראן וסוריה הן הבעיה , חיזבאללה הוא אירגון טרור לא משנה כמה נפגע בו הוא לא יעלם ..
    אולמרט אנחנו במערכה קשה ואתה עוצם עיניים , סוריה ואיראן יקבלו מכות ותראה שקט להמון שנים..
    אולמרט מספיק להיות הומני ולהתנצל כול הזמן עת שלום ועת מלחמה כרגע אנחנו במלחמה וצריך לעשות הכול כדי להביס את האויב ,ההסברה בעולם ממש גרועה כמעט אין הסברה ..
    איך מדינה מתקדמת טכנולוגית לא פיתחה נשק נגד הקטיושות ?.
    ישנם הרבה שאלות שישאלו לאחר המלחמה אבל כרגע צריך להכות בכןל הכוח שהם יתחננו להפסקת אש ..
    דם חילנו ואזרחינו זועק,
    מר אולמרט תן לצה'ל לנצח ואל תגביל אותו עדיף ששם יפגעו אנשים ולא אצלנו ..

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הגיע הזמן לצאת להפגנות ולעורר את צה''ל (ל''ת)

    פשוט בושה וחרפה, 07/08/06 11:50

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד ! לצאת כבר היום להפגין! (ל''ת)

      חזק ונתחזק בעד, 07/08/06 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לתת 24 שעות התראה לפנוי האזרחים ולשטח את העיירה\

    שלומי, 07/08/06 11:47

    פרץ או אולמרט צריכים להתריע במסיבת עתונאים על הריסת הכפר , לתת שהות לפנותו ולהוריד עליו גשם של פצצות מהאויר, חבל על כל חייל שנפגע שם.
    לאחר מכן - כל יום לשטח כפר נוסף עד שמפסיק ירי הקטיושות או עד שיש הפסקת אש

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אצל אולמרט כבר נצחנו,מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    לא לוזר, 07/08/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    במקום לקטר יש מה לעשות- ראו התגובה

    בוגי, 07/08/06 11:41

    אולמרט זה כלום, ממש כלום, חזיון תעתועים. יצירה וירטואלית של פירסומאים (להלן:''ראובן אדלר''). ראובן אדלר יכול למכור מגבות, מכוניות, חופשות סקי ועוד מוצרי צריכה הבעיה שראובן אדלר כבר מתחיל לייצר מפלגות ולמנות מנהיגים. כל עוד זה במגרש המקומי אז עוד ניתן להרדים את העם ולתת לו לחיות בתחושות של שלוה המנותקת מהמציאות ולתת לעם לטוס בטיסה לשום-מקום.

    הבעיה שיש מצבים שכולנו נאלצים לנחות נחיתת אונס לקרקע המציאות. ושום פרסומאי לא יוכל לצבוע דם בצבעים אחרים, שכול הוא שכול והרס הוא הרס.

    לעת הזאת אנו מגלים את מפלגת ''קדימה'' ואת העומד בראשה כחסרי אונים, חדלי אישים, אנשים מופקרים שאנו נאלצים לשלם בחיינו על רשלנותם וחוסר רצינותם.

    אולמרט הוא אבי הקונספציה (אותה ירש בעצימות נמוכה משרון) שמדינת ישראל יכולה לחטוף מידי יום קאסמים ביישובים ישראליים וזה עובר בשלום. ערינו הפקר ודמינו חינם.

    אולמרט גם עבר לסדר היום על התגרויות של החיזבאללה בצפון ואין פלא איפוא שממעצמה מקומית הפכנו ליליד המוכה של השכונה.

    תוכנית ההתנתקות (התכנסות- עאלק) עצימת העיניים מאיומים והפרחת ססמאות ריקות מתוכן ותלושות מהמציאות (להזכיר- הכרזתו של אולמרט כי כבר השמדנו את כל תשתית החיזבאללה, הכרזה שמאז עבר החיזבאללה לירי יומי של כמאתיים קטיושות בכל יום) אמורה להנהיר לכל אחד מאיתנו (גם אם הוא נרדם בשמירה והצביע קדימה) כי אנו עוסקים באנשים מסוכנים ביותר. אנו מפקידים את גורלינו האישי בידי קבוצת אנשים מופקרת ואפורטוניסטית שמאיימת על עתידה של המדינה.

    חייבת לקום תנועת מחאה אזרחית המקיפה את כל שכבות האוכלוסיה אשר תצא להפגנות ענק כבר היום ותדרוש:

    א. יציאה אמיתית למלחמה חסרת פשרות בחיזבאללה ללא גמגום וללא הגבלת שטח ( ראו בעניין זה את מאמרו של זאב שיף מהארץ).

    ב. ממשלת אחדות לאומית עד לאחר המלחמה ולאחריה החלפת השלטון לידי ידיים אחראיות יותר.

    הראובן אדלריות השולטת בפוליטיקה הישראלית הגיעה לידי סיום.

    העם החליט שהוא גם רוצה לחיות ולא רק להזות!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט צודק! תמשיך לכתוב אל תפסיק. (ל''ת)

      מעיין, 07/08/06 11:53

      הגב לתגובה זו

    • יפה! סחתיין על התוכן ועל הסגנון! (ל''ת)

      נתי, 07/08/06 12:11

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מדהימה וראויה לכל פרסום!!! (ל''ת)

      יצחק, 07/08/06 12:28

      הגב לתגובה זו

    • אדלר מוכר אתה קונה! מי אשם? כולנו

      נדב, 07/08/06 12:38

      מר בוגי יקר,
      הלחימה בלבנון קשה עד מאד, צה''ל נלחם ביחידות חיזבאללה שהן העילית של לוחמי ערב, הם מצוידים מנוסים ומאומנים מכל מה שבסביבה ... ובכל זאת צה''ל מנצח ובגדול! רק שהתוצאה אינה מספקת את זעמך...אבל במבחן המציאות שבשטח החיזבאללה מוכה
      אז דבר ראשון, תתעודד
      דבר שני, תבין שהבעיה של ישראל היא לא רק הפוליטיקאים אלא שכל התרבות היהודית ישראלית עברה תהליך של ''אדלריות'' ... וזהו היתרון היחידי של הפלשטינאים והחיזבאללה, כחברה הם יותר מאוחדים וממוקדים מאתנו, החיים בתל אביב ממשיכים כרגיל, לא בגלל אולמרט אלא בגלל שנעשנו אגואיסתים, נעשנו צרכנים של ה''חיים הטובים'' ... קנינו בשמחה את חלום ההיי-טק האמריקאי לפני שסיימנו לבנות את ישראל... השלנו את עצמנו, שכחנו שמתחת לקניונים והשכונות החדשות עדיין אדמת מזרח תיכון. אדלר מוכר לנו את מה שאנחנו מתחננים לקנות!

      הגב לתגובה זו

      • קישקוש

        מושון, 07/08/06 13:14

        לוחמי עילית לא נלחמים עם סכיני מטבח, רובי ציד ורובים ממלחמת העולם הראשונה.....חלס כבר עם השקרים....

        את יכול לראות את כלי הנשק בכתבה שפורסמה באתר זה שלשום.

        הגב לתגובה זו

      • נדב - אתה צודק! (ל''ת)

        בוגי, 07/08/06 13:21

        הגב לתגובה זו

    • תגובה אמיתית נכונה וראויה מכל הבחינות (ל''ת)

      אפי, 07/08/06 13:22

      הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי יפה שראיתי בכל המלחמה- יש לפרסמה (ל''ת)

      אלי, 07/08/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • יופי של מאמר - כתוב יפה ומשכנע ביותר (ל''ת)

      אורית, 07/08/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לארגן

      שי, 07/08/06 14:32

      אמת לאמיתה!!! אם כי מירב האשמה על אהוד ברק האסטרטג הדגול העושה לבתיו ( מישהו יודע היכן הוא מסתתר בימים אילו??)
      תתחיל לארגן את המחאה!!!!! אני מצטרף!!!

      הגב לתגובה זו

    • 10/10 (ל''ת)

      yO, 07/08/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לכתבה לעיל

      אחמד, 07/08/06 14:48

      כל כבוד לכותב המאמר ,בסוף קם גבר כמוהו ואומר את האמת ,פשוט אדם שמבין ,שפרשנינו לעיני ערבים פשוט ממציאים ומפרשים לפי הבנתם אשר לא נוגעת לעולם המציאות בדבר
      צריך לשים קץ למלחמה זאת ומייד

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ארבע אמהות השאירו הרבה אמהות בלי ילדים (ל''ת)

    נירית, 07/08/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • לנירית מהצפון הרחוק

      שלומי, 07/08/06 11:52

      בין השנים 1994-2000 מתו בלבנון כ 1000 חיילים
      כמה חיילים מתו מאז הפינוי???
      כמה אמהות עם ילדים השאירו 4 אמהות....
      חומר למחשבה

      הגב לתגובה זו

      • שלומית אלונ? (ל''ת)

        ורד, 07/08/06 11:57

        הגב לתגובה זו

      • מאיפה או ממה מצצת את הנתונים המופרעים האלו? (ל''ת)

        יוסי, 07/08/06 11:58

        הגב לתגובה זו

      • לשלומי מהמרכז הקרוב

        מיכל ,חלמיש, 07/08/06 12:01

        94'-2000 כמדומני הם 6 שנים....
        לפינוי מלאה בקושי שנה....
        חומר למחשבה...

        הגב לתגובה זו

        • פינוי לבנון...היה בזמן ברק בשנת 24 במאי 2000 (ל''ת)

          שטיקל, 07/08/06 13:03

          הגב לתגובה זו

      • שקרן.

        א.ב, 07/08/06 12:05

        כל מילה אחרת מיותרת.

        הגב לתגובה זו

      • בין השנים 2000-2006 ..

        עוד יהודי, 07/08/06 12:11

        ''בזכות'' היציאה מלבון מתו בשנים האלו יותר מ-2000 אשים (אזרחים וחיילים) בפיגועים (בלי לחשב כמובן את הנזק לרכוש שנגרם מכך)..
        אז ממש ''מזל'' שברחנו..

        הגב לתגובה זו

      • אחי - אתה קשקשן!!!

        להלן הנתונים:, 07/08/06 12:16

        בלבנון מתו בממוצע 25 חיילים בשנה,כלומר מאה חמישים בשש שנים.
        כל חייל שמת הוא עולם מלא, כך שלעשות סטטיסטיקה וחישובים זה חוסר טאקט - אבל אל תמציא סתם מספרים!
        אם התאוריה שלך לא מתאימה לנתונים בשטח - עדיף שתשנה את התאוריה, לא את הנתונים...

        הגב לתגובה זו

      • לשלומי שמדבר שטיות , נתונים מדוייקים !

        ניר, 07/08/06 12:31

        1,216 עד הנסיגה מלבנון כולל מלחמת לבנון שבה נהרגו 670 !
        (לא לשכוח אסונות כמו אסון המסוקים שלא קשורים ללחימה אך נחשבים במספרים)

        ללבנונים וסורים נהרגו 17,825 .

        שלא תבין לא נכון היה צריך לצאת מלבנון ! השאלה היא איך ? אם זה בהסכם , אם זה מתוך הצהרה ישראלית שהיעדים הושגו(כי לא נורו יותר קטיושות ) או אם זה בצורה לגיטימית אחרת .

        אהוד ברק בחר לצאת מלבנון עם שעון חול(תוך שנה אני יחזיר את הבנים הבייתה) בכדיי להרוויח רווח פוליטי ולנצח בבחירות.

        התוצאה שזה נראה כמו בריחה ולבנון הגיעה לעזה , וזה היה ברור שזה עניין של זמן עד שהאירנים יגררו אותנו ללחימה רק שעכשיו חיזבאללה חזק יותר .








        הגב לתגובה זו

      • יש להבדיל בין תוצאות מלחמת לבנון, שהיו מצוינות, לבין ההתבוססות

        לשלומי, 07/08/06 12:31

        המיותרת שלאחר כך.
        תוצאות המלחמה היתה שסילקנו את אש''ף ואת עראפת בעור שיניו.
        השהיה לאורך זמן היתה מיותרת. במקום זאת היו צריכים לבצע פעולות התקפיות ללא שהיה של קבע בארץ הארזים

        הגב לתגובה זו

        • כך כך פשוט וכך כך נכון (ל''ת)

          apolo, 07/08/06 14:54

          הגב לתגובה זו

      • ברצועת הבטחון נפלו לא יותר מ 15 חיילים לשנה.

        LUBER, 07/08/06 12:40

        בשנים אחרונים לפני הסגת כוחות החליפו ממקצוען דני פלד,שעשה מרצועת הבטחון מלקודת מוות למחבלים לאלופים,שלא כל כך הסתדרו עם התפקיד ובזה דרג המדיני הכשיר קרקע לנסיגה במישור דעת הקהל.
        תקשורת,כמובן,גם לא עמד בצד.
        תוצאות ידועים.

        הגב לתגובה זו

      • למעלה מ100 הרוגים עד היום - חצי מדינה במקלטים

        פתרון, 07/08/06 12:48

        והסוף עדיין לא נראה
        בשנים האחרונות לשהיה בלבנון נהרגו כ10-15 חילים כל שנה לא מעט בגלל הכבלים והוראות פתיחה באש דרקוניות שהטיל עליהם השמאל ההזוי
        לולי זאת יכול להיות שלא היו מתחילים איתנו
        ואף אולי היינו נסוגים בצורה מסודרת עם השארת תמיכה לבעלי בריתינו הנבגדים מצד''ל
        בתקופה הזו מספר הקטיושות היה שולי (בודדים)
        כיום ישנם ערים כמו קריית שמונה שחרבו , חיפה הפכה לעיר ספר
        טבריה וכמיאל בחסדי נסראללה

        הגב לתגובה זו

      • לשלומי- המלחמה רק התחילה !!! (ל''ת)

        אחיזת עיניים, 07/08/06 15:53

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייבים הפסקת אש! כדי שנוכל להחליף את ממשלת המחדל הנוראית! (ל''ת)

    אריק דורון, 07/08/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה זאת אומרת תיגברו ? ממשיכים לשחק על זמן ? (ל''ת)

    צדק, 07/08/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עד מתי נילל על הממשלה?מדוע לא נעלה על בנין הממשלה ונניף את דגל ישרא (ל''ת)

    אורנה, 07/08/06 11:32

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי אנחנו חננות. ודואגים רק לתוחס שלנו כמו הממשלה הזאת. (ל''ת)

      Yo, 07/08/06 12:22

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% (ל''ת)

        דולפין מרושע, 07/08/06 13:09

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    בלה בלה בממשלה ובלה בלה בצבא! חילופי אש בלב בלה! אך לא עושים כלום! (ל''ת)

    ממשלה של אפסים, 07/08/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט דיי החיילים הם כמו ברבזים תן להם לעשות מה שהם יודעים

    אלי, 07/08/06 11:29

    תן לצבא לעשות מה שהוא רוצה לבהפציץ את חשמל להחריב את לבנון כי לבנון חושבים שיש להם חסינות הם לא רוצים הסכם שלום אז צריך גם להכות במדינת לבנון כי צבא שלה עוזר גם לחיזבללה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה בכלל עוד יש שם מבנים? (ל''ת)

    חגי, 07/08/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הסבר על מה שקורה בבינת ג'בל

    ניר, 07/08/06 11:21

    העיירה ללא חשמל , מים , ומזון .

    נותרו שם כיסי התנגדות אך בקצב הזה הם לא יחזיקו הרבה זמן .

    את העיירה מכתרת חטיבה 7 וחיילי חיר.
    מי שאומר שהמקום לא מופץ האוויר מדבר שטויות המקום פשוט עיי חורבות .

    המחבלים יושבים בבונקרים עמוקים מאוד ובגלל זה נשארו כיסי התנגדות .

    לא לשכוח שמדובר בעיירה של 40000 איש !!!

    חשוב לציין שאין להם אספקה למקום והמקום מכותר .

    זה עניין של זמן עד שהם יישברו .

    אין לכם מושג מה הולך בדרום לבנון המקומות נראים כמו רעידת אדמה 9 בסולם ריכטר .

    כל האדיוטים שיושבים בבית ומבקרים את צה''ל תתבישו לכם !

    נכון מתקמים לאט אבל בטוח !!!

    צה''ל חזק סופר חזק יש כבר תוצאות בשטח !!!

    הגב לתגובה זו

    • אם זה באמת כך אז למה נורים משם רקטות (ל''ת)

      המזל''ט, 07/08/06 11:38

      הגב לתגובה זו

      • תגיד ילד בן כמה אתה ???

        ניר, 07/08/06 12:12

        קאסמים ב 82 ? קאסמים זה רק בשטחים !

        מטוסים נפלו ? אפילו לא אחד !

        רקטות מבנית ג'בל ? אפלו לא אחת מאז שצה''ל מכתר את המקום ! הרקות נורות בעדה ובעדה בינת ג'בל .

        אותה לחימה כמו 82 ? ממש לא חיכו לזה 6 שנים בבונקרים ובמחילות , טילי נ''ט מתקדמים ומטענים בכל פינה. וחוץ מזה אי אפשר להשוות ל 82 אז צה''ל תקף במלוא עוצמתו , היום צה''ל בגלל החלטה מדינית הוא נכנס יבשתית רק מדרום בניגוד ל82 .

        ב82 נלחמו נגד צבא סורי ומליציות .

        היום אתה נלחם נגד מליצה שמסתתרת מאחורי אזרחים , ובגלל המוסריות של צה''ל אנו נזהרים לא לפגוע בהם !!!

        והכי חשוב אל תשווה לחימת גרילה לחימה צבאית , האמריקאים בוויאטנם , הרוסים באפגניסטן ויש עוד דוגמאות רבות !!!.

        לסיכום כמו שאמרתי לאט אבל בטוח !!!

        הגב לתגובה זו

        • זכור את דאמור

          קצינים במיל, 07/08/06 13:04

          אתה צודק אז צהל נכנס במלוא עוצמתו וכל מילה מיותרת. כך לדוגמא את דאמור עיר המחבלים כאשר הגענו אליה בפעם הראשונה היא היתה אבק פשוטו כמשמעו. אין צורך להפעיל את כל העוצמה הצהלית אך גם אין צורך להכניס חיילים לאיתור חוליות מחבלים כאשר בינת גבל אינה המהווה איום. פשוט להמשיך לכתוש אותה בית אחר בית , ואפשר אפילולהשתמש בטילי נ''ט ,לצבא יש מספיק מאגרי טאו שהוא ישמח לסיים.

          הגב לתגובה זו

    • קישקוש. במלחמת של''ג גם נלחמנו נגד אוייב קשה תוך שבוע היינו בבירות.

      שימי, 07/08/06 11:38

      די לקשקש. במלחמת של''ג צה''ל נלחם נגד גרילה אש''פ. גם לו היו בונקרים ומאגרי נשק. במלחמה זו אף נפלו לנו מטסים מטילי נ.מ. שהמחבלים ירו.
      צה''ל גם היה פחות טכנולוגי ממה שהו היום. בלי מרכבה, בלי מזלטים, פחות ראיית לילה.
      אבל עודה שתוך שבוע צה''ל הגיע לבירות ופסקו הקאסמים.
      ההשארות בלבנון שנים אח''כ היתה הבעיה.
      ההבדל אינו בחוזקו של החיזבאללה. ההבדל הוא בצה''ל שהפך לצבא מבוהל, קשור בכבלי הפרקליטות, לא להוט להשיג נצחונות, חסר תחכום, ומוטיבציה.
      אם החיזבאללה ינצח, האיסלם הקיצוני ישלוט בירדן סוריה, מצריים ואז באמת נצטער מדוע לא שטפנו את לבנון.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שפתאום כל ה''שק'מיסטים המוצנחים הקרביים'' יודעים יותר מכולם

        זיו, 07/08/06 12:16

        תעשו טובה, אה?
        מאחורי מדף ''המצופים'' נורא קל להלחם.
        לא הייתם שם. אין לכם גרם של מושג מה זה להלחם בלבנון ואם אתם לא ממש יודעים מה להגיד תסתמו.
        ניר צודק בוודאות. ואתם שלא נלחמים קל לכם לזרז את הצבא כדי שנסיים עם אבדות כבדות.
        תגידו, אתם לא שתולים של החיזבאללה במקרה???

        הגב לתגובה זו

    • יתכן שאתה צודק אבל תבין, זה פשוט מדאגה לחיילים ולא שום דבר אחר (ל''ת)

      אלון, 07/08/06 12:08

      הגב לתגובה זו

    • ומאיפה אתה יודע את זה?!

      חי''רניק אלעזר, 07/08/06 12:10

      יה ג'ובניק!! יושב בבית עם המזגן ורושם שטויות באינטרנט!! מה אתה יודע יה ג'ובניק מסריח?! אתה לא יודע על מה אתה מדבר יה ג'ובניק מגעיל!
      לך לשבת בבית קפה בהרצליה פיתוח ותפסיק לקשקש שטויות שאין לך מושג בהם!

      הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת!

      אזרח במיל., 07/08/06 12:14

      ולכל מספרי הסיפורים, על מלחמות העבר: עם כל הכאב על הרוגי המלחמה הנוכחית, היא עדיין לא מתקרבת למספרי ההרוגים של מלחמות העבר המפוארות. (ע''ע: 700 הרוגים בששת הימים וכו').

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל..

      קצינים במיל, 07/08/06 12:18

      ניר שלום,
      אתה צודק פרט לבעיה אחת קטנה . אם הצבא שולט ואנו מניחים שאכן כך ,למה יש צורך להכניס סיורים רגליים. הרי אם נבחן את מרבית התקריות הקשות תגלה שכולם היו בפעילות לילית לאיתור אמל''ח, איתור מחבלים וכד'. ידידי זו אינה מלחמה זוהי פעילות של שטחים. במלחמה כאשר שטח אינו מהווה סיכון מכתרים אותו וממשיכים הלאה. אין צורך לבזבז עליו משאבים מיותרים . בנתיים אפשר להמשיך לכתוש אתו, לנסות לאתר ע''י המודיעין בונקרים ולהפציץ וכך הלאה. הכנסה של כוחות רגליים תמיד תביא לנפגעים וזה מיותר . כחייל קרבי קצין ומכשיר קצינים בבית הספר לקצינים אומר כי הקזת הדם היא מיותרת וחבל שכך.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    להחליף את אולמרט או לחזור לדרך שרון (ל''ת)

    יוסי, 07/08/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • לחזור לדרך שרון?

      שפויה, 07/08/06 11:57

      אתה לא מתכוון לדרך הגאונית שהביאה אותנו היום להיות במצב זוועתי של התחזקות החמאס ברצועת עזה??
      לא הגיוני שתהיה כ''כ אדיוט!.
      אה!, אולי אתה מתכוון להפוך לצמחים כמוהו. וואלה - זה באמת יותר הגיוני.

      דרך שרון עלק!!!....

      הגב לתגובה זו

      • צודקת השפויה! (ל''ת)

        שפוי, 07/08/06 15:39

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה לא משטחים את הכפרים? (ל''ת)

    ישראלי, 07/08/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תודה לחיילינו האמיצים ולעם ישראל

    ג'קי, 07/08/06 11:15

    לישר את כל האיזור שבו חושדים שנימצא אפילו מחבל אחד.

    אין לרחם על הכפרים יש לידאוג לאזרחינו ותו לו.

    בהצלחה חבר'ה אתם גדולים מהחיים ועושים עבודה ניפלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה אנחנו כעם יכולים כעת לעשות- ראו כתבה והפיצו

    בוגי, 07/08/06 11:14

    אולמרט זה כלום, ממש כלום, חזיון תעתועים. יצירה וירטואלית של פירסומאים (להלן:''ראובן אדלר''). ראובן אדלר יכול למכור מגבות, מכוניות, חופשות סקי ועוד מוצרי צריכה הבעיה שראובן אדלר כבר מתחיל לייצר מפלגות ולמנות מנהיגים. כל עוד זה במגרש המקומי אז עוד ניתן להרדים את העם ולתת לו לחיות בתחושות של שלוה המנותקת מהמציאות ולתת לעם לטוס בטיסה לשום-מקום.

    הבעיה שיש מצבים שכולנו נאלצים לנחות נחיתת אונס לקרקע המציאות. ושום פרסומאי לא יוכל לצבוע דם בצבעים אחרים, שכול הוא שכול והרס הוא הרס.

    לעת הזאת אנו מגלים את מפלגת ''קדימה'' ואת העומד בראשה כחסרי אונים, חדלי אישים, אנשים מופקרים שאנו נאלצים לשלם בחיינו על רשלנותם וחוסר רצינותם.

    אולמרט הוא אבי הקונספציה (אותה ירש בעצימות נמוכה משרון) שמדינת ישראל יכולה לחטוף מידי יום קאסמים ביישובים ישראליים וזה עובר בשלום. ערינו הפקר ודמינו חינם.

    אולמרט גם עבר לסדר היום על התגרויות של החיזבאללה בצפון ואין פלא איפוא שממעצמה מקומית הפכנו ליליד המוכה של השכונה.

    תוכנית ההתנתקות (התכנסות- עאלק) עצימת העיניים מאיומים והפרחת ססמאות ריקות מתוכן ותלושות מהמציאות (להזכיר- הכרזתו של אולמרט כי כבר השמדנו את כל תשתית החיזבאללה, הכרזה שמאז עבר החיזבאללה לירי יומי של כמאתיים קטיושות בכל יום) אמורה להנהיר לכל אחד מאיתנו (גם אם הוא נרדם בשמירה והצביע קדימה) כי אנו עוסקים באנשים מסוכנים ביותר. אנו מפקידים את גורלינו האישי בידי קבוצת אנשים מופקרת ואפורטוניסטית שמאיימת על עתידה של המדינה.

    חייבת לקום תנועת מחאה אזרחית המקיפה את כל שכבות האוכלוסיה אשר תצא להפגנות ענק כבר היום ותדרוש:

    א. יציאה אמיתית למלחמה חסרת פשרות בחיזבאללה ללא גמגום וללא הגבלת שטח ( ראו בעניין זה את מאמרו של זאב שיף מהארץ).

    ב. ממשלת אחדות לאומית עד לאחר המלחמה ולאחריה החלפת השלטון לידי ידיים אחראיות יותר.

    הראובן אדלריות השולטת בפוליטיקה הישראלית הגיעה לידי סיום.

    העם החליט שהוא גם רוצה לחיות ולא רק להזות!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא!!!!

      א.ב, 07/08/06 11:37

      וחייבים לבוא בדין וחשבון עם אדלר וארד, אני מציע לקיים את ההפגנה מול ביתם.

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה אין מה להוסיף (ל''ת)

      נסראאלה, 07/08/06 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    רגע רגע, אבל בינת ג'ביל לא בידינו ? (ל''ת)

    מבולבל, 07/08/06 11:11

    הגב לתגובה זו

    • אתמול כן היום לא מחר כן ככה מתנהלת

      ארמון, 07/08/06 11:35

      המלחמה, כשי יש לך מנהיגים לא מנוסים, ורמטכ''ל מחיל האוויר שחושב שאפשר ליפתור הכול אם הפצצות .ועד שהם מפנימים שהם טועים דם חילנו ואזרחנו נשפך ומאתמול כמו מים.
      מצא לו זמן לחרופ שרון ולהשאיר אתנו בידי חבורה של אהבלים

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    צה''ל

    נחשון, 07/08/06 11:09

    לצבא הכי מוסרי בעולם תמשיכו כך נראה עוד כמה אבדות נספוג, אולי הגיע הזמן למחוק את הכפר. הא מה אתם אומרים? או שנשמע כל יום על פצועים והרוגים ח''ו, עד מתי?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני ממש לא מבין

    יוסי, 07/08/06 11:09

    כבשו את בינת גבל לפני שבוע אח''כ יצאו ממנה , עכשיו שוב נכנסו , מה קורה פה לא חבל על חיי אדם? כבשתם תחזיקו , יצאתם קחו בחשבון חיזבאללה חוזר!! בשביל מה לכבוש פעמיים???

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נאסראללה שליח השם

    אחמד, 07/08/06 11:06

    המלחמה הזאת לא הולכת להיגמר כמו שחושבים ישראל היא ממלכת הרשע

    הגב לתגובה זו

    • כתוב בקוראן: ישראל שייכת ליהודים. אינך מכבד הקוראן. (ל''ת)

      למה לשקר?, 07/08/06 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נמאסתם עלינו

    אשל, 07/08/06 11:06

    הגיע הזמן לאמר זאת בבירורץ הצבא ומנהלי המלחמה כשלו.

    צר לי על החילים שנלחמים ללא תכלית ומשלמים מחיר יקר.
    צר לי על הצבא שמנוהל עלידי yesmens ועלידי פוליטקאים.
    איפה עמירם לוין? גבי אשכנזי? יאנוש בןגל ועוד רשימה ארוכה של מצביאים שהיו לנו ולא הגיעו לפסגה רק משום שהיו דעתניים. אנחנו משלמים מחיר היום על מינויים של ה10 שנים האחרונו.
    ממתי ק.אגם של חטיבה נלחמת נהיה כוכב תקשורת? כל אלוף הולך עם כתב צמוד? ובשטח נלחמים ומקיזים דם בשטחים לא רלוונטיים.
    וממשיכים לקרוא לאויב מחבלים.. המחבלים האלו מאורגנים תחת מסגרות צבאיות ותפסיקו לזלזל בהם אלה להלחם בהם בנחישות.ומעום לא הוכרעה מלחמה מהאוירץ והאזורי הלחימה שיהיה בין הליטאני לזהרני.. ואז יפסקו הקטישות ואז הלבנונים יתחננו להפסקת אש מכיוון שלא יוכלו לפגוע בעורף יותר. בקיצור בואו נחזור להיות צבא ולא תחנת טלויזיה

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש כוכב התקשורת

      איש בנימין, 07/08/06 11:42

      כשהיה מחט בנימין, עם תחילת מלחמת אוסלו, הדרך היחידה להביא אותו לגזרת הארוע היתה להעביר הודעה ללשכה שצוות ערוץ 2 נמצא. האיש היה מתייצב תוך 5 דקות מקסימום.

      הגב לתגובה זו

      • היחצ''ן גל הירש

        צביקה, 07/08/06 12:23

        הירש מכור לתקשורת בפיקוד הוא הרבה פחות מבין. בלי מורא ובלי משוא פנים יש להדיחו ואת מפקד הפיקוד- גם כשנלחמים צבאות גדולים משלנו הדיחו את המפקדים וזה הביא בחלק נכיר מהקרים לתוצאות.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    משקרים אותנו במצח נחושה

    דורון, 07/08/06 11:04

    כמה פעמים סיפרו לנו שכבשו את בינת ג'בל? כמה פעמים מכרו לנו שצה''ל שולט שם?
    כל יום יש שם התקלויות עם מחבלים.

    צה''ל מוכר לנו לוקשים, אני מת עם הם הרגו יותר מ-100 מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    התנהלות מבישה של מלחמה מהוססת.

    אורן, 07/08/06 11:02

    יומיים אחרי שנכבשה בינת-ג'בל בצורה הכואבת ביותר עזבו אותה כוחות צה''ל , בsky-news מדברים על כך שישראל לא העריכה נכון את האויב חיזבאללה , וחיזבאללה חזר אליה ביתר שאת מסתבר, וכמובן שיש לנו חיילים נפגעים....

    הלחימה נמשכת באותם אזורים כבר 4 שבועות , אני לא מחוזי הרעות וניסיתי להתאפק מלכתוב ביקורת אבל לעין אזרחית (כרגע) זה נראה כמו מחדל ברמות הבכירות התנהלות מבישה של מלחמה מהוססת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לאן נעלם ''שר הביטחון'' עמיר פרץ? מישהו ראה או שמע אותו בזמן האחרון? (ל''ת)

    מה הולך כאן?, 07/08/06 11:00

    הגב לתגובה זו

    • וגם לאן נעלם אהוד ברק?

      אש, 07/08/06 11:33

      האם ירד למחתרת, כי הוא יודע שדם החיילים שלנו על ידיו

      הגב לתגובה זו

      • לא יודע לאן, אבל שישאר שם!!! (ל''ת)

        נתי, 07/08/06 15:41

        הגב לתגובה זו

    • עם שר בטחון כזה אולי עדיף שייעלם לא? (ל''ת)

      שירה, 07/08/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חילופי אש כבדים = הרוגים לצה''ל לצערי

    מוטי, 07/08/06 10:59

    מתי כבר נחליט ליישר לגמרי מהאויר את בינט ג'בל??
    חבל על כל חייל.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב

      נכון מאוד, 07/08/06 11:22

      אני קוראת לך אולמרט לקחת את הכוח החוצה ולהביא מטוסים

      גם ללבנון וגם לעזה ולגרש מהארץ את כל הערבים ששומעים את השיר של נסראללה

      הגב לתגובה זו

    • חילופי אש קשים=הרוגים לצה''ל

      דורון, 07/08/06 12:36

      באירוע הקודם שם, כאשר דיווחו על כ-30 נפגעים לכוחותינו וסיפרו על 22 פצועים בדרגות שונות ניתן היה לעשות חישוב פשוט של 30-22=8 ולדעת כמעט בוודאות כמה הרוגים יש עוד לפני שפרסמו בתקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הלכה ההרתעה הישראלית!

    אמא לחייל, 07/08/06 10:54

    היום שאחרי: אחרי כישלון שכזה, בל נתפלא אם איום הטילים לא יוסר לעולם! אין מנהיגות, אין יעדים, לא יודעים מה לעשות! אלוהים ישמור ממנהיגות שכזו. ואם לרגע תחשבו, אני מאלה שנקראים במדינתנו ''שמאל''.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תפסיקו להאשים האחרים בכשלון כי זה צה''ל כשנתקל בלוחמים אמיתיים (ל''ת)

    ארביב, 07/08/06 10:53

    הגב לתגובה זו

    • הכשלון הוא של ממשלת ישראל ,צה''ל במקום להתכונן ל מלחמה התכונן ל

      אולמרט, 07/08/06 11:08

      גירוש

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל מבצע את תפקידו מצויין, הקו המדיני הוא הבעייתי. (ל''ת)

      אורן, 07/08/06 11:09

      הגב לתגובה זו

    • הלוחמים האמיתיים שלכם מסתתרים מאחורי נשים וילדים ויורים. (ל''ת)

      'ארבל', 07/08/06 13:56

      הגב לתגובה זו

      • המחבלים הטובים מסתתרים אחרי נשים וילדים. (ל''ת)

        הכוונה, 07/08/06 14:39

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    עדיין לא הבנו את התחבולות של

    חי, 07/08/06 10:50

    החיזבאללה. תעודת עניות להנהגה המדינית והצבאית. די עם העדינות. העולם המערבי כולו מתפלל להצלחתנו. קדימה צה''ל , מאוחר אך עוד לא אבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה מה שקורה כאשר חושבים ש''כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה'' כי כל

    yO, 07/08/06 10:43

    מלחמותינו נלחם ה' בעבורינו. ומי המטמינים בסופו של דבר?
    חזבולא
    יללא בעורף להתחיל להתפלל וללמוד ולעשות חסד אחד עם השני ולהעיף את הזוג האומלל החילוני הזה: פרץ.אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט לא מתפקד מביא את המדינה לאבדון

    ניצנה, 07/08/06 10:42

    חברה צריך להתעורר ראש ממשלתנו בתיפקודו מביא עלינו אסון,תוהה אני האים זה קורה בגלל היות אישתו שמאלנית קיצונית.אחרת י אפשר להבין את תפקוד הממשלה והכי חשוב היזהרו מסעיף 7

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הייתה הבחירה הכי גרועה שלי בחיים! (ל''ת)

      נתן, 07/08/06 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק רגע - הרי דובר צה''ל הודיע לפני כמה ימים שכבר כבשנו את בינת ג'בל (ל''ת)

    מה הולך כאן?, 07/08/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''מלחמת הקטיושה'' זה שמה של המלחמה

    המחתרת הסגולה, 07/08/06 10:40

    נשק פרימיטבי שהומצא במלחמת העולם השנייה מכריע צבא מודרני.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלוץ ביטל קניית אמצעי מגן לטנקים ונגמשים ואמר שהטנקים ''פסה''

    אינשטיין, 07/08/06 10:40

    בגלל קוצר ראייתו שגרמה לפגיעה בחיילים ובציוד שהייתה יכולה להימנע לפחות בחלקה, הוא חייב ללכת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בינת ג'ביל? חודש שלם צבא נלחם עדיין בכפר קטן? מה קורה לנו? (ל''ת)

    אריק, 07/08/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • מוד שטחים

      קצינים במיל, 07/08/06 11:24

      אריק שלום,
      צה''ל אינו פועל בבינת ג'בל במוד (אופן ) של כיבוש מלא אלא במוד שטחים שעיקרו ניקוי השטח ממחבלים בתוך אוכלוסיה. כפי שהערנו בעבר זה אינו מתאים ללבנון ולבטח לא לפעולה זו. בהנחה כי העיירה ריקה או נשארו בה מעט תושבים יש צורך לנהל מולה תהליך הבקעה מלאה בדומה ל''פיתה סורית'', משמע כניסת כוחות הקרקע היא על גלי חורבות. כל עוד הצבא שולח סיורים לאיתור אמל''ח ומבצע פשיטות ( פעילות במתח נמוך בעגה הצבאית ), ימשיכו להיות נפגעים. הסיבה לחילופי אש מול כוח חיזבאללה היא מאותה סיבה קבועה שנראתה בחודש האחרות : מארבים, התקלויות מטווח קצר ,לחימה בשטח בנוי. זוהי פעילות מוטעית וחבל שכך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט חלש = צריך להתפטר

    דורון, 07/08/06 10:24

    ככה לא מנהלים מלחמה.
    אולמרט הפקיר את העורף כי הוא פחדן

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כולם מוזמנים לחגיגות הניצחון- אמנים אורחים חלוץ בליווי מירי רגב! (ל''ת)

    אומרט ופרץ, 07/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה מה שקורה כשהדרג המדיני מקבל החלטות טקטיות צבאיות

    צפוני בממ''ד, 07/08/06 10:15

    הדרג המדיני צריך לקבל החלטות מדיניות, ולהשאיר לצבא את ניהול המלחמה.

    כשכל הפצצה של בית צריכה אישור של הקבינט, ככה ניראית התוצאה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    Bring back Gabi Askenazi (ל''ת)

    Vaksman, 07/08/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שני חילים וקצין נפצעו

    אייל, 07/08/06 09:58

    מדוע לא מפציצים את הבתים בהם מסתתרים המחבלים בבינת ג'בל?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די למשחקים - להכניס 2 עוצבות ללבנון

    יוסי, 07/08/06 09:54

    ולא 6 חטיבות. לישראל אין זמן לשחק עם החיזבאללה. אין כרגע מספיק כוחות בלבנון לבליץ קריג. רבע מהכלכלה גם ככה משותקת אז לגייס עוד 12 חטיבות ולהשמיד את חיזבאללה ולצאת מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט 2006 == גולדה 73

    pini, 07/08/06 09:52

    לא מפעיל מספיק כוח וגומר את הצפון ואת המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוד פעם בינת ג'בל? נה קורה שם? (ל''ת)

    אירית, 07/08/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שאלה לאולמרט ''מנהיגנו''

    שיודע לשאול, 07/08/06 09:47

    שאלה לאדון אולמרט:
    אילו היו משגרים טילים מתוך מתחם מגורים בסוריה לעבר ישראל, האם לא היינו ממטירים אש תופת לעבר מקורות הירי ומשטחים את האיזור?
    אם כן, אז מדוע לבנון, שבממשלתה משרתים שרים מהחיזבאללה, פטורה?
    תגידו, שרי ממשלת ישראל, האם אתם עורכי דין או מנהיגים אמיתיים?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרי לא ננצח בשום קנה מידה. מה המשחק הזה של טיהור?!

    רפול, 07/08/06 09:45

    מפקדי כוחות הבטחון שלנו וראשי מדינה, מומחי צה''ל ילדים יקרים,

    ברור שאכלנו אותה בשפת הנוער.

    לכם, בוודאי ברור.

    מי מיכם צריך להחליט שיחליט , די לפחד מועדות חקירה.

    הפחד מאי יכולת ההרתעה, אצלי כמו אצל רוב חבריי ומכריי הוא המשמעותי.

    נצחו כבר , לפחות בינת ג'בל, דחילק אומרים אצלנו 120 שנה בגליל.

    שרפו והשמידו עד אפר כל כפר/מוצב, אחרי שוך אודי העשן, כל בליטה נעה השמידו ממרחק.

    ממש לא נעים לראות את הפאדיחה הזו של לחימה מודרנית ממוקדת מול מתאבדים הלוחמים למותם ההרואי.

    פרץ, אולמרט, ליבני ויתר החברים, הורו לצבא להשמיד ויהיה לנו עתיד.
    אחרת, מפחיד !

    כקצין צהל במילואים עד לפני מספר שנים המתנדב מאז. חייל ששכב כבן 14 בשוחות שחפר בחצר הבית ובן 20 נילחם בסיני ובמצרים, עמד עם מקלעון fn מול דיווזיות חי''ר ושריון טילים ומטוסי סילון הכי מתקדמים בעולם, אז.
    קצין שנלחם עם m-16 בהיותו בן 30 בלבנון ושוב מצא עצמו באינתפדה בהרי יהודה ושומרון עם גלילון, קצין בן קצין, אח של קצינים ואחיין של בכירים....בן של אם לארבעה בנים, בן הארץ הזו שאוהב אותה כמוכם, מאד.

    מספיק לנסות. ההצלחה העולמית כביכול תיסוג כמו שפל בים ולא תיגאה עוד במהרה.

    התוצאות חייבות להיות כאלה שנחיה איתן. ילדינו שיוכלו לגדל את נכדינו וניננו את נכדיהם.

    תפסיקו למקד ולטהר כל בונקר, השמידו ! - שירפו עד אפר רצועה של 6 ק''מ ובואו הביתה.
    נשוב לשרוף ולהשמיד ללא מיקוד בפעם הבאה גם. הטיסו חץ ישיר אל לב שונאינו, ממוקד אבל כולל הבניין על יושביו באשר הם, גם בסוריה ואיראן אם כך צריך !

    אל תנוחו על זרים מתייבשים עד שתשמידו, כי ניצחון כמו אלפי שנים, צריך לראות בעיניים.

    בהצלחה לכולנו וקחו נשימה עמוקה חייבים באמת לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלוץ שקדי- תתפטרו

    קול אמת, 07/08/06 09:45

    חבל שתחכו לשמעון אגרנט

    הגב לתגובה זו

    • כאשר מפקד חיל האויר מסרב לירות בבתי מחבלים זאת התוצאה (ל''ת)

      מירון, 07/08/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ההססנות במלחמה הזו

    חי, 07/08/06 09:45

    תעלה לנו, בקרוב, במלחמה עקובה מדם נגד כל שכנינו הקרובים והרחוקים .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פינוי הכוחות הרגליים אחורה ומתן טיפול מקדים ע''י כוחות אויר וטנקים

    דודו, 07/08/06 09:39

    48 שעות הפסקת אש נועדו לפינוי התושבים מדרום לבנוןמחוץ לאיזורי הקרב. כלומר, מי שנותר כעת הם רק מחבלים או תומכי מחבלים.

    אולי מישהו יכול להסביר לי למה לא מפנים את חיל הרגלים 2 קילומטר אחורה ונותנים לחיל האוויר וחיל השיריון לטפל באותם כפרים ועיירות ורק לאחר הטיפול המשמעותי, יכניסו את הכוחות הרגליים לטפל במה שנשאר.

    צבא הומניטרי, אבל לכל דבר יש גבול.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מנהלים מלחמה?

    אריה, 07/08/06 09:24

    צר ומצמרר לקרא המצום מלבין
    לא למדנו? הומוהים לא מנהלים מלחמה. וגיע הזמן לשנות את ההודעות לא עוד כרוזים אלא הופעה חיה בטלויזיה הודעה למר נסראלה :
    הגיעה הבאה בנו תמחק את איזור א
    ו-או כפר בלבנון (יש לנקוב בשם המקום)ראה הוזהרת הרי זו הדרך בה הוא מדבר לא? אנחנו נבצע. רבותי אין מה להפסיד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כאילו יולי תמיר מנהלת את המלחמה!! (ל''ת)

    רמי, 07/08/06 09:23

    הגב לתגובה זו

    • ששששש....היא באמת מנהלת אותה (ל''ת)

      yO, 07/08/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''אל יתהלל חוגר כמפתח''

    אזרח מודאג, 07/08/06 09:17

    מסרו לנו, כשבוע לאחר תחילת המלחמה כי כבשנו את בינת ג'ובייל.
    מאוחר יותר למדנו, כאשר שמונה מחיילינו נפלו בבינת-ג'ובייל, כי לאמיתו של דבר, בינת-ג'ובייל לא נכבשה. מה מסרו לחיילים ? מטריד מאד אם לא מסרו להם אמת. היום, כמעט חודש לאחר פתיחת המלחמה, ושלושה שבועות לאחר שהודיעו כי צה''ל ''כבש'' את בינת-ג'ובייל, ברור כשמש (אם הידיעה נכונה ואני מניח כי העובדות המצויינות בידיעה נכונות) כי עדיין לא כבשו את בינת-ג'ובייל. הוא שנאמר: ''אל יתהלל חוגר כמפתח''. מה שחמור אף עוד יותר בידיעה היא הדיסאינפורמציה הצה''לית ותרבות השקר שבה שוחה ואליה שקע הצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קרבות

    שמעון, 07/08/06 09:13

    איפה אתה בן גוריון? איפה אתה אריק של שנות 75.
    אפה אתם המנהיגים שאהבו את עמם כשיושבים היום בירושלים ''מנהיגים ''
    העשויים מחומר של דחליל.
    חבל על העם ,חבל על הצבא.
    נעשה אתכם חשבון כואב אחרי המלחמה באם נשרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ארבע אימהות - שיעמם לכן לבד ???? (ל''ת)

    חבר מביא חבר, 07/08/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    התבצרו בבתים?? איך יש שם עוד בתים לעזאזל ?? (ל''ת)

    חיים ארד, 07/08/06 09:11

    הגב לתגובה זו

    • 100% with you (ל''ת)

      Toov, 07/08/06 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם אולמרט נישאר ראש ממשלה אחרי זה

    סער, 07/08/06 09:09

    זה הביזיון הכי גדול שאי פעם מדינת ישראל ידעה....חתיכת אידיוט נותן למוסריות דמיקולו שלנו להרוג אותנו..
    שיפנה את מקומו לביבי ולליברמן הם ילמדו את החיזבאלונים שיעור בכאב

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה ? הוא ופרץ לא ראו את הצבא 30 שנה ! מי שבחר בהם הביא לנו

      קטסרופה !, 07/08/06 16:27

      רמטכ''ל עם מטכ''ל מרחפים מעל העננים - תרתי משמע !!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    במשך חודש, מעצמה גרעינית נלחמת מול כפר, ולא מנצחת.

    louis, 07/08/06 09:06

    ולא רק שלא מנצחת אלא סופגת אבדות כבדות בעורף ובחזית.

    הגב לתגובה זו

    • במשך 3 שנים אותה המעצמה

      חשוב מאוד, 07/08/06 10:47

      נלחמה מול כפרים הרבה פחות מפותחים והאפקטיביטיות באה לידי ביטוי רק בסופם

      מה ההבדל בין עזה וג'נין לבין בינת ג'בל, משם יצאו בני אדם מתפוצצים לתוך אכלוסיה ומכפרי לבנון ברזלים שמתפוצצים על אכלוסיה.

      להחשיב אותם כיריב לגיטמי ובהתאם לכך להגדיר את תוצאת הקרב זה בזיון. זו חבורת טרוריסטים נאלחת וזה אתגר צבאי אדיר בייחוד כשמגדירים את הצורך באי פגיעה בחפים מפשע כצורך חשוב.

      האמריקנים שהם האם אמא של כל מעצמות הגרעין מתבוססים כבר שנים בכפרים לא הרבה יותר מפותחים (וגם עברם בכפרי ויאטנם לא היה שונה)

      צריך להבין את זה ובהתאם לכך להגדיר את הציפיות מן המהלך.

      לצה''ל יש הרבה מה ללמוד מהסיבוב הנוכחי שלדעתי הפקת הלקחים ממנו תהיה מה שיציל אותנו בערוב הימים.

      הגב לתגובה זו

      • שש שנות ריפיון, הדחקה והכחשה.

        א.ל., 07/08/06 12:23

        מקור הרעה הנו בשש שנים של הדחקה, עצימת עיניים ומניעת מידע מהציבור. כל זאת, משיקולים אישיים ופוליטיים צרים.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הנהגה - הביתה!

    Joe Anaaref, 07/08/06 09:02

    אין בבינת ג'בל אזרחים.
    אין צורך לסכן חיי חיילים.
    אם במקום נשארו בתים - תשלחו לשם את הילדים שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • לרסס את דרום לבנון מהאויר

      דפנה, 07/08/06 09:14

      די לסיכון מיותר של חיילים. סיכון שלא מביא שום תועלת ושבו יש לחיזבאללה יתרון מובהק עלינו!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לשטח את הכפר מהאוויר.מספיק נפגעו שם. (ל''ת)

    גד, 07/08/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    וואו - חשפו משגר מרגמה 120 מ''מ...

    שרית הספסרית, 07/08/06 08:59

    פעם קראו לזה פשוט מרגמה
    אבל אם זה משגר - זה בטח רציני !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גולני שלי

    51, 07/08/06 08:57

    תשמרו על עצמכם

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עשרות הרוגים בשביל כפר שהיה בשליטתינו המלאה

    המטיף, 07/08/06 08:54

    כל הכבוד לארבע אימהות.

    הגב לתגובה זו

    • ארבע אמהות

      אחות של, 07/08/06 09:02

      השאירו הרבה אימהות בלי בנים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''המחבלים, שהתבצרו בכמה בתים בעיירה''-למה יש שם עדין בתים? (ל''ת)

    מחיר השמאלנות, 07/08/06 08:53

    הגב לתגובה זו

    • זה מחיר הטמטום למי שבחר באולמרט ששירת בצבא בגופיה וכפכפים !!!!!!

      פרץ תתפטר !, 07/08/06 16:24

      גם הוא וגם פרץ לא ראו את הצבא במשך 30 שנה !!!
      המלחמה שהם מנהלים בכשלון גמור גורמת לנו לאבידות חינם !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מבין למה מסכנים חיילים ???

    רונן, 07/08/06 08:50

    צריך לביים ''נסיגה'' של הכוחות ולרסק את הכפר מהאוויר.
    המסר ברור - כל מאחז של החיזבאללה יושמד !
    צה''ל כבר מזמן קרא לתושבים להתפנות כך שמי שעדיין שם - כנראה בעל תפקיד כלשהוא...

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%!!!

      דפנה, 07/08/06 09:01

      מידיעה, החיילים שם (במיוחד חיילי המילואים) אינם מצויידים, אינם מאומנים ואינם ערוכים. הם עסוקים בלחפש מחשה מפני חיזבאללה ומפני תקיפות צה''ל. מסכנים אותם שלא לצורך וללא סיבה!
      יש להוציא אותם ולרסס מהאויר את דרום לבנון (לא את בירות - מה עושים שם???).
      חיי חיילינו יקרים יותר מאזרחי האויב!!!

      הגב לתגובה זו

      • דפנה היקרה,כנסי בבקשה.

        אלעזר, 07/08/06 12:19

        פרץ הוא הרי שמאלני מובהק וכך מסתבר גם ראש ממשלתנו העלוב-אהוד אולמרט.
        עבור שמאלנים חיי הערבים הלבנונים חשובים בהרבה מחיי חיילינו!
        באם יש לך בן המשרת בצבא ונמצא כעת בלחימה בלבנון עלייך להבין את העובדה המרה שראש ממשלתך ושר הביטחון מעדיפים שבנך ייהרג בקרב וחלילה וחס שאזרח לבנוני ייהרג!!
        או בקיצור: עדיף שחייל ייהרג אבל שהאזרחים ה''תמימים'' הלבנונים יחיו ולא יפגעו.
        ועל כך נאמר ע''י חכמים ממני המשפט הפשוט,הקצר והקולע הבא:
        ''אולמרט ופרץ-אינעאל רבאק תתפטרו כבר!!''.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה

          ג, 07/08/06 13:25

          הפכנו לבדיחה עצובה, חילנו בשר תותחים של המדינאים הכושלים שלנו ואולמרט החסר יכולת עם שר הביטחון שאיננו מבין מאומה.

          עד לאן נגיע, כמה אלמנות עוד צריך, חבל על הילדים בלבנון.

          לשרוף את כפרי לבנון - אדמה חרוכה, נפלאם, פצצות חודרות בונקרים, פצצות מצרר, פצצות זרחן וכל טוב, אך שכף רגל שחייל שלנו לא תדרך שם.

          זה התחיל ממדיניות האימפוטנציה שלנו מול הקאסמים בדרום, בקסאם הראשון היו צריכים להחריב להם את השכונה ממנה נורא ואז זה גם היה לבטח הקסאם האחרון.

          אך גדולתנו הנה בלאיים - ''......כושר ההרתעה, היכולת, החוסן''... ושאר בלבולי ביצים.

          די, מספיק לדבר, יש לעשות.

          תזרקו את פרץ, אולמרט ושאר החובבנים ותתחילו להתעשת עם צוות מקצועי.

          זה פשוט בדיחה.

          הגב לתגובה זו

        • צודק!!!!!!

          שמאלמרט הביתה, 07/08/06 14:13

          צודק!!!!!!
          הסיבה גם היא ברורה: כשחייל נהרג לא צריך לתת הסברים וכשאזרח לבנוני ''תמים'' ו''מסכן'' נהרג צריכים לתת הסברים לכל העולם...
          קל יותר עבור הממשלה המחורבנת הזאת שחיילים נהרגים-הם בקו מחשבה של: ''בסדר,לא קרה כלום,זו מלחמה,חיילים מתים במלחמות...לא קרה כלום...אנחנו שולטים בעניינים...''.
          פרץ ואולמרט-תשטיחו את כל לבנון-תראו סוףסוף את היכולת האמיתית של ישראל: תראו לכולם מה יקרה כשמתעסקים איתנו!! יה עלובים!! לכו אתם להילחם בלבנון יה אפסים!!!
          מי צריך אתכם בכלל?
          אם ביבי ראש ממשלה ומופז שר הביטון היינו מכסחים להם את הצורה! משמידים את כל לבנון!!!!!

          הגב לתגובה זו

    • אף,אד לא מוכן להסביר לאזרחים

      דודו, 07/08/06 11:08

      מדוע פשוט לא משמידים שורפים ע''י הצתות הרי קיץ היום את הכפרים הללו עד היסוד.
      משיהו שם למעלה מוכן להתייחס לשאלות של אזרחים רבים מדוע לא ''משטחים'' כפרים כאלה? האם אי אפשר או שלא רוצים? תשובה ממישהו....

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, לא ברורה הטקטיקה המטומטמת

      חי''Rניק, 07/08/06 11:51

      ג'נין חוזרת, גם משמיצים אותנו וגם מקריבים כוחות קרקעיים לשוא

      הגב לתגובה זו

    • מה לא ברור כאן?!

      עין לציון, 07/08/06 12:20

      הכל מתחיל מהממשלה העלובה שהבוחרים המליכו על עצמם, אוסף של סחבות, שכל מה שהם עושים זה חשבון למה יגידו בגויים, מה יכתבו השמאלנים בעיתונות, ומה '' יפרשנו'' הפרשנים בגרוש בערב בערוצי התישקורת, וככה זה ניראה , מילחמה של אימפוטנטים זחוחי דעת, מלחמה של גנרלים בטלויזיה, כאשר החיילים והאזרחים משלמים ועוד ישלמו מחירים כבדים, אליבא לגנרלים נפוחי החזה מז\מן כבר ניכבשה בינת ג'בל, כאשר בשטח עצמו ממשיכים להקיז דם, דם נקיים, שהשכל הישר יודע שחקלו הגדול הוא שפיכת דם לשווא , אפשר לחסוך דם והרבה דם, אם ינהלו את המלחמה כמו מילחמה, ולא כמו משרד פרסום של רייטינג נזיל!

      הגב לתגובה זו

    • מי שמרחם

      בני צנחן במיל., 07/08/06 14:59

      על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים.
      יש לכם מנדט מהעם לרמוס אותם.
      אל תזבזו אותו על חילים הרוגים לחינם,תפציצו ותידרסו.
      אולמרט תרים את הראש לפני שיהייה מאוחר מידי תחשוב ששרון מאחוריך.תפסיק להשתפן ולסכן חילים!!!

      הגב לתגובה זו