• 21.

    לא לשכוח. יהודי חבל עזה גורשו ע''י שרון וצאצאי יהודים.

    קו אפרתי, 08/08/06 13:51

    צריך לזכור שיהודי חבל עזה גורשו עקב טרוף שינאה שהופץ על ידי בני בליעל ממוצא יהודי , וע''י השליט שרון שאביו יהודי.

    חובת החברה היהודית ליהודים מגורשי חבל עזה טצפון השומרון גדטולה לאין ערוך מהחובה ליהודי הצפון.
    יהודי חבל עזה חיו שנים תחת הפגזות. עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לו כותבים נסראללה? (ל''ת)

    שואל, 08/08/06 08:15

    הגב לתגובה זו

    • לא כותבים ''לו''.כן כותבים ''לא''. (ל''ת)

      עונה, 08/08/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בתכל'ס צריך להפרד מהכתומים !

    דני הכחול פאריז, 07/08/06 14:33

    הכתומים מאז אוגוסט האחרון מהלכים אימה על הצבור הכללי, הם ממורמרים , כועסים מאוד ( אולי בצדק ) אפילו במלחמה הזו הם חצויים ולבם לא שלם, ולכן לפי דעתי
    צריך להפרד ולתת להם לבנות את מדינת יהודה ( הסדר הגון ) ולא ,לא עוד הרבה זמן והכעס שלהם יופנה כנגד הצבור הכחול שיגיע למלחמת אחים אפילו אם מוגבלת.

    הגב לתגובה זו

    • תשאר איפה שאתה

      אחת מן השבט, 08/08/06 07:00

      תשאר בפריז יחד עם בנו המשתמט של אולמרט ותמשיך לתת לנו עצות.

      הגב לתגובה זו

      • הו,שאנז אליזה

        פרנסואה, 08/08/06 08:42

        מה רע בפאריז?
        אין כמו באגט טרי ופריך ולטייל בשאנז
        אליזה,לטפס לאייפל,רובע מונמארט,
        מרכז פומפידו.מה רע?
        אין כמו פאריז.היפה בערי העולם.
        ודרך אגב,''שבט'' זה לא משהו באינדיאנית?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין צורך להתמרמר - יש להבין את הרקע החברתי-פוליטי:

    המסביר, 07/08/06 13:42

    ראשית, באופן טבעי העם הרבה יותר חרד ודואג לגבי התקפה מבחוץ ומצב של מלחמה,
    על ידי אוייבי ישראל החיזבאללה, ולכן קיימת התגייסות רבה.

    אני מאמין שההתנתקות לא הייתה מקובלת על הרוב, זו עובדה, אלא שהיא התבצעה במהירות רבה, במחטף פוליטי ללא משאל עם או שהות כלשהי להגיב פוליטית לפני התרחשותה.

    למרות כל זאת, ההתנתקות עדיין נתפסה בעיני העם בעיקר כפעולה מטעם השלטון, ולכן הייתה ציפייה מראש שהפעולה תהיה מלווה בבקרה ממשלתית נאותה והכל יהיה בסדר. אלא שכמו כל דבר מטעם ממשלות ישראל זה לא היה כך, אבל גם לזה הציבור המדינה רגיל, על בשרו ברוב המקרים.

    לצערנו, אין לשלול את השפעת התקשורת השמאלנית על התדמית של המתנחלים כציבור, ואין לשלול את העובדה שרוב המתנחלים הם אכן ציבור קהילתי שהיה מסוגר בצורה מסויימת, אם מבחינת גיאוגרפית, רמת ה''דתיות'' וגם מבחינה אידאולוגית, מה שאי אפשר לומר על תושבי הצפון כמכלול, שמורכבים מכל שדירות העם (כולל דתיים לאומיים שביניהם).

    כיום רוב הפעילות למען תושבי הצפון מתבצעת על ידי גופים חיצוניים, עמותות, חברות גדולות ובעלי הון עם אינטרסים עסקיים, ולא על ידי אזרחים פרטיים למרות מה שמצטייר בתקשורת שמנפחת כדרכה. כידוע, רוב החברות והגופים הגדולים לא רוצים לקבל שום שיוך אידאולוגי, ופעילות למען ''מדינת ישראל'' באופן כללי נפלה לידיהם כפרי בשל, ולכן נדמה שהחיבוק הוא ''חם במיוחד'', אלא שאם תבדוק את המצב לאשורו תגלה הרבה הזנחה, חוסר תשתיות, מקלטים מוזנחים, תושבים במצב נדידה ופליטות, וכל התופעות הרגילות במצב מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתה עושה עוול לאנשים האלו...

    חייל לשעבר, 07/08/06 11:55

    אני שירתתי בגוש קטיף ואני יודע שאלה האנשים הכי טובים שיש

    הגב לתגובה זו

    • זה היה מיועד למס' 12.... (ל''ת)

      חייל לשעבר, 07/08/06 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רייכנר, מן הראוי שתתנצל.

    Melina Perez, 07/08/06 11:12

    אין מקום להשוואה הסתמית וחסרת כל בסיס שעשית.
    האין בך ולו טיפת סולידריות לאנשים שמפונים מבתיהם בעודם מופגזים?
    להבדיל אלף אלפי הבדלות מההתנתקות- שבה האזרחים ידעו מראש על כוונת הממשלה לבצע מהלך כזה.
    אין זה ראוי שבשעה כזו תצא כנגד אנשים שכל חטאם הוא שהתיישבו על הגבול הצפוני (והחוקי, יש לציין) של מדינת ישראל.
    חזור בך מדבריך.
    בברכה.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לקרוא שוב

      דש, 07/08/06 18:29

      אלישיב לא האשים את תושבי הצפון.
      הוא משווה בין הסולידריות שהיתה לפני שנה כלפי עקורי גוש קטיף לבין הסולידריות שמופיעה עכשיו כלפי תושבי הצפון.

      הגב לתגובה זו

      • לא אמרתי שהוא מאשים.

        Melina Perez, 07/08/06 19:20

        רק אמרתי שאין לעשות השאווה בין שני המקרים.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    פראיירים! תסרבו!

    שמאלן, 07/08/06 10:08

    למה לא סירבתם, כתומים מפגרים שכמוכם?
    אולי כי כשיש צ'אנס להרוג ערבים, חובשי הכיפות לא יכולים לפספס את המצווה...
    תאשימו רק את עצמכם.
    לא היה קורה כלום אם כמה אלפי כתומים היו מסרבים להתגייס.
    להיפך, אולי המדינה הייתה חושבת רגע, והייתם מצילים לא נפש אחת מישראל - אלא עשרות ומאות נפשות, מישראל ומחוצה לה.
    המלחמה הזאת היא המיותרת והמטומטמת בכל מלחמות ישראל (וברוך השם יש כמה וכמה שמתחרות על התואר...), מלחמה שפרצה רק בגלל שפגעו בכבוד של כמה אלופים יהירים ותפסו אותם עם המכנסיים למטה.
    אפשר היה לפתור את זה בהפגזת ענישה קצרה, מו''מ קצר ושחרור הדדי של שבויים.
    במקום זה גררה אותנו החונטה המטורפת אולמרט-חלוץ-פרץ (השד העדתי ברח מהבקבוק...) למלחמה מיותרת, שזורעת רק הרס בשני הצדדים.
    יכולתם לסרב, אבל זה היה מעמיד אתכם בצד אחד עם ''הסמול'', שאותו אתם שונאים אפילו יותר מאשר את הערבים.
    מבחינתכם, הכי הגיוני היה לסרב. אבל לחפש היגיון אצל דתיים זה כמו לחפש אצלם מוסר, חמלה או סובלנות... יוק!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הכיף שבלהיות צבוע

    מוטי, 07/08/06 08:38

    איזה כיף להביא השוואות מופרכות בין תושבי הצפון למפוני גוש קטיף, וזאת רק על מנת להפריד בעם בזמן המלחמה הזו ש''לא משלנו'' (בחומת מגן לא היית מעז לכתוב זאת).

    איזה כיף לבוא בטענות לאולמרט (והוא טעה קשות) ולעשות בעצמי פי כמה.

    איזה כיף להיות צבוע.

    אה....
    ואיזה כיף שיש באתר הזה צנזור לילי שמצנזר את כל מי שלא חושב כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואתה לא שיבטי?אתה לא עשית אבחנה בין דם לדם?איפה הערבים שנהרגו?

    דוד, 07/08/06 08:06

    בימים האחרונים,כולל אמש בחיפה,נהרגו גם אזרחים ערבים.לא הזכרת אותם.אז מה אתה מדבר על איפה ואיפה בין דם לדם?גם אתה חוטא בזה.אז לפני שאתה מטיף לנו מוסר,תסתכל במראה.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו לא חצי דמעה על מי שמזדהה עם נסראללה . (ל''ת)

      חנה מרימינסקי, 08/08/06 13:45

      הגב לתגובה זו

      • הכללות,הכללות... (ל''ת)

        דוד, 09/08/06 08:09

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    ההבדל בין הכתומים לצפונים

    אבישי, 07/08/06 00:59

    הצפונים לא חושבים שחיילי צה''ל הם נאצים, לא זורקים עליהם חיתולי צואה, לא מפנצ'רים להם ג'יפים, לא זורקים להם נינג'ות על הכבישים, לא מחבלים בכלי הרכב הצבאיים ולא מסתערים על בסיסי צבא על מנת להשבית את ציודו.

    הצפונים אוהבים את החיילים אהבת נפש.
    הם יודעים שהצבא שפך גלונים של דם על הגנת ישובי הצפון.
    הצפונים מחבקים את החיילים בטוב וברע, בימים שקטים ובימי מלחמה, כשרוה''מ הוא מהימין וכשרוה''מ הוא מהשמאל.

    האהבה של של הצפונים לחיילים אינה על בסיס תועלתי וללא הקשרים פוליטיים.
    מדובר באהבת אמת, בקשר נצחי ובהערצה הדדית שמביסה כל נסיבות פוליטיות, כלכליות או בטחוניות.

    עם ישראל רואה את יחס הצפונים לחיילים ולא נשאר אדיש.
    החיילים הם הרי הבנים של כולנו, מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית.

    מי שמחבק את הבנים שלנו בטוב וברע, לא מופקר ומקבל גם מאיתנו חיבוק אוהב ברגע האמת.

    מי שביזה את ילדינו, השתמש בהם לתועלתו ולתעמולתו, מי שהתעמר בהם וביזה אותם, מי שהפנה כלפיהם אלימות פיזית ומילולית - שלא יתפלא שלא נזיל דמעה על מצוקותיו.

    נאה דורש - נאה מקיים.
    הצפונים נתנו לחיילים שלנו כל כך הרבה במשך שנים כל כך ארוכות.
    נמשיך לתמוך בהם ברגעיהם הקשים ולא משנה כמה זמן תמשך המלחמה.

    תושבי הצפון היקרים - אחנו אוהבים אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח!! כל הכבוד!! (ל''ת)

      גדעון, 07/08/06 05:10

      הגב לתגובה זו

    • אבישי,אתה כ''כ צודק.ממש אין מה להוסיף. (ל''ת)

      דוד, 07/08/06 08:14

      הגב לתגובה זו

      • שטופי מוח של התקשורת

        שכל ישר, 07/08/06 11:31

        רואים שאתה ושכמותך ביליתם זמן רב מול מסכי הטלוויזיה ודפי העיתונים, כל אילו עשו את שלהם. התקשורת הצליחה ליצור את האשליה שרצתה מתוך אינטרסים פוליטיים גרידא. צאו אל העם (כן כן הכתומים הם גם חלק מהעם הזה!!!) וראו איזה נפלא הוא- כמה חיבוק חום ואהבה ניתנים לחיילים, מה עוד שרבים מהם זה אנחנו. קדימה צאו מהבועה ולמדו לאהוב את מי שכל כך ראוי לאהבה. ובהערת סוגריים- גם אם ניראו בשטח ביטויים מעין אילו שהוזכרו הם היו מיעוט (אך התקשורת שידרה רק אותו ולא את החיבוק הגדול של המתיישבים ובכך יצרה את האשליה שזה בעיקר ואפילו רק מה שהיה) ומה עוד שאל לנו לישפוט גם את אותו מיעוט שכן אין לישפוט אדם בשעת צערו!!

        הגב לתגובה זו

        • באותה מידה אפשר גם לומר עליך ''שטוף מוח''

          דוד, 07/08/06 13:06

          שטוף מוח של חינוך דורסני ולא סובלני,של ''רבנים'' קיצוניים ופנאטיים שבינם לבין הנאורות אין שום קשר,של חברה שחושבת רק על עצמה ומה טוב לה ולא מודעת,ולא רוצה להיות מודעת,לצרכים ולסבל של האחר
          של חברה שלא יודעת מה זה ''אחר'',כי רק היא צודקת וכולם טועים,של חברה שמנדה כל מי שמעז לחשוב אחרת בתוכה.
          גם זו שטיפת מוח.
          .

          הגב לתגובה זו

          • שוב הוכחת שטיפת מוח מהי

            שכל ישר, 07/08/06 14:09

            שוב חוזר הניגון... הינה המחשת שוב עד כמה חדרה עמוק שטיפת המוח של התקשורת (שבאה בשילוב עם החיים בבועה). בוא אח יקר והכר מקרוב את אחיך ותיווכח עד כמה אתה טועה ועד כמה תפיסתך מעוותת ומוטעת.

            הגב לתגובה זו

            • שוב טעית,שכל ישר

              דוד, 07/08/06 15:07

              אני לא חי בשטיפת מוח של התקשורת
              (אני כמעט ולא צורך אותה),אני לא חי בבועה ולא צריך ''לבוא'' ולהכיר מקרוב את אחי.אני פשוט נמצא שם,אני חי בתוכם,בתוך החברה הזו,ולכן אני מכיר אותה טוב מאד,על כל יתרונותיה (ויש בהחלט הרבה כאלה) אבל גם את כל חסרונותיה,בדיוק כמו שכתבתי,וזה כולל גם את ההתנשאות בסגנון של ''אתה לא מכיר,בוא ותכיר''...

              הגב לתגובה זו

            • דבריך אינם משקפים את המציאות בה אני חיה

              שכל ישר, 07/08/06 17:23

              איפה אתה חי????? אני די מטילה ספק בכך שאתה אכן משתייך לאותו ציבור אליו אני משתייכת...ואם כן כנראה שאתה חסר אחיזה במציאות

              הגב לתגובה זו

            • תאמיני,שכל ישר,תאמיני

              דוד, 08/08/06 08:05

              ראשית,אני אכן חי באותה ''חברה'' או
              ''ציבור'',למרות שאני לא אוהב את ההגדרות הללו ואת עצם הצורך להגדיר בכלל.
              שנית,התופעות שכתבתי אכן קיימות במציאות,ואני ממש לא ''חסר אחיזה''
              בה.צריך רק לפקוח עיניים,להתבונן מסביב בראש פתוח וביקורתי.
              בנוסף,הסגנון הוא חלק מההתנשאות
              וההתנשאות (''אנחנו הכי טובים,אנחנו יודעים מהי האמת ומה הכי טוב לכולם
              ולכן אנחנו צריכים ללמד את כולם'')
              היא מקור כל התופעות הפסולות.

              הגב לתגובה זו

          • ומה תגיד עליי דוד?

            רני סנה, 08/08/06 21:20

            נער בן 18, נהרייני, שהתחנך במוסד של תנועת השומר הצעיר? אם אני מצדיק את הכתומים, אני גם שטוף מוח של חינוך דורסני ולא סובלני, של רבנים קיצונים?
            הבורות שלך בנושא אמורה להיות מדהימה, אך היא לא כיוון שלמאות אלפים כמוך יש בורות כזאת. פשוט עצוב לראות שאנשים אומרים שהחברה הזאת לא מודעת לצרכים ולסבל של האחר, כאשר התרומות והצדקה מהחברה הדתית ובעיקר החרדית לעם ישראל היא עצומה בהיקפיה.
            עצוב לראות כמה אנשים כמוך שכחו עובדות היסטוריות פשוטות כל כך על ארץ ישראל ועל הערבים באזור, שהם חושבים ששאיפות הכתומים הם שתלטניות והרסניות.
            עצוב לראות כמוך אנשים כמוך לא מבינים באמת מה זה דמוקרטיה, שכאשר יש קריאה לסירוב ופקודה ולמרי אזרחי זה נקרא קריאת תיגר על הדמוקרטיה (חביבי, אתה ושמאלניך מדברים רבות על מרד הסטודנטים בסורבון כדבר נפלא. מה זה אם לא מרי אזרחי? והוא עוד היה אלים במיוחד).

            אז דוד היקר, פעם הבאה תשכיל קצת לפני שאתה אומר דברים כאלה על חברה שידיעתך בה היא כלום הזית.

            הגב לתגובה זו

            • קצת מצחיק שילד בן 18 מטיף מוסר למישהו שיכול להיות אבא שלו בגיל

              דוד, 09/08/06 08:09

              יש לך עוד הרבה שנים להשכיל ולצבור נסיון חיים כדי שתטיף לי מוסר.
              מה שנראה לילד בן 18,נראה שונה לגמרי כאשר אתה מתבגר ויש לך
              אחריות למשפחה,לילדים,למקום עבודה וכדו'.
              בגיל 18 החיים נראים פשוטים מאד.
              כאשר מתבגרים,מגלים שהם מאד מורכבים ולא הכל שחור או לבן.
              ודרך אגב,אני חי בחברה הזאת,של
              ''הכתומים'',כך שאני שידיעותי עליה הן
              הרבה יותר מ''כלום הזית''.
              בפעם הבאה,תלמד לכבד אנשים ודעות.

              הגב לתגובה זו

            • רק הוכחת את צדקתי

              רני סנה, 09/08/06 22:03

              ברגע שהגעת לטיעון הגיל, סימן שנגמרו לך הטיעונים. אולי תדבר לעניין במקום לדבר על גילי בהתנשאות? צריך לספר לך מי צעק ''המלך הוא עירום''?
              אז בבקשה, את השטויות שלך תשמור לעצמך ותחסוך אותן מאיתנו, ודווקא אני הראתי את המורכבות של העניינים, לעומת קביעתך הנחרצת שכל הכתומים פנאטים...

              הגב לתגובה זו

            • תתבגר,תתבגר,תתבגר

              דוד, 10/08/06 09:41

              אולי אז תבין.
              אולי אז תלמד לחשוב.
              אולי אז תכבד דעה שונה.
              תקרא שוב מההתחלה את כל שירשור
              התגובות במס' 12 ותחשוב טוב מי מדבר לענין ומי רק מברבר ומגדף,כי זה מה שנשאר לו.


              הגב לתגובה זו

    • אין לי חשק להסביר

      צ, 07/08/06 08:17

      אבל אתה טועה טעות מרה

      הגב לתגובה זו

      • צודק, הוא לא ראוי לתגובה....

        יהודיה, 07/08/06 11:23

        בזמן שהוא מקשקש דברים עלינו, כל הכתומים נמצאים בלבנון ומגינים עליו ועל תושבי הצפון, והשאר עלו צפונה לאנשים כדי להתנדב ולעזור ולתמוך בתושבים...

        הגב לתגובה זו

    • ומי האכיל החיילים במבצע חומת ומגן כאשר צה''ל ''שכח'' לשלוח להם אוכל?

      ---------------, 07/08/06 09:21

      נכון כאשר החיילים השתפו בדבר פסול/לא מוסרי נגד אכלוסיה אזרחית
      חפים מפשע של המדינה שלנו - לא גיבנו אותם.- הפעולות שציינת היו נדירים..וחלקם שקרים של התקשורת האוינת.
      --אבל במשך כל השנים תמיד קבלו החיילים בצורה יפה ...גם במעשה דאגנו להם כאשר היה צורך.
      מה ממשית אתם בצפון ת''א עשיתם להם?
      ---אבל הנקודה העיקרית הוא שמצורת
      הדיבור שלך לא הבנת כלל המסר של המאמר---הצורך לאחדות ללא תנאי
      מאיזה אכלוסיה כל אחד בא....
      סה''כ החיילים הם הבנים של כולנו!!
      של כל חלקי העם!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה סך?

      אור, 07/08/06 09:48

      מה אתה סך,אינני אומר שלא מגיע לתושבי הצפון חיבוק חם ותמיכה מכולנו, בל אתה לוקה בזכרון קצר, אני זוכר מוסכמהמשירותי הצבאי,
      ''מגוש קטיף קל לצאת הביתה,כולם עוצרים לטרמפים, בצפון?נאדה-תושבי קרית שמונה והקיבוצים לא עצרו לחיילים, זה היה ידוע לכל מי ששירת בפון, ועדין, ליבנו איתם בלי שוםנטירה אבל לצייר מציאות מכפישה כנגד תושבי גוש קטיף על סמך התנהגות של קומץ? הגזמת

      הגב לתגובה זו

    • לי יש כח להסביר

      דובי הראל, 07/08/06 10:01

      החיילים לא הגיעו אל הצפונים הביתה, כדי לגרש אותם בשם ''שלטון החוק''.

      החיילים לא עמדו במחסומים, כדי להפריע להם להכנס הביתה, ובדרך אולי גם להוסיף קצת מכות (כן, כן - היו גם מכות מצד החיילים).

      לעומת זאת הצפונים עשו שימוש פוליטי בצה''ל - מימוש תוכנית פוליטית של גירוש יהודים מביתם ומנחלתם. הצפונים שברו את נפשם של חיילי צה''ל בכך שהשתמשו בהם. אח''כ יש לצפונים התעוזה לומר שהמתנחלים עושים שימוש ציני בילדים. החיילים האלה, כולה בני 18, נאלצו ללכת לבתים של אנשים מבוגרים ולגרשם מהבית. אז מי כאן עושה שימוש ציני בילדים?

      ועוד דבר - אם בת''א גרים למעלה ממליון איש, ובהתנחלויות 200,000 איש, איך זה שיש הרבה יותר מתנחלים שנפלו במלחמה הזאת מאשר תל אביביים? לא שאני רוקד על הדם, אבל זאת נקודה למחשבה. הצפונים אוהבים את החיילים. לעומתם הצפונים, המתנחלים הם בעצמם חיילים. אז אל תקשקש על ''מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית''.

      בוודאי שאתם אוהבים את החיילים ''בלי תנאי''. אתם לא נדרשים להקריב שום דבר. המתנחלים הקריבו את הבית, וכעת גם החיים. אז אל תאשים אותם שאולי קצת יותר קשה להם להתמודד עם צה''ל. מאוד קל לאהוב ''בלי תנאי'', כשאתה לא נדרש להקרבה.

      הגב לתגובה זו

      • לדובי+מימי.

        גדעון, 07/08/06 11:42

        כשאין מה לומר,אז מתחילים לנבל את הפה [ראה''שקרןבזויעלוב נפש''].
        מה שאתה [ושכמותך] קוראים גירוש היה -מצידכם-התנגדות להחלטת הממשלה וכנסת ישראל [שהחליטה על ההינתקות]. אילצתם את ממשלת ישראל להפעיל כוח!!!!!!!! גירוש--זאת הגדרה ש ל כ ם !!

        מחסומים:
        א. הם הוקמו ב ג ל ל כ ם ! ביצעתם עשרות פרובוקציות שחייבו את הקמת המחסומים ובצוע הוראות ונוהלים נוקשים [לא נוקשים מספיק,לטעמי].
        ב. המחסומים בכניסה לגוש קטיף היו בין מדינת ישראל לבין ה''רשות הפלשטינית''. ''הצפון'' הוא שטח ריבוני של מדינת ישראל!!! אין כל סיבה להקמת מחסומים.

        בצפון לא ניקבו צמיגים של של רכבי כוחות הבטחון !

        בצפון לא ביצעו פעילויות אלימות כנגד האכלוסיה ו/או כוחות הבטחון [והיו להם לא מעט סיבות לפעילות מחאה]...

        אנשי הצפון, מ ע ו ל ם לא גבה ליבם !!
        יהירות,שחצנות,בוז,כתבי שיטנה אף פעם לא היו נחלתם !!

        הגיע הזמן שתעשו ''חשבון נפש''.זאת,למרות ש-יום הכיפורים האחרון,עבר אצלכם תוך התעלמות [כך זה נראה] מאירועי ההינתקות.

        והמנהיגים [והמנהיגות]--כל מילה,
        מ י ו ת ר ת ...

        הגב לתגובה זו

    • שקרן בזוי עלוב נפש

      מימי, 07/08/06 10:32

      לפחות עכשיו, כשבכל יום נהרג בלבנון חייל מהתנחלות, תסתום את הג'ורה שלך ותרכין ראש.

      הגב לתגובה זו

      • את מקללת ואת מדברת על פה ג'ורה? (ל''ת)

        ח, 07/08/06 11:20

        הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות, פשוט לא יאומן.....

      כיפה כתומה, 07/08/06 11:21

      דבר ראשון, והטעות הכי גדולה שלך- ההפרדה בין הכתומים לצה''ל. רק שתדע- צה''ל מורכב מכתומים. מה זה אומר שאנחנו זורקים על חיילי צה''ל דברים? צה''ל מורכב ממנו גם! אם ניקח נתונים יבשים- 50%מהקצנים דתיים.(יש לי תחושה שמשהו לא שרת בקרבי, ובגלל זה הבורות הרבה..)
      נורא כיף לקחת שוליים ולהפוך אותם לנחלת הכלל. הרי כולנו מקללים, קוראים לחיילים נאצים, ושאר הדברים שציינת, נכון?
      ולגבי החיבוק לחיילים- נראה לי שבחיים לא היית בגוש קטיף, ולא שרתת באיזור. החיילים שם זכו ליחס כ''כ טוב. הוזמנו לשבתות, הילדים שם היו קופצים מהתלהבות על כל חייל שהיו רואים, תמיד היו עוצרים להם טרמפ, הוקם שם מזנון לחיילים. ובכלל בכל הישובים אוהבים את החיילים, עושים תורנויות ומחלקים להם עוגות לפני שבת, מזמינים אותם להתארח וכו'.
      האהבה לצה''ל היא אהבה שלא תלויה בדבר. אנחנו אוהבים את צה''ל ומחבקים אותו ומאמינים במטרתו- צבא ה-ג-נ-ה לישראל. וזה מה שיצר את הקונפליקט הגדול בשנה האחרונה. עשו עיוות לתפקידו של צה''ל. הוא פתאום לא היה הצבא שמגן ואחראי לבטחון ישראל. השתמשו בו לצרכים פוליטיים , לדבר שנוגד את הקוד האתי של צה''ל עצמו(בגץ הכשיר את השרץ ע''י חוק בריטי משנת 1937!!!!!). מפקדים שידעו שהגירוש הוא סכנה למדינה שתקו ולא אמרו כלום. כל זה גרם לנו לבלבול ולמיעוט שבמיעוט שבמיעוט לתגובות מוגזמות- ודווקא לא מאנשים מהגוש,אלא ממקומות שונים בארץ, ולעצב רב, כעס, תסכול, של כולנו. אבל, זה לא הפריע לנו להמשיך ולהתגייס. אחוז הגיוס כמעט ולא ירד. ועכשיו, שנה אחרי, אחוז הדתיים שנמצאים בלבנון הוא ענק. חוץ מזה, אל תלכלך אל תושבי הגוש. אלה האנשים היותר מדהימים שנמצאים בארץ הזאת. ואני אומרת את זה מתוך הכרות אישית ולא מתוך סטיגמות, קשקושים של התקשורת. בוא להכיר את האנשים האלה מקרוב, ונראה לי שלאחר מכן תחזור בך, ובלי זה -הס לך! אין לך שום זכות להעליל ולכתוב שקרים ודברים ניבזיים כאלה בלי להכיר בכלל....

      הגב לתגובה זו

      • כדאי לעזוב אותו, הבנאדם מנותק מהמציאות

        דרור, 07/08/06 16:11

        כדאי לעזוב אותו, הבנאדם מנותק מהמציאות
        אין כמעט משפט אחד מציאותי במה שאבישי מרמת גן כתב.
        הבנאדם לא יודע איפה הוא חי, לא מכיר את השטח ובמילים אחרות לא יודע מהחיים שלו...

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכאפה, הלאפה וקונצנזוס סביב האידיאל

    ג'וני קדחת, 07/08/06 00:12

    אחדות, קונצנזוס. הכל התחיל בלילה אפל אחד, כשהירח היה פרוסת בננה דקה ואורות הרחוב כבר התחילו להתעפץ בעמדה, ג'וני קדחת (נוסד 1956) הגיע במרץ ובנחישות לשיכון א', לדודה מלכה (שהיא בעצם לא דודה אלא אמא של הבן של סבתא של הכלב של השוטר שעצר את אחיו של ג'וני קדחת בשבעים ותשע. אבל באור יודה קוראים לה דודה בשביל הקיצור) בשביל להכין את הסעודת ליל שישי שחל בו גם יום השנה לפיזור אבקת הדידיטי על דור המייסדים. כי מאז, ברוך ה' ובזכות יוסף הצדיק, אין להם זיהומים, רק מה, יש להם פגיעות גנטיות כמו ארבע כליות ושש אצבעות וכאלה.
    בקיצור, ג'וני קדחת בא עם שקית קבב בבלי מקורי מבגדד, ובורגול תעשייתי מגללי צאן של בני מיעוטים ברמלה. והדודה מלכה, איך שהיא ראתה את זה אמרה: שום דבר, קנינו בסופר במבה ומרשמלו ופטל (שהוא בעצם לא פטל אלא עינוגי הלימון בניחוח בבונג עם תרכיז סלאמי ונקטר מנדרינה. אבל באור יודה קוראים לזה פטל בשביל הקיצור).
    ונהייתה מלחמה בנושא מה-יאכלו בין הדודה מלכה לבין ג'וני קדחת. מה זה מלחמה, סטלינגרד נראית מחלף מסובים ליד מה שהלך שם. אם אשכנזי-בעיירת-פיתוח כמו רייכנר היה מכניס לשם ראש, היה נמעך כמו זבוב. וכל צד אסף לטובתו ממיטב הדודים והקרובים והסבתות, כל אחד עם פה כזה, שיכול להפיל עיריה שלמה בצעקות. כך שקונצנזוס לא היה שם, ודביקות לא היתה שם, בלאגן היה. שלושה ימים ושלושה לילות.
    ובינתיים חמי הקטן, שהוא יש לו כוונות טובות בדרך כלל, אמר, כלל נקוט בידינו מחכם מבסוט, שניים רבים השלישי לוקח. אכל הבורגול והבשר והמרשמלו, הבמבה דחף לנחיריים בשביל לעשות שמח, רק הפטל אבוד, כי דוד נסים שפך אותו על הציור שמן שדודה מלכה הביאה מבצרה בשנות החמישים. גמר חמי לבלוס כמו חמור, אמר רבותי, הגיע הזמן לקונצנזוס, כבר אין אוכל ואין על מה לריב.
    הביטו בו כל בני המשפחה במבט חביב ואוהד, השמיעו אנחת רווחה משותפת, והתחילו לזרוק עליו רהיטי עץ מזרח תיכוני אורגינל. חמי, שעף החוצה מהדירה עם סימן של מגף בגדדי עתיק על הישבן, חשב לעצמו, לפחות הקרבתי את עצמי למען הקונצנזוס.
    ובאמת מאז כל המשפחה רבה, מאשימים שחמי הקטן שייך לצד השני במלחמה, וכל אחד נאבק עם השני וצועק עליו ומחרים אותו. רק ג'וני קדחת והדודה מלכה מדי פעם מתישבים לאיזה צלע כבש חם, מעלים זכרונות.

    הגב לתגובה זו

    • ג'וני קדחת הגדול מכולם ! (ל''ת)

      דינה אור יודה, 07/08/06 07:06

      הגב לתגובה זו

    • עשה לך רב,וקנה לך מנהיג

      קוראת שמגיבה, 07/08/06 13:29

      בתור מורי ורבי,השכילני,מהו מוסר ההשכל שצריכה אני להפנים?לא לאכול קובות מבורגול(וסולת)?או לא לשתות פטל(מצוי בו סכרין)?או לא לאכול בשר כבש(עם ריח של כבש)?

      הגב לתגובה זו

      • מוסר ההשכל הוא שתמיד,

        פרופ' בונקס, 08/08/06 00:00

        אבל תמיד, מאשימים את מחרחרי הקונצנזוס בחרחורי פירוד. את צריכה לתרגל את הקריאה הספרותית שלך

        הגב לתגובה זו

    • מצויין, כרגיל. בורגול בגדדי לעד...

      טוקבקיסט פשוט, 07/08/06 23:58

      ג'וני שוב נותן בראש. באיזה עוד אתר יש כאלה תגובות לכתבות??

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מאמר כואב ואמיתי (ל''ת)

    עידן, 06/08/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפכתם את ההתנתקות לצעד מגזרי.

    אורן, 06/08/06 22:10

    קראתם ''להתנחל בלבבות'' ועדיין רוב תושבי המדינה חושבים שכולכם כמו חבורת הקיצוניים מחברון, נוער הגבעות שממהר להיהרג על הארץ עדיין נתפש כאלים.

    החברה הישראלית מתפוררת משנה לשנה , השינאה בין הקבוצות השונות היא עצומה ודווקא המחנה הדתי לאומי ממשיך באותה שינאה ופילוג.

    בחרתם לגור בהתנחלויות וביישובים קהילתיים ובשכונות ''קדושות'' בגלל אותה שבטיות נוחה שאתה מזכיר, אין סולידריות כי הזמן והמרחק השכיח שאנחנו אחים לטוב ולרע.

    עכל הצדדים אשמים ואין אחד יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      סיון, 07/08/06 05:40

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הגיע הזמן שמישהו יאמר את הדברים

    אסנת, 06/08/06 21:54

    תודה לך אלישיב, שהשווית את מצב עקורי גוש-קטיף למצבם של נמלטי הצפון. לא רבים מעזים לעשות זאת, ומעטים עוד יותר באמת חשים כזו אמפתיה למגורשים. אם יש אנשים כמוך - יש עוד תקווה לעם ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אסנת,תקראי את תגובה מס' 12

      דוד, 07/08/06 08:29

      במשך שנה שלמה ממש התחננו לפני תושבי גוש קטיף שיגיעו להסדר עם כל אחד,אבל הרוב פשוט התעלמו,מסיבות אידאולוגיות,ואח''כ עוד יש להם את החוצפה לטעון שהם פליטים ואף אחד לא דואג להם.
      ואת עוד רוצה סימפטיה?

      הגב לתגובה זו

      • ממש צודק...

        רני סנה, 08/08/06 21:22

        מגרשים אותם מהבית, ועוד מצפים שהם יתנהגו יפה וילכו כמו צאן אחרי רועה הדיקטטורה שרון...

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    העם לא התפלג...

    י, 06/08/06 19:35

    אתם פילגתם אותו!
    היה לי קשה לראות את תמונות ההתנתקות, מבלי להרגיש כאב וצער על המתיישבים שפונו.
    אבל מתנגדי ההתנתקות, ''הכתומים'', עשו כל שביכולתם לתקוף את יתר האוכלוסיה: חסמו לנו כבישים, התפרעו, תקפו את המוסר שלנו.
    מה קרה ללתקוף את מי שהחליט לפגוע בכם (השלטון), ולנסות להשיג את תמיכת השאר (העם)?
    במקום להיות חכמים, החלטתם להיות אלימים. ככה, מהר מאוד, הפכתם להיות גם האויב שלי.
    הייתי רוצה, באמת, להרגיש כאב בגלל ההתנתקות, אבל לא אפשרתם לי. וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני...

      גדעון, 06/08/06 20:33

      לא יכול למצוא [כמעט] זהות-אפילו לא דמיון-בין מתיישבי גוש קטיף לבין המתיישבים בפריפריה של מדינת ישראל [צפון ודרום]. הנקודה הכמעט יחידה שיש לה הקשר בין שתי הקבוצות היא העובדה המצערת,שהמשאבים שהיו חסרים לפריפריה-בתחום החינוך,בריאות ורווחה-הם המשאבים שפוזרו בנדיבות וברוחב לב למתיישבי גוש קטיף!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שקר גס ואנטישמי

        אני, 06/08/06 21:08

        אולי התקציבים של הצפון הם על חשבון המתנחלים ולא הפוך?
        גם אני לא יכול למצוא דמיון בין המקרים.
        את הנשק של החיזבאללה הביאו מאירן, ואילו את הנשק שהרג במתנחלים במשך שנים הביא פרס לערבים בחינם. על כל פגיעה בצפון עושים מלחמה שלמה ועל מתנחל שנפגע כמעט לא מדווחים.
        תושבי הצפון מקבלים הטבות במס ותקציבי עתק ואילו המתנחלים משלמים מס כמו בצפון תל אביב ולא מקבלים כלום מהמדינה חוץ מתקציבי בטחון בקושי.

        הגב לתגובה זו

        • כשרוצים להשניא קבוצת מיעוט...

          אורן, 06/08/06 22:22

          מתחילים מהעניין של ה''כסף הנעשק'' מהציבור , ככה התחילה האנטישמיות מלפני 70 שנים, וככה החלה שינאת היהודים באירופה הישנה.

          היום אומרים למתנחלים , מליונים נשפכו עליכם! והרי זה שקר גס , ומיליונים לא נשפכים על גבעתיים ורחובות? כבישים לא עולים כסף? עצים? גני ילדים?

          זה הצליח להם בגוש-קטיף.

          הגב לתגובה זו

        • נכון , אבל...

          גדעון, 07/08/06 06:27

          משלמים מס כמו בצפון תל-אביב,אבל חיים ברמת חיים של הרצליה פתוח/כפר שמריהו...
          תקציבים-אתה צודק! לא מקבלים כלום! פשוט ל ו ק ח י ם !!!
          ע ו ש ק י ם ו ג ו ז ל י ם !!!

          הגב לתגובה זו

          • אחינו - אתה לא מכיר שום עובדה...

            עמיר, 07/08/06 09:34

            אם תשתמש בתארים (''עושקים, גוזלים...''), זה לא עושה את הטיעון שלך לחזק יותר, להיפך, כתושב הצפון עד לפני חצי שנה, אני מכיר את העובדות טוב מאד.
            כול מה שאמרת איננו נכון, אתה מוזמן לישובי יהודה ושמרון ותגיד לי אתה באיזה רמה חיים שם, אתה מוזמן לראות את תלושי המשכורת ותשלומי המיסים, אחרי זה אתה מוזמן לביקור בבתי הקברות לחלקות הצבאיות...
            תקציבים?
            מי אמר לך מה מקבלים ומה לא, עשית פעם חשבון, ראית דף של חלוקת תקציבים או שאתה ניזון מהתשקורת.
            תקציבים למבני ציבור בסיסיים כמו בתי ספר או גנים אין (בצפון אגב, יש, לא מספיק, אבל יש), אתה מוזמן לראות את התנאים של גני הילדים בישובי השומרון ולהיווכך במו עיניך.
            לי יש תחושה, שאתה לא ממש מתכוון לממש את זכותך ולבדוק את העובדות, רק להמשיך ולדבר בגנות אנשים נהדרים, שדמם אדום בדיוק כמו דמם של אנשי הצפון...

            הגב לתגובה זו

          • אתה יכול לתת מספרים, או סתם להפריח שקרים?

            דובי, 07/08/06 10:08

            בשנים האחרונות קיבלו כל ישובי עוטף עזה הקלות במס. אף אחד לא אמר שזה על חשבון מישהו אחר, כי ברור לכולם שכישוב סול מטרור, אפשר להקל עליו.

            והנה עובדה מעניינת - בשנים הללו, דווקא ישובי עזה לא קיבלו שום הקלה. אז כבר מדברים על אפליה, בוא נדבר על העובדות.

            עכשיו - אם יש לך מספרים (אבל אמיתיים, לא כאלה שאתה משחק איתם), תגיד. אם לא, אז תפרסם אם הדעות שלך על המתנחלים שמשתלטים על הכסף בשפה הגרמנית.

            הגב לתגובה זו

        • להאשים את היהודים (פרס) במה שהערבים עושים זו לא אנטישמיות? (ל''ת)

          וילהלם מאר, 07/08/06 09:19

          הגב לתגובה זו

    • י' יקר, אתה טועה בגדול.........................

      כתומה, 06/08/06 21:39

      היום בדרכי לירושלים, חסמה אותי שיירת מכוניות של אנשים מסכנים מהצפון שאינם מרווחים את לחמם בגלל המלחמה. הם בעלי עסקים פרטיים והם יוצאים מופסדים. לכן הם הלכו לירושלים לבית רה''מ למחות על כך ולדרוש פיצויים. בדרכם הם חסמו את הנוסעים. ולא, הם לא ניסו לתקוף אף אחד, ולא ניסו לעצבן משהו, אלא לעורר אנשים בכל הארץ ולגרום לכולם להבין שישנה מלחמה שמתנהלת בצפון וישנם אנשים מסכנים שסובלים. הם ניסו לגרום לסימפטיה, לגרום לאנשים לחשוב, להיות איכפתיים. אני משערת שאתה מצדיק מעשה כזה, ולא כועס עליהם וחושב שהם אוייבי העם.סטודנטים הרבה מאוד פעמים חסמו כבישים, פועלי, עובדים וכ'ו, אף אחד לא היפנה את כאבו אישית או כעס אישי לאותם אנשים חסומים, אלא המטרה היתה לעורר את הממשלה, ולגרום לעם האדיש להבין שהם סובלים.
      בתקופה שלפני הגירוש, אנשים הרגישו צורך לעורר אנשים,לגרום להם לחשוב.לדעתי זה היה מעשה לא נכון, ולא בגלל שאני חושבת שזה מעשה לא בסדר,אלא מכיוון שמציאות שבה יש תקשורת מסיטה,לא כדאי להכנס למקומות כאלו, ותגובתך מוכיחה זאת. לומר על מאבק גוש קטיף שהוא היה מאבק אלים, זו ממש בורות. (אא''כ לשבת על הכביש שלובי ידיים זו אלימות..). אני דווקא ראיתי אנשים שעוברים בין הבתים ומחלקים סלסלאות עם ירקות, ראיתי אנשים שעוברים בין הבתים ומנסים להסביר, ראיתי אנשים צועדים אלא כפר מימון ושרים לחיילים ולשוטרים, ראיתי אנשים שמוותרים על חופשה ומקדישים את הקיץ להפגנות ולמחאות. בימי הגירוש עצמם ראיתי בכי, עצב רב אבל לא אלימות.
      היית רוצה להרגיש כאב אבל לא אפשרו לך?- אתה בטח מתכוון לתקשורת...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה באמת הכרחי לשים תמונה של צביקה הדר???

    מורן, 06/08/06 19:21

    די כבר, בחייאת רבק, נמאס לראות את הפרצוף השמן שלו בכל חור, יש לי כבר סיוטים בלילה ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • דביקות כאילו? צביקה הדר! (ל''ת)

      בדיוק כך.., 06/08/06 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לצערנו,כמה נכון. אויבינו

    בלתי פוליטי, 06/08/06 18:24

    רק צריכים לארגן שלום איזורי מיידי. אנחנו כבר נדאג לאכול זה את זה חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צר עולמכם כעולם נמלה צרת אופק

    שפי, 06/08/06 18:10

    עשרות הרוגים, מאות פצועים, רבבות פליטים שהמדינה אינה נוקפת אצבע כדי לעזור להם (כל מה שנעשה, ויבורכו העושים, הוא פרי יוזמה פרטית), ורייכנר ודומיו (בתקשורת הכתובה והמשודרת) עסוקים רק בשני דברים: 1 איך זה שראש הממשלה והרמטכ''ל לא עוזבים הכל ורצים לבקש סליחה מהציבור הכתום (על מה ?); 2. למה הלב הציבורי פתוח יותר לפליטי חרב שנמלטים מסכנת מוות ומבתים חרבים מאשר למתנחלים אידאולוגים שסרבו לכבד החלטת רוב, להיערך לפינוי עליו ידעו חודשים רבים מראש, ועם כל זאת קיבלו מהמדינה הרבה יותר ממה שמקבלים פליטי הצפון (גם אם באיחור ובקמצנות).
    GET A LIFE

    הגב לתגובה זו

    • אחינו - אתה כנראה יורד ישראלי מחו''ל

      עמיר, 06/08/06 18:50

      ההערה של אולמרט לא הייתה במקומה, אין ספק בכך, ניתן להתווכח על צדקת דרכו, אבל הטאקט שלו לא ממש קולע.
      אפשר להתווכח האם עקורי חבל עזה קיבלו או לא קיבלו ממה שאמורים היו לקבל (על פי טענות המנהלת עצמה הם לא קיבלו, ככה שאם המדינה מודה בכך, אין לא לך ולא לי מה להתווכח).
      אפשר לדון האם הייתה החלטת רוב כן או לא (אפשר ומותר, גם אם אתה לא מהצד הכתום), אין ספק שהמדינה היא זו ששלחה אותם ותמכה בהם ואני עדיין לא מכיר אדם שיעזוב מקום שבו גדל ובו ישב ואתו הפריח משממתו ככה בלי לחשוב פעמיים.
      אנשי הצפון יפוצו עד תום על ידי המדינה ואני מקווה שלא תהיה סחבת גם כאן.
      הציבור הכתום לא רוצה שירוצו ויבקשו את סליחתו, רק שיודו שעזיבת חבל עזה בצורה שנעשתה, כמו עזיבת לבנון - היא טעות, אתה יכול לקבל, אתה יכול לא לקבל, אתה יכול להגיד שהיה צריך לעזוב אבל הדרך אינה נכונה, בכול מקרה הכתבה מבורכת ומביאה סוגיות חשובות לקוראיםץ

      הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות בקטע אחד...

      ב, 06/08/06 18:54

      אגיב לדבריך אחד לאחד:

      1) שאלת על מה יש לראש הממשלה ולרמטכ''ל לבקש סליחה מהציבור הכתום. אני יענה לך על מה: על ההתנתקות. על זה שהם לא שעו לאזהרות של הציבור הכתום שהתריע בראש חוצות שההתנתקות תביא את הקסאמים לאשקלון ולשדרות, שהתריע שההתנתקות היא בעצם ''פרס לטרור'', ולכן גם מעודדת את הערבים להמשיך בו- וזה אחד הגורמים למלחמה בצפון המתרחשת עכשיו.
      2) כתבת הרבה שטויות בסעיף זה, אך המקומם ביותר ממה שכתבת זה שקראת להתנתקות ''החלטת רוב''. על איזה רוב אתה מדבר?? על הרוב שהצביע לשרון כי אמר ''דין נצרים כדין ת''א''??? על הרוב ששרון קיבל במשאל המתפקדים?? על הרוב ''הגדול'' שהיה לו בכנסת כשלא איים על מי שיצביע ''נגד'', כי יפטר אותו?? על הרוב שהיה לשרון בעם???
      ותרשה לי לומר לך שדווקא את אנשי גוש קטיף צריך להעריך יותר מאשר את אנשי הצפון. כי אנשי גוש קטיף סבלו את הקסאמים לא חודש ולא חודשיים, אלא שנים על גבי שנים, ובכל זאת לא עזבו את מקום מגוריהם מתוך סיבות אידיאולוגיות.
      ועוד משהו- היו מאנשי גוש קטיף שנערכו מראש לפינוי, ובכל זאת לא קיבלו עדיין את הפיצויים, והם עדיין מובטלים.
      סתם שתדע- באתר הקראווילות ''ניצן'' יש 70% אבטלה. הרבה מאנשי גוש קטיף נזקקים כרגע לתמיכה עקב עוני. הרבה מאנשי גוש קטיף עוד חיים בבית מלון- דברים כאלון מספיקים כדי לרחם עליהם. זאת ועוד- אנשי גוש קטיף לא קיבלו תמיכה וליטוף מהתקשורת, הם לא קיבלו ''מהדורת חדשות מיוחדת'' על כל קסאם שנפל עליהם- בדיוק להיפך, הם קיבלו הסתה פרועה מהתקשורת המנסה להציג אותם כפורעי חוק.

      הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך על מה

      רחל, 06/08/06 22:17

      את שואלת על מה ראש הממשלה צריך לבקש סליחה מהציבור הכתום?
      התשובה הפשוטה והברורה:
      לא מהציבור הכתום הוא צריך לבקש, אלא מעם ישראל. ההתקפות הקשות מעזה, מאות הקסאמים, הם תוצאה ישירה של הבריחה המבישה מגוש קטיף, חלומו של כל מוסלמי קיצוני. הקטיושות מלבנון הן תוצאה עקיפה, של מדינאי חכם- נסראללה, העוקב אחר שקיעתה המתמשכת של מדינת ישראל, ולא מסתיר זאת.
      אנחנו הכתומים צעקנו כל הזמן שזה מה שיקרה. זה היה ברור כשמש.
      עכשיו כולנו נלחמים ומשלמים את מחיר הנסיגות והבריחות. בחזית הדרום את מחיר הבריחה מעזה, ובצפון גם את מחיר הבריחה מלבנון וגם את מחיר הרפיסות והכניעה לפלשתינים באופן מצטבר.
      מי שצעק כל הזמן שזה מה שיקרה, ואחר כך בכל זאת מתגייס ונלחם, ותוך כדי המלחמה עוד שומע שראש הממשלה מתכוון למנף את ניצחונו כדי לעשות מעשה איוולת מטופש ומרושע בסדר גודל הרבה יותר רציני, שבאמת יקרב את הסוף של המדינה,
      אדם כזה רשאי להרגיש שמשהו פה רקוב מאוד, שראש הממשלה צריך לבקש סליחה, לא ממנו אלא מהעם.
      מה המזל הגדול?
      שאנשים כמוך הולכים ומתמעטים. רוב העם נמצא בתהליך בריא של התפכחות ומבין את נזקי ההתרפסות בפני האויב והפרסים שנתנו לטרור

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כבר הרצל אמר

    לקס, 06/08/06 17:58

    ''עם אחד, עם אחד אנחנו אוייבנו, שלא ברצוננו הופכים אותנו לעם'' שלא לומר פרויד עם העדר הקדום שלו. עשו טובה תכתבו דברים רציניים ולא כל שטות שעולה לכם בראש תכתבו כאילו היא הגיג של איש מעמיק מחשבה, גם אפ יש לו קשרים אצל העורך או סתם קשרים ופרוטקציות היכן שהוא אל תזלזלו בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה פולניות: מה אומרת לעצמה אשה פולניה בבוקר?

    פולני, 06/08/06 17:55

    כשהיא מסתכלת במראה?
    ''מגיע לו''!
    זו רמת הכתבה הזו, הלוואי שיהיה לנו רע ורק שנוכיח צידקתנו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה קרה לעריכה? ראיתם את הפתיח? (ל''ת)

    יוסף, 06/08/06 17:48

    הגב לתגובה זו