• 88.

    בשורה לכתומים(פליז,עשו מאמץ לקלוט)-- היעד הפוליטי של ישראל לנווט

    חזרה לגבולות, 07/08/06 08:19

    לא קלה היא לא קלה הדרך...
    מובן מאליו שאילוצים בטחוניים הם אילוצים בטחוניים כ''כ סינדול שכננו ממטרות זדון ואובססיית סלוקנו הופכים את היעד ללא פשוט.
    נחתור לשם בכוחנו הצבאי ותבונתנו המדינית.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בגליל בתל חי גיבור יוסף נפל.....לכו בעקבותי...

    ואנחנו לא, 07/08/06 07:42

    אוהבת אותם.
    עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לקיבוצי הצפון - צאו לעזור בבציר הזיתים של הערבים (ל''ת)

    רועי, 07/08/06 06:59

    הגב לתגובה זו

    • עם כל שמאלניותי לא יכולתי שלא לצחקק

      :-), 07/08/06 08:07

      אם כי אין שינוי בעמדותי הפוליטיות,כמובן

      הגב לתגובה זו

    • מסיק, אחי, מסיק (ל''ת)

      שש, 07/08/06 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    גם ישראל מאמינה שדם יהודי הוא זול

    antimatter, 07/08/06 06:47

    גם ישראל מאמינה שדם יהודי הוא זול !


    איך הפכנו למדינה שמגנה על דעת הקהל שלה יותר מאשר אל אזרחיה?

    איך הוחלט שבגלל שיהיו יותר מדי הרוגים לבנונים לא להשמיד את כל המשגרים???

    אם ישראל לא מגינה אל אזרחיה, אז מי כן?






    הגב לתגובה זו

  • 84.

    12-כמספר שבטי ישראל השם יקום דמם! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 07/08/06 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    היכן השב''כ????????????????

    NY, 07/08/06 05:48

    למה השב''כ לא עומד על רגליו האחוריות ומגלה מי עומד מאחורי מסירת המידע על כינוס החיילים???
    המידע שנמסר דרך ישראל לחיזבללה עובר באמצעי התקשורת הרגילים שככל הנראה נמצאים בעיקוב.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    פטפטנים

    frnsisco, 07/08/06 05:35

    בימקום לאיתאחד בשעת צרה ולילמוד לקחים אתם מחפשים שעיר לעזאזל .

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לכול החיילים בצפון בשיטחי ההתכנסות

    שמור על החיילים, 07/08/06 05:28

    כמעט בכול פק''ל יש את חפירה מתקפל , פשוט רבותי זה מלחמה, שכל אחד יחפור לו שוחה, וישהה בה, אולי זה לא קול אבל זה שורד, חברה , היינו שם ב 82 יודעים מה זה אפילו שזה לא אותו דבר היום ,

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      שמע ישראל, 07/08/06 09:01

      אני אומנם קטנה אך מנהלי אומרים את אותו דבר

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    THE SPIN IS ON - WEAK UP ISRAEL

    INPM, 07/08/06 05:24

    THE ISRAELI MEDIA AND THE GOVERNMANT SPIN SPIN SPIN



    Israel , my country is bleading one more day. After our leaders told us that the army already took out most of the terrorists rocket lunchers and that basicly the ''operation is close to be over'' , the terrorists still get more rockets deaper then they did in the beginning of this war into Israel.



    ISRAEL TV HELP THE ENEMY -THEY TRY TO EXPLAIN WHY ISRAEL CAN'T WIN



    I watch the Israeli tv and I can't belive what I see . The left has just taken over my country !. They interview some idiot general and what do you think he say , get ready for this : this man was the had of Israel's mosad and he say that an army never win wars he also said that our army can't bring the kidnap soldiars or stop the shoting of rockets or to disarm the terrorists. He said it with such conviction as if he is some no it all person. The idiots that interviwes him never called him on what he said . I wanted to ask him , if i could, what do we need an army for if not to win? if not to protect the people.


    THE ISRAEL MEDIA ELECTED OLMART - NOW THEY TRY TO SAVE HIM



    This media of Israel is the one that elected the Kadima party by brain wash the Israelie people. Our people are peace loving people and it was easy to sell peace to them. But our enemy never wanted real peace and now the same media that made foolls of the people is spinning this war as a win of Israel. It is a hard sell since most of the people of Israel are starting to understand that they were tricked by their own governmant and their own media. It is amazing to see how the media try to make jocks of what is hapennning. They run acooking class when the rockets are falling all over the place. They try to explaine how Israel is winning while Israel is actualy loosing big time.


    TIME FOR ISRAERL TO FACE REALITY AND GO TO WAR


    Israel neede to face reality and face it's anamy in real war not small operation with only 10,000 soldiars. Israel need to atack Lebanon from the north west east and south with over 80,000 soldiars. A full grownd atack will send a clear massage to Israel's enemies that the party of the left and the palestinians is over. If Israel will wait for the UN or the USA to save it from facing the enemy we will need to face a stronger enemy with more partners next time.


    CEASE FIRE WILL NEVER WORK WITH EVIL TERRORISTS


    The enenmies of Israel see the weakness of our leadership and the spin of the media and they are getting more energy for the next round. This is the hour of truth for Israel , for what I see - our idiotic loosers leaders will again spin the reality and look for a quick fix by a ceas fire ( that will never work ) and not for the right long one of going to an all out war against evil. For the terrorists a cease fire is another show of weaknes they will never agree to it and if they do they will brake it when ever it fit their strategy . The goel of the enemy have never changed it is to wipe Israel of the map , make no mistake about it.

    הגב לתגובה זו

    • Your English sucks (ל''ת)

      Try Hebrew, 07/08/06 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    גם להם יש תצפיתנים

    Carpe Diem, 07/08/06 04:13

    לא יתכן שירו קטיושה מכפר בדרום לבנון ופגעו במקרה בריכוז של חיילים שהיו מחוץ לישוב, מחוץ לכפר גלעדי. הסיכוי שזה היה מקרי ותהיה פגיעה ישירה הוא 1:1,000,000 , אי לכך ברור שמישהו דיווח לחיזבאללה לאן לטווח.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חדל פטפטת ברשת !!!! להפסיק לתת לאוייב אינפורמציה !! (ל''ת)

    יוסי, 07/08/06 03:18

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הבעיה שCNN דיווחה הרבה לפני צה''ל שאלו מילואימניקים

    יוסי, 07/08/06 03:15

    תפסיקו למסור אינפורמציה לאוייב !!! הגיע הזמן לצנזורה צבאית !!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כבר אמרו את זה רק דבר אחד גרוע ממלחמה (ל''ת)

    חצי מלחמה, 07/08/06 03:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    www.aish.com/jewishissues/middleeast/Arithmetic_of_Pain.asp

    Gid, 07/08/06 02:44

    Please, read this article by Alan M. Dershowitz

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תושבי כפר גלעדי הציעו להם לבוא למקלטים אך הם סרבו.

    ונשמרתם, 07/08/06 02:43

    למה עודף הביטחון העצמי הזה? חבל על כל חייל וחייל. וחבל מאד על משפחות החללים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דרוש תאריך לערב תמיכה בישראל

    הפגנת תמיכה, 07/08/06 02:33

    יש למישהו יומן לאומי???

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סברה ושתילה שלנו היום

    אאא, 07/08/06 02:27

    איפה ההולנדים למה קולם לא נשמע?אמנת האג זכויות אדם וכבוד האדם.איפה אתם למה לא שומעים את קולכם.? בושה וחרפה לכל מדינות אירופה כולל הנורווגים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ''הותר לפרסום''? ...בדיחה תקשורתית

    נדב, 07/08/06 02:26

    היחסים בין התשקורת והצבא/שלטון אותו הם משרתים מדאיגים ... גם היום כמו בארוע הסטי''ל הפרסום המלא וה''אמיתי'' הופיע בעיתונות הזרה שעות רבות לפני שהוצג בתקשורת המקומית ... שלא לדבר על כך שבפוקס וסי.אן.אן האהדה לישראל גדולה מאשר בקרב העיתונאים והפרשנים הישראלים

    הגב לתגובה זו

    • so true

      I, 07/08/06 11:56

      The Israeli TV should learn from Fox how to support the Israeli troops

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    תותחנים - קחו יזמה ותינקמו

    קב''ה, 07/08/06 02:22

    תשתחו כמה כפרים גם אם אולמרט ופרץ לא רוצים את זה.
    יש לכם תחמושת, יש לכם תותחים, יש לכם אישור ממני.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כואב הלב!!

    שי, 07/08/06 02:07

    כואב, הלב לא מפסיק לבכות , רק חבל לשמוע שהם של שמעו להנחיות , וסמכו על המזזל יותר מדי.
    כואב..

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דור עגל הזהב ותשלום השווא שכנראה אנו משלמים לצערי

    Avi Ecuador, 07/08/06 02:00

    מלחמת עם-הארץ ב''הנהגת'' אולמרט ושר השביטות שמובילים גנרלים ומברברים ומבוססים עם בדמו.
    לא ככה שומרת מדינה על אזרחיה על כבודה ועל יכולתה להישרד!
    כל קו המחשבה והדרך של ישרפלסטין הוא טעות יסודית אחת גדולה.
    * כשנלחמים ומנצחים יש לקבל תמורה ולממש רווחים ואלה שמפסידים צריכים לשלם.
    אז ישראל אם היא מנצחת צריכה לסלק את אלה שרצו להשמידה מהשטחים, היינו; טרנפר או לחליפין לדרוש פיצויים שמכסים על הנזקים השכול והפצצות והדלק והזמן שבזבזנו עליהם, כמובן לא בחינם ולהסביר לרשעים שהם עוד זכאים לפרס ומדינה מאידיוטים.
    * המלחמה בלבנון?
    שטות אחת גדולה של שוטים אידיוטים טווסים שבשלטון ואולי בצבא?
    מה הכוונה?
    זה שיש לישראל כוח היא לא צריכה להיכנס לקובה, והאמריקאים הבינו שהרוסים הם הבעיה לטילים והפגינו שרירים על רוסיה לפי מידתם והרוסים קיפלו את הזנב יחד עם הטילים שלהם מקובה...
    כולנו יודעים שהבעיה היא עם סוריה ואיראן והשכנים המיידיים שלנו הם סוריה ולכן השרירים היו צריכים להיות מופנים כלפי סוריה שהיה ניתן לה אולטימטום ל 48 שעות לפנות את כל הזבאלה שנקרא חיזבאלה מלבנון, אזהרה שישראל תיכנס ותיכבוש שטחים בסוריה כפיצויים על הנזקים שנגרמו לה ותספח ותישר שטחים אלה באופן מיידי, אם זה מעשי או לא שסוריה היתה מפנה לישראל את החיזבאלה לסוריה היה עדיף במחשבה הסטורית שהם לא היו מפנים.
    למה?
    מכיוון שישראל יכלה להשתמש באי הפינוי כסיבה או כאמתלה או כתרוץ להתרחב ובהמשך לעשות טרנספר לכל הפלסטינים מעברו המערבי של הירדן כולל הקו הירוק שהיה מתאפשר עם סיבות שהיו נותנים ערביי הקו הירוק וזאת עם או בלי מניפולציה ואמתלות.

    הגב לתגובה זו

    • Avi Kuakua-dor

      not avi, 07/08/06 04:46

      Beside siting at the computer and sending everyone to die, maybe you should go and help in the north ??? guess you can only write...

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כשלצרציל נימאס מהיטלר

    דן, 07/08/06 01:50

    במילחמת העולם השניה כשכוחות הברית נמאס להן מהיטלר והיפנים, האמריקאים בעצמם זרקו 2 פצצות לתוך הירושימה ונגסאקי. הם לא פיזרו פתקים לתושבים להיתפנות...
    לא שלחו חיילים לערים ולא סיכנו שום גורם אמריקאי.
    רק ציינתי עובדות היסטוריות שכמובן אין להן קשר למציאות שלנו...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    התקשורת צריכה להפסיק לתת אינפורמציה

    אזרחית מן השורה, 07/08/06 01:30

    מספיק עם הפטפטת. לא מעניין אותנו לדעת יותר מידי פרטים. אתם צריכים להפסיק כבר עם כל הפרטים שאתם מפיצים בעיתונות רדיו וטלויזיה.
    אתם לא מבינים שאנחנו לא רוצים את כל הפרטים האלה???

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ולנסי- ראש מועצת גליל עליון-אשם

    גלילי, 07/08/06 01:22

    אתה ולנסי , עם החיוך הסאחבאקי והמתחנף שלך, אשם בכל ההדרדרות הזאת.
    אתה מנעת מהממשלה להגיב בחריפות, על התגדויות החיזבאללה.
    אתה שכנעת את מנהיגינו נשאי ליקוי מאורות, לא לפגוע בתיירות ובשלווה הפסטוראלית הגלילית.
    אתה יכול ואתה גם חייב לכתוב שירים דיכאוניים, אתה גם מחוייב להתאבל על כל הנופלים שיכלו להמנע , לולי התערבותך בשיקולי הצבא והמדינה.
    מה לעשות? לראשי הרשויות בגליל הייתה השפעה על ממשלה חלשה ומתפעלת מכל מסעדה ומכל יקב בוטיק ומכל צימר עם ג'קוזי זוגי ורומנטי לאור נרות וכל החארטה הזה.
    אז הנה לנו טבילה בג' קוזי של דם ואש ותימרות עשן.
    משפחות הרוסות יתומים ואלמנות ובחורים בשיא פריחתם בין רגבי האדמה.
    חשוב על זה ותיווכח כמה אני צודק.
    כמובן גייסת לעזרתך את שאר ראשי הרשויות, חייכתם אהלאאאן וסהאאאלן וכיף וכאףף .
    ואכלנו אותה בענקקקקקקקקקקקק

    הגב לתגובה זו

    • לעזאזל, אתה צודק. לא חשבנו על זה. (ל''ת)

      תקראו אותו, 07/08/06 06:41

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אמהות יקרות! אני רוצה לספר לכן מה קורה באמת עם החיילים בצפון!

    נ, 07/08/06 01:13

    אמהות יקרות!
    רציתי לספר לכם בתור חייל מילואים לוחם שנמצא עכשיו בצו 8 במהלך חופשה של 72 שעות בבית, מה באמת קורא עם הילדים שלכן...
    רציתי לספר לכם שמפקירים את הילדים שלכם.
    בגלל טמטום של מפקדים בשטח, אנחנו ישנים ב''שטחי כינוס'', במקום במקלטים של הקיבוצים באזור.
    רכזי הקיבוצים אינם מאפשרים לנו לישון בקיבוצים בגלל ש''אנחנו הורסים את הדשא'' כהגדרתם. או משהו שיותר מטומטם שאמרו לי:
    ''יש ציוד ... במקלט, אז אתם לא יכולים לישון שם...''
    פשוט לא יאמן, יש כל כך הרבה חיילים שאין מה לעשות איתם בכלל, כל כך הרבה לוחמים שסתם, סתם נמצאים שם, כדי לכסות את התחת השמן של כמה ממפקדינו המובחרים.
    אני כבר שבועיים שם, ולא עשיתי כלום בנתיים, סתם סופר את השריקות מעל הראש שלי...
    אמהות יקרות! תתעוררו...

    הגב לתגובה זו

    • האמא והאבא מתעוררים...

      שננדואה, 07/08/06 04:03

      רק כאשר יקירם נפגע. צר לי עליך אחי, זעקותך נופלות על אזניים ערלות.

      הגב לתגובה זו

    • לקיבוצים היה חשוב שהחיילים לא יהרסו את הדשא?

      וסגרו מקלטים?, 07/08/06 06:48

      קשה לי להאמין. יש לבדוק אם אכן כך, ולהקים שערוריה במידה ויתאמת.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    כאלה בקיץ תשס''ו ימותו

    רחל, 07/08/06 01:09

    כאלה בקיץ ימותו,
    אני יודעת זאת,
    חיים יגאו, חיים ירונו
    בריבואות קולות:
    כל הדברים יהיו לפתע
    גלויים למרחוק
    והאדם יבטח באושר
    בהיר נפש כתינוק:
    חידת חיים תהיה מובנת,
    צוקת חיים - קלה.

    כאלה בקיץ ימותו -
    ברכה היא או קללה ?

    רחל
    תל-אביב, תרפ''ו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שיר כואב לזכרם ...

    כתומה, 07/08/06 01:08

    זעקה אילמת________
    למה אתם לא מקשיבים
    הרי אמרנו לכם וכבר עשר שנים
    אנו עדין אומרים...
    אמרנו לכם אל תתנו להם רובים
    אמרנו לכם שהם אויבים!
    אמרנו לכם לא לברוח מלבנון
    אמרנו לכם שזה יביא אסון !
    אמרנו לכם שהתנתקות תתפוצץ בפנים
    ואתם ב''רגישות ובנחישות''
    עקרתם אחים והוצאתם אותם לגלות
    מבלי להרגיש שזו טעות !(ורשעות)
    אמרנו לכם עוד הרבה דברים
    ואתם עדין את האוזניים אוטמים ..
    (חלקכם אולי כעת מתפקחים)
    אך על הטעויות הללו אנו משלמים
    כל העת במחיר הבנים
    במחיר הדמים הכואב
    אמרנו לכם והלב דואב.
    אחים יקרים!
    הבה נחזור אל המקור
    נקשיב ללב האמיתי ללב היהודי !

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין מנוס חיבים לכונן צבא להגנת העם (ל''ת)

    כותשים אותנו, 07/08/06 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מכתב לערבי

    מישהי, 07/08/06 00:39

    אחמד ''ידידי'' ,

    זה עתה סיימתי לקרוא את הקוראן בתרגמו של רובין. עכשיו אני מבינה ממה אתם יונקים את הצורך הזה להרוס, להשתלט, לרצוח ולרשת את כל אשר לא שייך לכם.

    אבל בוא ואומר לך משהו על ארץ ישראל -

    ארץ ישראל לא היתה שייכת מעולם בהיסטוריה לעם ערבי או לריבון ערבי . כובשים רבים כבשוה – יוונים, ערבים, פרסים, רומים, תורכים, אנגלים – כולם היו כובשים אך לא בעלים.

    תמיד, תחת כל כיבוש היא נשארה ארץ ישראל. ואם תקרא בקוראן שלך תופתע לגלות שגם הנביא שלך מוחמד – חשב שארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

    בסופו של דבר חזר אליה עם ישראל אשר רק לו היתה כאן ריבונות היסטורית.

    לצערנו - כל מקום בעולם שמגיע אליו הכובש המוסלמי – הופך להיות עמק הבכא.

    פעם היה הסהר הפורה – הכיבוש המוסלמי הפך אותו לשממה (כי לא התאים לו גידול הגפנים).

    ארץ ישראל עמדה בשיממונה מאות בשנים. היה כאן ישוב יהודי קטן וישוב ערבי עוד יותר קטן.

    התורכים הוציאו כרוז בכל ארצות ערב שהם מחפשים ידיים עובדות. ובאו עובדים ערביים לעבוד את התורכי. חלקם נשארו.

    הבריטים לעומת זאת נתנו לעשרת אלפים מכם לבוא ללא אישורי הגירה לחיות כאן ולעבוד אותם.

    הציונים התחילו לשקם את המקום השומם הזה בסוף המאה ה- 19.

    יש עדויות רבות של סיירים שסיירו בישראל ותיעדו את העזובה, הכיעור, הביצות, המחלות והשממה שהיתה כאן (קרא נא את ספרו של טריסטראם או ספרו של מרק טווין).

    היהודים הפכו את המקום העלוב הזה לשכיית חמדה .

    אתם, כפי שעשיתם במשך דורות (וכפי שמיליונים מכם עושים עתה באירופה), באתם לחיות על יד מי שבונה ומספק עבודה.

    וכפי שאירופה אינה שייכת לכם, גם מדינת ישראל אינה שייכת לכם .

    ניסינו ב- 100 שנה האחרונות לחיות איתכם ולצידכם. אפילו הצענו לכם להתחלק בחלקה הקטנה שהותירו לנו מארצנו.

    זה לא הולך. את ידינו המושטות לשלום חזרתם וניסיתם לגדוע.

    אז יש כאן מיעוט שמאלני שמשים עצמו חסיד אומות העולם (אחדים ממנו יושבים בעליון ) והם בכסות של שמירה על זכויות ופלורליזם מאפשרים את השתלטותכם.

    אותו תהליך קורה גם באירופה.

    יש 54 מדינות מוסלמיות בעולם (מתוכן 22 חברות בליגה הערבית) – אף לא אחת מהן מעונינת ב כם ,

    אף לא אחת, הצליחה לכונן משטר דמוקרטי.

    אבל אתם אלופים בלחדור אל המשטרים הדמוקרטיים ולנצל את הבטן הרכה שלהן שהיא חופש הדיבור וזכויות הפרט .

    וכמו שבאירופה, שנתנה לכם את כל האפשרות לבוא ולהיות אירופאים (אך אתם הרי מטרתכם להפוך את אירופה למוסלמית),

    מתחילה לחלחל ההבנה שאתם לא ידידים אלא כובשים , גם כאן התהליך הזה מתחיל.

    הצצה חטופה במפת העולם לא משאירה פקפוק בלב איש כי את המדינה הערבית ה- 23 אין צורך להקים דווקא על שטחה של המדינה הפיצפונת היהודית.

    בסופו של דבר תמצאו את עצמכם או בירדן – שהיא פלסטין (שני שליש של ארץ ישראל ההיסטורית שנתנו הבריטים לבדואי עבדאללה), או בצפון סיני.

    עם ישראל נראה רך וסביל, אבל כשהוא מריח הכחדה הוא מתעצם , ורוב העם כבר הבין שמטרתכם השמדתו.

    ואגב, לא אתם גירשתם את המצרים. המצרים, במהלך מבריק פשוט נפטרו מכם .




    הגב לתגובה זו

    • מיכתב לערבי

      ג'קי, 07/08/06 03:47

      כתבה מעולה גבירתי.

      תודה לך.

      רק כוחנות מבינים הערבים לצערי אז קדימה ישראל ומקוה שהעולם יתעורר עכשיו וילמד את מה שאנו יודעים אחרת המוסלמים ינסו ליכבוש אותם.

      ראו עולם הוזהרתם !!!

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקי לחרטט !! מסגד אל-אקצה נזכר בקוראן בארץ האסלאם

      התרגום שברשותך, 07/08/06 04:14

      מה שנזכר הם בני ישראל שהובטח להם את הארץ הקדושה לאחר יציאתם ממצרים אבל הם לא המשיכו באמונתם וסטו מדרכו של אלוהים וסגדו לעגל הזהב בסיני ובהמשך לא קיבלו את השליחים והנביאים שבאו אחרי הנביא משה (עליו השלום) ולכן הוענשו ולא זכו בארץ המיועדת !

      (זה היה קיצור מופשט- אתם מוזמנים לקרוא)

      סיפורי בני ישראל מסופרים בקוראן כדוגמא (מוסר השכל) למוסלמים

      הגב לתגובה זו

      • ירושלים לא מוזכרת ולא חשובה בקוראן.תבין משהו-כל דת מתנגחת בקודמותיה

        לנו זכות יוצרים, 07/08/06 09:14

        הנוצרים והמוסלמים העתיקו מהיהודים, והיו חייבים להמציא סיפור מסביר.
        למוסלמים לעשות מסגד מכל מקום שמקודש לדת אחרת,אם הם יכולים.
        הודו מלאה במסגדים שנבנו על מקדשים בודהיסטים.
        בימינו,בשנות התשעים (!) פרצו בהודו מהומות כי המוסלמים היו ''חייבים'' להקים מסגד על דקל קדוש לבודהיסטים..
        אגיה סופיה(תורכיה) היתה הכנסייה החשובה ביותר בביזנט ולכן הכיבוש המוסלמי עשה ממנה מסגד (עד היום).
        לאיזה תקופה קצרה מיסגדו אפילו את הפרתנון ביוון !!! (העות'מנים).
        הסיפור בנצרת אצלנו ידוע...
        כך גם בירושלים-בנו על מקום קדוש של אחרים.
        היהודים המציאו את קדושת ירושלים .נקודה.
        לנוצרים נצרת שוות ערך לי-ם ולמוסלמים מכה הכי קדושה.
        ***** לפני הציונות ירושלים היתה זניחה למוסלמים.... ואל אקצה היה סתם מסגד עד 67'...******

        הגב לתגובה זו

      • למוסלמים--אם היהודים יחליטו מחר שהקוטב הצפוני הוא הכי קדוש בעולם

        2 דק' אח''כ, 07/08/06 09:17

        :-)
        בעצם אולי יש פה איזה סטארט אפ

        הגב לתגובה זו

      • הוא נכון מאוד כל הכבוד לך אני מעריצה שלך וחושבת כמוך

        נביאה, 07/08/06 09:24

        כל מי שרצה להרוג ולהשמיד את ישראל אושמד ללא זכר

        הקוראן זה חלך מהתנ''ך שלנו
        לא לדבר על מוחמד שאשתו הייתה יהודיה שגם הוא הבין כמה אנחנו ומי אנחנו

        עובדה בשטח שהטילים לוקחים יותר ערבים מאשר אותנו

        ואתה בור שלא למדת נא חפור בור וקח ספר ותלמד

        עם ישראל חיי לעולם עד סוף העולם


        הגב לתגובה זו

      • תפסיקו לחרטט בעצמכם,תהיו מולמים כמה שאתם רוצים-לא על חשבון אחרים (ל''ת)

        אתם במנטליות של, 07/08/06 09:38

        הגב לתגובה זו

    • Thank you!! (ל''ת)

      Dror, 07/08/06 05:20

      הגב לתגובה זו

    • יופי של רשימה,. נכון, נבון, קצר ןקולע. (ל''ת)

      כדאי לקרוא., 07/08/06 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תרשו לי - שאלה

    מתייסרת בכאב, 07/08/06 00:19

    למה צריך לחכות לירי טילים על תל אביב כדי להגיע ל''מעבר הילוך'' בלחימה? כאילו - הדם של התל אביבים שווה יותר משל הצפוניים??? מה ההבדל בין חיפה וחדרה לתל אביב???
    יאללה, תיכנסו בהם כבר ותקדימו תרופה למכה!
    ואגב, עם כל הביקורות פה על אולמרט ומרעיו בתגובות - לא ברור לי מי הם אותם 37 מנדטים שבחרו בו? מה, לא ידעתם עם מי יש לכם עסק? כולנו אוכלים אותה על זה עכשיו, בתקווה שלא לעוד הרבה זמן!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    === גולמרט ופרץ לא יתנו לצה''ל ל-נ-צ-ח!! נאסרלה אתה יכול לישון בשקט!

    מפוכח, 07/08/06 00:13

    העם בחר קדימה וקיבל ראש ממשלה
    כ-ש-ל-ו-ן שר ביטחון שלא מבין כלווום
    בביטחון ורמטכ''ל שחזק בדבר אחד
    ל-ג-ר-ש בנחישות וברגישות...
    רק שתדעו להתנתקות הקצו יותר כוחות מאשר לכול הלחימה בצפון!
    כמה עלוב וכמה פאתטי!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק בוגי יביא ביטחון (ל''ת)

    בוגי לשלטון, 07/08/06 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    במלחמת יום כפור שקלו לפוצץ את הכינרת

    מופגז, 07/08/06 00:08

    על מנת לעצור ולהציף את הטנקים הסורים השועטים קדימה,מה הפיתרון המוצע עכשיו על מנת לעצור את החיזבאללה מהפצצותיו הבילתי פוסקות??דרך אגב במלחמת יום כפור(שנמשכה רק 20 יום),הוציאו את טילי היריחו להשתזף בשמש על מנת שיראו אותם הלווינים בחלל ויזהירו את האומות הערביות על ידי הסוביטים,האם הם הוצאו עכשיו גם על מנת לאותת לאירן??ואם לא -למה מחכים???אירן הינה איום קיומי ומוחשי על ישראל והיא זאת שמספקת טילים ארוכי טווח תחמושת ולוחמים לחיזבאללה,עד מתי נשתוק???חשבתי שהמוסד ה''מהולל'' יכול להגיע לכל מקום ושיש לו יחידת לוחמים(כידון)קדמית,מדוע לא שולחים את לוחמיו לבצע נזקים בתוך אירן ביחד עם הכורדים והאזרים??ממי מפחדים??מאומה שכבר הכריזה על רצונה בהשמדת ישראל??
    משהו לא עובד במדינת ישראל ואנו חייבים למצוא את האחראי לכך בטרם נושמד!!!
    המצב אינו יכול להמשך גם ולא יום אחד נוסף.

    הגב לתגובה זו

    • לא שלא רוצים, פשוט כבר לא יכולים.

      השמאל דאג לכך., 07/08/06 07:05

      אחרי הריכוך של כוח ההרתעה והלחימה שלנו ע''י השמאל, שביקש ''להחליף את הדיסקט'' מאז אוסלו, ירדה המוטיבציה בצבא. זה נחשב ל''בון-טון''. היום כשצריך את היכולת שהיתה לנו לפני ''אוסלו'', נותרנו בידיים ריקות. כבר לא יכולים,

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כדאי לנסות להבין

    בילי, 07/08/06 00:05

    את ההקשר הרחב של המלחמה הזאת, בואו נשאיר את ההתלהמות והשינאה העיוורת לחיזבאללה

    http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תפסיקו כבר להטיל דופי בצבא!!!

    יוסי ק, 07/08/06 00:04

    מי שמשווה את המלחמה הזו לשאר מלחמות ישראל פשוט לא יודע מה הוא מדבר!!
    זו מלחמת גרילה נגד צבא מאומן שהתחפר במשך 6 שנים והכין את עצמו למלחמה הזו!!
    תוסיפו לזה את העובדה שזו המלחמה המתוקשרת ביותר -דבר שפוגע מאוד מאוד ביכולת ההפתעה ואת שבירת הכלים בכל הקשור לפגיעה באזרחים ותבינו שזו פשוט מלחמה קשה ביותר שלא דומה לשום דבר שחווינו.
    ובהתחשב בכל זה-צהל עושה עבודה יוצאת מן הכלל.
    מה שקרה היום הוא רק תוצאה של ביש מזל-ובטח שלא חרפה!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מלחמת הקיום

    ציוני, 07/08/06 00:00

    רבותי תתעוררו.הערבים המאמינים בגאולת דם,המכים את עצמם בסכינים ובשלשלאות ברזל המאמינים בשריעה ,הבדווים שמשתלטים על הנגב,שבונים בניה בלתי חוקית ששותים את כספי הבטוח הלאומי דרך קצבת ילדים אבטלה נכות ועוד שלא משלמים מיסים שבוחרים בחכ''ים הערבים שמטיפים לחטוף חילים ותומכים בנאצראללה,הגיע העת להפרע מהם ובלבנונים יש להכות ביד קשה יות והם לא נלחמים בחיבאללה ומשתפים איתם פעולה יש לנתק להם את המים החשמל והטלפון ולהשאיר אדמה חרוכה בלבנון שיותר לא יצמח שם דשא.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    השינאה וקוצר הראייה שולטים בחזית ובעורף

    בילי, 06/08/06 23:51

    לפחות כפי שזה בא לביטוי בטוקבקים שכאן.
    הבעייה רחבה מיהודים-ערבים, היא חוצה את הכפר הגלובאלי.
    העולם מתחלק לכאלה שרוצים לחיות ואלה שרוצים למות למען מטרות נישגבות. האחרונים הם הפונדמנטליסטים, אלה שאין להם מה לאבד, אלה ששינאתם עיוורת. דרכם לא תובס בכוח נשק קונבנציונאלי. ההרג והמאבק יצמיחו עוד שינאה.
    זה לא עניין של שמאל וימין אלא של מידת התועלת שבשימוש בכוח ולא במוח, אלא מתוך אמוציות מצו'איסטיות ואינפנטיליות. ''אני אראה להם עם מי יש להם עסק...''
    היתרון שלנו הוא שאיננו פועלים מתוך שינאה לאחר. אנא טוקבקיסטים יקרים, אל תרדו לרמה של האויבים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מסורבלת. לא ברורה. אף כי נכון שמכוער להתלהם. (ל''ת)

      אבל להכות בהם, 07/08/06 07:10

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כשלאחד מאיתנו קורה אסון, חס ושלום,

    תש''י עי''ח, 06/08/06 23:47

    הוא שואל את עצמו ''מדוע זה קרה לי''

    כשחושבים על צרוף המקרים הזה -
    בדיוק שנה אחרי ההתנתקות...

    שנה אחרי שגירשנו אלפי יהודים מבתיהם, בלי לדאוג להם לבית,
    לפרנסה, לעזרה

    חלקנו היינו אדישים,
    מיעוטנו אפילו שמח לאידם....

    האם אפשר להתעלם מזה ?
    חלק ניכר מהם פליטים עד היום -
    מבלי שיהיה להם אפילו על מה לחלום

    תקוותנו לשלום בעקבות תבדו,
    בדרום וגם בצפון.

    והיום - חצי מתושבי המדינה פליטים-
    ואיננו רואים את הסוף....

    אולי, אולי יש קשר ?
    אולי אנחנו צריכים לפחות לבקש מהם-
    ''סליחה''

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רקטות עם כדוריות נותנים לצה''ל לגיטימציה לחטא את השטח עם פצצות מצרר

    אבי, 06/08/06 23:40

    להוריד את הכפפות להתריע על איזור כחייב פינוי של האזרחים וכל החי שישנו שם, ולחטא בפצצות מצרר קלומטר רבוע לאחר קילומטר רבוע.
    להשאיר אדמה חרוכה ונקיה לכניסה של כוחות היבשה.
    וכשתגמר המלחמה נבוא חשבון עם הצמרת ביטחונית מדינית-רשלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב- מספר החיילים שנהרגו כמו ב-4 שנים בלבנון אם לא יותר

    לכל מי שתמך, 06/08/06 23:35

    וזו עוד לא הסוף. מנין ההרוגים בקרב החיילים בלבד מתחיל להיות יותר משהיה של לפחות 4 שנים בלבנון. אז טוב שברחנו משם? יש יותר הרוגים. וכל זה בלי לקחת בחשבון כשכשהיינו בלבנון לא נהרגו כל כך הרבה אזרחים.
    אמרנו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדוע מסתירים את העובדה הפשוטה שהקטיושה כוונה על ידי ערבים ישראלים ? (ל''ת)

    חגית, 06/08/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    התקשורת אשמה, חיזבאללה ראה איפה המילואימניקים בטלביזיה ושלח טילים (ל''ת)

    א, 06/08/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פושעי אוסלו לדין- כנסו

    yoram, 06/08/06 23:15

    רק כשהתקשורת כמייצגת דעת קהל תחליף דיסקט ותבין שאנו לא באירופה אלא במזרח התיכון ,עם חוקים משלו . ותחדל מדיבורי הבל וגיבוי השמאל . ורק כשיבקשו סליחה מכל הנאמנים לארץ הישראל הקטנה והאהובה ונדבק כולנו בכל רגב אדמה בארץ שלנו . נתגבר וכארי נתנשא על כל אוייבנו ,יפלו לפנינו ולא יוכלו לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    העיקר שאנו צבא מוסרי השומר על חיי אזרחי לבנון

    כדאי לשנות גישה, 06/08/06 23:03

    האם לא הגיוני שמדינה אמורה לשמור
    קודם כל על חייליה ועל אזרחיה ורק אח''כ לשמור על אחרים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מופז? הוא סילק את בוגי ומינה את חלוץ

    אזרח, 06/08/06 23:01

    בידעה ברורה שחלוץ בחיים שלו לא פיקד על שום מבצע אפילו רמת אוגדה עם הפעלת כוחות שלא לדבר שלא היה אלוף פיקוד. מופז פעל מתוך רגש ולא לטובת המדינה בשני המקרים האלה ואי אפשר לסמוך עליו

    הגב לתגובה זו

    • שר הביטחון של הגירוש ורמטכל הגירוש - 2 ליצנים צילייגערים

      כל אחד מקבל את, 07/08/06 06:44

      לו

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מופז לביטחון. מופז לביטחון. מופז לביטחון. (ל''ת)

    בדיחה ושמה פרץ, 06/08/06 22:55

    הגב לתגובה זו

    • ראינו איך מופז נרדם בשמירה

      ציב, 06/08/06 23:03

      ואיך חיזבאללה התחמש על הגדר
      מופז לא טיפל בהם, וגם הדרג המדיני- קרי, שרון
      מה מופז יעשה עכשיו? הוקוס פוקוס?

      הגב לתגובה זו

      • למה נרדם? היו למגרשים שכפצים ושלוקרים (ל''ת)

        שחורים עם, 07/08/06 06:45

        הגב לתגובה זו

    • מופז בישל את המצב חמש שנים!

      שר ביטחון ובצבא, 06/08/06 23:36

      האיש הזה מופז אחראי לא פחות מברק!
      הוא היה הרמטכ''ל בזמן הבריחה מלבנון
      הוא היה שר ביטחון 4 שנים אצל שרון ובתקופתו נרצחו כ1000 ישראלים בפיגועי תופת, בוצע הגירוש מגוש-קטיף וכמובן תחת אפו התארגן החיזבאללה.
      לכן מופז האחרון שראוי!

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו ''גמר'' את ארועי מנהרת הכותל בשבוע

      מריו פילו, 06/08/06 23:38

      לנתניהו כישורי הסברה מעולים
      בתקופת נתניהו כמעט ולא היה טרור
      נתניהו הציל את הכלכלה

      האם עם ישראל ידע להכיר לו טובה ?
      האם נחזיר אותו למקום הראוי לו -

      למרות התקשורת והשמאל העוינים ?

      הגב לתגובה זו

      • מנהיג

        מלכה, 07/08/06 05:54

        כן, גם אני רוצה את ביבי.

        הגב לתגובה זו

    • מופז אשם לא קטן,ואהוד ברק אשם גול

      מישהו, 07/08/06 00:29

      באוקטובר 2000 ברק היה צריך להפעיל כח אש בלתי סביר.מופז היה צריך לדחוף להפעלת הכח הצהל''י בכל שנותיו כרמטכ''ל ושר הביטחון.שניהם יישפטו ע''י ההיסטוריה.

      הגב לתגובה זו

    • גם ''סמי וסוסו'' תחליף ראוי לפרץ (ל''ת)

      יקי, 07/08/06 01:05

      הגב לתגובה זו

    • רק זה לא, רק זה לא, רק זה לא! (ל''ת)

      בכיר במיל., 07/08/06 01:06

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה בדיוק קראו ''עימות'' בכתבה?!!!!!

    אזרחית, 06/08/06 22:49

    למלחמה המתחוללת בארצנו?!!!
    עד לאן האבסורד מגיע?? ועוד בכתבה על מחיר כבד שכזה במלחמה זו.

    הגב לתגובה זו

    • אם לטרנספר קורים ''התנתקות'' ומטרת המלחמה היא ''התכנסות'' - למה ציפית ? (ל''ת)

      אזרח, 06/08/06 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בששת הימים נצחנו ב 3חזיתות בפחות משבוע

    השמאל הרס את, 06/08/06 22:45

    תפקיד הצבא להגן על האזרחים.
    האנשים המסכנים בעורף הן לא לוחמים בחזית!!

    הגב לתגובה זו

    • ובששת הימים נהרגו 700 חיילים

      אישה עצובה, 07/08/06 00:52

      בשישה ימים

      הגב לתגובה זו

      • לחופש יש מחיר, ותמיד יהיה.

        יבוש השמאל, 07/08/06 07:16

        התבוסתנות הזאת הורגת, הורגת הורגת, בעיקר אותנו. אין לכם זכות היום להוציא מילה. אפילו לא למצמץ.

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו רחוקים מלהיות מדינה עצמאית!!!

      רועי ., 07/08/06 02:08

      איך אפשר , אז ארה''ב לא ישבה לנו ככה על הזנב.

      הגב לתגובה זו

    • ששת הימים כבר לא רלוונתי

      נדב, 07/08/06 02:36

      תרגע, החיזבאללה מנוסה מיומן ומצויד יותר מכל האוגדות של צבאות ערב שלחמו בששת הימים ... חוץ מזה לפגוע במטוס על מסלול הרבה יותר קל מלפגוע בשני בחורים המהלכים בסבך, שהם מכירים היטב עם צינור ברזל.... מילא ליהיות שלילי אבל למה ליהיות טמבל?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לצאת לרחובות ולהחליף את החרפה !!! (ל''ת)

    אמרתי לכם, 06/08/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פלישתים עליך שמשון

    יענקלה זיני, 06/08/06 22:39

    פלשתים עליך שמשון הגיע הזמן להכות שוק על ירך- נקודה

    אדוני ראש ממשלת ישראל,
    לפני שבוע החמיאו לך – (גם אני), על הנאום הסוחף והשוו אותך לצ'רציל ועוד מיני מצביאי עולם, שאפו לנאום , לעם זה לא החזיר את השפיות,הזמן לא פועל לטובתנו. כל יום יחידות גרילה של החיזבאלה מזנבים בחיילנו ובחצי מאזרחי מדינת ישראל ואתה מזדחל בהחלטות חשובות לעתיד העם מול שכנינו ולפני העולם כולו.
    אל תמשיך בנאומים חוצבי לב אשר מביאים את אזרחי ישראל לשיברון לב, עשה בכוח כך שלא יעזו להרים טילים על ישראל.

    יועצך אומרים שיש לחיזבאלה כמות של פצצות לפחות לעוד חצי שנה של הפצצת הצפון והלאה למרכז הארץ. מצד שני הם מייעצים לך לא להיכנס קרקעית. מה לדעתך טוב יותר לעם? להיהרג כמו במטווח ברווזים או להילחם כמו שרק הצבא הטוב ביותר בעולם יודע? – להלחם ולנצח !!!

    ביום שישי האחרון עירי נכנסה לרדיוס הארור של הערים המותקפות. מייד התבשרנו שמשגרי הטיל על חדרה הושמדו, אני חייב להזכיר לך שלא מדובר בפעולות תגמול שעושה אותנו מאושרים. זו המחט בערמת החרא.

    היום 6 אוגוסט 2006 נהרגו 12 מטובי בנינו ועוד שלושה אזרחים בחיפה וצה''ל השמיד את הסוללה שירתה – מה קרה לכם? אתם משחקים בתופסת במקום
    להילחם? להילחם כמו שרק אנחנו יודעים! הגיע הזמן לצאת למערכה שבה יובהר לחיזבאלה כי על כל הרוג - כפר ייחרב. וליפי הנפש רק אומר:
    אז יגנו אותנו... בטוח שרק כך נחסוך מאות אמהות ורעיות שיקוננו על יקיריהם.

    להזכירך בחורבות אין אפשרות לטמון מלכודות, בחורבות לא ניתן לחיות ולהתעצם אחרי הפסקת האש (ראה קוניטרה הסורית) הרי ידוע לך ולכל בר דעת, שכנינו במזרח התיכון יודעים רק כוח – מהקמת המדינה ועד היום כל פעם שהושטנו יד הם נשכו וניסו לקטוע אותה.

    היום ברור לכול כי ההתנתקות ובניית חומות הם האותות והמופתים שיכולים להבהיר לשכנינו כי שלום לא יהיה באזורנו – מכסימום מצב של ''הפסקת לחימה'' זה מה שיש לנו עם מצריים ירדן וסוריה.
    גם את לבנון עזבנו בכוונה לא להתבוסס בבוץ וראה מן הביצה יצאו צפרדעים שגדלו והתעצמו לנגד עיננו ה''מפקחת''. כשאנו עצמנו עין ונתנו להם את היכולת והמרחב להפוך למדינת מחבלים.

    העם התעייף, אפילו סופרי הטילים היומיים כבר הפסיקו לספור – זכור שבמקלטים בצפון הארץ יש מיליון וחצי אזרחים אשר סופרים, פוחדים, נפגעים ושותקים. הם לא מתעייפים, הם סובלים ויגיע שלב ששום נאום או אמירה חכמה לא תשכנעם שמישהו טעה ...לא העריך נכון.. לא רצה להדליק את הגזרה ...
    והיום, אם לא תוביל את הצבא לניצחון מוחץ –אתה והעם נשלם את המחיר וגם בנינו ובני בנינו בעתיד!!

    אדוני ראש הממשלה – לא חידשתי לך כלום מכל מה שכתבתי אבל יש דבר אחד שאני רוצה שתחשוב עליו כחידוש, אין לאף אחד את הכוח להיות החזית של הלחימה, העם עייף מעשרות שנים של מלחמה. העורף בפעם הראשונה בהיסטוריה של עמנו, מותקף יום יומית בגבו ואין מושיע – אסור שמלחמה זו תיגמר כמו קודמותיה. חייבים למחוק את האמירה ''מצפון תפתח הרעה'' !!!!! .

    יענקלה זיני,
    חדרה

    אוגוסט 2006

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד !! , אני חושב שראש הממשלה

      דוד, 07/08/06 00:06

      יודע זאת...אפילו מרגיש כך, אבל הזמן המתאים ביותר לכך, היה עם פרוץ הלחימה....כשכל העולם תומך בנו...ולא אחרי ש''כולם'' נגדנו. ההססנות היא חידלון !!!.
      עכשיו כבר יש יותר מידי מכשולים ......

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ??

    ?, 06/08/06 22:34

    איך לעזאזל מצפים מהאזרחים בצפון להישמע להוראות הצבא ולהישאר בתחום הממוגן כשאר חיילי המילואים ומפקדם, שומעים אזעקות קטיושות באוויר, ועדיין יושבים כמו בהתחלה בשטח פתוח כאילו עושים על האש.

    ליבי עם המשפחות שוב לצערי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה יתומים אלמנות ושכול בשם טימטום (ל''ת)

    ישרו את, 06/08/06 22:26

    הגב לתגובה זו

    • ארבע אמהות - מאות אלמנות (ל''ת)

      מריו פילו, 06/08/06 23:27

      הגב לתגובה זו

      • מאות אימהות שכולות (ל''ת)

        מספיק עם השמאל, 07/08/06 07:19

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    ערוצי טלביזיה

    ברברת, 06/08/06 22:23

    ערוץ 10 שואל קצינים מה הצעד הבא,
    הברברת של עמנואל לא פוסקת.
    ערוץ 2 עורך תחקיר לגבי חיילי מילואים, מצא לו את הזמן.
    ערוץ 1 , ירד מהפסים .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרון וחלוץ אימנו את הצבא לגרש יהודים במקום להתכונן ללחימה (ל''ת)

    בצפון ובדרום, 06/08/06 22:17

    הגב לתגובה זו

    • אולי תשתוק כבר?

      גיא, 06/08/06 22:45

      נמאס כבר מכל ההאשמות האלה!
      כאילו שבמלחמות קודמות ובעימותים קודמים לא היו לנו נפגעים

      חלאס עם הרעל!

      הגב לתגובה זו

      • רק האמת

        דוד, 06/08/06 23:28

        למה לשתוק, כי האמת מאוד כועבת..................
        חלוץ לוועדת חקירה
        בוגי תחזור להיות רמטכ''ל אמיתי

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק, זה מעצבן - אך עובדתית זה נכון... (ל''ת)

        שרון הפקיר, 06/08/06 23:52

        הגב לתגובה זו

      • מה לעשות שזה נכון? הפכנו לצבא שיטור במקום לצבא לוחם! (ל''ת)

        אל תברח מהאמת, 07/08/06 00:31

        הגב לתגובה זו

      • שמאלאנים!!!!!תשתקו כבר!!!!!די!!!!!!!!! (ל''ת)

        הרסתם--אז שתוק!, 07/08/06 00:36

        הגב לתגובה זו

        • ימנים תשתקו !!! אתם ילדותיים לאומנים מקובעים שבטוחים שכולם חושבים

          כמוכם,למרות, 07/08/06 08:10

          חוזרות ונשנות בקלפי.
          מה שנראה בעיניכם ''מובן מאליו'' וה''הוכחה'' לדרככם---לא נראה כך לאחרים!!
          תקלטו כבר

          הגב לתגובה זו

          • לך לישון ילד שתהיה לך זכות הצבעה תדבר.

            א.ב, 07/08/06 11:15

            ספינולוגים עליך שמשון

            הגב לתגובה זו

      • נכון מאד נמאס מכך שכל דבר הופך לכלי

        אור, 07/08/06 01:20

        לניגוח םוליטי של אנשי הימין.

        כל הכבוד לך גיא ובאמת חלס על הרעל!

        הגב לתגובה זו

    • וגם עכשיו אולמרט מציע לגרש יהודים - בעצת יועציו הרשעים (ל''ת)

      אחיתופל, 06/08/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה? (ל''ת)

      קב''ה, 07/08/06 01:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מודיעין טוב להם -בטח היה שם איזה רועה צאן עם טלפון נייד לטיווח (ל''ת)

    ארז, 06/08/06 22:16

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון כאן, בצפון הארץ.... (ל''ת)

      יתכן בהחלט., 07/08/06 07:22

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חומר למחשבה !!!

    רפי, 06/08/06 22:16

    האם יש מצב, בו תומכי החיזבאללה בישראל מנווטים את החיזבאללה בשיגור הטילים.......

    הגב לתגובה זו

    • יש מצב -חזבללה מטווחים

      יגאל, 07/08/06 02:04

      זן לא שאלה
      זה בטוח
      איך הם יודעים איפה מתכנסים וכו
      חייבים לתפוש אותם-ולהרוג אותם
      לא פחות

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קדימה לבחור רק קדימה. הם יודעים מה עושים (ל''ת)

    לכן הגענו עד, 06/08/06 22:13

    הגב לתגובה זו

    • באדיבותה של התקשורת...... (ל''ת)

      דמבו הפיל, 06/08/06 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט יאפשר לצה''ל להגיב כמו שצריך, רק כשנכסי הנדל''ן שלו ייפגעו (ל''ת)

    מושחת, 06/08/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה פשוט נוראי -- והכל בגלל הגאווה של כמה מהאנשים במדינה שלנו (ל''ת)

    נוראי!!!!, 06/08/06 22:04

    הגב לתגובה זו

    • איזה גאווה? מה זה השטויות האלה? (ל''ת)

      סתם ולא פירש., 07/08/06 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי מרגל למען חיזבאללה?

    מיקו22, 06/08/06 22:01

    לפי גורמי מודיעין ולפי דיברי חיזבאללה , יש מודיעין מדוייק על היתכנסות, נקודות ציון מדויקות, מקומות אסטרטגים ועוד,ריגול בשידור חי....
    השאלה מי זה????
    1.רשת זרה של תיקשורת כגון: BBC,CNN,אל מנרה, אל ג'זירה וחבריהם שנהנים מחופש פעולה...
    2. גייס חמישי: ערביי ישראל.....?
    3.השמאל הסהרורי והקיצוני הגייס השישי של ישראל ????

    ותחשבו על זה?

    הגב לתגובה זו

    • זו התקשורת הישראלית, רק תקרא ותבין לבד

      זאת שהבינה לבד, 07/08/06 01:20

      שצריך צנזורה על התקשורת הישראלית...

      הגב לתגובה זו

    • האפשרות השניה הכי הגיונית. (ל''ת)

      יש להם תמריץ., 07/08/06 07:26

      הגב לתגובה זו

    • even the US did not allow reporters in Iraq

      r we better, 07/08/06 12:23

      to run free and report whatever they want. are we taking the American 'freedom' more seriously than they do. maybe they are smarter than us after all

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    זו לא מלחמת לבנון השניה. זו מלחמת יום כיפור השניה ! (ל''ת)

    אלפסי, 06/08/06 21:57

    הגב לתגובה זו

    • שם מצוין למלחמה. ומה המסקנה ? ששוב כשלה ''הקונספציה''

      תש''י עי''ח, 06/08/06 23:35

      קונספצית הויתורים שהחלה באוסלו
      הוכיחה את עצמה כמרשם לאסון.

      ככל שויתרנו יותר - ספגנו יותר טרור
      ככל שנסוגנו - האויב התקדם
      ככל שניסינו למצוא חן בעיני הגויים -
      קברנו רבים יותר

      הגיע הזמן לשנות כיוון.

      הגב לתגובה זו

    • יום כיפור

      ש.ב, 07/08/06 00:10

      שיגמר כבר זה יותר ארוך מיום כיפור

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ידיעה בידיעות אחרונות כיוונה קטיושות אל כפר גלעדי

    איפה הצנזורה, 06/08/06 21:54

    עכשיו אפשר לגלות: קרוב לודאי שידיעות אחרונות אחראי למות 12 אנשים בכפר גלעדי. בידיעות אחרונות של הבוקר (6.8) פורסם שאחת המכללות בצפון משכנת אלפי חיילים (ידיעה בלתי מעניינית לכשעצמה). הבוקר (6.8) נורה מטח מרוכז באופן יוצא דופן על איזור כפר גלעדי\מכללת תל-חי.
    יש סבירות גבוהה ביותר שהחיזבאללה קרא את הידיעה וניסה את מזלו והצליח בירי על מכללת תל חי.
    כדי לוודא שאכן פגע בריכוז חיילים, החיזבאללה לא היה צריך אלא לצפות בשידורי הטלביזיה. הערב כבר אמרו שנפגעו חיילי מילואים.
    עד מתי ימשיך הטימטום של התקשורת ומתי הצנזורה תעצור אותה?

    הגב לתגובה זו

    • הוי כמה שאתה צודק. כואב

      שי, 06/08/06 22:07

      בא לי לבכות ממה שאתה אומר. אני לא מבין איך התקשורת נהנית וגורפת קופונים בימים כאלה, ועל חשבוננו!
      שמישהו יסתום להם את הפה!! הגיע הזמן שיגלו חכמה ויבינו את הגבול בין חופש ביטוי לבין סכין בגב!!

      הגב לתגובה זו

    • תקשורת עוינת

      דוד, 06/08/06 22:13

      עד מתי עד מתי התקשרות תתן יד לחזבלה . בעזרה לכוון את הטילים.
      התקשורת לא מבינה את הנזק הנגרם

      הגב לתגובה זו

    • חלאס עם דיווחי הסרק האלה

      נכון מאד, 06/08/06 22:14

      צודק לגמרי, נמאס כבר להיות חכמים אחרי מעשה במדינה הזאת,
      תמיד עושים טעויות, יורים לעצמנו בראש ואז מתחילים לעשות חשבון איפה טעינו.
      הגיע הזמן להתבגר, לא לנהוג כמו ''מדינת חלם'' ולהיות חכמים גם בזירה התקשורתית, שבשונה ממלחמות קודמות- בה מתרחשת הזירה העיקרית!

      הגב לתגובה זו

    • זה לא הטמטום היחידי

      צביאל, 06/08/06 22:20

      90% ממה שכתוב בעיתונים וממה שמדובר בטלויזיה זה בולשיט ותבוסתנות או הסגרת מידע לאויב. זה חלק מהכשלון שלנו - חופש העיתונות שמביא לאובדן חיי אדם. העיתונאים שבתחילת הלחימה מנעו בדבריהם את הפעולה הקרקעית. כל אלה ש''איימו'' על ראש הממשלה (שנכנע בלי תנאי וזה סיפור חמור לא פחות)

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מתבקשת -חרם צרכנים על ידיעות

      ד''ר ישראלית, 07/08/06 06:43

      אנחנו עם מוזר - ככל שדופקים אותנו אנחנו רצים אחרי מי שדופק אותנו. מעלים את המחיר של מוצר כולם רצים לקצנות סטוקים של המוצר. יש פתרון פשוט ומאוד יעיל שעובד נהדר - מי שפוגע בך תפגע בו בכיס!!! רק אם יותר ויותר אנשים יפסיקו לקרוא את העיתון המפלגתי ששמו ידיעות אחרונות אזי תבוא הישועה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק כמה

    דן, 06/08/06 21:53

    נפילות טובות בתל אביב ככה שירגישו
    אותם באולפנים של הטלויזיה
    אולי אז יורידו את הכפפות

    הגב לתגובה זו

    • די כבר עם זה!

      @#$%, 06/08/06 22:17

      אולי מספיק כבר עם השנאת חינם הזאת??? זה לא זמן למלחמות פנימיות ודברי נאצה. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ. לא צריך גם מבפנים!!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברחנו מלבנון- קיבלנו אינתיפדה. ברחנו מעזה- קיבלנו מלחמה. ההמשך ברור (ל''ת)

    שלומית, 06/08/06 21:52

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאולמרט קלט את המסר... (ל''ת)

      שי, 06/08/06 22:06

      הגב לתגובה זו

      • אולי כי זה לא המסר... (ל''ת)

        נמאסתם, 07/08/06 07:38

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    יהודי יקר ! אם אתה לא יודע מה לעשות - תגיד תהילים ! (ל''ת)

    תש''י עי''ח, 06/08/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • אמן ! (ל''ת)

      נוטק'ה, 06/08/06 22:06

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכל החל ביום בו איבדנו את הבטחון שארץ ישראל שייכת לנו, ורק לנו ! (ל''ת)

    ציפורה מ., 06/08/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • פושעי אוסלו לדין ! שם התחיל האסון ! (ל''ת)

      **********, 06/08/06 21:53

      הגב לתגובה זו

      • די!!! לא מתבישים להביא כל דבר לידי ניגוח השמאל? נמאסתם די!!! (ל''ת)

        אור, 07/08/06 01:24

        הגב לתגובה זו

        • מה יש להתבייש מהאמת? (ל''ת)

          רק השקר מבייש., 07/08/06 07:32

          הגב לתגובה זו

      • שם בדיוק זה התחיל. באוסלו. (ל''ת)

        ''מורשת'' רבין., 07/08/06 07:31

        הגב לתגובה זו

      • ימין מטומטם-לאישפוז!

        צאו כבר, 07/08/06 07:37

        אפשר להיות ציוני פטריוט/לאומי (השמאל והמרכז) בלי להיות לאומני (הימין).

        הגב לתגובה זו

      • ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

        מירון, 07/08/06 11:16

        הגב לתגובה זו

    • בדיוק 100% נכון! (ל''ת)

      מנחם, 06/08/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ככל הנראה היה פיצוץ מישני של תחמושת (ל''ת)

    אבולי, 06/08/06 21:43

    הגב לתגובה זו

    • לא אבולי..ההבולי

      baba, 06/08/06 21:55

      מי שאל את דעתך..ומה אתה מבלבל בשכל..מניין אתה מגיעה לסקנה הזאת..ואם הגעת שמור אותה לעצמך
      מספיק משפחות בוכות על אובדן יקריהן הלילה הזה..תמנע מהם את הספקולציות ודברי ההבל שלך..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש פיתרון ,כנסו.

    א''ש, 06/08/06 21:43

    הגענו למצב ש המלחמה מיתנהלת
    לפי כללי מישחק תמוהים ,שבהם לצד השני יש זכות לירות טילים ללא הבחנה על מנת להרוג כמה שיותר אזרחים, ואילו אנו צריכים לחפש את המחבלים עם פינצטות תוך כדי סיכון חיילינו.
    במצב כזה בוודאי שלא ננצח, ולכן הגיע הזמן לשנות תפיסה ולעשות מה שכל מדינה יפת נפש באירופה הייתה עושה בלי למצמץ.
    ירי ללא הבחנה לישובים מאוכלסים שיגרור שתי תוצאות אפשריות.
    אפשרות אחת החיזבאללה מיתחנן להפסקת אש , והשנייה תירגום הזעם של האזרחים הלבנונים למלחמת אזרחים מה שגם עדיף ורצוי מבחינתנו.

    הגב לתגובה זו

    • פתרון?

      ד, 06/08/06 21:50

      אתה רק שוכח שהציפיות שלנו מעצמנו הם הרבה יותר גבוהות.
      לפתרונך - למה לא לזרוק פצצת אטום קטנה וזהו?

      הגב לתגובה זו

      • צודק. אכן, צריך לזרוק. ולמה קטנה ? (ל''ת)

        זה הפתרון, 06/08/06 22:21

        הגב לתגובה זו

        • חושב שאתה מלך?

          נידאל, 07/08/06 02:06

          עד כה נהרגו 950 אזרחים לבאנונים חפים מפשע... אתה מסתכל רק על הכאב שלך....

          הגב לתגובה זו

      • מצוין אני בעד

        best, 06/08/06 22:32

        נמאס כבר להיות יפי נפש,
        צריך לשרןף להם את התחת
        שיתחננו שנעזוב אותם,
        לא יתכן שהם מכוונים רק על אזרחים וצה''ל מתעסק בשטויות ונחלם קרבות מיותרים נגד חוליות בודדות,
        הגיע הזמן להחזיר לישראל את כח ההרתעה,
        שידעו איתנו לא מתעסקים.

        הגב לתגובה זו

    • פתרון

      שי, 06/08/06 22:27

      יש פתרון נוסף בדימונה . בצורה הזו שנלחמים עוד נזדקק לפתרון הזה

      הגב לתגובה זו

      • פצצת אטום תזיק לנו הרבה יותר

        שרגא בסמך, 07/08/06 03:14

        השלכת פצצת אטום באמת תחסל את כל מי שברדיוס הפצצה של עשרות קילומטרים.
        אך במרחק של מאות קילומטרים גם יהיו הרוגים ואלו שלא ימותו יחלו בכל מיני מחלות שנובעות מקרינה ואלו מחלות שלא עוברות עם השנים אלא מחמירות.
        פצצת אטום לא רלוונטית עבורנו, ואל דאגה זו הסיבה שאינה רלוונטית גם לאיראן הם יסבלו הרבה יותר מאיתנו- אחרי שכולנו נושמד הם יקיאו מידי יום כמה פעמים ויהיו להם כל מיני מחלות נוראיות והסיום יהיה כמובן הסרטן האלים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''גדר הפרדה - אנחנו כאן והם שם'' - זוכרים ? בעזה, בלבנון.. (ל''ת)

    סימונה, 06/08/06 21:42

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. רק ביו''ש יש שקט. בזכות הכיבוש ! (ל''ת)

      נטלי, 06/08/06 22:07

      הגב לתגובה זו

      • בעצם, זה נכון. תחשבו על זה. (ל''ת)

        לעצור ההתכנסות., 07/08/06 07:35

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    דרך אגב, איפה אהוד ברח ? למה התקשורת לא מספרת לנו איפה הוא ? (ל''ת)

    מריו פילו, 06/08/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה - למה אף עיתונאי לא שואל איפה הוא ? (ל''ת)

      פלפל חריף, 06/08/06 21:56

      הגב לתגובה זו

      • 5 שנים הוא לא בתפקיד

        שוקו, 06/08/06 22:27

        מה אתה רוצה ממנו . 5 שנים הוא לא בתפקיד . מה אי אפשר להסתדר בלעדיו .
        עד 2001 הוא היה בתפקידים שונים ובסה''כ מצבנו היה טוב . פתאום באו שרון ואומלרט ופרס ופרץ ואמרו שהוא גרוע והם יותר טובים .
        והיו גם מופז ובוגי ....
        מה כולם לא היו מספיק טובים ? מה רק ברק יכול ?

        הגב לתגובה זו

        • ברק ברח, עכשיו ברק בורח, ברק תמיד יברח (ל''ת)

          ברגע האמת., 07/08/06 09:38

          הגב לתגובה זו

    • הוא ברח כי ידע שבלעדיו נפסיד

      שוקו, 06/08/06 22:22

      הוא ברח כי ידע שבלעדיו נפסיד .

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כשהצבא בשנים האחרונות מתאמן על פינוי מתנחלים ולא על חיסול מחבלים... (ל''ת)

    האמת.., 06/08/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • וראש הממשלה מצהיר שמטרת המלחמה היא להמשיך לגרש עוד יהודים.... (ל''ת)

      ברברה, 06/08/06 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    להשמיד את לבנון בטרם נושמד אנו!!!!!!!!

    חיפאי מופגז, 06/08/06 21:34

    ראיתם את המטח שנורה בצור, זה הטילים שסיימו את מעופם לפני חצי שעה פה בחיפה. אני מתערב שחיל האוויר כלל לא הגיב והמשגרים עדיין חיים ומשגרים. חיל האוויר לא פוגע בזבוב ומכין את ישראל כצאן לטבח. הוא מכין את החיילים למטווח בתל חי, הוא שולח חיילים ללבנון אך הם אינם רשאים לפגוע בזבוב. בנוסף, מה זאת הפעולה הכירורגית הזו בצור שיותר חיילים נפגעו מאשר מחבלים, זאת פשוט חרפה, שערוריה אנחנו דורשים הקמת ועדת חקירה לאלתר שתחשוף את כל המחדלים הללו. במקום להוריד את הבית, שולחים חיילים כדי לפגוע באיזה מחבל כי חרם על הבית המסכן. הרי זו שערוריה. יש להשמיד את כל צור בכל הדרכים האפשריות, גם בנפלם. אז מה אם זה נגד אמנת זנבה, ממש גיוועלט.הדרך היחידה להציל את המדינה ואזרחיה היא להשמיד את צור צידון וכמובן כל הכפרים, ביירות, בעל בק, דמשק, חלב, טהרן, איספן והרשימה היא ארוכה. המלאכה רבה, אז אני מציע לרמטכל ולראש ממשלתנו הפושע שיפסיקו לפטפט ולומר ש''איום הטילים הוסר מעל ישראל'' ושיתחילו להשמיד את האוייב ואני מדגיש את האוייב ולא אותנו כי עד עכשיו לנו יש לא פחות אבידות מלחיזבאללה שנחשב לארגון טירור פוחז ומסכן, אולי הוא לא כל כך תמים ואסור לטפל בו בכפפות של משי.

    הגב לתגובה זו

    • העיתונאים והשמאל עוד לא החליטו אם מוסרי לנצח במלחמה. צריך לחכות להם (ל''ת)

      שמואל, 06/08/06 21:50

      הגב לתגובה זו

      • הם דואגים לכלבים וחתולים במקום לבני אדם (ל''ת)

        רפי, 06/08/06 22:08

        הגב לתגובה זו

        • Do we need to choose? i kind of like both (ל''ת)

          family too, 07/08/06 12:33

          הגב לתגובה זו

      • וואלה (ל''ת)

        !@#, 06/08/06 22:19

        הגב לתגובה זו

    • WE NEED REVOLUTION NOW!!!!!!! (ל''ת)

      GOLMRT GO HOME!, 07/08/06 00:48

      הגב לתגובה זו

    • ATOM BOMB on BEIRUT!!!!!!!NOW (ל''ת)

      6/8HIROSHIMA!!!, 07/08/06 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    וגם בוצע -

    וזה נוסח דף, 06/08/06 21:34

    נפש כפרי במרום גולן 9-12/07/06
    מטיילים יקרים
    אנו שמחים על בחירתכם לנפוש עמנו בקיבוץ מרום גולן, להלן תכנית הנופש והטיולים
    יום ראשון - יציאה ממרכז כלל - כביש ''ציר הכוכבים'' - הפסקת בוקר ב''אם הדרך'', ביקור בשפת נחל חדרה בה ממוקמת חוות חפציבה, שהוקמה בשעת 1908 - כביש חיפה הישן ויוקנעם לקיבוץ יגור - ביקור בתערוכה המתארת את אירועי ''השבת השחורה'', כביש כרמיאל עמיעד - הפסקת צהרים ועליה לרמת הגולן - הגעה למרום גולן.
    19.00 ארוחת ערב
    20.00 מפגש ובילוי במועדון החברים.
    יום שני..... ארוחת בוקר
    09.00 יציאה לטיול - כביש הנוף של עמק החולה - קיבוץ שדה נחמיה - סיור רגלי קל בטיילת הירדן עד כפר בלום - דרך קרית שמונה למטולה, שנוסדה בשנת 1896, ביקור בשביל ''הארי השואג'' החדש המוליך מכפר גלעדי לתל-חי - הפסקת צהרים במרכז קניות וחזרה למרום גולן.
    19.00 ארוחת ערב
    20.00 מפגש במועדון חברים וסיפור ראשית ההתישבות במרום גולן.
    יום שלישי א''ב
    09.00 עליה להר געש בנטל - הסברים ותצפיות לעבר שטח סוריה וגליל עליון - כביש יער אודם לכפרי צפון הגולן - נווה אטיב ותצפית למצודת נימרוד - קניון הבניאס בקיבוץ שניר - המשך לביקור ב''ארץ פלגי מים'' בין הקיבוצים דן, דפנה והגושרים - הפסקת צהרים על גדת נחל שניר (החצבני).
    יום רביעי.......
    10.00 עזיבת מרום גולן ונסיעה לקצרין - ביקור בבית הבד של הגולן הממוקם במבנה חדש המסוגנן כעתיק - הסברים וסרט - טעימות וביקור בחנות מובחרת, כביש מעלה גמלא וירידה לכנרת להפסקת צהרים....
    באותם ימים היו בתי, חתני והתינוק בבית ההארחה במחניים, ועלו בערבים לשמוע את ה''כליזמרים'' בצפת. קבענו ואף נפגשנו בבית ההאחרחה בכפר גלעדי ואח''כ שוב במטולה.
    הם שבו אז, התינוק כבר היה עצבני. והטיול שלנו ירד לגדר המערכת במטולה והמדריך הצביע על עמדות החיזבאללה ודגליהם, כשאנו בטווח ירי ברובה.
    בדרכנו חזרה, שמענו בקצרין על חטיפת חיילים ורצח חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    במותם ציוו לנו את הנקמה

    ג, 06/08/06 21:33

    להרוס את כל התשתיות בלבנון, להפציץ מהאוויר ללא הרף.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חיילי המילואים מופקרים בשטח

    רונית, 06/08/06 21:29

    לא יתכן שיציבו חיילים בכוננות בלי אפשרות למחסה מהקטיושות. הממשלה מפקירה את החיילים ולא דואגת להם.
    העיקר שהילדים של אולמרט מבלים בחו''ל

    הגב לתגובה זו

    • הם לא ''מופקרים''. מישהו הפקיר אותם. האם נמשיך לבחור בו לכנסת ? (ל''ת)

      אולמרט ופרץ, 06/08/06 21:48

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לרונית.

      baba, 06/08/06 22:02

      אני מבין את כאבך..אבל למה לרדת כול כך נמוך ולהאשים..לחפש אשמים.
      תגלי קצת אחריות לאומית ובשעה קשה זאת למה להכביד עוד בדברי ארס למשפחות ששיקלו את הדבר היקר להם מכול. לאומת זאת עם שלם של לבנונים שמופגז יום ולילה לא יוצאים בדברי ארס כנגד המרצחים הארורים של החיזבלה..וזה מעיד על חוסנו של עם..תפסיקי לחפש אשמים ולרדת נמוך כול כך..לא מתאים לעם חזק..ואנו ננצח!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לא מחפשת אשמים

        רונית, 06/08/06 22:36

        סוף מעשה במחשבה תחילה. הגיע הזמן שקודם נחשוב ואחר כך נפעל.
        כשבעלי במלחמה אני רוצה לדעת שלמישהו אכפת ממנו ושדואגים לשלומו ובעז''ה ננצח.

        הגב לתגובה זו

    • הם לא תינוקות. אלו אנשים בוגרים. איפה חוש האחריות העצמי ?

      שמרטף, 06/08/06 22:24

      מדוע הם עצמם לא דאגו להתפזר בזמן ?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביום יב' באב , בשעה 12 , תריסר חיילים הרוגים...

    פנחס ז-ה אליהו, 06/08/06 21:27

    יהי זכרם ברוך...מי ייתן ומות הקדושים שלהם יהי'ה סימן לכולנו להבין שבכח דוחפים אותנו מלמעלה להילחם על קוממיותינו בארצנו באופן של מסירות נפש.
    תנחומיי למשפחות ושבע''ה יתקיים בנו הייעוד של הגאולה ''הקיצו ורננו שוכני עפר'' והם בתוכם תיכף ומי''ד ממ''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תנו לצה''ל לנצח

    פטריוט יהידון, 06/08/06 21:20

    כל הבעיות הן בגלל הסמול והתקשורת שעושים לחש רע לצה''ל ובגלל זה הוא מפסיד לחזבאללה עם 1400 הלוחמים שלו (לפי דברי אחד האלופים) . איך יתכן אחרת? שצה''ל המפואר נגד כנופיות עלובות (לפי דברי מפקד ח''א) יספוג מכות כאלה? זה רק הסמול הבוגדים ובובות הוודו שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • ניתן לך כדורים נגד סכיזופרניה והתמוטטות עצבים (ל''ת)

      שימעון, 06/08/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לא שורפים את המטעים שמחביאים בהם את הטילים ?

    ידש, 06/08/06 21:20

    כל הזמן אני רואה בטלוויזיה את צילומי הטילים שמוחבאים במטעים ושלא ניתן לראות אותם, אז למה לא שורפים את המטעים ?
    איך יערות שלמים נשרפים לנו במטחי הקטיושות ואנו לא יכולים לשרוף כמה שדות ?
    הרי לצה''ל יש פצצות שיכולות להחריב שטחים גדולים.

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך למה: כי אהרון ברק מהבג''צ לא מרשה (ל''ת)

      שבתאי, 06/08/06 21:44

      הגב לתגובה זו

    • וואלה...

      ניר, 06/08/06 23:49

      כבר כמה ימים איזה שדר מערוץ שתיים אומר שמשגרים מאיזה מטע בננות לכיוונינו..
      עכשיו, מילא בניינים ( לא שזה מתקבל על הדעת..), אבל כ''כ קשה לקבל את ההחלטה לחשף את כל השטח הזה?
      רבאק, זה כולה מטע בננות על אלפי דונמים שנשרפו כליל רק בסוף שבוע האחרון בצד שלנו...
      באמת!!! להתעורר!!!

      הגב לתגובה זו

    • באמת צריך לשרוף עד אפר

      עצבנית, 07/08/06 01:42

      כל חורש, מטע חקלאי וכל מקום מסתור פוטנציאלי - לשרוף. חד וחלק.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנא ממשלת ישראל: הורידו הכפפות

    ה. מרזל, 06/08/06 21:17

    בצעו ואז תסבירו. אל תתעסקו בהסברה ואחר כך אולי בביצועים....

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לתפוס כבר את נשטן !!!!! (ל''ת)

    כמו את אייכמן, 06/08/06 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה שקרים!!! חיילי המילואים מופקרים ע''י צה''ל

    ג'חנון, 06/08/06 21:14

    לפני פיזור??? שעות ספורות???

    בכל הצפון חיילי המילואים מופקרים בשטח כברווזים במטווח של החיזבאללה ללא כל מיגון והתקשורת שותקת ומסייעת לצה''ל במחדליו!!!

    הגב לתגובה זו

    • שאלתי את אחי החייל איך הם מתגוננים בצפון ?

      ממ''ד, 06/08/06 21:23

      ''יש לנו קסדות''
      - הוא ענה לי

      הגב לתגובה זו

    • שאלתי את אחי איך הם ישנים? בשק שינה כי אין אפילו אוהל (ל''ת)

      הוד, 07/08/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    החברה מהתותחנים

    אמנון, 06/08/06 21:12

    החברה מהתותחנים נפגעו מטיל
    רק שתבינו הם היו צריכים להפגיז את לבנון במקום זה הם הופגזו

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמה כואב הלב שלי בוכה (ל''ת)

    מירה, 06/08/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין מילים

    חי, 06/08/06 20:59

    תנצב''ה.
    אם לא נשנה גישה - המערכה הזו אבודה!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא אתפלא אם יש תצפיתנים ערבים שמדווחים לחיזבללה תנועות צבא- (ל''ת)

    מדיום, 06/08/06 20:55

    הגב לתגובה זו

    • זה ברור שיש גייס חמישי בתוך המדינה (ל''ת)

      יעל, 06/08/06 21:27

      הגב לתגובה זו

      • וצריך להיפטר ממנו ! (ל''ת)

        מוסא, 06/08/06 21:54

        הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב......

      אליהו, 06/08/06 22:23

      זה לא רק זה. לחיזבאללה יש מידע עצום אודותינו וזה ברור בכל ימי הלחימה. זה כשלון אדיר של השב''כ וראשיו - דיכטר ואיילון..... הם צריכים לשלם את המחיר.

      הגב לתגובה זו

    • ולא אתפלא אם יש יהודים שעושים זאת תמורת כסף !! (ל''ת)

      כי קשה לערבים, 07/08/06 04:19

      הגב לתגובה זו

      • בולשיט, הגזמת! (ל''ת)

        אתה חולם, 07/08/06 09:41

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    סתם למות בעד ארצנו (ל''ת)

    טרומפלדור, 06/08/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להסיר את הכפפות אנחנו במילחמה (ל''ת)

    ר, 06/08/06 20:47

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      אפרת, 06/08/06 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    השמדת לבנון בפצצת אטום הלילה! (ל''ת)

    עמית, 06/08/06 20:44

    הגב לתגובה זו

    • השמדת לבנון בפצצת אטום הלילה!

      אני, 06/08/06 21:07

      כל התומכים להמשיך בדרישה

      הגב לתגובה זו

      • תומכת (ל''ת)

        יחד עם איראן, 06/08/06 21:15

        הגב לתגובה זו

        • לא רעיון טוב, לא בא לי נשורת גרעינית

          ארז, 07/08/06 03:44

          טהרן תחילה ושהסורים יתעוותו מנשורת גרעינית

          הגב לתגובה זו

      • ואז מה ? נקבל פצצת אטום חוזרת לארוחת בוקר ? (ל''ת)

        מה נהיה ?, 06/08/06 21:21

        הגב לתגובה זו

      • אני תומך גם (ל''ת)

        מ, 06/08/06 22:23

        הגב לתגובה זו

      • תומכת בהשמדה אבל של אירן מלא לבנון (ל''ת)

        גם אני, 07/08/06 01:10

        הגב לתגובה זו

      • אין ממי לקבל אטום בבוקר אם הרסנו את אירן (ל''ת)

        גם אני, 07/08/06 01:12

        הגב לתגובה זו

    • שמח לשמוע שיש עוד שפויים כמוני

      עופר, 06/08/06 21:08

      אין ספק שאתה צודק

      הגב לתגובה זו

    • יא חתיכת שרץ מוקצה דביל - לך ללבנון (ל''ת)

      טוב, 06/08/06 21:36

      הגב לתגובה זו

    • למה לחכות עד הלילה?עכשיו!!!!!!! (ל''ת)

      יהודיה,ישראלית, 06/08/06 21:39

      הגב לתגובה זו

    • השמדת דרום לבנון בטילים-

      אפרת, 06/08/06 21:41

      אטום הורס את כדור הארץ. אנחנו רק רוצים לחסל אויבינו שמאיימים עלינו.

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד השמדת לבנון, ובעד השמדת כל האומה הערבית.

      קצת שפיות, 06/08/06 21:47

      אבל פצצת אטום בלבנון, תגמור גם את ישראל, ולפחות תגרום להשפעות כמו הפצצת הירושימה ונגסקי על ידי ארה''ב הפושעת, שבמקום להפציץ את גרמניה הנאצית, הפציצה את יפן, לאחר שזו כבר הובסה בעצם, ואז מכרו לכל העולם שהפצצת אוכלוסיה חפה מפשע במרחק עצום מארה''ב היתה במטרה לסיים את מלחמת העולם השניה. שקר, כמובן. זה היה ניסוי פצצות. נגסקי היתה עיר מטוויות שקטה ורחוקה מכל פעילות או מרכזיות באיזשהו ענין.
      כאמור - לדעתי צריך להשמיד את לבנון, אבל בפצצות קונבנציונאליות. וזה אפשרי.
      שיפסיקו לקשקש על ''חפים מפשע''. החיזבאללה היא מפלגה לבנונית, ולבנון מארחת את רוצחי ישראל גם מסוריה. לפני הכל - מדינת ישראל חייבת לשמור על חיי יהודים ולא על חיי האויב!

      הגב לתגובה זו

    • צודק100%%%%%%%%%% (ל''ת)

      !ATOM ON TEHRAN, 07/08/06 01:01

      הגב לתגובה זו

    • אינפנטיל, בן כמה אתה? 9? (ל''ת)

      צ., 07/08/06 01:08

      הגב לתגובה זו