• 56.

    בגלל שיקולים כספיים,אין מערכת ליירוט קטיושות שהוכחה כיעילה-נאוטילוס

    רוני, 07/08/06 08:12

    אין אפודים קרמיים,אין מערכת מיגון לרק''מ ''מעיל רוח'' ועוד דברים שהיו מורידים את האבידות למינימום במלחמה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    למה ב-73 חפרנו בורות???

    offerjay, 07/08/06 01:22

    כי המפקדים אז שמרו עלינו מכל משמר כי בור שחפרנו בוקר צהרים וערב פשוט הציל את חיינו מירי מסיבי של מרגמות 120 מ''מ כאשר מירי כזה החייל הוא חסר ישע!!!
    מטוס סוחוי שתקף את הגדוד בנפל''ם
    שרף רק רכבים ולא אותנו למרות גל חום אדיר ...
    למה מפקדים לא מנחיתים היום הוראה מיד עם הגעתם לשטח לחפור שוחה ולהכנס כאשר יש אזעקה...
    אז לא היו אזעקות בשדה הקרב רק הודיעו לנו על כוננות ספיגה אוירית
    הקצינים היום חייבים להפסיק לזלזל בחיי אדם יש להורות מיד לכל חייל בעת ההערכות לחפור לעצמו בור ומיד!!!! בשדה קרב זה משהו אחר
    אבל בחניון? לחפור מיד בור בעומק של 1 מטר....תאמינו לי זה עובד ומציל חיים!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הדג מסריח מהראש!!

    מנחם, 07/08/06 01:15

    ''תדע כל אם יהודיה שצה''ל יעשה הכל כדי שבנה יחזור בשלום הביתה'' (דוד בן גוריון) - האמנם!!????
    שיטת ה''סמוך'' חוגגת! איפה הראש היהודי? איפה הלב היהודי? מה קרה? רק בלגרש יהודים אתה מומחה אדון חלוץ?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אפודי מגן לאזרחים

    פיני, 07/08/06 01:12

    יש לי רעיון מדוע שהצבא לא יחלק אפודי מגן לשאר האוכלוסיה ולא רק לחיילים זה יוריד בצורה משמעותית את רמת הנזקים שיגרמו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    להעיף את המפקדים

    דנית, 07/08/06 00:51

    להעיף מיד את המפקדים מהצבא ללא משכורת וללא פנסיה.

    הגיע הזמן שמשהו יקח אחריות

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם 52

      עפיפון, 07/08/06 08:52

      להעיף את המפקדים מדרגת אל''מ ומעלה. כולם נושאים באחריות.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    איפה בוגי? (ל''ת)

    ששון, 07/08/06 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נאום אולמרט

    ציקו, 07/08/06 00:20

    לא ברור לי מדוע אולמרט נתן נאום כאלו הכל הסתים...
    את האמת - המצב מאוזן עם חיזבאלה...
    עצם היכולת לשגר כל יום במשך 3 שבועות זה אומר דרשני...
    אולי צריך להאזין למפקדים שנלחמו במלחמת לבנון 82 , לשמוע מה הם אומרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חפירות

    מוסה, 07/08/06 00:12

    באם היה למישהוא מהמגייסים הית טיפה שכל או הגיון או תושיה היו מביאים שני מחפרונים וחופרים תעלות שאפשר לקפוץ פנימה בזמן הפגזה ולא לעמוד כאווזים במטווח.
    אינני חכם לאחר מעשה ב1967
    היינו באלמגור לקראת מלחמת ששת הימים וכשחטפנו את ההפגזות מהסורים לא היו נפגעים כי כולם היו בתעלות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין ספק שאין זה מקרה הם היו שם זמן רב בהמתנה כי אולמרט עדין לא

    גדעון, 07/08/06 00:11

    החליט ותצפתו ע''י ערבים שהעבירו את המידע קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פשוט חוסר אחריות

    סיני, 07/08/06 00:01

    איפה הפיקוד ? מי הסכים לכינוס בשטח מיועד לנפילות?
    ומה עשו שם משאיות עמוסות בתחמושת ?איפה הרמטכ''ל ? איפה אלוף הפיקוד ? איפה שאר הקצינים שהיו בשטח ? אף אחד לא ראה צעד אחד קדימה דבר מאוד חמור קורה ואין עריפת ראשים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל כך הרבה פאשלות בפיקוד צפון

    גנרלים יהירים, 06/08/06 23:59

    שיעיפו שם כבר את כל הפיקוד. כל המלחמה הזו התחילה ברשלנות שלהם, גם המודיעין של הפיקוד לא נראה משהו, היום 12 חיילי מילואים שנהרגו סתם סתם סתם.
    רשלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רבותיי נראה לי לצערי שבמלחמה הזאת אנחנו לא מנצחים

    משה, 06/08/06 23:52

    ואני מפחד להגיד מפסידים.
    כבר שלוש שבועות ואין שינוי במספר הקטיושות. לא היה כזה דבר מאז הקמת המדינה שיותר ממליון איש יושבים תקרופה כל כך ארוכה במקלטים. מחדל יום כיפור השני כמעט. כל הפעולות הראוותניות של השייטת שלדג או מטכ''ל לא נראה שעוזרות במיוחד ואולי מתפרסמות כדי לתת לציבור הרגשה שמשהו נעשה.הלוואי ואני טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צר מאד וכואב לראות כמה מוות נזרע היום

    רפול, 06/08/06 23:45

    לא פחות כואב לדעת שכל אחד מהחיילים שהתאספו שם, חסר אחריות רשלן ונהרג עקב חוסר אחריותו האישית.
    כחייל וכאזרח לא יתכן כי אתבקש להתאסף במקום כזה ואסכים.
    לא ייתכן שמישהו חשב להעלות את הסכנה לחיים שבהתנהגות זו.
    יתרה מכך, עתה נוכחנו בתכניות חדשות טלוויזיה, כי איש כתת הכוננות מקיבוץ כפר גלעדי, פגש בקבוצת החיילים וביקש מהם שלא להתאסף בנקודת האיסוף שמצא אותם בה, אלא, לרדת אל התעלה הסמוכה המוגנת.
    מילא הייתי רואה שמדובר בקבוצת טירונים או צעירים חסרי מנוחה ומשמעת אבל לא, מדובר בקבוצת אנשי מילואים בוגרים הכוללת קצינים בדרגות עד בכיר.
    משמעת. משמעת אישית עצמית, אחריות לעצמך לחייליך לחבריך.
    זה מה שקורה מהשאננות ומהחיפוף.

    ראינו חיילים שניצלו, עם נשק תלוי בהצלב נמוך. שיטת החייל הקרבי של לפני 5 שנים ויותר. צורה זו מחייבת ''שיפצור'' רצועות מה שמצביע על כך שלא התאספו כמתגייסים אלא גוייסו ויתכן אף כי אומנו ואין ספק שבכל מקרה ראו טלוויזיה מזה 25 יום! הייתכן כי אתה ואני נדע לא להתאסף ולחפש בכל עת את המסתור הבא לעת התקפה ובוודאי באזור מטווח כזה, והם רובם ככולם או אפילו חלקם לא יכול היה להזהיר את חבריו משאננותם המסוכנת?
    דמם בראשו של מפקדם שהחליט על מעבר לאתר הזה?! לא, דמם היה בראשם ומשפחותיהם אומללו לכל חייהן.
    האוייב צוהל והלב סובל והם התאבדו לשווא.
    ואל לו לבכיר לטעון כי הפיקוד אישר נקודת התאספות זו...אם אישר....כי ברור שפיקוד לא יאשר זאת ואת הניגוחים בין הבכירים דחו לתשוך הקרבות.
    לרמ''ט הפיקוד אומר:
    טאקט קצין בכיר, טאקט...לא אומרים גם אם חושבים 'שלא ייבנו בונקר לכל חייל ' כי הבונקר צריך להמסר לו לכל חייל בעת גיוסו על ידי איזכורו של הסיכון.
    בסך הכל, התמזל מזלו של האוייב ונשקו הסטטיסטי רצחני אין זו הצלחה שלו אך בהחלט הפסד שלנו עוד הפסד ניפסד.
    חבל.
    שלא נדע עוד דאבה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יותר מדי פשלות, אלוף הפיקוד - הביתה!

    נתי, 06/08/06 23:43

    והרמטכ''ל הביתה!
    הגיעו לדרגות פיקוד יותר מדי אנשים לא מוכשרים לתפקידם. האחריות היא מלמעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אסון כואב, תנחומים למשפחות. (ל''ת)

    RP, 06/08/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    things wont change untill we have 120 more Rabins

    ven, 06/08/06 23:34

    and 120 more igal amirs.
    the appointm,ent of friends instead of qualified personal is sttarting to show its effects all over the place, from international propoganda all the way to the way the israeli defense forces are being used.
    this country must have a citizen revolution as soon as possible to clear out the leftist elitist garbage that has destryed every good piece of israel it can.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פעם היה לכל חייל את חפירה

    אבי פליט מהצפון, 06/08/06 23:34

    לא ברור מדוע לא חופר כל חייל מילואים וגם סדיר שוחה אישית . היכן שנמצאים צריך לחפור שוחות ואז רמת הסיכון תקטן מאוד כך היה פעם וכך גם היום

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קצין בכיר זה לא תעסוקה אלא מלחמה

    שואל, 06/08/06 23:26

    מה פתאום מאשרים להגיע עם רכבים פרטיים ולהיתפזר משם.
    מה הבעיה לקבוע מקום כינוס 30 ק''מ דרומה ולפזר את החילים עם בטשיות ממוגנות כמו ביש''ע.
    בפיקוד צפון ממשיכים להתנהג כאילו הם מזמינים אנשים לבט''ש

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מרד אזרחי נגד הממשלה

    משה הרדוף, 06/08/06 23:24

    מי יהיה הראשון שיניף את נס המרד האזרחי כנגד הממשלה וצמרת הצבא שהביאו את סדרת האסונות הללו

    הגב לתגובה זו

    • יחד עם 38

      מרדן, 07/08/06 08:54

      להעיף את חבורת הנפלים שרוכבים על גב העם

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הוא אמר ''אחרי'' האירוע

    חיים, 06/08/06 23:23

    זה הבייעה הפסקנו לחשוב ''לפני''

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קצינים שחצנים

    חייל, 06/08/06 23:13

    אחרי שראיתי את השחצן גל הירש בטלויזיה אני לא מתפלא על שום דבר.
    שיילך להיות שחקן בהוליווד.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המקום טווח מארבעה כיוונים

    בט''ש, 06/08/06 23:09

    מעלה השערה, שהיה מי שהודיע לחיזבאללה על ריכוז של חיילים
    במקום.

    לתשומת לב בטחון שדה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חברות שלא קיימת בשום מקום הבעולם

    חמציץ, 06/08/06 22:58

    בהגיע הראשונים למקום הריכוז
    הקצין בעל הדרגה הבכירה הוא בעל
    הסמכות במקום. לקחת פקוד, לפזר את כולם לפי תנאי השטח

    הדינמיות של יום הגיוס לא ניתנת
    לשליטה, נקבצים מתחבקים ומחליפים חויות מהפגישה הקודמת כאילו נגמרה רק אתמול
    חברות שלא קיימת בשום מקום בעולם
    להוציא יחידות מילואים קרביות.

    זכרם לעד

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט וחלוץ טובים בלפנות מתנחלים מהבתים.!!!בושה!

    העורף המופצץ., 06/08/06 22:57

    הרי בתכ'לס כולנו יודעים שבשנתיים האחרונות חללוץ ואולמרט היו עסוקים באיך לפנות בתים עם מתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כבר אי אפשר לסמוך על אף מדינאי

    ט, 06/08/06 22:52

    רק צריך לחכות למשיח שיבוא כבר כי הישועה לא תבוא מאיזה מדינאי זה ברור.

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 06/08/06 23:15

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.
      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח...
      בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף,
      תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      הגב לתגובה זו

    • אין מנהיגים בדור הזה

      אבי פליט מהצפו, 06/08/06 23:39

      לו היו שואלים את השאלות הנכונות טרם המלחמה.
      לא היינו נכנסים ליום כיפור חדש, היו מכינים את הצבא ושוקלים בצורה רצינית את הצעדים ואז יוצאים למלחמה חכמה.
      לו אריק שרון לא היה צריך לשנות תדמית היו עוד בזמן מונעים השתלטות של החיזבאללה על דרום לבנון
      לו ברק לא היה נמהר ופופוליסט לא היה מתחיל מסע הדמים שתחילתו ביציאה מלבנון ואחכ אינטיפדה ואחכ הבריחה מעזה ואחכ מלחמה זו
      פסו המנהיגים ויש להתעשת מהר לעשות פסק זמן ולהערך למלחמה הבאה עם איראן וסוריה אבל בשנינות הכנת העורף והתחמשות נכונה... מה לךא יכולנו להיות עם ארסנל טילים פי מאה משל חיזבאאלללה??

      הגב לתגובה זו

    • אז חכה.

      אחמד משיח, 07/08/06 01:22

      רק שתדע, אני עם התיקונים אצלכם גמרתי. עשיתי אינסטלציה, חשמל, איטום דוד שמש, שפריץ, פוליש, שנים הייתי אצלכם. עכשיו, רגע אני עסוק בצד, משיח משיח, משיח משיח. עזבו, תירגעו, או שתלמדו לנשום עמוק ולהסתדר רגע עד שמשיח מתפנה, או שתלמדו לעשות פוליש.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמארט ופרץ אתם צריכים לעשות חשבון נפש נוקב

    ש.לוין, 06/08/06 22:38

    מי שלא יודע להחליט ומשתמש בסיסמאות וסטיקרים לפני שוך הקרב . מי שלא יודע להחליט איך לנהל מערכה כזו מוטב שיעזוב מיד לפני שתהיה כאן קטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק אולמרט, פרץ וחלוץ

      שושנה, 07/08/06 01:09

      לא צודק!. אולמרט ופרץ נכנסו למיזבלה, שהצמח מהדסה השאיר עבורם. נסה לחשוב לעומק! . שר בטחון חסר כשרון בשם שאול מופז מחליף רמטכ''ל מצוין : לא בגלל אהבת המולדת ועם ישראל, אלא גחמה אישית קטנונית. במקומו הוא מינה את בן עדתו חלוץ, שלא בדיוק מבין בלוחמת קרקע. השחיתות והרקבון פגעו לא רק במרקם החיים האזרחיים במדינה אלא גם בצבא. על כל הפאשלות וליקוק ישבני האוליגרכים, משלמים עכשיו נערים צעירים שלא הספיקו לחיות, הורים שהחיים נגמרו עבורם, אבות ובעלים שלא יחזרו יותר הביתה, ילדים יתומים שיזכרו את אביהם על תמונה בסלון. מי יודע איך יראה היום אחרי המלחמה?.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלוץ הכין את הצבא לעוד גירוש. אין פלא הוא אשם (ל''ת)

    שנה להתנתקות, 06/08/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי שאחראי על קביעת המקום הזה כנקודת איסוף צריך לעמוד לדין על הריגה

    רשלנות פושעת, 06/08/06 22:34

    הצבא מזלזל בחיי אנשים שהוא מזמן . מרגע מסירת הצו, הצבא אחראי על החייל. מי שנהג ברשלנות שגרמה לטבח , אשם במותם1

    הגב לתגובה זו

    • בזיון

      יעקב, 06/08/06 23:33

      אכן אתה צודק, כקצין ששרת במילואים שנים רבות, אחריות הצבא היא מרגע מסירת צו 8. שטחי התכנסות של מילואימניקים חייבים להתמקם באזורי מיגון או לייצר כאלה, כולל חד''ב ושקי חול.
      קצין פיקוד צפון האחראי לביזיון חייב לתת את הדין, אני בטוח שלתחת שלו יש מיגון. ועל התיקשורת לדרוש לעקוב ולדווח על החקירה.

      הגב לתגובה זו

    • נאספים כך כל הזמן במאה מקומות בארץ.

      ברברן, 07/08/06 01:23

      ועושים את זה כבר שנים רבות. איפה לדעתך יאספו אותם ויחלקו אותם ליחידות, ברמת גן?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הויכוח הצה''לי

    שלומי, 06/08/06 22:32

    לא ברור ממתי ומדוע ובאישורו של מי מנהלים קצינים בצה''ל ויכוחים ציבוריים. לא רק שזה לא נכון אלא ממשיך את הפגיעה והדימום שצה''ל סופג ממילא.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שמזלזל בחיי ילדים מזלזל בחיי חיילים (ל''ת)

    שי כהן, 06/08/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 06/08/06 23:05

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר,
      זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת,
      זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם,
      שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש
      מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח,
      קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר
      בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ,
      נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם,
      טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי,
      אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה.
      אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה.
      יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ,
      קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת,
      כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי
      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    קצין בכיר

    מושיקו, 06/08/06 22:15

    להעיף מיד מצהל את הקצין הבכיר הזה ואת האדיוט שכינס את החיילים במקום

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנחות במחלקת החלטורה, יש עוד מקום - אפשר להצטרף

    הכינה נחמה, 06/08/06 22:10

    חברים, אין מה לדאוג.
    צה''ל יתחקר,
    צבא העם כפני האומה, ככה אנחנו - גרועים.
    הפכנו לבינוניים ואי אפשר אלא לכלול את כולנו.
    כל יום, כל היום - אנחנו עושים בינוניות ומשפרים את אמנות הזלזול ושגרת הבריחה מאחריות.
    רק שהפעם זה חיים של אנשים.
    מציע שדרג הפיקוד יפגין אחריות ויפנה את מקומו לאנשים חושבים ולא לפטפטני צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תתפטרו ומיי!!!!!!!!!!!

    יגאל, 06/08/06 22:10

    אולמרט, עמיר פרץ, חלוץ ובעיקר אלות הפיקוד תתפטרו ומייד !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט הביתה~!!!!!!!!!!!

    יגאו, 06/08/06 22:07

    אדוני ראש הממשלה תתפטר 8מייד!!!!!! את המלחמה הזו הפסדנו אבל אני יותר חושש לעתידנו לאור המחדלים שהיו בראשותך!!! הססת בתחילת הדרך וזו התוצאה. אתה בניגוד לעם מחכה לרגע שתהיה הפסקת אש!!!
    הערבים זורחים ומאושרים!!!
    ואני יושב וחושב ומודאג מההשלכות העתידיות של הפסד זה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב אליהו. איפה היית בהתנתקות? (ל''ת)

      אמרנו לכם, 06/08/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש להם תצפיתנים!

    Cape Diem, 06/08/06 22:02

    לא יתכן שבמקרה ירו קטיושה מחוץ לקיבוץ כפר גלעדי והרקטה פגעה בריכוז חיילי מילואים. הסיכוי שזה היה מקרי הוא 1:1,000,000

    הגב לתגובה זו

    • הם לא צריכים תצפיתנים,יש להם את ערוץ 2 !!!

      רונן, 06/08/06 23:40

      בימים הראשונים של הלחימה,ערוץ 2 רודף הכותרות והרייטינג צילם משם במשך שעות בשידור חי (וגם ה-CNN).
      אני זיהיתי את המקום בקלות ,תאמין לי שגם החיזבאללה החלאות זיהו וחיכו לשעת כושר.
      מסקנה - להעיף את התקשורת (כולל הזרה) מכל האיזורים שבשימוש צה''ל ! חיי חיילים עדיין יותר חשובים מרייטינג !!!

      הגב לתגובה זו

    • נכון.....ערוציי התיקשורת. (ל''ת)

      ייטה בלום, 07/08/06 00:16

      הגב לתגובה זו

    • למה לא ייתכן?

      שימו כובע, 07/08/06 01:25

      יש עשרות אלפי חיילים, זה מצרך מאוד נפוץ בצפון. זרוק עגבניה, תפגע בחייל.. אז אותו כנ''ל גם עם קטיושה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכול אשמת הכתבים,,,,,,,,

    צלף, 06/08/06 22:01

    אם הם יפסיקו לשדר היכן חיליינו נימצאים ,אז זה לא היה קורה
    ,,,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • הכל אשמת זומטי

      אריק, 07/08/06 01:26

      אם הוא לא היה נכנס לים כל זה לא היה קורה, לבטי היה איתנו עכשיו וישראל בכלל לא היתה נכנסת לברוך הזה מלכתחילה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כבר היו דברים מעולם

    ברוך, 06/08/06 21:55

    קצין בכיר אומר שישנה היסתברות שלחיזבאללה היתה תצפית על מקום ריכוז החיילים, מאחר ואף אחד לא זיהה מזלטי''ם או חיזבאללה מעופפים, הדבר ההגיוני ביותר הוא לבדוק שיחות טלפון או מייל לחיזבאללה מהכפרים השכנים לכפר גלעדי.

    הגב לתגובה זו

    • ואולי לא היו הדברים מעולם, אולי....

      רחל, 06/08/06 23:11

      ואולי לא היו הדברים...


      ואולי לא היו הדברים מעולם,
      אולי
      מעולם לא השכמתי עם שחר לגן,
      לעבדו בזיעת-אפי ?

      מעולם, בימים ארוכים ויוקדים
      של קציר,
      במרומי עגלה עמוסת אלומות
      לא נתתי קולי בשיר ?

      מעולם לא טהרתי בתכלת שוקטה
      ובתום
      של כינרת שלי... הוי, כינרת שלי,
      ההיית, או חלמתי חלום ?


      רחל
      תרפ''ז

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    החיילים לעזאזל

    מילואימניק, 06/08/06 21:51

    שמתם זין על החיילים נאז ומתמיד - אני לא זוכר שרות מילאים אחד ללא התעמרות, התעללות, הזנחה וזלזול בחיילים מצד הקצינים.

    בתרגיל מילואים שהשתתפתי בגולן בחורף הקפוא ישנו החיילים בנגמש''ים בשעה שהקצינים לנו במלון בטבריה...

    הגב לתגובה זו

    • הצבא הופעל נגד אזרחים בכפר מיימון (ל''ת)

      וזה חילחל למטה, 06/08/06 22:36

      הגב לתגובה זו

    • אָכֵן חָצִיר הָעָם

      חיים נחמן, 06/08/06 23:07

      אָכֵן חָצִיר הָעָם

      ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

      אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
      אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
      אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
      וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
      וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
      וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
      וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
      מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
      בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
      אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
      גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
      כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
      וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
      נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
      וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
      יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

      אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
      כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
      שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
      רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
      וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
      וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
      אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
      גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
      אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
      שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
      חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
      שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
      כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
      כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
      כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
      ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

      אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
      אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
      אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
      הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
      לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
      חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
      אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
      עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
      לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
      לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
      הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
      הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
      עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
      גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
      גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
      הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

      חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד פאשלה של אלוף פצ''ן והמטה שלו

    ג, 06/08/06 21:48

    לא הפנימו שזו מלחמה

    הגב לתגובה זו

    • ג,

      שאול, 07/08/06 00:22

      אני יכול להבין שאתה נגד מה שקרה בכפר מיימון,
      אבל מה שאתה כותב כאן לא הגיוני, וזה מעלה חשד,שעמדתך לגבי מה שקרה בכפר מיימון,באה גם מאותו חוסר היגיון.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 06/08/06 21:44

    אצלנו בכפר קוראים את התגובות כאן ולא מאמינים...את כל זאת אמרנו פעם אחר פעם כבר לפני 3 שבועות. אז מה קרה פתאום...? העם מתעורר ורואה שחלום הבלהות הוא לא חלום...?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חדל קשקשת יש שם מקלט פתוח במרחק ריצה של 15 שניות (ל''ת)

    חוסר אחריות, 06/08/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שהקצין יתפטר לאלתר

    משה, 06/08/06 21:32

    איזה קצין גאון? משהו. חייל מילואים שלא ממש מעורה בקורה אמור לחפור לעצמו מחפורות ולהתארגן כפי שנטען? איזו שערוריה. במקום לברר מדוע הוכרז מקום בלתי ממוגן כמקום מפגש ופיזור, הוא בא ומדבר על שטח קרב? עדיף שיודח ולאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • לך תשאל את הקצין אם הוא היה בגירוש

      שכפצים ושלוקרים, 06/08/06 22:38

      לא נשכח לא נסלח

      הגב לתגובה זו

      • יושבת איזה אווזה וכותבת תגובות

        מילואימניק, 07/08/06 01:38

        חיה על חשבון המדינה בוילה בשטחים, מרוויחה מליונים על עבודה מסובסדת של עבדים פלשתינאים בחממות שמי שמשלם עבורן, בכסף ודם, הם אזרחי מדינת ישראל, ואז - כשמישהו יתעשת ויפנה אותך (תמורת כמה מליוני שקלים, כמובן) - תפליצי תגובות באינטרנט. שמענו עליכם. שמענו עליכם כבר כששמרנו עליכם במילואים והשתנתם עלינו בקשת, ושמענו עליכם עוד יותר כשבאנו לבצע החלטה של אחוז עצום מעם ישראל ואתם שפכתם עלינו חומצה, איימתם עלינו בנשק, השלכתם עלינו סלעים מהגגות, בקיצור - הייתם כל מה שהפלשתינאים בשבילנו, רק פי עשר. למה פי עשר? כי בכל זאת, למרות שהוכחתם שוב ושוב שאתם גייס חמישי, שהמדינה רק עומדת לכם בדרך, בכל זאת היה נדמה לנו שאתם עומדים להתנהג כמו בני אדם ולא כמו אספסוף מוסת, אוסף חיות אדם שמעדיף מלחמה עם צבאו שלו, ששמר עליו עד לפני שתי דקות, על עם אחד מאוחד. אז תגיבי, מותק, תגיבי. מכירים אותך, מכירים את החבר'ה שלך, תגיבי, תגיבי, אל תפריעי לעצמך.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    התקשורת גורמת לדמורליזציה

    baba, 06/08/06 21:29

    בשעה קשה שחילנו נלחמים באיגון הטרוריסטים האכזרי ובגופם מגינים על גבול הצפון ועל המדינה כולה.
    בשעה קשה זאת אני רואה את כתבי הטלויזיה פעם אחר פעם מחפסים סצנות כמו לדוגמה מי נתן את ההוראה לחילים שניפגעו היום בכפר גלעדי לעבור מקום..חברה זה לא הזמן לחפש סצנות! אתם מספקים תחמושת לאויב. תנהגו באחריות אחד ממרכיבי העוצמה זה המורל בעם, תפקידכם לתרום למורל הלאומי ולא לחפש כול הזמן מה לא בסדר..אולי כדי שתצפו בערוצים הערבים כגון סוריה ותראו איך תקשורת נוהגת בזמן מלחמה ומלכדת את העם. ומעוררת גאווה בעם למרות שאין להם במה להתגאות..משימתכם במלחמה הזאת היא משימה לאומית אנה בבקשה תעשו מה שצריך..אל תחפסו סצנות..מספיק להעביר ביקורת.
    תתרמו למורל ולגאווה לאומית..לפחות עכשיו בשעת משבר זאת

    הגב לתגובה זו

    • כול הכבוד

      דני, 06/08/06 21:48

      הגיעה הזמן שהתקשורת תבין שהיא חלק מהעם ולא ועדת ביקורת של העם..בעיקר בעיתיות מלחמה

      הגב לתגובה זו

      • לגייס את התקשורת למאמץ השקרים וחצאי האמיתות הצה''לי!

        על מלחמה, 07/08/06 01:42

        במלחמה כמו במלחמה, צריך לגייס את התקשורת לשקר כל יום כל היום, לאסור את הבוגדים מהשמאל ולשים אותם במחנות עם החברים שלהם מהחמאס (לפני שנעביר אותם אתם יודעים לאיפה), להשמיד את לבנון פעם אחת ולתמיד, ואם כבר לבנון אז גם את סוריה ואיראן, וליתר ביטחון גם את מצרים וירדן, בכל זאת ערבים, ואז כבר - על הדרך - את לוב, איזה כובע מעפן יש לו זה, ואת הצ'וואס המזיק הזה יחד עם כל המדינה הדפוקה שלו, מה זה היה, דרום אמריקה משהו.

        הגב לתגובה זו

      • אנא מכם התקשורת,ספרו לנו מה קורה,

        שאול, 07/08/06 02:20

        הכל , כל מה שחשוב,ובעיקר דווחו לנו על הלא תקין, בשביל זה אתם קיימים
        ,דווחו לנו בזמן אמת,ולא כשזה כבר לא רלוונטי.
        הביאו לנו המציאות בצבעים טיבעיים, לא רק ורוד,
        תנו לי להיות גאה במדינה שלא מפחדת מהאמת,ואל תנפחו לי האגו עם סיפורי מעשיות,
        לא רוצה צפון קוראה.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוג התחמושת שחיזבאלה משתמש אסורה

    אר, 06/08/06 21:25

    סוג התחמושת הזה הוא אסור על פי אמנת גנבה
    למה אף אחד לא מזכיר זאת
    אבל על צהל כל הזמן מעלילים ותובעים

    הגב לתגובה זו

    • ברומא התנהג כרומאי

      המגיב יגיב, 06/08/06 21:57

      הייתכן שצד אחד יתעלם מהחוקים באופן בוטה ושיטתי ואילו אנו נפחד להילחם??.
      בגלל זה איבדנו את המלחמה ויגידו מה שיגידו

      הגב לתגובה זו

    • על איזה סוג תחמושת אתה מדבר??? (ל''ת)

      ישראל, 06/08/06 22:09

      הגב לתגובה זו

    • גם להפעיל צבא נגד אזרחים (כפר מיימון) זה אסור (ל''ת)

      אז שתקת, 06/08/06 22:39

      הגב לתגובה זו

      • יכול להבין

        פסיכולוג, 07/08/06 02:24

        הטרואמה שלך מהפינוי,
        אך התגובות שלך לא לעניין,
        כדאי לך לטפל בזה.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכל המתלהמים...

    אופיר, 06/08/06 21:25

    אני מגוייס בצו 8 ונמצא בגזרת הצפון. כל הזמן ניתן לראות בתקשורת כוחות שמתכנסים לפני או אחרי פעילות בלבנון, ואין שום אפשרות עם כמות כזאת של חיילים שנמצאים בגזרה למגן את כולם - זאת מלחמה והפעם היה לאוייב מזל של אחד ל... זה כואב מאד אבל אף אחד לא אשם וצריך להפנים זאת.

    הגב לתגובה זו

    • חזור הביתה.

      ורד, 06/08/06 21:39

      אינני מומחית גדולה במלחמות , אך , אני יודעת כי מלחמה זו היא מיותרת לחלוטין.הרי בסוף ישבו למשא ומתן וכל ההרוגים היו לשווא.אם בינתך בראשך , סרב פקודה . עדיף לשבת בכלא מאשר להיות מופקר על ידי דרג צבאי בכיר , יהיר.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לורד

        אופיר, 06/08/06 21:56

        ורד - איני יודע מה גילך, אך אינך צריכה להיות מומחית במלחמות - מספיק טיפה הגיון בריא - החיזבאללה פעלו ללא לגיטימציה כלשהי ובמידה והם ישיגו משהו במו''מ כלשהו, הם ימשיכו את דפוס פעולתם וחוזר חלילה - אני יודע שהמחיר הוא איום וכואב, אבל את חייבת להבין שזאת מלחמה על זכות קיומנו, ואני בעד מו''מ כי צריך לדבר עם האויב, אבל לגשת למו''מ מתוך עמדת כוח. לאחר שהאוייב יבין שבפעולות כוחניות הוא רק יפסיד הוא לא ימשיך בהן.

        הגב לתגובה זו

      • איזה כיף בירושליים

        עודד, 06/08/06 22:44

        בירושליים לא נופלים טילים. בסוף יעשו הסדר, אבל אם לא נילחם אז את תעברי דירה מהר מאוד. כי ירושליים לא תישאר ישראלית. את תעברי לאירופה עם כולם. תחת הסכם כמובן.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    השמאלנים ריקבו את הצבא שלנו. צה''ל פושט את הרגל (ל''ת)

    מדינה רקובה, 06/08/06 21:24

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד (ל''ת)

      שמאלני עד אתמול, 06/08/06 21:39

      הגב לתגובה זו

      • גרמת נזק שאי אפשר לתקן אותו (ל''ת)

        אתה ואריק, 06/08/06 22:40

        הגב לתגובה זו

        • תיקנו נזק שלא האמנו שאתם יכולים לחולל.

          שמאלן, 07/08/06 01:47

          אבל מאז הגדלתם לעשות, קרעתם את העם הזה לשניים וניסיתם בכל מאודכם להפיל עלינו חורבן לפני שתפונו מבתיכם. מאז כבר שוקם העם הזה. זה עלה במאמץ גדול להתבגר של חלק גדול ממנו. לעולם לא תתפסו שוב את ישראל בביצים כמו שעשיתם לפני שאריק החזיר אותכם למציאות.

          הגב לתגובה זו

      • אתה שמאלן כמו שאני מצביע כהנא. (ל''ת)

        שמאלן, 07/08/06 01:45

        הגב לתגובה זו

    • הדבר הרקוב זה המתנחלים וההתנחלויות.

      שמאלן גם היום, 07/08/06 01:44

      השמאל רק מנסה לרפא את המדינה, ולאט לאט הוא גם יצליח.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממשלה חסרת אונים, יורקים על פניהם והם חושבים שיורד גשם

    בוריס, 06/08/06 21:23

    הכנסת הזו שווה אפס.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להעיף את הקצין הבכיר הזה

    עוד אחד שמבין, 06/08/06 21:22

    הקצין אמר: ''הם צריכים להקפיד על מיגון אישי ולהיות מאחורי המחפורת''. לא יאומן! איזה אידיוט! זו בדיוק הגישה שגורמת לדברים כאלה לקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חזרתי ממילואים (תכנסו מעניין)

    צביקה, 06/08/06 21:21

    לפני כשלושה ימים חזרתי ממילואים בבסיס בצפון, מאות חיילים ישנים בסככות פח, חמ''ל מרכזי גדוש קצינים סתם בתוך מבנה עם גג איסקוריט, ושקרים של קצינים על כך שזוית פגיעת הקטיושה לא מאפשרת פגיעה, פשוט בושה, וכן אני לא חוזר, אני לא בשר תותחים של כמה קצינים שמחרבנים על החיילים ועל עצמם.
    אני רועש מבפנים אבל אין לי למי להפנות את הטענות כי הקצינים שלי הסבירו לי שאני לא יודע מספיק, אפילו מטווח לא עשיתי, אפילו הסבר מה לעשות בהפגזה לא אמרו לי, וכולם מלאי ביטחון עצמי, על מה ולמה?

    הגב לתגובה זו

    • מדבריך למדים שצריך להכין תעלות חפורות לפני פיזור החיילים ובכל מקום,

      שמע ישראל ה', 06/08/06 21:53

      האם זה אפשרי וכמה?
      מדבריך האסון הבא לפנינו וזה מאוד מפחיד!!
      אל תסתפק בכתיבה כאן, פנה לרמטכ''ל ופרט מה שקורה

      הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב לבנון

      עודד, 06/08/06 22:47

      אתה חושב שיצאת לטיול שנתי??? זאת מלחמה, אם אין זמן, שולחים חיילים קדימה. אתה חושב שתחת הפגזות לא נלחמים?? אתה חייל צעצוע שמנסה להלחם מלחמה סטרילית. כשהסורים יכנסו לך לבית תאשים את הקצינים שלא היה טונה לארוחה צהריים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל המלחמה הזו היא שערורייה.

    דורון, 06/08/06 21:21

    אולמרט, פרץ וחלוץ - שערורייה. (אבל זה העונש של מי שבחר אותם..)
    וגם ההתנהגות שלכם במעריב, אגב הגיבוי האוטומטי לחבר- האמא של השערוריות!

    הגב לתגובה זו

    • כי הם לבשו מדים

      א, 06/08/06 21:28

      וטבח נישב לטבח רק אם הם אזרחים ולא חיילים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה הממשלה לא צורחת שזהו טבח ??? (ל''ת)

    אלי, 06/08/06 21:08

    הגב לתגובה זו

    • הקמנו מדינה בשביל להגן לא כדי לצרוח

      מה קרה, 06/08/06 21:25

      הציונות קמה מתוך מסקנה שרק מדינת היהודים יודעת להגן על תושביה היא התשובה לאנטישמיות.

      לא הקמנו את המדינה בשביל לצרוח.

      היטלר עם הכפיה צריך ללכת אחרי היטלר עם השפם.

      ישראל חזקה . צהל חזק.

      צריך מנהיגות חדשה חזקה.
      מנהיגות שמאימה לעוצמה שמפגין העם הזה.

      הגב לתגובה זו

      • מְדִינָה מִקְרִית

        אלכס, 06/08/06 23:21

        מְדִינָה מִקְרִית
        שִקְרִית... אַך עִבְרִית !
        אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
        מְדִינָה לְמַרְאִית.
        מְדִינָה עִיזִית,
        נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
        אֲחוּזַת תְּזָזִית,
        יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

        עַם מְנוּוָן,
        מעֲרָכָיו מְרוּקָן
        אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
        רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

        חֶבְרָה אֲרוּרָה
        מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
        רָעָה וגְרוּעָה
        עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.
        מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
        עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
        מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח...
        בְּלִי סוֹלֶת...
        סָפֵק, אִם לִבְסוֹף,
        תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרץ , חייב להדיח את המפקדים והרסרים של יחידה זו , מייד! (ל''ת)

    x-man, 06/08/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט וחלוץ - נמאסתם -

    מה קרה, 06/08/06 21:03

    ישראל חזקה. חיילנו אמיצים ומחרפים נמפשם.

    ממשלת ישראל מופקרת. הפעלה הזויה של הצבא. מטרות מלחמה מוגזמות תוך הפקרת תושבי המדינה ל- 200 טילים ביום מעל חודש ימים.

    לא בשביל זה הוקמה מדינת ישראל.

    לא בשביל זה קיים צהל.

    ממשלת חירום מיד . אנו צריכים מנהיגות אמיתית שתדע להוביל לנצחון ולבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעולם צה''ל וההנהגה לא היו בכזה שפל

    אלי, 06/08/06 21:02

    בהכנה למלחמה ובמהלכי המלחמה.
    את המלחמה הזו כבר לא ננצח.
    גם לא שיקמנו את יכולת ההרתעה, להיפך הפסדנו את המעט שעוד היה לנו.
    ואין יום בלי פאשלות.
    הגיע הזמן להפסיק להפציץ את פרבר דאחייה הריק ולהפעיל בפול גז את כל צה''ל על דרום לבנון וביירות ולהרוס את תשתיותיה של לבנון.
    מספיק עם פעולות כירורגיות.
    צריך להמית את החולה עם המחלה.

    הגב לתגובה זו

    • אלי, מעולם לא היתה לנו כזאת ממשלת חלם

      יהודי, 06/08/06 21:14

      בחייך תראה איזה טמבלים חסרי ניסיון יושבים על ''הכיסא''.

      הגב לתגובה זו

      • והיועץ : מיסטר ברק... (ל''ת)

        יהודה, 06/08/06 22:14

        הגב לתגובה זו

    • תמים דעים אתך לחלוטין. (ל''ת)

      אזרח, 06/08/06 21:16

      הגב לתגובה זו

    • חולק עליך

      ארי, 06/08/06 22:01

      אינני יודע בן כמה אתה, אבל כמילואימניק שגוייס במלחמת יום כיפור ליותר מארבעה חודשים, אני חושב שגולדה ודיין היו אפסים גדולים מאולמרט ופרץ. כך גם הגנראלים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק, חוץ מביבי לא היה מנהיג אחד

        ל, 06/08/06 22:51

        שמתקרב לנורמאלי. יש לנו יותר מזל משכל או במילים אחרות הקב''ה שעושה לנו ניסים במלחמות למרות המדינאים החלשלושים.

        הגב לתגובה זו

    • ''הנצחון מנוף להתכנסות'' - חשוב להבין

      יהודי, 06/08/06 22:09

      מהמשפט הזה תבין מה באמת מעניין את הערב רב השולט עלינו.

      את שמאלמרט זה לא מעניין הבנים שלו מחוץ לטווח הטילים.

      מה שמעניין אותו זה המשך גירוש יהודים מא''י.

      הגב לתגובה זו

    • כאלה בקיץ תשס''ו ימותו

      רחל, 06/08/06 23:18

      כאלה בקיץ ימותו,
      אני יודעת זאת,
      חיים יגאו, חיים ירונו
      בריבואות קולות:
      כל הדברים יהיו לפתע
      גלויים למרחוק
      והאדם יבטח באושר
      בהיר נפש כתינוק:
      חידת חיים תהיה מובנת,
      צוקת חיים - קלה.

      כאלה בקיץ ימותו -
      ברכה היא או קללה ?

      רחל
      תל-אביב, תרפ''ו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שערוריה רודפת שערוריה

    שאול השואל, 06/08/06 21:02

    בבוקר טענו אנשי צה''ל שפרסום תפיסת מחבל מהחוליה שחטפה את החיילים זו שערוריה .
    עכשו אנו שומעים על חדשה .
    אלו לא הראשונות וודאי לא האחרונות .
    האם פתאום התחילו השערוריות בצה''ל או שמא התחילו לדבר בצבא השתקנים והמתקרנפים ?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תפסיקו להפנות אצבע מאשימה ותחשבו לפני שהארועים מתרחשים. (ל''ת)

    להפעיל קצת שכל, 06/08/06 20:59

    הגב לתגובה זו