• 172.

    כימני אני חושב שאלו מילים כדורבנות

    עידו, 09/08/06 23:11

    תמיד אומרים שנביאי האמת אומרים דברים קשים כנגד העם וגם במקרה הזה.
    ובכל זאת למרות דיעותי הימניות רבים מהדברים הכתובים כאן נכונים עד כאב.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אבנרי בוגד מס' 1

    CTU, 08/08/06 20:01

    כיתת יורים למולך זה ביזבוז של כדורים .

    ובימים כאלה חבל על כל כדור .

    אותך ושכמותך הייתי מחבר לחשמל 3 פאזות .

    שכמותך הם , טלי פאחימה הנבלה יימח שמה לעד

    ירון לונדון החאריין , והליצן הנוסף שיושב לצידו , הנבל מוטי קירשנבאום .

    מאחל לכם מוות קשה בייסורים בידי שונאינו

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    סופם של אנשים מוסריים אך תמימים

    טלי, 07/08/06 16:12

    אורי אבנרי וחבריו מזכירים לי את האינטלקטואלים במערב שהתאהבו ברעיונות היפים והצודקים של הקומוניזם, למרות שכבר אז היה ידוע שסטאלין רוצח מליונים.
    ברוב תמימותם נסעו לבריה''מ לעזור לקומוניסטים-וסטאלין חיסל אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    די עם המונח השקרי - ''פעיל שלום''

    שמאל שפוי, 07/08/06 15:35

    לא כל פרו ערבי ששונא את צה''ל הוא אוטומטית פעיל שלום

    פעיל שלום הינו אדם הנאבק למציאת איזון נאות בין שני עמים ובין זכותם לחיות בשלום ובכבוד האחד לצד משנהו,

    לשרת רק את הצד הקורא להשמדת ישראל אינה פעילות למען השלום
    ומי שמע את יעל דיין מספרת את חוויותיה הקשות מהפגנת ''מתנגדי המלחמה'' של אורי אבנרי שכמעט תקפו אותה פיזית כשהעזה לקרוא לשובם בשלום של הבנים בצה''ל
    מבין שהאיש הזה ותומכיו אינם מסייעים לשלום וכל כולם כמו כל השמאל הארופאי הקיצוני משרתים בשעתו שלך הקומוניזם הסוביטי וכיום מחליפו מבחינת איום גלובלי האסלאם הקיצוני..

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    מכינים את האליבי ליום שאחרי המלחמה, אורי?

    דוקטורנט, 07/08/06 15:19

    אבנרי, הלאומן הערבי, יודע שלאחר המלחמה יעשה הציבור הישראלי ברובו חשבון נפש נוקב
    עם מי שבגדו בו בשעת צרה.
    הוא מבין את חומרת מצבו שלו, ושל השמאל הרדיקלי, שבעת מלחמה הביע ללא כחל ושרק את
    תמיכתו והזדהותו באויב.
    כעת מנסה אבנרי הערום, להקדים תרופה למכה, ולנטרל מבעוד מועד את האשם שרובץ עליו.
    איך עושים זאת? בטריק הרגיל: מוצאים את ''הנאצים'' כשפן מהכובע.

    מביך, שקוף ולא אינטליגנטי.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    אורי כך מוצץ

    אריאלה, 07/08/06 13:25

    במקום לדבר או לכתוב, סניל חמוד כך מוצץ. יהיה לך הרבה יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    אבנרי אתה טוב

    אריה, 07/08/06 13:23

    בעצם אתה עוזר לנו. תמיד צריך שעיר לעזעזל. אנחנו נבחר בך? כל החטאים של עם ישראל יהוה על ראשך.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    תתעוררו מהר - סכנה גדולה

    ניסים, 07/08/06 13:19

    אחים צריך לפעול מיד בדרכי החוק שיש בארץ, על מנת שאנשים כמו אורי אבנרי יועמדו לדין. יש לרכוש עו''ד הכי טוב ולתבוע מיד כל הבוגדים. בואו נעשה קרן למען עם ישראל, קרן אשר תהיה עבור הוצאות המשפט נגד הבוגדים השפלים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    להפגין מיד

    רקפת, 07/08/06 13:10

    יש להפגין מיד מול בתיהם של כל השמאולנים הקיצוניים האלה, אשר הביאו אותנו למצב נורא. להפגין 24 ש' בכל מקום אשר הם. על שלטים יהיה כתוב: בוגדים ורוצחי חיילים ואזרחים למשפט ולכלא עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    מה צריך אורי?

    קארין, 07/08/06 12:56

    אורי אתה צריך לעבור לריפוי בעיסוק כגון: סריגה או פיסול בבצק

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אורי אבנרי אתה נורמלי בים של משוגעים, אז בטח אתה תראה בעיניהם ל...

    משקיף, 07/08/06 10:18

    למשוגע.

    יש פה מין תיאורה מין אווירה כזו שכל מי שמתנגד למלחמה הארורה הזו, אז הוא בוגד.
    אני רוצה לשאול את הבורים האלה: איך ניתן לבגוד במשהו שאף פעם לא היינו נאמנים לו ?.. אנחנו מחנה השלום האמיתי והאנטי ציוני לעולם לא תמכנו במלחמות האלה.
    חבל שאין הרבה מי שיבינו אותך.

    הגב לתגובה זו

    • פעם האמנתי לזה

      דני, 07/08/06 13:38

      טוב שיצאתי מזה. אני עכשיו מבין כמה שאתם מחנה השלום, בוודאי בוגדים. כאשר האובים ישימו את ידיהם עליכם, אתם תראו מה זה שלום עושים עם אויבים. אתם עוורים ורובכם הולכים שולל אחרי קומץ של פנאטים כמו אורי אבנרי. האוייב שונא אנשים כמו אורי. הוא משתמש בהם לצרכיו ולאחר מכן מחסל אותם באכזריות יתרה. ואתה יודע מדוע? כי הם שונאים בוגדים. בעינהים אורי אבנרי לא יותר מבוגד. הכל יתוודא לכם אבל משלא מתעורר מהר יוכל אותה מאותם ''חברים חמודים'' שאתם רוצים לעשות איתם שלום.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתם כל כך רוצים שלום ונחת...

      אני, 07/08/06 19:42

      ואתם אנטי ציונים אז אין לכם מה לחפש פה בארץ....
      אתם מחפשים רק תשומת לב ולעשות פרבוקציות

      הגב לתגובה זו

      • אתה אין לך מה לחפש בארץ. אני דור 9 בארץ ולא באתי לכאן ב 48 ככח כובש

        משקיף, 07/08/06 22:37

        אנחנו חיינו מאות שנים עם הרוב הערבי מוסלמי בארץ ללא שום סכסוך.
        הסכסוך הוא לא ערבים ליהודים גם לא בין איסלאם ליהדות. בלי בתפלפלות יתר וברברת, אני לא חושב שהפלסטינים שמנו ב -1920 כ 600 אלף כנגד 55 אלף יהודים אמורים היו לקבל בתרועות גיל תנועת הגירה שמצהירה על שאיפתה להקים בפלסטינה מדינה אך ורק ליהודים. אף עם לא היה מקבל דבר כזה.. אלא שהציונות אף האמינה שאין עם כזה.. מה אמרה גולדה?? : ''פלסטינים, אין כזה דבר..אני פלסטינית''... לא רק גולדה אלא רוב העם הזה אמר שאין פלסטינים עשרות שנים (אני לא מבין מי חיי בשכם בזמנו)... והיום???
        מה הם אומרים?.. השתנה המצב..
        למה?
        כי הפלסטינים נלחמו, הם ראו פתאום שאין להם מטוסים ואין להם טנקים, אך יש להם אנשים שמוכנים למות. ''המתאבדים'' השהידים כלשונם של הערבים.. ומה הם עושים המתאבדים האלה?
        הם עושים בדיוק מה שעשה שמשון הגיבור. ''תמות נפשי עם פלישתים''

        אז אנא ממך.. אל תטיף לי מוסר. ראינו מה היה גורלה של הגזענות והעליונות והשחצנות של הלבנים בדרום אפריקה, כנ''ל יהיה כאן. אך הכל עניין של זמן ... לקח 30 שנה עד שרוב הישראלים השכילו הודו והפנימו שיש עם פלסטיני.. אז יקח אולי עוד 50 - 100 שנה עד שהדור הזה יסתלק מהעולם הזה ויבוא דור שלא סובל מתסביכי רדיפה ושחצנות וידע לדבר עם הערבים כבני אדם.. אגב ההיסטוריה מוכיחה ולא אני שהתקופות הטובות ביותר שחיו בהן היהודים היו בתקופות השלטון הערבי.

        הגב לתגובה זו

    • אגב.. הרמטכ''ל החליף את אדם הקפלן..צדקת אורי (ל''ת)

      משקיף, 08/08/06 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    המסקנה המתבקשת היא, על כן: להדיח את אולמרט, לסלק את פרץ, לפטר את

    קתרזיס, 07/08/06 10:11

    חלוץ...ולהעלות סוף סוף לשילטון את איתם וליברמן שירסנו קודם כל בוגדים פתלוגים מסוגך....

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    פשוט צודק (ל''ת)

    בנצי, 07/08/06 09:57

    הגב לתגובה זו

    • בנצי!!!! מה עניינים, בנצי?! (ל''ת)

      אהרון, 07/08/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    אבנרי.דרוש מדינה לחיזבלה ומסירת נתחי גליל אליה.בסוף תהיה ממשלה שתעש (ל''ת)

    זאת.בד''כBBשמאל, 07/08/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    תוציאו את האנרגיה על מלחמה בשחיתות

    מזכיר המדינה, 07/08/06 09:44

    רק השחיתות יכולה להביס אותנו, לא חיזבאללה, לא השמאל הישראלי, לא הימין הישראלי וגם לא אורי אבנרי העתונאי חלוץ המלחמה בשחיתות.
    בלי צביעות, בלי התחסדות ובלי הנחות לחקור כיצד מר אולמרט צבר מיליוני דולרים בעודו מכהן בתפקידים ציבוריים.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    לאורי אבנרי

    נ, 07/08/06 09:31

    אולי תפסיק עם הפרשנויות שלך ותעזוב אותנו, אם הערבים כל כך טובים ואתה מזדהה איתם אולי כדאי שתגור איתם אי שם בלבנון הרחוקה וכך תחסוך מאיתנו את פרשנויותיך.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אורי אבנרי צודק!!!!!!

    אוףףףףףףףףףףףףף, 07/08/06 09:00

    כל המלחמה הזו היא כשלון צורב
    של הנהלת המדינה,אולמרט,פרץ
    חלוץ וחבר הקצינים הבכירים.יש להודות בכך,ולהחליף את כל הקבוצה
    חדלת האישים הזו.
    עד מתי זה ימשך???

    הגב לתגובה זו

    • במי? (ל''ת)

      אחחחחחחחחחחחחחח, 07/08/06 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    אין מה לעשות אורי אבנרי פשוט צודק!

    ש, 07/08/06 08:41

    בתור אזרחית תמימה, שתמכה בתחילה בלחימה בלבנון, הבנתי אט אט שאכן אנחנו, אזרחי המדינה, הולכנו שולל - שהמלחמה הזו לא מקדמת אותנו כהוא זה. שהפתרון היחיד הוא משא ומתן - אך ורק משא ומתן! ויפה שעה אחת קודם לפני שיהיו עוד הלוויות מיותרות ועוד אנשים חפים מפשע ימותו משני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • אני חוזר על תגובתי למס' 117

      אריה, 07/08/06 09:09

      עוד לא זכיתי לקרוא תגובה אחת עניינית בעד אבנרי .
      יש רק בנוסח ''ניתוח מבריק, קול שפוי, צודק במאה אחוז, אני ימני אבל הפעם אני מסכים אתו'' וכו' וכו'.
      השאלה שנשאלת היא האם כל תומכי של אבנרי הם מפגרים או שהוא בעצמו כותב את התגובות האלה?

      הגב לתגובה זו

    • ש' יקרה

      אופיר, 07/08/06 19:08

      משא ומתן על מה? על כמה חיילים בשבוע הם יחטפו בתוך גבולות ישראל לעומת כמה מחבלים אנחנו נשחרר?
      אני מעולם לא הייתי שמאלני, אבל אתם כולכם תמיד מצטיירים כחבורה של אינטלגנטים ואנטלקטואלים, מדוע, אם כן, אתם משחררים לאוויר סיסמאות חסרות תוכן ותכלית?
      ''שלום עושים עם אויבים''?! ודאי, שכן עם ידידים אין צורך בשלום, אך מה נעשה כאשר האויב מסרב לשלום. כלום ''הנסיגה'' (זו הייתה בריחה, אני הייתי שם) מכל לבנון על ידי ברק, אשר לבטח בחרת בו מול ביבי ב 99' לא היה בה כל מחווה של שלום? כלום היה מקום לחטיפת שלושת החיילים ועסקן הסמים ימח שמו טננבאום? כלום היה מקום למשא ומתן? אנא, אני פונה אלייך, אל כותב הכתבה ואל כל שכמותכם. פיותיכם פעורים כאילו אומרים דבר מה, אך אינו מוצא תוכן לדבריכם, העשירוני: משא ומתן על מה?

      הגב לתגובה זו

      • פייייייי!!!! סעעעעמק! (ל''ת)

        Enforce, 08/08/06 10:40

        הגב לתגובה זו

  • 154.

    אורי

    אורנה, 07/08/06 08:35

    מה אתה רוצה מאתנו?
    ''עת מלחמה ועת שלום''
    יש אויבים שצריך להלחם בהם,עם כל הכאב.
    יש אויבים שאפשר לעשות עמם שלום-רק שהם חייבים גם להכיר בזכות הקיום שלנו.
    די נמאסת-אם אתה כזה חכם,מוצלח ויודע בדיוק מה צריך לעשות ,היכן ובאיזה מקום-מדוע אתה לא בין המנהיגים שלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מטרות המלחמה

    הרב משה, 07/08/06 08:07

    להזכיר לכל המטומטמים על מה פרץ ואולמרט יצאו למלחמה הכל מתועד.
    1. החזרת השבויים ללא תנאים.
    2. פירוק החיזבאלה.
    3. חיסול מנהיגי החיזבאלה.
    באו נדבר בעוד 10 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    לישראל ולתושביה, אך מה אכפת לאורי? הוא בעד זה.

    'כשלון'- זה, 07/08/06 07:28

    מתי ניפטר ממך? אתה הבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    בחרתם קדימה

    שחר, 07/08/06 07:11

    הלכתם אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    מה אתה מדבר שתויות ?

    דוד ויינשנקר, 07/08/06 06:56

    אורי אבנרי: אתה הרי יודע האמת.
    האמת היא שהערבים לא הפסיקו להכין תוכניות איך לחסל מדינת ישראל.
    הלא שמעת דברי נשיא אירן,אחמדינדז'ד .
    אז מה אתה מדבר שתויות ?

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    דווקא דברי טעם אמר אבנרי הפעם...אולמרט פרץ וחלוץ הם כשלון חרוץ (ל''ת)

    אילנה ג, 07/08/06 04:35

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מר אבנרי צריך לעמוד בראש משלחת של שלום !

    רונן, 07/08/06 03:34

    יש להעמיד מסוק של ח''א לטובת משימת שלום,לקחת את אבנרי,טיבי,בשארה ומח'ול לבירות,שילכו לשוחח עם ראשי החיזבאללה על פתרון הגיוני למצב.
    אה...הדרך חזור ? באחריות החיזבאללה,אנחנו את חלקינו כבר ביצענו...

    הגב לתגובה זו

    • אתך בכל מילה, אין מה להוסיף (ל''ת)

      ענת, 07/08/06 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    אורי ,יש אוייבים שלא רוצים לחיות בשלום

    שושנה, 07/08/06 01:46

    קארל פון קלאוזביץ הוא אסטרטג מצוין, אבל לא מבין גדול במוסלמים. אצל המוסלמים רק ניצחון המלווה בנהרות דם הדימי נחשב. משא ומתן הם עדות לחולשה. אתה צודק בקשר לשחצנות והבוז . זילזול בכוחו של האוייב היא טפשות. חיל האויר יכל לקצור הצלחה, לו היה עובד בשיטת הבליץ קריג של הלופטוואפה הגרמני. 24 שעות המלחמה הראשונות היו צריכות להיות מלוות בהפצצות כבדות ובלתי פוסקות על דרום לבנון . מה קרא לתצ''א שנאספו? אפשר היה לראות בהם בבירור היכן הבונקרים של החיזבאללה. כוחות היבשה יכלו להכנס לשטח לאחר עבודתו של ח''א. כך עבד גם הוורמאכט הגרמני, ובהצלחה, בתחילת מלחמת העולם השניה . בנות הברית השתמשו באותה שיטת הפתעה בדי דיי ב-6 ליוני 1944 מה לעשות? אבל המלחמה הזאת לא מראה שמשתמשים בה באיזו שיטה אסטרטגית. החיזבאללה הם צבא לכל דבר ולא לוחמי גרילה. אזור שלם עמד לרשותם.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אורי ,יש אוייבים שלא רוצים לחיות בשלום

    שושנה, 07/08/06 01:45

    קארל פון קלאוזביץ הוא אסטרטג מצוין, אבל לא מבין גדול במוסלמים. אצל המוסלמים רק ניצחון המלווה בנהרות דם הדימי נחשב. משא ומתן הם עדות לחולשה. אתה צודק בקשר לשחצנות והבוז . זילזול בכוחו של האוייב היא טפשות. חיל האויר יכל לקצור הצלחה, לו היה עובד בשיטת הבליץ קריג של הלופטוואפה הגרמני. 24 שעות המלחמה הראשונות היו צריכות להיות מלוות בהפצצות כבדות ובלתי פוסקות על דרום לבנון . מה קרא לתצ''א שנאספו? אפשר היה לראות בהם בבירור היכן הבונקרים של החיזבאללה. כוחות היבשה יכלו להכנס לשטח לאחר עבודתו של ח''א. כך עבד גם הוורמאכט הגרמני, ובהצלחה, בתחילת מלחמת העולם השניה . בנות הברית השתמשו באותה שיטת הפתעה בדי דיי ב-6 ליוני 1944 מה לעשות? אבל המלחמה הזאת לא מראה שמשתמשים בה באיזו שיטה אסטרטגית. החיזבאללה הם צבא לכל דבר ולא לוחמי גרילה. אזור שלם עמד לרשותם.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אורי אבנרי הוא חתרן שפועל בכדי לפגוע בחוסן האומה היהודית ! (ל''ת)

    אורי, 07/08/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ומי יגיע במקום הליצנים האלו ?

    ריאליסט, 07/08/06 01:18

    נניח שידיחו את אולמרט פרץ חלוץ ושות' .
    את מי אתה חושב ימליך עם ישראל לשלוט בו ? כמובן שאת הימין אוהבי הריב מדון וכוח .
    הבעיה היא לא רק המנהיגות שחיה בתוך עמה ביהירות שחצנות וזלזול בכולם , הבעיה היא עם ישראל שדומה מאוד למנהיגיו והם דומים לו .
    בל נצפה לטוב ונכון יותר . הנפילה בו תבוא .

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    only one mistake

    yosi maabaras, 07/08/06 01:07

    not recognizing the need to cut the hand that feeds terrorists;syria and iran.we should not avoid that.you can win a war against terrorism only if you are willing to loose everything and we are not ready for that yet unfortunately.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לקובי 120:הגבת בכל העיתונים היום

    מתן, 07/08/06 00:59

    מה קרה, משלמים לך עבור הטינופת שאתה כותב או שאתה סתם מובטל כמו היטלר בשעתו, שיושב משועמם וממתין להשתלטות חבריו הנאצים על המדינה, ובינתיים מגיב אחת לדקה בטוקבקים?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כנראה שהוא צודק

    צפון 1, 07/08/06 00:41

    מעולם האיש הזה לא נתן קרדיט לבני עמו. מעולם הוא לא נטה חסד לאחיו.
    תמיד מצא את הסדק כדי להעביר כמויות של ארס שאפילו אויבנו לא העבירו.
    עד מתי איש מסכן ואומלל?!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לא נשכח את שתיקת הכבשים שלך עך גרוד אנשים יהודים מגוש קטיף (ל''ת)

    השם הוא מלך, 07/08/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אורי , שמעתי שחסר שתילים כמוך בעזה, לך לשם (ל''ת)

    טוב שאין לך, 07/08/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    בגללך אנחנו לא מנצחים במלחמות

    להעמיד אותו לדי, 07/08/06 00:07

    בגלל שמאלנים יפי נפש כמוך אנחנו היהודים לא מנצחים במלחמות
    תעוף ללבנון תגור שם יא בוגד

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הלוחם מתש'ח שאיבד אשך..

    יאיר, 07/08/06 00:03

    הלמוט אוסטרמן
    המכנה את עצמו משום מה גם ''אורי אבנרי'' לא היה לוחם כל כך מהולל בתש'ח כפי שרבים חושבים, חבריו ליחידה אז מספרים עליו שדווקא היה פחדן לא קטן.. האוט סיידר הניצחי הזה שלפחות אפשר לאמר עליו שהוא עיקבי בדיעותי עוד משנות החמישים, לא ישתנה ולא ישתנה, למי שרק רוצה לדעת קמצוץ מאישיותה המבהילה והמבחילה, כדאי לקרוא את סיפרו של חברו לרעיון ולנשק לשעבר שלום כהן המנוח, וגם לשאול את נתן זהבי לוחם הצדק המפורסם היום, שאז היה רק נער צעיר שהעריץ את אלילו הכוזב ,מהו ומיהו בדיוק היצור המתקרא אבנרי, אדם קר ומנוכר,
    יקה צפצפני שעטה על כתפיו את גלימת ה''צבר ''כביכול.. מתחזה נוסף דן בן אמוץ היה לפחות מוצלח יותר בהתחזותו, ואילו אוסטרמן היה ונישאר נטע זר בהופעתו מיבטאו והליכותיו , הלמוט שהפקיר את הוריו הזקנים בארץ ולא הקדיש להם שום טיפה של חמלה או תשומת לב, הלמוט ששר את שירם הזוועתי של הנאצים ה''הורסט ווסל'' הידוע לשימצה (דם יהודים נוטף מהסכין..)כשהוא דוהר במכוניתו בדרך לירושליים. אדם רע, אנוכי ואגואיסטי, חסר לב, שלא מוצא או מוצא אפילו טיפת זכות אחת לעמו שלו, (אלה אם כן הוא באמת צאצא טבטוני ניסתר..)
    אחד הווירוסים הממאירים ביותר שהוחדרו לחברה הציונית בשנות הארבעים במטרה להרוס אותה מבפנים,פורנוגראף והומו סקסואל בארון, אבל איך אומרים?. - הזמן פועל לטובתינו, והשרץ הזקן הזה גם לא יחיה לנצח.. ובמלחמה הבאה סביר להניח כבר לא נישמע את קולו המאוס כי הקבר יכסה עליו לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אפילו נסראללה מזדעזע מהחולניות שלך

    גל, 07/08/06 00:02

    אם לא היה כתוב ''והדרת פני זקן'' הייתי מוסיף עוד כמה שורות, למרות שגם כשהיית צעיר לא היה חסר לך, תרח עלוב.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    זו משאלת לב של אבנרי...ושל הגייס החמישי !!! (ל''ת)

    אבי, 06/08/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ישר כוח

    אורן לביא, 06/08/06 23:41

    ישר כוח, ההיסטוריה תזכור אותך לטובה.
    מאות הרוגים ולמעלה ממליון פליטים לבנוניים מסתתרים מאחורי הלהג הלאומני של הצבא ואנשי המדינה.

    ללא רסן אנחנו משמידים את לבנון בהשתוללות תוקפנית נוראה.

    ארבעה מליון אנשים בלבנון רואים בצבא ההגנה לישראל מלאך מוות. יום אחד נהיה חייבים להביט בעצמנו במראה ולקחת אחריות מוסרית על ההרס שאנחנו מביאים על שכנינו. נצטרך להודות שההשתוללות האלימה שלנו הביאה בחודש אחד יותר הרס ומוות ממה שיובילו כל ארגוני הטרור בכל השנים.

    אז יזכרו את אורי אבנרי

    הגב לתגובה זו

    • האשמה שלנו היא שהיינו שמאלנים מידי

      אוהד, 07/08/06 10:33

      ובכך עודדנו את הטרור לנסות ולהכות בנו.הם שונאים אותנו יותר חלשים ואז תוקפים .באינתיפדה התחילו להעריך ולאהוב את שרון עם הניצחון .אל תדבר איתי על מצפון קודם כל המצפון שלנו הוא על ילידינו על עצמנו.ידוע שגם בין אורי לבין מצפון מוסר אין דבר משותף הוא נע בין קיצוניות מטורפות מפסיסט לשמאל אנרכיסטי קיצוני.מגרה את אויבינו לפתוח במלחמה ואחר מתלונן למה אנחנו פוגעים בהם.מעורך צהובון כושל שקרס לקשקשן לא מוסרי.יתרונו הוא בהתלכדות שהוא גורם לקומץ האנשים שקןרא אותו לדעהה מנוגדת לשלו וכשק חבטות מין דרך להוציא קיטור.אורן כדאי שתבדוק את המוסריות שלךיש לך פגם רציני.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    חסן נסראללה, מחמוד אחמדינג'ד, בשאר אסד והאייטולה חמינאי, כנסו.

    לוק, 06/08/06 23:37

    מנהיגי ערב המתועבים, מלחמה לכם. שלא תתעו אף לרגע אחד. האיש הלז, זה שחתום על הטור, הזוי לחלוטין, והוא איננו מיצג את דעת רוב העם היהודי. אם חשבתם שהאח אורי אבנרי ירפה את ידינו, הינה תעיתם.

    הגב לתגובה זו

    • לוק.. לך למד איך כותבים עברית נכונה ללא שגיאות תחילה!!!. (ל''ת)

      משקיף, 07/08/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    מתי כבר תתאסלם??? אתה יהודי כמו שנסראללה ציוני ! (ל''ת)

    אבי, 06/08/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אבנרי גורם לנו נזק,אני מציע לעשות איתו שלום ! (ל''ת)

    רונן, 06/08/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אנחנו זקוקים לאנשים כמו אורי אבנרי

    ג'וני, 06/08/06 23:19

    כמה שיותר קולות שפויים כך תיעצר מכונת המלחמה הציונית. בואו לתמוך www.mahsom.com

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רק גיליוטינות לסייעני האוייב (ל''ת)

    ןעכשיו, 06/08/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אתם יודעים מה הכי מעצבן

    אריק, 06/08/06 22:45

    זה כ''כ נראה כאילו הוא פשוט מבסות מהכישלון של צה''ל.
    הרי אם היה כאן ניצחון מוחץ הוא היה חייב לקבור את עצמו.
    עכשיו הוא יכול לבוא ולהאשים את כל העולם, לא להבין דברים שאפילו הצרפתים מבינים, ולגזור עוד כמה קופונים.
    תאמינו לי שהוא לא בדיוק מתפלל ברגעים אלה להצלחה של הצבא היקר שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מה מעצבן באמת? שהוא צודק

      משה, 07/08/06 00:21

      אריק יקירי, כתושב חיפה אני אומר לך: למלחמות יוצאים כדי לנצח. המלחמה האווילית הזו הייתה בסך הכל ניסוי כלים ילדותי של בורגני דשן שהפך במקרה לראש ממשלה ושל מנהיג פועלים שרצה בסך הכל לשבת בקוקפיט. כן...הישראלים מבינים רק כוח...

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    למה אתם נותנים לו במה? למה?

    משה זוכמיר, 06/08/06 22:36

    שיכתוב בעיתונות הערבית ויתראיים באל-ג'אזירה. לא בעיתונות היהודית והציונית. חידושים מעניינים הוא בכל מקרה לא מספק.

    הגב לתגובה זו

    • ככה, חבוב, ככה. כי יש פה דמוקרטיה.

      חנה, 07/08/06 00:50

      הנני, למשל, לא ממש אוהבת ת'תגובה שלך, אבל זכותך המלאה להביע ת'דעתך. אז ככה זה, אין מה להתבכיין.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אל תתנו לאבנרי לרפות את ידיכם

    חיימון, 06/08/06 22:30

    טיפוסים כמוהו יש בכל חברה והחוכמה היא לא לתת לדברי התבוסה והשנאה העצמית שלו לחלחל. אם חברה לא מסוגלת לאזור אומץ, אורך רוח ועוז כאשר היא נדרשת להגן על עצמה, היא נידונה לסוף מר.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אתה כבר קבעת שהפסדנו?

    מריוס, 06/08/06 22:28

    למה? כי ''אי אפשר לנצח גרילה?'' כי ''אין לנו מטרות מוגדרות''? (אגב, טעות חמורה).
    אתה תבוסתן, מר אבנרי, תבוסתן בעל קיבעון מחשבתי שכל הגותו מסתכמת לכדי מנטרות תבוסתניות כמו אלה הנ''ל אותן אתה מדקלם שוב ושוב כל פעם שישראל מוצאת את עצמה מותקפת.
    להרים ידיים בכל פעם שאנו נתקלים בפני בעיה זוהי הדרך הבטוחה לחורבן בית שלישי.

    הגב לתגובה זו

    • ההפסד הוא שיומיום נהרגים האזרחינו, ואין ביכולתנו למנוע את זה

      חנה, 07/08/06 00:55

      ואנו מגיבים באונש קולקטיבי של אזרחים לבנוניים.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    כמה אתה מזיק לעמך- לצבא ולפוליטיקה

    שאדי, 06/08/06 22:23

    אני קורא פעם השניה את דבריו של אורי אבנרי אני רב סמל במחנה בצפון ותדע לך שחבל על הזמן אתה ממש מוריד את המוראל לעמך ולכל החיילים לא אומרים דברים שאתה אומר בגלל שעכשיו אין מה להחליט מה אמרמי צדק הכי חשוב המטרה החשובה היא המלחמה אז יא אחי יותר טוב תישתוק.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא פעילי שלום אלא בוגדים! מודוע? כנסו...

    מואדיב, 06/08/06 22:06

    לצערי אורי אבנרי, גדעון לוי ואחרים, אינם ראויים לתואר ''פעילי שלום'' או ''שמאלנים'' אלא בוגדים!!

    ההסבר הוא פשוט..

    אכן הם אינם (נכון לרגע זה) מעבירים מידע לאויב או מצטרפים לכוחות האויב, אך מכיון ששדה הקרב המודרני כולל את החזית התקשורתית והתדמיתית אין מנוס מלקבוע בצורה חד משמעית כי אלו בוגדים. משקל מילותיהם המושחזות וראיתם החד-צדדית בשדה קרב התקשורת עולות מונים רבים מקטיושות או טילים! ניזקם הישיר והעקיף גדול בהרבה מנזקם של הנשקים המופנים אלנו מעבר לגבול! יש להוקיע בוגדים אלו מהחברה! אני קורא לממשלה לטפל בבוגדים אלו הפועלים במרחב התקשורתי הוירטואלי כפי שמוטפלים בבוגדים הפועלים במרחב הפיסי.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך מכל ההסברים הללו... הם בוגדים והם מסכימים עם זה. (ל''ת)

      צדק, 06/08/06 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אורי אבנרי , הייתי נותן אותך לחיזבאללה בתמורה לחטופים

    תהנה שם קצת, 06/08/06 22:05

    עם החברים שלך הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אזרח שפוי, 07/08/06 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אהוד ברק (ל''ת)

    האשם הראשי, 06/08/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    להרים את לבנון באויר

    קובי, 06/08/06 21:33

    מר הלמוט אוסטרמן היקר
    את לבנון צריך להרים באויר בסגנון בוסניה.בלי שום חשבון ובלי שום סנטימנטים.בג'ונגל כמו בג'ונגל. כל האמצעים כשרים וקדושים. כאשר דם יהודים הוא שמן על גלגלי המהפיכה האיסלאמית אותם צריך להרים באויר בלי חשבון לכלום. כאשר הטילים עפים לבתי היהודים ידליק הנפל''ם והט.נ.ט. את בתי השיעים ויהפוך אותם לנרות זכרון לנשמותיהם הטהורות של קרבנות המלחמה יהודים וערבים ילדים ומבוגרים כאחד.

    הגב לתגובה זו

    • קובי , הלואי ומישהו היה מקשיב לך , מצבנו היה טוב יותר (ל''ת)

      Athlon 64, 06/08/06 22:00

      הגב לתגובה זו

      • אשרנו שאין בין מקבלי ההחלטות אנשים כמו שניכם. (ל''ת)

        יעקובו, 07/08/06 08:58

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    הכשלון הוא הכשלון היהודי המסורתי של

    אורי, 06/08/06 21:23

    בגידת היהודים בעצמם בגלל שנאת חינם ותסמונת האישה המוכה-מובסת המנסה לפצות את בעלה המכה על המכות שחטפה ממנו.זהו היהודי אבנרי שזורק אבנים בכל מה שקדוש ליהודים בדיוק כמו שעושים שלום אךשוא וכל כנופיות הטירור שלנו האחרות בצורת חופש האזרח הערבי באירן וזכויות הפרט מוהחידקל. אלה הם שהפכו את המדינה להומואית ואת הצבא ללסבי ועכשיו הם ממתינים לפרס נובל בחדר ההמתנה של פרס.הם שהביאו לגבולות הארץ עשרות אלפי מחבלים טירוריסטים מטוניס והם מביאים עלינו את אירן בשנאת היהודים המפורסמת שלהם.איך יוצאים מהחיידק האסוני הזה? למה הם לא עוברים לצד של חברם הטוב ביותר בעולם -עראפאת ועוזבים אותנו בשקט?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    רעיון חדשני! מוכרחים לקרא!

    דורון, 06/08/06 21:11

    יש להביא להצבעה דמוקרטית בכנסת, (באותו רוב שהספיק לגירוש גוש קטיף, אוסלו וכ''ו) את ההצעה של ליברמן להפרד מהערבים, ולהוסיף לה, שכל יהודון הצמא לדו-קיום וחיים עם הערבים, יוכל להצטרף לשטח הערבי, ללא יכולת לחזור לשטח היהודי! בואו נראה כמה יהודונים ירצו לחיות לבד בארץ ערבית עם אהובי נפשם!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לדור הצעיר ועילג שלא ידע את אבנרי

    מוני, 06/08/06 20:41

    האיש הז שאתם כל כך אוהבים לשנוא נלחם כארי במלחמת העצמאות ואף נפצע קשה מאד, בשעה שקשקשנים כמוכם (או לפחות רובכם) לא זכו אפילו להחזיק נשק בשדה הקרב. אבנרי הוא איש שקול והגון שלא חייבים להסכים עם דעותיו אבל את המילה בוגד כדאי לשמור למישהו אחר (אביגדור ליברמן, נניח, אם אתם מתעקשים, שבוודאי לא תרם למדינה מאית ממה שנתן אבנרי)

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאין לך מה לכתוב לעניין

      אריה, 06/08/06 21:54

      עוד לא זכיתי לקרוא תגובה אחת בעד אבנרי עניינית.
      יש רק בנוסח ''ניתוח מבריק, קול שפוי, צודק במאה אחוז, אני ימני אבל הפעם אני מסכים אתו'' וכו' וכו'.
      השאלה שנשאלת היא האם כל תומכי של אבנרי הם מפגרים או שהוא בעצמו כותב את התגובות האלה?

      הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין שאז הוא נחשב ל..ימני! (ל''ת)

      דורון, 06/08/06 22:01

      הגב לתגובה זו

    • לא רלונטי!!!

      מואדיב, 06/08/06 22:14

      העובדה שאבנרי לחם או ישב קפה רוול במלחמת העצמאות אינה רלונטית כלל לנושא התנהגותו ונאמנותו למדינה בהווה...

      גם אודי אדיב שנישפט וישב שנים בכלא כבוגד עם קבלות, שירת בצה''ל כקצין קרבי!!

      כרגיל, טיעונים לא עניניים המשמשים את הבוגדים להצדיק את התנהגותם...

      הגב לתגובה זו

    • או-אה נלחם בתש''ח. אז בואו כולנו נקשיב למר אבנרי

      שבי, 06/08/06 22:45

      גם מאיר הר-ציון וכושי רימון נלחמו בתש''ח וגם ביחידה 101 ותראה מה יצא מהם.
      למה אתה חושב שעובדת השתתפותו בקרבות תש''ח תורמת במשהו לשיקול דעתו (הלקוי משהו)? במה שונה חסן נסראללה מהמופתי של ירושלים חאג' אמין אל חוסייני?

      הגב לתגובה זו

    • זקנתו מביישת את בחרותו... ועדיין, הוא בוגד !!! (ל''ת)

      צדק, 06/08/06 22:49

      הגב לתגובה זו

    • הגיע זמן שימות (ל''ת)

      ליאור, 06/08/06 22:52

      הגב לתגובה זו

      • ליאור יקירי, אתה ממש דוגמה למופת מי הם ה''פטריוטים'' המחנה שלך. (ל''ת)

        חנה, 07/08/06 07:32

        הגב לתגובה זו

    • התבלבלת ! עילג = הרואה נזק כתרומה

      Surfers Logic, 07/08/06 02:01

      מותר לא להסכים לדעתו של אבנרי

      מותר גם לא להסכים להעצמה של

      דבריו מעל ומעבר למעמדו הציבורי
      ולמשקלו הסגולי

      מותר להביע סלידה מהשימוש שאתה עושה בפציעה של אבנרי במלחמת
      השחרור כדי לסנגר על מאמציו
      לבטל את הישגי המלחמה ההיא

      מותר, צריך וחובה לספר לנוער ולך
      את העובדות :
      מה זה פצוע קשה?
      מה עושה הפצוע עם הפציעה?
      מה תורם הפצוע למרות הפציעה?

      אתה דואג למדינה ולנוער?

      על סורין הרשקו שמעת ?

      על מעוזיה סגל שמעת ?

      אם שמעת ואתה מעדיף לספר לנוער
      על פציעתו הקשה של אורי אבנרי
      ולהגניב באותה הזדמנות את
      דעותיך על ליברמן, אתה לא האדם
      המתאים ללמד את הנוער שלנו
      את מה שהוא צריך וחייב לדעת.

      אם לא שמעת על האנשים האלה
      שאף כי אין פצועים קשה מהם
      הם חיים בינינו, כאן ועכשיו והם
      החמצן של הרוח הישראלית
      כפי שהיא צריכה להיות, חייהם
      איתנו הם תרומה, פציעתם הקשה
      אינה מנוצלת על ידם להטפה
      לנכות רוח, אתה שמעת את אורי אבנרי מגנה בפומבי את החיזבאללה, על חטיפת חיילים, על רצח תינוקות ? אם את זה אתה לא יודע
      לך תלמד ולפני שאתה מתגייס ללמד
      וכדי שתהיה לך וליתר חסידי אבנרי
      השראה, הדביקו לעצמכם סטיקר
      על המראה: איפה הבושה ?

      אם הוצאת את פציעתו של אבנרי
      מהארכיון כדי לרמז שבינתו נפגעה
      בערבות הנגב, והנך מצפה מהגולשים לגישה סלחנית ומבינה יותר,
      עימך הסליחה.

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא נלחם ולא בטיח !!!

      קשישא, 07/08/06 08:33

      למרות ששירת בשועלי שמשון.
      היו מטיילים בגיפיפ ותו לא !

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם ניכשל

    גיא, 06/08/06 20:40

    זה רק בגלל שאנחנו חייבים להיות אנושיים. צריך להיגד את זה. ב- 67' לא הייתה תקשורת כמו שהיום, נכנסו לכל מקום ועשינו מה שרצינו. הפצצנו כשצריך כל מקום, בלי לחשוב על אזרחים. אבל הפעם? אנחנו עושים ללבנונים את החישוב, כי אנחנו חייבים לכל מיני היפוקרטיים כמו אורי אבנרי את דו''ח הדמים למה פגענו פה ולמה פה. אין לנו בעיה לנצח את החיזבאללה או כל מי שצריך אם לא יקשרו לנו את היידים. זה מה שעולם לא מבין. ''במלחמות לצדק, גם ילדים מתים''

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    רק על ההערה בנושא האלוף אדם

    גולש, 06/08/06 20:30

    רק על ההערה הנבזית הזו ראוי היה להשליך בפניך, אורי אבנרי, שק של צואה, מנוול היית ומנוול תישאר.

    זד, רשע, סוטה, בוגד בעמו, סוחר במין (השער האחורי - זוכר...)

    אבל אין דבר כל כלב |(או צבוע במקרה שלך...) יבוא יומו אמן במהרה בימינו.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אבנרי- לורד האו-האו הישראלי

    יגאל הנגעל, 06/08/06 20:23

    - זריעת מבוכה וספק
    - הטחת האשמות כנגד המדינאים
    - דרישה לפטר ולסלק
    - הסתת אחד בשני
    - הצגת האוייב כחף מכל עוון
    - קריאה להניח את הנשק בטרם הושגו המטרות...

    לורד האו-האו מוחא כפיים בקברו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אבנרי אתה בעצם הומלס

    נשגבניק, 06/08/06 20:21

    שנחמתו היחידה היא צרותינו !!!
    אתה חסר זהות, חסר ערכים, חסר מוסר אנושי פשוט !!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ולתת מקום לביבי ? אתה באמת אדיוט.

    נדיח אותם, 06/08/06 20:02

    כותב לעניין אבל חסר חוש פוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איזה כייף לקרא ,את כל התגובות

    פנינה ב, 06/08/06 19:58

    אורי ,אני מציעה לך שב ותקרא את כל התגובות,של כל אחד ואחד, ואולי פעם אחת תבין כמה לא סובלים אותך,אתה מאוס מאוס,

    מה אתה לא מאמין לי
    ? אהה תבדוק בעצמך,ותווכח,
    אני שואלת,האם באמת ,קיים אחד כזה,?אנטיפטי איכסססססססס

    הגב לתגובה זו

    • ''קול העם'', מה שנקרא. חזק ואמץ, מר אבנרי! (ל''ת)

      חנה, 07/08/06 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    בוגר שועלי שמשון

    חמציץ, 06/08/06 19:57

    אורי מורי אבנרי
    כבוגר שועלי שמשון במלחמת השחרור
    בעל נסיון קרבי מוכר,
    הצטרף לשר החוץ הסורי
    ווליד אל-מועלם
    ותעזרו ביחד לחיזבאללה במלחמה
    להשמדת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אורי! הפעם שיחקת אותה, אני איתך!

    אבי, 06/08/06 19:50

    לאורי אבנרי שלום רב! אני ימני ואפילו קיצוני, אבל הפעם אני חותם על כל מילה שלך, חוץ מהפיסקה האחרונה!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לאורי ,המאוס והבלתי נסבל,!!!!!!!!!!!!!!!!

    פנינה ב, 06/08/06 19:45

    אומרים משפט במרוקאית ,,,,,,
    אורי אורי ,ודעמה כלה,
    הכוונה היא תראה לו תסביר לו,ומי שעיוור,שיתעוור

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    דחוף מאד

    פנינה ב, 06/08/06 19:33

    לעצור אותו , ומיד,בוגד בתוך עם ישראל,לך תעוף לנו מהעניים,אף אחד לא סבל אותך ,מאז ומתמיד,מה אתה עושה כאן בישראל ?יבוא היום שלך,ובקרוב ,ואז תצעק '' שמע ישראל הי אלוקנו הי אחד,

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    תגובה עניינית ולא מתלהמת

    יניב, 06/08/06 19:29

    אורי היקר
    לידיעתך, מהרגע הראשון של המלחמה אף אחד (מנהיגים, אנשי צה''ל ואזרחי ישראל) לא חשב שהיא תסתיים בהכרעה צבאית של החיזבאללה והיה ברור לכולם שהמטרה היא להפעיל לחץ צבאי על מנת לכפות על חיזבאללה ועל ממשלת לבנון פתרון מדיני שיבטיח שקט בגבול הצפון לכמה שנים טובות. כלומר, מלכתחילה המטרה היתה לפעול בשילוב של כלים צבאיים ומדיניים. דרך אגב, אותו שילוב הביא את השלום שלנו עם מצרים - כיבוש סיני במלחמת ששת הימים יצר את התנאים לאותו שלום בכך שנתן למדינת ישראל נכס שאותו מסרה בחזרה למצרים בתמורה לקבלת השלום. סביר להניח שבמקרה זה, אם ישראל היתה פועלת אך ורק במישור המדיני מול מצרים, עד היום לא הינו מגיעים לאותו שלום מיוחל.
    באשר לדבריך כאילו לוחמי החיזבאללה ''עושים בית ספר'' לחיילי צה''ל, כדאי לשים לב לכך שעם כל הכבוד לרקטות ארוכות הטווח לקטיושות ולטילי הנ''ט של החיזבאללה, הנשק הכי משמעותי שלהם הוא המיגון שהם ''זוכים'' לקבל מאותה אוכלוסיה אזרחית של חפים מפשע. כנגד הנשק הזה צה''ל לא יכול להלחם במלוא עוצמתו ואכן עם כל הצער על מותם של חפים מפשע, צה''ל עושה כל שביכולתו במסגרת מגבלות המלחמה על מנת שהפגיעה בהם תהיה מינימלית ואני גאה במוסר לחימה זה. כלומר, ללא הנשק הזה, צה''ל היה מכריע את החיזבאללה לא ב- 6 ימים אלא ב- 6 שעות.
    דבר זה קשור גם ל''פאשלות'' הצבאיות שאותן אתה מזכיר, שקרו ברובן בשל הזהירות שנקט צה''ל במטרה להמנע מפגיעה בחפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אורי קח סם המוות יחד עם נסראללה (ל''ת)

    סם, 06/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שני ציטוטים של אבנרי אחד מהים ושני מלפני שלושה שבועות

    מרק, 06/08/06 18:39

    היום אבנרי כותב ''. הם (הזוג אולמרט-פרץ) נכנעו לפיתוי של הרגע, והכניסו את המדינה למלחמה בהחלטה נחפזת, בלי מחשבה, בלי תכנון.''
    ב-17 ביולי אבנרי כתב משהו הפוך לגמרי https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/450/418.html
    ''אבל הפעולה האדירה, שהוכנה חודשים מראש, נמכרה לציבור בישראל ובעולם כמבצע לשחרור החיילים.''

    אני אומר שאבנרי הוא אדם לא הגון, שקרן ולא ראוי להתייחסות רצינית.

    הגב לתגובה זו

    • המטרה מקדשת את כל התותחים! (ל''ת)

      השמאל אויב, 06/08/06 20:17

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      יובל, 06/08/06 20:32

      מרק כל הכבוד חשפת את פניו המכוערות של הייקה המלוקלק, זה שבגד בחברו הטוב מימי העולם הזה, זה שמתלקלק עם מרצחים, אנרכיסטים וסוטים מהעולם הרחב.

      הגב לתגובה זו

    • מרק-צהל הכין פעולה זאת שנים-לא אולמרט או פרץ שקפצו להחלטה מהר מדי..

      Ehad Haam-Zioni, 06/08/06 23:22

      אחת הבעיות הקשות בישראל היא שאין לממשלה ולראשה מנגנון יעיל ועצמאי לניתוח נתונים וקבלת החלטות בנושאי בטחון לאומי-ולכן כל כולו תלוי בצבא (שמאופי הדברים ובלי רוע, נקודת ראייתו צרה וחלקית מדי)

      הגב לתגובה זו

    • מה תאמר אורי ? (ל''ת)

      נכון מאוד, 07/08/06 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בזוי ושנוא הארור הזקן (ל''ת)

    גודמן, 06/08/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ליצן פאתטי

    זאב ערבות, 06/08/06 18:37

    איש שמחזיק מעצמו נביא-זעם, וייזכר לכל היותר כתמהוני.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש לך ביטוח סיעודי ?

    א. ליברמן, 06/08/06 18:31

    לא נראה לי שיש רבים כאן שיתנדבו לטפל בך , כשתצטרך בקרוב....

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    מוחמד, 06/08/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל הכבוד לאורי קודם צריך להוריד עמיר פרץ הקשלון למדינה ולצבא (ל''ת)

    הקברן, 06/08/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אבנרי הוא אחד האנשים השפויים

    נועה, 06/08/06 18:25

    והחכמים שעוד נותרו בישראל.
    הבעיה עם סיום המאמר היא: האם יש אלטרנטיבה טובה יותר? האם יש בישראל פוליטקאים פחות פשיסטים, פחות פופוליסטים?

    הגב לתגובה זו

    • אמרה נועה הלא שפויה (ל''ת)

      mmm, 06/08/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    לאורי אבנרי

    חייל מלבנון, 06/08/06 18:22

    בתור חייל שהיה כבר שבועים בלבנון וחזר לחופשה קצרה
    לאחר שבועיים של לחימה ואיבוד חברים בחזית ובעורף
    הדבר האחרון שאני צריך לשמוע זה את דברי השקר ויתר השטויות שאתה כותב
    המלחמה בצפון מוצדקת לעם ישראל נישבר מלהיות נתון לאיומים מחבורות ברברים רצחניים שלא אוהבים את העובדה שיהודים נימצאים בארץ ישראל
    מרצחי החיזבאלה לא לוחמי גרילה (ואף אני לא הייתי מכנה אותם לוחמים בכלל) עוברים אימונים צבאים ונלחמים כצבא עיקר הלוחמה שלהם היא הטמנת מארבים ומטענים
    מניסיוני האישי הם אינם לוחמים טובים לא מקצועיים ואף פחדנים הם ממש אבל ממש לא לוחמים יפים קשוחים איכותיים כמו שאתה מפנטז
    הם יותר כמו פלחים שנתנו להם רובה אמרו להם להתחבא בשיח וברגע שמישהו עובר לירות בו
    נכון יש להם יתרון גדול עלינו כי הם מכירים את השטח יותר טוב מאיתנו אבל תן לנו זמן ונראה להם ולך שצהל הוא צבא מעולה והיחידי בעולם שיכול לנצח פנאטים ברברים וטרוריסטים שמתחבאים מאחורי נשים וילדים
    ''שליפת הסכינים ''היחידה שצריכה להיות אחרי המבצע בלבנון היא כנגד אנשים ששיכנעו עם שלם בתחבולות תעמולה ושקרים שהבריחה מלבנון תביא שלום
    וכנגד כל אותם אנשים שראו שהחיזבאלה בונה כוח ומתחמש ולא עשו דבר בנידון בגלל שבגללך ואנשיך האמינו שיהיה שקט בצפון
    על כן אני מזהיר אותך ואת חבריך לאחר שנמחק את אירגון החיזבאלה
    נתפנה לטפל בחבריך הפלסטינים באותה עוצמה אחר כך יהיה לנו זמן לטפל בכל אותם גורמים שמאל קיצוני
    ודע לך אנחנו כבר אוספים מידע על כול אותם פעילי שמאל קיצוני שעוזרים לאויבי ישראל
    ובסופו של דבר גם אתם תעמדו לדין
    אני מציע לכם לקחת את הכסף הערבי שמלכלך לכם את הידיים ולהסתלק מישראל כבר עכשיו
    לעם ישראל נימאס להיות כנוע פצוע ומדמם

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד

      שושנה, 06/08/06 21:44

      חזק מאוד , מדוייק מאוד

      הגב לתגובה זו

      • שני דבילים אבנרי היה לוחם קרבי ב''שועלי שימשון''. שוש תלכי לעשן משהו

        זמביש, 07/08/06 04:43

        באמסטרדם ותשארי שם עד שוך הסוטול של נסראאלה.

        הגב לתגובה זו

    • מתערבים שאתה לא חייל קרבי.

      רונן, 07/08/06 00:23

      מי שהיה במלחמה, האמן לי, לא מדבר כמוך...

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ימים שמחים לאבנרי

    שבתאי צבי, 06/08/06 18:06

    עושה רושם שאורי אבנרי הולך עם חיוך על פניו...
    כמה טוב שהחיזבללה מחזקים את דעתו...

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    את התקשורת עוינת נותנת את הבמה לאויבנו (ל''ת)

    בוריס ד, 06/08/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יש בגנים הגרמנים משהו שמביא לשנאת ישראל (ל''ת)

    גם כשקיבלו, 06/08/06 17:59

    הגב לתגובה זו

    • חזק מאוד (ל''ת)

      חזק, 06/08/06 19:46

      הגב לתגובה זו

      • חזק מאוד ומאוד לא חכם (ל''ת)

        היינריך היינה, 07/08/06 00:58

        הגב לתגובה זו

        • מדהים! אתה מה זה מתאים להקים סוכנות שלנו בפלשתינה. אתה יהודי ''טוב''. (ל''ת)

          גבלס, 07/08/06 04:45

          הגב לתגובה זו

  • 93.

    צודק במאה אחוז! (ל''ת)

    אלי, 06/08/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ניתוח טוב , מסקנה מטופשת

    בוננזה, 06/08/06 17:57

    השלום באירופה , שאבנרי מרבה לצטט את הוגיה ומנהיגיה, לא היה מושג ללא מחיצתה המוחלטת של גרמניה הנאצית. כל זמן שהצד התוקף חש שלא מיצה את יכולת התקיפה הוא ישוב ויתקוף. ואירופה שילמה הרבה יותר בסיבוב השני.
    אם הסיבוב הנוכחי לא יסתיים בתבוסתו של היזבאללה, בל נתפלא שנמצא את עצמנו מוקפים מכל הכיוונים בכאלה שחושבים שגם הם מסוגלים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אתה בטח מתואם עם וואליד מועלם, אבנרי.

    יורגן, 06/08/06 17:56

    מה שלומו של נביה ברי ?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הבה נזכר איך היה ליל הסכינים הארוכות ב-''העולם הזה''

    הלמוט אוסטרמן, 06/08/06 17:50

    אבנרי סומך על שטחיות הקוראים שלא יזכרו איך פורר במו ידיו את תנועתו שלו ''העולם הזה - כוח חדש''.

    מילא אם זה היה על איזשהו רקע רעיוני, אבל כולנו זוכרים דווקא שהסיבה הייתה פרטית ואישית לחלוטין.

    ובעבור זה (חלק מהאנשים עדיין חי) היה מוכן אבנרי לבזות את ח''כ שלום כהן, האיש שהסתכן במלחמת השחרור ותחת אש תופת חילץ את אבנרי הפצוע קשה ורץ עמו לחילוץ. האיש שבכספו נקנה העיתון ''העולם הזה'' מידי אורי קייסרי.

    אל תתנו לאיש הזה לספר לכם סיפורים על אחרים. לא רק שהוא לא מביט במראה, הוא שבר אותה. הוא מומחה בלהטיף לאחרים אך בחייו הפרטיים הוא רחוק מאד מהאידיאל ששוטים מייחסים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי זה הדרדסבא הזה, שילך לישון (ל''ת)

    מנהיג הכי-זבללה, 06/08/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אבנרי מדהים- בשילוב של חוכמה, צלילות, ונאיביות ללא גבול

    ואין סתירה, 06/08/06 17:48

    אורי אבנרי בגילו ממשיך להיות ''הילד הרע''.
    הניתוח שלו נכון ברובו, גם אם מוגזם ומוקצן.
    הסכמים עם חמאס וחיזבאללה לא ייתכנו במציאות, משום שמדובר בפנאטים דתיים.
    אפשר וגם צריך להגיע להסכמים עם סוריה, לבנון, והפלשתינים (עם אבו-מאזן- יש לו סמכות, וחולשתו נובעת במידה רבה מההתעלמות שלנו ממנו).

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מאמר מגוחך (ל''ת)

    דני, 06/08/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אורי למה שלא פשוט תעבור ללבנון?!

    טדי, 06/08/06 17:35

    בבקשה תעשה טובה לך ולנו ותצא לנו מהוריד, תעבור ללבנון, תעזור לאנשים מסכנים שק רוצים לחיות, תעזור להם מהאויב הציוני שרוצה להשמיד אותם על לא עוול בכפם, למה לא?! בבקשה , זה אולי הבקשה האחרונה שלי לפני שאיזה פגז יפגע בי ח''ו אז בבקשה ממך זוהי בקשה נפשית ממני ומכל עם ישראל, (בסדר, חוץ מכמה בודדים) אני מוכן ללממן לך את המשאית שתעביר לך את הדירה ללבנון (אבל לא בטוח שתגיע לשם..)
    בתודה מראש ומקווה שתגיע בשלום ללבנון. אזרח כואב

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה ,היתה במקום,ההצעה הכי מוצלחת (ל''ת)

      פנינה ביבס, 06/08/06 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הפסיקו לצנזר אותי !!!

    קובי הקאובוי, 06/08/06 17:25

    נמאס נמאסותיים מהצנזורה שאתם
    מצנזרים את דבריי.

    ולדברים שקודם צנזרתם:
    לאורי אבנרי הלא יקר ולא שלי.
    באמת? שלום עושים עם אוייבים?
    אז עם מי עושים מלחמה, אם כך ?

    אז זהו, שלא. שלום לא עושים עם
    אוייב כל עוד הוא אויב, אלא אך ורק
    ורק ואך ברגע שהוא (האוייב) מצהיר
    על עצמו שהוא חפץ לחדול מעויינות
    ולהיות חבר.
    לשלום צריך נכונות של שני הצדדים,
    כן, גם של האויב, לרצות בשלום
    ולעשות צעדים של שלום בוני אמון.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כולנו נאשים אותך ואת חבריך!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורי החוצפן!, 06/08/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לצאת לרחובות מיד

    דור, 06/08/06 17:14

    עם שלטים נגד בוגדים כמו אבנרי. יש להפגין מול הבית שלו 24 שעות ביממה. על השלטים - שיהיה כתוב רוצח ילדים ואזרחים. עם השלום ההזוי שלו הגענו להסכמים שהרגו לנו אנשים חפים מפשע. לשפוט את הרוצח הזה מיד.

    הגב לתגובה זו

    • נטע, אני בוכה יחד איתך מאז שקראתי את תגובתך המרגשת!

      בכיינית, 07/08/06 09:09

      ולא יכולה להפסיק...

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אורי - תתביש לך!

    ג'וקר, 06/08/06 17:09

    אם מישהו יהיה אשם זה אתה וחבריך מהשמאל הקיצוני.
    אתם תואשמו על הבריחה מלבנון, על הפצת השקר שאנחנו הרעים והערבים טובים, על הורדת המוראל של העם, ועל תמיכה בלתי מסויגת באויב.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שמאלנית

    נטע, 06/08/06 17:06

    הייתי ולא אהיה יותר. אני מתנצלת בפני כל ישראל. סליחה. סליחה סליחה. אני מרגישה נורא. אני לא יכולה לישון. הייתי פעילת שמאל. מה עשיתי. אני לא יודעת איך לכפר.

    הגב לתגובה זו

    • נטע, ריגשת אותי,אני מרגישה שאת כתבת את זה מכל הלב (ל''ת)

      פנינה ביבס, 06/08/06 19:38

      הגב לתגובה זו

    • מספיק שהפסקת להיות, נסלח לך על הכל (ל''ת)

      חיבוק, 06/08/06 22:13

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    מהר שלל חש בז.

    א''י, 06/08/06 17:06

    את הכסף סופרים במדרגות וכולנו מלבד תומך
    הטרור מר אבנרי די רחוקים משם ולכן כל
    הקביעות שלו הן סברת כרס ותו לא -מצבו של
    אלילו החדש נסראללה נראה די קשה ורק ימים יגידו
    מהן התוצאות האמיתיות.

    אבל דבר אחד בטוח: שעה אחרי שתיפול כאן
    פצצת אטום איראנית אורי אבנרי כבר
    יפגין בתביעה למשא ומתן עם אחמדינג'ד.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אבנרי לך מכאן

    רז, 06/08/06 17:03

    אתה לא רצוי בכלל. אני הייתי שמאולני. עבדת עליי. אתה פושע. כל ההרוגים מקרב ישראל על ראשך. אתה ואנשיך אשמים. תהיה מקולל לעולמי עולמים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שמאל קיצוני מאווווסססס!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חדרה, 06/08/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    נמאסת עליי ואני בטוח שעל עוד הרבה כמוני בצורה שאני לא יכול לתאר----

    ירון, 06/08/06 17:00

    אם ללבנונים היו אנשים כמוך שכל כך מפתחים את הדמורליזציה מבפנים כבר מזמן היינו גומרים עניין.

    ממש אין לי כח יותר להגיב עניינית לדבריך. כל חכם ושכל בראשו לא ימצא מקום להגיב לגיבוב הדברים המטומטמים האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ואז תחכח ידיים בהנאה

    העולם הבא, 06/08/06 16:51

    ותגיד : הרי אמרתי בכל העולם שישראל רוצחים ותוקפנים. כולם האמינו ורק אתם לא!
    אורי בורי כבר יותר חכם ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שלא יוולדו כמוך בעולם (ל''ת)

    פינס, 06/08/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לאט לאט אנחנו ננצח אותך ואת אויבינו (ל''ת)

    עם ישראל, 06/08/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אפשר לנצח אין שיעים אין קטושיות בוא ננסא יחד לא יצא נדבר איתם (ל''ת)

    י.נ טכניון חיפה, 06/08/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכשלון הוא יתום ( הח''כ) (ל''ת)

    נחתום, 06/08/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש משפט אחד נכון בתוך גיבובי השטויות הללו:

    קבל את האמת, 06/08/06 16:32

    הפוליטיקאים יתחמקו מאחריות ויאשימו את הצבא. זה מה שעשו במלחמת יום כיפור וזה מה שיעשו עכשיו. אולמרט ופרץ ישארו בתפקידם (ואולי גם חלוץ, כי יש לו קשרים ב'קדימה') ואלוף פיקוד הצפון ישלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • אלוף הפיקוד היה צריך לעוף ביום החטיפה (ל''ת)

      אלי, 06/08/06 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אורי גמל טיפש

    ניב, 06/08/06 16:30

    הטיפשות שיש בך מעבר לכל גבול הגיוני. פשוט אדם טיפש וחולה נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פיצה

    פינוקיו, 06/08/06 16:28

    כך ספגטי ולך לעזעזל

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זבל (ל''ת)

    ששון, 06/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קודם נאשים אותך - יא גלמוד (ל''ת)

    משה--------, 06/08/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שלום עושים עם.......

    חיים שמול, 06/08/06 16:10

    אורי אבנרי מגלה לנו קלף מנצח ; שלום עושים עם אויבים , הוא מצהיר.
    כי עם ידיד אין צורך להשלים.אבל
    מה לעשות עם אויב שאינו רוצה לעשות שלום אתך ? שמתיחס לישראל כ ו ל ה , גם לזאת שבתוך הקו הירוק ,כאל ''פלשתין הכבושה'' , ואינו מוכן לקבל מדינה יהודית ריבונית בשום תנאי.
    אבנרי לא יתן לעובדות לעשות סדר בראשו .,כמו שיהודי גרמניה בזמנו,לא היו מסוגלים להאמין שהאסון ממש בפתח ,כך אבנרי עכשיו ממאן לראות את העובדות ,כעובדות.
    כיליד גרמניה , הוא היה צריך לדעת יותר.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שלום אפשר היה לעושת עם הטלר-אחמדנאג'י גם יסכים לו (ל''ת)

      שרית, 06/08/06 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    דמוקרטיה שנותנת לאיש הזה במה

    רועי, 06/08/06 16:10

    היא דמוקרטיה מתאבדת.
    עם רואים שכתוב על התווית ''רעל'' לא חייבים לבלוע!
    הוא ועוד כמה ישראלים תמהונים שמשמשים את חברי הכנסת הערבים כהוכחות שהינה ''גם הישראלים חושבים ש...'' פועלים כדי לפגוע במדינה ולמעשה תומכים בגלוי בחיזבלה , סוריה ואירן.
    אם תשימו לב תמיד חיזבלה אירן חמאס סוריה צודקים ותמימים ואנחנו סרבני השלום רוצחי אזרחים וכל הבולשייט הזה.
    בקיצור לדעתי כמה שפחות לשמוע אותם ולצטט אותם בעיתון יעזור לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אבנרי... כבר מזמן הדגל שלך הוא דגל פלסטין ו\או החיזבאללה... עשה...

    צדק, 06/08/06 16:02

    לכולנו טובה ועבור לגור ברמאללה או בבונקר של נאסראללה.
    אדם שמפגין נגד ישראל בשעה קשה זו, ביחד עם נושאי דגלי פלסטין והחיזבאללה... הוא אוייב ישראל במלוא מובן המילה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איפה אתה? (ל''ת)

    טוני מונטנה, 06/08/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אורי, כבר שנים לא לחצת על ''ריפרש''.

    אבי, 06/08/06 15:59

    שוב ושוב אותם טקסטים מוכרים לעייפה. האמת היא שכל המדינה הזו נרדמה בשמירה. היה נדמה לנו לכמה דקות (שנים) שאנחנו יכולים להיות נהנתנים ומושחתים כמו כולם... עד שזה התפוצץ לנו בפרצוף.
    ראש ממשלה ירוק, שר ביטחון ''אזרחי'', רמטכ''ל אוויראי, מילואים מתנוונים עם המוני משתמטים, צבא שעסוק בטרור ושוכח שיש עוד זירות ואפשר להמשיך עוד ועוד. אני בכלל לא רואה עדיין את הסוף של המלחמה הזאת. אני כבר רואה שישראל לעולם לא תהיה מה שהיא הייתה בזמן המונדיאל האחרון, כשפרשת ''צ'רלטון'' הייתה בראש מעיינינו. בוקר רע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דברתי עכשו עם גיסתי. ארבעה מששת בניה מגוייסים.

    א-ל נקמות ה', 06/08/06 15:57

    בנה הבכור גורש לפני שנה מנצרים. בנה השני נקרא למילואים, ועדיין לא שמעה ממנו, כנראה ליו''ש. הבן השלישי קל''ב, בבקעה, גם שם יש חזית, הרביעי בתוך לבנון, החמישי נכה צה''ל, הששי כרגע ב''כושר'' במכון וינגייט. חברו הטוב היה האחד שלא נהרג בטנק, בשבוע שעבר. אך פצוע ופניו שרופות. הם כולם בני קבוץ בעמק בית שאן. אחי, שלחם בשעתו במלחמת ששת הימים, כתב אז בגלויה - ''ראינו נסים גלויים''. אך אז החל השמאל לדרדר אותנו אל ה''שלום'', הן בנסיגות והן בשטיפת מח. הביאו אותנו לתוך הפחת. לא די שלא נשאר דבר מן הניצחון, אלא הצליחו לחנך דורות בארץ ובחו''ל על ה''כיבוש'' וה''דיכוי'' ש''מדכאים'' פחות מששה מליוני יהודים, שלוש מאות מליון ערבים מסכנים.
    על הפשעים האלה יש להגיד ''תודה'' לאורי אבנרי.
    אחי, מכל מקום, מתנתק והולך מן העולם. לחנוכת בית הכנסת והכנסת ספר תורה בנצרים, הוא עדיין הגיע, אך היה שקוע בדיכאון עמוק. היום הוא בקושי מתקשר. כל מה שהוא חזה בא ונהיה.
    מדינת ישראל הרגה אותו נפש! כמו שרצחה אלפי יהודים, פליטי אלפיים שנות שואה ממאירה, כשבכל דור ודור מסייעים הרודפים והמוסרים, מהרסינו ומחריביני, לעומדים עלינו לכלותנו.
    את מה שהם עוללו לנו ארבעה הדורות האחרונים של השמאל הנבל, לעולם לא נשכח, ולעולם לא נסלח, עד דור אחרון!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קבענו עם נסראלה פגישה

    אמיר, 06/08/06 15:48

    הוא לא הגיע. ורגע ברצינות - תגיד לי, סהרורי שכמותך, מה עוד צריך לקרות פה כדי שתבין שאתה איש הזוי?
    בעצם, מה אני רוצה ממך, אשם מי שנותן לך במה.
    אגב, אולי תתחיל מו''מ אתה? בוא תתחיל בדחייה - פרטנרים נהדרים יש לנו שם..
    מבטיח לך חסינות..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לטפל בבוגדים ובגיס החמישי כמו סטאלין (ל''ת)

    סטאלין, 06/08/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הגיע הזמן לשתוק -אורי אבנרי

    דרומי, 06/08/06 15:46

    ו....תבקש סליחה מבוגי יעלון על דברי הבלע שלך כלפיו לפני שנה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לחקור הכל מן השורש כולל ...

    שפוי ומוסרי, 06/08/06 15:37

    ... כולל לחקור את שורשי הנזק המצטבר שגרם השמאל ובעיקר השמאל הפאנטי למאמצי הקיום של ישראל.
    לדוגמא, ההפגנה של ''400 אלף'' עקב סברה ושתילה, במלחמת הלבנון הראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אצל תבוסתניים כמו אבנרי אין בלקסיקון ''ניצחון''

    אבי דביר, 06/08/06 15:35

    אולי יואיל אבנרי להסתכל על מלחמות עבר שהתרחשו בעולם ולהצביע על נצחון של מי מהצדדים.
    אצל אבנרי התבוסה והגשת הצוואר אל מאכלתו של האויב היא-היא הנצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הסיבה למלחמה הקשה היא שנרדמנו בשמירה

    שרית, 06/08/06 15:35

    על הטנקים הם משחררים 20 טילים בבת אחת.
    קטיושות בכמויות אדירות.
    וכל זה הם אגרו במשך 5 שנים בקושי...

    הגב לתגובה זו

    • שרית-פעם ראשונה שאת כותבת הערה נכונה-וגם מחשבה קצרצרה לפני הפעולה.. (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 06/08/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני שמח לשמוע דברי טעם

    המבין, 06/08/06 15:35

    בן אדם אינטלגנטי כדאי להקשיב למה שהוא אומר

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש לי שאלות נוקבות אלייך אבנרי!!!

    גיל, 06/08/06 15:30

    1.עד מתי תפגין אהדה לפלשתינאים?
    2.מדוע אינך זועם על רצח אזרחינו?
    3.מדוע אתה מקרין אך ורק חד צדדיות לטובת האוייב?
    4.למה אינך פועל כאיש של שלום אלא כחומת מגן לטרור?
    5.מדוע לעניות דעתך אנחנו חייבים להיות מובלים כצאן לטבח?

    הגב לתגובה זו

    • פליקס לא יענה לך... (ל''ת)

      אני פליקס,, 06/08/06 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הגיע הזמן להעמיד אנשים כמוך לדין

    אזרח שנמאס לו, 06/08/06 15:21

    משת''פ של אויבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למרבה הצער הוא עוד יצא צודק. (ל''ת)

    אהוד אול., 06/08/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק הסיכום של הסיכום נחשב

    אליוי, 06/08/06 15:19

    נעזוב את אבנרי המתמוגג
    ונשאל
    מה קורה פה ?
    יש לנו מכסימום 8 טנקים פגועים
    30 חילים הרוגים ועוד 25 אזרחים הרוגים
    הצפון משותק בגלל מתקפת קטיושות אכזרית ונפשעת ולמרות זאת העורף הוא הדוחף העקרי להמשך המלחמה !
    אז איפה פה הנקודה החלשה ?
    בסוף בסוף בעזרת מלמד הבקר השמאל יהיה חייב לבצע את מה שצריך לעשות מהתחלה
    משום שלא תהיה הפסקת אש ........
    רק הכנעה ברורה של החיזבלה תביא להפסקת אש !
    אז אבנרי תרגע ותחסוך את הסיכומים שלך לעוד חודש
    הסיכום של הסיכום הוא שנחשב !!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קורי עכביש הם מהחומרים החזקים בעולם

    ראובן, 06/08/06 15:17

    הבעייה היא עם החורים שבין קורי העכביש, זה מה שמחליש את כל הרשת.

    אצלנו החורים ההלו הם אורי אבנרי ושאר השמאל הפנאטי המתלהם, אלו שמחכים בכליון עיניים לסכינים הארוכות, לכך שחגיגת השנאה העצמית המעוותת שלהם תקבל חיזוק והצדקה בעם כולו.

    אבל לא נורא אורי, אולי גם לך הגיע הזמן להתפכח. החברה הישראלית חזקה מספיק גם כדי לעכל טחורים ציסטות ושאר מרעין בישין ולעמוד חזקה למרות פעילותך ופעילות חבריך.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה אורי מכונה פעיל שלום? ומה איתנו פעילי הבטחון? (ל''ת)

    פעיל בטחון !, 06/08/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לך טיוטת הסכם עם אחמדיניג'אד?!

    יואל, 06/08/06 15:04

    אתה יודע טוב מכולם. ממש קול התבונה.
    מה המתכון שלך לשלום עם מי שקורא לחיסול וביטול הישות הציונית במזרח התיכון?
    הדברים שלך נבובים ושטחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שתוק כבר, תרח. אשמאי תמהוני עם חומצה בעורקים (ל''ת)

    ג'וזפה, 06/08/06 15:02

    הגב לתגובה זו

    • פגיעה בול במטרה!!! התיאור הכי טוב של אבנרי עד כה!!! (ל''ת)

      כל הכבוד, 06/08/06 17:41

      הגב לתגובה זו

    • ל מס, 46'' בינגו '' (ל''ת)

      אלמונית, 06/08/06 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אורי ''היקר''

    יולי, 06/08/06 14:59

    אורי נכשלת. תעזוב אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מאשים את עצמי, אתה הכשלון שלי...

    Surfers Logic, 06/08/06 14:59

    אני מאשים את עצמי שבמלחמת
    של''ג נתנו לך להכנס לביירות ונתנו לך לעזור לרוצח יאסר עראפת לצאת משם.

    אני מאשים את עצמי שנתנו לטרוריסט יאסר עראפת להגיע מטריפולי ולהכנס למוקטעה כדי לארח שם את יועציו הנאמנים אורי אבנרי ואחמד טיבי ועל שנתנו לכם לצאת משם.

    אני מאשים את עצמי על שממשלות ישראל לדורותיהן מפרות את חוקי המדינה כאשר אינן אוכפות את החוק
    ואת צווי אלופי הפיקוד עליך ועל שכמותך.

    אני מאשים את עצמי על שצבא הגנה לישראל אינו מקפיד על מילוי מדוקדק
    של הפקודות ובכפוף לאמנת ז'נבה
    ולחוק הבינלאומי, החלים על שטח צבאי סגור, על חציית גבולות ומחסומים, על קיום מגע עם האויב
    בעת לחימה, ללא סמכות וללא רשות.

    אני מאשים את עצמי על שמדינתי הדמוקרטית נותנת לך לחבל בעיקרון הדמוקרטי ואינה אוכפת עליך את המתחייב מעיקרון זה, אזרח המחבל
    בהכרעת הרוב, אזרח המפר את החוק או מנצל חסינות שלא לשמה,
    במטרה לכפות את דעת המיעוט על הרב, ישללו ממנו חסינותו, אזרחותו
    וכפועל יוצא תישלל זכותו לבחור ולהבחר.

    אני מאשים את עצמי שאנחנו
    ''שוכחים'' שזכות הדיבור והבעת הדעה
    שהם נשמת אפה של מדינה דמוקרטית
    זכויות אזרח אלה מואצלות, קיימות
    ועומדות ליחיד, אך ורק בשטח סוביריני של מדינת חוק דמוקרטית,
    אושיות בהן אתה ושכמותך מחבלים
    ואנחנו, הרוב הדמוקרטי, משלמים את המחיר התנהלותכם הבוגדנית והמופקרת.

    אתה ושכמותך אינכם נזעקים להפגין
    בחו''ל או כאן
    לכפות שלום עכשיו על איראן,
    כשהחיזבאללה בנה את הגיהנום
    לא הפגנת ולמחות לא היה לך חשק
    עכשיו, כשהגליל בוער, אתה מגיח
    כרוח גבית לטרור מבירות ודמשק.

    אין בך היושר והיושרה לגלות לתלמידיך משמאלן עד סרבן
    ''שהלוקסוס'' להיות כאלה אפשרי...
    רק בזכות הרוב שאינו כזה ועדיין כאן !

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לתבונה ולהגינות שלך.

      מוטקה הדר, 06/08/06 15:57

      א-ב-ל
      האם שאלת את עצמך באם הייצור האומלל הזה בכלל ראוי לתגובה ?
      הוא מייצג לכל היותר כמה מאות צבועים מצפון תל אביב - לוועד הבניין בו הוא גר הוא לא היה נבחר.

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור לקיר ,ודי לזבל. (ל''ת)

        גודמן, 06/08/06 18:36

        הגב לתגובה זו

    • כתיבה וגם מה שכתבת ממש חזק

      האמת, 06/08/06 17:07

      חבל שלא תוכל להגיד את הדברים שלך באופן שווה
      כי גנבו את זכות הדיבור על ידי החבר מביא חבר של אבנרי שלימד את אותם מנהלי העיתונות אך בחר בדרכו לפני הדמוקרטיה בכללותה ובאתיקה עיתנאית .

      הגב לתגובה זו

    • אין מילים ,תודה בשם כלם,ישר כוח (ל''ת)

      פנינה ביבס, 06/08/06 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שלום עושים עם אוייבים...

    עוז, 06/08/06 14:59

    שרוצים שלום.
    הבנת את זה אורי????

    שלום עושים עם אויבים שרוצים שלום!!! תחדד ותבין, אני אחזור שוב כי נמאס לשמוע אותך עם ה-שלום עושים עם אויבים...

    תחשוב ככה, זה לא קשה:
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום
    שלום עושים עם אוייבים שרוצים שלום

    עם אוייבים שרוצים שלום...
    עכשיו הבנת?????

    הגב לתגובה זו

    • חבוב, אתה כעסן מבטן ומלידה

      רחלה, 06/08/06 16:06

      אבנרי עולה עליך ואתה חוזר לו עם משפטים רדודים? ברור לכל מגיב פה שאתה לא מוכשר גדול בתקשורת בין אישית, ונראה שכבר השתמשת בטריק הזה של חזרות עקשניות על אותו משפט. עוז, מצפים ממך ליותר.

      הגב לתגובה זו

      • רחלה כנסי בבקשה

        עוז, 06/08/06 17:56

        נכנסת?

        יופי עכשיו תצאי כי אין לי מה לכתוב על הטוקבק החלול והריק מתוכן שמעיד בין היתר על טפשות כרונית.

        הגב לתגובה זו

        • הוא שאמרתי...

          רחלה, 06/08/06 20:41

          תגובתך רק חיזקה את עמדתי. אתה כעסן, זה ברור.

          הגב לתגובה זו

      • זה כלום

        בוב דילן, 06/08/06 18:09

        אבנרי משתמש בטריק של חזרות עקשניות על אותם המשפטים כבר 40 שנה.

        הגב לתגובה זו

      • דוקא מוצלח-והכשל הלוגי=לא עם כל אויב אפשר לעשות שלום

        שרית, 06/08/06 18:27

        שלום עושים עם אויבים
        לא מביא בהכרח מבחינה לוגית
        שעם אויבים אפשר לעשות שלום.
        משום שהקשר אינו חח''ד.

        הגב לתגובה זו

    • ה' עוז לעמו יתן

      נהדר, 06/08/06 16:12

      אתה, כמובן, צודק. מתוך מבחר הקלישאות של השמאל (הפטריוטיזם הוא מפלטו בלה בלה בלה), אימרה זו, כאילו שלום עושים עם אוייבים, היא נבזית במיוחד.
      אני פטריוט לא נבל, ורוצה שלום עם גבולות בטוחים, עם שכנים שלא חושבים שזכותם לפגוע בי. שום דבר מיוחד.
      נראה לי שהנורמליות הזו, זה מה שמפחיד סוכנים כמו אבנרי.

      הגב לתגובה זו

    • שלום עושים עם אוייבים כי... (ל''ת)

      עם ידידים,, 06/08/06 17:00

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיה קטנוני כל כך..

      ב.ב, 06/08/06 17:52

      התוספות שלך למנטרה הידועה הופכים אותה למסורבלת מדי לקופריטרים.

      הגב לתגובה זו

      • * הופכות כמובן ולא הופכים (ל''ת)

        ב.ב, 06/08/06 20:16

        הגב לתגובה זו

    • למה להיות קטנוניים

      ב.ב, 06/08/06 18:56

      המנטרה נשמעת הרבה יותר טוב ככה, הסרבול המיותר שאתה מציע רק יקשה על הקופריטרים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ואני - מאשים אותך וחבריך

    גמל שלמה, 06/08/06 14:57

    בפגיעה במורל האזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ואם לא יתחילו? האם תודיע שטעית? (ל''ת)

    jora, 06/08/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דר ופא סולטן לא מסכימה איתך

    שור צהוב, 06/08/06 14:36

    ראיון טלוויזיוני לא שגרתי עם פסיכולוגית ערביה, משכילה
    וחילונית, בשם ד''ר וואפא סולטאן, המתגוררת בלוס אנג'לס, שתוקפת את העולם
    המוסלמי ואת מנהיגיו על מגמותיהם הג'יהאדיסטיות, על אחריותם לעימות עם בני
    כל הדתות האחרות, וספציפית על ההתנגשות היוזמה שלהם עם היהודים וישראל.

    הלינק: http://tinyurl.com/m99x8

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר ופא לא גרה פה..

      אחת מפה, 06/08/06 15:39

      בכלל אם היא גרה בארה''ב אסור להסתמך על דבריה, מדינה מלאה בארס כלפי ערבים...

      הגב לתגובה זו

      • ''תגיד, אתה איתי או איתו?'' (ל''ת)

        יוני, 06/08/06 16:50

        הגב לתגובה זו

      • ואללה את דפוקה את יודעת? (ל''ת)

        אח שלו, 06/08/06 18:09

        הגב לתגובה זו

      • רק אחרי 9/11 היא הפכה לאנטי ערבים (ל''ת)

        שרית, 06/08/06 18:17

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    הסכמה

    עמוס, 06/08/06 14:33

    לפי אבנרי ניתן לחשוב שחיזבלה מוכן לדבר ולעשות שלום איתנו

    הגב לתגובה זו

    • זה חלק מהתרמית-אין עם מי לדבר =אין עם מי להסכים (ל''ת)

      שרית, 06/08/06 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אורי אבנרי יעשה שלום

    ליזט, 06/08/06 14:10

    בעצם מה הבעיה, אורי? תזמין את נסראללה לפיצה בבית קפה, ואל תתנו לאף פוליטקאי וגנרל לבלבל לכם את המוח - תעשו את מה שנכון. ביחד תביאו להחזרת החטופים תשכנעו את נסראללה להקים בדרום לבנון צימרים ומפעלי צדקה. כל מקלט ייהפך לגינה! תמורת זאת ישראל תחזיר את כל האסירים, את רמת הגולן ואת ''השטחים הכבושים''. יחד נחגוג אז את השלום, ולא נבין איך אולמרט, לבני ופרץ לא עלו על הרעיון הפשוט הזה קודם???

    הגב לתגובה זו

    • הוא עוד באמת עלול ללכת ולגונן על נסראללה גופו - מה היה עם ערפאת ? (ל''ת)

      אפאצ'י, 06/08/06 15:12

      הגב לתגובה זו

      • זה דווקא היה מעלה את המוטיבציה של טייסנו לחסל את נסראללה (ל''ת)

        אלכס, 06/08/06 16:55

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    חכם לאחר המעשה

    אליוי, 06/08/06 14:09

    הסיבה העקרית לכשלון היא הפחד של אנשי השמאל להכנס לעומק לבנון
    (מי שמגביל את עצמו מול אויב חסר עכבות נמצא בנחיתות)
    מכאן שמי שיתן את הדין הם חבריו של אבנרי !
    רבים מאנשי השמאל (פרט לאבנרי)
    מכירים בעובדה שכל הססמאות הריקניות על
    קביעת גבול
    רכישת לגטימציה בין לאומית
    אינם פותרים דבר !
    (חשובים רק לפרוטוקול )
    סביר להניח שמיד לאחר לבנון מי שישלם את מלוא המחיר הם הפלסטינאים בעזה ............
    אז
    רוץ אבנרי רוץ אל חבריך והזהר אותם
    לפני שיחרב ביתם !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מלחמה פסיכולוגית

    KSP, 06/08/06 14:09

    חיזבאללה בונה על הטימטום הפאנטי של אנשיו, ולכן כל מכה שהם מקבלים נספרת אצלם ככח ויתרון.
    אוכלוסיית ישראל הרבה הרבה יותר אינטלגנטית וכואבת כל אובדן של בניה ולוחמיה.
    אוכלוסיה בעולם נחלקת כעת לאלה שלוחמים בטרור וברשע ובתומכיהם מחד, ולאלה שתומכים בחיזבאללה, בין אם באופן אקטיבי או פסיבי, מאידך.

    השאלה היא למר א. אבנרי האם הוא מחבק את חיילי צהל, מרים את מורלם ונותן להם רוח גבית (למשל כמו יעל דיין בעצרת השמאל אתמול), או שהוא מנסה להכניס מקל בגלגלי המערכה הצבאית, לבלום את הלוחמים שלנו, ולערער את המוראל.

    אני מקווה שאתה שייך למחנה השמאל הציוני - שועלי שמשון.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מסכים חלקית

    ארי, 06/08/06 14:07

    שתתחיל מלחמה בין ה''מדינאים'' והדגנראלים, והלוואי שיהרגו אחד את השני. אבל אם אורי אבנרי מתיימר לדעת היסטוריה, רצוי שיקרא קצת על מלחמת אלג'יר. הצבא הצרפתי, ובמיוחד הצנחנים, דיכאו את המרד ועוד איך ! הצרה היתה שצרפת היתה מושחתת (מזכיר משהו?) ואז לקחו אפס בשם דה גול שפינה את אלג'יר והרס את חייהם של מיליונים (שעזבו או נשארו).

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לפטר אותם, אבל...

    מה אז?, 06/08/06 14:02

    מי יבוא במקומם? ביבי? אנחנו בצרות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין פתרון צבאי; דרוש הסדר מדיני! (ל''ת)

    רחל ולדמן, 06/08/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעניין למה המלחמה נכשלה...

    שי, 06/08/06 13:49

    ''לוחמי'' החיזבאללה יורים מתוך ריכוזי אוכלוסייה כאשר טייסי חיל האוויר האימפוטנטים מצלמים את המשגרים נוסעים במהירות לתוך כפר מיושב. ואז כמובן אסור לפוצץ אותם, פן חלילה נפגע באוכלוסייה תמימה ! האוכלוסייה שלנו כמובן אינה תמימה ויש ללוחמי ה''התנגדות'' זכות להרוג בהם ולהמטיר עליהם מטר קטיושות מתוך מאגר בלתי-נדלה באדיבות סוריה ואירן.
    יושב לו האפס העלוב הזה, אורי אבנרי ותוקף את חיילי צה''ל כמו איזה או''מניק שצופה מרחוק בקרבות ונותן תחזית. הרי ברור שהתחזית שלו תמיד תהיה נכונה ! כל מבצע של צה''ל דינו להיכשל מאחר והפוליטיקאים האימפוטנטים שלנו מחכים לשמוע מה תגיד ''דעת הקהל העולמית'' שמשום מה תמיד תהיה נגדנו אחרי שלושה ימי חסד...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עיתוי הנבואה

    קרול, 06/08/06 13:37

    בהתרסה ''אמרתי לכם'' אתה מונה שורה של בעיות להן יש להתייחס ברצינות. כמעט נראה שאולמרט יצטער שלא נועץ גם בך.
    למרות זאת, כאשר הלחימה נמשכת ומורל החיילים ישוב מאד, ספק אם נכון העיתוי לכתוב חלק מדבריך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אבנרי - קול שפוי שאולי יעזור לנו להציל את עצמנו (ל''ת)

    חיפאי, 06/08/06 13:23

    הגב לתגובה זו

    • קול שפוי ? - קול בלתי שפוי לחלוטין! (ל''ת)

      BT, 06/08/06 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ל24- אני איתך

    סיגל, 06/08/06 13:14

    כשאני קוראת את אבנרי אני איתו- ככ משכנע !!ואז הגב' מ24 בילבלה אותי:מי צודק למען אללה??

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הצדק עם אבנרי: אין פתרון צבאי (ל''ת)

    רוני, 06/08/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קללת 67 = קללת הכיבוש

    בן, 06/08/06 13:01

    מאז הכיבוש וההאחזות בשטחים שמעבר לקו הירוק לא ניצחה ישראל בשום מלחמה וגם לא תנצח. הכיבוש אוכל אותנו מבפנים ומבחוץ. הדיכוי גורר תגובת נגד שגוררת תגובה שגוררת תגובה. אנו נלחמים נגד עצמנו. אין לישראל קיום במרחב הזה ללא הסדר מדיני עם הפלסטינים וסוריה.

    הגב לתגובה זו

    • קללת אוסלו

      לביא, 06/08/06 16:53

      לפני אוסלו המצב הבטחוני היה כזה שממשלת שמיר נפלה בגלל פיגוע דקירה בירושלים. פיגוע
      דקירה היה משהו מפחיד וחריג.
      אחרי אוסלו התחילו לפוצץ אוטובוסים, להתפוצץ בקניונים ואינספור פיגועי ירי (רובם באותם הרובים ששאנשי אוסלו נתנו לכנופיות של עראפת). בסוף הגענו לקאסמים ואלוהים יודע מה עוד מכינים לנו בעזה. הרי אחרי הנסיגה הם הבריחו כמויות עצומות של נשק ממצרים.
      ואיך ענו אנשי אוסלו לטענות הללו?
      ''אלו הם קורבנות השלום''.

      הגב לתגובה זו

    • אם לא היינו מנצחים ב73 לא היינו כאן-הבל ורעות רוח

      שרית, 06/08/06 18:25

      ובכלל בן,
      הנסיגה החד צדדית מהשטחים הכבושים הוכיחה עצמה כמלכודת מוות-
      הבריחה מלבנון והנסיגה מעזה הביאו לנו את הצרה הזאת היום.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    להחליף ממשלה

    נירית, 06/08/06 12:57

    להחליף ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתה רואה את הנולד

    ברברה, 06/08/06 12:54

    אתה רואה את הנולד
    אני חושבת גם שיש לחנך דור עם יכולת חשיבה ביקורתית, ולהבנה של צדק חברתי. בעשר שנים האחרונים התדרדרנו חלק בגלל תהליכי הפרטה לחברה עם פער חברתי הול וגדל. היגיע הזמן גם ללכת אחרי האירופאים , לא לזלזל בהם במקום ללכת אחרי מדיניות ארה''ב., וזה בכדי ליצור מדינה עם צדק חברתי שהיא חזקה מבפנים ושבניה ובנותיה ירצו להישאר בה במקום לחיות בניו יורק כמו..

    הגב לתגובה זו

    • מה זה רואה את הנולד - אולי רואה את הטרוריסט הנולד

      BT, 06/08/06 15:14

      זה כבר לא סתם נאיביות מסוכנת.

      הגב לתגובה זו

    • האם לא בגלל שלא רצינו להיות כובשים קרו לנו כל הצרות האלה

      שרית, 06/08/06 18:12

      הרי הכל נובע מנסיגה חד צדדית.
      ולגבי הארופאים,
      צדק?.?
      מוסר???
      שם???
      האם יש שיפור מהזמן שהם דחפו אותנו לקרונות
      על מנת לחנוק אותנו בגאז???
      כמעט ולא

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם כל התיעוב והקבס שמעורר בי אורי אבנרי אני חייבת

    ליגי לוגי, 06/08/06 12:29

    לציין שהמאמר כולו (חוץ מהמסקנות בשלוש השורות האחרונות) - מדוייק עד כאב. מה לעשות? לפעמים צריכים להסיק מסקנות כואבות . ..
    המאמר כל כך לוגי וומנומק, ומתאים למה שרובנו הרגשנו (או היינו צריכים להרגיש) במהלך המלחמה. (הוא גם נכתב (בצדק?) בחיוך קטן של שמחה לאיד וצדקנות מתחסדת שקשה לו להעלים אותה. ( שוב בצדק!)
    בהמשך לניתוח הלוגי הקר הזה, אני מנסה ללכת לאחור ולבדוק עוד טעויות שנעשו בעבר:
    מבצע ענבי זעם, מבצע שלום הגליל, מבצע ליטני, מלחמת יום הכיפורים - על אלה כבר נשפכו גלונים של דיו על מנת לתארם כהרפתקאות מאצ'ואיסטיות וככשלונות מדממים.
    מלחמת ששת הימים - טעות קשה! היה צריך לבקש מנאצר סליחה, ולבקש ממנו אישור ימעבר בסואץ. כי בכל זאת הוא הבריון התורן, ולמה להתעמת?? שוב רק בגלל האגו?
    ומבצע סיני - פאדיחה!! עובדה, המעצמות הנאורות הפסיקו אותנו שניה לפני האורגזמה... בושות! ובסוף - מלחמת השחרור - אלוהים! איזו טעות!!! איך אפשר שקומץ הרפתקנים חסרי אחריות יצאו למחלמה כזו על פיסת אדמה חרבה, כשעומדים מולם כל כוחות הרשע והאופל?? מה, שולחים בהם שוב ושוב שועלים דלוקי זנב?? ומה עושים אחר כך עם מדינה חלשלושה שנתקעה ככה לתוך שכונה עויינת בלי לחשוב על התוצאות?
    איך בכלל אפשר לצאת למלחמות בלי להתייעץ קודם עם גנרלים ופילוסופים מהמאה ה19 שכבר למדו משהו בתחום הזה?
    איך אפשר שכל העולם ישמע ויראה שאצלנו מתווכחים ומתקוטטים ובכל זאת - מנצחים...
    המלחמה הזו, מלחמת הגרילה האיומה הזו היא הקש ששבר את גב הגמל. אם הצבא שלנו לא יכול לנצח חבורת פראי אדם רצחניים ושטופי נחישות שיעית (אובדנית..), ושמצויידת בנשק חדיש ואספקה של טילים אימתניים כמו כל ארגון גרילה נורמלי (??!) - אז המסקנה ברורה: החוצה!!!
    בחיי, אבנרי, תודה על התובנות שהכנסת בי. אני לוקחת את הילדים ואת הלפטוף - ואודרוב, לאוגנדה!!!

    הגב לתגובה זו

    • תשאר ותכתוב

      ברברה, 06/08/06 13:15

      תשאר ותכתוב

      הגב לתגובה זו

      • ברברה-הוא לועג לך ולאורי במאמר (ל''ת)

        שרית, 06/08/06 18:30

        הגב לתגובה זו

    • ג ד ו ל !! (ל''ת)

      כן,תישארי..., 06/08/06 16:48

      הגב לתגובה זו

    • יאללה ביי

      רינת, 06/08/06 17:39

      אחת כמוך, באמת צריכה לחיות באוגנדה (או אולי תמצאי את מקומך באירן, לבנון וכו') ישראל - טובה מדיי בשביל אחת כמוך, קחי את הילדים והלפטופ ויאללה ביי

      הגב לתגובה זו

    • לא,לא ,לא תנצחו אותי-לא מנצחים אותי כ''כ מהר

      שרית, 06/08/06 18:23

      קודם כל אנחנו באמצע לחימה.
      גם בריטניה הייתה על הקרשים לאלר תחילת המלחמה השנייה.
      ולא אין קשר ל73,למבצעים שהזכרת...
      אבל אם הזכרת את 73- היינו עוד יותר על הקרשים.
      אז נא לזכור:
      זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה
      ומכל מקום,
      כמה שאנחנו נראים רע,הצד השני נראה רע הרבה יותר.

      אז לפני שאת מספידה אותנו-קצת תקווה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרבה ביקורת וחציי עובדות ומעט מאוד

    צפון שמאלני, 06/08/06 12:17

    אג'נדה
    למר אבנרי הנכבד למרות הכרותי במצע שלך לאורך השנים והבקיעות שלך בהיסטוריה הגרמנית ובהבאת הנוח שבה למטרתך תוך השמטת מילים שמביאים את ההיסטוריה במלאותה,
    את מה יהיה אחר כך איך תראה ישראל את זה אתה דואג להשמית כדי שלא נדע את האמת שלך

    שכחת את ה''אלטנוילנד'' שלך
    לפני שאתה מגאה כל כך מול המראה
    למה לא צירפת את מלוא המצע כדי שכולנו נדע איך תראה המדינה שלך
    תשתדל שזה יהיה הכל ולא הניסיון לרצות את ה''שמאל המרכזי''

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המשא ומתן עם הפלשתינים נכשל-השמאל נכשל

    גדעון לוי, 06/08/06 12:17

    המשא ומתן עם הפלשתינים נכשל-השמאל נכשל.
    כשנדמו קולות התופים והצוצרות של אוסלו החלו קולות הפיגועים והקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה ארגון טרור במרכאות?

    סמולן הזוי, 06/08/06 12:14

    האם אתה באמת ובתמים מאמין שלקרוא לחיזבאללה, אירגון טרור אנטישמי פונדמנטליסטי ורצחני, אירגון טרור זאת טעות?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מעריב, מה עם טור לאיתמר בן גביר?

    אלי, 06/08/06 12:13

    אם אתם נותנים טור קבוע לטיפוס הזוי כמו אורי אבנרי, מדוע שלא תתנו טורים קבועים לימין הקיצוני?

    אתם יודעים, חופש הביטוי עובד לשני הכוונים.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה הוגנת!! (ל''ת)

      איש מרכז, 06/08/06 17:21

      הגב לתגובה זו

    • מה החוכמה בזה? עדיף להעיף קיצוני הזוי מהעיתון...

      רונן, 07/08/06 01:27

      מאשר להכניס עוד אחד כזה...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    קול שפוי וצלול בתוך כל הקקופוניה (ל''ת)

    חיים ב., 06/08/06 12:06

    הגב לתגובה זו

    • ממש קולה של האמת

      מריו, 06/08/06 23:20

      קשקשן

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אורי, אולי תתעסק במה שקורה אצלכם בפלסטין?!

    עמית, 06/08/06 12:02

    למה אתה מתערב בפוליטיקה הפנימית שלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שטויות. השמאל הקיצוני הוא האשם בכל אסונותינו...

    ניצה, 06/08/06 11:55

    כל השאר - ניתן לפתרון קל.
    סרטן השמאל הקיצוני מחייב שינויים כואבים בזכות הדיבור.
    זה פתרון שמוטב היה שלא לנקוט בו , אך דומני שהגיעו מים עד נפש.
    חופש הדעה שנוצל למעשים בוגדניים - חייב להיות מטופל בטיפול אגרסיבי , עד יעבור זעם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קטע ממאמר של הסוכן הזר, אורי אבנרי,

    הוא גרוע מן, 06/08/06 11:33

    ושימו לב, כמה מתוך התגובות הנבחרות על ידי המערכת כאן, תומכות באבנרי, ואז תבינו כמה עשרות תגובות נגדו צונזרו,
    והנה הקטע של הנבל: בשבועות האחרונים אירעו בכל ארבע החזיתות: הישראלית, הפלסטינית, האמריקאית והאירופית - אירועים חשובים, שניתן להסיק מהתרחשותם, ש''העניינים'' מתחילים לזוז. בחזית הישראלית, האירוע המפורסם ביותר הוא טכס-ההשקה של ''הבנות ז'נבה'', השבוע. לאחר תנועת סרבני-השירות, יוזמת איילון-נוסייבה, מחאת טייסי-הקרב, הכרזותיהם של ארבעת ראשי-השב''כ-לשעבר ודברי האזהרה של הרמטכ''ל - באה יוזמת ''הבנות ז'נבה'', כצעד חשוב נוסף באותו הכיוון.
    .....גם בחזית הפלסטינית יש שינוי. אבו-עלא, בשיתוף-פעולה הדוק עם ערפאת, עמל על הכרזת ''הודנה'' חדשה, בין הפלגים הפלסטיניים, שתהיה הפעם שלובה גם בהודנה עם ישראל. כלומר: התחייבות להפסקת האלימות משני הצדדים, עם השגת ויתורים משמעותיים מצד שרון. אם כול זה יצליח (''אם'' גדול!) - ייווצרו, אולי, התנאים לשינוי מהותי בדעת הקהל של שני העמים, תנאי מוקדם לתזוזה אמיתית.

    גם בחזית האמריקאית קורים דברים מעניינים. כל המומחים ניבאו שעם התחממות מערכת-הבחירות שם, יימנע בוש מכל דבר העלול להרגיז את השדולות היהודית והנוצרית-פונדמנטליסטית. בניגוד לתחזיות כאלה, נותנת עתה וושינגטון גיבוי פומבי, וכמעט רשמי, ליוזמת נוסייבה-איילון וליוזמת ז'נבה. הנשיא בוש השמיע מורת-רוח די חריפה (יחסית!) ממעשי שרון, בצד דברי-הגינוי השגרתיים כלפי הפלסטינים. הוא גם הורה לנכות סכום סמלי מהערבויות הכספיות שנותנים האמריקאים לישראל. זה לא הרבה. זה די מעט
    . ... יתכן שהתזוזה המעניינת ביותר, היא דווקא בחזית האירופית. לפני שש שנים הכריז ''גוש שלום'' חרם על מוצרי ההתנחלויות. אמרנו: ''כל שקל להתנחלויות הוא שקל נגד השלום!'' חיברנו רשימה מפורטת של המוצרים האלה, הפצנו אותה ברבים, רבבות משפחות הצטרפו לחרם. מטרתנו היתה למנוע את העברתם של מפעלים מישראל לשטחים הכבושים
    ... יוזמתנו גרמה, כנראה, לאירופים להתעורר. סחורה ''תוצרת ישראל'' משוחררת באירופה ממכס, אבל החוזה המסחרי עם האיחוד האירופי קובע בפירוש שאינו חל על סחורות המיוצרות מעבר לקו הירוק. ממשלת-ישראל התעלמה מכך והפרה את החוזה באופן בוטה. מוצרי ההתנחלויות סומנו כ''תוצרת ישראל'' והופצו על-ידי חברות ישראליות. הפקידות האירופית ראתה, חרקה שיניים ועצמה את עיניה, מכיוון שכמה ממשלות אירופיות (גרמניה, הולנד ואחרות) התנגדו לכל פעולה בעניין זה.
    לפתע, חל שינוי. בזמן האחרון החלו האירופים לדרוש שכל מפעל חשוד יפקיד מראש סכומי-כסף השווים למכס העלול להידרש ממנו, עד שיוכח שאינו ממוקם מעבר לקו הירוק. המפעלים זעקו חמס. השבוע הודיעה ממשלת-ישראל שמעתה כל סחורה המיוצרת לאירופה תישא סימון ברור של מקום הייצור. סוף-סוף, פעולה אירופית החלטית. מפעלים התלויים בייצוא לאירופה יצטרכו להסתלק מההתנחלויות ולחזור לישראל. הללויה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ניתוח מבריק. אבנרי לראשות הממשלה. (ל''ת)

    נעמי, 06/08/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • רחמנו על נעמי המיסכנה. (ל''ת)

      גודמן, 06/08/06 11:40

      הגב לתגובה זו

    • לראשות ממשלת איראן אולי (ל''ת)

      GB, 06/08/06 15:15

      הגב לתגובה זו

    • על איזה ''ממשלה'' את מפנטזת ?

      מוטקה הדר, 06/08/06 18:15

      אולי לא שמת לב, אבל את עדיין חייה
      במדינה דמוקרטית. יד על הלב - את מכירה עוד עשרה אנשים שחושבים
      כמוך ומסכימים עם אבנרי ?
      הרי בסרט ההזוי הזה כבר היינו. אבנרי כבר היה ח''כ. אז כמו היום, אני שוב שואל: במה הוא שונה ממוחמד ברכה ? לשניהם אותן שאיפות ואותם חלומות - מדינה דו-לאומית בשלב א'
      וכאליפות איסלמונאצית בשלב ב'.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסכים עם כל מילה חוץ משני המשפטים האחרונים בפיסקה האחרונה

    אפרים, 06/08/06 11:02

    אין שום טעם לשיחות עם הפלסטינים והחיזבאללה הנחושים לחסל את מדינת ישראל, ומבחינתם, מטרת השיחות תהיה אך ורק הונאה (וליהודים יש נטיה ליפול בפח ולשלם על כך מחיר יקר, כמו בהסכם אוסלו).
    נותרו שתי דרכים להמשך קיומנו - להמשיך לחיות על חרבנו כמו שחיינו עד עכשיו, או להתחיל לדבר עם הערבים בשפה היחידה שהם מבינים כדי להגיע להכרעה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לאורי אבנרי

    מאיה גינת, 06/08/06 10:50

    די! פשוט די!
    כל כך נמאסת, הפעם ממש אי אפשר לסבול את השטויות שלך!
    אתה כבר קשיש מספיק כדיי להרגע,
    אז תניח לנו ובלום את פיך.
    יוצאות משם כל כך הרבה שטויות שבעת הזו אין להן מקום!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אורי! אם כואב לי על משהו, זה עד כמה שאתה צודק!!

    רייק, 06/08/06 10:17

    אבל כפי שאתה רואה מהתגובות, אנשים פה לא מספיק ברמה שלך בשביל שיבינו את זה.
    אתה יודע, הם חיים מהשקרים שמפזרת להם הממשלה(לרוב שהתקשורת מגויסת בידיה) ואין להם רגע אחד, שהם מסוגלים להקדיש אותו למחשבה ולביקורת, יגידו לי מה פתאום מחשבה וביקורת באמצע מלחמה, ואני אומר, חבר'ה, תתעוררו, מחשבה וביקורת אפשר לקיים בכל מלחמה, כל עד היא לא על הבית והמדינה לא בסכנה קיומית!!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת

      mmm, 06/08/06 23:37

      שכחת לכתוב שאתה מצפון ארה''ב - עוד יחשבו שאתה מצפון הארץ. כי אני לא רואה בנאדם שפוי מהצפון (של הארץ) מדבר ככה.

      למסקנה: מחק את המיותר:
      רייק מארה''ב/לא שפוי.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למערכת מעריב

    אני, 06/08/06 09:57

    אולי מספיק להביא אנשים קיצונים כל כך שלהוטים לצאת נגד ישראל והאינטרסים שלה? די, נמאס!!!

    אין אנשים אחרים שיכולים לכתוב? אנשים קצת יותר מתונים? בימים כאלה גם ככה קשה אז לקרא את דבריו של האיש הזה זה באמת יותר מדי!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''להדיח את אולמרט ופרץ'' - צודק

    אמת ויציב, 06/08/06 09:31

    יש לתת לצה'' גבוי ברור וחזק.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אורי אבנרי מעריך

    אמיר, 06/08/06 09:04

    ''אורי אבנרי מעריך''- כבר עשיתם ממנו פרשן לעניני מלחמה?
    מיהוא בדיוק?

    הגב לתגובה זו

    • לא מעריך אלא - מייחל לכשלון בלבנון ! (ל''ת)

      רונן, 06/08/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הלבנונים בסופו של דבר לא יתחשבנו עם נאסרללה-הם רק מחכים להפסקת אש

    שרית, 06/08/06 08:33

    אם מישהו חושב שלבנונים תומכים בו ,טועה
    אפילו השיעים חמים עליו
    רק עכשיו הם לא יכולים להגיב...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המלחמה הזאת יכלה להתנהל הרבה יותר טוב אם היינו נכנסים כבר בהתחלה

    שרית, 06/08/06 08:31

    הבעייה הייתה הססנות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם אבנרי בעד שלום למה הוא בעד נאסרללה ????

    שרית, 06/08/06 08:30

    ישראל וכל העולם המערבי לא מנסים ליצור קולוניה כמו שהשמאל ההזוי טוען אלא להביא להפסקת אש בר-קיימא.
    היות שהחיזבללה לא מוכן להתפרק מנשקו,והיות שהוא ממומן ע''י איראן שדוחפת אותו להלחם על מנת שלא ישימו לב שהיא בונה אטום,
    החיזבללה תוקף אותנו על מנת להשיג נקודות.

    רק הסדר שיפרז את דרום לבנון יביא לרגיעה וגם לא יחלק מתנות לתוקפן.

    נשאר לשאולף למה אורי אבנרי מתנגד???

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני בטוח שלו יכלו המגיבים להטביע את אבנרי בכוס מים היו עושים זאת.

    דני ב., 06/08/06 08:29

    השאלה מדוע?
    כי האמת כואבת.
    כי למרות שאבנרי יעד לתקיפה מתמדת על ידי ביטחוניסטים בפרוטה הם לא הצליחו להביא את השקט לאזור.
    לא הצליחו המלחמות, הניכנס בהם, האימרה המטומטמת שהערבים מכירים רק כוח, היכן הפתגם שנגד לבנון נילחם עם תיזמורת צה''ל?
    מתי אי פעם העורף שלנו היה כה חשוף?
    אורי אבנרי אשם בכל הצרות של עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אני מפחד לחשוב איך היה נראה השלום בגרוש\שלך (ל''ת)

      רני, 06/08/06 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לאורי אבנרי . בבקשה !

    נירית פז, 06/08/06 08:29

    תמיד יצא לי לראות אותך מפגין נגד פעולות צה''ל בשטחים.

    אבל אף פעם לא ראיתי אותך מפגין נגד פיגועי הטרור.

    מדוע? האם יש הבדל בין שני האוכלוסיות?

    אשמח אם תוכל לענות לי.
    אני אפילו מתחננת לתשובה.
    בתודה מראש.

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהוא יכול לענות, את מבינה ערבית? (ל''ת)

      נ, 07/08/06 00:38

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למערכת

    אריה, 06/08/06 07:36

    בתואר לאנרי רשמתם פעיל שלום
    זוהי בושה למערכת כהרגלכם תפרסמו הערות ריקות אבל לא תגובות רציניות וכאן פעיל שלום?
    אולי באופן חד צדדי לטובת הערבים
    מעולם לא למען ארץ ישראל ובניה.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב להביא לידיעת הציבור עם מי יש לנו עסק! (ל''ת)

      זעקי ארץטבריה, 06/08/06 09:14

      הגב לתגובה זו

    • הם קבוצה שחטפה את המיקרופון של זכות הדיבור

      בקרוב הוכחה, 06/08/06 17:44

      זה כמו שבכנסת יגידו שרוצים לשמוע את דיעות העם ואז יעלה דב חנין מהמפלגה הקומוניסטית ואז עוד פעם הוא יעלה ואז עוד פעם ואז עוד פעם ואז יעלו כדי לאזן פרץ אולמרט וביבי פעם אחת
      ואז עוד פעם דב חנין ועוד פעם ויחשבו שיש המון אנשים שהם בעד זה ככה זה כשחוטפים את המיקרופון בתקשורת התקשורת יותר חשובה מהכנסת אפילו לדמוקרטיה
      אך לא פה! בקרוב אני יוכיח זאת עם עובדות!(זה היופי באינטרנט)

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אורי נביא השקר

    אריה, 06/08/06 06:08

    אורי קראתי את השורות ואני מבין שלמרות הידע שלך אינך מבין דבר לכן אני מציע לך שוב חזור לגרמניה ממנה הגעת והנח לנו מהניתוחים השחורים שלך בחרתה בדרך הקלה ובכן המשך בה מצא לך כר אחר כל עוד לא מצאת במעילון שלך מילה אחת טובה לילדי ישראל עדיף שתשטוק.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה. שוב פעם אבנרי מטיף לנו מוסר ???

    צ______________, 06/08/06 05:54

    הרי הוא היה אחד מאהובי ליבו של רב המחבלים יאסר עראפת. שעוד בשנות השישים היה אחראי לרצח ישראלים חפים מפשע בכל העולם?

    אבנרי גם אמר פעם שהוא מוכן להגן בגופו על רב המחבלים.

    אוי לנו אם נצטרך לשמוע לעצתו.

    הגב לתגובה זו

    • מקומו של הערב רב הוא באירופה ממנה באו (ל''ת)

      יהודי, 06/08/06 22:24

      הגב לתגובה זו

    • ישראל העלתה החמאס ועכשיו מחזקת את החיזבאללה.

      אבנרי צודק!, 07/08/06 02:06

      פעם היה עראפת שהסכים לגבולות 67. היום אנחנו הולכים ומסתבכים.

      הגב לתגובה זו

    • אבנרי היה במיעוט שכיום ממשל/ות ויתרו ויישמו תפישותיו.מה קיבלנו?!אש (ל''ת)

      אש,אש.לBBטיבי,, 07/08/06 10:56

      הגב לתגובה זו