• 138.

    תגידו - איפה ציפי לבני? מה היא עושה? התקשורת בעולם כל כך נגדנו.

    ניסים, 06/08/06 13:32

    עושה רושם שהתיק הזה גדול עליה. צריך את נתניהו כדי שיסביר בצורה מקצועית את עמדות ישראל בעולם. בלי לגמגם.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    רוצים שלום!!! נמאס כבר מהמלחמות האלה!

    שלום, 06/08/06 11:58

    למה בני האדם צריכים להילחם ולמות כשבסופו של דבר הם ישבו ויישבו את הבעיה במו''מ ? למה אי אפשר לפתור את הכל מראש במו''מ ? זה הכל עניין של חינוך !!! גם אצלנו וגם אצלם!!!

    עדיף להילחם סביב שולחן דיונים מאשר בקרבות ...

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    קיריל קז'דן הי''ד, הממשלה אינה ראויה לך ולעם (ל''ת)

    אלפסי שמעון, 06/08/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    פשש איזה נשק...

    חיים, 06/08/06 11:24

    שתיי רובים , סכין לחם , סכין חמאה ותמונה של נסראללה...לזה אתם קוראים נשק?

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הגיע לארץ ומייד התגייס! אוי כמה שאני מתעבת היום את המשתמטים!

    גליה, 06/08/06 11:23

    הבחור בן 26 ורק תשע שנים בארץ . קשה לתאר מה להגיע למדינה ומייד להתגייס לשירות קרבי. בטח היו לא ולמשפחה אין סוף קשיים.
    איך זה שיש כל כך הרבה משתמטים שאפילו משירות בקריה מוצאים דרכים לברוח ?
    אל תדברו איתי על אידיאולוגיה - כי הם לא סרבני מצפון , אלו משתמטים אגואיסטים

    הגב לתגובה זו

    • מי מנהל את המלחמה הזו? ולמה?

      ישראל, 06/08/06 13:15

      אולמרט מעוניין בהתכנסות, ועל כן אין טעם להיהרג כעת אם אחר כך הוא יצמצם את ישראל לגבולות 67.
      החוצפה של אולמרט להשתמש באנשים ואחר כך לזרוק אותם לכלבים . כבר שנה הם בקרשים. הרס את חייהם, את פרנסתם, את משפחותיהם והכל מתוך אטימות לב. מה הם צריכים לעשות עכשיו? לשכב על הגדר כדי שאולמרט / פרץ/ מופז/ לבני ודומיהם ידרכו עליו שוב???

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב:100%. אולמרט צריך לגבש לעצמו את הדרך שלו , או להכחיש את מה ש

        איריס, 06/08/06 13:30

        את מה שאמר לכתב החדשות לפני כשבוע. אחרת לא ניתן לנצח במלחמה הזו עם מנהיג מעורער כזה המסורס מבית ע''י כל בני ביתו.

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    ככל שהמלחמה תהיה אכזרית יותר יהיה שקט

    חיפאי, 06/08/06 11:06

    כשהצרפתים כבשו את אלג'יריה לפני כ 120 שנה אמר אחד הגנרלים שלהם ''ככל שהמלחמה תהיה אכזרית כלפי האוכלוסיה כך היא תגמר מהר יותר ויהיה שקט אחריה''. מה שנכון אז נכון להיום על אחת כמה וכמה שזה מגיע מאבירי המוסר הכפול, הצרפתים.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    יהי זכרו ברוך

    איילת, 06/08/06 10:44

    עצוב עצוב עצוב
    למשפחה, שלא תדעו עוד צער
    מחבקת אותכם

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אין לישראל, טילי נ.ט ? רקטות? טילים?מה קורה כאן??? (ל''ת)

    אני, 06/08/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    פעילי חיזבללה??מה זה?מקבילים לח''כים??והם נלחמים?כל הכבוד. (ל''ת)

    עמי, 06/08/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ח''א נלחם בפצצות חכמות בברזלזווית,וחיילים נהרגים במבנים,חלם!! (ל''ת)

    מוטי, 06/08/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מסכןןןןןןן :-(

    אני, 06/08/06 10:09

    יהי זכרו ברוך!!!
    ת.נ.צ.ב.ה.
    למשפחה- אנחנו אתכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    40% הבטחון לוקח מתקציב המדינה

    ליאור, 06/08/06 09:54

    במשך עשרות שנים לא כולל סיוע אמריקאי
    הנשק הכי מתוחכם : טנקים מטוסים פלקונים מזלטים צוללות מגרמניה .

    קבוצת חיזבאללה מרתקת את צהל בכמה כפרים וחיזבאללה אחר מפגיז בלי חשבון את העורף.

    בטח שלא יסכימו להפסקת אש במצב הזה .ימשיכו עד הקטיושה האחרונה.

    בכלל החיזבאללה הם מתאבדים שיעים ,ההפצצות לא מזיזות להם כלום . חיבים להשתפר.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יהי זכרו של קיריל ברוך. (ל''ת)

    ישראל, 06/08/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ילד מדהים ומוצלח, לא מתאים לעולם הזה (ל''ת)

    רונית, 06/08/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ירו כבר 2857 רקטות ונותרו עוד 11586! החזיקו מעמד שם בצפון! (ל''ת)

    אולמרט, 06/08/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא הייתי מתגאה בלהראות את תמונת

    manu, 06/08/06 09:18

    הנשקים הפרימיטיביים שלהם.....

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    גדלות וגבורת הלוחמים למול ננסי/גוצי הדרג המדיני

    גרינשפן, 06/08/06 08:54

    כ''כ בולט וצורם התהום הפעורה בין בהתעלות החיילים מסירותם וכוח עמידתם למול שפל עד לחרפה של
    אולמרט פרץ וחלוץ הנוהגים באווילות
    ובהססנות עד לכדי פרסה אחת גדולה
    של תעמולת בחירות והחרדה מפני מה
    יאמר העם על שרשרת הכשלים שהאמירה לכדי מחדל אחד גדול שישראל לא ידעה כמותו אף לא ממחדל יוה''כ של גולדה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אם זה הנשק שמצאו שם ? אז מאיפה כל הטילים

    ג.ד, 06/08/06 08:39

    הנוחתים על אזור הצפון, ללא הפסקה
    זה לא נשק ? או שאולי לא מראים מה באמת יש שם, כי אחרת תסבירו את נפעילות כל הטילים והקסאמים שנוחתים במאות יום יום מאז חטיפת החיילים!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    עפ''י הממצאים, צהל בעידן הדוידקה (ל''ת)

    עופר, 06/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    משפחת אולמרט משרתת בצבא של אבא? (ל''ת)

    עומרי, 06/08/06 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    זה מה שמצאו בכפר? בושה של דו''צ

    א, 06/08/06 08:00

    שני רובי צייד עתיקים
    סכין מטבח גדולה ותמונה של כהני דת

    לא פלא שבעולם חושבים שאנו תוקפים כפרים תמימים

    הגב לתגובה זו

    • לא מבין איך דובר צהל ממשיך בתפקידו!

      גדעון, 06/08/06 08:21

      היא פשוט מביאה נזקים כבדים!

      הגב לתגובה זו

      • וזה שחלוץ הכושל ממשיך לכהן כן ברור לך? (ל''ת)

        צרפתי דניאל, 06/08/06 09:06

        הגב לתגובה זו

        • וזה שאולמרט ממשיך לכהן כראש ממשלה כן ברור לך? (ל''ת)

          רוני, 06/08/06 12:42

          הגב לתגובה זו

  • 117.

    זה הנשק שיש להם??אז מה היה לפני 6 שנים?רובים מקרטון?? (ל''ת)

    מוטי, 06/08/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    גברים אחד אחד אתם...אלופים שלנו (ל''ת)

    יהודי, 06/08/06 06:14

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    החלטת/מסר ממשלת לבנון - הכריעו את נסראללה

    קרן שמעון, 06/08/06 05:50

    לבנון הנתונה במלקחיים, מחד סוריה
    ומאידך איראן בד בבד עם הסולידריות
    המוסלמית הגואה במדינות ערב, אינה יכולה ואינה מסוגלת להסיר מעל צווארה את אבן הרחיים בדמותו של נסראללה כי אז תתפש כפרו מערבית ואנטי מוסלמית מובהקת.
    מכאן החלטת ה-''פרווה'' של אנו
    מה-''או''מ'', כאומרת לישראל - הכריעו את נסראללה כמפתח וכפתרון
    הבעיה מן השורש.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין חצי הריון

    שמיר, 06/08/06 04:56

    רבותי. או שיוצאים למלחמה עם כל הכח שיש, או שיושבים על הגבול וצופים בחיל האוויר.
    אבל כשרוצים לנצח חובה להלחם עם כל הכח שיש.
    ויש!.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    דובר צ.ה.ל מציג סכיני מטבח.

    מיכל, 06/08/06 04:15

    בתמונה מופיעה סכין מטבח גדולה , סכין קטנה למריחה .

    כדאי אם יש להציג נשק כבד : מרגמות טילים רקטות .

    החיזבאללה לוחמי גרילה מאומנים עם נשק איכותי שמפגיז את הצפון בצורב מאסיבית .

    צריך לפגוע בחיזבללה ולהחזיר את האזרחים בצפון לחיים נורמאלים , לפני התחלת שנת הלימודים.







    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט איבד שליטה. זה גדול עליו (ל''ת)

    אהוד ברדק, 06/08/06 04:02

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ממשלת השמאל מנסה לנצח בתחרות התיפיפות נפש במקום במלחמה!

    מתי, 06/08/06 04:01

    הכפר הזה כמו גם בינת' גבייל וכל השאר נקיים לחלוטין מאזרחים רק בשביל לא להרוס איזה מיסגד עלוב אולמרט ופרץ מקריבים חיילים על מזבח ההומניטריות שלהם פשוט גועל נפש!
    נ.ב. אני לא אומר שאם במקום אחר שיש אזרחים ''תמימים'' לא צריך לשטח

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!! צריך לשטח כל מקום מימנו יורים לכיוון ישראל!!!!!!! (ל''ת)

      michal, 06/08/06 04:50

      הגב לתגובה זו

    • לשרוף

      הכבאי, 06/08/06 09:45

      צריך לשרוף את כל הסבך בלבנון אף על פי ש''חרם'' על העצים ובעלי החיים אך כך נהרוס להם את הלוחמה במקומות המוכרים להם.
      איך עושים זאת???

      קצת סולר ממטוסים + גפרורים ואז הכל חשוף והחיזבולנים לא יוכלו להסתתר בסבך
      כמובן שחייבים להוציא קודם את החיילים שלא יקרה שוב מה שקרה בעבר

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    למה לכל הרוחות לא מורידים את הכפר??????? (ל''ת)

    ההמום, 06/08/06 03:41

    הגב לתגובה זו

    • איך? אתה יכול לפרט?

      רפאל, 06/08/06 04:16

      מה אפשר לעשות שלא עשינו?
      נפל''ם?
      אמאלאראס רש''ק סודי?
      מיצרר?

      הגב לתגובה זו

      • רובע דאחייה

        קצינים במיל, 06/08/06 08:18

        האם ראית מה עשו לרובע דאחייה בלבנון ? מתוך 160 ביניינים רבי קומות , נשארו 30 .
        כאשר ניגשים לעיירה קטנה כמו במקרה הספיציפי ,יש לסמן את כל הבניינים והמחסות הפוטנציאלים ולאחר מכן לחלק למטרות סוללת ומטרות אוויר, לאחר יום שלם של השמדת מטרות , נחל בהפגזה של כוחות שריון וארטילריה לטווח קצר ( כן גם לנו יש מרגמות ). לאחר מכן כניסה לעיירה ( מה שנשאר ) עם כוחות שיריון בראש כאשר הכניסה מלווה במסקרים , חיפוי מערכות נ''ט מהצדדים ( כן גם לנו יד מתקדמות יותר ולטווחים הרבה יותר ארוכים ), בסופו של הכוח יכנסו כוחות הח''יר.
        האם נראה לך בטוח יותר , האם המשימה תושלם בצורה טובה יותר? אני בטוח שכן. כקצין במיל ומדריך בבית ספר לקצינים זו היתה השיטה פעם לפני השטחים , יש עימה רק בעיה אחת : היא עולה הרבה כסף!!!

        הגב לתגובה זו

    • למה?למה? (ל''ת)

      יעקב, 06/08/06 05:43

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    כואב על כל הרוג, חייל מילואים, יכל להתחמק (ל''ת)

    סרבן מצפון, 06/08/06 03:23

    הגב לתגובה זו

    • נכון- סרבני מצפון לא מתים רק הפריירים מתים (ל''ת)

      אהבת ארץ ישראל, 06/08/06 04:05

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    להחזיר את המרגמות והטילים

    המוצא מחזיר, 06/08/06 03:09

    למה לא לכוון את המרגמה לסוריה ולהחזיר להם את הפצצות והטילים שלהם?

    הגב לתגובה זו

    • גאוני ואז כשהאוכלוסיה שלהם נהרגת

      ח, 06/08/06 03:37

      להאשים את החיזבאללה וכהוכחה להראות שהבתים קרסו מטילים שלהם שהם כביכול ירו כדי אח''כ להאשים אותנו.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לתת להם מכה בכנף שיעופו עוד קצת עד לסוריה בלי

        תותחן, 06/08/06 04:12

        לעצור אצלנו?

        הגב לתגובה זו

      • great idea!!!! yishar koach (ל''ת)

        do it, 06/08/06 04:39

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    האם זה נכון שמפקד חיל האויר מסרב להפציץ כפרים לבנוניים מטעמי מוסר? (ל''ת)

    כועס ונדהם, 06/08/06 03:00

    הגב לתגובה זו

    • אם כן לא רוצה לדעת זה מעלה לי את

      ק, 06/08/06 06:21

      לחץ הדם. איפה בוגי?

      הגב לתגובה זו

      • אכן נכון. הבן שלי סיפר לי כי ח''א מסרב להתקיף בתים שחבריו נורו ממנו

        נופר, 06/08/06 09:00

        כל חייל שני בלבנון יספר לך כי חיל האויר מתעקש לא לירות על בתים בלבנון גם כאשר ידוע כי החיזבאללה מתבצר בפנים.
        לפחות כמה חיילים נהרגו, כי המטוסים גם סרבו לפתוח באש ולאפשר לפחות פינוי פצועים.
        וזו הסיבה ששמעתם שפצועים שכבו מדממים 10-20 שעות ללא פינוי.

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    קיבינימט עם המוסר הנוצרי הזה

    עם ישראל חי, 06/08/06 02:29

    תשרפו אותם על בתיהם חיים ושיצעק העולם עד מחר,תאמינו לי שאמריקה איתנו ומבינים שזה הקרב הראשון של מלחמת העולם השלישית,ליצור מישוואה שכל חייל שלנו שווה 1000 ערבים,זה יחס האוכלוסיה ביננו לבינם,אם לא תעשו זאת אתם תביאו להשמדת העם היהודי

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא יודע מה זה מוסר. אם היה

      צ, 06/08/06 03:43

      לו מוסר היה שם את חיי חיילנו ואזרחינו קודם. אין להתחשב בחיי האויב בשעת מלחמה. ולקרוא לטמטום כזה מוסר זה חוצפה, מה מוסרי בלסכן חיילים? ובטח ובטח לא בשביל משפחות מחבלים או כל מי שנשאר למרות שאזהרנו לצאת. נמאס מהגלותיות הזאת התחנפות לגויים. אנחנו כבר לא באירופה יש לנו ארץ משלנו עצמאית לא צריך לפחד מהם. הקב''ה איתנו ויחזק אותנו כמו בכל המלחמות כל עוד נשמע לעצותיו. להתקיף בכל החוזק. לא לתת שטחים. לא לדבר על נסיגות. לא לפחד מהגויים.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    תיפקוד לקוי של דובר צה''ל ולא פעם הראשונה(כנסו)

    דני, 06/08/06 02:16

    רובי צייד ישנים חמישה כדורים וסכין ??
    עוד מעט יציגו סכיני מטבח ?
    מישהו חייב להתעורר ולהתחיל לנהל שם את העניינים !

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אמצעי לחימה

    אמצעי לחימה, 06/08/06 02:06

    רובה ציד וסכין מטבח ?????

    הגב לתגובה זו

    • נא להכיר:

      דן, 06/08/06 10:32

      הרובה למעלה, להלכה רובה צייד, יכול להיות נשק קטלני בקונפיגורציה המתאימה ובידיים נכונות. וינצ'סטר ''משאבה''.
      מי שלא מכיר, נא לצפות סרט ''בוליט''(1965).
      אמאל 'ה

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    להפציץ ולמחוק אותם מהאויר !!! (ל''ת)

    גלי., 06/08/06 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    החיילים האלו קדושים

    אילן, 06/08/06 01:27

    רק מהתמונה אפשר לראות את האומץ
    את הנחישות את ההתמדה. אין מילים
    ממש גברים שלא מפחדים כלל להיכנס לקן הצרעות שהוא המקום
    המסוכן בעולם כרגע.
    רק שישובו בשלום. ועוד משהו: הבחורות בארץ צריכות להעריך ולדעת שהתמזל מזלם שיהיו בביתם גברים כאלו.

    הגב לתגובה זו

    • חיילים קדושים. הנהגה מושחתת המונהגת ע''י וייסגלסים מתועבים הורסת (ל''ת)

      מריו פילו, 06/08/06 01:38

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    בתמונה: אם זה השלל שתפסו. צה''ל בבעיה קשה מאוד (ל''ת)

    אופיר, 06/08/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אותו מחסן אמצעי לחימה. מדוע היה פעיל 22 יום?

    אופיר, 06/08/06 01:24

    מדוע לא הופגז מייד מדוע נתנו להם להשתמש בטילים שהיו במחסן? זה מחדל.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    להפציץ כפרים שלמים מהאיר!!!

    חייל בחופשה, 06/08/06 01:23

    אין ברירה אחרת...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    צבא שמן ומסואב המונהג על ידי רה''מ נהנתן ומושחת ושר בטחון הדיוט

    אזרח כואב, 06/08/06 01:22

    הצבא שהראה גבורה מופלאה בגירוש כמה לפלפים מגוש קטיף שקבלו אותו עם דגלים ושירת התקוה, מגלה חדלון אישים מוחלט, ונלחם כבר כחודש על כמה כפרים עלובים, ואם השמועות נכונות ומפקד חיל האויר סירב למחוק את הכפרים בהפצצות אויריות הוא היה צריך להיות מודח לאלתר.
    החולשה המחרידה שאנו מפגינים במלחמה זו תוליד מלחמה איומה באמת שתהוה איום קיומי על המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הוא המנהיג היחיד שיש. אך השמאל מעדיף את השלטון ע''פ המדינה (ל''ת)

      שמחון, 06/08/06 01:40

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו- מצויין כשר הסברה (ל''ת)

        נדב, 06/08/06 11:01

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    הנשק שנתפס - תמיהה

    ג. אביבי, 06/08/06 01:13

    הנשק שצולם נראה כמו רובים ישנים לא-אוטומאטיים או רובי צייד. אלה מצויים אצל כל אזרח בוגר כמעט באזורים הכפריים שבדרום לבנון. זה לא נראה כמו נשק של לוחמי חיזבאללה.

    האם יתכן שצה''ל ניצח, הרג ושבה כפריים תמימים במקום את הדבר האמיתי?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כל הכבוד לחיילים ! הנהגת המדינה והצבא - כישלון ! (ל''ת)

    מריו פילו, 06/08/06 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ועדת חקירה ממלכתית לבירור המחדל. עכשיו!

    שיח לוחמים, 06/08/06 00:58

    לזמן לחקירה תחת אזהרה חמורה את:
    אהוד ברק - ארכיבישוף הכישלון האחראי הישיר למותם של אלפי אזרחי ישראל תמימים. יהודים וערבים נשים על טפם מאז הבריחה האומללה מלבנון.

    שמעון פרס - החתרן הבלתי נלאה שלצורך פרס נובל הבזוי לשלום שחלק עם המרצח ערפאת נכנסנו לסחרור הזה. האיש שהביא את כח 17 לפאתי ירושליים וחילק להם רובים

    אהוד אולמרט, ועמיר פרץ - על הכישלון הקולוסאלי להגן על בטחון האזרחים. חודש שלם שמחצית המדינה פליטים והם חוזרים על המנטרה המטומטמת שהעם חזק. אני מקווה שהוא יהיה מספיק חזק לראות אתכם על עמוד הקלון.

    דן חלוץ הרמטכ''ל ושאר האלופים השמנים והנפוחים שיושבים עימו במטכ''ל. על המחדל המודיעיני, המחדל בהתרעה, המחדל בהכנת הכוחות ללחימה הנדרשת. (צבא שהתאמן שנה על רגישות ונחישות אינו מוכן לקרב מול אויב אמיתי. ההוכחה לנגד עיננו). על הבירבורים בטלביזיה בזמן מלחמה. כשצריך לירות לא מדברים! ובעיקר על סיכון מיותר של חיי חילינו בנינו, על קידוש המוסריות ההזויה של האג בזמן מלחמת אמת.
    אגב שמתם לב שהדבר הזה שנמשך כבר כחודש לא מוגדר ע''י הממשלה כמלחמה...
    כל מי שחושב כמוני (יהודים, דרוזים, נוצרים, גם מוסלמים זו המדינה של כולנו) אנא עזרו להתחיל את המהפכה להצלת המדינה.
    עיתונאים תתחילו לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • אני הקטן ''yOyA'' אתך.ועדיף שעה אחת קודם. שיבחרו:

      Yo, 06/08/06 01:14

      או שהם רוצים שהעולם יסמפט אותם, או שהם רוצים שעם ישראל ישב בבטחה, שיחליטו עכשיו, כי אם לא , מי שישאר מהמערכה האומללה הזאת יאכל אותם חיים. ליצנים.

      הגב לתגובה זו

      • הכי אירוני שהם לא מבינים שגם ככה

        ח, 06/08/06 02:12

        מי שנגדנו יהיה נגדנו ושה''מוסר'' שלהם לא גורם לאף אחד להתאהב בנו פתאום אז הכל לשווא. אומות העולם לא יכבדו אותנו אם רק נפחד ונתנצל. דווקא חוזק - יגרום לאירופאים לכבד אותנו. אך הלוזרים לא מבינים זאת.

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    תגובה ל-59

    מוקי, 06/08/06 00:39

    איך זה שלמגיב כזה לא כותבים ל''ת איך הוא יכול להשמיץ את צה''ל בלי כל בושה ועוד בזמן כזה ולהגיד כל הכבוד לצה''ל מבלי שידפקו לו בדלת ויאסרו אותו על בזיון צה''ל בזמן מלחמה, אצל נסראללה כבר היו הורגים אותו בראש חוצות וקוראים לו במילים הכי ''עדינות'' בוגד
    בושה למי שלא סינן תגובה כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    למה לא מפציצים מהאוויר ואח''כ נכנסים (ל''ת)

    ע, 06/08/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה מה שמצאתם? רובה ציד מחליד שיש לכל פלאח ממוצע בדרום לבנון? (ל''ת)

    א, 06/08/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הממשלה וצה''ל משחקים בקקה

    שלומי, 06/08/06 00:30

    מצאו מרגמה... ואווו. שימנעו את הקטיושות על ישראל ולא ישחקו בקקה ולא יהיו יותר מוסריים מהאפיפיור.......

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ''קרבות מרים'' נשמע רע מאד..:/ (ל''ת)

    אסי, 06/08/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בעזרת השם!!!!! (ל''ת)

    בעזרת השם!!!!!, 06/08/06 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לשרוף אותם בפצצות נפלאם....

    אבי, 05/08/06 23:57

    לא לסכן חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אז לסגת ולשטח את המקום מהאויר ואז לחזור! (ל''ת)

    אריק, 05/08/06 23:55

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אחי, בבית הרוס קשה להתחבא! (ל''ת)

      דוד, 06/08/06 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    שימרו על חיילינו והשתמשו במטוסים (ל''ת)

    איציק, 05/08/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה לא יגמר עד שנגמור אותם !!! כנסו כדאי לכם !

    אורן *****, 05/08/06 23:35

    זיכרו את המשפט הזה

    הכלכלה נהרסת
    המצב רוח נהרס
    סדרי עולם משתנים

    בגלל מה

    בגלל 10000 לוחמי חיזבאללה

    ובכן אני מציע פשוט לעלות מדרגה

    1 ישר לדרגה 10 , ולתת להם מכה ניצחת

    למה לא משתמשים בפצצות 5 טון

    למה יורים בצורה כל כך נקודתית לפי מודיעין ומבזבזים דלק סילוני ונשק יקר

    סתם על הרוג או שניים שלהם

    אנחנו צריכים לחסל כל יום כמה מאות שיהיו כאלו טרגדיות אנושיות אצלהם , שפשוט אם לבנוני יראה איש חיזבאללה , הוא יחסל אותו במו ידיו , שכן בגללו , לבנון נחרבת , יום אחרי יום

    ומה עם החשמל , ממילא יהיה תוהו ובוהו בלבנון יום אחרי המלחמה , ממילא ישנאו אותנו שם , אז למה שלא נגרום להם להיות עסוקים שנים בשיקום כל לבנון


    קדימה לעבודה , בלי רחמים , עוד מעט ראש השנה

    לילה טוב חברים

    ולכם תושבי הצפון , מדוע אינכם יוצאים להפגין מול משרד הביטחון בקריה בת''א , אני מבטיח לבוא ולעזור

    אבל תרימו את הכפפה , מה עדיף לישן במקלט תחת איום טילים , או לישון באוהל בקיץ של ת''א להילחם על הזכות להכות באוייבינו


    מה שעשינו עד היום זה קפצונים

    4000 גיחות הפצצה = 1000 הרוגים לבנונים

    גרוע ביותר , ואני חשבתי שחיל האוויר שלנו יכול ליותר , אני מקווה שעוד אתבדה.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות,העם איתך!!! (ל''ת)

      אני, 06/08/06 02:24

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    נשק שנתפס

    שמעון, 05/08/06 23:23

    לפי הכמות שמצולמת אפשר היה להסתדר תוך 5 דקות

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה הבעיה למחוק את הכפר הזה?

    לא רוצה חיילים, 05/08/06 23:11

    בשביל מה קיים חיל האוויר להפיץ כרוזים?


    חובה להעלות 20 F16 לאויר ולמחוק את הכפר הזה , עכשיו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רובי צי וסכיני מטבח....התהפכו היוצרות

    ג.ד, 05/08/06 23:05

    כנראה שבלחמה המוטיבציה ומנהיגות חזקה חשובה הרבה יותר מכלי נשק מתוחכמים.....

    הגב לתגובה זו

    • זה בכלל לא ציוד של חיזבאללה

      א, 06/08/06 00:11

      כל ביזון יכול מיד לראות שאלה רובי ציד. חיזבאללה לא נלחמים עם רובי ציד. הם נלחמים עם רובי מלחמה שנתנו להם האיראנים או הסורים או לא חשוב מי. רק יחידת דובר צה''ל הבזיונית יכולה להציג ציוד שרואים שהוא ציוד פרטי של אזרח בתור שלל מלחמה.

      כנראה שזה רובי ציד ששייכים לצייד או חובב ציד שלא רצה לברוח כשבידו כלי נשק כדי שלא יחשבו שהוא איש חיזבאללה ויפגעו בו.

      הגב לתגובה זו

      • True (ל''ת)

        Avi, 06/08/06 01:22

        הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        ב, 06/08/06 04:46

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    עלה עלה קרח

    קמב''ץ גולני, 05/08/06 22:35

    כך קורא העם לאולמרט שהביא עלינו את הכשלון הגדול בתולדות ישראל.
    תעיפו את פיקוד הצבא הרקוב.
    ותנו נוק אאוט לשיעים.

    הגב לתגובה זו

    • תזהר שלא יצאו מהיער שתי דובות ויקרעו אותך, הבז לנבחרי ישראל (ל''ת)

      אלישע, 05/08/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    נו באמת

    נו, 05/08/06 22:32

    אוי ואת דא פאק (:
    לוזרים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חברי, מלחמה עם אירן קרובה מאוד - debka.co.il (ל''ת)

    דולפין מרושע, 05/08/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא מובן

    נמאס לי, 05/08/06 22:23

    פשוט לא מובן חוסר האונים...!
    אפשר להפציץ בלי הפ-סקה, אפשר להטיל מים על הבונקרים ואפשר לשרוף אותם בלהביורים...! מדוע לא עושים זאת? חוסר דימיון ויצירתיות... אמריקניזציה שפשטה בהצ''ל ולמעשה ''גמרה'' אותו .. ''

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל היועצים שלא מבינים למה לא מפציצים מהאוויר:

    רונן, 05/08/06 22:21

    לא כח יעד ניתן למחיקה וסיום מן האוויר.
    מתי תפנימו שחיל האוויר לבד לא יכול לבצע את העבודה.
    בסופו של דבר כל מערכה הוכרעה רק בהתערבותו של כח קרקעי.
    ולמי שיש ספק אני מציע לו להתנדב ולהלחם בכפר שלעיל.

    הגב לתגובה זו

    • כן אפשר להפציץ מהאוויר כל בית ממנו יורים על כוחותינו

      משקיף, 05/08/06 23:29

      אפשר לעזור לכוחותנו הרבה יותר עובדה שהרמטכ''ל אמר היום שחיל האוויר מרגיש מובטל.
      אפשר לפגוע בכל בית שממנו יורים על כוחותינו ולא לשלוח חיילים בלי ריכוך וסיוע אווירי.
      אתה כנרא לא מבין כלום בלחימה משולבת.

      הגב לתגובה זו

    • מחר תספר לנו שגם את גבעת התחמושת היה צריך לכבוש ולא להפציץ (ל''ת)

      הקץ למיתוסים, 06/08/06 02:19

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    חבל שלא מבינים שכגודל העונש שנפיל עליהם כך יהיה גודל השקט בעתיד

    אבי, 05/08/06 22:18

    מוכרחים להרוס ולהרוס כדי שבפעם הבאה לא יעלו רעיונות לאף אחד להתגרות בישראל.
    אפ התשובה שלנו ל3000 רקטות היא שימוש בחיר ותתי מקלע אז יאכלו אותנו בעתיד.
    פשוט לשרוף כפרים עד הסוף

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אוגדה 91-כל הכבוד-הערב רוני דניאל החמיא לכם-יישר כח!!! (ל''ת)

    דני, 05/08/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה רובה צלפים..חוסר הפירגון הזה לא מוסיף לנו.. די עם זה (ל''ת)

    אני, 05/08/06 22:11

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו בשנת 2006 מותק....רובה צלפים בלי כוונת טלסקופית???

      א.ב, 05/08/06 23:01

      אלו הם רובים של אזרחים שגויסו להלחם בצה''ל, לא לוחמים, לא איראנים ולא נעליים סתם אזרחים פשוטים עם רובים מהמאה ה-19.
      מצבנו חמור אם אלו הם הלוחמים שפוגעים כל כך קשה בצה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • ל''מומחה''

      עיוור, 05/08/06 23:37

      נו באמת. רובה צלפים. מתי ראית מקרוב כלי נשק? בחלום?? אולי זה תותח מוקטן? אולי זה טנק ללא מנוע?

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לכל הפרשנים-הנה למה ניצחנו-כנסו!

    נימרוד, 05/08/06 22:04

    נאסראללה הוא ארגון מאד רחב וענף.
    כל הפרשנים טועים בדבר אחד. ארגון החיזבאללה לא ניסמך רק על הקטיושות הקצרות שנותרו לו כארגון.
    הארגון מקיים פעילות עניפה של דת, צדקה, בריאות, חינוך, מדיניות חו''ל וגיוס כספים ועוד פעילויות קהילה רבות.
    נראה לכם שיכולת השיגור של הנשק הפרימיטיבי יעזרו לו בכל הפעילות הזאת שייקח לו שנים לשקמה?
    האם הקטיושות שנותרו לו יעזרו בבניית דרום לבנון מחדש? בבניית ביירות מחדש?
    האם הקטיושות האלו ישיגו רכבים והסעות המוניות חזרה לכפרים?
    לדברים האלה קוראים שיקום. וכדי לשקם צריך כסף והרבה.
    החורבן שם הוא עצום. חיזבאללה יתקשה לספק מזור לחורבן בסד''ג כזה.
    את המערכה הזו הוא כבר הפסיד.
    אלו שנותרו ללא בית, גם אם לא יאמרו זאת בקול רם, לא יישארו מאוהדי נאסרללה.

    ולסיכום, הסנקצייה העתידית של ישראל מול חיזבאללה במקרה של טרור, קטיושות וכו', היא סנקציה פשוטה, אחרי שבניתם ושיקמתם, אם יש טרור, מורידים שוב כרוזים להתפנות מהכפר...זה מספיק.
    אני רוצה לראות את נאסראללה עומד מול בינת ג'בייל ומסביר להם למה הם צריכים שוב להתפנות ולחזור על סרטי הפליטים.
    זהו נשק אסטרטגי רב עוצמה שקשה להניח שנאסראללה יחזור שוב על טעותו כמו מקרה החטיפה.
    ישראל הוכיחה לפחות שהיא גם יודעת להשתגע, זה לכשעצמו ייצור את ההרתעה בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת, אך בפרט אחד נכשלת: אל לנו להתיימר לקרוא את ראשו של נס...

      חגית, 05/08/06 23:20

      נסראללה לפי ההגיון שלנו...
      אני מסכימה, שחובה לפזר כרוזי התפנות ולמחוק כמה שיותר שכונות ועדיף כמה שיותר צפונה.
      המשוואה היא פשוטה: כגודל הנזק שנגרום להם כך גודל השקט שנקבל, במגבלה אחת: זה ההגיון שלנו....

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אחרי הטלת הכרוזים שיחכו יומיים וייישרו את השטח מהאויר

    מי שנשאר שם, 05/08/06 22:02

    למה שולחים את מיטב בנינו לטהר את הבתים ממחבלים.
    שיטילו כרוזים לפינוי המקום ואחרי יום יומיים יישירו את השטח.
    שיבנו גבול של 7 ק''מ ישר ובלי מבנים.

    שמאלמרט- נימאסת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכל הפרשנים- הנה למה ישראל ניצחה

    נימרוד, 05/08/06 21:58

    נאסראללה הוא ארגון מאד רחב וענף.
    כל הפרשנים טועים בדבר אחד. ארגון החיזבאללה לא ניסמך רק על הקטיושות הקצרות שנותרו לו כארגון.
    הארגון מקיים פעילות עניפה של דת, צדקה, בריאות, חינוך, מדיניות חו''ל וגיוס כספים ועוד פעילויות קהילה רבות.
    נראה לכם שיכולת השיגור של הנשק הפרימיטיבי יעזרו לו בכל הפעילות הזאת שייקח לו שנים לשקמה?
    האם הקטיושות שנותרו לו יעזרו בבניית דרום לבנון מחדש? בבניית ביירות מחדש?
    האם הקטיושות האלו ישיגו רכבים והסעות המוניות חזרה לכפרים?
    לדברים האלה קוראים שיקום. וכדי לשקם צריך כסף והרבה.
    החורבן שם הוא עצום. חיזבאללה יתקשה לספק מזור לחורבן בסד''ג כזה.
    את המערכה הזו הוא כבר הפסיד.
    אלו שנותרו ללא בית, גם אם לא יאמרו זאת בקול רם, לא יישארו מאוהדי נאסרללה.

    ולסיכום, הסנקצייה העתידית של ישראל מול חיזבאללה במקרה של טרור, קטיושות וכו', היא סנקציה פשוטה, אחרי שבניתם ושיקמתם, אם יש טרור, מורידים שוב כרוזים להתפנות מהכפר...זה מספיק.
    אני רוצה לראות את נאסראללה עומד מול בינת ג'בייל ומסביר להם למה הם צריכים שוב להתפנות ולחזור על סרטי הפליטים.
    זהו נשק אסטרטגי רב עוצמה שקשה להניח שנאסראללה יחזור שוב על טעותו כמו מקרה החטיפה.
    ישראל הוכיחה לפחות שהיא גם יודעת להשתגע, זה לכשעצמו ייצור את ההרתעה בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שתהיה צודק (ל''ת)

      wishful thinkin, 05/08/06 22:38

      הגב לתגובה זו

    • לא בטוח

      איראני, 05/08/06 23:33

      נהפוך הוא. מדינה הרוסה שניתן לשקמה בעזרת כסף איראני תכיר תודה לחבר שלנו מהצפון. טבע האדם לשכוח והלבנונים ישכחו מי גרר אותם למצב הזה

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה , זה לא יגמר עד שנגמור אותם !

      אורן, 05/08/06 23:46

      לגמור אותם , זה לחסל כל מי שנמצא מדרום לליטני ,שלא התפנה מרצון

      או לא יכל , כי חיזבאללה תפס אותו כבן ערובה , קורה.

      מה עדיף , כל יום 10 הרוגים חיילים ואזרחים , או כל יום 1000 הרוגים שלהם , ואפס לנו

      כי אם מפציצים בתותחים בטנקים ומהאוויר , לא ישאר שם אף אחד , לא בבונקרים ולא בשום מקום מחבוא ,
      לא יהיה להם זמן להטעין את הקטיושות מרוב הבליץ.

      לאחר 3 ימי הפצצה שיקרו בשם מיוחד
      ''פצצות נסראללה חכמות'' כל העולם יחשוש להתעסק איתנו בעתיד

      לאחר השואה , מותר לנו לעשות הכל , כי חיסלו לנו 6 מיליון נשמות , אז באמת עוד לא קראתי להשתמש בנשק יום הדין , אבל פצצות 5 טון בהחלט כן
      ממילא העולם נגדנו ויהיה גם אחרי המלחמה , אולמרט לא מספיק אמיץ לללכת בראש העם , כיוון שעתידו הפוליטי בסכנה , הוא מפחד מארה''ב

      מעניין מה היה קורה בשלושה שבועות
      לו נתניהו היה ראש הממשלה שלנו

      ובכן אני יודע את התשובה , לא היה להם חשמל , לא היה להם נייר טואלט
      לא היה להם מים , העולם היה מתחנן אלינו שנעזוב אותם , ואנחנו היינו אומרים , קודם כל את שני החיילים ואחר כך נחשוב

      חבל , חבל שאולמרט חכם אבל לא אמיץ דיו , כדי לרסק אותם

      הרי זאת מלחמה רצינית שבה נמצאים בסיכום מיידי מיליון וחצי אזרחים

      למה לעזאזאל הוא מחכה , לסוכריות שינחתו מהחיזבאללה

      למה תושבי הצפון מחיפה טבריה עפולה מראר חדרה קרית שמונה מטולה
      לא קמים ויוצאים להפגין בת''א

      למה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מחשבה ערבית אלא מערבית. זה לא לקחת בחשבון שפשוט

      Yo, 06/08/06 00:47

      השנאה של העם היהודי היא מעל הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    סה''כ רובה ציד שכל צייד ואיכר מחזיקים.

    מ.נשק, 05/08/06 21:50

    משמשים בעיקר לקישוט הסלון.
    כל איכר ביסוד המעלה ובזיכרון היה מחזיק רובה כזה בבית.
    (בשנות המיזמן)

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה לסכן החיילים? למה לא מורידים את ''הכפר ''מהאוויר כבר? עד מתי??? (ל''ת)

    יעקב, 05/08/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לחסל אותם בעתר פצצות נפלאם לא לחוס עליהם. (ל''ת)

    משה בודק, 05/08/06 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מישהו יכול להסביר לי....

    מטיל ספק, 05/08/06 21:40

    .... איך זה שמתחילתה של המבצע/מלחמה, צה''ל מפרסם יומימית שנתפסו אמצעי לחימה שונים כמו משגרי טילי נ''ט, טילים, רובים אך כשמפרסמים תמונות אנחנו רואים שני רובי צייד וכמה סכינים ?????????
    מישהו יכול להסביר לי איך זה שצה''ל יומיומית מודיע שלקח בשווי מספר פעילי חיזבאאלה, אך אינו מראה תמונות של אלה (פרט ל- 2 לפני כיומיים), ויותר מזה, לאחר יום יומיים משחררים אותם כי היו אזרחים?
    איך זה שכל יום מודיעים שישנם עשרות הרוגים ואף בהתחלה טענו שהביאו את גופותיהם ארצה לצורך מיקוח, אבל אף אחד לא ראה את אותן הגופות ????

    תגידו לי ? רק לי זה מפריע?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תסבירו לעמי העולם שצהל מנהל מלחמה כנגד רובי ציד..איזו הסברה אומ ללה (ל''ת)

    אריה, 05/08/06 21:37

    הגב לתגובה זו

    • כל הציידים בגליל מחזיקים רובים כאלה עם רשיונות.

      איפה העורך?, 05/08/06 21:59

      הרובים מקשטים כל בית בכפרי הגליל ומישתמשים בהם לירי בשמחות ו...לניקמת דם.
      ב''מיזמנים'' לכל איכר בארץ(כן היו כאלה) היה כלי כזה לגרש ''שקלים'' (תנים) ושועלים מהלולים ומהכרמים.
      אז נו באמת?לאהגזמתם עם התמונה הזאת?

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ה' אלוהיכם, הולך עמכם באשר תלכו

    אלי, 05/08/06 21:35

    יהי ה' בעזרכם יומם וליל, באשר תלכו יהי לעזרכם ושבוע טוב מן המרכז, אשר בזכותכם יכול לישון בזמן שאתם מחרפים נפשכם למען המולדת,אשריכם ואשרי יולדותיכם.
    שבוע טוב לכם בנים יקרים ותחזרו הביתה בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    באמת גיבורים החיילים האלה

    Avi Ecuador, 05/08/06 21:26

    רק חבל שישראל לא נלחמת את המלחמה הנכונה ובמקום הנכון.
    כנראה המלחמה הזאת היא מלחמה שבלונית, מלחמה האמריקאית בסגנון שהיא אימצה בעיראק רק שישראל היא לא ארצות הברית שיש לה את כוח הנשימה וכוח השרידות והמשאבים שלה, היא לא מעצמה ואין לה גם את היכולת והאפשרות להקריב קורבן כזה גדול בשביל דבר שהוא שום דבר התוצאה הסופית.
    ישראל היום שוחקת את צבאה את עמה ואת העורף שלה ונהרסת בשלבים, ישראל למעשה מתפוררת כתוצאה של מדיניות אידיוטית ששנים מביאים השמאל ו''מנהיגנו'' על העם הארץ.
    ההוצאות הכלכליות לשיקום יהיו עצומות בעתיד ויביאו את ישראל לשנים אחורה בעולם שהולך לקראת מלחמה כוללת וחוסר סבלנות כשהמוצא היחיד שימצא הוא החורבן האלימות ולהשכול.
    עולם שמקזז היום ילודה צפיפות, אידיוטיות ורשע שהפכו לאחים, ''פשוט'' על ידי הרג וחורבן, עולם שיהיה בו פשוט יותר מקום ומרחב מחיה ואולי סיכוי וצמיחה לכל אלה שישרדו.
    אז נחזור להתחלה, ישראל ששמה את הדגש בלבנון טועה טעות בסיסית: הלב הוא שמספק דם, במקרה שלנו, נשק שנאה ופקודה להלחם בישראל וכאן מדובר בסוריה ואיראן שמכריזים שמטרתם להשמיד את ישראל וכולם כולל המערב יודעים שמשם בא הדלק להבערת ישראל ולבנון ומה אכפת להם שישרפו את לבנון וישראל כולל הערבים שבה ככפרה על האיסלם שהיום נמצא בלי מוצא לבעיות של פנטיות חינוך חוסר עבודה עוני כלכלי ומנטלי ותקווה לשלטון בכולם כשהם עדיין לא למדו לשלוט ביצריהם ושדורות הם ''מחנכים'' להרס שזה המוצא מחוסר המוצא שלהם.
    עולם איסלמי שמפחד מתרבות מערב ובעיקר משמאל שכל כך משתדל לבנות אותו ולגלות כלפיו סובלנות.
    צחוק הגורל שהם יכלו להסתדר עם יהודים אורטודוקסים ולחיות איתם בשלום תחת מרותם אבל לעולם לא עם שמאל ובטח לא עם המנטליות של הערבים אתמול היום ומחר.
    אז נחזור לחינוך; הם מחנכים לתקווה לעולם וירטואלי כשאללה מאפשר להם לפרש את רצונו ולהיות השופט והתליין שלו כשהם מסבירים לנו שאללה כזה קטן ואפסי שאין לו את הכוח לבצע את רצונו בעצמו וצריך רשעים כמוהם שיעזרו לו להתגבר על חולשתו וחוסר היכולת שלו.
    כן, כפרס גם בתולות אללה יתן להם ב''גן עדן'' שם למעלה או למטה ופה באדמה הם יוכלו להביא את הגהנום על כולנו.
    אז ימים לשלום וימים למלחמה ולצערי הימים היום למלחמה ולא לשלום שעדיין יש הוזים בעם הארץ ובשלטון שמספרים לכם, המלחמה צריכה להיות איפה שהרשע מספק כוחות לרשע ולא איפה שבדיוק הרשע מתפרץ וחופשי להרוג ולהרוס ולהוציא את רשעותו; המקום והדגש הוא לא לבנון ולא שם הפתרון או הגבורה של חיילנו וההקרבה של בננו רלבנטית או משמעותית או פותרת משהו, להפך.
    הפיתרון והמלחמה היא בסוריה על חורבותיה ושרידיה כשהם מזיזים בהמשך כל זכר לזבאלה שנקרא חיזבאלה מלבנון לסוריה ולא משאירים בלבנון זכר לזבאלה.
    ישראל גם לא צריכה לצאת פראירית מהמלחמה הזאת כמו שיצאה ''מנצחת'' ב 67 בלי לדאוג שהזבל מהשטחים בעבר הירדן המערב ינדוד כפיצוי לישראל על הרשע השנאה והנסיונות להשמידה, ישראל בכניסה לסוריה חייבת להזהיר אותם מראש שהיא תספח מייד שטחים בסוריה ותיישר אותם כפיצוי לתושבי ישראל על הנזק שנגרם לה ולא תחזיר שטחים אלה לעולם שיהיו חלק אינטגרלי ובלתי נפרד ממדינתה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לצה''ל - הביאו לנו את המצולמים בתמונות

    שי, 05/08/06 21:20

    במקום רובי ציד.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יורם מ-60 אתה אפס מאופס

    סער, 05/08/06 21:13

    קורנט זה רובה ציד?
    יא מתרומם קורנט משמיד כל טנק בעולם....ולמרכבה 4 הוא אמנם עושה פגיעה אבל לרוב לא הורג (רוב הרוגי הטנקים מרכבה 3)
    בכל מקרה הם יורים ר.פי .גי יא אפס
    זורקים רימונים
    קלאצ'ים
    יא מפגר זה צבא !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל עוד יש קטיושות הפסדנו במלחמה (ל''ת)

    האמת המטרידה, 05/08/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אפ 16 מרכבה סטי''ל מזל''ט מול רובי צייד. פשוט הידד לצה''ל (ל''ת)

    יורם, 05/08/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צהל מפסיד

    pinokio, 05/08/06 20:42

    בנים, על תלכו לצהל. ב30 שנים האחרונות הוא יודע רק להפסיד.

    מפקדי צהל - אתם סמרטוטים ו אידיוטים. תשתקו כבר. לא מגיע לכם לא כבוד ובטח לא המזכורות המופרזים שלכם.

    כל הקבוד לחזבוללה המנצח!

    הגב לתגובה זו

    • IDIOT (ל''ת)

      Eyal, 05/08/06 21:16

      הגב לתגובה זו

      • אולאי תפרט?

        Marina, 05/08/06 21:45

        לפי השם שלך - אתה לא פריזאי. אתה - ים תכוני, שמסוגל רק ללכלך. דיון קונסטרוקטיבי - זה לא בשבילך.

        הגב לתגובה זו

        • ואת נשמעת לי שחצנית רוסיה שחושבת עת עצמה כעל שיא האינטלקטואלית (ל''ת)

          ולדימיר, 06/08/06 01:22

          הגב לתגובה זו

    • סתם עוד ערבי מתלהם , לא להתייחס (ל''ת)

      יהודי, 05/08/06 22:32

      הגב לתגובה זו

    • פינוקיו=שקרן

      y, 05/08/06 23:09

      לא סתם קראת לעצמך פינוקיו אתה שקרן עם אף גדול

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל בית בכפר ממנו נורה אש לפוצץ וחסל

    ש.לוין, 05/08/06 20:41

    בשביל מה לנהל קרבות רחוב אפשר להשמיד את הבתים מהם הם יורים ולירות לתוך החלונות גז מדמיע כולם ירוצו החוצה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לחסל את

      אירציונלי, 06/08/06 01:40

      כל הכפר ולמחוק את כל הכפרים האחרים באיזור.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין מילים (ל''ת)

    אילן, 05/08/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    די כבר עכשיו פצצת דלק אוויר !!!

    יש הסבר על ד''א, 05/08/06 20:27

    אין שם תושבים/בלתי מוערבים ועם יש אז בטו שהם מוערבים .

    לפצצת דלק אוויר יש כמה אפקטים :

    חום רוב מאוד מאוד , וקום , פריסה של הפצצה בשטח גדול מאוד , שיבוש מגנטי .

    יש ברשות צה''ל פצצות רבות כאלה , בדרך כלל השמוש בה הוא לסילוק מוקשים .

    ארה''ב משתמשת בפצצה זו כנגד אלקידה במערות באפגניסטן , ורוסיה עושה בה שימוש כנגד הצ'צ'נים .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הגיע זמן של מטוסי הb52

    חייל גולני, 05/08/06 20:25

    יש לדרוש מארצות הברית את צי מטוסי הb52 וקדימה נגמר זמן המשחקים לעשות את כל דרום לבנון מגרש כדורגל.

    הגב לתגובה זו

    • כן, וככה ננצח, כמו שהאמריקאים ניצחו בוייטנאם (ל''ת)

      B52 עכשיו!, 05/08/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה לקחת 500 די9 בישור קו ולנוע קדימה עד תורכיה? (ל''ת)

      תגיד לי, 06/08/06 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממש מרשים האמל''ח שבתמונה

    פרודו, 05/08/06 20:24

    בדיוק מאמצעי הלחימה האלה חשש עם ישראל... ממש סכנה קיומית...
    זהו ? כל שאר אמצעי הלחימה נתפסו ? מה תראו בתמונות הבאות ? אוסף שבריות, ''כוכבי'' נינג'ה ואגרופנים ?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האמריקאים השתמשו בוייטנאם ב''קוצץ המרגניות''

    ש. כהן, 05/08/06 20:18

    כדי להתגבר על התנגדותם של לוחמי הוייטקונג שהסתתרו בצמחיה הסבוכה ובכפרים, ועל מנת לחסוך בחיי חיילים, האמריקאים השתמשו בפצצה שכינויה היה ''קוצץ המרגניות''.
    זוהי פצצת דלק-אויר במשקל של 7 טון (שבעה טון) שהוטלה ממטוס B-52 והשמידה ושרפה שטחים ברדיוס ענק.

    הגב לתגובה זו

    • וקוצץ המרגניות גם הביא לניצחון שלהם בויטנאם, נכון? (ל''ת)

      שכחתי משהו?, 05/08/06 21:09

      הגב לתגובה זו

      • הנסיבות שונות לחלוטין, מבחינה טקטית הDAISY CUTTER היה הצלחה (ל''ת)

        שונא שמאלנים, 05/08/06 21:52

        הגב לתגובה זו

        • לויטנאים נהרגו בערך מליון איש מול 50.000 אמריקאים. (ל''ת)

          ובכל זאת ניצחו, 05/08/06 22:59

          הגב לתגובה זו

  • 52.

    לדובר צה''ל

    עמ, 05/08/06 20:11

    היאך לא תבושו להציג ''אמצעי לחימה
    '' שני רובי צייד לציד חוגלות?
    יותר טוב שלא תציגו כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כנסו עכשיו ..פתרון....

    יונתן, 05/08/06 20:10

    הטעות הבסיסית הראשונה של מדינתנו היא היציאה החפוזה מלבנון.
    הטעות השניה - פרוק צדל
    עובד איתי יחד מ''פ בצד''ל בעברו שמספר על היציאה '' חיזבללה לקחו את הנשק שלנו , את המוצבים ...תוך כדי הבריחה של צהל'' במקום לשגת בהדרגה....לחזק אותנו למסור לנו מוצבים......
    אף צדלמיק לא מוכן לעבוד יותר עם צהל, רבים מאחינו נהרגו בכלא בלבנון..
    טעות שלישית: עד עתה לא כבשנו את דרום לבנון - מה המשחק הזה עם החיזבללה.. ככה לא מנהלים מלחמה ... או שתלחמו או שתפסיקו את המשחק. גם את כפרי הנוצרים בסמוך לגבול לא טהרנו עדיין.....
    אכן לא פרץ לא אולמרט ולא מפקדי הצבא עושים עבודתם... אני באמת לא מבין למה?
    מקווה שזה לא מתוך שיקולים זרים או לחץ מדיני..
    טעות רביעית: איך נותנים לשחקן מרכזי כמו סוריה להשקיף מהצד... להנות...לחמש את החיזבאללה מה אנחנו מטורפים?
    מה קורה פה????...
    ודבר אחרון...ערביי ישראל ... הרי ברור מעל כל צל של ספק ...שערביי ישראל הנם חלק בלתי נפרד מהעם הפלשתיני...ראו את ההתפרצויות השמחה הספונתניות בכל פעם שנפגעים אזרחי ישראל או חיילים ...ראו את תגובת נבחרי הציבור הערבי.....ראו וחושו את הרחוב הערבי בצפון ובמרכז... הרי זה ברור שיש לעשות מעשה ויפה שעה אחת קודם....ראו מקרה חיזבאללה ולבנון....
    טרנספר ומהר--לבנון וירדן יקלטו את הפליטים...אנחנו אולי נבודד קצת בעולם וננזף אך אנו חיביים לשלם מחיר זה היום כדי לא למות מחר..

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתיסגר על איך קוראים לך לפחות

      בטח, בטח, 06/08/06 00:41

      אותה תגובה ב- 20 מקומות עם 20 שמות שונים?

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל מלחמה ו''גבעת התחמושת'' שלה

    אלי, 05/08/06 20:07

    אני לא אסטרטג ולא טקטיקן אבל לא ברור לי אם מדובר בחוסר מקצועיות בדרגים הגבוהים או גורל, שכל מלחמה חייבת את ''גבעת התחמושת'' שלה - גבעת התחמושת, החרמון, החווה הסינית, הבופור ועוד. הרי ממילא כל מה שנעשה ייחשב מיד לפשע מלחמה. גם אם נזרוק פרחים על ראשי החיזבאללה יימצא משהו שיאשים אותנו במשהו. אז, קדימה, תפציצו מלמעלה ואל תסכנו חיי חילים. זו לא העיר העתיקה, אין כאן מקומות קדושים, אין על מי לרחם, אויב נטו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בעת הזאת, ליברמן היה צריך להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    אולמרט הפסיד, 05/08/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא העתונאים יחליטו מי אשם-גם לעתונאים צריך וועדת חקירה (ל''ת)

    עתוני מזנב בצהל, 05/08/06 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מספיק עם יפיפיות הנפש

    להסיר האזיקים, 05/08/06 19:53

    אני רוצה שצה''ל ינצח בשדה הקרב ולא בקרב המוסרי.
    כל אלה שכפתו את ידיו של צה''ל ולא איפשרו לו להפעיל את מלוא עוצמתו בגלל המוסר הנוצרי שלהם, ישלמו על כך ביוקר מיד לאחר המלחמה.
    מלחמתם של התבוסתנים יפי הנפש האלה, אפילו לא התחילה עדיין.

    הגב לתגובה זו

    • מוסר זה לא לסכן את חיילינו בשביל

      כ, 06/08/06 00:30

      לבנונים. חוסר מוסר זה לסכן את חיילינו למען אזרחים לבנונים על חשבון אזרחינו. החוצפה לקרוא לסיכון חיילינו ואזרחינו בעת פיקוח נפש מוסר זה עוד עיוות שמאלני חולני ושקרי וחייבים לסתום להם את הפה כל פעם שהם מעיזים לקרוא למדיניות הפושעת שלהם מוסרית כי זה לא! הם לא מוסריים. מוסרי זה להתקיף בכל הכח את אוייבינו - ואפילו אם יש ספק או ספק של ספק שיש באיזה בית מחבל - חובה להרוג את מי שבבית ההוא.

      הגב לתגובה זו

    • השמאלנים אלה פשוט אנשים חוצפנים! ולמה..

      תומר, 06/08/06 03:13

      כי בכל דבר הם שמים את המצפון שלהם מעל החוק, מעל המדינה, מעל האזרחים, מעל טובת הכלל, מעל הכל בקיצור! פשוט חוצפה!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למדינת ישראל עוד לא היו ראש ממשלה ושר בטחון (ל''ת)

    כה גרועים, 05/08/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הללויה לדובר צהל על התמונה!

    פר, 05/08/06 19:48

    שזהו ללא ספק סוף האיום על ישראל!ני רובי צייד עלובים נלקחו שלל!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מספיק עם המוסריות הזאת על חשבון החיים של הילדים שלנו! לכתוש, לשרוף

    שרה, מזרחנית, 05/08/06 19:43

    לטחון עד דק ולהבעיר כל שיח שם לכל הרוחות!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מפקדים ופוליטיקאים

    חזק ואמץ, 05/08/06 19:40

    שאלה פשוטה - האם אנחנו מבזבזים את זמננו לשוא , הרי אם הייתם קוראים את תגובות ופועלים בהתאם לתגובת הציבור הייתם חוסכים בהרבה קורבנות של חיילינו.

    שיכנס לכם לראש החלול - לאחר 25 ימי לחימה רק לוחמים ומסייעים של החיזבאללה נשארו בכפרים ועליהם אין מה לרחם או שאפילו אחד מהחיילים ישרט בגללם, יש לכתר את הכפר הארור ופשוט למחוק אותו מהאויר ולאחר מכן לישר שטח עם 10 די 9 בשורה אחידה.
    מספיק להקריב את חיילינו על קורבן ההומניות בשעה שאויבינו לא זורקים ז.. לכיון ומפציצים את ערי ישראל.

    חזק ואמץ ושלא נדע יותר צער אמן

    הגב לתגובה זו

    • צודק - ולמה אין לנו ייצוג בכנסת למה

      ק, 06/08/06 00:26

      אף אחד לא מעיז למחות? פתאום אין ימין?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לדוברת צה''ל אין בושה ?

    אילן, 05/08/06 19:36

    והבושה היכן ?
    מציגים שני רובי ציד וסכין וזהו הציוד שמולו עומדים לוחמי צה''ל ?
    אני משוכנע שיש דרך טובה יותר וחומרים טובים יותר להצגת הנושא.
    לא כל מי שיכול להרים מסיבת מופלטות ולהצטלם יפה לכתבת תדמית במוסף סוף השבוע מסוגל לעמוד במשימת מערכת ההסברה.
    טיפול שורש מיידי במערך הדוברות.

    הגב לתגובה זו

    • מקננת בי התחושה שהיא נבחרה בגלל שהיא אישה

      טלי, 05/08/06 19:48

      לא יכול להיות שבשם שיויון זכויות בין המינים תפגע כל תדמית מדינת ישראל , בדרך כלל נפגעים רק גברים אבל הפעם מדובר בכל המדינה.

      בתור אישה אני יכולה לומר שהיא מלחיצה, לא משדרת רוגע, לא משדרת אמינות, חוזרת על סיסמאות כמו תוכי, חוזרת על טיעוני חיזבאללה ואז מנסה להכחיש אותם, כל תכליתה הוא להופיע עם שיער פזור בטלויזיה (חיילת לא אמורה להיות עם שיער אסוף?).
      אין בכלל מה להשוות עם נחמן שי.
      אז הגיע הזמן להפסיק לדחוף נשים למקומות הלא נכונים רק בגלל מה שאין להן בין הרגלים.

      הגב לתגובה זו

      • יותר נכון: בגלל שהיא בתו של...

        pinokio, 05/08/06 20:57

        הגנרלים הצהלים מנסים למצוא לילדים הלא מוצלחים שלהם ג'ובים טובים בצהל. שיהיו מאושרים וליד האבא.

        הבנות המטומטמות פשוט יותר בולטות בצהל, אבל הן לא עושות נזק טרגי כמו שהבנים המטומטמים.

        הגב לתגובה זו

        • מירי רגב פשוט גרועה

          אזרחית מודאגת, 05/08/06 22:03

          הדוברת הזו פשוט מטומטמת שייעיפו אותה לכל הרוחות. עדיך שתכין מופלטות

          הגב לתגובה זו

          • בושה (ל''ת)

            X, 06/08/06 01:03

            הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין

      ג, 05/08/06 19:48

      מדברים על טילי נ''ט ומציגים שני רובי צייד חלודים. באמת שטות.

      הגב לתגובה זו

    • אילן

      מט, 05/08/06 19:51

      אילן היקר אני בטוח שיש לך מספיק מחשבה הגיונית לדעת שאין חומר אחר להראות לא תפסו כלום מהנשק המשוכלל שיש לחיזבלה.
      ופשוט הגברת בהסברה עומדת לפני אפס מצגים. תרחם עליה אילן ,היא מוכרחה לפברק משהוא ובקרוב ולהראות ששם בלבנון נכנעים נו יאללה למה מחכים..

      הגב לתגובה זו

    • 42 צודק ב-100% (ל''ת)

      יניב, 05/08/06 19:52

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק...

      שוש, 05/08/06 19:55

      לא להאמין! רק עכשיו שמתי לב לתמונה. עם כזה נשק עתידני, אני מבינה מדוע אנו כל כך מתקשים לחסל את האויב...

      הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה!!!

      האזרח המודאג!!!, 05/08/06 20:18

      מה שמציגים לנו כאן אלה כלי נשק מהמאה ה-19 תלויים על הקיר כקישוט וכן שני סכיני מטבח שגם תלויים על הקיר .
      אם כלי נשק אלה עוצרים אותנו מלהתקדם ? אפשר לסגור את הבסטה!!!
      בושה וחרפה למי שמציג זאת ככלי הנשק של החיזבאללה .

      .

      הגב לתגובה זו

    • למה ללעוג על רקע עדתי-מסיבת מופלטות

      גד, 05/08/06 23:18

      מירי גרב בכלל לא יודעת לדבר היא מדקלמת סיסמאות בטון מונוטוני מצטדק או בקול סקסי ושתסדר את התסרוקת היא לא בלהקה צבאית.

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כשמשתמשים בצבא בשביל לסדר ג'ובים

      א, 06/08/06 00:19

      היא הבת של... אז היא קיבלה ג'וב שהיא בכלל לא מתאימה לו. בשיעור הראשון מלמדים שאסור לחזור על טיעוני היריב כדי לנגח אותם. הגברת עושה בדיוק את זה, ובנוסף מדקלמת סיסמאות מאובקות ומשדרת אגרסיביות והיסטריה. במקום לעבוד היא מפנה את זמנה לכתבות תדמית בעיתונים שעוסקות רק בה כאילו היא העניין כאן. מחכה שהמצלמה תתמקד ברמטכ''ל ואז לוחשת לו משהו באוזן בסטייל עורכי הדין של או. ג'יי. סימפסון. העיקר שיראו אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    סיפור עם מוסר השכל. כנסו.

    תקשורת יהודית, 05/08/06 19:31

    שני חברים יצאו למסע בג'ונגלים. אחד לקח איתו חץ וקשת - השני לקח איתו רובה מיוחד, המעלים כל יצור שהוא פוגע בו.
    לאחר שלושה ימים - זה עם הרובה המיוחד מת מתשישות ולבסוף נטרף.
    איך זה קרה?
    הרובה המיוחד העלים כל חיה - החיות הטורפות לא ראו חיות אחרות נפגעות, ולכן לא למדו לפחד ממנו - הם המשיכו לתקוף את הבחור עם הרובה המיוחד - עד שהוא הותש ולבסוף נטרף.
    הבחור עם החץ וקשת - השאיר גוויות - החיות ראו את הגוויות מסביב, פחדו והחלו להיזהר ולברוח.

    כך גם אנחנו.

    פעולות נקודתיות הם אמיצות ומרשימות. אבל אזרחי המדינות האויבות לא חוששים מאיתנו מכיוון שהן יודעים מצד אחד שאנחנו נעשה הכל על מנת לא לפגוע בהם - אפילו נסכן את חיי חיילינו ואזרחינו. מצד שני - הם לא מרגישים בכאב ובבעיה שזה יוצר להם לעזור למחבלים!

    הבעיה שלנו היא שאנחנו ממוקדים מדי בפגיעות שלנו.

    מספר פעמים בהם נפגע במחבלים היושבים בבניין - על ידי הורדת הבניין - התושבים יפסיקו לעזור להם! הם ידעו שמי שיושן בקומה ראשונה - אם יש מחבל בקומה שלישית - כדאי לא לברוח!!!!!!

    ככה נסתכן הרבה פחות וככה גם נפגע הרבה פחות באזרחים! כן- זאת שיטה לחסוך חיי אדם גם לנו וגם לאוכלוסיות האזרחיות באוייב!!!!!
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה, בפיקוד צפון יושבים חמורים? למה לא מוחקים את כל הכפר? (ל''ת)

    גיא, 05/08/06 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    די!!!! מיצינו!!!!!!! להפסיק עכשיו את הלחימה

    תיכוניסט מהעורף, 05/08/06 19:15

    יותר טוב מעכשיו לא נוכל להשיג.
    ככל שנהרוג יותר לוחמי חיזבאללה ככה יהרגו לנו יותר חיילים. הרג לוחמי חיזבאללה כבר לא יעזור, זה משפיע עליהם כמו שזבוב משפיע. הפצצת המשגרים לא תעזור יותר מהפסקת אש, ההפך, הפסקת האש תעזור יותר, במידה וחיזבאללה יתרצה מיציאת צה''ל מדרום לבנון וכניסת צבא זר.
    גם אני תמכתי במכה קשה לחיזבאללה, ''לשבור להם את העצמות'', אבל אני עכשיו מבין שהמשך הלחימה לא תשנה את המצב אחרי הפסקת האש. גם אם נרוג להם עוד 100 וגם אם נהרוג להם עוד 300, המצב אחרי הפסקת האש יהיה אותו הדבר, ההבדל הוא במספר חללינו.

    ואולי זה לא מוזיז לכם אחי היקרים, אך פגיעות בנפש הן לא פחות חמורות מהפגיעה ביערות הצפון.
    השריפות שם יהיו בכייה לדורות. זו הגאווה הלאומית שלנו, שוויץ של ארץ ישראל
    אהבת הארץ זה לא רק להסכים למות למענה, זה גם בינוי ונטיעת הארץ- אלו גם מטרות הציונות.

    הגב לתגובה זו

    • לך לתיכון ותלמד שאי אפשר לרצות מוסלמים (ל''ת)

      פחדן קטן ומושתן, 05/08/06 20:33

      הגב לתגובה זו

      • גיבור על תיכוניסתים?

        האחות אהליבמה, 05/08/06 22:23

        פה גדול עם....קטנטן.
        יושב במיקלט בר''ג כבר חודש ומנהל משם מלחמות ונותן עצות לצבא ועכשיו גם לילדי תיכון.תוריד את הקסדה,צא מהמיקלט עוד אף אחד לא הגיע למרכז.תבקש שמישהו יביא לך ווליום ותירגע.תיהיה בריא צא מזה.

        הגב לתגובה זו

      • תחזור אתה לתיכון ותלמד

        תיכוניסט מהעורף, 06/08/06 01:02

        שחיי אדם זה לא הפקר. לא נלחמים בשביל להט הרגע ובשביל הרפתקה. אתה מהטיפוסים הלוחמניים שמחפשים קרבות רק כדי שתהיה סיבה לנצח.
        כולנו חמים על החיזבאללה, כולנו היינו רוצים לחסל אותו תוך חודשיים.
        אנשים מפחדים משקיעה בבוץ הלבנוני. אם נילחם עוד חודש, זה בשום אופן לא תהיה שקיעה בבוץ הלבנוני, אבל זה ישיג את אותם התוצאות וההישגים של טעות כזו.
        מיצינו את ההתקפה, עוד חודש לא ישנה את ההשגים , הפקנו את כל מה שיכולנו מאירגון גרילה.
        הדבר היחיד שיושג, זה גאוותו של חיזבאללה בכל חייל צה''ל שייהרג.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה יש קרבות קשים? מדוע חיל האויר לא מוריד את כל הבתים שם? (ל''ת)

    אריק, 05/08/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולי כבר תתעשתו ותטחנו את הכפר הזה

    השפוי, 05/08/06 18:59

    להרוס כפר אחד עד תום עם כל מי שנמצא בו, לכתוש, לשרוף, להפחיד אותם סוף סוף, להשתגע!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בתי הכפר המזורגג יותר חשובים לפיקוד צפון..

      שחר, 05/08/06 19:49

      ..מאשר חיי החיילים. בטח עוד מעט יודיעו מה זה אומר ''חילופי אש כבדים''

      הגב לתגובה זו

      • המדינאים משתקים את צה''ל מעקבים

        ח, 06/08/06 00:25

        אותנו, גורמים לקורבנות מיותרים, הורסים את כושר ההרתעה.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש כפר שהוא סמל לגבורת חיילי צה''ל מול הזבל הלבנוני ? (ל''ת)

    שימי, 05/08/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • כן! בעל-בק וצור כל פעולת הסיירות

      נימרוד, 05/08/06 19:58

      כבר שכחתה את הקרבות של הסיירת בעומק לבנון למה לזלזל בכוחו של צה''ל ? איפה אתה חושב שעדיף להיות בלבנון או בישראל?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ככה הולכים בזירת לחימה ? השתגענו לגמרי

    ע., 05/08/06 18:53

    ככה הולכים בזירת לחימה ? הראש למטה והעיניים באדמה ? נשק לא בהיכון ? כך זה נראה מהתמונה .
    תגידו אנחנו השתגענו לגמרי ? טור ברווזים הולך יותר מוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש כפר שלא הפך לאחד הסמלים להתנגדות הלבנונית ???

    ריקי, 05/08/06 18:52

    יש כפר שהוא אולי הסמל לנחישות, לגבורה, לעוצמה ולאחדות של עם ישראל וחייליו במלחמה נגד חלאות האדם המחבלים ????????

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מישהו יכול להסביר לי מה הסמרטוט המעפן על הקסדה? (ל''ת)

    תודה, 05/08/06 18:52

    הגב לתגובה זו

    • שובר צורה (ל''ת)

      הקוסם, 05/08/06 19:14

      הגב לתגובה זו

    • זה לא סמרטוט מעאפן זה נגד צלפים (ל''ת)

      המבין, 05/08/06 19:15

      הגב לתגובה זו

    • זו מצנפת על מנת לשבור את הצורה העגולה של הקסדה.

      שי, 05/08/06 19:43

      ברגע שאתה שוכב מאחורי שיח וצלף מנסה לאתר אותך הדבר שיבלוט הוא הצורה העגולה של הקסדה והמצנפת נועדה בשביל להתמזג עם השיח.

      הגב לתגובה זו

    • זה נקרא מצנפת (ל''ת)

      איתי, 05/08/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • רק ג'ובניק יכול לשאול שאלה כזו (ל''ת)

      ניר, 05/08/06 20:30

      הגב לתגובה זו

    • זה נגד השמש (ל''ת)

      pinokio, 05/08/06 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בושה וחרפה לניהול הקרב של פיקוד צפון.

    אבי 56, 05/08/06 18:52

    במקום לחסל אותם מבלי לסכן את חיילי צ.ה.ל ......מסכנים את החיילים שלא לצורך.....
    למה לא מפציצים את החי-זבלות וגומרים את הסיפור...
    הפכו את המקום ל''סמל'' לגבורת החיזבאללה...
    את סמלי החיזבאללה צריך להשמיד ולשרוף !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה לעזאזל לא מפציצים אותם .... (ל''ת)

    אבי 56, 05/08/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אוהבים את חיילינו ומחבכים אתיכם

    ג'קי, 05/08/06 18:44

    כנסו בהם בכל הכוח ושטחו את האיזור.

    אין מקום לחיזאלחרא מקום במיזרח התיכון,

    אתם אילו שתשחררו את שלושת שבויינו,

    ב ה צ ל ח ה ח ב ר' ה ו ת ו ד ה ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל מה שצריך זה 10 טנקים!!!!!

    סער, 05/08/06 18:38

    10 טנקים עם trophy שחיזבאללה לא יכול לעשות כלום שיעמדו במרחד 2 קילומטר מה כפר (כך שלא ייפגעו ממטעני גחון)
    ולתת להם לירות ללא הפסקה על מוקדי ירי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צה''ל כל הכבוד לכם אתם גיבורים של כל העם תמשיכו להצליח אתם נשמות אתם

    ישראל, 05/08/06 18:31

    תפציצו אותם בלי רחמנות אין זמן קדימה יופי תמשיכו בלי להפסיק הכל מלמעלה אתם למעלה תפציצו אותם ותקברו אותם חיים מתחת לאדמה את כל החיזבאלה הזה נמאס כבר לא רוצים לראות אותם יותר דיייי יאלה תנו להם ללא הרף כמה שיותר טילים להמשיך בלי להתבלבל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    את הכפר הזה ספציפית צריך לימחוק מהאוויר

    חכם, 05/08/06 18:30

    ואז הכפרים האחרים היתפנו לבד בדוק

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לכל היועצים-יש דברים שאתם לא יודעים-אז בבקשה שבו בשקט! (ל''ת)

    מ., 05/08/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה הילדים של אולמרט לא באים לעזור?

    מילכה, 05/08/06 18:16

    מילא דנה ועליזה שטרם החליטו במי לתמוך, אבל מה איתם?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לעורך: בכותרת המשנה צ''ל ''התנגדות החיזבאללה'' ולא ''התנגדות הלבנונית'' (ל''ת)

    א., 05/08/06 18:15

    הגב לתגובה זו

    • א, תודה, הלואי וכולם היו מקפידים על דברים חשובים אלה (ל''ת)

      שלמה, 05/08/06 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    קרבות מרים כנסו דחוף

    קובי, 05/08/06 18:15

    צה''ל מכתר שלושים מחבלים בכפר
    שמתבצרים במספר בתים צמוד'ים וקוראים להם להכנע.
    לא ברור למה, יש הזדמנות לחסל/ לטבוח שלושים מחבלים , אז מה אנחנו צריכים עוד שבויים שנשחרר בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • צרכים שבויים והרבה!

      H, 05/08/06 19:15

      אחרת איך נקבל את החטופים?

      הגב לתגובה זו

      • נקבל את החטופים בלי קשר אם

        מ, 06/08/06 00:24

        הם יפחדו שנתקדם עוד ועוד ושנכבוש עוד אדמה הם יתחננו שנפסיק להתקדם ויתנו לנו את החטופים (אך הממשלה צריכה להיות תקיפה בהתקדמות ולא להשתפן). אסור לשחרר את האסירים. אם היינו הורגים מזמן את כולם ולא מחזיקים בהם, ממילא הם לא היו חוטפים את חיילינו כי היו יודעים שאין לנו מה לשחרר. אם נחזיק אסירים שלהם הם תמיד יזממו לחטוף לנו עוד.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל הtakebackists

    עמית, 05/08/06 18:12

    מה קורה אתכם אנשים
    אתם חושבים שלהפציץ את הכפר זה כן נכון.
    *מבחינם האו''ם אם נפציץ יסגרו לנו את העסק ולא נוכל להמשיך כלום.
    *מבחינת ''אי הכשרה מלאה של חיילים'' אין חייל אחד גם עם הכי הרבה הכשרה בעולם שיודע באמת מה לעשות כשזו הפעם הראשונה שלו. גם אם הוא כבר לוחם ותיק שלא ראה קרבות.
    *עבודה רגלית, עבודת גרילה מול גרילה היא הדרך היחידה שניתן להשמיד אותם, כבר נוכחנו בפעמים קודמות שצבא מול גרילה עושה נזק גדול יותר לצבא מאשר לגרילה.
    *נסראללה - הוא מנהיג אמיתי, אני מאוד אוהב את העבודה של אולמרט במקומו, פקץ עושה קצת אבל, אבל נסראללה - אויביו שונאים אותו ועמו מעריץ אותו, איפה אנחנו משיגים לעצמינו מישהו כזה.
    *חומר למחשבה*

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל תולדות המדינה אנחנו נלחמים על פיסת האדמה הזו, למשהו בעולם זה איכ

    פת, לא, אז למה, 05/08/06 18:11

    איכפת להם כשנהרגים ללבנונים אזרחים, גם אצלינו נהרגים אזרחים, ולמי איכפת. העיוות הזה רק מראה שרוב העולם הם מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • שיעור היסטוריה מזורז:

      ישראלי 1, 05/08/06 23:28

      המלחמות שלנו בלבנון התחילו בתחילת שנות ה 70 כשהפתח עבר לדרום לבנון מירדן אחרי שחוסיין עשה להם את''ספטמבר השחור'' בו נרצחו (כנראה) כמה אלפי פלשתינאים ''אחים'' של הירדנים.
      דרום לבנון הפכה בסיס לטרור של הפתח נגד ישראל וזכתה לכינוי ''פתחלנד''. הפלשתינאים הפכו את לבנון לגן חיות כשכולם התחילו להלחם בכולם; נוצרים נגד שיעים, שיעים נגד דרוזים והפלשתינאים נגד כולם. זו ''מלחמת האזרחים'' בלבנון.
      ב 1982 במבצע שלום הגליל, צה''ל פלש ללבנון והצליח לדחוק את המחבלים מגבול ישראל ואפילו להביא לסילוק הפתח מלבנון לטוניס.
      בלבנון עלה לשלטון נשיא נוצרי חדש, באשיר ג'מאייל, שחתם על הסכם שלום עם ישראל. מיד אחר כך הוא נרצח על ידי הסורים, הפלאנגות הנוצריות טבחו בפלשתינאים במחנות סברה ושתילה, ובבלאגן הלבנוני הרצחני ישראל לא יכלה למצוא דרך להגיע להסדר יציב שיבטיח שקט בצפון.
      ובקיצור - עד שנות ה 70 הגבול עם לבנון היה הכי רגוע שהיה לנו...

      הגב לתגובה זו

      • נכון. ומי הביא חזרה את ה''פתח'' לשטחים

        ישראלי 2, 06/08/06 01:08

        יפה. וקיבל פרס נובל יחד עם המנהיג הטרוריסט עראפת!!

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    ל16 :עדיף לגמור עם זה עכשיו במחיר הזה!עוד 6 שנים.. (ל''ת)

    חנן הגנן, 05/08/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עד מתי הטיפשות?

    קצינים במיל, 05/08/06 18:10

    מספיק עם דפוס הפעולה הזה שגורם לאבידות מיותרות.
    כקצינים במיל בוגרי לבנון אנו מבקשים להתחיל להתייחס לכפרים אלו כאל '' פיתות סוריות '' , כפי שהיה נהוג בעבר . דפוס הפעילות בשטחים אינו מתאים , אינו מתאים! ( D9 -אתם השתגעתם). אנו מבקשים לבצע תהליך הבקעה וכיבוש מלא בכל יעד משמע- אוויר-ארטילריה ורק לאחר מכן כניסה של כוח קרקעי ( שריון בראש) כאשר הכניסה היא כמובן באש. החזירו לנו את דפוס הפעולה המלחמתי ולא דפוס השטחים .

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-1000 אחוז!!!!!!!! (ל''ת)

      מבין ענין, 05/08/06 20:09

      הגב לתגובה זו

      • כאשר הביניינים שוכבים על הבונקר..

        קצינים במיל, 05/08/06 23:05

        ברור שיש צורך בכניסה קרקעית , אך היא מתבצעת רק לאחר שהפצצת וריסקת כל אתר אשר יכול להוות סיכון מעל פני הקרקע . לאחר מכן יש לך את כל הזמן שבעולם לטפל בבונקרים (כל עוד הם לכודים בפנים הם לא מהווים סכנה), כך שלא תמיד יש טעם לטפל בהם. אבל לאתר אמל''ח ... זה בשטחים חביבי לא בלחימה מלאה. שלא לדבר על סריקה ברטוב, פעולה שהיתה נורמה בזמננו , היום כבר לא רואים זאת, לצערי זה עולה בחיי אדם מיותרים.

        הגב לתגובה זו

    • צודקים

      יניב, 05/08/06 20:43

      פשוט שיא האיוולת, צהל אימץ את דפוסי ההתנהגות של האינתיפאדה, איך יכול להיות שאלוף הפיקוד והשרשרת שמתחתיו לא מבינים את ולא רואים את מה שכל הותיקים מבינים,צריך להכנס למקום בהבקעה ולא בצורה הנוכחית. פשוט חוצפה טמטום ויהירות מצד המפקדים

      הגב לתגובה זו

      • אתם קצינים בלאי.

        חירניק, 05/08/06 21:11

        יש לחיזבאללה מערכות בונקרים עמוקות שאין אפשרות לטהר מהאוויר אלא רק בלחימה קרקעית.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין סיכוי לנצח!!

    חיים, 05/08/06 18:06

    דובר צה''ל משקר אנחנו לא מצליחים מול החיזבאללה .אני מתחיל להאמין לנסראללה ולא לדובר צה''ל שמספר לנו כל יום כמה מחבלים הוא הרג בכפר זה ובינתיים כל יום נהרגים לנו חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • חיים אתה דפוק

      גאה בצה''ל, 05/08/06 20:09

      צה''ל מספר 1 ולא יעזור לאף אחד בעולם הזה ואנחנו ננצח ואנחנו מנצחים!!!! תכניס לך טוב טוב לראש החלול והפסימי שלך!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • *כל מי שמאמין לחיזבללה שיעבור אליהם* (ל''ת)

      מהרסיך, 05/08/06 20:34

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו אחרי בין המצרים וננצח מעכשיו (ל''ת)

      ג, 06/08/06 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הקרב הוא קרב רגיל, הדאגה לאזרחים לבנוניים משתקת את החיילים

    דניר, 05/08/06 18:04

    הדאגה לאזרחים לבנוניים עולה לצה''ל בדמים, תזעק כל אם בישראל מדוע חסים על בתים וחיים של לבנוניים (שרובם חיילי חיזבאללה בבגדים אזרחיים) על חשבון דם בניה.

    הגב לתגובה זו

    • אני צועקת. הבן שלי אומר לי שכל ירייה מחייבת אישור מלמעלה

      מירה, 05/08/06 19:05

      הבן שלי שנלחם בלבנון עכשיו מספר לי כי יורים עליהם מתוך בתים, אסור להם להשיב באש כבדה כמו טיל לעבר הביית, מחשש לאזרחים המסתתרים בו, רק אחרי קבלת עשרות אישורים מדרג גבוה מרשים לירות על הביית.
      בני סיפר לי שעל כל ביית מתעכבים שעה-שעתיים בקצב הזה.
      אם זו המדיניות עדיף לסיים את הקרבות עכשיו. רק הרוגים ופצועים. נצחונות לא.

      הגב לתגובה זו

      • זה טירוף מוחלט1 צריך לצאת להפגין נגד הממשלה האימפוטנטית הזאת! דא

        שרה, 05/08/06 19:45

        ליברמן!

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שאני לא שומע את שרי הימין

          כ, 06/08/06 00:19

          מוחים - למה כל העם זועק ואף אחד בממשלה לא מייצג אותנו? בחירות הבאות רק מרזל אין ברירה.

          הגב לתגובה זו

        • אם ליברמן לא זועק עכשיו מתי הוא

          ס, 06/08/06 02:04

          יזעוק? אם עכשיו הוא לא עושה מה שמצופה ממנו אז כבר אי אפשר לסמוך עליו בעתיד. הוא בטח מפחד שהשמאלנים יגידו שהוא מפלג את העם בעת מלחמה. צריך מנהיג אמיתי אך אין כולם מפחדים.

          הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג כמה אני מכיר את זה מהשרות שלי

        שי, 05/08/06 19:47

        וכמה זה מתסכל.

        הגב לתגובה זו

      • שתדע כל אם עברייה את מפקדי ילדיה...

        רן הופמן, 05/08/06 19:54

        כמה שזה כואב -האמת של חיילי צהל שנלתמים עם ידיהם מאחורי גבם.
        קום תקום וועדת אגרנט ב'.
        ומקווה שימצו עד תם את ניהול המלחמה-מבצע כהגדרת אולמרט, הכושל.
        אני רוצה לראות את אולמרט עומד בפני המשפחות השכולות בעיניהם -ומבלי לשקר כהרגלו-ולאמר מצטאר על הצער שביא להם-בהחלוטיו הבלתי מקצועיות.

        כל יום אנו שומעים עוד ועוד הגבלות על שימוש כוחו של צבא ההגנה לישראל, עד שהכל מתפוצץ לנו בפנים -כרגיל.

        לאמא של החייל- תודה רבה שהבאת דברים אלו-כל הכבוד להביא דברים קשים,שעם ישראל ידע על מפקדי ומהיגי העם.

        הגב לתגובה זו

      • שטויות, גם אחי נלחם והוא אומר שיורים חופשי ואין שם אזרחים (ל''ת)

        הוא בשריון, 05/08/06 21:12

        הגב לתגובה זו

      • תגידי לבן שלך שיירה, אח''כ כבר נסתדר

        אורן, 05/08/06 22:42

        מקסימום יעבירו אותו לגזרה אחרת. קודם יורים אח''כ שואלים

        הגב לתגובה זו

      • תגידי לו לציית לתורה - בשעת פיקוח נפש

        ג, 06/08/06 00:18

        מותר לו לירות בכל מה שהוא רוצה ושום מפקד לא מעל זה. שאח''כ הוא והמפקד ישקרו למפקדים שמעליהם וסגרנו עניין. מותר לשקר בשעת פיקוח נפש. ושיהרוג כמה שיותר אזרחים.

        הגב לתגובה זו

    • שטויות. הבן שלי מספר שיורים חופשי (ל''ת)

      ישראלי 1, 05/08/06 23:29

      הגב לתגובה זו

    • נכון. לפי ההלכה כשחיילינו חולפים על פני

      ו, 06/08/06 00:16

      גוי מ7 עממים (ערבי) בעת מלחמה - חובה להרגו. ואנחנו בימים אלה - לא רק שלא הורגים את האזרחים הלבנונים אלא מסכנים את חיילינו ואזרחינו כדי לא לסכן אותם? המוסר של אולמרט ועליזה מעוות. לסכן את עצמינו - זה כלל לא מוסרי ואפילו שפל. והמדינאים עוד גאים בזה. מה זה השנאה העצמית הזאת למה הערבים יותר חשובים מחיילינו?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדדיות בהפעלת הכוח

    האזרח המודאג, 05/08/06 17:56

    אי אפשר להמשיך לשחק וגם במחיר של חיי אדם חפים מפשע בצד הלבנוני עם ישראל וכל צפון המדינה מחדרה צפונה משותק ואנחנו ''מתגאים'' כי רק חמישית מעוצמתו של חיל האוויר מופעלת . בואו נתאר מצב שבו כל החוף המזרחי של ארצות הברית אבל כולו (1/3ממדינת ישראל 1.5 מיליון איש = 70מיליון אמריקאים או 20 מיליון צרפתים או 30 מיליון גרמנים ) צריך להיות במקלטים או תחת איום 4 שבועות ? האם גם אז ממשלת ארה''ב או גרמניה או צרפת הייתה כובלת את ידיו של צבאה .אין מצב שאי אפשר להשיג הכרעה ואם צריך לחרב את כל ביירות אז קדימה או קרקעית או על ידי חיל אוויר . כל ההתמסמסות הזו רק גורמת ליותר נפגעים ויותר נזק . ועוד לא דיברנו בכלל על היום שאחרי . איני יודע אם לבנון חזרה אחורה 20 שנה בכנה חזרנו אנו ??

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד (ל''ת)

      אבא של חייל, 05/08/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • האזרח המודאג המקורי .

      האזרח המודאג!!!, 05/08/06 19:41

      קודם כל ברצוני לברך אותך שיש עוד אחד המכנה עצמו האזרח המודאג .
      זכור כינוי זה שמור לכל תגובה בכל סוג כתבה כדאי תמיד להיות מודאג אפילו אם לכאורע אין מה לדאוג!!!
      מה גם שאני מסכים עם חלק מהדרך שלך .
      אני הייתי מציע לכתוש ולמחוק לחלוטין את הכפר הזה (,מהאויר ומירי ארטילרי ) מעל פני האדמה לא להשאיר בית אחר עומד על כנו ,ולאחר מכן כפר אחריו ולאחר מכן עוד כפר .
      לדעתי הלקח לכפריים ולחיזבאללה היה נלמד מהר מכפי שחשבנו .

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לחיילים היקרים שלנו

    יעל 24, 05/08/06 17:53

    רוצה רק לומר תודה !!!
    תודה לכם על זה שאתם שם יום ולילה בלי שום תלונות ,נלחמים למען המדינה
    אין מלים בפי בכדי לומר לכם תודה
    מתפללת שכל חייל וחייל באשר הוא יחזור לביתו בשלום
    אני הילדה הצפונית רק רוצה לומר תודה!!!!
    באהבה ענקית

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל15

      לוחם, 05/08/06 18:14

      תודה ממש מחמם את הלב

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    קרבות מרים

    אייל, 05/08/06 17:44

    למחוק את הכפר מהאויר וארטילרייה.
    אין זמן, תכף נצטרכך להפסיק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך נפלנו חזק עם האולמרט הזה. אני יודעת על חיילים שבקושי סיימו את

    $$$, 05/08/06 17:41

    האימונים שלהם וכבר שולחים אותם להלחם בלבנון, מבלי שיש להם ניסיון בלחימה ''אמיתית'' -הכל כאוס אחד גדול. אבל למה שלאולמרט יהיה אכפת?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חיל האויר קדימה

    פנינה, 05/08/06 17:37

    תשמרו על חיילי הקרקע , תנו לחיל האויר לשטח את השטח, בלי בתים בלי עצים ,כשכל החיזבאללה יהיו קבורים מתחת לאדמה, רק אז תכניסו את כוחות הקרקע.
    אלהים שמור על חיילי צה''ל שיחזרו בשלום, חיים של חייל אחד שלנו שווים יותר ממליון מוסלמים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תוציאו את חיילינו משם ותפילו עליהם נפלם

    רעיונאי, 05/08/06 17:33

    למה להתאמץ להוציא עם פינצטה זבל מזבל?
    את כל הזבל אפשר לשרוף עם פצצה אחת...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא מבין מדוע יש כפר? (ל''ת)

    שי, 05/08/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה קרבות קשים, למחוק את הכפר בלי נפגעים מצידנו (ל''ת)

    התוהה, 05/08/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנא קראו - חשוב!!!

    שני מזור, 05/08/06 17:28

    איך זה שטובי בנינו נקטפים ?
    שאלה זו מוטב להפנות לאולמרט ופרץ החובבבנים!
    רק אחרי כפר כנא התחילו כל חיילנו להיות כבשר תותחים לאוייב הפנאטי. מה קורה פה? רק כדי שהאו''ם שמום ושאר האיחוד האירופי הצבוע רק כדי שאלה יהיו מרוצים אנו נלחמים נקודתית ולא נכנסים באם אמא שלהם. אין מה לערב כוחות קרקע בכזה יהקף כמו שעושים כאן. זה מחדל שלא ייאמן!!
    תזכרו דבר אחד: אנו נלחמים כאן על קיומנו ובמלחמה כמו במלחמה. מוסר ומלחמה לא הולכים ביחד. מעולם לא הלכו ובטח שלא עכשיו. אז למה מחכים? שוב אני חוזרת ואומרת: להפציץ את כולם ולא לערב כוחות קרקע בכזה היקף!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נאסראלה חזק והפתרון הוא לשחרר את האסירים שלהם (ל''ת)

    anan do it, 05/08/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • נסראללה חזק ולבנון הרוסה... (ל''ת)

      ראש ערבי, 05/08/06 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לשרוף את הכפר על יושביו (ל''ת)

    רפאלי, 05/08/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם אני לא טועה כבר לפני שבועיים...

    אבי, 05/08/06 17:20

    כבר לפני שבועיים הודיעו בצה''ל שכבשו את הכפר המעאפן הזה 2 ק''מ מהגבול. עכשיו מסתבר שעדיין נלחמים בו.

    האם צה''ל שולט ברצועה של ה6 ק''מ כמו שאתם מבטיחים?
    האם ניתן לשלוח ניידת שק''ם לחיילים בבינת ג'בייל? למה נידמה לי שלא?

    מה יהיה עם האמינות שלכם צה''ל?
    אתם פחות אמינים מהערבים!

    גם סגירת החשבון של הלילה -
    באמת ידעתם על קשר בין הרקטות לחדרה לבין הבית הספציפי שתקפתם בצור? באמת סגרתם חשבון? מעכשיו לא יירו על חדרה?
    חייבים היו להנחית מסוקים?
    ולסכן את החיילים?
    אותם מסוקים לא יכלו פשוט לירות טיל על הבניין מ5 ק''מ?
    מה היה קורה עם טיל קטן היה מוריד מסוק עם 50 חיילים?

    תתחילו לחפש עורך דין טוב לועדת החקירה!

    הגב לתגובה זו

    • ועדת חקירה ב-6 אחרי המלחמה !!!

      ן יוסף, 05/08/06 22:42

      אבל בינתיים מה אפשר לעשות???!
      ההנהגה הצבאית מדינית הזאת מביאה עלינו תבוסה נוראה !!!

      הגב לתגובה זו

    • אמן על כל מילה (ל''ת)

      ג'ורג' 7, 06/08/06 03:09

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא יאמן שהכפר עדיין קיים?

    עודד, 05/08/06 17:18

    זה לא משחק! תמחקו כבר את הכפר הז מהמפה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לא מחקו את ה''כפר'' הזה כמו שמחייב החוק הבינ''ל?

    ש, 05/08/06 17:17

    אי מחיקתו אי פשע מלחמה כלפי חיילי צה''ל.
    רק הדברת זוהמת הטרור הערבי-נאצי תביא שלום.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר לא כפר שגרים בו, זו מערכת בונקרים מסועפת שאי-אפשר לנקות (ל''ת)

      מהאוויר, 05/08/06 21:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פשוט מגוחך להפציץ מהאויר כבר אמרנו??? (ל''ת)

    just me, 05/08/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי ואבוי, ''מרים''=הרוגים (ל''ת)

    שלא נדע, 05/08/06 17:15

    הגב לתגובה זו

    • כן

      א, 05/08/06 17:40

      מרים זה בין 5 ל 10 הרוגים
      שינו הכותרת לקשים שזה בין 2 ל 5

      הגב לתגובה זו

      • ו''כבדים'' = 1 - 2 (ל''ת)

        ליאור, 05/08/06 18:00

        הגב לתגובה זו

      • 2 אדיוטים (ל''ת)

        שי, 05/08/06 18:07

        הגב לתגובה זו