• 39.

    כל הכבוד לאוגדה 91-עוצבת הגליל!!! יישר כח (ל''ת)

    עודד, 06/08/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צה''ל תקף פועלי חקלאות, תחנה לייצור חשמל, ובתים

    Ahmad, 05/08/06 16:51

    על מנת לפגוע באורח קשה בתשתיות חיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חשוב מאוד ...כנסו ולמדו...מספר דברים

    טל, 05/08/06 15:43

    הטעות הבסיסית הראשונה של מדינתנו היא היציאה החפוזה מלבנון.
    הטעות השניה - פרוק צדל
    עובד איתי יחד מ''פ בצד''ל בעברו שמספר על היציאה '' חיזבללה לקחו את הנשק שלנו , את המוצבים ...תוך כדי הבריחה של צהל'' במקום לשגת בהדרגה....לחזק אותנו למסור לנו מוצבים......
    אף צדלמיק לא מוכן לעבוד יותר עם צהל, רבים מאחינו נהרגו בכלא בלבנון..
    טעות שלישית: עד עתה לא כבשנו את דרום לבנון - מה המשחק הזה עם החיזבללה.. ככה לא מנהלים מלחמה ... או שתלחמו או שתפסיקו את המשחק. גם את כפרי הנוצרים בסמוך לגבול לא טהרנו עדיין.....
    אכן לא פרץ לא אולמרט ולא מפקדי הצבא עושים עבודתם... אני באמת לא מבין למה?
    מקווה שזה לא מתוך שיקולים זרים או לחץ מדיני..
    טעות רביעית: איך נותנים לשחקן מרכזי כמו סוריה להשקיף מהצד... להנות...לחמש את החיזבאללה מה אנחנו מטורפים?
    מה קורה פה????...
    ודבר אחרון...ערביי ישראל ... הרי ברור מעל כל צל של ספק ...שערביי ישראל הנם חלק בלתי נפרד מהעם הפלשתיני...ראו את ההתפרצויות השמחה הספונתניות בכל פעם שנפגעים אזרחי ישראל או חיילים ...ראו את תגובת נבחרי הציבור הערבי.....ראו וחושו את הרחוב הערבי בצפון ובמרכז... הרי זה ברור שיש לעשות מעשה ויפה שעה אחת קודם....ראו מקרה חיזבאללה ולבנון....
    טרנספר ומהר--לבנון וירדן יקלטו את הפליטים...אנחנו אולי נבודד קצת בעולם וננזף אך אנו חיביים לשלם מחיר זה היום כדי לא למות מחר..

    הגב לתגובה זו

    • לטל- אתה צודק מאד ואסביר מדוע צהל לא מצליח ...

      משה אבן חן, 05/08/06 22:03

      צהל הוא תמצית איכותית מרוכזת של כולנו. החובות שלנו שאתה מזכיר חלקן נופלות לפיתחו במלחמה זו. אבל יש עוד כמה מרכיבים כאן וגם פתרון:אסביר מדוע אנחנו מדשדשים במלחמה ומה הפתרון להצלחה

      אולמרט צדק כשאמר שהצלחה מרשימה ומוחצת בלבנון תהא רוח גבית עצומה לביצוע ההתנתקות –זה פשוט נכון:
      1. מול כל האיומים נגד התכנסות והתנתקות והתקפלות התשובה תמיד הנה-צהל יטפל בבעיות אם יתעוררו. יש לנו צבא חזק והוא יטפל בהם.
      2. מול כל ההתנגדויות להתקפלות ולוויתורים ולעקירת ישובים, כשאומרים שזה רוח גבית לטרור והפחת תקוות בעיני האוייב על חולשתנו עונים- אם נותקף אחרי שנתקפל, נצא להלחם מהגבול של 67 , גבול פחות או יותר מוכר ע''י העולם ונראה להם מה זה, הם יטעמו את נחת זרוענו מבלי שהעולם והמערכת הבינלאומית תטיל עלינו מיגבלות.
      3. אלו הצלחנו בלבנון ובעזה באופן מוחץ וחד משמעי כל הטענות של מצדדי ההתנתקות היו מקבלות אישור וחיזוק בלתי רגיל.
      4. אבל הקב''ה , מתכנן כנראה אחרת, אולי אפילו הפוך- ברק עלה לשלטון כדי לסגור עיניין עם ערפאת וסוריה- כדי למשכן חבלי ארץ שקיבלנו מבורא עולם. אבל הרי לא קיבלנו אותם כדי לסחור בהם. הארץ הזו המתינה לנו בנאמנות 2000 שנים, לא נתנה פירותיה ותבואתה לאף עם עד שחזרנו אליה. כעת תחת כותרות של עייפות, נהנתנות, פרגמטיזם וחוסר שורשים וזהות יהודית אנחנו מסכימים להפטר ממנה בתקוות ואשליות שווא אז הוא- בעל הבית- לא מסכים.
      כך סיים ברק באינטיפאדה שנמשכת עד היום, פוצץ את הסכמי אוסלו, ועשה ההפך מהמנדט שעליו עלה ואליו התכוון.
      5. יש אמנם בחירה חופשית מוגבלת אבל יש לה מחיר כמובן. שרון עלה כדי להביא שלום ובטחון, זוכרים, ביהירות ובתחמנות מושחתת שלו ושל כל שומרי האתרוג (מערכת משפט מבישה, פרקליטות מבישה ותיקשורת לא הגונה) הביא לנו ההפך- מבצע דין וחשבון, עקירה כואבת ומבישה של אחים, ומלחמה מציקה ומבזה מתמדת מעזה המפונה עד הגרגיר והיהודי והקבר היהודי האחרון.
      6. אולמרט ושות' בוגרי הליכוד עלו כדי להמשיך להציל אותנו ע''י ''מסחר נדל''ני'' בארץ אבות ובבתי אחים אידיאליסטים וחלוצים. והיכן הם מוצאים עצמם –מתומרנים ע''י בעל הבית האמיתי בורא עולם- במלחמה קשה ומביישת מול החיזבללה! ואסור אכן שנצליח שם ובעזה בגדול כי אז ירוצו כל חסרי השורשים האלה, כל חסרי האמונה האלה להמשיך להתקפל , להמשיך לגרש יהודים ולמסור הרצינו לאוייב אכזר ומנוול. ירוצו בעיוורון של טווח קצרצר לבנות חומה ומקלטים ולהצהיר שצהל יטפל בהם אם יעשו בעיות. והנה מסתבר שאי אפשר לטפל בהם כשאין אלוהי ישראל עמנו!! ומסתבר שאי אפשר להתנתק מהם , הם רוצים את כל הקופה ותאבונם רק גדל שרואים אצלינו חולשה/מחווה נכונות לוויתור.
      7. מהלכים עלינו אימים עם סיפורי הדמוגרפיה. הרי היינו כאן בתחילה 600000 מול ים, אוקיינוס של ערבים עויינים שלחמו בנו ובעזרת בעל הבית יכולנו להם. היום אנחנו מעל 5 מיליון ומפחידים אותנו עם הדמוגרפיה שלהם- הם ילכו מכאן אם יבינו שאנחנו נאחזים בקרקע לפחות כמוהם והרבה יותר, עם הרבה יותר צדק אלוקי, ועזרת ה'.
      8. שיעשה מר אולמרט ושות' מבחן! הרי ביסודו הוא מבית יהודי חזק וחם. שיעשה מבחן : יכריזו אולמרט ופרץ שבשום מקרה ובשום תנאים לא תהיה התקפלות! לא חד צדדית ולא בהסכם ולא לעולם. התפקחנו, ראינו טעויותינו ומתקנים שגיאותינו ואשליותנו (ואשליותיהם!) כי זו הארץ שלנו והיחידה שלנו ונילחם עליה עד האוייב האחרון, ותראו איזה נצחון אדיר ומוחץ ומוחלט נשיג פתאום גם בדרום וגם בצפון.
      לא תהא הכרזה כזו הכל יעצר בתיקו עד לסיבוב הבא וכל סיבוב יהא קשה מקודמו עד שנלמד ונוכרח בעל כורחינו לקחת את ארצנו וערי אלוהינו לעצמינו. עד שנלמד להתחבר אל עצמינו אל עמינו ואל שורשינו.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, ופרץ ,הפציצו את טורבינות ,

    תלם אהרון, 05/08/06 12:34

    החשמל של בירות שיהיה חושך מצרים בבירות ,וגם את בנין הפרלמנט שאיפשר,להקים בלבנון צבא אדיר כזה עם עשרות אלפי רקטות בכונה מוצהרת ,להשמיד את ישראל ,אל תיהיו נאיביים הפציצו את הטורבינות ואת בנין הפרלמנט שאיפשר את כל זאת בעינים פקוחות. מי שחס על האויב ,סופו שהאויב משמיד אותו ,אז קומו ועשו מעשה רציני.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ה'' יקום דמם'' של הנופלים!! רק 70 תקיפות..??? (ל''ת)

    דודי, 05/08/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חשיבות הר דב ( חוות שבעא) כנסו........

    חובה לקרוא, 05/08/06 11:47

    אין שום סיבה רציונאלית למסור ללבנון (חיזבללה) את הר דב, מדוע אם כך, לא למסור להם את כל רמת הגול? מדובר באותו רצף בדיוק !!! מה קורה כאן? האם איבדנו את הצפון?
    למקום יש חשיבות אסטרטגית ראשונה במעלה, שם נמצא ''כתר החרמון''
    למקום זה חשיבות ביטחונית רבה. ''חשיבות המקום היא קריטית בנוגע לחרמון. זהו השטח היחיד ששולט על הואדיות ועל המעברים שבין לבנון והחרמון הישראלי, כלומר ללא חוות שבעא קשה מאד למנוע כניסת חוליות טרור ומדריכים מלבנון לחרמון הישראלי, והחרמון הישראלי הופך ליחידה שקשה מאד להגן עליה''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה מדרגות צריך לעלות כדי להתחיל ולעשות את העבודה ?

    צדק, 05/08/06 10:46

    יישובי הצפון זה לא מדרגה אחרונה ?
    חיפה, עפולה, טבריה... זה לא מדרגה אחרונה ?
    חדרה וזכרון... זה לא מדרגה אחרונה ?
    בשבילי... רצח החיילים וחטיפה... בתוך שטחי ישראל... הם מדרגה אחרונה בהחלט... ומשם צריך להפעיל את כל הכוח ובכל העוצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלוואי שנסראללה ימות!!!

    קול הקורא, 05/08/06 10:44

    כל הכבוד לחיילי צה''ל שמנסים לאט לאט להציל את ישראל מידי החיזבאללה כדי להשכין שלום, וגם לרה''מ האמיץ אולמרט שלא נכנע ומראה את צדדיו הקשוחים. הלוואי שחסן נסראללה, שאחראי על כל הפיגועים האלו, ימות סוף סוף. הפיגועים בחדרה כבר מראים את זה שהוא הגזים. יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביינתיים החזרנו את לבנון למאה העשרים.אם יפגעו במרכז הארץ

    אדיסון, 05/08/06 10:26

    יחזרו למאה התשע עשרה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שי חזקני כמה חיזבלה משלם לך עבור הסודות (ל''ת)

    גילה, 05/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנחנו ננצח בענק ! למרות הגירגורים ! (ל''ת)

    אזרחית, 05/08/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צבא הגנה לישראל עושה עבטדה מדהימה

    יואב, 05/08/06 09:52

    אני מצדיע לצבא שלנו ולמפקדים שלו שנלחמים בחרוף נפש בתנאים קשם כדי להקטין את יכולת האויבים שלנו להתקיף את ישראל.
    אני נותן את מלוא הכבוד לקצינים הבכירים, הזוטרים והחיילים שלוקחים חלק במערכה שנפלה עלינו.
    הערך שצה''ל נותן לחיי אדם הוא מדהים ואין צבאות בעולם שכל כך מעריכים את חיי האדם כמו צה''ל.
    כל שאר התגובות הבכייניות,השמאלניות, האנטי צבאיות ואני ממשלתיות, מקומם אם נסראללה והמוסלמים בעולם. רק עושים נזק למורל החיילים והאזרחים ועדיף שישמרו בשקט. משונאי ישראל אין לי ציפיות - אבל מאזרחי ישראך - הציפייה שלי שתעזרו לישראל ולא תגרמו לה נזק. תשקיעו את המאמצים בלשכנע את העולם בעיתונות ובאינטרנט שישראל איננה מדינת טרור וזכות הקיום של המדינה אינה שאלה פתוחה.
    תעשו משהו מועיל ולא מזיק. יש מספיק מיליארדים שרוצים בהשמדתנו - לא צריך אויבים גם מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רוב מדינת לבנון מעוז חיזבאללה

    יקי, 05/08/06 09:52

    יש לתת פרק זמן להנהגה בלבנון של 48 שעות אם לא יוכיחו שהם עושים מאמץ להרחיק את חיזבאללה מעשים בפועל מעבר לליטאני ומפסיקים את הירי לישראל .אז .. נהחריב את רוב מדינת לבנון עד דק . נשיא לבנון וראש הממשלה תומכים בחיזבאללה בהיתבטויותיהם הציבוריות .אם מדינת לבנון חושבת להיות מדינת טרור ..היא לא תתקיים כמדינה ריבונית לצד מדינת ישראל . יש להחשיך את לבנון תשתיות חשמל מים גשרים מבנה ציבור כבישים חיל האויר יקטוש אותם ממושכות לא לאפשר להם חיים אם לא יהיה שקט אצלנו.כמו כן יש לעשות באמצעים דיפלומטיים שארצות הברית תאיים ותזהיר את אירן וסוריה שירדו מחימום בלבנון אם אינן מחפשות צרות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההפסד היחיד בעינהם זה אם נספח שטחים - היות

    מ ארז, 05/08/06 09:51

    ואנחנו נלחמים רק אידאוךוגית ומשאירים בידהם את השטחים הן בלבנון והן באיו''ש ,

    הם מנצחיםםםםםםםם! ולא משנה כמה או את מי הרגנו .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי מאמין לכל הברבורים של הגנרלים בגרוש ?? (ל''ת)

    שוקי, 05/08/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שוב משגרי רקטות? אבל אמרו ש...

    דני, 05/08/06 09:25

    לפני יומיים היה מי שאמר שארסנל הטילים והרקטות של החיזבאללה הושמד. וואללה זריזים האיראנים עם המשלוחים

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין לשקרים של אולמרט ,הוא כבר ניצח את נסראללהרק בדיבורים (ל''ת)

      גבי, 05/08/06 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם אולמרט מתפקד תחת לחץ ??? (ל''ת)

    עזרעיין, 05/08/06 09:22

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט התעיפנו מלנצח וכעת מפסידים (ל''ת)

      בנגימין, 05/08/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לגבות מחיר מלבנון סוריה ואיראן....כנסו

    דוד, 05/08/06 09:09

    אדוני ראש הממשלה
    מדינת ישראל....
    יש פתרון למחמה המחורבשת הזאת....
    זה מאד פשוט !!
    נדלן אפשר לתקן/לבנות חיי אדם לא !!
    לכן
    לחזבאללה יש עוזרים ובעלי בית
    רק בהם צריך לטפל
    לטפל במדינת לבנון
    בנשיא םוריה
    במנהיגי איראן
    להסביר ללבנונים שהם נותנים מחסה לאנשים שלא רוצים בטובתה אלא בטובת הסורים השנואים עליהם ובאיראנים שרוצים להלחם בצורה לא ישירה בנו
    לבנון:
    יש למחוק לגמרי את רובע דחייה
    ולהסביר ללבנונים שאם חזבאללה ימשיך לשלוח טילים אנחנו נמשיך למחוק נדלן נוסף
    כמובן קודם כל נדלן שיש לו קשר לחזבאללה
    סוריה''
    יש לאיים על אסאד ומשטרו בצורה ישירה
    להפציץ את כל בסיסי ההגנה האווירית ולהשאיר את אסאד...ערום מבחינת הגנה עליו
    תאמין לי הוא כבר יבין שכדאי לו לעזוב את חזבאללה
    או שהוא ישאר בלי שלטון....
    איראן:
    דבר ראשון להפציץ איזהשהוא מקום מעניין או אולי לשלוח איזה טיל ארוך טווח תוצרת ישראל....
    תזכור שיכול להיות הזדמנות טובה לאמריקאים להפציץ את כל אתרי הגרעין של איראן בהזדמנות זו
    כמו כן אסאד יודע שבעירק יש צבא אמריקאי די קרוב אליו אני מניח שזה קצת מטריד אותו...
    זה כל הסיפור שבוע של בלגן באיזור ואף טיל לא יעוף אל ישראל הרבה הרבה זמן
    אגב גם בעזה וביהודה ושומרון אותו דבר
    הם יורים טילים או עושים צרות
    ליישר את השטח
    בקאסבה יש בעיות?
    מיישרים....
    זוכר איך ניגמר בג'נין ? פשוט יישרנו קצת והכל ניגמר
    כי נדל''ן אפשר ליישר חיים לא
    זכרו את זה
    אם זה לא יקרה יהייה כח רב לאומי שלא יפתור שום דבר
    ואתה אולמרט תגיע ישר לוועדת חקירה ומשם החוצה ואף אחד לא יזכור אותך בכלל
    בקיצור או טר''ש או צל''ש
    זה בידיים שלכם אולמרט ופרץ
    ביי ביי

    הגב לתגובה זו

    • gadol

      ori, 05/08/06 09:42

      !!!gaon

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צהל צבא מובס אינו מסוגל לגן על ילדים נשים וזקנים וועדת חקירה לאתר (ל''ת)

    ניקו הלבן, 05/08/06 09:05

    הגב לתגובה זו

    • ניקו בניקו, איפה בדיוק אתה משרת?קשקשן עלוב. (ל''ת)

      ד''ר נו, 05/08/06 09:13

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל אינו מובס ,ממשל ישראל היא מובסת,העם מטומטם וכעת משלם (ל''ת)

      ורדושקה, 05/08/06 09:19

      הגב לתגובה זו

    • שרון,מופז אשמים ולא הצבא אהבל

      ארמון, 05/08/06 15:51

      למרות שידעו מה החיזבלה מכין ובונה מהפחד מנסראללה לא הגיבו אפילו שהגיעו אםהעמדות שלהם עד הגבול.
      והיום החילים משלמים בדם וגם האזרחים על המחדלים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לגייס את ביבי וליברמן , או אז השינוי יבוא מאליו , אולמרט אתה חלש ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/08/06 09:05

    הגב לתגובה זו

    • בתקופת ביבי,שרון,מופז החיזבלה צבר טילים,חוצפה וכח. לא נשכח. (ל''ת)

      ד''ר נו, 05/08/06 09:16

      הגב לתגובה זו

      • ביב היה שר אוצר (ל''ת)

        מימן, 05/08/06 09:41

        הגב לתגובה זו

      • חיזבאללה,צבר טילים בתקופה של ברק,שרון ושל האיפוטנט אולמרט (ל''ת)

        בנימין, 05/08/06 09:46

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    האריה מדמשק , ? או סתם ש-פ-ן- ! ?

    אמנון בן-יהודה, 05/08/06 09:02

    לשלוח מסר לטיפש מדמשק ,לומר לו חד משמעי עוד משלוח לבירות לא תהיה דמשק !

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    send nuke now!!!!!!

    yoni, 05/08/06 09:02

    all haifa before 30 minutes shake all the windows!!
    very soon will not be Israel if they not clean the lebanon now. so olmart stop sucking the dick of bush and do something to your country......homo cowerd

    הגב לתגובה זו

    • U R not Yoni ,U R Mnayek (ל''ת)

      jaqueline 9teen, 05/08/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    סליחה הם גם תוקפים משרדים כל הכבוד. (ל''ת)

    רפי, 05/08/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נסראללה לועג לממשלת לפלפים האפוטנטית שלא מסוגלת להכריע אותו (ל''ת)

    גבי, 05/08/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גייסו את משרדי הפרסום לעזרה

    דן, 05/08/06 08:49

    האנטישמיות גואה
    חובה לייצר הסברה מקצועית

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    במקום להגיע לליטאני הם מגיעים לירקון אז מי חכם? אולמרט ? פרץ? חלוץ? (ל''ת)

    יקי, 05/08/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טחנות הצדק צריכם וחיבים להשמיד את טחנות הכח בלבנון ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/08/06 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תוקפים עיתון של ארגון חיזבאללה כל הכבוד . (ל''ת)

    רפי, 05/08/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איך זה שיש בבירות חשמל ומים זורמים בברזים ? (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/08/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טילי-יריחו מחממים מנועים , הכתובת מרכז טהרן אשר באירן ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 05/08/06 08:41

    הגב לתגובה זו

    • אמנון אז מה אתה מציע?

      תמר, 05/08/06 09:22

      יושב בחדר המוגן משקשק ומלא עצות כרימון הפחדה.
      קח כדורים תרגע.הצבא יעשה את מה שהוא יודע, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
      חוץ מזה הכל בסדר במוסד הסגור?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    טילי ''ההתנגדות'' מגיעים כעת אל סף גבולות ה- ''גדרה-עד-חדרה''.

    הכבשה המטכ''לית, 05/08/06 08:26

    זה הזמן להצהיר ש''ניצחנו'' ולהתחנן להפסקת אש.
    Wait and see

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צה''ל - חזק ואמץ! המשיכו - אנחנו איתכם!

    עופר, 05/08/06 08:23

    צריך לרדוף ולאתר את הפיקוד של החיזבאללה ולחסלו!

    צריך להתקיף את החיזבאללה בכל מקום בו הם נמצאים ובכל שעה...

    העם איתכם ב- 100% !!!!

    חזקו ואמצו, היו ערניים ומפוקסים, חזרו הביתה בשלום!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מזל שיש אינטרנט (עדיין).

    מזל שיש אינטרנט, 05/08/06 08:19

    כי ללא אינטרנט ... מה היינו רואים בטלויזיה שלנו ?
    למשל , עכשיו (שעה 8.20 בבוקר - כשיש מתקפה בלבנון) :
    ערוץ 1 (ישראל) = סרטים מצויירים.
    ערוץ 2 (ישראל) = תכנית על בני נוער מאמריקה .
    ערוץ 3 (ישראל) = סרטים מצוירים.
    ערוץ חינוך = חצי המנשה.
    ומאיפה באות החדשות ? פשוט : CNN, BBC, SKY

    הגב לתגובה זו

    • ובאלגזירה שדרו את פעולת השייטת (ל''ת)

      שאול, 05/08/06 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ה''טבח בכפר כנא'' היה מבויים

    משה, 05/08/06 08:17

    http://web.israelinsider.com/Articles/Diplomacy/8997.htm


    חיל האויר לא פגע בבנין, הבנין פוצץ ע''י החיזבאללה שבע שעות אחרי שהאיזור הופצץ, המתים הובאו מצור!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביוונים נלחמנו ולנו הנצחון

    מכבים אנחנו, 05/08/06 08:13

    סוף סוף מספרים שמתאימים לפעולה של צה''ל, 70 מטרות, זאת בדיחה לקרוא כשכתוב שצה''ל הרס משגר אחד, אנחנו צריכים להרוס את כל לבנון, ומי שרוצה לחיות שיצא משם,
    זאת מלחמת קיום, זה אח אנחנו או הם, וחיל האוויר, אל תרחמו, הפגיזו ללא רחם, ואנחנו כבר נסביר למי שמגיע הסבר למה עשינו זאת!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממשיכים בהפגזה של בנינים ריקים....

    א.ב, 05/08/06 08:06

    תמשיכו ככה בסוף באמת דין תל אביב יהיה כדין נצרים.

    מחפשים בנרות מקומות להפגיז שלא ייפגע איש כמו בעזה, חושבים שככה יסבנו את העם שאנחנו ממנצחים, שבפועל המצב הולך ומחמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הלבנונים עוד לא טענו שנהרגו אזרחים?

    חי, 05/08/06 08:05

    כל עוד אנשי חיזבאללה נחשבים לאזרחים בלבנון , לא יהיה שם שקט!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי צה''ל יחדור 50 ק''מ לתוך לבנון, ותחוסל בעיית הטילים קצרי הטווח (ל''ת)

    אדן, 05/08/06 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לצבא שעושה עבודה מקצועית ומרשימה. ישר כוח. אוהבים אותכם!

    ראובן, 05/08/06 07:47

    עוד לא אבדה תקוותינו, להיות עם חופשי בארצינו!

    הגב לתגובה זו