• 123.

    יש לנו קצינים נהדרים. מגל ועד בכלל. (ל''ת)

    רמי, 07/08/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בואו תשאלו אותנו מי זה גל הירש

    אירית מפסגות, 07/08/06 01:28

    אני כתושבת פסגות שחיינו באינתיפדה רוצה לספר לכם על גל לוחם מפקד מסור לחיליו הדרך האכפתיות קצין לוחם קשוב ויותר מכל אדם בעל חשיבה מקורית שעוד ילמדו עליו בספרי ההיסטוריה כל אלה שעלו בכתבה בדברי רשע יש אלוהים הפסיקו בושו לכם קצין שרק נתן לצהל ויש על כך קבלות

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    שמתם לב לעננה שיש על אלון בן דוד לאחרונה? מעניין למה... (ל''ת)

    דני, 06/08/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • נראה כועס.. (ל''ת)

      קרי, 06/08/06 22:57

      הגב לתגובה זו

    • אלון בן דוד היה הראשון ל''רדת'' על גל הירש

      עופרי, 07/08/06 08:24

      בשבוע הראשון הוא ציטט את הדברים שאמר גל לפני המלחמה ואמר עליו רברבן. כנראה שהוא התפכח וראה שגל צודק והוא זה שעשה מעצמו צחוק. ויבלע אלון את הכובע.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    גל הירש-ערוץ 2 מעריץ אותך הערב במיוחד!!!

    ארז, 06/08/06 22:22

    אתם גיבורים אמיתיים
    וערוץ 2 כל הכבוד לכם
    1

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    גל-אנחנו יודעים מי מחפש אותך-כנס:

    חבר שיודע..., 06/08/06 22:18

    טל רוסו ונועם תיבון יחד עם ארז צוקרמן - חבורת מתוסכלים במטכ''ל שכר ננזפת על מזימותיה בעוד אתה לוחם...

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי שנועם וגל הם חברים טובים

      דונה, 07/08/06 08:27

      כך זה היה נראה לפחות עד המלחמה הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין שגם טל רוסו וגם נועם מעולם לא עברו

      דונה, 07/08/06 08:34

      קורס קצינים. הדרגות על הכתפיים שלהם זה בגלל שהם ''מוכשרים''.

      הגב לתגובה זו

      • גלגל

        נעמה, 29/08/06 16:11

        גל הירש איש רע ומפקד גרוע

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    אפילו הפרסומות שמתחת לכתבה יותר נורמליות ממנה

    גולן, 06/08/06 22:00

    הכוונה ל''דיו למדפסת'', ''הזעת יתר'' ו''קרייזי ליין''!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    רוצים לדעת למה גל ההירש גיבור וצדיק? -כנסו

    איתן, 06/08/06 21:51

    המשגה, אומרים במטכ''ל, היה בהחלטת פיקוד הצפון, בניגוד לדעת האוגדה, לצאת מבינת ג'בייל לאחר ההשתלטות עליה, במקום לעצב אותה לסמל - למשל, לארח בה נאום של אולמרט או פרץ. המסר: היפוך מגמה, שיבת צה''ל לאזור הביטחון בלבנון, ולו גם לנוכחות ארעית, כאות לכך שנסיגות חד?צדדיות אינן בהכרח חד?סטריות.
    ומי אמר זאת - עיתו ןהארץ כפי שצוטט מגורם בכיר ביותר

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון! (ל''ת)

      רותם, 06/08/06 22:06

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    בוחבוט - כנס - גל הירש גיבור המלחמה הזאת כולם כבר יודעים (ל''ת)

    רונן, 06/08/06 21:43

    הגב לתגובה זו

    • אין צודק מרונן!!! גל הירש יישר כח! (ל''ת)

      ורד, 06/08/06 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    גל הירש - סומכים עליך ועל פקודיך

    מיכה, 06/08/06 17:23

    סומכים על האיש הזה בעינים עצומות, כל מתנגדיו יכולים להמשיך לעשות רעש, כי עוצבת הגליל בשקט בשקט עושה היסטוריה.

    תנו לצה''ל לכסח!

    הגב לתגובה זו

    • אין על גל הירש! הקצין המוכשר בצה''ל! אוהבים אותך! (ל''ת)

      יעקב, 06/08/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    העם רצה לפלפים וגימלים,העם קבל מה שהוא רצה,עם כעת משלם (ל''ת)

    בנגי, 05/08/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כתבה נכונה אבל יכלה לחכות לאחרי המלחמה!

    ד''ר נו, 05/08/06 22:10

    הכתב צריך לדעת שהוא לא עומד ברמזור וצריך להיות הראשון בזינוק(קריא ברייטינג).
    מגיע לעוסקים במילחמה ומסכנים את חייהם קצת יותר איפוק מצד כתבים ומומחים למיניהם שרוצים להיות תמיד הראשונים והיותר חכמים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    קלעת בול! (ל''ת)

    דוד. ח, 05/08/06 17:52

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בול-גל הירש תותח!!! (ל''ת)

      ירון, 06/08/06 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    בצבא אחר היו מעיפים את הקצינים השחצנים תוך כדי מבצע! למה? היהירות ! (ל''ת)

    ברוש, 05/08/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לאסור על אהוד ברק להתראיין

    ג'וקר, 05/08/06 15:59

    אהוד ברק מתראיין בארה''ב ומספר שאנחנו הקמנו את החיזבאללה.
    הוא עדיין חושב שהבריחה שלו מלבנון היתה הדבר הטוב ביותר שהוא עשה.
    לפי סיפוריו אפשר לחשוב שלפני 1982 היה שלום עם לבנון, לא היה טרור פלשתיני ולא היו מצבורים אדירים של נשק ותחמושת.
    למזלנו רוב האמריקנים לא מבינים את האנגלית שלו.

    הגב לתגובה זו

    • הליצן עוד חושב להיות ראש ממשלה! מוקיון! (ל''ת)

      מר''צ, 05/08/06 17:14

      הגב לתגובה זו

      • הכוונת שבוחבוט רוצה להיות ראש משלה... (ל''ת)

        דני, 06/08/06 22:05

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    כנסו...חשוב ...ניתוח אחר

    ברק, 05/08/06 15:45

    הטעות הבסיסית הראשונה של מדינתנו היא היציאה החפוזה מלבנון.
    הטעות השניה - פרוק צדל
    עובד איתי יחד מ''פ בצד''ל בעברו שמספר על היציאה '' חיזבללה לקחו את הנשק שלנו , את המוצבים ...תוך כדי הבריחה של צהל'' במקום לשגת בהדרגה....לחזק אותנו למסור לנו מוצבים......
    אף צדלמיק לא מוכן לעבוד יותר עם צהל, רבים מאחינו נהרגו בכלא בלבנון..
    טעות שלישית: עד עתה לא כבשנו את דרום לבנון - מה המשחק הזה עם החיזבללה.. ככה לא מנהלים מלחמה ... או שתלחמו או שתפסיקו את המשחק. גם את כפרי הנוצרים בסמוך לגבול לא טהרנו עדיין.....
    אכן לא פרץ לא אולמרט ולא מפקדי הצבא עושים עבודתם... אני באמת לא מבין למה?
    מקווה שזה לא מתוך שיקולים זרים או לחץ מדיני..
    טעות רביעית: איך נותנים לשחקן מרכזי כמו סוריה להשקיף מהצד... להנות...לחמש את החיזבאללה מה אנחנו מטורפים?
    מה קורה פה????...
    ודבר אחרון...ערביי ישראל ... הרי ברור מעל כל צל של ספק ...שערביי ישראל הנם חלק בלתי נפרד מהעם הפלשתיני...ראו את ההתפרצויות השמחה הספונתניות בכל פעם שנפגעים אזרחי ישראל או חיילים ...ראו את תגובת נבחרי הציבור הערבי.....ראו וחושו את הרחוב הערבי בצפון ובמרכז... הרי זה ברור שיש לעשות מעשה ויפה שעה אחת קודם....ראו מקרה חיזבאללה ולבנון....
    טרנספר ומהר--לבנון וירדן יקלטו את הפליטים...אנחנו אולי נבודד קצת בעולם וננזף אך אנו חיביים לשלם מחיר זה היום כדי לא למות מחר..

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מחדל אהוד ברק בהצלת 890 בחווה הסינית

    חמציץ, 05/08/06 13:51

    מדוע לא לומדים מההיסטוריה

    אהוד ברק בחווה הסינית במלחמת יום כיפור חילוץ לוחמי הצנחנים 890
    17 באוקטובר 1973.
    מדבריו של מג''ד גדוד 100 אהוד ברק : ''בארבע לפנות בוקר העירו אותי. ממפקדת האוגדה דיווחו לי שיש בעיה עם הצנחנים ב''חווה הסינית'' והגדוד חייב לצאת לדרך לחלץ נפגעים''
    (א.כפיר ''אחי גיבורי התעלה'' 2003 עמ' 241)
    ברק הזדהה בקשר מול מרדכי.....מרדכי ביקש כי יגיע מהר. אך ברק טען כי חושך הוא יכול להגיע עם אור ראשון........
    עם עלות השחר התחזקה האש על הגדוד. גדוד הטנקים התעכב מלהגיע מכיוון שלא מצא את הגדוד בשטח.
    השעה הייתה כבר 7 וגדוד הטנקים לא הגיעה.........
    שלוש שעות של איחור!!!!!!
    זהו אהוד ברק!!!!!! בז בצורה מבזה לכל בעל דעה שונה משלו

    לא לקח אחריות באסון צאלים ב' (כן ברח לא ברח)
    מסר על מגש כסף את גבול לבנון ומוצביו לידי החיזבאללה.
    כמעט מכר את המדינה בנזיד עדשים, למען שלום מפוקפק.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תוקם וועדת חקירה לנושא לבנון ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    סלפיש, 05/08/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    גל הירש - אחד המפקדים הטובים בצה''ל

    הילה, 05/08/06 09:14

    למה אתם מכפישים את שמו ואת שם משפחתו של אדם מבלי לדעת מה האמת? תחשבו אם היו עושים את זה לכם ולמשפחותיכם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גל הכי חתיך בצה''לללללללללל!!!!!!!! (ל''ת)

      ארזה, 06/08/06 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    תנו לצה''ל לנצח אל תרפו את ידיו תנו לו חופש לפעולה ותשמרו על הבנים (ל''ת)

    אורי, 05/08/06 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    גל הירש הביתה!!!!! (ל''ת)

    עומק, 05/08/06 08:34

    הגב לתגובה זו

    • למה לא מוזכר חלקו של חלוץ במלחמה . האיש שחשב שניתן לפתור הכל מהאווי

      וויתקין, 05/08/06 08:55

      מהאוויר? וכשנזכר להכניס את כוחות הקרקע זה כבר שרת את האינטרסים של החיזבאללה?

      הגב לתגובה זו

      • קחו את עימאד פארס הוא יעשה לכם סדר (ל''ת)

        חורפיש, 05/08/06 09:07

        הגב לתגובה זו

    • גל הירש למטכ''ללללל! (ל''ת)

      יינון, 06/08/06 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בוחבוט צודק!! איפה קציני הסיוע האווירי? למה הם בוטלו? למה קוצצו האי

    צו 8, 05/08/06 08:32

    קוצצו האימונים? ומי שחשב לקצץ את מערך המילואים עוד יאכל את הכובע

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זהו מחיר הבריחה מלבנון ללא הסכם מדיני

    משה, 05/08/06 08:30

    מחיר שאנו משלמים ברצועת עזה וגם באיו''ש.

    הגב לתגובה זו

    • רק אולמרט ופרץ חסרי הניסיון יצילו אותנו (ל''ת)

      שרון, 05/08/06 09:11

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט=התעיפנו מלנצח (ל''ת)

        בנגי, 05/08/06 23:41

        הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא מדויק

    אזרח ב, 05/08/06 07:35

    1. בכל מלחמות ישראל צהל לא היה מוכן יותר טוב. אני לא רוצה לדבר כלל על 73. שאגב נשק תקין אז השלמתי שפגשתי חברים מסדיר שנתנו לי נשק ומחסניות שלקחו שלל מקט''ק מצרי.
    2. ברור שלא הכל יכול להיות מהאויר.
    3. נכון שיש פגיעות אבל זאת דרכה של מלחמה. אני לא רואה מצבים כמו שראיתי בשלב הבלימה ב-73. בבקשה פרופורציה וכל הכבוד לצהל.
    4. לגבי הקטיושות היו עושים טוב אם התקשורת היתה לוחצת לקבל חומר על היציאות ואז היה מסתבר היכן נמצא האויב ואז היה ניתן להסביר קו יותר מתירני בשימוש באמצעים בכפרי דרום לבנון ולחסוך נפגעים במקום לחפש נואנסים כאלה ואחרים ביחסי העבודה בצבא. אני עדין זוכר את היחסים שהיו ב-73 בין מפקדי האוגדות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אהוד לא ברח מצאלים אבל מלבנון כן.

    דב בינדר, 05/08/06 06:58

    איפה הוא עכשיו?למה הוא שותק?שיקום ויודה בטעות שעשה לפני שש שנים,אחרי אסון צאלים גינו אותו לחינם וצעקו אהוד ברח ללא הצדקה,אבל מלבנון הוא באמת ברח,ברח פתאומית והפקיר לחיזבללה גם את בני בריתנו צד''ל וגם מאגרי ציוד ונשק שהושארו שם והיום נסרללה משתמש גם בהם נגדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תודה לשמעון פרס ואהוד אולמרט על מזרח תיכון חדש רק זה היה חסר לנו (ל''ת)

    בני, 05/08/06 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אנחנו עם חזק ויש לנו צבא חזק ובסוף ננצח (ל''ת)

    נילי, 05/08/06 06:41

    הגב לתגובה זו

    • עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה... (ל''ת)

      גדי, 05/08/06 08:35

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    תופעת הש.ג? או שהפעם מישהו שאחראי באמת יילך הביתה (ל''ת)

    מלכה, 05/08/06 06:38

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    טבעם של מלחמות להתעצם ולהתרחב,

    צח, 05/08/06 06:28

    לכן,זו רק ההתחלה.
    עימות זה יגלוש לעימות מול סוריה, שמן הסתם יהיה מוגבל בהיקפו,כיוון שלסוריה יש המון מה לאבד בעימות כזה.אולם המנה העיקרית חייבת להיות הנחתת מכה אנושה על איראן.זה בנפשנו.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בטח שאתה לא יודע באיזה שנה אתה, שוב ושוב אתה מייצג פה מיליטריזם

    סוגטה, 05/08/06 03:45

    פשטני, כאילו גרנו כאן בקופסה של משחק וידאו והחיילים והאזרחים ההרוגים, של ישראל ושל לבנון, הם דמויות וירטואליות. יש לנו 900:70, אנחנו מנצחים! אולי נפעיל מבצע! כן, את זה! מבצע כזה יעלה לנו בטבלת הניקוד השלילי שתיים שלוש משפחות מתות (ארבע או שש נקודות חובה בניקוד הכללי), אבל בטבלת הניקוד המבצעי נקבל שתים-עשרה וחצי נקודות שכמהנו אליהן מרגע שנכנסנו למשחק (על ''כיבוש המדרגה'', או אפשר את ''פשיטה לטווח רחוק'', חבל שלא עשינו בזמן את ''שמירה נורמלית על גדר המערכת'') ולמען האמת היינו מוכנים לשלם עבורן אפילו שמונה נקודות ''כוחותינו''. להזכירנו, לפי חוקי משחק המלחמה של בוחבוט פיון צבאי שנהרג עולה לנו חצי נקודת ''כוחותינו'' בדעת הציבור, אזרח עולה רבע ''כוחותינו'', כלומר היינו מוכנים לתת שמונה חיילים ושישה עשר אזרחים, או כל צירוף אחר. לא יותר מכך! אם נפסיד יותר - זו כבר ''הסלמה''! במצב ''הסלמה'', בכדי להחזיר לעצמנו נקודות ''הרתעה'' אנחנו מחוייבים לשבות דמבו''ר (דמות-מרכזית-בארגון-טרור - ארבע ''הרתעה''), להפגיז שכונה אקראית בביירות (''הרתעה'' וחצי), או להשמיד חווה חקלאית בצפון שטח המשחק (חצי ''הרתעה''). חלילה, כמובן, לא לפגוע שוב במשאית עמוסה אפרסקים ובני אדם (מינוס תשע ''הרתעה'').
    ככה זה ביקום של בוחבוט, המבצע המרגש הזה יעלה לנו ב''עצב'' ו''קדרות'' ל''שמונה יחידות זמן'' אבל יאפשר לנו להשיג חצי יחידת אנרגיה, לאתר שלושה אוצרות, לתרגל את תפקודי מציאת הג'בלאות שלנו ולנסות סוף סוף את ''מנתצת הבונקרים'' החדשה. (לא היתה לגנדלף חרב עם שם דומה? אולי בוחבוט והמסוממים שמנהלים פה את העניינים פשוט חיים בסרט?)

    הגב לתגובה זו

    • גאוני! אבל מי מהבבונים יבין אותך?

      קוף, 05/08/06 20:42

      איפה אתה חושב שאתה אח שלי? אתה בג'ונגל! לא קלטת? וירטואלי שמירטואלי, דבר אל הבבונים בקולות של חיות, אולי הם יבינו. כתוב ''הווו הווו הוווו? לא! צוויץ צוויץ! צוויץ צוויץ!'' זה בטוח ייקלט שם באיזה נוירון תועה. אם כי איזה תועלת זה יעשה אני לא יודע, החבר'ה באמוק, אין להם אלוהים, רק אלילים. קרא למשהו ''טיל'', הם יסגדו לו. קרא לזה ''טנק'' הם יפזרו עליו מנחות. קרא לזה רמטכ''ל הם גומרים מול המסך גם אם הוא נוהם שם בבבונית ''איזה פראיירים אלה! פחחחחח לא מבין, חודש אני מחרבן להם על הראש, משקר ומזייף ונכשל עוד פעם ועוד פעם, ואלה אומרים תביא עוד מהגשם ההוא שמריח טוב!'' לבבון-בדרגות שעומד לידו.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    בטח שאתה לא יודע באיזה שנה אתה, שוב ושוב אתה מייצג פה מיליטריזם

    סוגטה, 05/08/06 03:43

    פשטני , כאילו גרנו בקופסת וידאו והחיילים והאזרחים ההרוגים, של ישראל ושל לבנון, הם דמויות וירטואליות. יש לנו 900:70, אנחנו מנצחים! אולי נפעיל מבצע! כן, את זה! מבצע כזה יעלה לנו בטבלת הניקוד השלילי שתיים שלוש משפחות מתות (ארבע או שש נקודות חובה בניקוד הכללי), אבל בטבלת הניקוד המבצעי נקבל שתים-עשרה וחצי נקודות שכמהנו אליהן מרגע שנכנסנו למשחק (על ''כיבוש המדרגה'', או אפשר את ''פשיטה לטווח רחוק'', חבל שלא עשינו בזמן את ''שמירה נורמלית על גדר המערכת'') ולמען האמת היינו מוכנים לשלם עבורן אפילו שמונה נקודות ''כוחותינו''. להזכירנו, לפי חוקי משחק המלחמה של בוחבוט פיון צבאי שנהרג עולה לנו חצי נקודת ''כוחותינו'' בדעת הציבור, אזרח עולה רבע ''כוחותינו'', כלומר היינו מוכנים לתת שמונה חיילים ושישה עשר אזרחים, או כל צירוף אחר. לא יותר מכך! אם נפסיד יותר - זו כבר ''הסלמה''! במצב ''הסלמה'', בכדי להחזיר לעצמנו נקודות ''הרתעה'' אנחנו מחוייבים לשבות דמבו''ר (דמות-מרכזית-בארגון-טרור - ארבע ''הרתעה''), להפגיז שכונה אקראית בביירות (''הרתעה'' וחצי), או להשמיד חווה חקלאית בצפון שטח המשחק (חצי ''הרתעה''). חלילה, כמובן, לא לפגוע שוב במשאית עמוסה אפרסקים ובני אדם (מינוס תשע ''הרתעה'').
    ככה זה ביקום של בוחבוט, המבצע המרגש הזה יעלה לנו ב''עצב'' ו''קדרות'' ל''שמונה יחידות זמן'' אבל יאפשר לנו להשיג חצי יחידת אנרגיה, לאתר שלושה אוצרות, לתרגל את תפקודי מציאת הג'בלאות שלנו ולנסות סוף סוף את ''מנתצת הבונקרים'' החדשה. (לא היתה לגנדלף חרב עם שם דומה? אולי בוחבוט והמסוממים שמנהלים פה את העניינים פשוט חיים בסרט?)

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    קישור מעניין-שיפתור את בעיתושל בוחבוט

    איציק, 05/08/06 01:11

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=746256&contrassID=2&subContrassID=4&sbSubContrassID=0

    הגב לתגובה זו

    • איפה תא''ל שמואל זכאי כשצריך אותו (ל''ת)

      אהוד, 05/08/06 09:12

      הגב לתגובה זו

      • טוב שזכאי בבית-ברוך שפטרנו מגולנצ'יק מתלהם!!! (ל''ת)

        עידו, 06/08/06 21:42

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    ל-86-אמיר אורן - אתה צודק וגל צדיק!!!

    גדי, 05/08/06 01:03

    המשגה, אומרים במטכ''ל, היה בהחלטת פיקוד הצפון, בניגוד לדעת האוגדה, לצאת מבינת?ג'בייל לאחר ההשתלטות עליה, במקום לעצב אותה לסמל - למשל, לארח בה נאום של אולמרט או פרץ. המסר: היפוך מגמה, שיבת צה''ל לאזור הביטחון בלבנון, ולו גם לנוכחות ארעית, כאות לכך שנסיגות חד?צדדיות אינן בהכרח חד?סטריות.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מישהו מוכן להסביר לי מה חשוב בכתבה השולית הזאת?

    על מה, 05/08/06 00:41

    הרי האמת ברורה- הדרג המדיני לדורותיו אשם וצהל הור רק כלי משחק בידיים של הפוליטיקאים: מופז, פןאד בוגי ברק שרון.

    הגב לתגובה זו

    • למה מופז לא מסביר מהו עשה בתקופה שהיה רמטכ''ל ושר ביטחון כדי למנוע א

      גל, 05/08/06 06:43

      את הגדילה והצמיחה של החיזבאללה מתחת לאף מדינת ישראל? איפה הוא היה כל השנים ואם זה לא מספיק אחיו שלמה יכל לעזור לו במידע. למה אף אחד לא פיצח את סוד השתיקה? זה הסיפור האמיתי

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    גל הירש יוצא גדול-וגולני תבלעו את הכובע... (ל''ת)

    רונן, 05/08/06 00:32

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      גבי, 06/08/06 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    למה לא אוזכר מופז? גם הוא ישן בעמידה (ל''ת)

    בלפסט, 05/08/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אף אחד לא מספיק אמיץ כדי להניח את הדברים השולחן ולומר טעינו (ל''ת)

    פליקס, 05/08/06 00:24

    הגב לתגובה זו

    • ההפך, פרץ וגולםרט הכריזו שכל המטרות הושגו..נאסראללה מת..מצחוק.. (ל''ת)

      ., 05/08/06 02:08

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט בדיחה ופרץ טלנובלה (ל''ת)

        עומר, 05/08/06 09:13

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    לפעמים חלומות מתגשמים ראו הוזהרתם (ל''ת)

    אלעד, 05/08/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    המשגה....

    אמיר אורן, 05/08/06 00:03

    המשגה, אומרים במטכ''ל, היה בהחלטת פיקוד הצפון, בניגוד לדעת האוגדה, לצאת מבינת?ג'בייל לאחר ההשתלטות עליה, במקום לעצב אותה לסמל - למשל, לארח בה נאום של אולמרט או פרץ. המסר: היפוך מגמה, שיבת צה''ל לאזור הביטחון בלבנון, ולו גם לנוכחות ארעית, כאות לכך שנסיגות חד?צדדיות אינן בהכרח חד?סטריות.

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח (ל''ת)

      לולו, 05/08/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    שיחזרו הבנים הביתה בשלום אמן ואמן!! אני מתפללת כל לילה (ל''ת)

    אמא, 04/08/06 23:57

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי. הלוואי ויחזרו כולם בשלום הביתה. אף אחד לא רוצה מלחמות (ל''ת)

      ירדן, 05/08/06 00:08

      הגב לתגובה זו

      • אני מייחלת שהמלחמה הארורה הזו תסתיים ויחזרו בנים הביתה. (ל''ת)

        לימור, 05/08/06 06:40

        הגב לתגובה זו

      • הצחקת אותי. תשעים אחוז מהעם הזה רוצים מלחמה.

        אור, 05/08/06 21:08

        לטבוח, לפוצץ, להחריב, לשרוף, לגמור על, לחסל, זאת הטרמינולוגיה החדשה והאהובה של עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      קרין, 05/08/06 00:33

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    למה לא כתבת על כך שאין אופק מדיני ולכן לא תסתיים במערכה בקרוב???? (ל''ת)

    סטודנט, 04/08/06 23:53

    הגב לתגובה זו

    • זה עניין של זמן עד שהאפשלה תגיע לת''א? (ל''ת)

      אדי גוש דן, 05/08/06 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    נרדמנו בשמירה. ישנו בעמידה. כולם ידעו ושתקו (ל''ת)

    סליפינג, 04/08/06 23:38

    הגב לתגובה זו

    • ואם נחדד את דבריך: צהל ידע והתריע, והדרג הדמיני לא עשה כלום בנידון (ל''ת)

      יואל, 05/08/06 00:08

      הגב לתגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        דורית, 05/08/06 00:12

        הגב לתגובה זו

      • צה''ל מחרחר מלחמה, על מה אתה מדבר?

        אורן, 05/08/06 22:13

        תודה לאל על הדרג המדיני שהחזיק את צה''ל ברסן עד עכשיו. אוי לה למדינה שנגררת אחרי צבאה במקום לנהל אותו.

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעניין מה חברי הוועדה שתחקור את הפרשה תאמר על הטוקבקים (ל''ת)

    הוועדה, 04/08/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • מישהו יצטרך לשלם את המחיר (ל''ת)

      גרון עמוק, 04/08/06 23:58

      הגב לתגובה זו

      • הדרג המדיני ישלם את המחיר (ל''ת)

        רמבו, 05/08/06 00:03

        הגב לתגובה זו

      • ההפך, ימצאו איזה ש''ג קטן..

        ., 05/08/06 02:15

        בושה לעמך ישראל.. ממשלת מחדל!!!

        ילידנו לוחמים עבור מדינתנו האהובה..

        ילדי גולםרט ופרץ חיים בחו''ל.. הבנים של נסראללה לוחמים...

        תנו לנו דוגמה של דבר חיובי שהם עשו לכלכלת הארץ..

        תנו לנו דוגמה של דבר חיובי שהם עשו לבטחון הארץ..

        תנו לנו דוגמה של דבר חיובי שהם עשו עבור החברה כאן..

        תנו לנו דוגמה של דבר חיובי שהם עשו למען פרנסתינו..

        תנו לנו דוגמה של דבר חיובי שהם עשו למען עתיד ילידנו..

        בושה לעמך ישראל.. ממשלת מחדל!!!

        ממשלת מחדל!!!

        ממשלת מחדל!!!

        ממשלת מחדל!!!

        אני לא מצפה לתשובה מהSMALL, אין להם דבר חיובי להצביע עליו.. רק נובחים סיסמאות כמו כלב.. והשיירה עוברת..

        הגב לתגובה זו

      • רק הדרג המדיני אשם! (ל''ת)

        אחון, 06/08/06 22:10

        הגב לתגובה זו

    • שיש תמיכה גורפת בגל הירש (ל''ת)

      אחד שמכיר, 05/08/06 00:02

      הגב לתגובה זו

      • תמיכה גורפת במובן השלילי? (ל''ת)

        קולונל, 05/08/06 00:09

        הגב לתגובה זו

        • חה! במובן החיובי אם כבר... (ל''ת)

          פסגה, 06/08/06 22:07

          הגב לתגובה זו

          • חה חה חה - רק במובן החיובי כמובן!!! (ל''ת)

            עמיר, 06/08/06 22:52

            הגב לתגובה זו

        • תמיכה גורפת במובן החיובי כמובן!!! (ל''ת)

          רוני, 06/08/06 22:10

          הגב לתגובה זו

  • 81.

    מישהו יודע למה כואבת לחלוץ הבטן|? (ל''ת)

    חנה, 04/08/06 23:34

    הגב לתגובה זו

    • הוא בלע מלחמה מיותרת ולא מצליח לו להקיא אותה. (ל''ת)

      כן, 05/08/06 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    כמילואימניק ברורה לי גודל פאדיחה בפיקוד צפון.

    תושב ת''א, 04/08/06 23:30

    אחרי שקראתי את הטור של בוחבוט אני מבין מי אשם בכל התקלות. תגידו זהב יפול על תל -אביב בסוף או לא?

    הגב לתגובה זו

    • כולם מילואימניקים, כולם מבינים.

      השכן, 05/08/06 22:14

      רק שכל אחד מבין הפוך מהשני. במה אתה יותר טוב מהשכן שלך, שאומר ההיפך?

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה כעס גלי הירש על הכתבה של סימה קדמון? על דבריו של הרמטכ''ל בנוגע

    גדי. ט, 04/08/06 23:20

    לסוסים והעלייה? הרמטכ''ל כבר סימן את המוקדים הבעייתים וגל הירש יודע את זה כמו שכל קוראי ידיעות אחרונות יודעים זאת. תא''ל גל הירש הוא סוסו אבל לא מחליפים אותו באמצע העלייה....אז ימתינו לסוף הקרב.

    הגב לתגובה זו

    • על האיש בוערת הכומתה לא הכובע (ל''ת)

      נער, 05/08/06 00:00

      הגב לתגובה זו

    • האם זה אתה-אמיר בוחבוט מגיב? (ל''ת)

      סימה, 05/08/06 00:03

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    תא''ל בוחבוט האפסנאי - סתום כבר דפ''ר נמאסת (ל''ת)

    בוחבוט המוקיון, 04/08/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גל הירש הביתה ועוד דבר קח את אודי אדם!!! (ל''ת)

    רוגוזין, 04/08/06 23:16

    הגב לתגובה זו

    • מי אלוף הפיקוד אלון פרידמן או אודי אדם? אז למה לא רואים את אדם? (ל''ת)

      תם, 04/08/06 23:31

      הגב לתגובה זו

    • גל הירש למטכ''ל - רק גל!!! (ל''ת)

      רוני, 06/08/06 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אני מאשים את כל שר הביטחון מברק והלאה שהשלו אותנו

    אני מאשים, 04/08/06 23:12

    כולל את הרמטכ''לים שלא דפקו על השולחן שלא קראו את המפה נכון וסיבכו אותנו בצרה הזאת. גל אשם אבל הוא החלק הקטן בכל הפרשה. אולי יקחו אותו כשעיר לעזעזאל אבל הפעם צריך להגיע יותר למעלה. למה לא מזכירים את אודי אדם? מה עם חלוץ בעצמו שחשב שעל ידי חיל האוויר אפשר לפתור את הכל? ומה עם עמיר פרץ שהתמהמה בהחלט ה האם לגייס מילואים והאם להכניס כוחות קרקעיים? קראתי את הטור בעיון. הוא חד וקולע ברור גם אם לא נעים לשמוע את האמת בעת משבר. רק את הטור הייתי קצת מסיים אחרת. בנימה יורת אופטימית. אחד שאכפת !

    הגב לתגובה זו

    • צריך לךהאשים את כרמלה מנשה שלי יחימוביץ ואהוד ברק. רק אותם וכל מי ש

      עו''ד, 04/08/06 23:26

      הלך אחריהם כמו החלילן מהמלין.....איך נפלנו באותו קסם שחשבנו שהכל יהיה בסדר. ואיפה ארבעות אמהות? תא''ל שמואל זכאי צדק

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם ההוא שכולם משלמים

        אירציונלי, 05/08/06 04:52

        עבור אישפוזו?
        נדמה לי שהוא כהן כר''מ במשך חמש וחצי שנות התעצמות החיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    גל הירש וכל בני משפחתו שמגיבים כאן בקרוב יבלעו את הכובע כשיבינו את

    ערן סולימני, 04/08/06 23:07

    גודל האסון שנפל עלינו עם חטיפת החיילים. איך לא ידענו? איך לא ראינו איך לא שמענו? איך לא עקבנו אחר הרכב הנמלט? איך קורה מצב שרכב נמלט מהמקום עם החטופים ושום תצפית לא רואה אותו? שוב הש.ג צריך לשלם בראשו? לא הפעם לא צריך להסתפק בהערה לקצין בדרגת תא''ל כפי שארע בחטיפה בסוף שנת 2000 הפעם צריך להפסיק עם המחנאות והקומבינות ולחרוץ גורלות של קצינים. להראות כי יש גבול לכסתחים. תשאלו את חלוץ שאמר לא מחליפים סוסים בעלייה למה הוא התכוון

    הגב לתגובה זו

    • בני משפחתו של גל הירש מוזמנים אלי לממ''ד אין לנו חיים

      תושב ק. שמונה, 04/08/06 23:32

      בואו תבינו מה עובר עלינו. איפה אתם גרים בערד?

      הגב לתגובה זו

      • גם אליי ושלא יבואו עם חבילות שי זה לא עוזר... (ל''ת)

        כרמיאל, 05/08/06 00:07

        הגב לתגובה זו

        • יורי זה אתה? (ל''ת)

          יורי, 05/08/06 00:22

          הגב לתגובה זו

        • נבוא גם נבוא ונביא את הדודה... (ל''ת)

          רונית, 06/08/06 22:13

          הגב לתגובה זו

      • אנחנו גרים בצפון תל אביב... (ל''ת)

        אלון בן דוד, 06/08/06 22:12

        הגב לתגובה זו

    • סולימני-תעשה שעורי בית לפני שאתה משמיץ-בור שכמוך (ל''ת)

      ערן סולימאני, 06/08/06 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    יש למישהו מושג איפה ברק

    dani, 04/08/06 22:22

    כנראה ברח שוב

    הגב לתגובה זו

    • ברק? כרגיל ברח!!!! עאלק אבי האסכולה (ל''ת)

      אולמרט, 04/08/06 23:15

      הגב לתגובה זו

    • אכן היתה פאדיחה. אבל בואו נמשיך לחפות על קצינים כי הם צריכים להיות

      רוני דניאל, 04/08/06 23:18

      אלופים ולמה לעצור להם את הקידום?

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    המערכה תוכרע בסוריה

    לא מתלהם, 04/08/06 21:58

    לא שש אלי חרב ולא מתלהם אנוכי.

    אנו אמנם לא נפסיד לחזבאללה - והוא לא מכה או יכה אותנו - הוא עוקץ ויעקוץ אותנו - וימשיך כך לאורך זמן.

    ככה זה כשיש מולך ארגון גרילה.

    הפתרונות:
    1. פתרון מדיני - כיום אנו במצב שכניסה למ''מ מדיני יהיה מבחינתנו כניסה (ויציאה) ממנו במצב של חולשה וכאן אני מסכים עם כל ההערכות.
    2. יצירת חזית לחימה מול סוריה. מערכה צבאית מול סוריה החלשה תביא בסבירות גבוהה ניצחון חזק (מלחמה מול צבא סדיר וחלש מאד שיוכרע בקלות יחסית). הכרעה ברורה כזו של פטרונו של החיזבאללה תביא גם להכרעתו המוראלית של חיזבאללה.

    חשוב לציין שתי נקודות. האחת, גם אירן בבחינת פטרון - אולם אותו עדיך לשמור קר ולא ליזום תקיפה בשלב זה - אם כי כדאי לתאם עם האמריקאים חיסול של המשטר שם בשנים הקרובות.
    השניה, גם אחרי הכרעת הסורים יש לפעול להסדר ולמו''מ בסיוע הקהילות המאוחדות מול לבנון - יש אפילו להציע יוזמת שלום עם ממשלת לבנון - כולל פיצוי ישראלי לתשתיות הלבנוניות.

    רק כך יוכרע הטרור הסורי איראני שמתרגש עלינו מאדמת לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • לא מתלהם אבל מטומטם.

      IQ, 05/08/06 09:06

      כולל פיצוי ישראלי ?
      תגיד לי אתה נורמאלי?
      אני חושב שאתה זקוק לאישפוז דחוף, איך אתה לא מתביש.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    רבותי-אפשר לסכם את הכתבה לעיל ככשלון (ל''ת)

    אברום, 04/08/06 21:16

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      משה, 04/08/06 21:24

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף מישהו כותב את האמת אז נבהלתם? (ל''ת)

        ארמגדון, 04/08/06 23:25

        הגב לתגובה זו

        • בחטיפה הראשונה ערפו לא מעט ראשים בטח גם הפעם (ל''ת)

          קצין במיל, 04/08/06 23:43

          הגב לתגובה זו

          • לא למדנו כלום מהחטיפה הראשונה בטח לא גל הירש (ל''ת)

            למדן, 05/08/06 00:07

            הגב לתגובה זו

        • האמת-הדרג המדיני פישל ובגדול ומחפש אשמים בצבא (ל''ת)

          עימנואל רוזן, 06/08/06 22:14

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    בוחבוט : אתה לא אשם , אשם זה שנותן לך לפרשן בעיתון . (ל''ת)

    אבו יסמין, 04/08/06 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    55 - צודק . אמיר אורן צודק. (ל''ת)

    לאון, 04/08/06 19:48

    הגב לתגובה זו

    • צודק גם חלוץ בכתבה של סימה קדמון!! (ל''ת)

      יוסי, 04/08/06 23:26

      הגב לתגובה זו

      • האבידה הגדולה ביותר של צה''ל

        אמיר א, 05/08/06 00:05

        האבידה הגדולה ביותר של צה''ל היתה התנופה. השבוע הראשון למערכה התנהל באופן סביר, נישא על גל ההצלחה המהממת במבצע ''משקל סגולי'', תקיפת הרקטות ארוכות הטווח של חיזבאללה. בין אמצע השבוע השני לאמצע השבוע השלישי איבד צה''ל שבוע, הרבה בגלל תגובתו לשמונת הרוגי גולני בבינת?ג'בייל. השבוע האבוד הזה, בעוד גשמי קטיושות ממשיכים ליפול, עירער את ביטחונו העצמי של הצבא ודחק אותו למגננה ציבורית.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי אתה בוחבוט?????

    בני, 04/08/06 19:31

    חוץ מאשר לכתוב גיבוב של שטויות ,מה עוד אתה יודע??מה ידע הצבאי שלך? האם מונית כאיסטרטג ע''י מישהו??

    הגב לתגובה זו

    • מעניין לאיזו דרגה בוחבוט הגיע בצבא... (ל''ת)

      אחד שתוהה, 04/08/06 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה שבוחבוט וחבריו לא מבינים הוא שצה''ל לא חבר באיגוד הקוסמים העולמי.

    הרי פוטר, 04/08/06 19:28

    אי אפשר לחולל ניסים בן לילה לאחר הזנחה של 6 שנים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שהארי צודק...תתחילו לחזק את צה''ל שעובד כל כך קשה

      הרמיוני, 04/08/06 19:47

      בשביל כולנו!
      תנו לצה''ל לנצח וכל הכבוד לצה''ל!

      בוחבוט-תתחיל לפרגן במקום לדחוף דברים שלא קשורים לכתבה!
      אם אין לך רעיונות לסיום כתבה-פנה להארי, בהנפת שרביט הוא יתן לך סיום כתבה הרבה יותר טוב ללא השמצות כמו שכתבת!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ל-55-אמיר אורן אכן מהפרשנים הטובים שמבינים את המצב לאשורו

    ניקולאי-לוחם, 04/08/06 19:28

    כמו גם טובים ונוספים אחרים שלא משמשים דוברים של קצינים אחרים והמבין יבין...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בוחבוט, מה עובר עליך??? היכן אחריות איראן וסוריה,??? (ל''ת)

    ליאת, 04/08/06 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נא להצביע על אחריות הדרג המדיני- אדון מופז ושאר האחראים למצב (ל''ת)

    יולי, 04/08/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הכתבה , איך נגיד את זה, לא מקצועית (מצטער זו הרגשתי) (ל''ת)

    מאיר, 04/08/06 19:25

    הגב לתגובה זו

    • נכון היא היתה צריכה לחפור יותר לעומק לספר על כל האמת. (ל''ת)

      ל''ו, 04/08/06 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני מכיר את גל 5 שנים פה בצפון. ודבריך ידידי מופרחים מיסודם (ל''ת)

    יוחנן הסנדלר, 04/08/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בוחבוט יורד נמוך. לא מתאים לו (ל''ת)

    מרים, 04/08/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני לא מאמינה !!! מה זה הזמן לפוליטיקה מהסוג הנמוך ביותר?? חזקו את

    ברכה, 04/08/06 19:16

    ידי צה''ל עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבעיה אינה המפקדים בשטח

    ארז, 04/08/06 19:13

    אלא הפיקוד העליון והדרג המדיני, בעיקר הדרג המדיני.
    ראש ממשלה ושר ביטחון חסרי ניסיון (בטחוני ובכלל), ששניהם באים עם אג'נדה של ''שלום'', גירוש והתקפלות, לא מסוגלים מלחמה מוצלחת.
    אוי לנו שהעלנו בשעה הרת גורל זו לשלטון את שני האפסים הללו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      אלי וזנה, 04/08/06 19:23

      הגב לתגובה זו

      • תנו לצה''ל חופש פעולה!! תנו לו לנצח!!! (ל''ת)

        כוכי, 04/08/06 23:45

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    חברה, זה לא המקום לסגירת חשבונות עם אנשי צבא בייחוד שאין לכך הצדקה! (ל''ת)

    רמי, 04/08/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא מבין על מה הויכוח: מופז, שרון, אשמים שאיפשרו למצב הזה להתעצם! (ל''ת)

    עדי, 04/08/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא מסכים!!! מי שאשם הם אלה שאפשרו 6 שנים לחיזבלה להתחמש-הדרג המדיני (ל''ת)

    יואב, 04/08/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביבי ריסק את צה''ל כפי שריסק את כל המדינה.

    יגאל כהן, 04/08/06 19:05

    גם לצה''ל הוא צעק:לכו לעבוד,
    פרזיטים,בולשביקים ,אוכלי חינם וקיצץ להם בבשר החי.
    לא היה כסף לאימונים.
    לא היה כסף למיגון הטנקים.
    ועכשיו כשחיילינו נפגעים בטנקים לא ממוגנים.
    שולחים נצ'ראללה וביבי את האספסף הכי זבאאלי שלנו,
    להשתלח באולמרט ובצה''ל.
    ואפילו הרמטכ''ל הוא אוייב שלהם ושל נצ'ראללה.
    היידה נצ'ראללה.
    היידה שרה.
    היידה ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בוחבוט: עדיף שתיכנס ותיקרא מה כתב אמיר אורן מעיתון הארץ. כנסו.....

    פרופ' מתיה סגל, 04/08/06 19:04

    ''בשגרה כזאת יכולות להיות מאה הצלחות ותקלה אחת, ואסור להתמקד בה. אין לצה''ל מפקדי אוגדות טובים יותר כגון גל הירש בגליל. הרמטכ''ל, דן חלוץ, הכיר בכך כמדומה לא רק בעת ששיבח את תפקודם באירועים קודמים, אלא גם באשרו בחודש שעבר את מתווה התרגיל בפיקוד הצפון. ''

    סוף ציטוט.
    לא ברור לי מה אתה מנסה להשיג , בכלל מוזרה העובדה בעייני שבחרת להציג תמונה כה גדולה של גל הירש בהתחשב בכך שבכתבתך התייחסת אליו ב 2.5 שורות.....
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע מאוד משכנע (ל''ת)

      מאירה, 04/08/06 19:21

      הגב לתגובה זו

    • ווה, גדול אתה אחי (ל''ת)

      יואב, 04/08/06 19:22

      הגב לתגובה זו

    • פרופ' - אני מוריד את הכובע (ל''ת)

      חייל, 04/08/06 19:22

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אין לנו מפקדים טובים יותר (ל''ת)

      עמיאל, 04/08/06 19:22

      הגב לתגובה זו

    • מזל שהגיע גבי אשכנזי...רק הוא יעשה סדר בבלגן (ל''ת)

      גולני 51, 04/08/06 23:35

      הגב לתגובה זו

    • סחתיין פרופ'! (ל''ת)

      רוקי, 05/08/06 00:10

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי שמדבר על פשלות לא באמת מבין מה היה ומה קורה

    אמיר, 04/08/06 19:02

    אוגדת הגליל נחשבת בשנתיים האחרונות מאז קיבל גל הירש את הפיקוד עליה , לאוגדה המובילה בצה''ל בתפיסה המבצעית שלה במוכנות ובהיותה אוגדה מלמדת וחונכת לאוגדות אחרות בצהל.
    לא סתם בוצע בה התרגיל המוצלח לפני כחודשיים אחיו לא הגיעו אנשים שהיו צריכים ללמוד ולא למדו...
    גל בקיצור נכס לצבא ההגנה לישראל וצמרת המטכ''ל והדרג המדיני מודעים לכך.
    כל החלטה לא אחראית המונעת משיקולים זרים לגביו תותיר את המטכ''ל חיוור גולנצ'יקי-לא חושב, חיל אווירי יהיר וללא אנשים יצירתיים חושבים ומובילים לשינויים כמו גל
    מי שירוויח בסוף בכל מקרה זר רק גל שמבוקש בכל מקום וסקטור אזרחי ובטחוני כאחד.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך לגמרי! צודק 100% (ל''ת)

      רונה, 04/08/06 19:52

      הגב לתגובה זו

    • בדיחה טובה. אפשר להעתיק אותה? (ל''ת)

      בזוקה, 04/08/06 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    בוחבוט-תן לצה''ל, לגל הירש ולאוגדה שלו לנצח את החיזבאללה בשקט!

    יובל, 04/08/06 19:01

    בלי הערות עוקצניות חסרות טעם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבל לא בטוח שבעיתוי המתאים

    כתבה מרתקת, 04/08/06 18:52

    להראות שהצבא חידלוני ומסורס זה לא מעודד את הלוחמים.
    בוודאי שלא בשעה הזו.
    אולי זו המציאות אבל רצוי לחכות לאחרי הקרב.
    למרות הכל חשוב להבין שמה שעוללו לנו 4 אימהות ופחדן אחד עולה לנו מחיר יקר מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בוחבוט מתחיל להצטער שכתבת היום?... (ל''ת)

    גל התותח, 04/08/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי האשים את גל הירש? קראתי את הטור פעמיים (ל''ת)

    סתם אחד, 04/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

    • בוחבוט עוקץ את גל, סתם ללא סיבה (ל''ת)

      במבה גמבה, 04/08/06 18:53

      הגב לתגובה זו

      • כן. צריך לבקר. להוציא את כל האמת החוצה. נמאס מכסתחים (ל''ת)

        סמ''ר, 04/08/06 18:58

        הגב לתגובה זו

        • כתב כמו בוחבוט יודע לבקר?! הצחקתיני (ל''ת)

          יורם, 04/08/06 19:09

          הגב לתגובה זו

    • לסתם אחד, הנה ההסבר

      לוף, 04/08/06 18:58

      בוחבוט כתב ש''גל לא האמין שאבי אשכנזי יתמנה בעתיד לחקור את ה''פשלות'' של האוגדה בפיקודו מרגע חטיפת החיילים אחרי שני עשורים''.

      ואני שואל-על איזה פשלות לעזאזל הוא מדבר?! האוגדה של גל קורעת את התחת כדי שבוחבוט בין השאר, יוכל לכתוב כתבה בחדר הממוזג שלו!
      אז שילמד היטב את העובדות לפני שהוא כותב את הדברים האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בוחבוט-לאור התגובות, מתחיל להצטער שפרסמת את הכתבה? (ל''ת)

    בילבילאכלום, 04/08/06 18:34

    הגב לתגובה זו

    • בוחבוט לא התכוון, זה כשל לשוני שלו. אני מתנצל בשמו. סליחה (ל''ת)

      עמי, 04/08/06 19:07

      הגב לתגובה זו

    • גם לי נראה כך (ל''ת)

      נעמה, 04/08/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הדרק המדיני אשם אז ואשם היום...היום זה אולמרט ופרץ האימפוטנטים...

    צדק, 04/08/06 18:31

    רבין תרם את התבוסה בהבאת טרוריסטים לתוך המדינה ובחוסר תגובה כאשר אלו קיימו את מה שכולנו ידענו והפכו מ''שוחרי שלום'' לצמאי דם יהודי באשר הוא.
    ברק תרם את הטמטום בבריחה מלבנון ובחוסר התגובה בחטיפה הראשונה.
    שרון תרם בבריחה מעזה ובאי תגובה מוחצת שנורו עלינו קאסמים.
    אולמרט ופרץ תרמו ןתורמים בטיפשות, טמטום, התרפסות, אי הבנה וכל שאר ירקות. הם חייבים היו להיכנס בכל הכוח (כולל 3 אוגדות חי''ר), או להיכנס למו''מ מבלי לירות אפילו יריה אחת. שני הפסיכים הללו לא מבינים שאין חצי הריון ואם במקרה יוצא ולד הוא יוצא מונגולואיד.

    הגב לתגובה זו

    • נצ'ראללה שלח אותך?

      יגאל כהן, 04/08/06 19:07

      או ביבי?
      או שניהם?
      אתם לא ימין.
      אתם לא הימין של הסזון.
      אתם לא הימין של אלטלנה.
      אתם הימין ששרף את הבונדסטג של גרמניה.
      אתם סיקריקים מחריבי הבית.
      אתם ביבונים.
      היידה נצ'ראללה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בצה''ל מחפשים שעיר לעזעזל-מול גל לא ילך לכם... (ל''ת)

    מקורב לאולמרט, 04/08/06 18:30

    הגב לתגובה זו

    • ברור שמחפשים שעיר לעזאזל-רק שפה ברורה אשמת הדרג המדיני

      יואל, 04/08/06 18:57

      ללא ספק!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    גל ביצע עשרותפעולות של שלד''ג פי 10 מוצלחות מבעל בק!!! (ל''ת)

    איתי, 04/08/06 18:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      רן, 04/08/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אוגדת הגליל-אתם גדולים! ושימותו הקנאים! (ל''ת)

    גורי, 04/08/06 18:27

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח אוגדה 91! גל הירש והאוגדה שלו

      עמוס, 04/08/06 18:40

      עוד יכניסו לספרי ההיסטוריה של ישראל פרק חשוב בתולדותינו!

      הגב לתגובה זו

      • כך חוטפים חיילים ....... (ל''ת)

        פרק א, 04/08/06 18:58

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    גל הירש היה מג''ד מעולה ב-202 (כנסו כנסו)

    יוני, 04/08/06 18:23

    אמיר בוחבוט כנראה לא עושה שיעורי בית ולא יודע איזה מבצעים מרשימים ולחימות גדולות באויבינו גל הירש מעביר כבר יותר מעשרים שנה!

    אמיר בוחבוט-תסגור את הבאסטה (או במקרה שלך-את הדפדפת והדפדפן) ושב בבית.

    הגב לתגובה זו

    • אין צודק ממך (ל''ת)

      אבי, 04/08/06 18:29

      הגב לתגובה זו

      • ה''אין צודק ממך'' מתקשר כמובן לתגובתו של יוני ולא של הגולנצ'יק המהולל (ל''ת)

        אבי, 04/08/06 18:47

        הגב לתגובה זו

    • מי אמר שגל הירש הוא לא בסדר. תקרא את הטור

      גולנצ'יק, 04/08/06 18:30

      אבל בתכ'לס כולם יודעים שהוא יעוף הביתה

      הגב לתגובה זו

      • לגולנצ'יק-צריך להעיף אנשים כמוך הביתה על תגובה כזו (ל''ת)

        גדעון, 04/08/06 18:47

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    בכרם שלום יהירותוהפתעה גמורה בגליל-מוכנות עם פשלה מדינית בלבד! (ל''ת)

    יוסי, 04/08/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אמיר בוחבוט-אין גבולות לברברת

    אריה, 04/08/06 17:49

    פשוט בושה וחרפה שזה מה שאתה כותב על קצין מוכשר כמו גל הירש.

    תתבייש לך! זה מה שיש לי לומר!

    אני תושב קריית שמונה כבר שנים, וגל הוא המפקד הטוב ביותר שהיה בשנים האחרונות לאוגדת הגליל ואני כתושב הצפון מרגיש זאת!

    גל-תודה על הכל! מצביא ומפקד גדול!

    הגב לתגובה זו

    • המרחם על אכזרים סופו (ל''ת)

      רחמן, 04/08/06 18:17

      הגב לתגובה זו

    • בוא תספר את זה לאמא שלי שהרסו לה את הבית ואין לה איפה לישון.... (ל''ת)

      אור כ, 04/08/06 18:20

      הגב לתגובה זו

      • בוא תספר את זה לדרג המדיני שגרם לכל הבלאגן הזה!

        אריה, 04/08/06 18:26

        אני אומר שלא צריך להאשים אנשים כמו גל הירש!

        מי שכן צריך להאשים הם הדרג המדיני-זו הפאשלה שלהם בלבד, אז לך ותספר את זה להם!.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    על פי חוקי הטבע גל הירש עם כל הצער צריך לפרוש. בתום הקרבות הוא צריך

    מדען, 04/08/06 17:29

    להודות בטעויות. הוא אדם מדהים איש יקר אבל כדי לזעזע את המערכת ולהביא את גודל המכה מישהו צריך לפרוט את הטעויות כדי שנלמד ונתחזק אבל כמו בכל הצבא הזה יהיה כסתח...מישהו כבר יחפה עליו. מעניין מה מופז חושב על זה

    הגב לתגובה זו

    • מדען דה מי קולו, גל הירש עושה עבודה נהדרת!

      אנוכי, 04/08/06 17:52

      גל הירש הוא אחד המפקדים הגדולים שיש בצה''ל! כן ירבו כמותו!

      צה''ל התריע כבר שנים לדרג המדיני
      על העשוי לקרות וכל ממשלה מאז הנסיגה לא התעסקה עם זה!
      והופס! יום אחד ב-12/7 מתעוררת הממשלה למציאות חדשה-ארגון טרור שהתחמש במשך 6 שנים...

      הגב לתגובה זו

      • כמה אתה צודק-גל בניגוד לכוכבי בעזה-התריע והתכונן (ל''ת)

        משה, 04/08/06 18:13

        הגב לתגובה זו

        • צודק משה! כל האוגדה של גל התכוננה לזה כמו שצריך! (ל''ת)

          יוסקה, 04/08/06 18:27

          הגב לתגובה זו

          • בגלל זה נחטפו החיילים בגלל זה הסתבכנו (ל''ת)

            חני, 04/08/06 19:07

            הגב לתגובה זו

          • בגלל זה נחטפו חיליים בגלל זה בעלי במילואים בגלל טעות אחת קטנה על הג (ל''ת)

            פ, 04/08/06 23:28

            הגב לתגובה זו

      • בואו תקראו

        חייל שהיה שם, 04/08/06 18:23

        בגלל זה הורדה הכוננות במקום מספר ימים לפני האירוע. הצליחו להרדים אותנו מי נתן את ההנחייה להוריד כוננות...??????????

        הגב לתגובה זו

    • על מה בדיוק להתפטר? על פשלות של אודי אדם והדרג המדיני? (ל''ת)

      רוני, 04/08/06 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    עמיר פרץ מסדר לנו בשקט שלושים פרקים.

    ארץ נהדרת, 04/08/06 17:24

    מה שמדהים כאן שלעיתים אני חושב שאני חולם. עמיר פרץ שר ביטחון? זה שעולה על נגמשים ומצטלם בבדיחות דעת עם חיילי צה''ל? זה שחושה שהביטחון שלנו הוא מה שירים אותולהיות ראש הממשלה? תפסיקו את הבדשיחי

    הגב לתגובה זו

    • אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק (ל''ת)

      רן, 04/08/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אהוד ברק בחו''ל?

    פיני רוכברגר, 04/08/06 17:16

    להיכן נעלם הגאון?

    הגב לתגובה זו

    • מסתתר מפחד הביקורת עליו.... (ל''ת)

      פיני, 04/08/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק צריך להשפט ,על רשלנות (ל''ת)

      Erez, 04/08/06 18:18

      הגב לתגובה זו

    • משפט צבאי לאהוד ברק על בגידה. (ל''ת)

      בר, 05/08/06 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    צוקרמן, אייזנקוט, קפלינסקי, אשכנזי(גבי), ושכחנו את זכאי

    רמ''ד מיל, 04/08/06 17:13

    זה החפ''ק שהיה צריך לנהל את הקרבות.
    הירש ואדם פלצנים ברמות, אגב, למה הלך הרמטכ''ל הקודם? מה שמו? הזכירו לי? היכן הוא?

    הגב לתגובה זו

    • בושה שרמ''ד קורא למפקדים שלו פלצנים (ל''ת)

      חיים, 04/08/06 18:10

      הגב לתגובה זו

    • צוקרמן השקרן, קפלינסקי המפיונר וציקו הברברן - לך תבנה מדינה... (ל''ת)

      גידי, 04/08/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רבותי ההסטוריה חוזרת

    דניאל, 04/08/06 17:07

    מילים כדוברנות אולמרט ןפרץ התפטרו

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ ורחל תורג'מן+אבי בניהו עושים עבודה מעולה למה ללכלך?? (ל''ת)

      עבודה, 04/08/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    גל הירש לך הביתה שחצן!!!! אתה משלם על היהירות שלך ועדיף שעה אחת קוד (ל''ת)

    ירון. י, 04/08/06 16:48

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה שזה קשה גל הירש צריך להתקשר לאודי אדם ושניהם צריכים ללכת הבי

      מ וטי. כ, 04/08/06 16:57

      הביתה

      הגב לתגובה זו

      • שימותו הקנאים! גל הירש-קבל צל''ש ודרגת אלוף במיידי! (ל''ת)

        שימותו הקנאים, 04/08/06 17:53

        הגב לתגובה זו

        • שהקנאים יסגרו את הבאסטה! גל הירש-הרמטכ''ל הבא! (ל''ת)

          מיכאל, 04/08/06 18:12

          הגב לתגובה זו

          • את מר הירש צריך לשפוט ע''פ התוצאות

            יוסי, 04/08/06 18:38

            והתוצאות עד כה הן העלובות ביותר שאפשר להעלות על הדעת.
            את מר הירש צריך לא רק להדיח אלא גם לשפוט בחומרה. הוא מוכיח כבר חודש ימים כי הוא איננו ראוי לא לדרגה ולא לתפקיד.
            ודבר נוסף, מהיכן, לכלהרוחות, יש לו זמן לשלוח את גדודי הטוקבקיסטים הלקקנים להגיב כאן.

            הגב לתגובה זו

            • רואים שאתה לא מבין ומונע משיקולים זרים...

              רוני, 04/08/06 19:05

              הטוקבקים - כל אוהביו ואוהדיו!

              הגב לתגובה זו

            • ליוסי תושב מטולה

              אקי, 04/08/06 19:07

              לו אני הייתי במקומך כתושב מטולה, לא הייתי מעז לשלוח תגובה כזאת.
              פשוט מגעיל שתושב מטולה יכתוב דבר כזה...

              ואתה מתכוון אולי למאיפה האנשים שלא מחבבים את גל מקריצים את התגובות העלובות ואת השטויות האלה? (כמו שלך למשל)

              הגב לתגובה זו

            • וכל שאר התגובות-כל שונאיו (ל''ת)

              אקי, 04/08/06 19:49

              הגב לתגובה זו

            • תפסיקו ללקק ותנו לשמוע את האמת (ל''ת)

              ברקן, 05/08/06 06:49

              הגב לתגובה זו

        • גל אכן צריך לקבל צל''ש-כנסו

          אהוד, 04/08/06 18:14

          מעולם לא נמשכה מערכה אוגדתית פרק זמן ארוך כל כל - גל מנהל אותה במקצועיות רבה - אכן ראוי לצל''ש!!!

          הגב לתגובה זו

    • גל הירש לרמטכ''לות ותאכלו את הכובע - כל

      עקיבא, 04/08/06 17:38

      המשמיצים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ל -21

    הכדור, 04/08/06 16:46

    נראה לי שיש 360 מעלות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לאן אהוד ברח?

    שי, 04/08/06 16:44

    יצאנו מלבנון בצורה תבוסתנית משהו
    וזה נתן דחיפה גדולה לחיזבאלה -לא נעים לי כאיש שמאל לומר אפי איתם צדק ואהוד צריך לצאת מהבונקר

    הגב לתגובה זו

    • לאמריקאים יש את החמקן ולנו את יש את אהוד ברק שתמיד בורח. הברחן 2.

      קווין, 04/08/06 16:55

      הוא הביא עלינו את הצרה הזו כדי לרצות את כרמלה מנשה ושלי יחימוביץ. איפה הן עכשיו? התגאו ביציאה מלבנון. זכאי צדק. ו

      הגב לתגובה זו

      • קוראת ובא לי לבכות.... (ל''ת)

        חלי, 04/08/06 17:17

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    גל הירש ''עצימות נמוכה'' זוכרים??

    נתן אנגלסמן, 04/08/06 16:42

    גל הירש אבי תורת הלחימה ''עצימות לחימה'' בתחילת מתקפת הטרור בשנת 2000, אגב אני נזכר שהוא לא גינה את המעשה הנפשע של הפקרת מדחת יוסף בקבר יוסף

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. ולכן הוא קודם למאו''ג. תשאלו את מופז למה. גל לך הביתה!!! (ל''ת)

      בול פגיעה, 04/08/06 16:54

      הגב לתגובה זו

      • אם גל לא היה היום מאו''ג אוגדת הגליל

        נחמן, 04/08/06 17:45

        מצבנו היה קשה מאוד.

        תתחילו לומר תודה שעוד יש לנו קצינים כמו גל הירש בצה''ל!

        הגב לתגובה זו

        • נחמן אתה צודק בהחלט!

          ראובן, 04/08/06 18:30

          כן ירבו מפקדים מוכשרים כמו גל בצה''ל!

          הגב לתגובה זו

        • בגלל אנחנו מתעכבים באיטיות בגלל זה אנחנו חוטפים ובגלל זה אנחנו רחוק

          אורן ש, 04/08/06 23:49

          רחוקים מהכרעה. רק בגלל זה

          הגב לתגובה זו

      • צוקרמן-פוחז ושקרן כולם בצהל יודעים... (ל''ת)

        אודי, 04/08/06 18:15

        הגב לתגובה זו

    • אנגלסמן או אולי צוקרמן??? גל שם אותך בכיס הקטן.

      יעקב, 04/08/06 17:37

      מה אתה מבין בביטחון חוץ מלקלקל אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט פחדן. עמיר פרץ פרנואיד. חלוץ כואבת לו הבטן ואודי אדם לא מבין (ל''ת)

    גבי, 04/08/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לאן נעל ם אלוף פצ''ן? אודי אדם? מפחד? (ל''ת)

    טוביה, 04/08/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''ישראל שוב מסתבכת''?

    קונפוציוס, 04/08/06 16:34

    לכל המאוחר עכשיו ואפילו לבעלי הצתה מאוחרת במיוחד, צריך להיות ברור שמה שהיה בלבנון עד שנת 2000 לא היתה הסתבכות כפי הגדרות ארבע אמהות ודומיהן.

    מה שיש לנו עכשיו, הרבה יותר גרוע (בעיקר כשסופרים גופות - וזה מה שקובע בסופו של דבר).

    את קצב האבידות של 18 השנים בלבנון, עברנו בגדול בשלושת השבועות האחרונים, רק שהפעם מדובר בקרוב ל50% אזרחים והשתקת חבל ארץ לא קטן.

    זה שנהרגו חיילים בלבנון לא אומר שהיתה קיימת אלטרנטיבה טובה יותר ואפילו מי שחשב שהיתה כזו נוכח לדעת עכשיו לכל המאוחר, שאין כזאת וששהסתבכות האמיתית היתה הנסיגה ולא השהיה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה שיש לנו הנהגה חסרת ניסיון ורמטכ''ל שחושב שבאמצעות חיל האוויר

      מרים, 04/08/06 16:58

      יפתרו את הכל

      הגב לתגובה זו

    • טוב שהאזרחים אומרים בפה מלא מה קרה בשנת 2000

      ח. פ., 04/08/06 17:20

      הסתבכנו בגלל שממשלת ישראל לא קיבלה ערבויות בטחון..
      נקוה שהפעם הפוליטיקאים לא יחזרו
      על טעות 2000
      שילמנו מחיר יקר בגלל שחובבנים בממשלה והדרג הבכיר בצבא לא עשו את עבודתם כראוי..
      דבר נוסף שצריך לשאול זה איך המודיעין לא ראה ולא שמע על הציוד ואלפי הטילים שנכנסו לדרום לבנון..
      מה קרה לעם ישראל?
      סוף סוף ניראה לי שהפעם לא אבדנו דם יקר של טובי בני ישראל בגלל מנהיגות כושלת..
      הגיע הזמן לעשות סוף למלחמות ע'י כל מנהיגי האזור..
      במלחמות אין מנצחים הגיע הזמן שכולם יבינו זאת אחת ולתמיד..
      רק בזכות מנהיגים אמיצים ניתן לבנות גשרים לשלום..
      אמן..


      הגב לתגובה זו

      • למה ערבויות שוות משהו? פיסת נייר

        ח, 04/08/06 17:54

        תגן על ישראל? בקושי אנחנו מצליחים לחסל את החיזבאללה אז כל תינוק מבין שלבנון עצמה לא תשתלט עליהם וגם לא או''ם או נאטו. רק ברק לא הבין או יותר נכון הבין אך התעלם - מתוך אינטרסים אישיים סיכן את כל עם ישראל כדי להתחבב על כמה עיתונאים שמאלנים. הם לא כיבדו הסכמים ולא יכבדו הסכמים לא הערבים ולא שאר אומות העולם אנו צריכים רק להסתמך על עצמינו ועל צה''ל ועל הקב''ה אם רק נקשיב לקב''ה שאומר - כל דיבורים על נסיגה מביאים מלחמה ואסונות. זאת האמת ושום ערבות או חתימות לא ישנו את עובדה זו. אי אפשר ללכת מסביב כי זו דרך הטבע. כל נסיגה או דיבור על נסיגה יביאו למלחמות. יש לשמור על כל שטח ואף להתרחב אם יש צורך בטחוני בכך - לפי התורה זה מה שיביא שלום. אם לא תאמינו לקב''ה למי כן תאמינו? הוא לא משקר. אין לו אינטרס לשקר הוא לא זקוק למושב בכנסת ורק רוצה בטובתנו.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    גל הירש כישלון עם קבלות

    נתן, 04/08/06 16:32

    גל הירש הוכיח את כשלונותיו במלחמת אוסלו בשנות 2000-2001 כמפקד גזרת בנימין, זוכרים את הסיסמאות לחימה בעצימות נמוכה , בגזרתו נרצחו עשרות ישראלים אבל הבחור התקדם והביא את ישראל לכישלון הנוכחי כמפקד עוצבת הגליל.

    הגב לתגובה זו

    • קשרים קשרים קשרים. באנגלית קוראים לזה קונקשיין. לך הביתה גל (ל''ת)

      נתן. ל, 04/08/06 16:50

      הגב לתגובה זו

      • בחיים לא היה לנו כזה אלוף פיקוד כמו אודי אדם אנמי תמיד הביאו לכאן

        סיגל, 04/08/06 17:19

        פייטרים. אני מתגעגעת לבני גנץ לגבי אשכנזי לאותם מפקדים שהבטנו להם בעיניים וידענו שיש על מי לסמוך. על מביטה על אודי אדם ואני לא רוצה לומר לכם מה אני חושבת חוצמזה איפה ? לאן הוא נעלם?

        הגב לתגובה זו

      • נתן מ-ל'...תחזור לשטוף כלים ותחשוב טוב לפני שאתה לוחץ על שליחה (ל''ת)

        יפה, 04/08/06 17:46

        הגב לתגובה זו

    • גל הירש מהמוצלחים שבקציני צהל אם לא הגדול מכולם

      רונן, 04/08/06 17:36

      תשאלו את הרמטכ''ל!

      הגב לתגובה זו

    • גל שלנו - אין כמוך .ועדת חקירה לקפלינסקי ואשכנזי ומופז! (ל''ת)

      גיורא, 04/08/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שכחת להגיד תודה ל-4 אמהות,כרמלה מנשה ושלי יחומוביץ (ל''ת)

    שכנא, 04/08/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי מזנב בנו בעת מלחמה ולמה עם ישראל

    לא עושה דבר, 04/08/06 16:14

    כן, למרות לוי ושטרנהל, למרות עקיבא אלדר ויוסי שריד - הכוכב העולה בשמי ''הארץ'' - למרות חנין זועבי ואורי אבנרי ומודעות המשטמה שלהם, ''הארץ'' מופיע בינתיים מדי בוקר בביתי, ורק שחברי הטובים לא יידעו זאת... והוא מגיע לאו דוקא בזכות ה''פיתוי'' לקרוא את מאמריהם של ארנס והראל.

    הוא מגיע, כי בלעדי ''הארץ'' (הגורף הכנסות נאות לעצמו) אולי לא היינו יודעים על פרופ' יהודה שנהב, על עוז שלח, על סמי שלום שיטרית, על נמרוד אלוני, על מיכל היימן, על דליה קרפל, על סמדר לביא ועל עוד כמה שמות של ישראלים (לא ערבים), אנשי רוח והבל, שעובדים במודע ושלא-במודע בשירות תעמולה החזבאללה. בשעה שלוחמי צה''ל נלחמים בגבורה ובהקרבה להחזרת הביטחון בצפון ובדרום - הללו מכתימים במודעותיהם ובהפגנותיהם את שם ישראל כ''מדינה פושעת''.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל לצערי צריך להמשיך להילחם כדי להחזיר לעצמו את כוח ההרתעה להחזיר

      ימני, 04/08/06 17:00

      את הניצוץ בעינייים למרות המחיר הכואב אחרת יקומו עלינו כל מדינות ערב וינצלו את השבר הזה. אסור לנו לתת לרחוב שיינקין ולבניו של אולמרט שנמצאים בחו''ל להכתיב לנו את הקצב

      הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה קורא את הארץ ?

      ארי, 04/08/06 17:59

      אני הפסקתי כבר לפני שנים. רבים הפסיקו בגלל לוי. זוהי הדרך להעמיד במקומו את העיתון שהחליף את ''דבר'', ''על המשמר'' , ''למרחב'' ו''קול העם''.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה זה העיתונאים השמאלנים האלה? (ל''ת)

    ב, 04/08/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    This time it is differed

    Isaac, 04/08/06 16:06

    This time the civilian population is out.The infrastructure of support to Hizballa is non existant.It will be much easier for us to control.As long as we do not allow refugees to come back until an international force replaces us.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ZE OD LO ATHALA!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    H, 04/08/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההסתבכות היום כי ברחו והפקירו אתמןל. (ל''ת)

    חיים, 04/08/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • איפה היו כל ממשלות ישראל ? למה הרדימו אותנו?- לא סיפרו את האמת (ל''ת)

      מלכה, 04/08/06 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הצבא השקיע את כל המשאבים והכוחות בהתנתקות. עכשיו התוצאות עולות (ל''ת)

    אריאל, 04/08/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קצין מבריק

    מיכאל, 04/08/06 15:54

    הכרתי את תא''ל גל הירש עוד בהיותו מח''ט בנימין הייתי חייל מילואים והבחנתי מיד שמדובר בקצין מבריק שנועד לגדולות ונצורות.
    נכון נחטפו חיילים מאוגדה בפיקודו,תמיד יתכנו ''פשלות'' של אחרוני החיילים.
    מקווה שלא יפגע מאירוע זה.
    לא ניתן להקיף חייל 365 מעלות.

    הגב לתגובה זו

    • בפה גל הוא מבריק לא מעבר לכך, כישלון עם קבלות. (ל''ת)

      נתן, 04/08/06 16:54

      הגב לתגובה זו

      • גל הירש היה ונשאר שחצן!. אמנם הוא היה מפקד שלדג וקצין טוב בצנחנים א

        רון, 04/08/06 17:09

        אבל כנראה שהצצלחה עלתה לו לראש אחרת אפשר להסביר אירוע בו נחטפו חיילים באותה צורה בדיוק של שש שנים אחרי. למה לא למדנו את הלקח. הכיצד הוא שהסתבכנו. טעות טקטית הביאה לבעיה אסטרטגית חמורה שבגלל יושבים שני מיליון איש במקלטים. זו אחריותו. הכיצד הוא יתרץ זאת? ולכן הוא צריך ללכת. מישהו חייב לשלם את הכישלון הצורב הזה. אודי אדם במקום להסתתר מאחורי אלון פרידמן שיעמוד על הבימה ויאמר את מה שיש לו לומר ולא יתחבא.

        הגב לתגובה זו

        • גל הירש ממובילי הצבא שלנו-פשלה של דרג מדיני נקודה!!! (ל''ת)

          יורם, 04/08/06 17:35

          הגב לתגובה זו

          • נכון הוא ממובילי הצבא לעומק דרום לבנון וכנראה לא הוא יוציא אותנו מש (ל''ת)

            אלכס, 04/08/06 23:40

            הגב לתגובה זו

        • הכל באשמת הדרג המדיני, אל תאשים את מי שלא צריך! (ל''ת)

          לרון, 04/08/06 17:54

          הגב לתגובה זו

      • מבריק? מה יזה אחיו? מה זו הבדיחה הזו? (ל''ת)

        אסטוניש, 04/08/06 17:20

        הגב לתגובה זו

      • גל מדהים- גם חלוץ חושב כך וצמרת הדרג המדיני (ל''ת)

        שאול, 04/08/06 19:07

        הגב לתגובה זו

    • 365 ??? (ל''ת)

      xx, 04/08/06 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לאחד את השורות

    ציקי, 04/08/06 15:49

    מספיק כבר עם הויכוח והפרשנויות המעייפים ששמענו בערוצי הטלויזיה השונים. יש לעשות הערכת מצב מהירה ולטפל בבעיה כמו שצריך.
    האויב חייב להבין שעליו לשלם ביוקר על מעשיו ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אף צרפתי אנטישמי לא ימות בשבילנו

    אבוחצירא אילן, 04/08/06 15:46

    הגיע הזמן שנבין - אף צרפתי לא ימות בשביל שאנו נשב בשקט.
    רק על עצמנו ניתן לסמוך.
    לא על עראפאת שיילחם בשבילנו בטרור, לא על אבו מאזן, ובוודאי לא על הנייה.
    כמובן שלא על נסראללה, ובוודאי לא על אסד.
    רק על עצמנו.
    אסור לנו לסמוך אלא על עצמנו בלבד.
    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אלוהים מקשה לב אולמרט!!!!

    מתי, 04/08/06 15:29

    אתמול נסראללה דיבר וגם נתן רמז להפסקת האש!!!
    ואני אומר למה לא????
    כי גם אם צה''ל יכבוש את כל לבנון לא נוכל למנוע את נפילת קטיושות!!! וזה יכול לדרדר את המצב גם למלחמה עם סוריה!!!!
    לכן אני אומר עדיף להיות חכם ולא צודק!!! לעשות הפסקת אש!!! הגיע זמן לשיקום הארץ וגם לבנון!!! מספיק כבר דיייייי!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנשים טיפשים כמוך הם הבעיה שלנו

      אוהד, 04/08/06 15:58

      תפקח את העיניים מה שטוב לנסראללה רע לנו אם הוא מבקש הפסקת אש זה רק אמור להראות לנו אור ירוק מהבהב אנחנו בדרך הנכונה ולא נשאר לנו הרבה זמן

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין גם לא תבין!!!!

        מתי, 04/08/06 17:13

        גם נצחון מוחץ וגם חיסול נסראללה לא יעזור!!! כי המחליף שלו יהיה גרוע יותר!!!! דוגמאות בשפה יש בעזה!!!
        כל עוד חיים מוסלמים בלבנון סוריה ואיראן לא יתנו מנוחה לאף אחד!!!
        יש 2 אפשרויות 1) הפסקת אש ולצת מלבנון בכבוד 2) להישאר ולהלחם עוד 18 שנה עם אלפי הרוגים וחורבן לכל הצדדים!!!! ובסוף לברוח כמו שעשינו כבר לפני 6 שנים???
        אני חושב היום גם נסראללה וגם בשטחים למדו עדיף שלום על מלחמה וחורבן!!!! כי גם הם שילמו מחיר יקר!!!למה לא לחסוך חיי חיילים ואזרחים??
        למה לא לאחר הפסקת האש לעשות חושבים ולהתחזק יותר??? כי זה לא המלחמה אחרונה ויש לנו לעשות הרבה שיעורי בית!!!!
        והדבר הכי חשוב. מה יהיה דימוי עצמי של החברה הישראלית??? ומה זה יעשה לכל אויבי נפשנו???
        אני חוזר ואומר צריך הפסקת אש ולצת מלבנון עכשיו!!! ואת המסר ערבים כבר קיבלו!!!! מי שעוסק בטרור יקבל חורבן!!!

        הגב לתגובה זו

        • אין כזה דבר לצאת בכבוד אתה לא מבין?

          ג, 04/08/06 17:58

          הם יפרשו זאת כניצחון. אם נישאר שם זה יגן על האזרחים מטילים וזה כבר לא מסוכן כי אנחנו כבר שם. מה שגובה קורבנות זה הפלישה הראשונית. ברגע שאין שם מחבלים - אז רק צריך לשמור שהם לא יכנסו שוב זה לא יותר מסוכן מלשמור שהם לא יכנסו לגבול ישראל על גבול ישראל. אם ניסוג - הם יתקיפו שוב - ואז שוב נצטרך לפלוש ולהלחם מחדש וזה גובה קורבנות. על סמך מה אתה מחליט שאם ניסוג יהיה שלום? כי נסראללה הבטיח?

          הגב לתגובה זו

          • ג ...כל מה שאתה אומר

            מתי, 04/08/06 18:27

            כבר היינו בסרט הזה!!! ושלמנו מחיר יקר מאוד!!! אם נשב בתוך לבנון איזה הגנה יהיה לנו מפני טילים וקטיושות??? מה אתה רוצה שאנשים ימשיכו לשבת במקלטים וחצי מדינה לא ילכו לעבודה??? ובקשר למחבלים?? הם תמיד יהיו בכל מקום!!! תנסה לזכור מה היה???
            אבל שים לב אם נסראללה רוצה הפסקת אש הוא לא יפר אותו כי יש לו מיליון פליטים על המצפון שלו והוא מחוייב להם גם לחיים טובים יותר!!!!

            הגב לתגובה זו

        • מתי - ''דוגמאות בשפה יש בעזה'' שפע

          שאול, 04/08/06 18:00

          ש פ ע - שפע. לא שפה. עד עכשיו מדיניות האיפוק רק הביאה למלחמות. עד עכשיו השגנו שלום רק בעקבות החוזקה שהפגנו במלחמות.

          הגב לתגובה זו

          • שאול אתה צודק!!! אבל....

            מתי, 04/08/06 18:48

            נלחמנו בימים ההם נגד צבאות ולא נגד הרגוני טרור ללא רחמים עם נשק מודרני והיום כל אזרחי המדינה תחת איום!!!
            הדבר היחיד שאפשרי לעשות זה לפתוח במלחמה נגד מדינות תומכות טרור!!! האם יש לנו את הכוח לעשות את זה??? להיות שוטר של העולם???
            אני חושב רק חושב!!! בגלל שיש מוסלמים שסובלים מהמלחמה אפשר לדבר ולהגיע להפסקת אש עם הנציג או המפקד שלהם נסראללה!!!
            שבת שלום וחדשות טובות לכולםםםם!!!!!!

            הגב לתגובה זו

    • אם הם יפחדו שנמשיך לפלוש אפילו

      ב, 04/08/06 16:08

      מעבר לליטני - רק אז הם יתחננו להחזיר לנו שבויים ולהפסקת אש. למה אתה חושב שהם רוצים הפסקת אש עכשיו? כי התחלנו לכבוש אדמה! רק אדמה מפחידה אותם! ככל שיותר נכבוש - ככה הם יתחנפו אלינו יותר. אם ניסוג - הם ימשיכו להתקיף וזה יעודד את הטרור. הם יפרשו זאת כניצחון עלינו ויתעודדו. הם חייבים לשלם ולשלם באדמה! אם הם לא יפסידו אדמה מהמלחמה הזאת - הם יתקיפו שוב. מחיי האזרחים הרי לא אכפת להם. רק אדמה. שיידעו שאם מתקיפים אותנו - הם מפסידים שטחים. זו הדרך היחידה לשלום. כך השגנו שלום במלחמות בעבר. רק כיבוש משתיק אותם. ונתינת שטחים לערבים + התנתקות + התכנסות - זה מביא מלחמה. אז מי שרוצה מלחמה - שיבחר ר''מ שמחזיר שטחים. מי שרוצה שלום - שיבחר ר''ח שלא מדבר אפילו על החזרת שטחים. ואז הערבים יעזבו אותנו בשקט מפחד שנכבוש עוד. צריך לאמן אותם כמו כלב. במקום פרס על טרור (נתינת שטחים חינם) - עונש על טרור (כיבוש בלי להחזיר!)

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן מתלהם וקשקשן

      ארז ציפרשטיין, 04/08/06 19:10

      שמפחד מניצחון ורוצה לחזור כל הזמן לחיקה החמים של התבוסה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בפעם הראשונה מפנה עיתונאי שאלה

    אזרח פשוט, 04/08/06 15:21

    ישירה לרה''מ לשעבר אהוד ברק. ואני שואל את מר ברק: אולי תסביר לנו ,תושבי חיפה והקריות, איך נוצרה מדינת חיזבאלה מצוידת ברקטות ארוכות טווח? במשך שש שנים התבטאת בזחיחות הדעת ,''שהימין מהלך עלינו אימים'' בכל הקשור בסכנות הצפויות כתוצאה מהנסיגה החד- צדדית שהובלת בדרום לבנון.כיום התאמתו כל הנבואות השחורות שצפו מנהיגי הימין ואף יותר .

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון, נכון. (ל''ת)

      עע, 04/08/06 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לצאת עכשיו מלבנון

    תושב הצפון, 04/08/06 15:09

    ומיד זה לא יוביל אותנו לשום מקום רק להסתבכות נוספת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אבי אשכנזי לא מגולני???

    חיים, 04/08/06 15:02

    לא נראה לי שהוא היה מ''פ טנקים

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי שריונר (ל''ת)

      קובי, 04/08/06 16:27

      הגב לתגובה זו

      • גבי היה אלוף פיקוד צפון גולנצ'יק ואבי הוא שיריונר (ל''ת)

        אורי. ל, 04/08/06 16:51

        הגב לתגובה זו

        • גמי מנכ''ל משהב''ט ואחיו מפקד אוגדה... (ל''ת)

          יוסי, 04/08/06 17:34

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    נתניהו אחלה גבר -שמעו איך הוא מדבר עם האנגלים

    יורם, 04/08/06 14:56

    ואיך הוא מגן על הממשלה ציוני בנשמה

    הגב לתגובה זו

    • ביבי היחיד שמגן עלינו במקום להתנצל

      ג, 04/08/06 16:00

      פרס שמרס ושות' כל הזמן מתנצלים - הגויים מפרשים את זה כהודאה באשמה - ואם אנו אשמים - אז ברור שאנו לא הצד הטוב אלא הרע. צריך להאשים ולהתקיף - לא להתנצל ולא להודות באשמה. אף אחד לא חושב שאנו נחמדים אם אנו מתנצלים. חושבים שאנחנו רעים ומתנצלים על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל בית שנפתחת ממנו אש חייב לההרס (ל''ת)

    יורם, 04/08/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''לרדת'' מגל הירש - קצין מעולה

    שאול, 04/08/06 14:50

    אחד הקצינים החכמים והמיוחדים שיש לעם שלנו . זוהי מלחמה , ובמלחמה יש אבדות .

    אם כבר יש בעיה היא של הדרג המדיני הטירון לחלוטין בניהול משבר שכזה .

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא צריכים חכמים אנחנו צריכים לוחמים ולא שפנים (ל''ת)

      יגאל, 04/08/06 17:00

      הגב לתגובה זו

      • ליגאל

        דניאל, 04/08/06 17:57

        גל הירש הוא לא השפן פה!

        ותעריך את מי ששומר עלייך 24 שעות ביממה!
        בזכות גל אתה כותב טובקים באינטרנט וישן בשקט בלילה!


        שפנים הן הממשלות שלא רצו להתמודד עם החיזבאללה עד כה

        הגב לתגובה זו

      • גל לוחם ללא חת-מושא להערצה בקרב פקודיו וכל

        מושיק, 04/08/06 18:27

        מי שקרוב אליו - לעומת נפלים אחרים בצה''ל....

        הגב לתגובה זו

    • גל הירש מצביא שאין כמוהו-לצערך בוחבוט??? (ל''ת)

      ערד, 04/08/06 17:34

      הגב לתגובה זו

      • טוב שכך (ל''ת)

        ניקולאי, 04/08/06 18:34

        הגב לתגובה זו

    • אחרי כל כך הרבה כשלונות - שהירש יחפש מקצוע אחר

      ניקולאי, 04/08/06 18:33

      כקצין נכשל גל הירש כמעט בכל תפקידיו הבכירים.

      בפיקוד המרכז הוא חתום על אירוע הלינץ' ואחר כך מונה לקצין אג''מ של הפיקוד.

      עכשיו הוא מתפקד בשלומיאליות של עוזרת מדריכת שקמיסטיות במיל'.

      די. שיילך הביתה ויחפש לו מקצוע אחר. בצבא - הוא כישלון מוחלט.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שגיאות יש תמיד אבל הדפיקה היא בקונצפציה!!

    akdib, 04/08/06 14:44

    אי אפשר לשער את כל המהלכים מראש. אבל אפשר היה להתכונן טוב יותר אילו לא היינו שבויים ''בקונצפציה'' - כל מי שאומר אחרת - חשוד כקיצוני.

    במבט לאחור אין טעם להטיף עכשיו מוסר,אבל הלקח העיקרי שיש ללמוד על מה שקרה מאז ומעולם: להיפרד סוף סוף מהקונצפציה! מהעובדה שאנחנו פועלים כעדר! מהעובדה שאנחנו משחקים שח נגד עצמנו תמיד, ומזלזלים באויב! שאנחנו נותנים לכל מיני ילדות שעד לפני שנה על מדשאות האוניברסיטה לא ידעו את ההבדל בין טנק לתותח, להצביע על ''מהלכים לא נכונים במלחמה'' כפי שקורה כל הזמן בתיקשורת.
    כרגיל: עם נהדר, צבא נהדר, מנהיגים ותקשורת - על הפנים!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לחשוב חיובי למה מסתבכת (ל''ת)

    נוני, 04/08/06 14:36

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר לחשוב חיובי כשזה שר הביטחון שלנו? (ל''ת)

      נורית, 04/08/06 14:52

      הגב לתגובה זו

      • גל הירש צריך להניח את הכומתה הודרגות ולומר טעיתי וללכת הביתה.

        עין דור, 04/08/06 16:52

        אתה ואודי אדם תרמתם רבות לכישלון. לאף אחד לא יהיה מספיק אומץ להאשים את הרמ טכ''ל בכישלון החרוץ שלוחמי גולני ושאר החטיבות מנסים למזער...אז גל שחצן תמיד היית לך הביתה

        הגב לתגובה זו

        • הדרג המדיני גרם ותרם לפשלה!!! (ל''ת)

          מני, 04/08/06 17:33

          הגב לתגובה זו

        • יאללה יאללה...פשוט בושה שיש לנו אנשים שחושבים ככה...(עין דור) (ל''ת)

          רמי, 04/08/06 18:01

          הגב לתגובה זו

        • מי שצריך להחזיר את הדרגות וללכת הביתה הם אנשי הדרג המדיני שהתחמקו

          מכניס שם, 04/08/06 18:19

          מטיפול בחיזבאללה מאז הנסיגה...

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    להשמיע אזהרה רועמת שתישמע עד קצה עולם ואז...

    להזהיר אותם שוב, 04/08/06 14:27

    כשהאזהרה לתושבי הכפרים תישמע בכל העולם, עם מרווח מוצהר של שעות בודדות, לפני שהתקשורת העולמית תתאושש, מיד לבצע כל מה שצריך במקומות המסתור של מחבלים נשק וכו,. בכל פעם שצריך אזהרה, לעשות אותה בקול חזק ולחזור עליה שוב ושוב ושוב בכל התקשורת האלקטרונית. להורות לכל מיני ארגונים שיפנו את מי שלא יכול לבדו. בקיצור - שלא יהיה שום פתחון פה על הפגזת תושבים. ולצלם כל בית עם הנשק והחיזבלות שבתוכו. חשוב. לבצע הכל עם הוכחות, ככל האפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ לך הביתה! מה אתה מבין בביטחון? למה אתה משלה אותנו? (ל''ת)

    עובד, 04/08/06 14:17

    הגב לתגובה זו

    • כאמא לחיילים אני מבכה את המינוי של פרץ לשר ביטחון. בדיחה ממש (ל''ת)

      לימור, 04/08/06 14:46

      הגב לתגובה זו

    • פרץ גבר גבר פותר את כל הבעיות

      רוכל עגבניות, 04/08/06 16:28

      הוא כבר עמד לנצח את העוני כאשר המושחטים שמו לו מלכודת והכריחו אותו נגד רצונו להיות שר בטחון. אבל הוא גבר והוא עוד יפתיע בגדול ויהיה ראש ממשלה. יאללה פרץ, אהבתי את הנאום שלך על צבא מוסרי, עכשו תשקול לי את העגבניות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בוחבוט אתה המלך!!! (ל''ת)

    תומר גל''צ, 04/08/06 14:17

    הגב לתגובה זו

    • עדיין לא מלך-יש לו מה ללמוד ע''ע -בן כספית... (ל''ת)

      בני, 04/08/06 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין כאן הסתבכות נהפוך הוא המחדל היה באיך יצאנו

    ש.לוין, 04/08/06 14:09

    אין כאן שום הסתבכות צבאית בלבנון. המחדל הכי גדול היה באיך יצאנו מלבנון עם הזנב למטה ,ובמשך שש שנים עצמו את העיניים ראשי הממשלות כולל הרמטכ''לים ו שרי הבטחון. ולא ראו לנכון להפסיק את התיישבות החיזבאללה על גדר הגבול שלנו וההתחמשות הטילים שלהם.
    לא יצאו ראשי הממשלות דאז בקריאה ואיום על ממשלת לבנון שלא לאפשר לחיזבאללה לנהל את דרום לבנון כבונקר תחמושת ענק לטילים.
    כאן יש לנו מחדל ביטחוני מהדרגה הראשונה.
    מה שעשה אולמארט ופרץ זה מעשה נכון מאין כמוהו, נכון שיש לזה מחיר אבל אוי היה למדינת ישראל אם החיזבאללה היה ממשיך ומתעצם או אז כבר איראן הייתה עמוק בפנים והמערכה הייתה כבדה מנשוא אם לא למעלה מזה.
    לכן על צהל לנקות את כל שטח דרום לבנון להרוס את כל כפרי הגדר לחרוש את אורך כל ציר הגבול שם מוקמו עמדות החיזבאללה . אם נצליח במשימה זו לאחר סילוק החיזבאללה מדרום לבנון וכניסת כוחות זרים לשטח או אז הסכנה והאיום על צפון המדינה יוסר. צהל פועל מהאוויר ובצורה מדוייקת וכוחות היבשה מנקים את השטח למטה שלוב שני אלה יתן תוצאות. שהרי אי אפשר היה להשאיר את המצב כמות שהוא. המפלצת הזו הייתה גדלה למימדים מפלצתיים.
    תנו לצהל לנצח ותפסיקו לצאת נגדו או נגד הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • Well said!! (ל''ת)

      AB, 04/08/06 14:28

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. ויש לעשות זאת על אף פרץ ואולמרט. (ל''ת)

      מסכים, 04/08/06 16:30

      הגב לתגובה זו

    • היהודים נידונו להיכשל

      נביל, 05/08/06 05:55

      מדוע? מכיוון שהם רחמנים בני רחמנים. ללא טיפול שורש יסודי בשמאל היהודי שיביא לחיסולו המוחלט, לא ניתן יהיה לנצח במערכה זו. השמאל היהודי הבוגדנו הוא שהביא את המוות והשכול על בני ישראל ועל זאת יש להכחידו.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאור העובדות הברורות

    צדק, 04/08/06 13:51

    מדוע עדיין מהססים להוריד את כל המבנים מן האויר וליישר השטח??
    מדינאים רופסים ורמטכ''ל חסר עמוד שדרה.
    חשוב לנצח - המחיר כבר כבד. ברור לכולם שאין שם אזרחים תמימים אלא רק טרוריסטים ומשתפי פעולה. זו מלחמה לחיים ולמוות. או הם או אנחנו. למה מחכים???

    הגב לתגובה זו

    • אולי תדבר בשמו של הרמטכ''ל וזהו

      זמי, 04/08/06 15:37

      אתה באמת חושב שהצבא האלים של ישראל לא עשה זאת???
      אנשים שלא מבינים בענייני צבא אסור להם להתערב ולדבר שטויות, הדברים שלך אתה יכול לספר לסבא או סבתא, לא לאנשי צבא...
      אם מה שאתה אומר היה נכון, אז לא היו בעולם כוחות יבשתיים, וכל הכוחות היו רק באוויר, וזה שטויות, כי האוויר טוב לצבא אכזרי כמו צה''ל אך ורק, ולא לצבא שרוצה להגשים מטרות בגבורה ..

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חייבים להבין

    חי, 04/08/06 13:33

    שאם ברצוננו להישאר כמדינה חופשית באזור זה - הצבא חייב להיות בראש סדר העדיפויות הלאומיות.
    ברור שמשאלת הלב היא לחיות בשקט - אך הדבר אינו תלוי בנו(כמעט). אולי מזל שהמערכה הזו התחוללה לפני שניצבנו בפני שוקת שבורה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל פרץ והמהפכנים שלו עמדו לנצח את העוני

      מתנחל מחיפה, 04/08/06 16:36

      והגנרלים והאדמירלים - פרץ אמר שהם לא מבינים כלום כי הם רק שומעים כדורים כל היום וגם כן הם מושחטים הם גם כן הם אני אני אני אני אני אני פרץ אני אני...

      הגב לתגובה זו

      • רצינו שר ביטחון חברתי? או שר ביטחון? (ל''ת)

        עמליה, 04/08/06 23:41

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    true finaly

    haim, 04/08/06 13:28

    a good article

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הצבא היה מוכן להתנתקות

    חיים, 04/08/06 13:28

    מה הפלא. הרמטכ''ל חלוץ הכין את הצבא למסימה לאומית - ההתנתקות

    הגב לתגובה זו

    • תחשבו כמה משאבי אנוש ואחרים הצבא השקיע בהתנתקות !!!

      עכ, 04/08/06 17:22

      כולנו נכנסנו לתרדמת ואשליות שימי השלום והשלוה הגיעו ! אבל טעינו !

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קיצוצים בצ.ה.ל

    TITO, 04/08/06 13:04

    אתם עוד לא מבינים
    מרוב קיצוצים אין עם מה להילחם!!!!
    מעל עשור מקצצים ומקצצים מה יהיה ???

    הגב לתגובה זו

    • קיצוצים זו בעיה

      ש, 04/08/06 13:27

      בעיה גדולה יותר היא, כשלא משתמשים נכון עם מה שיש, החל במח, וגומר בציוד הקיים, נתוני שטח .....וכו'

      הגב לתגובה זו

    • חייבים לקצץ ???!!!

      גד, 04/08/06 17:20

      פרץ ומהפכניו לא רואים את הגנרלים והאדמירלים כי הם מושחטים ורק נוסעים כל היום באוטו שלהם ומתחילים עם הפקידות וגם כן הם לא חברתיים כומו פרץ. יצחק שמיר קרא לפרץ ''האפס מאחרי השפם'' ושופט ידוע קרא לו ''מנהיג כנופיות''. פרץ מסמל את ההתדרדרות של עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • חייבים לקצץ - במקום הנכון

      ארי, 04/08/06 17:50

      צה''ל עדיין מלא בגופים ובפונקציונרים מיותרים שאוכלים כל חלקה טובה. לדוגמא: תסבירו לי מדוע יש בחטיבה סמח''ט א' וסמח''ט ב' . מדוע כל מיני פונקציונרים זקוקים ל-3 כלי רכב גם כאשר אינם ממלאים שום תפקיד. מדוע כל מפקד בסיס הוא לפחות סא''ל , גם כאשר יש בבסיס כמה עשרות חיילים. לשם מה קיים הבלוף ששמו חיל העורף כאשר את העבודה בשטח עושים המשטרה, מד''א ומכבי אש. מדוע דובר צה''ל חייב להיות תא''ל כאשר הספיק סא''ל במשך שנים. נא לא לשכוח שמתחת לו יש לפחות אל''מ אחד והשד יודע כמה ברזלנים נוספים.
      זה רק מספר קטן של דוגמאות אבל אין ספק שיש עוד הרבה.

      הגב לתגובה זו