• 126.

    בקיצור, מר אולמרט היקר, נכשלת בלשונך, לא נורא, עוד תלמד! (ל''ת)

    קצת הגיון!, 03/08/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אולמרט תתפטר לא רוצים אותך יותר!

    ההפגנה, 03/08/06 12:14

    מי מצטרף?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולמרט-''עייפנו מלהילחם עייפנו מלנצח''! (ל''ת)

    רות@סןף., 03/08/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    104 יכול לכתוב שירים אבל במלחמה צריך אמירות מעשיות לביצוע מיידי

    יריב, 03/08/06 10:46

    כדאי ש- 104 יקרא את 14 ואת תגובות המישנה. זאת הבעיה המיידית הניצבת לפנינו ואין לזה קשר לכל הנקודות הנכונות ביותר המועלות בדבריו היפים של 104 שכולנו מסכימים איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט תלוש מהמציאות

    טנגנס, 03/08/06 10:42

    ראש הממשלה שלנו חי בפלנטה אחרת. במזרח התיכון הזה לא עושים מהלכים כמו ההתכנסות אלא אם הכוונה היא להתאבד . מה עוד תריך לקרות כדי שהוא ינחת סוף סוף?

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    תקראו את 104 ותפנימו !! (ל''ת)

    שלום רחמים, 03/08/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    114 אתה צריך להסביר את הכוונות בין השורות (ל''ת)

    דוד כהן, 03/08/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט מסוכן! יעדי המלחמה לא הושגו והוא משקר אותנו (ל''ת)

    בוגי, 03/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    סמאולמרט,אינו יכול,אינו מתאים,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גדול עליך (ל''ת)

    בנגי, 03/08/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למגיבים ל- 14 : מסכימה לכל מילה שלכם (ל''ת)

    ציפי אשרי, 03/08/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ל- 14 אותי שום דבר לא מפתיע אצל אולמרט (ל''ת)

    הנמכת ציפיות, 03/08/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    קראתי את 14 וזה באמת מסכם את הכול (ל''ת)

    ישראל פלג, 03/08/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מנצלים בציניות..!!!

    מ. אפריאט, 03/08/06 09:58

    מסתבר שחלק מ ''סרבני'' המלחמה שרוצים לעזוב ולחזור הביתה הם צבועים שמחפשים כל סיבה ומנצלים בציניות כל אמתלה כדי להצדיק אליבי שיעניק להם הזדמנות ''לחמוק'' משדה הקרב, במסווה אידיאולוגי...!!!
    כי מה הם חושבים שהמלחמה נגד החיזבאללה תצדיק ביטול תוכנית ההתכנסות ....???
    אלה הרי חלומות ותקוות באספמייה של גורמי ימין קיצוני המוכרים וידועים מקרב המתנחילים, שאולמרט שמע כנראה על חלומותיהם ומיהר להבהיר
    להם ''חד וחלק'' תרתי משמע שאלה לכל היותר חלומות הזויים.

    הגב לתגובה זו

    • בנתיים אף אחד לא סירב אלו רק איומים של תסכול

      איש ימיני, 03/08/06 10:09

      האיומים הם דרך להבעה ולא למעלה מכך

      מעשי אולמרט ודבריו ממש מקוממים

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    ה-ש-ק-ר-ן! (ל''ת)

    אורית, 03/08/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט עסקן בינוני וטירון מדיני (ל''ת)

    מייק, 03/08/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    שלא ''יעסוק בניהול המאבק'' שיתפטר ומיד (ל''ת)

    ישראל, 03/08/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לאיזה אולמרט צריך להאמין, לדעתי לאף אחד

    גיא הירשפלד, 03/08/06 09:33

    מיסטר גקיל ומיסטר הייד


    אוי כמה אתה מגוכך

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שהוא מכחיש משהו

      מריה, 03/08/06 11:09

      הוא פשוט אצר: ''טוב, נסיים את המלחמה ואז נמשיך לפנות'' . ברור ביותר. מה שלא יהיה, את צוי הפינוי כבר חילקו. עוד מעט יפנו את העלמנה ואת ההורים של ההרוגים במלחמה הזאת. בואו נצפור כולנו ב-8:00 ביום א' לזכר קורבן גוש קטיף. לא נשכח ולא נסלח

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    קריאה לרמטכ''ל - שלול את דרגתו

    עמוס, 03/08/06 09:31

    כשכתב צבאי נושא דרגת קצין הוא נחשב מפקד.
    אולמרט שוב אינו יכול להחשב מפקד.
    מפקד אינו אומר לחיילים שלא כדאי להם לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    החתול השחור אולמרט, התחיל מאתמול לחשב את קיצו הפוליטי לאחור (ל''ת)

    הסוף קרוב, 03/08/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר

      הדס, 03/08/06 15:45

      רק למה להעליב את עם החתולים (גם אם הם שחורים) ולהשוות את אולמרט אליהם?..

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הבעיה עם ראשי הממשלה שלנן

    רמי צפון, 03/08/06 09:29

    כל יום קופץ מנהיג חדש צוהל מתלהם ונעלם .כך היה עם ברק שאמר כל בעיה קטנה נכנס בהם על לבנון ,שרון ברך מעזה,כעת אולמרט מגדיל את אזור הטילים עם התנתקות חדשה בשומרון
    מרכזהארץ באזור הטילים .ולאחר מכן גם יעלם ואנו נשארים עם הבעיה .
    אולמרט די לנו ממך,לך אל האח שלך באמריקה על תהרוס יותר את מה שעשה קודמך שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בארה''ב אין ולא יהיה יהודי נשיא,מיגבלה זו חייבת לחול על מי שילדיו (ל''ת)

    מוטי א, 03/08/06 09:26

    הגב לתגובה זו

    • קמו קיסינג'ר ? (ל''ת)

      מעניין, 03/08/06 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולמרט צודק ...!!!!

    מ.א. בן- אשר, 03/08/06 09:25

    ראש הממשלה לא צריך להתנצל על דבריו בראיון כי הוא אמר בדיוק את הדברים הנכונים והראויים בהקשר להתכנסות, שרב העם על חייליו תומך בה...!!! אבל מה לעשות, שלצביעותו של הימין הקיצוני אין כל גבולות והוא מחפש כל סיבה ומנצל כל הזדמנות ואמתלה כדי לחבל בתוכנית ראויה זו שכזכור
    הממשלה נבחרה על פי קוויה....!!!
    אשר על כן, הרי לא יעלה על הדעת
    שממשלת קדימה תחזור בה מתוכנית זו ועם ישראל ימשיך לממן כל התנחלות הפזורה ביהודה ושומרון
    כדי לתחזק אותה ולשמור על בטחונה
    במחיר כלכלי חסר כל הגיון ותוחלת.

    הגב לתגובה זו

    • רוב העם וחייליו לא תמכו באולמרט !

      ט.ח, 03/08/06 09:44

      אולמרט קבל 29 מנדטים, שזה בחשבון פשוט פחות מ-25%
      (120 ח''כ), כך שלא רוב העם וחייליו בחרו במדיניותו.
      מאז ההינתקות ועקירת גוש קטיף, היה יום אחד ללא קסאם ? ושלא לדבר על הבריחה מלבנון שנתנה מרחב עצום לחיזבאללה לתפוס עמדות ולהתחמש!
      ואתה ממשיך להצדיק התכנסות ? קודם כל שיוכיחו שההינתקות היתה טובה לעם ולמדינה, ולא ההפך הוא הנכון, שהיא היום ההרס למדינה !

      הגב לתגובה זו

    • רוב העם??? חייליו????איפה אתה נמצא? בשיינקין כנראה (ל''ת)

      יוסי, 03/08/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין הטענות על אולמרט לבין מה שכתבת

      יובב, 03/08/06 10:00

      לדאבון לב הלהיטוט לטוס לשום מקום לא מאפשרת לך לחשוב על מה שמבקרים את אולמרט לבין מה שאתה כותב.

      ובכן שים נא לב:

      בעת מלחמה לא מעלים נושאים שנויים במחלוקת וזאת הביקורת החמורה והחריפה על אולמרט, אגב בקורת לא רק של אנשי ימין.

      כשאולמרט נשאל ע''י כתב זר מה יהיה בגורל ההתנתקות, היה עליו להשיב כי תוכנית ההתנתקות היא סוגיה שנויה במחלוקת ועל כן בעת מלחמה הוא לא מוכן להתייחס אליה.

      אולמרט לא נהג כך ומכאן הביקורת החריפה עליו.

      מה בין זה לבין כל דברי ההבל שכתבת?

      ולגופם של דברים:

      כל מי שעניו בראשו מבין כי ההתפתחות בלבנון גילתה מציאות השוללת כל מחשבה לפנות שטח ללא הסדר ביטחוני וזאת למניעת כניסת חמאס ו/או חיזבאלה.

      רוב העם מבין זאת, רוב חברי הכנסת של קדימה כבר מבינים זאת! חצי מחברי הכנסת של העבודה כבר אומרים זאת באופן גלוי וברור אפילו המחזאי יהושוע סובול יוצא בימים אלו לתקשורת ומכה על חטא ואומר שהוא מבין כיום שהבעיה האמיתית אינה תפיסת שטח וצורך להתפנות אלא בעיה בסיסית בהרבה של התגוננות ממי שרוצה לחסל אותנו בכל מקרה והיכן שרק ניהיה--- על כן דבריך הזויים לחלוטין.

      בכל מקרה עיקר הביקורת היא על עצם אמירת הדברים בזמן מלחמה ועוד על רתימתה של מלחמה לתוכנית פוליטית וללא קשר לעצם שאלת ההצדקה של התוכנית עצמה.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    קמצוץ של אהבה יכול לשנות הכל !!!

    אזרח שפוי, 03/08/06 09:19

    אכן, שכשהתותחים רועמים המוזות שותקות.
    אם הממשלה היתה מבצעת את ההתנתקות נכון, תוך כדי גילוי אהבה ודאגה למשפחות במהלך ואחרי ההתנתקות זה היה אחרת.
    אם היו מגלים קצת אהבה לחולים שבקשו כסף לסל התרופות (הרבה פחות מעלות המלחמה) זה היה נראה אחרת.
    אם אהוד הראשון היה יוצא מלבנון תוך דאגה ואהבה למשפחות חיילי צד''ל ולא עם הזנב בין הרגליים זה היה אחרת.
    אם אהוד השני היה מגלה קמצוץ של אהבת אמת למשפחות תושבי גבול הצפון (למשל מכין אותם למלחמה ולא נגרר לתגובה מהירה בתזמון נוח לאוייב ומכריז על מצב חירום בצפון היום מתוך דאגה כלכלית לאלה המאבדים את פרנסתם) זה היה נראה אחרת.
    אם מדינת ישראל היתה מגלה קמצוץ של אהבה לתושבי לבנון (שולחת מזון ותרופות או אולי בונה להם קצת מרפאות וגני ילדים כמו החיזבאללה) זה היה נראה אחרת.
    וגם אנחנו, אם לא נמהר לערוף את ראשו של ראש ממשלה מכהן בזמן מלחמה, לא נזרע פירוד וקרע בעם בשעת לחימה, נגלה אחריות, קצת סבלנות ואהבה, זה היה נראה אחרת !
    פעם ילדה אחת שאלה את אבא שלה איפה האלוהים ? התשובה שלו היתה שאיפה שיש אהבה, שם נמצא האלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • תקראו מה הוא כתב ! זה נכון ! (ל''ת)

      יוסי, 03/08/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • הכל נכון אבל מה עושים מכאן ולהבא ובאופן מיידי? (ל''ת)

      לי, 03/08/06 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    אינני מאמין למילה אחת היוצאת מפיו (ל''ת)

    אריק, 03/08/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אובססיביות של אולמרט

    מרים, 03/08/06 09:16

    למרות התגובות השליליות מימין ומשמאל ולמרות ההתנגדות שנשמעת בעולם לתוכנית ההתכנסות, אולמרט ממשיך במנטרה שלו שתכנית ההתכנסות תצא לפועל.
    חשבנו שהבלון התפוצץ וכולם רואים מה קורה בצפון ובעזה וזה לא משפיע. איך יכולים להרגיש החיילים שגרשו אותם מביתם וכעת נלחמים ולצערי אף רבים מבין הנופלים הם ממתנגדי ההתנתקות ומשלמים על האובססיה של אולמרט ושות' בנפשם. מה צריך עוד להתרחש על מנת שיתפקחו יוזמי תוכנית ההתכנסות?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אז מה אם אולמרט ''חזר בו'' ו''הבהיר'' ו ''הסביר''?

    מוטי שחר, 03/08/06 09:02

    תדע כל אם עבריה שבזמן שבעלה ובניה נלחמים ראש הממשלה אהוד אולמרט כבר מתכנן לפרטי פרטים כיצד להחריב את ביתם של מרבית הלוחמים.
    כן כן, בשוך הקרבות וכשיסתיים מניין הנפגעים אהוד אולמרט שאמש ''כאילו'' חזר בו מדבריו עוד יחזור אליהם בעתיד ויתגאה/ישתחצן בכך שגם במהלך הקרבות הוא לרגע לא שכח כי מטרתו המרכזית והמהות הבסיסית שעליה קמה מפלגת ''קדימה'' (לאן?) הינה ביצוע הגירוש המכונה ''התכנסות''.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חבר'ה תקראו את 14 ואת תגובות המישנה זה מסכם את הכל (ל''ת)

    צחי, 03/08/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    איפה פעילי הספין של אולמרט?

    יאיר, 03/08/06 08:28

    אתמול כתבו עליו ''גברגבר'', ''עיגולים גדולים''. איפה כל אלה היום, שומרי בשביל המוראל של רה''מ.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אז למה אתה מקדיש מחשבה להתכנסות? (ל''ת)

    אופיר, 03/08/06 08:08

    הגב לתגובה זו

    • הוא חושב שירוויח פוליטית על גלי השניאה למתנחלים (ל''ת)

      הקומבינטור, 03/08/06 08:18

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט מדבר בשני קולות אבל אנחנו מבינים גם אנגלית

    אלה, 03/08/06 08:02

    הוא חושב שאפשר לומר לתקשורת זרה את ההיפך ממה שאומרים בעברית. זה לא עובד.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    טוב שחזר בו. אני בעד התכנסות, אך בשעה זו אין לזה מקום... (ל''ת)

    מפוכח, 03/08/06 07:44

    הגב לתגובה זו

    • מחכה למטריה אוירית של טילים..? (ל''ת)

      אתה מפוכח?, 03/08/06 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    למי להאמין?

    רפי, 03/08/06 07:19

    שלשום אמר ראש הממשלה בציטוט מדוייק: ''כי המלחמה בצפון תקנה תנופה לקידום תוכנית ההתכנסות ופינוי היישובים בגדה המערבית.''
    לאחר ששחצן זה ראה את התגובות הרבות נגד דברי ההבל האלה, יועציו מהרו להכניס מילים חדשות בפיו:
    ''אין למלחמה קשר למהלך מדיני''.

    אז למי להאמין?

    לחשוב שגורל בנינו הנלחמים בחזית נמצאים בידיים המזגזגות אלה.

    לא לשכוח שבניו לא קבלו צו 8. הם חיים להם בחוץ לארץ. את בנינו הוא יודע גם להכפיש וגם לשלוח הביתה בארונות.

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו הוא מנהל מלחמ בצפון ואח''כ הוא ינהל מלחמה במתנחלים. פשוט מאוד. (ל''ת)

      מיכל, 03/08/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    אולמרט no.1 אין לא תחליף

    ד''ר נו, 03/08/06 07:17

    היה צריך להגיד משהוא לריכוך הפשלה בכפר קנה,הכל מס שפתיים.
    בזכות המישפט הזה קיבלנו את המיטריה האמריקאית להמשיך בהשמדת החיזבלה.
    צאו מזה תסתכלו קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא פוליטיקאי קטן מאד.

      שמיר, 03/08/06 07:36

      והאסון שלנו שהוא ופרס מנהלים את המדינה.
      האסון הגדול יותר שרמון ופרץ הםא היורשים .
      את המחיר ישלמו הילדים שלנו

      הגב לתגובה זו

    • קדימה ויטנם

      Avi Ecuador, 03/08/06 07:42

      אתה חושב שיש לישראל את המשאבים הכספיים?
      אני לא מדבר על חיי אדם שהשמאל כבר מזמן הסביר לנו שליהודים אין ערך.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה???

      הדס, 03/08/06 15:51

      אם זה מה שקורה כשמסתכלים ''קדימה'' , אני מעדיפה ללכת אחורה (אח ביבי,ביבי)
      אגב, ה''פשלה'' בכפר קנה היא ל-א שלנו והיא ל-א פשלה. חבל שיש בארץ אנשים כמוך שלא מבינים שהמסכנים בקנה נהרגו בגלל אחיהם הזבלונים, שלא סופרים אותם ממטר ומשתמשים בהם כבשר רעדים וזילזלים, ולא בגלל שלנו התחשק להוריד 50-60 לבנונים. בגלל אנשים כמוך יש לנו בעיות להשמיד את החיזבאללה, לא בגלל האמריקאים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    נו אחים שלי? מה קשה להבין? הוא למד היטב מה שיעצנו לו ללמוד

    זיו, 03/08/06 07:13

    כל הזמן אמרנו איזה אשפים הערבים, מדברים בשני קולות. לעולם משדרים מתינות ורצון לשלום ולערבים עצמם משדרים את האמת , מלחמה.
    בסך הכל אני די מרוצה מאולמרט.
    תחשבו על זה. הראיון היה לעיתונות מהעולם, כדי שיגיע לאזניים מערביות ויתנו לנו עוד זמן לחימה.
    קשה לי להאמין שגם אולמרט עם המשפחה השמאלנית שלו סובר שיש לו היום רוב בעם לתכנית התנתקות נוספת.
    ואם הוא באמת חושב ככה הוא יגלה מהר מאוד שאין לו כל בסיס למחשבה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מרוצה מאולמרט הה...

      Avi Ecuador, 03/08/06 07:45

      הבן שלך גם בארצות הברית והיה אולי סרבן שלא עשה צבא?
      יש הורים שהבנים שלהם חוזרים בארונות או פצועים ממלחמת השמאל, ספר להם ולארבע האמהות שחסכו בחיי אדם ומשאבים על מה אתה מרוצה בדיוק.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אם הוא היה עסוק בגנה על ישראל לא היינו מגיעים למצב הזה (ל''ת)

    שלושת המוסקטרים, 03/08/06 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    את בני הוא שולח לקרב

    אמא מתנחלת, 03/08/06 06:57

    את בני, שרק גמר לשרת 4 שנים בצבא הוא שולח ללבנון כדי להגן על הישובים בצפון בעוד אשתו ובתו בהפגנות נגד צה''ל הקוראים לרמטכ''ל ''רוצח'' ובניו הסרבנים שלא התגייסו לכלום חיים את החיים הטובים בחו''ל ומוסיפים משם עוד אש שנאה נגד עמינו.
    בזמן שרוב רובם של בני המתנחילם משרתים ביחידות קרביות, העריץ הזה זומם איך להחריב את בתיהם בישובי יש''ע ולמסור אותם לאוייב המר.
    אולמרט איננו ראוי, משפחתו איננה ראויה ואם זה מי שאזרחי ישראל בחרו לעמוד בראש המדינה אז לצערי איננו ראויים לנצח באף מלחמה כי הבאנו את התבוסתנות על עצמנו וכולם יפלו - מתנחל יחד עם השמאל, דתי עם חילוני.

    הגב לתגובה זו

    • בניו של אולמרט

      אוהב ישראל, 03/08/06 07:36

      גם 2 בני משרתים כיום בצבא והכל למען המולדת ומר אולמרט תוקע סכנים בגבנו צריך לזכור כל זאת ולהפוך את השילטון

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אהוד בורח 2

    יפעת, 03/08/06 06:54

    כל יום אנחנו מאבדים בנים יקרים ואזרחים נאמנים במלחמה

    כל יום אנו מבזבזים מאות מליוני שקלים על המלחמה ועל אובדן הפעילות הכלכלית

    כל יום רבבות בני אדם נמקים במקלטים ואצל המארחים

    והכל בגלל אהוד שברח 1, ואנחנו ששתקנו

    והנה בא אהוד 2 ורוצה גם הוא לברוח, ושוב אנחנו שותקים

    ועל זה אומרים: ''לא למדנו כלום !!! ''

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט- גם בינך לראש ממשלה בעתיד אין כל קשר. (ל''ת)

    המטיף, 03/08/06 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט מאוד מעניין היכן ילדיך האם קיבלו צו 8 להפגין נגד צהל (ל''ת)

    יג ים, 03/08/06 06:15

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    OLMERT & PERETZ WAKE UP @@@@@ (ל''ת)

    TZION, 03/08/06 06:14

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אל תטמנו את ראשכם בחול

    רמי, 03/08/06 05:55

    אפילו אם ראש הממשלה התנצל ,מי שמאמין שזה לא יקרה ,שנראה איך חיילים שלפני כמה ימים נלחמו זה לצד זה ייפנו את משפחותיהם ומשפחות חבריהם,ונחזור לראות את הבכיות קורעות הלב. אינו אלא טומן את ראשו בחול, מכיון שראש הממשלה דיבר וכך יעשה לכן כל החיילים שמרגישים שביתם מועמד להיות מתנה למחבלים שיחתום על העצומה, ויסיק את המסקנה שדרושה מכך. כי היום אתה חייל טוב בשביל להילחם --ומחר אותו צבא ילחם בך ובבני משפחתך לעקור אותך מביתך.ולומר לראש הממשלה עד כאן ......

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולמרץ, שב בבית ואל תנהל לנו את המאבק

    מילואימניק, 03/08/06 05:48

    אתה מבין בסטרטגיה? אתה מבין בטקטיקה? היית פעם בשדה הקרב? שרקו מסביבך כדורים?
    צ'רצ'יל היה מייג'ור בצבא הבריטי והשתתף במלחמת הבורים, בן גוריון לא התערב בהחלטות של המטה הכללי והמפקדה הארצית. אז אתה הכתב הצבאי של עיתון במחנה (שאף פעם לא הגיע ליחידת השדה שבה שרתתי בסדיר) אל תנהל לנו מלחמות. הבנת?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תגובה מעליבה ולא אמינה בלשון המעטה! אודי, זה כבר לא יעזור לך! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 03/08/06 05:33

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מלוקק , לא אמין, פוליטקאי קטן!! (ל''ת)

    עליזה אולמרט, 03/08/06 05:32

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין למלחמה קשר למהלך המדיני !! איזה הערה איפנטילית

    גדי, 03/08/06 05:20

    חיילים וחברים יקרים,
    בואו ונגמור את המלתמה הזו ולאחר מכן
    צריך להתלכד ולהעיף לכל הרוחות את אולמרט הצבוע השקרן
    והאדם האחרון על פני האדמה הזו אשר אני מתבייש לקרוא לו ראש ממשלה של מדינת ישראל.
    הוא וחברו האינפנטיל ,הפלצן אשר במלחמה זו גרמו למדינת ישראל נזק בל ישוער הן בחיי בני אדם והן בהחרבת הכלכלה של המדינה
    הם חירבנו את כל המהלך המלחמתי של צה''ל. מקרה עצוב ומסוכן כזה
    שלא קרהבכל מלחמות ישראל על כל דורותיה
    זוג הליצנים האלה הרסו אתהמדינה ועוד מתגרים בחיילים המופלאים שנותנים את נפשם עבור המדינה.
    שני המטומטמים האלה חייבים
    לעמוד לדין האומה על כשל הניהול
    שפעלו בחוסר דעת משווע.
    ולהביל אותם לדין אשר ישפוט אותם
    לדרעון עולם

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להמשיך בהתכנסות - מהצפון....

    אזרח תומך!, 03/08/06 05:11

    הוי לנו עם השמאל הזה, הוי ואבוי, כמה עוד נסבול מהשמאל הזה! עד 95 האויבים שלנו לחמו בנו באבנים, משוריינים מפח של קופסאות שימורים, אקדחי קפצ'ונים ועפיפונים. ומ-95 הכל השתנה בגלל ההסכם ההוא, הראשון, זוכרים - הסכם אוסלו! מאז 95 יש לנו הרוגים ופצועים בכמויות, ראש ממשלה אחד שנרצח ואחד שחטף שבץ, עוד אחד שברח מלבנון ועוד אחד שברח מעזה ועכשיו יהיה אחד שיברח מיהודה ושומרון ובעדה בעדה מהצפון! רבותי הגיע הזמן להפנים: כל ארץ ישראל, כולה, יכולה להיות שיכת לעם אחד בלבד! רק עם אחד!!! תכניסו את זה טוב טוב לראש! דוקטורים, פרופסורים שעשו מחקרים הגיעו למסקנה הזו, וגם היום כל ילד בגן חובה יודע זאת! אז תחליטו עכשיו למי ארץ ישראל שייכת : לפלשתינאים (זה עם זה - זה עמה!) או לחיזבאלולים , או שמא בירצונינו להשאיר את הארץ לנו! למי שעוד לא הבין כניראה שהאופציה האחרונה היא הריאלית, על סמך ההיסטוריה של עם ישראל באלפי השנים האחרונות! ולכן, יתחיל כינוס כל אוייבינו מארץ ישראל אחוצה!!!! במקום התכנסות, התוכנית תיקרא ''תוכנית ההקאה'' של כל הפלשתינאים אחוצה מארץ ישראל לכל מקום אחר!!!!!!!! בעזרת השם גם נצליח! וכל דיבור של אנשי השמאל מיותר, בטח לנוכח מצבינו העגום הנוכחי, וכמו שנראים הדברים, גם העתידי, ובטח ובטח עם שמאל כזה! חיזקו ואימצו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    OLMERT GO HOME (ל''ת)

    TZION, 03/08/06 05:01

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    olmert dont disapoint uer pepole

    joe, 03/08/06 04:57

    learn a leson they are all teroris if u r looking to give them somthing give them uer hause

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פליטת פה מסגירה מה

    עופרי, 03/08/06 04:47

    עובר במוחו של אדם.
    גם אם יציג תעודת שפוי עליו לרדת מהבמה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בפעם הבאה אלפי חיילים יסרבו פקודה

    ב, 03/08/06 04:18

    אין מה לדאוג - בפעם הבאה שינסו להפעיל את הצבא לגירוש (תוכנית ההתכנסות), אלפי חילים יסרבו פקודה.

    הגב לתגובה זו

    • לאולמרט יש מנדט והוכיח שהוא ראוי (ל''ת)

      אברהם, 03/08/06 04:43

      הגב לתגובה זו

      • אפילו את עירית י-ם לא ידע לנהל (ל''ת)

        ירושלמי, 03/08/06 06:50

        הגב לתגובה זו

        • אשכרה

          הדס, 03/08/06 15:55

          רק הרס את הנוף ובנה מפלצות ענק מכוערות .

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    שקרן! לא מאמין לחצי מילה שלו (ל''ת)

    שיילך הבייתה, 03/08/06 03:21

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אולמרט הסבר של הסטוריונים בעתיד

    Avi Ecuador, 03/08/06 03:13

    איך עם הגיעה לקטסטרופה והיה לקראת חידלון או בוטל.
    האידיוטיות שהפכה לנורמה שולטת בעם-הארץ ''והצחוק'' שהוא ושר השביטות ''מובילים'' גנרלים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט - רוב החיילים שנלחמים בלבנון הם המיועדים לגירוש.

    שמאלני חילוני, 03/08/06 02:45


    דתיים מתנחלים חדורי עוז רוח ולאומיות.
    איך אתה יכול לומר כזה דבר בזמן מלחמה?

    מה אתה טיפש?



    הגב לתגובה זו

    • ואחרי המלחמה, זה כן יהיה בסדר?

      דנה, 03/08/06 11:05

      כולנו יודעים בסתר ליבנו שאחרי המלחמה אהוד אולמרט ירצה להיראות טוב אצל מושלי ארה''ב ואירופה. ואיך עושים את זה? ע''י גירוש מתנחלים. זה עושה טוב בחוץ לארץ לראות יהודים מגרשים יהודים. ואולמרט אולי יקבל על זה פרס. אז לא להיות תמימים. טוב שבוא אמר את זה . כך יידעו כולם מהן כוונותיו האמיתיות. ורק להזכיר לו, שגם מתנחלים חוזרים בארונות, וגם למגורשי גוש קטיף חזרו ילדים בארונות.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    Olmert is an Idiot

    Moshe, 03/08/06 02:38

    Even if he thinks so, there is no reason to say it in the middle of the war

    The man is an Idiot

    After the war we need to throw him and Peretz away if we want to live

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא חשב שבגלל שהיתה לו

      ע, 03/08/06 04:22

      תמיכה נרחבת כל מה שהוא יגיד יקבלו אוטומטית ורצה לנצל את המומנטום להשפיע על העם לתמוך בתוכניותיו המטורפות הוא לא מבין - העם תמך במלחמה ובקו התקיף - לא בו. ברגע שהוא נוטש את הקו התקיף - העם עוזב אותו (או יותר נכון הוא את העם)

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    He has no time.

    Joshua, 03/08/06 02:26

    He is ONLY busy with taking care of the war, south and north.

    Then how did he find time to talk to the foreign press
    ???

    Notice that he is not even denying what he said
    !!!!

    הגב לתגובה זו

    • בהמה,זו בדיוק המלחמה,המלחמה על החלטת האו''ם .

      יגאל כהן, 03/08/06 03:56

      בביבון דביל.
      רוצה בננה?

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מי אמר ''אום שמום'' (ל''ת)

        רן, 03/08/06 06:52

        הגב לתגובה זו

      • השימוש החוזר במילה הזאת מעיד על אומרה (ל''ת)

        חני, 03/08/06 09:34

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברור - יא מושחת כל הסיפור הוא הצגה

    דוד בן ישי, 03/08/06 02:11

    חבר'ה
    כל המלחמה הזו היא ספין
    על גבינו ועל גבי ילדינו, הילדים של המנוול הזה לא משרתים בצה''ל
    לא נמצאים תחת סיכון
    אולמרט תתבייש לך - קצת מצפון
    ואם אין לך אותו פשוט נראה לך אותו
    לא יעזור לך הפעם
    אני מתפלל שלא תגרום להרס המדינה
    יא זבל הלוואי שתחטוף התקף לב אמן כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לשמאלנים התומכים באולמרט בגלל שנאה לימין

    יאיר ל, 03/08/06 02:09

    בניגוד לתעמולה השקרית וההסתה כנגד המתנחלים, חלקם גבוה ביחידות המובחרות.

    קיבוצי עוטף עזה תמכו בהתנתקות - הקאסאמים נופלים על בתיהם ולפי ראש השב''כ מחכה להם לבנון שנייה מעבר לגדר.

    שאלו את עצמכם, האם הנכם מוכנים להפוך את בתיכם לחזית, ואת עצמכם ובני ביתכם לברווזים במטווח, רק בגלל שינאה למתנחלים ?

    אולמרט, לאחר שהפקיר את בטחון תושבי ישראל, מנסה להבנות מהשינאה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט: תודה על ההברה.

    ציפציף, 03/08/06 02:09

    ההתנצלות הצילה את העם מקרע בשעת מלחמה.
    מלחמה לחוד ופוליטיקה לחוד.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב (ל''ת)

      מורה ללשון, 03/08/06 06:40

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    טיפשותך נחשפה שוב, חכה שתגמר (ל''ת)

    המלחמה..., 03/08/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בני - יצחק וחבר בואו הביתה זו אינה

    מיכאל בן חורין, 03/08/06 02:07

    המלחמה שלנו. זו מלחמת שמאלמרט.
    שיבואו שנ י הבנים העריקים של אולמרט עם עליזה ודנה-שהם ילחמו.
    ניצחון מהיר על חיזבאללה-יביא למלחמת אחים בין יהודים במהלך תוכנית הגירוש של יהודי יש''ע.
    לכן עדיף שתימשך הקזת הדם בצפון. אבל אתם בני החיילים היקרים שלי, אין לכם מה לחפש במשחק האכזרי הזה. בואו הביתה. מקסימום תשבו בכלא שלושה שבועות-שווה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חייב להיות קשר בין המלחמה למהלך המדיני! למדינה! לחיילים.לכולנו.חייב (ל''ת)

    לרה''מ אולמרט, 03/08/06 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט מבהיר כי הוא עסוק בניהול המלחמה בצפון ובדרום

    יאיר ל, 03/08/06 01:51

    הניהול מביש וכושל,
    וכשתסתיים המלחמה בצפון,
    לפני שתוקם וועדת חקירה,
    מיד יבצע התנתקות במרכז
    ותפתח חזית במרכז.

    המרכז ילמד לספוג,
    ולא יהיה זמן לוועדת חקירה לגבי הפקרת האזרחים בדרום ובצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האמת: אולמרט הוא פוליטיקאי קטן אבל לא מנהיג. וזה אומר שאנו בצ רות! (ל''ת)

    אביעד, 03/08/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    Olmart's Speaches are Good

    *A Visitor*, 03/08/06 01:46

    But, his actions and directives to the military are stupid

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכחו לצום היום על חורבן הבית (ל''ת)

      יוספוס, 03/08/06 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ראש ממשלה טיפש !!! (ל''ת)

    טוביה, 03/08/06 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ההסבר לאמירה של אולמרט

    אבנר, 03/08/06 01:30

    את האמירה הזאת הוא אמר לסוכנות ידיעות זרה ( רויטרס) כדי למצוא חן בעיני ארצות אירופה שמתנגדות למלחמה על מנת שייתנו לישראל ארכה ולא ילחצו יותר מידי על הפסקת אש.
    כל התמיכה בנו מאירופה לפני המלחמה וירח הדבש שהיה לנו עם צרפת נבע מכך שישראל יזמה את תוכנית ההתנתקות והסכימה על וויתורים גדולים ביהודה ושומרון. הוא ניסה לשחק על האלמנט הזה כדי שיתנו לנו גיבוי בהמשך המלחמה נגד החיזבאללה למרות מה שקרה בכפר קנה שהסית את כל העולם נגדנו.
    אולמרט יודע ללא כל ספק שהיום אותו רוב שהיה לו בציבור לתוכנית ההתנתקות החד צדדית הוא פסה . הציבור שתמך בזה בזמנו כבר לא תומך בזה יותר אחרי שראינו במו עינינו בלי צורך ביותר הוכחות מה הכוונות האמיתיות של חיזבאללה ושל ממשלת החמאס הפלשתינאית. היום אין שום צ'אנס שבעולם שרוב הציבור יתמוך בתוכנית הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • I'll believe it when (if) I see it

      Limor, 03/08/06 02:20

      Until then I don't give him the benefit of the doubt

      הגב לתגובה זו

    • שאולמרט ילחם עם התמיכה של העולם. העם לא איתו!!!

      אוליב אויל, 03/08/06 09:19

      הפיכה צבאית! זה מה שיהיה אם אולמרט לא יחזור בו מדבריו!
      העם נקעה רגלו, העם לא פראייר!

      הגב לתגובה זו

    • לא ברור אם אכפת לו מה הציבור פה חושב

      חני, 03/08/06 09:31

      הרבה יותר חשוב מה אומרים באירופה!
      יש לנו ראש ממשלה שמנסה לשרת אינטרסים שלא קשורים בכלל לעם שבחר בו.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך כלוםרט שכל חייו היה 'שליח ציבור' הצליח לצבור מיליוני דולרים??? (ל''ת)

    ., 03/08/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בהמות,הוציאו את דבריו מההקשר,הניפו זנב והתחילו לצווח.

    יגאל כהן, 03/08/06 01:19

    הוא ניסה לשכנע את הגויים שלא יכפו עלינו הפסקת אש.
    על זה היה הדיבור.
    והוא בחר לאמר להם את המילים האלה.
    הוא היה צריך לחשוב עליהם ועל איך להנצל ממלכודת הפסקת האש?
    או ללטף לביבונים ולישיעים,עוכרי ירשאל הסיקירים את הביצים?
    ועל מה הם מלינים.
    הרי הוא לא ''רימה אותם'' כמו ''שקרון''?
    הו שם להם את זה על השולחן,
    לפני הבחירות.
    ואפילו היורש של רבין ואריק(הרצחת וגם ירשת)האטד שלכם ,אמר,
    שהבחירות הן משאל עם על ההתכנסות.
    מי רימה אתכם עכשיו,חולרות?
    אתם רוצים פטור מההתנתקות כדי להסכים להילחם במלחמת גוג ומגוג?
    תיפח רוחם של מחשבי קיצין.
    חמורו של המשיח משגע אותם.

    הגב לתגובה זו

    • השנאה סותמת לך את המוח

      אורן, 03/08/06 01:59

      למה אתה לא הולך להלחם יחד עם הילדים של אולמרט, ותתן את הדם שלך בשביל ההתכנסות

      הגב לתגובה זו

    • איזה סגנון ירוד יש לרחובותים

      רונית, 03/08/06 02:12

      מדוע מעריב נותן יד לניבול הפה של המתוסכל הזה?

      הגב לתגובה זו

    • הבהמה זה אתה ודומך

      Avi Ecuador, 03/08/06 03:10

      השתן עלה לך קדימה למוח

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין כפרה לרשעות ולטפשות

    סא''ל מיל., 03/08/06 01:16

    אולמרט, יום אחרי המלחמה אנחנו נדאג להעיף אותך לפח האשפה של ההיסטוריה של מדינת ישראל. המלחמה הזאת תיתן תנופה לך שתלך לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

    • only if u go first

      ornit, 03/08/06 02:30

      evil person u are

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אלי, 03/08/06 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם רוצים לנצח חייבים להחליף את הבזוי (ל''ת)

    מייד !!!!!!!!!!, 03/08/06 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא ראש הממשלה שלי הפסקתי להאמין לו אם תרצו

    שאמשיך להלחם, 03/08/06 01:14

    אם לא תלחמו לבד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    די... לא מאמינים לך יותר איש מלא רעל (ל''ת)

    שרעבי, 03/08/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לפרץ זה לא היה קורה כי פרץ אולי שמאלני אבל הוא בנאדם

    הפוליטיקאי, 03/08/06 01:07

    אולמרט לא ראוי לתואר בנאדם.

    הגב לתגובה זו

    • מצטער, אבל פרץ הוא לא הומו ספיינס. (ל''ת)

      אנתרופולוג, 03/08/06 01:54

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי משלם לשמאלמרד כדי שיסרס את צהל

    ויחרחר מלחמת, 03/08/06 01:07

    במימון איראני

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שארופה

      jak, 03/08/06 02:06

      אולי גורם אחר
      מה שבטוח ימים יגידו

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט פחדן עכשיו הוא מתחבא מאחורי יועצים ושיחות טלפון (ל''ת)

    ד''ר צ'לו, 03/08/06 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא לערבים ולא למנהיגים מושחתים

    רוח העם, 03/08/06 00:58

    זה הזמן שלנו, עם ישראל, העם העתיק והחכם והטוב, לקום ולהנתער מהערבים ומהשליטים והיועצים להרע. לא להתייאש! חיילים ועם ישראל שלא תיפול רוחכם. ב''ה המלחמה הזאת תתן לחלק הבריא בנפשו של עם ישראל לקום ולהשמיע את קולו ולא לפחד, ולא להתקפל, ולא להרגיש רגשי נחיתות ליד אלה שחושבים את עצמם, הם סתם נבובים וריקנים.

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      אלי, 03/08/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    טורג'מן, ארד ואדלר - תגידו לו שיישב בשקט ולא יהרוס את מה שעשיתם. (ל''ת)

    PR, 03/08/06 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אהוד, דבר ברור! מהם המהלכים המדיניים הצפויים?

    רון, 03/08/06 00:56

    אם לא היית זקוק נואשות לחיילים קרביים, האם היית בכלל מתרץ את עמדותיך המדיניות, אולמרט, או שמא מעמיד אותנו בפני עובדת ה'התכנסות', בשחצנות, יהירות וביטול?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עכשיו אמצעי התקשורת מנסים להוציא את את אולמרט מהתסבוכת הפוליטית

    שונא תקשורת, 03/08/06 00:55

    הרי זה ברור שיוציו הדליפו לאמצעי התקשורת את תוכן השיחה. בוודאי לא אפי איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט צריך להתנצל פומבית בפני החיילים האלה ובני משפחותיהם ובמיוחד

    נורמן, 03/08/06 00:53

    בפני משפחות ההרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • התנצלות ואח''כ התפטרות (ל''ת)

      יודית, 03/08/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הליצנים הורגים אותנו ואתם שותקים (ל''ת)

    עם של מתאבדים, 03/08/06 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    14 צודק ביותר !!!!!!!! אני גם חושב כך !!!!! (ל''ת)

    מני, 03/08/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מתנחלים הביתה

    רון, 03/08/06 00:50

    או שתשארו בפלסטין. תפסיקו להשתמש בכל תירוץ למשוך אותנו לשכם. ואם אתם לא רוצים להלחם איתנו בלבנון - לא צריך. נסתדר בלעדיכם.

    הגב לתגובה זו

    • אה באמת...

      דודו, 03/08/06 02:09

      רק תספור את הכיפות בכל צילום תקשורתי, בוא לא ננסה להלחם בלי הכיפות הסרוגות...

      הגב לתגובה זו

    • הם לא יכולים, הם כולם במילואים, בניגוד אלייך... (ל''ת)

      אחת, 03/08/06 02:37

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו בבית, אני ואתה ב'פלשטין', שנינו מתנחלים בעיניהם. -לקח המלחמה (ל''ת)

      מתנחל, 03/08/06 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבא נבדוק בסקר ''אולמרט חכם'' או ''אולמרט טיפש'' (ל''ת)

    הצביעו בעד/נגד, 03/08/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חייבים להוריד אותו היום ולהביא את יעלון (ל''ת)

    לניהול המערכה, 03/08/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין עשן בלי אש!!!

    מילואימניק, 03/08/06 00:49

    עד שאולמרט לא יאמר בעצמו (לא דרך איתם או מישהו אחר) שלא תהיה התכנסות וגירוש יהודים נוסף, אני לא מתגייס!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף אליך..!! (ל''ת)

      גולני דתי, 03/08/06 01:53

      הגב לתגובה זו

    • One has to be blind or stupid to join

      Lili, 03/08/06 02:25

      the army

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש או קשר הסבר לנו בבקשה ממך

    אלי כהן, 03/08/06 00:49

    אדוני ראש הממשלה. כיהודי פשוט המאמין כי ממשלה ובמיוחד העומד בראשה, כל מעייניו צריכים להיות לטובת כלל העם, לשמע הדברים וניגודם יצאתי טפה מבולבל, לשמוע מפיך ''שאין קשר בין המלחמה למהלכים מדיניים'' כמו שאתה קורא להם גרם לי לבלבול חושים טוטאלית. באם אכן אין קשר, מדוע בחרתה בעיצמם של הקרבות לצאת בהכרזה מעין זו מהבוקר, ואם כן יש קשר מדוע אתה חוזר בך. אז השאלה היא יש או אין קשר, כי על המחשבה שאינך שולט על מוצא פיך אייני יכול ורוצה לחשוב כלל. כי שנתי תנדוד עלי כמו שאני מתאר לי גם שנת של הרבה מאוד אזרחים. שעצם המחשבה הזו של אי שליטה בפה כמוה כאי שליטה במחשבה ובמהלכים שראש הממשלה מחליט עליהם. ואז אוי לה למדינה שזו רמת מנהיגיה, בכל זמן מלחמה ושלום.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לרועי קליין הי''ד הסמג''ד, אני נשבע לך

    מ''פ בגדוד, 03/08/06 00:48

    שאם מישהו ייתקרב לעלי כדי לגרש את אשתך וילדיך, אני אהיה שם עם כל הגדוד ואם נצטרך להלחם נעשה זאת כולל חיסול הכלב המשוגע שסירס את צהל, ומחרחר מלחמת אחים בעת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו איתך אחי

      אלי, 03/08/06 02:43

      אחי, כולנו פה בפלוגה ב' גדוד 13 מגולני איתך.

      הגב לתגובה זו

      • למ''פ ולאלי

        חני, 03/08/06 09:22

        אני רוצה לבכות, גם כי ריגשתם אותי, אבל גם מעצב שהגענו למצב כזה.

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא תעתועון

      מיקל, 03/08/06 02:59

      אולמרט אמר בניו יורק שאנחנו עייפים ממלחמות. גם הילדים שלו בניו יורק התעייפו .לעומת זאת מקוקטלים וכבוד הוא אף פעם לא מתעייף. הוא פשוט למד לנאום אבל כל תעתוע סופו להתגלות. כולל שר הבטחון ש''לומד מהר'', ומודה שבשמחה היה עבור למשרד האוצר היום. אפשר להבין איך אתה מרגיש. תחזיק מעמד.

      הגב לתגובה זו

    • אני נשבע (ל''ת)

      גולנצ'יק, 03/08/06 10:01

      הגב לתגובה זו

    • רועי אני מבטיח (ל''ת)

      חבר מבה''ד 1, 03/08/06 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט ופרץ הם ה-9 באב 2006 של ישראל (ל''ת)

    נפתלי, 03/08/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הוא צודק. ה''מהלך המדינה'' שלו באמת לא קשור לשום דבר במציאות. (ל''ת)

    רפי, 03/08/06 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, תחליט - יש או אין קשר ?

    ק, 03/08/06 00:45

    לכתבים הזרים אמרת שיש קשר ישיר , למתנחלים - אמרת שאין שום קשר, מה נסגר בסוף?
    התבלבלת ובילבלת את כולם - קח פסק זמן , תנוח , אולי תשקול פרישה + פנסיה באיזה עיירת נופש אירופאית למה לך כל הברדק הזה שהולך פה ? נראה לי שזה סתם מטרד בשבילך.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הטיפש קבר את כל ההישגים התדמיתיים שלו באמירה הזו (ל''ת)

    נחום קלזן, 03/08/06 00:44

    הגב לתגובה זו

    • אם ככה - מעז יצא מתוק!

      מוטב מאוחר, 03/08/06 01:03

      לי תמיד היה ברור שמדובר בפוליטיקאי חלקלק שלמען האינטרסים האישיים שלו מסוגל להיות אכזר ומרושע או חביב ומלטף - הכל לפי הצורך המקומי, בהתאם לעצת יועצי התדמית ברגע נתון.
      גם אני התרשמתי עד היום מנאומיו היפים על המלחמה, אך היה ברור לי כל הזמן שמדובר באדם ציני שהכל אצלו מלאכותי ומכוון למטרה אחת - קידומו הפוליטי.

      אם יש אנשים שלא הבינו זאת עד עכשיו וכעת הם מתחילים להבין - אולי בכל זאת יצא משהו טוב מהאמירה המרושעת הזו...

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה, הוא באמת לא יודע מתי לסתום? למה להמשיך עם הפרשה הדפוקה הזו? (ל''ת)

    אזרח, 03/08/06 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איך הפשפש עלה למעלה? (ל''ת)

    שירלי, 03/08/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לחובשי הכיפות היקרים

    מקסי, 03/08/06 00:42

    אתם השלד של עם ישראל והצבא היהודי. אנא התרכזו במלחמה באויב האכזר שבצפון. תאמינו לי שאין אף אחד שפוי היום שתומך בהתכנסות והעסקן שזכה מן ההפקר בראשות הממשלה יגלה במהרה שאין לתוכניתו הסהרורית ווהזויה כל תמיכה. מדהים אמנם להיווכח שמישהו ועוד ראש ממשלה מסוגל להיצמד לתוכנית ההתכנסות אחרי 2000 טילים ועוד היד נטויה. בבחירות הקרובות הימין יקבל 70% מהקולות שהם בעצם 90% מהקולות היהודים. הערבים ושוכני בתי הקפה בשינקין מימלא לא נחשבים.
    ואני עוד תמכתי בהתנתקות מעזה. איזו טעות!

    הגב לתגובה זו

    • תודה אבל מה שמרגיז זה היחס לא התוכנית

      חובש כפה, 03/08/06 00:52

      איך בנאדם מרשה לעצמו להתיחס ככה ללוחמים?

      הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת (ל''ת)

      מומו, 03/08/06 01:10

      הגב לתגובה זו

    • זה לא משנה מי תומך ומי לא

      jak, 03/08/06 01:22

      אולמרט פרץ והגמלאים
      מונעים מאינטרסים חזקים מאוד
      בקדנציה הזאת ממנים שופטים שיעזרו להם להעביר כל דבר
      ועם חיפוי אווירי מהתקשורת (שהוכיחה את עצמה בהתנקנקות) אין שום סיכוי להפיל את הממשלה הזאת
      פשוט לא משנה כמה העם ירצה

      אההה ושכחתי את מינה צמח שתוציא סקר שמראה על תמיכה של 70% בתוכנית ההתחמסות

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    השתן עלה לו לראש. מישהו צריך להראות לו מה באמת חושבים עליו (ל''ת)

    אזרח, 03/08/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בפועל, אולמרט מבצע את תורת השלבים של אש''פ (ל''ת)

    ארנון, 03/08/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט אתה מסכן את הילד שלי!

    אבא כועס, 03/08/06 00:39

    הילד שלי בטח עוד לא שמע, אבל מה הוא יחשוב ? בינתיים שמשמים ישמרו עליו. אני אוכל את הלב מדאגה ופחד לילד שלי ולחברים שלו למה אתה צריך לפורר אותם ? אולי מרוב כעס הוא ילחם פחות טוב ויקרה לו משהו חלילה? ואם תרד שערה משערותראשו ארצה
    אני אחפש אותך וארדוף אותך עד יום מותי!!

    הגב לתגובה זו

    • ב''ה הילד שלך לא יפגע אבל למה אתה חושב שזה מזיז לאולמרט?

      jak, 03/08/06 01:23

      הבנים שלו לא עשו צבא והם לא גרים בארץ


      כל פעם שאני חושב על זה אני נדהם מזה שאנשים באמת הצביעו אליו

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תאונה פוליטת - האטד שעלה לגדולה

    לינור, 03/08/06 00:37

    הגיע הזמן לומר זאת בחדות ובבהירות - האדם הזה נפל בטעות טראגית למשרד ראה''מ. הוא מובל ע''י שורת יועצים וסיסמאות נבובות. הוא איננו מסוגל לעשות הערכה מחודשת של המציאות שטפחה על פניו בעוצמה (מספיק לראות את הדברים שנאמרו ערב ההתנתקות כדי לראות את הפירכה). הישגי המלחמה יגיעו בגלל לוחמינו ועמינו ולמרות אולמרט וחבורת הכשלונות שהקיף עצמו בה (כולל רמטכ''ל ודוברת שמונו לטובת התנתקות ונדהמו לגלות שהתפקיד גם דורש לחימה אמיתית (חבל שכשהלבישו חיילות בבגדי |מתנחלות'' ונתנו לתקשורת להיכנס ולצלם לא חשבו על לאמן את אוגדות המילואים במתאר של מלחמה).

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      כל הכבוד, 03/08/06 01:15

      הגב לתגובה זו

    • זאת לא תאונה, זאת הפיכה שקטה

      jak, 03/08/06 01:26

      גורמים חזקים מאוד בעולם רוצים בהתכנסות ולכן למרות שכל ילד יכול לראות שהיא תביא טילים על ת''א גוש דן ונתב''ג ראש ממשלתנו (בזה אני לא כ''כ בטוח) לא יפסיק את המהלך

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    זו לא היתה פליטת פה! ההסבר להתבטאות:

    נתי, 03/08/06 00:30

    יותר ויותר אנשים מבינים שעם כל הפטריוטיות והדיבורים היפים על העורף הראוי לשבח וכו' - בסופו של דבר ישראל הפסידה במלחמה. לא יתכן שצבא חזק לא מסוגל למנוע ירי מאסיבי ובלתי פוסק של קטיושות על שטח של רבע מהמדינה לאחר שלושה שבועות (!!!) רצופים של לחימה בארגון טרור. משהו כאן דפוק. מישהו כאן לא יודע להוביל את המערכה - והמישהו הזה מנסה להסיט את הדיון מכשלונותיו.
    כפי שאמרה אתמול רינה מצליח אולמרט מבין שהוא נכשל בשטח, ולכן הוא מנסה לנצח לפחות במלחמת ההצהרות, ולכן טרח להכריז שניצחנו. אז מה אם ספגנו היום מאתים קטיושות...

    אין ספק שהמלחמה בצפון מוכיחה את האוילות שברעיון הבריחה החד צדדית ללא שום תמורה, ואפילו חברו של אולמרט דן מרגלית הצהיר שלאור ההתפתחויות אולמרט איבד את המנדט לכך. אך מצבו של אולמרט כ''כ גרוע - שהוא העדיף להזכיר את הרעיון הטפשי הזה, ובלבד שלא יתפתח דיון רציני בתוצאות המלחמה ובאחראי להן, דיון שללא ספק יעלה לו בכסאו בסופו של דבר.

    הגב לתגובה זו

    • יש לרדוף את אולמרט ציבורית ולהורידו מראשות הממשלה (ל''ת)

      ב.מ., 03/08/06 00:34

      הגב לתגובה זו

      • אכן ואכן (ל''ת)

        יפה שעה אחת, 03/08/06 01:16

        הגב לתגובה זו

      • על החתום:נצ'ראללה וביבי.

        יגאל כהן, 03/08/06 01:20

        אבל אולמרט מחק לביבי ולנצ'ראללה את החיוך השטני מהפרצוף.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא לגמרי נכון

      דניאל ק, 03/08/06 00:51

      אני גם לא מרוצה מהאמירה אבל הבעיה היא שאנשים כמוך לא מבינים שקטיושה זה משהו שיורים תוך דקה.
      לתפוס את כל מחסני הקטיושות זה בלתי אפשרי כי אפשר לשמור אותם מתחת למיטה. להוריד אותם שמשגרים אותם זה בלתי אפשרי כי לוקח בידיוק שניה לשגר אותם.
      זה לא טילים גדולים שצריך שנה לחבר חוטים זה טיל שמוציאים ולוחצים על כפתור. אבל אם היית שם לב לכל המתרחש היית רואה שתי דברים קריטיים: הטילים לחיפה ולאזור די נעלמו (למרות טיל אחד לעפולה) והטילים הרבה פחות מדויקים. מהעובדה שהטילים לא מונחי מכ''ם אפשר להבין שלי נ''צ מניחים אותם על הקרקע ויורים והעובדה שהם לא מדויקים (פוגעים בשטחים פתוחים לרוב, למרות ההרוג היום) מראה שצה''ל מכריח אותם לשגר את הטילים בפרעות בלי מחשבה העיקר לשגר את הטיל. מה גם שאנחנו לא מתלעמים מכל דבר ופעם אחרונה שבדקתי תפסנו המון אמל''ח וכל הבסיסים שלהם, שהחזיקו מודיעין על ישראל וכו' כבר שוטחו. הקטיושה זה אכן בעיה אבל לא צה''ל או כל צבא אחר בעולם מסוגל להפסיק ירי כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם ככה מדבר ''מנהיג'' באמצע מלחמה הוא לא ראוי לתפקידו (ל''ת)

    מירית רבינוביץ', 03/08/06 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    התבטאות אומללה ומטופשת!

    פליטת פה, 03/08/06 00:29

    אין לי ספק שיועציו של אולמרט רתחו מזעם על ההתבטאות האווילית הזאת שבאה בעיתוי מזוויע! החיים והמוות ביד הלשון - שמישהו יסביר את זה לאולמרט!

    הגב לתגובה זו

    • זו לא פליטת פה! ע' תגובה 27 (ל''ת)

      נתי, 03/08/06 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט פחדן!! שילך לאסוף עטים מעשירים. יותר מתאים לו (ל''ת)

    אפס של ר''מ, 03/08/06 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כבר פעמיים נכשלת. בנאום הארונות והפעם זה השיא

    אבי בן ברוך, 03/08/06 00:28

    אני לא מאמין לך יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל החיילים מצביעי הימין צריכים

    אאא, 03/08/06 00:27

    להניח את הנשק ולחזור הביתה.
    שאולמרט ופרץ ישלחו את הילדים שלהם לחזית.

    הגב לתגובה זו

    • וכל החיילים השמאלנים צריכים לצאת

      עודד, 03/08/06 00:44

      מהשטחים. רק ככה המוח הימני חושב.

      העם בחר אולמרט בענק, האיחוד הלאומי הובס בבחירות. העם דיבר, הימין הקיצוני כרגיל מתעלם מהעם לטובת הסהרוריות שלו.

      הגב לתגובה זו

      • מהקולות זה ''העם בחר אולמרט בענק''?? טיפש.. (ל''ת)

        SMALL, 03/08/06 01:18

        הגב לתגובה זו

      • 15% מהקולות זה ''העם בחר אולמרט בענק''?? טיפש.. (ל''ת)

        SMALL, 03/08/06 01:19

        הגב לתגובה זו

      • לא,

        לא מעודד, 03/08/06 01:20

        ככה המוח השמאלני חושב.
        מי המציא את הסרבנות????

        אולמרט בענק?? קצת מוגזם לא?
        ומה עם ליברמן??

        השמאל הקיצוני כרגיל מתעלם מהמציאות לטובת הסהרוריות שלו.

        הגב לתגובה זו

      • מאיפה בדיוק הם יצאו?! - מהקריה? מהקב''ן? מהודו? (ל''ת)

        רק הימין קרבי, 03/08/06 01:21

        הגב לתגובה זו

      • ולפי ההגיון שלך, מגיע לעם לקבל קטיושות וקאסאמים

        יאיר ל, 03/08/06 01:45

        וגם על ת''א והמרכז.

        העם הוטעה וטעה.
        העם יכול גם לדרוש תיקון.

        כמות השוטים ירדה,
        כמות המפוכחים עלתה,
        כמות אלה שמוכנים להיות ''קורבנות שלום'' גם כן ירדה,
        וגם כמות אלה שמאמינים בשלום עם האיטולות ושלוחיהן גם היא ירדה.

        הגב לתגובה זו

      • מדהים איך אתה מתעקש לקרוא לימין סהרורי

        חני, 03/08/06 09:15

        ומה השמאל בדיוק?
        להזכיר לך מי התריע ומי צדק בכל העשור האחרון?

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    קודם הוא קשקש, עכשיו משקר. שתי הסגולות היחידות של אולמרט. (ל''ת)

    נתי, 03/08/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טיפש גדול-עלה לו השתן לראש

    מגיב, 03/08/06 00:26

    קיבל מתנה משמיים -העם מאוחד ,אם הוא לא מבין את גודל המתנה הוא לא ראוי להנהיג את העם הזה,גם כך הוא בזבז 3 שבועות יקרים מאוד-ולמרבה הצער זו רק תחילת המלחמה ,שלפי כל הסימנים הפרסים יזלגו בסופו של דבר פנימה,חובשי הכיפות הם השלד של הצבא היום,איך יכל לפגוע בהם ,ובענין ההתנתקות ,אפילו השמאל ואפילו הטיפש שבטיפשים מבין שטילים בגדה המערבית זה סוף מדינת ישראל-ממש אהבל,אבל זה נה יש ועם זה צריך לנצח את המלחמה הקשה הזו -ירחם ה' ,לכל חובשי הכיפות -זו מלחמת מצווה ,עם ישראל בסכנה ,אני יודע שתילחמו בכל הכוח -יברך אותכם אלוקים על תרומתכם העצומה למדינה הזו ולעם שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    D E M A G O G (ל''ת)

    amnon niv, 03/08/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הוא באמת חושב שהעם היהודי מפגר ? הוא עושה מאיתנו צחוק ?! (ל''ת)

    החופר בפרוטוקול, 03/08/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דודי לרנר חזור הביתה שאולמרט ילחם לבד. (ל''ת)

    מ . לרנר, 03/08/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסבר למה אולמרט אמר זאת:

    נתי, 03/08/06 00:23

    יותר ויותר אנשים מבינים שעם כל הפטריוטיות והדיבורים היפים על העורף הראוי לשבח וכו' - בסופו של דבר ישראל הפסידה במלחמה. לא יתכן שצבא חזק לא מסוגל למנוע ירי מאסיבי ובלתי פוסק של קטיושות על שטח של רבע מהמדינה לאחר שלושה שבועות (!!!) רצופים של לחימה בארגון טרור. משהו כאן דפוק. מישהו כאן לא יודע להוביל את המערכה - והמישהו הזה מנסה להסיט את הדיון מכשלונותיו.
    כפי שאמרה אתמול רינה מצליח אולמרט מבין שהוא נכשל בשטח, ולכן הוא מנסה לנצח לפחות במלחמת ההצהרות, ולכן טרח להכריז שניצחנו. אז מה אם ספגנו היום מאתים קטיושות...

    אין ספק שהמלחמה בצפון מוכיחה את האוילות שברעיון הבריחה החד צדדית ללא שום תמורה, ואפילו חברו של אולמרט דן מרגלית הצהיר שלאור ההתפתחויות אולמרט איבד את המנדט לכך. אך מצבו של אולמרט כ''כ גרוע - שהוא העדיף להזכיר את הרעיון הטפשי הזה, ובלבד שלא יתפתח דיון רציני בתוצאות המלחמה ובאחראי להן, דיון שללא ספק יעלה לו בכסאו בסופו של דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אובדן הקרדיט

    רותם, 03/08/06 00:22

    אם הייתי מוכן בתחילת המלחמה, לתת לאולמרט מעט אשראי, הרי עתה יצא המרצע מן השק. ראש הממשלה, שניהל בצורה כושלת את המלחמה, כאשר קיבל אשראי אמריקני , ולא השכיל לממשו, חזר לסורו ומזכיר את הימים טרם התמנה לראש הממשלה, כאשר שרון היה משסה אותו במתנגדיו... זאת היא אותה קנטרנות ואותה נכלוליות פוליטית של עסקן פוליטי זוטר שתמיד איפיינה את אולמרט. במקום לשמור על אווירת האחדות, הוא משתלח במתנחלים שבניהם משלמים באופן יחסי את המחיר הגדול ביותר במערכה הנוכחית. לו היה חכם יותר, היה מתאפק, וממתין לימים טובים יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט מסתבך עם העם ומנסה למזער נזקים

    בני, 03/08/06 00:20

    ביומיים האחרונים אולמרט מועד בלשונו ובדבריו. אתמול נתן נאום עלוב ומביש בפני בוגרי המכללה לבטחון לאומי ושם החל לדבר על ניצחון ומזרח תיכון חדש. נאום שהיה פנטזיה מזרחית וכאילו היה הוא נסראלה. והיום האמירה האומללה הרותמת את תוצאת המלחמה לתוכנית ההתנתקות ההזויה.

    אלף הסברים והתנצלויות לא יעזרו לו. זהו האיש !!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לעניין !!!!!! (ל''ת)

      רות, 03/08/06 00:30

      הגב לתגובה זו

    • אכן הנאום אתמול היה קטסטרופה מדאיגה ביותר (ל''ת)

      סטיב, 03/08/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשהוא חוזר לעצמו ולא מקשיב ליועצי תדמית (ל''ת)

      אסתר, 03/08/06 00:32

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט אטום ומרושע

      אפרים, 03/08/06 00:35

      רק אדם אטום ומרושע כמו אולמרט יכול להתבטא כך במהלך מלחמה.

      בואו נחרוק שיניים ונבוא איתו חשבון לאחר המלחמה

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט של דברי ההבל זהו אולמרט האמיתי

      יוסף, 03/08/06 00:47

      מאז החלה המלחמה היו שסברו כי אולמרט עבר שינוי. נאומיו הפכו לממלחתיים ושובצו בהם דברים רגשיים (המנוגדים לאופי המנוכר של אולמרט). עכשיו ברור כי הים הוא אותו הים ואולמרט הוא אותו האולמרט. כל הנאומים היו למעשה דיברור של קופי-רייטרים שכתבו לאולמרט נאומים שהושקעה בהם גם חשיבה תדמיתית. אולם אולמרט האמיתי הוא אולמרט של אתמול המדבר על ניצחון ועוד הזיות למיניהם והיום אמירתו האומללה (אגב, גם הוא כבר מבין שהייתה זאת אמירה מאוד אומללה). טעינו בבחירות ובדמוקרטיה דברים ניתנים לתיקון

      הגב לתגובה זו

    • הנאום אתמול באמת הדאיג את בעלי ואותי (ל''ת)

      רחל, 03/08/06 00:49

      הגב לתגובה זו

    • האיש פשוט חי בסרט (ל''ת)

      חיים, 03/08/06 00:49

      הגב לתגובה זו

    • איפה האחריות של חברי הכנסת? למה לא מרחיקים את האולמרט הזה? (ל''ת)

      חנה מרימינסקי, 03/08/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • העם צריך להגיד לאולמרט ''עד כאן'' (ל''ת)

      שי, 03/08/06 09:32

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שעם החיזבאלה נגמור אבל עם אולמרט נישאר!!! (ל''ת)

      רבקה מסינגר, 03/08/06 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף לישראל

    חיים בר, 03/08/06 00:20

    אם תוכנית ההיתנתקות תמשיך הרי זה ברור שזה סופה המוחלט של ישראל. חיינו יהפכו לגהינום עלי אדמות
    וסיפור לבנון והחיזבלה יראה לעומת זאת כסיפור ילדים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אז למי להאמין - למרואיין המצולם או למשוחח בטלפון בלי עקבות?

    ג, 03/08/06 00:18

    לאיזה אולמרט עלי להאמין? לזה שמתראיין בקולו כשהוא מצולם ומתועד, או לזה שמדבר בטלפון ותמיד יכול להכחיש מה שאמר?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חייב להיות קשר בין המלחמה למהלך המדיני אחרת למה המלחמה?לשנות כיוון! (ל''ת)

    לרה''מ אולמרט, 03/08/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פיגור השמאל מאז אוסלו, רבין פרס א.ברק שרון ואולמרט (ל''ת)

    מום מולד, 03/08/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ראש ממשלה מטורף

    ניצנה, 03/08/06 00:15

    אולמרט השתגע חוצפן ללא תקנה .הורים קוברים ילדים וראש הממשלה מדבר שטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איך הוא מבלף לפי האינטרסים שלו (ל''ת)

    אשליות, 03/08/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סכין בגב הלוחמים תקע המנוול הפחדן שמסתתר (ל''ת)

    בגב של, 03/08/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איתן ועמיחי, אבא מתחנן-לעזב הכל ולבא הביתה

    אבא של איתן ועמ, 03/08/06 00:10

    שערותי סומרות ואני כולי רועד ובכל זאת קורא לכם בקול מתחנן :
    ילדי, יקירי עיזבו הכל ובואו הביתה.
    זו לא מלחמה שלנו. המלחמה שלנו עומדת לפרוץ בקרוב בדלת הבית כשיבואו לגרש אותנו. אנחנו צריכים אתכם כאן.
    זה ראש ממשלה מטורף, שולח אתכם למלחמה, מפציץ ללא רחם בלבנון כדי שהוא יוכל לגרש אותנו מהבית.
    כן, אתם שומעים טוב ! אבא מדבר, לעזוב הכל ולבא הביתה. אני לוקח את כל האחריות לתוצאות.
    גם מיכאל ואבי הודיעו שהם לא יוצאים כשיקראו להם בצו 8.

    הגב לתגובה זו

    • אבא שלהם אתה צודק! חבל על דם הבנים

      אחות שכולה, 03/08/06 00:24

      מדינה מטורפת עם מנהיגים רעים! אם הייתי זוכה להיות אם לא הייתי מרשה לבן שלי להתגייס! או הוא חייל או אני מתה.

      הגב לתגובה זו

      • צודק - שמור על הילדים שלך

        רחובות, 03/08/06 07:53

        בצער
        שום בן אנוש עם היגיון נורמאלי לא היה מסכן את חייו בשביל שיגרשו אותו מביתו

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      רון, 03/08/06 00:40

      אחרי המלחמה יתחיל הקמפיין התקשורתי המגמתי. אחרי זמן לא רב יפלוט כבר כל ישראלי את האימרות השגורות ''בשביל מתנחלים אני לא רוצה שבני יהרג'', ''הם קוראים לחיילים ששומרים עליהם נאצים'', ''איך יתכן שגדוד שלם שומר על קראוואן בודד בראש גבעה''.
      עצוב לי לומר אבל 1984, 1937 - זה כאן ועכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    להלחם בחיזבאללה כאילו אין אולמרט ולהלחם באולמרט כאילו אין חיזבאללה (ל''ת)

    כבשה אוהבת, 03/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מאוחר מדי האפס השקרן הזה הרס את הכל (ל''ת)

    שוקי, 03/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי יאמיו לו עכשיו? (ל''ת)

    שלום, 03/08/06 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ברח לו השמאלמרט... (ל''ת)

    אתה שקרן מנוול, 03/08/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט השקרן !

    יואב, 03/08/06 00:04

    היום קיבלתי טלפון ממשרד הקישור. אמרתי להם שלאור דברי אולמרט אין סיכוי שאתגייס.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מחכה לטלפון כזה רק בשביל להגיד לו את הדברים האלה

      נורי, 03/08/06 00:13

      אני כנראה אלך אבל בחוסר חשק. בשביל מה לי להלחם אם ממילא אסכן את חיי בשבילמהלכים מדיניים מפוקפקים או אפילו לא מפוקפקים?

      אני רוצה להגן על האזרחים לא להכנס למגלומניה מדינית.

      הגב לתגובה זו

    • נשבעת לכם שכבר כמעט לקחתי את האוטו להוציא אותו מהמחנה לפני שיכנס

      אמא לחייל, 03/08/06 00:16

      ואולי עוד אעשה את זה. טלפנתי אליו ואמרתי לו שיקום וילך והוא אמר לי ''אמא תרגעי המדינה זה לא אולמרט.. אם הוא היה רואה איך הוא פוצץ פה את החבר'ה מכעס הוא היה מתפטר''

      אני עוד לא נרגעתי.

      הגב לתגובה זו