• 151.

    תג''2-שלי איננה!

    יהודי מצונזר, 05/08/06 19:35

    יחיא השער האחורי של חעולם הזה!
    שיוציא לאור שבועון כזה- יגיע אחת או שתיים לגן העדן שמקבליםנ את הבתולות לחגורה אתה כבר לא בכושר!
    צה''ל להשמד הטרור מלבנון!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אל תשכח שאנחנו מתאגרף עם ידיים קשורות

    אסף, 04/08/06 19:03

    הרי זה ברור שאם המטרה היתה למחוק את החיזבאללה בכל מחיר היינו יכולים למחוק את לבנון ואיתו את חיזבאללה תוך יום אם היינו מפעילים 10 אחוז מפוטנציאל ההרס שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אתה עוד כאן? יש לך נסיון בבקורים בביירות

    לילי, 04/08/06 10:24

    נראה שהסיפוק הכי גדול שלך הוא לנקוט עמדה שתהיה הכי רחוקה מהקונצזוס. אני עוד זוכרת איזו הנאה הפקת מהמפגש שלך עם ערפאת בביירות.יש מלחמה והעיתונאי ''האמיץ'' מבקר את מנהיג האוייב! ''האומץ'' הזה,כמו היום ההבנה שלך לחיזבללה,מתאפשרים רק בשל העובדה שישראל היא דמוקרטיה שאתה כל כך אוהב לבקר.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    תגובה 98 אף אחד לא מתייחס? (ל''ת)

    חכמים גדולים, 04/08/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    השער האחורי של העולם הזה!

    יהודי כחול, 03/08/06 22:35

    בשביל זה כדאי לחיות!
    איזה עולם לא צודק הם טרוריסטים
    מקבלים 70 בתולות!!
    ואנחנו קדחת, אני צריך גן עדן עם מנין מתפללים? ראיתיך באיזה הפגנת היזדהות עם כמה מידידיך, סחבו אותך כאילו בכוח!
    תמשיך לעשות חיים בת-א,מקפה לקפה,צה''יעשה כבר את העבודה!
    גם בלי הבתולות!!!!!!!
    מגיע לך קריעת הקרב שלי:
    צה''ל קדימה-לניצחוןכבוש פלשת!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    תגובה 79 - תשובה ניצחת לאבנרי! חובה לקרוא!

    יעל, 03/08/06 08:55

    וראיתי גם שאותו מגיב (עו''ד גיל) כתב תגובה מעולה גם לתגובה 73 - מומלץ ביותר!!!
    מסתבר שלא כל המלומדים והאינטלקטואלים חושבים כמו אבנרי, וטוב שכך!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מאיפה צנח עלינו הזילזל הזה ? איזה אומללות... (ל''ת)

    ח.נ. ביאליק, 03/08/06 05:14

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    you must to convert

    Johel, 03/08/06 04:10

    Dear Uri,

    It is very sad to realize and to understand that today you still not understand that strong Israel is the most important factor for all the Jewish people in the world. It is the house of all of us; it is the securities for life to our children as well to our parents.
    I will be just pleased to learn from you your opinion and idea why in every generation some one has the idea to destroy us. Yes, today it happens again! I given you your direction you must to convert to be Moslem

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אורי, דבר עם נסראללה, אולי הוא ישכנע אותך (ל''ת)

    שאתה חי בסרט, 03/08/06 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ניצחון זו שאלה של מטרות הלחימה

    גדי, 03/08/06 01:36

    בדיוק כמו שהמצרים ניצחו את מלחמת יוה''כ ואנחנו הפסדנו בה, למרות שעקרונית המצב בעת סיום המלחמה נטה לטובתנו...

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    לאורי אבנרי - תודה !

    ענת, 02/08/06 23:54

    אחרי שמאסתי בכל הרדידות התקשורתית נזכרתי בגעגועים ביכולת הראייה והניתוח שלך עוד מימי ה''עולם הזה''. ביאושי ערכתי חיפוש עם שמך וזכיתי למצוא את המאמרים, שהם כקרן אור בשטיפת המוח הרדודה לה אנו זוכים - ועל כך תודתי לך.
    לכל המלעיזים - הוא תמיד צדק ויש לו יכולת לנתח תהליכים ולראות קדימה. ודימוי המתאים לערב כמו תשעה באב, בעיניי אתה נביא בן ימינו.

    הגב לתגובה זו

    • עוד חולת נפש ...הזוייה ..מנותקת.. פרו טרוריסטית. (ל''ת)

      אבי 56, 03/08/06 01:22

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק - התשובה לכל היא אלימות

        ענת, 03/08/06 02:38

        לאבי 56 - מתגובתך המעמיקה ניתן ללמוד על רמת האינטליגנציה ויכולת הביטוי הגבוהה שלך. תגובתך המתלהמת והבוטה מאפיינת את השקפתך שאלימות היא פתרון - חפש את החברים שלך בחיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

    • צודקת ב100% אורי איש ההיגיון, הצדק והשלום (ל''ת)

      איתמר, 03/08/06 06:05

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אורי - אתה טועה ומטעה

    רם, 02/08/06 23:05

    בין החיזבללה ולבין האינטרסים של האוכלוסיה השיעית בלבנון קדחת, אולי על הנייר.
    החיזבללה הוא פרוקסי של איראן באיזור.
    איראן מממנת אותו, מאמנת, מצייד ומפקדת עליו.
    כל הדיבורים על החיזבללה ודעת הקהל הלבנונים או הסדר איתם מקומם באסלה.
    תוציא הכרה מאיראן ותוציא הכרה מהחיזבללה. עד אז - אין עם מי לדבר.
    לגבי רמת הגולן, עם כל הכבוד - סוריה תקפה אותנו מהכיוון ההוא. אסד האב דרש את רמת הגולן כתנאי מקדים למשא ומתן. כלומר קודם תנו ואח''כ נדבר על ערבויות. מכיוון מילה של הבן דוד הזה שווה כקליפת השום הוא ובנו האוויל יכולים בהחלט לקפוץ (טוב הזקן כבר לא יקפוץ לשום מקום יותר).

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אורי, המתנגדים לדרכך הם רפי שכל גזענים פשיסטים (ל''ת)

    הילה ברגר, 02/08/06 21:58

    הגב לתגובה זו

    • השם אומר הכל..... (ל''ת)

      אבי, 03/08/06 01:55

      הגב לתגובה זו

    • חבל להגיב

      יעקב, 27/08/06 17:17

      רמה מאוד מאוד נמוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    הכל נכון וברור וידוע אורי,אבל..........

    יוסי איבגי, 02/08/06 21:37

    עם כל החכמה המופלגת שלך מר אורי אבנרי,את כל מה שאמרת כולנו יודעים וכל היועצים דיברו על כך לפניך השכם והערב,

    פתרון אין לא לך ולא לרבים אחרים,נכון לעכשיו מה שנעשה הוא הפתרון הנכון ואתה שלא מצאת פתרון,ודיברת יותר מהגובה שלך ואלה שעושים בעבור שכמותך וכמות אחמד טיבי ונלחמים ומסכנים את נפשם למענכם לא הוציאו מילה מפיהם,
    לכן הם נותנים פתרון ואתה ושכמותך,תשבו ותשתקו אם אין פתרון בפיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    במידה וייפרסמו

    קובי, 02/08/06 20:55

    אורי אתה אשם בזה שישראל נחלשה ,אתה זה שמאז נצחונותיה המזהירים של ישראל עם כוח התרעה חזק ,אתה זה ששכנעת יחד עם אחרים מהשמאל הקיצוני שאפשר להשיג שלום עם הערבים ,והיית חלק מאותם אנשים שהביאו לכאן את הרוצח עראפת ,אתה זה שהכרחת את ישראל עם חבריך השמאל הקיצוני לברוח מלבנון ,והתוצאות נראות היום בשטח ואתה זה שעזרת להרדים את הציבור ולשכנע אותו שהערבים רוצים שלום והפלסטינים מסכנים וזאת הסיבה שהערבים כועסים ,וצריך להוריד את הראש ,אתה זה שעזרת להעלים מן הציבור את ההצהרות הנאציות של האסלם הקיצוני נגד מדינת ישראל מדינת היהודים ,לא הפלסטינים מעניינים אותם אלא אותה פיסת קרקע יהודית שאפילו על המפה לא נראת ,הקנאה השינאה הערבית זאת הסיבה למצבינו ולא הפלסטינים ,ערביי ישראל חיים במדינת ישראל יותר טוב מכל מדינה רודנית ערבית ,אם רודן חילוני או רודן אסלם קיצוני ,אתה זה שהעלמת או עזרת להעלים את עובדות קיומינו באזור זה שהם מוצדקות הסטוריות וחוקיות מאז ישיבת חבר הלאומים הסכמי ורסאי ,לאחר מלחמת העולם הראשונה ,מה הסיבה שאתה פשוט לא מודה שאתה לא אוהב יהודים ואתה פרו ערבי ? אין לך את האומץ ?אני מתבייש בתור יהודי שאחד כמוך אמור להיות שייך לעם היהודי ,תתבייש לך ,אותו גוש שלום שווא שאתה מייצג ,אולי תסביר מה הרווחנו מהשלום עם מצרים ,הרחקת האסלם הקיצוני מקהיר והכנסתו לעזה והגנה על הרודן מוברק ? הרי אתה אמור להיות איש נאור ודמוקרטי ,תסביר לי מה הרווחנו מהשלום עם ירדן ?זה שהפרדנו סופית את יהודה ושומרון ממדינת ירדן הפלסטינית בכדי להגן על הרודן עבדלה ? אתה מסוגל להתמודד עם מה שכתבתי במידה ויפרסמו ? אני כותב עם יד רועדת ,אני מלא כעס שיש אנשים כמוך יחד עם חברי הכנסת הערבים במדינת היהודים ,ואני יהודי והחוק לא מגן עלי מאנשים כמוך ,

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ראיתי אמר קטרוג מזעזע באתר המזרח תיכון. מי כתב אותו? נחשו.

    נמאס ממך, 02/08/06 20:27

    הייתי בטוחה שזה נשלח מארץ אוייב. קראתי מתוך סקרנות של ''דע את האויב''. בסוף הכתבה אני רואה את שם הכותב: אורי אבנרי. חשבתי שזו טעות, לא ולא. אכן כתב אבנרי במיטב הסרקזם והציניות, תוך בוז ולגלוג על אולמרט ופרץ והצבא, במין בדיחות כזאת שתגרום לאויב להתפקע מצחוק ומנחת. על חשבוננו כמובן. בהתחלה הייתי בהלם, אח''כ הבנתי שפשוט אין גבול ואין תחתית לתהום שמפרידה ביננו. עם אחר השמאלנים, והוא עוין אותנו, חד וחלק.

    הגב לתגובה זו

    • אבנרי ודומיו. הוא חייב להצדיק את עצמו ביותר פשיזם, וכן הלאה. (ל''ת)

      אין גבול, 02/08/06 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אתה המנצח, וכל כת השטן שיחד אתך מובילה את העם היהודי (ל''ת)

    לאופל!, 02/08/06 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    חבל שהנאצים לא הרגו אותך ואת אשתך (ל''ת)

    תל אביבי, 02/08/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הנני קוראת של העולם הזה לשעבר

    רחלה, 02/08/06 20:12

    מישהו אמר פעם שעם עם מילה טובה ואקדח אפשר להשיג יותר מאשר עם רק מילה טובה. אז נכון שלא יפה לחשוב או להגיד את זה, אבל אבנרי יודע, שמילותיו כאקדח הן ולכן הוא משתמש לא רק במילים טובות, אלא גם במילים טעונות.

    אם החיזבאללה ושאר ערביי העולם רוצים במותם של היהודים, הציונים, אז תפקידנו להגן על עצמנו. כשיש בריון חדש בשכונה, צריך להגן על עצמנו. ואם אתה, מר אבנרי היקר, לא מקבל את זה - אז אתה לא דובר אמת. הרי תמיד השתמשת בנשק המילולי,הלא קונבנציונאלי, תמיד חדרת עמוק עם המשפטים המסוגננים שלך. זהו נשק, ורק לוחם אמיתי יודע שזהו גם נשק, ואתה יודע זאת.
    אל תבלבל לנו במוח, ואל תגיד לנו שאתה איש שלום. גם מאו צה טונג, המהפכן הסיני, גמר את חייו אחרי שהרג מליונים של אנשים.
    מהפכנים שכמותכם, עליכם כתב ג'אורג' אורוול, רוצים לשנות אבל רק למראית עין. אתם רוצים לקבל את המחמאות, אבל ממשיכים להפעיל את נשקכם.

    איך פועלים נגדכם? על ידי הפעלת פרוג'קטור. אבנרי, צא ולמד, יש כאלה שקולטים את הפרוטוטייפ שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תמיד טוב לפנטז (ל''ת)

    בני, 02/08/06 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כל הכבוד אורי.

    בובי, 02/08/06 19:19

    ניתוח המצב בצורה יפה ובהירה.
    מי יתן וחברנו מהשמאל בממשלה יקראו ויקחו ללב את הניתוח שלך ואז
    אולי לא נחכה 18 שנה ועם 1600
    הרוגים עד שהבנו שאנו לא יכולים לנהל את כל העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שאלה למר אבנרי: איפה ניתן לקנות את הסרט שאתה חי בו??? (ל''ת)

    אלי, 02/08/06 19:18

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      יעקב, 27/08/06 17:14

      האנשים האלה לא מחוברים למציאות יש להם רק כיבוש בראש שזה שורש הבעיה כאילו אבל הם לא שומעים את האויב שאינו מוכן לחלום על השמדת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    ניתוח אינטיליגנטי ומאיר עיניים. תודה. (ל''ת)

    אור, 02/08/06 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שימו לב מה אבנרי אומר: ''באזור *עלול* להיווצר ציר חדש שיכלול...'' (ל''ת)

    פרה עיוורת, 02/08/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אורי אתה באמת מאמין שאנשים רצינים

    די מספיק נודניק, 02/08/06 18:32

    עדיין קוראים את השטויות שלך, הפסקת להיות רלבנטי באותו זמן שארפעת הפך ללא רלבנטי, מצידנו אתה יכול ללכת לנשק את נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אורי אתה באמת מאמין שאנשים רצינים

    אבנרי חחחחה, 02/08/06 18:32

    עדיין קוראים את השטויות שלך, הפסקת להיות רלבנטי באותו זמן שארפעת הפך ללא רלבנטי, מצידנו אתה יכול ללכת לנשק את נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אורי אתה באמת מאמין שאנשים רצינים

    אבנרי המאוס, 02/08/06 18:31

    עדיין קוראים את השטויות שלך, הפסקת להיות רלבנטי באותו זמן שארפעת הפך ללא רלבנטי, מצידנו אתה יכול ללכת לנשק את נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אורי אתה באמת מאמין שאנשים רצינים

    אבנרי לא מעניין, 02/08/06 18:30

    עדיין קוראים את השטויות שלך, הפסקת להיות רלבנטי באותו זמן שארפעת הפך ללא רלבנטי, מצידנו אתה יכול ללכת לנשק את נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אורי אתה באמת מאמין שאנשים רצינים

    אבנרי לא מעניין, 02/08/06 18:30

    עדיין קוראים את השטויות שלך, הפסקת להיות רלבנטי באותו זמן שארפעת הפך ללא רלבנטי, מצידנו אתה יכול ללכת לנשק את נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תודה לך אורי אחי.... (ל''ת)

    נסראללה, 02/08/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מעריב,למה?

    מתן, 02/08/06 18:23

    מעריב שלום
    מדוע אתם , לפחות פעם בשבוע,מפרסמים כתבה של הדבר הזה? מדובר באדם שמייצג שמינית % מהיהודים ואת הערבים -האם זה בשם הדמוקרטיה? האם זה כדי להתסיס אנשים ולייצר פרובוקציה?האם זה כדי ש''נפתח את עינינו?'' שמענו אותו פעם, פעמיים, אבל כמעט כל יום? די מספיק!!!רוב העם לא יכול לסבול את את זה כי זו לא דמוקרטיה . דמוקרטיה זו , לדעתי , לפרסם כתבות של כותבים המייצגים את רוב העם ופעם ב... מישהו דיעה חריגה.

    הגב לתגובה זו

    • בטימטומו הוא עוזר לקונסנזוס (ל''ת)

      אוהד, 02/08/06 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    צדק

    נלסון, 02/08/06 18:22

    תסתכל במראה איך אתה נראה. מפחיד מאוד. הפנים שלך מצביעות על השנאה העמוקה כלפי יהודים. במקמך הייתי מבקש שהתמונה שלך תהיה ליד התמונה של נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ביחד

    פיפי, 02/08/06 18:17

    כך

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כרגיל אצל הלמוט

    דני, 02/08/06 18:16

    היהודי תמיד המובס , הערבי תמיד האציל המנצח .
    חזור לגרמניה , הרי מעולם לא ממש עזבת אותה .

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ארוי אתה גדול - תקראו

    קטיושה, 02/08/06 18:15

    תמשיך ככה. ערפת מחכה לך. הוא מתגעגע אליך. אל תשכח לקחת איתך את נסראללה. אם הוא לא רוצה אני לא דואג. אתה יודע לשכנע.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אורי זה מענייו

    מימי, 02/08/06 18:10

    כולם אוהבים אותך אורי. כל צמרת הצינורות מכבדים אותך בצינור 5 צול.
    תמהר אל תאחר לפגישה.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    תעשה טובה

    פרוק, 02/08/06 18:08

    אל תשכח לעשות פיפי לפני שאתה הולך לישון.
    הרטבת את כל הסדינים ואין כח כבר לכבסות בלי סוף. בבקשה קושקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אחרי שאבק לבנון ישכוך

    ישי, 02/08/06 17:44

    יתחיל בשקט תהליך השלום עם סוריה
    בסופו נחזיר להם את כל הרמה כולל קו המצוקים וקו-אללה...
    רמת הגולן תישאר מפורזת מנשק בחסות כח רב לאומי (שבמקרה יהיה אפקטיבי)
    וזה גם יהיה הסוף של הסיפור הלבנוני

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    פרשנות לילדים בכיתה ג'

    מייצב, 02/08/06 17:40

    הצגה של חלק מהעובדות..
    אי הצגה של מה שעומד מאחורי העובדות..
    פרשנות לוקה בחסר.. מאיפה כל הביטחון הזה? ועוד אתה אומר את זה כאילו יש לך את כל הגורמים המאשרים זאת...

    אני מתבייש להיות שייך לאותו עם שלך...
    תפסיק להשתתף בהפגנות ולהחליש אותנו... אתה רק פוגע במקום לעזור...

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    רוצים כתבה גם של מוגרבי המוקיון (ל''ת)

    ארנון, 02/08/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • את מוגרבי המסריח לילדים במקלט ובממ''ד. ע'8 גרוע מהמסריחים האלה. (ל''ת)

      ע'8 המסריח, 02/08/06 22:33

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אורי אבנרי-מותק,מותק, מותק,מותק (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 02/08/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    התמימות שלך דורשת חמלה!!!!!

    חמציץ, 02/08/06 17:27

    לא עוד ללכת בצאן לטבח.
    לא עוד קישינוב, לא עוד ''מצדה''
    לא עוד תסמונת הגולה נלחם להיות עם חופשי בארץ האבות, למען ילדינו נכדינו לנצח.

    ברשותך:
    על השחיטה / ח. נ. ביאליק
    אייר, תרס''ג.

    התלין ! הא צואר - קום שחט !

    ערפני ככלב, לך זרע עם-קרדום,

    וכל-הארץ לי גרדום -

    ואנחנו - אנחנו המעט !
    דמי מתר - הך קדקד, ויזנק דם רצח,
    דם יונק ושב על-כתנתך -
    ולא ימח לנצח, לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד אורי, עדיין רואה את ההווה והעתיד יותר טוב מרוב האחרים (ל''ת)

    Haim, 02/08/06 17:17

    הגב לתגובה זו

    • נוח שם בפילדלפיה

      שימעון, 02/08/06 18:28

      נוח להזדהות ולהבין יותר טוב מאחרים כשאתה שם-או אפילו בת''א הא יא-אפס בוא נראה אותך מחווה דיעה תחת אש.כשקשה באמת.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בעסקת שבויים עתידית אפשר להעביר להם את אבנרי?

    המחנה השפוי, 02/08/06 16:39

    הרי הוא אחד משלהם.

    הגב לתגובה זו

    • למה שירצו?

      ערן, 02/08/06 18:30

      אף אחד לא רוצה בוגדים ופחדנים בצד שלו

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    גדעון לוי שק חבטות יותר בריא וצעיר רוצים מאמר שלו (ל''ת)

    אוהד, 02/08/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אפילו צהובון הוא לא הצליח לנהל מה הוא רוצה מאיתנו (ל''ת)

    אוהד, 02/08/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עורה אורי,עורה אבנרי. (ל''ת)

    הזמנים חדשים, 02/08/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא מעניין אותי מה חושב השמאלן הזה. (ל''ת)

    אזעאר, 02/08/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אין במו אורי אבנרי!

    Ilia, 02/08/06 16:08

    הוא אומר את הדברים הנכונים ביותר - אבל פה מבינים אותם רק אחרי הרבה מאד שנים. חבל על הדם שנשפך בינתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    השקרן הזה שכח להזכיר את העקר

    אליוי, 02/08/06 15:55

    לבנון תובעת מישראל לקלוט את הפליטים הפלסטינאים
    ואורי אבנרי טוען שרק קליטה של חצי מליון פלסטינאים לתוך ישראל תוכל להביא ''שלום'' !
    מענין גם שהשקרן הזה לא מתיחס לעמדה של החמס שנותנת לישראל הודנה בלבד תמורת נסיגה טוטלית וקיום
    ''צדק'' לפלסטינאים
    כולל כל החלטות האו''ם
    דרך אגב
    גם החיזבלה תובעים כפרים בתוך השטח הריבוני של ישראל בטענה ששם היו כפרים לבנונים...........

    הגב לתגובה זו

    • אליוי-אולי תלמד עברית?מהיכן אתה יודע על חצי המליון?כי אורי כתב זאת!

      איזדור זחלינסקי, 02/08/06 22:10

      לכן הוא לא ''שיקר'' אותך!!

      יש לי ויכוח חריף עם אבנרי לגבי מספר דברים-בין השאר בדיוק באותו נושא שבו הוא חושב שקליטת חצי מליון פליטים בישראל לא ישנה את המרקם הישראלי באופן מהותי-ואילו אני לא רוצה זאת (וגם לא רוצה את מזרח ירושלים הערבית ורבע מליון הפלשתינאים שישראל ''קלטה''). אני הייתי מעדיף שלום ללא קליטת פליטים בלבד, ואם יש הכרח בנוסחה סימלית של עשרות אלפים ספורים, צריך לברור אותם מאלו ש''הונתקו-התנתקו'' ב48 (והם לא בדיוק צעירים כיום)

      לגבי החאמס: ירצו יאכלו-לא ירצו לא יאכלו. מסופקתני אם אפשר להגיע לשלום אתם (דתיים פאנאטיים וכו....)-אך כנראה אפשר להגיע אתם להסדרים מעשיים (הודנא ל40 שנה) תמורת הקמת מדינה ב90% מהגדה ובעזה-וחלק ממזרח ירושלים הערבית..... ועל היתר יתקיים משא ומתן כאשר יהיה שם שלטון המוכן לכך.

      ותתפלא: החיזבאללה היא לא המרכז לטווח הבינוני(למרות שכיום היא המרגיזה והמכאיבה-ואנחנו נופלים למלכודות שלה). בטווח הבינוני של סוף העשור וקדימה לעשור הבא, אירן היא המדאיגה ביותר-בעיקר בגלל היכולת שלה לבנות קשת עויינת מאירן דרך עירק כווית ובחריין השיעיות-ואזי דרך סוריה לחיזבאללה והקיצוניים הפלשתינאים.

      אם מוציאים את הקוביה המרכזית-סוריה(בהצעות להשקעה כלכלית וחזרה למו''מ עם ישראל)-ישראל(וירדן, ערב הסעודית ומצרים-והמערב) שוברים את האיום הזה-ומבודדים את החיזבאללה והקיצונים הפלשתינאים (שיבודדו גם כתוצאה מההסכם שתיארתי קודם

      הבנת את זה אליוי-מידידך הציוני אחד העם

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מענין כמה זמן יקח עד שהוא יבין שהם רוצים את הכל (ל''ת)

    סאם, 02/08/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אבנרי - סגן מפקד הגייס החמישי !!! (ל''ת)

    רונן, 02/08/06 15:44

    הגב לתגובה זו

    • מגן מפקד? מח''ט ! (ל''ת)

      דן חאלוץ, 02/08/06 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    שון שון שון אורי שון

    שון, 02/08/06 15:40

    לילה טוב אורי

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הנבואה ניתנה לשוטים

    אחד שזוכר, 02/08/06 15:29

    בימים עברו התנהל ויכוח נוקב לגבי היציאה מלבנון. גם אני התחבטתי בסוגיה. מאמר של אורי אבנרי שקראתי אז עזר לי להכריע בעד הנסיגה.
    במאמרו טען אבנרי שהתנגדות החיזבאללה נובעת אך ורק מהכיבוש שלנו בדרום לבנון וכאשר נפנה יסתיים הכיבוש והחיזבאללה יאבד את הלגיטימציה שלו כארגון צבאי ויהפוך לארגון דתי-פוליטי.
    אמרתי לעצמי, וואלה משכנע, נשמע הגיוני וסביר. כפי שאנו רואים זה לא ממש קרה.
    אשמח מאד אם מישהו ימצא בארכיונו את המאמר הנ''ל, ויצרף לו איזה לינק.
    אבנרי- בטח אתה שמרת אותו לא? צא גבר ופרסם אותו שוב.

    הגב לתגובה זו

    • לא ''נביא'' ולא שוטה - הנא ההוכחה

      ישי, 02/08/06 18:00

      ''לאוכלוסיה בדרום לבנון יש עניין בשקט. היא רוצה לחיות את חייה, כמו פעם, כאשר הגבול הזה היה גבול של שלום גמור. תנועת החיזבאללה לא יכולה להתעלם מהרצון הזה. אבל על החיזבאללה יופעל עכשיו לחץ סורי כבד להמשיך ולהציק לישראל. זה צריך להיות ברור לכל אחד מאיתנו: אם נמשיך לסבול בגבול הצפון, זה יהיה בגלל הגולן. ''

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART50/441.html

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אורי צודק - רק אם מזיזים את כל האוכלוסייה השיעית זה יעבוד

    אבי, 02/08/06 15:21

    וזה כן עולה על הדעת !
    עובדה שהוא חשב עליה כאופציה היחידה שתצליח לשבור את החזבאללה !
    וכיוון שהאוכלוסיה כל כך תומכת בחזבאללה אז גם אין לי נקיפות מצפון ליישם את זה !
    כל מה שצריך לחשוב הוא איך מצליחים לבצע את זה ברגישות ונחישות !

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תגדיל את המספר. למרות גודלה לא שמת לב לאירן על המפה (ל''ת)

    רופא העניים שלך, 02/08/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    דוגמא מושלמת לשיח בשמאל הרדיקלי: השואל והמשיב הם אותו אדם. (ל''ת)

    איפה הדיאלוגיות, 02/08/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    איזה תגובות עלובות!!!

    סטרייק, 02/08/06 15:11

    אין אף אחד שיש לו את היכולת להסביר למה אורי טועה?! הכל תגובות מהבטן ספונטניות?!
    אני מסכים עם אורי ב100%.
    תקשיבו טוב, מאז מלחמת ששת הימים ישראל לא נמצאת כבר תחת סכנה קיומית, צה''ל, על אף הבושה של שני אירועה החטיפה לא איבד מיכולת ההרתעה שלו מול צבאות ערב(במיוחד סוריה ומצריים) והתגובה נגד לבנון היא תגובה אינפנטילית שתעלה לנו עוד יותר בתשלום מחיר של בושת פנים!!
    אם קיימת בכלל סכנה קיומית נגד מדינת ישראל אז היא יכולה להגיע רק מצידה של סוריה או מצריים, ושם, כוח ההרתעה של צה''ל עובד טוב מאוד!!
    אצל אירגוני גרילה איסלאמיים עניין ההרתעה הוא בכלל לא עומד על הפרק(סליחה שהתגובה שלי היא קצת מעל לרמה האינטליקטואלית של חלק גדול מהמגיבים כאן) ואורי צודק שניטרול המסוכנות שלהם תבוא רק דרך הסדר מדיני כולל עם מדינות ערב ועם העם הפלסטיני.
    אבל המנהיגים הטיפשים שלנו תמיד דחו את עניין ההסדר עם סוריה -העיכוב בהסדר עם סוריה היה בגללנו ולא בגללה כידוע לכולם(או סליחה! יש פה אנשים שאין להם מושג בנושא אז אני אתקן ''כידוע לרובנו'')- אם היינו היום בהסדר שלום עם סוריה, הדבר הזה היה חוסך לנו את ההסתבכות הנוכחית בלבנון!
    בינתיים, המנהגים שלנו ימשיכו למכור לנו לוקשים על סכנה קיומית ועל שיקום כוח ההרתעה ועל זה שהפלסטינים היו האשמים בכישלון וועדת שרם א-שייח', ועל זה שהמלחמה של היום היא מלחמת אין ברירה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      נסראללה, 02/08/06 18:05

      לא הבנתי את הרעש שיש בעולם.
      מתברר שאתה צורח מהטיפשות הכרונית שאתה סובל. כך מוצץ ולך לישון.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      פיני, 02/08/06 18:46

      רק תשים לב למה שונאים את השמאל:-אתה ''מתנצל'' על שהרבה אנשים לא יבינו אותך:מי אתה חושב שאתה . חוכמולוג?
      לגבי הסדר השלום עם סוריה נתנו להם את הגולן -והם רצו עד הכנרת ( אני לא מאשים אותם) .
      ההבדל בין השמאל לימין היום הוא שהשמאל אומר שזה אינטרס שלנו להאמין לערבים והימנים מבינים שאחרי כ''כ הרבה צ''אנסים צריך לבדוק טוב טוב מה מניע אותם -קודם כל -כי אחרת -אתה פשוט בונה בית שהבסיס שלו רקוב.

      הגב לתגובה זו

    • תגובות עלובות?

      אלעזר, 03/08/06 01:10

      מכתבתו של אורי אבנרי ומתגותך
      ושכמותך שלשמחתי הם מיעוט לא רלוונטי נדמה לכם שאתם החכמים
      וכל ''המתלהמים'' טיפשים אז זה רק נדמה לכם תקרא ואולאי תשכיל.
      שום הסכם שלום לא יביא לנו שקט
      השורה התחתונה היא שהם לא ינוחו
      ולא ירגעו עד שהם לא ישלטו בכל
      מה שהם מכנים ''פלסטין''.
      אורי אבנרי הוא יוצא גרמניה שאינו
      מבין את המנטליות הערבית והוא תמיד הולך שולל אחרי עוד פגישה מתוקשרת עם עראפת ואני בטוח שגם אתה לא מבין את המנטליות הערבית ואני מרשה לעצמי גם לנחש שאינך קורא ערבית אילו הינו בסיכסוך עם בלגיה למשל הייתי אולאי יכול להסכים עם הטענות או העצות שאורי אבנרי מעלה במאמרו. אבל אנחנו בסיכסוך שעיקרו לא טריטוריה אלה
      סיכסוך דתי!!! עד שלא אתה ושכמותך תפנימו את העובדה הזאת אז כנראה תמשיכו להגיב כפי שאתם מגיבים כאן.הייתי מציע לך ללמוד ערבית
      לקרוא את מה שהם כותבים להאזין למה שהם אומרים ואולאי יש סיכוי
      שתתיחס לסיכסוך בנינו לבין הערבים
      בצורה שונה אבל אנני בטוח בכך
      הרי אתה ''מהחכמים''

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    חוזר על עצמך כבר 40שנה. משעמם (ל''ת)

    דני, 02/08/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אורי אתה מגזים

    שולמית אלוני, 02/08/06 15:03

    שתוק כבר, זה לא הזמן אתה מקלקל

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שוב שיקרת והשתמשת בחציי עובדות

    שקר המילה, 02/08/06 15:00

    כיאה לך ,
    שוב אתה מעלה את דברייך בגלל הקשרים הכבוד שעושים לך בתקשורת בעברך!
    בלי התייחסות לדמוקרטיה של הבאת הבימה ביחס לדיעות בעם
    (אותך שומעים כל יום)
    ובקשר לארה''ב התיז שאתה מנסה לשים הוא נגד ישראל , היא תשבר היא תגמר אף אחד לא ירצה בה יותר,
    בדומה למה שאוייבנו מנסים לעשות!

    הגב לתגובה זו

    • אולי תגיד מה חצאי העובדות? (ל''ת)

      איציק, 02/08/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    זבוב בקפה !!!

    שמאל שפוי, 02/08/06 14:57

    מה קורה כאשר זבוב נופל לספל קפה :

    האנגלי - זורק את הספל והולך.

    האמריקאי - מוציא את הזבוב ושותה את הקפה.

    הסיני - אוכל את הזבוב וזורק את הקפה.

    היפני - שותה את הקפה עם הזבוב כיוון שהוא תוספת ללא תשלום.

    הישראלי - מוכר את הקפה לאמריקאי ואת הזבוב לסיני, וקונה לעצמו קפה חדש.

    הפלסטיני - מאשים את הישראלי בהשלכת הזבוב לתוך הקפה, מייחס זאת לאלימות, מבקש
    סיוע מהאו''ם, לוקח הלוואה מהאיחוד האירופי כדי לרכוש קפה חדש, ומשתמש בכסף
    לרכישת חומרי נפץ.

    הגב לתגובה זו

    • גדול

      אסף, 02/08/06 17:52

      אחי -יופי של בדיחה \משל זה יקרה עוד הרבה זמן עד שנתפקח ונסגור את המעגל

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אבנרי החמור זאת מלחמת דת ומי שלא מבין

    טמבל, 02/08/06 14:50

    את זה הוא חמור בן חמור.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אורי אבנרי במותך אני ירק על הקבר שלך, נקבור אותך ליד עראפת יא בוגד (ל''ת)

    א, 02/08/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הייתי חסידו של אורי

    יוסי, 02/08/06 14:42

    כן היו ימים בהם הלכנו אחריך.
    תמיד אמרת כי אין דבר כזה ''מנטליות ערבית'', לצערי טעית. חשבנו בזמנו כי צריכים לנהוג בערבים בליברליות,הפגנו למען ביטול המשטר הצבאי, הפגנו ב''שטח 9'' וכדומה. הבעיה היא כי יש ''מנטליות ערבית'',
    הערבי הכי לירלי אינו סובל את נוכחותנו פה,הבעיה היא שאבנרי והרבה פרשנים מסתכלים על הערבים ב''ראש מערבי'', עד שלא יחשבו היהודים כמו הערבים ומשם ינסו להשפיע, תהיה פה מלחמה.רבין אמר בזמנו ''גם אם תכניע את הערבי תשים את רגלך על גרונו ותשאל אותו מה מצבו הוא יענה אני מנצח עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    זה שאנחנו טיפשים ...

    איל, 02/08/06 14:39

    לא אומר שהם לא רוצים לחסל את המדינה ולפזר אותנו חזרה בעולם.
    וזה לא ישתנה בקרוב, לא משנה כמה שטחים נחזיר וכמה נמוך נכרע.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אבנרי בשירות

    בקי צור, 02/08/06 14:38

    אירן מפעילה את החיזבאללה , והחיזבאללה מפעיל את אבנרי ללוחמה פסיכולוגית בעמו שלו.
    אם היה בצד השני , היה נתלה כבוגד בככר העיר, אצלנו הפריירים עוברים לסדר היום איתו ועם מלעיזים כמוהו.
    אולי הגיע הזמן שמערכת המשפט תתחשבן עם אלו שמותחים את גבולות זכות הדיבור לעבר בוגדנות ותמיכה באוייב בעת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מזל שיש קול שפוי

    המבין, 02/08/06 14:18

    במדינה כי כולם פה מפחדים להגיד את האמת
    למרות שהרבה חושבים
    כמו מר אבנרי

    הגב לתגובה זו

    • הרבה אנשים ?אפילו לוועד כיתה הוא לא היה נבחר (ל''ת)

      אוהד, 02/08/06 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מר אבנרי תמיד צודק

    עודד שמיר, 02/08/06 14:10

    המנטרה שמר אבנרי דבק בה זה עשרות שנים נכונה במידה רבה כצדקתם של אנשי ארץ ישראל השלמה.
    למרות כל הצעדים שנעשו על ידי ממשלות ישראל לדורותיהן ואותם דיאלוגים שאכן התקיימו עם הפלסטינים לא הצליחו להניב אלא שנאה תהומית המהווה דלק למטיפים פונדמנטליסטיים מוסלמיים, בכל המרחב.
    הנסיון הנצבר מקשה מאד לקבל את עמדתו העקבית של מר אבנרי שהנסיגה מן השטחים תחולל את נס העמים.
    לצערנו, אין כנראה פתרון נראה לעין ונאלץ להמשיך לקוות שיהיו במדינות שסביבנו עוד אנשים רבים שירצו ''חיים קטנים'' כפי שרוצה רוב העם היושב כאן.
    טוב היה לו קמו מנהיגים פלסטיניים (הגרים בפלסטין, בגליל או בגלות) והיו מציירים אופק של דו קיום תוך התחשבות ברצונם של כל תושבי האיזור. טוב היה גם אילו מר אבנרי היה חושף בפנינו את אתם אנשים, אם אכן ישנם כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שאלוהים לא ישמור אותך (ל''ת)

    ביבי, 02/08/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אורי,אתה עדיין שבוי בקונספציה שנתינת שטחים תביא לשקט

    לילך, 02/08/06 13:13

    באזור..שערותי סומרות ממסקנותיך..

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא שבוי. הלוואי והיה כלוא באל חאיים. (ל''ת)

      יסמין, 02/08/06 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה נותנים במה למוחמד אבנרי נציג הערבים. (ל''ת)

    מני, 02/08/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    והנה מס' שאלות שאיבן-נרי חמק מהן: למשל, מי הם סוכני האויב בקירבנו?

    עו''ד גיל איכבום, 02/08/06 12:57

    בשיגרה הייתי מתעלם מהשמאל הרדיקלי ההזוי והמסוכן, שפרט ל-30 המגיבים התומכים בו בתגובותיהם כאן (מתוך כלל המגיבים), אינו נמצא אף בשולי הקונסנזוס, לא רק הישראלי, לא רק התל אביבי, לא רק התל אביבי החילוני אלא אפילו לא בקצה קצהו של הקונסנזוס התל אביבי החילוני השותה אייס קפה בגינת שינקין.

    ואולם, מכיוון ש''פעיל השלום'' כפי שהוא מכנה את עצמו (האמנם? האם ההגדרה למי שתומך באופן קיצוני ומוחלט בכל פעולות האויב, מגנה בחריפות כל אקט מדיני/פוליטי/בטחוני של מדינתו וממשלתו, מתחבק כל שני וחמישי עם אויב אחר של מדינת ישראל המאיים להשמידנו ולכלותנו, האמנם הגדרתו של אדם כזה הינה ''פעיל שמאל''? לי דווקא עולות הגדרות אחרות לשכמותו...) - כיוון ש''פעיל השמאל'' טרח להשיב בצורה מתייפייפת ובהתנסחות כה מלומדת ומעודנת על מס' שאלות עליהן בחר הוא להשיב (תשובות המייצגות רק את עצמו ואת 30 תומכיו), מצאתי לנכון להציג כאן מס' שאלות נוספות שעל חלקן עלה בידי להשיב, והאחרות עודן ממתינות לתשובתו המלומדת...

    1. מי הם אלו שישבו והחרישו (ואף הצדיקו) כשאלפי קסאמים נפלו הן על ישובי גוש קטיף (עוד כשהיינו שם) והן על שדרות, אשקלון ועוד, גם לפני וגם אחרי שיצאנו לחלוטין מעזה?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    2. מי הם אלה שמזדהים בכל מחיר עם האויב, מתחבקים איתו כל שני וחמישי, מצדיקים אותו גם לאחר שהתייצבנו על קו הגבול הבינ''ל, גם בלבנון וגם בעזה, וממשיכים לקרוא לכל פעולת טרור רצחנית של האויב ''פעולת גמול מוצדקת בשל הכיבוש'' או כינויים דומים?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    3. מי מתעקש להכריז על מדינת ישראל כעל בריון ש''יצא למלחמה'' למרות שחטיפת החיילים, הן בצפון והן בדרום, מתוך הגבול הבינ''ל של מדינת ישראל וללא כל פרובוקציה, מהווה עילה למלחמה ע''י המשפט הבינ''ל?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    4. מי סירב בתוקף לגנות את חטיפתם של גלעד שליט לעזה ושל גולדווסר ופלג ללבנון, ובמקום להסכים להתנגדות נחרצת למעשה ברברי זה מבקשים בתבוסתנות שוב לשבת ולדבר, ובכך להמשיף ולתת אור ירוק למחבלים ולרוצחים?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    5. מי מהיום הראשון שיצאנו להגן על זכותנו לחיות פה לא תחת איום טרורף אלא כמדינה ריבונית המגנה על תושביה, יצא להפגין והכריז: ''פרץ, פרץ, אל תדאג, עוד מעט ניפגש בהאג''?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    6. מי מתעקש בכל מחיר לגנות בכל תוקף את ישראל ולהביע סולידריות, אחווה וסימפטיה עם האויב, גם ובפרט כשכל העולם, ומרבית מדינות ערב בתוכם (ערב הסעודית, ירדן, מצרים, קטאר ועוד ועוד ועוד) מתנגדים בחריפות לתוקפנות ולברבריות בה החל רב המרצחים נסראללה, שגם מדינות ערב (ואפילו בתוך לבנון) ראו זאת כ''הרפתקה לא אחראית שמציתה את כל האזור'', וכשאפילו בלבנון כבר הישוו אותו לאדולף היטלר ימח שמו?

    תשובה: גוש שלום, יש גבול, אורי אבנרי וחבריהם.

    7. מי הם סוכני האויב המשמשים כמחלקת לוחמה פסיכולוגית בקירבנו?

    תשובה: ???

    8. מי הם אלו שגרועים מאויבינו, שכן הם חותרים תחתנו ומשמשים גיס חמישי?

    תשובה: ???

    9. מי הם אלו שמנשפים במנהיגינו ומנסים לגרור אותם להאג, בה בשעה שהם הם הבוגדים האמיתיים ושעל משטרת ישראל לפתוח בחקירה פלילית נגדם על היותם סוכני מדינת אויב, שיתוף פעולה וקיום מגע עם האויב, פגיעה בבטחון המדינה ועוד?

    תשובה: ???

    10. מי הם אלו שחושבים שאין זו זכותי לקרוא להעמדתם לדין וכי אני פוגע בחופש הביטוי, בשעה שהם עצמם קוראים להעמדתו לדין של פרץ ואולמרט וחלוץ בביה''ד הבינ''ל בהאג?

    אשמח לתשובותיו של ''פעיל השמאל''

    הגב לתגובה זו

    • בתור עו''ד הייתי מצפה ממך למצוא את ''האשם המיידי''

      עדי, 02/08/06 14:54

      במקום לבזבז תגובה נאה ונכונה על המטרות הלא נכונות, היית צריך לכתוב עילה מתאימה לתביעת היועץ המשפטי לממשלה מזוז על בגידה בעמו בעת לפני ובעיקר בעת מלחמה. האיש המקדש את זכות ההסתה והבגידה של חברי כנסת ומצהיר גלויות על תמיכתו באנרכיסטים, מממש למעשה אג'נדה שתביא את ישראל לידי אנרכיה מוחלטת.

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל עו''ד חצי אמת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      המיכללה, 02/08/06 15:24

      הגב לתגובה זו

    • עו''ד גיל צודק ב 100%! חכם ושנון! (ל''ת)

      רונית, 02/08/06 16:33

      הגב לתגובה זו

    • ביקורת פנימית זה דבר טוב אבל...

      איש שמאל, 03/08/06 11:26

      טוב שיש מי שאומר דברים אחרים.
      אסור לנו להיות דומים לשכנינו ולהשתיק את מי שאינו מסכים עם השלטון.
      אבל גם הוגי השמאל הקיצוני צריכים להעביר מסר אחיד ושאינו דו פרצופי ולקחת אחריות על המילים שהם כותבים.

      אורי אבנרי, כמו אולמרט, איתם, רמון, חלוץ ורבים אחרים - אתה צריך לדעת כי מאחורי המילים שלך עשויים עוד ועוד אזרחים וחיילים להיהרג. על מזבח המוסריות של הוגים ומנהיגים, אנחנו משלמים בחיינו. ואולי גם התגובה שלי לא בסדר...

      הגב לתגובה זו

    • מחיר הדמוקרטיה, השלילית!

      יהודי דמוקרט, 05/08/06 10:36

      אורי אבנרי מכה על חטא משעולל במלחמת השחרור! וכעת רוצה לכפר על מעשיו,כובש פלשת-שועלי שמשון וכו, אני סלחתי לו,את השבועון גזלו ממנו, גם כן.אני אוהב אוהבי חיים!!
      במקום להיכנס לנביכי השכחה
      מכסח את מוחינו אם רעיונות פרובוקטיביים אני ריחמתי עליו איך נירא בהפגנה עם ידידיו הערבים?
      אני תמה עם מזמינם קונצרטים או לערבי קריאה קלסיים.
      אין לו מושג במנטליות האיסלם ונתפס אצלם כעוד תמהוני, אל יהוד מזנונת! אמר לי ידיד ערבי,
      חבל עליכם תחזרו מאיפוא שבאתם 1
      חלס!!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ????

    Sagi, 02/08/06 12:54

    Uri you seems to know it all typshite block but in truth you have no idea what so ever. You talk lots of rubish and you claim to be intelctual but in realety you are self obssesed with your own publicity. And to be hunest I don’t see any differece between you Nasrrala or Arafat. You sad ageing unlinked jurnalist.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אורי , באימ'שך , מקסים גילן ואני מחכים לך.בוא כבר.. (ל''ת)

    אילן הלוי, 02/08/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מצדי שהחיזבאללה ירגישו שניצחו

    פירוס, 02/08/06 12:49

    גם המצרים הרגישו ש''ניצחו'' ב73.
    גם החשמונאים ''ניצחו'' את הרומאים והביאו חורבן והרס על העם.
    אז מצדי שהחיזבאללה ירגישו שניצחו.
    בינתיים להיכנס באמא של האמא שלהם עוד איזה שלושה שבועות נוספים שייהנו מה''ניצחון'' קצת יותר זמן.
    מעניין אם גם האוכלוסיה הדפוקה בלבנון תהיה שותפה להרגשת הניצחון של החיזבאללה שאורי אבנרי כבר חש.
    אולי אורי יכול לבקש מאחד מחבריו לתנועה לתרגם לערבית את המונח ''עוד ניצחון כזה ואבדנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ממש טוב לענות לשאלות של עצמו....

    על כל, 02/08/06 12:45

    חולשתו היתה תמיד בלענות על שאלות של אחרים - מוצלחות וחשובות פי כמה.
    אגב , מעניין , מה מצבו של באראכה ?
    זרקו עליו קטיושה בסוף ? הוא נפגע ?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מזל שלא הבאת ילדים.

    צ'מברליין, 02/08/06 12:18

    עוד כמה שנים תעלם ולא תזכה לראות את חלום חייך, מדינת ישראל מושמדת.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חוסר הבנה מוחלט: אנחנו במלחמת דת לא במלחמת שטחים

    שרית, 02/08/06 12:17

    לאיראן עם שלוחותיה-חיזבללה ,סוריה,מוסלמיעה גמעייה במצרים,ועוד
    יש מטרה אחת:
    להשמיד את השטן
    את השטן הציוני למנה ראשונה
    ואת השטן המערבי למנה עיקרית
    מי שלא מבין זאת לא מבין מה קורה עכשיו!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין עם שרית. ראו רשימה שכתבתי בהקשר זה

      עו''ד גיל איכבום, 02/08/06 14:28

      השמאל הרדיקלי ההזוי לא מבין שזו ממזמן לא מלחמה על שטחים אלא על אידיאולוגיה, ודברים דומים כבר כתבתי במאמר שפורסם אמש, בלינק:

      http://www.nfc.co.il/archive/003-D-17112-00.html?tag=14-29-39

      מלחמת העולם השלישית כבר פרצה ב 11 לספט' 2001 ואנו בחזית המלחמה, אך את מה שהשכילו כבר לראות דמויות כמו יורם קניוק, ארי שביט ורבים אחרים שאף אחד לא יכול לחשוד בהם כי הם שייכים לצד הימני של המפה, מסרב בכל תוקף השמאל הרדיקלי ההזוי להבין, וסיבותיו עימו.

      הגב לתגובה זו

    • שרית-מאד לא חכם להראות חוסר הבנה מצידך(לשבחך-היום חסרה הרישעות שלך)

      Ehad Haam-Zioni, 02/08/06 15:49

      ישנם כמה חתכים-ו''מלחמת הדת'' היא רק אחת מהם-ואוי לנו מדתיים פונדמנטליסטים(מוסלמים רצחניים, יהודים ספחניים ונוצרים הרוצים שהיהודים יחזירו להם בשפיכת דמם את משיחם)

      סוריה אינה מדינה דתית-ואפילו לאירן יש יותר שאיפות מעצמתיות אזוריות מאשר גיהדיסטיות(שיש להם מזה בשפע קיצוני)

      הפלשתינאים אינם מותנעים ממאבק דתי אלא מאבק לשיחרור לאומי חריף (והפערים הלכו וקטנו בעשרות השנים האחרונות-למרות כל המכשלות-למרות שהיו מסיגות מרצון להסדר הוגן משני הצדדים)

      הגיע הזמן לחתור לשלום הוגן ו ב ט ו ח -ומאד אני שמח שאולמרט מזמין את ביילין להתיעץ בדעתו ובנסיונו הרב בהשגת תוצאות חיוביות במשאים ומתנים עם שכיננו.

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שאפי איתם ונסראללה על אותו משקל

        מוחמד ברכה, 02/08/06 18:32

        אתה כל כך עלוב ומתרפס.

        הגב לתגובה זו

        • לא מובן מה רצית להגיד-האם בשבילך מר ברכה רוצחים ומתנחלים חד המה????

          אזידור זחלינסקי, 02/08/06 20:04

          ברור שפונדמנטליזם דתי קיצוני הוא רע לכל חברה-ומקשה על השגת פתרונות במאבק בין עמים, בגלל הקנאות של ''אלוהים שלנו אמר לנו כך''

          הגב לתגובה זו

  • 72.

    לא להיסחף

    שמאלני, 02/08/06 12:14

    גם כשאתה אומר דברים נכונים, ההטייה האידאולוגית שלך הופכת אותם לבלתי רלוונטיים.
    למשל - פצצת האטום על הירושימה היא לא 'פשע המלחמה הגדול בהסטוריה' , השואה נראית לי קצת יותר חמורה מזה. (בלי קשר לכלום - בהפצצה של טוקיו בפצצות תבערה לפני הירושימה, מתו הרבה יותר אזרחים אבל אף אחד לא זוכר את זה). היה לנו גם ראש ממשלה אזרח בשם לוי אשכול שיצא למלחמה מוצדקת בהחלט ב 1967 , כמו המבצע הנוכחי היציאה למלחמה היתה נכונה, מה שבא אחר כך זה כבר סיפור אחר.
    משא ומתן עם הסורים - בעקרון אני בעד אבל לא בטוח שיש עם מי ועל מה לדבר.
    איחוד הכוחות הערביים נגד ישראל - גם כאן אני מסכים איתך שילדים הרוגים בכפר כנא מאחדים את כל העולם (לא רק הערבי ) נגדנו וגם לי זה לא עושה הכי טוב , אבל האם יש סוני שיגיד שהוא שונא שיעים ואוהב את ישראל ? בקיצור, המהלכים שלנו אולי שגויים, הצבא שלנו אולי לא הכי מוצלח, אולי אנחנו לא הכי יפים, צודקים וחכמים בעולם - זה לא אומר שמי שמסביבנו הופך פתאום להיות צדיק, נדיב, חכם ורודף שלום שרק מחכה להזדמנות להשלים איתנו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון פרט לעובדה שהפצצת הירושימה ונגסקי לא היו פשעי מלחמה

      שרית, 02/08/06 15:12

      כמו שמחיקת דרזדן לא הייתה פשע מלחמה.
      כמו שמחיצת התוקפן וגרימת אבדות קשות לו אינן פשע מלחמה.
      כמו שהגנה עצמית אשר הורגת גם אזרחים תמימים יותר או פחות בטעות אינה פשע מלחמה.

      ולגבי השנאה של העולם הערבי בגלל כפר קנא-אז עכשיו הם יחלקו בונבונים במקום סוכריות???

      ואם שונאים אותך-לפחות שיפחדו ממך.(מגנון מטורף עדיף על קורי עכביש)

      ברור שהיה עדיף שזה לא היה קורה-אבל אני בטוחה שזה לא היה במטרה להרוג אזרחים!

      הגב לתגובה זו

      • הם היו

        כתריאל, 02/08/06 19:38

        הפצצת הירושימה ונגסאקי לא נעשתה כדי להכניע את יפן, שבלאו הכי עמדה להיכנע, אלא כדי להפחיד את סטאלין כדי שלא ישתלט על מערב אירופה.

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבר אתה חסר

    יפה, 02/08/06 12:09

    כל השאהידים מחכים לך עם ידיים פתוחות.
    ערפת בוכה על פרידתו ממך.
    תפסיק לצער אותם, אורי. זה לא הוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מילים כדורבנות!!! (ל''ת)

    ח י ז ב א ל ה.., 02/08/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפני 1967 לא היו שטחים כבושים - שכחת - די לדמגוגיה ושנאה עצמית (ל''ת)

    מאיר, 02/08/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • לפי נאסרללה ואיראן-גם תל אביב אזור כבוש (ל''ת)

      שרית, 02/08/06 12:02

      הגב לתגובה זו

      • זה כולל את מסעדת הסושי שאני נוהג לפקוד מידי יום? אוףףףףף

        סמולן דפוק, 02/08/06 12:45

        טוב לא נורא, סושי יש גם בלוס אנג'לס ובפריז.

        הגב לתגובה זו

    • היו גם היו. מדינת ישראל של לפני 67 (ל''ת)

      פרופ. להסטריה, 02/08/06 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    טהרן או תל אביב זה כל הסיפור, כדאי שתחליטו !! (ל''ת)

    ועדיף ניוטרון, 02/08/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

    משיח, 02/08/06 11:38

    אם הציבור כל כך שש לשרת את כנופיית אילי ההון והנפט האמריקאים הוא ישלם על כך מחיר יקר

    הגב לתגובה זו

    • מה אפשר להציע לאיראן כדי שירד מהתוכנית להשמיד אותנו (ל''ת)

      שרית, 02/08/06 12:03

      הגב לתגובה זו

      • שנתפנה באופן עצמאי (ל''ת)

        ''אורי אבנרי'', 02/08/06 12:46

        הגב לתגובה זו

    • נמאס לשמוע מפגרים כמוך חוזרים על סיסמת ''אילי הנפט''

      טקסני, 03/08/06 00:55

      בזכות האמריקאים אתה חי במדינה הזאת ומקשקש במחשב.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ד-ג-נ-ר-א-ט !!! (ל''ת)

    ייי, 02/08/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לא ענינית

      ישראל, 02/08/06 13:29

      איזו תגובה לא ענינית

      הגב לתגובה זו

      • בוגד - תשובה יותר ענינית

        OK, 02/08/06 16:42

        אונש מוות לבוגדים.
        כשהשמאל חזוי ובוגד דרך יחידה להיתמודד היא באונשים כבדים

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    הגרעין עשה מהיפנים טאטלה, רק

    קטסטרופה לאיסלם, 02/08/06 11:27

    והיפנים עדיין נהנים מהפצצה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אורי אבנרי -חברו של עראפת

    אהרון יובל, 02/08/06 11:25

    מר אורי אבנרי - חברו של יאסר
    עראפת - שכך כמה פרטים קטנים:
    1. הוא היה מערץ גדול של עראפת ,
    אשר צבר מיליארדים של דולרים
    בחשבונתיו בשוויץ מבלי לעזור
    במאומה לעמו . הכסף הזה היה
    למיועד להגברת הטרור בלבד.
    2. חיזבלה הוא ארגון פוליטי שהפך
    לאירגון טרור כדי לשמש ראש גשר
    לאיסלם הקיצוני באזור , מול הארצות
    ערב המתונות . ראש האירגון חסן
    נאסראלה הוא שליח הפנטיזם האירני
    אשר חלומו להסלם את העולם המערבי הדמוקרטי .
    3. די להיזכר בשורת הוצאות להורג
    של דוגלי הדמוקרטיה באירן שעזרו
    לחומני להגיעה לשלטון.





    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה כמו לקרא פרשנות של האוייב (ל''ת)

    לשם הלוחמה, 02/08/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • למה כמו ? זה לקרוא פרשנות של האויב (ל''ת)

      איתי, 02/08/06 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הוא צריך להיות ראש הממשלה הוא גאון ;;;;; (ל''ת)

    אוהד, 02/08/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • אבנרי שולטטתת!!!1 אבנרי תעשה לי ילד!! (ל''ת)

      רחל, 02/08/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • לא כדאי לך. ניסיתי את זה.

        סמדר, 02/08/06 14:53

        האיש כל כך שקוע בעצמו שאפילו לא נהניתי מהפרוצדורה.
        9 חדשים של שמירת הריון ובסוף יצא פלוץ.
        יוסופפפפפפפפף.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    חיזבאללה לא קשור לפלשתינאים

    מסוקרנת, 02/08/06 11:15

    לשם מה היתה כל ההתחמשות בלבנון
    של החיזבאללה?
    האם לא ברור שהם שליחי איראן שרוצה להרוג ולפגוע ללא אג'נדה כלשהיא חוץ מאנטישמיות?
    האם יש לך פתרון אמיתי ומעשי ורגעי לתושבי הצפון או שיש להחזיר גם את חיפה?
    למה מילים מילים ללא פרט אחד מעשי

    הגב לתגובה זו

    • דעה אישית

      רחל, 02/08/06 12:25

      נכון! מילים מילים מילים!!! מה קל הדבר להחשב לאיש רודף שלום במשך שנים ארוכות , מספיק להגיד יש עם מי לדבר - והופ' אתה איש שלום אמיץ- נפלא- יש לך נשמה הומאנית ויפה, ואין אדם הגון ממך, אתה גם לא תתן לעובדות לשבש את התיאוריה שלך. כי אם תעמיד את העובדות המשולבות זו בזו בתהליכים עוצלמיים תשאר ערום מכל סיסמאות השלום שבהן אתה מקשט את נפשך ששואפת להצתייר כהומאנית, אוניברסלית.
      רק דבר אחד עומד לזכותו של מר' אבנרי , והדבר הוא שהוא לא רק מדבר מן הכורסא- אלא גם יוצא ממנה לפעילות. נכון, לעומת אחרים - יש בזה הרבה. אנחנו רוצים לראות דוגמא אישית. אז בבקשה מר' אבנרי- תמיך להגיד שיש עם מי לדבר ושרק אנחנו אשמים בכל. מי אני שאקח ממך את מה שבגילך אתה עדיין מקובע עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל מדינה והצ'מברליין שלה

    שפויה, 02/08/06 11:15

    לא תהיינה שתי מדינות לשני עמים שיחיו בשלום זו לצד זו, לעולם, מהטעם הפשוט שהפלשתינים לא רוצים אותנו כאן, בכלל. דין נצרים כדין תל אביב.
    הדבר נכון גם לגבי סוריה. משכך- לנצח נאכל חרב, מי שמבטיח שלום- חוטא ומחטיא.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא צ'מברליין. צ'מברליין היה שוטה אבל לא בוגד.

      נוויל, 02/08/06 14:44

      הוא כמו לורד האו האו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה הבדל בדעותיו של אורי וח''כי הערביים? או של חמאס?או של נאסרללה?אול (ל''ת)

    בניואסים(גונות), 02/08/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא יודע הכל (ל''ת)

    אוהד, 02/08/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי (ל''ת)

    חיפני, 02/08/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יישר כוח, כל הכבוד ! אם היה לאולמרט רק 20% מהמוח שלך ! (ל''ת)

    תושב חיפה, 02/08/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    באמת כבר מזמן לא החזרנו איזה שטח

    אחד במקלט, 02/08/06 10:58

    מר אבנרי - תקרא את מה שאומר חמינאי. אתה, אני וכל השאר מפריעים לו בעיניים. גם אם תחזיר את כל הארץ (חוץ מאיצטדיון קרית חיים - עליו לא נוותר) לא תקבל לא שלום ולא ביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קול שפוי וצלול בים של התלהמות ופשיזם (ל''ת)

    מנחם, 02/08/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני מסכים עם רוב דבריו של אורי אבנרי - אי אפשר לחסל את החיבאללה

    אפרים, 02/08/06 10:41

    אני מסכים עם תוכנו של המאמר, אך לא מסכים עם התעלמותו של אבנרי מהיעדים של איראן - חיסול מדינת ישראל.
    החיזבאללה לא יסתפק ביעדי הסורים, תוך שהוא מתעלם מהיעדים של איראן (שהם גם יעדי הפלסטינים).
    לכן, טועה אורי אבנרי כאילו ניתן לסיים את הסיכסוך באמצעות החזרת רמת הגולן וחזרה לגבולות 67.
    הסיכסוך במזרח התיכון לא יסתיים באמצעת הסכמים ללא הכרעה צבאית.
    את הלקח הזה כבר הפיקו באירופה במחצית הראשונה של המאה ה- 20, אחרי שמלחמת העולם הראשונה הסתיימה בהסכמים וללא הכרעה (ואת הלקח הזה נאלצו בנות הברית לממש במלחמת העולם השניה באמצעות ההחרבה והכיבוש של גרמניה).

    הגב לתגובה זו

    • אם כך -מה שנשאר זה ללחום באיראן (ל''ת)

      שרית, 02/08/06 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    קיבינימט! עכשיו אני יודע מי אשם.

    שוקו, 02/08/06 10:41

    אתם תושבי רמת הגולן! הכל בגללכם!

    תודה אורי על שהארת את עיניי.

    קדימה, התנתקות מרמת הגולן עכשיו!

    שמאל סהרורי מפגר.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולי לטווח הקצר זה יעבוד (ל''ת)

    בחידבק, 02/08/06 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אבנרי, נקודתית אולי אתה צודק. אבל אם ביית צריך להקים מדינה

    ערן, 02/08/06 10:40

    בתנאים שהיו לבן-גוריון ב-48 גם אז הייתה לך רשימה של סיבות (הגיוניות ונקודתיות) מדוע ההכרזה על הקמת מדינת ישראל תהיה טעות פטאלית (ואולי ב- 48 בעד ההכרזה של בן-גוריון. זה לא משנה, אני מתייחס לאבנרי מודל 2006).

    כנ'' מלחמת ששת הימים (לא הגיוני לפתוח מלחמה נגד כל צבאות ערב בבת אחת וכדומה...).

    כנ''ל מבצעי חומה ומגדל שהיו מנוגדים לכל הגיון ונוגדים את דעותיך לגבי גזילת קרקעות.

    בלי כל אלה, היינו צריכים לחזור למקומות בהם רצחו את אבותינו ומהם ברחת כדי לחיות בשקט וביבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כרגיל אתה מדבר שטויות ושנאה

    פים פם, 02/08/06 10:37

    מעניין אתה כל הזמן מדבר נגד השנאה לערבים אבל אתה שונא.
    אתה שונא אותנו היהודים הישראלים ולא אני לא מגדיר אותך כישראלי או יהודי .

    הגב לתגובה זו

    • אצלכם על מי שחושב אחרת נחשב לשונא (ל''ת)

      לא שונא לא אוהב, 02/08/06 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עדיף להזמין את אורי אבנרי לפרשן במהדורות החדשות במקום כל פרשני הבלה (ל''ת)

    נביל, 02/08/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ועדיין אבנרי שומע את משק כנפי היונה של ידידו עראפאת

    יאיר ל, 02/08/06 10:31

    בימים שעראפאת הפעיל את הטרור נגד ישראל, ישב מר אבנרי לרגליו כמגן אנושי.
    במדינה נורמלית, די היה במעשה זה כדי שמר אבנרי יבלה את זקנתו בפנסיון ממשלתי סגור ( ראה פולארד ).
    אבל במדינת התקשורת השמאלנית, מר אבנרי זוכה, שוב ושוב לבמה חופשית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קשקשן

    איציק, 02/08/06 10:30

    אם לא היינו כל כך מוסריים כבר מזמן הלחימה הייתה מסתיימת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האם אתה ממליץ על הסכם מינכן? (ל''ת)

    י, 02/08/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • לא הוא ממליץ על הצעת הכניעה לגרמניה לאחר הבליץ (ל''ת)

      שרית, 02/08/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אבנרי שיכנע אותי שלא ניתן לנצח את האוייב בלי (ל''ת)

    פתרון גרעיני, 02/08/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודק אבנרי רק ניוטרון על האיראנים יביא את ההרתעה

    הדרושה לקיום, 02/08/06 10:20

    יידע כל משטר ערבי שינסה להתעסק עם ישראל שהם יושמדו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה עד 67 לא היה שלום?

    ישראל, 02/08/06 10:13

    לפי ההגיון של אורי אבנרי, אם ניסוג לקווי 67, ''ובא לציון גואל''. במקום להתפלפל, שיסביר למה עד 67 לא היה שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני לא יודע איך זה אצלכם הערבים, אבל אצל הדמוקרטים זה כך:

    לוק, 02/08/06 10:11

    מר אבנרי, בדמוקרטיה המנהיגים הם רק נציגי העם ולא בעלי הבית של העם והמדינה, כפי שקיים אצלכם הערבים. אף אחד לא מחזיר את רמת הגולן בלי אישור של העם. אה נכון, אני חלק מהעם, ולכן אאעדכן אותך, שאני לא מוכן בשום פנים ואופן להחזיר את רמת הגולן. אז מה נשברה לך התזה עכשיו? קודם כל תשכנע אותי ולאחר מכן את הנציגים שלי. תכניס לך את זה טוב טוב לאזנים ''ל א מ ח ז י ר א ת ר מ ת ה ג ו ל ן''. ואם צריך בשביל זה להלחם בכם עוד מאה שנה, אהלן וסהלן. אם אתם רוצים שלום, תכיר בזה שרמת הגולן היא שלי ורק שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל מילה נכונה (ל''ת)

    דניאל, 02/08/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • צבוע! תפנה את הבית שלך בכפר סבא- זאת אדמה כבושה! (ל''ת)

      מיכל, 02/08/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה העתקת מאל מנאר או כתבת בעצמך? אם כן אני דורש תמלוגים. (ל''ת)

    חסן נסראללה, 02/08/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סייען האוייב מאמץ טכניקה של טיעונים כאילו לטובתנו (ל''ת)

    להחלישנו כך, 02/08/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אבנרי לא מביע דיעה אלא מבצע נגדנו לוחמה פסיכולוגית (ל''ת)

    בשירות אדונו, 02/08/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבנרי היקר,

    בן יהודה, 02/08/06 10:01

    אלמלא ידעת על מורשתך מסורתך ודתך והיתה לך הבקיאות בעמך/עצמך, דבריך היו אחרים ושונים בתכלית השינוי, למקרא דבריך ואילולא ידעתי שאתה הוא הכותב הייתי משתכנע שזה פרסומת גוֹיִית המסבירה מדוע אין מקום לקיומנו/הוכחות לצדקת מעשי החטיפה/רצח המוסלמי.

    למרות זאת זכור - כל עוד הנר דולק אפשר לתקן!
    בסיקול מחשבותיך השוגות תזכה להיות מי שאתה באמת - יהודי/ישראלי - א ב ל זה יקרה רק אם תתנער ממידותך שאינן מידת עמנו ותזכה להתנער משנאתך וחוש ההלקאה העצמית המפותח שלך.

    מתפלל להצלחתך, זכור כי כל יום שחולף נעלם הוא לבלי שוב.
    זכית לחיות עד כה ולוואי שתזכה לטהר את נשמתך המיוסרת ורוחך הטועה.

    שלך באהבה...

    בן יהודה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק הכנעת והשמדת האוייב החיצוני והפנימי (ל''ת)

    תיחשב כנצחון, 02/08/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא שווה תגובה (ל''ת)

    איריס, 02/08/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נגעת בפיתרון כשהצגת את ביקורת

    חיים, 02/08/06 09:56

    אויב שמטרתו האחת היא השמדה, אין לדון עימו אלא להשמידו עד עפר, כולל כולם. ישראל עם הכרוזים שלה עושה צחוק מהענין.
    במילים אחרות - בלי שיעים בדרום לבנון אין קטיושות. זה הפירוז הנכון. רק דרוזים ונוצרים יורשו לחיות שם וכך יתקבל שקט. יש לזכור שהדרוזים והנוצרים מתעבים את הסורים כך שיש אינטרס משותף.

    הגב לתגובה זו

    • לשיטתך צריך לחסל 40% מהעם הלבונוני

      אילן חטאב, 05/08/06 18:45

      אז מה אתה מציע
      לחסל 40% מהעם הלבנוני -או שמה 60% אם להכליל גם את המוסלמים שאינם שיעים
      גם אם נתעלם לחלוטין מההיבט המוסרי , אתה באמת חושב שהעולם יניח לנו לבצע רצח עם שכזה?
      ראה מה קרה בגלל 60 הרוגים ועוד בטעות בכפר קנא
      ובכלל אם כבר אז למה לא אטום על לבנון ובא לציון גואל

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אורי אבנרי....איש חכם....אבל?

    שי, 02/08/06 09:53

    אין ספק שכל מה שהסנריו והתחזית שאתה צופה יכולה להיתגשם...אבל וכאן האבל הגדול...החוכמה שבדיעבד לא מוכיחה דבר ושהמציאות הינה הרבה יותר מורכבת.

    אילו לא הינו מגיבים כפי שהיגבנו היתעצמותו של החיזבאללה והעובדה שהוא מעיז להיתנכל ולהחציף מולנו כמו שאמרתה:
    ''חיזבאללה מתפקד ולוחם. זה כשלעצמו יירשם בתולדות העמים הערבים כניצחון מזהיר. כאשר מתאגרף במשקל זבוב
    מתייצב מול מתאגרף במשקל כבד ונשאר עומד בסיבוב ה-15, זה ניצחון, ולא חשוב מה התוצאה הסופית''

    לכן אין לפעמים בררה אלה ליפעול באנסטינקט קיומי הבא להרגך השכם להורגו....ומעבר לכך היתרפסות במיזרח התיכון מביאה לחולשה .
    לא היתיחסתה לעובדה שהנסיגה מלבנון גרמה לאינתיפדה ליפרוץ..וההיתנתקות גרמה לחמאס לעלות...אסור שצהל לא יגבה מחיר אחרת זה ישמש כנקודת ציון נוספת שמחזקת את תאורית קורי העכביש

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שחושב שנוכל לסיים את הסכסוך עם הפלשטינאים בלי זכות השיבה-טועה

    שרית, 02/08/06 09:48

    הסיבה לנפילת ההסכמים היא סרוב הפלשטינאים לוותר על זכות השיבה.
    וכמובן למי שלא ברור,
    זכות השיבה פירושה השמדת הישות הציונית בארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אבל משום מה בהסכם אוסלו אין סעיף המחייב ויתור על זכות השיבה

      אפרים, 02/08/06 12:09

      כזכור לך, עַם ישראל באמצעות נציגיו בכנסת אישר את ההסכם הנ''ל, ונתן לפלסטינים אור ירוק להסתה ולחינוך שאהידי לקראת הכניסה לתהליך ממושך של חיסול מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • הלך הזרזיר אפרים(לגרש מליון ערביי ישראל)אל העורבת האורבת שרית

      Ehad Haam-Zioni, 02/08/06 15:56

      בואי נסכם שרית: את תתמכי בהסכם שלום על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים ומזרח ירושלים הערבית בירתם-ויוסי ביילין ידאג שלא תהיה שיבת פליטים עם ''זכות'' או בלי זכות(לידיעתך: מאז רצח רבין נכנסו עשרות אלפי שבחי''ם לישראל בלי כל ''זכות'' שהיא(אומרים אפילו בין מאה למאתים אלף)-שלא לדבר שסיפוח מזרח ירושלים הערבית העניק זכות שיבה לרבע מליון פלשתינאים(מספרם כיום-בלי השבח''ים)

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    החבר שלך עראפת סירב לחתום על סיום הסכסוך-לא ברק (ל''ת)

    שרית, 02/08/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חסר דבר 1

    משה, 02/08/06 09:44

    מה שחסר בניתוח שלך מר אבנירי זה הדבר הבסיסי והמהותי ביותר שמשפיע על המצב ומשום מה כולם כל ההומנים בעלי החשיבה המערבית מדחיקים מתוך רצון כן שישתנה .
    וזה שהמוסלמים לא רוצים אותנו פה .
    הם רוצים למחוק אותנו מהמפה ונשיא אירן היחידי שאומר זאת בפה מלא וכל האחרים כולל ערביי ישראל שאתה מתחבק איתם תומכים בו ומתפללים לרגע הזה.
    ודוקא העם הערבי , לא מנהיגיו כמו שנוח לשמאל להגיד דוקא הוא רוצה להחזיר לעצמו את כבודו וזה יכול להיות רק כשישראל תושמד , ולכן גם אין חפים מפשע במלחמה נגד מי שרוצה במהותו בעצם הוויתו לחסל אותנו ודרך אגב גם אותך, כרגע הם משתמשים בך , כשירגישו חזקים אתה תהיה הראשון להימחק.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קצת צודק, אבל בעיקר מתעתע

    שי, 02/08/06 09:43

    אבנרי הוא דמגוג טוב. לפעמים אני מניח שהוא בטח מצליח לשכנע את עצמו שהוא גם דובר אמת. אבל, במחשבה שניה, האם יכול להיות שאבנרי טומן ראשו בחול?

    1) נצחון- כן/לא- כלל לא חשוב. זו לא מלחמה כדי להשיג *נצחון*. זו לחימה שנועדה לאוטט לאוייבינו על ה''קווים האדומים''. כל מי שחשב שניתן להביס כליל את חיזבאללה כמובן לא היה בלבנון, ולא מפנים את עמדתו בפוליטיקה הלבנונית.
    2) לבסוף צבא לבנון (ולא כוח בינלאומי) יתבסס בדרום לבנון, וסביר להניח שהוא יורכב משיעים, אולי אף מתומכי חיזבאללה. זה דבר מאוד חשוב והוא יהווה שינוי תהומי במזה''ת. החשיבות היא בריבונות ובסוברניות של ממשלת לבנון. החשיבות היא בנטל האחריות- ואם כבודו אבנרי לא מבין זאת- אז צר לי הוא אוויל.
    3) ייאמר לזכותו של אבנרי הוא מודה (בניגוד להרבה מתייפייפי שמאל) בקשר ההדוק בין סוריה ללבנון, ובכך שסוריה מנצלת את לבנון לצרכיה, עם זאת, הוא כלל לא מביא נימוק רציונלי מדוע לא יכון שלום בינינו לבין לבנון ללא קשר לסוריה. יש לזכור שאת הגבול בינינו לבין לבנון לא ישראל קבעה, אלא האו''ם בהחלטה 425. האם לא אפשרי שישראל ולבנון יגיעו להסכמות מחודשות על גבולן?

    4) ומה הפתרון המזהיר של אבנרי? לשים קץ לסכסוך הישראלי-פלסטיני. כך, בריקנות שכזו.
    מה הוא בעצם רומז? -שיש להשמיד את מדינת ישראל כמדינת העם היהודי אחרת כיצד ייפתר הסכסוך? אבנרי לא טיפש, והוא יודע שהפלסטינים לא נאבקים על גבולות 67' או ירושלים. הם נאבקים על *זכות השיבה*. הם נאבקים על השתלטות ערבית מחודשת. אולי אבנרי רוצה לשוב ולהיות ד'ימי. אבל אנחנו אבנרי גאים להיות ישראלים!

    אגב, ברק לא *פחד* מפני דעת הקהל, אלא הוא פשוט גילה לתדהמתו שערפאת הוליך אותו שולל בערמומיות.

    גם אבנרי עוד הולך (ומוליך) שולל...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אורי אבנרי זה בשבילך...

    ארנב, 02/08/06 09:34

    אתה מסתכל על המציאות דרך משקפיים המעוותות אותם, העולם השתנה, תשלים עם זה, אין יותר מוסר, היום העולם הוא שחור או לבן, או שאתה איתם או שאתה נגדם, לא שמעתי אותך אומר ולו מילה אחת על אחמדיניג'ד וכוונותיו הגלויות להשמיד אותנו, מה אתה חושב שאם ניסוג מרמת הגולן ומהר דוב אז החידזבוללה יחדול מהלתקיים?! והאירנים והסורים יפסיקו לתמוך בו צבאית?

    אתה פתטי. זמנך עבר צא לפנסיה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טיפש

    דניאל, 02/08/06 09:33

    מה פשר השאלות העצמיות המגוחכות האלה? צא מזה, תתפכח, תתעורר- WAKE UP MAN !!!.
    הגישה המתרפסת הזו לא תואמת את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הניתוח נכון, המסקנה לא.

    מתעב את אבנרי, 02/08/06 09:31

    אני מסכים שהיתה כאן טעות קשה מאד מצד ההנהגה הפוליטית (אולמרט ופרץ) והרמטכ''ל. היה צריך להיכנס מההתחלה עם כמה יחידות מובחרות ולעשות ניתוח חד וכואב.
    אבל מסקנתו של אבנרי ש''צריך לעשות שלום עם כולם'' היא פתטית, שכן איראן ושליחיה כבר הודיעו שישראל צריכה להימחק, ואין הם
    שואפים לשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אבנרי - די. מספיק עם הקישקושים

    יוני, 02/08/06 09:22

    חיזבללה הוא ארגון אנטישמי ולאו דווקא אנטי ישראלי - התבונן בעצמך באתרים שלהם. הם שונאים את כולנו - אפילו אותך !!
    העובדה שבששת השנים האחרונות הם רק הציקו- ובנו מאגרי נשק טילים ועוד- במקום לעזור לעמם ולהתמסד. איך ננהל מסר ומתן אם כבר נתנו את הכל וזה לא הספיק. השאלה מדוע הם שונאים אותנו כבר לא רלוונתית. השאלה האמיתית היא מדוע הם לא פוחדים מאיתנו.
    ואתה אבנרי - דעתך היא כבודך וזכותך אבל באמת - תפסיק להיות כזה ''יכנה'' !!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם נסרלה רוצח ילדים? מתי השמאל ''המוסרי'' מיפגין?

    אילן, 02/08/06 09:20

    האם נסרלה רוצח ילדים? מתי השמאל ''המוסרי'' מיפגין?
    כן - נסרלה פושע מלחמה ורוצח ילדים
    רק כאשר הילדים יהודים
    השמאלנים שותקים.
    הלאה הפאשיזם האיסלמי, הלאה טירוף השמאל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדוע אורי אבנרי לא נוסע ללבנון לפגישה עם נסראללה?

    שלום כהן, 02/08/06 09:15

    במלחמת לבנון הראשונה נסע אורי אבנרי ללבנון וחיזק את ידיו של ערפאת.
    מדוע לא נוסע עתה אבנרי לפגוש את נסראללה?
    התשובה פשוטה. המהגר מגרמניה, הלמוט אויסטרמן, המכונה אורי אבנרי, נחשב בעני נסראללה כיהודי כופר, קוף וחזיר, שיש להורגו.
    אורי אבנרי פשוט פוחד לנסוע.
    למרות זאת אבנרי מסרב להודות שזו מלחמה דתית וכל פרשנותו בטעות יסודה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אורי אבנרי,,ניתוח מדוייק

    מזרחן, 02/08/06 09:14

    מציע לך להרצות בפני המחקר הצבאי אולי יבינו סוף כל סוף,מה קורה באיזורנו.כי לצערנו הבנתם המזרח תיכונית שואפת לאפס.,

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אורי אבנרי האיש והטעות

    חן, 02/08/06 09:08

    תפניםמ שעשית טעות

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שכחת להוסיף שאנחנו גם יכולים להתאבד

    תבוסתן, 02/08/06 09:06

    ולסיים את כל העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שאלה-האם חיזבלה מצטער שחטף את החיילים ?

    גדעון לוי, 02/08/06 09:06

    שאלה-האם חיזבלה מצטער שחטף את החיילים ?
    התשובה היא כן - עבור העקיצה קיבל חיזבלה מכה קשהץ
    יושב מלקק את הפצעים וחושב היכן טעינו
    שחשבנו שכל ישראל היא אור אבנרי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שאלות נוספות לאורי אבנרי

    אודי, 02/08/06 09:02

    האם יש סיכוי שחיזבאללה יוותר על שאיפותיו, המשותפות עם החמאס, להשמיד את מדינת ישראל?

    מדוע הם החליטו לתקוף אותנו אחרי שנסוגנו מלבנון?
    לאיזה צורך הם הקימו את המערך הצבאי, הקרקעי והרקטי, העצום במימון איראן?
    האם אין לחיזבאלה מחוייבות לסייע לאיראן לתקוף אותנו בבוא היום כאשר האיראנים יחליטו להוציא את תוכניותם להשמדת ישראל מהכוח אל הפועל?
    כבר ראינו סקאדים נוחתים אצלנו מכיוון עיראק, האם צפוי שזה יגיע גם מאיראן?
    למה מדינות ערב המתונות מפחדות כל כך מחיזבאללה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין שאבנרי יענה לך?

      נאיבי, 02/08/06 23:25

      אחרי כל השקרים שלו בתשובות בכתבה, למה אתה מצפה ממנו?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבנרי מספיק הגיע הזמן להודות בטעות

    סוציאליסט בנשמה, 02/08/06 08:58

    אבנרי וחבריו מהשמאל המוטרף לא מצליחים לעשות מה שמנהיגי ימין רבים הצליחו ולהודות בטעותם. לא יכול להיות שימשיך אבנרי בטענותיו אל כל הפוליטיקאים האחרים ורק אל חבריו הפלשתינאים לא יפנה. איך יכול להיות כי נשב על שולחן המשא ומתן מול אנשים המודים בפה מלא כי מטרתם הנעלה היא גירוש וסילוק האויב הציוני וחברו האמריקני מהמז''הת?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה כמו שתי מלחמות המפרץ (ל''ת)

    בפעם הבאה, 02/08/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    והמראיין ? עוד יותר גרוע.

    מיתגונן, 02/08/06 08:56

    איפה שצ''הל היתקפל ? מילא השרץ,
    אבל עיתונאינו בשירות החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה לך אחי אבנרי

    חסן נסראללה, 02/08/06 08:54

    תמשיך לסייע לי במלחמה נגד היהודים.
    אני כבר מת שזה ייגמר כי התקיפות שלהם משגעות אותי- תמשיך לחתור שם מבפנים ולעזור לי!.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ותודה ל-NRG על הכתבה הזאת, אחרי השטויות של מתי שמואלוף אתמול

    עוד אחת, 02/08/06 08:53

    כאשר הדובר הוא אדם בקיא ורהוט, הוא יוצא מובן ומשכנע למרות שהוא שמאלן הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אהבתי את הציתות של אבנרי . . .

    יונית, 02/08/06 08:49

    במאמר אבנרי כותב בין היתר - ''דן חלוץ לא יכנס לספרי ההיסטוריה כאחד המצביאים הגדולים של כל הדורות''.
    ונשאלת השאלה.
    האם בעיני אבנרי יש חייל או קצין שיכנס לספרי ההיסטוריה?
    הרי אבנרי מתעב את כל צה''ל על כל מרכיביו חיילו ומפקדיו.

    אני מאמינה שאבנרי היה מעדיף להכניס לספרי ההיסטוריה את העולם הטרוריסטי. ובין היתר הוא היה מכניס את ברגותי. אחמד יאסין. נאסראלה. וכמובן את אחיו עראפת.

    הגב לתגובה זו

    • מי מנצה

      janna, 02/08/06 14:44

      אורי רוצה להיכנם לספר היסטורי ו הוא יכנס כהרוסטרת (אין לא מח להיות גדול בלי לבגוד)

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתה תמיד מזכיר לי את הלורד האו האו . (ל''ת)

    אבו יסמין, 02/08/06 08:46

    הגב לתגובה זו

    • ענק..... (ל''ת)

      אבי, 02/08/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • בול פגיעה ! (ל''ת)

      אילנה, 02/08/06 11:26

      הגב לתגובה זו

      • מי זה הלורד האו האו?!?

        ברברה, 02/08/06 13:20

        ל

        הגב לתגובה זו

        • לברברה...

          אבי, 02/08/06 18:36

          ''הלורד האו האו'' הוא שם כיניו של וילאם ג'וייס בריטי שבגד בעת מלחמת העולם השניהבבריטניה ושרת את הנאצים כשדרן תעמולה.

          הגב לתגובה זו

    • הכי קצר והכי קולע (מקוה שכולם יודעים מי הלורד האו האו) . (ל''ת)

      יקי, 02/08/06 11:29

      הגב לתגובה זו

    • ענק ! (ל''ת)

      הקוסם, 02/08/06 12:02

      הגב לתגובה זו

    • מי זה הלורד האו האו? (ל''ת)

      זה שאינו יודע, 02/08/06 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אורי אבנרי

    smicha, 02/08/06 08:43

    האדם כלכך שונא את עצמו ואת עמו
    שלא רצה להשאיר לעצמו יורש
    או יורשת
    אדם מסכן

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טיפש

    מתי פלד, 02/08/06 08:43

    אבנרי מעוות את המציאות בהתאם לקדם ההנחות שלו.גם אם תיפול עלינו פצצת אטום הוא יטען שאנחנו אשמים.מדובר בנוריזה נפשית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כמה חלומות יש לאיש!!

    יניב עקיבא, 02/08/06 08:39

    הרי כל פתרון של השמאל מכיל בתוכו את האמונה שהערבים הם בדיוק כמונו, הם רק רוצים שלום ושקט. תנו לנו את מה ''שלקחתם'' וניתן לכם שלום.
    בפתיחה מציין אבנרי שהשם חיזבללה הוא מפלגת האל, והסיבה לכך היא שהמלחמה ביננו לבינם אינה על כיבוש כזה או אחר אלא מלחמה דתית. זו הסיבה שאירן נלחמת בנו למרות לא הפרענו לה מעולם, זו הסיבה לעולם לא יהיה פה שלום אמיתי.
    הגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל להבין שאנחנו נלחמים על ארץ הקודש שניתנה לנו ע''י הקב''ה ולכן אנחנו גרים כאן וזו הסיבה היחידה להיותנו כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מאמר מחכים

    יעל, 02/08/06 08:37

    רק אבנרי מסביר נכון ונבון את המצב, ללא התלהמות, ללא כחל ושרק, עם הבנה פוליטית והיסטורית. תענוג לקרוא ולהפנים. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • אז הסבירי לי-איך נרצה את איראן שדורשת שנחזור לארופה (ל''ת)

      שרית, 02/08/06 12:04

      הגב לתגובה זו

    • יעל, אולי תפסיקי להיות עיזה עיוורת?

      סטודנטית, 02/08/06 14:03

      הטענה שישראל הקימה את החיזבאללה היא רטוריקה העובדת על בורים כמוך.
      חיזבאללה קם כתוצאה מהצלחת המהפכה האיסלמית באיראן בשנת 1979, וכתוצאה מהגעתו של מוסא צדר, ללבנון מאיראן בשלהי שנות החמישים. אלה חיזקו בין יתר הגורמים את העדה השיעית בלבנון, עד כדי שאיפה לכונן במדינתם רפובליקה אסלאמית דוגמת המודל האיראני.
      השיעים מהווים כ- 40% בלבנון. נכון - זוהי ההשערה (באין מפקד אוכלוסין), אך זה טמטום לחשוב שכל השיעים הם תומכי חיזבאללה. מה עם אמאל? מה עם יתר הקבוצות הפוליטיות של השיעים היושבים גם הם בפרלמנט אך אינם שייכים לא לחיזבאללה ולא לאמאל? בורות לשמה!

      בקיצור, אם בא לך ללמוד קצת על לבנון, מוטב שתקראי קצת חומר שלא נכתב בידי אנשים המוטים מאד פוליטית.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לאבנרי. אוי לנו אם נלך בדרכך !!!

    צ______________, 02/08/06 08:36

    מעניין איך אדם משכיל מאמין למכונת התעמולה הטרוריסטית?
    מה. לא ראיתה איך לבנון ניראת?
    מה אתה לא מאמין לנתונים שצה''ל פירסם?
    לא ראיתה לאן צה''ל הגיע? ולזה החיזבאלה לא מתכחש?

    אני מאמין ואולי אף בטוח שאתה אומר את מה שאתה אומר בכדי לשכנע את העם שכל המלחמה הזו מיותרת בגלל שהחיזבאלה ניצח.

    אבל העם לא טיפש.
    והוא לא מאמין למכונת התעמולה הטרוריסטית. כל וחומר שזה יוצא מיפיך.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם זה יגרום לחיזבללה לחשוב פעמיים לפני שהוא מתחיל איתנו -כבר הצלחנו (ל''ת)

    שרית, 02/08/06 08:31

    הגב לתגובה זו

    • אה באמת? ואיך את רואה את זה בשבוע הרביע למלחמה?! (ל''ת)

      סטרייק, 02/08/06 14:50

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שכחת לציין ומתחבא מאחורי טיטולי תינוקות (ל''ת)

    שש, 02/08/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך תסיים את הסכסוך כאשר חיזבללה ואיראן לא מוכנים שנגור כאן???

    שרית, 02/08/06 08:31

    שים לב,לא מדובר בישות ציונית בלבד-מדינת ישראל.
    אלא בכלל-אסור ליהודים לגור בארץ ישראל (גם בשיינקין) כי הם מטמאים את הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • גם אש''ף לא היה מוכן פעם. אז מה?

      כתריאל, 02/08/06 19:47

      זה לא רלוונטי אם הם מוכנים או לא כי הם לא בעמדה של לקבוע מי יגור כאן ומי לא. אם אני אגיד שאני לא מוכן שאת תגורי בבית שלך זה מחייב אותך להרוג אותי?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עד היום טעית בכל-אין שינוי

    שרית, 02/08/06 08:29

    המטרה הראשונה היתה שהם יפסיקו לחשוב עלינו כקורי עכביש או נייר.
    האם זה הצליח?
    ועוד איך.
    האם החיזבללה יצטרך להתנהג בצורה מאופקת יותר?
    בהחלט כן.
    האם הלבנונים שלמו???
    הו,כן.
    לגבי הלחימה.
    1.ההערצה שלך לחיזבללה היא פאטית,היחוד שמדובר באויב שמוכן להרוג אותך בלי הנד עפעף.
    הם מנסים להפוך את הכשלונות שלהם להצלחות
    כנראה גם לכידת ה4 חיזבלים בבוקר היא הצלחה של חיזבללה (חכה לשידור)
    2.המחדל של לתת לחיזבללה להתחמש ולהתבצר עלה לנו ביוקר,נכון.
    אבל לא משנה כמה שידורים הערבים יעבירו-התוצאות בשטח הם שמהם נהרגו 200 -400 איש מתוך כ2,000-2,500 איש וזה הרבה.
    3.אם החיזבללה יהפוך למפלגה בלבנון ולא כוח המטריד אותנו בגבול,אשרינו.
    המטרה היא שהם יעזבו אותנו בשקט.

    הגב לתגובה זו