• 80.

    מכתב לעיתונאי מצרי

    נירה אדיב, 11/03/11 10:24

    בן כספית מכובדי!
    כל יום ששי, לאחר קריאת החדשות, אני פונה מיד למוספשבת וקוראת בשקיקה את דבריך. לרוב אני מסכימה אחן וממשיכה לקרוא את שאר הכתבות המענינות. הפעם, לא רק שהסכמתי , אלא אף התרגשתי עד עמקי נשמתי.זו הסיבה שזנחתי את הכנותי הדחופות לקראת השבת ורצתי למחשב כדי להתיחס למאמר.אני מזדהה עם כל מילה מדבריך,שמורגש כי נכתבו מכל הלב ולדעתי מייצגות את רובנו אם לא את כולנו.מי יתן ופנייתך הגלויה הכתובה בכשרון כה רב תמצא נתיב גם לעמיתיך המצרים.הלואי ימשאלתך - משאלתנו תתגשם ויחל דיאלוג כן ואמיתי שיביא לשלום אמיתי בינינו לבין שכנינן.

  • 79.

    כל הכבוד (ל''ת)

    טל, 26/10/09 14:23

  • 78.

    kol hkavot bibi, tsric lehkot lolam broch ad sheyvinu et hemet (ל''ת)

    gol, 04/07/09 03:33

  • 77.

    בין מביך למביש (ל''ת)

    יעל, 26/08/06 18:31

  • 76.

    נאום מצוין

    אני, 25/08/06 21:03

    יכולתי לחתום עליו בעצמי
    מקווה שיפגוש עינים
    עצומות ויפקח אותן

    כל הכבוד בן כספית
    עשית לי את השבת
    וגם את המשך השבוע:)

  • 75.

    מצויין!!! ישר לאולמרט!!!!!

    ירון, 17/08/06 12:07

    מצויין!!! ישר לאולמרט!!!!!

  • 74.

    רק מלפני שבועיים ונשמע כמו מאיזה פריהסטוריה הזויה (ל''ת)

    נירה ג., 15/08/06 17:46

  • 73.

    מצוין! לא נתקפל ! ואפילו ימות אחרון חיילנו (ל''ת)

    זורה חול, 14/08/06 19:49

  • 72.

    להלחין ולשלוח לאירווזיון ! (ל''ת)

    השמאלץ ינצח, 13/08/06 17:39

  • 71.

    צריכים לנצח בהסברה!!!!

    ניסו סלטי, 12/08/06 12:35

    נאום מצוין.
    צריכים להעביר לכל העולם.

  • 70.

    !!!!right on (ל''ת)

    philippa, 11/08/06 11:25

  • 69.

    You column

    Shimrit Koren, 10/08/06 23:35

    Although I appreciate your speech and agree with most everything you have said, it is being circulated around in the Jewish/American community as if it was actually given by Olmert which is extremely misrepresentative

  • 68.

    אז עכשיו טוב לך בן? (ל''ת)

    600 הרוגים, 09/08/06 23:55

  • 67.

    So much true

    Rimma, 09/08/06 16:50

    I was very impressed reading this column by Ben Kaspit!

    I wish Israeli officials, responsible for public opinion in the world, will use the facts and examples, used in this article. It's so much true and sad. It's especially sad that this voice isn't heard often by state representatives in general.

  • 66.

    אז מה מתלהמצ'יק? מה הלאה? יש לך עוד מליצות בפנקס? (ל''ת)

    ירון, 09/08/06 11:45

  • 65.

    נפלא!

    ניר, 08/08/06 18:50

    מאמר מדהים, מבטא בצורה מושלמת את מה שכל אזרח ישראלי - חוץ מהשוליים הסהרוריים ביותר בשמאל - רוצה להגיד. אולי שאולמרט באמת ישתמש בנאום הזה?

  • 64.

    בן כספית

    שולה, 08/08/06 16:52

    כל מלה בסלע. כדאי לשקול דרך שתאפשר את מנויו של בן כספית לתפקיד רם מעלה, ע'מ לאפשר לדברים מסוג אלה להישמע במקומות המתאימים.

  • 63.

    kol hakavod!! (ל''ת)

    yehuda, 08/08/06 09:40

  • 62.

    בן כספית, ''כתבלב'' חצר של אולמרט (ל''ת)

    יאיר, 07/08/06 08:26

  • 61.

    תמיד הערכתי את בן כספית, עכשיו עוד יותר

    חוי כץ, 07/08/06 00:12

    בן,
    כישראלית שחיה בירושלים בשנים שאתה מתייחס אליהם, ששרדה עשרות נסיונות לפיגועים בסביבתה הקרובה, אני מאד שמחה לקרוא את המילים הללו. מר אולמרט היה חכם מאד לו היה מבטא דברים מסוג זה לעולם.
    אני חיה כרגע בסן דייגו בקליפורניה, ואני אנסה לשלוח את זה לסי.אן.אן כי כולם כאן שואלים מהו האניטרס הישראלי, ובאים בביקורת אלינו, מבלי להבין ממש מאיפה אנחנו באים. אז אולי זה יעזור. כן יהי רצון.

  • 60.

    jaffejoel@hotmail.com (ל''ת)

    joel, 06/08/06 23:41

  • 59.

    jaffejoel@hotmail.com (ל''ת)

    joel, 06/08/06 23:27

  • 58.

    מי צריך לתקוע דגלים??

    קרין חוה, 06/08/06 18:30

    הרי הכוונה שלנו ליצור רצועת ביטחון מפורזת ולא לכבוש.אז מה פתאום
    לתקוע דגלים ולחרף את נפשם של עוד כמה חיילים.מה נותר לעשות סמלים.שטויות !!אל תתעסקו בשטויות
    והחזירו את החיילים הבייתה כמה שיותר מהר. הפעילו את המוח לא רק את הכוח. מה קרה לנו התנוונו.
    לא להתרפס אבל גם לא להשתטות.
    צריך לזכור שעם הלבנונים אנחנו רוצים שלום.ולמדנו שבהשפלות לא משיגים שלום{ראה מקרה מצריים

  • 57.

    משפטן ועתונאי ותיק, היכן היית עד כה?

    א.ב., 06/08/06 10:08

    שלום רב,
    כל הכבוד לבן כספית! סוף סוף משיב מלחמה שערה, לתעמולתם השקרית של הערבים ותומכיהם. אך השאלה הנשאלת היא, כיצד עתונאי ותיק ומשפטן כבן כספית, רק עתה מגלה את הנכונות להדוף את מתקפת השקרים?
    אחמד טיבי, שגדל ולמד והתפתח בישראל, לא למד כלום מאז ייצג נאמנה את ה''יו''ר'' עראפאת. לאחר כל שנות האינתיפדה, הדם הרב שנשפך, הצביעות והשחיתות והקריאה לשאהידים לבוא ולפעול נגדנו, תוך התחבקויות והחיוכים עם פרס הנובל לשלולם שלו , עם פרס ועם ברק וכו'.... לאחר שנוכחנו כולנו בפרצופו הצבוע והאמיתי של הארכי-טרוריסט, ששמר לעצמו ולאשתו את המיליונים שקיבל עבור עמו הנדכא.... לאם לאחר כל זאת, אחמד טיבי לא מסתתר מהתקשורת ומהעולם ומתבייש בכך שייצג ''אישיות'' שכזו, בכנסת ישראל ובכל מקום, מה הפלא על התנהגותו בהמשך?

    לאיש אין בושה ואין אלוהים! השקר והצביעות היא נחלתו וכך הוא ממשיך הלאה, ללא כל נקיפות מצפון ובושה!



    א.ב.


  • 56.

    מילים כדורבנות! להעביר לעולם כולו

    הלה, 05/08/06 23:44

    בן כספית אכן כוכב!!!!!!!
    אנחנו צריכים כותבים ודוברים מסוגו.
    כל הכבוד!!!

  • 55.

    hha ha, even when we kill we are still victims (ל''ת)

    josef, 04/08/06 23:58

  • 54.

    so true!

    האזרח, 04/08/06 21:00

    כל הכבוד .כל כך נכון .
    אבוי לנו אם ניכשל ,החורבן יבוא!

  • 53.

    Brilliant

    Carole Amrani, 04/08/06 20:14

    I have sent this article all over the world, hoping that They can see our point of view. Brilliant. Thanks Carole

    • worst speech I Have ever heard!

      peace, 09/08/06 05:20

      The israel are justifying there brutality with this letter. I alsways wonder why You guys have so much enemies. Now I understand.

      • Read the ''speech'' again

        T, 09/08/06 15:27

        and check who these enemies are, and you might understand a bit better. BTW, unless you're one of these enemies yourself, I would suggest that these are your enemies too, that is: of the democratic and sain world. T

  • 52.

    ! Ehud Olmert: use the speech

    Leonie Lachmish, 04/08/06 17:28

    Or perhaps Israel's representative to the UN, who is up against so much hostility (?what else is new in the world)
    Not that it will make any
    difference to the 'enlightened nations' of the world's condemnations of us as a bloodthirsty, immoral, law-breaking (did I forget imperialist and money-grabbing?) People, but at least for the heck of getting it off our collective chest. Well done to Ben Caspit .

  • 51.

    אתה גאון - גזרתי ושמרתי מהעיתון וטוב

    שלומית וייל, 04/08/06 12:36

    מאוד שתרגמת לאנגלית!! כעת אוכל לשמור זאת בקבציי ולשלוח לשכניי ברחוב 103 ברדמונד, וושינגטון.
    כן, כן, בן, באנו לביקור בתחילת יולי ואך התאוששנו מהג'ט לג, אולצנו לעזוב את בסיס האם והאב בקרית חיים, למלון בתל אביב, קרובים, + ביקור קצר באיכילוב, בילוי עם החמות בבית אורן, וחוזר חלילה - מחוברים לחדשות ולערוץ הופ לסירוגין...מבלים בתל אביב וחולמים לחזור לבית הילדות בקרית חיים, לבסיס האם. מה אני אגיד לך? ביקור כזה, לא חלמתי אפילו - אך לא שינה אצלי מאום - אני חולמת לחזור ואעשה כל שאל ידי כדי לחזור לארץ שלי. נכון, היה גם פיגוע בסיאטל, פאם ואכטר, שהכרתי, נרצחה ועוד חמש נשים נפצעו קשה - איפה בטוח? כרגע אין לי תשובה.

  • 50.

    FW: We Will Not Capitulate

    מיכל ג., 04/08/06 01:26

    Ben Caspit explains exactly what we're fighting for:

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/457/743.html

    And in Hebrew:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/457/134.html

    Please spread.
    In Israel and abroad.


    • אנא, העתיקו והפיצו את הנוסח לעיל. (ל''ת)

      מיכל ג., 04/08/06 02:17

  • 49.

    טוב לאו''ם שמום

    אברהם, 03/08/06 23:09

    מעבר לזה זו תסמונת הגלות.
    חשוב מה עם ישראל יעשה ולא תשקורת מבולבלת.
    שלל צבעים בצבע הטווס
    ומה מרובים הם של זיקית התשקורת.

  • 48.

    נאום מתלהם חסר אחיזה במציאות (ל''ת)

    אורי, 03/08/06 21:46

  • 47.

    המדינה היא שלנו יש לי 3 נכדים בצפון

    קרסן גבריאל, 03/08/06 18:34

    אני מסכים לתוכן אנחנו אבדנו את כל הקרובים ביון אחרי השואה לא נשאר אף אחד לא מקרובי ולא מקרוביה של אשתי אבא היה ציוני ובשנת 1934 עלינו ארצה אף על פי שאני נולדתי באר''ה ויכלנו לנסוע לשם היות ובאותו הזמן היה פוגרום בסלוניקי ואבא שלי החליט לעלות ארצה ובאותו הזמן הוא עזר להרבה אנשים לבוא לארץ וזה לא המקום להסביר את הכל.

  • 46.

    נא להתפקח כולם ומהר!!!

    valerie Drucker, 03/08/06 14:41

    כן נאום שיגעון, אבל האם לא הגיע הזמן להפסיק לחשוב שכולם מטומטמים מלבדינו, אז לי יש חדשות ,אנחנו אוהבים להיות מטומטמים כי כך יותר קל לנו להתמודד עם ''האנטישמיות'' נגדנו.
    אני רק נותנת כאן תיזכורת למי ששכח או שאינו יודע, גם לישראל היתה האופציה להכות בחאמאס כשזה עדיין היה בחיתוליו (בתחילת דרכו במסגדים שבירושלים המזרחית)כולם ידעו שהם שם, כולם ידעו מה מתרחש באותן התכנסויות כביכול דתיות, אבל מישהו עשה משהו על מנת לקטול את הנבגים האלה?
    מסתבר שמלחמה זה רע מצד אחד ,אבל לא רע בכלל מצד שני...והמבין יבין ויפסיק לחפש אשמים
    ויפסיק להציג אותנו ככאלה חסרי אונים. כן באמת התמונה יפה יותר כשאנחנו ניראים מסכנים כלפי העולם.
    רק זהירות שמה נתכופף מדיי עד כדי שלא נוכל עוד להתיישר!!! אני שולחת תנחומיי לאבלים ורפואה שלמה לפצועים ,ןבירכת ''חיזקו ואימצו'' ללוחמים, אנחנו פשוטי העם ,לצידכם תמיד.

    • ולפי דעתך כולם נגדנו בגלל שלא פעלנו בזמן נגדם??????????

      אריה, 05/08/06 04:20

      אם היום הם אומרים כלפינו את מה שהם אומרים, מה הם היו אומרים אם היינו פועלים נגדם עוד לפני שהעולם הכיר אותם????
      את מנסה לומר דברים, נכונים אולי, במקום שאינו מתאים להם.
      נראה לך שככה תחשבי למקורית?

  • 45.

    המאמר המדובר ביותר ביומיים האחרונים

    נתי, 02/08/06 21:59

    גל התגובות המאסיבי מעיד על תחושה משותפת לרוב העם שחלק ממנו בתקופות מסויימות מנסה להדחיק, החוכמה הייתרה של העם היהודי מהווה לעיתים מסך אטום המטשטש את המציאות והאמת הצרופה , כך קרה ערב השואה וכך קורא לנגד עיננו -אירן חמאס חיזבאללה.
    ''לא עוד'' כדברי בן כספית .

  • 44.

    כספית, זה מסע בחירות עתידי?

    מעולה, 02/08/06 20:48

    ובכל הרצינות, טרחת וכתבת ממש מעולה, חבל שלא שלחת לעיונו של אולמרט לפני שפרסמת כאן. אין ספק שהיה לוקח בשתי ידיים. ככה אתה אמנם הרווחת את ההערכה, אבל כולנו הפסדנו. חבל.

  • 43.

    עצומה לגירוש שגריר צרפת הביתה. כנסו!!!!!!

    כנסו!!!!!!!!!!!, 02/08/06 16:09

    קריאה להתחלת עצומה להחזרת השגריר הצרפתי והישראלי בצרפת, הביתה.


    1. צרפת היתה זו שמנעה את הכללת חיזבאללה לרשימת אירגוני הטרור של אירופה.

    2. ההחלטה הזו היא שאיפשרה העברת כספים לקנית נשק וחומרים לבונקרים לחיזבאללה מאיראן דרך אירופה, בידיעת הצרפתים!!! צרפת חתומה על ההרוגים שלנו בימים האחרונים. ידיה טובלות בדם החיילים ההרוגים.

    3. צרפת מעכבת את פתרון הבעיה של הגרעין האיראני, שמסכנת את קיומינו באופן מיידי.

    4. שר החוץ הצרפתי שלשום: ''איראן היא גורם מייצב במזרח התיכון''. (אותה איראן שמספקת את הנשק ואת הכסף ואת העידוד לכל מה שהכשיל את תהליך השלום ועלה לנו באלפי הרוגים וגם לפלשתינים וגם ללבנונים).

    ההסבר שנותנים הצרפתים לעצמם להתנהגות הזאת (מתוך העתונות הצרפתית): הם רוצים להשיג עמדה של גורם בעל השפעה במזרח התיכון. זאת אומרת, שאנחנו משלמים בדמינו, והם מעכבים את הפתרון של האטום שמסכן את קיומינו, בגלל שהם רוצים יוקרה והשפעה. זהו. זה כל הסיפור.

    אנחנו, אזרחי ישראל, צריכים להתחיל עצומה שגם אם לא תגרום לממשלה לגרש את שגריר צרפת, תבהיר בדיוק כמה השפעה יש להם כאן כמתווכים. אנחנו פוסלים אותם כמתווכים. הם רוצים להרויח את איראן, אבל אותנו הם הפסידו. מי שיכול ויודע לבנות אתרים לעצומות צריך להרים את הכפפה. צריכה להיות עצומה לגרש את שגריר צרפת ולהחזיר את שגרירינו משם. enough is enough

    • אתה לא מבין שהצרפתים מפלדים מהמוסלמים

      אחת, 02/08/06 20:49

      זכור את האירוע שהיה להם במשך חודשים בגלל המוסלמים וכל והדבר כמעט שיתק אותם לחלוטין. הם תומכים עכשיו במוסלמים שמא המוסלמים עוד פעם יתחילו באינתיפאדה בפריז.
      אבל אתה צודק,הם תמיד היו אנטישמים פרו מוסלמים.
      אם כבר הרמת את כפפה..ברעיון שלך , ברגע שתצליח איך שהוא לבנות אתר לעצומה, פרסם אותה בגדול. וכל אחד יתרום מצידו. אני מסוגלת להחתים מאות אנשים.
      יאללה קדימה למטרכה...

  • 42.

    לא נכנע

    בלהה, 02/08/06 15:45

    כל הכבוד בן אתה באמת פה לעם ישראל

  • 41.

    ,תשובה לעולם

    חיים דברת, 02/08/06 13:39

    צריך לפרסם את המאמר אפילו בתשלום בכל אמצעי התקשורת
    המאמר יעזור לי בהסברת ישראל לאזרחים ה''מודאגים'' בוולינגטון
    תודה

  • 40.

    We will not Capitulate

    nurit, 02/08/06 10:34

    excellent....thank you Ben for expressing what most of us feel

  • 39.

    כל הכבוד בן! אני גאה שיש עיתונאים כמוך הלוואי והנאום יתפרסם בעולם (ל''ת)

    שושי, 02/08/06 09:58

  • 38.

    לא ממש חכם

    קיז, 02/08/06 09:01

    הנאום מנוסח היטב, אבל אני לא יודע כמה זה חכם לאיים על העולם בזה שהטרור יבוא גם אליהם. ממש כמונו, אנשים לא אוהבים איומים.
    כמו כן, כתוב גם בנאום שמדינות העולם יכולות להחרים אותנו, אבל אנחנו לא נכנע. לי זה נשמע כמו: ''כן, הרגנו עשרות אזרחים ביניהם ילדים, אנחנו מצטערים, אבל מה תעשו בקשר לזה??''

    • תתעורר, הטרור כבר בא לעולם.... (ל''ת)

      אירית, 03/08/06 09:00

    • תגובה מפוחדת

      אחד העם, 04/08/06 01:20

      תגובה מפוחדת של יהודון גלותי. המשך להיות יפה נפש ובמקרה הטוב תמצא את עצמך שוחה בים.

    • נסה על דרך החיוב

      דנה, ירושלים, 06/08/06 22:21

      נשמח אם תנסח משהו חליפי חכם ומועיל יותר.

    • זה לא איום זה קרה בלונדון במדריד וניו יורק

      ז, 08/08/06 10:26

      באי באלי בארגנטינה בזמנו שהחיזבלה פוצץ ועוד יקרה אם העולם לא יפקח את עיניו ומהר.

  • 37.

    סוף סוף

    רחל, 02/08/06 07:19

    מדהים! כל מילה אמת. עכשיו שזה יישמע גם בחו''ל.

  • 36.

    בבקשה,בבקשה,לתרגם לצרפתית, תודה (ל''ת)

    נירה, 02/08/06 07:17

  • 35.

    חשוב לקרוא תגובה מארה''ב

    עיניים אמריקאיו, 02/08/06 06:43

    I agree with almost all of this would-be speech. I think Israel would be justified in doing what is necessary to end this conflict once and for all, so it can be at peace. However, the Holocaust references do detract from the message. I also think that referring to the enemy as ''savages'' does not help either -- let us condemn their actions, and support Israel in doing what is necessary to stop them, but when we refer to people as less than human, we are heading down a dangerous road.

  • 34.

    בדיוק בזמן

    בתעמי, 02/08/06 05:35

    תודה בן!

  • 33.

    כל השמאל מזנב בצה''ל -מרפה את כוחו -ואל תשח אנו לא בשוויץ (ל''ת)

    השמאל מזנב, 02/08/06 04:20

  • 32.

    הסברה או כוסברה?

    English 101, 02/08/06 03:35

    1. זה נאום כתוב טוב בעברית והתרגום לאנגלית מעולה. תרגום טוב כתוב באנגלית קולחת ורצוף ביטויים קליטים. אולמרט לא מדבר כך, ובטח לא פרס או ברק. ישאל את עצמו כל בוגר תיכון בארץ שחושב שהאנגלית שלו ''פרפקט'', האם הוא יכול לכתוב ברמה כזאת?
    2.עכשיו השאלה היא מה יכול נאום כזה לעשות? מה יהיה האפקט שלו בארה''ב? לא הרבה. אין אף תחנת טלויזיה שתתן לאהוד אולמרט יותר מכמה שניות בחדשות. ראיון אצל לארי קינג ב CCN כן, אבל לא נאום.
    3. ואם נקנה זמן אויר ונשדר את הנאום כפרסומת? חבל על הכסף. הרייטינג של תכניות החדשות לא גבוה בארה''ב, אם בארץ יראו את אולמרט 40%, בארה''ב זה בקושי 4% .
    4. מה האפקטיביות של נאום או ראיון? לא גבוהה. מי שראה כבר תמונות של אמא ערביה בוכה וילדים שנהרגו בכפר כנא לא יתרשם ממלים.
    5. אז מה הפתרון? לאפשר לתקשורת הזרה גישה למראות ויזואליים מזעזעים, מה שנמנע עד היום, התמונות הללו ישודרו ויזעזעו. הרייטינג קובע מה ישודר.
    6. ומה עם האפליה נגדנו בתקשורת בארה''ב? אפליה תמיד היתה, היא לא תמיד נובעת מאנטישמיות, היא נובעת מליברליות ושמאלנות, אלה שנקראים דמוקרטים בארה''ב. כמו עורכי ה''ניו יורק טיימס'' למשל, שרובם יהודים ולמרות זאת עמדת העיתון היא תמיד פרו-ערבית.

  • 31.

    Save this speach for when we drop the nuke on them

    Shlomi, 02/08/06 02:55

    No Jewish leader would utter these words, we are a cursed people without a solid or strong leadership. The minute an Israeli leader would say these words the state of Isreal will have peace.

  • 30.

    why does Ben insised to translate this by himself

    tyler, 02/08/06 02:08

    This is clearly a great speach in Hebew but needs much work in to be better articulated in English.

    • Why don't you take the job....?

      Stanley, 04/08/06 19:19

      With your great command of the English language you should do well!! Only 4 spelling and grammatical errors. The issue is not the ''articulation in English'' but the message - and that was absolutely spot on!!!

  • 29.

    Am I the only one -

    T, 02/08/06 02:07

    disturbed by the exageration regarding the Holocaust? Don't you thing it's tasteless?I think that any non-Jew who will read will stop at that part and read no further. We can mention that Iran wants to destroy us without mentionig the Shoa again. T

    • Yes, you probably are.... (ל''ת)

      S, 04/08/06 19:20

  • 28.

    לבן כספית בתודה

    p, 02/08/06 01:49

    נראה שכל מי שקרא את הנאום שלך הרגיש כאילו הוצאת את המילים מפיו. תבוא עליך הברכה!!!!!!

  • 27.

    יפה בחור, למרות הכל יצא ממך משהו, מידיד מגדוד 82, בימים ה-ה-ם. (ל''ת)

    גדוד 82, 02/08/06 01:25

  • 26.

    המאמר של בן כספית

    s.diamond, 02/08/06 01:19

    כל הכבוד סוף סוף אפשר לקרוא מאמר מתורגם אשר נותן גאווה

  • 25.

    בן הוא ה''נחמן שי'' של המלחמה הזו.

    דן, 02/08/06 01:13

    כותב מוכשר שמתגלה כקולע ''בול'' לרחשי העם בישראל שוב ושוב. כל הכבוד!

  • 24.

    אבל יש לנו תמיכה

    המבין, 02/08/06 00:54

    בדיוק כמו שאירנים משתמשים בלבנון
    כך אמרקאים בנו
    לא מדווחים את זה בארץ אבל מי שרואה
    רשתות זרות יודע שכל יום עוברים מטוסים
    מאמריקה דרך אנגליה הישר לארץ עם נשק
    הכי חדישששששש
    משתמשים בכם טפשים
    תתחילו להתעורר

  • 23.

    והקרדיט למתרגם? (ל''ת)

    ט, 01/08/06 23:21

  • 22.

    זה לא מספיק,להפיץ אותו בחו''ל ובאתרים של דוברי אנגלית.

    יגאל כהן, 01/08/06 23:01

    ולתרגם אותו לכל השפות.
    הוא באמת ''היטס ד'ה נייל און ד'ה הד''.
    כפי שאומרים אמריקאים:מכה את המסמר על הראש שלו.

  • 21.

    נהדר, מרגש ואמיתי!

    תבת, 01/08/06 22:56

    בן כספית עשה להרבה אנשים טובים את השנה! יש ליישם לפרטים את כל הנאמר בכתבה, כך נשיג הכרה בריבונותינו על המדינה ע''י העולם, הבנה כלל עולמית לשימוש בכוח ללא רחמים אם נותקף, הרתעת הערבים הרעים, שאולי אפילו יהפוך אותם בעתיד לשכנים טובים!

  • 20.

    Excellent, translate it to Hebrew (ל''ת)

    Lo Mevin, 01/08/06 22:56

  • 19.

    כתבה של כספי

    מרי, 01/08/06 22:22

    באמת כל הכבוד!
    לשלוח בדחיפות לחברים, מוכרים ומשפחה.
    איפה התרגום בעברית, בבקשה?

    • תחת הכותרת ''לא נתקפל''

      לולי, 02/08/06 01:45

      מצד ימין של העמוד..

    • לידיעתך .. זה תרגום הנאום של ראש הממשלה מאתמול בעברית

      למרי מ 19, 02/08/06 07:44

      רק תורגם ע''י בן כספית לאנגלית ... !

      • ממש לא (ל''ת)

        בשאר אסד, 02/08/06 16:52

  • 18.

    please spread on the net...

    d, 01/08/06 22:18

    good job ben kaspit

  • 17.

    יוזמה ברוכה שלחו לכל מי שאתם מכירים (ל''ת)

    יבין, 01/08/06 22:00

  • 16.

    כל הכבוד וישר כוח.

    יהודה, 01/08/06 21:27

    הולך לשלוח עוד הערב לאנשים בחו''ל איתם אני קשור בעסקים. תודה . תודה.

  • 15.

    כתבה מצויינת, מילים כדורבנות. לשלוח לכולם (ל''ת)

    מפרגנת, 01/08/06 21:25

  • 14.

    יפה ! כמו כן - לכל הדוברים הישראלים- חשוב להדגיש כי בדגל החיזבאללה (ל''ת)

    מופיע כדור הארץ, 01/08/06 21:16

  • 13.

    חשוב לשלוח לחברים מחוץ לארץ (ל''ת)

    יהונתן, 01/08/06 20:27

  • 12.

    איפה הנאום בעברית?

    יפה, 01/08/06 20:21

    הייתי רוצה לקרוא אותו, איך אני מגיעה אליו ?

    • https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/457/134.html (ל''ת)

      קישור למקור, 02/08/06 03:54

  • 11.

    יפה, ועכשיו ישירות למייל של אולמרט. (ל''ת)

    דרור, 01/08/06 20:19

  • 10.

    העברתי במייל לכל מי שאפשר בחו''ל - כל הכבוד על התירגום!!! (ל''ת)

    תמי, 01/08/06 20:07

  • 9.

    נסוגנו לגבול הבינלאומי בעזה?

    אייל, 01/08/06 20:02

    ואפשרנו לפלסטינים לפתח את חייהם? הצחקת אותי. אתה אמור לדעת את העובדות שרחוקות מכך.

    • רחוקות? מדוע? פרט נמק והרחב. (ל''ת)

      ., 01/08/06 21:02

    • PEANUTS (ל''ת)

      ., 02/08/06 04:03

  • 8.

    מכתבו של בן קספית עבור ראש הממשלה

    שלמה חומוצאני, 01/08/06 20:01

    ברבו בן, אני אוהב אותך.

  • 7.

    צריך לשלוח את זה כמכתב מאזרחי ישראל, לעיתונים בעולם

    כולנו מאחוריו, 01/08/06 19:34

    לא כנאום ראש הממשלה.

  • 6.

    הנאום של כספית ברבה יותר טוב מהנאום של אולמרט אתמול

    אלי, 01/08/06 19:33

    אני לא יודע מי כותב את הנאומים של אולמרט ופרץ, אבל זה פשוט לא יכול להימשך כך.
    1. הם ארוכים מידיי.
    2. הם לא מספיק טובים ולא מלכדים מסביבם את העם (כנראה שלא יהיה עוד נואם כמו בגין). חוץ מזה, נראה שהעם הרבה יותר חזק ונחוש ממנהיגיו שמזלו של אולמרט הוא שלא צריך את נאומיו כדי להסביר את צדקת המלחמה (יש לו מזל שהליכוד הוא אופוזיציה אחראית ומסורה לבטחון המדינה)

  • 5.

    זהו מהמוצלחים שבמאמריך.

    יואב, 01/08/06 19:27

    בן כספית הוא בכל זאת פטריוט, להבדיל משאר חבריו בתקשורת.

  • 4.

    אני רץ להדביק את זה בכל חור שאני מכיר, גאון גאון גאון (ל''ת)

    מוחמד בן עבדללה, 01/08/06 19:17

  • 3.

    תרגום מוצלח מאוד. אולמרט חייב להשתמש בו בנאום לעולם (ל''ת)

    ., 01/08/06 18:52

  • 2.

    יפה מאוד !! לשלוח לכול השגרירים .... (ל''ת)

    דוד, 01/08/06 18:45

  • 1.

    very nice

    john, 01/08/06 18:44

    I am First

    • OLMERT SPEECH

      ALLEN KRAUSE, 10/08/06 00:36

      Along with many others, I was taken in by the speech that Ben Caspit wrote on behalf of PM Olmert. I am curious what the
      response has been in Israel

      Did Olmert respond to it