• 75.

    אהלן וסהאלן

    אהרן עמילני, 07/08/06 17:08

    בפעם הקודמת שמישהו התרברב ואמר ''אהלן וסהלאן'' היה זה עבדול נאסר בסיור עם הרמטכ''ל שלו בביר גפגפה ערב מלחמת ששת הימים. לאחר סיומה של המלחמה בחר אותו רמטכ''ל להתאבד וסופו של עבדול נאסר היה קרוב, אמנם טבעי לצערנו.
    מומלץ לשר החוץ הסורי לעיין קצת בהיסטוריה. ועצה ידידותית שיבחר חבל חזק כי הוא נראה כבד במשקלו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נא לקרוא עד הסוף ולהבין אותנו

    צפוני מאוס, 07/08/06 00:09

    כול עוד ותושבי המדינה אינם גרים איתנו באיזור הרעשני והמסוכן שלא שקולות ההפגזות אינם מפסיקים ל24 שעות ביממה והסכנה אינה חולפת.... מרבית שעות היום מבלים במקלטים מחניקים , מצב רוח על הפנים , דאגות לילדינו , משפחותינו ואחינו הלוחמים......אז אתם יכולים לחשוב , לרצות ולקוות שהמלחמה תמשך , אתם שלא יודעים ומרגישים שמאס לנו כבר , אין לנו יותר עצבים , ואינינו מתפקדים כבר ..... לחץ....... לחץ ...לחץ.... לחץ, ומה בסוף ומתי זה נגמר , אין ביכולתנו כבר לתאר את מצבנו הנפשיייייייי ,,,,,,,,,נשבעים לכם שזה הכי קשה שאפשר , ,, ,נמאס לנו...................... נמאס לנו........... תבינו אותנו , תבינו מה זה לשגר טילים מכמה נקודות במרחק של פחות 1.5 ק''מ ממקום מגורינו ..... ונפילות אין ספור ..... רק תבינו אותנו ... אנחנו בעד שלחסל את הטרור .....איפה שיהיה ,,, אבל......מה איתנו .......?
    סליחה על הגילוי לב....

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בוא אסד, נביא בך (ל''ת)

    אורן האדום, 06/08/06 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מישהו אחר מקיז את דמה של ישראל

    אופיר, 06/08/06 18:48

    ודאי שהסורים מרוצים.
    לסוריה אין כח לבצע את מה שהחיזבללה עושה. מישהו אחר עושה את העבודה במקום סוריהץ מקיז את דמה של ישראל. הסורים גם מגובים על ידי איראן שתתערב במלחמה ברגע שסוריה תותקף.
    לסורים יש אלפי טילים ארוכי טווח.
    לאיראנים גם יש.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבל יש לאסד ארמון יפה - לא חבל ?! (ל''ת)

    ארז, 06/08/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הוא צודק...מה לעשות

    אא, 02/08/06 00:34

    בלי להלחם ובלי לספוג אבדוד הוא ואירן שוחקים את ישראל.
    הלואי שהמנהיגם שלנו היו עסוקים כ''כ בטובת המדינה ולא בניפוח עצמי

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם רוצים לנצח צריך לחסל את נסראללה ואת חבריו (ל''ת)

    יגאל, 01/08/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    למה לא לספח גם את סוריה דווקא נראה לי מצויין. (ל''ת)

    י, 01/08/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מלחמה זה לא פליישטישן אין שם GAME OVER

    שלום, 01/08/06 14:23

    הוא חושב שמלחמה זה כמו לשחק בטטריס

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מליון סינים אינם טועים - שמאלן לשעבר-המלחמה הכי מוסרית וצודקת (ל''ת)

    ממר''צ למרכז, 01/08/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא היחיד. (ל''ת)

      עוד שמאלן לשעבר, 06/08/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אמרתי זאת מזמן רק אירגון טרור בישראל שילחם באותם הכללים של האויב -ו (ל''ת)

    לא ידענו, 01/08/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תגובה ל 56

    איקס, 01/08/06 14:07

    חתיחת טיפש אים אתה לןחם אוויר אז אני הרמטכל אתה חושב כך סתם מישתמשים באטום בלי שום סיבה הגיונית תחשוב לרגע אדיוט

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למר אולמרט ..אל תישכך..גם פוליטיקה.

    יקי, 01/08/06 14:02

    לדעתי מלחמה זה הדבר האחרון בסדר העדיפות...כשאין ברירה חובה להילחם...במקביל צריך להפעיל את החוכמה הפוליטית ... עכשיו יש לערב את מוברק ואת מלך ירדן . כי העולם המוסלמי בסופו של דבר יש לו מכנה משוטף שיכול לפגוע בנו .על כן יש לפעול בעולם הערבי המתון .שיקחו מגבולנו את אירגון הטרור חיזבאללה ...אחרת נלחם בו עד חורמה.זה הזמן שיפעילו את השפעתם כי השלטון בלבנון .ממש לא מאופס הם כרגע עוד תומכים בחיזבאללה. ...זה הזמן לפוליטיקה במקביל ללחימה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המתג להפעלה מצוי בסורייה

    הפגיעה בלבנון, 01/08/06 14:00

    1. גם בצה'ל יודעים שהמתג להפעלה מצוי בדמשק (וגם באיראן), אך לא בלבנון.

    2. לכן, סיכנו טייסים כדי 'לאותת' לנשיא הסורי כל מיני איתותים. הטענות שאין לנו דבר עם סורייה, אינן נכונות, וגם מציירות אותנו באור מגוחך: מדוע סיכנו את חייהם של טייסים כדי ל'אותת' לסורים?

    3. צריך היה להמחיש לסורים, כי הם עלולים לשלם מחיר עבור תמיכתם בטרור. אפשר היה לקחת להם את החרמון, בתור 'עונש'. במידה שהיו קרבות, היינו פוגעים בצבא הסדיר של הסורים, ולא מסתבכים בהרג אזרחים לבנונים. אגב, זו גם עמדתו של ח''כ ביילין.

    4. אם ההנהגה לא רצתה בסכנת מלחמה עם סורייה, רצוי היה שלא לצאת למבצע הזה מלכתחילה. אין בו תועלת. כל שטח ש''ננקה'' יתמלא מחדש לאחר שנצא, חבל על החיים של הלוחמים והאזרחים (משני הצדדים).

    5. יתכן, שברק ושרון (בתור ראש ממשלה) לא היו כ'כ טיפשים שלא יצאו למלחמות שאין אפשרות לנצח בהן בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ישראל צריכה להקים אירגון טרור, שיתקוף מדינות ערב , ואנו ניסתייג ...

    ר, 01/08/06 13:59

    האירגון יתקוף בדמשק , ואם דמשק תתקוף בחזרה, נאשים אותה בתוקפנות ונפנה לבית הדין בהאג.
    האירגון יהרוג ויחטוף חיילים סורים, וישראל תביע צער,
    החיים הטובים, עושים כל מה שרוצים ולא משלמים את המחיר....

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק

      חיפאי, 01/08/06 14:11

      מכים איתך במאה אחוז. רק ככה העולם הערבי יבין מזה טרור. ככה נוכל לפגוע בהם כמה שנרצה

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז.. (ל''ת)

      חי בבועה, 01/08/06 14:17

      הגב לתגובה זו

    • הצדק איתך

      אמיר, 01/08/06 14:31

      צודק בהחלט

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק!!!!! צריך לירות טילי קטיושה

      נטלי, 06/08/06 17:39

      וטילים אחרים לתוך הרצועה ולתוך כפרים ערבים ברחבי המשולש ובכל מקום!! זה בכלל לא ישראל!! זה החיזבללה שפשוט התחיל לזייף בדייקנותו...
      וגם - לענות באותו מטבע ובאותה שפה: לבצע פיגועי טרור בתוך מדינות ערב כולל הרשות הפלשטינית. לפוצץ את הר הבית ולהאשים את חיזבללה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אסד - תתחיל לחפור בור כמו סאדאם חוסיין (ל''ת)

    אחר כך נראה את, 01/08/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    על הגבול עם סוריה ישבתי וראיתי לא פעם

    מתי, 01/08/06 13:50

    אנשי מודיעין סוריים מחופשים כרועי צאן מתקרבים לגדר ומצלמים לכוון ישראל ואחר כך הולכים ופשוטו כמשמעו מנצלים מינית איזה חמור מסכן שבטח מצטער שהוא נולד בצד הלא נכון של הגבול. חחחחחחחח.
    הקוראן כנראה אומר שכך צריך להתנהג כל שאהיד אמיתי !!!
    אז כמה זמן לדעתכם ייקח לנו להשמיד צבא מתוסכל מינית שחייליו רעבים, קטנים, מתים מפחד, ולרוב ההורים שלהם הם אח ואחות?? חחחחחח.
    ודרך אגב, אלוהים הוא יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • תסביר שוב לא הבנתי (ל''ת)

      מה קרה לחמור, 01/08/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן!!!חחחחחחח (ל''ת)

      מתי, 06/08/06 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריך להיכנס בסוריה ובאירן - יאללה מלחמה (ל''ת)

    אליהו הנביא, 01/08/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טיפשות

    ירון, 01/08/06 13:42

    זה יהיה ממש טימטום לפתוח בחזית נוספת מול סוריה כי אז לא משנה מה תהיה התוצאה, בכל הסכם עתידי שיהיה רמת הגולן תוחזר לסוריה. זה טיפשי ועיוורון לא לראות את זה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה אנו לא מפציצים את סוריה בפצצות אטום

    לוחם אויר, 01/08/06 13:38

    וחיזבאללה יעלם לבדו בלי סיוע ותמיכה.
    לא מבין את הממשלה שלנו..

    הגב לתגובה זו

    • אותה פצצת אטום תחריב גם אותנו- אהבל!

      שלומי, 06/08/06 17:55

      הקירבה לסוריה תפיל נשורת רדיו אקטיבית על כל האיזור כולל ישראל, מטומטם!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמה חבל שביה''ח מזרע נפגע בטיפול. מקומו של אסד שם

    דר' ישראלי, 01/08/06 13:35

    לא נוא, לאחר שנשקם את מזרע ( לחוי נפש ורוח) , נכין לו סויטה מלכותית. אולי יש סיכוי לשיקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל דבר שאסד יעשה הוא מהגנתו את הכת העלוואית. כך יש לראות הדברים.

    אבי, 01/08/06 13:29

    לא מעניין אותו איאן או חיזבאללה.
    אלו רק אמצעים להבטחת שרידותו של המיעוט העלוואי.

    אם מלחמה עם ישראל היא טובה לשרידות יעשה אותה אם לאו - בהתאם.
    היינו צריכים לתקוף את סוריה בפתאומיות ולא את החיזבאללה ואז להגיע למו''מ כולל עם החיבאללה שוודאי היה משגר קטיושות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האלוף ידלין מתרהב כמו שיח ערבי

    ויני ג'ונס, 01/08/06 13:25

    למה מדי פעם אנשי המודיעין שלנו מתנהגים כאילו ישראל היא המעצמה הכי אימתנית בעולם? ייתכן שסוריה חוששת מעימות עם ישראל, אבל למה תמיד יוצא שאנשי המודיעין מעריכים את כוחו של צה''ל יתר על המידה. אולי אם הם היו נוקטים בגישה ההפוכה, המוכנות של הצבא היתה טובה יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אסד זחוח ומעודד מהמלחמה בלבנון

    זוהר, 01/08/06 13:25

    לאסד הזה יש דוקטורת בדיביליות!!!יש לו תואר!סופו יהיה סוף עם תואר!!!רק עיניין של הזמן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמאל טעה-עזה ממשיכה לירות קסמאים-לבנון-שולחת טילים .נו מה אתם רוצי (ל''ת)

    לזכור, 01/08/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה כל מה שצריך!

    eli, 01/08/06 13:20

    שאסד הטמבל יהפוך לגמאל עבד אלנאצר של שנות ה-2000. גם נאצר היה מעודד מהמצב והיה בטוח ב-67 שהוא גומר את ישראל. כולם יודעים איך זה נגמר. הסיבה היחידה שישראל מרגישה מתוסכלת מהמלחמה הנוכחית היא שאנחנו יורים באזרחים.
    סוף סוף מלחמה מול צבא מזויין, מול מדינה. סוף סוף ניצחון צבאי - בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האיש זחוח ומעודד?? יש לו סיבות טובות! הכשלון הישראלי - זריקת עידוד (ל''ת)

    לכל הקיצוניים, 01/08/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האלוף ידלין אידיוט. סוריה מעוניינת

    עמי, 01/08/06 13:13

    בחילופי אש מועטים יחסים בינה לבין
    ישראל, כדי להוות גורם שישותף
    בהסדר המתגבש בענין לבנון.
    סוריה מתגרה בישראל מתוך הנחה
    שנגיב נגדה. השבוע הסורים יגררו
    אותנו לקרבות מועטים עימם שימשכו
    עד יומיים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמו אביו

    יוסי, 01/08/06 13:10

    אסד האב היה מי שארגן את הטבח בסברה ובשאתילה (בעזרת מספר נוצרים שהיו משת''פים שלו, ובראשם אלי חוביקה).
    הבן הולך בדרכיו, ומקווה להשיג לפחות רווח תעמולתי (לפחות), ע''י סבל של האוכלוסיה הלבנונית. הוא גם עלול להצליח בכך.
    כל מה שנאמר פה עדיין לא צריך להרתיע את ישראל מהשגת המטרה המרכזית - בטחון לצפון.

    הגב לתגובה זו

    • h.k was working

      invictus, 07/08/06 10:45

      with the i.d.f that time

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין ברירה צריך לתקוף את הסורים !!!!

    יאיר, 01/08/06 13:07

    אים אין אפשרות אחרת להסביר לדביל שאי אפשר לאכול את העוגה ושהיא תישאר שלימה.

    אסד חושב שמלחמה זה משחק ילדים

    בדביל לא בוגר מספיק ומושפע מהאיראנים וחיזבאלה ומוכן להיכנס למלחמה רק כדי לצאת מהמצב הפוליטי שבו הוא נמצא.

    אני הולך לאכזב אותך אסד [דביל מפגר רוצח ילדים] המצב שלך לא ישתפר לאחר מלחמה איתנו .
    לא רק שהמצב לא ישתפר אתה אישית לא תהיה קיים כי נפלתה על מדגם זה אומר שכל מי שנלחם איתנו בסיבוב הזה ישלם מחיר ענק כדי שהאחרים ילמדו את הלקח.


    אים בכל זאת תחליט להיסתבך אז אתה מוזמן להיצתרף.

    כל הכבוד לחיילי צ ה ל אסד ממתין לביקור שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    על איזה מלחמה בלבנון מדברים בכותרת ??? יש שם שקט כבר 6 שנים (ל''ת)

    רן, 01/08/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סנקציות חריפות על דמשק

    ר.ח, 01/08/06 13:05

    סגר ימי, אווירי על דמשק וסנקציות הם אשר יחלישו את משטר אסד.
    אינו מבין איך מנהלים מדינה
    המסכן קיבל מדינה ולא יודע איך לנהלה
    ולכן ענין של זמן עד אשר תהיה שם הפיכה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    סוריה ואירן מעורבות ...... למה ישראל לא תוקפת אותן ...........

    רפי, 01/08/06 12:58

    הם בודקים את קצה הסיבולת שלנו ........
    אז למה לא להרגיע אותם עכשיו ......
    למה לחכות שהם יפגעו בנו חזק יותר ........

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אוי בשאר יא עזיז, ישראל אותך תפגיז - אפילו במרכז ובדרום מכינים...

    דני, 01/08/06 12:56

    מקלטים.
    העורף חזק, העורף מעודד את חיילי צה''ל.
    אני שירתתי בחיל המודיעין ואף פעם לא ראיתי כל כך הרבה מילואימניקים שמתנדבים למילואים.

    חיל מודיעין חזק - צבא מנצח!!

    ובשאר, החיוך שלך יעלם בקרוב...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשאר אסד, תתכונן אתה הבא בתור ,במקומך לא הייתי ישן בשקט...

    מיקי, 01/08/06 12:55

    ב''ה גם עם סוריה נגמור חשבון

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אסאד חי על זמן שאול

    מוטקה הדר, 01/08/06 12:51

    במדינה בה עשרות אלפים אנשים מועסקים במעקב אחר יתר האוכלוסייה הכל יכול לקרות. עזמי בשארה אמר פעם בראיון טלוויזיוני
    ש-''לכל מדינות ערב משטרים פאשיסטיים''. וכמו כל ח''כ ערבי, זה
    כמובן לא הפריע לו לנסוע לדמשק ולהתרפס בפני מרצחיה.
    לדעתי זו תהיה שגיאה טקטית לתקוף את סוריה עכשיו (עם דגש לעכשיו).
    באם תזדמן הזדמנות פז (כמו למשל
    התקפה אמריקאית על אירן) או אז
    אפשר יהיה לסגור חשבון דמים גם עם
    סוריה.

    הגב לתגובה זו

    • למה אנחנו שולחים מסרים מרגיעים למי שבמפורש מחזק את חיזבלללה?

      אני, 01/08/06 13:35

      להתעורר - סוריה במלחמה איתנו!!!

      איראן במלחמה איתנו!!!!

      הם מעבירים את הלחימה דרך לבנון.

      למה אנחנו מתרפסים מול הסורים???
      הרי ברור שהחיזבאללה הוא סניף של סוריה בתוך לבנון!

      הגב לתגובה זו

      • איננו מתרפסים בפניהם! כעת זה לא הזמן

        רונית, 01/08/06 14:16

        למלחמה עם סוריה.
        אסאד ישלם את המחיר.

        נבלה בן נבלה!

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ההתרפסות של אולמרט-פרץ-ליבני בפני הסורים מרמזת יותר מכל על כישלונם (ל''ת)

    בניהול המלחמה !, 01/08/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כנראה שליברמן יהיה שר הבטחון הבא. ראינו מי הוא השמאל! (ל''ת)

    אלעד, 01/08/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אסד לא מטומטם. כמו שהעולם מתנהל כיום הוא יקטוף לצערי את פרות הנצחו (ל''ת)

    אלי, 01/08/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • כל המעשים שלו עד עכשיו מוכיחים ההיפך (ל''ת)

      דני, 01/08/06 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אסד קשוב לתקשורתנו...

    קובי, 01/08/06 12:31

    אין לו שום מידע מודיעיני יותר טוב מתקשורתנו.
    לפי דעתי בזמן מלחמה צריך להחשיך את ערוץ 2 וערוץ 10 ה''מסחריים'', כי בשביל סקופ אחד הם מוכנים למכור את המדינה.
    בתקופה הזו של ה20 יום האלו הם משדרים יותר טוב אפילו מ''אל-מנאר''.
    מי שהרים את קרנם של אירגוני הטרור ומדינות הטרור הם ה''מסחריים'' בלבד.
    תשימו לב שמאז שה''מסחריים'' הגיעו בשנת 1992 פתאום צץ אירגון חיזבאללה וחמאס בשטחים וכל זרועותיו.
    יש להם חשיפה מלאה!!!

    הגב לתגובה זו

    • מחזקת! (ל''ת)

      מורי, 01/08/06 13:02

      הגב לתגובה זו

    • צודק. הבעיה היא ערוץ 10 !! אין לי טענות ל- 2 . (ל''ת)

      רונן, 01/08/06 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רפואה שלמה (ל''ת)

    רני, 01/08/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש לערבים חרא בראש.

    רביב, 01/08/06 12:27

    צריך להושיב ביחד את הצמרת העולמית של הפסיכולוגים ואולי הם בעבודה מאומצת מאוד יצליחו לפענח את ההגיון הערבי.
    האמת אני בספק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ל-24 דחוף

    עקרב, 01/08/06 12:23

    טייס קרב? תבדוק את העברית שלך יא אנאלפאבית...

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה משת''פ? מפחד? חחחחח (ל''ת)

      צפונית, 01/08/06 12:40

      הגב לתגובה זו

      • לצפונית

        עקרב, 01/08/06 13:17

        לא הבנתי ממי את דברייך...מי משת''פ? אנא הסבר...

        הגב לתגובה זו

    • כניראה טייס קרב סורי...):) (ל''ת)

      קובי, 01/08/06 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסיבה למה הוא זחוח.. כנסו

    מחטט, 01/08/06 12:21

    הוא מעודד מכך שהצבא הישראלי ממנו הוא חושש, לא מצליח במשך 3 שבועות, עם אלפי הפצצות לחסל אירגון טרור של כמה מאות לוחמים.
    ואז הוא עושה חשבון שאם כך, אותו בוודאי לא יצליחו לנצח. וצהל כבר לא מה שהיה פעם, וכו.. והנה לכם מצב הרוח הזחוח.
    בטח גם קיבל מציצה בלילה לפני.. אז בכלל טוב.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה והסבר מדוייק, רק שכחת לציין......

      אהוד יערי, 01/08/06 12:34

      שאת המציצה בלילה הוא קיבל מפארוק א-שרע..

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחח הרסת אותי מצחוק

        מת מצחוק, 06/08/06 17:59

        פארוק א שרע הנחש, עם פני השטן, הדמות הכי זחוחה בסוריה, מוצץ לאסאד הבן האהבל....
        חחחחחחחחחחחחחחחח

        הגב לתגובה זו

    • יש לך חוסר הבנה בסיסית בהבנת המצב

      תלמד תבין, 01/08/06 13:19

      כנראה שאתה לא מבין מה ההבדל בין מלחמה עם ארגון טרור לבין מלחמה עם מדינה! מדינת ישראל בתור מעצמה אזורית במזרח התיכון מסוגלת לנצח כל מדינה אחרת. ארגוני טרור פועלים בשיטה אחרת שמקשה על מדינות להלחם נגדם בגלל שהם לא נלחמים באותם כלים ומה שנראה לא מוסרי/אפשרי למדינה הוא דוקא הנשק של האחר למשל שימוש באזרחים, כוח החלש וכדומה. זאת הסיבה שגם ארה''ב לא מצליחה לחסל את אל-קעידה ושוקעת בעיראק!

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בוא ניראה אותך גבר

    פחדן, 01/08/06 12:15

    תעיז ליתקוף

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יגיע היום שיימחק החיוך ג'ריקן מעוך של הגמל הזה

    נמי, 01/08/06 12:09

    גם הוא וגם השימפנזה מאיראן (ממש גן חיות הולך פה) יפסיקו לחייך.

    הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי, מצחוק (ל''ת)

      חיפה, 01/08/06 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ומה מצפים מהסמרטוט הזה מסוריה?

    אזרח, 01/08/06 12:03

    הוא קיבל את השלטון והוא חושב שלנהל מדינה זה משחק להבנתו הוא קיבל צעצוע אפס מאופס לא פלא שהערבים חיים בזבל עם מנהיגים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האיש מטומטם ברמות

    מודאג מאד, 01/08/06 12:01

    מה לעשות כשאתה גר בבית משותף עם עוד שלושה שכנים צמודים:
    האחד - אוסף להנאתו חביות עם בנזין בבית, והוא גם מעשן כבד.
    השני - הקטע שלו זה לאסוף טונות של חומרי הדברה ורעלים ולשחק איתם מעת לעת.
    השלישי - אוהב נפצים, לבנות חבלה ופתילי השהייה והילדים שלו משחקים בגפרורים כל הזמן.
    ואתה? אתה כולך, רוצה לחזור הביתה מהעבודה, להרביץ מקלחת, לקרוא עיתון בשקט, לשתות כוס קפה ולראות סרט בדי.וי.די.
    מה הייתם עושים במקום השכן?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מעולם הרפואה

    הר(ציני), 01/08/06 12:01

    בשאר הרי מכיר הייטב את עולם הרפואה. לטפל בחיבאללה ללא טיפול בסוריה דומה לטפל בסרטן על ידי ניפוק אקאמול. נדאלת השאלה עד כמה אבדות עוג נספוג כתוצאה מהפעלת חימוש סורי נגדנו. למה הדבר משול? הוא דופק אותנו ואנו לא נהנים לפחות שידפוק ונהנה קצת גם נסבול מרות אבל אולי אולי ניישר אותו ויהיה כאן קצת שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד שבועיים

    חיפאי, 01/08/06 12:00

    ונחסל גם את סוריה,
    היא חייבת לשלם מחיר כבד.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך לת להם מכה חזקה אבל לא אנושה כי עדיף שיהיו חלשים מאשר בסיס

    שרה, מזרחנית, 01/08/06 11:59

    נוסף לאל קאידה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לאסד....!!!!!!! כנסו.

    מ.טייס קרב, 01/08/06 11:59

    רק שיהיה בידיעתך שהבא בתור לחטוף חזק זה אתה זה רק עניין של זמן יזבל... אני בטוח שכל צה''ל מוכן לאנות על הדמת סורייה ומכווה שיש זבלות שלך שקוראים תגובות... אני יבוא לבקר פעם יש לי מחק, אני ימחק קמה יעדים מאוד ידידותים אצלך ....

    הגב לתגובה זו

    • טייס קרב יודע להתבטא כיאות ולכתוב ללא שגיאות. (ל''ת)

      דוד מתל אביב, 01/08/06 12:22

      הגב לתגובה זו

      • חבר'ה זה אינטרנט

        משה, 01/08/06 12:49

        מותר לו להיות מה שהוא רוצה אפילו טייס קרב או קרבן לטייס.....

        הגב לתגובה זו

      • יאללה יאללה. ראינו מה עשו הטייסים. (ל''ת)

        בכל הכבוד הראוי, 01/08/06 14:03

        הגב לתגובה זו

      • not all of them (ל''ת)

        ilan, 07/08/06 10:48

        הגב לתגובה זו

    • לפי השגיאות אתה גם לא שקימיסת!!!!! (ל''ת)

      י, 01/08/06 12:23

      הגב לתגובה זו

    • טייס קרב סורי מושתל?? (ל''ת)

      קובי, 01/08/06 12:42

      הגב לתגובה זו

    • חבר'ה, תרגיעו, זה טייס קרב במשחק מחשב... (ל''ת)

      שין, 01/08/06 12:46

      הגב לתגובה זו

    • אולי טווס קרב... (ל''ת)

      אני, 01/08/06 12:52

      הגב לתגובה זו

    • גם עני תייס

      יוסי, 01/08/06 13:00

      .....

      הגב לתגובה זו

      • קרעת אותי מצחוק... (ל''ת)

        ronit, 01/08/06 14:17

        הגב לתגובה זו

      • hahah good 1 (ל''ת)

        ilan, 07/08/06 10:47

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא טייס אתה עפיפון !!

      המורה ללשון, 01/08/06 13:16

      טייס לא כותב בשגיאות כתיב כמוך !!

      הגב לתגובה זו

    • טייס, זה בסתלבט או שאתה אנלפבת? (ל''ת)

      הטובים לאולפן, 01/08/06 13:20

      הגב לתגובה זו

    • חבר'ה מה אתם מדברים, הוא בטוח טייס תראו איזה התנסחות דיפלומטית.:\ (ל''ת)

      שלדג, 01/08/06 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההיתנהגות הקירקסית

    פקק תנועה, 01/08/06 11:58

    של הנהגת סוריה נובעת כתוצאה ממשחק בריגשי הנחיתות של העולם הערבי כלפי הצלחתו של העולם המערב יוישראל כתוצאה מרגשי נחיתצות אלו הם פועלים באלימות כלפי כל אחד שלא הולך אים דעותיהם.אים מיסתכלים על ההיסטוריה וגורמי ההיסטריה והנזקים .אז רואים מי צודק .ומי לא.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ועל נהרות יכוננה

    מוטי אטלנטה, 01/08/06 11:56

    נהר הירדן ויובליו ונהר הירמוך ממחישים היטב את הבעיות הכרוכות בניהול משותף של מקורות מים בין מדינות עוינות.

    לישראל שותפים רבים במשק המים. כ-60% ממי התהום המשמשים את ישראל הם מחוץ לגבולות 1967. במדינת ישראל לא זורמים נחלים בעלי ספיקה גבוהה, וחלקם של הירדן והכינרת במערכת המים של המדינה גדול מאוד. אולם, מערכת המים של הירדן והירמוך משותפת לארבע מדינות - לבנון, סוריה, ישראל וירדן. סוריה ולבנון אינן מכירות במדינת ישראל ואין ביניהן לא הסכם ולא דיונים בנוגע לחלוקת המים. ירדן, בניגוד למדינות אלה, חתמה על הסכם שלום עם מדינת ישראל ובו סעיפים המסדירים את נושא המים. אין לשכוח כי במסגרת ההסכם עם ירדן ישראל שילמה מחיר הידרולוגי לא קטן כאשר היא התחייבה להזרים מים לירדן ממקורות שהיו בלעדיים לישראל קודם לכן. ישראל וירדן, כמדינת תחתיות נפגעות משימוש גורע של סוריה ולבנון במי הנהרות.

    שלושת המקורות העיקריים של הירדן הם נחל שניר (החצבאני), נחל חרמון (מעיין הבניאס), ומעיין הדן. ראשיתו של החצבאני במעיינות חצבאיה ווזאני. עד מלחמת ששת הימים נבעו מעיינות ווזאני בסוריה, ואילו מעיינות חצבאיה נובעים בתחומי לבנון. מעיין הדן, החשוב מכל יובלי הירדן, נמצא כולו בתוך תחומי הקו הירוק (במרחק כמה מטרים מדרום לגבולות 6 ביוני 1967). מעיין הבניאס נובע ברמת הגולן, כיום בשטח ישראל אך סוריה טוענת אף היא לשליטה על האזור. שישה קילומטרים מדרום לגבול ישראל-לבנון מתאחדים הנחלים דן, בניאס וחצבאני לנהר הירדן. עשרה ק'מ דרומית לאגם הכינרת מצטרף נהר הירמוך אל הירדן. אגן הירמוך הוא בינלאומי אף הוא ומתחלק בין ירדן לסוריה.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צריך ליהכנס ברב רבק בסוריה

    אבוחצירא אילן, 01/08/06 11:55

    בכל הכוח
    הם מהאשמים הבכירים במצב הזה
    הם ואירן
    להיכנס בהם בכל הכח
    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אסד, כמו אולמרט, מרוצה - זו ההזדמנות שלהם לעשות רווח פוליטי ... (ל''ת)

    עמרי ויסגלס, 01/08/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך להפסיק להעביר לאסד הודעות מרגיעות,

    ר.א, 01/08/06 11:54

    הפסקת ההודעות המרגיעות והעברת הודעות תוקפניות יתנו לו יותר מוטיבציה להרגיע את לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבחור לא בסדר בראש-זה לא צחוק

    נימרוד, 01/08/06 11:44

    אם בזמן מתיחות כזאת ומלחמה הוא ממשיך להעביר נשק, כנראה שהוא לקוי למידה או תפיסה של המציאות הסובבת אותו.
    לדעתי יש בו משהו לא סביר בראש.

    הגב לתגובה זו

    • אסד דפוק ומסוכן.

      יגאל, 01/08/06 12:21

      דבר אחד נכון: יש סכנה שלבנון כמו עירק תמשוך אליה מטורפים מוסלמים ותהפוך למדינת טרור המכוון נגד ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הדמות של אסד

    חוני, 01/08/06 11:42

    לא מובן לי מדוע מזלזלים בו. הוא בערך ברמה של רבים מהפוליטקאים הנבחרים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא מקשיב כל הזמן לתקשורת החשראלית

    התבוסתנים שלנו, 01/08/06 11:35

    שבכל משבר מעלים את קרנו ונכנעים עוד לפני שהוא ביקש דבר מה
    כל הזמן הם מדברים על בלי אסד אין פתרון ,
    ובלי נסיגה מהרמה אנו אבודים
    אז למה שלא ירגיש נפלא ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סוריה שותפה פעילה במלחמה וישראל עומדת בצד. (ל''ת)

    מדינה חרא, 01/08/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אסד קיבל בצים כי יש לו הסכם עם אירן הגנה גם את אירן נמחק

    אלי, 01/08/06 11:30

    החרא אזה חושב שאנחנו חוששים מי אירן הפרסים אלה אחמדי נג'אד אזה נחסל אותו הבן זונה א
    זה
    מלחמה כוללת ונגמור אחת ולמתיד עם סוריה אירן וחיזבללהה והפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק דיבורים קיצר את מי אתה מפחיד חרא פחדן שלח טיל

    אלי, 01/08/06 11:28

    חושב שאנחנו נחשוב פעמיים עם יש כאן אזרחים חפשי מפשע עם ה מתקן של אזרחים קיצר טיל אחד וכול סוריה עולה באשש ואז נזיין לך את צורה סוף סוך חרא

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ובצדק!!! נכשלנו במלחמה כי שוב...

    איתן, 01/08/06 11:28

    הסמרטוטים שמאלמרט והפקיד הסתדרות יצאו בהצהרות וברבורים לפני 20 יום,אבל לא הנחו את הצבא לפעול בכל העוצמה. התוצאה: לא השגנו אף אחת מהמטרות,הפכנו ללעג על אי יכולתנו להתמודד עם אירגון טרור,הוכחנו למוסלמים מסביב איך אפשר להתמודד מול ישראל,ובנוסף נהרגו לנו חיילים וטייסים.עכשיו אתם מבינים למה אסד מחייך?!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט

      אלי, 01/08/06 12:16

      להחליףאת סר האי ביטחון בוגי יעלון בהקדם. לפני כישלון מוחלט

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה חוש צדק מפותח לסורים

    בנאדם, 01/08/06 11:27

    שישראל מגנה על עצמה בלבנון זה לא בסדר אבל שר ההסברה הסורי אומר שאם ישראל תתקרב לגבול סוריה בלבנון (סוריה שמספקת טילים לחיזבאללה) מבחינת סוריה זו עילה למלחמה.

    השאלה צריכה להיות האם אספקת טילים לחיזבאללה היא עילה לסנקציות בינלאומיות על הסורים? או עילה לישראל לצאת למלחמה נגד סוריה?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש הגיון במה שאומר שר החוץ הסורי

    אהוד, 01/08/06 11:26

    אלה בדיוק התנאים האופטימליים להתפתחות תאי אל קעאידה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עד יום שיש התלקחות

    אבי, 01/08/06 11:26

    זו דעתי ! כי אנחנו גם מחפשים אותם בשיטת ''הפוך על הפוך''. בסוף זה יבוא !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תהיו ברורים - חלק ראשון של הכתבה ''אסד זחוח'' חלק שני ''סוריה במתח''? (ל''ת)

    שי, 01/08/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההיתנהגות הקירקסית של

    פקק תנועה, 01/08/06 11:25

    ראשי סוריה נובעת כתוצאה ממשחק .בריגשי הנחיתות של העולם הערבי .שטוען הנערבי עושה צחוק מהאימפריה המוסלמית .וזה מצדיק בדיוק רב את סיבת היתנהגותו של בוש. כלפי העולם הערבי .דבר שבמדינות אירופה עדין לא הפנימו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוריה מעודדת רצח-רק סנקציות כלכליות

    גדעון לוי, 01/08/06 11:24

    סוריה מעודדת רצח-רק סנקציות כלכליות ישנו את זחיחותה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מפחיד אולי כן אבל אולי טוב

    אורן, 01/08/06 11:22

    סוריה היום חלשה לא ידוע מה יהיה מחר לדעתי אם רוצים לשנות את האזור צריך למשוך אותם למילחמה זה מפחיד זה נורא זה הזוי אבל זה הכרחי למען הדורות הבאים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה להגיד שלא נתקוף? מה עם העמימות? (ל''ת)

    יוסף, 01/08/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    וכי זה מפתיע? האדיוט המשופם מסייע לאל קאידה בעיראק

    איתן, 01/08/06 11:20

    ובגלל זה האמריקנים חמים עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בן אדם הזוי מציע פתרונות הזויים..מה הפלא? (ל''ת)

    חגי, 01/08/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסד - קול כאלב ביג'י יומו. ח''א - תמשיכו להפציץ! תחזק ידי החיילים! (ל''ת)

    חכה חכה, 01/08/06 11:17

    הגב לתגובה זו