• 115.

    פרץ-איך לא הכרזת עדיין על שביתת נשק? שמאלני משבית שמחות...

    בייבי בום, 01/08/06 12:26

    פעילות קרקעית תוביל למיתה רחבה.
    אז היכונו לבייבי בום.
    פעילות במיטה הרחבה ועל הרצפה. הקרקע.
    היא רצתה את זה, אז שלא תתפלא שתגמור אצלי על ארבע. הך, איך אני אוהב את זה מאחור...
    לבנון אהובתי, עושה איתך אהבה,
    יא מזדיינת טובה

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ישראל ב''סירוס'' מתמשך, הייתי רוצה לראות את צרפת, אנגליה,

    שמאלנית מובהקת, 01/08/06 11:03

    איטליה, וכל יפי הנפש שיעברו אלפיונית האחוז מהטרור שאנו סופגים כל השנים. אני שמאלנית, תמיד הייתי, אבל עכשיו זה כבר עבר את הגבול. מה הבעיה להודיע שמכל מבנה ממנו משוגרת קטיושה יושמד?!?!?!?! מה זה הסירוס הנוראי הזה שאנו נכנעים לו? שהאזרחים ידעו לברוח ולהבריח משגרי קטיושות מקרבם. רק ככה!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    צה''ל לא יכול לנצח. לא כי הוא צבא חלש, להפך,אלא כי המצב במזה''ת השתנה

    תדי, 01/08/06 10:15

    וזה הזמן להחליף את הפוליטיקאים שלנו, שלא מכירים דרכים נוספות מהתמודדות עם משברים מלבד לשלוח את צה''ל.
    חייבים ללמוד קולות נוספים, כי אם בכוח הזרוע בלבד אנחנו כאן, אנו על זמן שאול.

    ציפי לבני, איפה חיל האוויר המהולל של משרדך? האם זה דני גילרמן???

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    רק שלא יזנבו בנו

    צחי, 01/08/06 10:12

    יש להכניס כוחות קרקעיים אין ספק אך לעשות זאת בזהירות אל תשכחו מה שאמר נסראללה בתחילת הלחימה שהוא מעוניין בכניסה קרקעית מי יודע כמה מטענים וחוליות נ''ט מתחפרות יש שם!
    לכל חיילי צה''ל (ולאח שלי במיוחד) דרך צלחה - ה' ילחם לכם ואתם תחרישון

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פצצת מימן על ממין על סוריה. ואירן, תחסוך המון נפגעים.מנחם בגין הגבר

    מנחם בגין, 01/08/06 10:09

    פצצת מימן על ממין על סוריה. ואירן, תחסוך המון נפגעים.מנחם בגין הגבר בעל אומץ.אחריו קיבלנו ''נמושות'' אחד אחד

    הגב לתגובה זו

    • צודק 111 אין ברירה אלא להשמיד את איראן

      יהודיה, 01/08/06 10:46

      על כל המשתמע מכך.
      הם לא ישבו בשקט הם זבלים ארורים שחייבים לחסל אותם. הקליפה מאיראן הוא משורש המן הרשע וע''פ הנביאים הם ינסו לפגוע בישראל אבל בשיאה של המלחמה הזאת ,היא מלחמת גוג ומגוג,יהיה גילוי השם אדיר ובסופם של האוייבים שלנו להיות מובסים לחלוטין.
      אבל אנחנו חייבים להוסיף כוח לכוחות הקדושה על ידי תפילות,צדקה ולהרבות במעשים טובים. כל מעשה טוב זה עוד נשק עצום לעם ישראל.
      צריך להבין שהשורש של המלחמה הזאת הוא רוחני ומה שרואים פה זה השתלשלות של מה שהתחיל למעלה בעולם העליון גם ,גם אם לא רואים זאת,יש לזה שורש.
      אז המימן הרוחני שלנו זה המצוות והתשובה והצדקה ובנוסף אין ספק-
      צריך להפסיק לקרא לנשק הטקטי 'טקטי' ולהפוך אותו לנשק 'שמיש' על מנת להשמיד האויב.
      ברכת גאולה שלמה.

      הגב לתגובה זו

      • we bomb France (ל''ת)

        first, 01/08/06 13:21

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    פצצת ממין על לבנון וסוריה. ואירן, תחסוך המון נפגעים.מנחם בגין הגבר

    מנחם בגין, 01/08/06 10:06

    פצצת ממין על לבנון וסוריה. ואירן, תחסוך המון נפגעים.מנחם בגין הגבר בעל אומץ.אחריו קיבלנו ''נמושות'' אחד אחד

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הגיע הזמן,זה לא מלחמת לבנון 2, זה מבצע ליטני 2

    Human Being, 01/08/06 10:02

    ב1978 במבצע ליטני עלינו עד לליטני על מנת לנקות את פת'חלנד השבוע ננקה את חיזבאללה-סטן.

    ב-78 לא ירו קתיושות על חיפה ואף בן אדם במדינה אפילו לא העיז לחשוב לא להגיד אלה לחשוב שזאת מלחמה מיותרת או משהו בסגנון הזה.

    חזקו ואימצו חיילי ואזרחי ישראל, יהיה בסדר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    better late than never

    עקיבא, 01/08/06 09:59

    אבל הקבינט גם יצטרך להאשר פעולה כמו זאת של אריק של הימים הטובים !
    אבל הפעם גם בירות וגם דמשק ...

    תשכחו מ40 ק''מ ! שהשמאל לא יבלבל את המוח .

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ההבדל בין חכמים לנבונים

    דוידי הרמלין, 01/08/06 09:35

    אני מקווה שהתבונה של שמאלמרט ושל פרץ תוביל אותם להצלחה שתוציא אותנו מן המצב הנוכחי, אך אם הם ושרון היו חכמים מלכתחילה, כמו נתניהו והליכוד, אז מראש לא היינו נקלעים לעסק-ביש זה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חלומות באספמיה

    ירו, 01/08/06 09:35

    הרעיון להכניס כוחות זרים שישמרו עלינו הוא חסר כל שחר!
    נניח שיהיו מדינות שיסכימו לשלוח את חייליהם להגן עלינו, מה יקרה אז?
    בדיוק מה שקורה היום בעיראק.יהיו פיגועים נגדם שיובילו לכעס מצד העולם על כך שגררנו אותו לכך,בנוסף לכך (לא שזה משנה הרבה) יגיעו לפה גם חוץ מהחיזבאללה גם אל קעידה,בקלות דרך סוריה והאזור יהפוך לחגיגה אחת גדולה.
    זה גם יהיה הוכחה נחרצת לארגונים האיסלאמים שארה''ב מנסה להשתלט על המזרח התיכון ואנחנו בעצם רק כלי בידיה.
    הדרך היחידה להשתיק את חיזבאללה
    היא לגרום ללבנונים להבין שזה לא שווה להם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    נסראללה החזיר את לבנון לתקופת האבן לפני הספירה

    קבלן הריסות, 01/08/06 09:27

    כל הבתים שם חזרו להיות במצב מלט וחצץ

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    להפוך את טהרן למגרש גרוטאות,

    ישראלי, 01/08/06 09:26

    ואחר כך להפוך את דמשק למגרש חניה גם כאן!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    להכנס עד האוואלי

    נמרוד, 01/08/06 09:22

    אחרת לא עשינו כלום

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חכו רגע אני מיד חוזר (ל''ת)

    בא לי להקיא, 01/08/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שר החוץ הצרפתי נפגש בבירות עם עמיתיו מחיזבאלה

    צרפת מלוכלכת, 01/08/06 09:19

    צרפת מריחה כמו הגבינות שלה.
    צריך להכניס את השאנז אליזה לאווירה. אחת שתיים שלוש הכי יפות לתת להם בראש. להפציץ לכתוש את הצרפתים

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הגיע הזמן לתקוף את צרפת

    מתון ומחושב, 01/08/06 09:02

    אני תקווה שחיל האוויר הכין בנק מטרות ליעדע תקיפה בצרפת.


    מה יש לא מגיע לנו קצת אירופה. לא משעמם לבנון לבנון. קדימה פרץ בא נראה אם יש לך שפם.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תקראו את המאמר של בן כספית בעיתון

    חיה, 01/08/06 08:59

    של היום!
    גם אתמול הוא כתב מאד יפה.
    לא מצאתי מקום אחר לכתוב לו כל הכבוד@@@@

    גאה בך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    די לרצח ילדים

    יוני, 01/08/06 08:59

    עד מתי תמשיך השלישיה הכוחנית אולמרט, פרץ וחלוץ ,לדרוס ולהרוג, לכתוש ולרסק, בעוד הקטיושות ממשיכות לפול. עד מתי ימשיכו ההפצצות האכזריות, מאות אלפי הפליטים , ומה שבאמת מפחיד הוא העם הישראלי שתומך באכזריות פושעת בעיוורון שטוף מוח וזעם , בהרג ורצח ילדים נשים ואזרחים. לא תהיה מחילה על הטירוף, השנאה לישראל בעולם הנאור הולכת וגוברת בצדק מוחלט, בגלל הברבריות הפושעת של המנהיגים שלנו. די לטירוף, די להתלהמות. הסכסוך היה יכול להסתיים כבר מזמן, ההרג הגדול היה נמנע, השבויים היו בביתם , וכל זה תמורת כמה אסירים , וויתור על ''כבודנו'' , וניסיון אמיתי לפתור את המשבר בדרכים אנושיות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    להפוך את איראן למגרש גרוטאות גדול!!!

    ישראלי, 01/08/06 08:52

    ואם תציץ סוריה-להפוך אותה למגרש חניה אחד גדול!!!!
    מהר-לפני הם יהפכו אותנו ....ואז יבוא שקט ל 100 שנה...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בושה, החלטה מאוחרת מידי של אולמרט שמבשרת תבוסה

    סמי, 01/08/06 08:50

    בושה, החלטה מאוחרת מידי של אולמרט שמבשרת תבוסה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    העם הזה באמת ככ אידיוט שמספיק לו (ל''ת)

    רק ספינים, 01/08/06 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הכל הצגות וספינים עד שהעם ייתעורר (ל''ת)

    ויציל את עצמו, 01/08/06 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אצל אולמרט כל הלחימה היא מבצע יחצנות פרטי עבורו . (ל''ת)

    חנה מרימינסקי, 01/08/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לנקות את דרום לבנון. ומה יקרה בצפון? טילים ארוכי טווח יאיימו

    בלא הפרעה ולא, 01/08/06 08:40

     

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ישראל

    פקק תנועה, 01/08/06 08:07

    לא יכולה לחיות בגטו. של אלימות בלתי פוסקת מצד החיזבלה והרשות הפלשטנאית. לכן אליה לבצע מילחמה יסודית ומושלמת בטרור המקומי.מיסתבר ששרון צדק בזמנו .במילחמתנו הקודמת בלבנון.הבעיה היא שאז גרמנו לכך שערפעת וחבר מרעיו הקימו מדינה ערבית נוספת בתוכנו .רק נקווה שהחיזבלה לא רוצה גם הוא מדינה משלו.ראויים לציון ראש הממשלה ושר הביטחון.שניהם יכולים להיות חברים באותה המיפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אולמרט תתפטר בכלל הססנות שלך אבדנו את המלחמה,אל תעבוד עלינו (ל''ת)

    בנגימין, 01/08/06 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם ה' לא שמר צה''ל ויצא בצבאו- שווא שקדו מפקדיו ומנהיגי המדינה! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 01/08/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מנהיג פועלים, ללא נסיון בטחוני והשכלה בסיסית, לא יכול להיות שר בטחו (ל''ת)

    המשפד, 01/08/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תסתלקו מכאן כל השמאל שמפגין נגדנו

    אבישי, 01/08/06 07:32

    מדינאים עלובים חברי כנסת פחדנים יש לנו תעיפו כבר מהמדינה מהכנסת את טיבי , וכל חבריו .
    בגץ ומי שעומד בראשו אהרון ברק וחבריו שמצדדים בו ,בגללכם טיבי וחבריו אויבים בתוך הכנסת הישאלי נשארו כאן בכנסת, במקום להעיף אותם לסוריה השארתם אותם ,
    בגץ=שמאל קיצוני=משרתי אינטרס הערבי ששונא אותנו=מצפן של פעם=מרץ=גוש שלום=יוסי ביילין

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש לכלוא את השמאל הקיצוני - בבחינת איום בטחוני (ל''ת)

    גלי, 01/08/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הקבינט צריך לאשר להושיב את נסראללה..

    צבי, 01/08/06 07:21

    בפיסוק רגליים פתאומי על האשכים. נמאס ממנו. כל הכבוד לאולמרט. אני מרגיש שיש לי ראש ממשלה ושר בטחון. בהצלחה לצה''ל. ואל תשכחו הסיסמה עד כאן ''אנחנו ננצח''.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    השמאל וסוחרי השלום מכינים השלטים להפגנות כדי ''לרקוד על הדם''! (ל''ת)

    מלכה, 01/08/06 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    להחליף את הממשלה וצמרת צה''ל! העובדות מדברות בעד עצמם! (ל''ת)

    ארכימדס, 01/08/06 07:17

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מסתבר ששר בטחון ''אזרח'' זה מאד גרוע במלחמה! פרץ הוא אפס!!! (ל''ת)

    שולה, 01/08/06 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מאחרי המילים ומשמעותם

    Avi Ecuador, 01/08/06 07:05

    ציטוט מהמאמר:
    ''בצה''ל לא מתבוננים רק בזירה הצפונית ומייחסים חשיבות רבה להשלכות של מבצע זה על הזירה הפלשתינית. במערכת הביטחון אומרים כי כניסה קרקעית מאסיבית תוסיף להרתעה של צה''ל ומעריכים כי החמאס חושש ממהלך דומה גם בעזה''
    מה המשמעות ומה אומרים לכם?
    כניסה בלבנון תשפיע באופן ישיר בשטחים כפועל יוצא, כלומר; הבריחה מלבנון בעבר לחיזבאלה, ארבעה האימהות ופעולתה של ישראל במשך השנים היתה לה השפעה ישירה על חיזוק האינתיפאדה ומתן דלק ללוחמה בישראל מהשטחים.
    ומה עוד אפשר להשליך על אותו משקל?
    שפעולתה ובריחתה של ישראל בשטחים השפיע באופן ישיר על חיזבאלה ועודדה אותו לעשות ולהגיע למה שהוא היום.
    זה מה שמסבירים לכם לאדם שיש בו קצת שכל ישר ויודע לעשות השלכות...
    המלחמה הזאת היא של השמאל והכל באשמתם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 01/08/06 06:55

    אצלנו בכפר קצת מרחמים על כל הפשיסטים המתלהמים כאן. אלו הרי ברובם הגדול פלבאים, אנשים פוטים הרואים את העולם בשחור לבן. לידיעתם הצבע בתמונה הומצא כבר לפני הרבה שנים. חבל לנו עליהם, כגודל ההתלהבות כך תהיה עוצמת האכזבה. את המלחמה הזו הפסדנו. ישראל יכולה להחליט ולהכריז על הרחבת פעולה קרקעית זו או אחרת אבל ההחלטות האמיתיות מתקבלות אצל בעל הבית בוואשינגטון.
    מי שיסבול הם הפצועים הרבים ומשפחות החללים.
    ובסופו של דבר פשיסטים יקרים אתם תהיו אלו שישלמו כלכלית את מחיר הטמטום. מה חשבתם שאולמרט ישלם...?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש למחוק את הזרוע הקידמית של איראן! (ל''ת)

    זאת, 01/08/06 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עכשיו?איחור ענק,ניהול הקרב בעייתי בצבא (ל''ת)

    רונן, 01/08/06 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    נחוצה מדיניות אחרת-הרתעה

    שמואל, 01/08/06 06:32

    אין ספק שהבעיה העיקרית עתה הן ההפגזות שמטרתן לגרום להרג של אוכלוסיה אזרחית יהודית, ואין ספק כי קיים קושי לזהות את מקורות הירי ולחסל את כל המשגרים האלה. ולמול קושי אמיתי זה שאנו ניצבים מולו, עולה בכל חריפותה שאלת ההרתעה.

    צריך להבין כי לארגון החיזבאללה ישנן חולשות בסיסיות שיש להשתמש בהן ולנצלן על-מנת להרתיע אותו מלירות על אוכלוסיה אזרחית. החולשה המבנית של החיזבאללה היא השענותו על אוכלוסיה שיעית שהם בשר מבשרו, וכשם שאירן היא מוסלמית שיעית כך גם החיזבאללה הוא ארגון אתני שיעי. הפתרון הנכון וגם הצודק, שיכול להרתיע הוא יצירת משוואה שלפיה תפגע ישראל באוכלוסיה השיעית, שרובה מרוכזת בדרום לבנון, כתגובה לירי על מרכזי האוכלוסיה בישראל.

    אמנם ישראל הפציצה את דרום בירות, אך לא עשתה זאת נגד האוכלוסיה האזרחית שם אלא נגד המתחם הצבאי ונגד מפקדות החיזבאללה. תגובה ישראלית כנגד השיעים תחייב את החיזבאללה לקחת בחשבון את המחיר שהוא ישלם על מעשיו. אם על כל מטח קטיושות על חיפה תירה ישראל על נבטיה השיעית, אם ירי לעבר נהריה יענה בירי לעבר צור, ואם ירי על צפת יגרור מיידית ירי על העיר תיבנין שבדרום לבנון, אז תיווצר ההרתעה הדרושה, אז תעמוד בפני החיזבאללה דילמה אמיתית שעד עתה אנו מאפשרים לו להתחמק ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סיפור קטן על הצביעות של פינס

    תושב רמות, 01/08/06 06:10

    פינס הנמנע היחיד בקבינט הוא שמאלני יפה נפש עד שמדובר בביתו. במהלך האינתיפאדה השניה כשכל יום היה פה פיגוע פינס יצא לא אחת נגד מדיניות היד החזקה שישראל השתמשה בה עד כשפעם אחת היה פיגוע בכביש רמות - ליד הבית שלו ושלי... רק אז הוא יצא בהצהרות על איך זה שהמשטרה לא מסוגלת לאבטח ציר ראשי בירושלים ודרש בכל פה שיחקרו כיצד דבר כזה קרה.. פינס - היית עסקן ונשארת עסקן - מזל שלא מתחשבים בדעותיך הצבועות.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לקבינט

    תושב הצפון, 01/08/06 05:51

    למה להכניס חיילים רק מהאויר

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    israel nilhemet

    sandra, 01/08/06 05:23

    she ihie le hayalim hamon behatzlaha!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שוב נכנסים לשבוע ונשארים 18 שנה? (ל''ת)

    שפוי מלחמה, 01/08/06 04:44

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אתמול הממשלה לא אפשרה לצהל לנצח, והיום

    שופט, 01/08/06 04:24

    שבשבת רוחות,כל יום החלטה הפוכה. רק יממה קדם ממשלת אולמרט אסרה על צהל להכניס כחות גדולים לטהור דרום לבנון. והיום , לאחר שפינו את הבמה של נהול המערכה לשרת החוץ ארה''ב , 3 שבועות לאחר שנאמו על נצחון והכרעה של החיזבללהפתאום נזכרו שצריך לאפשר לצבא להלחם בכחות משמעותיים י? הנאומים ה''תקיפים'' וההחלטות נשלפוים לפי הרושם שהם יעשו על דעת הקהל והריטינג השלטוני. אין לממשלה עמוד שדרה לאומי- הכל כאילו בשליטה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הסברה לעולם! הסברה לעולם! הסברה לעולם!

    עופר, 01/08/06 04:15

    צריך לדבוק במטרות!

    וצריך גם להסביר לעולם. לא לכולם תמיד ברור הצד שלנו.

    וזה לא אומר שאנחנו צריכים לעשות את מה שהעולם חושב שנכון. אנחנו צריכים להיות דבקים במה שנכון למדינת ישראל! אף אחד לא ידאג לנו אם לא נדאג לעצמינו. אך יחד עם זאת, המלחמה היא גם מלחמה הסברתית!

    הלחצים הבינלאומיים באים כתוצאה מרושם שמתקבל ברשתות התקשורת.

    ברור לכולנו שאין לנו שום כוונה לפגוע באזרחים - אבל צריך להזכיר את זה שוב ושוב לעולם!

    ברור שהחיזבאללה מתחבא מאחורי אזרחים חפים מפשע - אבל צריך להזכיר זאות שוב ושוב לעולם!

    במערכות אחרות שהעולם ניהל מול אויבים, בקוסובו, אפגניסטן, עיראק, גרמניה, ועוד נהרגו אלפי אזרחים!

    הצבא שלנו עושה מאמצים מעל ומעבר, יותר מכל צבא אחר בעולם, להימנע מכך. מודיעים לאזרחים, מתריעים בפניהם לעזוב, ומשתדלים ככל שניתן להימנע מפגיעה באזרחים - וצריך להסביר זאת שוב ושוב לעולם!!!

    האויבים שמולם אנו עומדים רוצים להשמיד אותנו, ועושים למען מטרה זו. אויבינו משתמשים בטרור, אויבנו הם אויבוי החופש, אויבנו הם משטרים אפלים טוטלטריים, אויבנו תוקפים עד כמה שניתן רק מטרות אזרחיות, אויבנו לא בוחלים בשום מטרה ושום אמצאי והם גם אומרים זאת בריש גלי!

    צריך להזכיר את הנ''ל לעולם!

    כיצד היו נוהגות מדינות כמו בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, ארה''ב, קנדה, רוסיה, אם היו נתונת להתקפות טרור ואיומים מהנוסח ובהיקף שאנו מתמודדים עמו?

    צריך לשאול את השאלות האלה בתקשורת העולמית!

    כמובן שצריך גם להזכיר לכולם שאנחנו מדינה כל כך דמוקרטית שאנחנו גם מרשים לפלסטינים שתומכים באוייבנו, גם כן בריש גלי, לשבת בכנסת, ולהנות מכל זכות שכל אזרח זכאי לה, וכמובן שבמקרה שלהם יש להם פטור משירות המדינה...

    את כל הנ''ל צריך להסביר שוב, ושוב, ושוב, ללא הפסקה!

    גם שלום ניסינו לעשות, אבל לצערנו הם לא רוצים, ו/או לא מוכנים עדיין! בשביל זה צריך שני צדדים. הפרה לא יכולה להניק יותר ממה שהעגל רוצה לינוק. עד שהערבים לא ירצו שלום לא יהיה שלום, ולא משנה כמה ננסה אם זה לא יבוא מהם זה לא יקרה!

    ושוב - צריך להסביר זאת לעולם שוב ושוב!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    We are winning the war

    Koko, 01/08/06 03:58

    Zahal ia winning everybody here shut up with your negative coments and support the army

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    באותה הזדמנות,תפציצו את מעוזי השמאל הקיצוני...

    אזרח1, 01/08/06 03:39

    הם..השמאל ,גרועים ונאלחים מהחיזבאללה.
    מחסום ווטש=יש גבול=4 אלמנות.
    להוציא אותם מחוץ לחוק..לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. אינני חושש מהערבים אלא מהשמאל.

      בנימין ימיני, 01/08/06 05:17

      לולא השמאל היה המצב הבטחוני היום, כמו בתחילת שנות ה80.

      הגב לתגובה זו

    • ¨הצחקת אותי'', שמאל קיצוני זה בין היתר קדימה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/08/06 06:44

      הגב לתגובה זו

    • בקרוב ליברמן יעשה את זה (ל''ת)

      ., 01/08/06 08:39

      הגב לתגובה זו

    • באותה הזדמנות, תפציצו את מעוזי הטוקבקיסטים המגעילים האלה

      איתמר, 01/08/06 09:57

      להוציא את צורת הדיבור הברוטלית, הגסה והאלימה הזאת מחוץ לחוק. יש גבול כמה אפשר לסבול גועל נפש מהסוג הזה

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    Eli Yishai is right!!!l (ל''ת)

    Ariella, 01/08/06 03:36

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לך אולמרט יופי מצוין!

    שרון, 01/08/06 03:33

    מה אמרתי לכם יופי אחחחח כמה אני שמח יופי תנו להם בראש יאלה כן מה שיותר טילים אש פצצות כן כמה שיותר אני מתחנן אל תתרגשו העם איתכם כל הצפון בעד אל תתילסו למה שקמץ שלא מבינים מזה מלחמה אומרים לכם לא לירות לא תעשו כירצונכם וטוב ככה אחלה אתה ראש הממשלה אני מצדיע לך אתה אחלה גבר

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אוי, כמה בנים עוד נאבד

    יוסי, 01/08/06 03:28

    ממשלה צמאת דם שמשחקת עם חיי בניה בשביל עוד כמה מנדטים מהעדר צמא הדם

    הגב לתגובה זו

    • צריך לקרקע את מנהיגנו!

      א, 01/08/06 04:32

      חייבים לעשות משהו! דם ילדינו- עליהם! דואגת עד מאוד לבני השריונר.

      הגב לתגובה זו

    • תשנה את השם ליוסוף

      תעשה טובה, 01/08/06 06:21

      אנחנו יודעים שהשמאל זה בעצם בעיקר ערבים ישראלים ..

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לתבוטנות

      מישאל, 01/08/06 06:30

      צריך להכריח את המערכה כדי להשיב את כוח ההרתאה ואת הבנים הביתה. דרך אגב כל הבנים וחתן שלי מגויסים והם לוחמים 2 בצפון 1 ביו''ש ו1 בחבל עזה.

      הגב לתגובה זו

    • פחות מאשר אילו היינו מפסיקים כעת (ל''ת)

      יסוי, הילצרה, 01/08/06 07:03

      הגב לתגובה זו

    • אולי זה נראה לך יותר ?

      שמואל, 01/08/06 07:06

      אין ספק שהבעיה העיקרית עתה הן ההפגזות שמטרתן לגרום להרג של אוכלוסיה אזרחית יהודית, ואין ספק כי קיים קושי לזהות את מקורות הירי ולחסל את כל המשגרים האלה. ולמול קושי אמיתי זה שאנו ניצבים מולו, עולה בכל חריפותה שאלת ההרתעה.

      צריך להבין כי לארגון החיזבאללה ישנן חולשות בסיסיות שיש להשתמש בהן ולנצלן על-מנת להרתיע אותו מלירות על אוכלוסיה אזרחית. החולשה המבנית של החיזבאללה היא השענותו על אוכלוסיה שיעית שהם בשר מבשרו, וכשם שאירן היא מוסלמית שיעית כך גם החיזבאללה הוא ארגון אתני שיעי. הפתרון הנכון וגם הצודק, שיכול להרתיע הוא יצירת משוואה שלפיה תפגע ישראל באוכלוסיה השיעית, שרובה מרוכזת בדרום לבנון, כתגובה לירי על מרכזי האוכלוסיה בישראל.

      אמנם ישראל הפציצה את דרום בירות, אך לא עשתה זאת נגד האוכלוסיה האזרחית שם אלא נגד המתחם הצבאי ונגד מפקדות החיזבאללה. תגובה ישראלית כנגד השיעים תחייב את החיזבאללה לקחת בחשבון את המחיר שהוא ישלם על מעשיו. אם על כל מטח קטיושות על חיפה תירה ישראל על נבטיה השיעית, אם ירי לעבר נהריה יענה בירי לעבר צור, ואם ירי על צפת יגרור מיידית ירי על העיר תיבנין שבדרום לבנון, אז תיווצר ההרתעה הדרושה, אז תעמוד בפני החיזבאללה דילמה אמיתית שעד עתה אנו מאפשרים לו להתחמק ממנה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שר הבטחון חזק בדיבורים והשבתת נתב''ג

    מרסל פרוסט, 01/08/06 03:26

    במלחמה באויב הוא חלש מאוד!

    ציירי לך שפם!

    הגב לתגובה זו

    • איך הפשפש עלה למעלה? (ל''ת)

      מומו, 01/08/06 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    צה''ל בדרכו לניצחון! העם היהודי יחד אתכם!!

    דנה, 01/08/06 03:11

    ממשלת ישראל החליטה להכות באויב! חזקו ואמצו! השם אתכם לנצחון גדול על הטירור האיסלמי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה אשמת אולמרט שנתן שר הבטחון לחסר ניסיון (ל''ת)

    ושמאלני קיצוני, 01/08/06 03:04

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אלי ישי צודק, קודם לפוצץ אותם מהאויר.

    louis, 01/08/06 03:01

    מדהים לראות שמי שלא שירת בצה''ל ויש לו הכי הרבה חוכמה טקטית.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי זה בלתי אפשרי

      עודד, 01/08/06 03:35

      הלחץ הבין לאומי יוביל להפסקת המבצע בלי שנסיים את העבודה. במיוחד אם קטישה כזאת מהאויר תוביל לעוד כפרי קנא שימנעו מאיתנו להמשיך.

      צריך לקטוש במשך שעות עם כל העוצמה, ואז להיכנס. בכל מיקרה, אם יעשו את זה עם שכל וטקטיקה נכונה, אפשר להביס אותם מהר מאוד.

      הגב לתגובה זו

    • דווקא אלי ישי שירת 3 שנים (ל''ת)

      חנן, 01/08/06 06:39

      הגב לתגובה זו

    • אלי ישי

      יניב, 01/08/06 07:58

      דע לך כותב יקר שאלי ישי כן שרת בצהל, ואפילו ביחידה קרבית אז תרגע...

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרץ נלחמת 20 יום. הפעלת את חיל האוויר בלי סוף.

    בושה של שר, 01/08/06 02:58

    החזקת מדיהנ שלמה במקלטים.. יש לך את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון. אבל הפסדת לארגון קטן של 4000 אנשים.\
    \
    איך אתה לא מתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • עוד ''ניצחון'' כזה של החיזבאללה ואבדנו. (ל''ת)

      ימני תומך, 01/08/06 08:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא שוה תגובה (ל''ת)

      אולמרט, 01/08/06 08:22

      הגב לתגובה זו

    • תראו מי שמדבר

      גדעון, 01/08/06 09:36

      הגיבור הגדול שיושב בבית שלא יודע להחזיק רובה

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    צהל יכול לנצח אבל הביצים של פרץ משקשקות

    פרץ אתה מוביל, 01/08/06 02:54

    לך לבכות לשלי ועוזילה

    הגב לתגובה זו

    • הגיבור הגדול

      תומר שטיין., 01/08/06 09:33

      יושב בעורף ולא עושה כלום ולא מבין כלום אבל ביקורת - מכאן עד רעננה
      הייתי מציע לך להחמיל לפני שאתה מעביר ביקורת לא מנומקת

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרץ אם לא השגת הכרעה נכשלת.מספיק לראות מי

    אין הכרעה = פרץ, 01/08/06 02:43

    היועץ הראשי שלך, השמלאני הקיצוני עוזי ברעם. ובטח שלי ן4 האמהות.

    הגב לתגובה זו

    • הרתעה

      שמואל, 01/08/06 07:07

      אין ספק שהבעיה העיקרית עתה הן ההפגזות שמטרתן לגרום להרג של אוכלוסיה אזרחית יהודית, ואין ספק כי קיים קושי לזהות את מקורות הירי ולחסל את כל המשגרים האלה. ולמול קושי אמיתי זה שאנו ניצבים מולו, עולה בכל חריפותה שאלת ההרתעה.

      צריך להבין כי לארגון החיזבאללה ישנן חולשות בסיסיות שיש להשתמש בהן ולנצלן על-מנת להרתיע אותו מלירות על אוכלוסיה אזרחית. החולשה המבנית של החיזבאללה היא השענותו על אוכלוסיה שיעית שהם בשר מבשרו, וכשם שאירן היא מוסלמית שיעית כך גם החיזבאללה הוא ארגון אתני שיעי. הפתרון הנכון וגם הצודק, שיכול להרתיע הוא יצירת משוואה שלפיה תפגע ישראל באוכלוסיה השיעית, שרובה מרוכזת בדרום לבנון, כתגובה לירי על מרכזי האוכלוסיה בישראל.

      אמנם ישראל הפציצה את דרום בירות, אך לא עשתה זאת נגד האוכלוסיה האזרחית שם אלא נגד המתחם הצבאי ונגד מפקדות החיזבאללה. תגובה ישראלית כנגד השיעים תחייב את החיזבאללה לקחת בחשבון את המחיר שהוא ישלם על מעשיו. אם על כל מטח קטיושות על חיפה תירה ישראל על נבטיה השיעית, אם ירי לעבר נהריה יענה בירי לעבר צור, ואם ירי על צפת יגרור מיידית ירי על העיר תיבנין שבדרום לבנון, אז תיווצר ההרתעה הדרושה, אז תעמוד בפני החיזבאללה דילמה אמיתית שעד עתה אנו מאפשרים לו להתחמק ממנה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    תנו לצה''ל לנצח אותנו

    מדינת ישראל, 01/08/06 02:37

    צה''ל מחזיק את המדינה בביצים וגורר אותה לשנים של מלחמה בלבנון במקרה הטוב ומלחמה עם סוריה ואיראן במקרה הרע. צה''ל רוצה, ארצות הברית רוצה, ואולמרט ופרץ נגררים כדי לאפשר להם את ההתכנסות באיזה מועד שמתרחק ומתרחק ובסוף לא יהיה בכלל.
    איום ונורא שהקבינט אישר לצה''ל את התוכנית האיומה הזאת. איום ונורא.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג האטום האירני בדרך ולא תסבול יותר

      הנביא מוחמד, 01/08/06 04:32

      האטום לא מכיר רק ימנים אלא גם טפשים כמוך וכן גם פלשתינאים וטרוריסטים שבהם
      אתה תומך

      הגב לתגובה זו

    • ההתכנסות היא תוכנית איומה

      שמואל, 01/08/06 07:09

      מסתבר אם-כן, כי השטחים שפונו בצפון הרצועה והאזורים שנשלטו בעבר ע''י צה''ל מגוש קטיף ועד הקו הירוק, משמשים עתה בסיס נוח להתקפות הפלשתינים על ישובים ישראלים. התאמתו האזהרות של ראשי מערכת הבטחון שטענו כי ההתנתקות תתן רוח גבית לטרור.

      נקל לשער את התוצאות הקשות של הנסיגה מאזור השומרון על כפר-סבא, ראש העין ופתח-תקוה ועל הישובים הכפריים הסמוכים לקו הירוק. מאות אלפים ימצאו את עצמם תחת איום של נשק שטוח מסלול, קסאמים וקטיושות. האלוף (מיל') גיורא איילנד, שהיה ראש המועצה לבטחון לאומי, מתריע כל העת כנגד הסכנות הבטחוניות שיתעוררו אם צה''ל יעזוב בשומרון את השטח שממזרח לקו הירוק. אולם - ראש-הממשלה מתעלם מהתוצאות הקשות של ה''התנתקות'' וממשיך לדבוק בתוכנית ה''התכנסות'' שלו. מזעזע לראות כי ראש-הממשלה אינו מסיק את המסקנות מכשלון ה''התנתקות'' וממשיך להוביל את המדינה במדרון הסכנות והאשליות.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    Bomb kipat hasela in y-m before all ends

    roni hachiloni, 01/08/06 02:36

    Then rebuild our mikdash again

    הגב לתגובה זו

    • חכם בארה''ב

      צוציק, 01/08/06 04:34

      רוני,
      אם אתה חילוני, מדוע אתהכותב באנגלית, ועוד על בית-המקדש.
      אתה לא אמין.
      סתם עוד דוס שגר בארה''ב ומרעיל ישראלים בשביל הגחמות האישיות שלך.
      יאללה ביי

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אלי ישי צודק,צריך כתישה מהאוויר ואח''כ

    אבי, 01/08/06 02:36

    להכנס קרקעית,אל תשכחו שעכשיו שבוע שחל בו תשעה באב,אולי כדאי לחכות לתחילת שבוע הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לדרג מידיני וצבאי אין שמך של מושג על גורם הפתעה

    guest, 01/08/06 02:23

    וגם לעיתונות אין שכל כלל, לא יכולים שלא ליידע על החלטה?

    גורם הפתעה מציל חיי החיילים.
    אל תפרסמו מיד חדשות כאלו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חבר'ה עוד 24 שעות למנייק. קדימה חיל האוויר להתכונן עים הפצצות 5 טון (ל''ת)

    המדביר, 01/08/06 02:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חייבים לזרוק נשק כימי על עמדות החיזבאללה!!!

    מתי, 01/08/06 02:14

    האמריקאים והבריטים עשו את זה שנה שעברה באפגניסטן, זה אפשרי!
    וזה הכרחי מפני שזו תהיה ההזהרה לסוריה ואירן שאם הם יזרקו עלינו כימי אנחנו נישתמש באטום אז שיזהרו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נהצלחה ויפה שעה קודם בסוף המערכה נזכה לשקט וביטחון ליובל שלם

    משה, 01/08/06 02:07

    צה''ל לבנו אתכם זו מלחמת אין ברירה
    חייבים לרוצץ לקצץ את ראש הנחש .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    באיחור של שלוש שבועות

    אבי, 01/08/06 01:59

    באיחור של 3 שבועות הממשלה מחליטה על מהלך להצלת קיומה העצמי ושיקום כוח ההרתעה של צהל .
    אני לא יודע אם לבכות או לצחוק .
    אם הממשלה הזאת היתה ב48 לא היתה קמה מדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חשוב מאד-הפגנת תמיכה בכיכר רבין כנסו!!!

    אלי, 01/08/06 01:58


    קבצים מצורפים
    תמונה_flag_of_israel.htm - דגל ישראל
    אנשים - מתאגנת לה הפגנת ענק לתמיכה במדינת ישראל בצהל ובתושבי הצפון
    ההפגנה תיתקיים ביום שלישי , 1.8.06 ,בכיכר רבין בשעה 20:00
    פרסמו לכל מי שאתם רואים בכל הפורומים ולכל החברים
    ההפגנה מאורגנת ע''י אירגון הסטודנטים בישראל.
    זיכרו :שעון החול של צה''ל אוזל עוד ליפני שמומשו היעדים , ישראל ניכנעת ללחץ בין לואומי - אל לנו לעמוד מינגד ולישתוק
    רק יחד נוכל להביע תמיכה לתושבי הצפון לחיילים ןלמדינה
    ולאפשר למיבצע החשוב שהמדינה מנהלת להמשיך ובכך להקנות
    ביטחון אמיתי לתושבי הצפון ולמדינה כולה
    לשאלות ניתן ליפנות ל
    שי מור , קצין צנחנים במי'ל :shay_mor23@walla.com




    הגב לתגובה זו

    • אנחנו,ושכנינו...וחברינו..........מצטרפים, כל הכבוד (ל''ת)

      אזרח, 01/08/06 03:36

      הגב לתגובה זו

    • כולנו מגיעים!!! כל הכבוד על היזמה

      תושבת הצפון, 01/08/06 08:51

      כל הכבוד על היזמה חיזקו ואימצו ,אני אהיה שם!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    להפציץ חזק ארטילריה ומטוסים לפני כוחות הקרקע

    אבא של חייל, 01/08/06 01:56

    אל תשחקו בחיים של בנינו ואל תתיפייפו על חשבונם.
    לשטח את היעדים לפני כוחות הקרקע!!!
    ובקשה נוספת. תדחפו אספקה לכוחות בשטח ושלא יחזור המצב כמו בשבוע שעבר שחייל נלחם כל היום וחי על 2 פרוסות לחם. אספקה בהיטס לא חסר לנו משאבים לכך.
    הלוואי תצליחו במשימתכם ותשובו כולם בשלום.
    העם אוהב אותכם חיילים אמיצים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש לי רעיון לשלום ניצחי

    רמי, 01/08/06 01:55

    נכון שהם עושים את זה כל המחבלים בישביל שהם ימותו הם יקבלו 70 בטולות ?
    אז למה לא נביא להם עכשיו לכל אחד מהם 70 רוסיות גם ככה יש לנו יותר מידי במדינה אז בואו ניתן להם קצת ואם הם לא יפסיקו ניתן להם 70 כושים בתולים אם כלי ענק זה ירגיע אותם ואת כל הערבים הישראלים גם כי אם הם ידברו נביא גם להם כח רב לאומי של כושים הדורי פטיש ענק

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא ניתן להם גם 70 מרוקאיות.גם מאילו יש

      רוסי, 01/08/06 03:01

      לנו יותר מדי.

      הגב לתגובה זו

    • תת רמה של תגובה,לא פלא למה אנשים נרתעים מהקטע של הטוקבקים (ל''ת)

      רוני, 01/08/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    עכשיו בפוקס אמרו שבמקום להתנצל

    ב, 01/08/06 01:50

    על מה שקרה היינו צריכים להגיד שחיזבאללה עשה פשע מלחמה שלחם ליד ילדים ושהדם על הידיים של החיזבאללה ושעשינו טעות PR עצומה בכל שהתנצלנו. שמעתם שמאלנים? פרס?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאללה, אהוד. רק 40 קילומטר! (ל''ת)

    אריק, 01/08/06 01:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה לא משנה אנחנו גם ככה הולכים..

    ליטל אסרף, 01/08/06 01:45

    זה לא משנה אנחנו גם ככה הולכים כולנו למות!!
    זה רק מה שהקדוש ברוך הוא יחליט האמונה שלנו צריכה להתחזק ולנסות לא לחטוא יותר עם אתם רוצים להשאר בחיים!!
    הקדוש ברוך הוא אבינו שבשמיים קדוש הקדושים מלך המלכים אנחנו כל עם ישראל אוהבים אותך ומאמינים בכך אמונה שלמה שמור עלינו מכל צרה בבקשה שמע את זעקתנו אב רחום וחנון ברך אותנו ושמור עלינו מכל רעה את כל עם ישראל בניך אשר הוצאת ממצריים מעבדות לחרות אנחנו מודים לך על אשר נתת לנו הזדמנות שניה לחיות חיים טובים בבקשה אל תקח לנו אותם בחזרה!
    אנחנו אוהבים אותך כל עם ישראל אוהב אותך אנחנו מודים לך על כל מה שעשית בשבילנו שמור עלינו כי אוהבים אותך ואוהדים אותך עם ישראל! שמור עלינו ממלחמה זו!

    הגב לתגובה זו

    • אני אוהב אותך (ל''ת)

      נשמה טובה, 01/08/06 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    It's now or never

    ratatui007, 01/08/06 01:43

    This is the right decision. I am not a militant and I fear we will suffer casualties, but we have no choice. To our soldiers we should say that we will win not because we have a better army, but because we have a better cause: we want to live in peace with all of our neighbors and we must defend ourselves against any enemy. This is why we won in 1948, 1956, 1967 and 1973, and this why we will win this one too.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    או, ציפור הנפש של צה''ל יכולה לעוף חופשי סוף סוף.

    ח''כ הרב בום בום, 01/08/06 01:40

    הנה הנה נשחרר את חיילינו מדמויותיהם הגשמיות, נשאיר את בגדי החאקי ואת גופי הבשר בשדות לבנון האהובה והמיטיבה ונשיר על נשמותיהם הזכות בימי הזיכרון הבאים עלינו לטובה. שלום שש השנים מאחורינו, תודה לאל, ואפשר להחביא את ההתכנסות עמוק בתוך אגם הדם, להקים עוד כמה מאחזים מאחורי ענני העשן, וללוות בשירה את חיילינו בדרכם האחרונה. איי, המלחמה. כמה ייחלנו לה. בואי, בואי אמא מלחמה. שנים יפות הגיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא משנה הסיבה

    NY, 01/08/06 01:30

    לא משנה הסיבה מדוע שינה שר הביטחון את דעתו (גם אם ההחלטה פוליטית הישרדותית ולא בידיוק על טהרת טובת המדינה), כל הכבוד על ההחלטה עכשיו תפסיקו להפריע לצה''ל לקבוע את מעמדה של ישראל ולהחזיר את ההרתעה שאבדה עם השני ואיפשרה לליצנים כמו נסרללה לפתוח את הפה.
    אך ורק מתוך ניצחון מוחלט יהיה ניתן לדבר על שלום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרצופי הקודקודים

    יוסי פרלשטיין, 01/08/06 01:30

    משהו בפניו של מיסטר נאסראללה מסגיר בהצצה חטופה על זחיחות ערמומית של תחמן זעיר שבכל מצב אחר היה מקסימום סוחר זעיר שאנן שסופר את מעותיו בסוף היום בשמחת עולם של אווילים זערוריים. משהו בתצלום הקבוצתי הזה מעיד על פני פוקר, על חיוכים חלקם חמצמצים של ממתיקי סוד השותפים לאיזה משחק קוביה- קשר מול קשר- עליצות מול עליצות ובתווך המוני בני אנוש מחוקים, פליטים, סחופים ומבועתים. ברוך שאין לי חלק באחת משתי הפירמידות האימתניות. אשרי המוציא ימיו בירכתי העלי והאבו-עלי, הקונטרה והסוב קונטרה.שש בבוקר, שבע, שמונה, בוקר יום ראשון....

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה חיכו עד עכשיו? ומה ישיגו בזה? (ל''ת)

    אין תיכנון כאן, 01/08/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תיכנסו לליטני ותפרקו להם את הצורה, לנחשים הארסיים - החיזבאללה (ל''ת)

    ששששששששששששששש, 01/08/06 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ללכת עד לליטאני? מה זה יתן אם זה לא עוצר את הקטיושות

    יוסי בן חמו, 01/08/06 01:09

    ללכת לטווח שזה יעצור את הקטיושות הקצרות לפחות זה שנשאר להם 10 אלף

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    where are

    AB, 01/08/06 01:02

    the days when any military operation in Israel was concealed from the media. I do wish that these days will come back. Covet operations in Israel were always the culmination of efficiency and in many cases it ended with great success and admiration. Now adays the feelings of being an underdog faded from the emotional status of Israel. It will be better if we less talk and do more... secretly.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עלייהום עד הסוף....אין פחד אלוהים איתנו (ל''ת)

    אל סנטו, 01/08/06 01:01

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרי זה ברור שמדובר בפסק זמן שנתנה ארצות הברית

    Avi Ecuador, 01/08/06 01:01

    בדרך שהיא מאשרת לישראל היום, בחלק מה''משחק'' של ארצות הברית, משחקים שח-מת והפאון ישראל זז משבצת.
    ישראל בזמנו מנעה את שהייתה בלבנון וברחה משם ללא לדרוש להוציא את חיזבאלה מלבנון והיא משלמת כפל תשלום על כך, היום היא טועה שוב, היא לא נכנסת לסוריה ומתרחבת ומנצלת את המצב לטרנספר של כל הפלסטינים לסוריה בהמשך (אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט יותר גדול).
    ישראח תצטרך בעוד מספר שנים לשלם תשלום שהיא חשבה שהיא חוסכת בזמנו בלבנון מחר בסוריה ואיראן רק שהפעם אני מקווה שלא יהיה תשלום אטומי, סליחה, אסטרונומי, המעשים או יותר נכון חוסר המעשים של ישראל היום יכולים להביא לחיסולה או לביטולה לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תנו לצה''ל לנצח!

    שני, 01/08/06 00:57

    ולמחוק את החיזבללה ואיום הטילים!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דפש כבר ביטלו, אפשר להיכנס בהם. (ל''ת)

    דניאל, 01/08/06 00:57

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחח...... :)

      סמי, 01/08/06 03:49

      יפה!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ליטני

    שמשון, 01/08/06 00:52

    למחוץ אותם עד האחרון בהם.העולם הערבי רואה את ישראל במבוסה.קדימה צהל להראות להם מי אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תנו לצה''ל לממש את יכולותיו, אחרת - סתם ישבנו במקלטים 3 שבועות

    חיפאי רותח, 01/08/06 00:51

    לדרג המדיני
    אם לא תיתנו לצה''ל סופסוף לנצח - יוצא שלאחר הלחימה המתישה הזו, והישיבה במקלטים במשך 3 שבועות, שגרמה להרס מרקם החיים התקינים והכלכלה בצפון - חיזבאללה יתעצם שנית - והלחימה הייתה לשוא.
    נראה שאין צורך להוסיף שאם כך יהיה - אתם, חברי הממשלה, תשלמו על כך בכסאותיכם. בדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליטני

    שמשון, 01/08/06 00:51

    למחוץ אותם עד האחרון בהם.העולם הערבי רואה את ישראל במבוסה.קדימה צהל להראות להם מי אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    DO IT !!!!!!!!! American supports you

    American, 01/08/06 00:50

    Do it now !

    The sooner the better !

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תנו לנו לסיים את זה (ל''ת)

    חייל בצו 8, 01/08/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט, יפה דיברת... ועכשיו למעשים... וואק,וואק,וואק, וואק... (ל''ת)

    צדק, 01/08/06 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Tzahal is the best

    Dan, 01/08/06 00:38

    For sure our soldiers can
    accomplish everything they set as a goal,but please BE CAREFULL.
    Remember,you are fighting a very dangerous combination of religious fanatic hooliganic bunch of cowards that hide under women skirts

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לתקוף את אירן ב500 מימן

    מימן *8, 01/08/06 00:30

    וסוריה לא מתערבת תמורת החזרת חלקה ברמת הגולן

    הגב לתגובה זו

    • רק מההדף לא תישאר סוריה אבל מקובל עלי הרעיון שלך בכל אופן (ל''ת)

      מתי, 01/08/06 05:30

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    kasam mosif kisam la mdura (ל''ת)

    ha kosem, 01/08/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תנו לצה''ל לקסח אותם עד תום

    ג'קי, 01/08/06 00:26

    הדרג המדיני של ממשלת ישראל צריך לתת ללא עיקובים לצה''ל לעשות את שיודע לעשות בדרך הטובה ביותר.

    כולנו נותנים לחיילינו וכל המעורבים בניצחון את מלוא הגיבוי עים אהבתינו וחום נישמתינו לכם.

    אין מעצורים קדימה עד לליטני ובהצלחה.

    ביום ריאשון היתה לנו הפגנה שבו היו אלפים שבאו ליתמוך בכם ולפרגן על כל שאתם עושים ובניהם הרבה לא יהודים.

    אוהבים את כולכם ומודים לכם על האומץ והגבורה העילאית שאתם מראים לעם היהודי באשר הוא ולעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האירוניה במערומיה.....

    רן הופמן, 01/08/06 00:25

    בואו נלך 3 שבועות אחורה........
    הסיסמאות של אולמרט ופרץבתוספת המטבחון-סליחה הפיציריה
    היתה מטרה לשבור ולפרק את החיזבללה בכל צורה שהיא ולהרחיק את ירי הטילים. זה נאמר לנו כל הזמן מהבוקר ועד הערב.
    לצבא יש יד חופשית לעשות כל מה שהוא רואה לנכון בכדי לעמוד במטרות. האם עד כאן הכל נכון.
    זאת אומרת עד היום הצבא נלחם אם ידיים קשורות ומוגבלות.
    אז איך אפשר להסביר שרק היום הממשלה המטורללת תחליט האם לתת אישור להתקדם עד לליטני.
    זאת אומרת עד היום היו תושבי צפון הארץ בחזקת בשר תותחים, עכשיו שנשאר שבוע לפני הפסקת אש -התעורר אולמרט ופרץ מהתרדמת שרבצה עליהם -ועכשיו עושים משהוא שהיה צריך לעשות ביום הראשון.חבל וכואב על חיילנו שנפלו על מזבח ההממשלה החלמאית-שיודעת אך ורק להוציא אמרות כנף והבטחות חסרות ביסוס. מי יודע איך נצא מזה........

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תנו לצה''ל לקסח אותם עד תום

    ג'קי, 01/08/06 00:24

    הדרג המדיני של ממשלת ישראל צריך לתת ללא עיקובים לצה''ל לעשות את שיודע לעשות בדרך הטובה ביותר.

    כולנו נותנים לחיילינו וכל המעורבים בניצחון את מלוא הגיבוי עים אהבתינו וחום נישמתינו לכם.

    אין מעצורים קדימה עד לליטני ובהצלחה.

    ביום ריאשון היתה לנו הפגנה שבו היו אלפים שבאו ליתמוך בכם ולפרגן על כל שאתם עושים ובניהם הרבה לא יהודים.

    אוהבים את כולכם ומודים לכם על האומץ והגבורה העילאית שאתם מראים לעם היהודי באשר הוא ולעולם.

    הגב לתגובה זו

    • Jecki do u know Yosi in Manchester? (ל''ת)

      MM, 01/08/06 04:49

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תנו לצה''ל להגיע לליטני

    כן, 01/08/06 00:22

    שירחיק את הנבלות האלה....
    אלה בני החושך שונאי ישראל המבקשים להחריבה.
    תנו לצה''ל להרחיק את המוטציות האלה מאיתנו.
    אל תקשרו לצה''ל את הרגליים כי זה חעלה לנו ביוקר !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הלו. נסחפתם- חברי צה''ל

    אפרת, 01/08/06 00:19

    תירגעו.
    מה זה כל החגיגות האלה?
    קיבלתם משימה שלקחתם על עצמכם, אם אתם לא מסוגלים לטפל במשימה זו לא סיבה לתת לכם עוד הזדמנויות.
    כנראה שיהיה צורך לבחון את ההתרחשויות ולהתחיל לסלק כמה ראשים מהמערכת.
    הייתם אמורים לוודא שאין התחמשות מטורפת של החיזבאללה ולא עשיתם זאת.
    לא דאגתם לשמור על חיילי צה''ל ונרצחו מספר חיילים ושלושה נחטפו.
    קיבלתם אישור לצאת למבצע מסויים ופרט להפגזת לבנון והרס והרג רב אין לכם ממש תוצאות שניתן להתגאות בהן.
    התוצאות שלכם הם הרבה מאד הרג, גם בקרב אנשי חיזבאללה והמון רס, גם למתקני החיזבאללה.
    זה לא ממש הישג מרשים, משום שהוא לא מבשר עתיד יותר טוב משהיה, אלא להיפך.
    כנראה שכמה ראשים יעופו לכל הרוחות בקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שאלת תם

    רותם, 01/08/06 00:18

    נשאלת השאלה, מדוע עד עכשו כשלושה שבועות לאחר פרוץ הקרבות, לא אושר לצה''ל ע''י הדרג המדיני לבצע מיתקפה יבשתית נרחבת למיגור החיזבאללה?... והלא שעון החול הולך ואוזל, והחבל שניתן לישראל בעיקר ע''י האמריקנים הולך ומתקצר...אם יתברר, שהכרזתו של אולמרט, על מיתקפה יבשתית מכרעת ההולכת וקרבה , לא תצא אל הפועל, הרי ראש הממשלה ומדינת ישראל יוצגו במלוא מערומיהם...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לאן באמת הם רוצים להגיע?

    פריחה, 01/08/06 00:17

    כל כמה ימים חלוץ מבקש עוד קצת, עוד קצת. מה יש? הוא לא יכול לדחות סיפוקים?
    והאמת, אני מתפלאת מאנשים כאלה שהרס והרג ו''כתישה'', עושים להם את זה. זה חולני בעיני. באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכבוש את כל לבנון

    תנכיסט, 01/08/06 00:09

    ממילא היא היתה שייכת פעם לגבולות הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ניקוי האורוות

    דודו, 01/08/06 00:03

    והפעם לא לעשות את השגיאה שעשינו בפעם הקודמת. השטח עד הליטאני צריך להיות נקי לחלוטין מכל הלבנונים. לא לרחם על אף אחד. לגרש את כולם . אח''כ להרוס את כל הכפרים עד היסוד ואח''כ נדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הזמן אוזל - וכתוצאה מזה אנו לא נוכל לסיים

    גדעון, 01/08/06 00:02

    זה מה שקורה כאשר יש לנו ראש מטומטם כמו השר לבטחון כאמיר פרץ שעצר את האופנסיבה של הצבא
    וכתוצאה מזה הפסנו את מה שהיה ביכולתינו לעשות ולגמור את החיזבלה
    מה שברור עתה שהמטומטם פרץ ידע
    לשתןת ולאכול סנדביצ''ים ותה כשהיה בראש ההסתדרות וגרם למדינה ולתעשיה הפסדים עצןמים וכלכליים. ועתה כשמינו אותו לשר בטחון הוא עם השטיות שלו והתרברבות שלו האיפנטילית גרם
    לנו שאנו נפסיר את כוח ההרתעה
    והפגיעות וההרוגים הם ביחס עצום לךמה שיכול היה להיות אילולא היינו פותחים בהתקפה מלאה (את מה שהוא מנסה כעת לעשות ) וכו''כ
    הפגעות של הטילים לרכוש ולתעשיה הם ברמות שממש בילתי יאומן ובכל מלחמות ישראל המדינה לא ספגה.
    לטעמי הוא בקושי יכול היה לשמש כאפסנאי זוטר.
    ומי שבחר בו עכשיו מבין את הטעות האיומה שיכולה הייתה להביא את המדינה לאבדון.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף יש החלטות ממשיות

    אילן, 01/08/06 00:02

    צריך להציג נצחון משמעותי
    לפחות עד הליטני
    יותר טוב מאוחר מאשר בכלל לא
    צריך לשמור כוחות גם עבור הפתעה מסוריה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני מקווה שיש חשיבה מאחורי

    עידו, 01/08/06 00:02

    מאחורי העובדה שהכל מתפרסם בתקשורת.
    לפעמים רצוי לדבר מעט.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שימו לב, כנסו מהר

    ארמונד, 01/08/06 00:01

    מלחמה טפשית ומיותרת, ולא שאני שמאלני, להיפך.
    במקום לשפוך זרע לשווא בגרירת צה''ל, צבא גדול ומסודר, למלחמת גרילה נגד ארגון מטורף,
    היו צריכים לשבת ולתכנן בשיקול דעת, לאפשר לעורף להכין את עצמו, נפשית ופיזית,
    ולהציב בפני ממשלת לבנון כמה אולטימטומים ברורים לפני שנכנסים
    בהם אחת ולתמיד.
    אבל הפוליטיקאים בארץ מסואבים לגמרי,
    האזרחים בשבילהם הם רק סטטיסטיקה, ומאחורי המספרים מסתתר הדבר החשוב באמת -
    האגו שלהם ושל אנשי הצבא

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה צבא ועורף אמיץ צריך להתחנן לשביעית שפנים אימפוטנטית, להמשיך

    להלחם עד הסוף, 01/08/06 00:00

     

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    די,מספיק, הבנו אותכם (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 31/07/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • אתה חמוד יא ח''כ - ויש לך פרמשתק ענק (ל''ת)

      החכ''ית, 01/08/06 00:08

      הגב לתגובה זו

      • !ROFL

        lol, 01/08/06 02:45

        Pharoh ama, zikno ama, Uparshmakto ama.

        הגב לתגובה זו

    • קאסם קאסם היקר

      עבדול המסטול, 01/08/06 02:31

      ידידי היקר לפעמים צריך לדעת מתי לצחוק ומתי להפסיק.בדיחותיך נחמדות לי כפרובוקטור אבל, לשאר היושבים כאן לא.אז תפסיק זה לא הזמן לפרובוקציות

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש לתת ''פוש'' למערכה ולמחוץ את החיזבלה! (ל''ת)

    הקם להורגך, 31/07/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה שיותר עמוק

    אזרח ב, 31/07/06 22:35

    אין ספק שזה הזמן להיכנס קרקעית. אין דרך אחרת לפרק את החיזבלה מנשקו.

    הגב לתגובה זו

    • רחמנות ! לא כל כך עמוק !! (ל''ת)

      ח''כ קסאם קסאם, 31/07/06 22:49

      הגב לתגובה זו

      • בהתחלה מכניסים בעדינות ולא עמוק...

        צודק, 01/08/06 01:41

        אח''כ מכניסים חזק יותר ובפראות

        הגב לתגובה זו

    • יותר כחול (ל''ת)

      yo, 31/07/06 22:52

      הגב לתגובה זו

    • עד שיצעקו מפיק! או יתגיירו. מה שיבוא קודם. (ל''ת)

      גדם, 01/08/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שהגנרלים יחליטו! מדינאים - אל

    ג, 31/07/06 22:30

    תתערבו עד עכשיו רק הפרעתם

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לקבינט

    ישי, 31/07/06 22:24

    בשביל מה זה טוב להכניס חיליים ללבנון

    הגב לתגובה זו

    • אחמד טיבי - תלמד לכתוב בעברית לפני שאתה מגיב: חיילים ולא חיליים. (ל''ת)

      אלי, 31/07/06 22:37

      הגב לתגובה זו

      • אלי - השגיאות שלהם מראות שהם ערבים. אסור לעזור להם באיות עברי!

        לא ל''קול הרעם'', 01/08/06 01:35

        כל פעם שאתם רואים טוקבק עם שגיאות כתיב תשאלו את עצמכם אם השגיאות האלו מצביעות על טפשות או מבטא ערבי.

        למרות שאסור לעזור לבני דודינו ללמוד עברית כדי שנחשוב שמדובר בשמאל שלנו, יש כמה וכמה שגיאות שלא אפרט שמסגירות מבטא ערבי.

        בששת הימים הם היו צריכים תחנת רדיו כדי לומר ''כוחותינו מנצחים בכל החזיות''. היום הם צריכים מחשב מחובר לאינטרנט ולהקליק על הכפתור שמתקין עברית כשפת מקלדת.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא טוב. זה מעולה! (ל''ת)

      רונה, 01/08/06 02:31

      הגב לתגובה זו

    • האויב לא רק מאזין הוא גם מדבר

      פיקס, 01/08/06 02:57

      שטויות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנחנו חייבים לטבוח בחיזבאללה ובאזרחי לבנון באכזריות !

    * לאומי, 31/07/06 22:22

    העולם הערבי חייב לראות בנו אויב אכזר !
    אכזרי ביותר !
    שלא תעלה להם בראש המחשבה לתקוף אותנו .
    כשצהל לוחם במתינות- העולם הערבי רואה את זה בתור השג של החיזבאללה.
    והעולם הערבי ינסה לחקות את החיזבאללה בדרכי ההתנגדות שלה .

    אסור לנו לתת להם תקווה !
    אנחנו חייבים להשאיר עליהם את הרושם שאנחנו נכתוש אותם ואת כול עמם עד אפר אם הם יעזו לפגוע בנו

    בפגיע הקלה ביותר.
    הם צריכים לראות אותנו בתור אויבים אכזרים ביותר !

    אנחנו חייבים לטבוח בלבנונים.
    (ביום רגיל 50% מהעם הלבנוני תומכים בחיזבאללה. היום - ~90% !
    הצבא הודיעה שהוא תומך בהתנגדות הלבנונית ויצטרף למלחמה אם ישראל תפלוש לשטח לבנון .

    הגב לתגובה זו

    • חכה,חכה, עוד נטפל בך (ל''ת)

      ח''כ קסאם קסאם, 31/07/06 22:47

      הגב לתגובה זו

      • גם בך, אדון קסאם, ובדומיך (ל''ת)

        קוקו, 01/08/06 01:20

        הגב לתגובה זו

    • מטורף למה לא רשמת את שמך האמיתי - מוחמד (ל''ת)

      נסראללה, 31/07/06 22:48

      הגב לתגובה זו

      • כי יש לו הרבה שמות (ל''ת)

        ירחמיאל, 01/08/06 01:19

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      שלום, 31/07/06 23:20

      הגב לתגובה זו

    • צודק לכולם תמונה של נסראללה בבית (ל''ת)

      אילן, 01/08/06 00:07

      הגב לתגובה זו

    • כנסו מיד ללמידת האמת הלוגיסטית

      אזרח שפוי אחד !, 01/08/06 00:37

      נסראללה מהחיזבאללה טאראללה!!!

      הגב לתגובה זו

    • התגובה הזאת לא בין האנושיות ששמעתי

      י, 01/08/06 01:50

      אבל לצערי הבן אדם צודק.
      אני לא אומר שעלינו לעשות זאת כי בכל זאת אנחנו לא חיות או גרוע מכך-ערבים שמבינים רק כח ועוד כח אבל בואו נגיד את האמת-מלחמה שאחת שהיית מבוצעת לפי מה שהאדון אמר היית מונעת מלחמות למשך 100 השנים הבאות.וכמו שהיה עם גרמניה הנאצית ש10 שנים אחרי כבר לכולם היו קשרים עם גרמניה המערבית כך גם יהיה במקרה כזה.כי לצערינו אנחנו במזרי התיכון וכאן כמו בג'ונגל החזק שורד וכל מעשה רחמנות,התרפסות והומניות מתפרש כחולשה וכל גורם כזה יעלם מהמפה במקרה הרע או יהיה נתון להתקפות חוזרות ונישנות במקרה הטוב כמו שקורה איתנו.הדוגמא הכי טובה לכך היא חטיפת החיילים בשנת 2000 וה''תגובה'' לכך דבר ההביע לחטיפות נוספות ולגלוג מצב בחיזבללה.אך אחרי מה שקורה כעת ואם נכה בהם עד זוב דם(אני מדבר על חיזבללה-לא תושבי לבנון) גם אם הם יחזרו,והם יחזרו, לאותה עוצמה שהייתה להם,הם יחשבו פעמיים בפעם הבאה שירצו לבצע מהלך שכזה-תקיפה ולקיחה בשבי של חיילים יום בהיר אחד מבלי שום התגרות ו/או איום מצד מדינת ישראל.
      לילה טוב ושקט לכולנו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק! די עם המוסר.

      יפה, 01/08/06 02:30

      עם המוסר לא נגיע לשום מקום.

      הגב לתגובה זו

    • האוייב האמיתי ,הוא השמאל הקיצוני ''היהודוסלמים'' המתאסלמים החדשים (ל''ת)

      מקס, 01/08/06 03:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה צריך את החרא הזה ?

    אזרח, 31/07/06 21:48

    עומדים להכניס כוח רב לאומי שיהווה חיץ ?
    למה להיכנס עכשיו עמוק יותר כשיודעים שאיפה שלא יהיה כוח רב לאומי יהיה החיז-זבאללה ?
    מה יעזרו עכשיו עוד הרוגים ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה חמוד אתה (ל''ת)

      ח''כ קסאם קסאם, 31/07/06 22:47

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      רותם, 01/08/06 00:11

      הכנסת הכוח הרב לאומי כל עוד החיזבאללה לא נוצח טוטלית בשדה הקרב, תביא לכך שהחיזבאללה יפעל תחת המחסה של הכוח הנ''ל, כאשר תגובה של צה''ל שתפגע שלא במתכוון בחיילי הכוח הרב לאומי רק תסבך את ישראל בשדה המדיני, כמובן לשביעות רצונם של החיזבאללה ושולחיו. חוץ מזה, זו תמימות לצפות שחיילי הכוח הרב לאומי ילחמו את מלחמתם של חיילי צה''ל בחיזבאללה שבשלב זה הוא עדיין חי ובועט!

      הגב לתגובה זו

    • Never learned

      Me, 01/08/06 01:15

      You never learned? The UN has done nothing in the past. The multi force still need to prove itself when time come, so for time being we need what we need to do. Remember: God only helps the people that helping themselves.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עד שלא ימחקו את דרום לבנון מהאויר הטרור האירני לא יגמר

    דוד בן ישי, 31/07/06 21:48

    עד שלא ימחקו את דרום לבנון מהאויר הטרור האירני לא יגמר

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אל תתנו לעליזה אולמרט להחליט

    עקיבא, 31/07/06 21:40

    וגם לא לנמושות הרודפות שלום בבתי קברות אחים שהסורים יחפרו בארץ !

    הגב לתגובה זו

    • עליזה,אחותנו את !!! (ל''ת)

      ח''כ קסאם קסאם, 31/07/06 22:48

      הגב לתגובה זו

      • לך קצת לאשתך קאסם (ל''ת)

        טמטמת אותנו..., 31/07/06 23:24

        הגב לתגובה זו

      • יא קסאם קסאם שתוק כמה אתה מגיב ב-9 דיונים!!

        נמאס ממך!, 01/08/06 01:43

        קלטנו אותך

        הגב לתגובה זו

      • אולמרט מאמץ את סגנונו של צ'רצ''יל

        אדום עולה, 01/08/06 02:01

        במלחמת העולם השניה.
        הנאומים שלו דומים מאוד לנאומים של צרציל

        הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי.

      מבולבלי, 01/08/06 02:54

      מי היא העליזה? אשת ראש הממשלה או דנה אולמרט?!

      הגב לתגובה זו