• 57.

    ''שאפו'' לפרץ תופס אומץ ומתחיל להיות בעניינים!! יפה...!!!! (ל''ת)

    דודי, 31/07/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צבא עלוב של ממשלה עלובה. ככה לא עושים מלחמה וככה לא מנהלים מדיניות (ל''ת)

    אזרח מובס של, 31/07/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''קדימה'' עבריינות. אברהם הירשזון, חיים רמון, אביגדור יצחקי ועוד!!! (ל''ת)

    סוחר, 31/07/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אדיוט (ל''ת)

    ששון, 31/07/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ עשה עבודה יפה והיא טרם הסתיימה

    פרץ - חזק ואמץ, 31/07/06 16:44

    31/07/2006
    16:37

    מבזקים

    בין הרוגי חיזבאללה: בכיר שהיה מעורב בחטיפת החיילים בשנת 2000

    בין פעילי חיזבאללה שנהרגו במהלך הלחימה בין צה''ל לארגון בלבנון, גם האחראי הלוגיסטי של חיזבאללה בדרום לבנון, ג'יהאד עטייה. בידי צה''ל נמצאים כ-200 שמות של אנשי חיזבאללה שנהרגו במהלך הקרבות.


    עטייה הוא אחד מאנשי הארגון שהיו מעורבים בחטיפת שלושת חיילי צה''ל באזור הר דב בשנת 2000.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הם שפגעו במבנה בכוונה-הצגה ערבית,איך לצאת מהמלחמה,ללא פגע.אל

    Kadima, 31/07/06 16:42

    כל הכבוד מר פרץ!.תתן להם באמא של האמא שלהם,החיסבלה''אירגנו'' את ההצגה,הם שפגעו במבנה בכוונה-הצגה ערבית,איך לצאת מהמלחמה,ללא פגע.אל תן להם.הכול הצגה ערבית זולה.חוץ מזה כמה זבלה נהרגו?.בעיראק נהרגים הרבה יותר ביום.לא קרה כלום.תתן להם באמא של האמא שלהם,החיסבלה''אירגנו'' את ההצגה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד מר פרץ!.תתן להם באמא של האמא שלהם,החיסבלה''אירגנו'' את ההצגה

    Israliy lavan, 31/07/06 16:41

    כל הכבוד מר פרץ!.תתן להם באמא של האמא שלהם,החיסבלה''אירגנו'' את ההצגה,הם שפגעו במבנה בכוונה-הצגה ערבית,איך לצאת מהמלחמה,ללא פגע.אל תן להם.הכול הצגה ערבית זולה.חוץ מזה כמה זבלה נהרגו?.בעיראק נהרגים הרבה יותר ביום.לא קרה כלום.תתן להם באמא של האמא שלהם,החיסבלה''אירגנו'' את ההצגה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כָּנִרְאֶה שֵיֶש לוֹ שָפֲעת עופות (ל''ת)

    יוסי, 31/07/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפסקת אש אלק, כבר היום רצחנו כמה חיילים לבנונים (ל''ת)

    שפירא, 31/07/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין מלחמה חפה מטעויות ואין כמו צה''ל שלנו.

    אזרח אוהב, 31/07/06 16:30

    נמשיך לשמור על קור רוח, אומץ וליכוד,גם במלחמה וגם בזמן שלום.
    כל הכבוד לצבא שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הצילו את ההסברה שלנו!

    ציונה, 31/07/06 16:25

    צה''ל לא פגע בכפריים, החיזבאללה ירה בהם כדי להאשים את צה''ל, וכדי לקבל הפסקת אש.
    יש לבדוק מיד את הגופות ולהזים את האשמות!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין מקום לשום הפסקת אש! להמשיך במלוא העוצמה!

    עופר, 31/07/06 16:24

    זוהי מלחמה!

    צריך לדבוק בהשגת המטרה לחסל את היכולת הצבאית ואת מנהיגות החיזבאללה!

    אין לנו עניין בפגיעה באזרחים. אך צריך להמשיך את המלחמה עד להשגת היעדים!



    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ לא רבין אבל כלנו איתו ! היתר לזבל (ל''ת)

    אזרח, 31/07/06 16:17

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ שפיץ! (ל''ת)

      מופתע לטובה, 31/07/06 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני דורש תקשורת פטריוטית!!!

    KSP, 31/07/06 16:13

    אני דורש תקשורת פטריוטית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צה''ל תוקף !!! כל הכבוד לאולמרט !!!

    מנהיג נחוש, 31/07/06 16:05

    אחה``צ הולכות ומתרבות התקיפות של חיל האוויר בדרום לבנון. מטוסי ומסוקי חיל האוויר ביצעו תקיפות של מטרות קרקע של חיזבאללה צפונית למטולה, לאחר שכוחות קרקעיים של צה``ל ביקשו סיוע אווירי בקרבות המתחוללים באזור. צה``ל מזרים כוחות חיל רגלים משוריין וטנקים לתוך דרום לבנון, בציר המזרחי המוביל ממטולה לעיירה אל חיאם. חוליות של חיזבאללה מנסות לפגוע בטילי סאגר בטנקים ישראלים. כלי טייס אחר של חייל האוויר תקף מכונית ליד צור, לאחר שהיה חשד כי נמצא בה בכיר של חיזבאללה. כמה חיילים מצבא לבנון נפגעו. קודם לכן תקפו מטוסי חיל האוויר בצהרים, מטרה של חיזבאללה בא-טייבה, צפונית-מערבית למטולה. הותקפה סוללה של טילי קטיושה שירתה קודם לכן על קריית שמונה. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 0:2:00 לפנות בוקר, השעה בה הפסקת התקיפות וההפצצות הישראליות בדרום לבנון נכנסה לתוקפה, שחיל האוויר תוקף בדרום.

    יום שני, ו אב , 15:04, 31 ביולי 2006

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סבלנות חבר'ה

    אדום שרוט, 31/07/06 15:59

    הטלוויזיה הישראלית מקימה 10 וועדות חקירה ביום. כי אין להם מושג מה קורה
    אני משוכנע שישראל היתה יכולה להציג שעות של סרטים עם חיסולי משגרים ובונקרים אבל זה יעלה לנו בחיי חיילים.
    כמה דוגמאות קטנות שטפטפו לנו אתמול: משגר יושב על הכוונת ונותנים לו לירות עוד 2 קטיושות, עוקבים אחריו לתוך המבנה ואז מרימים את המבנה. ניחוש שלי? במבנה דפקו הרבה עוד קטיושות, לוחמי חיזבאללה ואולי עוד משגר או שניים. מה מוצאים אחר כך במבנה - אבק.
    לא מראים בטלוויזיה דברים כאלה וכשמעט החימוש מגיע מסוריה לבניין הזה הוא מוצא אבק, אין משגרים, אין לוחמים, אין מבנה.
    ברור למה לא מראים את זה?

    בכתבה על המזלטים אמרו שהם דופקים כ 10 משגרים ביום...
    לא נותנים לנו שום תמונה מסיבות מודיעיניות, כי נסראללה העכברוש לא יכול להוציא את הראש מעל האדמה, וכל התקשורת מדרום לבנון מרוסקת

    זה שהטלוויזיה וכל האפסים האלה מקימים וועדות חקירה, זה בגלל שהג'ובניקים האלה חושבים שהם מינימום ראש ממשלה ורמטכל , וכולה הם מקסימום יוצאי גלי צהל (בטוח שלא קוראים להם למילואים עכשיו...)

    ועוד משהו, ההפצצות של 500 קילו במשך 3 שבועות לא נותנות לחיזבאללה לישון, בונקרים מתמוטטים, אין תקשורת, כל ירי מחרך ירי מזמין טיל ממסוק. לאט לאט השחיקה האישית והמערכתית גוברת ואז בום - 3 אוגדות מילואים כותשות אותם (אולי?)

    דבר אחד אני בטוח וזה שלצבא יש יותר ינפורמציה ממה מיש לי, ומוחות יותר טובים ממני,
    אז חבר'ה קצת סבלנות, סיגרו את הטלוויזיה שתתקרר קצת, בקרו חברים, לכו לסרט...

    ולצהל להנהגה ולתושבי הצפון, כל הכבוד ואנחנו איתכם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתה מבייש אותי

    עמיר פרץ, 31/07/06 15:36

    אם היית מצליח כשר על הממונה על עיניני הרווחה והצדק החברתי אז אוי לי מייצרי ואוי לי מיוצרי. מפלגת העבודה בראשות פרץ = עם - אחד = 3 מנדטים. ושלא יבלבלו לנו המוח עם סקרים. עמיר פרץ יודע זאת והוא יחד עם אולמרט המושחת משחקים על זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    העובדות מדברות בעד עצמן

    יהודי מודאג, 31/07/06 15:30

    שנת 2006 – שנת העונש על גירוש יהודים מבתיהם !
    מאמינים באלוהים או בשלמות המולדת או שלא מאמינים – העובדות שלהלן מעידות עד כמה כבד העונש על גירוש היהודים מחבל עזה וכדאי שעובדות אלו ישמשו כרמזור אדום לפני צעדי ההתאבדות/התכנסות העלולים לבוא עלינו לרעה מממשלת השמאל הנוכחית:
    לפני תום השבוע הראשון של 2006 –
    שרון מקבל עונש אישי והופך לצמח!
    לפני תום החודש הראשון של 2006 –
    כולנו מקבלים עונש/מס' 1: חמס עולה לשלטון ברשות הטרור הפלשתינית!
    לפני תום הרבעון הראשון של 2006 –
    כולנו מקבלים עונש/מס' 2: שמאלמרט המושחת וסטאלין העצבני נבחרים ומתחילים להוביל אותנו לאבדון!
    לפני תום המחצית הראשונה של 2006 –
    כולנו מקבלים עונש/מס' 3: צה''ל חוזר לעזה!
    עם תחילת המחצית השנייה של 2006 –
    כולנו מקבלים עונש/מס' 4: צה''ל חוזר ללבנון!
    ואלו צרות יבוא עלינו להבא, רק אלוהים יודע...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    באיזו מדינה בעולם אביר שביתות היה נבחר לתפקיד שר בטחון (ל''ת)

    בנגי, 31/07/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • במדינה שבה ראש עיר מכהן 30 שנה

      מוחמד, 31/07/06 18:18

      והפך את עירו לבית אבות. זה קורה באותה מדינה שאזרחיה מעדיפים מושחתים על מועמדים נקיי כפיים הבנת בנג'י ? מוצא את הקשר ?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    נמאס מכל הערבים

    ניסים, 31/07/06 15:23

    דיי דיי דיי לצביעות, להעיף את כל חברי הכנסת הערבים האלה קיבינימט, ואפשר גם כמה שמאלנים איתם ביחד , ''גוז'נסקי'' תלך ראשונה ורק יהיה לנו טוב מזה...די דיי דיי דיי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנחנו ננצח !

    הקרוק נביא ?, 31/07/06 15:18

    נבואות הקרוק וביבוניו מתנפצות מול ההישגים

    עימד מורניה -ראש המודיעין בחיזבלה-חוסל או נפצע קשה

    העיתון רב התפוצה בשפה הערבית היוצא לאור בלונדון,אלשרק אלאוסאט , מוסר מפי מקורות מודיעיניים ישראלים כי הם מעריכים כי בהפצצות הכבדות של חיל האויר על מתחם החיזבאלה בביירות-דאחיאה- שהיו ב-19 ליולי חוסל או לפחות נפצע קשה ראש המודיעין של החיזבאללה -עימאד מורניה .
    לטענת אותם מקורות בזמן תקיפת המתחם ,התקיימה בבונקר מתחת למסגד ישיבת מפקדים בכירים של אירגון החיזבלה . המקור ציין כי ידוע להם מי השתתף בפגישה אך לא ברור להם באופן מוחלט מי נפגע .

    אז למה הקרוקונים מנבאים לנו הפסד ?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פתרון יצירתי

    Eitan, 31/07/06 15:05

    צריך לקחת 10 דחפורים ענקיים D-9
    לרתך (להלחים)להם את הכפות אחת לשנייה ולהכניס להילוך 1 ולמחוק את לבנון עד היסוד!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הביבונים מטילים דהמורליזציה

    גדודי הקרוק, 31/07/06 15:00

    ביבי שלח את גדודי הביבונים לזקור זנבם אל על ולהסביר לנו שהקרוק נביא ושהיידה שרה

    פחחחחחחחחח

    איכס

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה יגאל אתה בטראנס חבל''ז מה שתת (ל''ת)

      igal ben hui, 31/07/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרץ תקשיב טוב טוב - תן לאו''ם יום נוסף, מתנה

    מדינה עלובה, 31/07/06 15:00

    שבו תהיה על אחריותם הבלעדית לעבור מבית לבית בכל אותם 20+ כפרים דרום לבנוניים ולפנות אותם מאזרחים שרוצים להתפנות. לא צריך יותר מ-3 ימים לעשות את זה. ברגע שהזמן נגמר ישראל מכניסה חמישים בולדוזרים דגם D9R חלקם מונעים בשלט רחוק, כפי שיש לצבא, ומתחילים להחריב בית בית בבינת ג'בל הארורה. האפקט הפסיכולוגי והאסטרטגי יהיה ברור לכל העולם הערבי. בירת החיזבאללה חייבת להיחרב טוטאלית, על כל אזרחיה החפים מפשע. בו זמנית, ישראל תכניס חי''ר לכפרים האחרים ותספוג אבידות בעשרות ומאות נפש - על מנת לא להשמיד בתים של חפים מפשע. אם ישראל לא תעשה הקרבה זו, מאותם כפרים וארצות ערב אחרות יצאו שאהידים בעשרות ומאות האלפים בשנים הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישר כח לפרץ ! שר הביטחון אני סומך עלייך שתוציא אותנו מהבוץ עם פתרון (ל''ת)

    יאיר, 31/07/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנחנו ננצח !

    הקרוק נביא ?, 31/07/06 14:53

    נבואות הקרוק וביבוניו מתנפצות מול ההישגים

    עימד מורניה -ראש המודיעין בחיזבלה-חוסל או נפצע קשה

    העיתון רב התפוצה בשפה הערבית היוצא לאור בלונדון,אלשרק אלאוסאט , מוסר מפי מקורות מודיעיניים ישראלים כי הם מעריכים כי בהפצצות הכבדות של חיל האויר על מתחם החיזבאלה בביירות-דאחיאה- שהיו ב-19 ליולי חוסל או לפחות נפצע קשה ראש המודיעין של החיזבאללה -עימאד מורניה .
    לטענת אותם מקורות בזמן תקיפת המתחם ,התקיימה בבונקר מתחת למסגד ישיבת מפקדים בכירים של אירגון החיזבלה . המקור ציין כי ידוע להם מי השתתף בפגישה אך לא ברור להם באופן מוחלט מי נפגע .

    אז למה הקרוקונים מנבאים לנו הפסד ?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ, ראש ממשלה כבר לא תהיה כי גם הימין וגם השמאל לא מעריכים אותך!

    דוד, 31/07/06 14:17

    השמאל, על כי התחלת במלחמה והימין, על שאינך מסיים את המלחמה כמו שצריך! אתה ואולמרט הורסים את חיינו אך פוחדים להגיע להכרעה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בושה שזה שר הבטחון. מילים מילים ללא הבנה אמיתית

    מדקלם, 31/07/06 14:11

    פרץ מדקלם את מה שהיועצים שלו מכתיבים לו. לא יאמן שעם עם מסורת בטחונית כה מכובדת מעמיד בראש מערכת הבטחון יושב ראש ועד עובדים.

    הגב לתגובה זו

    • שידבר באנגלית (ל''ת)

      אכ, 31/07/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • אתה גולש חיזבלון (ל''ת)

      בני, 31/07/06 16:18

      הגב לתגובה זו

    • כל הערבים הם אנטי המדיניות ומאז ימי אברהם היתה להם ''מעט'' תמיכה.עובד

      Kathan, 31/07/06 16:32

      סליחה.מה ''הרעש'' אז איזה הומו לא רוצה,נו אז מה? זה בכלל לא מענין.מצפון פצפון.כל הערבים הם אנטי המדיניות ומאז ימי אברהם היתה להם ''מעט'' תמיכה.עובדה,אם אברהם או איברהיים היה מקשיב ''לשרה'' לא הינו היום ''בצרה''.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתה מספר לנו את זה-ספר לעצמך-העם יודע והוא יותר נחוש ממך (ל''ת)

    סיפורי פוגי, 31/07/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לחברי הכנסת הערביים

    כועסת, 31/07/06 13:58

    לא שמענו אתכם מגנים את הפגיעה בילדה הערביה שנהרגה במרר ולא שמענו אתכם מגנים את הפגיעה בשני הילדים הערביים שנהרגו בנצרת.
    ביום שתגנו את הפגיעה באזרחים ערביים שחיים במדינת ישראל, תהיה לכם לגיטימציה לגנות את הפגיעה באזרחים ערביים בלבנון.
    לא מוצא חן בעינים מה שהולך כאן? לכו לאיראן לכו ללבנון, רק לכו מכאן.

    הגב לתגובה זו

    • על ערביי ישראל להקים מפלגה ערבית-ישראלית

      C-cyclist, 31/07/06 15:08

      ערביי ישראל הם ערבים-ישראלים-פלשתינים. זה אומר שיש להם תרבות אחרת, דת אחרת, שפת אם אחרת, וזכות להגדרה תרבותית אחרת.

      הבעיה היא שאת קולם הלגיטימי חטפו יועצו של ערפאת, הנוסע המתמיד לדמשק, וידיו הקרוב של הנייה.

      על ערביי ישראל להקים מפלגה ערבית-ישראלית שתלחם על זכויותיהם כערבים-ישראלים, תדחה את מה שמציעים נציגי החמאס והחיזבאללה בכנסת, ותתמוך במהלכי השלום של מפלגות השמאל הישראלי.

      רק מפלגה כזו תגנה התקפה על אזרחים ישראלים - ערבים ויהודים.

      רק מפלגה כזו תוריד מערביי ישראל את החשד של ''גיס חמישי'' שמדביקים לו נציגי החמאס והחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

    • כואב לנו שחיזבאלה נפגעו, שכלי הנשק שלהם מושמדים

      עזמי בשארה, 31/07/06 15:45

      כואב לנו שקטן הסיכוי שחיזבאלה יכבשו את צפון המדינה. נותר לנו רק לצעוק, לקלל ולהיות שהידים. להתראות בגן עדן.

      הגב לתגובה זו

    • למה אני שמעתי?

      רמי, 31/07/06 15:48

      זה שאתה לא שומע זה לא אומר שהם לא אמרו...
      תחזור כמה ימים עם העיתונים ותראה, או תלך לראות את הראיונות שלהם בטלוויזיה

      הגב לתגובה זו

    • ןמה עשית את ? (ל''ת)

      ערבי, 31/07/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    דן חלוץ תתפטר!!! רמטכל צריך לעבוד עם ראש גדול, ולא עם ראש קטן! רק (ל''ת)

    בגללך אנו, 31/07/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    התחלתם לא רע חבל...!!! (ל''ת)

    מיכה, 31/07/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מתבייש שאלה הם מנהיגי !!! (ל''ת)

    מתן, 31/07/06 13:44

    הגב לתגובה זו

    • הכנסת מלאה באנשים מביישים (ל''ת)

      הערבי, 31/07/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לביבי!

    דני, 31/07/06 13:36

    מנהיג אחראי ומבריק! תחשבו מה היה קורה אם עכשיו הוא היה רו''מ בראש קואליציה ובה האיחוד הלאומי והחרדים, והיה עושה בדיוק, אבל בדיוק, מה שעשתה הממשלה הנוכחית! איך לדעתכם היו מתנהגים ראשי עבודה וקדימה והתקשורת??? רק מלחשוב יש לי צמרמורת!!!

    הגב לתגובה זו

    • שוטה

      הקרוק נביא ?, 31/07/06 15:09

      שוטה,זוכר מה עשה אנואר אסאדת לאחר ''ניצחון אוקטובר'' של המצרים?

      זוכר?
      רגע,רגע.
      אתה יודע שעד היום המצרים חוגגים את נצחון מלחמת ששת הימים?
      אבל עזוב את ששת הימים.
      מה עשה סאדת,אחרי ''ניצחון אוקטובר''(מלחמת יום כיפור)?
      הוא עשה איתנו שלום.
      ומה הוא אמר?
      הוא אמר:אי אפשר לנצח את ישראל.
      כך הוא אמר ועשה איתנו שלום.
      לא לפני שהכריז על ניצחון אוקטובר.
      מה אתה מבין בערבים?
      דע לך,שאתה וחבריך קורי העכביש עשית עוול לשטן.
      השטן סמך עליכם שתחלישו את כח עמידתנו וטעה.
      האמת שהוא לא טעה,אתם,חולרות הטעיתם אותו.
      משכתם אותו לתוך האש ורק אז התברר לו שעם ישראל בקושי,בקושי מרחם עליכם.
      שעם ישראל,בז לכם עוכרי ישראל.
      אתם האשמים בצרה של נצ`ראללה.
      והוא בוכה לכם יותר משבועיים ואתם לא מספקים לו את הסחורה.
      עשיתם עוול לשטן.
      גם לנו וגם ללבנונים,אבל זא לא נורא.
      אנחנו שותקים לכם בעולם הזה ולא תראו אותנו בעולם הבא.
      אבל מהשטן לא תברחו,רחוק.
      הוא יחכה לכם בגהינום ויסגור איתכם חשבון.
      מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
      אתם פתטיים,נצ`ראללה סמך על משענת קנה רצוץ.
      זה מה שאתם,משענת קנה רצוץ,לעם ישראל וגם לשטן.
      אפילו השטן לא יכול עליכם.

      הגב לתגובה זו

    • השמאחולנים היו מוצצים את דמו .

      מנהריה, 31/07/06 15:39

      ובינהם גם כאלה שהם היום הממשלה . מה שמוכיח שהכל אינטרסים אצל השמאל .

      הגב לתגובה זו

    • ביבי סתם נקניק מנופח

      ביבי סתם, 31/07/06 16:45

      בעיצות הוא אלוף בביצוע הוא מזיע

      הגב לתגובה זו

    • גם משעל ויאסין ואפילו אבו עמאר(החבר)אומרים:כל הכבוד לביבי, אלא מאי?

      יגאל כהן, 31/07/06 17:05

      הם לא אומרים:היידה שרה.
      אבל אל תתמה.
      גם הביבונים כבר לא אומרים:היידה שרה.
      רק יגאל כהן נשאר נאמן לזורקת הנעליים הפסיכילוגית ,אשת הרוכל הנוכל.
      הקרוק נביא,הקרוק נביא.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא להסכים ללחץ מהעולם די לבלבולי המוח

    חטל, 31/07/06 13:16

    חייבים להיכנס באם אמא של הלבוננים האלה ולפרק את החיזבאללה לגורמיגורמים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בואו נפזר את הערפל, כנסו!

    יואב, 31/07/06 13:05

    במהלך שבוע וחצי של לחימה עם כוחות מצומצמים, לעיתים בתנאי נחיתות קשים, חיסל צה''ל בערך כ- 300 לוחמים מיחידות העילית של החיזבאללה, במחיר של 26 חיילים הרוגים.
    מטרת צה''ל הוגדרה מראש ככניסה לצורך ניקיון ויציאה מיידית.
    אם ניקח כדוגמה את הקרב הקשה ביותר( הקרב של חטיבת גולני בבינת ג'בל) ונבדוק לרגע מה היה לנו, נבין שבעצם מדובר בכוח צה''ל נחות בכמות ובאמצעים( ללא שום סיוע אווירי תצפיתי או ארטילרי) מכותר ע''י עשרות מלוחמי יחידת העילית של החיזבאללה( יחידה שמובן שאין לזלזל בה), מצליח בכל זאת להסב להם אבידות כבדות( בין 15 ל-20 מחבלים הרוגים) ובסופו של עניין נשאר בשטח בעוד לוחמי החיזבאללה נסוגים משטחם(!!!).
    כנראה שאת ההרוגים שלנו באותו הקרב יכולנו למנוע ע''י התקדמות זהירה יותר אך מי שקורא ליחס של שני מחבלים הרוגים על חייל הרוג אחד כישלון או תבוסה, כנראה שלא מבין על מה מדובר ואני מציע לעיין בסטטיסטיקות של קרבות דומים.
    עד כה, בלחימה הקרקעית בלבנון, יחס של 10:1 לטובתנו הוא יחס מכובד, רק שימשך כך ויהיה בסדר.

    הגב לתגובה זו

    • יואב

      שרון, 31/07/06 13:46

      בגדול אני מסכים איתך, אבל בוא נשאיר את ההתעסקות ביחסים ומספרים לגנרלים. אנחנו האזרחים צריכים לנצל את הזכות שניתנה לנו להייחס לשמות, למשפחות ולסיפורים שמאחורי המספרים ( היחס בין מספר ההרוגים שלנו למספר הטרגדיות הוא 1:1 )

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך שחיילי צה''ל נכנסו ללא סיוע אוויר או תצפיתני????? (ל''ת)

      על מה אתה מקשקש, 31/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    3000 מחבלים מורידים אתכם לרצפה? תתביישו

    מדינה עלובה, 31/07/06 13:05

    מדינה פחדנית מאין כמוה. בארה''ב מזמן היו שולחים עשרות אלפי חיילים לחסל את המתאבדים האלה בכל מחיר שלא יהיה. ישראל לא מסוגלת לספוג 500 חיילים הרוגים כדי לחסל את חיזבאללה? איזה מין מסר זה משגר לאומה המוסלמית שמונה 1.5 מיליארד איש? מה אחוז השאהידים הפוטנציאלים? אחד לאלף? אחד לעשרים אלף? אחד למאתיים??? כמה מאמץ ייעשה בעתיד לדלות אותם ולארגן אותם יחדיו?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל21 ''אין לך אלוהים ''

      פאני, 31/07/06 14:59

      אתה ממש חצוף ,אין לך רגש ויחס לבני אדם .וזה לא עניין של כמות ולחסל מספיק שהם יודעים לא להתעסק איתנו מכיין שאנחנו כבר עשינו להם בית ספר של מהי לחימה אמיתית .ומה זה צהל בכבודו ובעצמו . אז אני מבקשת לא לזלזל ותגיד תודה גדולה לחיילים ולצבא שלנו .

      הגב לתגובה זו

    • אכן, אכן

      מבקר תגובות, 31/07/06 15:31

      בארה''ב השלטון לא מושחת. בארה''ב אולמרט היה אולי מצליח להרוויח את לחמו בקושי ובארץ הזו הוא מצליח לעשות מיליוני דולרים משחיתויות. בארה''ב עמיר פרץ לא היה מצליח להגיע לפקד על כבאית, לכל היותר ניהול משאית זבל. מה אתה משווה ?

      הגב לתגובה זו

    • שכחת שלארה''ב יש גם זכות וטו.

      דוד ג., 31/07/06 16:20

      אין כל מקום להשוואה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    המלחמה עלולה להיות סולם נהדר לפרץ לרדת מה''עצים החברתיים'' עליהם טיפס

    amnon, 31/07/06 12:57

    אכן ענייני חברה אינם בכותרות כרגע (למרות שפצעי ביבי לא הפסיקו לרגע לדמם), אבל אני חושש שפרץ ישתמש בעלותה הכלכלית הגבוהה של המלחמה הזו, כדי לרדת מכל עצי ה''מהפכות החברתיות'' שהבטיח טרם הבחירות - מבלי להינזק תדמיתית כהוא זה .
    על סולם שכזה לא יכול היה פרץ לחלום אפילו ברטובות שבפנטזיות. כל פוליטיקאי חולם על איזה סולם קסמים שייפול מהשמיים וייחלץ אותו מבוץ שקשה לצאת ממנו...

    אבל אם הוא יעז להשתמש בסולם הזה, חשוב מאד שתזכרו טוב טוב את הנקודה הזו בהמשך הדרך - כי פוליטיקאים אלופים בלשחק על זכרונו הקצר של הציבור - על המהפכה החברתית הוא ויתר מזמן!! עוד הרבה לפני שמישהו דמיין את המלחמה הזו - וכשבקופת המדינה שכבו מליארדים פנויים!!!!!!!!

    מהבטחה לשכר מינימום ע''ס 1000$ הפקיר אותנו עם תוספת עלובה של 350 ש''ח לערך - וברוב חוצפתו דאג לשווק לנו אותה כתוספת של 500 ש''ח למרות ש150 ש''ח ממנה עתידים היו להתווסף בכלל ללא שום קשר אליו!!


    פרץ זכה בזמנו בביקורת ציבורית נוקבת על הייחס שלו להבטחותיו מהקמפיין - ועכשיו עלול לתרץ את המשך הפרת ההבטחות במחיר המלחמה הזו.....


    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המטרות היו בעתיות מלכתחילה

    סיכום ביניים, 31/07/06 12:50

    ישנם המון כשלים במצב העגום הזה:

    1. כשל מדיני, 2. כשל צבאי . 3 כשל לאומי

    1. הצמרת המדינית,חסרת הניסיון, לא מנהלת את המערכה נכונה:
    בכך שהגדרת המטרות אינן מציאותיות - כבר הקרב הוכרע מראש לטובת החיזבאללה,

    בכך שיש איטיות בקבלת החלטות לאישורים צבאיים וגימגום אזרחי מובהק לגבי הרווחה של תושבי הצפון,

    2. כשלים צבאיים- יותר מידי וכואב מידי להיכנס אליהם - אבל בגדול הצבא הוכיח שאין לו מודיעין טוב למערכה בלבנון (אומנם לתגובה מינורית כן, אבל לא ל''מטרות'' - שהציבו), והצבא הוכיח שלוחמיו עסוקים יותר מידי במחסומים ופחות מידי בלחימה קלאסית, פחות מיתאמנים . הלוחמים הם מצויינים- טובי בנינו מלח הארץ ואנשים מדהימים- אך הקצונה הבכירה של צה''ל היתגלתה כאנשים שלא מצדיקים את הסמכות שלהם, בקיצור לא מיקצוענים.

    3. כשלים לאומיים: כגודל הציפיות כך גודל האכזבות-- ככל שמותחים מיבצע כזה ומאפשרים לתושבי המדינה לספוג את המצב הזה לשהות במיקלטים, ולהינזוק כלכלית -- כך האזרחים יצפו יותר ממשלתם..ולכן האזרחים בארץ ירגישו בסופו של יום מרומים וניבגדים.

    בכל מיקרה זוהי חזרה גנרלית, שאני מקווה שלקחים יופקו ממנה לעימות הבא שבאמת יכריע את גורלה של מדינת ישראל והוא יתרחש כאשר להמן מטהרן יגמר שעון החול- ועד אז ...שיהיה לכולנו בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להיכנס בלבנונים בכל הכוח

    דויד, 31/07/06 12:33

    אין טעם לרחם עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Too late to shout, Mr Perez, you lost 19 days doing nothing (ל''ת)

    G.W.Bush, 31/07/06 12:32

    הגב לתגובה זו

    • כמה שהוא צודק! מה השגנו ב19 יום? הצפון נכתש, אנשים הרוסים כלכלית ומ

      נחמה, 31/07/06 14:12

      מבזבזים זמן על סיסמאות והצהרות!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרץ: יש הבדל בין אסור להפסיק לבין ישראל לא תפסיק

    ההבדל הקטן, 31/07/06 12:32

    את הלחימה עד להשגת המטרות

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לי הצעה לשם למלחמה

    מבצע אין תוצאה, 31/07/06 12:29

    בעצם יש ''תוצאות'':
    1. מיליון אנשים במקלטים כבר 3 שבועות.
    2. כ 30 הרוגים בצד שלנו
    3. נזק כלכלי אדיר (בקרוב מלווה למלחמה - להערכתי)
    4. זריעת הזרעים למלחמה הבאה שתהיה כואבת שבעתיים.

    עוד אפשר לשנות את התוצאות אם רק נמשיך ולא נוותר אבל בכל הכוח. אין דבר כזה חצי הריון ואין דבר כזה חצי מלחמה

    הגב לתגובה זו

    • שכחת להודות לנתניהו שבזכותו יש היום כסף להילחם (ל''ת)

      דוידי הרמלין, 31/07/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    על פי מחקר: אזרחי לבנון הם מקום ראשון באנטישמיות

    , 31/07/06 12:26

    .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שר הבטחון

    צבי שרקני, 31/07/06 12:24

    תודה לשר הביטחון על שירותו הקצר למען מדינת ישראל. עם סיום המלחמה , נשמח לראותך פעיל מאוד לרוחת תושבי מדינת ישראל, לכך נועדת וזה מה שמצפה העם ממך. ושוב תודה על שירותך הקצר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דיבורים דיבורים... נסיעה 100 קמש ברוורס (ל''ת)

    amir=efes, 31/07/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני לא אסכים לשום דבר אחר

    ציוני גאה, 31/07/06 12:18

    מלבד שילדי יגדלו בביטחון במדינתם. כל האיסלם חייב להבין היום שהיהודים יותר משוגעים מהם. ושכל מהלך מתגרה שלהם בביטחונינו יסב להם נזק שלא יוכלו לשאת ובכל רחבי העולם המוסלמי. כל דבר שיהיה פחות מזה מעמיד אותנו בפני סכנה קיומית ממשית!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא אסכים לשום דבר אחר

    ציוני גאה, 31/07/06 12:18

    מלבד שילדי יגדלו בביטחון במדינתם. כל האיסלם חייב להבין היום שהיהודים יותר משוגעים מהם. ושכל מהלך מתגרה שלהם בביטחונינו יסב להם נזק שלא יוכלו לשאת ובכל רחבי העולם המוסלמי. כל דבר שיהיה פחות מזה מעמיד אותנו בפני סכנה קיומית ממשית!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרץ חזק ואמץ. אל תתקפל מהבטחותיך

    עין צופיה, 31/07/06 12:05

    למען האמת, חרדה ממלאה את ליבי האם ממשלת ישראל מתקפלת ומותירה אותנו לשמש בשר תותחים לחיבאללה ושולחיו: אירן סוריה. דבריך מרגיעים קמעא ובכל זאת איש לא מזכיר עוד את חטופינו...

    הגב לתגובה זו

    • מחזקים את ידיך פרץ. לא לוותר העם איתך! (ל''ת)

      זיו, 31/07/06 12:28

      הגב לתגובה זו

      • כמה משלמים

        ארי, 31/07/06 15:26

        לכל ה''תומכים'' באבו שפם באמצעות האינטרנט ? למי בדיוק צריך לפנות כדי להצטרף ?

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    קרא את בן כספית - עמיר

    אזרח מודאג, 31/07/06 12:01

    לא תהיה זו בושה אם תאמץ אתה וארש הממשלה את נוסח הנאום הנהדר שכתב בן כספית. בולו אמת מהלב וללא התחסדות ונסיון להרשים מישהו. פושעי המלחמה יושבים וישבו על כסאות מנהיגי לבנון שבחרו להתעלם מהסרטן שצמח מתחת לאפם. מה חשבו לעצמם, שהמורסה השאת אף לא תתפוצץ?? לא אחד מהמלעיזים ובעיקר לאנגלים ולקופי אנען יש הרבה מה לומר. מליונים נרצחו ונרצחים באפריקה ובסודן בבאלי, בהודו, הצ'צניה והיכן לא? אבל רק בנו מתעניין הצבוע שנקרא קופי. האנגלים לא חיסלו מסילות ברסל ומשרפות אז וגם היום עושים עניין מחניית מטוס שהוביל תחמושת להגנתנו. מה עשו לארגנטינה כלם כבר שכחו על מה? אי נידח בעל 3 כבשים ופיסח אחד. איבדנו אפילו את כשר התגובה המילולית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לח''כ הערבים מה עם המלחמה בין השיעיים והסוניים הם מפוצצים אחד את הש (ל''ת)

    חן, 31/07/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעורר רחמים...האיש הזה, דו''ח מצב...

    איש1, 31/07/06 11:54

    1.החיילים החטופים לא שוחררו.
    2.גרמנו לאזרחי לבנון להתלכד סביב נסראללה.
    3.אלפי טילים נורו לעבר ישראל.
    4.אלפי טילים עדיין מכוונים לעבר ישראל מוכנים לירי.
    5.אבדות מזעריות לחיזבאללה.
    6.כושר ההרתעה הישראלי,נמוג כלא היה.
    7.עשרות אזרחים,וחיילים הרוגים
    אילו לא יצאנו למלחמה.=========
    1. 2 חיילים חטופים
    2. 8 חיילים הרוגים.
    3. כושר ההרתעה הישראלי היה נשאר עלום ומעורפל.
    4. לחץ בינלאומי על החיזבאללה היה מניב תוצאות הרבה יותר טובות.
    5. הערים הישראליות היו יוצאות ללא פגע.
    =====================
    תחשבו לבד,רק חומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

    • !!!!!!

      אני איתך!!!, 31/07/06 12:19

      פשוט צודק!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שחשבנו ב2000 וטעינו.

        סער קטלן, 31/07/06 13:05

        בסוף כל המבקרים שותקים!

        הגב לתגובה זו

    • אתה מעורר רחמים ופתאטי. בוא תבין למה?

      א.מ.ת, 31/07/06 14:05

      תשתיות החיזבאללה החברתיות, הצבאיות וכל מה שיוצר מרקם חיים תקין בדמות שכונה נורמאלית, רחובות במצב שמניח את הדעת ועוד ועוד מוסודת שונים כבר אינם.

      החיזבאללה הוא קודם כל ארגון חברתי ורק לאחר מכן ארגון צבאי. יש לו עכשיו עבודה של שנים בלשקם את כל 700,000 הפליטים שנסו מדרום לבנון.

      אין במלחמה הזו מקסמי שווא. אין דיוויזיות שצריך להשמיד ומערכי אויב מסובכים שצריך למוטט. זוהי מלחמה קשה מול חוליות בודדות וזה קשה שבעתיים. מי שחשב שיהיה פה שחזור של מלחמת ששת הימים, לא היה קרבי ולא מבין מה זה חיזבלונים.

      היום ברור לכל דכפין! כל פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל תביא לפגיעה בו באופן הקשה ביותר.

      העורף הישראלי מוכיח עמידות יוצאת דופן. המילואים באוגדות הרלוונטיות גיסו מעל 100%. החברה הישראלית יוצאת יותר מלוכדת מכל הסיפור הזה. תאוריית ''קורי העכביש'' מתה!

      אין מישהו שיחשוב פעמיים לפני שהוא חוטף חייל.

      הפלשתינים כבר מבינים שהקסאמים העלובים שלהם לא ינצחו אף אחד.

      המלחמה נתנה ארכה לשבור לארגוני הטרור בעזה את העצמות. יש שם הרס שאין לאף אחד בעולם רצון ועניין להתעסק בו.

      לא השתלם?

      אבל עזוב אתה מעורר רחמים. או לחילופין אתה חבר בגדה השמאלית או משהו הזוי אחר.

      הגב לתגובה זו

      • כל דכפין?!הרעבים מההגדה של פסח??

        הגיע זמן לישון, 31/07/06 16:27

        מה הם קשורים בכלל??

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    לשלול אזרחות ישראלית מח''כים ערבים! (ל''ת)

    שלומי, 31/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

    • אתה כ''כ צודק!!! לפחות למישו כאן יש שכל!! (ל''ת)

      טל, 31/07/06 12:40

      הגב לתגובה זו

    • החכי''ם הערבים = אוייב. (ל''ת)

      אבי 56, 31/07/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • כל הערבים הם אנטי המדיניות ומאז ימי אברהם היתה להם ''מעט'' תמיכה.עובד

      ani, 31/07/06 16:33

      כל הערבים הם אנטי המדיניות ומאז ימי אברהם היתה להם ''מעט'' תמיכה.עובדה,אם אברהם או איברהיים היה מקשיב ''לשרה'' לא הינו היום ''בצרה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מלחמה

    אריק חן, 31/07/06 11:53

    צה''ל צריך לחסל את כל דרום לבנון להשטיח את כולו .. לחסל את נסראללה ואת כל חיזבללה וככה יהיה שקט בצפון.. אח''כ לעבור לעזה ולחסל את כל הטרור משמה .. אח''כ סוריה ואיראן להשמיד אותם ואז באמת יהיה שקט.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      שמע ישראל, 31/07/06 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    האיש לא מבין: הבעייה שלו כעת היא עם דעת הקהל בבית, שמריח תבוסה (ל''ת)

    ולא עם ה-CNN, 31/07/06 11:47

    הגב לתגובה זו

    • אתה חכם גדול (ל''ת)

      שלומי, 31/07/06 16:21

      הגב לתגובה זו

    • חמודה אייזה תבוסה על מה את מדברת מי התחיל

      דבורה מחיפה, 31/07/06 16:47

      הם אז צריך לסיים את המלחמה שיחנקו שם והמשפחות היו צריכים לעזוב צהל זרק קראוזים אבל נסראלה עשה מהם שאידים אז זה בסדר טוב מאוד גם לנו נהרגו ילדים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    על מה אתה מדבר... ישראל נכנעה ללא תנאי

    בטטה, 31/07/06 11:45

    איפה חי מנהיג הפועלים? במזרח התיכון או באירופה?
    הלו, פרץ, נכנענו ללא תנאי !!
    אם לא הבנת את זה לא תבין כבר כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עמיר פרץ לא לעזוב את הקרב אתה צודק (ל''ת)

    דבורה, 31/07/06 11:44

    הגב לתגובה זו