• 148.

    חפצי חיים

    אילה, 31/07/06 10:50

    אם אנו חפצי חיים במדינה יהודית-חזקו את חילי צה''ל , אתמינו בזכותנו לחיות בשלום ןתפסיקו את ההלראה העצמית, גם אים יש טעויות בבסיס מלחמה זו צודקת

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    פיגוע קשה אך ישראל לא אחראית !!!

    ee, 31/07/06 09:30

    עוד הוכחה לכך שהחיזבללה שם לו ל''עזרה'', את האזרחים כדי שיהיה במי לפגוע ואת מי להאשים. למה לא היו במבנה אנשי חיזבללה ? למה הכניסו לשם בכלל אזרחים ? נשים, ילדים ? הרי משם נורו קטיושות רבות. שם לא היו אמורים כלל להתגורר אזרחים. זו הייתה אפילו מאין עמדה למשלוח ולירי קטיושות על מדינת ישראל. שיפסיקו כל המתחסדים למיניהם בכל העולם לבוא בטענות. יש למי להפנות אצבע מאשימה!
    ואתה אדון טיבי, תפסיק כבר לבוא כל החיים שלך בטענות כלפי עם ישראל וממשלתו. הרי אתה יושב בה. אל תשכח זאת ! אתה חייב לייצג את אזרחי המדינה ולא את התושבים בחו''ל. תתחיל ומייד להפנים את מה שאתה וחבר מרעיך טוענים, משמיעים ולא מתביישים לאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מה באמת? - 28 הרוגים או 60?

    מומו, 31/07/06 07:57

    למה אנו נצמדים לנוסח של החיזבאללה 60 מתים בעוד שבאו''ם הודיעו על 28? ולמה אנו לא מתייחסים לאופי ההריסות שמצביעות על קריסה ולא על פגיעה של הפצצה מלמעלה על הבניין?? למה בטוקבקים יש ניתוח לעניין ולא משתמשים במידע זה בהודעות לעיתונות????

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    read 116 (ל''ת)

    read that, 31/07/06 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    טיפשים תפסיקו להאשים פשוט נפלתם למלכודת

    יאיר, 31/07/06 04:03

    ההיתם צרכים לבדוק לפני שפתחתם את הפה

    האמת היא שחיזבאלה פוצצו את הבנין כדי להוריד מעליהם את הלחץ הבין לאומי

    עכשיו תמשיכו לחפש את הצילום הנכון ותפרסמו אותו

    לכל חילי צהל
    בכל מצב אוהבים אותכם ללא תנאי

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף דברי טעם. (ל''ת)

      אפרת,, 31/07/06 07:15

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    לא להתרגש

    אבנר, 31/07/06 03:34

    עם כל הכאב על מותם של ילדים שנבע מטעות טראגית , בעוד שבוע שבועיים העולם ישכח מזה ויעבור הלאה . בעירק מתים מאות כל יום והעולם כלל לא מתרגש מזה יותר.
    במשך שלושת שבועות הלחימה שלנו בלבנון נהרגו יותר אזרחים עירקים בעירק מאשר לבנונים בלבנון והתקשורת העולמית בכלל התעלמה מזה .

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    its can be that in this bilding was alot of boms

    of hizbala, 31/07/06 02:04

    that gat hit and bloo the hol bilding

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אזרח ישראלי? זה עוול נורא. (ל''ת)

    למה טיבי, 31/07/06 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    פער השעות - זמן לכינוס ילדים בתוך הבנין ופיצוצו

    יעל, 31/07/06 01:21

    ע''י החיזבאללה, כדי להרויח....
    הרי הילדים מבני עמם הם המגן האנושי על חיי הטרוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    צה''ל: זו לא העת לפרסום מחלוקות

    עין צופיה, 31/07/06 01:13

    חיל אויר והמודיעין אנא מכם, אם תתעמתו כעת מול התקשורת אז למעשה אינכם אלא משחקים לידי אויבנו בתקופה קשה זו. וכל הוכחה שתביאו לא תישמע. גם כך אף אחד אינו רוצה לשמוע אותנו.

    לא לשכוח: מי שישן עם טיל אל יתפלא אם למחרת לא יתעורר. (שגרירנו באו''ם)

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אבסורד !!

    צביקה, 31/07/06 00:39

    איך אנחנו ממהרים להתנצל, ולהצטער על פגיעה באנשים שנתנו מחסה בגופם לטרוריסטים שמפגיזים את חיפה וצפת, ואילו החיזבללה יושב ומחכך ידיו בהנאה ותחושת סיפוק, mission completed - המשימה בוצעה בהצלחה, הצלחנו לגרום לישראל להרוג כמה עשרות ילדים, עכשיו הם צריכים להתנצל.
    זה הרי לא יאומן, אצלהם כולם שהידים, גם שני הילדים מנצרת שנהרגו, ואילו אצלינו הם חפים מפשע !!! - אין מלים אנחנו עם מטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הסברה עולמית אפסית

    המשתוממת מחו''ל, 31/07/06 00:32

    אני נמצאת בחו''ל כרגע ומזועזעת לראות איך אנחנו נראים בעין העולמית. מגומגמים מתנצלים ובכיינים. אין דוברות מסודרת, ואין שום איזון מול הסברה המצויינת של הצד הערבי. איך זה שאין אף אחד שיסביר ששלחנו כרוזים לפני כן, שהבית התמוטט רק כעבור מספר שעות ובעצם הם היו יכולים להתפנות? מישהו רהוט באנגלית עם נוכחות תקשורתית. תפתחו סי אן אן ותראו איך אנחנו נראים. הצד שלנו מיוצג ע''י שידורים חוזרים של כתבה מרמב''ם. כתבה איכותית אמנם, אבל אחרי כמה שידורים חוזרים אף אחד בעצם לא מתבונן ווהערך החיובי של סרט זה נשחק. במערכה העולמית אנחנו מפסידים ובגדול!!!!! אני מקווה שהמדינאים שלנו יקראו זאת ויעשו משהו לפני שיהיה מאוחר מדי

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להסביר, אבל להם יש תמונות של ילדים הרוגים.

      אורן, 31/07/06 02:04

      לכן לדעתי ההסברה הישראלית צריכה להתמקד בלהשתיק את המלל ולהתמקד בהפצת תמונות מרשיעות, כבר 10 שנים שאין מערך הסברה איכותי.

      כמובן שאני לא מציע לרדת לרמה של הצגת תמונות של הרוגים ישראלים ''פורנוגרפייה של גופות'' מזעזעת.
      להתמקד בכך שחיבאללה יורה מתוך אזורים מיושבים, להראות זאת בכל העולם עד שכולם יכירו בכך שאין ''טבח'' כמו שנוח להם להציג.

      הגב לתגובה זו

    • מאוחר מדי למה? ...

      ז'וז'ו, 31/07/06 03:55

      גם אני חי בחו''ל ורואה את אותן כתבות.
      לדעתי ההסברה מאד טובה והמרואינים מדברים אנגלית מעולה ורהוטה.
      אבל גם ההסברה הכי טובה לא יכולה להתמודד עם התמונות שמשודרות, וכן, כשכמה שניות לפני הראיון רואים גופות מפויחות של ילדים - אפילו ביבי ישמע מתנצל - ואין שום רע בכך.
      את המערכה על דעת הקהל הפסדנו כבר לפני עשרות, אולי מאות, ואולי אלפי שנים. אז מה?
      איך אומר השיר של מאיר אריאל:
      ''עברנו את פרעה, נעבור גם את זה''

      הגב לתגובה זו

    • ? (ל''ת)

      ?, 02/08/06 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    מספיק עם החרטא. תנו גז ותגמרו כבר עם האויב.

    די לגייס חמישי, 31/07/06 00:26

    גם המלחמה תגמר כך יותר מהר, וכל הספינים של החזבללה ושותפיו בשמאל הקיצוני ואצל ערביי ישראל...............

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מתבייש להיות ישראלי

    ישראל, 31/07/06 00:24

    ארה''ב אשמה בהכל .
    התמיכה שלה בכל מה שישראל עושה
    גורמת לפשעים הנוראים האלו .

    הגב לתגובה זו

    • מתביישת שנתנו לכם לחיות לצידנו

      יהודית, 31/07/06 01:17

      שמך ישראל כמו ששמי מוחמד

      הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש בך.

      אורן, 31/07/06 02:06

      אפס אפסים ריק בינה וטוהר מידות.

      הגב לתגובה זו

    • Sorry for you

      Me, 31/07/06 04:00

      I feel sorry for you. If you are ashamed to be an Israeli I have a solution for you: Go to Lebanon and be an Arab. Unfortunately they will lynch you before you will say “SALAMU ALICHOM”

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    כנסו ותבינו את שיפלותו של האירגון-הפתרון פה

    נימרוד, 31/07/06 00:07

    הנה התסריט הכי הגיוני למה שקרה היום.
    החיזבאללה בלחץ ומתחיל לאבד את התשתיות לשיגור, את אנשיו ואת יסודות הארגון.
    לוחמיו נהרגים יותר ויותר.
    התמיכה בחיזבאללה בעולם הערבי ובלבנון הולכת ונסדקת.
    תושבים ואזרחים תומכי חיזבאללה, מתחילים לפקפק במלחמה ובנחיצותה.
    מה יכול להפוך את הקערה על פיה ולתת מענה הולם לכל הנקודות שהוזכרו?

    ''טבח'' של היהודים- גם יפסיק את הכתישה, גם ילבה את האמוצייה המזרחית, גם יגבש ויאחד שורות, גם יתסיס את העולם נגד ישראל.

    מה עושים? יורים ממקום שידוע שיש שם אזרחים, מגרים את צה''ל וחיל האויר לתקוף ולאחר התקיפה מטמינים 100 ק''ג חומר נפץ ליסודות הבניין, והנה לכם המתכון שיצא.
    וכמה שאלות: לא סימלי מידי שזה קרה שוב דווקא בכפר כאנה?
    דווקא במקום בו היו ילדים נכים ולא גברים בריאים וכשרים?
    זוכרים את פגר החמור בג'נין? את ה''לוויה'' בה המת נפל מהאלונקה?
    ואגב, עפ''י עדות אחד הפצועים התקיפה בוצעה באחת אחר חצות, למה לא ברחו? מי ממתין לבוקר?
    ועכשיו רק לך תוכיח...

    הגב לתגובה זו

    • אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

      בולבול, 31/07/06 01:04

      ההרוגים הם לא מפיצוץ כי אם מקריסת הבנין. כנראה שטיל ממטוס פגע קרוב לבנין ומההדף נהרס הבנין. מה שכן, יתכן שהם חיכו עם החילוץ עד שכל מצלמות הטלוויזיה והכתבים יגיעו למקום.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    הם דחו את פעולות החילוץ לבוקר...

    שרלוק, 31/07/06 00:01

    ... כדי שיוכלו לצלם את ההרוגים לאור היום. זה די ברור שהגופות המוצאות מן ההריסות צפודות. קל לראות את זה על הידיים של ההרוגים. עברו הרבה שעות בין המוות לחילוץ.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה צפודות? (ל''ת)

      סליחה על הבורות, 31/07/06 01:01

      הגב לתגובה זו

      • צפוד

        שרלוק, 31/07/06 04:28

        צפוד פירושו יבש או קשיח. כשאדם מת, הדם בגוף ניקרש ואחרי זמן גורם לאברי הגוף להקשיח, מה שנקרא קשיון המוות. אם מטלטלים גוויה זמן קצר אחרי המוות, הזרועות מטלטלות עם טלטול האלונקה. אם האדם כבר מת כמה שעות, אברי הגוף שלו קשיחים. אם תשים לב לתמונות בטלוויזיה, תראה שהזרועות קשיחות ולא מטלטלות. לכן כל העסק נראה לי מבוים, כשהמחלצים רצים עם הגוויות בפאניקה כאילו אולי אפשר להציל אותם, בעוד שדי ברור שאלה גוויות של אנשים שמתו כמה שעות לפני כן.

        הגב לתגובה זו

  • 132.

    נימוק

    לא חשוב, 30/07/06 23:37

    כן הפצצתם ב 1 כך גם אמר ניצל אבל עד הבוקר הם הצליחו ליצור קשר עם העולם

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ישראל מדינת טרור

    אללה, 30/07/06 23:20

    זו טענה פושעת ישראל מדינת טרור ציוני וימיה מתקברים
    מוות לציונות ולטרורסטם שלה

    הגב לתגובה זו

    • הפליסטינים ''יפה הנפש והתרבותיים''

      שני, 31/07/06 00:18

      חזבאללה והמחבלים למיניהם רוצחים . ואלה הנותנים גיבוי למעשה הנבלה של החזבאללה וכל רוריסטים יומכם יבוא.
      הציונות חזקה ותגבור על כל אויבה!!

      הגב לתגובה זו

    • חזבפתנה ושלוחיה

      אודי, 31/07/06 00:24

      לא ירתיעו אותנו. אנחנו כאן כדי להישאר, בעזרת השם, והם, אנשאללה, יזכו לאותו הגורל של חוסין ועלי, וכמה שיותר מהר

      הגב לתגובה זו

    • שינוי דחוף בהסברה !!!

      שני, 31/07/06 00:24

      איפה ההסברה שתראה לכל העולם את המתרחש בצפון ובדרום, את האנשים היושבים במקלטים, הילדים המפוחדים., הנפגעים, ההרוגים.
      להראות לעולם כולו שכה לוחץ עלינו לסיים את המלחמה,שהמלחמה הזו בגלל אותם חלאות אדם הממטירים על האוכלוסיה טילים ופוגעת ללא בקרה בנשים,ילדים וזקנים.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    קופיף אנן בסוף יאכל את כובעו............

    מ.מ, 30/07/06 23:15

    החיפזון של האום לגנות אותנו מעורר בחילה. זוהי צביעות ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    איך בבוקר היו ששים גופות ועכשו רק

    אזרחית שפויה, 30/07/06 23:14

    28? ברור כשמש בצהרי יום שהמזבאללה רכזו לשם את הילדים ולכן מספרם נקבע מראש. מה לעשות שהצליחו להרוג הרבה פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    גם פושעים וגם לא לוקחים אחריות

    שופט, 30/07/06 23:10

    כמובן, כמו בעזה ימצאו להם אשמים אחרים בפשעי המלחמה שלהם. אלה טרוריסטים פחדנים שלא מוכנים להודות בפשעים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    שעור איך החיזבאלה יוצא מהפסד.

    מנדי, 30/07/06 23:08

    אין לי כל ספק שהחיזבאלה אירגן את הפיצוץ כדי לצאת מהמבוך בו הוא נמצא.ואנחנו נופלים בפח, יחד עם מנגנון התעמולה המוצלח שלו. היכן חוקר מהנדס שיוכיח שהבנין קרס מפיצוץ פנימי כאשר לחלק גדול מן המתים אין סימני פגיעה של רסיסי פיצוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ההסברה שלנו בתחת! תזרקו כבר את דוברת צהל! (ל''ת)

    אבנר, 30/07/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    כנסו והגיבו ב - bbc

    גרשון, 30/07/06 22:54

    מגיבים יקרים: טוב מאוד שאתם מגיבים כאן, אבל כאן אתם לא תורמים לזירת ההסברה של ישראל.

    כנסו ל - bbc: have your say ולעוד פורומים בחו''ל והסבירו שם לעולם מה באמת קורה פה ולמה החיזבאללה הם הרעים.

    מערכת nrg - אנא פרסמו הודעה זו. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הבנין שלא נותר על כנו בכנא- סבל מקריסה מאוחרת. מי שמפספס פאנץ'ליין

    סובל מהצתה מאד, 30/07/06 22:50

     

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לי ברור מאד שנסראללה אשם !!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

    אזרחית, 30/07/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בטח הקטיושות של חיזבאללה התפוצצו בבניין

    צריך לחקור היטב, 30/07/06 22:47

    בטח הקטיושות של חיזבאללה התפוצצו בבניין
    בטח כמו עם משפחת רליה אנחנו לוקחים סתם אחריות כשהם אשמים
    צריך לחקור היטב את העובדות ולברר באופן יסודי אם לא החיזבאללה אשמים באסון ומנצלים את זה להפעלת מנוף בינלאומי נגדנו

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    די כבר....נמאסתם עם כל התירוצים והתחמונים...

    גל, 30/07/06 22:42

    הרגתם 30 ילדים.....טעיתם?
    תודו וזהו...
    ולצערי הרב....אנחנו מפציצים לשווא...לא פוגעים בחיזבאללה...רק בחפים מפשע....
    ובלחימה הקרקעית הפסדנו לאלה שלא מפחדים למות....
    בקיצור הפסדנו וצריך להודות בזה....צריך להפסיק למעננו.....

    הגב לתגובה זו

    • אותך בטח לא גייסו למילואים

      יריב, 30/07/06 22:55

      עשית סדיר בכלל? אתה לא איזה שתול של החיזבאללה?

      הגב לתגובה זו

    • מי שפוצץ את בניין זה מחבל מתאבד של אל קאידה

      הנביא, 30/07/06 23:05

      מי שפוצץ את בניין זה בטוח מחבל מתאבד של אלקיאדה הם עושים את זה בעירק , מצרים , ירדן , ועכשיו גם בלבנון

      הגב לתגובה זו

    • גל.....

      שמוליק, 30/07/06 23:31

      במשפט אחד.
      אתה אדם מסכן ומסוכן

      הגב לתגובה זו

    • גל 121 - או שאתה שמאלני קיצוני או שאתה ערבי (ל''ת)

      רכזת כוח אדם, 30/07/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • מה זה הרגתם, הפצצתם. גם אתה שותף...

      שירקס, 31/07/06 00:14

      ... אם אתה שמאלני. בייחוד אם אתה ערבי.

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי?

      סולמן, 31/07/06 00:35

      אתה שליחו של נסראללה ואולי גם של החמאס. לא יעזור לכם דבר אנחנו חזקים ובסופו של דבר נמחק את החיזבאללה וכל אנשי חסדו !

      הגב לתגובה זו

    • הבל ורעות רוח

      מכור לחדשות, 31/07/06 01:09

      בעימות הקרקעי בין לוחמי צה''ל ליחידת העילית של החזבאללה נהרגו 26 לוחמי חזבאללה, ולצה''ל נפצעו 3.
      כמו כן נהרגו לחזבאללה עשרות לוחמים, חלקם בכירים. אל תאמינו לשקרי חזבאללה!

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    החמולה של חיזבללה

    משעל, 30/07/06 22:33

    הצלב האדום מסר על 28 הרוגים לדברי ערוץ 2. ההרוגים בני 2 חמולות מבכירי החיזבללה שאחד מהם נהרג לפני יומים.נראה שהם ישנו על מצבור תחמושת שהתפוצץ גם. מי שהולך לישון עם טילים לא יתפלא לזה

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 30/07/06 22:33

    אצלנו בכפר כבר יודעים :
    הפסדנו !
    הפסקת אש תיכפה על ישראל בתוך 96 שעות.
    נשאר לנו רק להודות לגנרלים המתנשאים על ההצלחה בהפיכת הצלחה כמעט בטוחה לכשלון קולוסאלי צורב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      גל, 30/07/06 22:44

      הגב לתגובה זו

      • לא נמאס לך להגיב לעצמך? (ל''ת)

        עין לציון, 31/07/06 00:19

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    אסור להפסיק את האש כל עוד לא נהרגו 2 מליארד מוסלמים!!!! (ל''ת)

    לאולמרט, 30/07/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בניין בתהליך בניה. מי ריכז שם כל כך הרבה אנשים? ולמה?

    שימו לב !!!!!!!, 30/07/06 22:29

    מה פתאום כמות כזו של אנשים בבניין שעדיין לא ראוי למגורים? למה החליטו דוקא שם ומי אירגן זאת להם?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    יותר מ-1000 הרוגים ישראלים

    בובי, 30/07/06 22:21

    יותר מ-1000 אזרחים הרוגים ישראלים, זו הייתה יכולה להיות הכותרת בעיתונים, אם חלילה הקטיושות היו מצליחות לפגוע פגיעה ישירה, חשבון פשוט מראה שעל ישראל נורו למעלה מ-1500 קטיושות, כאשר כל הקטיושות ללא יוצא מן הכלל מכוונות למטרות אזרחיות, אם מכל קטיושה היה נהרג רק אזרח אחד, היו לנו למעלה מ-1000 הרוגים אזרחים חפים מפשע. הרי החיזבאללה מכוון רק למטרות אזרחיות במטרה מוצהרת שיהרגו כמה שיותר ציונים, הם הרי פגעו בבית החולים בנהריה, במוסדות חינוך שרק בנס לא היו שם הרוגים. החיזבאללה לא היה מתנצל, ולא מצטער על הריגת הציונים, כמו לפלישתינים שיש להם מטרה אחת בלבד להרוג כמה שיותר ציונים, הרי רק לפני 3 ימים הם ירו רקטת קאסם על גן ילדים בזיקים, ורק בנס לא היו 30 ילדים הרוגים, הרי בפיגועי ההתאבדות שלהם הם רוצחים בכוונה תחילה נשים וילדים, הם מפוצצים בכוונה אוטובוסים מלאים בנשים וילדים, אז שיפסיקו להתבכיין ולהיות צבועים כפי שהם רגילים, כשהם רוצחים ילדים יהודים נשמעות קריאות שמחה וצהלה, ואילו אנחנו מצטערים על חפים מפשע שנהרגים בגלל טעות, יש טעויות במלחמה, כוחותינו גם יורים לפעמים על כוחותינו, מה לעשות, זה קורה, ולמרות הכל ועל אף הכל אנחנו מוסרים והומנים מכל צבא אחר בעולם, בטח מהרוצחים הברברים המוסלמים הפנאטים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      צדיק, 30/07/06 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    זה לא היה צריך לקרות ,אבל....

    tbh, 30/07/06 22:20

    אין מה לעשות ,במלחמה יש נפגעים , אני לא שומע את העולם צועק שחטפו לנו חיילים ,שחילים נהרגים שנופלים קטיושות , הריי בפיגוע 1 בת''א נהרגו מס' כזה של אנשים והעולם שתק , אז שישתקו גם עכשיו. אין מה להתרגש , צריך להמשיך ולהמשיך עד שלא תהיה להם מוטיבציה להמשיך, זאת הדרך היחידה לגמור אירגון טרור ,אין אפשרות למחוק אותו , אבל אם נפעיל מספיק כוח הם בסוף ישברו ויברחו.
    בהצלחה לצה''ל ,ולכל החיילים תשמרו על עצמכם . ולתושבי הצפון - תהיו חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    להוריד המסכה ממרצחי מוחמד

    מוטקה הדר, 30/07/06 22:20

    א. מרצחי המיזבאללה אינם חיילים ולכן אפשר לטעון שישראל ''הורגת'' אזרחים. הרי ישראל אינה נלחמת בלבנונים עצמם אלה בגוף רצחני שיעי
    ששדד מהם את כבודם ועצמאותם.
    ב. העולם הערבי והמוסלמי אינם מכירים את המונח ''חפים מפשע'' בכל הקשור בלא מוסלמים. הם טוענים שהיות ואנו בעולם הלא מוסלמי בוחרים את מנהיגינו, אנו הופכים לאחרים לכל פעולותיהם. ומכאן, שבאם אולמרט תוקף ערבים או מוסלמים כל אחד מאיתנו הופך למועמד לחיסול. לעומת זאת, הערבים והמוסלמים אינם בוחרים במנהיגיהם, אי אפשר לראות בהם אחראים לפעולותיהם.
    ג. אנשי המיזבאללה בהחלט מסוגלים
    לרצוח במו ידיהם את אחיהם אם וכאשר הם חושבים שזה יביא להם תועלת.
    ד. מרצחי מוחמד יכולים ללמד את הנאצים פרק בתעמולה. אלה שמעולם
    לא הודיעו כמה מאנשי המיזבאללה הם איבדו בקרב זה או אחר באים אלינו בטענות שאנו ''מסתירים'' מהציבור את ''האמת''.
    ערבים ומוסלמים לעולם ישראו ערבים ומוסלמים. אצלם השקר הוא אורח חיים - בעיקר אצל האיסלם השיעי.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מעניין-איך ידעו שם מראש כמה ילדים היו במבנה שספג פגיעה?

    שושה, 30/07/06 22:18

    הם הקריבו את הילדים האלו כשהידים למען צרכים תעמולתיים בלבד. שום דבר לא עמד לנגד עיניהם.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי את צריכה פסיכיאטר...וגם הוא לא יפתור לך את כל הבעיות...

      גל, 30/07/06 22:47

      לדעתי את צריכה פסיכיאטר...וגם הוא לא יפתור לך את כל הבעיות...

      הגב לתגובה זו

      • מי שצריך פסיכאטר זה אתה. שושה צודקת (ל''ת)

        יפה מהצפון, 30/07/06 23:11

        הגב לתגובה זו

      • תשמור על עצמך, חלוץ שים על כולם קצוץ! (ל''ת)

        Daffna, 30/07/06 23:19

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    שוב פעם: ''אמרנו לכם'': הם אשמים. (ל''ת)

    ליאת, 30/07/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לא להתבלבל ולא להשתפן - להמשיך במערכה

    ירון, 30/07/06 22:01

    ושהשמאלנים יאכלו את הלב.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הם נהרגו לא בגלל הטיל של המטוס אלא בגלל שהטיל פוצץ את כל הקטיושות ש

    בטוח!, 30/07/06 21:59

    היו בכל דירה שם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    למה העולם לא הפגין באסון ''ורסאי'' ?

    איציק, 30/07/06 21:54

    בנו בכפר קנא בית עם תקרות פלקל שהתמוטטו.
    אז כל העולם מפגין נגדינו.
    לא זוכר שהעולם הצבוע הזה הפגין נגד לבנון כשאצלינו התמוטטה תקרת הפלקל באולמי ''ורסאי''.
    סתם אנטישמים.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לורסאי, יא מפגר? זה לא היה פיגוע (ל''ת)

      אבירן, 30/07/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 30/07/06 21:52

    אצלנו בכפר היה ברור שזו רק שאלה של זמן...היה ברור שהצבא המונהג על ידי גנרלים ארוגנטיים יעשה כבר את העבודה עבור החיזבאללה. מבצע צבאי מוצדק שזכה לאהדה בכל העולם הפך על ידי גנרלים יהירים ופוליטיקאים נגררים למלחמה איומה כנגד אוכלוסיה אזרחית. הקערה התהפכה וישראל הפכה למטרה לגינוי בכל העולם. שיחקנו לידיים של נאסראללה.

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו תהיה לכם הזדמנות להוכיח את אומץ ליבכם

      אננינמו, 31/07/06 00:29

      עכשיו שיפנו את הילדים והאזרחים מדרום לבנון זה יהיה גולני מול חיזבאללה נטו, בלי תינוקות ובלי עריסות להתחבא מתחתם. נראה מה יגידו אז אצלכם בכפר.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    מי שישן עם פצצות, שלא יהיה מופתע

    ע.פרץ, 30/07/06 21:51

    כשהוא מתפוצץ,ומצידי שימותו שם מיליון ולא ימות אחד מאצלנו[אפילו בן 100]

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הלבנונים עשו קונספירציה, הכל מבויים

    חיפאי מופגז, 30/07/06 21:51

    כפר כנא צריך להיות רק הפרומו למה שצריך לעשות. מכל מקום ממנו משגרים קטיושות, רקטות או מרגמות צריך להשמיד ברדיוס של 300 מטר. אין כל צורך בהתרעה מראש שמאפשרת למחבלים לברו. ההתרעות בדמות עשרות אלפי פגזים ומיליוני כרוזים שפוזרו כבר נמאסו. מי שלא בורח שלא יתבכיין ומי שנשאר הרי הוא עושה זאת מתוך מטרה להפוך לשהיד ולהעכיר את ישראל בפני העולם. אין להירתע מפעולות מסוג זה שנעשו היום, אלא להחריפם עד אשר הצד השני יבין שיש לו מה להפסיד. במקום להתפשר על הסכם שמחזיר מאות שבויים לבנונים ואת חוות שבא, צריך לכבוש את לבנון ולהחזיר חלק ממנה בהסדר שיחסל את חיזבאללה, ישיב את השבויים. והיה ויימשך השקט ישראל תיסוג ולא תברח חד צדדית אט אט מלבנון בתהליך שימשך זמן ארוך ולא בריחה בסגנון אהוד ברח. בנוסף מדוע לא מראים את חצי מליון הישראלים הפליטים שברחו מבתיהם וחצי מליון האחרים לפחות שנמצאים במקלטים מרבית שעוטת היום וחלקם לנים שם כבר שבועיים רצופים. העולם צריך לראות גם את זה ולא רק כמה לבנונים בורחים וצועקים גיוולט.

    שההסברה תראה את זה שהכל מבויים ואת הפליטים העקורים שנעים בדרכים בצד שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שימותו שם 10000 לא מזיז לי

    שיעשו ביד, 30/07/06 21:45

    הם האויב ,הם שונאים אותנו וכל אחד מהם יש קשר דם לחזבאללה.
    שיקראו לי לא מוסרי לא אכפת לי.
    אף אחד לא רצה שזה יקרה אבל לאחר שזה קרה לא צריך להתנצל.
    נקודה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אני פשוט נדהם

    מחלק מהתגובות פ, 30/07/06 21:42

    ה.
    מה זה צריך לעניין אותנו כמה נהרגים
    בלבנון? מה אתם חיים שם?

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק!!!!!!!!!, 30/07/06 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    האל עמכם אל תחתו השמידו את כל אויבנו (ל''ת)

    צהל צוהל תמיד, 30/07/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    צה''ל-אנחנו אתכם,תיהיו חזקים! (ל''ת)

    ירושלים, 30/07/06 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כנראה צה''ל ירה בערב על בניין סמוך, והחיזבאללה פוצץ בעצמו את הבניין (ל''ת)

    בשעת בוקר,, 30/07/06 21:32

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 % - זה עבודה של חיזבאללה !!!!! (ל''ת)

      בני, 30/07/06 21:53

      הגב לתגובה זו

      • החיזבאללה הפסיד את המערכה ועושה הכול בכדי להאשים אותנו. (ל''ת)

        מאיר, 30/07/06 22:11

        הגב לתגובה זו

        • איך??????

          גל, 30/07/06 22:50

          רק תסביר לי איך הוא הפסיד??? איך? אתה בטח באילת..אם היית בצפון....שומע כל חצי שעה טיל שנוחת 200 מטר ממך...תאמין לי היית חושב אחרת....

          הגב לתגובה זו

          • גל,תגיד לי אתה סוכן חיזבאללה?או סתם מגיב סדרתי וטרחן

            רמי, 30/07/06 23:36

            נדמה לי שהאפשרות השנייה נכונה,כי אפילו החיזבאללה לא יקח טמבל כמוך

            הגב לתגובה זו

    • גם אני ראיתי ברשת TNT הסוביטית זה היה בדיוק ככה כמו שאתה מתאר.

      Yonapot, 30/07/06 23:24

      גם אני ראיתי ברשת TNT הסוביטית זה היה בדיוק ככה כמו שאתה מתאר.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מי שישן מתחת לקטיושות מתעורר כשמעליו התקרה...!!! (ל''ת)

    דרור, 30/07/06 21:27

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!! ויש עוד...

      עידן, 30/07/06 22:53

      מי שהולך לישון עם שיעים, שלא יתפלא שלמרות שהוא מזיע בלילה במיטה, הוא קם ונופלת עליו תקרה, הוא נשאר מסריח כמו ממקודם.

      כל הכבוד לצה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    דם ההרוגים בראש מי שהשאיר אותם שם! (ל''ת)

    לגנות את חיזבלה, 30/07/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עצם העובדה שזה אותו כפר שעצר מבצע צבעי ב-96

    ורוניקה, 30/07/06 21:19

    מצביע שנסראללה הוא זה שה הפציץ את הבניין- מלחמה פסיחולוגית- הוא יודע שי לישראל כביכול טראוומה מהמקום הזה וזה עצר מבצע קודם- פשוט ככה, הוא לומד היסטוריה היטב ומשמתש בה

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט וצה''ל חזקו ואמצו

    בני כאהן, 30/07/06 21:18

    ושלא תעיזו להתנצל. אני אהיה מובך.
    לכל הערבים והחיזבאלונים שטרחו ובאו עד הנה הריני להצהיר שאינני מתנצל והייתי עושה זאת שוב.
    לא יגבילו את פעילותו של צה''ל בעזרת פרובוקציות.
    גם אם צה''ל טעה בהערכת המודיעין שלו וגם אם לא במלחמה קורים דברים כאלה וטוב שהם קורים מעבר לגבול ולא בישראל. אני לא שם לב שהיחזבאללה מייעד את טיליו לכיוון מיוחד. איכשהוא נראה לי שהוא יורה למרכזי אוכלוסיה. מה אתם אומרים?!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מספיק עם המוסר הכפול

    משיח, 30/07/06 21:17

    אם צה''ל ומדינת ישראל יכולים לרחוץ בנקיון כפיהם על הרג אזרחים שנשארו בבתיהם ולא ברחו מאזור לחימה אין שום הצדקה לא לגזור גזירה שווה לכל אזרחי צפון מדינת ישראל שנשארים בבתיהם ונפגעים .

    הגב לתגובה זו

    • החיזבלה מכוון רק לאזרחים - דפוק

      חייל, 30/07/06 21:30

      וצה''ל כיוון לאנשי חיזבללה.
      הם בחרו להתחבא מאחורי ילדים, הרי זה לא חדש, זה ארגון טרור דיקטטורי.

      הגב לתגובה זו

    • מוסר כפול שלי

      משה, 31/07/06 01:03

      למה לא נותנים לכל אזרחי הצפון 10,000 טילים שיגנו על עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הגנרלים הפחדנים והמושחתים

    אאא, 30/07/06 21:17

    מתחילם להשליך את האחריות מאחד לשני.
    מה כבר קרה? יש מלחמה ונהרגו בה אזרחים בשל התעקשות הערבים הפחדנים להסתתר בשטח בנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בצוע מזויע של מזבאללה - כל הסימנים

    אסתי, 30/07/06 21:05

    מעידים. ראו מקרה מוחמד א-דורה. זה הראש של הזבאללה ועם זה אנחנו צריכים להתעסק.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נסראללה מפציץ אזרחים ותוקף אזרחיים יום יום וובכוונה, ולא בטעות פעם

    ורניקה, 30/07/06 21:04

    אומר שישראל מקטינה את אבידותומשחצן שישראל איבדה הרבה אנשים- זה מה שתקשורת צריכה להראות, אפילו הוא אומר שמיליון איש כבר 3 שבועות במקלטים- אז מי פוגע באוכלוסיה? למה תקשורת ישראלית לא משתמשת בזה? הוא תוקף אזרחים ישראליים ביום יום ולא פעם אחת ובטעות, כמו שזה קרה בכפר הזה- אז מה צריך מעבר לזה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולי מספיק לסכסך בין גופי הצבא?

    מוטי, 30/07/06 21:04

    אני מבקש מהכתב הנכבד להפסיק ולסכסך בין גופי הצבא.
    לא לסכסך בין המודיעין לחה''א.
    לא לסכסך בין האוגדה המרכזית לבין גולני.
    לא לסכסך בין המטכ''ל לפיקוד צפון.
    מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • אכן נכון אתה צודק!!! (ל''ת)

      בני כ, 30/07/06 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    לאחרונה נטבחו כ3000 בעיראק

    דויד, 30/07/06 21:01

    למישהו אכפת?

    העין של כולם כל הזמן רק עלינו

    בוקר טוב עולם
    משלום כולם

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה באמת קרה בכנא

    דוד, 30/07/06 20:56

    החיזבאללה פוצץ את הבנין על יושביו.
    עוד הפתעה זוועתית בארסנל של נסראללה.
    החיזבאללה אסף אזרחים וילדים לתוך המקלט, מילכד את הבנין במטענים והמתין לשעת כושר. כאשר חיל האויר תקף באזור, פוצץ החיזבאללה את הבנין על יושביו.
    כך צריך להסביר את הטרגדיה לעתונות העולמית.
    יש להילחם בחיזבאללה בדרכיו שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שזה תעלול נבזה ונפשע של החיזבאללה הידוע באכזריותו!

      נתנייתי, 30/07/06 21:17

      רבים הסיכויים שהם הוסיפו מהר כמה בלוני גז למקום.
      הרי הם הוכיחו שהם אכזריים חסרי מצפון!
      בעיניי יכול להיות שהם פעלו בשיטות היטלר לחסל אנשים חולים וכו' כדי שיהיה להם קל יותר.
      לו רצו יכלו לפנות הבניין מ-27 ילדים!
      הם פושעים!!!

      הגב לתגובה זו

      • רוצחים בדם קר את המשפחות שלהם. וזרים?

        ייו, 30/07/06 21:29

        רצח על כבוד המשפחה הומצא באיסלאם. לא ירצחו זרים?

        נ.ב: למה אין הסברה?

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד וכל כך פשוט להבנה - ההסברה השמאלנית במשרד החוץ לא מבינה?

      עמיחי, 30/07/06 21:18

      תרגיל של החיזבאללה. מקריבים כמה לבנונים ומנצחים את ישראל. פשוט!

      הגב לתגובה זו

    • אין לי שום ספק בדבריך.. קונספירציה מגעילה של נסראללה. (ל''ת)

      עומרי, 30/07/06 21:58

      הגב לתגובה זו

    • אתם חיים בבועה.....

      גל, 30/07/06 22:53

      אני רואה את מה שאתם כותבים...ואני אומר או שהם שיכורים או שלא סיימו תיכון.....חבל

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק! ואין מאושר יותר מנסראללה על מותם של נרצחיו בבניין (ל''ת)

      ץ, 30/07/06 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    צה''ל= העם מאחוריכם!! שימו פס על העולם. זה למען קיומנו!! (ל''ת)

    ישראל, 30/07/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חוע7א\

    לולו, 30/07/06 20:54

    אנחנו לא מפחדיםםםםםםםםםםםםם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    21 ילדים נכים שהוקרבו על המזבח

    רק אמת, 30/07/06 20:54

    איך אפשר להבין את הבומבה הזו ?

    57 אזרחים ובהם 21 ילדים נכים מתו בהפצצת מטוס
    של חיל האוויר. איך מתייחסים לטרגדייה נוראה כזו?

    אז בואו ונפתח בפרטים, בסיפור האירוע. מדובר ב57
    אזרחים (מקור גלי צהל) ובהם 21 ילדים שחלקם נכים
    שאספו אותם מכל האיזור ושיכנו אותם בבית בן שלוש
    קומות.

    מדוע לא העבירו אותם צפונה? איש החיזבאללה שענה
    לשאלה זו מפי עיתונאי לבנוני, ענה שלא היה ניתן להעביר
    אותם צפונה בגלל הדרכים המופצצות על ידי צה''ל.

    לקריאת ההמשך

    http://blog.tapuz.co.il/OnlyTrue

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בסוף יגלו שהחיזבאללה עשה את זה

    לללללייי, 30/07/06 20:53

    ואנחנו כמו שפנים הולכים להתחרט לפני שיש עובדות........

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא להתנצל כל הכבוד לצה''ל לסתום

    כל הכבוד לצה''ל, 30/07/06 20:52

    לתקשורת את הפה מיד במיוחד לאלון בן דוד.
    מי שהכי אמין הם - רוני דניאל ויואב לימור. להקשיב רק להם.ולציפי לביני כדאי מאוד שתתפטרי נמאס מהפרצוף החמוץ שלך.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שהשמאל לא יתנצל? כבר

      כ, 30/07/06 22:41

      התנצלו בכל העולם יש להם רגשי נחיתות שהם נושמים לשמאלנים האלה. להגיד שזה החיזבאללה ושהחיזבאללה יוכיחו שזה לא הם

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    תגובה

    XXX, 30/07/06 20:51

    עוד הפעם ! ! ! עוד פעם !!! כל הכבוד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה קרה? נגמרו העמדות של האו''מ? או התחלתם לפספס???

    טורונטו, 30/07/06 20:49

    הצבעים של האו''ם הם תכלת לבן ונמצאים מצפון לגבול. מדרום לגבול כחול לבן אלו הצבעים שלי זהירות.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    די להסברים המצחיקים ותקחו אחריות שקרנים (ל''ת)

    ליאת, 30/07/06 20:48

    הגב לתגובה זו

    • ליאתוש, זו סתם דאחקה שלנו

      נסראללה, 30/07/06 21:00

      עלה על דעתך שרק 60 ערבים יגורו בבית אחד? מה עם העיזים?
      היה לנו ערב טוב, שתינו קצת ולא הלך לנו עם הפג'אר 5 ג'דיד. רצינו עפולה יצא קנא. את ממילא לא יודעת מה ההבדל ביניהם.

      הגב לתגובה זו

    • ליאתוש, כפרה, מה הלחץ

      יצפאן, 30/07/06 21:44

      החיזבלונר שאחראי על טיווח הפאג'ר 5 החדש, קיבל במתנה אישה אותו הערב..תוך כדי שהוא גומר..מהאקסטזה, בום.. לחץ על הכפתור האדום. הפאג'ר עלה 90 מעלות..ירד בום טראח למטה. והופ
      הנה יש לנו ''טבח''
      תרגיעי, תשתי מים..תנוחי:)

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא להתנצל אלא להשמיד את האויב בכל מקום!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להמשיך, 30/07/06 20:43

    הגב לתגובה זו

    • לתקוף בתקשורת - לא להתנצל!!!

      חלי, 30/07/06 20:56

      במקום להתנצל יש להעביר במדייה אמירות ברורות:
      1. האירוע הוא מניפולציה של חיזבאללה שהטמין חומר נפץ בתוך כפר.
      2. למרות שמלחמה - תושבי הכפר הוזהרו.
      3. מעתה ואילך אין אזהרות. כפרים שמהם נורים טילים אל ישראל - יופצצו!!!

      הגב לתגובה זו

      • צודקים: לתקוף בתקשורת - כנסו!

        אבי, 30/07/06 21:09

        גם בחדשות ערוץ 2 הראו שהמבנה הגג שלם והפיצוץ פנימי!
        אין דובר ממשלתי שיכול להסביר שהפיצוץ אירע בשל ניצול המחבלים מחסני תחמושת באיזור מיושב?
        איפה הגרסה הישראלית?????

        הגב לתגובה זו

        • מחדל הסברה: אולי שמישהו יפקסס את התגובות לדובר צה''ל? או ל-CNN?

          אמיר, 30/07/06 21:31

          תרגיל הטרור שקוף. אי אפשר לשלוח את זה ל-CNN.?

          הגב לתגובה זו

        • תגובה ביזיונית של ממשלת מעבר...

          יקיר, 30/07/06 21:43

          אם תפסיקו את המבצע, אפילו מצביעי השמאל שלכם יצביעו לברוך מרזל...
          אני לא מבין שאין מסביר לאומי עם IQ בסיסי שיכול להסביר מה זה טרור ואיך החיזבאללה עובד על כולנו??

          הגב לתגובה זו

      • לקחת את חלי להסברה... כל הכבוד

        ירון, 30/07/06 21:12

        נכון. למה להתנצל בעת מלחמה. במיוחד שיש יותר מחשד שזהו תרגיל מכוון של הטרוריסטים...

        הגב לתגובה זו

    • ולשלוח לריפוי בדיבור את שרת החוץ הכושלת...

      מירי, 30/07/06 21:14

      תפסיקי כבר לגמגם.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אין ביקורת מלבד כמה כלבלתבים

    אזרח ישראלי גאה, 30/07/06 20:41

    שמחפשים להוריד את המורל ולפגוע בבטחוננו מאז תחילת המבצע. כל הכבוד לצה''ל העם השפוי מאחוריכם

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גועל נפש

    נעה, 30/07/06 20:40

    ברור שלא צריך להפסיק את הפעולה, אבל מה היו אשמים הילדים?
    ''מגיע להם'', ''לא להתנצל'', ''אני הייתי מתגאה בפעולה הזאת''.. פשוט גועל נפש, תתביישו.
    אני גאה בחיל האוויר, אבל מתביישת בכל מי שמצדיק את הפגיעה הזו. איכס.

    הגב לתגובה זו

    • אין במה להתגאות

      רות, 30/07/06 20:55

      העם הזה עבר שטיפת מוח, או אולי מאז ומעולם היה כזה: צמא דם וחסר מוסר. ''נקמת דם ילד קטן, לא ברא השטן''!!!

      הגב לתגובה זו

      • רות היקרה

        אבי, 30/07/06 21:15

        העם אף פעם לא היה כזה - את מסלפת את ההסטוריה - כמיטב המסורת השמאלנית לצרכים האישיים שלך.
        את חיה בבועה - אין ולא היה עם וצבא מוסריים כמו צה''ל.
        מי שמעדיף את דם האויב - מבוגר אישה או ילד על פני דם חיילינו הוא האכזר הוא חסר לב והוא המבולבל
        מה היית מעדיפה - שפלוגה של גולני היתה נכנסת לשם וסופגת הרוגים ?
        מה היית אומרת לאימהות אז - סליחה הבנים שלכם מתו אבל הצלנו את חייהם של לבנוים חפים מפשע ?
        ממש מנחם
        טפשה התעוררי

        הגב לתגובה זו

        • רותי כל הכבוד

          ליאור, 30/07/06 21:29

          אל תקשיבי לערסים המתלהמים

          הגב לתגובה זו

          • מעטים הסטודנטים הערסים בחיפה...

            אהרון, 30/07/06 21:37

            תקרא את התגובה של מיכאל הסטודנט.
            אולי די עם המוסר הכפול או כשזלזל2ישמיד את הבית היפה שלך בחיפה איך תגיב? ערספואטי שמוך...

            הגב לתגובה זו

          • רותילה'

            בני, 30/07/06 21:38

            תקשיבי לליאור החכם. שיואאאווו

            הגב לתגובה זו

          • ליאור שלום

            אבי (ערס מתלהם), 30/07/06 22:20

            זו תשובתך כשאין לך דבר מה בעל תוכן כנגד מה שנאמר ?
            או שמא באמת אין לך מה לומר ולכן אתה מזכה אותנו באוצר המילים הנרחב שלך ?

            הגב לתגובה זו

        • אבי אני אסביר לך מה היא היתה אומרת

          איתי, 30/07/06 21:49

          ''דייייייייייי מספיק עם המלחמה המיותרת הזאת!!!!!!!!! להוציא את החיילים מלבנון''''''


          כמובן באיצטלה של דחיפות שמאלנית נרפסת:)
          עזוב, בחיים לא נבין איך (לא) עובד מוח שמאלני

          הגב לתגובה זו

      • נועה ורות - השמאלניות היקרות!

        מיכאל, 30/07/06 21:25

        כנראה יש לכן אזרחות כפולה. או אולי אתן גרות במיאמי. לי אין אזרחות כפולה ואין לי כסף לברוח לחו''ל. בקיצור, ללא ישראל א-נ-י מת.
        המביך הוא שגם אם יתברר שחיזבאללה ביצע תרגיל שיווק נגד צה''ל - אתן תלטפו את הילד הלבנוני. אפילו לא את הילדים (הערביים!) מנצרת. רחמים עליכם.

        הגב לתגובה זו

        • אני גרה ביישוב בגבול הצפון

          נעה, 30/07/06 23:39

          (באופן זמני ומסיבות מובנות- אצל קרובי משפחה במרכז.)

          לא ידעתי שכל מי שיש לו רגש הומאני כלשהו הועבר באופן זמני/מקבל אזרחות ממיאמי! נפלא לדעת!
          זו ההכללה הכי בוטה, גסה ואיומה שאי פעם שמעתי. לא אמרתי כלום כנגד פעולת צה''ל, דיברתי על המתלהמים בתגובות ששמחים על הרג הילדים. צה''ל צריך להמשיך לפעול, אבל אפאחד לא צריך לרקוד כאן על גופות.

          הגב לתגובה זו

        • אני תושבת יישוב בגבול הצפון

          נעה, 30/07/06 23:44

          (באופן זמני ומסיבות מובנות מתגוררת אצל קרובי משפחה במרכז).

          מיכאל היקר,
          טוב היה לשמוע ממך שכל מי שמגלה רגשות הומאניים כלשהם הוא כנראה לא אזרח ישראל, אלא בכל דירה (אולי אפילו פנטהאוז) במיאמי.
          למרבה הצער, זה לא ככה.
          תלמד קצת הבנת הנקרא.
          אני לא אמרתי כלום כנגד פעולת צה''ל. אני לא אמרתי שזה אשמתנו. לא יצאתי כנגד חיל האוויר. יצאתי כנגד כל המתלהמים בתגובות, ששמחים על הפגיעה בחפים מפשע (וכן, ילדים הם חפים משפע, ולא ''נסראללות לעתיד'', למרות שזה בטוח מנקה את המצפון של כולם לחשוב ככה).
          אני יוצאת כנגד כל מי שרוקד כאן על גוויות. זה דוחה לדעתי.

          הגב לתגובה זו

    • נעה היקרה

      אבי, 30/07/06 21:03

      חבל על הילדים
      אשמים ההורים ונסראללה - למה הם נשארו ?
      תפסיקי להיות תמימה. . . ברוכה הבאה למזרח התיכון.
      ועוד משהו. . את חושבת שמתנהל וויכוח כזה באינטרנט של העולם הערבי על הפגיעה ביהודים חפים מפשע בחיפה, בטבריה ובק''ש ?
      כולם מוחאים כפיים - ברומא היה רומאי או שכנראה יאכילו אותך לאריות - הומאניות באירופה - כאן החזק שורד ולפעמים זה מלוכלך.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לכל יפי הנפש הסופקים כפיים

    אבי, 30/07/06 20:40

    טיפשים, זה מכוון. . החיזבאללה יורה מאחורי מגן אנושי - מתועב - כן נלוז - כן - אבל בשביל זה נמשיך לירות לשטחים פתוחים כמו שאתם אוהבים ?
    צר לי. . . .דמם בראשם - במיוחד לאחר שהם נתבקשו לעזוב את המקום מבעוד מועד

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להצטער על הרג אזרחים ולהמשיך להפציץ בתים שנותנים מחסי למשגרים (ל''ת)

    שלמה ביתן, 30/07/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הצבא נותן הסברים פאתטיים, וכל המתלהמים פה ממהרים לאמץ ולהוסיף משלהם

    שפוי מלחמה, 30/07/06 20:39

    רמ''Y חיל האוויר מקשקש משהו על זה שיש פער של כמה שעות עד הפגיעה בבוקר, ואחרי כמה דקות רואים את אחד הפצועים שמוצא מההריסות אומר שהיה פיצוץ בין 1 ל 2 בלילה.

    הקיצור סתם מנסים לערפל את המצב כשברור לחלוטין שזה אנחנו עשינו.

    אבל כנראה יש מי שרוצה לקנות סחורה כל כך פגומה.

    הגב לתגובה זו

    • ההסבר האמיתי. צה''ל מפעיל מחפר ענק כבר שבועיים

      תיק דבקה, 30/07/06 21:05

      וקודח מנהרת ענק ממטולה עד ביירות. כשיגיע לים, תוצף המנהרה וכל דרום לבנון תטבע. לרוע המזל המנהרה עברה בדיוק תחת כפר קנא.
      המחפר מועסק ע''י בנאדם אחד, שלא מדבר כמעט פרט לכמה מילמולים חסרי פשר, אך קודח באובססיביות. על המחפר תלוי שלט ''בלאומילך 2''.

      עכשיו יש לך מספיק חומר להזות עליו הלילה, ''שפוי מלחמה''.

      הגב לתגובה זו

      • לקרוא את הגובה של דבקה אחלה תגובה (ל''ת)

        כל הכבוד, 30/07/06 21:53

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד לצהל-אוהבים אתכם (ל''ת)

    אורנה, 30/07/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לכל טייסינו שלום וזה מה שחשוב,אותנו לא....

    אריה, 30/07/06 20:36

    לא צריך לעניין אם נהרגו 1 20 30 או 50 ילדים,תהיו בטוחים שהם חוגגים על כל דיווח של הרוגים שמגיע מהצד שלנו,וממש לא מעניין אותם מין דת ולאום ההרוג,ובטח שלא גיל, צמאי הדם הללו מעוניינים לשמוע כמה שיותר הרוגים בצד שלנו,אז תפסיקו עם הצביעות של לדאוג לאחרים,קודם תדאגו שיהיה לכם מה לאכול על השולחן לפניי שאתם גואגים שלאחרים יהיה.
    ולגביי חיל האוויר וטיסינו,אני גאה שיש לנו אנשים שכאלה בחיל האויר,דרוש המון כח נפשי לבצע משימות שכאלה,ותודה לאל,הם מבצעים את הפקודות שלהם על הצד הטוב ביותר !!!!
    חזקו ואמצו,ליבי אתכם !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא אשמים?

    אזרח פשוט, 30/07/06 20:33

    קציני חיל האויר וודאי לא אשמים, הרי הם רק ממלאים פקודות. בקיצור, ברגים קטנים. כמוהם היו כבר רבים בהיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש על הרמז המתועב שלך. אתה

      אזרחית פשוטה, 30/07/06 21:07

      יודע יפה את ההבדלים. בגלל רשעים כמוך אנחנו סובלים ואתה עוד בטוח שאתה יותר מוסרי.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מדובר בצבא אחד!!! קשה להאמין שיד ימין מאשימה את יד שמאל בפומבי! (ל''ת)

    מזועזעת, 30/07/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להמשיך בלחימה עד לאחרון המחבלים (ל''ת)

    עמי, 30/07/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    איך יודעים שחלק מהמתים היו מוגבלים???

    ארז, 30/07/06 20:32

    חיילים אלופים, תפסיקו לנסות למצוא מי אשם, האשמים הם חי זבלה, עבודה טובה, המשיכו בחיסולם של אלו שמנסים לפגוע בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש כאן קונספירציה

    דורון, 30/07/06 20:32

    חיל האוויר לא פגע בבניין, אלו הם החיזבאללה שהורידו את הבניין והכל למען התעמולה שלהם. לא ממש אכפת להם מאזרחים לבנונים.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף יש למישהו שכל.

      המגיב, 30/07/06 23:13

      הגיע הזמן שיפסיקו להאמין לחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בונקר תחמושת התפוצץ בבנין והרים את כולו

    ש.לוין, 30/07/06 20:27

    אצבע מאשימה לחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    על מה המהומה

    בוז לערבים, 30/07/06 20:27

    בסך הכל 57 אנשי חיזבאללה פחות!!!!חיל האויר, חיל המודיעין, תפסיקו להתנצל, זה לא פקניק, זאת מלחמה, אם לא הייתם הורגים אותם, הם היו הורגים אותנו,אתכם, אז תמשיכו להכות וכל איש חיזבאללה פחות הוא ברכה לנו !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מהיכן ארונות המתים?

    מוטי פסטרנק, 30/07/06 20:27

    מלחמה היא דבר נבזי, ההפרדה הנעשית בין נשים וילדים מחד, וגברים ולוחמים מאידך היא מלאכותית ונועדה לתת לגיטימציה לברבריזם. האם יכול חייל להגן על עצמו יותר טוב מילד או אשה? לא ולא. ההוכחה הטובה ביותר הם אנשים החיזבללה שניסו למצוא מסתור בקרב אותם נשים וילדים ונהרגו עמם.

    איש אינו מחייב את אנשי החיזבללה ללחום. הם לא בשורות צבא סדיר ויכולים לשבת ולשתות קפה במקום להתרוצץ עם הרקטות שלהם. איש גם לא מחייב אותם להתחבא, בהפצצות אויריות עדיף לעמוד מתחת עץ חרוב, או להכנס לחבית נפט ריקה.

    מכל מקום, העובדה שכל הילדים היו במקום אחד מעידה על המצאות מקלט בבניין, אך הילדים הוצאו מבין ההריסות על פני הקרקע. כלאמר שלא היה בבניין מקלט. הווי אומר: המקלט היה בבניין אחר, אז למה רצו אנשי החיזבלה להסתתר בבניין בו אין מקלט?

    שאלה נוספת מעוררת תמונת סוחבי גוויות הילדים. לוחמים מאומנים לשאת גוויות על כתפיהם, כשהרגליים לפנים והראה מאחור. סוחבי גוויות הילדים פשוט טלטלו אותם לפניהם.

    חוץ מזה מהיכן ארונות המתים? האם ניתן להזמין אותם כל כך מהר? בלי שווייה שוויה? הופס ויש חמישים ארונות?

    יש פה הרבה דברים שאני לא מבין ואם זה לא היה כל כך מצער הייתי פשוט חושב על משהו אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך ? למוטי 66, ודומיו

      צדיק בסדום, 30/07/06 21:06

      מוטי הנפלא, האין לך שמץ בושה? על מוסר שמעת? ואילו זה היה ילד שלך, ההיית מתנחם בילדים האחרים שלך?
      כל שכתבת כאן הוא דימגוגיה זולה
      של תושב וילה ברמת אביב.
      אבוי לנו שמצדיקי רצח ילדים, והם רבים, עוד מנסים לזרות חול בעיני מספר אנשים שנותרו כאו שפוייים ומוסריים.

      הגב לתגובה זו

    • מה כבר קרה, מוטי אחי ממס. 66?

      יוני, 30/07/06 21:17

      איזה ניתוח מבריק, אח שלי.אז כוחותינו הגיבורים רצחו כמה ילדים. ביג דיל. ברור שהכל הצגה. רק תחשוב לרגע על כל הילדים שלך!!

      הגב לתגובה זו

    • לאנשים כמוך, מוטי

      מיואש, 30/07/06 21:27

      אפילו אין טעם לומר - תיתבייש.
      אין לך מוסר, אין לך בושה.
      אולי בכלל אתה נהנה למראה גוויות הילדים? באמת, מוטי, מאיפוה הארונות?! אולי תרומה אישית שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שימותו חפים מפשע שלהם ולא חפים מפשע שלנו!!! (ל''ת)

    חיים, 30/07/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד לחיל האויר.

    צדק, 30/07/06 20:25

    מי שמאשים אתכם הם רק הגייס החמישי ששתול בתוכנו. איש לא סבור שזו אשמתכם. ברור לכל שזו מזימה של החיזבאללה. המשיכו עד לריסוקם כדי שהארץ תשקוט לפחות 50 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תמשיכו ח''א אתם גדולים

    ג'קי, 30/07/06 20:24

    הזהרתם את התושבים עכשיו תעשו את העבודה.

    טילים ממיבנים אזרחיים
    =
    חורבן השכונה

    תודה ח''א

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק פעילות צבעית והסברה נחושה ומתמדת יביאו את השקט.... (ל''ת)

    יפואי, 30/07/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הקצבים לא נחים רגע (ל''ת)

    LOS ASSASINOS, 30/07/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ישר כח לצה''ל ומפקדיו, ולשר הביטחון.

    טורונטו, 30/07/06 20:18

    אל תשאירו אבן אחת שלא ניבדק מתחתיה,

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חשוד מאוד: בית עם ילדים, נכים וזקנים בלבד באותו כפר קנא שהביא לסיום (ל''ת)

    ענבי זעם, 30/07/06 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ישארל יכולה להביע צער על מות אזרחים

    Avi Ecuador, 30/07/06 20:16

    אבל מי שצריך להתנצל ולהכות על חטא זה החיזבאלה האיראנים הסורים והאיסלם ככלל.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כנסו בהם בעוצמה (ל''ת)

    ישראלי, 30/07/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זו לא אשמת הצבא זו אשמת נסראללה ושותפיו בשתיקה ואחיזת עיניים

    טורונטו, 30/07/06 20:14

    ברק,מופז, ליפקין,שרון פרס, ביילין,רבין,סנה,אלדד,איתם,עוזי דיין, דיכטר,קרדי,וילנאי, הנגבי,עשרות פופסורים באקדמיה ועיתונות. מעריב אתם מצנזרים את התגובות נגד אותם שמות, לא יעזור לכם, נסראללה סימן אותם והסביר לכל בר דעת מי הם אותם ''מנהיגי ישראל'' כולם עסקו בביטחון, והביטחון בזבל. מה יש לכם להסביר לאימי ואחי???ולכל ישראל, מעריב אל לכם להיות משת''פים של אותם אנשי רעים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ידעתי !! הבניין התפוצץ מתחמושת!! ישנו בחבית חומר נפץ! נו, ערבים... (ל''ת)

    דודי, 30/07/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קצינים בחיל האוויר: זאת לא אשמתנו

    זוהר, 30/07/06 20:13

    הכל בדוי...הם בעצמם הפגיזו החזבללה האלה...ומה הערבים שלנו אלק עושים הפגנה ...מתי שנהרגו אצלינו אנשים איפו הם היו?הם הסכין בגב של המדינה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אין כל האשמות - רק בתקשורת (ל''ת)

    גדי, 30/07/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בגלל הרפיסות שלכם טרם ניצחנו (ל''ת)

    עמי, 30/07/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצער אבל להמשיך עד השמדת החזבאללה (ל''ת)

    שמאל שפוי, 30/07/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האמת

    האמת, 30/07/06 20:11

    שזה לא נעים אבל כיון שזה לא מתוך כוונה להרוג חפים מפשע אז אפשר רק להצטער מאוד ותו לא. צריך כל הזמן לזכור שאף אחד לא עושה את זה מתוך ספורט, וצריך לזכור שמי שנשאר במקום ממנו חיזבאללה משגר, ולא הולך משם ולא חשוב לאן גם כשמזהירים אותו מראש, שלא יתפלא אם הוא מתעורר בבוקר עם פצצה על הראש.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכי גרוע זה האשמות פנימיות

    אודי, 30/07/06 20:10

    זו כתבה שאסור לפרסם
    יש גבול לטיפשות ולהלקאה עצמית
    קרתה תקלה מצערת, עכשיו צריך להציל מה שניתן ולהמשיך בלחימה.
    שלא נשאל את עצמינו בעוד שנתיים מה לעשות עם מאות טילים ארוכי טווח עם מאות טונות של חומר נפץ בכל אחד יהיו מוכנים לשיגור בבת אחת לכל ריכוזי האוכלוסיה בישראל ללא התראה.

    האם צריך שהחיזבאללה יצליחו לפגוע במאגר חומרים כימים מסוכנים בחיפה בכדי שנבין שאנו במלחמת קיום של הדור הבא?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דייי להתנצל!@@#$!!!! אנחנו לא עשינו שום דבר לא בסדר (ל''ת)

    מספיק!, 30/07/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה קורה לכם בח''א מה יש להצטדק.המטרה היתה ראויה נקודה.

    רני, 30/07/06 20:05

    ירו משם טילים לעבר ישראל. היה במקום בסיס חיזבוללה. הציבור במקום תמך בחיזבוללה לכן כל הציבור הזה חיילים של חיזבוללה, אינו חף מפשע וכולם ראויים להיות מחוסלים.
    כל תומך חיזבוללה באשר הוא ללא הבדל צבע,מין,גיל או האם בגדיו הינם מדים או בגדים אחרים הינו חייל/מחבל של חיזבוללה. בגין כך צריך להיות מחוסל !!!.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    באמת נמאס

    לירון, 30/07/06 20:04

    שיפסיקו כבר להתנצל אחרי כל ערבי שנהרג
    חיזבאלה ושאר הערבים חוגגים ויוצאים במחולות אחרי כל ישראלי שנהרג, אז למה שאנחנו נתנצל?
    הלבנונים אוכלים את הדייסה שחיזבאלה בישלו להם

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עדיף לשתוק

    ג'וקר, 30/07/06 20:03

    חסן נהנה לשמוע אותנו מתפתלים.
    גם אל ג'אזירה.
    גם קופי.

    צריך לחזור שוב ושוב על מה שכולם יודעים:
    הטרוריסטים מתחבאים בין אזרחים, בבתי חולים, בבתי ספר, ובמסגדים, בכוונה, מוכנים עם המצלמות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אשם

    רן, 30/07/06 20:02

    מצער...אבל את האצבע יש להפנות כלפי נסראללה בלבד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איש לא רצה במותם של אזרחים מלבד חיזב אללה!

    משה מ,,,, 30/07/06 20:01

    איש לא רצה במותם של אזרחים מלבד חיזב אללה!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה אתם מצטדקים? זוהי מלחמה (ל''ת)

    עמי, 30/07/06 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני מתבייש בקנאי השמאל-שאינם מפגינים נגד טבח חיפה

    גדעון לוי., 30/07/06 19:58

    אני מתבייש בקנאי השמאל-שאינם מפגינים נגד טבח חיפה.
    בטבח חיפה נהרגו עובדי רכבת ישראל.
    האם בגלל היותם יהודיפ השמאל מפלה אותם לרעה ?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צה''ל אנחנו מאחוריכם ואיתכם, המשיכו הלאה!

    אילון, 30/07/06 19:58

    כנראה שלחיזבללה באמת אין גבולות אם הוא מפוצץ בית שכזה על יושביו ומנסה להאשים את ישראל בכך.. כל הזין בלהיות לבנוני.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    התאוריה של תא''ל אשל כל כך מפורכת שלא ברור אם לבכות או לצחוק

    לואיסינה, 30/07/06 19:58

    לבכות על זה שזו הרמה השכלית של אחד ממפקדי הצבא הבכירים. לצחוק על זה שהוא חושב שאנחנו עד כדי כך פתיים שנאכל כל תאוריה שמישהו שרכש כנפי טיס מוכר. את התאוריות האלה הוא כנראה (ומצליח) על הפקידות שלו. לא עלינו.
    בושה.

    הגב לתגובה זו

    • את יודעת, כשאומרים על משהו שהוא מופרך - מביאים ראיות

      אסי, 30/07/06 20:43

      לא הבאת כלום.
      עוד אחת שבכל מקרה לא תאמין שהחיזבאללה אשם, ג םאם יביאו לה תצלומים וסרטים שמוכיחים את זה.
      השנאה העצמית אוכלת אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לחי'א אל תתחילו במלחמות היהודים (ל''ת)

    תמשיכו בלחימה, 30/07/06 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לצהל,ולטייסים האמיצים,אתם גאוות העם והמדינה בנשיקות ואיחולים לכם (ל''ת)

    צנחן מהמיטלה, 30/07/06 19:56

    הגב לתגובה זו

    • היתכוונת צנחת מהמיטה (בטעות קפצה האות ל ). (ל''ת)

      דודי, 30/07/06 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדוע צהל לא פנה לאום לפנות את האזרחים מקנא?

    מוסה, 30/07/06 19:55

    היום, אחרי הברוך, נזכרו שבעצם אפשר לבקש מיוניפיל לפנות את האזרחים. הבוז וההתנשאות של צהל לכוחות האום הובילו לשני אירועים שפגעו אסטרטגית במדינת ישראל. הגיע הזמן שניהול המדיניות יעבור מדי הגנראלים לאזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בשביל זה צריך כתבה ???

    שולד, 30/07/06 19:55

    יש מישהוא שלא יודע שחיל
    האוויר מפציץ מטרות לפי רשימה
    שהוא מקבל ??
    חאלאס עם כתבות גן ילדים .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מצטערים על ילדי האויב בדיוק כמו שהאמריקנים הצטערו על ילדי הגרמנים

    חנה מרימינסקי, 30/07/06 19:54

    מישהו זוכר איך עיני צ'רצ'יל היו אדומות מבכי על שיותר מ17 ילדים גרמנים נשרפו בהפצצת דרזדן?

    מישהו זוכר כמה בכה נשיא ארה''ב כששמע שיותר מ 20 ילדים יפנים נהרגו בהפצצת הירושימה ויותר מ 8 נהרגו בהפצצת נגאסאקי ויותר מ16 נהרגו בשריפת טוקיו בידי מטוסי בנות הברית?

    רק מי שזוכר את האבל וההתנצלויות של האמריקנים והאנגלים אחרי ששמעו על ההרג הנורא של ילדי האויב יוכל להבין מה עובר היום על אולמרט הצ'רצ'יל - צ'רצ'ילינה שלנו .
    ומה עובר על פרץ סר-הביטחון !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חיל האויר אינם צריכים לחוש אשמים

    יורי, 30/07/06 19:53

    האשמה היא כמובן בהכי זבאללה והלבנונים שלקחו את האזרחים המסכנים הללו בתור בני ערובה.כנראה זה מהקוראן להפוך אותם לשהידים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאחינו הטייסים אתם מלאכי השרת,מלאכי השלום, שומרי ישראל,חזק ואמץ (ל''ת)

    ה ישמרכם מכל רע, 30/07/06 19:53

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן סלע !!!! (ל''ת)

      דודי, 30/07/06 20:28

      הגב לתגובה זו

    • אנן1000 פעם (ל''ת)

      גודמן, 30/07/06 20:56

      הגב לתגובה זו

    • טייסי הגבורה והטוהר (ל''ת)

      תש''חניק, 30/07/06 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסור שדבר כזה יקרה

    אילן, 30/07/06 19:49

    אסור שחיל אויר יאשים חיל אחר וההפך
    א כל זה יפגע בנו באופן מבצעי
    שנית אנו צריכים להיות מאוחדים והדבר
    האחרון שנו צריכים זה לריב זה עם זה.

    חיל האויר טועה בהאשמותיו
    ועדיף שיאשים בצנורות המקובלים
    ולא מעל דפי האינטרנט

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לטייסים היקרים אתם זבת חלב ודבש,באהבה מעם ישראל (ל''ת)

    שושנה מהתקוה, 30/07/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זו לא אשמתנו. זו יד האלוהים. הילדים היו חולים עוד קודם והוקרבו ע''י

    תעמולת חיזב'לה, 30/07/06 19:47

     

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צה''ל לא אשם

    אל''י, 30/07/06 19:46

    חיל האויר אינו אשם ואל תאשימו את המודיעין כולנו אנשי שלום שמחפשים את רוצחי החיזבאללה אנו רוצים לפגוע בו בלבד !!! אל תצתדקו, ברור שהלבנונים אינם אבלים {הממשל והחיזבאללה} אלא שמחים שילדים נהרגו וסוף סוף יש להם תמונות זוועה לעיתונות !!! ערבים מוזרים ואכזרים !!!
    אם נפסיד תתארו מה הם יעשו לנו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם בחיל האוויר מטומטמים. החזבאללה אשם! חשבתם על זה ?! הוא השתמש בהם

    דרור, 30/07/06 19:46

    כמגן אנושי. די להתבכיינות, לתבסותנות ולכאילו מוסריות הצבועה הזו.
    ''הקם להורגך השכם להורגו'' ו''עניי עירך קודמים''. כל אדם מוסרי ובריא בנפשו אמור לנהוג על פי כללי מוסר אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אזרחים לבנוניים נהרגו? רק נאסראללה צריך להתנצל.

    י, 30/07/06 19:44

    למה חיל אויר לא פעיל היום??
    להפגיז במלוא העוז! הם שווים כל פגז.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני בטוחה שחזבאללה אירגן האירוע

    צפונית, 30/07/06 19:42

    על ידי איסוף אנשים חפים מפשע, ילדים מוגבלים, זקנים, שהיו מגן אנושי לטרוריסטים.
    במיוחד גורר בי חשד כהאירוע קרה בידיוק בזמן המתאים לנסראללה.
    אני מאוד מצטערת על הקורבנות, שלא תבינו לא נכון, אך צריך לבדוק שוב

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קיבלתי כרגע טלפון מבירות,..... כנסו......

    איציק היהודי, 30/07/06 19:41

    הילדים נהרגו מהתחמושת שהיתה במקום, זאת לאחר חקירה שנעשתה.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל את המח. (ל''ת)

      אסי, 30/07/06 20:45

      הגב לתגובה זו

    • איזה דפוק אתה (ל''ת)

      ???, 30/07/06 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    טייסים יקרים,העם אוהב אותכם, אתם משרתים בקודש חיזקו ואימצו (ל''ת)

    אזרח אוהב ישראל, 30/07/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • ''סעו לשלום וישא אתכם האלוקים על כנפי נשרים'' אמן!!!! (ל''ת)

      דודי, 30/07/06 20:48

      הגב לתגובה זו

      • ושובו בשלום (ל''ת)

        אמן, 30/07/06 21:43

        הגב לתגובה זו

        • ''לשלום'', לא ''בשלום''. מתי תלמדו כבר עברית? (ל''ת)

          רכזת כוח אדם, 30/07/06 23:52

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    באם הדרכים חסומות איך מגיעים אמבולנסים? (ל''ת)

    גילי, 30/07/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי שנשאר בדרום לבנון הוא מחבל ודמו בראשו

    יהושוע בן נון, 30/07/06 19:36

    מי שנשאר בדרום לבנון הוא מחבל ודמו בראשו.
    עד שלא ינקו את כל דרום לבנון ולא ישאירו אבן על אבן - לא יהיה שקט

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה זה משנה ....

    m, 30/07/06 19:36

    טעינו, להמשיך הלאה.
    אם לא נצדיק את מעשינו למרות הקשיים איזה לגיטימציה נבקש מהעולם.
    כולנו באותה סירה.
    זה הקרב על קיומנו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלת תם

    חיוי, 30/07/06 19:35

    נהרגו רק נשים וילדים. איפה היו הגברים?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני הייתי גאה בזה אם הייתי עושה את זה ומחסל את הנסרללות של הדור הבא (ל''ת)

    טפשים, 30/07/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכחולים - אנה המשיכו מלאכתכם נאמנה 99.99% מהעם מאחוריכם ,ועוד משהו

    סער, 30/07/06 19:32

    (השאר היו בהפגנת השמאל..)
    במציאות המזרח התיכונית עדיף שיזכרו אותנו כבריון השכונתי שלא דופק חשבון אל מנת למנוע את העימות הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפסיקו ללכלך בשביל כמה ערבים (ל''ת)

    ע, 30/07/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חיל האוויר - העם אתכם

    אורי, 30/07/06 19:31

    תמשיכו את משימותיכם בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עצה לשרת החוץ: כך תסבירי את ההפצצה על כפר כנא

    קארין, 30/07/06 19:31

    במלחמת עירק הראו ירי והפצצה כבדה של הצבא האמריקאי, על מסגד בבצרה, שבו הסתתרו לוחמים עירקים כמובן עם אזרחים ובצעו ירי משם.
    בתשובה לשאלת הכתב מדוע אתם יורים על מקום קדוש?
    ענה קצין אמריקאי בפנים קפואות
    ''אם זה מקום קדוש ,למה הם יורים משם''?
    כך אנחנו צריכים לענות, קצר ,ברור ופשוט
    ''אם יש שם אזרחים מדוע הם יורים משם''?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דמם בראשם. יכלו לעזוב..טענות להכי- זבאלה

    לא להיתרגש, 30/07/06 19:30

    זה היה טיל אחד.
    בדיוק את זה הם מנסים לעשות לנו
    100 פעמים ביום ( בממוצע 100 טילי קטיושה כל יום על אזרחים).

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה המקור של המספרים האלו? זה הכל

    רוני, 30/07/06 19:27

    תעמולה ערבית, ואנחנו והעולם אוכלים מה שהם נותנים לנו? כבר מתנצלים, כמו אצל המשפחה שנהרגה על ידי מוקש ערבי!! איפה ההסברה שלנו? זוכרים את הילד מוחמד ש''נהרג'' ברחוב ושלש שנים אחר כך התברר שהכל היה מבויים?!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדינה מטומטמת

    משה, 30/07/06 19:25

    למה להאשים אחד את השני אנחנו במלחמה מה הבושה לומר כולנו אחראים הרי זה מה שהצורר רוצה פילוג בתוכינו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדוע מתנצלים?

    חי, 30/07/06 19:25

    כבר 19 יום שהחיזבאללה יורה קטיושות רק על אזרחים ופוגע באזרחים ובבתי חולים וכו. (וזה בלי להזכיר את השנים של הקסאמים).
    בנוסף לכך - ברור שהם 'ערמו' שם
    את הילדים בעורמה כי ידעו שזה יציל אותם. אסור ליפול למלכודת הזו ! התשובה היא: הסברה ושוב הסברה ושוב הסברה. אם נפסיק כעת יהיה יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדינה מטומטמת

    משה, 30/07/06 19:25

    למה להאשים אחד את השני אנחנו במלחמה מה הבושה לומר כולנו אחראים הרי זה מה שהצורר רוצה פילוג בתוכינו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קציני ח''א השתגעתם?

    יואב, 30/07/06 19:25

    הפסיקו להאשים את המודיעין והמשיכו במלאכת הקודש. אף ישראלי לא אשם במצב המחורבן שהמיט הכי-זבאללה עלינו ועל לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא קרה כלום !! תמשיכו להכות בהם !! (ל''ת)

    יוסף, 30/07/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האחריות היא על צבא לבנון

    מוטי אטלנטה, 30/07/06 19:24

    האחריות היא על צבא לבנון אשר לא דואג לפינוי אזרחים ממעוזי המחבלים,ואשר משתף פעולה עם החיזבאללה כנגד צה''ל.
    וזו האמת ואל תנסו למרוח את העובדות.
    ההצהרה של שר ההגנה של צבא לבנון
    כי הוא מזמין את צה''ל לעימות עם צבאו רק מוכיחה בעליל את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תפסיקו להתנצל

    ישראל, 30/07/06 19:23

    זה לא נעים לדעת שהפגיעה היית באזחים.
    אבל אם האזרחים היה איכפת להם הם היו מעיפים את חיזבאללה לכל הרוחות
    חיזקו ואימצו לוחמי צה''ל אתם שומרים עלינו מפני רצון ההכחדה של האויב.
    תפסיקו להתנצל ולהתרפס ולחפש מי אשם במה...
    תהיו גאים בעבודת הקודש שאתם מבצעים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האמת

    שרעבי, 30/07/06 19:22

    לא הייתי בשום אופן רוצה להיות במקומו אפילו לרגע אחד של הטייס שהטיל את הפצצה שהשמידה מעל 30 תינוקות .

    הגב לתגובה זו

    • ברור.

      דמתי, 30/07/06 20:26

      היית מעדיף להיות בבית שנוחתת עליו פצצת זילזאל?

      זאת מלחמה.
      זאת מלחמה שכפו אותה עלינו.
      לא אנחנו בחרנו בה ודרכנו היא עלה של זית. אנחנו עושים מאמצים עליונים להימנע מפגיעה בחפים מפשע,
      אבל מה לעשות, לא תמיד זה מסתייע.

      עלינו לברך ולחזק את כוחותינו
      גם כשיש פיקשושים.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו ביימנו את הפיצוץ בכדי להביך את צה''ל (ל''ת)

        נסראללה, 30/07/06 21:06

        הגב לתגובה זו

    • האמת לי לא הייתה בעיה להחליף אותו

      jak, 30/07/06 21:01

      כמובן שלא הייתי מפציץ אם הייתי יודע אבל כמו שזה קרה היום לא צריכה להיות לו בעיה עם זה

      חוץ מזה לזה קוראים הרתעה
      אם היינו עושים את זה תמיד כבר לא היו מסתתרים כ''כ הרבה מחבלים בין אזרחים

      הגב לתגובה זו

    • טיפש, נסראללה מבסוט וצוחק על כולנו. ירינו ליד - והוא פוצץ את הבניין (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!, 30/07/06 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש מצב שהביאו את ההרוגים ממקום אחר לשם ...בשביל התקשורת (ל''ת)

    אזרח, 30/07/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תפסיקו

    ניסים, 30/07/06 19:20

    תפסיקו ...
    תמשיכו להלחם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלו ...מה הם אשמים זו מדיניות מספיק להפנות האשמות (ל''ת)

    אזרח, 30/07/06 19:20

    הגב לתגובה זו

    • כן ...כן..

      נידאל, 30/07/06 20:25

      מדיניות של רציחת תינוקות .... עוד לתכו למזבלה של ההיסטוריה

      הגב לתגובה זו

      • שהיד

        רמי, 30/07/06 21:05

        מספיק עם הצביעות כל אלה שמתו היו מתים בכל מקרה בגלל החיזבאללה

        הגב לתגובה זו

      • בוודאי רק יחד אתך (ל''ת)

        דידי לוי, 30/07/06 21:07

        הגב לתגובה זו

      • אצלנו לא מתו ילדים ותנוקות בפגועים?

        ש, 30/07/06 22:56

        אתם הודעתם לפני כן להתפנות ממרכז העיר לפני פגוע?

        הגב לתגובה זו