• 189.

    נו ואז....

    מוריק, 30/08/06 14:59

    טוב התמונות באמת זבעות אבל על זה אפשר להתגבר,כולם שכחו את הפיגועים בת''א,ירושלים וכ'ו....
    את התמונות הזוועתיות וכל זה....
    ופעם אחת מגיעה להם לקבל מכה ככה טובה
    חייל או אזרח יהודי שנהרג לא שווה אחד מהם,אני נותת יד לחיילים לאזרחים ולכל הנפגעים במילחמה הזאת,אל תדאגו גם את זה נעבור!

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    רוב היהודים גזענים..כנסו

    ערבייה, 31/07/06 04:40

    יא אללה עליכם..אין לכם רחמים בכלל תראו בערוץ אלגזירה כמה ילדים מתו ואנשים חפים מפשע ואז צה''ל אומר: התכוונו לחסל טרורסטים.. איזו שטות של צה''ל אין להן לב.. אנחנו לא רוצים ילדים הרוגים אפילו אם ערביים או יהודיים..חברה לא רוצים מלחמה..צה''ל לוחם בחזבאלה שכמעט אין לו כלום חוץ מכמה קטיושות לא מגיע לחפים מפשע כל זה.. איפה הרחמים שלכם..החלק הלבן בכם..(אולמרט ונסראללה אלה הטרורסטים שהסכימו למלחמה זו על חשבון חפים מפשע)

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    can't leave OR won't leave

    Coby, 31/07/06 03:26

    It seems very strange to me that the people who are asked to leave the area CANNOT, because of the destruction of roads and bridges, but the media reporters can always get INTO the area immediately after the bombing, when you would expect that there would be even more damage to the same roads and bridges.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    כמה תהיות לאחר צפיה בCNN

    משה, 30/07/06 19:31

    איכשהו בניגוד לכתבה שמראה ילדים פצועים קשה ליד אימם שבעלה נהרג, יש כל מיני ''חורים'' בכתבה הזו. מסבירים שמדובר בבניין הגדול ביותר והיפה ביותר בכפר. אחר כך אומרים שהתושבים החליטו שלא לעזוב כי הם עניים מדי. לא מראיינים או מדברים אם התשובים, אלא מציגים זקנים וילדים מובלים לאמבולנס שזה עתה מגיע במין מצעד האחד אחר השני. וסביב חורבות הבית אין עשן כלל! נא לנתח.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      תגובה, 30/07/06 22:00

      לפי סוכניות הידיעות , בניין זה הוא בניין שמשמש מחסה לנכים והתושבים ראו בו מקום בטוח להתאחסן בו כי חשבו שהאו''ם העביר לישראל שבניין זה נועד למטרה זאת

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    חיילינו היקרים

    חן, 30/07/06 19:25

    ליבי איתכם אף שאני רחוקה החזיקו מעמד שימרו על תקווה ותאמינו באלוקים שיהיה איתכם תמיד אתם השליחים שלנו תהיו חזקים
    ולכל הסתומים בושה שביכלל חושבים שזה בושה מה שנעשה בכפר חננה זה לא בדיוק שמרב שעמום הוחלט לתקוף את המקום
    אנחנו במילחמה למי שעדיין לא הבין ואלה התוצאות לטוב או לרע

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    פשוט דוחה זילות האדם של הערבים הללו, הם יראו את גופתם במערומיה. על (ל''ת)

    צלם האדם שמעו?, 30/07/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    צריך להעמיד את הטייס הפושע הזה לדין

    מוחמד, 30/07/06 18:29

    מה ערבי זה לא בן אדם ?

    הגב לתגובה זו

    • לא. (ל''ת)

      ., 30/07/06 20:02

      הגב לתגובה זו

    • אצלכם כולם שהידים.לא קשור פה בני אדם (ל''ת)

      ש., 30/07/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    תושבי כפר כנא אינם חפים מפשע

    צחי, 30/07/06 18:16

    כל עוד הם אפשרו את ירי הקטיושות מתחומם, ולא נלחמו בחזבאללה או שלא ברחו מן המקום, יש בכך תמיכה שלהם בחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ברור לכל אידיוט שהכי-זבלה תכננו הכל בציניות ובדם קר

    חקלאי, 30/07/06 18:06

    הרעיון היה ''למלכד'' את הבניין בפצצה אנושית מהסוג הגרוע ביותר - נשים וילדים אוטיסטים
    ואז למשוך אש עד שיקרה מה שקרה.

    רק שצה''ל לא השכיל לראות זאת ונפל למלכודת כמו תם.

    רצוי לצאת בהסברה מאסיבית, ויפה שעה אחת קודם. אחרת הלגיטימציה שקיבלנו לפעול תלך ותדעך.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    לא להפסיק בשום אופן

    א א, 30/07/06 17:57

    הלבנונים האלה צבועים מתבכיינים
    הם שולחים אלינו טילים שמטרתם היא הרג של אלפים מאיתנו.כל טיל שלהם יכול להרוג עשרות.עכשו הם נפגעו
    והם קופצים.בשבילי אין חיזבאללה
    או איראן בשבילי האוייב הוא לבנון

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    לעצור ולשפוט את הימניים המסיתים

    ליאור, 30/07/06 17:47

    איבדתם צלם אנוש, ערסים ימניים

    הגב לתגובה זו

    • ל- 179 הערסים האלה מגנים עליך

      למפגר מ- 179, 30/07/06 19:08

      מפגר נאיבי, אתה ושכמותך, תתעורר!!! זה לא לאבד צלם אנוש - זה להתפקח, כבר 3/4 מדינה התפקחה , תצטרף לקונצנזוס!!!
      ה''מסיתים'' האלה נלחמים בשבילך, ומן הראוי שגם אתה תלך להלחם, או לכל הפחות - לשבת בשקט!

      הגב לתגובה זו

      • לזה קוראים ''להלחם''? (ל''ת)

        חנה, 30/07/06 23:57

        הגב לתגובה זו

  • 178.

    ממשלת ישראל היתה צריכה להלחם בסוריה!

    Avi Ecuador, 30/07/06 16:56

    שם היה צריך להיות הדגש ושם היה צריך לדרוש את החטופים של ישראל והשטחים ושם היה צריך להפוך אותם לארץ רפאים אם ישראל היתה רוצה להשיג משהו במלחמה האידיוטית הזאת בלבנון.
    הולכים על הזנב ולא על ראש הנחש וחושבים שמפגינים שרירים, כן, עושים חראקות עם מטוסים ישראלים מעל ארמון הרשע שם.
    האמריקאים בקובה בנושא הטילים היו צריכים להפגין שרירים מול הרוסים ולא להלחם בקובנים והתוצאה היתה הרבה יותר טובה מחיזבאלה.
    חיזבאלה יכל לעוף מלבנון בלי להלחם כמעט שם, הסורים היו עושים זאת.
    בזמנו הטורקים הזהירו את הסורים לא לתמוך בכורדים בטורקיה ואמרו להם שהם יחתכו את מדינתם ל 2 אם הם ימשיכו...
    הסורים הבינו את הרמז שלא הפך להרס.
    ישראל עושה מעשים מתוך חולשה מנטלית שתהפוך לחולשה פיסית גדולה יותר וחוסר עתיד ורלוונטיות של ישראל בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • איזה סתן אתה ????????? (ל''ת)

      אנא, 30/07/06 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    צביעות ושקרנות בני דודנו

    הגילגול, 30/07/06 16:30

    מה כל הרעש? זה אפילו לא יום עבודה אחד בעיראק!

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    להפסיק מיד את המלחמה חסרת התוחלת

    ירון, 30/07/06 15:10

    אני חוזר על הדברים שכתבתי ביום הראשון למלחמה.
    חבל על כל ההרוגים, אזרחים וחילים. אין לנו את החוסן הנפשי למלחמה. את שצפיתי אז רואים היום, ראש הממשלה והרמטכל ''זוחלים'' על הקרקע ומתנצלים על שעשו את שהיה עליהם לעשות לפני שבועים. אם יש לכם יסורי מצפון אז הפסיקו מיד את המלחמה והכנסו למשא ומתן עם החיזבלה שהרי ממילא תקבלו את תנאיו בסוף התהליך. אם אין לכם, אדרבא, תודיעו קבל עם ועדה שצהל ימשיך לעשות את כל הנדרש. או אם נזכור את הפיליטון של אפרים קישון בו דימה מדינה המודיעה ''אני משוגע''. תאמינו, אם תיהיה לנו תדמית כזאת לא יתעסקו איתנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא להפסיק

      ערן, 30/07/06 16:53

      הבא להורגיך השקם להורגו
      וחוץ מזה למה להיכנס למשא ומתן עם חיזבלה הרי ממילא תקבלו מהם בסוף מלחמה

      הגב לתגובה זו

      • כן להפסיק ..ולתת להם אסיריהם ולקחת את שלנו וזה הואאאאאא ! (ל''ת)

        נו, 30/07/06 19:06

        הגב לתגובה זו

      • ייתכן ששכחת מי התחיל להרוג

        נ.מ.א, 31/07/06 01:09

        נכווווון מאוד...אבל תזכור...אתם היהודים התחלתם להרוג...לכן עלינו להשקים להורגיכם.

        הגב לתגובה זו

  • 175.

    אם הם לא הוציאו ילדים מהכפר

    כ, 30/07/06 14:27

    והחביאו שם נשק זה הם שרצחו ולא אנחנו. בכל מקרה כל הכבוד, לא להתנצל, הגישה נכונה. להמשיך כך לא צריך להתנצל בפני אנשים על כך שאנחנו מגנים על ארצנו. לא מספיק שבשואה הם לא הגנו עלינו מה הם מתערבים. שישבו בלול. לנו יש את הקב''ה לא צריכים את דעת הקהל של פוליטיקאים גויים טפשים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אם היו ילדיך או אחים שלך תגידי את זה !

      ליאת, 30/07/06 19:14

      הם סתם נשים עם ילדיהן הקטנים שהתחבאו מהטילים שחשבו שמצאו מקום בטוח !!!!!!! אך הם טעו ! על איזה נשק את מדברת בחורה !! תסתכלי לטליווזיה זה היה רק ילדים מתים מתחת להרס ! די !

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    חברה, די עם המלחמה הפנימית צפון-מרכז-דרום

    חני, 30/07/06 13:48

    בחלק מסויים מהתגובות נוכחתי ב''אנטי'' שקיים נגד תושבי המרכז ובטענות נגדנו כאילו אנו חיים את חיינו בשלווה ומנותקים מהמציאות. אז נכון שאנו לא גרים במקלטים אך להזכירכם: במלחמת המפרץ הניזוקה העיקרית היתה העיר המרכזית רמת-גן, ואף תל-אביב רווית הבילויים לא נמלטה ממתקפות טרור ופיצוצים במרכזים מסחריים ומרכזי בילוי, בעוד בצפון הארץ נבנו מאות צימרים לתיגבור ה''שנטי'' הפנימי. ועל הדרום וסיני אין צורך להרחיב את הדיבור. צאו מזה חבר'ה, כולנו באותה קלחת. לפחות נעשה אותה יותר סובלנית ושוחרת שלום פנימי.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אני לא מבין: וכשהם מפציצים ערים האום שותק

    א, 30/07/06 13:08

    איך זה יכול להיות???
    הדם שלנו זול יותר?

    אצלנו יש כ 50 הרוגים, אזרחים וחיילים.
    אני מקווה שאולמרט לא ייכנע בשולחן.
    הגדרת המבצע היתה כל עוד החטופים לא שבו.
    והם עוד לא כאן, אז אין על מה לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    כל הכבוד

    י, מהצפון, 30/07/06 13:03

     כל הכבוד לראש הממשלה ושר הביטחון הם לא צריכים לחשוש מה יגידו בעולם ואם הם רואים לנכון להפציץ בכפר כנא או בכל מקום אחר שיפציצו ולא יחששו במיוחד שצה''ל הודיע לפני כן לעזוב את האזור , אנחנו מהצפון מחזקים את ידי הממשלה ואת ידי צה''ל שתמשיכו ותצליחו במילחמה הזאת כי זאת מלחמה לא רק ביטחוננו אלא גם על קיומנו במדינה ובעזרת השם אנחנו ננצח בקרוב ,תהיו חזקים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    לחיל האויר-העם איתכם, אתם החומה שלנו

    החזבאללה אשמים, 30/07/06 13:01

    ולא כמו החיזבאללה שלא הרשו להם לצאת כדי להסתתר מאחרי אזרחים. הגיע הזמן להראות את החיזבאללה כרוצחים וכטרוריסטים שיש להשמיד ואל כשונאי ישראל בלבס. אבל מהתקשורת מי מצפה זאת?

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    טילים

    מוטי, 30/07/06 12:59

    לפני ששולחים טיל צריך להיות בטוחים

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      משה, 30/07/06 16:22

      באותה מידת בטיחות שמשתמש החיזבאללה. תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    לשמאל ההזוי - החוק הבינלאומי

    אשר, 30/07/06 12:57

    אפילו לפי החק הבינלאומי מותר לירות לעבר בתים שממנו יורים

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    מה, החיזבאללה גרים עם משפחותיהם בעמדת הירי ?

    ד.ח, 30/07/06 12:56

    הרי צה''ל תוקף כל אזור/מקום שממנו יורים על ישובי הצפון, אז איך בדיוק הגיעו לשם אנשים לכאורה לא חמושים וקטינים ? או כהרגילם של המחבלים שמו את אותם אזרחים במקום שקי חול מסביב לעמדה שממנה יורים ! ולמרות ההזהרות של צה''ל לתושבי הכפרים, הם כנראה העדיפו להשאר ולסמוך שצה''ל לא יפגע באזרחים למרות שהוזהרו!

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    לו המצב היה הפוך

    גיורא, 30/07/06 12:55

    אילו נהרגו לנו 50 אנשים במקלט או בבנין ואפילו אם כולם הין ילדים או כולם היו חולים בבית חולים או כולם היו נשים, איך היו מגיבים בלבנון ובשטחים? איך היו מפארים את נצראללה ומחלקים סוכריות לעוברים ולשבים?
    לו היו נהרגים אצלנו 50 איש היתה חגיגת ניצחון גדולה בבירות ארצות ערב, לכן אין להעניק לאויבינו מחוות של צער וחמלה, אין אויבינו ראויים לכך. כל הרוגיהם הם באשמתם. חלקם לבטח היו שמיחים לו המצב היה הפוך וחלקם אף היה מאושר לו ניתנה לו ההזדמנות לפגןע בילדינו ואו בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    זוהי אחת ההפתעות שנסראללה רמז עליהם. הכל קונספירציה שלו ושל אנשיו.

    שרה,מדברת ערבית, 30/07/06 12:51

    בנאמים שלו הוא מוסר להם שדרים. אתמול הוא מסר להם שעליהם למשוך את הפצצת חיל האויר - אחרי ירי קטיושות - אל הבית המסויים הזה שבו שוכנים ילדים מוגבלים ומטפלים שלהם שלא יכלו לעזוב כפי שהורה צה''ל. זאת אחת ההפתעות שהוא יוזם.

    לא להתרגש. להפתיע אותו עם נחישות להמשיך ולכתוש את הארגון השפל והמטורף הזה

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    צהל אמור לדאוג לילדי ישראל

    מזרע, 30/07/06 12:51

    ולא לילדי האויב.
    אם האויב מושיב אותם בבתים המיועדים להריסה- זו בעייתו!
    עשרות חיזבלונים נהרגו גם שם. הם התחבאו מאחורי הגב של הילדים.
    לא ייתכן שניתן שישגרו משם קטיושות על ילדי ואזרחי ישראל מבלי שתהיה תגובה הולמת. ילדי ישראל לא צריכים להיות קרבן לילדי האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    לכל המתייפייפים למיניהם

    פטריוטית, 30/07/06 12:49

    כשהיו נהרגים ילדים של מתנחלים ומשפחות שלמות בגוש קטיף דאגתם לומר: ''שלא יגדלו את הילדים שלהם באזור הזה''. ו-''הם בוחרים לעשות מהילדים שלהם בשר תותחים''.
    אתם יכולים להגיד את אותו הדבר לכל השיעים(=חיזבאללה) שחיים עכשיו באזור לחימה ונשארים שם מתוך בחירה ובכלל מה רע? הרי הם עצמם מוכנים לשגר את הילדים שלהם בתור טילים לכשיגמרו הטילים לנסראללה. אין להם ולא היה ולא יהיה להם ערך לחיי אדם - עד כמה שזה נשמע עצוב זה מאוד אמיתי. מי שלא מסוגל להתמודד עם החום, שלא יעמוד במטבח.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    החיזבללה הפציץ אותם !!!

    ניר, 30/07/06 12:49

    ארגון החיזבללה הסיע את הילדים לשם באוטובוסים, במשך כל הלילה.
    ובבוקר הפגיז את המקום !!!!
    יש לנו הוכחות לכך...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 163

      תגובה ל- 163, 30/07/06 19:00

      האמת היא שזה די צפוי- ואף לא יפתיע אם יתברר שהחיזבאללה עשו זאת, כי הם ינסו בכל דרך להוציא את ישראל שפלה ולא מוסרית. זה בעורקיהם , כפי שקרה עם הילד הפלסטיני שטענו שישראל רצחה- ובסוף נורה מירי חייליהם- מחבליהם, כפי ההלויות המדומות שקיימו, שב''טעות'' נפלה אחת הגופות וחזרה במהירות בחזרה לאלונקה, וכפי כל השקרים שאיתם הם ''מאכילים'' את העולם ופלגים מסוימים אצלנו..שקרנים ושפלים נמאסתם- אנחנו כבר מכירים את פרצופכם האמיתי, אתם והחכ''ים שלכם וכל שכמותכם

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    צריך לפרסם את אכזריות צה''ל בכל העולם

    אריה, 30/07/06 12:48

    עם הודעת אזהרה: ''משרד הביטחון מזהיר כי פגיעה ביהודים עלולה לגרום נזק לפוגע ולסביבתו''.

    צריך למגר ולהשמיד את הכי-זבלים.

    הגב לתגובה זו

    • you the man (ל''ת)

      mani, 30/07/06 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    כל הכבוד לצהל. מי שמתעסק איתנו שיאכל חרה בלבן! (ל''ת)

    נסראללה תאכל, 30/07/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אוי לרשע ואוי לשכנו. (ל''ת)

    שלום, 30/07/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    לכל העם הישראלי!!! חשוב מאוווד!

    יודעים מה IP, 30/07/06 12:40

    צה''ל ידע מראש שבבנין הזה אין חזבאללה, ואיו שום צלע שייך ל''טררור''! אז למה תקף??
    אוקיי התשוהב היא: צה''ל נתקע במלחמה הכי קשה שלו בלבנון, צה''ל כבר רוצה לעצור את המשחק הנכשל הזה. רק לא רוצים שיגידו בעולם ''איזה חרא צבא ישראילי חזק לא הצליח לחסל ארגון בעל 5000!?!?''... אז איך לצאת מזה? בלי שיגידו מילה רעה על צה''ל?

    הגב לתגובה זו

    • זה החזבאללה שהקריב ילדים!!

      צהל מוסרי, 30/07/06 14:23

      החזבאללה לא ידע איך לצאת מהברוך שהוא נקלע אליו אז בצורה מאוד פשוטה הוא הקריב כמה עשרות ילדים!! פשוט מאוד, ומאוד אופייני לחולרות האלו!!

      תתבישו לכם!!

      צהל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם!!

      הגב לתגובה זו

    • מפגר הפיצוצים מהקטיושות (ל''ת)

      מפגר, 30/07/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    לא להתרגש מכל ''אני מתבייש'' ועוד

    מפוכח, 30/07/06 12:40

    תגובות דומות שמופיעות כאן. 97% מהן נכתבו ע''י ערבים ושליחי ארגוני טרור שתפקידם להגיב כך, אז הם חותמים בשם ''יוסי מהצפון'', אל תתנו לזה לבלבל אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אנחנו מוכרחים הסברה ישראלית שאיננה מגמגמת! נתניהו, היידה!

    מישהו שיראה לעו, 30/07/06 12:39

    חייבים מישהו לא שמאלני קיצוני
    שיסביר לעולם עם מי יש לנו עסק
    הרי כל הערבים מתגוננים ע''י שעוטפים עצמם באזרחים -

    לדוגמה, בשטחי יהודה שומרון ועזה - המחבלים הערבים קשה לחסל אותם כי הם תמיד נעים עם ילדים ונשים סביבם בכוונה: משתמשים בהם כמגן חי.

    זה גם מה שקורה בלבנון - אחרת מזמן היינו מרוצצים את ראש הנחש - נסראללה (היטלר המוסלמי)

    רק מה, העולם לא יודע את זה!

    דרך אגב, שמעתי משהו נהדר מאחד הפרשנים בטלוויזיה, אמנון אברמוביץ' דווקא (הידוע כשמאלני): האזרחים בלבנון מאחסנים בבתיהם טילים - ומשם יורים ורוצחים אותנו. לעומת זאת, אזרחי ישראל שגרים בצפון לא עושים דבר כזה, ובכל זאת מפציצים אותם ורוצחים אותם.

    עוד הוא אמר: אזרחינו מהצפון הפכו לפליטים, הם לא קייטנים. לעומת זאת, אזרחי לבנון מסייעים לחיזבאללה בשיגור טילים וקטיושות על ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מדינה פושעת. פשע מלחמה. די כבר (ל''ת)

    אילן, 30/07/06 12:39

    הגב לתגובה זו

    • חבל

      אמנון, 30/07/06 19:25

      שלא הייתה בכפר בזמן שצה''ל נתן להם בראש ואז לא הייתה מאז לאמר על המדינה שלנו פושעת

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    אנחנו פשוט אפסים לא מסוגלים בלי פאשלה (ל''ת)

    מוטי, 30/07/06 12:38

    הגב לתגובה זו

    • די מאמי, די!

      קובי, 30/07/06 16:23

      מוטי מתוקי, אתה לא אפס, אתה חמוד!
      אל תתרגש ותאשים את עצמך, אתה 10 ויותר מזה, אתה נפלא, אתה גדול! מה למדנו ? שמכל טעות לו... נו,
      לומדים, נכון. בפעם הבאה נצליח יותר! ביי מאמי.

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    זה טבח טבח טבח טבח טבח לכל דברים 30 ילדים..לילדים לא היו טילים ולא

    זה טבח, 30/07/06 12:38

    ולא היו קטויושות ובטח הטיל יותר כבד מהם אז זה לא סיבה להפציץ תפציצו את חיזבאלה תפציצו את המשגרים לא ילדים....מספיק חפים משפשע הרוגים

    הגב לתגובה זו

    • חבריך בצפון

      חמד, 30/07/06 14:41

      תגיד כשמפציצים את הצפון,כולל כפרים וערים ערביות הם מתכונים לפגוע באבטיחים? פגיעה בבית חולים בתי ספר קניונים ועוד זה לא נחשב? למזלם הרע ומזלנו הטוב הם לא מצליחים לגרום לפגיעות המוניות ,אבל לא בגלל שאינם רוצים.המטרה המוצהרת שלהם היא פגיעה באזרחים . אז בלי התממות

      הגב לתגובה זו

    • בפיגועים ובטילים של סאדם, רקדתם על הגגות. (ל''ת)

      רוקד במקלט, 30/07/06 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    לא קרה שום דבר- להמשיך במבצע

    אורי, 30/07/06 12:36

    זהו אחד מהמבחנים הקשים במבצע, אבל לא יכול להיות שכל פעם שמתים הפליטים שלהם שמגנים בגופם על המחבלים הלחימה תיעצר.
    לקחת אוויר להיזהר יותר אבל להשלים את היעדים ללא חשש כי אין ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ככה זה במלחמה,וככה זה ימשך

    ע. מיכאלי, 30/07/06 12:35

    אין להצטער ואין להתנצל ,מי שבחר לפתוח במלחמה ומזה שלשה שבועות משגר טילים למרכזי אוכלוסיה אזרחית ראוי שיקח בחשבון שהתחת שלו חשוף לפגיעה קשה ובלתי מתחשבת. כמו בעבר המוסלמים ובראשם החיזבללה ושאר זבלה מתרברבים וכשמשהו משתבש אצלם ,מתחיל שלב הבכיינות והתחינות להפסקת אש. לא יקום ולא יהיה- יש ללמד אותם לקח כמו שרק במזרח מבינים .

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כל העם מאחורי צהל כנסו!

    אזרחית, 30/07/06 12:32

    במהלך השבועות האחרונים יורה החיזבאללה טילים לעבר מדינת ישראל שהוא איננו יודע לאן הוא יורה אותם ופוגע באזרחים ובילדים, והפיגועים בדולפינריום ובכלל.. לא? מכוונים לילדים חפים מפשע ואנשים תמימים?
    העם אתכם חיילי צה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    והמתים בחיפה ברכבת זה לא פשע? (ל''ת)

    יאללה יאללה, 30/07/06 12:30

    הגב לתגובה זו

    • הכי זבלה

      ראובן, 30/07/06 16:15

      מה שעשו בחיפה זה טבח לשם טבח ואת זה לא מפרסמים. מדוע?

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    תראו את האזרח על האופנוע שקיבל כרוז לעזוב והוא קורע את הכרוז בבוז . (ל''ת)

    לדובר צה''ל, 30/07/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    תפסיקו כבר להתנצל

    איתי, 30/07/06 12:29

    מדינה שתומכת בטרור תסבול, זה המסר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    בא לי להקיא מהתגובות של השמאלנים.

    אמיל, 30/07/06 12:28

    שישו ושימחו. שוב נקרתה בדרככם הזדמנות לקרוא לחיילים שלנו רוצחים, להתבייש בעם היהודי, לגנות את הכיבוש, לשפוך דמעות על דם ערבי חף מפשע שנשפך על ידי הציונים הנאלחים ועוד שטויות דומות מבית מדרשכם ההזוי. נמאסתם...!!! אין לנו כל כוונה לחזור לשלם בדם בנינו על הנהי המתייפיף שלכם. לכו חפשו מי ינענע אתכם...

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    צה''ל אוהבים אתכם!!אנו מאחריכם אהובים

    דנה, 30/07/06 12:28

    כל עוד נסראללה משתמש באזרחים אין לי בעיה שימותו מליון..שיתחילו להבין שרק נסראללה הוא הכתובת שיצאו ויוקיעו את הנחש מתוכם
    אני מנקה את מצפונכם ברוח ואהבה
    תודה צה''ל שלי!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כפר כנא- צבועים

    גרנות, 30/07/06 12:28

    האם זועקים חברי הכנסת הערבים כאשר טיל פוגע בבתי חולים בישראל ?
    אין ספק כי חיזבלאה ריכז את האנשים במבנה ומנע מהם את האפשרות לברוח , על מנת שצה''ל יפגע בהם כדי להפיק הון פוליטי.זה האוייב העומד מולנו .לחיי אדם אין בעולמנו אין ערך כי שי להם בעולם הבא גן עדן עם 70 בתולות.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אני מקווה שצה''ל צילם את בריחת המחבלים לבית הזה...

    צדק, 30/07/06 12:27

    ואם לא... צה''ל טיפש.
    היום אין בעיה לצלם, וחובה לצלם הכל.
    אני בטוח בצדקת צה''ל בנושא אבל רק כך נוכל לשכנע את המפקפקים במוסריותו של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    שימוש באזרחים כמגן חי- פשע מלחמה

    יעקב, 30/07/06 12:24

    השימוש הציני של החיזבללה באזרחים כמגן חי למטרותיו האסטרטגיות,אינו בגדר חידוש.
    ידוע על איומים המופעלים על אזרחים
    באזורי הסיכון על ידי פעילי החזבללה
    לבל יעזבו את מקומם.
    השימוש הנבזה והנאלח באזרחים,מה
    גם הוזהרו מראש ע''י צה''ל ,אינו צריך
    למנוע את המשך הפעילות הצבאית
    כמתוכנן.אולמרט,פרץ ושאר חברי הממשלה-המשיכו בעקביות ובנחישות
    להשגת היעדים שקבעתם,רובו של העם עומד מאחוריכם.הנצחון האמיתי
    יושג עם פירוקו של החזבללה ובכך
    נסיר מעל פנינו את העמדה הקדמית
    שהציבה אין לפני גבולנו-חזקו ואימצו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    *** יה סניורה, הדם של אזרחיך על ידיך ***

    יואב, 30/07/06 12:22

    מי שנתן לחיזבאללה להשתעשע עם טילים בחצר האחורית של מדינתו, אל לא להתבכיין לכל העולם. בתור ראש ממשלת לבנון נכשלת כישלון חרוץ. בגלל פחדנותך נהרגו מאות מאזרחיך.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מוסריות

    אחמד, 30/07/06 12:21

    מה זה? אין במדינה הזאת יותא ממאה ישראלים מוסריים? איפה המוסר. תסתכלו טוב טוב במי חיל האוויר המהולל מפציץ. אנשויות מכבר אין, אז עיניים לראות לפחות

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לרחם ולהמשיך!! ושבפעם הבאה ילמדו

    אחד העם, 30/07/06 12:21

    להתייחס ברצינות להתראות של צה''ל לפנות את המקום!!

    אין עוד אף צבא בעולם שזורק אזהרות כאלה לאזרחים!! ובכך בעצם מקטין גם יעילות התקפותיו שכן המחבלים המרצחים נמלטים ודואגים שישארו שם האזרחים המסכנים.

    לדעתי זה לא מזיז לנסראללה בכלל, נהפוך הוא, הוא מאד שמח שעכשיו הוא יכול לשחק אותה בהומניות מעושה...

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מי שמתגורר בסמוך למאורת הנחש= חיזבאללה שלא יתפלא אם יוכש (ל''ת)

    יערה, 30/07/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני בטוח שאין לצה''ל יכולת אלא על ילדים חפי פשע (ל''ת)

    פלסטיני גאה, 30/07/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    לא להיתנצל, כאשר החזבלה משתמש באזרחים , זה מה שקורה

    משלם המיסים, 30/07/06 12:17

    אנחנו לא צריכים להסביר כול הרוג לבנוני , ולא להיתנצל , חלק מההרתעה היא שאנו הורגים את אלו שמהווים שכפ''צ אנושי לחיזבללה, זה יוריד את המוטיבציה של האוכלוסיה המקומית לתת מחסה לחזבללה.
    אני לא אומר שצריך להרוג אזרחים תמימים בכוונה, אבל אם זה קורה, זה קורה וזה חלק מהמלחמה,

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    להמשיך בכל הכוח

    חן, 30/07/06 12:16

    אסור לעצור, כי אף אחד לא היה עוצר אם היה מדובר ב-50 יהודים שהעולם רגיל לטבוח

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מה עם הכדוריות שחוררו גוף נרצח קטיושה בחיפה - את זה העולם לא ראה!!! (ל''ת)

    מרחמים על אכזרי, 30/07/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אנחנו במלחמה!אסור לשכוח!!!

    ריקוש, 30/07/06 12:12

    את האצבע המאשימה צריך להפנות לחיזבאללה שמנצלים ומסכנים ביודעין
    את אזרחי לבנון ולא אל צה''ל!
    אסור להתנצל אלא להסביר נקודה זאת לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    צילומי העינויים שהם עושים לחטופינו ואת הרציחות של אזרחינו לא מראים! (ל''ת)

    כדוריות נכנסו ל, 30/07/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    דיי למלחמה נהיינו פושעים

    חיפאי, 30/07/06 12:09

    בוכים בגלל קטיושות וכשאנחנו הורגים אותם אומרים זאת מלחמה?
    אז שיפגיזו עוד יותר ונסבול כמוהם אולי אז נבין מה זאת מלחמה כולכם יושבים בדרום ובמרכז ולא מרגישים בכלום תצטרפו אלינו או יותר נכון לכו לשבת בלבנון ותרגישו את מה שהם מרגישים!!! תפסיקו יא מטומטמים!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    חיזבולה ירה משם בכוונה לגרום לנפגעים אזרחים! לא לשכוח זאת!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מוסרי מהשמאל!, 30/07/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    תזכורת - כמה בניינים נהרסו בצפון....

    אמיר, 30/07/06 12:08

    עין תחת עין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כמה אטומים אתם

    רגב, 30/07/06 12:06

    לא יאומן ,אני קורא ולא מאמין עד כמה רעים,חסרי לב,ואלימים הפכנו..
    אנשים מדברים פה על מניפולציות...מראים ילד בן 7 או 8 מת ומישהו פה כותב -שמו בכוונה גופות של חיזבאללה ...לכל המתלהמים שלא מבינים עד כמה אומללים תושבי לבנון...

    הגב לתגובה זו

    • תושבי לבנון אכן אומללים כי הם נתנו

      א, 30/07/06 16:52

      לחיזבאללה לעשות מה בראש שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    מי שמחזיק אזרחים כבני ערובה-עליו האשמה! (ל''ת)

    לחברי הכנסת הער, 30/07/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    זוהי מלחמה.. ואם הקטיושות שלהן היו רוצחות לנו 700 איש ? (ל''ת)

    מלחמה, 30/07/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    עם כל הצער הם היו בשר תותחים

    דנה, 30/07/06 11:59

    מלכתחילה, הצבא ביקש מהם להתפנות לנו אין את הפריוילגיה הזאת, מי שאשם אלו המחבלים שמקננים בתוך האוכלוסיה כדי להחליש את צבא הגנה לישראל!
    ישר כוח לצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    להגביר את הלחץ - לחסל 400 מחבלים בשבוע

    אזרח, 30/07/06 11:58

    שהאזרחים יתרחקו מהאיזור - כי אנחנו הולכים להגביר לחץ.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    חובת ההוכחה

    יורם, 30/07/06 11:53

    אם צבא טוען שירו מכפר רקטות זה הזמן להוכחות!
    לצבא גישה לכל כח הרבה חומר מודיעיני, צילומי לוויין ועוד (מה שלא ידוע לנו אזרחים) -- חייב להות דרך לבוא עם איזהיא הוכחה אפילו על חשבון חשיפה מידע רגיש --- כי מדובר כאן גם על חובה מוסרי וגם על ינטרס לאומי חשוב ביותר -- אם לא יסופק מייד בתוך 6 שעות הקרובות -- זה יהיה מאוחר מידי מבחינת אפקט התקשורתי . מקווה שמישהו שומע.....

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ככה יעשה למדינה הנותנת חסות לטרור

    עלי בבה, 30/07/06 11:51

    בשיטחה ומעלימה עין מהתחמשות למטרת פגיעה במדינת ישראל.
    לא להתקפל,להמשיך בכל הכח בהרס הטרור ונותני החסות.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    שייח נאסראללה - דמם בראשך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    !!!, 30/07/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    קריאה לאולמרט להמשיך

    ליאור קינן, 30/07/06 11:50

    אני קורא לאולמרט להמשיך את המבצע ולמגר את החיזבאללה בכל הכוח ולא לעצור בגלל מה שקרה מכיוון שישראל הזהירה את התושבים לעזוב את הכפר כך שמי שנשאר לקח זאת על אחריותו..חיזבאללה מחפש פרובוקציות כאלה..אולמרט חייב לעמוד מול הלחץ העולמי הלא צודק שיבוא כדי שלא נגמור כמו בעינבי זעם עם הסכם כניעה מחליש..חיבים להרחיק את חיזבאללה מהגבול ולהמשיך ולהרוס את המערך הרקטי כדי שהסבל שנגרם לנו בעורף לא יהיה לחינם חס וחלילה..

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    יש לי שאלה ל NRG

    פוצי, 30/07/06 11:49

    הרי ברור שימותו ילדים , אז למה התקשורת שלנו מציינת את זה ?
    מה אתם לא מרוצים מפעילות צהל ?
    מה הקטע למה לא לכתוב ''בהפצצת צהל על כפר כנא נהרגו כך וכך אזרחים''

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אם החיזבאללה היה פוגע בבתי הזיקוק הוא לא היה מתנצל

    מוישי, 30/07/06 11:48

    במלחמה אין מקום להתנצלויות. ברור שאין לפגוע במכוון באזרחים, אך אם לאחר שהזהירו אותם הם עדיין נשארו שם כשהחיזבאללה יורה לידם לא אנחנו אשמים בזה. אשמים הם שלא ברחו ואשם החיזבאללה שלא נתן להם לברוח ושירה ליד בתיהם.
    אם החיזבאללה היה פוגע והורג עשרות יהודים הוא לא היה מתנצל ולא היה ממנה שום ועדת בדיקה, כי זה ברור שהמטרה שלו היא לפגוע ולהרוס.
    מדינת ישראל לא צריכה לסבול מנקיטות מצפון מיותרות כאשר תוצאת המלחמה היא קשה, ובעיקר לאחר שננקטו אמצעי זהירות כה רבים. מה עדיף? שיכניסו לשם כוחות רגליים כלמטווח ברווזים?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    צה''ל יקר שלנו- העם מאחוריכם!

    צפונית מופגזת, 30/07/06 11:45

    ומה עם העורף שלנו?
    למה לרצוח יהודים זה פחות גרוע בעיני העולם????
    גם דם יהודי לא הפקר. עין תחת עין שן תחת שן,!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ישראל נלחמת בילדים :@ מספיק תתביישו כבר

    חאלד, 30/07/06 11:43

    כל אלה שנהרגו הם ילדים ... איפה אתם חיים אין לכם ילדים ?? מה אתם לא אנשים ? חיות מה !!!!! תנו לי להבין ישראל לא הצליחה לחסל את נסראללה ...אז היא הורגת סתם אנשים ??

    הגב לתגובה זו

    • פחדני החיזבאללה יפסיקו לירות טילים על ישראל

      מתוך בתים של, 30/07/06 12:27

      מי שתומך בחיזבאללה ונותן לו לחיות בכפר שלו הוא תומך חיזבאללה שמטרתו השמדת ישראל. ישראל פיזרה כרוזים לאזרחים לעזוב את כפר כנא. ואם לערבים איכפת מהאזרחים שלהם שיגידו לחיזבאללה לא לירות מתוך בתים של אזרחים. מי שהורג את האזרחים הלבוננים זה החיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

    • לפי הצדק

      opk, 30/07/06 12:41

      על מה אתה מתרעם
      להצדיק התגרות מרושעת חטיפת
      חיילים והריגה של כמה מהם
      ירי של קטויושות לעבר תושבים
      במלחמה נהרגים ובפעילות טרור
      נהרגים פחות
      ממשלת הבובות של לבנון אחראית בלעדית לתוצאה הזו
      היא קיבלה בברכה את קן הצרעות
      ולא התנגדה או בקשה סיוע מדיני ל
      הדביר את הצרעות
      צרעות ידוע סובלות מאש ועשן
      לכן זו הדרך כרגע שנראת הגיונית
      אבל במבט כולל ועמוק
      יד השם בדבר וזה זמני עד שסוריה
      תצטרף ואז תכבשו את ישראל
      תתעורר מלחמה חזקה בין הנצרות לאיסלם ואז השם יתגלה לכולללם
      ויודיע אני בכוחי אני בידי אני השם ולא אחר
      כולם יראו מפניו גם היהודים גם המוסלמים והנוצרים בקיצור כל יושבי תבל
      הים יגעש וירעש כוכבים רבים יכסו
      השמים ומלחמת שמיים תתעורר
      אנחנו כולנו בובות שנשלטות
      עי כוחות עליונים שבזמן המתאים
      יפעילו אותנו זה נגד זה
      כולנו מסכנים ולא מודעים

      הגב לתגובה זו

    • אגיד את זה בקול רם!!!

      אנו לא מתביישים, 30/07/06 12:41

      שיתביישו אלה שהורגים אזרחים חפים מפשע בישראל ואח''כ הולכים להתחבא בבנין עם ילדים מוגבלים!
      מה קרה? אסור לנו להתגונן? אנו מתקיפים את מי שמתקיף אותנו!
      להזכירך, לא אנו פתחנו באש.
      ועכשיו תתבייש לך אתה

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    תגידו!! זו לא קסדה צה''לית?? (ל''ת)

    דוד האפסנאי, 30/07/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק... (ל''ת)

      האח הגדול, 30/07/06 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    לא להיכנע ללחץ בינלאומי של כל בעלי המוסר הכפול,גם אצלנו סובלים

    נמי, 30/07/06 11:39

    לא ייתכן שכל הסבל הזה אצלנו יהיה לשווא,שאחרי כל הסבל הזה החיזבאללה עוד יישאר כארגון בעל כוח צבאי מאיים משמעותי.צה''ל חייב לגמור את העבודה בדרום לבנון,עם עדיפות מכסימלית להפצצות מהאוויר וירי ארטילרי.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כל המרחם על רשעים סופו להתאכזר על רחמנים (ל''ת)

    בני, 30/07/06 11:38

    הגב לתגובה זו

    • איפה פה הרחמנים? (ל''ת)

      jak, 30/07/06 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    אין להצטער יתר על המידה

    השפוי, 30/07/06 11:31

    מי שהתחיל את הלחימה נושא באחריות לתוצאות. אנחנו לא שפכנו את הדם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ברגע שהחיזבאללה לא יתחבאו מאחורי האזרחים.. האזרחים לא יפגעו. (ל''ת)

    אבנר, 30/07/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    במלחמה כמו במלחמה!!!

    דורי א., 30/07/06 11:29

    אין מה לעשות ! אי אפשר לעשות מלחמה עם זכוכית מגדלת!
    כשהם פוגעים באזרחים הם מתנצלים?!

    הגב לתגובה זו

    • לא, הם לא מתנצלים. הם אומרים: ''במלחמה כמו במלחמה!!!'' (ל''ת)

      תשובה לשאלה, 31/07/06 00:09

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    לא להתנצל בפני אומות העולם

    אזרח יהודי, 30/07/06 11:28

    עם ישראל איננו עם מלחמה אך מי שתוקף אותו ידע שאנו לא נוותר עם כל הצער בפגיעת ילדים או סתם אזרחים יש כאן מלחמה וכמו שהםצ לא איכפת להם מילדינו למען שלומו של עם ישראל יש לפגוע במחבלים ג עם הדבר יפגע באזרחים ואולי מתוך כך האוכלוסיה שם תזרוק את המחבלים
    יש להמשיך ולחזק את חיילי צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כשאוטובוסים התפוצצו עם עשרות יהודים בתוכם, האם אז יפי הנפש הזדעקו? (ל''ת)

    שמאלנים צבועים, 30/07/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    השכנה שלי ונכדה נהרגו מטיל לפני שבועיים

    רן, 30/07/06 11:22

    לא ראיתי אפילו לבנוני אחד מגיב נגד חיזבאלה באינטרנט או בתקשורת רק אנחנו מנסים להיות יפי נפש על חשבון מתינו ואתם חכ''ים ערבים תמשיכו להתגרות בנו ומחר תבכו למה יש אפליה אתם גורמים לנו לשנוא את ערביי ישראל . אתם דופקים את בוחריכם לצערי כפי שעושים כל מנהיגי מדינות ערב.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מגבים את צהל ואוהבים אותו-חזק ואמץ ובלי למצמץ-ובלי להתנצל (ל''ת)

    לא מוסרית, 30/07/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    קונספצית שמאל ''הומניטרית''

    יאיר ל, 30/07/06 11:13

    * לא נהייה כובשים
    * תמיד נהייה צודקים ונאשים את
    הצבא בכל פספוס.
    * נטפל באזרחינו בנחישות
    ובאוייב ברגישות
    * נפחד מכניסה לבוץ אך לא מהבוץ
    המגיע אלינו
    * נקשור את ידי הצבא
    ונביע פליאה על התוצאות
    * נתפעל מכושר הספיגה של האזרחים

    תמיד המנטרות מנצחות את המציאות.

    * עראפאת מבצע פיגועים - אלה אויבי
    השלום
    * ציר פילדלפי פרוץ לאמל''ח -
    המדווחים הם מהלכי איימים ומסיתים
    נפעל נגדם בנחישות ואכזריות.
    * אין לקרקע חשיבות בטחונית -
    לכן נפעל מהאויר ונאשים את הצבא
    בהעדר תוצאות.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      אבי, 30/07/06 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא להתבלבל ולא להתנצל יותר -מלחמה זאת מלחמה (ל''ת)

    לא להתבלבל, 30/07/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לכל יפי הנפש פה לא לשכוח שזה הם שיורים כל יום בין 80-120 קטיושות

    סער, 30/07/06 11:12

    על ערי הצפון במטרה---- להרוג ככל שיותר אזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מדינתי היקרה

    חובה לקרוא, 30/07/06 11:10

    כן ילדי ותינוקות לבנון נותנים מחסה
    ללוחמי חזבאללה,ולכן זכותו הלגיטימית והבסיסית כי הצבא הנאור
    שלנו ימשיך ויפציץ ויהרוג וירצח וישמיד
    טף,נשים,זקנים צה''ל חייב לנצח
    תינוקות לבנון הם מאוד מסוכנים
    ומהווים סכנה לקיומה של מדינת ישראל כן יש להמשיך במלוא העוז
    ולהשמיד כמה שיותר טף מסוכן לפני
    שיכריזו על הפסקת אש,צה''ל הוא הגאווה שלנו שהתמחה בהפצצות
    בטילים החכמים ביותר בעולם שמשמידים אך ורק טף,ילדים,נשים
    וזקנים והכל לתפארת מדינת ישראל
    הנאורה.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה חושב שילדי לבנון הם המטרה,שיבושם לך,אין מה לענות לאנשים כמוך

      רוני, 30/07/06 11:55

      מצפון זה דבר טוב,אבל רק במידה והוא מופעל באופן שווה לכל הצדדים.ברגע שמתעלמים מכל מה שהם עושים לנו ומתמקדים רק במה שאנו עושים להם(וגם לא שואלים איזה ברירות נשארו לנו).זה מעוות וחולני.

      הגב לתגובה זו

    • פשוט פתאטי - אין יותר מה לומר (ל''ת)

      מעורר רחמים, 30/07/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    הצבא איבד שפיות,חזק נגד ילדים חלש נגד חיזבללה.. (ל''ת)

    מתבייש, 30/07/06 11:10

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך להתבייש ושצה''ל ימשיך לתקוף (ל''ת)

      מג, 30/07/06 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    נהרגו ילדים לבנונים. עצוב.

    חנה, 30/07/06 11:07

    פחות עצוב מאזרחים וחיילים יהודים שנהרגים יום יום , שעה שעה בגלל תמיכת הלבנונים בחיסול היהודים.
    יש לשמור על פרופורציות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פושעים!!! (ל''ת)

    רז, 30/07/06 11:06

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק..

      אוהב ציון, 30/07/06 12:42

      החיזבאלה באמת פושעים גדולים !

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    תזכורת קטנה

    ישראלית, 30/07/06 11:04

    רק לפני מספר ימים דווח באמצעי התקשורת - שלנו והזרים כי החיזבאללה מונע בריחת אזרחים מישוביהם ומרכז אותם עחד בבתים שמועדים להפצצות.
    ובכן הנה התוצאה. מזכיר לי את הספור המצוץ מהאצבע מלפני כחודש על המשפחה הפלשתינאית שנהרגה מאש צה''ל על חוף הים בעזה.
    כמו במאי סרטי אימה נוהגים מפלצות הטרור האיסלמי לשחק בהמונים הנבערים המסכנים שלהם ולנתב אותם לאיזורי אסון כצאן המובל לטבח ואח''כ להציג את הדבר הנורא כמעשיה של ישראל.
    ואם העולם הנאור והשמאל הישראלי ההזוי לא רואה זאת, זה מגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

    • זה בהחלט נכון

      דרוזית, 30/07/06 12:07

      למרות שזה עצוב לראות הרוגים חפים מפשע.. אבל מי שהרג אותם בעצם זה החיזבאללה כי הם מונעים אותם מלצאת מבתיהם ובכך מאשמים את ישראל בהריגתם.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    חבל על הילדים, אבל מי מחזיק ילדים בשטח לחימה?

    אריק דורון, 30/07/06 10:59

    כואב לראות נשים וילדים הרוגים. אבל לא יתכן שמחבלי החיזבאללה יפעלו מתוכם ויחשבו שהדבר יהווה חסינות עבורם! מי שמאפשר לאירגון טרור לפעול מתוכו ואם אין יכולת לגרשם, לפחות לברוח מהאזור בו הם פועלים. שלא יתפלא אם הוא יפגע..

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: תושבי חיפה והצפון שעוד לא עזבו (ל''ת)

      שלא יתפלאו וכו', 30/07/06 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    עם כל הכאב והצער - להמשיך לתקוף באויר בארטילריה ובים !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 30/07/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אלבי מוצדק בהחלט

    יוסי כהן, 30/07/06 10:57

    ההרוגים והפצועים בהפגזה בכפר כנה בבנין השלוש קומות הם לא אזרחים תממים מפני שצה''ל היזהיר את התושבים שם שיעזבו את הבתים לפני ההפגזות אך הם היו אדישים לקריאות החוזרות ונישנות של הצב''א .יתכן שרוב רובם של הנפגעים הם מחבלים בלבוש אזרחי ואם נפגעו אזרחים עלו עבל בכפם הרה זה מצער אך רק החיזבלה אשם ואחראי לכך מפני שהם מישתמשים באזרחים השלבים כמגן אנושי אשר מישם הם יורים את הקטיושות לעבר ישראל על כן אן על צה''ל לקחת אחריות על כך עם כול הצער על הילדים הנפגעים

    הגב לתגובה זו

    • האם שקלת את האפשרות...

      הממממ, 30/07/06 12:03

      שעל אף העובדה שצה''ל הזהיר אותם, לא היה להם לאן לברוח?
      תכף תאשים את תושבי הצפון שנשארו שם בכך שהם נהרגים כי הם לא ברחו מההפצצות. העובדה שחיזבאללה הוא אירגון בלתי מוסרי (וזאת התכלית של ארגון טרור- לבצע פעולות בלתי מוסריות), לא יכולה לפטור אותנו מאחריות, כי זה הנשק המרכזי של ארגון טרור, לפגוע בתדמית שלנו מול העולם, והוא חזק יותר מכל קטיושה שהם יזרקו עלינו

      הגב לתגובה זו

    • הם לא אדישים

      דרוזית, 30/07/06 12:08

      פשוט החיזבאללה לא נותן להם לצאת

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    במלחמה, -כמו במלחמה...

    מלחמה, 30/07/06 10:55

    להפסיק את ההתנצלות מיד,

    כל השמאלנים, ''יפי הנפש'', הם מקור החולשה שלנו,

    אל תהיו יותר קדגושים מהאפפיור,

    ארה''ב נלחמת באלקאידה, פוגעת באזרחים, ולא דופקת חשבון,

    נסראללה שולח טילים- פוגע באזרחים
    ולא דופק חשבון,

    לכן אם חפצי חיים אנחנו- תכנסו בהם בכל הכח, ומספיק להקשיב לשמאל


    חולשתינו נובעת מעודף ''הרגישות'' שלהם- לצד השני בלבד

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הבעיה של חיזבאללה

    ואיר, 30/07/06 10:53

    חיזבאללה משתמשים בבתי האזרחים לשם מכסה וירי של קטיושות .למרות הכרוזים של צה''ל שביקשו אותם להתפנות הם נשמעו לחיזבאללה ולכן הבעיה היא לא שלנו זוהי בעיה של חיזבאללה שארגון הטירור יתן תשובה . אירגון הטירור הוא האחראי הבלעדי על שלומם של השיעים בדרום לבנון .

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כפר קנא

    שלמה, 30/07/06 10:52

    חז''ל אמרו
    '' מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים.''
    קונפוציוס אמר:
    ''מי שישן עם כלבים מתעורר עם פרעושים''
    ומוסר ההשכל הוא
    מי שתומך בחיזבללה לא יחגוג את יום הולדתו הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קוראת את התגובות של חלקכם ובוכה

    בת אדם, 30/07/06 10:50

    ילדים חפים מפשע נהרגו.ילדים
    שנראים בדיוק כמו הילדים שלכם .ייתכן שאתמול הם פרצו בבכי כששמעו את הההפגזות,רבו עם אח קטן, אמרו מילה ראשונה,נידנדו לאמא שלהם,צחקו מבדיחה שמובנת רק להם,בכו כי יצאה שן ראשונה....

    ואתם כאן רובכם מראים אטימות ואכזריות מצמררת.אתם חושבים שהם אלו שבחרו להיות כלי בידי החיזבאללה.וודאי תענו שזו הייתה בחירה של הוריהם ולכן רצוי שייקחו אחריות.
    אולם,אף אחד מכם אינו יודע ,האם הייתה להורים אפשרות לעזוב את האיזור. ייתכן שבדיוק כמו שאצלנו בצפון ישנם אנשים רבים שאינם יכולים לעבור למרכז, כך גם אצלהם.

    אבל,הסיבות אינן רלוונטיות.התוצאות הן הרלוונטיות.אם אין בכם חמלה למוות של ילד קטן ואתם מסוגלים להביע כל כך הרבה שנאה ושמחה למוות של ילדים ,מבחינתי הפסדנו במערכה.

    מן הסתם התגובה שלי תגרור תגובות נאצה בהן תטענו שאני שמאל סהרורי ושמקומי בלבנון.ושאין בי את אותה החמלה לאנשי הצפון. אני לא מתרגשת,ליבי עם אנשי הצפון,עם החיילים, עם ילדי לבנון ועם כל אלו שאיבדו את חייהם כי נקלעו למלחמה בעל כורכם.

    ישנם עוד רבים החושבים כמוני,אולם הם עייפו מלנסות ולהכניס בכם קצת אנושיות וחמלה.

    הגב לתגובה זו

    • ''האנושיות, והחמלה'' שלך (ל''ת)

      הביאה אותנו, 30/07/06 10:58

      הגב לתגובה זו

      • אמת כל מילה בול תשמרי תדמעות שלך לנופלים שלנו (ל''ת)

        את חלק מהם, 30/07/06 11:45

        הגב לתגובה זו

      • עם אנושיות וחמלה מפסידים במלחמה ומפסידים אח''כ את המדינה... (ל''ת)

        ואת כושר ההרתעה, 30/07/06 11:47

        הגב לתגובה זו

    • גברתי, אמרו להם מאה פעם להסתלק משם,אבל הם בחרו להישאר שם ולהגן בכך

      על החיזבאללה, 30/07/06 10:58

      שאוהב שלום - אבל גם צדק בעולם הזה. אין להאשים אפילו במשהו את הצבא שלנו. לא הפעם.

      הגב לתגובה זו

      • מה ??????????

        חוסאם, 30/07/06 12:41

        מה זה התרנד הזה של אמרנו להם לעזוב !!!!! כאילו זה לגיטימי לדרוש מאנשים לעזוב את בתיהם כדי לפוצץ ???? האם יש להם לאן ללכת כאשר כל הרחובות והגשרים הרוסים ??? מה זאת אומרת ???? מזהירים ואז כאילו יוצאים מידי חובה?? מה זה ההבל הזה ??? יש מישהו בכלל שבודק אם הם אכן יצאו ??

        הגב לתגובה זו

        • הם עשו את המקסימום שיכלו

          שולה, 30/07/06 15:40

          ואם צהל היה יכול להביא אוטובוסים שיוציאו אותם משם הוא היה עושה את זה.

          מה אפשר לעשות יותר ממה שעשו? מה הפתרון שאתה מציע?
          לתת לחיזבלה לנצח?

          הגב לתגובה זו

          • אהובתי על מה את מדברת !

            ננ. צפון, 30/07/06 19:34

            אין להם כלווווווום

            אין מכוניות הגשרים אפילו הרוסים לאן ללכת !!!!!!!!!!

            די !

            הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה. אבל להמשיך!!! (ל''ת)

      עודד, 30/07/06 11:01

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד המשך ההפצצות אבל אני מבין אותך

      איתי, 30/07/06 11:05

      1. זו זוועה שהילדים מתו
      2. גם כשלא נהרגים ילדים מלחמה זו זוועה
      3. את מצפה שישראל תחטוף רקטות מארגון טרור שמצהיר שהוא רוצה להשמיד אותה כי הוא מסתתר בתוך כפרים?
      4. האחריות היא על החיזבאללה ועל ממשלת לבנון שמאפשרת לו לפעול.
      5. את יודעת כמה ילדים גרמנים ויפנים חפים מפשע מתו בהפצצות בעלות הברית במלחה''ע ה-2? גם נגד בעלות הברית היית מפגינה?
      6. טעויות קורות במלחמה יש הרבה בלגן.

      מלחמה זו הפעילות האנושית הכי מתועבת ונמוכה שיש. רצח מאורגן. אבל לפעמים אין ברירה.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת חלקית.

      אסי, 30/07/06 11:06

      ילד שנהרג זה דבר נורא. הרבה ישראלים יושבים ומתפללים שלא ייהרגו אזרחים לבנונים, והרבה ישראלים מבינים לליבם של הלבנונים שנתפסים כבני ערובה בידי החיזבאללה, ושחוששים מלהתעמת עם כח רב עוצמה שכזה, שאומן באיראן.
      אבל להגיד שזה מה שאומר שהפסדנו במערכה? ומה עם החיזבאללה שהרג ילדים בצפון הארץ? הוא לא הפסיד?
      במלחמה כולם מפסידים משהו.
      יחד עם זה, זה לא מוריד מנחיצות המלחמה. לא שמלחמה זה דבר צודק, אבל בתנאים הנוכחיים היא רע הכרחי.

      הגב לתגובה זו

    • כשאנו ניפגעים בם מיתנצלים ?

      יצחק, 30/07/06 11:11

      מחלקים סוכריות ועוגות. חבל שאין להם יפי נפש כמוך, מיזמן היה שלום

      הגב לתגובה זו

    • בת אדם תל אביב כנסי בבקשה

      אתי, 30/07/06 11:14

      את מקסימה , לא הייתי יכולה לנסח את זה יותר טוב ממך , זה נכון שהשפויים שבנינו כבר לא מגיבים כי מקומנו לא עם חיות הטרף שמגיבים פה , אלה אנשים רדודים , צמאי דם , בעלי הפרעות נפשיות שנהנים מלראות דם נשפך וילדים מתפוצצים באוויר , אל תשימי לב , ואל תנסי לשנות אותם , הם לא ישתנו , עזבי את זה לאלוקים שבשמיים , תסמכי עליו שהוא יטפל במי שצריך.
      בכל מקרה אני איתך , כואבת את מותם של כל אזרחי וילדי לבנון ונחזיק אצבעות ביחד שהמלמה הנוראית הזו תיגמר מהר מהר.
      בהצלחה לך

      הגב לתגובה זו

      • מוסר כפול

        יורם, 30/07/06 12:39

        שכחת או אולי לא לציין כי את כואבת גם את מותם של אזרחי ישראל

        הגב לתגובה זו

      • העיוורון הוביל אותנו לאושוויץ

        דפי, 30/07/06 15:37

        לעולם אל תשכחי זאת.

        תפקחי את העיניים ותריחי את אבק השריפה המתקרב אל דלת ביתך.

        כאשר יוטל עליך להגן על בני ביתך בדלת אמותייך (לפני שמדברים בכלל על מקלט לעם ישראל) , תבחני אז את עמדתך הסלחנית כלפי האויב.

        על האויב להבין: שנית אושוויץ לא תהיה. כבד המחיר ככל שיהיה. והוא כבד.
        כואב לי על מותם של ילדי האויב, כואב מאד כי בתמימותם הם לא חלק מהמאבק הזה. אך עניי עירי קודמים- כואב לי לראות את הצפוניים במקלטים, כואב לי שבעתיים לראות את עיניהם של מתינו ניבטים אלי מדפי העיתון. והם כולם ילדים בני 20- אחי שנלקחה מהם התמימות עוד לפני מותם.

        רוצה להיות חופשיה בארצי.

        הגב לתגובה זו

    • ואחרי שהבעת את החמלה ואני מצטרף אליך מה את מציעה?

      אלון, 30/07/06 11:15

      זה הרבה יותר חשוב!

      הגב לתגובה זו

    • אין לי טיפה רחמנות עליהם

      צר לי אבל לא, 30/07/06 11:16

      אין לי אפילו טיפה רחמנות על מה שקרה. אפילו לא טיפה ! רחמנות יש לי רק על רחמנים. אין לי שום טיפה רחמנות על אכזריים. האוכלוסיה היא מארחת את חיזבאללה אצלם בבתים.

      הגב לתגובה זו

    • כמה חבל

      שמוליק, 30/07/06 11:26

      האם גם בכית ופרסמת זאת כאשר אזרחים אצלנו נהרגו ??
      האם לאשה שנהרגה בתחילת המלחמה כאשר שתתה קפה במרפסת אין ילדים שבוכים עליה ??
      מדוע העם הלבנוני עדיף עלינו ?? מדוע כל יפי הנפש בוכים כאשר ילדים לבנוניים נהרגים ולא כאשר ילדים ישראלים נהרגים ?? מה עם הילדים מנצרת ? חבל שכך אנו נראים בעולם

      הגב לתגובה זו

      • 750 מתו שם ! את מדברת על אישה ורובם ילדים קטני חפים מפשע! (ל''ת)

        דיילמלחמות !, 30/07/06 19:29

        הגב לתגובה זו

    • קוראת את התגובות

      שלמה, 30/07/06 11:27

      עם כל הצער והכאב אי אפשר להיות המוסר של העולם לנצח.
      שהרי לא יצאנו לפעולה על מנת להרוג אזרחים וילדים.
      החיזבללה מתמקם בתוך האוכלוסיה האזרחית ועם כל הצער היא שנפגעת
      אבל באמת די עם ההלקאה העצמית !!
      אולי אנחנו גם אחראים ל2,000,000
      הילדים שמתים כל שנה באפריקה ?

      הגב לתגובה זו

      • לא, אנחנו לא אחראים למותם של ילדי אפריקה. אנחנו אחראים למותם של (ל''ת)

        ילדי לבנון., 31/07/06 00:23

        הגב לתגובה זו

    • בואי שבי איתנו במיקלט בצפון שבוע ונראה אם עדיין תחשבי כך (ל''ת)

      מחשבה, 30/07/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עימך אבל להמשיך ויותר חזק (ל''ת)

      דנה, 30/07/06 11:38

      הגב לתגובה זו

    • נפגעים גם אנשים טובים

      עופר, 30/07/06 11:56

      יוווו אני גם חושב כמוך אבל במלחמה נפגעים גם אנשים טובים אז עדיף שהם ולא אנחנו זה נשמע רע אבל לא לשכוח שהם מחלקים עוגות וסכריות שאנחנו מתים דרך אגב תגובה 21 זה שלי אני לא ימין ולא שמאול לא ליכוד ולא מערך רק רוצה לחיות בשקט

      הגב לתגובה זו

    • מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים

      חיים, 30/07/06 12:15

      אין לנו עכשיו אפשרות לרחם!
      אם נרחם עכשיו בעתיד נצטרך להתאכזר יותר וזה לא כדאי.

      ריחמנו וזה מה שאנחנו מקבלים.

      אם הם באמת מרחמים על האזרחים שלהם שלא יסתתרו מאחריהם!!

      הגב לתגובה זו

    • בת אדם מת''א. אני מזמין אותך אלינו הביתה

      יהודה, 30/07/06 12:17

      לכוס קפה ועוגה לצלילי קטיושות ורקטות כדי שנוכל ליצור דו שיח תרבותי ונאור.

      הלו! להתעורר שם הטילים בדרך

      הגב לתגובה זו

    • קורת את התגובות ובוכה

      אמנון, 30/07/06 12:37

      בת אדם היקרה:

      אכן מלחמה מלווה בצער רב,לא אנו בחרנו בה היא נכפתה עלינו,כשאת קורת להפקת המלחמה את גם צריכה להיות ריאלית ולהבין באיזה מרחב הינך חיה.
      אנו לא בגן העדן,לעצרי אנו מוקפים אוייבים שעדיין חלק מהם שואף להשמידנו.
      תמצאי עוד אומה שממתמודדת כבר 100 שנה נגד התקפות וטרור,ובממוצע של כל 5 שנים יש בה מלחמה גדולה או קטנה.

      כן גם על זה יש לחשוב ,ולא רק להגיב תגובה אמוציונלית.

      מי יתן ויהיו לנו וגם לשכננו שלום רעות ואחווה.

      הגב לתגובה זו

    • מגן אנושי

      יוסי כהן, 30/07/06 12:42

      לגיברת הנכבדה עם כול הצער עלך לבין שלו אנחנו פתחנו במילחמה שנכפתה עלנו . החיזבלה הם אלה שהיתגרו בישראל על ידי חטיפת החיילים והם אלה שירו טילים ללא הבחנה והישתמשו בתושבים כמגן אנושי שבו הסתירו את הטילים וירו לעבר בתים שבו גם נימצאים ילדים זקנים וטף על כן אן לשפוט את ישראל .על החיזבלה לקחת אחריות על האסון שארע בכפר כנא

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה לא מביאה אותנו לשום מקום. הפסקת אש עכשיו!!!! (ל''ת)

      מילואימניק קרבי, 30/07/06 12:55

      הגב לתגובה זו

    • ילדים זה שמחה

      גם לנו יש ילדים, 30/07/06 12:59

      92 אנחנו העברנו את הילדים הקטנים שלנו דרומה מאזור המלחמה , שלא יפגעו פיסית ושלא יפגעו נפשית , אירגון החיזבאללה מחזיק ילדים ואזרחים סביב מנהיגיו כדי לגרום לצהל לא להפגיזו , לכן כל האחריות על מות הילדים מוטלת על אירגון החיזבאללה , ארגון החיזבאלה אירגון של פחדנים שמסתתרים מאחרי אזרחים חפים מפשע על מנת שצה''ל לא יפגע בהם ויאלץ להיכנס רגלית לשם . נכון ילדים ילדים מסכנים אבל שימו לב אותם ילדים בשנות התשעים שעברו קיטנות הי שם בשטחים עם הרובים שרבין ז''ל סיפק להם כן אותם ילדים הם המתאבדים והמחבלים של היום עם השנאה בעיניים כאלה שמסוגלים לרצוח בדם קר לדקור בסכינים לשרוף את הגופות בתוך הרכב ולחטוף טרמפיסטים וגם אותם לרצוח , לבטר את הגופות ולהתעלל בהן לאחר מותן - זוכרים את המילואימניקים שנחטפו נרצחו ונזרקו מהחלון ?
      אותם ילדים שאתם כל כך מרחמים עליהם , הם יהיו המחבלים של נסראלה בעוד 10 או 14 שנה הם ישטפו להם את המוח ויהפכו אותם למחבלים שהידים .
      איפה כל מדינות ערב למה אף אחד מהם לא נכנס לשם כדי להפריד את הילדים המסכנים מזרועות החיזבאללה , איפה הירדנים איפה המיצרים , איפה האירגונים לזכויות הילד , איפה הצלב האדום , בוא נראה אותם הולכים ומוציאים משם את הילדים , אם לוחמי החיזבאלה הפחדנים לא יהגו אותם קודם לכן ...

      תפסיקו להיות יפה נפש - אם תזכרו מה עשו לילדים יהודים בשואה , זו לא היתה הפצצה מהאויר אילו היו עינויים וניסויים רפואיים בילדים תאומים וכד'
      אז כדאי מאוד להעיף את חברי הכנסת הערביים מהכנסת

      הגב לתגובה זו

      • לצערי - אירוע כזה רחוק מלהפחית את השינאה (ל''ת)

        מתי, 30/07/06 14:49

        הגב לתגובה זו

    • ל92

      מורן, 30/07/06 13:03

      מה נראה לך באמת שאת אומרת דבר כזה........ את איתנו או נגדם?
      רואים שאת מת''א ואין לך מושג בכלל מזה להיות בשטח קרב..
      אנחנו במלחמה באמת אם לא שמת לב..
      אחרי המשפט הראשון לא התאמצתי בכלל לקרוא את כל מה שכתבת..
      ואנחנו צריכים לנצח במלחמה הזאת ואם זה להרוג את כל לבנון והאזרחים שלה שם אז זה מה שצהל יעשה כדי לשמור עליך ועל הקרובים שלך שהחיזבלה לא יגיעו גם לת''א ואולי את תיהי המטרה הבאה!!
      צהל נלחמים בשבילנו ובשביל המדינה המדינה להגן עליה ועל התושבים וזה מה שיש לך להגיד?? תתביישי לך!!!!!
      אני נמצאת פה בחיפה וכמה פעמים נפלה קטיושה ליד הבית שלי..
      אז אני רוצה שהמלחמה הזאת תסתיים כבר ואין ה לעשות חייבים להרוג להם את כל המשגרים והפצצות שלהם.. ואם יש פה תלונות ולמישהו ואכזריות ואטימות זה רק לחיזבאלה המסריח הזה שמחזיק את כל התושבים האלה כבני ארובה שלהם ושם בבניינים של אזרחים כאלה את כל הנשקים שלהם.. אז באמת סליחה........ שאנחנו נצא הרעים מול כל העולם..!


      צהל תמשיכו בדיוק ככה!!

      הגב לתגובה זו

    • לבת אדם, תל אביב - מקווה שיצא לך לקרוא

      שיר, 30/07/06 13:37

      אני אמא לילדים וכואב לי לראות ילדים נהרגים גם כואב לי לראות משפחות עם ילדים יושבים כבר 3 שבועות במקלטים, כואב לי על המבוגרים שצריכים לעבור עוד מלחמה, כואב לי על החיילים שנותנים את נפשם כדי להגן על מדינת ישראל ותושביה אבל יותר מכל כואב לי לקרוא את התגובה שלך, כואב לי לדעת שיש עוד כמה אנשים כמוך שיושבים בבטחה בביתם ומתיפייפים. כואב לי שבכלל אני צריכה להגיב ולהסביר שמדינת ישראל יש רק אחת ואם נאבד אותה נחייה ברדיפה במדינות אחרות או בארצנו תחת שלטון אחר, ניסנו את השלום, זה לא עבד, שחררנו את החבל והיום הם רוצים לקשור אותנו עם החבל הזה. אז במקום לשבת בבית ולבכות על התגובות של הישראלים שאתם את מעדיפה לחיות ובטח לא בחברתם של לבנונים או עזתים כי אחרת היית עוברת לשם בלי שום צורך שהימין יגיד לך לקום ולעשות את זה, תנסי להתיפיף פחות אולי אפילו תני ביקור בצפון כדי לחוות את הרגשתם של הנפגעים מהזוית שפחות מרגשת אותך.

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים יברך אותך ! (ל''ת)

      אנא, 30/07/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא להתנצל יותר מלחמה כמלחמה -תושבי לבנון יש כתובת נסרלללללללללללל (ל''ת)

    יש להם כתובת, 30/07/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לכל המתלהבים

    יאיר ל, 30/07/06 10:49

    זו לא לחימה נוסח צה''ל, זו לחימה נוסח שמאלמרט-שר השביתות-ומר שמאסאמים.

    זו לחימה שאינה על פי התפיסה הצבאית אלא מותווית על פי מנטרות :
    ''לא נכבוש את לבנון''
    ''לא נשקע בבוץ הלבנוני''
    ''אין משמעות לשליטה יבשתית ( לכן אפשר להמשיך בנסיגות )''
    ''כוח העמידה של העורף ( הברווזים ) יקבע את תוצאת המלחמה''
    ''לבנון אינה אשמה, החיזבאללה השתלט עליה ( אין לו ייצוג בפרלמנט, אין אוכלוסיה שיעית המשתפת אתו פעולה )''

    ולכן, במקום שהיום צה''ל יישב בפאתי ביירות ומשם יכתיב את תנאי סיום הלחימה, יושבים אזרחי ישראל במקלטים וכוח רב לאומי בנוסח שמו''מ יבטיח את עתידנו.

    ומסקנות השמאל למלחמה ''כוחנו מוגבל, לא ניתן להכריע בכוח הצבא ולא ניתן באמצעות הצבא להבטיח את שלום האזרחים'' - זהה למסקנת השמאל ותשקורתו ערב מבצע חומת מגן, מבצע שטרף את קלפי השמאל והוכיח שאין בעייה להכניע טרור בכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מתבייש שאני חלק מישראל בימים אלו

    שמואל, 30/07/06 10:49

    לא יודע עוד מה לעשות .שומע סיפורי סבתא והעולם שותק .

    הגב לתגובה זו

    • לשמואל

      רונית, 30/07/06 11:16

      מזדהה עם כל מילה שאמרת , אני גם מתפוצצת מבפנים ולא יודעת עוד מה לעשות , בימים אלו אני מרגישה בושה וכלימה .
      חזק ואמץ!!!
      דרך אגב הייתי שמחה לשוחח איתך אבל אין לי מושג איך.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתבייש (ל''ת)

      בוש, 30/07/06 11:18

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש..... (ל''ת)

      אייל, 30/07/06 11:24

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש-ותשתוק. (ל''ת)

      לשמואל, 30/07/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • so you can leave

      eyal, 30/07/06 11:41

      so you can leave

      הגב לתגובה זו

    • אתה שומע גם את האזעקות בחיפה? (ל''ת)

      ישראלי, 30/07/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שימים אלה יעברו, תעבור גם הבושה? (ל''ת)

      מה'תה מתבייש,מה, 30/07/06 11:59

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתבייש שאני חלק ממדינה שמעדיפה הרוגים בצד שלה

      jak, 30/07/06 12:07

      מהרוגים בצד השני
      פשוט בושה!

      כל הכבוד על ההפצצה
      לא להתנצל
      לזה קוראים הרתעה
      עוד 4-5 כאלה וכשנגיד לאזרחים להתפנות כי אנחנו הולכים להפציץ אז הם באמת יעזבו

      הגב לתגובה זו

      • אהה

        א, 30/07/06 13:27

        באיזה זכות אתה מצווה על אנשים לצאת מבתיהם ?
        מי נתן לך זכות כזאת ?
        אתה לא בן אדם
        אתה ...........

        הגב לתגובה זו

    • ממה אתה מתבייש?

      ירושלמית, 30/07/06 12:50

      מזה שאנו מספיק רחמנים להודיע לתושבים מראש שאנו עומדים להפגיז את האזור שלהם, וטוב יעשו אם יברחו?
      אתה צודק, אנו יותר מידי רחמנים...
      אבל מפה ועד להתבייש?????

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    נו פרס שמרס ?

    לילי, 30/07/06 10:49

    אתה לא מפסיק את המבצע ????
    אולי טעית אז בכל זאת ? כמו שאתה טועה בגדול כל חייך ?
    אם לא היינו מפסיקים אז על פי דרישתך והיינו הורסים אז את כל הכפר הזה עד היסוד, אולי לא היו יורים עלינו משם היום ?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הרחמן סופו שיתאכזר !

    איתן, 30/07/06 10:48

    אין מלחמת יפות ,עם ישראל חזק ,לא להקפל , אסור להיחלש , להיות מוכנים לגשם ולהוריד את הראש !!!

    הגב לתגובה זו

    • המשפט הולך כך:

      תומר, 30/07/06 11:59

      המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לבנון נתנה חופשיות לחיזבלה-לבנון תשלם (ל''ת)

    מוטי, 30/07/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מיד לומר שזאת פרובוקציה של חיזבאללה שהפעילו

    המטיף, 30/07/06 10:42

    שם מטענים בכוונה להרוג ילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שפיות- רבותי, שפיות

    עודד, 30/07/06 10:41

    א. אם אכן הידיעה נכונה- זה אכן איום ונורא.
    ב. אם אכן הידיעה נכונה- תיווצר בעיה בינלאומית בעניין הזה.
    ג. למרות זאת- יש להמשיך בפעולה עד תומה. את הבעיות הדיפלומטיות יש לפתור בזמנן. זאת מלחמה ולכל מלחמה יש יעד. אם נעצור בגלל בעיה נקודתית, חמורה ככל שתהיה, הבעיה לא תעלם- אבל במלחמה נפסיד ויצאנו כשידנו על התחתונה.
    ד. לכל במורעלים מהשמאל- תמשיכו לחרף ולגדף את הממשלה ואת צה''ל- זה רק מחזק את האויב. ולהזכירכם-
    זהו א ו י ב , אויב קשה, אויב ניבזי וזהו האויב שלכם, בדיוק כמו של הימין. כל עוד לא תכירו בעובדה זאת, תהיו נחשבים לטיפשים גמורים.
    ה. לכל האלימים בימין-
    מספיק עם קריאות הקרב המחליאות שלכם. אין הבדל עקרוני בין זה לבין ריקוד על הגגות עם קלאצ'ים בידיים ויריותבאוויר.

    לכולנו אני ממליץ בחום-
    בו נהיה שפויים כדי שחלילה לא נאבד עצמנו לדעת.

    הגב לתגובה זו

    • מענה רך משיב חימה

      קובי, 30/07/06 16:51

      דבריך נכונים אך נאמרים בלשון קשה מיד. יותר עדינות, יותר טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    פשע כנא וקללת קנא

    nano, 30/07/06 10:40

    הקצין הבכיר בחיל ההרג וההרס אומר שנורו קטיושות מכנא שקר שקוף הקטיושות נורו לאחר ההפצצה בכנא.
    עוד שקרן מתווסף לרמטכ''ל המורה של כולם בעניין

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא לשכוח כשלא עשינו זאת נהרגו לנו 9 חיילים ..לא לשכוח. (ל''ת)

    לא לשכוח, 30/07/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולטרא-הסתה עכשיו ב-SKY נגד ישראל (ל''ת)

    התאסלמות, 30/07/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עכשיו הלומי הבקו''ם בממשלה יתקפלו. שוב הפסדנו לחיזבאללה.

    שרון, 30/07/06 10:37

    איפה ''הצבא החזק והיעיל בעולם'' עאלק...

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גם לנו יש ילדים שנפגעו אך הצבא מגן עליהם ולא הם מגינים על הצבא! צבי

    צביה, 30/07/06 10:35

    צביעות השמאל עולה על העצבים! יש להתעמת עימם ללא כל היסוס ולומר להם בבירור מה דעתינו עליהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תגובה ל- 59

    ישראלי, 30/07/06 10:34

    אף אחד לא רוצה להרוג ילדים זה המצב בלבנון שאומרים לך לצאת ואתה נישאר קח בחשבון שאתה הולך להיפגע החיזבאללה יורה מיתוך ערים מהוכלסים בילדים נשים ותף ועקב כך יתכנו פגיעות מאוד מצערות זהו מחיר המילחמה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ~~~מניפולציה חיזבאללונית הנה הם נשברים ומתחילים לעשות שטויות~~~ (ל''ת)

    שחר, 30/07/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מי שמשחק באש יודע שהוא יכול להיכוות...

    ושלא יתבכיינו, 30/07/06 10:33

    בלבנון לא יוכלו לטעון שלא ידעו על ההיתחמשות רבת השנים של החיזבאללה,הם ידעו ואיפשרו זאת-גם ראינו את שמחתם של האזרחים כשנחטפו חיילי צה''ל,ואת חלוקת הסוכריות ברחובות הערים-כעת שיאכלו בשקט את מה שבישלו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כפר כנא

    ישראל, 30/07/06 10:32

    לא להתנצל, אפשר להצטער, אחרי הכל אנחנו התרענו.
    הם ילמדו שאנחנו ''משתלבים'' בלבנט
    ולומדים משכנינו איך להתנהג ואולי יתחילו גם ''להאמין'' לאיומינו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    גם אם זה נכון, אסור לחזור על הטעות ואסור להפסיק!

    דורון, 30/07/06 10:32

    את החיזבאללה יש לחסל ואת הטרור יש למגר.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא להפסיק את הלחימה !!!!!

    אזהרה, 30/07/06 10:32

    תאונות קרו קורות ויקרו, זאת מלחמה זה לא משחק ילדים, זה: הם או אנחנו.. עדיף שהם.
    לכן לא להפסיק את הלחימה בשום פנים ואופן !! אסור להשאיר את החיזבללה במצבו הנוכחי, זה יהיה הפסד צורב למדינת ישראל, עליהם לדעת שנגמרו הזמנים שצה''ל הפסיק את הלחימה עם כל בכי של אוייבנו שמומחים לזה שמצולם בעולם.
    הם לא היו נוהגים אחרת וגם היו שוחטים אותנו אם היו נכנסים.
    ''לא להפסיק את הלחימה''!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חילקו סוכריות בכפר כנא לפני שנתיים שהרגו נער הי''ד בשלומי:

    נתנייתי, 30/07/06 10:30

    אני זוכר הייטב שנכנסתי לאינטרנט אז וראיתי בדיחות ושמחה על הריגת הנער בן ה-16 הי''ד בשלומי מרקטה של החיזבאללה.
    כשמחלקים סוכריות במצב כזה בא יום פרעון!!!
    אל לנו להתנצל. כפר כנא ידוע כעוד מעוז של החיזבאללה וזה המחיר והם יכלו בשקט להסתלק לצפון לבנון.
    אגב, יש לנו עוד כפר כנא בישראל, שלמיטב זכרוני שניים ממנו רצחו החייל אולג שייחט הי''ד.
    למוסלמים: היינו פעם חברים. זה היה.
    היום אפילו לקלנאסוואה איני נכנס וחבל שאתם מבזבזים כסף במקומונים הנתנייתים שנבוא לקנות אצלכם כי לא שכחנו אירועי אוקטובר 2000.
    נצח ישראל לא ישקר!!! התרגלנו לחיות במזרח התיכון!!!
    איני חוגג את האירוע. זו מלחמה. אולי זה מה שיביא החיזבאללה להפסקת אש כמו בשנת 1970 שנאצר הגיע להחלטה להפסיק מלחמת אלף הימים לאחר שבית ספר הופגז וקרה אסון דומה!!! כנראה שרק כך הערבים לומדים שדמנו לא מותר!!!
    קדימה נאסראללה, השב החטופים והיכנע ותן ללבנונים לשקם עצמם כי הרסתם כלכלית הקיץ לכולנו!!! השחצנות שלך הביאה אסון לבנון!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה היה השם של הנער משלומי שנהרג מטיל? אנא, דרוש לצרכי הסברה (ל''ת)

      @@@@@@@@@@@@@@@, 30/07/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    רחמנות במלחמה זה לא מוסרי.

    מני, 30/07/06 10:30

    אזרחינו וחיילינו קודמים.
    שערה משערת ראשו של אחד מאיתנו לא שווה את כל תושבי לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא להתנצל. להלחם עד שירימו ידיים. (ל''ת)

    רן, 30/07/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם ירו מהכפר מאות קטיושות, למה לא טיפלו בו קודם?

    מאות?, 30/07/06 10:28

    כמה אפשר להפציץ עם כרוזים?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צה''ל כל הכבוד - תמשיכו (ל''ת)

    כל הכבוד לצה''ל., 30/07/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שיגרו משם בחסות האזרחים קטיושות

    תגובה, 30/07/06 10:26

    זוהי טיבה של המלחמה.. היו צריכים לדעת שהתחמשות החיזבאללה בשנים האחרונות זה סיכון האזרחים שם. זוהי הדרך היחידה ללמדם לא לתמוך באירגון השואף להשמיד את ישראל.
    אם הם מטומטמים אין מה לעשות, שיאכלו אותה...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פשעי מלחמה של צבא מנוצח

    פשע מלחמה, 30/07/06 10:24

    מה שעושה צהל בהרג אזרחים חפים מפשע כולל ילדים ונשים זה פשע מלחמה של צבא מנוצח - המוסריות של צהל שואפת לאפס עם כל הטכנולוגיה אין מנוס מלקבוע שצהל ידע מי שוהה בבניין - עפי הדיווחים יותר מ20 ילדים נהרגו שם - בושה וחרבה אני מתבייש הדבר הזה רק יאחד הלבנוננים ועם האיסלאמי נגד ישראל וידחק בכל המתונים לצד - בעקבות התמונות משם אני צופה כי העמים הערבים לא ישתקו יותר ויהיה לחץ מאסיבי על ההממשלות שלהם
    וגם חיזבללה יתחיל להפציץ בעומק הישראלי - בושה וחרבה שאעם כל הטכנלוגייה הלווינים וכו צהל בוחר להרוג ילדים אפילו אין גבר אחד בין ההרוגים כך שהטענה שאנשי חיזבללה שם היא מופרכת ומצוצה מהצבע - אם הניצחון של צהל יהיה כך זה יהיה ההפסד הכי גדול

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בתקשורת חיכו לכזה דבר.

    קיקו, 30/07/06 10:23

    הם כל הזמן הזכירו את כפר כנא של אז ורק חיכו כדי לנגח את הצבא.עכשיו יתחילו לחגוג.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד. עכשו גם יולי ופרץ ירביצו כמה נפיחות. (ל''ת)

      אי, 30/07/06 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון עושה רע מאוד לעם ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו, 30/07/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה לעשות גם לנו יש הרוגים (ל''ת)

    אלי, 30/07/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להמשיך- עם פחות רגישות ויותר נחישות (ל''ת)

    בדרך, 30/07/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לפי חוקי ז'נבה - אין שום בעיה בהרג האזרחים הזה

    זה שמבין, 30/07/06 10:22

    למי שלא הואיל בטובו לקרוא את חוקי ז'נבה הבהרה:
    לפי חוקי ז'נבה יש לגיטימציה להרג אזרחים בתנאי שהם נותנים מחסה ללוחמים בקרבם.
    לפי כל ההוכחות מלבנון השתמש ומשתמש החיזבאללה בכחמישים אחוז מבתי האזרחים לאחסון נשק, לשיגור קטיושות (מבין הבתים) וליציאה לפעולות כנגד צה''ל !
    במקרה כזה אין - לגעת העולם כולו - שום בעיה מוסרית עם הרג אזרחים. אלא לא אזרחים חפים מפשע ! אלא שותפים פעילים של האוייב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מביןל

      גם מבין, 30/07/06 10:34

      אני מסכים איתך

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה !

      מסכים, 30/07/06 11:22

      חבל שאנחנו במגננה במקום במתקפה.
      הרוצח פה הוא חיזבאללה !

      הגב לתגובה זו

    • אני משפטן גרמני,וזה נכון מה שאתה אומר,אבל במקרה הזה זה לא נכון שנהר

      Kadima, 30/07/06 11:38

      אני משפטן גרמני,וזה נכון מה שאתה אומר,אבל במקרה הזה זה לא נכון שנהרגו נשים וטף.סה''כ ראיתי שכל הגופות שהוצאו הם של אנשי חסבאלהלה,למעט ''ההצגה'' של ילדה בת 72 שהניחו על יד המדרגות עם ''קצופ'' על הפנים.הכל תעמולה ערבית.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה התקשורת שלנו כל כך היסטרית

    שי, 30/07/06 10:20

    למעלה משבועיים צה''ל מפזר כרוזים שבהם הוא מזהיר ומפציר בכולם לעזוב את האזור עלמנת שלא יפגעו! אם לאחר כל המאמצים של ישראל לגרום לתושביי דרום לבנון לעזוב , הם לא עוזבים , ומביעים משאלת מוות , צה''ל וישראל יצאו מידי חובה , והמלחמה תמשיך!!! ומילה אחת לתקשורת הישראלית.
    אתם משחקים לידי האוייב שלנו , אתם פשוט עושים לו את העבודה , ואפילו בהצטיינות , תעודת עניות לתקשורת הישראלית בתפקודה תחת מלחמה , בכח מחפשים סקופים ולא משנה שזה פוגע במדינה
    פשוט בושה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכל מי שבעד רצח ילדים

    גליה, 30/07/06 10:20

    אם אתם בעד רצח ילדים, גם אם הם מניפים בתמימות את דגל המוות של חזבאללה, אתם לא יותר טובים מחזבאללה עצמו!

    הגב לתגובה זו

    • מה הם עושים בדרום לבנון?

      מוטי, 30/07/06 10:31

      רוב משפחתי הצפונית ירדה דרומה. אלה שנשארו בצפון עלולים להפגע. מצטער, אבל כך זה גם בלבנון.

      ישראל ביקשה מהתושבים לנוע צפונה - מדוע לא עשו זאת?

      הגב לתגובה זו

    • נראה איך תגיבי כאשר תהיי מופגזת כמו בצפון. (ל''ת)

      אבי, 30/07/06 10:32

      הגב לתגובה זו

    • למה לא להסתכל לאמת בעיניים?

      דפי, 30/07/06 10:34

      האמת היא: שזו מלחמה על קיומה של מדינת ישראל

      האמת היא: שישראל מזהירה ומפצירה בתושבי לבנון לפנות את בתיהם לפני כל הפצצה והפצצה, ואצבעם של לוחמינו לא קלה על ההדק.

      האמת היא: שצה''ל על טייסיו ולוחמיו הוא הצבא האנושי ביותר בעולם (די בהשוואה קצרה למה שקורה בעירק, ומה שקרה באפגניסטן, קוסובו וכו')

      זו האמת וזו מלחמה, ועם כל הכאב- מי שמרגיש שהוא בסכנת חיים שיגן על עצמו (כמו שמליון וחצי מתושבי הצפון עושים בישיבה במקלטים ובבריחה למרכז)

      מאד קל ממרומי תל אביב להעביר ביקורת..

      עצוב לי שחלקנו בעם ישראל לא רואה שאנו בסכנה של ממש, שזו מלחמה על עצם קיומינו. אבל אולי אנשי השמאל מחכים לרגע שיטבחו בנו בדיזינגוף סנטר ומגדלי עזריאלי, ושנגורש אל מעבר לים.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא רצח !

      זה שמבין, 30/07/06 11:21

      מה פה רצח ?
      אין פה שום רצח !
      יש פה הגנה עצמית (ועוד מאד מאד מאד מאד מרוסנת).
      הם נתנו מחסה בבית לחיזבאללה - שישלמו !
      כמו שכתבתי למעלה - אמנת ז'נבה מגדירה את ההרג הזה כלגיטימי לחלוטין !

      הגב לתגובה זו

    • נראה אותך גרה כאן

      גלעד, 30/07/06 11:41

      יש מדינת ישראל ויש מדינת ת''א ואין בינייהן כל קשר. תתבישי לך. אני יושב עכשיו ובוכה על אחי ההרוגים ואת..., ...את במדינת ת''א

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הדיווחים שגויים יש הרבה פחות ...תסתכלו באלג'זירה

    דוד, 30/07/06 10:20

    הדיווחים שגויים יש הרבה פחות ...תסתכלו באלג'זירה
    אני צופה בטלויזיה עכשיו יש ניפגעים
    אבל לא כל כך הרבה
    סתם הגזמות של הערבים.....

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    די כבר עם ההתנצלויות

    גלעד, 30/07/06 10:18

    מנהיג אמיתי היה אומר:''לא אירופה הצבועה ולא כלי התקשורת של אירופה הצבועה הם שיכתיבו לנו את המלחמה ואת ההגנה על עמנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    התקוננו למתקפת מוסר מכל מיני יפי נפש מתל-אביב העליזה. (ל''ת)

    מיכאלה, 30/07/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חייבים נצחון

    בני, 30/07/06 10:17

    המלחמה הזו חייבת להסתיים בניצחון צה''ל. אחרת נהיה על הקרשים במפגש הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תכף התקשורת הישראלית תראה בפעם נוספת את פרצופה האמיתי! בוז לה!!! (ל''ת)

    הצופה, 30/07/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עכשיו אולמרט יתחיל להתנצל ולבקש סליחה מכל העולם (ל''ת)

    ליברמן עכשיו, 30/07/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אל תשתמשו בילדים ואזרחים כחומה אנושית אז הם לא יפגעו (ל''ת)

    אאא, 30/07/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תכף יעלו לכותרות אבירי המוסר הכפול, ז. גלאון והשמאלנים הצבועים! (ל''ת)

    שולה, 30/07/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חיזבולה אשם בכך כי ירו מהכפר! חיזבולה אשם! אשם! אשם! (ל''ת)

    ארכימדס, 30/07/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סקופ ,על מה שקרה שם באמת

    ירון, 30/07/06 10:10



    אני לא אתפלא שישראל עשתה זאת בכוונה ,רק בכדי להפסיק את הלחימה ,כביכול בגלל טעות, והרג חפים מפשע,

    ממשלה תבסנית ,שלא יודעת לשמור על כוחה ועל הרתעה מהשכנים שמסביבינו ,ואנחנו נשלם על כך בעתיד בגלל ,הפחדנות ,ותבסנות שלנו

    בושה , בושה בושה

    אין לנו שום זכות קיום אם אנחנו לא יודעים לשמור על כבודינו !!!!


    פחדנים !!

    הגב לתגובה זו

    • אפס (ל''ת)

      עמי, 30/07/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    האשם הוא נסראלה וגם

    אוהד, 30/07/06 10:09

    חלק מהארופאים כנ1)איראן
    2)סוריה
    וגם כאלה עם כוונות טובות שהתוצאה שלהם נוראות-
    אירגוני השמאל הקיצוני שמפנים אצבע לחפים מפשע ועוזרים בכך לטרור

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אין לנו על מה להתנצל. עוד מעט יתחיל פסטיבל ההתנצלויות הצבוע והסמלני

    דרור, 30/07/06 10:08

    גועל נפש. וכך לא יחזור הביטחון לתושבי בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם מההפצצות שלהם נהרגים אצלנו אזרחים

    רוני, 30/07/06 10:08

    והם לא טורחים להזהיר לפני שהם יורים.

    לצה לא מפרסמים בתקשורת תמונות של הנפגעים אצלנו, כדי שהעולם יראה מה קורה?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דרושה תנועה חדשה בישראל - להחליף את הפוליטיקאים הסרוחים (ל''ת)

    יוסי, 30/07/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רבותיי, זהו פשע נגד האנושות.

    גלי, 30/07/06 10:07

    ישראל ביצעה פשע מלחמה כשהרגה 20 ילדים. אל לנו לשכוח שחלק מהחוסן שלנו הוא המוסר והחמלה. חזבאללה מפציץ ישובים בכדי להרוג ילדים קטנים, אנחנו מדינה דמוקרטית ולא ארגון טרור, אם נתנהג כארגון טרור - אין לנו עתיד.

    הגב לתגובה זו

    • לא מעניין איזה ארגון הם טרור או מרור.

      ד''ר א''י כהן, 30/07/06 10:28

      מה שהם יודעים לעשות אנחנו צריכים פי מאה. כמובן, את צודקת אסור לנו להיות כמוהם. אלא יותר גרוע מהם.

      הגב לתגובה זו

    • שנסראללה יקים ועדת חקירה

      דוד, 30/07/06 10:28

      על פגיעה במטרות אזרחיות אני גם יתחיל לרחם על לבנון.

      כרגע מדובר במלחמה - נתנו להם את ההזדמנות לעזוב ( חבל שלעובדי מוסך הרכת לא נתנו).

      אז די להיות יפת נפש...

      הגב לתגובה זו

    • במלחמות מנצחים עם כח אש.

      גדעון לוי, 30/07/06 10:32

      במלחמות מנצחים עם כח אש.
      אין מה להתבייש

      הגב לתגובה זו

    • מי שביצע פשע מלחמה זהו נסרלה שיורה קטיושות מביתם

      ז, 30/07/06 10:43

      של אזרחים כשהוא יודע שצהל יפציץ את האזור וירגו חפים מפשע או יותר נכון אלו שמחפים על הפשע.

      מה עוד שצהל אמר להם לפנות את המקום כי המקום עומד להיות מופצץ

      הגב לתגובה זו

    • מספיק כבר לבוא בטענות כל הזמן

      משה, 30/07/06 13:28

      זה לא לעניין אם זה נכון או לא תגידו מה עושים במקום האם לשבת בחיבוק ידיים ולמרר בבכי זה הפיתרון?

      הגב לתגובה זו

    • די לדבר שטויות

      גם, 30/07/06 17:24

      מוסר הוא לא חוסן!!!!! מתי לאחרונה נהרגו פחות אנשים בגלל שהיינו מוסריים??
      מתי המוסר סיכל פיגוע?
      מנע שיגור?
      עצר מחבל?

      הגב לתגובה זו

    • אנושות ? מה זה ? (ל''ת)

      חסן, 30/07/06 23:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 30/07/06 10:05

    אצלנו בכפר ממשיכים ושואלים : אם הכל כל כך טוב אז איך זה שכל כך רע...?
    ישמרנו אלוהים, למה הגענו.
    במו ידיינו אנו הורסים תמיכה בינלאומית כמעט מקיר אל קיר בעמדת ישראל בתחילת המבצע והופכים אותה לגינוי כלל עולמי. פרט לבוש קיחוטה והשוטה המשתרך אחריו סנשו בלייר פנשו, לא נשאר ולו מנהיג עולמי אחד שעדיין ממשיך לתמוך בנו.
    בתוך זמן קצר נאולץ להפסיק את ההרג וחיזבאללה יכריז על נצחונו.
    איך זה שקטיושות ושאר ירקות יורדים עדיין כמו גשם על כל צפון מדינת ישראל...?
    גם אם איכשהו נצליח לסלק את החיזבאללה צפונה, זה כבר לא יעזור. גרמנו לכך שבבחירות הבאות החיזבאללה יקבל רוב בפרלמנט הלבנוני (ראה את מקרה החאמס בפלסטין)ומה יהיה לנו אז...? עוד מדינה מוסלמית קיצונית על הגבול וחיזבאללה שיהפוך באופן רשמי לצבא לבנון...

    הגב לתגובה זו

    • כן, העניין הוא שבוש ובלייר הם החשובים באמת

      בן, 30/07/06 10:34

      כל השאר סתם מבלבלים את המוח.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לטענות...לפנות לנסראללה הוא הרוצח !!! (ל''ת)

    אבי 56, 30/07/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא להפסיק, צריכים לנצח במלחמה הזו. (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 30/07/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    fox מדווח שאלה אנשי חיזבאללה !! (ל''ת)

    אבנר, 30/07/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לסלק מהצבא כל קצין שיתחיל להתנצל ולהסביר...(הנה הנוסח לעיתונות)

    נירה, 30/07/06 09:57

    די להתנצל ולהסביר מה קרה.
    דוברת צה''ל צריכה לשלוח הודעה כך:
    ''אנחנו מכוונים למטרות מחבלים שלצערינו פועלים בתוך שכונות של אזרחים..... אם פגענו בטעות באזרחים אנחנו מתנצלים. אבל חשוב לדעת כי בכל מלחמה יש טעויות. אנו קראנו לאזרחים לעזוב את דרום לבנון''
    זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון וצודק (ל''ת)

      מירי, 30/07/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • למה את מתנצלת?

      נוסח מתוקן., 30/07/06 10:14

      מבחינתנו, אזרחים שנשארו, הם תומכי לחימה או חיזבלונים ממש. כמה פעמים אפשר להזהיר?

      הגב לתגובה זו

    • אסור לחיילים לדבר עם עיתונאים, איפוא הצנזורה? (ל''ת)

      אסור...אסור..., 30/07/06 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פלקל בלבנון (ל''ת)

    גד, 30/07/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כנסו זה אמיתי

    רובין, 30/07/06 09:56

    מי שהרס את הבנין והרג אזרחים
    בכפר כנא .זה הם החזבלה ירו בבנין
    כדי להאשים את צ.ה.ל. בכדי להפסיק
    את הלחימה..

    הגב לתגובה זו

    • טעות לא החיזבאללה כי אם הכי-זבאללה (ל''ת)

      טעות, 30/07/06 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מלחמה זאת מלחמה הכל אפשרי (ל''ת)

    איש, 30/07/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרמטכ''ל עמד בדברו -כל הכבוד לצה''ל

    גד, 30/07/06 09:55

    כאשר לא הורדנו בנינים, כל החיזבלונים בין המגיבים טענו שהרמטכ''ל משקר, אז קיבלתם אותה בהפוכה.
    כל הכבוד לצה''ל. העורף הלבנוני יסבול פי 100 מהעורף הישראלי - רק כך ננצח.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יאללה אולי עכשיו הם יעזבו

    איתי, 30/07/06 09:52

    לא לקחו את האזהרות ברצינות. כל דרום לבנון זה שטח אש עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא לנסוג, להעמיק את הפגיעות בהם

    כואב, 30/07/06 09:50

    זו הדרך היחידה לשבור אותם. בשופ אופן לא להתנצל, לא לבקש סליחה. להמשיך עם כל הכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כבר דיווחו מהאו''ם שהחיזבאללה מסתתר בין נשים וילדים (ל''ת)

    משה, 30/07/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה תקלה מבצעית?

    קרית שמונה, 30/07/06 09:49

    הסתתרו שם טרוריסטים של החיזבללה. או לרשע ואוי לשכנו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טענות - לאדון נסראללה וכנופייתו.

    המצב הנו, 30/07/06 09:47

    הם פתחו במלחמה - כל האחריות עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזו תקלה מבצעית? (ל''ת)

    ראשונה נורתה, 30/07/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לישאול

    פקק תנועה, 30/07/06 09:47

    את השאל המ היה קורה אים לחיזבללאה היו מטוסים ואליקופטרים?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההבדל בינינו ובינם

    אזרח איכפתי, 30/07/06 09:43

    המטרה המוצהרת של הטרוריסטים היא לפגוע בנשים ובילדים שלנו. לשם הם מכוונים קבוע את הטילים והקסאמים שלהם.
    הם מאלצים אותנו לפגוע בנשים וילדים משום שהנבלות האלה מתחבאים מאחורי גבם של ילדים תמימים ומשם רוצים להרוג בנו.
    אלוהים ינקום בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין צורך להתנצל הלבנונים יורם על מנת להרוג באזרחינו. (ל''ת)

    :-(, 30/07/06 09:43

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      בני, 30/07/06 09:56

      הגב לתגובה זו

    • חבל אבל

      שזם, 30/07/06 14:00

      חבל שנפגעו ילדים אבל נסו לדמיין כמה הרוגים היו לנו אם כל טיל שהם ירו היה פוגע אפילו באדם אחד.דין טיל שנורה במטרה להרוג כאילו והרג למזלנו אין להם נשק יותר מדויק אחרת היו לנו מאות הרוגים ואלפי פצועים אמנם חבל על כל ילד שנפגע אבל עם כל הצער אנחנו לא יכולים להיות אוביקטיבים וילדנו חשובים לנו יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני לא אתחיל לבכות בגלל זה

    תומר, 30/07/06 09:42

    אני לא אתחיל לבכות בגלל זה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נגמרה המלחמה (ל''ת)

    רועי, 30/07/06 09:41

    הגב לתגובה זו

    • טעות, היא רק התחילה (ל''ת)

      המחתרת הסגולה, 30/07/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מציע לבדוק אם לא היה ירי רקטות שמשך בכוונה אש שלנו (ל''ת)

    קט''ק, 30/07/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שמאלמרט!! שלא תעיז להתנצל ולהתרפס!!! (ל''ת)

    איתן, 30/07/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כולם עים צ,ה,ל

    עופר, 30/07/06 09:37

    כולם עים צ,ה,ל כנסו באמא של לבנון מספיק עים רגשנות מחלקים עוגות סוכריות ברחובות של לבנון שאנחנו מתים

    הגב לתגובה זו

    • לחתום פה עצומה {כנסווווווווווו}

      צ,ה,ל, 30/07/06 09:51

      כולם עים צ,ה,ל לחתום פה

      הגב לתגובה זו

      • אני בעד !!! (ל''ת)

        אבנר, 30/07/06 09:58

        הגב לתגובה זו

        • חתמתי בעד צהל ..!! (ל''ת)

          אבי, 30/07/06 10:38

          הגב לתגובה זו

          • אני נותן את כל הקרדיט לצה''ל (ל''ת)

            מאיר. פ, 30/07/06 11:02

            הגב לתגובה זו

            • נגד צבא חסר לב (ל''ת)

              רז, 30/07/06 11:52

              הגב לתגובה זו

            • יוווווווו אני מת רק

              עופר,, 30/07/06 12:00

              יוווווווו אני מת רק 20 אנשים בעד צ.ה.ל

              הגב לתגובה זו

            • רז רז היקר

              עופר, 30/07/06 12:52

              אתה לא גר בצפון 100% אני מזמין אותך רק ל24 שעות עים הילדים שלך כמובן כי לי יש 3 ילדים אז אים תגיע ל24 שעות נדבר אים צ,ה.ל טוב או לא בסדר אחי אין לי כונה רע רק שתבין יותר טוב שבוע טוב לך ולעם ישראל

              הגב לתגובה זו

            • בעד צה''ל,נגד השמאל הקיצוני והבוגדני (ל''ת)

              גוגל, 30/07/06 18:02

              הגב לתגובה זו

            • בעד צבא ההגנה לישראל

              מיטל, 31/07/06 11:14

              הצבא הכי מוסרי,לגיטימי ושוחר שלום בעולם.

              הגב לתגובה זו

        • בעד צה''ל (ל''ת)

          חותמת, 30/07/06 10:40

          הגב לתגובה זו

      • חותמת (ל''ת)

        שרה, 30/07/06 09:59

        הגב לתגובה זו

        • גם אני בעד (ל''ת)

          יוסי, 30/07/06 10:16

          הגב לתגובה זו

      • אני עם צה''ל

        שי, 30/07/06 10:01

        אולמרט.כל המוסלמים בעולם מסתכלים על המלחמה הזו.כמה שאנחנו יותר נכנסים בהם ככה שאר המוסלמים פחות בטוחים שכדאי להתעסק איתנו.
        אין יותר את היהודים שמורידים את הראש.נגמרו הימים האלה.יש כאן יהודים גאים מהסגנון של פנחס כהן גדול, יהושוע בן נון ורבי שמעון בר יוחאי.
        שוחרי שלום אנחנו אבל חפצי חיים יותר.

        הגב לתגובה זו

      • מחזקת את חיילינו (ל''ת)

        נעמה, 30/07/06 10:38

        הגב לתגובה זו

      • בלב שלי

        משה רחובות, 30/07/06 10:43

        צ.ה.ל בלב שלי חתמתי גם

        הגב לתגובה זו

      • צה''ל שלנו הגדול בעולם (ל''ת)

        בהצלחה, 30/07/06 11:38

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לצהל

        ben, 30/07/06 11:40

        כל הכבוד לצהל חתמתי

        הגב לתגובה זו

      • רק אנחנו ננצח בעזרת השם!!!!!!!!!! (ל''ת)

        דיקלה, 31/07/06 00:25

        הגב לתגובה זו

    • חתמתי (ל''ת)

      אופיר, 30/07/06 10:11

      הגב לתגובה זו

      • חתמתי (ל''ת)

        קרין, 30/07/06 10:33

        הגב לתגובה זו

    • בעד צהל (ל''ת)

      חותמת גם, 30/07/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • בעד צ.ה.ל. (ל''ת)

      אבי 56, 30/07/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • נגד צ.ה.ל (ל''ת)

      ??, 30/07/06 10:44

      הגב לתגובה זו

    • 100000000 חתימות (ל''ת)

      YO, 30/07/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • בעד צה''ל!!

      אני, 30/07/06 11:11

      !

      הגב לתגובה זו

    • מי בעד חיסול הטרור ??? (ל''ת)

      אני, 30/07/06 11:32

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לצה''ל

      זה שמבין, 30/07/06 11:46

      למי שלא הואיל בטובו לקרוא את חוקי ז'נבה הבהרה:
      לפי חוקי ז'נבה יש לגיטימציה להרג אזרחים בתנאי שהם נותנים מחסה ללוחמים בקרבם.
      לפי כל ההוכחות מלבנון השתמש ומשתמש החיזבאללה בכחמישים אחוז מבתי האזרחים לאחסון נשק, לשיגור קטיושות (מבין הבתים) וליציאה לפעולות כנגד צה''ל !
      במקרה כזה אין - לגעת העולם כולו - שום בעיה מוסרית עם הרג אזרחים. אלא לא אזרחים חפים מפשע ! אלא שותפים פעילים של האוייב.
      בנוסף, צה''ל היה ''צדיק יותר מהאפיפיור'' וחזר והודיע, שוב ושוב, שעל האזרחים לפנות את המקום (מה לעשות צה''ל ''פראייר'' מספיק לבזבז על זה משאבים גם באמצע לחימה).
      אין שום סיבה שבעולם לבוא בטענות לצה''ל !

      הגב לתגובה זו

    • תנו לצה''ל לנצח !!!!!! (ל''ת)

      צה''ל שלי, 30/07/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • חותמת. אל תפסיקו ואל תביטו לאחור. (ל''ת)

      כל הכבוד לצה''ל, 30/07/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • רק צ.ה.ל. (ל''ת)

      אמיר, 30/07/06 12:10

      הגב לתגובה זו

    • הנבלות הערבים חילקו סוכריות כשרצחו לנו חיילים וכשחטפו לנו (ל''ת)

      נבלות!!!!!!!!!!, 30/07/06 12:11

      הגב לתגובה זו

    • בעד צה''ל! (ל''ת)

      כפיר, 30/07/06 12:22

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו אחריכם חיילי צה''ל (ל''ת)

      עם ישראל, 30/07/06 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הם לא אזרחים חפים מפשע הם אזרחים ''שמחפים על פשע''

    דוד, 30/07/06 09:37

    לצה''ל חזק ואמץ המשך להרוג בהם עד שיבינו שלא כדאי למתוח את החבל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכל שקרים ! לא היה ולא נברא !

    איש לווינים, 30/07/06 09:35

    אספו אנשי החיזבאללה 35 גופות של מחבלים וריכזו אותן בהריסות בנין שהיווה מחסן נשק ענק. עוד שקר דמגוגי זול וטפשי לעולם. אל תאמינו להם: לא היו דברים מעולם. עד לאיזו רמה הם ירדו? חובה להמשיך במלחמה ! אסור להסכים לשום הפסקת אש ! תנו לצה''ל לנצח. נגרום להם לזחול ולהתחנן להפסקת אש וגם אז צריך לסרב להפסקת אש. זו הדרך לטפל בטרור באשר הוא. כל הכבוד לצה''ל ולעושים במלאכה החשובה !

    הגב לתגובה זו

    • באמת רמה נמוכה נמוכה, אתה כלכך טיפש (ל''ת)

      שרון, 30/07/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הזהרנו אותם! המחבלים יורים מתוך הבתים קטיושות וזאת התוצאה (ל''ת)

    ערן, 30/07/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם בישראל היה מבנה מתמוטט על יושביו

    אבי, 30/07/06 09:32

    אז זה בדיוק ההבדל, אם בישראל, נניח עכו, חיפה, או נהריה היה מתמוטט בית בן שלוש קומת על יושביו, החיזבאללה היו רואים בכך ''פעולה איכותית'' בדיוק כשם שהם רואים בפעולת מתאבד שמצליח להרוג הרבה יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה מחיר השלום אין ברירה (ל''ת)

    אבי, 30/07/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אפשר לחשוב שאם הכותרת היתה

    גילה, 30/07/06 09:26

    ''עשרות הרוגים בכפר סבא''
    מישהו היה מפסיק לירות עלינו קטיושות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בנין נפגע

    עופר, 30/07/06 09:26

    בוקר טוב. אני לא מבין. בנין נפגע חבל וקשה .אזרחים מתים כואב אבל במלחמה נפגעים גם חפים מפשע .ואנחנו במלחמה. אנחנו לא התחלנו במלחמה. אז חרבנו על העולם. אנחנו גרים פה לא הם. אנחנו מפחדים מאוטבוסים הם לא .אנחנו חוששים בדיסקוטק הם לא. אז גמרו עים המחבלים פעם אחד .אחד לכולם וכולם לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדוע ישראל לא מבקשת הפסקת-אש? (ל''ת)

    נוצחנו, 30/07/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    התקיפה כוונה על מבנה בו הסתתרו 40 מחבלים. (ל''ת)

    extrasmall, 30/07/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    @@@@@ איפה התמונות של המחבלים בורחים או מתים או פצועים @@@@

    נאסר, 30/07/06 09:24

    אף אחד לא מאמין לסיפורים האלו,

    תראו את המחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל לבנוני שנשאר בדרום לבנון, בעת המלחמה, אחר כל ההזהרות - דמו בראשם

    רז, 30/07/06 09:23

    אין מקום לאוכלוסיה אזרחית, שבחסותה פועלים המחבלים, בדרום לבנון. הם הוזהרו שוב ושוב, וכל מי ששוהה באיזור הלחימה, דמו בראשם ובראש המחבלים הארורים הפועלים בסביבתם.
    אסור לתת לחשש לפגיעה באוכלוסיה לסכן את אצבעו הקטנה של אף אחד מחיילנו או אזרחינו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עננים, עננים. בוגי בוא תציל אותנו

    זוכר את נובמבר?, 30/07/06 09:22

    הצבא כושל. תנו לבוגי לפקד, למופזיקו להיות שר הביטחון ואז תנו לצה''ל לכסח

    הגב לתגובה זו

    • מילא בוגי, אבל למה מופז? מופז לא משהו (ל''ת)

      יאצק, 30/07/06 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    האחריות על נסראללה ולבנון מחפה על פשעיו לא להתנצל! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 30/07/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מבצע ענבי זעם הסתיים בתבוסתו של פרס ועליית שקרניהו

    דן, 30/07/06 09:20

    משמע הפסד צורב ואיום לישראל...

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי שני שקרים של נתניהו?

      שטוף תעמולה, 30/07/06 09:42

      אני דווקא זוכר את הצלחותיו כשר חוץ וכשר אוצר

      הגב לתגובה זו

      • הנה 2 שקרים - לא שלום! ולא בטחון! (ל''ת)

        מישהו, 30/07/06 10:02

        הגב לתגובה זו

        • עם ביבי היה יותר בטחון ויותר שלום מאשר

          יוסי, 30/07/06 10:26

          בימיהם של:
          רבין
          ברק
          פרס

          הגב לתגובה זו

        • התקשטרת עבדה עליך

          אנונימי, 30/07/06 12:33

          אצל נתניהו היה שקט והבורסה עלתה

          הגב לתגובה זו

      • נתניהו היה סכנה לאליטות הישנות ולשמאל ולכן הותקף

        jak, 30/07/06 12:10

        בצורה חסרת תקדים
        וכל אנשים התקשורת בנו לו תדמית של שקרן
        בפועל הוא הרבה יותר ישר מכל האחרים

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לעצור!!! לשרוף את כל לבנון!!!

    קיקי, 30/07/06 09:20

    המחבלים ומי שנותן להם מחסה מצידי יכולים למות 1000 פעם.אין לי טיפת רחמים עליהם.
    שיילכו קיבינימט.
    מה קרה?? מלחמה, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנפגעים הם טרוריסטים שמתחזים לאזרחים

    אל''י, 30/07/06 09:19

    להמשיך בתקיפות א) נאמר להם לפנות את ישובי דרום לבנון ! ב) הם טרריסטים שמתחזים לאזרחים ! ג) אלה שאינם נילחמים בפועל הם ''תומכי לחימה'' ! ודינם כדין לוחמים בפועל !!! מוות !!!

    הגב לתגובה זו

    • 21 ילדים נהרגו... טרוריסטים?

      אורן, 30/07/06 10:48

      חסר לב שכמותך!

      הגב לתגובה זו

      • בוא נניח שאני מרחם על הילדים בדיוק כמוך

        אלון, 30/07/06 11:23

        אבל מה אתה מציע לעשות כדי שכמה שפחות סבל יגרם לכמה שפחות אנשים לכמה שיותר זמן

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה בדיוק מציע ?

          יוסי, 30/07/06 13:50

          להמשיך לחיות תחת איום טילים של ארגון טרור מהגרועים ביותר ?
          כל פיתרון שיסית אותנו ממטרה זו פשוט בלתי אפשרי ולא מקובל.
          אנא הצמד למטרה ואל תנסה לסטות ממנה בגלל הארוע המצער שקרה שלא באשמת צהל .

          הגב לתגובה זו

      • כשהם יורים והורגים לנו ילדים, אתה בוכה? (ל''ת)

        אריק, 30/07/06 11:43

        הגב לתגובה זו

      • יפה נפש שכמוך

        תושב הצפון, 30/07/06 13:09

        נפגעו ילדים שהוריהם כנראה אוימו על ידי החיזבאללה להשאירם שם למרות ההצהרות והכרוזים של צה''ל
        זאת אומרת שדינם כדין אנשי חיזבאלה , אם צה''ל הצליח לעצור שיגור טילים משם , זה אומר שניצלו ילדים בארץ , כחו את זה בחשבון , תבינו שערבי ינשק לנו את הרגלים כאשר הוא יבין שאנחנו חזקים יותר ,
        אז תנו לצהל לנצח ,
        הילדים המסכנים האלה כבר בצעירותם הם כבר מחבלים , מה קרה שכחתם מה הם עשו לנו בשלום הגליל אתם לא זוכרים את ילדי ה RPG ...
        כן הרגנו הרבה כאלה כי לא היתה לנו ברירה או להרוג אותם או שהם יהרגו אותנו ....

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לצהל !!! המטרה מחבלים ונותני החסות.

    ישראל מנצחת, 30/07/06 09:18

    אין אזרחים תמימים בלבנון .מי שתמים כבר ברח מי שנשאר זה נותני חסות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין מה לעשות זו מלחמה

    גיל, 30/07/06 09:17

    להמשיך כרגיל וביתר עוז להרוס כפרים לפניכניסה של צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אי אפשר לתת לטרור להסתתר מאחורי האוכלוסייה-לא לוותר הפעם (ל''ת)

    שרית, 30/07/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במלחמה כמו במלחמה.

    ש.ז, 30/07/06 09:15

    יש נפגעים אזרחים
    אין להתנצל !!
    האחריות כולה על החיזבבללה.
    מה עוד שצהל הזהיר שהוא הולך להפגיז שם.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו גם אזרחים (ל''ת)

      חזית חיפה, 30/07/06 12:27

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל עם דם ילדים על הידיים

        פציפיסטית, 31/07/06 02:49

        במה אוכלוסיה אזרחית אשמה שמגיע לה שימחקו אותה כמו זבובים? תפקחו את העיניים כבר, הם בני אדם והם לא חמושים, מדובר בילדים ונשים! צה''ל מתנהג בברבריות ובחוסר אנושיות.. והוא ממש לא ''הצבא המוסרי בעולם''.

        הגב לתגובה זו