• 104.

    מוסרי לדעוג לחיי חיילנו ולא ליפול למלקודת

    אריה, 30/07/06 17:29

    של החיזבאלה, המשתמשת באזרחים כמגן חי!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אוגדת הגליל-האוגדה היחידה שלוחמת -כל הכבוד! (ל''ת)

    מושיק, 29/07/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    למירי רגב: ככה נותנים גיבוי?

    רונן, 29/07/06 13:51

    חלוץ-איפה הגיבוי לצהל ומפקדיו שלוחמים בפצ''ן?מה זה הראיונות האומללים האלה לעיתונות?
    חרצת כבר דין?
    מירי רגב אני מקווה שאת קוראת ומעבירה את המסר

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יואב לימור-קשקשן שמדבר על רשלנות מפקדים-תתבייש לך תקרא את אייל גפן

    איל, 29/07/06 10:14

    ב-NRG היום.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מאמר מדהים של אייל גפן ב-NRG-הקישורית:

    אייל, 29/07/06 10:13

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/455/892.html#comm

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אוגדת הגליל - אתם גיבורים-התשיכו כך!!! (ל''ת)

    רונן, 29/07/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בושה!!! (ל''ת)

    כצים, 29/07/06 05:52

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לזה אתה קורה ''מוסרי'' ?

    אלונה, 29/07/06 05:21

    כ-500 אזרחים לבנונים הרוגים .(כמה עשרות בודדות של אנשי חיזבאלה הרוגים)
    מאות אלפי פליטים .
    שכונות שלמות ותשתיות אדירות שנהרסו בלבנון .
    רגע לפני אסון הומניטרי בלבנון .
    ממשלה שנמנעת להכריז על מצב חרום כדי לא לשלם פיצויים .
    לא כדאי להמשיך ולספר על דברים נוספים שקורים , כולם קוראים שומעים רואים ויודעים .
    ואנחנו ממשיכים לדקלם - אנו עם מוסרי , יש בינינו אחוה וכל שאר המליצות שרק מי שעיניו בראשו יכול לראות עד כמה הם נבובות .
    מספיק .
    לא נפקח עינינו - לא נצליח לתקן דבר . לא כלפי פנים ולא כלפי חוץ .
    ובל נשכח לבכות שסתם שונאים אותנו ברחבי העולם .

    הגב לתגובה זו

    • היינו הרבה יותר מוסריים לו היינו מחסלים בוגדים (ל''ת)

      מהשמאל הקיצוני, 29/07/06 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    תגיד, מה זאת כתבת החסמב''ה הזאת?

    בוחבוט הביתה, 29/07/06 02:44

    מה קורה לכם? אין פה עורך? כתיבת החסמב''ה הזאת התיישנה שתי מלחמות אחורה.
    בוחבוט, לא שמת לב שיש ביקורת עצמית בעולם? אמיתית? לא במסווה של ''אני יודע כמה שאתם גיבורים, אם נהרגת ואתה יהודי, ובטח אם אתה דרוזי מהצבא שלנו, אז בטח אתה האדם הטהור בעולם כי איך אפשר אחרת, שתהיה סתם אחד ולהיהרג ולכן זאת אשמת אלה שמעלייך שלא התכוננו מספיק ולא התקיפו עם מספיק נשק מתוחכם וכבד''.
    כאילו שצבאנו הטהור והנפלא מורכב רק ממלאכים מקסימים, בכלל לא אלה שחותכים אותך בכביש, ואחר כך אם תעיר להם יחתכו אותך עם סכין, או שיחתכו מישהו אחר במועדון כשהם שיכורים, בכלל לא אלה שנוסעים לתאילנד ומתעללים במקומיים, אלה שמרמים אותך בעסק שלהם, ומשחקים לך מטקות על הפרצוף בים. וכאילו שאצל האויב שהוא תמיד תמיד חסר מוסר, אין בכלל בכלל אנשים טובים, או מקצועיים, או חיילים עם אסטרטגיה, אג'נדה, נשק וארגון.
    בוחבוט, כתב צבאי שכמוך. תלמד שבגלל זה אנשים אצלנו נהרגים, פשוט כי עומד מולנו יריב נחוש ומאומן.
    המסר הסמוי במסווה הביקורת השנונה והפטריוטית של בוחבוט הוא שאסור לנו לרחם על אף אדם בלבנון. כי הם זבלים. חיות. מותר להרוג אותם.
    במקום 3 טון צריך 5 טון. אולי 10. בעצם 25 טון. על כל בית, על כל מבנה. כי בכל אחד מהם מסתתרת חיה מפלצתית ולה טילי גראד/רעעד/זלזל איומים. ולנו...אין. אין לנו טילים כאלה חזקים. וגם אם היו לא היינו יורים אותם כי הם לא מדויקים בפינצטה כמו הטילים הנפלאים והטהורים שלנו, ומפחד חס וחלילה להרוג אזרח!!!! היינו יושבים בבית ומברכים את מי שמטיל עלינו רק 3 טון.
    אנחנו עם נפלא. 600 האזרחים הלבנונים נהרגו בגלל שאנחנו היינו נפלאים אליהם. גם 5000 הפצועים בדיוק כרגע שולחים לנו מכתבי תודה.
    600,000 פליטים רוצים שנכבוש את צפון לבנון רק כדי שתהיה להם הזדמנות לפגוש אותנו לנשק לנו את הרגליים. כי עזרנו להם להחליט סוף סוף לעבור דירה.
    וואלה, החארות האלה חיזבאללה. וגם אנחנו

    הגב לתגובה זו

    • תגיד מר בחור איפה אתה גר? ברמת אביב? צא מהבועה ובוא לחיפה (ל''ת)

      יהושוע תבל, 29/07/06 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מוחמד חצוף שכמותך בערבית לא שמעו את המילה מוסר כי אין אותה בערבית.

    גליה, 29/07/06 00:53

    עדיף שתשב בלול הערבי שלך ותסתום את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    Buhbut seems exactly like a prson of Hizbulla (ל''ת)

    Hasan n., 29/07/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הצבא לא מוסרי מזמן

    מוחמד, 28/07/06 23:57

    צבא שמפקיר חייל בקבר יוסף לדמם למוות ומחכה שג'יבריל ראג'וב יחלץ אותו במקום להעלות מסוק לאויר ולהפציץ סביב הקבר ברדיוס קילומטר ואז להוציא את החייל שלנו.

    צבא ששוב במקום להפציץ את כל מחנה הפליטים בג'נין מכניס לשם כוח צה''ל , ו13 חיילים נהרגים בו.

    זהו אותו צבא שבמקום להפציץ עם נפל''ם , משתמש בחיילינו כדי להרוג עם פינצטה

    לוחמת הפינצטה איננה מוסרית
    היא בעצם אומרת דבר אחד:
    חיי האישה/ילד/סבתא ערבייה יקרים יותר מחיי החייל שלך אותו אתה שולח להגן עליך !
    מכל הפרשנים בתקשורת עוד לא שמעתי אחד שמעלה את הטענה הזאת - חבורת צבועים

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוחמד

      קובי, 29/07/06 01:07

      וחבריך מאד מוסרים.....במיחד שהם מסתתרים בין אכלוסיה אזרחית....במיחוד שישראל הציעה את כל התנאים האפשרים להגיע עם כל המוחמדים והאחמדים לשלום ,אבל אתם לא הושטתם ייד לשלום ,אלא ניצלתם את הטיפשות של הממשלה והשמאל בארץ ישראל ,אצלכם החוקים שונים ,הודאנה משמעותו להתארגן בכדי להחריב ,דוגמת מוחמד שממדינה חזר למכה ,אצלכם במידה ואיזה כפר מתנגד לשלוטון בארצותכם הרודניות ,מחריבים רוצחים עד היסוד ,מה הסיבה שאתם דורשים מהישראלים ומהצבא המוסרי ביותר יותר מוסר ? איזה דוגמא אתם נותנים ?

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    צבא מוסרי?

    ניב המגניב, 28/07/06 22:44

    עם היו עוד כמה צבאות מוסריים בעולם
    כמו שלנו
    לא היו נשארים אזרחים בכלל

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב שתסתום..נחמד מת''א לדבר

      רז, 29/07/06 02:10

      מה שצריך לעשות זה פשוט לנקות את השטח מי שנשאר במקומות האלו הם רק מחבלים ושאר משת''פים שלהם.. משם יורים עלנו..
      נחמד כרגע.. שיפגיזו את ת''א תאשימו את ממשלת ישראל..

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    צהל-כל כך אוהב אתכם-אתם הצבא הטוב בעולםםםם!!! (ל''ת)

    יוני, 28/07/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    צפוני במקלט

    מוסר, 28/07/06 19:32

    מוסר צבאי ? מה זה ?קחו ךמשל את הרי טרומן נשיא אר''הב במלחמת העולם השניה, הוא שיגר שתי פצצות אטום על הירושימה ונגסאקי ע''מ לחסוך בחיי חייליו זה נקרה מוסר.
    ויפסיקו כל יפי הנפש ללמד את העם מה זה מוסר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדוע רמטכל לא מאלץ את אשל לבצע משימות (ל''ת)

    או לזרוק אותו, 28/07/06 19:28

    הגב לתגובה זו

    • אולי הוא לא ראוי?! (ל''ת)

      טוני, 28/07/06 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    המוסר הצה''לי יהודי צריך לביות הקם להרגך השכם להרגו (ל''ת)

    ולא לחי שנייה, 28/07/06 19:27

    הגב לתגובה זו

    • ''מלחת השמדה''

      Kadima, 28/07/06 19:57

      איפה התגובה שלי למה אינכם מפרסמים ''עיתון-מעריב'' האם אתם פוחדים מהאמת.מלחמת ''פינצטה'' לא תועיל.רק ''מלחת השמדה'' זה לא אני מבקש,זה מה החיסבבלה-בלה.זורקים עלינו טילים ואנחנו ''מלטפים'' את הטרור ''נקודתית?. התחלנו א ו ''המשכנו'' את ''מורשת-הרדום''.עוד לא נמאס למדינה ''מההבלגה

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    600 אזרחים הרוגים בלבנון.. זה נחשב מינימלי ?? (ל''ת)

    על איזה מוסר, 28/07/06 19:18

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא היו הרבה יותר וזה אחלה מוסר יהודי (ל''ת)

      הקם להרגך, 28/07/06 19:25

      הגב לתגובה זו

    • שום דבר כל דרום לבנון צריך להיות מושמד (ל''ת)

      לא 600 אוייבים, 28/07/06 19:31

      הגב לתגובה זו

    • זה נחשב מינימלי. כן. כל מדינה אחרת היתה מגיבה הרבה יותר בחריפות.

      די לרחמנות, 28/07/06 20:50

      אנחנו רחמנים מדי כלפי האויב.

      הגב לתגובה זו

      • ' אנחנו רחמנים מדי כלפי האויב '

        ש, 28/07/06 23:44

        ? ? אנחנו מנסים לפגוע בכל אויב שיודעים עליו, אז מאיפה לקחתה המשפט הנ''''ל ?
        או שאתה רוצה לפגוע בלבנונים שאינם שייכים לחיזבאלה?

        הגב לתגובה זו

    • מקווים שיהיו עוד!!! (ל''ת)

      אודי, 28/07/06 21:37

      הגב לתגובה זו

      • אודי, אתה חרפה! (ל''ת)

        לא מאמין, 29/07/06 07:58

        הגב לתגובה זו

    • טיפה בים

      ארז, 29/07/06 01:07

      מעניין איך מדינה אחרת היתה מגיבה...
      ארה''ב כבשה 2 מדינות בגלל 11.9.
      לפני 60 שנה ארה''ב, בריטניה ובריה''מ השמידו 3 מדינות (מליוני הרוגים) במלחמה.
      שלא לדבר על ה''מוסר'' של שכנינו הנחמדים, שאותם, כנראה, אתה מעדיף.

      אף מדינה אחרת לא היתה מגיבה בצורה המינימלית, המאופקת והמוגבלת שבה הגיבה ישראל.
      20% ממטוסי הקרב משתתתפים בלחימה!! איזו מדינה היתה מפעילה רק אחוזים בודדים מכוחה במלחמה?

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מלחמה חייבת להיות מוכרעת מהקרקע

    מוטי, 28/07/06 18:23

    די להשלות את העם אי אפשר להכריע את האויב מהאוויר זה חייב להיות מהקרקע עם כל העוצמה שיש לצה''ל להציע

    הגב לתגובה זו

    • רוציםחיסול רקטות? תתחילו בעולה קרקעית אמיתית! (ל''ת)

      דני, 28/07/06 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא רוצים את ''הצבא המוסרי בעולם''. רוצים צבא חזק, שמגן עלינו בכל מחיר

    די להתיפיפות!, 28/07/06 18:07

    לא ראוי להפקיר ביודעין חיי חיילים שלנו כדי לחסוך בחיי אזרחי אויב.
    נשיא ארה''ב, טרומן, הטיל שתי פצצות אטום על יפן. רק כדי לחסוך בחיי החיילים האמריקאים שהיו נהרגים בפלישה קרקעית ליפן...

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    גל הירש-אוהבים ותןמכים בך!!!

    החברים, 28/07/06 17:59

    עם ישראל אוהב אותך, אנחנו איתך!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם תושבי הצפון תומכים בגל המפקד האמיתי בשטח. (ל''ת)

      רוני, 28/07/06 18:33

      הגב לתגובה זו

      • גל - אנחנו איתך- חבריך בפנמ''צ תל אביב (ל''ת)

        דלית, 28/07/06 18:40

        הגב לתגובה זו

      • גל הירש-איתך תמיד -השלדגים האמיתיים!!!

        רוני, 28/07/06 18:44

        אנחנו איתך.

        הגב לתגובה זו

        • גל הירש

          שלדג עקוד, 28/07/06 23:51

          לרשות הממשלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

      • גל הירש-אתה הכי טוב שיש ! (ל''ת)

        שניר, 28/07/06 18:47

        הגב לתגובה זו

    • מי זה גל הירש?

      משה, 28/07/06 19:19

      מיהו גל הירש שכולם כל כך מהללים? היכן הצטיין בעבר? איזה קרבות הוביל וניצח? ומהי תרומתו לכשלון הנוכחי? אנא, תנו לנו עובדות במקום דברי חנופה דביקים! רק כך נוכל לדעת אם מר הירש הוא אכן מפקד מוצלח או חדל אישים.

      הגב לתגובה זו

      • גל הירש שם הרבה כמוך בכיס הקטן!!! תן כבוד! (ל''ת)

        חסון, 28/07/06 19:48

        הגב לתגובה זו

      • גם בן דוד של גל הירש ראוי לפרס ישראל, לא רק גל

        עלו על הגל, 29/07/06 02:51

        גל הירש, אני מודה, הוא ייחודי. ראוי לכל פרס.
        לצערי ולצער אשתי, בן דוד של גל הירש גם ראוי לפרס ישראל, אבל אף אחד עדיין לא המליץ.
        אני פונה לכל אלה שמכירים את שני החבר'ה-לייצים הגיבורים, להמליץ גם על הבן דוד לקבלת פרס ישראל!
        שאו ברכה! קורב'ס!

        הגב לתגובה זו

    • תהתקנו אותי,

      מעם ישראל, 28/07/06 23:48

      מי זה גל הירש,ומדוע אני אוהב אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא יודע מאיפה הבאתם את ה''מוסר'' הזה... אבל יש לו מחיר: חיי חיילינו.

    מולך טוהר-הנשק, 28/07/06 17:56

    בכל העולם, חיי החיילים שלך קודמים לחיי האויב. רק אצלנו, כמובן המצב הפוך...
    אנחנו מקריבים את בנינו לקורבן על מזבחו של מולך ''טוהר-הנשק''...

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה כמו במלחמה... (ל''ת)

      אייל, 28/07/06 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ומה היית רוצה בוחבוט?

    דני, 28/07/06 17:54

    היית רוצה צבא שמחסל אזרחים בלי חשבון? משהו בסגנון הצבא הרוסי בצ'צ'ניה?
    גם כך צה''ל עומד שוב ושוב בפני כשלים מוסריים.

    הגב לתגובה זו

    • כן צבא שמשמיד את האוייב מולו כולל אוכלוסיה סייענית טירור (ל''ת)

      לא להתאבדות, 28/07/06 19:18

      הגב לתגובה זו

    • כן!

      ארז, 29/07/06 01:10

      צבא שמחסל כל אויב העומד לפניו, ולא מתחשב במגינים אנושיים שהאוייב משתמש בהם.
      לידיעתך, השימוש במגנים אנושיים נחשב לפשע מלחמה, וישראל נותנת לאוייביה תמיכה מוסרית ומוראלית להמשיך ולהשתמש באזרחים כבמחסה.
      הגיע הזמן להפסיק עם המוסר המזוייף, ולהתחיל לנהוג כמו שאר מדינות העולם:
      כמו רוסיה, שמחקה את צ'צ'ניה מהמפה.
      כמו ארה''ב, שלא נמנעה מלהטיל פצצות גרעיניות על ערי האוייב כדי לחסוך בחיי חייליה.
      כמו מדינה נורמלית.

      הגב לתגובה זו

    • על רוסיה השמאלנים לא מעבירים ביקורת (ל''ת)

      ג'וקר, 29/07/06 02:08

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    במלת ''מוסר'' משתמשים כדי לחבות על הפשלה והתבוסה שספג צה''ל

    Ahmad, 28/07/06 17:54

    ל צה''ל אין ולא היה מעולם מוסר.

    הסבר מגוחך, ורק חבוט שנחבט חבטה חזקה על הראש נותן הסברים כאלה.......

    מחבל חיזבאללה התאמן לירות רק באר.פי.ג'י. אומרים לו שב שתה קפה כל היום אבל אם מישהו בא אל זווית הראייה שלך תירה עליו טיל. ואז אנחנו נדהמים מרמת הדיוק.

    הגב לתגובה זו

    • אנא ממך חבר יקר וידיד נפש נאמן, בקשה צנועה לי לך.

      יוחנן הסנדלר, 28/07/06 19:50

      בפעם הבאה שאתה נס על נפשך מפחד ''האויב הציוני'' תיקח את הנעליים שלך, הם מזה מסריחות.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אוגדה 91 - אתם גיבורים אמיתיים-החברים מהתגובה הקודמת (ל''ת)

    החברים, 28/07/06 17:53

    הגב לתגובה זו

    • אוגדה 91 ומפקדיה -הלוחמים האמיתיים במלחמה זו! (ל''ת)

      שלמה, 28/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    תמיר ידעי - מלח הארץ! אוהבים אותך! (ל''ת)

    שמור על עצמך, 28/07/06 17:32

    הגב לתגובה זו

    • תמיר בסדר-יש לך עוד מה ללמוד! (ל''ת)

      רן, 29/07/06 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    המוסר הערכי של חי'א יהיה גמיש מאוד (ל''ת)

    בלחלץ טייס, 28/07/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי שרוצח חיילי גולני איננו ערכי אלא פושע שצריך (ל''ת)

    לירות בו כמו, 28/07/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מצטערים אין לנו לחי שניה יועמדו לדין מפקדי הסובלנות (ל''ת)

    י.נ טכניון, 28/07/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    המוסר

    מוחמד, 28/07/06 16:43

    הכתבה פשוט נכונה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מרוב כעס אני לא יכול לקרוא כתבה שכזו

    משה, 28/07/06 16:09

    רק ריפרפתי מעט, קשה לי לקרוא כיצד אנו דמוקרטיה אוכלת יושביה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דרג מדיני מתחיל להתנער מאחריות ולחפש אשמים בצהל!!! (ל''ת)

    עידו, 28/07/06 15:11

    הגב לתגובה זו

    • אכן יש תחושה כזאת-גם מדברי אולמרט וחלןץ. (ל''ת)

      אחד שמרגיש, 28/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

      • חלוץ מתרחק מהדרג הצבאי הלוחם-לא חקר את התרסקות האפאצ'י עפ''י הכתבה ב (ל''ת)

        יולי, 28/07/06 18:41

        הגב לתגובה זו

    • חלוץ כבר לא מגבה כמו בעבר.... הפרצוף האמיתי.... (ל''ת)

      מירי, 28/07/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    סחבאקים בואו נראיין את עצמנו ונראה כמה

    כתבנו, 28/07/06 15:10

    אנחנו חכמים ומומחים בכל , שמענו הכל ידענו הכל סיפרו לנו הכל וזכותנו לדווח לחיזבאללה בשידור חי

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אבל לטרור ולא משנה איפה יש יתרון ענק לעומת צה''ל

    להם מותר הכל ול, 28/07/06 15:01

    נו לא. זה לא יתכן, וזה גורם העיקרי לאובדן חיי אדם וזה בפרוש בגדול חוסר אחריות בטוח ובולט, ומי שהסכים לתנאים שהכתיבו לנו שאין לירות על אזרחים שהם מגן של הטרור ואין להוריד בנינים כי יכול להיות שישנם שם כמה אזרחים, גורם מכריע לכך שהחיילים שלנו שימשו בפרוש, בלי כחל וסרק, ועל אחריות הממשלה ושר הבטחון, בשר תותחים, והדם שלהם על מצפונים, אם בכלל יש להם כזה. מדינת ישראל היא מדינת שחיתות ואנו נוכחים לדעת זאת גם בזמן מילחמה ביתר שאת. השחיתות השחיתה כל חלקה טובה ולא השאירה אף אחד עם מצפון בתפקיד ראשי בממשלה, על כן כך נראת גם המלחמה, ניצול מוחלט ובלתי מעורער של חיילים חסרי הגנה, כן עם כל הנשק שיש עליהם, מסביבם וכל החיפויים של חיל האויר, חשופים לאש הטרור הגרילה והחוסר אנושיות של הגרילה מול חיילים שהם כאילו מפלנטה אחרת שבאו להלחם עם כללים משלהם שלא מתאימים לנ וף של חיות אדם, בפרוש, שאין להם לא מצפון, לא עקרונות, לא אנושיות וזה כבר גורם לחוסר איזון וחוסר שיוון ואי צדק משוועה וזה מה שהכריע את הכף שהביא לאבדות כבדות לצה''ל וזה ינשא באויר עוד המון שנים על מצפונם של האחראים לדבר.
    ,

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אסור לרחם אל אכזרים.

    כאוב, 28/07/06 14:54

    זאת הבעיה האמתית שלנו. זה לא נקרא רחמים, זה נקרא טמטום הלב.

    מי שמרחם על אכזרים בסוף מתאכזר לרחמנים. זה מה שקורה בשטח.

    אנחנו במלחמה ובמלחמה צריך להילחם כמו במלחמה. ללא קמצוץ של רחמים על האויב הטרוריסט.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חייבים לצלם את ה''אזרחים '' של חיזבאללה ולשדר לעולם -נהרגו 300

    ארז, 28/07/06 14:52

    נהרגו 300 אזרחים נושאי נשק

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    המלחמה הזאת פרצה רק משום שהשמאל הפחיד את כל ראשי הממשלה עד כה

    דורון, 28/07/06 14:48

    והם נמנעו מלבצע את המוטל עליהם!!! זה כולל גם את שרון. נכון רבותי שרון הגדול והמפואר של מלחמת יום הכיפורים ושל מלחמת לבנון. מה שהערבים לא הצליחו לעשות לשרון הצליחו השמאלנים! זה כולל גם את אהוד ברח שלא הצליח לתפקד כראוי בשום תפקיד ממלכתי לאורך כל ''הקריירה המזהירה'' שלו. זה כולל גם את ביבי-יהו שפחד מהם ורעד כמו עלה נידף ברוח. גם האדון אולמרט נבהל מהם ופוחד פחד מוות מהם יותר מאשר מהמחבלים ולכן הוא גם תמך בגירוש יהודים מבתיהם במקום גירוש ערבים. רק עכשיו נפתחו לאדון אולמרט העיניים והוא החל לחשוב מעט על טובת עמו. רק מה? עדיין צריך לישון עם אולמרט עם עין אחת פקוחה משום שהוא עדיין בטראומה מהשמאלנים וגירוש היהודים השני עדיין מקנן עמוק במוחו. שימו לב אליו...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מרוב עצים לא רואים את היער!

    קוסם, 28/07/06 14:42

    הקדחת והשקיקה להיות הכי מוסרי בעולם, הכי נאצל, הכי דמוקרט, הכי מגן על זקנים נשים וטף (של הצד התוקף והאלים בעיקר) ולהיות יותר קדוש מהאפיפיור, להיות רחמן בן רחמן ומלא חמלה גורם לאנשים כמו תא''ל אמיר אשל מצד אחד ופוליטיקאים כמו זהבה גלאון ויוסי ביילין מצד שני להקיז הרבה יותר דם במערכה ולגרום ליותר אבדות בנפש בשורות לוחמינו על משקל ''מרוב עצים לא רואים את היער'' או ''תפסת מרובה, לא תפסת'' והעובדות מדברות בעד עצמם.
    תפסיקו להתלבט יותר מידי ולהתענות ולחפש את ההתחשבות והרחמים בשני עברי המתרס והמוסר. נאמנותכם חייבת להימצא בצד הישראלי בלבד. דיי למחסומים, להגבלות ולנקיפות המצפון כי חייל שנפל לא ישוב עוד לעולם ובעקיפין דמו על ידיכם, אתם המרחמים על האוייב וחסים על חייב.
    אין כל אחריות בנושא שחרור טילים ופצצות או לא. זה קישקוש. האחריות היחידה היא לדאוג שלא לפספס.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    דרגת תת-אלוף בצה''ל

    לוחם ומפקד, 28/07/06 14:40

    ראש מטה חיל אויר הוא תת-אלוף
    מפקד עוצבת הגליל הוא תת-אלוף

    דוברת צה''ל היא בדרגת תת-אלוף

    הגב לתגובה זו

    • רב אולוף-זו דרגתו של חלוץ....... (ל''ת)

      מלי, 28/07/06 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מספיק להתחסד לצה''ל אין שום ערכיות הוא פשוט איבד

    חה חה חה, 28/07/06 14:29

    את היכולת שלו

    הגב לתגובה זו

    • צהל תמיד במיטבט -אין לכם ברירה!!! (ל''ת)

      יואב, 28/07/06 17:13

      הגב לתגובה זו

    • צהל תמיד במיטבו!!! (ל''ת)

      מרב, 28/07/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ממליץ לקרוא את כתבתו של רפי גינת...

    אלי, 28/07/06 14:29

    באותו נושא, שבה הוא טוען שכפל המוסר שלנו מוגזם, ויש לנהוג אחרת.
    סליחה שאני מפרסם עיתון טחר אך לא זו כוונתי.
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חייבים להוציא את פרץ מתפקיד שר הבטחון

    חייבים לסלק את, 28/07/06 14:25

    זה בנפשה של המדינה.
    אדם שכל עשייתו היא שביתות ותחמלנות יוביל את ישראל לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מחה את זכר עמלק מעל פני השמים, לא תשכח. (ל''ת)

    י, 28/07/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גם אם תגיד עוד 100 פעמים ''הצבא מוסרי'' זה לא ישנה את העובדות

    אורן, 28/07/06 14:14

    צה''ל טבח במערכה הנוכחית במאות אזרחים חפים מפשע ובאנשי או''ם. כל זאת בעזרת פצצות אסורות על פי החוק הבינלאומי.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות צהל הכי מוסרי בעולם! (ל''ת)

      יפעת, 28/07/06 17:15

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון

      אסף, 28/07/06 20:00

      היו לנו טעויות-מה אתה מצפה שנשב בחיבוק ידיים?
      אני אישית חושב שבמלחמה אין כללים צריך למחוק את כפרי דרום לבנון - זו מלחמה -לא סרט ריאליטי מקסימום להודיע 48 שעות מראש ואז אני מבטיח לך שיקראו כמה דברים : -העולם המתחסד יגנה אבל אחרי שבוע ישכח כי לא באמת אכפת להם -הם רוצים שיהיה שקט.
      -החיזבאללה יבין מהר מאוד שהתבוסה קרובה -והוא אכן יובס לא יהיה לא יהיה לו מה לשגר
      -הערבים ישתוללו אבל בסוף יאשימו את חיזבאללה כי יבינו שהסתתרו בבתים של חפים מפשע -ןאנחנו לא אמורים , מטבע היותינו במלחמה לדפוק למישהו חשבון
      -בכל העולם יתפשו מאיתנו אומה שיודעת להגן על אזרחיה מבלי שיענין אותנו מה חושבים
      בקיצור להפסיק כבר לפחד לטעות!!!

      הגב לתגובה זו

    • גם אם תגיד 100 פעם...

      ארז, 29/07/06 01:12

      זה לא יהיה נכון, ואף אחד לא יאמין לשקרים שלך.
      אז לך תכתוב בפורומים של החמאס והחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

    • אורן לא מוכנה להתייפיף הייתי רוצה אותו פחות מוסרי ויותר צודק . נמאס (ל''ת)

      תגובה 61, 29/07/06 03:51

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מוסר נוצרי גורם להרג חיילנו (ל''ת)

    הקם להורגך, 28/07/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולי עכשיו יבינו שכאשר השמאלנים פותחים את הפה

    דודי, 28/07/06 14:03

    צריך לסגור להם אותו מיד וללא כל יסורי מצפון!!! וכדי לא להסחף יתר על המידה כאן, אשאיר לקוראים להתמודד בעצמם עם השאלה כמה חיילים פרחים או אזרחים שלווים נהרגו על קידוש השמאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צבא שלא דואג קודם לשלום חייליו (ל''ת)

    לא מוסרי בעליל!, 28/07/06 13:58

    הגב לתגובה זו

    • צהל קודם כל דואג לחייליו!!! (ל''ת)

      אהוד, 28/07/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    400 הרוגים אזרחים-לצה''ל אין מוסר (ל''ת)

    יעל, 28/07/06 13:56

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      ארז, 29/07/06 01:13

      אם היו 4000 המלחמה הזו כבר היתה נגמרת, והחטופים היו מוחזרים.
      אבל אנחנו נאורים ורחמנים, והורגים במנות קטנות, אז המלחמה נמשכת.

      מלחמה היא גיהינום, וככל שהיא אכזרית יותר היא מסתיימת מהר יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כולנו משלמים ביוקר על ח-ו-ס-ר הערכיות, בכך שמרחמים על אויבנו

    רז, 28/07/06 13:53

    רחמנות על אוכלוסית אויב בזמן מלחמה, על חשבון חיי חיילנו ושלום אזרחינו, איננה רמה מוסרית, שבעבורה משלמים מחיר, אלא פשיטת רגל ערכית, בלתי מוסרית.
    העדפת ''קדושת'' מסגדי מחבלים על קדושת חיי חיילנו - איננה מוסריות אלא חוסר מוסריות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה מסביר הכל:

    עודד, 28/07/06 13:53

    www.youtube.com/watch?v=QaO-3hXeIEs

    צה''ל לא נלחם נגד צבא, אלא נגד אזרחים שמתחבאים מאחורי אזרחים. מעבר לכך הם יורים על אזרחי ישראל למרות שהם יכלו לתקוף רק מטרות צבאיות.

    ע''פ החוק הבנ''ל, הם מטרה חוקית, היכן שהם נמצאים. (סעיף 51 לפרוטוקול הנילווה לועידת ג'נאבה)

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להוריד שם בתים - כמו בגוש קטיף!!

    דרומית, 28/07/06 13:53

    צה''ל הוכיח את היכולת שלו בקיץ שעבר בגוש קטיף,
    זה היה אימון טוב, עכשיו לדבר האמיתי!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא רוצים להתנצל יותר רוצים להיות צודקים -להמשיך ולכסח את חיזבולות

    לא להתנצל יותר, 28/07/06 13:52

    לא מתנצל יותר בפני שום עתונאי או שמאלני מכוער נפש. ולכן אני בעד המשך לכסח להם את הצורה ואז אולי יבוא השלום הוורד של האגזוזנים

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אלף פגזים על מסגד ולא חייל ישראלי פגוע

    צפצפ, 28/07/06 13:51

    לא יאומן, בכתבת התדמית של ''סיירי האוויר'' ניראה המפעיל אומר שהינה יצא מחבל המסגד (בבנית גבל) חשבתי שהמשפט הבא שלא יהיה כיוונתי מטוס לנקודה אלא שכלום סתם אמר זאת כדי להשוויצ במערכות התצפית שלו.

    הגב לתגובה זו

    • אלף פגזים על אלף מסגדים

      דן, 28/07/06 17:14

      יותר יעיל, יותר מוסרי

      הגב לתגובה זו

      • מאה אלף פגזים על מאה אלף מסגדים! (ל''ת)

        כולכם דפוקים, 29/07/06 02:54

        הגב לתגובה זו

      • שלוש מאות וארבע אלף ושניים עשר פגזים על שלוש מאות וארבע אלף ושניים

        אתם דפוקים, 29/07/06 02:55

        עשר מסגדים.
        אוף, איזה מפגרים מיליטריסטים ודפוקים יש פה

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אוסף נדיר של שטויות

    יהודה, 28/07/06 13:50

    מעולם לא כתבו מעטים כל כך כל כך הרבה שטויות בזמן כל כך קצר.
    התביישו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שרוצה לסדר קצת את הראש ואת הנשמה

    הכי ברור שאפשר!, 28/07/06 13:47

    שיגלוש ל-http://yeshanews.com/?id=50575&c=opinion
    ויקרא את מאמרו של הרב, ד''ר (למתמטיקה) אלינו זיני.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כשמי ששולח את החיילים להילחם, לא שולח את ילדיו לצבא,המחיר מאוד גבוה

    חושף האמת, 28/07/06 13:45

    אין לאולמרט שום זכות מוסרית לקבל החלטות בטחוניות, בדיוק כשם שאין לש''ס וליהדות התורה ולאחמד טיבי זכות.
    ולכן מכיוון שאי אפשר להיות ראש ממשלה ולא לקבל החלטות בטחוניות, לכן אולמרט צריך להתפטר לאלתר.
    כמו כן צריך להוציא חוק שמי שלא שולח את ילדיו לצבא, פסול מלכהן כראש ממשלה או כשר ביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המשוואה המתבקשת

    רוני, 28/07/06 13:43

    ישראל כמדינה חזקה ושואפת שלום חייבת לקבוע את המשוואה הבאה:כל קטיושה או טיל שיכוון לעיר במדינת ישראל יתקל בתגובה שבה,בתוך 24 שעות,תחנת כח בלבנון,תושמד עד היסוד.(יש 4 כאלה).יש לנו את הלגיטימציה מהעולם לעשות זאת וצריך לנצל את חלון ההזדמנויות הזה לפני שיסגר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נוסחה להצלחה במלחמה בדוק:

    אלי אלון, 28/07/06 13:41

    כל מה שיוסי ביילין אומר ומציע
    לעשות ההיפך הגמור

    מתכון בדוק של אימא

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איך זה שדוברת צה''ל לא נדחפה גם לכתבה הזו? כל הכבוד למחט (ל''ת)

    חיים קיסריה, 28/07/06 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נחזק את ידי חיילי צה''ל. חבל רק שיש מעטים שמייצגים אותם נאמנה (ל''ת)

    דוברת צה''ל עושה, 28/07/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צבא של כסת''ח .בראשם מובילה דוברת צה''ל,רגב, הטפשה והעילגת .אוי לצבא

    ראובן נר, 28/07/06 13:36

    שזו דוברתו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ממש ''מוסר''... צה''ל רוצח מאות חפים מפשע (ל''ת)

    אורן, 28/07/06 13:33

    הגב לתגובה זו

    • עוד סייען של חיזבאללה (ל''ת)

      ארז, 29/07/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מוסריות של צה''ל

    שמעון, 28/07/06 13:30

    על המוסריות של צה''ל היום תספרו לסבתא .זה היה ומזמן לא קיים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צר לי חיילים יקרים-אתם משלמים עבור מצפונם של העתונאים יפי הנפש ו

    זהבה גליאון, 28/07/06 13:29

    בשביל האגינדה של זהבה גלאון .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צודק. חסים עליהם ובגלל זה נהרגים לנו 9 חיילים בקרב! (ל''ת)

    שדגכ, 28/07/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוד מילחמה שהשמאל ההזוי גורם.

    מנהריה, 28/07/06 13:12

    אם ברק היה נילחם ולא בורח ,לא היינו היום במילחמה שכזאת .אותו דבר בדרום עם הבריחה מהישובים שתביא בסופו של דבר למילחמה .כל עוד יהיו שמאלנים יהיו מילחמות .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא להיות יפי נפש - לכתוש את חיזבלה! (ל''ת)

    נב, 28/07/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עצה לשר הביטחון

    אסי, 28/07/06 13:10

    אל תקריבו את בנינו כדי לא לפגוע באזרחים לבנונים.
    עם כל הצער על הרג אזרחים ועל הביקורת שתוטח מהעולם אנחנו חייבם להוכיח לחזיבאללה שהם נכשלו.
    גם כך סופו של החיזאללה קרוב מאד ואני בטוח שצה''ל קרוב לניצחון אך עדיין צריך לעשות זאת תוך כדי מיעוט נפגעים...לא חבל על החללים?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נשיא איראן מחדאנג'ני אמר שעל ישראל להתנצל לפני האנושות.

    יוסי, 28/07/06 13:08

    אולי זה באמת הזמן שהמוסלמים יבדקו טוב טוב את תרומתם לאנושות, וביחוד למין הנשי.
    לכל מקום אליו הגיע האיסלאם - הופיעה פיגור חברתי, עוני , בערות ומחלות.
    הם גם נראים כל כך רע, כולל נשיא איראן - כאילו לא התקלחו כמה ימים.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 36, הריקנות של תגובתך צועקת אלי מרחק, חיילים נהרגים, בעצם נרצחים

      בגלל כללים לא מ, 28/07/06 15:03

      תאימים ואתה מדבר על התקלחות על מראה חיצוני?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    צה''ל בעיקר היתאמן בלגרש יהודים! יש תוצאות (ל''ת)

    ישראל, 28/07/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    להדיח את המחדל מההסתדרות-פרצ.

    אזרח, 28/07/06 13:07

    כשלון . אפס .גולני ואנחנו משלמים על אפסותו ופוליטיקת הועדים . כלומניק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין להכניס חי''ר ללא ריכוך-להפסיק לרחם על האויב (ל''ת)

    שרית, 28/07/06 13:06

    הגב לתגובה זו

    • ריכוך אוירי יהפוך את הטייסים והאלופים לפושעי מלחמה אזלמה להסתבך ?? (ל''ת)

      שלמה, 11/08/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צה''ל לא משלם

    שרון, 28/07/06 13:05

    צה''ל הוא צבא מוסרי שאיכפת לו מכל חייל וחייל לא כמו רוב המדינות בעולם, אנחנו המדינה היחידה שיש בעולם מדינה של יהודים ולא רק יהודים סתם אנחנו יהודים גאים בעם שלנו ויופי שיש לנו עם כזה ולאלו שאומרים שצה''ל משלם לא נכון צה''ל לא משלם הוא חייב להילחם עד שננצח אותם אתם עוד תיראו מי אנחנו להבדיל מצבא של גויים לצבא של יהודים זה משהו אחר לגמרי...מה החיזבאלה איכפת לו בכלל מהחיילים שלו מה איכפת לו שילך עוד אחד זה מדגדג לו בשחי כי הוא צבא לא מוסרי והוא משלם על זה מחיר כבד יחי ההבדל הקטן

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בכירי צה''ל מתיעצים עם יועץ תקשורת ועו''ד לפני כל פעולה

    ''מוסר''=שקר!, 28/07/06 13:05

    צמרת צה''ל היום דואגת הכי הרבה לעצמה: לתפקיד שיקבלו עם הפרישה לעתיד פוליטי לשליחות בחו''ל באיזו נציגות

    ובכדי להצליח בעתיד הוורוד הזה הם צריכים רקע ללא רבב ותדמית אוהדת בחו''ל

    לשם כך לא נורא אם כמה חיילים צעירים יאבדו חייהם ...
    העיקר שהיחצ''ן יצור להם תדמית ''מוסרית''

    הציניות והרוע חילחלו מהממשלה והאנשים השפלים שניהלו אותה בשנים האחרונות לצה''ל ולמנהל הציבורי.

    המילה ''מוסר'' היא גימיק תקשורתי בלבד שמיועד ליחצנים
    ומי שמשלם המחיר של השחיתות הנוראה אלו:
    האזרחים ב 9 העשירונים הנמוכים
    והחיילים הפשוטים (חפשי''ם) שנהרגים על מזבח של בניית תדמית מוסרית למפקדיהם!

    הציבור צריך להקיא מתוכו את החרא הצבוע הזה וכמה שיותר מהר - כי חיינו (של רוב הציבור בישראל) תלויים בכך!

    צה''ל נכשל כי הצמרת כל כך רקובה שאפילו גבורת החילים הצעירים לא מצליחה לכפר עליה!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמו הקודם של ארגון חיזבאלה היה ''המדוכאים עלי אדמות''

    אלי גבירץ, 28/07/06 13:04

    שם גדול, אם תשאלו אותי, שמלמד הרבה על דרך החשיבה המוסלמית והערבית:
    1. המוסלמים (והערבים) הם קורבנות גם כשהם תוקפים.
    2. המוסלמים הם לוחמים לשלום, ורק הצד השני מכריח אותם להלחם, ולהכנס לעוד יותר דכאון.
    3. המוסלמים מגינים על האנושות שנותרה על הקרקע מפני אלה שכבר בשמיים - כל מי שיש לו יותר ממאה דולר בכיס והוא לא בדכאון.
    לכן הם אינם מהססים להסתתר מאחורי אזרחים, ולשבור את כל כללי הלחימה המאורגנת (שמובילה בסופו של דבר להסדרים מאורגנים).
    אסור לצה''ל להכנס למלכודות הפסיכולוגיות האלו.
    אסור לצה''ל להתיש את עצמו במלחמות גרילה מתישות.
    אסור לצה''ל להשחק במלחמה פסיכולוגית.
    נגד החיזבאללה דרושה מלחמה קצרה, חזקה, ואכזרית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פצצות דלק - אין לי מה להוסיף (ל''ת)

    ישראלי, 28/07/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד עכשיו רצח הצבא הישראלי 650 לבנוני ביניהים רק כ 40 לוחמים של חזבא (ל''ת)

    פושעי מלחמה, 28/07/06 12:58

    הגב לתגובה זו

    • לך תארח חברה ל 27 בלבנון (ל''ת)

      איתי, 28/07/06 13:49

      הגב לתגובה זו

    • לבנון תקפה ישראל - ומשלמת בזול על מה שעשתה (ל''ת)

      ככה זה, 28/07/06 13:49

      הגב לתגובה זו

    • מי סופר וטוב שכך וצריך להמשיך בלי להתבלבל (ל''ת)

      לא מתנצלים יותר, 28/07/06 13:50

      הגב לתגובה זו

    • החיזבאלה רצח אותם, לא צה''ל

      ש, 28/07/06 13:56

      ומנהיגי לבנון שותפים לרצח ולפשעי המלחמה גם נגד ישראל וגם נגד עמם, בכך שהם לא חיסלו או לפחות ניסו לחסל את החיזבאלה.

      חוץ מזה פלא שחוסלו רק 650 לבנונים אחרי פוגרום כזה שבו הם פתחו נגדנו.
      6500 מודברים היה מספר הרבה יותר סביר לפי החוק הבינ''ל.

      הגב לתגובה זו

    • לי דווקא אמרו 200 לוחמי חיזבאללה

      יריב, 28/07/06 13:56

      למה אתה מטעה את הציבור ?

      וכמה מהאזרחים האלה הם לוחמי חיזבאללה או תומכי לחימה? הרי החיזבאללה מתלבשים כאזרחים ויורים מתוך מסגדים.

      הגב לתגובה זו

    • לא מספיק. צריך עוד כמה אפסים (ל''ת)

      לימור, 28/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

    • טיפת דם של חייל אחד מצבא הגנה לישראל חשובה יותר מכל דמם של תושבי

      חושף האמת, 28/07/06 14:59

      לבנון ועזה ביחד.
      כל הנותן למחבל לפעול מקרבתו, צריך לדעת שדמו בראשו.

      אך הבעייה שלמנהיגנו היום, זה כנראה פחות חשוב.
      טוב, מה אפשר לצפות מאדם שלא שולח את ילדיו לצבא, אלא להפריע לחיילים במחסומים.

      הגב לתגובה זו

    • 650 זה לא מספיק- וצריך להמשיך עוד בלי להתבלבל (ל''ת)

      לא מתנצל, 28/07/06 17:35

      הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך -לא מספיק לא מתנצל ולא רוצה להיות מקובל בחברה -רוצה לחיות (ל''ת)

      לא מתנצלים יותר, 29/07/06 03:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תרוץ עלוב ומקומם

    יפתח, 28/07/06 12:57

    לבנון הרוסה,תושביה פליטים
    צה''ל מפציץ במטוסים ויוצא לקרב עם חיפוי אווירי מול 3000 לוחמי גרילה.
    פיקוד צפון (וגם פיקוד דרום)
    מפשלים בלי סוף ועוד טוענים שזה בגלל שהם מוסריים.

    הגב לתגובה זו

    • נו ארזת כבר מזוודה?

      איתי, 28/07/06 13:48

      לבנון/עזה מחכות לך.

      הגב לתגובה זו

    • ליפתח שכנראה משרת בצבא חזבללה, לבנון שהיום צועקת מדוע לא צעקה גם כש

      חזבללה שלט בכל, 28/07/06 15:07

      מקום והשליט את סיסמאותיו, את מרותו על לבנון? ולכן כך תראה לבנון כל עוד היא מאפשרת לטרור לשלוט בה. כי היא מדינת טרור, אחרת היא לא היתה נראה כך.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מלך מלכי הצודקים זה השמאל שהשליט את ה''מוסר'' המזויף

    כתום כהה, 28/07/06 12:56

    שלו בגללו שילמנו בשנים האחרונות בדמי חיילים רבים לשוא. אני אומרת דבר בוטה אך חייב להאמר, וטוב שסוף סוף חילים משדה הקרב הצטרפו גם הם. חבל רק שאחרי שנפלו כ''כ הרבה חיליים חפים מפשע כדי לשמור על חיי האויב ה''חף מפשע''.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תתבייש לך חלוץ שקציני צהל בפצן מקבלים ממך בקורת דרך העיתון

    ארז, 28/07/06 12:52

    חן קוטס בר - עוד עיתונאית בסגנון ציפורה.
    במקום לבקר ולחפש מחדלים רמטכ''ל יקר - תגבה את הקצינים בפצ''ן שקורעים את התחת ואתה יושב לך שם במרומי הקריה וניזון מגיס חמישי מתוך הצבא בגיבוי של איתן כבל ואופיר פינס.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל חייל צעיר מותח בקורת על מפקדים בפצ''ן - תתביישו

    רון, 28/07/06 12:50

    יקח לכם הרבה זמן חיילים יקרים לצבור נסיון כמו מפקדי צהל.

    הגב לתגובה זו

    • ה ''חיילים הצעירים'' האלה כרגע מסכנים שם את חייהם

      איתי, 28/07/06 13:46

      בלחימה קשה, וניתן להקטין את הסיכון הזה אם רק נפסיק לחוס על האוכלוסיה האזרחית ה לא ממש חפה מפשע. תן לחיילים את הכבוד המגיע להם.

      הגב לתגובה זו

      • גם מפקדים בכירים לוחמים יחד עם הצעירים!! (ל''ת)

        יוסי, 28/07/06 17:17

        הגב לתגובה זו

    • אין גיבוי של דרג מדיני וגם חלוץ הצטרף להעדר הגיבוי. (ל''ת)

      אבא של לוחם, 28/07/06 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא רוצה להיות מוסרית וערכית בנוסח הסמול הצבוע רק בנוסח יהדות! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 28/07/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הקם להורגך השכם להורגו (ל''ת)

    חץ, 28/07/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נדהמים על הדיוק??!!! כנסו כולם

    אבי, 28/07/06 12:48

    אלה לא חיזבלונים שמדייקים ככה
    רק שתדעו ששכרו שם לוחמים שכירים מצ'צ'ניה צלפים לא נורמלים שכל תפקידם הוא פשוט להמתין לאוייב .
    הם קודם פוגעים במפקד כלומר הקצין ולאחר מכן בשאר
    פשוט שכירי חרב שסיימו את המלחמה בצ'צניה.
    חיזבללה לא כאלה מיקצוענים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בוחבוט הגאון הגדול יודע הכל הכי טוב הכי מהר הכי נכון. מי אתה בכלל? (ל''ת)

    מה אתה מבין?, 28/07/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בוחבוט אולי תחליף אתשר הבטחון אתה יותר מתאים. (ל''ת)

    אריה, 28/07/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק שמאל מטומטם מדבר על טוהר הנשק ומוסריות

    יאיר ל, 28/07/06 12:46

    הנשק נועד להרוג ולעולם לא יהיה טהור,
    במלחמה הורגים והיא לעולם לא תהיה מוסרית,
    גם בגרמניה הנאצית היו ל''ן אזרחים שנהרגו בעת תקיפת ברלין וחיסול היטלר.

    כאשר נכפית עלינו מלחמה, יש להלחם באופן היעיל ביותר, ובמינימום פגיעה באזרחינו ובחיילינו.

    כל הפועל אחרת, בוגד במדינה.

    מחר, הסורים יתקינו גני ילדים ע''ג הטנקים שלהם, ליד התותח, ויכבשו את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אין לזה שום קשר לטמטום, מדובר בשונאי ישראל נעדרי כל חוש מוסר! (ל''ת)

      אלו מפלצות חסרו, 28/07/06 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש לפטר מפקדים כאלו !!! (ל''ת)

    אלי, 28/07/06 12:46

    הגב לתגובה זו

    • WHERE DID YOU SERVE? (ל''ת)

      VEN, 28/07/06 13:56

      הגב לתגובה זו

    • לפטר קצינים כמו חלוץ שלא מגבים את פקודיהם ומדברים כבר

      יגאל, 28/07/06 15:06

      על עריפת ראשים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    וואללה!! בימין כרגיל צורחים את זה כבר זמן רב

    שוב ''אמרנו לכם'', 28/07/06 12:45

    אך כרגיל מי שומע??? בשכר זה שלא הקשבתם אף פעם לימין (''הקיצוני'' כמובן), אנחנו (ימין ושמאל) משלמים בדמים רבים מאד, תרתי משמע. שאלתי היא עד מתי תנהגו כמטומטמים??? הרי הימין צדק בכל נושא שהיה בויכוח עם השמאל. לא באמת, לא הכיף להיות צודקת חשוב לי, אלא לא ל-ש-פ-ו-ך דם ולקבור חיים צעירים לשוא, ושהמדינה הזו עוד תעמוד שנים רבות. מכאן שהימין איננו מחרחר מלחמה כפי שהשמאל משמיץ בחובבנות כזו. אלא נלחם מלחמת קיום באופן מושכל והגיוני יותר. ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • רק הימין פה מתקן את טעויות ה-small בקרבות (ל''ת)

      עדו, 28/07/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מחירו של המוסר הצה''לי

    Tzvika, 28/07/06 12:43

    The newspapers in Japan telling the opposite.
    And that until now they(Hizzbala) shoot to Israel only 100 Katyushot.
    Where are the photos from Israel? we see here only from Lebanon.
    The arabs are great with PR and the Israel gaverment think that if Israel is right so everybody knows that.

    We lost in this war with the PR!
    The Arabs know how to cry better.

    And please remember that the world will bee with Israel/jewish onl if we are weak
    But if Israel is strong - they don't ike it.

    Be strong guys & bright future.

    הגב לתגובה זו

    • צביקה, האנגלית שלך מזעזעת

      א., 28/07/06 18:25

      למה כל הישראלים שכותבים מחו''ל מתנסחים תמיד באנגלית ברמה מחפירה כל כך?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מוסר = כסת''ח של בכירים שלא יתבעו בחו''ל שיוצאים לנופשים!!!!!

    מוסר :-), 28/07/06 12:43

    מי שלא קלט מהו המוסר שמנהל המדינה אז.....


    כל המוסריות היא בסך הכול פחד של בכירים במערכות השונות שלא יוגשו כנגדם תביעות ושמם לא יוכפש בחו''ל כאשר יצאו לנופשים עסקים או שליחויות על חשבון המדינה!!!!!!!!!

    זהו כל המוסר הצהלי היום:
    - פחדנות
    - שליחת חיילים למות בגלל כסת''ח עסקי/משפטי!

    יש להעיף כל ה''מוסריות'' הזו מצה''ל אחת ולתמיד!

    לסכן חיי חיילים מעבר לנדרש זהו הפשע והמעשה האנטי מוסרי החמור ביותר שמדינה וצבא יכולים לבצע

    יש להמנע מפגיעה מיותרת באזרחים:
    - לא על חשבון השגת המטרות
    - לא על חשבון סיכון מוגבר של חיי חיילים

    הגב לתגובה זו

    • 100% CORRECT (ל''ת)

      VEN, 28/07/06 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    המוסר של צה''ל- מעוות.

    א, 28/07/06 12:42

    וממשיכים למות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בוחבוט אתה תותח (ל''ת)

    יוסי נגרי, 28/07/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תמיר ידעי - אדם טוב במלוא מובן המילה

    אלי, 28/07/06 12:38

    כמ''פ ששירת תחת פיקודו. האדם ענייני, מקצועי ולא מתנשא. כן ירבו כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחלה כתבה (ל''ת)

    כפיר הן עמי, 28/07/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי ביקר את חיל האוויר?

    יריב, 28/07/06 12:36

    כל מיני הוזים צעקניים שהילדים שלהם בכלל לא משרתים בצה''ל. עכשיו חיילים נהרגו.

    תודה רבה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין צבא יותר מוסרי מצה''ל. !!!

    צ______________, 28/07/06 12:36

    ומי שרוצה הוכחות. בבקשה.

    צה''ל תמיד נלחם עם פינצטה.
    צה''ל סיכן את חיילו למען אזרחים חפים מפשע.
    והטרור המוסלמי תמיד הסתתר מאחורי נשים וילדים.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי צה''ל הכי מוסרי לאויביו ולא לחייליו

      אפי, 28/07/06 14:09

      שלו. אין בעולם דת ועם מוסרי יותר מהיהודים ואפילו כך העם נצטווה בפירוש וכתזכורת, הבא להרגך השכם... או במילים אחרות ברומא תתנהג כרומאי. אנחנו עוסקים עם מנוולים פנאטים שעוד לא הגיעו לרמת מוסר לאחיהם לעמם ולמדינתם ! אם המוסר הורג לנו חיילים/פרחים מה עושים איתו לאחר מכן ? הזכרות ? זרי פרחים ? סרטים ביום העצמאות ? העולם יחבק אותנו ? השמאל הדפוק שלנו יפסיק להשמיץ בארץ ובחו''ל ? מה קורה לנו ? מספיק רוצים חיילים חיים ולא מוסר חי שלא קיים באף מקום בעולם. תשאירו לערבים ולפונדמאליזם את המוסר הם יודעים מה לעשות איתו הכי טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פשע מלחמה לשלוח צעירים להפגע בשם ''מוסר'' טיפשי

    מוסר או פשע?, 28/07/06 12:34

    יש הבדל בין לתת לחיילים להשתעשע בירי אל אזרחי אוייב

    לבין לסכן חיי חיילים בלחימה בכדי להמנע מפגיעה באיזה אזרח.

    חיי חיילינו חשובים בהרבה מכל אזרחי האוייב ביחד
    ולכן אסור לסכנם בשום מקרה
    אם כבר הוחלט על כיבוש יעד מסויים יש להזהיר
    וכל מי שנשאר הוא בר מוות ובשום אופן לא ''לרחם'' במחיר של חשיפת יתר של חיילינו לסיכונים

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      ד, 28/07/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה המחיר של עם ישראל על פרץ ואולמרט

    צופה בתחנות, 28/07/06 12:34

    כל כך חשוב להם מה יכתבו עליהם בהארץ ומה השמאל הקיצוני יגיד, שהם מוכנים שיהרגו לנו ילדים בפעולות מטופשות במקום פעולה אוירית שתגמור את כפרי החיזבאללה.

    ממילא כל מי ששם הוא לוחם חיזבאללה. למה קרבות פנים מול פנים? אנשים משלמים בחייהם, העם סובל מוראלית והאויב חושב שאנחנו חלשים.

    כל המומחים הצבאיים האמריקאיים חושבים שצה''ל צבא של אדיוטים כי לא חיסל את הכפר מהאוויר ואני בטוחה שמדובר בדרג המדיני האווילי שלנו.

    הערה: תפסיקו לצאת בהערות בומבסטיות כמו ''נוריד להם בנינים'' ותתחילו לעשות. ממילא יבקרו אותנו, אז לפחות שלא ימותו חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא לרחם על אך אחד

    B, 28/07/06 12:33

    אין בצד השני לא נשים ולא ילדים, רק וירוסים ומחלות מהלכות על 2, שחובה עלינו לחסל כמה שיותר.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ----------אמהות מול יחסי ציבור-------

    אחד שיודע, 28/07/06 12:31

    בושה וחרפה שהפיקוד הנוכחי של צהל אינו יודע להתמודד עם מצב שכזה,מעולם לא נתן צהל לאויב להשבית ולחסל כלכלית מדינה שלמה במשך כמעט 3 שבועות והיד עוד נטויה....ובדרום- 5 שנים של רולטה רוסית ,והכל בשם יחסי ציבור של מדינת ישראל ''שיצאה מהשואה ואינה רוצה לפגוע באזרחים תמימים אפילו במחיר חיילה.''
    הדור שיצא מהשואה ופיקד על צהל , ולחם בו ב30 השנים הראשונות של המדינה,ריסק את האויב במלוא העוצמה וללא רחמים והאויב ידע שעם ישראל יודע להיות אכזר אם מתקיפים אותו ולכן זה לא משתלם.
    ומה יש לנו היום ?ממשלה וגנרלים שמפחדים שקונדליזה ואנאן יתעצבנו ויגנו אותנו ולכן שולחים חיילים למות בשם ''מוסריות העם''
    אז בוא ואגיד לכם מה המוסריות הזאת תעשה לנו-האירנים והסורים על פי דיווחים זרים עוקבים אחרי התנהגות ופעולות ישראל ונראים מאוד מעודדים מתפקוד הצבא הישראלי ,והם יושבים ומכינים את פעולת החיסול הסופי של מדינת היהודים ללא פחד ומורא.
    ומכיון שכך,על פי ראית המצב נראה לי שהמוסריות הזאת של הממשלה והצבא תעלה לנו בשואה שניה והפעם יחרב הדור השני של ניצולי השואה.
    על צהל להחזיר לפיקוד העליון קציני פיקוד וותיקים כמו ניצול השואה יוסי פלד ושכמותו על מנת להחליף את הפיקוד הנוכחי ולסיים מלחמה זאת בנצחון מוחץ וחסר רחמים על מנת שיראו וידעו שעם ישראל לא יובל למשרפות שוב...
    קדימה צהל-- לעבודה!!!
    אינני רוצה לראות אפילו אמא אחת בוכה אפילו וזה יעלה במחיר כפר לבנוני שלם על יושביו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח

      עוד אחד, 28/07/06 13:11

      אתה צודק!
      אם מראים נשים לבנוניות מהללות את חיזבאללה, יתכן שהסבל שלהן לא כל כך נורא.

      הגב לתגובה זו

    • יופי של כתבה (ל''ת)

      אפי, 28/07/06 14:10

      הגב לתגובה זו

    • ריסק את האויב במלוא העוצמה וללא רחמים

      אלוף, 29/07/06 06:43

      עד היום ממשיכים כך .
      גם לפני 60 שנה טענו כי אנו מוסריים ומה שאתה כותב התגלה רק לאחרונה .
      כנראה שרק בעוד 50 שנה יגלו עד כמה אנו לא מוסריים גם היום .

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם בצה''ל אומרים ש..

    תנו להילחם, 28/07/06 12:30

    קושרים להם את הידיים ובגלל זה חיליים שלנו נהרגים, אז יאללה כבר שיתנו לנו להילחם כמו שצריך, לא להיכנס בשביל למות...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה תמיד צריך

    דודו, 28/07/06 12:26

    לדפוק את הראש בקיר תחילה ורק אח''כ להבין שהיה שם קיר?
    האם מפקדי הצבא לא יכלו להבין עובדה טריוויאלית זו קודם?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשעי מלחמה

    מלמחמה אסון לכ, 28/07/06 12:22

    תפסיקו כבר עם זה , לשקר וגם להאמין לשקר, צהל מבצע פשעי מלחמה. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • אוכל את הראש.

      שמאלני ריקני, 28/07/06 12:29

      יאללה, חנון מארץ החנונים.
      בכיין!

      הגב לתגובה זו

      • אינו יהודי. (ל''ת)

        מר 1, 28/07/06 13:00

        הגב לתגובה זו

        • גם שמאלני הוא יהודי - אבל פחדן...זה מה יש (ל''ת)

          נועם, 28/07/06 13:50

          הגב לתגובה זו

    • נכון, בייחוד אם אתה חושב

      ביבני, 28/07/06 12:30

      שלרצות לחיות זה פשע.

      הגב לתגובה זו

    • לך קיבינימט (ל''ת)

      ישראלי, 28/07/06 12:33

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל הצבא המוסרי בעולם. נקודה. (ל''ת)

      עם ישראל, 28/07/06 12:33

      הגב לתגובה זו

      • המוסריות היא תרוץ

        חיפאי, 28/07/06 13:05

        הייתה פשלה, לא נורא, נסראללה עוד ילמד מאיפה משתין הדג וברור שצה''ל יותר חזק מחיזבאללה.
        אבל לתרץ כישלונות בשדה המערכה עם סיפורי חמלה ?!?!
        צה''ל יודע להרוג אזרחים, הוכיח זאת בעבר ומוכיח זאת גם עכשיו (600 וכמעט כולם אזרחים לבנונים), אז אני לא מאמין שהחמלה היא הסיבה לכישלון.

        הגב לתגובה זו

        • בערך חצי מההרוגים הם חמושים

          הקוסם, 28/07/06 13:58

          מחיזבאללה ומהמשת''פים שלו מצבא לבנון, הוכחה לכמות האבידות הגבוהה של החיזבאללה אפשר לראות בכך שאחמדינג'אד הפטרון דורש הפסקת אש מיידית, כנראה כי הוא מקבל דיווחים מהשטח על קריסת החיזבאללה, בקיצור, נטה להאמין כמה שפחות לערבים ושמאלנים.

          הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט - ואל תתנו לעובדות להפריע לי

      סמולן, 28/07/06 12:35

      נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק שצה''ל מבצע פשעי מלחמה ובמיוחד חיל האויר

      ד''ר א''י כהן, 28/07/06 12:37

      צבא שמפקיר את חייליו למותם רק כדי לא לפגוע באזרחי האויב הוא פושע מלחמה. במיוחד חיל האויר שמסתכל על הכל מלמעלה או ממול למסכי מחשב וטלביזיה ומרשה לעצמו להימנע מתקיפת האויב כשאחיו בסכנת נפשות ומשווע לעזרה. ב ו ש ה.

      הגב לתגובה זו

      • אין לי ספק שאתם המוסריים יש לכם דם בידים והרבה מכוערי נפש (ל''ת)

        לא מתנצל יותר, 28/07/06 13:54

        הגב לתגובה זו

      • לשמאל יד הרבה הרבה דם על הידים ולך במיוחד (ל''ת)

        ד''ר כהן, 28/07/06 14:04

        הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אני, 28/07/06 12:38

      בטח אתה מהיפי נפש שיושבים במרכז הארץ,ולא יודעים מהי קטיושה. מדליקים טלויזיה בערוצי ערב וככה מתעדכנים מה קורה בארץ,וכיצד צה''ל מבצע ''פשעי מלחמה''.
      תתבייש לך.

      הגב לתגובה זו

    • אכן פשעי מלחמה

      הפוך, 28/07/06 12:40

      הפשע היחיד הוא הפקרת החיילים שלנו כדי לחוס על אוכלוסיה ''אזרחית'' שקיבלה אין סוף התראות בכל השיטות (כרוזים, סמס אי מייל ועוד השד יודע מה). זה הפשע היחיד שלנו. פשע המלחמה של הערבים בני עמך כותב התגובה הוא שאתם שולחים אלפי רקטות לכיוון אוכלוסיה אזרחית שכל מטרתן היא לקטול בה ללא רחם. בקיצור - אדוני הנכבד אני ממליץ לך לעבור לדירה בבניין גבוה בבירות.

      הגב לתגובה זו

    • מוסר של הנהגה הוא: יכות הגנה על אזרחיה הנאמנים. (ל''ת)

      ולא? שתתפטר., 28/07/06 12:42

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל לא מבצע פשעי מלחמה-צהל מגן על ישראל (ל''ת)

      שרית, 28/07/06 12:43

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל נלחם לעצור את פשעי המלחמה של חיזבלה

      שמאלני לשעבר, 28/07/06 12:43

      צה''ל נלחם לעצור את פשעי המלחמה של חיזבלה. יורי הקטיושות על חיפה להאג.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן. בזזזזזזז. שתוק. (ל''ת)

      יש אנשים קוקיים, 28/07/06 12:46

      הגב לתגובה זו

    • עד כמה

      sbo, 28/07/06 12:46

      נאיבים ומטומטמים יכולים ליהיות אנשים?
      זו מלחמה שניכפתה עלינו !
      זו הגנה עצמית !
      לטעון שצהל מבצע פשעי מלחמה=טימטום ואפילו טיפשות !

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק ליצעוק ''זאב'' - הפשעים הם מהצד השני !

      dkfir, 28/07/06 12:48

      אם היינו מכוונים בכוונה על אזרחים , אז היו הרבה יותר מ 400 הרוגים . עשינו יותר מ 3000 גיחות ובהנחה שכל מטוס מוריד טון חומר נפץ ,אזי הורדנו יותר מ 3000 טון חומר נפץ .
      ניראה לך שזה ראלי שבמידה והיינו רוצים להוריד אזרחים היו מתים להם רק 400 אזרחים???

      בגלל אנשים פחדנים כמוך נהרגו לנו 9 לוחמים , בגלל שאנחנו אנושיים (ארופאים) מידי אנחנו לא יורים על מקורות חשודים ,אלא אם הם יורים קודם , בגלל אנשים שפלים כמוך אנחנו חיכינו 6 שנים עד שהם חטפו לנו 2 לוחמים כדי שנגיב !

      הגב לתגובה זו

    • ומה זה היה חטיפת החיילים? (ל''ת)

      אביב, 28/07/06 12:54

      הגב לתגובה זו

    • צהל נמצא במצב של מלחמה

      שרון, 28/07/06 12:55

      היחידים המבצעים כל פשע אפשרי ובלתי אפשרי הם החיזבאללה שבוחרים להלחם בן אזרחים ולהקריבם בשביל אותם מטרות חולניות שלהם ומנהיגהם. חיי חיילי צה''ל יקרים פי מליוני מונים מחיי הטרוריסטים ומי שנותן להם חסות. יש לשמור על חיילנו כדבר היקר ביותר, כי זה מה שהם. אוהבת כל אחד ואחד מכם. כולי תפילה שתחזרו הביתה בשלום. אנחנו בעורף חושבים עליכם ומתפללים לשלומכם.כולי תקווה שמנהיגנו יקבלו את ההחלטות הנכונות, אותן החלטות שבעזרתן תחזרו הביתה בשלום. אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגישה לאותם חיילים, אתם הטובים בבנינו!

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל לא מספיק.

      עמית, 28/07/06 12:56

      מחוות השלום והאנושיות שמגיעות מהחיזבאללה נתקלות באזרחים שברוב חוצפתם מעדיפים להתחמק ובאקט של פשע מלחמה בורחים מהקטיושות. החיילים החצופים, במקום לקלוט לגופם בהומאניות את כדורי החיזבאללה מעזים לירות חזרה ואפילו דורשים שיינקטו צעדים למניעת הסיכון שלהם. אכן פשעי מלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% !!!

      אביחי, 28/07/06 12:57

      לשלוח חיילים לבינת-גיבל לפני השמדת הכפר, זה פשע!
      יש להחריב את הכפר עד היסוד!

      הגב לתגובה זו

    • אוכל את הלב חיזבאלון סמולני (ל''ת)

      גבריאל, 28/07/06 12:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מרגיש מאוד בודד בגלל דעותיך החריגות

      מתיתהו, 28/07/06 13:01

      ...מסכן, רחמנות.

      הגב לתגובה זו

    • יפה נפש שכמוך , בדיוק הפוך מכך , אם צה''ל היה פחות הומוניטרי

      Athlon 64, 28/07/06 13:02

      ופחות מתחשב אז היה לנו הרבה פחות נפגעים.

      הגב לתגובה זו

    • הבעייה היא שאנשים כאלה שחושבים ככה

      שמאל שפוי!, 28/07/06 13:03

      מקבלים אחר כך את התנאים השווים למי שמילא את חובתו למדינה ! שנשלח לקרב וקיבל את הדקירה מהתרבות של מדינתו ממערכת החינוך של האוניברסיטאות שעומדים בראשה של אותה מדינה ששלחה אותו לשדה הקרב.
      זה פרצופה של המחלוקת בין אנשי ה''תרבות'' של המדינה לבין תושביה
      עם כזאת תרבות אנחנו יותר קרובים להיות ברברים

      לצאת למלחמות זה רע אבל להכנע לטרור זה יותר רע!

      אני לא אתפלא למרות שיש כאלה שחושבים כמוהו שמדובר בקיצונים מימין שמציפים בהודעות כאלה ליצור את הסכסוך

      הגב לתגובה זו

    • ל- 1הערבי

      אוהד, 28/07/06 13:05

      קדימה צה''ל!!!!

      הגב לתגובה זו

    • נכון לשלוח חיילים למות בשביל תדמית תקשורתית - זה פשע מלחמה! (ל''ת)

      צודק!, 28/07/06 13:06

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לפשעי מלחמה

      תומכת בצה''ל, 28/07/06 13:12

      עפ''י תגובתך אתה וודאי פצפיסט שהשרות הצבאי היה דבר מיותר עבורו?!
      יושב במגדל השן ודאי במרכז ויש לך מה לאמר.
      כל הכבוד לצה''ל חבל שידיהם כבולות ועל כן עושים מעט מדי !
      המדיניות צריכה להיות כזו שמכל שכונה שבה משוגרת קטיושה ו/או נורה כדור לעבר חיילנו יש למחוק את השכונה!!!
      אל ערבים מדברים בדרך שהם מבינים!!!
      הכותבת- קצינה לשעבר ביחידות קרביות, בוגרת אוניברסיטה במזרחנות ומצביעה לשמאל אך לא יפת נפש כמוך

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל נלחם באיסלאם הפנאטי המסכן את העולם

      השמאל, 28/07/06 13:25

      האיסלאם הפנאטי רוצה לכבוש את העולם ולהרוס כל זכר לקידמה, חיילי צה''ל מגינים בגופם לא רק על תושבי מדינת ישראל (שמעריכים זאת, לא כמוך חתיכת חרא קטן) אלא על כל העולם החופשי.

      הגב לתגובה זו

    • איכסה. (ל''ת)

      אחת, 28/07/06 13:39

      הגב לתגובה זו

    • החוק הבין לאומי

      עודד, 28/07/06 13:48

      ציטוט מתוך הפרוטוקול הנילווה לועידת ג'נאבה:
      מטרות צבאיות מוגדרות בסעיף 52 כמטרות כאלו, ש''על פי טבען, מיקומן, מטרתן או שימושן יש בהן משום תרומה אפקטיבית לפעילות צבאית, ושהשמדתן, תפיסתן או ניטרולן- באופן מוחלט או חלקי- יש בהן משום יתרון צבאי ברור בנסיבות השוררות באותו הזמן''*

      מכיוון שצה''ל אינו נלחם נגד צבא אלא נגד חבורת פחדנים שמתחבאת מאחורי אזרחים, השמדת יעדים שמהם פועל אירגון הטרור מהווה מטרה צבאית חוקית לפי הגדרה זאת (וכמובן שזה נתון לפרשנות).

      מעבר לכך, מי שיורה במתכוון על אזרחים מתוך מטרה לפגוע באזרחים בלבד הוא החיזבאללה שבבירור עובר על חוקי המלחמה. החיזבאללה היה יכול לירות רק על בסיסים צבאיים כי צה''ל מפריד בין בסיסים לאזרחים, אבל הם בחרו לירות טילים לתוך אוכלוסיה אזרחית. מכאן גם החובה והזכות של צה''ל להגן על אזרחי ישראל אשר מותקפים בצורה בוטה, בכל מקום שבו הם נמצאים.

      בקיצור, כניראה שלא ראית את החוק הבנ''ל בחיים שלך. אבל לפתוח את הפה על צה''ל אתה מרשה לעצמך. כאילו שאתה צריך לרוץ בין הבתים בבינת' ג'בל.

      *מתוך: י דינשטיין, דיני מלחמה, שוקן:ת''א, 1983

      הגב לתגובה זו

    • ל-1 מה קרה נגמרו הסוכריות לחלוקה ? (ל''ת)

      אפי, 28/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

    • פשע מלחמה ,זה לסכן חיילים

      אלי, 28/07/06 14:15

      כדי שלא יפגעו במסגד או אזרח, וכי החיילים שלנו הם לא אזרחים, מה הם כלבים?

      הגב לתגובה זו

    • מס' 1- צודק.,

      יניב, 28/07/06 17:13

      אתה תותח,כמה תגובות גררת

      הגב לתגובה זו

    • 100% עים ממשלת ישראל וצה''ל

      ג'קי, 28/07/06 22:58

      אתם שעושים את מלאכת הקודש בדרום, בצפון ובכל הארץ געותינו ואין עליכם.

      תמשיכו במשימתיכם וחיזרו בשלום.

      אילו רציתם הייתם הורגים 650,000 אבל הנבלות נחבאים בין האזרחים אז אל תסכנו את עצמיכם ותכו בהם איפוא שזה כואב הכי הרבה.

      לא העפתם אותם אז קבלו מה שמגיע לכם.

      שבת שלום חיילים יקרים XXXXXXX

      הגב לתגובה זו

    • גם אם תחזור על השקר...

      ארז, 29/07/06 01:17

      100 פעמים, הוא לא יהפוך לאמת.
      אז לך, לך תשמש מגן אנושי לרוצחי החיזבאללה.

      הגב לתגובה זו