• 66.

    לא מספיק מה שעשולנו (ל''ת)

    תחיה, 02/08/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לאמספיק מה שעשולנו (ל''ת)

    תחיה, 02/08/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולי מספיק לפרסם איפו פגעו הקטיושות ובאיזה מטח

    צפוני, 29/07/06 14:43

    כמעט כל כלי התקשורת הפסיקו לפרסם מיקומים של הנפילות ופה אתם ממשיכים לתת נ.צ מדוייק.
    יכול להיות שיש למחבלים עכולת לדעת גם בלעדינו איכן פגעו, אבל למה להקל עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מסקנות - נכון לעכשיו

    אילן, 29/07/06 12:52

    1. פרץ לא עומד בלחץ
    2. צהל כבר לא מה שהיה (מישהו בכלל מבין מה לעזזל הוא עושה בכלל)
    3. הצפון יכול להישרף 10 פעמים לפני שלמישהו בממשלה זה יזיז, אבל מה אני מתפלא, הרי בשדרות זה נמשך שנים...

    מה שנשאר זה לקוות שהאנטישמים האירופיים ישיגו לנו הפסקת אש...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הנה תוכנית השמאל להכשלת צ.ה.ל והמלחמה כולה..

    ימיניבוביץ', 29/07/06 11:49

    השמאל הישראלי ההזוי...מעוניין באמת ובתמים להכשיל את צ.ה.ל (עובדה ,אינם מאשרים לצבא הגדלת הכוחות) במלחמה הזאת.....כך יגידו שאין לפתור את המצב הזה בפתרון צבאי,אלא על ידי משא ומתן עם החיזבאללה...
    אותו דבר גם בחזית הדרומית....גשם של קסאמים...והממשלה יושבת על התחת השמן שלה ללא תגובה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    משוואת הרתעה

    שמואל, 29/07/06 10:53

    דרושה משוואת הרתעה

    אומרים שממשלות ישראל התעלמו במשך 6 שנים מהתבצרות החיזבאללה ומהתחמשותו המסוכנת אולם השאלה האמיתית היא האם ישראל פועלת נכון עכשיו.

    אין ספק שהבעיה העיקרית עתה הן ההפגזות שמטרתן לגרום להרג של אוכלוסיה אזרחית יהודית, ואין ספק כי קיים קושי לזהות את מקורות הירי ולחסל את כל המשגרים האלה. ולמול קושי אמיתי זה שאנו ניצבים מולו, עולה בכל חריפותה שאלת ההרתעה.

    צריך להבין כי לארגון החיזבאללה ישנן חולשות בסיסיות שיש להשתמש בהן ולנצלן על-מנת להרתיע אותו מלירות על אוכלוסיה אזרחית. החולשה המבנית של החיזבאללה היא השענותו על אוכלוסיה שיעית שהם בשר מבשרו, וכשם שאירן היא מוסלמית שיעית כך גם החיזבאללה הוא ארגון אתני שיעי. הפתרון הנכון וגם הצודק, שיכול להרתיע הוא יצירת משוואה שלפיה תפגע ישראל באוכלוסיה השיעית בדרום לבנון כתגובה לירי על מרכזי האוכלוסיה בישראל.

    אמנם ישראל הפציצה את דרום בירות, אך לא עשתה זאת נגד האוכלוסיה האזרחית שם אלא נגד המתחם הצבאי ונגד מפקדות החיזבאללה. תגובה ישראלית כנגד השיעים תחייב את החיזבאללה לקחת בחשבון את המחיר שהוא ישלם על מעשיו. אם על כל מטח קטיושות על חיפה תירה ישראל על נבטיה השיעית, אם ירי לעבר נהריה יענה בירי לעבר צור, ואם ירי על צפת יגרור מיידית ירי על העיר תיבנין שבדרום לבנון, אז תיווצר ההרתעה הדרושה, אז תעמוד בפני החיזבאללה דילמה אמיתית שעד עתה אנו מאפשרים לו להתחמק ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אנחנו יהודים. אין לנו ארץ אחרת. (ל''ת)

    תהיובריאים, 29/07/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    היי,נסראללה..תכוון לנצרת, יש שם תור לשאהידים (ל''ת)

    קוקושאנל, 29/07/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''עליית מדרגה''- דיעה אישית בהחלט

    יואב, 29/07/06 08:47

    הביטוי ''עליית מדרגה'' מרתיח אותי כל פעם מחדש. בעיני- הירי על ישובים נידחים ושחוכי אל שקול כנגד הירי על גוש דן. תמהני מה תהיינה תגובותנו אחרי נפילת מטח של 6 טילי זילזל במרכז הקירייה בתל-אביב, מטח שעלול להמיט עלינו אסון לאומי בדמות עשרות ואולי מאות נפגעים. האם שוב נשתמש בביטוי השחוק? האם נעצים את התקפות חיל האוויר ונתחיל לשטח את הכפרים מהם נורים הטילים? לדעתי- עלינו להתייחס למצב, כמו כבר בוצע ירי לעבר מרכז הארץ ולהתחיל בתגובותנו לאלתר! הדשדוש וחוסר התעוזה וההעזה באופן בו אנו פועלים, רק מחזק את ידי הנבלים שעימם אנו נלחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תמונות מההרס בצפון

    עמוס, 29/07/06 07:35

    מדוע הכתבים לא מכניסים את
    תמונות ההרס מהקטיושות
    מה שהעולם רואה זה ההרס בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    kill the mother fuckers

    dudu, 29/07/06 04:18

    now!o all will gone die here!1
    olmart please wake up!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם

    ניגעלי, 29/07/06 00:49

    הקטיושה חדרה חדר ביטחון,
    מדועה החדרים נבנו כך שאינם עומדים אפילו בפני קטיושה?
    ומדוע אתם שולחים אותנו לשם?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הממשלה לא מספקת לבוש (ולנו), את הסחורה, הכנסו

    רוני, 29/07/06 00:35

    בוש ובלייר עדיין עומדים בגאון מול לחץ לאומי אנטי ישראלי ומזה שבועיים, נותנים לממשלת ישראל אור ירוק לחסל את החיזבאללה. אבל הממשלה שלנו התרגלה שנים להפסקות אש כפויות ואינה יודעת מה לעשות בחופש שניתן לה. למרות שאזרחינו במקלטים, אולמרט ועסקניו לא הפנימו שהקדנציה שלהם לא תעבור בעוד ארבע שנות הדחקה, עישון סיגרים ומסיבות סלון. לוקח לעסקנים זמן מסויים להפנים, שאין ברירה והאוייב החליט שדווקא בקדנציה שלהם הוא די מוכן ומיומן לחסל את ישראל. לכן הקבינט שלנו מפנה מסרים כפולים לצה''ל בדרך של השהייה ותקווה לטוב. דרך אגב, התקשורת האמריקאית שהבטיחה בתחילה, (בשמחה), שישראל נלחמת בכל עצמתה ועומדת למוטט את החיזבאללה, מתחילה להראות סימני מצוקה.

    הגב לתגובה זו

    • שערות לבנות בזקן של נסראללה

      מעריץ, 29/07/06 06:36

      כל יומיים יוצא איזה מאמר שמנסה לעודד אותנו בכך שנוספה עוד שערה לבנה לזקן של נסראללה.

      אותי זה די מדהים. כי אם אני מסתכל על עמיר פרץ, זה הרי ברור גם בלי לרפרף במבוא לפסיכולוגיה שנה א שהאיש בהתקף חרדה!!! נראה מבולבל (או מפומפם בסמי הרגעה) מאבד את חוט המחשבה 5 פעמים במשפט... לא מסוגל להתמקד - מה אני צריך עוד כדי להבין שהאורות דולקים ואין אף אחד בבית!

      אנחנו מפסידים במלחמה הזאת. גם בקרבות פנים אל פנים וגם בהגנה על העורף. חזבאללה מכסח לנו את הצורה. כל יום הם יורים את מספר הקטיושות שקבעו לעצמם ואין לצהל שום השפעה על כך!

      זה כל כך עצוב, אבל זה עוד יותר כואב מכיון שההפסד הזה מוביל לשואה הבאה. אין לנו סיכוי לשרוד במזרח התיכון אחרי ההפסד שבדרך.

      הפוליטיקאים שלנו הם אשפי הקומבינות במרכזים המפלגתיים ובלדקור אחד את השני בגב, אבל הם מזמן איבדו את האמונה בדרך והם בעיקר עסוקים בכיסוי תחת הססני בזמן שהמדינה הולכת לנו.

      צהל לא מתפקד ולא מסוגל לנצח. זה הוא דור של חיילים שההורים שגדל על חוגי הבעה עצמית, תפירה ומקרמה בג'יפים עם מושבי עור אלפקה... אין לחיילים האלה נחישות, יכולת הקרבה, כוח רצון ואמונה במה שהם עושים.

      בזמן שהחיזבלון הקטן היה צריך ללכת 6 קילומטר ברגל רק כדי להגיע למכולת הקרובה. הוא מאמין בצידקת דרכו, הוא לא מפונק והוא יעשה הכל כדי לשרוד עכשיו. בעוד שלוש שנים הוא יהיה מוכן לשלב הבא וזה לסיים את העבודה.

      כואב לי להגיד את זה, אבל לא מגיע לנו לנצח.

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שצריך לעשות

      שמואל, 29/07/06 11:20

      דרושה משוואת הרתעה

      אומרים שממשלות ישראל התעלמו במשך 6 שנים מהתבצרות החיזבאללה ומהתחמשותו המסוכנת אולם השאלה האמיתית היא האם ישראל פועלת נכון עכשיו.

      אין ספק שהבעיה העיקרית עתה הן ההפגזות שמטרתן לגרום להרג של אוכלוסיה אזרחית יהודית, ואין ספק כי קיים קושי לזהות את מקורות הירי ולחסל את כל המשגרים האלה. ולמול קושי אמיתי זה שאנו ניצבים מולו, עולה בכל חריפותה שאלת ההרתעה.

      צריך להבין כי לארגון החיזבאללה ישנן חולשות בסיסיות שיש להשתמש בהן ולנצלן על-מנת להרתיע אותו מלירות על אוכלוסיה אזרחית. החולשה המבנית של החיזבאללה היא השענותו על אוכלוסיה שיעית שהם בשר מבשרו, וכשם שאירן היא מוסלמית שיעית כך גם החיזבאללה הוא ארגון אתני שיעי. הפתרון הנכון וגם הצודק, שיכול להרתיע הוא יצירת משוואה שלפיה תפגע ישראל באוכלוסיה השיעית בדרום לבנון כתגובה לירי על מרכזי האוכלוסיה בישראל.

      אמנם ישראל הפציצה את דרום בירות, אך לא עשתה זאת נגד האוכלוסיה האזרחית שם אלא נגד המתחם הצבאי ונגד מפקדות החיזבאללה. תגובה ישראלית כנגד השיעים תחייב את החיזבאללה לקחת בחשבון את המחיר שהוא ישלם על מעשיו. אם על כל מטח קטיושות על חיפה תירה ישראל על נבטיה השיעית, אם ירי לעבר נהריה יענה בירי לעבר צור, ואם ירי על צפת יגרור מיידית ירי על העיר תיבנין שבדרום לבנון, אז תיווצר ההרתעה הדרושה, אז תעמוד בפני החיזבאללה דילמה אמיתית שעד עתה אנו מאפשרים לו להתחמק ממנה.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    למערכת מעריב

    קוראת, 29/07/06 00:06

    איפה כל החדשות הטובות שיש בארץ בכל רגע ורגע??? למה הן לא באות לידי ביטוי????
    למה אין ביטוי לפעולות התנדבות נפלאות, לתרומות נפלאות, לגילויי עוצמה ועוז.
    חדשות זה רק משהו שלילי????
    המטרה שלכם כעיתון צריכה להיות תמיד ובעיקר בימים אלה, לחזק את החזית והעורף.

    הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת

      ש, 29/07/06 00:44

      לעיתונות מטעם, כפי שהיתה בעבר בגוש הסוביטי.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אז מה ההנחיות באזור לשנו?!!?!?!

    תושב צפוני, 28/07/06 22:48

    פיקוד העורף :''בנוסף על התושבים בעפולה (לאור הנפילות האחרונות באזור זה), נצרת, נצרת עלית, קריית טבעון ומגדל העמק לשהות במבנים, ולהימנע מקיום התכנסויות וקיום פעילויות לילדים ונוער לרבות קייטנות.''

    מה זה שונה ממה שהיה קודם ?!
    לא היה ברור ועכשיו זה לא ברור....
    תכלס בקשר לעבודה , מה עושים?!

    הגב לתגובה זו

    • תכלס מחר שבת לא עובדים (ל''ת)

      לון, 28/07/06 23:18

      הגב לתגובה זו

      • כן , אחלה נחמה

        תושב צפון, 28/07/06 23:43

        לצערי לא חושב שזה הולך להסתיים ביום ראשון.
        אז יש להם שם יום לחשוב, האם המצב באמת שונה כמו שהם אומרים ושההנחיות משתנות.

        אבל לא לכתוב דברים לא ברורים...
        כי זאת לא הפעם הראשונה שהם אומרים :
        ''לאור המצב החדש.... '' ובעצם דבר לא משתנה.
        אז הוסיפו את עפולה בגלל הנפילות,
        אבל איפה שאני גר, [כרמיאל-עפולה]
        לא פעם כבר עוברות הרקטות מעלינו וזה בנס לא עלינו.

        גם ההנחיה : ''לצאת לעבודתם בתנאי שהיא מתקיימת במבנים שיש בהם מרחבים מוגנים''
        אינה ברורה דיו.
        ואם אני חושב שעבודתי אינה בטוחה והמעסיק חושב אחרת ?


        הגב לתגובה זו

    • ג'רי לא הודיע לכם מה ההנחיות? (ל''ת)

      תתקשר לפיקוד, 29/07/06 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוד הפעם אתה מורשת שרון עלקקק מורשת

    שרון, 28/07/06 22:15

    אל תדבר הרבה אתה אל תדבר עוד אחד עם מורשת מספיק לנו אחד לצערי ''מורשת רבין'' דיי אחד לא צריך יותר לא מורשת ולא בטיח הדבר היחיד זה לתת לצה''ל לעשות ת'עבודה לאט לאט אתם עוד תיראו הפתעות צה''ל הוא חזק ואנחנו מחזקים את ידין שיצליח בכל מעשה ידיו מגיע לנו עם ישראל אנחנו וצה''ל ביחד ננצח בעזרת האל אמן

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? (ל''ת)

      כולם בכיינים, 28/07/06 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממשלה נרפית שחייבת להתפטר. מלחמה מנהלים כמו מלחמה!!!!

    מנחם, 28/07/06 22:15

    ממשלה נרפית שחייבת להתפטר. מלחמה מנהלים כמו מלחמה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מספיק עם ההרג המיותר (ל''ת)

    של ישראלים, 28/07/06 22:04

    הגב לתגובה זו

    • לא... אז מה האלטרנטיבה?

      אחד, 28/07/06 22:40

      שימשיכו לחטוף חיילים ולעסוק בטרור ?
      קצת ראליזם לא יזיק !

      אנו משלמים על מה שלא עשינ ו מעל ל6 שנים.

      הגב לתגובה זו

      • הפתרון הוא מציאת הסדר בחכמה (ל''ת)

        בקש שלום, 29/07/06 08:23

        הגב לתגובה זו

    • צדקת.בוא נתאבד\נתאסלם

      ג, 29/07/06 10:53

      מה אתה מציע שנהפוך: שיעים או סונים ? או אולי מספיק להפוך לאינטלקטואל וללכת לגור בפאריס ?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    המורשת של שרון:לדבר מעט לעשות הרבה. (ל''ת)

    יואב, 28/07/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נכון. מושתלים הביתה!!!!!!!

    אלירן, 28/07/06 21:37

    הצבא שלנו אדיר,הצעירים שלנו עושים עבודה מופלאה, והמושתלים כאן חוגגים ועושים דמורליזציה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עד נצרת עילית שמענו את הבומים

    י, 28/07/06 21:17

    חברים יקרים
    עד לנצרת עילית שמענו את הבומים
    אצלנו פה בנצרת עילית אנחנו צריכים ללכת רגיל לעבודה ואף לפעמים בגלל המצב צריכים לעבוד שעות נוספות וכל זה למרות כל הבומים שעפים מעלינו מצפון ממערב ממזרח ומדרום לנו
    הכל פה זה מזל וניסים
    היום שמענו את הטילים חבל על הזמן אנחנו לא מנצחים את המלחמה
    צ ר י ך ל ש ט ו ף א ת ל ב נ ו ן
    = ה ת ק פ ת צ ו נ א מ י =
    למה לא עושים את זה הא ?
    מישהוא יכול להגיד לי ? למה ?
    אם היו נופלים ככה טילים על תל אביב מישהוא היה מסתפק בטיסות אוויריות והסתבכויות נקודתיות בלבנון ? על שתי עיירות מסריחות ?
    בינת ג'בל ומרון אל ערס !!!
    מה קורה פה לכל הרוחות ?
    בואו נתפלל רק שלא יפסיקו באמצע
    שימשיכו עד הסוף ויורידו את הראש של נסראלה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בעם שלנו יש עוצמה פנימית אדירה

    שירז, 28/07/06 21:11

    מותר לפחד, מותר לבכות, מותר לדאוג.

    אבל אנחנו כרגיל, מתחברים לכוחות האדירים שבתוכנו, וממשיכים.

    רק לא להלקות את עצמנו. אין אדם ואין ארגון חפים מטעויות.
    טעויות נועדו ללמידה. רק אלוהים לא טועה.
    ואנחנו לומדים, אנחנו עם אדיר.
    בואו לא ניתן למושתלים לעשות פה דמורליזציה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון יפה מאד לא ניתן למושתלים לעשות פה דמורליזציה (ל''ת)

      שרון, 28/07/06 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא נמאס בכלל לא...לא רוצים שקט צה''ל להמשיך בכל הכח (ל''ת)

    שרון, 28/07/06 20:25

    הגב לתגובה זו

    • איפה אלה מתל אביב איפה הם ????--

      שרון, 28/07/06 20:47

      עכשיו הם אומרים נמאס לי או נמאס לנו אהההה נמאס לכם...אני בטוח שנמאס לכם, אבל אתם לא אומרים למה נמאס לכם, אבל אני יענה... אל תענו אתם מ-פ-ח-ד-י-ם אתם פוחדים שזה יגיע לתל אביב לכן נמאס לכם, תגידו ת'אמת מה אתם מפחדים מה נראה לכם מה אנחנו לא מפחדים? אבל לנו זה לא נמאס כי אנחנו יהודים וחיים במדינה יהודית ויש לנו אימון מלא בצה''ל וצה''ל הוא היחיד שצריח לשמור עליו ולעודד אותו שימשיך בכל הכח

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עפולה פלולה

    אביב, 28/07/06 20:22

    אנחנו חיים מתחת לאדמה מאז שעלינו על הקרקע, אז מתבכיינים לי על איזה טיל שנפל על עפולה?



    הגב לתגובה זו

    • מה לא ברור לך?

      אירנה, 29/07/06 09:13

      לא עניין אף אחד שטיל מסוג חדש נפל בעפולה, פשוא האליטה קצת נלחצה שמדובר בטיל ארוך טווח וואלי זה מבשר על הסלמה במצב - ז''א שחס-וחלילה יתחילו עוד מעט ליפול טילים על תל-אביב. עובדה שמקודם נפלו טילים ליד עפולה (על זה בטח לא שמעת, הא?) ואף אחד בתקשורת לא התרגש מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא להיכנס ללבנון! זו טעות שתעלה בחיים רבים!

    סבא גאה, 28/07/06 20:21

    להגיע לפתרון מדיני עכשיו!

    מלחמת לבנון הראשונה מוכיחה שכניסה קרקעית היא מתכון להסתבכות ולמאות הרוגים בקרב חיילינו. כבר עכשיו אנחנו סופרים עשרות מתים. אסור להיכנס!

    תקראו את המסמך החשוב הזה על מלחמת לבנון בשביל להבין כמה השאיפות הגדולות לקבוע סדרים חדשים בלבנון באמצעות אוגדות של צה''ל מתורגמות לחללים שממלאים את בתי הקברות הצבאיים:


    לצאת מלבנון עכשיו!! לא עוד חיילים מתים במלחמה הארורה הזאת שאין לה תכלית ולא מביאה לא שקט ולא ביטחון. רק גשם של קטיושות וחיים הרוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Shabat Shalom Am Israel (ל''ת)

    Maler Miri, 28/07/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה הצלב-האדום?.פגעו במגן-דוד אדום,איפה הליגה לזכויות הנפגעים? איפ

    Achmed Haoohev, 28/07/06 20:08

    איפה הצלב-האדום?.פגעו במגן-דוד אדום,איפה הליגה לזכויות הנפגעים? איפה ארבע אימהים?.איפה הם ''האוהבים'' את המוסלמים?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עכשיו נראה את אלה של עפולה

    שרון, 28/07/06 19:58

    עכשיו נראה אותם גיבורים וניכנסים למקלטים גם את כל התלביבים שזה יגיע אליהם גם הם יכנסו למקלטים ויבינו מזה לצאת ולהפגין עכשיו נראה אותם מפגינים מתוך המקלט שלהם הם דיברו הרבה אההה? עוד מעט וזה יגיע לתל אביב נראה את השמאלנים אחחח כמה שזה כואב אבל אתם יודעים לדבר הרבה שזה יגיע אליכם נראה אותכם יושבים במקלטים כל השמאלנים האלה מרמת אביב וכו' כל היום אתם צועקים כמו לא יודע מה גיבורים עכשיו גם אתם בחזית כן מי שלא ידע עכשיו זה בדרך

    הגב לתגובה זו

    • afula

      osi, 29/07/06 02:17

      what are you taking about

      הגב לתגובה זו

    • תראה כמה שנאה אתה שופך על אחיך (ל''ת)

      כנראה שהערבים, 29/07/06 08:25

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר שטויות?

      אירנה, 29/07/06 09:09

      עפולה כבר ספגה מטחי טילים בתחילת המלחמה. מה אתה משווה לתל-אביב... ומי בכלל יצא מעפולה להפגין נגד מלחמה?
      ואגב, יש כאלה שהבית שלהם נפגע מפגיעה ישירה של טיל ועדיין הם מתנגדים למלחמה ויש כאלה שגרים במרכז וחושבים שהמלחמה נחוצה. אתה יודע, לפעמים לבני אדם יש דעות עצמאיות גם בלי קשר לנפילת הטילים באזור שהם גרים.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איפה התגובה שלי למה אינכם מפרסמים ''עיתון-מעריב'' האם אתם פוחדים מהאמ

    Kadima, 28/07/06 19:54

    איפה התגובה שלי למה אינכם מפרסמים ''עיתון-מעריב'' האם אתם פוחדים מהאמת.מלחמת ''פינצטה'' לא תועיל.רק ''מלחת השמדה'' זה לא אני מבקש,זה מה החיסבבלה-בלה.זורקים עלינו טילים ואנחנו ''מלטפים'' את הטרור ''נקודתית?. התחלנו א ו ''המשכנו'' את ''מורשת-הרדום''.עוד לא נמאס למדינה ''מההבלגה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מופז אשם גם רמטכל וגם ש. בטחון

    אורי, 28/07/06 19:53

    מןפז - עם החיוך הדבילי שלו, אשם בהתחמשות והתעצמות החיזבאללה.
    הןא גם זה שהביא את דבריהם של ראשי הישובים בצפון , לשלחן הממשלה. שלא נפגע בחיזבאללה כדי לא לפגוע בתיירות ובצימרים ובמסעדות שפיטמו אותו כל כך יפה.
    כן מופז אל תשתנפן. ראינו אותך משתפן כשהצטרפת לקדימה , אני במקום אולמרט הייתי נותן לך להיות. אחראי עובדי הנקיון בכנסת , ןגם זה לא מגיע לך.
    אתה וברק שברח מלבנון בלי שום ביטחונות.
    פינקו אותך אירחו אותך יפה, בצפון אז למה שתרגיז אותם? ונאסראללה היה מבסוט מקהות החושים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפה אהוד ברק ? איפה שיסביר לנו ....... (ל''ת)

    דוד, 28/07/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מלחמת בין המצרים

    אילן, 28/07/06 19:08

    בין המצרים חל מ יז תמוז שהוא זמן שמסמל
    למשל את יום שבירת הלוחות כשעשו את עגל הזהב
    או פריצת חומות ירושלים והרס בית המקדש 3 שבועות לאחר מכן
    ולכן אנו צמים בט באב כאשר האבל מתחיל ב ח באב.
    פרץ קרא למלחמה מלחמת בין המצרים לפיכך היא תמשך אולי
    3 שבועות עד לח באב.

    אותיות חיזבאלה= יז לח אב

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שני מיליון ישראלים במקלטים ופרץ ואולמרט חסים על בתים לבנוניים

    יערה, 28/07/06 19:05

    שלא לדבר על החיילים שמתים בגלל ששני הדבילים האלו לא רוצים להפציץ

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה משרד ההגנה בדמשק עדין עומד ולא שוכב

    דש, 28/07/06 18:53

    למה משתמשים בחייל האויר בפצצות יקרות שעולות מליוני דולרים להשמיד מטרות שעולות שני דולר
    למה עדין מתנהלת לחימה בכפר נידח בלבנון ולא הופכים אותו למגרש חניה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    האם לטיל ה''פטריוט'' יש יכולת להפיל אותו?

    אזרח מודאג, 28/07/06 18:50

    כבר אמרו שאת ה''זילזאל'' הוא בהחלט יכול להפיל.

    הגב לתגובה זו

    • כן, הפטריוט מיירט זילזאל

      לא לזלזל, 28/07/06 23:16

      אבל ישנה סכנה להתפרקות ראש הנפץ מגוף הטיל בשעת היירוט
      במקרה כזה אין תועלת והנזק יכול להיות אפילו רב יותר מפגיעה רגילה-ישירה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביבי וליברמן הצילו,זה גדול על אולמרט!!

    הצילו, 28/07/06 18:27

    ברור שההומניות של אולמרט מחסלת את צה''ל הצטרפו לממשלה ותצילו אותנו!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צריך לבנות מקלט לעציץ של רוחמה אברהם (ל''ת)

    לילך, 28/07/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צהל בצפון פועל לילות כימים-ללא גיבוי הרמטכ''ל והדרג המדיני

    רון, 28/07/06 17:57

    צהל בצפון פועל לילות כימים-ללא גיבוי הרמטכ''ל והדרג המדיני

    שימו לב - איך לאט לאט חלוץ מפמפם את נושא התקלות כביכול שהיו במלחמה , מבלי להודות שזו מלחמה ובמלחמה יש גם הרוגים.
    מה השלב הבא חלוץ? אתה מתכנן על תיק הבטחון? וככה אתה מלקק לדרג המדיני הכושל?
    תזכור שהגלגל הוא עגול וועדות חקירה ימצאו גם אותך בסוף - ככה זה!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''מלחמת השמאל הנאור, (ל''ת)

    שםלמלחמה, 28/07/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''מלחמת הברדק של ברק'' (ל''ת)

    שם למלחמה, 28/07/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האם ינזכה לראות את הסוף? (ל''ת)

    פ.ב., 28/07/06 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ~~~~~~נמאס ! רוצים פה שקט כבר איך נעשה את השבת במקלט אולמרט ----? ~

    ~~~~~~~~~~~~~~~, 28/07/06 17:41

    נמאססססססס תחסלו אותם פעם 1 ולתמיד די רוצים לנשום אוויר לחזור לשגרה לעבודה לחיים הרגילים כמו בכל העולם !

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנא צטטו את יהונתן גפן מעיתונכם מאי 2000

    שכנא, 28/07/06 16:39

    ''כל דוברי הימין , מעוזי לנדאו ועד משה ארנס, צריכים לאכול איזה כובע, להיכנס קצת למקלטי תרחישיהם ולחכות שישכחו את כל התחזיות השחורות שלהם. אין כמו הימין בהפחדת הציבור...'' ( הציטוט מוזכר בעיתון ''בשבע'' השבוע).
    אולי הצחוק ממנו וממאמריו ירים את מוראל תושבי הצפון .

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח צודק עם כל הכבוד (ל''ת)

      צודק, 28/07/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא מבין !מדוע ישראל לא מבקשת הפסקת-אש? (ל''ת)

    חיים מהמקלט, 28/07/06 16:36

    הגב לתגובה זו

    • לחיים מכל הלב

      דוד, 28/07/06 18:45

      לבי איתך, איתכם, אם כל ישראלי, יהודי
      תרשלי לומר לא לבקתך
      גם כך אנו עומדים לפני חורבן בית שלישי שמנהיגנו הובילו אותנו
      אבל בקשה ממך, תחזיקו מעמד

      הגב לתגובה זו

    • בחרת אולמרט תשאר בכלוב. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 28/07/06 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לקח מוויטנאם: אי אפשר לנצח במלחמה למחצה. (ל''ת)

    לומד מההסטוריה, 28/07/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טילים באזור עפולה

    קשבנו בצפון, 28/07/06 16:16

    אלה הטילים שנסראללה התכוון לשלוח לעבר נתניה . מדובר בטילים ארוכי טווח בעלי ראש נפץ גדול אבל הם נפלו באזור עפולה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד לאולמרט ופרץ

    ורדיגר, 28/07/06 16:13

    מנהלים את המשבר כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מהטוקבקיסטים של קדימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מתי, 28/07/06 17:43

      איזה מנהלים את המשבר כמו שצריך? איזו חרטה!!! אנחנו מפסידים!!!! החיזבאללה דופקים אותנו ההרתעה בקאנטים, שני מיליון ישראלים במקלטים הקטיושות ממשיכות ליפול בקצב שרק הולך ומתגבר, הפעולה הקרקעית המרוסנת של פרץ ואולמרט הולכת על הפנים מלא חיילים הרוגים נסראללה עדין חי וכך גם 99% מלוחמי החיזבאללה

      הגב לתגובה זו

      • תהיו חכמים ,תפסיקו להיות צודקים...

        כספי, 29/07/06 00:33

        כל כך ישראלי ....כל כך הרבה תובנות מדהים.
        אם אנשים כמוך היו בשלטון לא היינו צריכים להלחם כי פשוט לא היינו..
        אם לא הבנת כבר הספקנו להרוס להם חצי מדינה ,הבעיה שאנחנו נלחמים במאפיה,בגרילה- אין להם מה להפסיד ולנו...יש ,יש לנו הרבה מאוד להפסיד .והחלטות שרירותיות כמו ''לחסל,למחוק,לקטוש ''כמו שאתה רואה לא לוקחות אותנו רחוק מדי.
        תפסיקו עם השטויות אנחנו חייבים לסמוך על השלטון שלנו כי פשוט אין דבר כזה החלטה אחת נכונה וזהו...
        המלחמה מורכבת ואנחנו צריכים ללמוד את אויבנו כמו שהם לומדים אותנו.
        ואם אתם באמת רוצים שנבצע רצח עם בלבנון אז אתם חיים בסרט...
        זאת המציאות בואו נתפקח...תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלפי משגרי דמה

    שולה, 28/07/06 16:05

    האירנים פיזרו משגרי דמה של רקטות
    צה''ל הצבא החכם מפציץ מטרות שכל אחת מהן עולה 200$ עם פצצה שעלותה 20000$

    במקום מטרות איכות בעלות 300000$

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כנראה שתגובת צהל מצחיקה אותם

    גודמן, 28/07/06 16:04

    מה דעתכם להוריד עליהם מטח צהלי
    שיזכר לדורות ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יישר כוח לשר הבטחון חזק ואמץ

    אופטימי, 28/07/06 15:58

    למספר 3 הקשקשן חסר תרבות ודרך ארץ.אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה בזכות הצוות אולמרט פרץ.חיזבאלה לא האמין שיקבל מכה כזאת ולכן הוא מבקש הפסקת אש.
    קום להצדיע לשר הבטחון ולראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • לא לאולמרט ןלא לפרץ

      דוד, 28/07/06 18:51

      גם אני אופטימי אבל לא כיום, 16 יום
      עשרות ערוגים, אלפי טילים
      ומי שולך אותם 2000 איש
      צבה החזק באולם לא יכול להם
      זה כעת מה יהיה בהמשך?
      חורבן הבית אולמרט פרץ החזירו המפתחות, לחיפין זהגו לפינוי המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל המומחים בגרוש וחכמים בלילה !!!!!!

    e=mc(2), 28/07/06 15:48

    במקום עצות ופרשנויות לכו להתנדב !!
    זה עוזר הרבה יותר מפטפוטי סרק!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן להיתנדב כמוך, לכתוב טוקבקים (ל''ת)

      משיח מנפק, 28/07/06 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חייבים ללמוד חכמת הקבלה כולם (ל''ת)

    חי, 28/07/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוברים לפזה של.......................

    היהודי!!!!!!!!!, 28/07/06 15:43

    והוא: ''מלחמת גוג ומגוג'' !!
    גם אם לא נעים לכם לישמוע-קבלו ממני את זה לא כהטפת דת-אלא כשליחות ממני אליכם: האירועים(אם לא יקרה נס וה' ירחם עלינו), רק יחמירו-טילים יעופו גם למרכז-וזה לא יהיו קטיושות,צה''ל לא יוכל לעזור לנו לנצח פה-וגם לא אמריקה: ה' למעשה מראה לנו שעידן ''כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה'' - ניגמר.
    אז מה כן יעזור?

    רק אם נחזור בתשובה-כל אחד בדרגה שבה הוא נימצא-יתקרב לבורא עולם בקיום מצוות מעשיות-חרטה על העבר-וקבלה על ההווה.

    אן אז ה' יעביר יותר מהר מהמצב הזה-למצב מס 2.-שהוא: ''אין לנו על מי ליסמוך-רק על אבינו שבשמיים''.

    שלב 3 יהיה : ביאת משיח צידקנו-והישתלטותו על העולם כולו-לכוף את העולם כולו לעבוד את ה' בילבד-ולא את עצמנו-כי היום המצב הוא שאנשים עובדים את עצמם-שזו מעין עבודה זרה,או במילים מודרניות-''תרבות נהינתנית'' !

    הכל ניגמר-ותיזכרו את המילים האלה טוב טוב-יש לכם היזדמנות.
    אפילו אם לא נעים לכם ממישהו או ממשהו-תתקרבו אל ה' בסתר-כי הוא רוצה עכשיו את הלבבות של כולנו-כל עם ישראל!

    4. חיזקו ואימצו-בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • מיהו אותו אבא שלכם? לעזאזל !!! (ל''ת)

      הרי קרישנה, 29/07/06 08:28

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם מר אולמרט

    שמלאני גאה, 28/07/06 15:32

    היה מבצע את ההתכנסות בדיוק לאחר הבחירות,זה לא היה קורה ולא היתה שום מלחמה בצפון ובעזה!!
    קדימה להתכנסות!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-13, אין מנוס מלהלחם

      ריאליסטית, 28/07/06 17:42

      עד מתי תחשבו שהבריחות שלנו מהתמודדויות עם הצדדים האחרים הן שיביאו לשלום המיוחל?

      אם לאחר שיצאנו מעזה ויצאנו מלבנון (לא בסדר הזה..) האויבים שלנו רואים בנו אך ורק חלשים איך אפשר לחזור על המנטרה השחוקה שצריך לדבר איתם? שצריך לצאת מהשטחים?

      זה עוד לא ברור שאין לנו דרך אחרת מלהלחם בצפון ובעזה?
      שכל השיחות נכשלו? שההתנתקויות למינהן רק מוציאות אותנו חלשים?

      שיחות אפשר לקיים עם מדינות ריבוניות (כמו מצריים וירדן) עם ארגוני טרור לצערי אין ברירה אלא להלחם,
      וכמה שיותר בחוזקה.

      אנשים- צאו מהבועה..

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט - ביצורים כמו של החיזבללה הם רק למלחמה

      פני לשלום, 29/07/06 08:16

      לא מתבצרים ומתחמשים כך לצורך שלום, ובטח לא במשך 6 שנים. תגיד תודה שאחרים מגנים עליך. ו...לא, אני לא ימנית, אני לכיוון השמאל, אבל תתפקח - אין פה ברירה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה רמטכל זה

    ניר אוחנה, 28/07/06 15:19

    צריך להיכנס עליהם בכוחות גדולים יותר ולהרוס להכניס כמה גדודים ביחד ולחסל אותם הם מבינים רק כח ככה הנפילות אולי יהיו יותר קטנות ולא לעשות צחוק מעצמנו לפחד להכניס חיילים שיגייסו יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאז שהרמטכ''ל איים...

    תקנו אותי ?, 28/07/06 14:52

    תרנו אותי אים אני טועה אבל באמצע השבוע איים הרמטכ''ל כי על כל מטח שיגיע לחיפה ''יורדו'' 10 בניינים בבירת החיזבללללה.. כמובן שנסרללה היה חייב ליבדוק.. אבל מאז שבאמת הורדו 10 בנינים אין ירי לחיפה ?

    הגב לתגובה זו

    • אל תפתח פה, ואולי כן (ל''ת)

      עמיחי, 28/07/06 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תנו לצה''ל לרשום דוחו''תל נהגים עברינים כי

    רעיון לנצחון, 28/07/06 14:36

    נגד יהודים לא חמושים צה''ל חזק
    ואז תראו צה''ל מנצח

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רוצים את מופז

    אוהד, 28/07/06 14:34

    אחרי המלחמה תמנה את פרץ חזרה,שבועים של לחימה ופרץ לא מונע ירי קטיושת על חיפה.תנו למופז לנצח

    הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח מופז הביא אותנו למצב הזה

      עין צופיה, 28/07/06 16:31

      זו לא העת לבקר, אך אם אתה מתכוון להשמיץ את צה''ל, זכור מי היה הרמטכ''ל ושר הבטחון שנתן לחיזבאללה להגיע למצב של מלחמת קיום....
      אנו מאמינים בצה''ל , במפקדיו ובחיליו. הם כעת בשלב של מיזעור הנזק תוך התמודדות עם כל העולם

      הגב לתגובה זו

      • בוונתי לדעתך

        אורי, 28/07/06 23:58

        לא ראיתי את מה שכתבת והגבתי די דומה למה שכתבת ואף החמרתי

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    זהו התחלת השינוי לטובה, רואים שהם נסוגים אחורה, ופוגעים בלחץ. (ל''ת)

    דודי, 28/07/06 12:01

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל ת'מוח- מה בדיוק השתנה?! (ל''ת)

      יואב, 28/07/06 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלק הצבא הכי חזק,,,פחחחחחחח

    ארז, 28/07/06 11:22

    כל המיליארדים שמושקעים בצבא המצועצע שלנו לא גירדו לחבורת פירחחים של החיזבאלה את הביצים,חיילי גולני ניראו המומים,ממש לרחם,,צנחנים,,חחחחח,,מזל שחיל האוויר הראה מעט יכולת,בקיצור,לאחר המפלה המביישת,יש לבצע מהפך משמעותי בבניית כח צבאי חזק ואיכותי,שיתן מענה הולם לאיומי אירן וסוריה,כי התיאבון של אוייבנו רק התגבר לאחר שחיילי גולני עשו כבר את הבושה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתגייס כבר ותראה להם איך

      אפרת, 28/07/06 14:45

      נלחמים...אה?
      רק אותך צריך שם כדי להכריע.
      פחחחח....

      הגב לתגובה זו

    • אהלן שקמיסט (ל''ת)

      דרומי, 28/07/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • I bet you were a JOBNIK (ל''ת)

      Noam, 28/07/06 16:32

      הגב לתגובה זו

    • צודק הבחלט, אבל אל תישכח שפרץ ואולמרט קושרים את ידי הצבא מאחורי הגב

      מתי, 28/07/06 17:46

      לא מאפשרים גיוס מילואים, לא מאפשרים הפצצות על כפרי המחבלים אלא רק הפצצות על שדות ריקים ועל גשרים, לא מאפשרים פעולה קרקעית, גם צבא ארה''ב היה מפסיד בתנאים האלו

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט ופרץ לא אישרו הפצצת תחנות כח

    דניאל, 28/07/06 10:01

    בלבנון אתמול בישיבת הממשלה.
    17 יום כן 17 יום נטחנים אנשי אזור הצפון כולל הבוקר.
    ופרץ ואולמרט לא אישרו להפציץ תחנות כח.
    מה קרה? האמריקאים עוצרים אותך אולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • משגר קטיושות לא צריך לתקוע לחשמל (ל''ת)

      תקע ושקע, 28/07/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • אתם מתארים לכם את נסראללה

      י, 30/07/06 04:44

      מונע מחייליו לפגוע בנו ולהלחם בנו בעוצמת הכח? כי זה מה שפרץ עושה לצהל בעוד שחיזבאללה משתמש בשיא כוחו. עכשיו בכל התחנות הזרות מדברים על זה שנכשלנו ונסגנו מבינת גבל ושאפילו כפר אנחנו לא יכולים לכבוש. תודה אולמרט ופרץ. העיקר שבנאומים אתם מרמים את העם ועושים את עצמכם חזקים ונחושים. שקרנים צבועים

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    סליחה על ההטרדה, אך אמרנולכם (ל''ת)

    הכבשה לא שוכחת, 28/07/06 09:33

    הגב לתגובה זו

    • מה אמרת? (ל''ת)

      א, 29/07/06 00:33

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשע לא לשלוח צה''ל בכוח גדול (ל''ת)

    ההתשה נגדנו, 28/07/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרץ יא נפל , עד מתי תאפשר הפצצות על ערי ישראל????

    מה יותר גרוע, 28/07/06 09:08

    לא יאומן
    עדין אנחנו תחת איום של מלאך המוות המשוגר מדי יום כאוות נפשם של האויבים
    עד מתי תאפשר טבח יומי בתושבי ישראל
    עד מתי????????
    אם אתה לא מסוגל לתת הוראות מתאימות לצבא תתפטר יא דרעק
    אנשים נהרגים בגללך כאן ובגלל שאתה מלקק לגויים

    הגב לתגובה זו

    • איך עושים את זה? (ל''ת)

      אלון, 28/07/06 10:41

      הגב לתגובה זו

    • בואנה י'נפל אחד אתה אין קסמים פה במדינה חכה לאט לאט

      שרון צפון, 28/07/06 11:18

      חכה לאט לאט יבוא הזמן ואתה תגיד סליחה לפרץ אין פה קסמים מה אתה חושב לעצמיך הוא יכול לעשות מה שבא לו פה מה נראה לך הוא חי לבד הוא מחליט לבד חכה יום ראשון יגיעו כוחות חדשים תראה מה הם יעשו אי אפשר הכל במכה אחת כל יום עוד קצת ככה זה מהתחלת היום הראשון

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    התשובה הקוונטית

    התשובה, 28/07/06 09:02

    כמו שפיזיקה מכנית לא עבודת בעולם קוונטי.
    כך נשק מדויק לא יעבוד מול נשק סטטיסטי.
    כך צבא סדיר לא יעמוד אל מול גרילה

    מספר בעיות אתם מתמודד צה''ל:

    (1) קטיושות על הצפון:
    קטיושה היא נשק סטטיסטי ומכוון שכך כל אזרח בצפון יכול להוות חלק מן אותה סטטיסטיקת פגיעות ולכן כולם בחרדה.

    התשובה: סטטיסטיקה!. במקום להשתמש בנשק מדויק וחזק כגון פצצות טון או שניים אשר מצתיירים רע בתקשורת ומאיימים על אחוז קטן בלבד. ועדין פוגעים באזרחים.
    יש להמטיר פצצות קטנות יותר פחות מדויקות ובכמויות רבות על אזורים אשר סטטיסטית
    מיצגים את החיזזבלה. פחות אגו יותר תוצאות.

    (2) זהוי של חייל חיזבלה.

    זה לא מדע מדויק כי אין לא מדים, אין לו בסיס קבוע וכ''ו
    התשובה: שוב סטטיסטיקה!. סטטיסטית אם הוא נמצא באזור חשוד אחרי שבקשו ממנו להתפנות סביר להניח שהוא מחבל.

    ועוד ועוד.

    נסו בעצמכם הציבו בכל בעית גרילה סטטיסטיקה וצפו כיצד היא נפתרת מאליה.

    בתודה איש חושב
    מקווה שמישהו יקרא ויפנים.
    ומעל הכל שיבוא שלום במהרה בימינו

    הגב לתגובה זו

    • יש סיכוי שתלמד עברית לפני שתפציץ מושגים שאינך מבין?

      א. איינשטיין, 28/07/06 10:32

      אין לך מושג בסטטיסטיקה של קטיושות, אין לך מושג במכניקה קוונטית, אין לך מושג בפצצות קטנות או גדולות ואין לך מושג בגודל השטח ורדיוס ההשמדה של אמל''ח.
      אך בעיקר, אין לך מושג בעברית ולמרות זאת אתה משיא לצבא, בשיא הרצינות, מה עליו לעשות.

      הגב לתגובה זו

      • אמרת הרבה אבל לא כלום

        התשובה, 28/07/06 11:20

        היכן טעיתי בעברית?
        אשמח עם תתקן אותי.

        היכן טעיתי בפיסיקה ?
        אשמח עם תתקן אותי.

        הקשר בין פצצות גדולות לקטנות הוא
        שאנו מצתיירים כמפלצת ענקית. בזמן שהם בסך הכל יורים קטיושות.?!

        תודה


        הגב לתגובה זו

        • מצטיירים (ל''ת)

          toni, 28/07/06 15:13

          הגב לתגובה זו

        • טעויות

          מתקן, 29/07/06 08:48

          אם עם א'
          אחרי צ' תמיד תבוא ט' לא ת'

          ניוטון לא ניטון
          תשובה סטטיסית צ''ל סטטיסטית

          מקווה שזה משמח אותך

          הגב לתגובה זו

      • עברית תקנית לא תסיים את המשבר.

        שמואל, 28/07/06 11:36

        עברית תקנית לא תסיים את המשבר.

        שאלה האם חוקיו של ניטון מתקיימים
        בתוך האטום ? תשובה לא.

        שאלה קוונטית היכן נמצא האלקטרון בכל רגע נתון ? תשובה סטטיסית.

        האם רקטות הקטיושה זורעות הרס רב ? תשובה לא, אבל פחד קולקטיבי כן.

        האם פצצות 2 טון זורעות הרס רב ?
        תשובה כן, אבל פחד קולקטיבי לא.

        האם פעולות צה''ל מצתיירות מפלצתיות ? תשובה כן.

        האם פעולות החיזזבלה מצתיירות מפלצתיות ? לא.



        הגב לתגובה זו

    • 10 !

      ארנון, 28/07/06 17:12

      ולמי שיש בעיה עם העיברית שלך... יש לו בהחלט בעיה עם הנקרא עוד לפני הבנת הנקרא
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

    • רעיונות יפים מאוד (ל''ת)

      דוד ג., 28/07/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קטיושקה יצאה לשוח, פגשה ילד, מי נשאר?

    שבע דמים ומלחמה, 28/07/06 08:33

    ביום ובלילה מטוסים מפציצים ובאים והולכים וגם נשים נהרגות וגם ילדים קטנים וגם הרבה פליטים יש פתאום בשני הצדדים ואין כסף והחיים הולכים ונעצרים ואנשים מפסיקים לחייך מפסיקים לקוות מתרגלים לייאוש מתרגלים להעדר אופק מדיני ולנצחיותו של אופק מלחמתי שפיכות דמים לנצח לנצח נאכל חרב נחיה על החרב ונמות עליה. גם אם נחזיר את נסראללה לאללה יבוא חמדאללה וירצה לרצוח בנו ולקטייש אותנו השכם והערב כי אנחנו הבולדוג של המזרח התיכון לא יהודים קורבנות אלא יהודים מקרבנים.

    יקום אריאל שרון במטותא ממיטתו ויעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל ונשיר לו יחד אריק מלך ישראל ונהלל ונשבח ונפצח בשיר מזמור. חיים שלי אתה אריק, חסר לי אתה מנהיג:
    http://www.israel-chronicles.org

    הגב לתגובה זו

    • ... קופץ בראש. שבת שלום (ל''ת)

      ארנון, 28/07/06 17:15

      הגב לתגובה זו