• 72.

    נשים הרסניות ותקשורת מושחתת שהשתמשה בהן לחיזוק הטרור כ'אייטם'. (ל''ת)

    אכן, 28/07/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האמא הג'ינג'ית השמאלית נראית לי טעימה למדי

    גבר לוהט, 28/07/06 12:56

    יש תמונות שלה ללא משקפי שמש?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם אני ו-3 חברי הקמנו אירגון בשם ''די לבוגדנות!'' רוצים כיסוי תקשורתי (ל''ת)

    די לבוגדנות!!!, 28/07/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זו פרובוקציה של השמאל המחפש גימיקים למשוך תקשורת! התעלמו מהן! (ל''ת)

    כולנו עם החיילי, 28/07/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    4 אמאות זה לא אירגון כאם 4 פעילות שמאל קיצוני עם כיסוי תקשורתי! (ל''ת)

    רחל, אמא לחייל, 28/07/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ze zman lahdoot

    a jew, 28/07/06 11:11

    if you all not speake one voice NOW the enimy will not give a second chance.

    הגב לתגובה זו

    • if you

      a jew, 28/07/06 11:48

      continue to give us wise advises but you'll stay where ever you are, you won't help. come here, and then talk.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    4 אמאות, כשנסראללה רואה אותכם, הוא מגיע לאוגזמה. המשיכו לגרות אותו! (ל''ת)

    חברים של נסראלה, 28/07/06 11:08

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שכאשר הוא רואה אותן, הוא משפשף...ידים! (ל''ת)

      צביה, 28/07/06 11:31

      הגב לתגובה זו

      • צביה שובבונת שכמוך. מת על הראש שלךךך (ל''ת)

        גבר לוהט, 28/07/06 12:48

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    תנועת -2 -לוחות הברית - למען זוגיות טובה (ל''ת)

    יוסי, 28/07/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אירגון 4 אימהות - מסכן את תושבי ישראל (ל''ת)

    עודד, 28/07/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שם מומלץ למילחמה הנוכחית: מלחמת ארבע אמהות (ל''ת)

    חנה, 28/07/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ארבע אימהות??????

    אברהם, 28/07/06 10:39

    האמהות האמיתיות שלנו שרה רבקה רחל ולאה תפקידן הוא להתפלל על עם ישראל ולא לתת מורך ופחד בעם והיוצאים למלחמה. אלו לא ארבע אמהות יהודיות שלנו אלא בכלל לא אמהות אלו נשים המתיימרות להיות אמא אך לא יעזור להן בוגדות בעמן ובמולדתן

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה כסף ארבע אימהות מקבלות מהחיזבאללה (ל''ת)

    שלומי, 28/07/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ארבע אמהות היא אירגון עוין. כזה היה ועודנו. (ל''ת)

    סוניה שובי, 28/07/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    את הארבע לא נראות שכולות....

    בוריסד, 28/07/06 09:59

    זאת לא דמוקרטי שבזמן מלחמה נגד מרצחים למה מאפשרים תעמולה עוינת תחת הכרזות פופוליסטיות מזויפות שנראות לכאורה עוינות למדינת ישראל לטובת של אויבנו.
    הרי כל פעילות שלהם לכאורה חסרת הגיון ומנותקת ממציות.

    זה לא מדובר על התנגדות אמהות שכולות למלחמה מעותרת, כי התנהגות הזאת לא יכולה לפרוח על רקע של כואב שכול אמת,
    אלא ההתנהגות הזאת מגלה אנשים שמנצלים טרגדיה לרעה לרווחתם אישית.
    הן יודעות ולא יכולים לא לראות ולא לדעת שפעולתם עלולה להחליש את המדינה לוחמת על קיומה והן מבינות ויודעות הטב שחוץ מהופעתם זולה בתקשורת, שעליהן גם לוקחים טרמפ כל אויבי של ישראל כל אנטישמיים שבעולם ומשתמשים אותם לתעמולה עוינת נגד מדינת ישראל.
    בעומק עמקים את התנועה הזאת נראית טירוף של שנא אנטישמית ולא אמתית בדימוין מלא עם תעמולה של אויבנו. ביחד עם אורי אבנרי הן משרתות את אויבנו ולא את השלום. והן מבינות את זאת.
    מציאותי אין להן משותף עם עמנו.
    זאת לא דמוקרטי שבזמן מלחמה נגד מרצחים אכזריים לאפשר תעמולה עוינת תחת הכרזות פופוליסטיות.
    למה מפרסמים את אנטי ישראלי אורי אבנרי וכל שמוכן לסלף את מדיניותה של מדינת ישראל? מפתיע!

    זא נוהל לא דמוקרטי שבזמן מלחמה נגד מרצחים פנטיים מאפשרים בכלי תקשורת של מדינת ישראל תעמולה עוינת תחת הכרזות פופוליסטיות מזויפות שנראות לכאורה עוינות למדינת ישראל לטובת של אויבנו.
    הרי כל פעילות שלהם לכאורה חסרת הגיון ומנותקת ממציות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להלחם בבוגדים בכלים משפטיים

    ישראלי 1, 28/07/06 09:49

    עו''ד בן יוסף - הכלי הכי אפקטיבי במקרה הזה הוא הכלי המשפטי; תלונות במשטרה על בגידה, הסתה, המרדה, כל הכלים בהם השתמשו נגד מתנגדי הגירוש מגוש קטיף. כמו כן - תביעות פרטיות ותלונות נגד פקידי הפרקליטות והמשטרה שלא מפעילים את אותם כלים נגד הבוגדים ערבים ויהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יופי, צריך איזון בחיים בכלל. (ל''ת)

    .., 28/07/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ל 52 -זה היהירות המוחלטת של השמאלנים ''כווולם טיפשים'',חוץ משמאלנים!

    צ'חצ'ח, 28/07/06 09:39

    תסתכל על עצמך - אתה לא מתבייש מגסות היחס שלך לבני אדם שאתה לא מכיר?
    האין זאת התקפה אישית מלוכלכת של יהיר אשר כולנו כאן ''המונים'' בשבילו - הרי השמאל תמיד שואף ''לשחרר את ההמון הנבער''!
    זה רק ניסוח אחר של ''הליכוד הם צ'חצ'חים'' המפורסם של טופז!
    אבל הגדלתה - כל העם התומך במלחמה -''אבודים''

    תודה לך ''פטרונינו הדגול היודע כל'',
    לך לשמאל שלך עכשיו, לך תוציא בהחבה את תמונת ''שמש העמים'' או תתרפק על תמונת
    אורי אבינרי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד הוכחה לכך

    אחמדינג'ד, 28/07/06 09:37

    שאני צודק בטענותי.
    הישות הציונית והמדינה שהקימה הם זמניים בלבד, המקום בו בחרו אינו סביבתם הטבעית וארגונים כמו 4 אמהות וארגוני שמאל אחרים מחזקים את טענותי. אין לנו כל ויכוח אתכםץ אתם בלתי רצויים במזרח התיכון.
    שובו לארצותיכם כובשים מהמערב והחזירו את פלסטין לתושביה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ברוך, חזק ואמץ!!! (ל''ת)

    אחד, 28/07/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כן כל הנפגעים עכשיו,בגלל שיצאנו בלחץ האמהות!

    אות קין, 28/07/06 09:13

    האמהות הן המתלהמות- כל עם ישראל האשים אותן אז הן החליטו להרים את קולן ו''לעמוד בגאון'' נגד ה שברור לכל ילד - בגללן כל המלחמה הנוכחית!

    הן ראויות לכל כלון.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    45 תגובות עד כה, רובן של אנשים אבודים

    דני, 28/07/06 09:02

    אצלנו בישראל כל מי שמחרחר מלחמה נחשב גיבור, ומי שמפעיל את הראש והלב להפסקת הלחימה נחשב בוגד. רבותי, הימין משתמש במילים חזקות . תמיד מילים חזקות (נמאס לומר שהן גובלות בהסתה, שהן כבר עברו את גבול ההסתה) אבל מאחורי המילים יש רק עוד מילים. אין כלום חוץ מזה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ארבע אמהות לא נראית כהפגנת שכולות, אלא

    בוריסד, 28/07/06 09:00

    זא נוהל לא דמוקרטי שבזמן מלחמה נגד מרצחים פנטיים מאפשרים בכלי תקשורת של מדינת ישראל תעמולה עוינת תחת הכרזות פופוליסטיות מזויפות שנראות לכאורה עוינות למדינת ישראל לטובת של אויבנו.
    הרי כל פעילות שלהם לכאורה חסרת הגיון ומנותקת ממציות.

    זה לא מדובר על התנגדות אמהות שכולות למלחמה מעותרת, כי התנהגות הזאת לא יכולה לפרוח על רקע של כואב שכול אמת,
    אלא ההתנהגות הזאת מגלה אנשים שמנצלים טרגדיה לרעה לרווחתם אישית.
    הן יודעות ולא יכולים לא לראות ולא לדעת שפעולתם עלולה להחליש את המדינה לוחמת על קיומה והן מבינות ויודעות הטב שחוץ מהופעתם זולה בתקשורת, שעליהן גם לוקחים טרמפ כל אויבי של ישראל כל אנטישמיים שבעולם ומשתמשים אותם לתעמולה עוינת נגד מדינת ישראל.
    בעומק עמקים את התנועה הזאת נראית טירוף של שנא אנטישמית ולא אמתית בדימוין מלא עם תעמולה של אויבנו. ביחד עם אורי אבנרי הן משרתות את אויבנו ולא את השלום. והן מבינות את זאת.
    מציאותי אין להן משותף עם עמנו.
    זאת לא דמוקרטי שבזמן מלחמה נגד מרצחים אכזריים לאפשר תעמולה עוינת תחת הכרזות פופוליסטיות.
    למה מפרסמים את אנטי ישראלי אורי אבנרי וכל שמוכן לסלף את מדיניותה של מדינת ישראל? מפתיע!
    במראה של ארבע נשים האלה יש
    פגיע נפשית בהרגשות אמות וקרובי משפחות שכולות באמת ופוגעות כרגשות של ציבור רחב שכואב וגעה.
    התמונה הנ''ל נרא פרובוקציה על הדם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני יודע ששמעוני ,תומכת במלחמה הזאת,

    ארז, 28/07/06 08:59

    שמעתי אותה פעמים,במשך הימים האחרונים,והיא אמרה,שהמלחמה הזאת ,היא מלחמה צודקת,...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד לשלשת האבות - חיזקו ואמצו (ל''ת)

    יהודי, 28/07/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גועל נפש הרדיפה האישית

    צח, 28/07/06 08:40

    ללא קשר למי צודק. מה זה הרצון לפגיעה אישית בראשי האירגון ? הייתה להן דיעה והן נלחמו עליה. הפגינו והשמיעו דעתן איפה שיכלו. לא עברו על החוק. 3 המסיתים אין בכם צורך. אנחנו נלחמים ואני בעד להיכנס באמא של המחבלים בלבנון אבל תעזבו את האמהות - היה נכון לצאת ולאחר מכן היה צריך לעמוד על המשמר מה קורה מעבר לגבול. המדינה נרדמה בשמירה ועל כך אין לאימהות יכולת להשפיע.
    מפחידה הרדיפה האישית זאת ממש הסתה ומישהו עשוי לפרש אותה לא נכון וללכת עם זה עוד צעד קדימה.

    תיזהרו זה לא משחק. תשמרו על הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני מקים את קבוצת שני לוחות הברית. (ל''ת)

    משה רבנו, 28/07/06 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לבדוק ולפרסם מימון 4 אימהות..

    אלי אלון, 28/07/06 08:31

    ל3 האבות ,תתרכזו בעובדות של הגופים שממנים את 4 האימהות וגרורותיהם ,להגיע עד למקור האמיתי ואז עבודתכם תהא קלה יותר..
    ולתת תהודה ציבורית לנושא המימון

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבות נגד אמהות

    מירי, 28/07/06 07:59

    להביע דעות מנוגדות זה בסדר וזה אפילו ראוי. אבל להשתמש בביטויים אישיים קשים מלאי שטנה ורועה בשם השכול זוהי יהירות וזה מעורר שאת נפש וגועל. גם אני משתייכת למשפחת השכול ואינני רואה שום ליגיטימציה להשתמש בתאר הנורא הזה ככלי לנגוח דעות מנוגדות לשלי.

    הגב לתגובה זו

    • מירי,את כ''כ צודקת

      ויקי, 28/07/06 08:30

      שאין לי מה להוסיף כתגובה.
      לב''י עם המשפחות השכולות.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני חושב שצריך להתנגד לתנועה ארבע אמהות

    אורן, 28/07/06 07:57

    אך זאת לא הדרך.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים - דרך מטונפת בחרו האבות השכולים

      פיקצייה, 28/07/06 08:56

      ואני מקווה מאוד שיעצרו אותם על הסטה והטרדה - כמה שיותר מהר.

      הגב לתגובה זו

      • בטינופת את מבינה. לבטח שמאלנית. זאת המומחיות שלכם. (ל''ת)

        יושקו, 28/07/06 10:07

        הגב לתגובה זו

      • עדיף את זה מאשר תנועת 4 אימהות תוביל אתנו לאסון נוסף (ל''ת)

        כ, 28/07/06 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    I am all behinde you

    ran, 28/07/06 07:56

    First I want to say how sorry I am for your lost. We all with you and the lost is for every Jew “kol Israel arevim ze la ze” I like to encourage you in you hard work. No one should get involve in the army decisions and especially not the parents who can pot the country in more dangerous. Each person hold different view about what should be done, but, no one knows the best way and therefore (if you are against it) conflict should not be in the media. The 3 father are right you are potting the fighters in more dangerous because the enemy gets justification for their action.

    הגב לתגובה זו

    • כן כן כןןןןןןןןןןןןןןןןן רנצ'וקקקקקק (ל''ת)

      הומו שמאלני, 28/07/06 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני בעד ארבעים אלף אמהות (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 28/07/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעצר המסיתים!

    רינה, 28/07/06 07:41

    במן הפינוי ביצעו מעצרים מינהליים נגד מתנגדים פוטנציאלים - עם נזק לא מוכח. כאן הנזק מוכח!!!! יש לעצור את כל המסיתים - 70 אנשים בישראל מקבלים תהודה של מליון - על רקע של קשרים הדוקים בתוך הברנד'ה העיתונאית

    הגב לתגובה זו

    • נו שוין. מי שקרא לבגין ''רוצח'' היה מסית.

      רונן, 28/07/06 10:22

      לו היו עוצרים את כל מסיתי השמאל , מי היה כותב ב''הארץ'' ?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תודה רבה ל4 האמהות על כל ההרוגים ופצועים כל הכבוד לכם שהוצאתם

    אבי, 28/07/06 07:30

    אותנו מלבנון. רציתם שלום עכשיו עכשיו ועכשיו. העכשויזם שלכם פשוט הורג אותנו.כל הכבוד לכם

    הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין

      עצבני, 28/07/06 07:58

      עד כמה ההסתה ושטיפת המוח עשתה לך את זה. כנראה שאתה מדגם מייצג של הטמטום המעוגן ב''שלושה אבות'' או ליתר דיוק ''שלושת הקופים''.

      הגב לתגובה זו

      • אזרחים - לוחמים - אבות שכולים -3 האבות .מי אתה בכלל אפס ?עצבני אלק. (ל''ת)

        יניב, 28/07/06 08:34

        הגב לתגובה זו

      • עצבני ? לא נורא ! מוטב אדיוט עצבני מ 10 חכמים כועסים. (ל''ת)

        האחות רות, 28/07/06 10:20

        הגב לתגובה זו

    • ותודה מיוחדת גם לאהוד ברק

      ריקי, 28/07/06 08:35

      יאמר לזכותו שהוא לפלות שותק ולא רץ לפטפט בטלויזיה כמו ארבע האמהות הקשקשניות.
      לכו תעשו חשבון נפש כמוהו,בנות
      ותחזרו עם תובנות חדשות אולי

      הגב לתגובה זו

    • בלי היציאה מלבנון - חטיפת חיילים היתה

      פיקצייה, 28/07/06 08:59

      נחשבת פעילות לגיטימית לחלוטין בעיני העולם. קוראים לזה בצורה יותר נייטרלית (לא-עברית-ציונית-פופוליסטית) - לקיחת שבויים.

      הגב לתגובה זו

      • חם במיאמי , הא ? ולח גם ?

        יושקו, 28/07/06 10:08

        נסיבות מקלות לחולשת הדעת.

        הגב לתגובה זו

      • -לא חטפו לנו חיילים שהינו בלבנון(אחרי המלחמה- 82)

        חמי, 28/07/06 10:56

        וגם להנרגו לנו כזאת כמות של חיילים!
        הממוצע הנתי בלבנון עמד על 25 חיילים.
        עכשיו אנחנו עומדים על 55 הרוגים - אזרחים וחיילים

        הגב לתגובה זו

        • רגע רגע חמי החכם - מה לדעתך היה קורה

          פיקצייה, 28/07/06 12:15

          אם חיילי צה''ל היו נשארים בדרום לבנון, היו נהרגים כ-150 חיילים עד היום, ונסראללה היה ממשיך להתפתח מדינית וצבאית? זה היה מונע ממנו לשגר טילים לטווח בינוני ביום בהיר אחרי שהיה חוטף כמה חיילים מתוך לבנון? היה מונע ממנו בסופו של דבר לשגר זילזאלים? סתם מסקרן אותי להבין איך הטיעון הזה מסתדר בהיגיון...

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    שלושה טיפשים

    שי, 28/07/06 07:17

    שלושה טיפשים - חרם? נידוי? זה מה שאצלכם ימנע את הפילוג, את האסון? ככה אתם הפשסטים הכוחניים מתמודדים עם מצבים - לא בניסיון לגישור, לא בניסיון דמוקרטי לשכנע אלא חרם ונידוי לאחיותיכם.
    אתם בושה. בושה גדולה לעם.
    וחוץ מזה - ארבע אמהות התפרקה מזמן. טוב שאתם לא תולים שלטים בבית בן גוריון.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני בז לתנועת שלוש אבות על כי הם

    יורם גולן, 28/07/06 07:16

    מביאים את המאבק לרמות אישיות.
    התבוננו היטב בביתכם ושאלו את הנשים שלכם אשר איבדו כמוכם בן אם הן לא היו רוצות שצהל יצא מלבנון לפני נפילת הילד. תנו להן להתבטא חופשי. לזעוק את זעקת האובדן באופן אישי ולא כפי שאתם חושבים שצריך לעשות. אז תוכלו להשיר מבט ולומר צר לנו על הפגיעה האישית בכן אך זכותנו לחשוב אחרת.
    אז ורק אז אתחיל להקשיב למה שברצונכם לומר ולנהל דו שיח בינינו.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל הבריחה מלבנון יורים עלינו בחיפה! (ל''ת)

      שרית, 28/07/06 08:02

      הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב יורם

      ציוני גאה, 28/07/06 08:13

      על איזה כוכב אתה חי????????????????

      הגב לתגובה זו

    • וואני בזה לך יורם-כל יום שעה שעה (ל''ת)

      בוז גדול....., 28/07/06 10:09

      הגב לתגובה זו

    • שב במוקטעה , נמוך מצח ! (ל''ת)

      נטע גולן, 28/07/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הפעם הגברים צודקים

    אמא חמישית, 28/07/06 07:05

    ואני איתם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    the problem is that our peoplewill bring us to our knees, not our e (ל''ת)

    JERRY, 28/07/06 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עלובות הנפש הללו:לא חזרו בהם?? (ל''ת)

    ההמום, 28/07/06 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לדעתי אתם צריכים לגייס את כולנו איתכם לא בגישה נגדם אלא לצעוק חזק

    לשלוש אבות, 28/07/06 06:45

    יותר. מפני שללכת נגדם אישית קולכם לא ישמע מספק ומה שכל הצפון והחיילים צריכים זה תמיכה רחבה.
    שיהיה יום שקט ומוצלח

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לו היינו בקנדה ולא בכנען...

    חי, 28/07/06 06:42

    אזי צודקות האימהות. אך באזור שלנו, השורץ שונאים - על חרבנו נחיה. האמהות מרפות ידי הלוחמים וגורמות לאבדות כפולות. אין דרך אחרת - ניסו הכל.
    צה''ל קדימה - כל העם אחריכם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שאלה ?למה שוב 4 אמהות מקבלות חשיפה בעיתון -מדןע לא שואלים אותי מה א

    גם אני רוצה, 28/07/06 06:39

    גם אני רוצה להגיד מדוע הן מזיקות ולנמק. אבל התקשורת שוב מביאה רק מה שהיא רוצה ולכן לא אקנה עיתונים יותר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבורה מטורפת של נשים החושבות מהרחם, ולא עם הראש. (ל''ת)

    המטיף, 28/07/06 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עקדה עכשיו

    ישמע אלוהים, 28/07/06 06:28

    האבות האלה הם כמו אברהם ''אבינו'', המעלה קרבן אדם למולך

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלטיפשות והחוצפה שלך אין גבולות (ל''ת)

      ציוני גאה, 28/07/06 08:14

      הגב לתגובה זו

    • אכן, מלחמה היא פולחן מודרני

      דני, 28/07/06 09:05

      של הקרבת קורבנות אדם. אמנם כל צד טוען שהוא מנסה להקריב את אנשי הצד השני, אך למעשה כל צד מקריב את אנשיו הוא

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל תומכיהם של האבות - התכבדו בבקשה

    דיוויד, 28/07/06 06:22

    והצטרפו למשפחת השכול.
    ששי מלחמה צמאי דם עלובים שכמוכם.

    הגב לתגובה זו

    • פתח רגליים ותכבד

      שאול, 28/07/06 06:31

      תבוסתן עלוב שכמותך.
      אם תברח לא תציל את חייך, רק תזרז את קיצם

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תפסיקו לשחק כמו ילדים אבא, אמא, איזה שטויות. (ל''ת)

    עופר, 28/07/06 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם כל האמת והצדק - זה הזמן לאחדות - הניחו לארבע אימהות !!!

    מתנחל מהערבה, 28/07/06 06:11

    מודה ועוזב ירוחם....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא להתקפות אישיות ,נגד הארגון כן לא בהתקפה אישית מקומם ככל שיהיו (ל''ת)

    איש ודעתו, 28/07/06 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאן לשלוח תרומות? לשלושת האבות? (ל''ת)

    אני, 28/07/06 05:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לשלושה אבות - משפחה שכולה (ל''ת)

    גלי, 28/07/06 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה אין חינוך לדמוקרטיה

    1680, 28/07/06 05:36

    מה זו ההתנכלות האישית הזאת כלפי אותן אימהות, גם בתור גבר אני יכול להבין את כאב ופחד האימהות מהרג ילדיהן. לא מגיע להם להרדף על כך!
    דמוקרטיה אינו הזכות לרדוף ולהבגין נגד בנאדם אלה בעד/נגד רעיון מסויים.
    אני אישית חושב שהיציאה מלבנון הייתה נכונה ולכן יש לישראל את האפשרות המוסרית וההכרחית לצאת למלחמה בלבנון ולנצח את חיזבאללה אך בשום אופן לא להשאר במשך שנים, זה לא משרת את האינטרס הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שלושת האבות - לא נהרגו מספיק בנים?

    נורית, 28/07/06 05:33

    כמה עוד אפשר לחזור על טיעונים שחוקים כאלה, כל שנה איבדנו עשרות חיילים בלבנון, בשביל שום דבר. לא הגנה ולא מולדת, קורבנות של העדר מדיניות, קורבנות של גנרלים תאבי כוח. איך הורים שכולים יכולים להלין על היציאה? אתם באמת מאמינים שאם היינו ממשיכים לשלם בחיי אדם עד היום הכל היה נראה אחרת? למה שלא תשאלו את עצמכם מדוע הצבא לא התריע כל השנים מפני התחמשות החיזבללה? די לכל ההרג הזה, במיוחד כשהוא לשווא. ארבע אימהות, כמו ארגונים אחרים, לפחות אנושיים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שלושה אבות

    etti, 28/07/06 05:20

    . הרי כולנו צריכים להיות מאוחדים בזמנים קשים אלו. להעלות את המורל של חילי צה''ל.האשמות הדדיות אינן מובילות לשום מקום.רק למתח. דעתי שיש להאשים את הממשלות והאישים שיצגו אותנו בכל הועידות עם מדינות ערב.ואהוד ברק ,היום אנחנו רואים איזה מנהיג היית. כאשר הסכמת לצאת מלבנון ללא שום הסכם.. הבאת אותנו לאסון גדול! כל פיסת אדמה שאנחנו מחזירים ללא הסכמים קונקרטים למנובלים זה עולה לנו ביוקר .בחיי הילדים שלנו.היום אנו חיים בצל אכחדת מדינת ישראל!! כולי תפילה לכל עם ישראל! חזקו ואמצו ,אבות,אמהות.וחילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להצטרף

    יעקב, 28/07/06 05:03

    איך מצטרפים אליכם?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מלחמת ''ארבע אימהות''... הן אשמות בקורבנות שנפלו! (ל''ת)

    סמרטוטות!, 28/07/06 04:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אורנה שמעוני מצדיקה את המלחמה !!

    טעות קשה, 28/07/06 04:43

    אורנה שמעוני אמרה בפירוש שהיא בעד המלחמה הנוכחית אז למה סתם להסית נגדה???

    הגב לתגובה זו

    • למה?

      א.פ., 28/07/06 05:26

      מפני שהגברת שמעוני מצדיקה את המלחמה שהיא גרמה לה.
      בכל במה שנפתחת עבורה ותחת כל מיקרופון רענן חוזרת הגברת שמעוני על המנטרה שהבריחה של צה''ל מלבנון לפני 6 שנים, בריחה, לא יציאה מסודרת, הייתה הדבר הכי טוב, הכי חכם, הכי מוצלח שצבאנו עשה אי-פעם, וכמובן שהיא הייתה מיוזמות הארוע.

      אני אישית, לדוגמא, ישבתי במוצב בינת-ג'בל במשך 4 חודשים. עובדה היא שאני עדיין חי לכתוב על זה.
      לחטיבת גולני יש היום 8 הרוגים וקרוב לעשרים פצועים באותו מקום ממש.

      היוהרה שלה. זה למה.

      הגב לתגובה זו

      • מה היא מבינה בכלל - 4 אימהות למטבח! (ל''ת)

        ע, 28/07/06 10:57

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף תגובה אמיתית לחלאות האלה

    זוהר מ., 28/07/06 04:32

    כל כך רציתי שהורים שכולים ירימו את כולם נגד ה''אמהות'' בוגדות הללו שגורמות נזק אדיר למדינת ישראל. שעם ישראל יראה שאין להן בעלות על השכול, והנה סוף סוף יוצאת תנועה חדשה לדרך. אני מאחל להם המון המון הצלחה. אשמח לדעת אם יש להם אתר אינטרנט וחשבון שאפשר לתרום כסף לארגון פעילות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפעלו, אבל לא אישית נגדן. תקימו תנועת מחאה.

    שדגכ, 28/07/06 04:22

    כמו שהן מפגינות, תפגינו גם אתם בעד הרעיון ההפוך,
    אבל התנכלות אישית להן - ממש לא לעניין!!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע לא? הן אשמות באבדן ההרתעה שלנו. הן אשמות בקורבנות שנפלו! (ל''ת)

      שיקחו אחריות!, 28/07/06 05:16

      הגב לתגובה זו

    • רק אישית. כמו ההפגנות מול ביתו של בגין. (ל''ת)

      אישית לוחצת, 28/07/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    they are AVOT HA'TUMAA (ל''ת)

    Uri Weiss, 28/07/06 04:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לייסד תנועת נגד של נשים

    אשה מת'א, 28/07/06 04:05

    אולי תייסדו תנועה של נשים ימניות וזהו?

    מטבעי אני תמיד בעד האנדרדוג.
    ואין צורך לציין שהנשים מעמדן מקופח מאד ושאנחנו הנשים זקוקות לסולידאריות מופגנת חזק כלפי חוץ ,למען חיזוק אחת את השניה .
    בכלל כיום אין אשה כמעט שלא מושמצת ושלא עושים ממנה עפר ואפר.לימור לבנת דליה איציק רוחמה אברהם,ג'ודי ניר מוזס שלום, שלי יחימוביץ' ,נעמי בלומנטל ,זהבה גלאון,ועוד הרשימה ארוכה.
    והנה עכשיו ...קמה לה תנועה של גברים כנגד תנועה של נשים...
    מצטערת הפעם נשים יקרות....כי בדעות שלי אני הפעם מסכימה עם הגברים.

    הגב לתגובה זו

    • את שמה לב לשמות שאת כותבת?

      א.פ., 28/07/06 05:30

      הנשים האלו הן מסכנות? אלו הן גלמודות ואומללות? אלו הן החלכאיות והנדכאות של החברה שלנו?
      אלו????

      ונגיד, רק לצורך הויכוח שאכן אלו הנשים המסכנות של האומה, מי מהן לא הרוויחה ביושר את הלעג והבוז לה היא זוכה?
      ליייימור, שהרסה במו ידיה את הקצת שהיה לחינוך בארץ לפני כניסתה לתפקיד?
      דליה איציק שעשתה מה חוץ מללקק לאהוד?
      רוחמה, נו באמת, מה עדיף להזכיר את העציץ או ההיפופוטם?
      ג'ודי, ראיתי שידור חוזר של תוכנית שלה. מה נאמר, מזלה שהיא נולדה למשפחה עם כסף שמאפשרת לה להרים תוכניות מופרכות כאלו.
      שלי, נעמי וזהבה, כן. כשהן יתעוררו מהחלומות הורודים שלהן נדבר הלאה.

      הגב לתגובה זו

    • יש נשים בירוק,וצריך תנועה כללית-גברים ונשים (ל''ת)

      שרית, 28/07/06 08:04

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    Kol hakavod lachem (ל''ת)

    High time, 28/07/06 04:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תנועת ''אחד אלוהינו''

    אלוהים, 28/07/06 03:57

    תנועת ''אחד אלוהינו'' יוצאת נגד השימוש הציני בבעלי חיים בשיר 'חד גדיא', ומתכוננת להפציץ בכרוזי מחאה את ביתם של רבי אלעזר, רבי יהושע, רבי עקיבא ורבי טרפון.

    הגב לתגובה זו

    • ענק, קרעת אותי!!!!!

      לא יודע לשאול, 28/07/06 06:59

      ענק!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    show them from where the fish is pissing (ל''ת)

    well done, 28/07/06 03:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מצוין כל הכבוד לכם

    שרון, 28/07/06 03:49

    סוף סוף יופי מצוין טוב שיש לנו יהודים כאלה שמוכנים להראות לנשים האלה מי הם בכלל? הנשים האלה ארבע המאות עלקקק, תיראו מה עושים לנו עכשיו הכל בגללכם, לעזוב את לבננון? תיראו מה עושים לנו אין לכם רחמנות תתבישו לכם, הכל בגלל היציאה מלבנון, אתם אמרתם, תיראו איזה חורבן והרס גרמתם לנו חיילים מתים חיילים פצועים ביגללכם אין לכם טיפת בושה, במקום לבוא ולהתנצל בפני האומה ולהגיד עשינו טעות אתם עוד מצדיקים את עצמכם בושה וחרפה אתם בוגדים במדינה שלכם אתם צריכים להיכנס לכלא להעמיד אותם לדין את כל האמהות האלה הם בוגדים זה מה שהם ולכם האבות אנחנו וכל עם ישראל מחזיק לכם אצבעות במיוחד בימים קשים אלה תצליחו במשימה שלכם כל הכבוד העם איתכם

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך שרון אתה 100% כל מילה שלך אמת (ל''ת)

      אבי, 28/07/06 05:38

      הגב לתגובה זו

    • אני מאד אוהב ואוחז ממה שאתה כותב מאיפה אתה לוקח את כל זה ממש אמיתי (ל''ת)

      אלנתן, 28/07/06 05:49

      הגב לתגובה זו

    • אתה מזה צודק שרון כל מילה כנסו אליו

      רביב, 28/07/06 06:18

      מסכנים החיילים נילחמים בשביל האימהות האלה שהפגינו ולכן יצאנו מלבנון נכון אתה צודק צריך לשלוח אותם לכלא נכון

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לכם!! צאו נגדן!! הן אסון לנו (ל''ת)

    ישראל שלי לנצח, 28/07/06 03:46

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    3 אבות יגברו על ארבע אימהות?

    תומר, 28/07/06 03:40

    ברור שכןןן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ציטוט: ''למרות שלא זכו לפרסום דומה''

    ללא מילים, 28/07/06 03:36

    למה???

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איפה הרמטכ''ל ההוא?? זה שהיה החייל הכי מעוטר בצה''ל?

    יובל, 28/07/06 03:25

    אהוד ברק
    מישהו ראה אותו?

    הגב לתגובה זו

    • אהוד? ברח?

      ואיפה, 28/07/06 03:57

      שניהם נעלמו והשאירו אותנו במצב הגרוע ביותר לעורף מאז מלחמת השחרור.

      עכשיו רק צריך התכנסות, ואפשר לארוז בחזרה לאירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמא-ות שלהם, מצידם כל שאר הישראלים-שיחטפו!!! (ל''ת)

    רואה אותן, 28/07/06 03:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צדקו במאבקן אז ''ארבע אימהות''

    אריאלה, 28/07/06 03:09

    צדקו הנשים אז.השהייה בלבנון גבתה מאיתנו חיי אדם חסרי תקדים.
    ''ארבע האימהות'' לא יוצאות כנגד הכניסה ללבנון היום.
    נדמה כי מישהו מנסה לסיים חשבון לא פתוח מן העבר.
    מה שקרה אחרי היציאה מלבנון אינו באחריות ארבע אימהות. לא הן ניהלו את המדינה ולא הן היו אחראיות על בטחון המדינה .

    הגב לתגובה זו

    • הן כן יוצאות כנגד הכניסה ללבנון היום תקראי קצת לפני שאת כותבת משהו

      שרון, 28/07/06 05:43

      הן כן יוצאות הן יוצאות עכשיו במאבק חדש....עלקקק חדש על זה שצה''ל ניכנס ללבנון הם מפחדות שהם ישארו שם הרבה זמן ןהן לא צודקות בכלל תיקראי תתגובה שלימס' 10 ואז תביני מה קורה פה אל תדברי שטויות את לא מבינה כלום קודם כל אני אגלה לך הן כן יוצאות הם כתבו את זה בעיתונות למה את סתם מדברת שטויות

      הגב לתגובה זו

    • ארבע אמהות היו ונשארו ארגון עוין. ממש כמו ''גוש שלום'' (ל''ת)

      אריאל, 28/07/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    4 סמרטוטות

    מיקו22, 28/07/06 03:07

    תנועת 4 סמרטוטות הן חלק מהשמאל הקיצוני שמנהל לצערי את המדינה.
    הם כמו שאר חברהם לעולם לא יודו בטעיותהם, ראיתם פעם שמאלני שאמר שאוסלו היתה טעות?
    גם היום הם מפגינים בצפון תל אביב נגד צ''הל ופעולותיו כנגד החזבאללה.
    פחדנותם, הססנותם והרעיון השמאלני כי המילחמות הערבים נגדינו הם ביגלל ישיבתנו כביכול על אדמה כבושה קורסות לנגד עינהם.....
    על איזה אדמה כבושה מדובר בלבנון? הרי יצאנו מישם עד לסנטימטר האחרון.....?
    אותו דבר בעזה......

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    http://dafdef.com אתם עושים עבודה נפלאה (ל''ת)

    ירון, 28/07/06 02:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מחזקת אתכם - אבות אמיצים (ל''ת)

    שוש, 28/07/06 02:36

    הגב לתגובה זו