• 48.

    כמה עצוב

    דני, 01/08/06 07:42

    כמה עצוב לראות את המגיבים
    נגד נשים כאן
    כמי שעבר עים החברה ארוע כזה
    אני רוצה לראות את כל הגיבורים
    איך הם מגיבים כשנוגעים להם בנשים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חננינות

    שותפות גורל, 29/07/06 03:05

    הצמד חמד ''שחונן'' הנשיא מחד ושר המשפטים
    מאידך יחונו זה את זה רטרואקטיבית ויוציאו זה
    לזה מכתב דוגמת מכתבו של החשמן רישליה שמה שנעשה ! נעשה לטובת המדינה במסגרת
    פרו ורבו ולעדות יביאו את הרב הראשי.
    (או את ליבאי/ברנדיס) שיאשרו שהתירו להם
    לקבל/לקחת מתנות ''חיבה'' ללא תמורה מהסוג שקסבירה העניקה בשעתו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל-1 . מסכימ עימך. יש לחוקק חקיקה כזו.היא תבסס שלטון החוק בישראל. (ל''ת)

    להעניש נאשם והן, 28/07/06 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדוע רמון מתחמק מבדיקת פוליגרף במשטרה ??? (ל''ת)

    חיים ירושלים, 28/07/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיטות הסחיטה

    רותי יובל, 28/07/06 09:21

    שיטות הסחיטה של הפרקליטות שוב פועלות. כמי שמכירה מקרוב את הפרקליטות - הפרשה הזו נתנה לה מתנה משמים: כמו את צחי הנגבי יחזיקו גם את חיים רמון כבן ערובה. פשוט יחזיקו את התיק פתוח בלא להגיש כתב אישום....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לסגור את פיו לאלתר. כדאי לקרוא

    אילנה, 28/07/06 07:31

    הגיע הזמן, שאת פיו יסתום.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש סיכוי שניפטר ממנו???? (ל''ת)

    יש!!!, 28/07/06 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חוששני שהפרקליטה של ''השמפניה''אחראית לכך מתוך פחד ואינטרס-לא אתפלא! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 28/07/06 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סופו של שחצן (ל''ת)

    נירה, 28/07/06 05:08

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אדם, שהגיע למעמד פוליטי רם, בדרך כלל ביצע עבירות שונות לא מוסריות! (ל''ת)

    בעד הגינות, 28/07/06 04:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני חייב ליין ששמעתי גם על אורגיות שנהג להשתתף בהן בעבר

    דורי, 28/07/06 03:20

    אבל כמו שנאמר הוא בסך הכל גבר, ואפילו נראה די מתלהב מבחורות כזה, אז בטח התפלפה לו איזה נשיקה אבל מה קרה???הפכנו לניות ארה''ב שאי אפשר כבר לנשק מישהי בלי שתגיש עליך תלונה להטרדה!!

    הגב לתגובה זו

    • האם הוא נשוי, גרוש? (ל''ת)

      גם זה חשוב, 28/07/06 04:44

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    סיטואציה מוכרת לכל אשה -מאמינה

    למתלוננת ,אשה, 28/07/06 03:08

    מה זה פה? איפה הנשים שיגיבו??
    אוקיי...אז אני מאמינה במאה אחזו למתלוננת ולכל אשה מוכר מצב כזה .נוצרת ידידות ,חום, חיבה, חיבוק,ופתאום, כשאת לא הספקת בכלל לקלוט ,עוד חיבוק והצמדה בכוח סביר ועוד קצת, ואת במבוכה כי לא חשבת בכיוון הזה, ולפני שבכלל את מספיקה להחליט כיצד לנהוג הלאה,יכולה להגיע גם בוודאי נשיקה... ואת נשארת המומה..כי עכשיו כבר היחסים תפסו סגנון אחר..ואולי לא ישתלם לך אם תגידי לא...כי בעקבות הלא יש ריחוק וניכור ואפלייה לרעה ..
    בקיצור החוק הזה נגד הטרדה מינית זה בדיוק למקרה כזה...טוב שאותה בחורה פרקה את המועקה והלחץ מעצמה...היא לא אשמה.כל הנשים מכירות סיטואציות כאלה.
    נשים תגיבו

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה שלך!!! (ל''ת)

      אשה, 28/07/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הגבלות היועמ''ש

    שחל, 28/07/06 02:43

    חיים רמון שים לב.ההגבלות שהטיל עליך היועץ המשפטי אינן כוללות איסור אינוס וכיו''ב.אתה יכול להמשיך לאכוף את עצמך על מזכירות, עובדות ובכלל על כל בנות המין היפה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריך רק לנחש מי ירוויח ממניעת קידום משפטי הע.התחתון (ל''ת)

    תשאלו את, 28/07/06 02:40

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למי ''הפריע'' רמון ב-''עבודה'' (לא מפ')

    מניע יש, 28/07/06 02:37

    2 אפשרויות רלבנטיות לנטרול רמון:

    1. צמרת המשטרה מעורבת מעל לראשה בעולם התחתון ספרשת פריניאן ושות',,,

    2. פרופ' ברק ראה מאז ומתמיד את
    העליון כ-''עסק משפחתי'' לכל דבר
    וימנע כל התערבות בו,,,

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לצריך לעצור את פריצה הסכר ומיד

    אלי. ב, 28/07/06 02:37

    הסכר של תלונות שוא נפרץ והעניין עומד בפני הצפה.
    התכונה הנשית של מניפולטיביות מונעת מחלקת את היכולת להשתלט על עצמן במקרים בהם מתעורר אינטרס כלשהו שניתן לפתור אותו בהעללת עלילת שוא.
    צריך לתקן חוקים מונעים מיד!!!
    וצריך להעניש מתלוננות שוא חזק, כמו רוצחים ורוצחות! (אין הבדל)

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כנופית ''שלטון החוק'' מכה שנית! המטרה: להעביר את מינוי בייניש!

    משפטן, 28/07/06 02:33

    רמון: אל תיכנע לתכתיבי היועמ''ש...עמוד על שלך, אתה יודע שזו עלילה, ואתה יכול לנחש מי מאחוריה.
    העם איתך!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      זעקי ארץ, 28/07/06 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    האמת היא שיש לו פרצוף של סוטה (ל''ת)

    מילה, 28/07/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע רמון מקיף את עצמו ואת ביתו במאבטחים? (ל''ת)

    על חשבון, 28/07/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולי הזמן ''לחקירות הנאה''.

    RP, 28/07/06 01:42

    אני לא מוצא שייכות של חקירות הונאה בחשודי מעשים מגונים ואולי יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רמון תקמבן אם קצב חנינה לשנכם (ל''ת)

    היועץ, 28/07/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זוהי קונספירציה נגד רמון

    מי רוצה להפיל, 28/07/06 01:19

    אין לי ספק שהבחורה שכינוייה ה. נשלחה ע''י ''מישהו'' או ''מישהם'' כדי להפיל את חיים רמון.
    אני מתאר לי את הצורה בה התבצע הפיתוי:

    כיוון ושניהם הכירו זה את זו, היא התקרבה אליו וחייכה חיוך מתוק.
    היא עשתה לו עיניים, דיברה אליו בקול סקסי-מתחנחן וביקשה ממנו להצטלם איתה למזכרת תוך כדי שהיא נצמדת אליו בזמן הצילום.
    אחרי הצילום, התקרבה אליו, משכה אותו אליה בעדינות ולחשה באוזנו שייכנס איתה לחדר צדדי כיוון ויש לה ''משהו חשוב'' לומר לו.
    בחדר הצדדי היא ניהלה איתו ''סמול טוק'' מחוייך ומפעם לפעם התקרבה אליו בצורה מפתה תוך כדי זה שהיא נוגעת-לא נוגעת בו.
    אח''כ הוציאה פתק, רשמה עליו את מס' הטלפון שלה ודחפה אותו לתוך כיס חולצתו בעזרת כל כף ידה הפתוחה, תוך כדי שהיא מלטפת את חזהו מבעד לחולצתו ונושפת נשיפה קלה על פניו וצווארו.
    לבסוף, נצמדה אליו ונישקה אותו על פיו ''נשיקת פרידה'' תוך כדי זה שהיא מצמידה אליו את שדיה ומחככת אותם בחולצתו.
    זהו פחות או יותר אמור להיות מהלך הפיתוי.

    טוב. מה אתם מצפים מכל גבר נורמלי בסיטואציה כזאת? שיעמוד כמו בול עץ ויסתכל על הנערה בעיני עגל?
    כל גבר נורמלי היה מחבק אותה בחזרה ומחזיר לה נשיקה.
    כל אלה שמכירים את חיים רמון, טוענים שהוא גבר נורמלי ואני מאמין להם.

    יחד עם חקירתו של חיים רמון, היה על המשטרה לשלוח חוקרים מיוחדים לקוסטה-ריקה, מקום שהייתה של הנערה, ולחקור אותה במקביל אליו בקשר למניעיה.
    אין לי ספק שכל העניין הזה תוכנן מראש ונועד להפיל את חיים רמון בכוונה תחילה.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע סביר מאוד. עכשיו, שרמון יוכיח שהוא גבר, וילחם ביועץ! (ל''ת)

      בעד רמון!, 28/07/06 02:45

      הגב לתגובה זו

    • סביר להניח שזה בערך מה שקרה שם (ל''ת)

      הגיוני, 28/07/06 07:56

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי, אלה שבישלו את הקונספירציה נגד רמון

      רמון וליברמן, 28/07/06 10:51

      הורו לבחורה לנסוע לחו''ל (לקוסטה ריקה או לכל מקום אחר) ולהישאר שם, כדי שהמשטרה לא תוכל לחקור אותה והתיק יישאר פתוח.
      ככה מנטרלים את חיים רמון כמו שמנטרלים את אביגדור ליברמן שגם התיק שלו נשאר פתוח.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    רמון, תתלונן אתה על הטרדה

    הכח הגברי חוזר, 28/07/06 01:14

    נישקה אותך בלי הסכמתך? תתלונן על הטרדה. הגיע הזמן שהגברים במדינה הזאת יהיו גברים, יפסיקו להיות כוסיות ולהתחנן לפני כל אשה רק בגלל שהיא אשה. הנשים היום הפכו לאלימות שזה מבאס. במשפחה, בעסקים, על הכביש! תראו כמה נשים חותכות את המסלולים, מצפצפות, מדברות בסלולרי בזמן נהיגה.
    וכמה נשים מתגרשות, לוקחות את כל הכסף, לוקחות את הילדים ואת המזונות.
    הכל בחסות חוקים פאתטיים שרמון וחבריו הפחדנים יצרו.
    השובינזם הנשי דפוק לאללה, ובהזדמנות נעיף גם את נאסרללה. אמן, כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רמון הסתבך קשה חייב להשעות עצמו מתפקיד שר המשפטים (ל''ת)

    שימי ירושלים, 28/07/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רמון מתחמק מבדיקת פוליגרף וגירסת המתלוננת נראית אמינה יותר (ל''ת)

    שוקי הרצליה, 28/07/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ה,מ,פ,ץ,,,ה,ג,ד,ו,ל מס'' 2

    אמנון-בן-יהודה, 28/07/06 00:36

    חיים רמון ? האומנם ? או סתם עלילה ?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עושה רושם שהבחורה ביימה הצגה

    חוקר, 28/07/06 00:30

    יכול להיות שמישהוא בעל אינטרס בפרקליטות או במשטרה,התערב תמורת כסף,עם הבחורה שתצליח להפיל את רמון,והיא פיתתה אותו ושיחקה אותה נסערת אחרי המעשה?

    שקוף שיש פה מגמה לחסום את מי שמנסה לצמצם את הדיקטטורה של אהרון ברק ומזוז. האזרחים קלטו את הענין,ומעתה נידאג שהשחיתות סביב מזוז תצא לאור.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע סביר מאוד. עכשיו, שרמון יוכיח שהוא גבר, וילחם ביועץ! (ל''ת)

      בעד רמון, 28/07/06 02:46

      הגב לתגובה זו

      • זה באמת נשמע תיק תפור

        לא מחובבי רמון, 28/07/06 07:36

        סתם נראה לי כל כך הזוי, נסיון לנשיקה בכח - לא מתאים לי לדמות של רמון - זה נראה כאילו נשלחה מפתה מקצועית.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי שלא יצא נגד הכפשת יעקב נאמן,נאלץ

    ראו,הוזהרתם!, 28/07/06 00:29

    לבלוע את התרגיל החדש-ישן של הפרקליטות-ביהמ''ש-המשטרה לבלום גורמים ש''מאיימים''על ההגמוניה של הארכיבישופים מהבג''ץ.אז זה היה בקשר לימניים.היום זה רמון.ורק אם אורי אבנרי או ביילין יהיו שרי משפטים מובטח להם שכהונתם תהיה ללא הפרעה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חוק הטרדה מינית מטורלל, שנותן שליטה מוחלטת לנשים

    מעוז, 28/07/06 00:28

    הגיע הזמן לבטל את החוק הזה שלא קיים כמוהו בשום מקום בעולם.
    כל סחטנית מלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יפוטר מזוז לאלתר! יש גבול לכוחניותו וגסותו (ל''ת)

    עו''ד, 28/07/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להטיס את כל ה''פרים'' מהכנסת ומהנשיאות

    אבי, 28/07/06 00:22

    כמו שהיה צריך מזמן לעשות. יידעו כל הח''כים ואישי הציבור שמשרתים אותו ומקבלים משכורת של 4 ויותר אנשים בחודש, זה שמתוקף תפקידכם יש לכם חסינות וכל המגנים האלה מהמדינה לא אומר שאתם יכולים לחיות ממש כפרי הרבעה ולאנוס ולגעת בכל אחת מהעובדות שבאות למשרד שלכם. אתם לא ברפת, אתם בכנסת ישראל, למען השם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מזדהה עם 7: אני מתעב את רמון באופן אישי ופוליטי, אך סבור שזו עלילה. (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 28/07/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע יומך..

    שמעון 101, 27/07/06 23:56

    עבור כל הרע שביצעת בהסתדרות
    כשדפקת את ביטוח הבריאות.

    הגב לתגובה זו

    • רואי שחסר לך הקפה והעוגה בהיסתדרות הישנה, שהרסה את קופ''ח (ל''ת)

      כל הכבוד לרמון!, 28/07/06 00:22

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    וכדי לדייק - אל תשתתף בוועדה למינוי שופטים (ל''ת)

    א ברק, 27/07/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני מקווה, שעוד ח''כ יפלו לאותו הבור, שישלמו על החוקים האלה! (ל''ת)

    זמיר, 27/07/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמון, אתה נפלת לבור שחפרת לגברים ולעצמך, בחוקים האנטי גבריים (ל''ת)

    הנפילה לבור!!!, 27/07/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חה חה ..זה מה שהפרקליטות רצתה...

    ליטל, 27/07/06 23:28

    שר משפטים שלא יוכל לקבוע כלום.
    בטח לא לשנות את הסטטוס קוו הקיים..כי אולי אז אנשים יצטרכו להתחלף! מדינה של קשקשנים...

    הגב לתגובה זו

    • כלומר, אנו בדרך לשילטון נשי טוטלי?! (ל''ת)

      הגברים למטבח?!, 27/07/06 23:34

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי הבא בתור ?כולם מושחתים (ל''ת)

    מני, 27/07/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד מושחת לכאורה מתווסף לרשימה... (ל''ת)

    ., 27/07/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מוסריים במלחמה ע''ח החיילים ושר משפטים לא מוסרי (ל''ת)

    עצוב ומצחיק, 27/07/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כנופיית שלטון החוק הכתה שוב! הם פוגעים בכל מי שניצב בדרכם

    המום ונדהם, 27/07/06 22:34

    מפחיד מה שהולך במדינה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • זו התוצאה כאשר הנשים בעמדת כח!!! (ל''ת)

      חראשווילי, 27/07/06 23:14

      הגב לתגובה זו

      • כל הפרקליטות- רובה ככולה, נשים!!! אז מה הפלא?! (ל''ת)

        הכח הנשי!, 27/07/06 23:53

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    כנופית שלטון החוק מכה שוב

    עו''ד שפוי ובקיא, 27/07/06 22:23

    שוב ושוב חוזרת התופעה על עצמה: ברגע שיש חשש שמישהו יגע בהגמוניה השלטונית של כנופית שלטון החוק, פתאום צץ איזה חשד מכוער שמביא לכך אותו בכיר יורד מהמה או נאלץ לסתום את הפה. בסוף תמיד מתברר שאין בחשד כלום, אבל בינתיים המטרה הושגה והאויב מוגר. דוגמאות? למה לא: העפתו של רפול מהמשרד לבטחון פנים, העפתו של נאמן ממשרד המשפטים, ניטרול מינויו של רובי רבלין כשר משפטים, ניטרול מינויו של ליברמן לבטחון הפנים ועכשיו מנטרלים את רמון.
    אישית, אני אשמח לראות את רמון נמחק מהמפה הפוליטית, אבל התופעה כשלעצמה, והעוצמות המצויות בידי החבורה הזו, פשוט מפחידים אותי.


    הגב לתגובה זו

    • תן שמות מי אלה כנופית החוק

      r, 27/07/06 23:46

      מי הם?
      מה הם בשלטון?
      ומה רצונם?

      הגב לתגובה זו

    • ל-7

      אבי, 28/07/06 00:59

      אני מתאר לעצמי שאתה מכיר את המערכת המשפטית שמתנהלת בצורה בלתי הולמת, ופועלת על פי קונצנזוסים מוזרים שאף אחד לא מסכים איתם. ישנו סעיף בחוק המתיר לסגור תיקים מחוסר ראיות, אז סגירת התיקים (או חלקם לפחות..) היא לא מתוך כך שהח''כים הנ''ל ''יצאו צדיקים'' מכל הסיפור. סגרו את התיקים שלהם כי מאחורי הפרגוד כנראה היה משהו, את זה אתה יכול לראות בתיק של שרון האב, שנמצא אשם בפרשת סיריל קרן, ואח''כ נפלה האשמה על בנו, שלא לדבר על המהלך שהיה בקיץ האחרון שנעשה כתוצאה מסחיטתו של אריק שרון, איומים על פתיחת תיקים או לחלופין סגירת תיקים.. אולי 20-30 אחוז מהנאשמים נמצאים ישרים וכל השבעים אחוזים האחרים מקבלים את מה שמגיע להם, ובצדק. למשל, פרשת קצב, כפי שאני רואה , היא שהניאה אותך לומר את הדברים האלה. גם אני חושב כמוך שמי שמצליח או מתחיל להצליח במדינה הזאת, ישר ''תוקעים לו רגליים'' ושמים לו מכשולים, אבל לך תדע מה יילד יום.. נחכה ונראה, אם נראה, מי ייצא צדיק ומי יורשע. בעקרון אני איתך. אבל אין מה לעשות, בכנסת ישראל קיימים חיכוכים בין מפלגות, ומתוך החיכוכים האלה נוצרות תפירות תיקים על סתם, על שטויות, אפילו לא המתלוננת התלוננה, אלא הממונה עליה הגישה את התביעה. עצוב, אבל זה מה שקורה בכנסת ישראל 2006..

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חחחח סוף סוף גם המשפט הזה אומרים עליו על ראש הגנב בואר (ל''ת)

    שרון, 27/07/06 22:02

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק הוא לא רק כזה חכה ותרה מה עוד ? (ל''ת)

      יריב נתניתי, 27/07/06 22:47

      הגב לתגובה זו

      • מה עוד מה הוא ? (ל''ת)

        ליאור, 28/07/06 03:03

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    קונספירציה?

    מוישי, 27/07/06 21:57

    עוד מעט צריכים להתמנות מספר שופטים והמחלוקת בעניין זה כבר ידועה זמן רב. לחיים רמון, בתפקידו כשר משפטים, השפעה רחבה בתחום מינוי השופטים ובשאר הרפורמות מרחיקות הלכת שברצונו לעשות.
    אך לפתע, זמן קצר לפני המינויים והדיונים השר רמון מואשם בהטרדה מינית. היתכן שמישהו מנסה לשים רגליים לשר ולרפורמות?

    הגב לתגובה זו

    • בטח שיתכן. השחיתות במערכת המשפט מזעזעת. (ל''ת)

      אודי, 27/07/06 23:27

      הגב לתגובה זו

    • בוודאי שמישהו שם לו רגליים... זאת הרגל השלישית!!! (ל''ת)

      תשובה לעניין!, 28/07/06 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תלונות שווא! מכת מדינה!!! עד לאן?!

    תלונות שווא!, 27/07/06 21:56

    בישראל אליטה שלטונית-תקשורתית אשר הפכה את המדינה לגן עדן עבור מתלונני כזב ומעלילי עלילות, במיוחד כאשר מדובר בעלילות של נשים כנגד גברים. בתקופה בה כיהנה השופטת עדנה ארבל כפרקליטת המדינה ניתנו לפרקליטות הנחיות שמשמעותן בפועל היא שאין לפתוח בהליכים פליליים נגד מי שהגישה תלונה כוזבת על עבירת אלימות במשפחה או עבירת מין. כתוצאה, תלונות כזב של נשים - המהוות נשק יעיל נגד גברים לפחות מאז ימי יוסף אבינו ואשת פוטיפר - הפכו לאופציה מפתה במיוחד. גם אם לא מוגש כתב אישום, כל תלונה כזו הופכת כיום באופן אוטומטי כמעט לתיק פלילי, ובפרקליטות אין ממהרים לסגור תיקים אלה. עובדת היותן כ-80% מעובדות הפרקליטות נשים, חלקן עם מודעות פמיניסטית מיליטנטית, אינה מסייעת לעשיית הצדק

    הגב לתגובה זו

    • יש עדים. אילו זה היה מילה נגד מילה לא היו חוקרים אותו (ל''ת)

      חבר כנופיה, 27/07/06 22:50

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה, חקוקה באבן!!! זה אכן המצב!!! (ל''ת)

      דויד, 27/07/06 23:12

      הגב לתגובה זו

    • מוזר שתמיד הצדק עם הגברים!!!!!

      שרמוטה ושרלילה, 28/07/06 00:52

      כל הסיפורים והמשפטים והאנסים שבכלא, והרציחות של נשים, וגילוי העריות, והרצח על ''כבוד'' המשפחה... והמכות .... כן המכות שאם אשה תואיל בטובה לתת לגבר זה יתפרסם בכותרת הראשית כי זה כל כך ''נפוץ'' !!!!!!! לא יבלבלו אותך... מי צריך עובדות כאשר ההגיון נמצא בין הרגלים!!! מי צריך עובדות???? העיקר שאני (האבר הגברי) צודק, וצודק תמיד!! והוא (האבר הנשי) מפלצת.
      יחי שלטון הגבר.. הנשים קישטה ומיד חזרה למטבח!! ואל תעיזי להראות את פרצופך, שרמוטה, עד שאני מצווה להביא כוס קפה!!
      החגורה שלי כבר מוכנה נגד תלונות השווא שאת מתכננת!!
      חחחחחחחחחחחחחחחהההההה
      איזה כיף לי - אני גבר גבר!!!

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק, יש כזה דבר תלונות שוא...

        א, 28/07/06 10:22

        אין לי ספק שגם הרבה תלונות הן אמיתיות אבל לא צריך אוטומטית להאשים את הגבר כמו ברוב המקרים
        לאחר חקירה ובדיקה אפשר להיות יותר חכמים.
        קיימת גם אפשרות שיש פה ניסיון סחיטה
        ולא, אני לא שוביניסט, אני שיוויוניסט
        (מלשון שיוויון)

        הגב לתגובה זו

      • הכתיבה שלך מסולפת אף אחד לא טען

        א, 28/07/06 10:43

        שהגבר תמיד צודק אך יש מקרים שהתלונות הן תלונות שווא מכל מיני מניעים כמו נקמה או סחיטה וכו' והמתלוננת מנצלת את העובדה שהציבור יתייצב אוטומטית לצד האישה כי מרחמים עליה היא ''חלשה''
        והם לא מבינים שגם אישה יכולה לרקום מזימות.
        נכון יש הרבה מקרים שהתלונה אמיתית לכן נשים צריכות להמנע מתלונות שווא כדי לא לפגוע במתלוננות האמיתיות.
        ודרך אגב הצגתך את כל הגברים כשתלטנים,רודנים,רוצחים,אנסים וכו' הוא כל כך לא נכון.
        עם גברים כאלה יש למצות את הדין
        אבל להגיד שכולם כאלה?
        זה בדיוק כמו להגיד שכל הנשים מתלוננות סתם וממציאות הכל בכדי לסחוט, לנקום וכו'.
        הרבה נשים סובלות באמת אבל לא כולן צדיקות ויש (אומנם מעט) נשים רוצחות ופושעות מסוג אחר.
        לא צריך להגרר להכללות.

        אני למשל גבר שהוא ממש אבל ממש
        לא כמו שתיארת.
        אני מקווה שירדת לסוף דעתי ושיהיה לך יום נעים.

        הגב לתגובה זו

        • שלי מסולפת???? אם כך, מדוע

          שרמוטה ושרלילה, 28/07/06 11:24

          אתה מעיר רק לי??? מדוע אתה לא יוצא נגד כל כך הרבה תגובות מתלהמות נגד נשים שמופיעות מעלי ומתחתי???
          ברור שהתגובה שלי מוגזמת!!! בכוונה הגזמתי!! מי היה מתייחס אלי אם לא הייתי מגזימה??
          אבל משום מה רק אלי באים בטענות שאני מסלפת!! לגברים שכותבים פה המון הגזמות פראיות ומטונפות על נשים אין תגובות שקולות מנשים וגברים!!!
          משום מה כאשר מופיע סיפור על הטרדה מינית - מיד יש עשרות תגובות ש''יש סיכוי סביר'' שהמתלוננת היא הבעיה. וגם תגובות נוסח - ''אז מה?? גבר נגע בה בלי רשותה?? תפסיקי לעשות מזה סיפור!!!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לחקור את המתלוננת (שהיא לא המנושקת) ואת מניעיה! (ל''ת)

    שירי, 27/07/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה השתגעת...מה זה...זה...רמון. (ל''ת)

    EL SANTO, 27/07/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המדינה במלחמה ואתם מתעסקים בשטויות (ל''ת)

    ., 27/07/06 21:45

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      גכ, 27/07/06 21:59

      האם בזמן מלחמה לא צריך לאכוף חוק ?!

      הגב לתגובה זו

      • שר המשפטים פגע במוסר-בעת שחיילינו מוסרים את נפשם-זו הפואנטה!!

        בדיון קבינט, 27/07/06 22:21

        ולא להיפך
        רמון לא שלט ביצרו בעת שחיילינו נותנים את חייהם במלחמה
        שניהם צריכים להיענש
        אך שר המשפטים צריך להיענש פי אלף

        הגב לתגובה זו

        • ואם גירסתו אמת והיא היתה היוזמת? (ל''ת)

          שאלתיאל, 27/07/06 23:00

          הגב לתגובה זו

    • הגיע רגע אמת בישראל.אם זה לא שווה חקיקה?אל תפרסמו תגובתי זו.

      חייב חקיקה., 28/07/06 12:28

      לחוקק חוק נגד מעליל-שווא שאם יוכח שהעליל ייענש באותו עונש של קורבנו,לו לא הוכח.
      להיצמד ל- :
      אמת,מוסר,חוק,צדק. זה יבטיח חברה טובה שלא מתקשקשת בשטויות.
      ברמה העקרונית ללא קשר לרמון קצב וכיו''ב.
      יש להעניש כל אדם יהיה מעמדו אשר יהיה גם אם יושעה מתפקידו על כל עבירה לא רק מין. מחד..
      ומאידך יש להעניש מתלונן שווא, מעליל , זומם וזדוני באותו עונש שקורבנו היה עלול להיענש.
      יש להזהירו לפני שרק ורק אם יוכח ששיקר בזדוניות ייענש.
      אם לא יוכח ששיקר בזדוניות וגם לא הוכחה אשמת נאשמו אזי שניהם לא ייענשו, ע''מ שקורבנות לא יהססו להעיד.
      תלונת שווא גורמת ל-:
      א. הפללת חף.
      ב.שתלונות אמיתיות ייקבלו יחס פחות טוב עקב ריבוי תלונות שווא.
      ג.ביזבוז משאבים : 1)זמן וכסף של :
      ג-1) משטרה/חקירות ג-2)פרקליטות ג-3)בתי משפט ג-4) יועץ משפטי ולממשלה. ( ג-5) חלילה של שב''ס ).
      ד.התרחבות תרבות ונורמות השקר.
      ה.הכפשת אדם בפרט ובכלי תקשורת (עד שתוכח חפותו =עוגמת נפש שלעיתים, מתישה כוחות האדם)
      אם כל אלו לא מצדיקות חקיקה בכנסת, נא אל תפרסמו הודעתי זו.
      בשורות טוב מדינת עם ישראל !!

      הגב לתגובה זו