• 148.

    מלחמת מע''ל

    מלחמת, 30/07/06 22:21

    ידנו היתה במעל

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    מלחמת קדימה

    פואד, 30/07/06 04:07

    פשוט לא?

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ''מלחמת האי היווני''

    דייג, 30/07/06 04:03

    בטח שאוהב אפילו מתנתק ונחוש על ילדות
    איכססססססססססססססססס

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ''מלחמת ראובן אדלר'' או מלחמת ההתנתקות'' או '' מלחמת הישראלי ביהודי''

    נעבאך, 30/07/06 03:45

    בידיים של אולמרט ושאר5 מרעין בישין שמאלנים מטונ........ים

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    שם מומלץ למילחמה הנוכחית ''ביגין השקרן'' 40 שנה של שקט (ל''ת)

    Ahmad, 29/07/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    זו ''המלחמה המקדימה''

    המחתרת הסגולה, 29/07/06 17:54

    פרץ חושב שזו מלחמה?
    זה מקסימום מבצע גדול.
    המלחמה האמיתית תהיה כאשר סוריה, איראן, וכוח מלוכד של ארגוני טרור יחליטו להתחיל את מה שכבר זמן רב הם תכננו ופשוט התחיל בשנה-שנתיים מוקדם מידי.
    גם אם יושמד או יוקפא הכור האיראני, יש לצאת מהנקודה שאומרת שבכל מקרה לאיראנים יש כבר חלופות רדיו-אקטיביות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לאפשר למובטלים להתגייס למילואים למספר חודשים (ל''ת)

    אי פגיעה בעובדי, 28/07/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    איפה המפקדים והמנהיגים של פעם...

    רפי, 28/07/06 14:31

    מי הביא את הנפל הזה להיות שר בטחון? אתם עושים צחוק מתושבי מדינת ישראל? המלחמה בעיצומה ועדיין אין תוצאות ברורות והטמבל הזה מתחיל להמציא שמות. פרץ תתחיל להפעיל את הצבא כשר ביטחון. לא בקשו ממך להמציא שמות, זה לא תפקידך. תשאיר את זה למחלקת חינוך בצבא. תתעסק בעיקר שהוא בטחון ואם אינך יכול לבצע, אז לך לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תגיד פרץ רק שם המלחמה זה מה שמדאיג אותך

    ש.לוין, 28/07/06 13:52

    יש הרבה מאוד דברים ששר בטחון צריך לדאוג ולטפל ולא להיות בועדת שמות.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    נראה ''בין המרצים'' ולא ''בין המיצרים'' (ל''ת)

    Yo, 28/07/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    שם רע לעם היהודי, כמו גשמי קיץ במבין יבין (ל''ת)

    אני, 28/07/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שם מומלץ למילחמה הנוכחית ''מלחמת ארבע אמהות'' (ל''ת)

    יצחק, 28/07/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לפחות בשמות הוא לא כל-כך נורא... (ל''ת)

    tole, 28/07/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מלחמת מכ''מ

    יהודה ארן, 28/07/06 08:04

    מלחמת מידה כנגד מידה. אותה הנהגה שגרשה יהודים מבתיהם החריבה בתים וקהילות לפני שנה בדיוק. ההנהגה הזו הביאה למנוסת יהודים מבתיהם והחורבן הנוכחי. הפיצויים שרצו לחסוך על ידי התעללות צינית בתושבי קטיף , יהיו זניחים לפיצויים שהמדינה תאלץ לשלם כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הלוואי שנוכל לקרוא למלחמה הזאת : ''מלחמת ההתפכחות''. (ל''ת)

    שוקי, 28/07/06 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חותמת גומי לרמטכל'' הטוב ביותר שהיה לצה''ל ! (ל''ת)

    אמנון בן יהודה, 28/07/06 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מתביישת

    הרצל, 28/07/06 07:09

    להיות חלק מעם דפוק ואינפנטילי

    הגב לתגובה זו

    • יש ברירה

      רפאל, 28/07/06 10:33

      מי שחושב שהעם אינפנטילי יכול לעבור לעם ''בוגר'' - למדינות ערב ודחוף!!! בושה לישראלי שכותב שטויות כאלה!

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    מלחמת המחדלים. כדאי לקרוא

    משה, 28/07/06 06:59

    אולמרט / פרץ, אל תזרו חול בעיני הציבור.
    מלחמה זו נפתחה בסערה, ללא תוכנית והכנה.
    למלחמה זו את צה''ל שלחתם, לכסות על המחדלים.
    לאחר ההרג וחטיפת החיילים, ידעתם שכיסאותיכם רועדים, אז לא בחלתם בשום אמצעים, גם במחיר חיי חיילים ואזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    המלחמה פרצה בגלל ההנהגה הרופסת של ישראל (ל''ת)

    אם כבר, 28/07/06 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הכי מתאים: מלחמת א''ל (אמרנו לכם!)ולא במקרה היא פרצה בין המיצרים!!!! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 28/07/06 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    !!!!!!!תגובה ל97 אתה מזה צודק !!!!!!!!

    שרון, 28/07/06 06:00

    נכון יכול להיות, זה לא כל כך בטוח אבל זה יכול להיות שיקראו לזה גוג ומגוג,השאלה הגדולה היא שאם סוריה תתערב ותיכנס לפלונטר הזה, אז אני חושב שאיראן גם תירצה להיכנס לעזור לסוריה, ואז יכול להיות מאד שזה כבר לא מבצע כמו שצה''ל קורה לזה היום,אלא זה כבר מילחמת גוג ומגוג, כי הם יש להם טילים של טווח ארוך והם יכולים לעשות פה מה שאנחנו לא חולמים, אבל אז כתוב בתורה שלא הם שישלטו פה רק יהיה מצב קשה שיקח הרבה זמן ויקח לנו זמן לנצח את האויב אבל אנחנו אלה שננצח אותם בסוף ואז יגיע משיח

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    I have a proposal: the war of Peretz!!! (ל''ת)

    Uri Weiss, 28/07/06 04:14

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    חלוקת תפקידים ...

    איציק, 28/07/06 04:10

    אחרי עשרות שנים אפשר לומר:

    רק הליכוד יכול - להוריד יישובים ישראלים, ולגרש יהודים מאדמתם ומביתם

    רק העבודה יכולה - להילחם באוייב הערבי ולגרשו מעל אדמתנו וביתנו

    אז מי צריך בחירות ?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    פרץ לך לך לשלי שלך שתנקה לך את הקקי

    ותקח אותך לעשות, 28/07/06 03:03

    שר בטחון פחדן חסר ביצים. הופך את כל ישראל לבני ערובה של ארגון שמונה סך הכל 4000 איש. אני מתבייש להשתייך לאותו עם שאתה משתייך לו.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד מאריק ורפול האמיצים והחזקים (ל''ת)

      כך דוגמא, 28/07/06 04:04

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    מלחמת אולמרט פרץ והשמאל בחיזבאלה

    Avi Ecuador, 28/07/06 02:43

    הפרסים והסורים מתגלגלים מצחוק.
    הם את מטרתם השיגו, למדו הרבה ואיחדו את הרשע לשלב הבא.
    נתנו לו חיזוק תקווה ועתיד.
    שחקו את צה''ל קשות בז'בל טיזי (תחת).

    הגב לתגובה זו

    • zevel (ל''ת)

      ofer, 28/07/06 06:17

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    בואו תילמדו למה אין עדין אין שם למלחמה......

    אסי, 28/07/06 02:42

    אין שם מהסיבה הפשוטה שהמלחמה הזו תהפוך למלחמת העולם השלישית!! שתי הראשונות באירופה והשלישית בין האיסלם הקיצוני לבין המערב הקיצוני על גבינו וכן אנחנו נהיה המארחים של המלחמה הזאת.
    העולם השפוי מארח אירועי ספורט ואנחנו מלחמות עולם.

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה היגיון בדבריך והיא כבר התחילה מזמין (ל''ת)

      Avi Ecuador, 28/07/06 04:38

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    מלחמת ''אמרנו לכם''... (ל''ת)

    פנחס ז-ה אליהו, 28/07/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מילחמת ההיתנתקות (ל''ת)

    אורית, 28/07/06 02:23

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    דברים שהרבי מליובאוויטש חזה במאה אחוז

    סרן רפי ועקנין, 28/07/06 01:56

    נו, את מה שקורה היום חזה הרבי בדיוק של מאה אחוזים
    זה מופיע בתעוד בכתובים, בצלומי וידאו, בעתונות
    אז מה נשאר לעשות?
    אולי כדאי בכל זאת להשמע להוראותיו ואז נוכל לנצח באופן חופשי סופי, ולהיות בשלום עם כולם
    , אגב כידוע לכם אנשי חבד המשרתים בצבא ויש להם עשרות טייסים שחזרו בתשובה וממשיכים לטוס וקציני צבא רבים וקרביים
    אולי כדאי לתת להם לנהל את המלחמה הזאת כדי לנצח את האויב

    הגב לתגובה זו

    • מדויק. משיח עכשיו (ל''ת)

      חבדניקית, 28/07/06 03:17

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    ישר כח פרץ! איש צדק ושלום! בע''ה תוביל אותנו למציאות חדשה טובה יותר!

    הילה, 28/07/06 01:33

    פרץ מוכיח שהוא איש הגיוני ושקול עם כוונות טובות וראייה אסטרטגית! הוא ידאג שהסכסוך הזה יסתיים עם תוצאות טובות לישראל שיעצבו מציאות חדשה ויתנו לנו עתיד טוב יותר בטווח הארוך! חזק ואמץ , פרץ, בע''ה תוביל אותנו לשלום ושגשוג! אמן

    הגב לתגובה זו

    • יאלה חזבלאי שכמוך (ל''ת)

      לך לנאסראל-זבל, 28/07/06 03:04

      הגב לתגובה זו

    • בדיחה לא רעה (ל''ת)

      אכ, 28/07/06 06:17

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    בין המיצרים בגלל שמתרחשת בין י''ז בתמוז לט' באב שהם

    yO, 28/07/06 01:12

    נקראים ''ימי בין המיצרים'' ולא מסיבה אחרת....בור ועם הארץ או שמא גם את זה אתם רוצים להשכיח מעם ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עכשיו אני יודע למה יש שר ביטחון,

    ניגעלי, 28/07/06 01:01

    אם לא, היינו נלחמים ונלחמים , במלחמה שאפילו אין לה שם!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני לא לוחם,

    ש, 28/07/06 00:59

    אבל אני יכול עוד לתרום,
    קבלו השם המנצח:
    'מלחמת הלוף האחרונה'
    ומי שחסר לו משהו בשם , יכול לדחוף 'ב' [לפני ה 'ל ' של הלוף].

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לטמטום

      יוסי, 28/07/06 02:40

      חבל שחיילים נהרגים שם בשביל זבל כמוך...עכשיו תחפש לזה משחק מילים...

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    תקראו ותגיבו!

    יי, 28/07/06 00:55

    עמיר פרץ, היה יכול להיות מדינאי גדול ופוליטקאי קטן אם היה , (ועדיין לא מאוחר)
    מפנה את מקומו מרצונו לשאול מופז.
    אך כנראה שאצלנו יש רק פוליטיקאים קטנים.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה התבלבלת לגמרי ?

      אחת מהצפון, 28/07/06 07:16

      בוועדת החקירה שתקום לאחר המלחמה הזו (וברור שתקום) שאול מופז יהיה האחראי מספר אחד למצב שבו אנו נמצאים.
      הוא היה הרמטכ''ל ושר הביטחון ברוב השנים מאז יציאת צה''ל מלבנון והמצב שבו אנחנו נמצאים הינו, ברובו, באחריותו. בנוסף לכך הוא הקפיא את התקציבים לתותח הלייזר שאמור היה להתמודד עם הקטיושות. כלומר אין טעות טקטית או אסטרטגית שהוא לא עשה. אז תעשה לי טבה ותעזוב אותנו ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    בין המצרים

    זה דו משמעי, 28/07/06 00:55

    זה דו משמעי
    מיצר ראשון, חטיפת גלעד שליט ומיצר שני חטיפת החיילים בצפון.

    וכמובן...התקופה שבין יז' בתמוז לתשעה באב שהם תאריכים בלוח השנה העברי

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    השם הנכון הוא: מלחמת מילה במילה

    מוטי, 28/07/06 00:42

    כולם מדברים,
    מתגאים,
    מספרים סיפורים
    משני הצדדים


    די, שיגעתם את כל העולם ובת דודתו

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    איך יתכן שלאלה שעסוקים יש זמן לשמות וכינויים.

    איני מבינה, 28/07/06 00:36

    אכן יש להתריע כמו שכתבו פה מלקרוא: 'בין המיצרים'. שגעון של עודף זמן? כל זה מוזר ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    המלחמה לטיפוח האגו: מלחמת אגו באגו (ל''ת)

    דני, 28/07/06 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    שם המלחמה- מלחמת מאה השנים (ל''ת)

    קומפורטי, 28/07/06 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פרץ-תשאיר את הבטחון לחיילים, וקופירייטינג לפירסומאים (ל''ת)

    אמת בפירסום, 28/07/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מלחמת ארבע אימהות

    דניאל, 28/07/06 00:29

    זה צריך להיות שם המלחמה.
    מתארגנת עצרת מחאה בשבוע הבא
    להחלפת השלישייה אשר מובילה אותנו ב 16 ימים האחרונים כנראה לאחד מהאסונות הגדולים שידעה ישראל.
    יש להחליף ומהר את פרץ חלוץ ואולמרט. יש מספיק רבים וטובים בקרבינו שיכולים להנהיגג אותנו בעת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    חובה לקרוא בבקשה לפרסם

    a, 28/07/06 00:25

    מתי תבינו שהאויב מבין את החלוקה בין השמאל לימין וממשיך ללבות את היצרים והשינאה...מה קשה פה להבין שהרבה תגובות הם לא של ישראלים יהודים...ולא חשוב אם הם שמאל או ימין
    1.אל תתנו לאויב במה
    2. על העיתונים חובה בשעה זו לצנזר את כל התגובות הקיצוניות
    3. הגיע הזמן לדרוש ולהביא זאת לאנשים המתאימים שיש בכוחם לשנות
    4.עם ישראל נמצא בעיצומה של מלחמה על הקיום של ארץ ישראל
    5. שקט-האויב מאזין ...האם שחכתם את האימרה הזאת

    תנחומי למשפחות הנופלים

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חובה לקרוא בבקשה לפרסם

    a, 28/07/06 00:20

    מתי תבינו שהאויב מבין את החלוקה בין השמאל לימין וממשיך ללבות את היצרים והשינאה...מה קשה פה להבין שהרבה תגובות הם לא של ישראלים יהודים...ולא חשוב אם הם שמאל או ימין
    1.אל תתנו לאויב במה
    2. על העיתונים חובה בשעה זו לצנזר את כל התגובות הקיצוניות
    3. הגיע הזמן לדרוש ולהביא זאת לאנשים המתאימים שיש בכוחם לשנות
    4.עם ישראל נמצא בעיצומה של מלחמה על הקיום של ארץ ישראל
    5. שקט-האויב מאזין ...האם שחכתם את האימרה הזאת

    תנחומי למשפחות הנופלים

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מלחמת הצפון והדרום (ל''ת)

    ישראלי 1, 28/07/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מלחמת ''ארבע אימהות''...בגללן ברחנו. בגללן האבידות שלנו. (ל''ת)

    אמא, 28/07/06 00:18

    הגב לתגובה זו

    • מלחמת 3 הבננות, תנו שמות. (ל''ת)

      pluto, 28/07/06 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    הדרג המדיני אשם! זכרו אל תתנו להם להוליך שולל (ל''ת)

    ידין, 28/07/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הצבא של היום= חיילים מופלאים, המנהיגים חושבים כילדי הגנון.......... (ל''ת)

    הייתי במיטלה, 28/07/06 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לקרא למלחמה....

    גילה, 28/07/06 00:03

    אני מציעה לקרא למלחמה זו

    ''מלחמת חורמה''

    כי מטרתה להלחם בהם עד חורמה!

    הגב לתגובה זו

    • פששש.....

      ש, 28/07/06 01:24

      מספיק עד צור.

      הגב לתגובה זו

    • יותר עדיף

      יהושוע, 28/07/06 01:29

      מ 'מלחמת ניצחון ', כי 'חורמה ' גם מזכיר את סימלנו הלאומי - הנשיא, שהוא חורמן לא קטן,

      הגב לתגובה זו

    • מספיק לקרוא למלחמה

      משה, 28/07/06 07:32

      כשקוראים למלחמה היא באה .
      אולי כדאי לא לקרוא לה ,יכול להיות שהיא לא תבוא. ואם כן, לא לברוח חלילה אך את השם שלה היא כבר תבחר לבד והיא לא צריכה עזרה מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מלחמת חלם 2006 .הורסים את לבנון ואותנו ומתגאים ''ביצירה''...ממש גועלי (ל''ת)

    רבי עקיבא זצ''ל, 28/07/06 00:00

    הגב לתגובה זו

    • ושני הבנים של אולמרט והבת של פרץ חיים בחו''ל. (ל''ת)

      יוני, 28/07/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל הכבוד למערכת הביטחון (ל''ת)

    לוי, 27/07/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • אדון לוי

      מערכת הביטחון, 28/07/06 01:31

      אם אתה לא יורד דרומה, לפחות תיכנס לממד,

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    פרץ אוהבים אותך חזק ואמץ

    אהובה, 27/07/06 23:59

    אתה וחלוץ
    יישר כח
    ותודה

    הגב לתגובה זו

    • כל המפרגנים לפרץ אילו חיזבאללה במסווה (ל''ת)

      וזה אומר הכל, 28/07/06 02:58

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה דעתכם על..''מילחמת גוג ומגוג'' ?!?!...

    כנסו ~~~~~~~~~~, 27/07/06 23:56

    והוא: ''מלחמת גוג ומגוג'' !!
    גם אם לא נעים לכם לישמוע-קבלו ממני את זה לא כהטפת דת-אלא כשליחות ממני אליכם: האירועים(אם לא יקרה נס וה' ירחם עלינו), רק יחמירו-טילים יעופו גם למרכז-וזה לא יהיו קטיושות,צה''ל לא יוכל לעזור לנו לנצח פה-וגם לא אמריקה: ה' למעשה מראה לנו שעידן ''כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה'' - ניגמר.
    אז מה כן יעזור?

    רק אם נחזור בתשובה-כל אחד בדרגה שבה הוא נימצא-יתקרב לבורא עולם בקיום מצוות מעשיות-חרטה על העבר-וקבלה על ההווה.

    אן אז ה' יעביר יותר מהר מהמצב הזה-למצב מס 2.-שהוא: ''אין לנו על מי ליסמוך-רק על אבינו שבשמיים''.

    שלב 3 יהיה : ביאת משיח צידקנו-והישתלטותו על העולם כולו-לכוף את העולם כולו לעבוד את ה' בילבד-ולא את עצמנו-כי היום המצב הוא שאנשים עובדים את עצמם-שזו מעין עבודה זרה,או במילים מודרניות-''תרבות נהינתנית'' !

    הכל ניגמר-ותיזכרו את המילים האלה טוב טוב-יש לכם היזדמנות.
    אפילו אם לא נעים לכם ממישהו או ממשהו-תתקרבו אל ה' בסתר-כי הוא רוצה עכשיו את הלבבות של כולנו-כל עם ישראל!

    4. חיזקו ואימצו-בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • פששש.....

      ניגעלי, 28/07/06 00:46

      הדתיים האילו,
      איך הם יודעים הכל,
      אתה ונסראלה עם קו ישיר לאלוהים,
      וממש מדברים אותו הדבר

      הגב לתגובה זו

      • אל תסתלבטו..הכל כתוב :מצפון תפתח רעה

        דיקלה, 31/07/06 01:03

        שהגליל ייחרב..כל אומות ערב יבואו עלינו....השם יעזור לנו..

        הגב לתגובה זו

    • דוקא שם קליט,

      ש, 28/07/06 01:34

      אם זה היה לארוויזיון,הייתי בוחר בו, לא חשוב שאני לא מבין מה משמעות המילים.

      הגב לתגובה זו

    • זה לך כנס

      שרון, 28/07/06 06:13

      תראה איך מה כתבתי שם בתגובה 128

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מישהו עוד יצביע ''קדימה'' למלחמה...?או אולי לפרץ החלמאי.. או ש''ס??? (ל''ת)

    כולם אפסים, 27/07/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הטרור גילה את הבטן הרכה של המערב !

    בואו נתאחד, 27/07/06 23:51

    כל היום יושבים גנרלים בדימוס ברדיו ובטלויזיה. אוחזים את הקטטר וממוללים את שקית השתן. מפנטזים מה היה קורה אם הם היו עכשיו ליד ההגה וכיצד הם ודאי היו מצילים את המולדת. בואו אנחנו נפנטז מה היה קורה אם הרדיו והטלויזיה היו משקיעים את אותה אנרגיה שנפכת על ברברת יום ולילה לכוון יחצנות של המדינה בעתונות בעולם. בואו נחשוב מה היה קורה אם למשל משהו היה מפרסם מודעות של 10 עובדות במדיה בעולם על הסיבות לתקיפות ישראל בלבנון. למעלה מ 1200 טילים על אזרחים בישראל. החיזבלה ירה טילים על ישראל לפני שישראל ירתה כדור אחדץ - לא רק בגלל חטיפת החיילים ישראל תוקפת. איזו מדינה בעולם היתה מבצעת לחימה מבית לבית ומסכנת את חיי חיילה ובלבד שלא יפגעו אזרחים? המשוואה לא סימטרית - החיזבאללה מתחבא מאחורי אזרחים ובעצמו פעם תוקף ופעם פושט מדיו ונראה כאזרח תמים. החיזבאללה ואל-קאידה גילו את הבטן הרכה של המערב - החמלה והמוסר.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הופעה מרשימה לפרץ וחלוץ= אני סומך עליהם במאה אחוז (ל''ת)

    רננה, 27/07/06 23:48

    הגב לתגובה זו

    • אל תסתכלי בקנקן,,אלה מה שיש בתוכו...הבנת רננה...? (ל''ת)

      הפלמחניק, 28/07/06 00:13

      הגב לתגובה זו

      • אבל לא הבנתי

        אני לא רננה, 28/07/06 00:51

        הסתכלתי כאן בתוך הקנקן, ויש רק אויר,

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני לא מבין את העם שלנו,איך זה שלא יוצאים להפגנות כמו אחרי סאברה וש (ל''ת)

    טוראי מיל., 27/07/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לכל הקשקשנים פה, כנסו

    לוחם, 27/07/06 23:43

    בואו נעשה הסכם: מי שלא היה לוחם, שיפסיק לבלבל את המוח על הממשלה והצבא. אתם סתם טוקבקיסטים עלובים, שלא מבינים מימינכם ומשמאלכם ורק מפריחים שטויות חסרות בסיס לחלל.
    תודה מראש על שיתוף הפעולה שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אלה 2 תאריכים של חורבן. למה לבחור שם כזה??? (ל''ת)

    המום, 27/07/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מצביאי ''קדימה'' תבקשו סליחה מהצבור,אולמרט שלכם נבנה מהמלחמה זה פויה (ל''ת)

    הגימלאי, 27/07/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט ופרץ שני קשקשנים . (ל''ת)

    אור, 27/07/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש לי שם קולע: מלחמת ''יש גבול!''

    תפוזינה, 27/07/06 23:33

    יש לו כפל משמעות והוא לא מתבסס על שום דבר דתי!

    הגב לתגובה זו

    • יש לי שם לא פחות קולע:

      כוכב נולד, 28/07/06 00:26

      מלחמת 'מה הגבול ?
      אפשר למצוא בזה כמה משמעויות,וגם הדתיים ימצאו בזה כבר משהו,

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    שם המלחמה

    אורי, 27/07/06 23:25

    השם ''בין המצרים'' נשמע מסורבל.
    הכי מתאים וגם פשוט לקרוא למלחמה זו ''מלחמת הצפון''
    לידיעת מקבלי ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • זה בעייתי

      ניגעלי, 28/07/06 00:35

      א.צפון, חושבים ישר על סקנדינביה,והפיני שנהרג אינה סיבה מספיק טובה.
      ב.המלחמה עוד לא הסתיימה,וגיאוגרפית עוד לא הכל סגור.
      ג.זה יכול לבלבל עם מלחמות שהיו, ומלחמות שיהיו,
      ד.זה ירים האף ללא הצדקה לצפונים במרכז,שיחשבו כי זה כהוקרה על כי לא נכנסו לפניקה כשהפרובינציה הסתערה עליהם.
      ה.נשארנו עם של סוחרים, הכי חשוב להתעסק בשיווק המוצר, ולא באיכות המוצר.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    המלחמה הזאת תקרא:מלחמת אלופי הטיפשות=אולמרט ופרץ,איפא הנצחון...? (ל''ת)

    הפלמחניק, 27/07/06 23:22

    הגב לתגובה זו

    • יקירי, טעית כשרצית להיות עם ככל העמים, טעית כשציפת שהמדינה תגן עליך

      פלחניק הוא, 28/07/06 01:53

      פלמחניק, נלחמת, עשית, קצת הלשת על חבריך מהאצל ומלחי, הקמת מדינה שתהיה ככל מדינות העולם
      נהיית חייל בצהל, (שמעון פרס מעולם לא התגייס לצהל משום מה כזכו ר לכולם)
      נלחמת מלחמות ישראל ולא ראית את הניסים והנפלאות שהקדוש ברוך הוא עושה לך
      עכשיו אתה רואה את מה שהיית אתה חסר
      לא צריך מדינה ככל המדינות
      צריך מדינה שתגן על עם ישראל גם במחיר פגיעה המונית וסוחפת בכל האויבים
      נשים ילדים זקנים וטף על חיליהם ומפקדהם ומנהיגהם
      כך עשה דוד המלך
      ככה אתה מבקש היום שישים שנה אחרי

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מלחמת ארבע אימהות

    אבי, 27/07/06 23:21

    לשים להן ליד הבית את שמות כל הנופלים והפצועים. אין דבר גרוע יותר מטיפשים חרוצים ובעלי מוטיבציה גבוהה.
    אלו הן 4 אימהות. אני זוכר עדין את מסיבת הניצחון שלהן אחרי הבריחה מלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • עליהן לשלם ולו במעט על טפשותן החרוצה. חבל שהתקשורת שעשתה אותן

      נכון מאוד, 28/07/06 00:34

      לא תשלם כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    השןם ''בין המצרים'' משדר מצוקה ומחזק את האויב

    גבריאל זכרוב, 27/07/06 23:19

    אם מישהו אינו מסתדר, מחוסר נסיון, ומתחיל לשדר את מצוקמו האישית כמצוקת המדינה, שיפנה את כסאו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הנהגה חדלת אישים של צבא ששבועיים אינו מצליח לכבוש שתי עיירות עלובות (ל''ת)

    צמד השלומיאלים, 27/07/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תפילה לשלום חילי צה''ל.

    1, 27/07/06 23:08

    מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבותֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקב הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל,הָעומְד ִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלהֵינוּ מִגְּבוּל הַלְּבָנון וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם וּמִן הַיָּם הַגָּדול עַד לְבוא הָעֲרָבָה בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם. יִתֵּן ה` אֶת אויְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם. הַקָּדושׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ מִכָּל צָרָה וְצוּקָה וּמִכָּל נֶגַע וּמַחְלָה וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם. יַדְבֵּר שׂונְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם וִיעַטְרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבְעֲטֶרֶת נִצָּחון.וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב: כִּי ה` אֱלהֵיכֶם הַהלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם איבֵיכֶם לְהושִׁיעַ אֶתְכֶם: וְנאמַר אָמֵן!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולמרט ופרץ קדימה יופי כל העם איתכם להפציץ להפציץ את החיזבאלה (ל''ת)

    שרון, 27/07/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא להתייחס למה שאומרים פה אולמרט ופרץ בבקשה להמשיך בכל הכח שיש לכם (ל''ת)

    שרון, 27/07/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם לא יינתן לצבא ''חופש'',הממשלה צריכה לצפות ''חזית-שלישית'' בגדה המערב

    Kadima, 27/07/06 23:05

    אם לא יינתן לצבא ''חופש'',הממשלה צריכה לצפות ''חזית-שלישית'' בגדה המערבית!.ולמה זה כן יקרא ''למה הערבים מבינים שפה בינלאומית- אחת והיא הכוח''.מר פרץ גם אני רוצה שלום,אבל תחילה חייבים-שותף לשלום ,החושב כמוך.בילבול מוח-זה לא הפיתרון.תנו לצבא ''לנקות'' את הסרטן ששמו טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הצעות לשם למלחמה

    שמוליק, 27/07/06 23:05

    אני מציע לסר הביטחון (= זו לא שגיאת כתיב) לקרוא למלחמה באחד השמות הבאים:
    א. מלחמת שלום ההתכנסות- כי מלחמה זו נועדה להצדיק את הפשע הבא שיבוצע לא רק במתנחלים אלא בכל תושבי הארץ.
    ב. מלחמת טרום ההתקאסמות- כי בשלב הבא הקאסמים יפלו לא רק בשדרות ובאשקלון
    ג. מלחמת מפלת צה''ל 2006- כי ארגון טרור בן 3000 לוחמים עושה בית ספר לצה''ל ''החזק'', ''המשוכלל'' ''הרגיש והנחוש''.
    ד. מלחמת אמרנו לכם- כי אמרנו לכם ממשלת אידיוטים, שמי שבורח עם הזנב בין הרגליים, סופו שיזנבו בו.

    אז אנצל במה זו לומר שוב, אמרנו לכם, והגיע הזמן שתתחילו להקשיב, כי לאחר ההתכנסות זה יהיה גם בבית שלכם...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ''מלחמת שלום השלום'' (ל''ת)

    עמית, 27/07/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אבל כולם כבר קוראים למלחמה הזאת ''מלחמת ההתנתקות''

    עופר, 27/07/06 22:55

    כמו שלמלחמה של 82 הממשלה קראה ''מלחמת שלום הגליל'' ובסוף קראו לה כולם פשוט מלחמת לבנון...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חייבים למנות לראש הממשלה

    נא לבצע, 27/07/06 22:54

    ראש ממשלה במילואים שידריך את אולמרט הטירון, איך לנהוג בשעת מלחמה, לגבי שר הביטחון ושר בטחון פנים יש למזג את שני המשרדים ולתת לדיכטר פיקוד, יש להקים משרד חדש ובראשו שר לעיניני מלחמה, בקיצור שר למלחמה ושלום, יש להרחיב את הקבינט ל15 חברים בו ישבו כל ראשי הממשלה לשעבר רמטכלים, ואלופי הפיקוד,
    נב
    בקשר ללחימה בלבנון יש לעצור את כל החשודים בהשטיחות לארגון טרור מגיל 12 עד גיל 47 ולהעבירם למחנה החזקה חקירה, מי שבטוח במאה אחוז יש לתת לו תעודה מזהה וכך יהיה אפשר לשחרר אותו חזרה לשטח שהמקום יהיה יותר בטוח.
    1) יש למשהו שאלות? לא
    זוז.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''כל רודפיה השיגוה בין המצרים'' (איכה). אחרי תשעה באב - יבוא המהפך! (ל''ת)

    חכו ותראו, 27/07/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להכריז על מרי אזרחי, מול הנהגה וצבא כושלים (ל''ת)

    טיראן, 27/07/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גוג ומגוג כאן לכו תשאלו את הרב! (ל''ת)

    צחי, 27/07/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מלחמת ''אמרנו לכם!!'' (ל''ת)

    יוגב, 27/07/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פרץ מפתיע אותי לטובה. יישר כח. (ל''ת)

    יהודית, 27/07/06 22:38

    הגב לתגובה זו

    • אותי לא, הוא שמאלן מדי. ביבי יותר טוב. (ל''ת)

      רון, 28/07/06 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מלחמת בין המצרים: 4 סיבות לשם זה

    רז, 27/07/06 22:38

    מלחמת בין המצרים:
    1. המלחמה נופלת על תאריכי ימי החורבן והגירוש של ימי בית שני, כנחרב כתוצאה של שנאת חינם.
    2. ואילו גם ימי החורבן והגירוש של אלפי יהודים בגוש ובשומרון, כתוצאה משנאת אחים.
    3. אנו נלחמים בין המצרים: עם אוייב בדרום מערב נחלת יהודה, בעזה ובנותיה, עם אויב בנחלת אשר ונפתלי, בצפון א''י המכונה דרום לבנון, ועם אוייב שבתוכנו, רודפי נפשינו בגב ההר, בכפרים החוגגים עם זיקוקים את היותנו מותקפים, ועם אויבים בכנסת תומכי המחבלים.
    4. אנו נלחמים בין מצרים שונים: העורף והחזית, כולם במצור ובמצוק, מותקפים.

    ובעזרת ה' אלקי מערכות ישראל, נזכה לצאת מאוחדים, אוהבי ישראל, מכל המיצרים, כימי יציאת מצרים. ''מן המיצר קראתי יה, ענני במרחב יה''.

    הגב לתגובה זו

    • אמן סלע!!!! (ל''ת)

      ביתיעקב לכונלכה, 27/07/06 23:06

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח

      , 27/07/06 23:14

      מילים כדודבנות

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    סחטיין על פרץ קופירייטר.חוזרים למקורות. בין המיצרים תואם יום כיפור.

    בתת מוכנות ורקע, 27/07/06 22:38

     

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכל היתושים שמלגלגים על פרץ ואולמרט

    שגיא, 27/07/06 22:28

    עד עכשיו הממשלה הזו מנהלת את המשבר בשתי החזיתות למופת.
    אין טעם בהפגנות כח מיותרות, הרי לכולם ברור שביום שצה''ל יהרוג 1000 נשים וילדים בלבנון (כמו שחלק כאן מציעים) המבצע הזה ייגמר (ראו מבצע דין וחשבון) והחיילים יישארו בשבי.
    אולמרט ופרץ מנהלים את המשבר בצורה חכמה, מקפידים על הלגיטימציה, תוך הפעלת כח.
    ראינו לאן ביבי ''הביטחוניסט'' הוביל אותנו. הוא התקפל כמו דף נייר מול קצת צעקות של המלך חוסיין ושיחרר את השיח' יאסין מהכלא (תמורת מה?)!!!
    כולנו ניווכח שבימים הקרובים גלעד שליט יוחזר לביתו בריא ושלם, מה שבוודאות לא היה קורה אם צה''ל היה ''מחריב את בית חאנון''.
    כמו שאומרים, מה שלא הולך בכוח הולך במוח. אבל את החלק של המוח כנראה שלרוב הימין בישראל פשוט אין... אז בקיצור, תשקיעו את המשאכים שלכם בלעזור לאנשי הצפון במקום לקרוא להחרפת הלחימה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, צודק, צודק- יחי השפיות (ל''ת)

      מיכל, 27/07/06 22:52

      הגב לתגובה זו

    • הממשלה מנהלת את זה גרוע

      איתי, 28/07/06 00:34

      וביבי גמר עם מנהרת הכותל ב-3 ימים. לממשלה לוקח כבר שבועיים וזה לא גמור. את יאסין הוא שחרר בשביל לשחרר מהכלא 2 סוכני מוסד שניסו להתנקש בחאלד משעל ונתפסו על חם בפשלה מבצעית.

      בקיצור - ביבי טוב בהרבה ויתושים שמאלנים שלא מבינים את זה לא יודעים מהחיים שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    רבותי זה לא מלחמה זה רק מילחם

    פציפלורה, 27/07/06 22:26

    מל מהמילה מילים וחם כולכם יודעים מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    It is the seocnd Lebanon war (ל''ת)

    Uri Weiss, 27/07/06 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אם זה רק בשביל להרחיק אותם מהגדר - חבל על החיילים שנהרגים.

    רפי, 27/07/06 22:21

    פרץ, אם אתה לא יודע שישראל צריחה ל-ח-ס-ל את החיזבאללה ולא להזיז אותם 500 מר' צפונה, עדיף שתסתום ותתן לצה''ל לעשות את העבודה.
    קבל את משכורת השר שלך ושב בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''מלחמת 4 אמהות '' יותר ראוי (ל''ת)

    גבי, 27/07/06 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולי נקרא למלחמה בשם : ''משרון ועד מופז ואולמרט'' ? (ל''ת)

    רן, 27/07/06 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני מציע שם אחר : ''מלחמת פשלות הדרג המדיני '' (ל''ת)

    יואב, 27/07/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פרץ אתה פתטי !

    מרדכי, 27/07/06 22:12

    המלחמה הזאת תקרא ..''מלחמת הרשענים'' , כי מתכוונים לגרש את המן מלבנון עם בומים על קולים ,
    וזיקוקי דנור !
    פחות יקר מהפצצות סתם על בונקרים איתנים !
    יש להכניס את חצי הצבא עד המקום בו יושמד החיזבאללה האחרון !

    פרץ אתה פתטי !

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מכינים אותנו למלחמה!!!!!! (ל''ת)

    איציק, 27/07/06 22:07

    הגב לתגובה זו

    • ובמה אנחנו עכשיו? (ל''ת)

      ., 27/07/06 22:20

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהוא מתכוון למלחמה כוללת (לבנון וסוריה) (ל''ת)

        מוטי, 27/07/06 22:57

        הגב לתגובה זו

        • צבא לבנון יא אללה איזה פחד מי ישמע

          ירושלמי, 27/07/06 23:42

          כמה טבחים שמנים עם טנקים צרפתיים ממלחה''ע ה-2. בקשר לסוריה אתה יכול לסמוך על צה''ל, מלחמה נגד מדינה זה לא משחקים בקקה, תוך כמה שעות אנחנו מחריבים להם את כל התשתיות האזרחיות והצבאיות מהאוויר, מטילים מצור על דמשק ותוך שבוע הם נכנעים. אבל אם תיפתח עוד חזית, למשל אם תהיה הפיכה אילסאמית במצרים או פלסטינית ירדן, זאת תהיה בעיה קשה.

          אה ואם אפשר לבקש בקשה קטנה, אם תהיה מלחמה כוללת, אפשר לסלק את המיץ של הזבל שהתנחל לנו בארץ ישראל ומציק לנו כבר 90 ומשהו שנה? זאת תהיה הזדמנות נפלאה להעיף את הפלסטינים לירדן או ללמד אותם לרעות צאן במדבר סיני.

          הגב לתגובה זו

  • 58.

    שם למלחמה- ביטחון הצפון!!!!!!!!!!!!

    כפיר לולו, 27/07/06 22:00

    זה השם הכי נכון למלחמת לבנון השנייה
    מלחמת ביטחון הצפון!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שאלה מה פרץ מבין בבטחון?

    השבעיה הסודית, 27/07/06 22:00

    יש לו נסיון קודם? האם סנדלר יכול לבצע ניתוח מוחי, אני חושב שבעת הזאת על ממשלת ישראל למנות שר מלחמה, שפרץ שר הבטחון יהיה מתחתיו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מעדיף אותו על כל הגנרלים (ל''ת)

      -, 27/07/06 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אפילו פרץ מבין כנסו בבקשה

    עמי, 27/07/06 21:59

    צרת ימי בין המיצרים השנה היא כפולה.

    עשו בגימטריא: 376, בדיוק הערך הגימטרי של נסראללה

    לכן, כדי להכניע את נסראללה, יש לקיים ''הקול קול יעקב'' כפי שפירשו חז''ל, שאם קולם של ישראל נשמע בתורה, ידי עשו אינם יכולים להרע לישראל.

    העימות בצפון הינו ''אותות משיח צדקנו'', בעיקר בשל המעורבות האיראנית.

    עפ''י הגמרא: חורבן העולם יתחיל מפרס. עפ''י הזוהר והמדרש: גוג ומגוג מתחיל מפרס (להרחבה ר’ ''אחרית הימים - היכן אנחנו נמצאים'' בסעיף: השלב הבא של המלחמה נגד אירן/סוריה), וכעת אכן רואים את התגרות פרס בישראל, שהיא אות חזק.

    הגזירות הקשות נגד ישראל נגרמות בדור הזה בעיקר בכוח הפריצות, וחייבים לעשות ככל האפשר כדי להסביר את מעלת הצניעות ואת רוע הפריצות לבנות ישראל באשר הן (כזכור, עניין הפריצות בתקופת המשיח, כעניין הגורם גזירות קשות, הובא לפני למעלה ממאה שנה ע''י הבן איש חי, ומקורות בנבואת ישעיה על אחרית הימים, ר’ כאן)

    כל עניין המלחמה הקשה של גוג ומגוג, שאמורה להגיע עד ירושלים, יכול להתבטל עדיין, והכל תלוי רק בנו.

    קריאה בספר הזוהר הקודש בקביעות היא אחת הדרכים להינצל מהצרות המתרגשות ובאות בתקופה זו, והזוהר הוא כמעין תיבת נוח להינצל בה (להרחבה בעניין זה ולקריאת דברי הרמח''ל המסבירים זאת, ר’ כאן), ומומלץ לצורך המצב לארגן קריאת זוהר מסביב לשעון.

    עצה גדולה נוספת שיש לה כח להציל בימים אלה, היא אמירת נוסח פיטום הקטורת, ובפרט הנוסח המורחב (הנמצא באתרו של הרב), ומומלץ לארגן גם מניינים בכל מקום לאמירת הנוסח הזה, להגנה.

    חייבים להתחזק בדרך השם ככל האפשר בימים אלה, כל אחד ואחת לפי כוחם.

    בסוף מלחמת גוג ומגוג בשרם של אומות העולם יירקב ויינמק, וכנראה גם יימס מכוח החום שהקב''ה יוציא בעת ההיא (ר’ סוף ספר מלאכי: ''הנה היום בא בוער כתנור'' וכו’)

    כל מלכי הרשעה שהרעו בהסטוריה לישראל, ובתקופות חורבן בית ראשון ובית שני, הם גלגולי השונאים המעיקים נגד ישראל כעת, וביניהם נסראללה. זוהי קליפה חזקה, שהקב''ה משליט בעולם לפני בוא הגאולה. על נשיא איראן אמר הרב: ''כנראה יש לו נבוכדנצר אחד עליו'', לגבי מנהיג החיזבאללה: ''נסראללה זה עשו, כמו שאמרתי לכם''.

    ומטרת חזרתם לעולם היא של אותם רשעים היא להיפרע מהם בגלוי לעיני ישראל, אלא שהדבר תלוי בנו, ואם נעשה מה שמבוקש, נראה זאת כולנו עין בעין.

    ''עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע'': ביום הקשה ביותר לישראל, תשעה באב, נולד המשיח. בימים הללו (ימי בין המיצרים הקשים) נוצרו הישועות הגדולות ביותר, דווקא בתקופת הצרות הקשות ביותר.

    גם כעת אנו נמצאים בצרה גדולה, ואין לדעת לאן המצב עוד יתדרדר. ותודה לר''י המקובלים!! השמ אחד.ניט

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח! (ל''ת)

      יהודיה, 27/07/06 22:21

      הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד (ל''ת)

      איתי, 27/07/06 22:58

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שהחום כבר משפיע על מדד ההזיות והשטויות (ל''ת)

      צוחק, 27/07/06 23:12

      הגב לתגובה זו

    • בעזרת השם..עם ישראל חי

      יקי, 27/07/06 23:17

      מאוד מענין השם יעזור..לא יזיק לקרא תהילים זה תמיד עוזר לנפש פנימה.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר תגובה קצרה?

      Steven, 28/07/06 01:42

      התגובה שלך יותר ארוכה מהכתבה ...
      wtf

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שם אווילי

    כהן, 27/07/06 21:58

    מאוויל משריש

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מלחמת פרץ בבניינים הריקים

    גדעון לוי, 27/07/06 21:56

    מלחמת פרץ בבניינים הריקים
    לבניינים הריקים אין שום ערך
    מבצעיץ
    לחייל גולני חי
    יש ערך מבצעי עצום

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מושחת זוטר רוה''מ, יו''ר עוד עובדים שר בטחון. עם ישראל, השתגעתם? (ל''ת)

    צדוק, 27/07/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרץ הוליך אותנו שולל

    אדם, 27/07/06 21:49

    ראשית הוא גנב את מפלגת העבודה ,הבטיח להביא לסדר חברתי חדש- אלף דולר נקבל אולי בגן-עדן , בחר להיות שר הביטחון (תתארו לכם שהוא היה רוצה להיות מנתח מוח או טייס ) , ועכשיו יש לנו מלחמה.

    חסל סדר חברתי חדש , זו גנבת דעת .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    העיה של צה''ל היא שהוא נלחם כבר הרבה זמן

    ארמונד, 27/07/06 21:49

    אבל לא נלחם בצבא אחר אלא בארגוני טרור מטומטמים וגרוע מכך = מטמטמים, מסתתרים מאחורי אזרחיהם ומשחקים אותה קורבנות גם כשהם תוקפים.
    יש בכך סכנה גדולה של שחיקה , עייפות, בלבול וחולשה, ואת התוצאות רואים היום בלבנון.
    כדי לראות מה התצאה של חיכוך מתמיד עם האוכלוסייה וקווי המחשבה המוסלמים צריך ר להסתכל על החיים בעולם המוסלמי - מלוכלכים, מושחתים ולא מאורגנים.
    הפתרון - הקמת חומת ברזל, בלב ובחוץ, מפני הברברי, ומלחמה אכזרית, חזקה וקצרה. רק כך נוכל לשרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אתם נותנים קרדיט גדול מדי לארגון מרצחים.בין המיצרים? (ל''ת)

    חסלו אותם כבר, 27/07/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    העיה של צה''ל היא שהוא נלחם כבר הרבה זמן

    ארמונד, 27/07/06 21:48

    אבל לא נלחם בצבא אחר אלא בארגוני טרור מטומטמים וגרוע מכך = מטמטמים, מסתתרים מאחורי אזרחיהם ומשחקים אותה קורבנות גם כשהם תוקפים.
    יש בכך סכנה גדולה של שחיקה , עייפות, בלבול וחולשה, ואת התוצאות רואים היום בלבנון.
    כדי לראות מה התצאה של חיכוך מתמיד עם האוכלוסייה וקווי המחשבה המוסלמים צריך ר להסתכל על החיים בעולם המוסלמי - מלוכלכים, מושחתים ולא מאורגנים.
    הפתרון - הקמת חומת ברזל, בלב ובחוץ, מפני הברברי, ומלחמה אכזרית, חזקה וקצרה. רק כך נוכל לשרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא. זוהי מלחמת 4 אמהות! (ל''ת)

    אבא, 27/07/06 21:45

    הגב לתגובה זו

    • זאת מלחמת ההתנתקות (ל''ת)

      יוני, 27/07/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מותר לכאוב אבל אסור להשבר??

    ארמונד, 27/07/06 21:40

    סחתיין על ההבחנה.
    פרץ אלוף בהפרחת סיסמאות.
    רק חבל שבמקרה הזה לא מדובר בעוד מאבק הסתדרותי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    נשק בלתי קונבנציונלי

    א, 27/07/06 21:39

    המלחמה מוצדקת ואני תומך בה בכל לב.
    יחד עם זאת, האם לוקחים בחשבון, אפשרות שהנבלות ישתמשו ברקטות או טילים הנושאים רש''ק כימי?!

    לדעתי יש להערך למצב כזה אפילו אם הסבירות נמוכה מאוד, הואל ואנו נלחמים בדתיים, פאנטים ומטורפים שאין להם בעיה להבעיר את כל העולם בשם האיסלם.

    ימח שמם ושם זכרם - אמן סלע.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מבין המצרים...

    יצחק, 27/07/06 21:38

    ''מבין המצרים יזרח אור לישרים'' בשם הרוא''ה הגדול הרב קוק זצ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הייתי מבקש, פרץ, קצת פחות כאב ויותר עוצמה?

    רון, 27/07/06 21:35

    אחרי שמוצו בישראל סיסמאות בלתי אפשריות כמו:
    'קרבנות שלום'
    ''יש תקוה עם ברק''
    ''קדימה'' (לאן אם לא למקלטים)
    פרץ מבריק משוואה חדשה:
    ''כאב= עוצמה''
    ואני אומר, בסדר, ננסה את הסיסמא, אין בעייה בוא נמשיך להתייחס למלחמה כאל מבצע, נגיב במשורה, נאפשר לחזבאללה זמן התאוששות, נמתין לטילים ארוכי טווח, הכאב יהיה אדיר ובהתאם למשוואה שלך, פרץ, גם העוצמה שלנו תגבר.
    יש לי הצעה מילונית קצת שונה. היא קצת פשטנית אבל שמעתי שהנוסחא פועלת. הנה תקרא (העתקתי מהמילון): עוצמה = כוח = גבורה. מה אומר לך, פרץ, הם לא הזכירו בכלל את הערך - 'כאב' בהקשר לעוצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרץ רוצה להצטייר כ''ביטחוניסט''...

    יאיר, 27/07/06 21:35

    אמר על עצמו כתלמיד של רבין. לפחות לפי דעתו. המורה לא יכול כבר לתת לא ציון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרץ לא מתאים

    מתן וילנאי, 27/07/06 21:34

    פרץ תתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    0 = 0 + 0 + 0 + 0 ...... ממשלת קדימה (ל''ת)

    הנוסחא!, 27/07/06 21:33

    הגב לתגובה זו

    • חחח אשכרה חבורת אפסים יושבת שם. שיפציצו את לבנון!!! (ל''ת)

      ליאת, 27/07/06 21:45

      הגב לתגובה זו

      • מפציצים מפציצים לא לדאוג

        אלי, 27/07/06 23:45

        בשביל לרדת על רובע א-דאחייה בפעם ה2000 ומשהו יש מספיק מטוסים, אבל פתאום כשיש היתקלות, חמש שעות אף אחד לא מצליח לאזור תעצומות נפש ולהוריד איזה פצצונת קטנטה על המסגד המעאפן, מדינה דפוקה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט מסרב לצאת מתחת למיטה בבונקר בקריה (ל''ת)

    גיבור שבגיבורים, 27/07/06 21:31

    הגב לתגובה זו

    • גם בניו המשתמטים, אשר בחו''ל! (ל''ת)

      מהמתגייסים, 27/07/06 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    החיילים עשו מעשי גבורה

    הראלה גיל, 27/07/06 21:29

    הילדים שלנו עשו מעשה אמיץ. העומדים בראש הצבא עשו מעשה שאין לעשותו. לא שולחים ילדים צעירים למקום שאין עליו מודיעין. לא שולחים צעירים למקום בו ידוע שהוא מסוכן, שהם אינם מורגלים במצבים כגון אלה, והכי גרוע, שלא התייעצו עם חיילים שהיו שם בעבר ויכולים לתת להם טיפים.
    בסוף כמה קצינים יקבלו צלשים. ומה יהיה על הורי החיילים המתים? הם יבקרו קברים......

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה בעצם אנחנו מפציצים! את תשטויות הטרור (ל''ת)

    צחי, 27/07/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הטימטום של פרץ הוא הכאב של כולנו! (ל''ת)

    לך תזד.., 27/07/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרץ ואולמרט תודו שאתם פוחדים. התפקיד גדול עליכם

    בושה לעם שאלו, 27/07/06 21:24

    לכו הביתה ותנו למנהיגים אמיצים להוביל את ישראל.

    בגללכם ארגון של 4000 אנשים עושה צחוק מישראל הגדולה.

    וזה ישליך בעתיד על כל ישראל.

    פרץ אתה פסנאי ותחמן\
    ואולמרט עו''ד ותחמן.
    תנו לאנשי אמת להוביל את ישראל.
    אחרת יחד עם שלי יחמיוביץ תזכרו לדראון עולם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כדאי לסתום את הפה השחצן ולהתחיל להתםלל ולהראות מעשים ולא קשקשנות (ל''ת)

    היועץ, 27/07/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שניי פחדנים

    קצין חי,ר, 27/07/06 21:20

    תמחקו כבר את בינת ג'בייל מהאוויר.

    חיי גולנצ'יק אחד שווים יותר מחיי 1000 נשים וילדים לבנוניים.

    החבר'ה מוכנים להקריב את חייהם למען המדינה לא למען התחת הנקי שלכם. אתם חסרי מידתיות ומוסריות שכן אתם מפקירים חיי חיילים שלא לצורך - זה הוא פשע נתעב!

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט נכון

      מוטי אטלנטה, 27/07/06 21:38

      הוסף לזה את העובדה שהם כבר נתנו הוראה לאזרחים לעבור את הליטאני בעזרת כרוזים מהאויר.
      אז למה הם מחכים?אולי כונתם גם לתת הסעות מאורגנות?.
      באמת תמוה כל העניין הזה.
      שיפזרו עוד פעם כרוזים ויתנו להם אפשרות לברוח צפונה,ע''י אתנחתא בקרב.
      לאחר מכן כל דבר שזז יחטוף פצצה.

      הגב לתגובה זו

      • לא נעים לי להוסיף אבל...

        קצין חי''ר, 28/07/06 00:15

        גם מקצינים בכירים נוספים מצופה קבלת אחריות מיניסטריאלית.
        בהחלט הייתי מצפה ממפקדי אוגדות וחטיבות לדרוש ריכוך יעדים משמעותי ולסרב לסכן את חיי חיילהם שלא לצורך.

        לפעמים נדמה שהם מנהלים משחק ''של מי יותר גדול'' על חשבון חיי לוחמים.

        זה הריי כל כך ברור שאנו משחקים לידיי החיזבאללה. כארגון גרילה גם אם יהיהו להם 500 הרוגים ולנו אחד הרי שידם תהיה על העליונה - ''פגענו בצבא החזק''.

        על כן יש לזכור ולהפנים - מכה קשה והרסנית תגרום להם לברוח כעכברים. זה עבד בעבר ויעבור בעתיד.

        הגב לתגובה זו

    • צודק כל כך!!!!! (ל''ת)

      גלעד, 27/07/06 21:42

      הגב לתגובה זו

    • צודק- ואפילו שערה של חייל שלנו שווה יותר מ1000 ילדים לבנונים (ל''ת)

      תומך ב34, 27/07/06 21:44

      הגב לתגובה זו

    • רק המשיח יציל אותנו...

      אליעזר, 27/07/06 22:07

      אנו רואים איך...
      ממשלה אחר ממשלה...
      מתנהגים בהיסוס
      מרחמים על שונאינו...

      ידיהם רוויות בדם חיילינו.

      הגב לתגובה זו

    • חיים רמון ויוסי פלד גם אומרים זאת

      יוסי צ., 27/07/06 22:15

      בסופו של דבר העיירה הזאת תימחק, השאלה מתי... עדיף שעה אחת קודם...

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    במזרח התיכון כאב ואיפוק הם חולשה. נקודה.

    מורי אל כניס, 27/07/06 21:19

    מספיק לדבר לעצמנו. מה שאנחנו חושבים לא רלוונטי. חשוב מה חושב האויב עלינו. אם היה מדובר בדברים שאין להם קשר לאויבינו לא ישיר ולא עקיף, בסדר. אבל כאן אנחנו באים לשכנע אנשים אחרים לפי הערכים שלנו?

    איזו מין יהירות זאת? שלא לומר טפשות.

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוחך

      יואב, 27/07/06 23:10

      100% צודק

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד לעמיר פרץ. מוכיח שלא צריך דרגות אלא שכל ישר. (ל''ת)

    שימי, 27/07/06 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האם מישהו זוכר מתי צהל ניצח? (ל''ת)

    רוני, 27/07/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • לא. (ל''ת)

      אני, 27/07/06 21:51

      הגב לתגובה זו

    • בטח, רק לפני שנה הוא ניצח אלפי אויבים בוכים שקיבלו אותו בחיבוקים! (ל''ת)

      זה הנסיון הקרבי, 27/07/06 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מספיק עם השמצות!! חמורים יש מלחמה ! (ל''ת)

    אזרח, 27/07/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • צריך להיות מפוכחים!

      נצחישראל לאישקר, 27/07/06 22:58

      נכון מלחמה, צריך לתמוך בחיילים, באנשי הצפון, צריך להתפלל שהדבר הנכון יעשה. אבל צריך להיות מפוכחים כי הפוליטיקאים ויועצי (שכירי) החרב שלהם הם מאוד ממולחים ולא תמיד טובת עם ישראל עומדת לפני עיניהם ולעם יש חושים בריאים להרגיש את זה. אז עם ישראל היקר.! אל תתנו לקומץ אנשים מנותקים מהמציאות (התל-אביבים והתקשורת) להכתיב לכם מה לחשוב ומה להרגיש. כי עם ישראל ברובו מרגיש וחכם הרבה יותר מהם. חיזקו ואימצו!

      הגב לתגובה זו

      • מה זה מפוכחים? לא שיכורים? (ל''ת)

        עופר, 28/07/06 02:26

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    עמיר פרץ הוכיח הערב מנהיגות. איפה ראש הממשלה מתחבא? (ל''ת)

    די להכפשות, 27/07/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    במלחמה הזאת לא מאשרים לצבא את כל תכניותיו ולכן המערכה מתעקבת,

    דוד, 27/07/06 21:13

    כשמאשרים לצבא חצאי תכניות ואו שמורים לצבא משיקולים פוליטיים לפעול באופן שיראה יפה מול העולם זה גורם לכך שיש סחבת במערכה דבר הגורם נפגעים רבים שלא לצורך בין שני הצדדים ,זה בדיוק מה שקרה בפעם שעברה בלבנון ,
    נתאר מצב שבו מישהוא נמצא על שולחן הניתוחים ו'עסקנים' מנהלים את הניתוח לא מאשרים למומחים לבצע את תפקידם אז גם הניתוח מתארך וגם התוצאות לא נראות טוב,
    ובסוף מאשימים את המומחים...
    כל בר דעת מבין שהנתוח חייב להתבצע והמומחים צריכים לבצע אותו באין מפריע .
    וכרגע כך המערכה לצערינו מתנהלת.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תפסיקו לקשקש

    מוטי אטלנטה, 27/07/06 21:12

    ותתחילו לשמור על חיי החילים וחיי האזרחים בישראל.
    שבועיים עברו וקטיושות עדיין נופלות והורגות אזרחים ישראלים.
    אז יש להלחם ולא להתראיין.
    ותפסיקו לקשור את הידים של חיל האויר ותעלו משימותיו ל-150 משימות ביום לפחות.
    ובעזרת מודיעין טוב אז כל חיזבלון ידע שייפגע במוקדם או במאוחר.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מתאים לתפקיד

    יאיר ל, 27/07/06 21:11

    השר מגלה
    נחישות ואטימות כלפי האזרחים, רגישות כלפי המחבלים,
    וטימטום כלפי המהלכים הצבאיים.

    מתאים לעם שבחר בו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבעיה אינה אם ''הילדים שלכם עשו מעשה אמיץ'' אלא האם אולמרט ופרץ נהגו (ל''ת)

    בטמטום, 27/07/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכאב שלנו

    מני לוי, 27/07/06 21:06

    לפי דברי שר הבטחון והרמטכל אני מבין שבימים הקרובים אנו הולכים לספוג רקטות וטילים ארוכי טווח באזור המרכז!!!תזכרו מה שנכתב בתגובה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עם גנרלים כאלה גם אני מצדיק את הממשלה שמושכת ברסן

    ביטחוניסט, 27/07/06 21:05

    בתחילת הקרבות הייתי בדעה שצריך לפעול גם על הקרקע כנגד החיזבאלה וכעסתי שהממשלה מגבילה את צהל. היום דעתי שונה ולא בגלל הקורבנות אלא בגלל המחדלים שהביאו לקורבנות. ליפול למארב שכל כך ברור שיקרה כמו שקרה אתמול אומר שהמפקדים לא עושים את מלאכתם. ניראה שבעזה למדו להימנע ממארבים ע''י תנועה מתמדת אבל בלבנון עדיין לומדים בדרך הקשה. הפיקוד העליון של צהל צריך להחזיר את הביטחון בו לפני שממשיכים את ההתקדמות על הקרקע בתוך לבנון. אסור להפסיק את הלחץ על לבנון והחיזבאלה עד לפרוק נישקו של החיזבאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הרמטכ''ל אומר

    מוטי אטלנטה, 27/07/06 21:05

    ''אין לנו כוונה לפגוע באזרחים בלבנון''
    ואני שואל עשרות אלפי האזרחים הישראלים שעזבו מגוריהם והפסידו עבודתם.
    מי יפצה אותם?
    אתה הרמטכ''ל של האזרחים בלבנון,או האזרחים בישראל?
    מי הסמיך אותך לנהל מלחמה נקייה
    מפגיעה באזרחי אוייב,כאשר האוייב פוגע בערים אזרחיות שלך?!
    אותי לא מעניין הפוליטיקה הפנימית
    בלבנון.כל עוד יורים על אזרחים ישראלים.ומן הדין שגם אותך לא יעניין.
    התרעת לאזרחים הלבנונים להתרחק מהחיזבאללה,גם זה מעבר לנדרש
    בעת מלחמה,זה אמור להיות מובן לאויב.
    אז דחילק, מונית ע''י עם ישראל אז תתחיל לדאוג לעם ישראל ולא לדבר שטויות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אשרייך מילים כדורבנות שמעתי את דבריו של הרמטכ''ל ולא האמנתי ... (ל''ת)

      המבין יבין, 27/07/06 21:47

      הגב לתגובה זו

    • כלומר - הכל פוליטיקה !!! (ל''ת)

      אליעזר, 27/07/06 22:04

      הגב לתגובה זו

    • יפה, מוטי, אתה מדבר לעניין היום, יישר כוח! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 28/07/06 02:57

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בדיחה עצובה: פרץ - אולמרט - רמת וועדי עובדים (ל''ת)

    ב, 27/07/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גוזלים בחקי

    שמואל אגבר, 27/07/06 21:00

    ע''ג גוזלים בחקי.
    חיה אגבר


    נסקו אל השמים שתי ציפורי ענק,
    בהמיית כנפן פלחו את הדממה,
    נושאות אל שמי מרום בבטחת גופן גוזלים בחקי.

    שלווים ובטוחים,
    ברחם המתכת חשו מוגנים,
    המריאו אל- על בגופם,
    אל הרקיע בנשמתם, בחלומם, גוזלים בחקי.

    עד כי לפתע פני הרקיע קטנו
    ושתי ציפורי ענק בכנפיהן חבטו זו זו,
    פרכסו, סובבו, חגו ועגו, וברחמן ע''ג גוזלים בחקי.

    ומצווחת האין ומשתיקת הריק
    נותרו רק רסיסים שברי הציפורים,
    קרעי התרמילים נמוגו,
    נמסו בתופת חיוכים וחלומות של גוזלים בחקי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המנהיגים שלנו כמו העם שלנו -חזקים

    יואב, 27/07/06 20:59

    אין אנשים מושלמים, אבל במנהיגים שלנו כמו בעם יש שילוב נדיר של עוצמה ושל מוסריות.
    ונכון - מותר לכאוב ורצוי לכאוב. לא לכאוב זה לא אנושי. אבל הכאב לא מונע מאיתנו לפעול בעוצמה כשצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין לנו מנהיג אמיתי כבר הרבה שנים (ל''ת)

    יוסי, 27/07/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    די להשמצות ההדדיות.רק כבוד ואהבה. (ל''ת)

    טל, 27/07/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    די למלחמות האחים.יש לנו מספיק אויבים בחוץ.אנא. (ל''ת)

    שירז, 27/07/06 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ מפתיע לטובה. (ל''ת)

    כל הכבוד, 27/07/06 20:43

    הגב לתגובה זו

    • הילדה שלו בלונדון כשאנחנו סובלים כאן (ל''ת)

      רון, 27/07/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''סייג לחכמה שתיקה'' - כבר אמרו חז''ל, כנראה שפרץ לא שמע על זה (ל''ת)

    רוני, 27/07/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להכריז על פרס כספי על מידע כנגד נסראלה.

    שלומי, 27/07/06 20:43

    אדוני שר הבטחון.שמעתי אותך ואני מקבל את אשר אמרת.ותומך מכל הלב בחיילי צהל.אבל מדוע אתה וממשלת ישראל ,לא מחליטים כי את נסראאלה יש להביא לדין,בגין פשעי מלחמה.דבר שני להכריז על פרס כספי גבוה ,לכל מי שיחסל את הכלב הזה נסראללה או יביא מידע אמין על מנת להביאו לדין בישראל.בדיוק כמו שעשו האמריקאים חגבי בן לאדן.

    הגב לתגובה זו

    • ובאמת הסגירו את בן לאדן. מה, לא?

      מציאותית, 27/07/06 21:05

      לפנאט אמיתי לא מעניין כסף, מעניין אותו רק דם ועוד דם ולא משנה כמה תציע. בשבילם העכבר המסריח הזה הוא שליח האל נגד הכופרים ולא יעזור השוחד. מה שכן יעזור זה טיל ישיר לזקן ולהפסיק להיות הומנים על חשבון חיילנו. כל מי שנשאר בכפר ומגונן על חיזבאללה דינו מוות ולא רחמים על חשבון החיילים שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לתת למומחי הצבא לבצע את תפקידם!!!

    אבי, 27/07/06 20:39

    רק אנשי הצבא מבינים מה נחוץ לנו מבחינה בטחונית, הם המומחים ובסופו של דבר בכדי לנצח במערכה יהיו חייבים להתחשב בדעתם, שהרי הם המומחים זהו תפקידם ואסור לכבול אותם או להפריע להם .
    לפוליטיקאים יש את התפקיד שלהם ולצבא יש את התפקיד שלו !
    בסופו של דבר מי שנותן את הדין זה הצבא ועל גבו ועל גב העם הפוליטיקאים בונים את עצמם ,מבחינה פוליטית יש לנו גב רחב מאד ,וככל שנמתין יכול להיות קשה יותר מכל הבחינות.
    ולא לחזור על הטעות שהיתה ב82 בה עיקבו את הצבא מסיבות פוליטיות לא מוצדקות כאשר יכלו בזמן קצר לסיים אז את המערכה כפי שצריך בפחות פגיעות ולא היה צורך אז להשאר בלבנון וכמובן שלא היינו מגיעים למצב כזה כמו היום.
    על כן יש לתת לצבא סוף סוף לנצח את המערכה למען עם ישראל והאיזור כולו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    perez go home (ל''ת)

    david, 27/07/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נסראללה צדק וטעה - הנהגה חלשה

    מפוכח, 27/07/06 20:34

    אבל העם חזק. לא מגיע לעם כזה הנהגה כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרץ פוגע בכושר ההרתעה. הוא נראה כמו רבט שמדקלם בעל פה. (ל''ת)

    שי, 27/07/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ ואולמרט: לכו הביתה! נכשלתם! (ל''ת)

    סבא גאה, 27/07/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפעם הרמטכ''לצ'יק בכחול. זה אומר שמחר שוב מפציצים ''תשתיוהטירור''? (ל''ת)

    כבשה מנחשת, 27/07/06 20:24

    הגב לתגובה זו

    • דייג אוהב דגים? אוהב

      בר'לה, 27/07/06 21:38

      טייס אוהב לטוס
      איש צבא אוהב להלחם

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכאב הוא חולשה

    אני, 27/07/06 20:23

    וגם החיזבללה מבין זאת, ולכן הוא מציב לו כמטרה היחידה, לפגוע בכמה שיותר חיילים.
    העיסוק התיקשורתי הבלתי פוסק בהרוגים ובפצועים, משחק לידי האויב ומדכא את עם ישראל.
    עם כל הצער על ההרוגים, הרי עד כה מספר האנשים שנהרגו, אינו עולה על מספר ההרוגים בפיגוע אחד גדול במרכז הארץ.
    גם הביקורת בתיקשורת היא מוגזמת ואינה במקומה.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב...!!!! (ל''ת)

      כל מילה במקומה, 27/07/06 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    טעיתי בגדול

    חיים, 27/07/06 20:21

    כמו אצל רבים מבני דורי, מלחמת יום כיפור נצרבה חזק בתודעתי הפוליטית. המלחמה ההיא נתנה לנו שיעור מאלף ומכאיב בכל הקשור למגבלות הכוח הצבאי. תוצאות המלחמה ואלה שקדמו לה, העלו אותנו על מסלול אלטרנטיבי ובלתי נמנע של שיחות ומגעים דיפלומטיים, שתכליתם, הפסקת הלוחמה הצבאית וחתירה להסכם שלום ושביתת נשק. ההסכמים שנחתמו עד כה עם סוריה, ירדן ומצרים, מוכיחים את עצמם, פחות או יותר.

    לא נגררתי לאשליה המדומה, אז והיום, שהחתימה על ההסכמים תביא את הגאולה לציון. לא חסרים לי הביקורים בשווקים של עמאן, קהיר או דמשק. חסר לי השקט האזרחי. נמאס לי לספור את המתים ולהרחיב את השטחים של בתי הקברות. רצינו להידמות לעמים אחרים, שיצאו ממעגל המלחמות ונסקו כלכלית וחברתית. האמירה המפורסמת של נשיא מצרים אנואר סאדאת ''No more war'' השפיעה גם עלי ועל התובנות הפוליטיות שלי.

    על בסיס אותה גישה ריאליסטית, אך בנסיבות אחרות לגמרי, יצרנו צעדים בוני אימון עם ארגון הטרור אש''ף, שהבשילו לחתימה על הסכמי אוסלו. הממשלה שהובילה להסכם זה קיבלה ביום הבחירות את תמיכתי המלאה. בכל הזדמנות שנתנה לי, עודדתי אחרים לתמוך בקו המדיני החדש, שיעלה אותנו על דרך השלום במקום שנמשיך לחיות לנצח על חרבנו.

    לאחרונה, ובעיקר על-רקע המלחמה הקשה המתנהלת בלבנון וברצועת עזה, אני מבין שטעיתי בגדול. החלומות והפנטזיות של שמעון פרס למזרח תיכון חדש, עדיין מהדהדות בי בחוזקה. אני דופק לעצמי בראש ושואל, ''איך הסכמנו ללכת שבי אחרי השטות הזו. כיצד יתכן שלא ידענו להבחין, בין חתימה על הסכם שלום עם מדינות ריבוניות, לבין ארגון טרור עם שאיפות לאומיות להקמת מדינה עצמאית''.

    אילו הייתי אז פחות נלהב מיונת השלום שריחפה מעל ראשנו, והייתי יותר מפוכח וריאליסט, הייתי מגיע לתובנות הבאות להלן, ונוקט גישה פוליטית הפוכה לחלוטין ממה שאימצתי באותה עת. מה לעשות, שבאותם זמנים, לצאת נגד הסכמי שלום עם טרוריסטים נחשב לפרימיטיבי, לא משכיל, לא מתקדם, לקיצוני צמא דם ומה לא.

    אין דומה חתימה על הסכם שלום עם מדינה ריבונית, שלה מחויבות ויכולת שלטונית לשמר את ההסכם ולכבד אותו, לעומת ארגון טרור עם שאיפות לאומיות, שלא הצליח לאחד סביבו את כל הפלגים הניצים.

    את הסכמי השלום ושביתת הנשק עם סוריה, ירדן ומצרים, עשינו מתוך עמדת כוח, לאחר ניצחונות חוזרים בשדה הקרב. להסכם אוסלו נגררנו מתוך עמדת חולשה והשלמה מודעת ביכולת ארגוני הטרור, לשבש לנו את החיים.

    להנהגה הפוליטית דאז, לקח יותר מדי זמן להפנים את העובדה, שאין פרטנר ראוי מהצד השני של הגבול. הפרטנר הפוטנציאלי הפלשתיני, בנוי יותר לחיות על חרבו מתוך בחירה אידיאולוגית ודתית ולא מתוך כוונה לדו קיום.

    בנינו יותר מדי על ההנהגה הפוליטית של אש''ף, שהייתה מנותקת מהעם שאותו ייצגה ולא דאגה לאינטרסים הקיומיים והאמיתיים שלו.

    גם ההינתקות החד-צדדית, הייתה תוצאה של הכרה בעובדה, שאין עם מי לדבר ואין על מה לחשוב על חתירה להסכמי שלום או לפחות הפסקות אש.

    לא חזינו נכונה את האמת המרה, שהניעה את ארגוני הטרור ביהודה ושומרון ואת החיזבאללה בלבנון, מתוך קנאות דתית קיצונית, להרוס לנו את החיים בכל מחיר.

    הקסאמים בדרום הארץ וגשם של קטיושות בצפונה, הם ההוכחה הניצחת לטעות האסטרטגית, שכל ממשלות ישראל לקו בה עד היום, בחתירה להסכמי שלום והפסקות אש.

    הלנצח נאכל חרב מארגוני הטרור באשר הם? כנראה שכן. וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • למרבה הצער אתה צודק- הצד השני חפץ ברעתינו (ל''ת)

      ליאת, 27/07/06 20:39

      הגב לתגובה זו

      • לא צודק ולא נעליים ....כמה היזהרנו כמה אמרנו כמה צעקנו (ל''ת)

        a, 27/07/06 22:08

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אבי דביר, 27/07/06 21:24

      התשובה ל''לנצח נאכל חרב?'' אינה בהכרח כן, אבל צריך לזכור שכאן מנצחים בנקודות ולא במפץ גדול.
      הטעות היא בגישה של ''שלום עכשיו''.
      מה שעומד על זכויותיו ומתנהל מתוך כבוד, עוצמה אך גם ויתורים מדי פעם, יכול להגיע לשקט של עשרות שנים.
      צריך לותר על הפנטזיות ולהמשיך להשקיע בבניית המדינה וחיסול התשתית הגרעינית האיראנית.

      הגב לתגובה זו

    • לחיים שלום !

      יוסף, 27/07/06 22:01

      ראשית אני שמח שהתפכחתה ואני
      רוצה לקוות שרבים מעם ישראל
      מתפכחים מהאשליות שהלעיטו
      אותם דרך התקשורת במשך 30
      השנים האחרונות. אני גם מציע לך
      לא לבטוח יותר מדי בהסכם השלום
      עם מצרים כי המצרים עדיין רואים
      את עצמם אויב שלנו גם אחרי כל מה שנתנו להם.
      אם היינו מתחברים למקורות שלנו
      דהיינו התנ''ך היינו רואים שכל מה
      שקורה לנו נרמז או נאמר שם בצורה
      מפורשת. גם כתובה שם הנוסחה
      לשלום. והפלא ופלא ''הנוסחה לשלום''
      שכתובה בתנ''ך מעולם לא העמידה
      את השלום כנגד ארץ ישראל . למעשה
      בדיוק ההפך. כתוב בתורה ''כי לי
      הארץ ואתם גרים ותושבים עמדי''
      ארץ ישראל למעשה לא שייכת לנו
      אלא לקדוש ברוך הוא ואנו כאן בארץ
      ישראל במעמד של גר או תושב. לשם
      המחשה כל ההסכמים שחתמנו עליהם
      עם הערבים ותמורתם נתנו שטחים
      דומה לדייר שכיר שהחליט למכור
      את הדירה שבה הוא מתגורר למרות
      שאין לו בעלות עליה.
      אם כן איך מתקרבים ומגיעים לשלום?
      הדרך היחידה שניתן לעשות זאת
      היא בהתקרבות לקדוש ברוך הוא
      בליבנו וקיום מצוותיו. רק אז נגיע
      לשלום המיוחל. והשלום הזה לא
      יהיה כנגד ''ויתורים כואבים'' אלא
      להפך הוא יהיה בתוספת רוחניות.
      חזק ואמץ!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    האיפוק = כח , פרק ב' כאב = עצמה....

    המתאפק, 27/07/06 20:19

    פרץ קח שיפור
    כאב = כח
    איפוק = עצמה
    פרץ = שפם

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה מוכר לי המשפט הטפשי: ''גם איפוק זה כוח??'' (ל''ת)

      פרץ תתעורר, 27/07/06 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תפסיק לחפש כל היום סיסמאות חדשות לנפנף בהן (ל''ת)

    יעל, 27/07/06 20:19

    הגב לתגובה זו

    • פרץ כל יום יוצא בהצהרה חדשה. הבנו את הקטע! (ל''ת)

      גילי, 27/07/06 20:37

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת, מאז פרוץ המלחמה- פרץ הצהיר מלא הצהרות חסרות פשר

      אלי, 27/07/06 20:41

      מה הוא חושב?
      מה שבאמת ירגיע את העם המודאג-
      יהיה תקיפה מאסיבית מהאויר
      וקצת פחות התרברבות
      לפני יציאה לכל פעולה.
      ''שתיקה יפה לחכמים''

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    במצב חירום צריכים את הטובים ביותר (ל''ת)

    אולמרט ופרץ, 27/07/06 20:17

    הגב לתגובה זו

    • ומי הטובים ביותר? אתה ואשתך? (ל''ת)

      יהודי, 27/07/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    להעיף את השלום עכשיו ממשרד הבטחון (ל''ת)

    ולהביא את יעלון, 27/07/06 20:15

    הגב לתגובה זו

    • עוד תאב מלחמה מתלהם? די, שקט. (ל''ת)

      יהודי, 27/07/06 20:44

      הגב לתגובה זו

      • לא לעצור את הצבא

        נח, 27/07/06 21:35

        הממשלה צריכה לתת לצבא משימה יעד ומכאן ואילך לא להתערב. שר בטחון לא אמור להתערב במהלכי מלחמה לזה יש רמטכ''ל ואלופים

        הגב לתגובה זו

        • שר הבטחון אמור לקבל החלטות שקולות, בניגוד לגנרלים שמבינים רק כוח

          =, 27/07/06 23:19

          ואני מקווה שהוא אכן עושה את זה.
          אני סומך עליו יותר מעל כל אנשי הצבא

          הגב לתגובה זו

          • בינתיים מההחלטות השקולות שלו יש לנו עשרות הרוגים

            הקוף, 27/07/06 23:47

            מידתי מספיק?

            הגב לתגובה זו