• 116.

    מה עם העובדות ?

    עופר, 29/07/06 11:40

    האם נכון שמזלט הופל אתמול ע''י הסורים ושוב ישראל לא מגיבה בזמן?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    פרץ : תחשוב שהחילים שלנו הם ''העובדים ''שלך

    א. ירושלים, 27/07/06 18:49

    ותפסיק להצטעצע ביופי נפש מיותר וגייס צבא אמיתי שיוכל לתקן את הטעויות השטותיות האלה

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מים!

    עושים חושבים, 27/07/06 16:45

    מדוע אין צהל מציף את הבונקרים? הטרוריסטים יצאו כמו עכברים!...

    הגב לתגובה זו

    • אולי בנפט????? (ל''ת)

      ?????, 27/07/06 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    תפציצו כבר מהאוויר !!

    גרשון, 27/07/06 15:38

    חבל על כל חייל.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    המנהיגות התרגלה לשלוח מסרים

    צופה, 27/07/06 12:45

    במשך שנים הצבא התעסק בלמסור מסרים לאויב, מאז הפצצת בנינים ריקים אחרי הלינץ' ברמאללה עד ליעף מעל הארמון של אסאד בסוריה.
    כל הזמן אנחנו מאיימים .
    בדרך כלל מי משאיים מפחד. ואילו האויב מרגל לאיומים ומבין את הפחדנות שמסתתרת מאחריהם חטיבות החי''ר והצבא בדרגי הביניים טובות ויודעות להילחם.
    הבעיה היא של המהיגות והפיקוד הבכיר שחיים עדיין באשליית השלום ומפחדים לשלם את מחיר המלחמה .
    אשליה שהרמטכ''ל הקודם בוגי יעלון יצא נגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כנראה שעד עכשיו חיי כמה לבנונים היו חשובים יותר מהחיילים

    יאיר, 27/07/06 12:34

    למה תמיד בסוף נזכרים שאפשר היה להפציץ אותם ולחסוך בחיי חיילים

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עמיר פרץ ואולמארט תנו לצהל לנצח אל תעצרו אותם!!!

    ש.לוין, 27/07/06 12:29

    צהל ינצח צהל ינצח אנחנו ננצח את כוחות הטרור והרשע . עיני כל העולם מופנות אלינו ומתפללות שנחסל כבר את החיזבאללה. חיסולו של האירגון הזה תהיה מכה אנושה לטרור לאיראן, לסוריה ולכל אלה העוסקים בטרור .
    יחי צהל !!!!תחי מדינת ישראל והעורף הישראלי העומד בגבורה עילאית שלא תתואר.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עכשיו? עכשיו??????

    דוג, 27/07/06 12:24

    לא חבל היה על חיים של 8 גיבורים?
    תמחקו אותם כבר לעזאזל!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מדוע לא הפציצו את המפקדה לפני 48 שעות

    Zigi, 27/07/06 12:17

    מדוע לא הפציצו את המפקדה לפני 48 שעות

    ידעו על המפקדה מדוע לא הפציצו אותה מהפשוט יותר מזה

    למה צריך היה לשלם בחיי החילים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לא יעזור לצהל, החבר'ה מחכים בבונקרים...

    ערבי הגיוני, 27/07/06 12:15

    החיזבאללה מבוצר היטב...מי שחושב שהפצצות מהאוויר והחרבת העיירה יפתרו את הבעייה, מוזמן להיכנס לעיירה אחרי ההפצצה...
    כל הנמושות המגיבים מטה יעשו במכנסיים רק מהמחשבה על כך...

    הגב לתגובה זו

    • כבר חמישים ושמונה שנה אתם מחכים בבונקרים

      דורון, 27/07/06 16:22

      ובסופו של יום אתם נכנעים
      מלחמת השחרור
      מבצע קדש
      ששת הימים
      יום הכיפורים
      שלום הגליל

      הגב לתגובה זו

    • What good are rats hiding in the rat holes

      Aravi hegyoni?, 28/07/06 03:00

      Ever heard of bunker busters, it is of dual purpose, busting them into oblivion, while meeting them with their maker. The good thing about it is, that it busts their gulyons and werewithalls, and the virgins will remain virgins.

      For your information, some Japs are stil hibernating on far out Islands in forests, and have no clue that we are in world war 4

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שימו לב!!!

    אחד העם., 27/07/06 12:14

    אני יושב לי בבית ונדהם....
    מפציצים אותי כל היום, אני מפחד לשבת מול החלון כי אולי יפול איזה טיל לפני שתשמע האזעקה ואז פיקוד העורף יתרץ את זה במזג אוויר לא נוח למכ''מ או משהו. קצב הלב שלי עולה 4-10 פעמים ביום לרמות מטורפות בגלל האזעקות ואני כבר לא יודע לאן לרוץ כי אומרים שטוב להיות בממ''ד אבל רק סטטיסטית, בתקווה שלא נספוג פגיעה ישירה.
    המקרר שלי כבר ריק אבל אני בכל זאת יושב בבית כי אין לי אוטו להגיע מהר לחנויות שגם ככה סגורות.
    בחדשות אני שומע על יותר הרוגים ממה שציפינו ביומיים ועל התקלויות ובלאגן שלם בלבנון לאחר שנאמר כי היעדים נכבשו, ועל צהל שאומר כי סגר חשבון עם בינת ג'בל בכך שהפציץ איזה מסגד מסריח שכנראה שימש את חזבאללה... וואו !!
    אני נשמע כמו אזרח לבנוני נכון? אבל לא, אני תושב ישראל, אני העורף שצריך להיות חזק מזה ששום דבר לא הולך כמו שצריך ועם ישראל מחולק לימין שמנסה לתפקד, שמאל שמבלבל ת'מוח, מתנחלים שחושבים שהכל סובב סביבם, ורוסים שהרסו את המדינה כי ככה נוח לנו לחשוב.
    כואב לי לראות את כל זה, כואב לי לראות שהעולם מעדיף לראות רוע בכל מה שאנו עושים. כואב לי לראות שישנם חוסר אינטלגנציה וטפשות בעולם שמעדיפים דם וכח על פני שיתוף פעולה ושגשוג.
    אז סוגרים חשבון עם בינת ג'בל?.. עכשיו אני צריך לשמוח שהחיילים לא מתו סתם???!
    אני עייף, אולי אלך לישון בתקווה שהטיל הבא לא יעיר אותי.
    אוהב אתכם, תשמרו על עצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מחבל אחד''נפגע'' והארגון ספג אבדות - מה זה? (ל''ת)

    סוגרים?, 27/07/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרשני צבא יקרים,תבינו שכל מילת

    איציק, 27/07/06 12:12

    ביקורת שנאמרת על ידיכם,נקלטת בצד השני ומתפרשת כהתקפלות.[ואתם נחשבים שם לחכמים ומבינים גדולים]אז אנא התחשבו במצב ,ותחשבו בצורה רחבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט, אם תשמע את פרץ תמצא את עצמך בבית מהר מאד (ל''ת)

    תחלפו פרץ לבוגי, 27/07/06 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    דכתיב:''ועקרון תיעקר'' יש לעקור את העיר הזו כעקרון הפלישתית.

    יגאל כהן, 27/07/06 12:10

    שמה חייב להיות לדראון עולם.
    אסור ששמה יהיה שם של ספק ניצחון של חיזבאללה.
    אסור,היא קרובה מדי אלינו.
    שמה צריך להיות למשל ושנינה למי שמרים יד על העם היהודי.
    שם יש לקבור את האגדה שנקראת נצ'ראללה.
    להעניש אותו במובן הכי סימבולי.
    אין ברירה.
    זה גוג ומגוג.
    שאם לא כן,רק באמרגדון נעצור את נצ'ראללה והחיזבאללות שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ליגאל כהן-אתה מתחיל להתרפא. זו פעם ראשונה שלא הזכרת את ביבי בתגובתך (ל''ת)

      מאחל לך רפואה, 27/07/06 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    חלוץ ואולמרט גיבורים על מתנחלים

    אבי, 27/07/06 12:09

    לא יודעים לנצח במלחמה רק לגרש יהודים בהתנתקות ולתכנן גירוש משפחות הקצינים והחיילים שנהרגו הלילה בלבנון בתוכנית האוולת ''התכנסות''

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    השתגענו, לא להיות מוסרים והומנים למחבלים. (ל''ת)

    חייל, 27/07/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    החיזבאללה חשף את הסוד שצה''ל אינו כשיר למלחמה

    זמיר, 27/07/06 12:01

    כל מי שיש לו בן חייל בצה''ל ידע כי חיילי צה''ל אינם מוכנים כבר שנים רבות למלחמה.
    כל אחד שמע על מרד ביחידות צה''ל כי משמעת האימונים היתה קשה.
    כל אחד שמע על האמהות שמתלוננות על אימוני כושר ''קשים''.
    כל אחד שמע על קיטורי החיילים כי אין מזגנים, אין שוקו, ועוד....
    כולנו ראינו את חיילי המילואים שאינם נקראים לאימונים ושכחו מאיזה צד הרובה יורה.
    כולנו ראינו כיצד חיילי צה''ל נרדמים בשמירה אבל בוכים מדוע אין מצלמה וחיישן שיעשו את העבודה בשבילם.
    כולנו ראינו ולא צעקנו מדוע מחזירים שבויים שבאשמתם הם נישבו.
    צה''ל היה עסוק בהחלפת צבעים לכומתות, בלצבוע את הפנים בשחור, להתנצל כל הזמן במסיבות עיתונאים, ועוד.......

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג על מה אתה מדבר...

      דוד, 27/07/06 16:11

      תפסיק לבלבל ת'מוח...
      זה שחיזבאללה פוגע בצהל לא אומר כלום, היו להם 6 שנים להתחפר כמו שפנים פחדנים ולתכנן איך יורים מאחרי אוכלוסיה אזרחית - ביג דיל...
      בסוג מלחמה כזה גרילה-טרור, תמיד נפגעים חיילים, האשם נמצא באילו שנותנים לנו לחשוב שצה''ל בלתי פגיע...
      ועם כל זה, צה''ל הנו צבא מקצועי ומיומן שיכול לטפל בכל סוג של מלחמה - ואין שום ספק שינצח ובגדול
      זוהי לא הבעת דעה, זוהי עובדה... שום פרשן לא יאמר לך אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    תקפו שלוש משאיות. יש להם מאות משאיות.

    לשקול פצצת אטום, 27/07/06 12:01

    איפה מנהיגים אמיצים? איפה?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לכל המומחים שהגיבו למטה

    מוז'יק, 27/07/06 12:01

    לפי מבול התגובות שכולן אומרותבערך את אותו הדבר רק במילים שונות אבל כולם מתלהמות אני שמח לציין שבמדינת ישראל יש לא רמטכ''ל אחד אלא כמה עשרות.
    כולם כאן יודעים מה נעשה בשטח ואיך לנהל קרבות.
    אני מניח שהמלחמה האחרונה שניהלו רוב הכותבים היתה בפלייסטיישן של סוני.
    לא מוחקים כפר או עיירה שלמה ככה בבליץ של הפצצות, כי לזה בדיוק מחכה נסראללה ותומכיו בעולם, כדי שבאו''ם וברומא יתקבלו החלטות שבהחלט יהיו לרעת ישראל, ואנחנו לא יכולים להגיד העולפ כולו נגדנו אבל אנחנו מצפצפים עליו.
    אז אנא תנו למי שצריך לנהל את המערכה לנהל אותה כפי שצריך ובואו נחכה להודעה ''זהו הכל נגמר אין נסראללה ואין חיזבאללה'' זה יקח כמה ימים אבל זה יגיע.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      פטריוטית, 27/07/06 16:52

      הלוואי ולכולם היתה את החכמה והסבלנות שלך כל מילה נכונה -יישר כח.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    השלמנו את ההשתלטות על לבנון !

    גל הירש, 27/07/06 11:58

    האוייב הושמד, נסאראללה בידנו.
    מחר נשלים את ההשתלטות על סוריה ואירן.

    הגב לתגובה זו

    • השלמנו את ההשתלטות על עזה (ל''ת)

      צ'יקו גולני, 29/07/06 00:10

      הגב לתגובה זו

      • השלמתי ההשתלטות על מזי (ל''ת)

        נועם תיבון, 30/07/06 23:31

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    האם הולכים להלחם בלי גבולות ע''מ לנצח או להקיז עוד דם שלנו? (ל''ת)

    שרית, 27/07/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ככה זה כשטילים ומטוסים חשובים יותר מחיי אדם

    רר, 27/07/06 11:56

    חבל שקדושת החיים שצה''ל ומדינת ישראל כל כך קנאים לה... לא הצליחה לחלחל לפיקוד הבכיר של צה''ל ולהנהגה המדינית החדשה.
    כשהטייסים משתזפים בברכה של בסיסם רוב השנה, חיילי החי''ר עושים את העבודה המסריחה מסביב לשעון... וזה לא משנה אם מדובר בעזה, ג'נין, רמאללה או דרום לבנון.
    כך היה כשהייתי חייל בלבנון... וכך ימשיך להיות לאחר תום הקונפליקט עקוב מדם הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לקיבנט

    ישי, 27/07/06 11:48

    להוציא ומהר את כל החיליים מהכפרים חזרה לישראל ולשטח הכל מהאויר אין לנו מה לחפש שם

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לפי ערוץ 2 - מפקד חה''א, התנגד להפצצת בינת ג'בל מהאויר מטעמי מוסר

    לפטר את מפקד, 27/07/06 11:47

    הרמטכ''ל וראשי הצבא, דווקא היו מעוניינים להפציץ את קיני המחבלים בבינת ג'בל מהאויר, כדי למנוע פגיעות בנפש בקרב חיילינו.
    מפקד חה''א, שקדי, התנגד בחריפות.
    התנגדותו נבעה ''מטעמים מוסריים'', בגלל כמה אזרחים לבנוניים שעדיין נשארו בכפר.
    עכשיו, שיפה הנפש הזה יעמוד מול ההורים השכולים וינסה להסביר להם את סדרי העדיפויות שלו.
    אני קורא לרמטכ''ל ולשר הביטחון לפטר באופן מיידי את מפקד חה''א ולמנות תחתיו מפקד אחר שידאג בראש ובראשונה לבני עמו ולא לאזרחי האוייב.

    הגב לתגובה זו

    • מפקד חה''א-הדם על ידך,האם עכשיו מצפונך נקי??? (ל''ת)

      שרית, 27/07/06 12:42

      הגב לתגובה זו

    • טעות?

      המפוכח, 27/07/06 12:46

      יכול להיות שאתה צודק, וזה מצער.
      אך, כפי שקורה בדרך כלל, אנו לא מודעים לכל הנתונים והשיקולים.

      לכן לא צריך לרוץ ולפטר כ''כ מהר את חיל האוויר.
      מה שקרה קרה.
      אני בטוח שמפקד חה''א יסיק את המסקנות המתבקשות.
      כמו כן, ניתן להשתמש בסיפור לצרכי הסברה.

      טעויות קורות. אני מקווה שזו תהיה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

    • האשמים הם מקבלי ההחלטות בלבד

      ההבדל הקטן, 27/07/06 12:48

      בדיונים מותר ורצוי מאוד מאוד להעלות את כל האפשרויות. האחריות לטוב ולרע מוטלת כל מקבלי ההחלטות ולא על המציעים.

      מהבית קל לנו לשבת ולשפוט אחרים ולערוף ראשים.

      הגב לתגובה זו

      • ''הבית'' עליו אתה כותב בסוף תגובתך, סופג מטחי קטיושות. כולנו בחזית (ל''ת)

        לכל אזרח, 27/07/06 17:38

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    פרץ הנפוליאון-בשעה זו אינו מתאים וצריך לפנות את מקומו (ל''ת)

    רחל, 27/07/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קל להיות חכמולוג בסלון

    NEUILLY, 27/07/06 11:39

    אני תושב חול תקוע מול המסך ועוקב בדאגה.ברם מרגיז אותי לשמוע ןלקרוא כל החכמים והפרשנים וכל המבלבלים למיניהם החל מפרשני המדיה וכלה באזרח הפשוט עם שאלות ניתוח למה ולמה ואיך וכוליה רבותי תפנימו אנו במלחמה והחיזבאללה לא זורקים עלינו סוכריות תנן לצהל שקט לגמור וה, יצליח בידם בשלום אמן

    הגב לתגובה זו

    • סלון

      ציקו, 27/07/06 15:24

      גם למי שיושב בסלון מותר להביע דעה.
      כולם נמצאים בחזית כולל אתה בסלון

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    כנסו בהם בכל הכוח ועכשיו

    משה, 27/07/06 11:35

    אנחנו לא רוצים יום כמו אתמול.

    להכניס כוחות גדולים שיעשו את מלאכתם.

    לא לרחם על אף אחד מהם ולשמור על חיילינו ועמינו AND THIS IS THE BOTTOM LINE

    תודה ו ב ה צ ל ח ה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    דן חלוץ חזק בהתנתקות ולא במלחמה באויב

    בוז לחלוץ, 27/07/06 11:29

    נגד מתנחלים נגד אזרחים יהודים צה''ל היה גיבור גדול
    עכשיו אנחנו רואים את הנחישות והרגישות מול חיזבללה
    צה''ל בושה

    הגב לתגובה זו

    • זה שחטפנו כזאת מלחמה שנה אחרי ההתנתקות זה במקרה??? (ל''ת)

      שרית, 27/07/06 11:58

      הגב לתגובה זו

    • ''בוז לחלוץ'' ירשמום רק במודיעין האירני (ל''ת)

      סמי בן טובים, 27/07/06 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה את דחייה שיטחתם מהאויר ואת בינת ג'בל ומארון א ראס לא???? (ל''ת)

    חלם, 27/07/06 11:25

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. למה לעשות בדיאבד? (ל''ת)

      אילנה, 27/07/06 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מספיק לשמוע את קרייני הטלויזייה שמבינים בניהול מדינה

    קרייני חדשות, 27/07/06 11:24

    פחות משחמור מבין בהכנת עוגת תפוחים. אבל פה יש להם בגודל של ג''ורה ויכולת השפעה על החלטות הפוליטקאים שלהם היא עצומה.

    לדעתי זאת הסיבה ששרון לא ניסה להילחם בחיזבאללה כל אותם שנים, כיון שהשתקשורת היתה צולבת אותו.

    וכעת פרץ פרס אולמרט והשאר פוחדים מאותם קרייני תקשורת.

    רק זכרו קרייני תקשורת עלובים, אם ישראל תהרס, לכם לא תהיה עבודה תחת שלטון החזבאללה או החמאס, ובארצות הברית איש לא ישתין עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      אורי, 27/07/06 12:28

      לא רק מגישים, נסלי ברדה כתבת של ערוץ 10 מנסה באופן מגמתי להכניס את הציבור לפאניקה. זה צעק עם המחבל שהסתובב בשרון שבוע שעבר ועם הסיקור של הפצועים בבית החולים אתמול.

      הגב לתגובה זו

    • השדרנים עוסקים ברייטינג

      ציפציף, 27/07/06 12:51

      גם במלחמה הרייטינג הוא החשוב ולא בטחון המדינה ולא מורל העם וצה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ההתכנסות נהרגה

    מסיק המסקנות, 27/07/06 11:23

    ההתכנסות נהרגה בקרבות סביב הבונקרים במארון א-ראס.
    הבונקר כופף את כנף המטוס.

    אם יש עדיין כסיל שחושב שאפשר לברוח חד-צדדית, ומקסימום אחר כך ''ניכנס בהם'' - שיילך להוכיח את זה בגופו, בבינת ג'בייל

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולי ישנם גנרלים בחי''ר שרוצים קצת תהילה

    louis, 27/07/06 11:22

    ולטעום את טעם הקרב. זה יעלה בחיי אדם? אותם זה לא ממש מעניין.
    צה''ל צבא מחורבן גדול מדי, ואיטי מדי. על ההנהגה אין מה להגיד. אבל לצערנו העם שלנו תמיד טועה בכלפי.

    הגב לתגובה זו

    • ודם כל גם אתה טועה בכלפי כי זה קלפי בק'.שנית אין לנו גנרלים בח''יר (ל''ת)

      גנרל זה אלוף, 27/07/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    דחוף,כולם להיכנס

    איקי, 27/07/06 11:21

    כנסו לאתר תיק דבקה ושם תבינו באיזה באלגן העסק מתנהל .דרך גוגל כיתבו תיק דבקה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אזרחי ישראל הם לא אויר ולכן להפציץ בכל מקום שממנו יורים קטיושות

    עודד, 27/07/06 11:20

    לזרוק פצצות להפציץ בכל מקום שמשם יורים החזבללה מבצע פישעי מלחמה ואנחנו מתנהגים כאלו אזרחי המדינה הם אויר יש להפציץ ברדיוס של קילומטר ללא היסוס

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    זה מה שקורה כשהתקשורת והשמאל שולטים במדינה ובדעת הקהל

    דויד, 27/07/06 11:18

    צריך לסתום את הפה לכל הפרשנים
    המנוולים למיניהם,כמו,אלון בן דויד
    הנבלה,רוני דניאל ה''חכם'',יואב לימור
    הדפקט,ועוד.
    צריך לסגור את כל הערוצים המסחריים
    שמדברים שטויות והורסים את מורל
    האזרחים והצבא בשביל הרייטינג.

    הגב לתגובה זו

    • לאחר שהטלויזיה והרדיו ניהלו שנים תעמולה תשתיתית נגד ישראל, ועתה:

      הפרשנים כרגע די, 27/07/06 11:48

      לפירות, כלומר להצלחות המחבלים ומות חיילים. אין ספק שלטלויזיה והרדיו חלק נכבד הן בטילים, והן באובדן החיילים. וראו דברי פרופ' כהן אלמגור ראש היחידה לחקר הדמוקרטיה באונ' חיפה על פעילות הטלויזיה לאורך השנים (יש להניח מאז התחלת שידורי ע'2) בכל הערוצים באפקטיביות ריאלית, למען המחבלים ונגד ישראל ותושביה.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לדבר על מחדלי חלוץ והממשלה

      ימני, 27/07/06 12:11

      כדי שלא יהרגו עוד חיילים מקצועיים
      בני מושבים,עיירות,התנחלויות וכו'

      הגב לתגובה זו

    • דויד יודעים שאתה מהמודיעין הסורי (ל''ת)

      סמי בן טובים, 27/07/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרץ יכול מקסימום לארגן שביתות! מלחמה זה גדול עליו! (ל''ת)

    אריק, 27/07/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    להחריב את בינת ג''ביל עד היסוד ולזרות מלח (ל''ת)

    אזרח הארץ, 27/07/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לגרש את הכפר ולפוצץ את כולו, לא להשאיר בו אבן על אבן!

    אוליב אויל, 27/07/06 11:16

    ולהודיע לכל העולם: ''ככה יעשה למי שיעיז להפגיז את מדינת ישראל!''
    אני בטוחה שמחר אף אחד לא יהיה מוכן לארח בביתו את המחבלים!

    הגב לתגובה זו

    • כן !!!!!! - הרי את הישובים שלנו בגוש קטיף

      אלכס, 27/07/06 11:38

      ואף בתי כנסת - הרסנו - איזו בעיה מוסרית יכולה להיות כאן ?
      להרוס את קן הצירעות ! לזכר ולאזהרה לנבלות בעתיד !! להשמיד !!

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    צהל

    פקק תנועה, 27/07/06 11:14

    צריך לקחת שלל את נישקו ותחמושתו .של האירגון המזעזע הזהואפילו לחלק את השלל הזה לדוגמא בנקודת המישמר האזרחי בצור שלום שבקירית ביאליק חסרים מכשירי קשר נורמלים ואכותיים.אז כמובן לתת מתנה מספר מכשירי קשר.לנקודה זו .לצערי הרב העיריה והמישטרה לא מתיחסים בכבוד הראוי למיתנדבי נקודה זו ולציודה ולמצבה הכללי של נקודה זו .לצומת ליבכם של הגורמים המתאימים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נשאלת השאלה,מדוע לא עשיתם זאת לפני כניסת החיילים,?????????קיבינימאט

    ישראלי, 27/07/06 11:13

    די כבר עם המוסריות היהודית המטומטמת הזאת.אנחנו במלחמה
    וצריכים לנצח בה.ואם נהרגים אזרחים
    זה בעייה שלהם ולא שלנו.
    די כבר להקריב חיילים על חשבון
    אזרחים שונאי ישראל.
    תתעוררו כבר פוליטיקאים ומפקדים
    ''גדולים'' שיושבים בחדר הממוזג

    הגב לתגובה זו

    • לקרוע להם את הצורה

      arik, 27/07/06 11:48

      אתה צודק ......

      להפסיק לזיין את השכל !

      להתחיל לעבוד וכל משגר שיורה להרוס ברדיוס 10 ק''מ

      חוץ מזה כל כפר שממנו יורים צריך להשמיד עד אבק ....

      אם אנשים מאמינים באלהים לא צריך לפחד צריך לתת לאלהים לעשות בשבילנו את עבודת ההסברה ואנחנו נסמוך עליו וננצח בקלות

      עזרי מעם ה' ....

      הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      אורי, 27/07/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    שאלה לצה''ל: למה להפציץ מהאויר?

    louis, 27/07/06 11:12

    לא עדיף לשלוח עוד חיילים למותם?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כותרת מתלהמת

    אמא של לוחם, 27/07/06 11:12

    מה זה ''סוגרים חשבון''?
    חשבתי שצהל נכנס לדרום לבנון כדי לנקות אותה מקטיושות וכדי להרחיק את החיזבאללה.
    האם אחת ממטרות הלחימה היא לסגור חשבון? האם בשביל זה מכניסים לשם לוחמים שיסכנו את חייהם כדי שינקמו? מה זה חילול כבוד המשפחה? איזה כותרת מתלהמת ואיזה קו מחשבה לבנטיני זה.

    הגב לתגובה זו

    • בתור אמא של לוחם-לא עדיף הפצצות מהאויר (ל''ת)

      שרית, 27/07/06 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה לא נותנים לי להביור לשרוף את חיזבאללה

    חייל פיירומן, 27/07/06 11:11

    ואני אשמח מאד שאף 15 יפציץ את כבר בפצצות נפלאם,ישרוף את הכל כולל מתחפרים בבונקרים. יאללה קדימה

    הגב לתגובה זו

    • כי אסור

      הר(ציני), 27/07/06 14:50

      על פי אמנת ג'נבה אסור להשתמש בלהביורים ובנפל''ם. מאחר ונסראללה עושה הכל על פי אמנת ג'נבה אז גם אנחנן מחוייבים.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    התנהלות הצבא מתמיהה ולא מקצועית

    שמיל, 27/07/06 11:11

    משהו מוזר קורה לצה''ל.
    המלחמה הזו התחילה עם נסיון לאיים על לבנון, כך שתיפתור את בעיית חיזבאללה. בימים הראשונים, שלחה ישראל רמזים ומסרים בהפצצות נקודתיות. מישהו אצלנו ציפה שממשלת לבנון והחיזבאללה ירעדו מפחד ויניחו את נשקם, רק למול האיומים שלנו.
    אבל זה לא קרה, החיזבאללה נלחם, ובאמת נלחם. וצה''ל - במקום להלחם, ממשיך לשלוח מסרים מאיימים שלא משפיעים על אף אחד. מקיפים יישוב ואומרים - הוא בידינו, אך לא רוצים באמת להתמודד עם החיזבאללה. וכך נוצרות תקלות בלתי פוסקות כשמופתעים שוב ושוב: האויבים נלחמים! ובמקום להלחם בהם באמת, צה''ל יורה על מבנים וממהר להגיד: לא נחמיר את המצב, לא נכנס אל לבנון בכוחות גדולים, לא נערב את סוריה.
    אי אפשר להמשיך בטקטיקה של הפחדת החיזבאללה - הוא פשוט לא מפחד!
    הצבא שלנו חייב להתעשת ולהתחיל להלחם, לא לשלוח כמה פצצות אל מיפקדה שמזמן נעזבה ולהגדיר זאת כ''סגירת חשבון'', אלא להלחם במלוא מובן המילה, לא להרפות!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדוע צהל לא מצלם ומפרסם את הצלחותיו? (ל''ת)

    ראובן גרפיט, 27/07/06 11:08

    הגב לתגובה זו

    • כי אין הצלחות!!!!

      מכיר את המצב, 27/07/06 12:46

      כי אין הצלחות

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מופז ובוגי לא הכינו הצבא לקראת עימות לבנוני - מחדל חמור (ל''ת)

    יריב, 27/07/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    השמאל עם מנטרת ''הבוץ הלבנוני'' הכניס פחדים לכל

    השמאל יהרוס את, 27/07/06 10:58

    פוליטקאי כולל שר הבטחון ראש הממשלה ושאר השרים שכעת פוחדים להחליט החלטות נכנות.

    הגב לתגובה זו

    • כי הם לא מבינים שמתקפה כוחנית

      כ, 27/07/06 11:36

      וחזקה ומהירה זה הדרך היחידה לשלום אמיתי. הם לא מבינים שהרכרוכיות שלהם והנחמדות שלהם מעודדת את המחבלים ומעודדת מלחמה. הם טיפשים!!!
      בכל הפעמים שהיה לנו שלום בעבר זה היה אך ורק בעקבות מלחמות כוחניות בהם הכרענו את האויב לגמרי - זו הדרך היחידה לשלום גם עפ''י תורה (וגם עפ''י אנשי ביטחון) - ואם מנסים להמציא דרכים אחרות לשלום - זה לא עובד כי זה היפך דרך הטבע! ורק מביא לקורבנות מיותרים. אין לשים אנשים רכרוכיים בעמדות שלטוניות - שישבו בבית ולא יפריעו

      הגב לתגובה זו

    • כי השמאול - הוא סרטן המדינה. (ל''ת)

      צחי, 27/07/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מנהיגים

    ציקו, 27/07/06 10:55

    אם כל קודמי טוענים כי היה צריך להפציץ מהאויר, סימן שיש משהו בגו.
    ממש כולם בדעה זו.
    אז אולי מנהיגנו לא יודעים לקבל החלטות.
    אולמרט חשש גם מכניסה לעזה מיד אחרי החטיפה של שליט.
    אולי באמת ראש הממשלה ושר הבטחון וכן הרמטכל לא מתאימים .
    באמת אולי צריך נסיון צבאי בפרט ניסיון על הקרקע.
    בנתים משלמים בחיי בחורים צעירים
    בגלל החלטות לא נכונות , החלטות מהוססות ומתחשבות יותר מידי בהיבט המוסרי והעולמי.
    איני יודע מה הפתרון , אבל רבי סרנים
    או סרנים (דרגות ראש הממשלה ועמיר פרץ) לא יכולים להוביל מלחמה כזו שעולה בחיי חילים צעירים שזה כעת התחילו את עולמם.
    יש פה אי צדק שלא ניתן למנעו

    הגב לתגובה זו

    • צ'יקו, ספר לנו קצת על הניסיון שלך? (ל''ת)

      דודו, 27/07/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כי זהבה גלאון תזבל את המוח-אז החייל המסכן צריך עו''ד (ל''ת)

    תשובה לשאלות הק, 27/07/06 10:53

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מלכלך?

      גל און, 27/07/06 12:18

      אין לי כלום עם עורכי דין.
      את שלי אני מעדיפה חסונים, מפולפלים ולובשי שמלות.

      בזמן שכל העולם מחפש את נסאראללה - אני עשיתי אותו ברמאללה. היה פיצוץ~!

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט והרמטכ''ל תעופו. היו צריכים לעשות את זה לפני שבוע !!!

    מספיק לזבל, 27/07/06 10:53

    לא עכשו אחרי ששלמנו מחיר כ''כ גבוה. שר הבטחון אינו אשם. אשם מי שמינה את המפגר הפרימיטיבי הזה. הוא ברמה כ''כ נמוכה שאינו אחראי למעשיו!!! שר הבטחון הוא סימפטום בולט לירידת הרמה של החברה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    על מקרה כזה צריכים המטוסים שלנו למחוק את המקום!!!!!

    יוסי, 27/07/06 10:49

    שילמדו שזה התשלום!!
    ושלא יתסקו עם היהוד המג'נונים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    למהלא מורידים את כל המקום?

    דוד, 27/07/06 10:48

    אני לא מבין

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    העורף חזק, כל עוד נלחמים בתבונה (ל''ת)

    למה רק, 27/07/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המשיכו כך עד שתרסקו אותם,

    דוד, 27/07/06 10:42

    החיילים שיכנסו פנימה רק אחרי הרבה הרבה הפגזות ,אחרי שהחיזבאללה יהיה אפר ועפר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תגובה מאוחרת

    ציקו, 27/07/06 10:38

    קראתי את כל התגובות , עד תגובתי.
    מענין , כולם באותה דעה ובאותה בקורת על העובדה כי חיל האויר היה צריך לבצע זאת תחילה ולא לחכות עד שהיו הרוגים.
    כל התגובות זהות. מענין !!!
    סטטיסיטית , זה אומר כי רוב התגובות הבאות תהינה דומות.
    אם ככה כולם חושבים אז יש צדק
    במחשבה זו.
    נראה לי כי לפעמים יש להתחשב בדעת ההמון במיחוד אם הרוב מביע את אותה דעה ללא תאום מראש.
    ואל תגידו כי ההמון לא יודע מהו שח.
    זה לא נכון!!!
    יש משפט בתורה האומר :
    קול המון כקול שדי.
    ז''א - טענת רוב היא שקולה כדברי אלקים שזה אומר כדברים שיש להם בסיס.
    כדאי למנהיגים לקחת לתשומת לב את דעת הרוב לפחות בשיקולים המעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אדמה חרוכה להשאיר למען יראו ויראו

    מילואימניק, 27/07/06 10:38

    חלוץ יא אפס למה לא הפצצת אתמול לפני שנכנסו גולני.
    צבא שמונהג בידי דבילים, ככה זה שיש רמטכ''ל מחיל האוויר שאין לו מושג.

    הגב לתגובה זו

    • 100% נכון

      שי, 27/07/06 11:37

      להפציץ מהאויר ללא הרף.
      למה לסכן חיילים???????!!!

      חלוץ, לך לעשות שעורי בית בלוחמה בשטח בנוי!
      לא להכניס חיילים לפני הפצצות שטיח על המקום.
      אזרחים ברחו, נותרו רק חיזבאלונים, לחסל מהאויר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חובה עלינו!!!

    מאיר, 27/07/06 10:36

    ככה זה מלחמה אמנם המכה שחטפנו אתמול כואבת נורא אבל חשוב לזכור שגם לחזבללה יש אבדות גדולות .
    אבל אנחנו צריכים לדעת שאם נלחם בחזבללה עד הסוף בסוף ננצח אותם וחוץ מזה אין לנו ממה לחשוש ארה''ב ודמיינו לעצמכם שחלילה היא לא היתה איתנו לא היינו יכולים לצאת במלחמה והיה ואנחנו כן יצאנו למלחמה המלחמה איתה ישר נגמרת כי ארה''ב לא תסכים אבל עכשיו ארה''ב מסכימה אז אנחנו נכנסים בהם וזה היה מובן מהתחלה שגם לנו יהיה אבידות אבל אם אנחנו נמשיך ללחום בתוך 100% אנחנו ננצח וגם יותר חזקים אני מאחל לכול החיילים שיחזרו הביתה בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טוב שנזכרתם להפציץ מהאוויר

    רונן, 27/07/06 10:36

    כנראה שלפני כל הפצצה צריכים למות כמה חיילים בשביל שאדון מפקד חיל האוויר ''יאשר'' הפצצת בניינים , הגיע הזמן לצע CARPETBOMBING מעל השטחים האלה כי חבל על כל חייל ואזרח שייפגעו מהפעולות ''ההומניטיריות'' המטומטמות שלכם !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז הם כן קוראים תגובות שלי, (ל''ת)

    חיילים תנצחו, 27/07/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איפה הייתם אתמול

    סיני, 27/07/06 10:32

    לדרג אמדיני ווהמטכל וחיל האוויר איפה הייתם אתמול כנראה שאתם מיתחשבים בתושבים הלבנונים יותר מחיילי צ''הל לצערי

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    את החשבון היה צריך לסגור שלשום

    מאוחר מידיי, 27/07/06 10:29

    לפני ששלחנו את הכח פנימה.

    9 חיילים יקרים ועוד 25 פצועים ובני משפחותיהם שילמו ועדיין משלמים ועוד ישלמו בתשלומים את רוב החשבון.

    ועכשיו נזכר מישהו שם למעלה לשלם את הטיפ.

    מוסר מעוות!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה רק עכשיו תקפו ?

    עמי, 27/07/06 10:26

    למה לא הרסו את המפקדה שלשום או לפני שבוע ? למה לא השמידו את כל העיירה המקוללת הזו ? למה הכל נראה כמו אילתור, למה אנחנו כל הזמן מגיבים ולא יוזמים ?

    למה ? למה? למה?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טוב שנזכרו

    סבא ג'פטו, 27/07/06 10:26

    אחרי שפתחו לנו שם את הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תביאו שבויים, תביאו גופות, תראו דגל ישראל במרכז הכפר. ואולי ????

    מוטי, 27/07/06 10:26

    אם אין שבויי חיזבאללה, אם אין גופות, אם אין דגל ישראלי במרכז הכפר, אולי גם אין הצלחות. אולי חיילי צה''ל לא הוכנו למלחמה, אולי ואולי ואולי??.
    כל ראשי הממשלה , הרמטכל''ים, שרי הבטחון, ואלופי הפיקוד בעבר ובהווה שיכינו עו''ד לוועדת החקירה.

    הגב לתגובה זו

    • אין להם מה לדאוג

      אכ, 27/07/06 11:04

      אם תוקם ועדת חקירה, הכל ייגמר ב''עסקת טיעון''. כל האפסים ''יקחו על עצמם את האחריות'' וייקבלו קידום...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    צבא/מדינה ממש חכמה

    דני, 27/07/06 10:26

    קודם שלחתם חיילים ואח''כ ח''א...
    מתי תלמדו לשלוח קודם מטוס ורק אח''כ חיילים .

    מדינה של כסילים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איפה טעינו??

    עידן, 27/07/06 10:24

    רמטכ''ל אינו יכול לבוא מחייל האוויר ואפילו מדובר בגאון ,וחלוץ הוא לא גאון.להעתיק מהאמריקאים את מלחמות המפרץ המתנהלות במרחקי אינספור מארה''ב,זה פשוט מחדל ענק.במקום לשפוך אש וגופרית איסטרטגית היינו צריכים להפציץ ברמה הטקטית,לא בביירות,בדרום לבנון.רק אחרי שבועיים של הפצצות בכל הכפרים הצמודים לגבולנו היה טעם והגיון להכניס את החי''ר,לא להלחם אלא להשמיד את מה שנותר על הקרקע.מלחמה כזאת היתה קונצנזואלית גם בארץ וגם בעולם.אחרי ההפצצות ליד הבית היינו מורידים כמה רבי קומות בבירות עד לכניעה מוחלטת של נבלות הנאסראללה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,נכון מאד (ל''ת)

      יעלה, 27/07/06 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    היו צריכים להפציץ לפני שגולני נכנס! (ל''ת)

    אורלי, 27/07/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הייתם צריכים לחכות עד שיהיו לנו הרוגים???

    יורם גלבוע, 27/07/06 10:24

    את זה היה צריך לעשות מראש,כל תינוק מבין,לא צריך להיות רמטכ''ל או אלוף פיקוד.

    טמבלים חסרי אחריות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    '' תודה רבה'' לא נראה שקצת מאוחר מדי....

    רן הופמן, 27/07/06 10:23

    ממש לא יאמן- גואל נפש לקודקודים באשר מאחורי ההחלטה על הפצצה אוירית. אנא לכו עכשיו בראש מורם למשפחות הנופלים והסתכלו בעיניהם ותגידו לי היכן היתם עד עכשיו. אתם לא חושבים שזה קצת מאוחר מדי. האם כל הקרב הזה נראה בעינכם כמשחק מחשב.
    שעכשיו החלטתם לשנות את המשחק- וכאילו מה שהיה עד עכשיו לא נחשב.
    חבל וכואב אחרי מה שקרה פחות מ 24 שעות האחרונות.
    אני נר לזכרם של חילנו כבר הדלקתי.....

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עכשיו נזכרתם להפציץ את הכפר?

    ירון, 27/07/06 10:21

    כל מלחמה בצה''ל מתחילים מחדש? אין הפקת לקחים לעולם? אין תורת לחימה שמתפתחת עם השנים?

    למה להניח שהחזבללה המצוייד בנשק אירני רוסי וסיני חדיש ומוטיבציה של מתאבדים יהיה אוייב פחות מהפלשתינאים שהאכילו אותנו קש בג'נין ועזה באותם מתווי שטח?

    למה לא להרוס מראש מסגדים בהם ידוע שהמחבלים מסתתרים? (מקום קדוש??? למי??)

    למה לא להפציף בפצצות של טון את כל האיזור החשוד ורק אח,כ לשלוח חי''ר לסריקות?

    והכי חשוב - למה טוחנים את אותם 3 חטיבות סדיר מסכנות כבר שבועיים כאשר יש אפשרות לגייס עשרות אלפי לוחמים ולגמור כבר עם זה?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה לא עשו זאת לפני ששלחו חיילים.

    רונן, 27/07/06 10:21

    תורידו את המטוסים מבירות ותסיעו לכחות קרקע.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מעט מדי, מאוחר מדי

    אם שכולה, 27/07/06 10:21

    מדוע לא ''כתשו'' את בינת גב'ל ואת מרון א-ראס לפני שנכנסו חיילנו לשם? מה היתה הדחיפות בלהפציץ את בירות בזמן בו ילדינו שופכים את דמם בכפרים הקרובים לגבול ישראל?מדוע אין אנו לומדים לנצל את יתרוננו לפני ולא אחרי?! למה לסגור חשבון למה לא לפתוח חשבון?האם היינו צריכים להקריב 9 מילדינו על מנת שחיל האויר ירסק את הכפר הזה? התושבים קיבלו הזדמנות לצאת מהמקומות הנ''ל נשארו רק החיזזבלונים - בשבילם בלי רחמים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צה''ל היה ערוך למלחמת המתנחלים!

    אריה, 27/07/06 10:18

    בס''ד

    לכל השמאלנים!
    בואו תודו בפני כולם זו לא בושה!
    ציפיתם למלחמה שתבוא!
    חיכיתם למהדורות חדשות וגלים פתוחים ושידורים מהחזית!
    פרץ כבר חיכך את ידיו לקראתה המלחמה הקרובה!

    פרץ בחר את משרד הביטחון כי ידוע ידע פרץ שהשנה למשרדו יהיה משקל משמעותי יותר מכל משרד אחר!
    כולנו ידענו שזה יגיע!

    אבל מה קרה!
    במקום אוייב עם כיפות קיבלתם אוייב עם כפיות!

    במקום אויב עם סידורים ותנ''כים, קיבלתם אויב עם קלצ'ניקוב וקוראן!

    במקום חזית מזרחית קיבתם חזית דרומית וצפונית!

    במקום מעצר המוני של בני טיפש עשרה, קיבלתם חטיפות של חיילים!

    במקום מתווך בדמות הרב לאו/ הנשיא קצב, קיבלתם מתווכים כקופי ענאן וקונדוליסה!

    במקום לצחוק ושמחה לאיד על הרס משפחות יהודיות והרס יישובים פורחים, קיבלתם בכי, אבל וצפירות עולות ויורדות!

    במקום לחזות בD9 הורס בתי כנסת, אתם צופים במחלקת הקבורה של הרבנות הצבאית חופרים עוד שורה ועוד שורה להטמין בהן את מיטב לוחמינו!

    במקום לצפות בעותניאל שנלר, יהונתן בשיא ועוד כל מיני דתיים 'שלכם', אתם צופים ושומעים בפרשנים מזרחנים ואיסלאמיסטים!

    בקיצור הכל השתבש לכם!

    מעניין למה!
    מעניין מה מתכננים אולמרט ופרץ ליום שאחרי, בעצם זה בכלל לא מעניין.
    לא משנה מה הם יתכננו, אנו:
    הלוחמים, המתיישבים, הימניים מתכננים להם דברים אחרים!

    והדבר הראשון שצריך כבר להוציא אל הפועל הוא:
    סירוב פקודה לכניסה רגלית ללבנון!!!
    ממש כך!
    לא נכנסים ללבנון לפני שכותשים,שורפים, מוחקים את ערי וכפרי הדרום!

    לחיילינו היי שם: אם אתם קוראים זאת!
    אל תתביישו לדרוש שימוש בכל הכלים, הכל זה הכל!
    ורק אכ''ח כנסו ותוודאו הריגה למי שנשאר בשטח!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלמרט אמרת די ועד כאן!!!תגיד עוד פעם!!ותגרום לנו לצאת מהמקלט!!!!!!! (ל''ת)

    להביא להכרעה!!!, 27/07/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טעויות מנטליות

    איתי, 27/07/06 10:17

    במקום להוריד למעלה ממאה רבי קומות בבירות בה לא נלחמים ,היינו צריכים לשטח את כל כפרי השיעים בדרום,כפרים בטווח של חמישה ק''מ מהגבול ,אחרי שהוזהרו,ולטפל בבניינים נבחרים בבירות.איבדנו המון אשראי עולמי בכך שהפכנו את בירות לעזה, ושהחלטנו להכניס חיילים נהדרים לפעילות קרקעית,הם הוכנסו בלי ריכוך וחיפוי כמות שנדרש.כל זאת בגלל חשיבה אמריקאית של אנשי חיל האוויר ,שחשבו שינצחו בנוק האוט מהאוויר.אצל בוגי יעלון זה לא היה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה נותנים לקציני צה''ל להתראיין

    ע, 27/07/06 10:17

    כל מילה שלהם נראית בדיאבד מגוחכת
    כמו גל הירש וכמו סמח''ט 7 שהתראין בזמן הלחימה
    אתמול שאלו את סמח''ט גולני מה נשמע ואז הוא אומר
    ''בסדר, מצויין'' וזה אחר שמונה הרוגים לחטיבה שלו

    הגב לתגובה זו

    • כי הם מונחים לתדרך כתבים נכון לאותו מצב ושעה. (ל''ת)

      היודע, 27/07/06 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה לא עשו זאת לפני ששלחו חיילים.

    רונן, 27/07/06 10:17

    תורידו את המטוסים מבירות ותסיעו לכחות קרקע.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אסור להשאיר אבן על אבן בבינת ג''ביל (ל''ת)

    אחד העם, 27/07/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אז למה לא נתנו הוראה לעשות זאת לפני! (ל''ת)

    m, 27/07/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אינני מבין מדוע לא תקפו את המפקדה

    חן, 27/07/06 10:13

    לפני הכניסה של הכוחות הקרקעיים.
    כלוחם לשעבר במלחמת ההתשה בגיזרה הצפונית בתעלת סואץ, ובמלחמת יום הכיפורים בגיזרה המרכזית בחמוטל, אודה שאני כבר מבולבל לחלוטין מניהול מלחמה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם היה שכל, הם היו מפגיזים לפני שהכניסו כוחות רגליים!! (ל''ת)

    אריק דורון, 27/07/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כשהייתי חייל לימדו אותי שקודם מפגיזים ואז מתקדמים אל היעד.

    יואב הקמן, 27/07/06 10:12

    כנראה שרוה''מ ג'ובניק שר ביטחון חימושניק ורמטכ''ל כחול לא מבינים שמדובר שחיי חיילם. אולי הם חשבו שבינת ג'ביל זה רמאללה?

    מדובר במארב בתוך שטח בנוי. למה לא פירקו את מפקדת חזבללה או כל מבנה רלוונטי אחר לפני כניסה לעיר!!!

    ההפגזה של חיל האוויר מוצדקת ונכונה ככל שתהיה (במחינה מבצעית)הייתה צריכה להתבצע לפני הכניסה של חיילות השדה.

    עכשיו נראה כאילו הצבא ''סוגר חשבון''. סגירת חשבון נשמע לי כמו נקמה. לא לזה יש צבא. צה''ל הוא צבא הגנה ולא צבא נקמה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה לא הפגיזו את הכפר הארור הזה מלכתחילה

    אדי, 27/07/06 10:12

    קשה לי להבין את הטמטום. מדוע לא הפגזיו לאחר התראה את הכפר הארור הזה מהאוויר כדי שלא תשאר שם אבן על אבן. חבל על הבחורים מלח הארץ שהלכו לנו סתם!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי המטרוף ששלח אותם לתוך הקאסבה? מי? (ל''ת)

    זוועות השמאל !!, 27/07/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה לא עשו זאת אתמול????

    '', 27/07/06 10:11

    מחדל!! אפילו אין שם אזרחים!!!. שיקול הדעת המנחה את הצבא פשוט לא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה לא הפצצנו את הכפרים האלו לפני שנכנסנו רגלית , לא מובן (ל''ת)

    Athlon 64, 27/07/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבל........

    שוקיבוקי, 27/07/06 10:08

    חבל שאנחנו מגיעים לכאלה מסקנות רק אחרי שטובי חיליינו נופלים......
    אולי עכשיו יבינו קברניטי המלחמה שאין דרך אחרת אלה למחוק כבר את הכפר הארור הזה מעל פני האדמה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה אחרי ולא לפני? חיי לבנונים חשובים מחיי חיילנו (ל''ת)

    שוקי, 27/07/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    את הפעולה הזו היה לבצע בטרם הכניסה

    עין צופיה, 27/07/06 10:06

    ולא בסיומה, לאחר איבוד כל כך הרבה חיילים. ואיני איש צבא.
    את תקיפת המפקדה משאירים לסוף???????????
    צה''ל מאזב קשות. חבל מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בכפר הבא להפציץ לפני שגולני מגיעים!

    אילן פפה, 27/07/06 10:05

    למממרות שקנאי השמאל החשוכים מייללים -
    בכפר הבא להפציץ לפני שגולני מגיעים! העם אוהב את חילי גולני.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאמץ את השיטה לכ מי שפוגע בחילינו!! ואזרחינו !!לא לחפש כיסוי תחת!!! (ל''ת)

    רוצים לצאת מקלט, 27/07/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעט מדי ומאוחר מדי.. איבדתם את ההפתעה חברים (ל''ת)

    אילון, 27/07/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יום אחד מאוחר מידי ..איפה ח''א היה קודם?? (ל''ת)

    לא מבין, 27/07/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דיייייייייייי !!!!

    אחד, 27/07/06 10:04

    זה שרק עכשיו צה''ל תוקף מפקדה שעל פי הדיווחים לא הייתה אמורה להיות שם, זה רק מראה מהי איכותה של ההנהגה הטאקטית בכל הסיפור הזה... איך יכול להיות שעדיין יש מפקדה של חיזבאללה ש י ו ד ע י ם היכן היא ממוקמת בכפר ????!!$!@ איך יכול להיות שעדיין לא הופגזה הקאסבה עד עכשיו, למה הכפר הזה עדיין קיים על המפה ?$!#%@#@^@^@@#%%@^&

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תמשיכו לתקוף ולחסל אותם

    ג'קי, 27/07/06 10:03

    כל הכבוד לחיל האויר אתם עושים עבודה מעולה ותמשיכו בעבודת הקודש.

    הם משקשקים ובורחים מהאיזורים המותקפים.

    בין חיל האויר, לוחמים שונים וכל השאר ללא לציין אתם תניסו אותם ממקום מחבואם.

    אין עליכם גברים וכל העם היהודי גאה בכם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רואים את הטמטום?

    הקוסם, 27/07/06 09:59

    צריכים למות חיילים בשביל שסוף סוף אולמרט הדביל ישחרר את האזיקים שהוא שם על הצבא. לא מפציצים מחבלים בגלל שהם בתוך מסגד, מי המפגר שהחליט על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''בינת ג'בל משלמת'' - בדיחה גרועה (ל''ת)

    איפה הייתם, 27/07/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עכשיו נזכרים להפציץ ?! (ל''ת)

    אסף, 27/07/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה לא אתמול?או שלשום?מה עם המשגרים הכבדים? (ל''ת)

    איצחק הצהוב, 27/07/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יפה 24 שעה קודם (ל''ת)

    חכם בדיעבד, 27/07/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קצר מידי ומאוחר מידי ...

    המעניש, 27/07/06 09:54

    חבל שלא עובדים בצה''ל בצורה מושכלת קודם נלחמים ואחר כך נותנים דין וחשבון בנוגע להרס מבנים ובכללם מסגדים .

    הקם להורגך השכם להורגו ..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חיילי צה''ל המוסריים מגנים על ילדי חיפה

    גדעון לוי., 27/07/06 09:54

    חיילי צה''ל המוסריים מגנים על ילדי חיפה.
    באויר בים וביבשה.
    חיזבלה התוקפן משלם קשות על פשעיו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא מפיקים לקחים

    לוחם בחרוב, 27/07/06 09:53

    היינו ב 1973 בסואץ,אכלנו אש תופת מכל הגגות,השארנו שם אינספור הרוגים ולא הפקנו שום לקח.את ביירות שבה אין לוחמים שלנו ,הפכנו לאיי חורבות,ובעיירה שכוחה בדרום לבנון מכניסים את גולני למלכודת?!למה?בשביל מה?הרי הצהרנו שנפנה את השטח בתום הלחימה.הדרך הנכונה היתה להפציץ לפני הכניסה ולא כעונש אחריה.

    הגב לתגובה זו

    • דמנו מותר

      לוחם בג'נין, 27/07/06 10:37

      אחי למה ללכת 33 שנה לאחור??אותו מחדל היה בג'נין רק לפני כמה שנים.כנראה שהדם של לוחמי החי''ר זול ומותר.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאוחר ביום אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חזקי'ה, 27/07/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה עושים את זה רק עכשיו???

    ג'ונס, 27/07/06 09:52

    זה לא משהו שאמורים לעשות בתחילת הקרב?

    לא ברור לי איך מנהלים את הקרבות, וכואב הלב על החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יופי שנזכרתם סוף סוף לשלוח את המטוסים (ל''ת)

    רונן, 27/07/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה אחרי?????

    למה אחרי?, 27/07/06 09:52

    איך זה שלא התקיפו את מפקדת החיזבאללה לפני שנכנסו לשם רגלית?

    או שמשהו ממש מעוות שם בלחימה או שיש משהו ממש מעוות בדיווחים על הלחימה.

    מה נסגר???

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הגיע הזמן! למה להכניס בכלל חי''ר?!

    חכם, 27/07/06 09:52

    זאת היתה צריכה להיות הפעולה הראשונה!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעט מדי ומאוחר מדי-כרגיל בישראל

    ג'ים, 27/07/06 09:51

    יש חבורה של פלצנים בצה''ל ובמדינה שמהווה אולי 5% מכלל הציבור-הם מתנשאים רעים וטיפשים ובכללם מצויים הטייסים.

    צה''ל הוא לא צבא 'מוסרי'-הם קוראים לעצמם מוסריים,אבל זה מאוד לא מוסרי לשלוח 9 יהודים ,רובם בני 20-21 או פחות להיהרג כי איזה טייס מתרומם לא רוצה להפציץ בניין שאולי יש בו 'אזרחים חפים מפשע'-חייל שלא יודע שהדם שלנו אמור להיות אדום יותר עבורנו,כמו שמבחינת הערבים ובכלל עמי העולם-הדם שלהם תמיד אדום יותר-לא ראוי לשרת בצבא.

    מעבר לכך-יש להם בעיה נפשית קשה ועיוות בתפיסת המציאות:אזרחים שנשארו בבניינים בבינת ג'בל אחרי שצה''ל הזהיר במשך ימים וחילק כרוזים הם תומכי חיזבאללה שנשארו כדי להפריע לפעולת צה''ל-ומאוד לא מוסרי לסכן את החיילים שלנו בגללם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100%

      רר, 27/07/06 11:52

      תוצאה של פיקוד ברמה נמוכה וחוסר הבנה של השטח. בנוסף כנראה שרמת החיילות הבסיסית של החייל הבודד של החיזבאללה עלתה לעומת צה''ל.
      בשנים האחרונות המשאבים החשובים ביותר הם מטוסים חדשים, מערכות לוחמה אלקטרונית ומחשבים... מכאן שהמשאב הזול ביותר הוא חיי אדם של חיילינו... וזו התוצאה...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעט מדי. מאוחר מדי (ל''ת)

    אבי, 27/07/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לא עשו את זה לפני ?

    manu, 27/07/06 09:50

    מקווה שילמד לקח....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למחוק להם את הכפר

    ע, 27/07/06 09:50

    כמו כפרים ב67 ששתפו פעולה עם הפדיונים,
    במצאות של האזור שלנו מחיקת כמה כפרים תתקבל באדישות עולמית.

    הגב לתגובה זו

    • עם בולדוזרים ככה שהם אפילו ידעו איפה היתה העיירה (ל''ת)

      אלון, 27/07/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד

    ל.ע, 27/07/06 09:49

    את ההפצצה צריך היה לעשות מראש.
    אני גם בטוח שהמחבלים ישבו וחיכו במפקדה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם חיל האויר היה עושה את זה לפני יומיים החיילים לא היו נהרגים

    רועי, 27/07/06 09:48

    אבל מפקד חיל האויר יפה הנפש מעדיף שימותו כמה חירניקים מאשר השמאלנים החארות יגידו שהוא שולח את המטוסים שלו להרוג ''חפים מפשע''

    הגב לתגובה זו

    • לא מפקד ח''א מחליט על כך.

      קצין מיל., 27/07/06 10:32

      והמטוסים הם לא ''שלו'' אלא של צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • לפי ערוץ 2:מפקד חיל האויר התנגד לתקיפה מהאויר (ל''ת)

        שרית, 27/07/06 12:45

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לא תקפו אתמול ? מספיק עם ''מבית לבית''

    שרית, 27/07/06 09:48

    אין אף צבא שנוהג כמונו.
    מספיק עם רצח חיילים שלנו בשם ''טוהר הנשק''.

    הגב לתגובה זו