• 80.

    לא סיירת גולני חילצה

    חיים, 18/08/06 03:48

    אלא לוחמי פלוגת החבלה של גולני (פלחה''ן)

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איפה אהוד ברק הגאון? שיבוא ויסביר לנו (ל''ת)

    שוב אהוד ברח, 27/07/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רוב הלוחמים הם בני''שים (ל''ת)

    רותם, 27/07/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    צה''ל שלנו חזקו ואמצו

    עין צופיה, 27/07/06 10:47

    הזעם כאן הוא מהכאב העצום מהחחלים והנפגעים, חלילה אין לנו כל טרוניות כלפיכם. פעלתם כאריות למעננו. שמרו על עצמכם. משמים תבורכ.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צו לאומי - להדיח את החוטה שהביאה עלינו אסון (ל''ת)

    אזרח, 27/07/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    משהו פה מסריח !!!

    אחד, 27/07/06 09:36

    שלא יזיינו לנו את השכל עם מלחמה=הרוגים... החיילים האלה מתו סתם !!!
    שרשרת קבלת ההחלטות עושה טעויות מפגרות ברמה הטקטית ולא הייתי נותן להם לפקד על גן ילדים... השתן והדרגה פשוט עלו להם לראש !
    איך נע כוח בלי תצפית ורתק ? איך מתקילים כוח מאחור באופן מפגר כזה ? היכן הצבא המתוחכם בעולם ? יש לצה''ל אמצעים מטורפים לגלות תנועה בשטח כולל הפעלה של לוויני תצפית... למה הדפקטים לא מלווים את הכוחות בגיבוי מתאים ??!!! והשאלה האחרת... אם כבר זרמו כוחות תגבורת של החיזבאללה אל בינת ג'בייל, למה לעזעזל לא להסיג את כוחות צה''ל למרחק ביטחון ולשטח את הכפר כולו (למען ייראו ויראו), על כל מאות המחבלים המסתתרים בו כרגע... הפצצה בסגנון ביירות שלשום בהחלט תספיק !
    תתחילו לחשוב מחוץ לריבוע !!! מתים כאן טובי חיילינו !

    הגב לתגובה זו

    • רק מסריח ?!!! זו האימא של כל המחדלים (ל''ת)

      ביאושי השמאל, 27/07/06 10:06

      הגב לתגובה זו

      • אם גם אתה חכם כזה לך להלחם בלבנון (ל''ת)

        רון, 27/07/06 13:08

        הגב לתגובה זו

    • תשובה: מפקד חה''א, שקדי, התנגד להפציץ את הכפר מטעמים מוסריים (ל''ת)

      שיסביר להורים, 27/07/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה כזה חכם תתגייס לצהל!!! (ל''ת)

      רון, 27/07/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    יתכבד גבי אשכנזי במינוי חרום כמחליף אלוף צפון

    כאן גולני לוחם, 27/07/06 09:28

    ישב נא גבי אשכנזי ויחנוך את אודי אדם וגל הירש. זה לא בושה להבין שצריך את גבי כאן.וביחד עם גדי אייזינקוט וקפלינסקי יתנו הגולנצ'יקים לחיזבלונים חזק בראש כמו שרק גולני יכול.

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש - מצביא אמיתי-שמנסים לחסום אותו (ל''ת)

      ארז, 27/07/06 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    תגובה ל43

    תגובה ל43, 27/07/06 09:02

    תגיד לי מי מדבר - אדון היטלר

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש לטפל

    פקק תנועה, 27/07/06 08:22

    בנסרללה כפי שטיפלו בערפעת

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הנופלים

    גילי, 27/07/06 08:21

    מדוע החיזבלה הצליח לגרום כזה נזק לגדוד 51 ?איפה המודיעין שלנו?מי יושב שם?אנשים מקצועיים?איך ייתכן שאנחנו כל הזמן מופתעים מעוצמת הלחימה של חיזבבלה?והחיילים המסורים משלמים בחייהם!!!!!!!
    ישנו פתגם שאומר ''הגבורה היא תכונה טובה רק במידה שהחוכמה מנהלת אותה'' יש לצמצם עד כמה שניתן את הפגיעות בחיילי צה''ל היבורים והאמיצים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל דור והלבנון שלו,היא לא יוצאת לנו מהחיים,הארץ הארורה הזאת

    רוני, 27/07/06 08:11

    לא שפה יש לנו גן עדן,עם השטחים ועזה והפיגועים.אבל לבנון...אוי לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זה מה שקורה שהעתונאים מודיעים בנק המטרות נגמר ומאיזו זוית הם יגיעו (ל''ת)

    אני מאשים, 27/07/06 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מחבקת אותכם חיילים יפים שלי-העתונאים אינם ראויים לכם (ל''ת)

    בוז לתקשורת, 27/07/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הפסד גדול לצה''ל מול חיזבאללה

    יעל, 27/07/06 07:49

    לשלוח לשם כל כך מעט חיילים ועוד תחת אש כשיודעים שאורבים ומחכים לנו ,זאת הפקרות של דם ילדינו .

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לפרק מאחזי החזבללה והמתנחלים עכשיו (ל''ת)

    חזית כפולה, 27/07/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תקלות מבצעיות

    גדעון, 27/07/06 07:28

    נראה על פניו שאנו טועים בקריאת המפה.צו השעה להצמיד למטכ''ל ולפיקוד צפון אנשי צבא לשעבר בעלי נסיון שיפרו את היצירתיות של הצבא ויעירו על הנחוץ.אין זאת בושה.כבר עשינו זאת במלחמת יום כיפור.עדיף שקבוצה תעשה פחות טעויות מאשר יחיד שיעשה יותר.
    דם חיילנו יקר תרתי משמע לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולי החזבאללה מקבלים מידע לוויני

    A, 27/07/06 07:23

    אולי החזבאללה מקבלים מידע לוויני מאירן על מיקום כוחותינו
    אם כן אז יש ליפעול מהאויר בלבד
    תעבירו
    א

    הגב לתגובה זו

    • אולי הם נכנסים לגוגל ארת'? (ל''ת)

      עוד גאון גדול, 27/07/06 08:26

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה לא להפציץ מהאוויר? הלקח של סטאלינגרד

    גיל, 27/07/06 07:09

    בקרב על סטאלינגראד (9/1942-1/1943) הפציצו מטוסים גרמנים את העיר במשך שלושה ימים לפני כניסת הכוחות הקרקעיים לעיר, כדי לכובשה. אלא שעבור הכוחות הסובייטים בעיר ההפצצה יצרה מקומות מחסה מצויינים ללוחמת גרילה עירונית. מתוך הריסות הבתים המופצצים, כשאין רחובות בהם יכולים הטנקים לנוע וגם רגליים מתקשים להתקדם בין החורבות הפעילו הסוביטים מארבים, מיקוש וצלפים. כל העסק הפך להיות מלחמת פנים מול פנים שגבתה אבדות רבות משני הצדדים, אבל לסובייטים לא היה אכפת כמה הרוגים יש להם, העיקר שלגרמנים יש גם, ולכן הם ניצחו בסוף.
    החיזבאללה הם לוחמים טובים מאוד, אחד-על-אחד אולי אפילו טובים יותר מחיילי צה''ל. לפי הדיווחים יש להם בונקרים עמוקים שלא יפגעו מהפצצה מהאוויר. במקרה של מחיקת העיר יצאו החיזבאללה מהבונקרים, ללא פגיעה משמעותית ויחכו לכוחות הקרקעיים שיבואו ''לנעוץ את הדגל'' כלומר לסיים את ההשתלטות ולהבטיח טיהור היעד. וכאן נכנס הלקח של סטאלינגראד, כי קל יותר להילחם מול כוחות שפזורים בתוך מתאר עירוני מסודר (במגבלות חוסר התכנון של המזרח התיכון) מאשר בכוח גרילה שמסוגל לצוץ מחורבות הבית שמאחורי הכוח ולהפתיע אותו בכל מיני אמצעים.
    גם אני, כמו כל המגיבים כאן בסה''כ גנראל מהכורסא, ויודע לצעוק למאמן להחליף שחקן כזה או אחר ולא מבין איך השופט לא ראה שהייתה עבירה. ניסיתי להביא כאן דעה מנוגדת לדעת הרוב שיכולה להסביר חלק מהתנהלות צה''ל. אני מציע שניתן לצה''ל הילחם, ונסמוך על המפקדים שגם הם יודעים להשתמש בסיוע אווירי, וגם הם שמעו על נפלאם ועל MLRS ועל כל מיני נשקים שכל המגיבים שמעו עליהם מהבן-דוד שלהם שהוא במסלול של גדוד זה או אחר. אני מעריך שאם הם לא מפעילים את הנשק הזה זה בגלל סיבה מבצעית, ולא בגלל חוסר מחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • הקטע שלא יהיו בכלל בתים...

      אני, 27/07/06 08:21

      הכל יהיה שטוח

      הגב לתגובה זו

      • עדיין יהיו הריסות, שישמשו מחסות מצויינים (ל''ת)

        תחשוב על זה, 27/07/06 10:45

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    שלוש שנים אני טוען כי צבא שלא יורה על אזרחים יפסיד בכל מלחמה

    יאיר, 27/07/06 06:59

    צבא שלא יורה גם על אזרחים יפסיד בכל מלחמה.
    כך היה לנו בעזה, ובלבנון בעבר.
    כאשר האוייב מנצל את אזרחיו, בתי התפילה, בנייני מגורים כמגן מפני צה''ל חובה לבטל לאוייב את ההגנה הזאת.
    לירות באזרחים, למוטט בתים על יושביהם, ולירות גם בבתי תפילה.
    חיי חייל ישראלי שוים יותא מאלף מסגדים. דם של חייל ישראלי לא שווה פחות מחיי אזרח לבנוני.
    רק מלחמה עקובה מדם עם הרס ותהייה אכזרית היא היא שתביא בסוף לשלום.
    ראו את האטום ביפן, את המלחמות בסלובניה ועוד.
    חיי חייל ישראלי

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רק רציתי לומר תודה רבה לאהוד ברק עשה

    יעל, 27/07/06 06:32

    טעות וכווווללללללםםםם משלמים עליה - יצא מלבנון 6 שנות הכנה היתה להם אל תצפו שהמצב ישתפר תפציצו פצצת ניוטון מהאויר ואל תכניסו חייל אחד
    תפילה לחיילינו:
    יהי רצון מלפניך ה אלוקי נו ואלוקי אבותינו
    שתרחם עלינו ועל טפינו ועל עוללינו
    על העם היושב בציון ובארץ הקודש
    על קדושת עם ישראל על קדושת הארץ
    על שלימות ובטחון העם והארץ.
    בפרט בעת הזאת אשר סכנה גדולה
    מרחפת עלינו בארץ הקודש.
    ריבונו של עולם: עשה למענך ולא למעננו
    עשה למען שמך הגדול והנורא
    שלא יתחלל באומות – והושיענו !!!
    וכל החושבים רעה על עמך בית ישראל
    הפר עצתם וקלקל מחשבתם, ויתקיים בהם
    הפסוק: תיפול עליהם אימתה ופחד,
    בגדול זרועך ידמו כאבן (שמות טו,טז)
    ויקוים הפסוק: תזרם ורוח תישאם וסערה תפיץ אותם
    ואתה תגיל בה בקדוש ישראל תתהלל (ישעיה מא)
    ונזכה לביאת הגואל ולבניין אריאל
    ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים
    יהי רצון ה אלוהי ואלוהי אבותיי שיתקבלו תפילתנו וחיילנו (בשר מבשרנו) יחזרו לבתיהם שלמים בגופם, רוחם ונפשם. לאחר שישלימו את מלאכת הקודש שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל.
    אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נקום ה' את דם עבדיך השפוך-אמן! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 27/07/06 06:20

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לטרוריסטים לא רוצה להיות הומני ומוסרי רוצה לחיות. (ל''ת)

    לוחם, 27/07/06 06:06

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה צה''ל לא משתמש בפצצות נפלאם?

    לוחם ותיק, 27/07/06 05:52

    במלחמת ששת ימים כבשנו את רמת גולן למרות שיש להם בונקרים בעובי 2 מטר, בהתחלה מטוסים הפציצו את בונקרים בפצצות נפלם ששרפו את כל נוכחים בבונקר וחסך לנו המון זמן לכיבוש.לא מבין לא משתמשים בפצצות נפלאם. במלחמה אין חוקים בכלל. חיזבאללה יורה עלינו טילים ללא אבחנה בלי סוף ואנחנו נלחמים בשיטת פינצטה?! רק פייר עושה זה.
    אנא תקשיבו והשתמשו בפצצות נפלאם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא כמוהם

      משה, 27/07/06 08:57

      לנו יש כללים ואפילו שהם וכו אותנו מעניין מה אנחנו עושים ולא יורדים מרמת המוסר שקיבלנו עלינו

      הגב לתגובה זו

      • הצבא הכי לא מוסרי בעולם

        אביעד, 27/07/06 10:19

        מסתבר שצה''ל הוא הצבא הכי לא מוסרי בעולם משום שהוא דואג לאזרחי האויב יותר מאשר לחייליו ולעמו.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    jews, you have to listen to www.jtf/g.org must (ל''ת)

    dudu, 27/07/06 05:49

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    Terrorism, Na lehikanes

    Uda, 27/07/06 05:46

    How do you spell terrorism?
    I-s_l_a_m

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תמשיכו להצביע שמאל ולהתעסק עם מאחזים (ל''ת)

    והמחיר רק יגדל, 27/07/06 05:40

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המסקנה

    מתוסכל, 27/07/06 05:40

    בושה וחרפה,צבא שבשישה ימים ניצח 3 צבאות וכבש שטח פי 5 מגודל ישראל לא מצליח עם נשק מתוחכם יותר לשרוף חבורת מחבלים עם כח אש מוגבל!!
    הממשלה שאינה רוצה להראות רע בדעת הקהל העולמית,אינה מאפשרת לצבאה להשתמש בכל כלי הנשק שברשותו על מנת להשמיד קיני היתנגדות.
    אז אמהות ימשיכו לקבור ילדים,עסקים יפשטו רגל,והעולם ימשיך לגדף אותנו!!!!
    אולמרט-שחרר את כל הניצרות ואם אנשי חיל האויר בראשות צהל(חלוץ ידלין ושות.)אינם מסוגלים למצוא פתרונות יבשתיים לבעיה--החלף אותם בותיקים יותר כמו יוסי פלד ואני הפיקוד בזמן מלחמת שלום הגליל.
    אינני רוצה לראות את ישראל מניפה דגל לבן לפני שהשתמשה ב כ ל אמצעי האש שברשותה ושילך העולם לעזאזל,איניני רוצה לראות אמהות בוכות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תנו לצה''ל לפעול! - חשוב לקרוא!

    עופר, 27/07/06 05:21

    המטרה פשוטה:

    לשבור את החיזבאללה לרסיסים!
    מהראש (נאסרללה...) ולאורך עמוד השדרה של הארגון (המפקדים בכל הדרגים)

    האמצעי:

    תנו לצה''ל להשתמש בכלים שעומדים לרשותו!

    הדרג המדיני צריך להיות עסוק בהסברה בינלאומית רחבת היקף שתיתן לצה''ל את מלוא הגיבוי.

    זה לא מבצע של חיסול ממוקד - זוהי מלחמה!

    המטרה היא לא מניעת הרג אזרחים. המטרה היא לחסל את ארגון הטרור חיזבאללה. הימנעות מהרג אזרחים עד כמה שניתן כן - אבל אין מלחמה שבה לא נהרגים אזרחים. וככל שייקח לנו יותר זמן להכריע את החיזבאללה כך יהרגו יותר אזרחים וחיילים ישראלים!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אלוקי שבמרומים תן טיפה של רחמים!!! (ל''ת)

    ..., 27/07/06 05:14

    הגב לתגובה זו

    • שעם ישראל יעשה טיפה של תשובה ועדיף יותר מרק טיפה, חושבים שאנחנו ..

      17, 27/07/06 05:34

      גברים? הכל בזכות הקב''ה, אז אין לנו במה להתפאר. אנחנו צריכים לעבוד ולהודות לקב''ה ואז תבוא ישועה והצלחה לעם ישראל.

      אנא הושיע נא, אנא הושיע נא
      אנא הצליחה נא, אנא הצליחה נא
      שהקב''ה יברך וישמור את חיילי ארץ ישראל!

      הגב לתגובה זו

    • תן טיפה של רחמים בלב של אולמרט-צ'רצ'לינה. שייתן לצה''ל ללחום ולנצח.

      חנה מרימינסקי, 27/07/06 07:33

      כל המגבלות שהטיל אולמרט על לוחמי צהל - רק משרתות את האויב.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    fair

    beni Held, 27/07/06 05:03

    war is not a fair game or you do it all the way or do not do it at all

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הלאה כל הפרשנים התבוסתנים (ל''ת)

    כל הכבוד לצה''ל, 27/07/06 04:47

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין מילים

    אזרח תומך, 27/07/06 04:23

    הגיע הזמן שנבין באיזה מצב אנחנו נמצאים: 1)טילים בצפון עד חיפה 2)בקרוב טילים עד ת''א 3)חיילים נהרגים בכמויות אדירות ממארבים מבונקרים וטילי כתף נט וסאגר 3) חלאת מין אנושי שמאיים עלינו פעם ביומיים וממרר לנו את החיים וכולנו נרתעים ממנו.
    רבותיי תבינו אנחנו כבר הפסדנו את המלחמה הזו! עד אתמול בבוקר עוד תמכתי במלחמה הזו, אבל אחרי שראיתי את הטקטיקה המדינית והצבאית שמנחה אותה - אני בחוץ!
    אהוד תתעורר! יורים טילים על הצפון בואכה חיפה! אהוד תתעורר! אהוד תתעורר! אתה לא יכול לצאת למבצעים של 100 מ' עד ק''מ מהגבול כשיורים עליך טילים! אהוד תתעורר! 2 מיליון במקלטים! מתי תבינו שזו המלחמה? אהוד אני אתן לך בפעם אחרונה את עצתי כדי שננצח כאן:
    1) להפסיק להפציץ את בירות! הפצצת בירות רק כנגד מטרות מודיעיניות! 2) להכריז על מחיקת דרום לבנון! רק מחיקה ארטילרית בשלב ראשון! ירי תותחים מאסיבי+התקפות מהאוויר+הבערת והרעשת כל דרום לבנון - אחרי יומיים גם החיזבלולים לא ישארו שם! 3) אחרי שניקית את דרום לבנון הכרזה על המשך ההרעשה גם מצפון לליטני במידה ולא יפסק ירי הטיילם לעברנו!
    זהו אהוד זה כל מה שצריך לעשות! ובמקום זה מה עכשיו קורה: ירי טילים מתגבר לעברנו כבר למעלה משבועיים (לא יאומן!), הצבא כובש לא כובש 100 מ' עד ק''מ , נסראללה בעננים מהצלחותיו, אחמדיניג'אד מגייס המונים ללחימה נגדנו( עקב ההצלחות האדירות), בעזה כבר התחילו לחפור בונקרים, ישראל וצבאה נראים כבדיחה לא טובה ובקרוב גם שיתוק מרכז הארץ בואכה ת''א! מנחם בגין ז''ל היה נוהג אחרת! אהוד תתעורר או שתיתן לאחרים לגמור את המלחמה הזו גם אם יידרש לימחוק את דמשק וטהראן!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    REDICAL ISLAM SAME AS NAZIES

    INPM, 27/07/06 04:22

    Hizballah leader Hassan Nasrallah threatens to fire rockets deeper into Israel than Haifa in new phase of war
    This war , has I predicted , will not go a way soon. The world community needs to understand that the enemy is the same as the one America faced on 9/11 and the same that attacked Madrid, London , India , Egypt , Turkey , Philippines, Bally, Russia and any other place that there was a terror attack in the last decade.


    Islamic terror is here to stay and just like the Nazis fanatics in 1939 , the radical Muslims want to control all the world and Just like the Nazis they start with the Jews.



    Israel now is facing bigger danger as the terrorists are getting ready to use stronger rockets that will hit deeper into Israel. The Israeli leaders have no idea what to do and instead of going for a full ground attack they are trying to win points in the media by taking small strong holds of the terrorists.



    Israel need to free world to join in this fight . Israel will not win it without the world , mainly the USA. The USA and NATO needs to get into the border between Israel and Lebanon and help the Israeli Army take out the terrorists , stabling the government of Lebanon and helping the Lebanese that want peace and prosperity . Any Muslim that support terror or the organizations of terror should be arrested and face the courts in the world courts. The free world need to make a stand against all terror organizations : PLO, HAMAS, HEZBOLLAH, AL QAEDA Just to name a few.



    If the free world will not join Israel now , we are all in danger !!!.

    הגב לתגובה זו

    • A very good post

      שלומי, 27/07/06 08:45

      Yuo are absolutley right. It smells the same as NAZI came to power, they started with the jews because they knew that the world will stay silent. After well be gone, the europeans are next. In europe there is enogh terror nest to start riots there and make the europeans citizens life a living hell. If france thiks that it's arab citizens are law keepers they are living in a big illusion, soon their mothers will bury their children.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשום פנים ואופן לא לעצור!!!

    NY, 27/07/06 04:12

    רק תבוסה וכניעה של החיזבללה תביא את השינוי המיוחל. כל דבר שיהיה פחות מריסוק מוחלט של האופציה הצבאית של החיזבללה יתפרש כניצחון אצל החיזבללה ואצל מדינות ערב השונות. יש להביא להכרעה בעוצמה המירבית שיש לצה''ל.
    על המדינאים להפסיק לכבול את ידי הצבא, בכל מקרה העולם לא ישפוט אותנו לטובה, אז חבל על חיי החיילים היקרים שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם כולם כמו רם בונה..אנחנו בדרך לכרעה (ל''ת)

    מצדיע, 27/07/06 04:09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם כולם כמו רם בונה..אנחנו בדרך לכרעה (ל''ת)

    מצדיע, 27/07/06 04:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להפציץ מהאויר!

    יוסי, 27/07/06 04:02

    1. למה מהתחלת הבוקר לא הורידו את הבתים שבהם הסתתרו המחבלים, אם ע''י מטוסים או ע''י טנקים? 2.חייבים להבין שחיי החיילים לא שווה פחות מאזרחים=מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסגד=חיי חייל?

    כן למלחמה, 27/07/06 04:02

    קצת אבסורדי עכשיו שאנחנו משלמים בחיי אדם בשביל לשמור על מקומות תפילה של דת שמעודדת לטרור, לא כן? בגוש קטיף נשרפו בתי כנסת על ימין ועל שמאל וצה''ל והממשלה שתקו, ועכשיו בשביל מסגדים ארורים אנו מתים? שיםוצצו אותם ואת כל המחבלים, כולל האזרחים שנותנים להם מחסה, חייל חי שלנו שווה יותר מאלף לבנונים מחבלים ארורים. לנו יש מה להפסיד, להם אין, אז למה שנרחם? החילים שלנו חשובים יותר.
    יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פשיטת רגל

    האלוף פיני, 27/07/06 03:59

    חברה צהל בפשיטת רגל רק הקדוש ברוך הוא יציל אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלוהים תציל אותם את כולם

    אאא, 27/07/06 03:40

    בוכה ומתפללת בשבילכם אל תירא ישראל אל תירא!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 27/07/06 03:39

    אצלנו בכפר חזו מראש את ה''ברוך'' הזה. קל מאד להתחיל במלחמה, קשה מאד לסיים אותה. במלחמות מסוג זה הפסדת עוד לפני שהתחלת. חבל רק שאת המחיר של שגיאות המדינאים והגנרלים משלמים בחייהם ילדים, נשים אזרחים וחיילים. כאשר אתה מחליט להרוס עיר שלמה עקב חטיפת חייל, אתה מכניס את עצמך לתוך מחוזות שלא ניתן לחזות אותם מראש. בידי ישראל נמצאים מאות ואלפי אנשים שנחטפו (כולל לבנונים רבים) ונזרקו למרתפי השב''כ. האם רק לישראל יש את הזכות לחטוף אנשים...?

    הגב לתגובה זו

    • terorist (ל''ת)

      daniel, 27/07/06 03:52

      הגב לתגובה זו

    • מחבלים

      רמי, 27/07/06 03:58

      כן זה מה שאתם מחבלים
      כולכם
      מדינת ישראל נצח ישראל נצח תמיד אוהבים אותכם צה''ל ואנחנו איתכם
      תהרגו את האיסלםםם

      הגב לתגובה זו

    • SACHNIN AND ALL ARABS TRAITORS

      NISSAN, 27/07/06 04:06

      I HOPE ONE DAY THE ISRAELIS WILL THROW TOU AND ALL OF YOUR VILLAGE OUT OF ISRAEL.YOU IBN CALB

      הגב לתגובה זו

      • Ata Gadol

        Uda, 27/07/06 05:18

        Every time I meet one smart arab the next day I hear 10 idoits. Arabs belong in arab countris. If this is how they feel they should move to Aza.

        הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הגדול..

      איתי, 27/07/06 04:24

      כל מה שאתה טוען הוא קונספרציה אחת גדולה, ואם אתה חושב שאתה צודק יש בתי משפט שאפשר לקבול עבור אי צדק.
      החיזבאללה הוא ארגון טרור שיורה בכוונה תחילה אל אזרחים, חוטף אנשים בכוונה תחילה ללא משפט ומחפש כל דרך כדי להבהיר את השטח.
      לשמחתי (ולדאבונך) חיזבאללה נהפך ללא רלוונטי מרגע לרגע וכך יכתב העתיד.

      הגב לתגובה זו

    • and you live in israel eat and everithing

      israel lover, 27/07/06 04:47

      you are not better then them-hizbella

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    די לביקורת המרושעת

    שרון, 27/07/06 03:34

    לפני יומיים כשהמצב היה טוב יותר כולכם ברכתם ואני אמרתי שצריך לנצל את המצב להפקת הישג מדיני לפני שנתקל במצב רע. אז היה יום פחות טוב אז מה, יש להמשיך בנחישות, ושוב תזכרו כשנהיה למעלה לא לרקוד על הדם ולכתוב שאנחנו הגדולים מכולם אלא לנצל את ההזדמנות ולהשיג הישג מדיני. ודי לביקורת המטופשת הרמטכל טוב ראש הממשלה טוב שר הבטחון טוב, והם שלנו ואנחנו שלהם, אנחנו מדינה אחת משפחה אחת וילד ננצח

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    General Adam is not good for this job

    Yosi, 27/07/06 03:31

    he look out of shap and not in tune with spirit of war. we need some good general that is in the right frame of mind.

    הגב לתגובה זו

    • response

      eli, 27/07/06 03:57

      easy forn you to talk under the palm tree in South Beach....

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנחנו נלחמים לפי כללי ''משחק הוגן'' מול חיות (ל''ת)

    הולכים להפסיד, 27/07/06 03:31

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט אתה ענק תמשיך בדרך הנכונה להפציץ אותם (ל''ת)

    ירון, 27/07/06 03:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני קורא לסרב פקודה...........

    הומני שמומני, 27/07/06 03:01

    גם אני לא הייתי נכנס למקומות כאלה כדי לשמש בשר תותחים.
    רוצים להיות הומנים, מוסרים ,על חשבון מי?
    שפרץ, אולמרט, ומשפחתם יהיו בחזית אז נראה אותם הומנים. זו מ-ל-ח-מ-ה והמטרה של האויב היא חיסולנו. והמטרה שלנו זהה .
    קודם כל ,להפציץ ,לשרוף , ועוד פעם לשרוף להפציץ וליישר , ואז שיכנסו עים עט ונייר לספור גופות.
    ועוד פעם....הלו למי שלא מבין עד עכשיו שזו מ-ל-ח-מ-ה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''הרבה מזה מוחבא במסגדים כי הם יודעים שהיחס לבתי תפילה הוא אחר'' -

    מושון, 27/07/06 03:00

    הייתי אומר שצריך לשנות את היחס למסגדים, שהם למעשה לא מסגדים. אך מכיוון שאין סיכוי שזה יקרה, עדיף לנצל את המשפט הזה לצרכי הסברה. גם זה משהו בימים אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לפי ערוץ 2 - מפקד חיל האויר, שקדי, התנגד להפצצת בינת ג'בל מהאויר

    מוסר נוצרי, 27/07/06 02:48

    הרמטכ''ל והצמרת הביטחונית דווקא רצו להפציץ את בינת ג'בל מהאויר כדי למנוע פגיעות בחיילי צה''ל ולחסוך בחיי אדם.
    מפקד חיל האויר, שקדי, התנגד בחריפות.
    התנגדותו נבעה מטעמים מוסריים, בגלל כמה אזרחים לבנוניים שעדיין נשארו בכפר.
    עכשיו שיסביר את ''המוסר הנוצרי'' שלו בפני ההורים של שמונת החללים.

    הגב לתגובה זו

    • על איזה חללים ושאהידים אתה מדבר יא טמבל , חללים אלו שנלחמים למען לש

      אמיר, 27/07/06 04:47

      על איזה חללים ושאהידים אתה מדבר יא טמבל , חללים אלו שנלחמים למען לשמור על מדינתם (וזו אינה מדינתכם) , לא אלו שכובשים ארץ אחרת...

      הגב לתגובה זו

      • יא אמיר יא טיפש. אחרי המלחמה ליברמן יטפל בכם (ל''ת)

        אותך הוא ישלח, 27/07/06 09:26

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה זה השטויות האלה?? מיסגד לא מיסגד (ל''ת)

    רק תנצחו בשלום, 27/07/06 02:48

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכבוד הערבי של אולמרט לא נותן לו לעשות הפסקת אש,במקום לדבר בטילים א

    ÄÓÄÓÄÓÄÓÄÓÄÓÄÓÄ, 27/07/06 02:42

    הכבוד הערבי של אולמרט לא נותן לו לעשות הפסקת אש,במקום לדבר בטילים אפשר לעשות הפסקת אש אפילו ל 24 שעות ,לדבר במילים ,לראות אולי יקבלו את התנאים שלנו? אם לא אז אפשר לחזור לשפת הפצצות,אבל תן צאנס ,אבל הכבוד הערבי של אולמרט לא מאפשר לו לעשות זאת וכולנו משלמים את המחיר

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    THE WAY FORWORD

    INPM, 27/07/06 02:28

    DANGERS IN THE WAR FRONT


    Israel is still getting hit by rockets all the way south as Haifa. It means that the terrorists are well organized and can continue to attack Israel deeper and harder if the our army doesn't finish the job. Israel leaders and Generals are the ones that made the mistakes in their strategies and politicks. They are the ones that brought Israel to this situation. I don't trust them to make the right choices today. The danger that Israel face in the war front comes also from the planning of the battle , The Israeli army today is not the one we had in 1982 when I was in the army. The Generals we have are mostly carrier sickers that are making their decisions today looking at their political career down the road.
    Another danger id the Iraqi weapon of mass destruction that was moved to Syria and now can hit Israel with chemical and long range missals. I hope and pray that Israel will not back down and our enemy will be completely defeated.

    הגב לתגובה זו

    • thank you

      david ghilhar, 27/07/06 03:36

      Thank you for your kind words....you made me cry too...we have to trust our army they are all HEROES ...I WISH THEM ALL THE BEST AND HOPE THAT GOD WILL PROTECT THEM ALL!!!!

      הגב לתגובה זו

      • CHECK MY WEBSITE FOR MORE INFO

        INPM, 27/07/06 04:33

        WWW.ISRAELNEWSWIRE.COM

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    עד מתי אלוהים???

    כפיר, 27/07/06 02:28

    01:57 | 27/07/06


    אני כותב באמצע הלילה...
    מספר דמעות זולגות... רוצה לעלות לגבול הצפון.... במה החיים שלי שווים יותר מחיי החברים שלנו שנילחמים??? ואם אנחנו לא איתם אזי החיים שלנו שווים אפילו פחות...
    כמה מילים לחיילים שנילחמים....:
    ------------------------------------
    9 חיילים נהרגו היום...
    ואני שואל מציאות או חלום...
    הדמעות שוב זלגות ואני לא נירדם...
    אלוהים מתי תסיים את מלחמות העולם...
    כמה עוד נקריב כמה עוד יעלמו???
    ועד מתי הדמעות יזלגו???
    ושלושת החטופים אחיי חבריי...
    החזיקו מעמד ואל תאמרו דיי...
    חיילים גיבורים אני עומד לכבודכם...
    ואם הייתי יכול הייתי מקריב עצמי במקומכם...
    וכשהנר דולק והיד מושטת...
    ואש הפגזים בתוככם רועמת...
    אני לא מבין איך אפשר לסבול...
    אם זה ייסתיים נישבע.. אני נותן הכל...
    ליבי היום כואב איתכם...
    וגופי היום דואב איתכם...
    דימעותי זולגות רק בישבילכם...
    אני עומד ומצדיע דום... ולנצח מאחוריכם!!!

    - לכל חיילי הלחימה הקשה , בצפון , בדרום , במרכז , כוחות הביטחון , משטרת ישראל , וכל השותפים בלחימה.
    - לכל משפחות ההרוגים והפצועים.
    - למשפחות החטופים.
    - לחטופים.

    אני מחזק את ידיכם... אוהב אתכם ... וביזכותכם גאה ליהיות חלק מהמדינה הזו...
    מי ייתן ולא תדעו צער... ויתגשמו כל מישאלות ליבכם...

    זיכרו תמיד:
    ''הרוע יוכל לנצח , רק אם אנשים טובים יסתכלו מנגד ולא יעשו דבר...''
    שלכם לנצח... כפיר (רמת ישי)



    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די כבר עם ההומניטריות!!!

    סער, 27/07/06 02:13

    חייו של חייל צה''ל שווים יותר מחייהם של כל האזרחים בבינת ג'בל ביחד!
    להשמיד את בינת ג'בל מהאויר ללא פחד וללא הפסקה עד שייראו שהאזור מושטח כמו פלטה ורק אז להכניס לוחמים

    הגב לתגובה זו

    • מישור הלבנון

      קובי, 27/07/06 09:10

      נכון מאוד, דרום לבנון - מגרש כדורגל.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה ''הכבוד הערבי'' של אולמרט (ל''ת)

    |||||||||||||||, 27/07/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מארבים: צהל נופל פעם 4 לאותה מלכודת

    רון, 27/07/06 01:57

    צריך להביא כאפה למפקדים שגורמים לחילים פעם אחר פעם לפול לאותה מלכודת בדיוק.

    1. כוח מגלן מופתע ממארב
    2. כוח אגוז מופתע ממארב
    3. כוח גולני מופתע ממארב
    4. כוח צנחנים מופתע ממארב

    פעם ראשונה טעות, פעם שנייה שטות.

    אם בינט גבל היא בירת הטרור , מדוע לא מחריבים אותה לעפר לפני ששולחים חילים לשם?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הדרךך להילחם!

    חיפאי, 27/07/06 01:50

    צריך להשתמש בנשק כימי כנגד מעוזי חיזבאללה על מנת לצמצם מספר נפגעים מכוחותינו.קן צרעות לא מחסלים על ידי הריגת צרעה,צרעה אלא על ידי ריסוס האזור.תושבי האזור עזבו כבר ומי שנשאר זה רק חיזבאללה ותמכיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה זה קורה?

    אברהם, 27/07/06 01:50

    זה קורה בגלל שהמדינה לא נותנת עבודה לאנשים שעברו את גיל ארבעים. זה קורה בגלל אכזריות של ביטוח לאומי. זה קורה כי אנחנו עם רע . המצב רק יחמיר סוריה תיכנס למלחמה. הכל מלמלה זה רק התחלה המדינה תתרושש כלכלית זה תחילת הסוף. אני אכתוב בהמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לא משטחים את העירה!! כמו שרצה האלוף אדם!!?? (ל''ת)

    ש, 27/07/06 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חילוץ מוצלח לא מוכר אצל גולני - מילואים..

    אילון, 27/07/06 01:46

    לגייס מילואימניקים של גולני ועכשיו...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתם לא חושבים שמספיק עם המלחמות ?

    נידאל, 27/07/06 01:42

    למה ישראל השאירה אסירים לבאנונים בידה ? ולמה ישראל לא נסוגה משבעא ? למה ישראל מתעקשת על הכנעת העם הפלסטיני בכוח ? למה לא חושבים המנהגים הישראלים על שלום ? למה משדרים לעם בישראל שהערבים רוצים להשמיד אותם מה שהוא לא נכול בכלל...העם הפלסיטיני ברובו המוחלט מסכים בגבולות 67 אבל למה ישראל מתעקשת להשאיר שטחים בידה ?? הילדים הנהרגים באש צהל מדי יום בעזה יתרמו לשלום ובטחון ישראל ? ... אתם רק מגדלים שינאה... ואתם יודעים שאם הפלסטינים נשברים היוא נשברים מ 67 ... אבל עם אין לו מה להפסיד מוכן ללחם על חירותו עד אחרון בנו... מי שרוצי תמונות של הילדים הנרצחים מדי יום בעזה בטילים של צהל שישלח לי מייל ....

    הגב לתגובה זו

    • נידאל. אנחנו חושבים שמספיק עם המלחמות.

      אופיר, 27/07/06 03:47

      מדוע לא מחזרים את סמיר קונטאר? כי הוא בא מלבנון ורצח משפחה שלימה. לא מגיע לו מאסר עולם על זה?
      האסיר השני נמצא בכלא כי ריגל. איזה עונש לדעתך מגיע למרגלים?
      תקשיב היטב למה שאומרים החמאס. הג'יהד והחיזבללה.
      הם אומרים שהם רוצים להשיד את ישראל. הם לא אומרים שרוצים לעשות שלום עם ישראל.
      ויש לי שאלה אליך. מדוע לא דרשו הפלסטינאים לפני 1967 ממצרים ברצועת עזה ומחוסיין בגדה המערבית לתת להם את מדינת פלסטיין? מדוע מדוע.
      למה הם נזכרו שהם עם ודורשים עצמאות רק מישראל?

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתם חושבים?

      מור, 27/07/06 04:29

      למה שישראל תשחרר רוצחים לבנונים ואחרים? את סמיר קונטאר הרוצח הנתעב שרצח אם וילדיה הרכים בקור רוח בביתם? לבנאדם הזה מגיע לחיות? מגיע לו לראות את המשפחה שלו? מחבל כזה נתעב צריך לשרוף חי- למען יראו וייראו.
      שלום עם הפלסטינים יהיה כשהם ''יחזרו'' לחיפה, עכו, יפו ותל אביב. ואיפה אנחנו נהיה באותם ימים מאושרים? אללה יודע. והמנהיגים שלהם אומרים את זה תחת כל עץ רענן, זה לא סוד, אז אל תחרבש פה.
      ילדים בעזה נהרגים? כואב, אבל כואב יותר על ילד יהודי שמתפוצץ באוטובוס או שנפגע מרקטה או מקאסם. התפקיד שלנו זה להגן על עצמנו לפני הכל. אם הפלסטינים מאפשרים למחבלים לפעול מתוך ריכוזי האוכלוסיה, ועוד תומכים בהם, שלא ירוצו אח''כ לבכות מול מסכי הטלוויזיות על טיל שפגע להם בבית.
      הפלסטינים מגדלים את ילדיהם להיות שאהידים ואתה אומר שאנחנו הישראלים ''מגדלים שנאה''?
      כולנו יודעים את האמת- ישראל רוצה שלום, אבל הטרוריסטים הערבים לא. לפני האינתיפאדות מצבם של הערבים ביש''ע היה הרבה הרבה יותר טוב, וכיום מצבם בקאנטים, אבל הם צריכים לאכול את הדייסה שבישלו.

      צריך לזכור, אחרי 2000 שנות גלות חזרנו לארצנו המובטחת. בכח ההבטחה האלוקית ובאישור מדינות העולם שעלה לנו במיליונים יהודים שנרצחו. אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתנו בוערת. זו פיסת האדמה היחידה של העם היהודי, ואנחנו לא ניתן לאף אחד לקחת לנו אותה, כי היא שלנו, כי זה העתיד שלנו, כי היא ספוגה בדמם של טובי בנינו.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    איך שולחים טירונים ללוע הארי?

    אם מודאגת, 27/07/06 01:39

    טירונים מבחינת נסיון: הכתב בטלביזיה אמר בעצמו שזו טבילת האש הראשונה שלהם! רבאק, איך אפשר לשלוח ילדים כאלה מול לוחמי גרילה עם צלפים ומטענים?? מי שעשה את זה עם הרבה אגו טריפ ושחצנות מטופשת-שישלם עכשיו ויורד בדרגה לאלתר, במקרה הטוב! בלי חיפוי וכיסוי עד הסוף ובלי לוחמים קשוחים שכבר חוו קרבות - לא מקנא במפקדים שהחליטו מה שהחליטו, ושלחו בשר טרי לקצבים האלה. אם הייתי אם של אחד מהם, הייתי תולה את המפקד הזה באופן אישי, ולא נחה עד שיועמד למשפט צבאי! חיי הילדים אינם הפקר, וצה'ל צריך לקחת אחריות!!! כן, אומרים לי שצה/ל מפיק לקחים.. חחח. את הבנים האלה זה כבר לא מעניין. תהיו גברים, ותתפטרו מצה'ל עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין ''טירונים'' ל''טבילת אש ראשונה'' (ל''ת)

      אני ותיק שלא, 27/07/06 07:11

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לחימה הומנית

    ilan, 27/07/06 01:31

    אנו במלחמה ואין דרך אחרת להסתכל על כך!!! להודיע לתושבי בינת גבל לפנות את העיירה ואחרי כן לישר את האדמה בלי התחשבות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פצצת נויטרון=הפתרון הנכון (ל''ת)

    רונן, 27/07/06 01:28

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו עם תשובה נכונה (ל''ת)

      יעל, 27/07/06 06:27

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    It is War, so Lets Play by OUR Rules

    Moshe, 27/07/06 01:28

    Don't play on Hizballah's turf by their rules, play by OUR rules:
    You shoot at us from inside a house, we bomb the house and level it.
    Don't try to more holy than the pope - this is war.

    הגב לתגובה זו

    • moshe i agree with you..

      chaimke, 27/07/06 03:38

      i don't care , if the fire comes from a house, blow the house up, if it comes from a holy sight blow the holy sight
      i just don't understand why we waste our young men's life..
      the hezbollah don't care where or what, every house used by them blow it up and move on..
      i would let the air force do its work by blowing them up whatever the hide out used by this fucking busterd blow them and dust them..
      don't look for a fare fight wipe out the whole village i'm sure the residence left the village
      please don't take risks
      i think the IDF must change its way of planing this war
      don't just say we did good so far.. for me it's not good..
      now go do the right thing and save the life of our young men
      use air power to wipe them out please think
      its taking too long..

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להחזיר את המילואים של גולני 51...

    מני, 27/07/06 01:27

    אומץ ותעוזה, ולחימה בלי חיל אוויר!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ובמלחמה כן הורסים מיסגדים אם יורים מהם. מה אתכם? (ל''ת)

    ובכן זו מלחמה, 27/07/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדליקו נר לזכר הנופלים על הגנת מדינת ישראל ולזכר הנרצחים מידיי.....

    אלברט, 27/07/06 01:18

    הדליקו נר לזכר הנופלים על הגנת מדינת ישראל ולזכר הנרצחים מידיי טרור רצחני.

    נא הפיצו לכל אזרח ואזרח ועשו את המינימום שאתם יכולים.

    http://www.funlove.co.il/minisite/war-lebanon/index.php

    הגב לתגובה זו

    • אני מדליק רק נר אחד,והוא לזכר ממשלה ישראל ז''ל

      יהודה, 27/07/06 02:59

      שדעתה נטרפה עלי בטרם עת.

      פשוט אין לי מושג למה שולחים חיילים לסכן את חייהם שאפשר להפוך את הכפר על יושביו המחבלים
      ואז להכנס!

      בשביל שנלקק לעולם את התחת בצורה טובה יותר?


      הגב לתגובה זו

      • יפה לראות שאכפת לך מהחיילים (ל''ת)

        טיפש, 27/07/06 07:11

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    זו הפקרת דם חיילינו

    נמאס, 27/07/06 01:16

    אנחנו כולנו מסכנים את בנינו שלא לצורך בגלל שטחיות מוסרית. המוסר האמיתי מחייב אותנו להשמיד את הרשעים ואת עוזריהם. אבל אנחנו מעדיפים לשחק אותה ככל העמים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תנו בראש גולני (ל''ת)

    אורי, 27/07/06 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דרושה הפסקת אש מיידית..

    אמגד, 27/07/06 01:09

    די להרג בשני הצדדים, בסוף שני הצדדים יוצאים מפסידים מהמלחמה המכוערת הזאת.
    די לשפיכות דמים.
    דרוש שלום מיידי.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד ללוחמים - בושה לאלוף והרמטכל (ל''ת)

    קורא ולא מאמין, 27/07/06 01:08

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק גם אני לא מאמין..

      חיימקה, 27/07/06 03:53

      כל הגנרלים האלה מוכרים את דם חיילנו בגדול..
      TUNRHO A 50% מהכח של החיזבאללה ירד.. מה ירד למה אתם מדברים כל כך הרבה
      לנצח אותם אך ורק ע'י טילים ולא להכניס חיילים
      אתם רוצים שבויים ולכן לוקחים סיכון
      תביאו את החיזבאללה בארונות זה עדיף
      אני פשוט לא מאמין כאשר יום יום אני פותח חדשות NRG
      תהרסו כפר שלם גם כך האזרחים כבר ברחו ואלה שלא ברחו משתפים פעולה ונותנים מחסה לנבלום לא הבנתם???
      גנרלים תפסיקו לזבל לנו בסכל ותחזורו ללוחמה של שנות ה 2000
      מה קורה לכם
      אני חושב שאחרי המילחמה שלכם אנו ניראה אותכם מחוץ לצבא
      להיתראות במסיבת הסיום
      אני רוצה ליראות גנרל כמו שרון
      אמיץ ואחד שידע את העבודה שלו רק חבל שלא סיים אותה עד לסוף ונתנו לחיזבאללה לשבת לנו כעצם בגרון בדרום לבנון רק אנחנו אשמים והמנהיגים החובבים שלא עשו את העבודה שלהם עד סופה
      והיום הכל על הגב של טובי בני ישראל
      שהשםיתברך שמו ישמור על כולם
      אמן

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע הזמן

    עמנואל, 27/07/06 01:07

    להפציץ אותם מהאוויר זה לא הפריע לכוחות בעלות הברית כשהם הפציצו את גרמניה על תושביה! זה לא הפריע לארה''ב כשהפציצה בויטנאם ערים על תושביהם אז למה זה מפריע לנו????

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין מילים בפי, רק דמעות

    יניב, 27/07/06 01:04

    וצער על הלוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מחזקים את ידי צה''ל

    דניאל, 27/07/06 01:04

    כל הכבוד ללוחמים שלנו רק במדינה שלנו יש חברה צעירים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממשלה רוצחת (ל''ת)

    שרון, 27/07/06 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל משחקת את אותו המשחק

    ערן, 27/07/06 01:03

    כמו של אויבינו, מה שלא עובד בכח עובד עם יותר כח וללא כל תוצאות באופק, הנסיון להפוך את המזרח התיכון לשלוחה מערבית שקול בדיוק לנסיון להעלים את הקומוניזם בתקופת המלחמה הקרה. הקומוניזם אומנם נעלם (גם לא לחלוטין) אך הדבר קרה מעצמו וללא התערבות חיצונית ממשית ורק הזמן יגרום להתנגדות של הערבים ליישר קו עם ישראל ולחיות בשלום אחד עם השני.
    את מנהיגי החיזבאללה אפשר להרוג בדיוק כמו את מנהיגי החמאס ואש''ף אבל את האידיאל אי אפשר להרוג ועובדה שאירגוני הטרור הנ''ל לא רק שהם לא נעלמו מן העולם, הם התחזקו אף יותר.
    המבצע בלבנון הוא תוצאה של פחד בדיוק כמו שיש לשכנינו פחד מההתחמשות שלנו והמחיר שישראל שילמה בשבועיים של לחימה הוא הרבה יותר גבוה ממה שהושג: חצי מדינה במקלטים, שכונות הרוסות, אזרחים ישראלים ולבנונים הרוגים ופצועים וכמובן חיילים וכל זאת בשביל מה???
    בשביל להשיב את הכבוד האבוד? שימו לב שכבוד זו מילה שבני דודינו מרבים להשתמש בה כך שאנחנו לא ממש שונים, או אולי זה בגלל שאולמרט ופרץ חסרי הנסיון מנסים להוכיח שהם כן שווים משהו? הרי הם ספגו ים של ביקורת מאז הבחירות.
    בכל אופן, זה לא נראה לי ממש פרופורציונלי להבעיר את הגבול משני צידיו בשביל תקריות נקודתיות פעם או פעמיים בשנה, על תקרית נקודתית התגובה צריכה להיות נקודתית ולמלחמה כוללת יוצאים רק שאין כבר מה להפסיד בדיוק כמו מלחמת העצמאות, מלחמת ששת הימים ומלחמת יום כיפור ואתם מוזמנים להשוות את שלושת המלחמות הנ''ל למלחמת שלום הגליל שבה דרך אגב מעולם לא ניצחנו וליתר דיוק, אנחנו סוחבים את המלחמה הזאת כבר 25 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מישהו סוף סוף מוכן להסביר למה לא משתמשים בפצצות דלק? (ל''ת)

    אלעד, 27/07/06 01:00

    הגב לתגובה זו

    • כי אנחנו מתכופפים לאו''ם...... (ל''ת)

      אלון, 27/07/06 04:40

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה עוד צה''ל כבש היום כדי שיהרגו לנו שם חיילים מחר? (ל''ת)

    חלוץ הביתה, 27/07/06 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    G-D BLEES THEM

    ORNIT, 27/07/06 00:51

    LOOK AFTER THEM NORE DEADS PLEASE WE BAG U !!! DO NOT LET EVIL WIN IN YOUR NAME PLEASE

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    4 אמהות צדקו

    ליאור, 27/07/06 00:47

    אנחנו עם צמא דם. זו התוצאה

    הגב לתגובה זו

    • אלה קורי העכביש של נסרללה-להן יש דם על הידיים (ל''ת)

      תשובה 4 אמהות, 27/07/06 05:03

      הגב לתגובה זו

    • ''ליאור'' כל כך שקוף שאתה ערבי. מבינה אותך, גמל לא רואה את הדבשת שלו (ל''ת)

      רונית, 27/07/06 08:02

      הגב לתגובה זו

    • 4 אמהות סיבכו אותנו במלחמה הזו!!!!!! (ל''ת)

      תמי, 27/07/06 13:12

      הגב לתגובה זו