• 51.

    שאלות ללא תשובות

    פקק תנועה, 27/07/06 08:15

    מדוע עם ישראל מחויב לישמור על אזרחי האויב? לעומת איובי חישראל שלא נירתעים מליתקוף את אזרחי ישראל?מדוע לא מסבירים ושואלים שאלות אלו את הקהילה הבן לאומית?כמובן שיש מיספר תשובות לשאלות אלו ובן השאר קשוריםליפי הנפש היהודים הפחד מתגובות הקהילה הבן לאומית.מרגשי נחיתות בן לאומית ומההסטוריה היהודית וכולי.מדוע אנו לא מסוגלחים לידאוג לגורלנו?וכן אלהה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הוכח שוב כי הכישלון יתום הוא ונצחי (ל''ת)

    יערי, 27/07/06 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט צריך להתפטר! שבועיים של כישלונות והפקרות. חיילים נהרגים

    סבא גאה, 27/07/06 01:05

    אזרחים נהרגים, גשם של קטיושות כל יום, איפה הביטחון? איפה התכלית?

    הכל היגררות אחרי חיזבאללה. זאת הנהגה זאת?

    אולמרט צריך להסתכל באומץ על הטעויות הפטאליות שלו שגורמות לחיילים למות, לאזרחים למות, ולכלכלה לדעוך, לאט אבל בטוח.

    ולשם מה? אני מפחד. והקרב היום נותן לי ביטחון? רק מפחיד אותי עוד יותר.

    אולמרט אומר שהוא יראה לחיזבאללה בדרך הקשה. ממשיך באותה יהירות שמובילה את כל ישראל למלחמת לבנון שנייה.

    אולמרט צריך להתפטר עכשיו! לפני שימות עוד חייל אחד במלחמה המיותרת הזאת שלא תתרום בדבר לביטחון ולכלכלת ישראל. רק נזק!

    אולמרט - נכשלת כישלון קטלני. לך הביתה! טירון!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידועך! (ל''ת)

    אל נקמות, 27/07/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדוע ולמה ???

    יוסי, 27/07/06 00:39

    מדוע ולמה צריך לסכן את חיילי צה''ל? בטקטיקה פשוטה וזולה מעלים הליקופטרים ושופכים דלק-מבעירים את כל הצמחיה מסביב הכפר-לחזבלונים לא יהיה מסתור ,אם הם מתחבאים בתוך הצמחיה שישרפו מצידי.שלב ב' חלוקת עלונים בכפר בו נאמר ששורת הבנינים הראשונה מופגזת ולהמשיך עד שכל התנגדות בכפר תפסק..עיני העולם נשואות לביירות וצור-אם נחריב כפר של טרוריסטים זהיתקבל יותר טוב מאשר הפגזת ביירות ***תגובות יתקבלו בשמחה ***

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש לזכור לוחמי צה''ל התאמנו שנה שלימה בגירוש בנחישות וברגישות,

    דרור, 27/07/06 00:24

    במקום אימוני לחימה !!
    איזו וועדת חקירה תבדוק את המחדל הזה, ומי מאפסי הימין ''הממלכתיים'' ידרוש את החקירה הזו ??

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין לי חשק אפילו להגיב....הלב נקרע,מכל חייל הרוג (ל''ת)

    אזרח, 27/07/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להרוס את כל הבתים לפני כניסה קרקעית בכפרים מי ששם לוחם או קשור אליה

    אלי, 27/07/06 00:15

    כך ייחסכו חיי אדם.
    חייבים להרוס כל בית או לפחות כל בית מאיים על ציר מסוים או איזור מסוים שבו נעים כוחות צה''ל.

    לא לרחם.
    ודעת קהל-במילא אף אחד לא מבין אותנו.
    העולם צבוע שמתים עשרות ומאות אנשים באפריקה כל יום לאף אחד לא איכפת

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    stop the war! (ל''ת)

    uri weiss, 27/07/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יפתח :-( (ל''ת)

    אני, 26/07/06 23:55

    הגב לתגובה זו

    • ל42

      צפון, 27/07/06 02:03

      מה יפתח?

      הגב לתגובה זו

      • סבלנות... (ל''ת)

        אני, 27/07/06 02:52

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    מארבים: צהל נופל פעם 4 לאותה מלכודת

    רון, 26/07/06 23:54

    מתי כבר יתעוררו בצהל, ילמדו מהטעויות ויפסיקו ליפול לאותה מלכודת?

    1. כוח מגלן מופתע ממארב
    2. כוח אגוז מופתע ממארב
    3. כוח גולני מופתע ממארב
    4. כוח צנחנים מופתע ממארב

    מדוע מרחמים על בירת הטרור ולא מחריבים אותה עד עפר?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אופיר פינס אשם

    לביא, 26/07/06 23:36

    שמעתי אותו דורש שלא יכנסו כוחות גדולים לתוך לבנון. הכניסו כוח קטן וקרה מה שקרה.
    למה מותר להכניס מאות חיילים אבל לא אלפים? איפה ההגיון?
    אסור לתת לשמאל הקיצוני להכתיב המדיניות הבטחונית המבצעית.
    אגב, לא מפציצים גם בגלל השמאל הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אף פעם לא נצא עם נקודות זכות!!!

    NY, 26/07/06 23:35

    לכן, יש להרוס את כל מה שנקרה בדרך ומהווה סיכון ללוחמי צה''ל. המסגד על יושביו הטרוריסטים היו חייבים להכתש דק דק עד אפר לפני ששערה אחד מראשי החיילים היקרים שלנו נפלה.
    פוליטיקאים קטנים יושבים ומסכנים את חיילינו. הלכנו כבר מספיק רחוק, אנחנו בנקודת אל חזור ולכן יש להמשיך בעוצמה תוך הקפדה על שמירת חיי החיילים שלנו וגם במחיר האוכלוסייה האזרחית.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עליזה אולמרט מנהלת לנו את המלחמה (ל''ת)

    וגם דנה, 26/07/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ערוץ 10 כמו צבועים על פגרים אני מחרימה אותכם (ל''ת)

    פרח, 26/07/06 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לחיילים...מחייל לשעבר......אל תרחמו,אל תראו מוסריות,כי תיפגעו

    מקס, 26/07/06 22:10

    הם מתחבאים מאחורי נשים,וילדים..הם פועלים ממסגדים,הם בני זונות בוגדניים.....
    אל תרחמו עליהם........חסלו אותם במיידית

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זו לא היתקלות, זה קרב,זו מלחמה . וכדאי קצת פחות דיווחים בשידור חי

    Rנב, 26/07/06 22:04

    במלחמות יש ערפל קרב.דבר שהיה נהוג בצה''ל,וחבל שכבר לא. דווקא אצל החיזבאללה יש ערפל קרב ולכן הם,כנראה, שומרים על רוח לחימה .
    אגב,חיילי צה''ל יוצאים לקרב עם טלפונים ניידים,ומדווחים להורים על כל מה שקורה בשדה הקרב?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חאלאס עפ נפגעים, כמה הרוגים יש?

    נ, 26/07/06 22:01

    דברו איתנו ת'כלס אנחנו לא מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כולם שכחו פתאום שאותם אזרחים ''חפים מפשע'' חילקו סוכריות לפני שבועיים (ל''ת)

    אביעד, 26/07/06 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בסיום הקרבות יצטרכו להעיף............

    קצין במילואים, 26/07/06 21:52

    קצינים בכירים שאחראים למחדלים האיומים החל אלוף פיקוד צפון שהתגלה חסר ידע ויכולת, קצ''ן הפיקוד שלא דאג לאיסוף מודיעין ראוי ועוד שרשרת מפקדים בכירים שאינם ראויים לשלוח חיילים לקרה נוראי שכזה עם תנאי פתיחה איומים כתוצאה מהתרשלותם!
    ''שר הביטחון '' המגוחך פרץ יעוף לדעתי גם בהמשך.לדעתי, לעולם לא יתפשרו יותר על שר ביטחון חסר ניסיון להחריד כמו פרץ.
    הרמטכ''ל חלוץ שניכשל בהכנת הכוחות שלא יחלום על הארכת כהונה...

    הגב לתגובה זו

    • ' לעולם לא יתפשרו יותר '

      ש, 27/07/06 00:10

      נראה לי כי הבעיה עמוקה יותר ממה שאתה חושב,
      המערכות הינן גופים בירוקרטים,המשרתות לא את המטרות שלכך יועדו, אלא את עצמן, לדוגמא, כל השרים נבחרים לא על סמך התאמתם לתפקיד, אלא,ע''פ מיצובם בפוליטיקה המפלגתית.

      הגב לתגובה זו

    • תחלום! לא יסיקו שום מסקנות

      ליאת, 27/07/06 00:30

      כולם ישארו על עומדם ויאחזו במשרותיהם הרמות, ימשיכו לעשן סיגרים עבים ולבלות בילויי פאר.
      הסקת מסקנות?
      לא בישראל.
      תוסיף לרשימה גם את אהוד ברק, אריאל שרון, אהוד אולמרט, ארבע אמהות ועוד.
      אל תדאג.
      גם הם לא יסיקו שום מסקנות.
      מה, הם פראיירים?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    צבא קקמייקה

    ישראל, 26/07/06 21:51

    העיקר הצהירו ''כבשנו את בינת ג'בל''
    למה צריך היה את ההצהרה המטופשטת הזו וחסרית הבסיס ?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ושוב תודה ...

    ירמי, 26/07/06 21:44

    תודה לברק שברח
    תודה לאמהות שהבריחו
    תודה לתקשורת שעודדה את הבריחה
    ותודה לכם ששתקתם
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • ''הוצאתי את הבנים מלבנון''...

      רותם, 27/07/06 00:23

      אתה צודק בהחלט, מלבד העובדה,שאני אף פעם לא שתקתי מאז ה''בריחה הגדולה'', של האיש הציני הזה - אהוד ברח...
      כנראה שהנ''ל, שנעלם פתאום מן האופק, מאמץ את האימרה היהודית: ''והמשכיל בעת ההיא יידום''...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט דואג ליום שאחרי!! שיראה שגם אנחנו סבלנו!!!!שיטה פסולה!!!!!!!

    כיסוי תחת!!!!!!, 26/07/06 21:43

    אומרט רוצה כיסוי תחת !!!!!!!!
    שגם אנחנו סבלנו!!!!!!!!!!!!!!
    לרכך לגמור מהר!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    60 מחבלים הרוגים ביומיים??? איפה התמונות שלהם!!!!

    מתי, 26/07/06 21:39

    אני חושב בצה''ל התחילו לשקר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ללא הוכחות - לא ניתן להאמין לצה''ל (ל''ת)

      דורון, 27/07/06 00:03

      הגב לתגובה זו

    • גם אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      לימורית, 27/07/06 00:35

      יש לנו חברים עולים מרוסיה, והם אומרים שהם יודעים היטב לקרוא בין השורות.
      ברור להם שהמדינה וצהל משקרים לציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    האלוף אדם אומר- ''זו מלחמה''

    רוני, 26/07/06 21:38

    אז למה הממשלה לא מכריזה על מלחמה?????????????
    בשביל לא להוציא כספים על הצפון אה?!
    פשוט ביזיון........................

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צה''ל לא נמצא בבעיה!! צה''ל יודע טוב מה לעשות ביחוד הרמטכ''ל!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא להיתברבר!!!!, 26/07/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הממשלה הפכה את אזרחיה וחילייה לבשר תותחים של החיזבאלה!!!!!!!!!!!!!!

    ישנה דרך אחרת!!, 26/07/06 21:35

    כדי לנצח לא צריך להסב עבדות לאזרחים והחיילים !!!!!!!!!!!!
    רק כדי להראות שגם לנו יש נזקים!!!
    לשנות את הטקטיקה ולהביא להכרעה מהירה ללא עבידות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפוצץ מסגדים. כן, חד משמעית.

    כואב, 26/07/06 21:33

    המסגדים משמשים מחסה לטרור.
    עדיף להתמודד עם קולות של גינויים נגד פעולות מסגדים, מאשר לאבד חייל אחד.

    המסגדים עומדים בראש הלחימה של הטרורסטים. הגיע הזמן לעשות שם סדר יסודי והרס מוחלט עד היסוד

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב

      סראללה, 26/07/06 23:28

      יש להביא את הזבלים למיסגדב הכי קרוב לזרוק אותם פנימה ולהציתם.

      בהצלחה לצה''ל.

      האמיצים שבעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כשעליזה והילדים מנהלים את המערכה, כך זה נראה (ל''ת)

    מטילה וטו על, 26/07/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריכים להכנס בכל הכח

    אלי, 26/07/06 21:21

    גם עכשיו בלילה: ביום גולני פעלו שם, עכשיו שצנחנים ייכנסו, להתיש ולחשל את כל המחבלים. יש לנו יתרון בלילה צריך לנצלו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכותרת הראשית צריכה להיות שנהרגו 60 מחבלים!!!! (ל''ת)

    יצחקי, 26/07/06 21:14

    הגב לתגובה זו

    • אמת או שקר? איפה התמונות שלהם? (ל''ת)

      ישראל, 26/07/06 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ע''פ אל ג'זירה יש 13 הרוגים (ל''ת)

    ירון, 26/07/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הממשלה בחרה ביחסי ציבור במקום במשפחות החיילים

    בעל הפתרונות, 26/07/06 20:41

    בושה וחרפה,צבא שבשישה ימים ניצח 3 צבאות וכבש שטח פי 5 מגודל ישראל לא מצליח עם נשק מתוחכם יותר לשרוף חבורת מחבלים עם כח אש מוגבל!!
    הממשלה שאינה רוצה להראות רע בדעת הקהל העולמית,אינה מאפשרת לצבאה להשתמש בכל כלי הנשק שברשותו על מנת להשמיד קיני היתנגדות.
    אז אמהות ימשיכו לקבור ילדים,עסקים יפשטו רגל,והעולם ימשיך לגדף אותנו!!!!
    אולמרט-שחרר את כל הניצרות ואם אנשי חיל האויר בראשות צהל(חלוץ ידלין ושות.)אינם מסוגלים למצוא פתרונות יבשתיים לבעיה--החלף אותם בותיקים יותר כמו יוסי פלד ואני הפיקוד בזמן מלחמת שלום הגליל.
    אינני רוצה לראות את ישראל מניפה דגל לבן לפני שהשתמשה ב כ ל אמצעי האש שברשותה ושילך העולם לעזאזל,איניני רוצה לראות אמהות בוכות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה צודק.... (ל''ת)

      אורי, 26/07/06 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין טעם להחזיק בחורבות של כפר, זו מלכודת מוות.

    לוחם ביחידה, 26/07/06 20:40

    חייבים לנוע רגלית לא על צירים, ב10 גזרות שונות, לנו יש הרבה חיילים ואנו יכולים לנוע ב10 צירים , לחזבללה אין הרבה אנשים והתפצלות ל10 היא בעייתית בשבילו, לנוע צפונה מהר , לחזור דרומה ולעשות פעולת מטאטא ולחזור לארץ
    הישארות בכפר , ולחימה במקום אחד , תזרים חיזבללה לאזור שפשוט יכתשו מבחוץ את הלוחמים בתוך חורבות הכפר, כפר זה לא מוצב , אי אפשר להגן עליו כמו שצריך, ושוב היוזמה בידיים של חיזבללה.
    זה מה שקורה כאשר נותנים לטייס לנהל קרב קרקע.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    I don't get it go in and read

    Avi, 26/07/06 20:33

    I am not sure why this crazy government trying to control the army
    we shouldn't send solidesr into building and houses we should fight under burnd ground first bomb the hell out of every building then go in
    we have worned every civillian to leave the houses so who ever is in the vilage then it's his problem

    הגב לתגובה זו

    • I agree

      Yehuda, 27/07/06 00:45

      I agree 100% these people don't deserve the benefit of the doubt. every mosque is housing terrorists and weapons- detroy it! the burdon of proof is on them. when we pulled out of gush katif they didn't wait long to blow up our synagogues, I say no mercy! blow them up.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה חיילנו שווים פחות מאזרחים לבנוניים

    ענבל, 26/07/06 20:32

    למה אנחנו צריכים לאבד בנינו , כדי להמנע מפגיעה באזרחים לבנוניים שמסתתרים בתוך מעוז החיזבאללה ??

    הפצצה מהאויר ממוקדת ולהמנע מהשך עימות חזיתי.

    גם האמריקאים בעירק הפציצו מהאויר מטרות עוינות על חשבון חיי אזרחים, כדי למנוע אבידות בנפש לחיילהם!!

    בשביל מה העוצמה האוירית שאנחנו צוברים, אם לא בשביל ימי מלחמה כאלה ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם מישהוא שם חושב שאנחנו יכולים להתאים את שיטת הלחימה והאיסורים

    Human Being, 26/07/06 20:32

    שהופעלו על-ידי צה''ל בלחימה ביהודה, שומרון ועזה ולהתאים אותם ללחימה נגד חיזבאללה או כל גורם אחר בלבנון הוא צריך אישפוז דחוף ביותר, אלה שני עולמות לגמרי שונים. בשיטת לחימה הזאת החיזבאללה או כל אחד אחר בלבנון יאכל אותנו חיים. השיטה היחידה היא צורת הלחימה מ-1982 אולי הרגנו אז מספרים הרבה יותר גדולים של אזרחים אבל גם חיסלנו לגמרי את כוחות הפלשתינים אש''ף וכו' בלבנון עד לעצם היום הזה. אל תיתנו לאף אחד לספר לכם שהפלישה עצמה ללבנון כולל ההיתקדמות לביירות והמצור על ביירות לא היו הצלחה מסחררת מבחינה צבאית. כל מה שסעשה פוליטית ואחרי זה, זה אינו קשור ל4 עד 6 השבועות הראשונים של המלחמה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הרב שלמה אבינר על חשיבות התפילה לשלום המדינה

    כדאי לקרוא, 26/07/06 20:28

    כאשר בין שחרית למוסף, שליח הציבור אומר תפלה לשלום המדינה, זהו הרגע המאושר ביותר שלי בשבוע. כאשר אני שומע - ''אבינו שבשמים צור ישראל וגואלו'' אני קם כמו קפיץ ואיני משנה מלה אחת.
    כל ההוכחות שבעולם אינן משנות לי מאומה וככל שלועגים - יותר יותר אני אומר תפלה זו; יש לי חשק לקום ולומר לשליח הציבור: אמור עוד פעם ועוד פעם! יש לי חשק לקום ולנשק אותו.
    גם כאשר המדינה והממשלה מחללות קדושת השבת, אני ממשיך לומר תפלה לשלומם וגם כאשר הם מחללות קדושת הארץ - אני ממשיך להתפלל לשלומם.
    ולא אפסיק.
    כי זו המדינה שלי, אין לי אחרת, ואני אוהב אותה כמו שהיא.
    וזו הממשלה שלי, כן זו הממשלה שלי ואחזור על זה אלפי פעמים.
    יש לי בקורת קשה עליה, יש לי צער נורא בגללה - אבל זו הממשלה שלי.
    כאשר תוחלף בממשלה טובה הימנה מאד אשמח, אך בינתיים היא הממשלה שלי ואמשיך להתפלל עבורה מכל הלב.
    וכאשר תוחלף, אתפלל עבור הממשלה הבאה ואגיד: זאת הממשלה שלי ואתגאה מול כל העולם כולו: אני כבר לא עם נדרס, שממשלת עם זר מחליטה עבורו, יש לי ממשלה משלי.
    אתם שומעים, עמי העולם, יש לי ממשלה שלי, ואני גאה בזה.
    ממשלה הולכת וממשלה באה והגאווה לעולם עומדת.
    ואם מישהו ידפיס מדבקה: ''אני אומר תפלה לשלום המדינה'', אדביק אותה על תיקי ועל דש מעילי. אדביק אותה בגאווה.
    גאווה היא מידה מאוסה; אך הגאווה הזאת היא טהורה כמו הפרח שנולד אתמול.
    ואם חס ושלום, מדינה זו וממשלה זו, תחוקק חוקים נגד תורתנו, אבכה הרבה כמובן, אומר לכולם שחוקים אלה בטלים כעפרא, אבל אמשיך לומר את התפלה לשלום המדינה בשמחה.
    יש הרואים את הצללים ויש הרואים את האור שלפני הצללים ובכלל: אם יש צללים, סימן שיש אור.
    והאור הזה הוא כל כך מתוק. לכן אני אומר את התפלה לשלום המדינה:


    אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם, צוּר יִשְׂרָאֵל וְגוֹאֲלוֹ, בָּרֵךְ אֶת מְדִינַת יִשְׂרָאֵל רֵאשִׁית צְמִיחַת גְּאֻלָּתֵנוּ.
    הָגֵן עָלֶיהָ בְּאֶבְרַת חַסְדֶּךָ וּפְרֹשׂ עָלֶיהָ סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ וּשְׁלַח אוֹרְךָ וַאֲמִתְּךָ לְרָאשֶׁיהָ, שָׂרֶיה, וְיוֹעֲצֶיהָ וְתַקְּנֵם בְּעֵצָה טוֹבָה מִלְּפָנֶיךָ. חַזֵּק אֶת יְדֵי מְגִנֵּי אֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ וְהַנְחִילֵם אֱלֹהֵינוּ יְשׁוּעָה וַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן תְּעַטְּרֵם, וְנָתַתָּ שָׁלוֹם בָּאָרֶץ וְשִׂמְחַת עוֹלָם לְיוֹשְׁבֶיהָ.
    וְאֶת אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל פְּקָד נָא בְּכָל אַרְצוֹת פְּזוּרֵיהֶם וְתוֹלִיכֵם מְהֵרָה קוֹמְמִיּוּת לְצִיּוֹן עִירְךָ וְלִירוּשָׁלַיִם מִשְׁכַּן שְׁמֶךָ, כַּכָּתוּב בְּתוֹרַת מֹשֶה עַבְדֶּךָ: ''אִם יִהְיֶה נִדַּחֲךָ בִּקְצֵה הַשָּׁמַיִם מִשָּׁם יְקַבֶּצְךָ יְיָ אֱלֹהֶיךָ וּמִשָּׁם יִקָּחֶךָ, וֶהֱבִיאֲךָ יְיָ אֱלֹהֶיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר יָרְשׁוּ אֲבֹתֶיךָ וִירִשְׁתָּה...''
    וְיַחֵד לְבָבֵנוּ לְאַהֲבָה וּלְיִרְאָה אֶת שְׁמֶךָ וְלִשְׁמֹר אֶת כָּל דִּבְרֵי תוֹרָתֶךָ, וּשְׁלַח לָנוּ בֶּן דָּוִד מְשִׁיחַ צִדְקֶיךָ לִפְדּוֹת מְחַכֵּי יְשׁוּעָתֶיךָ.
    הוֹפַע בַּהֲדַר גְּאוֹן עֻזֶּךָ עַל כָּל יוֹשְׁבֵי תֵבֵל אַרְצֶךָ, וְיֹאמַר כֹּל אֲשֶׁר נְשָׁמָה בְאַפּוֹ: ''יְיָ אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מֶלֶךְ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה''. אָמֵן סֶלָה.

    הגב לתגובה זו

    • אמן, מרגש מאוד.

      חילוני, 26/07/06 21:08

      יפה. הצלחת לרגש אותי. ואני חילוני. יש לי גם פסוק יפה:
      כל הנשמה תהללה יה. הללויה!

      הגב לתגובה זו

    • מוטב שהרב יצטרף פיזית ללחימה ובאותו זמן יוכל להתפלל ולתת עיצות..היה (ל''ת)

      Gullash, 26/07/06 21:16

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך בניו ותלמידיו של הרב משרתים בצה''ל (ל''ת)

        הליגה נגד השמצה, 26/07/06 23:27

        הגב לתגובה זו

    • הרב EAT GULLASH על חשיבות הרב אבינרי לשרת בצה''ל..

      איתן מרסי, 26/07/06 21:38

      אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם, וּשְׁלַח הרב שלמה אבינר כֹּל אֲשֶׁר נְשָׁמָה בְאַפּוֹ, להילחם, לקרוע תחת, וְלִשְׁמֹר בצוותה עם חיילי צה''ל, וְיַחֵד לְבָבֵנוּ יְקַבֶּצְ ויעמיס פגזים, וּשְׁלַח לָנוּ יְשׁוּעָתֶיךָ מדברי ההבל של כל הרבנים. אָמֵן סֶלָה.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתפללת על המדינה

      סדרי עדיפויות, 26/07/06 22:04

      שראשיה שריה ויועציה יוחלפו באנשים טובים אמיתיים

      צריך להעיז לומר בלי בושה - יש אנשים אחרים שהייתי טורחת להתפלל בעבורם קודם ..........


      אין לנו על מי לסמוך רק על אבינו שבשמים

      הגב לתגובה זו

    • תתגייס לצבא רבי, זו החשיבות לשלום המדינה, תפסיק עם דברי ההבלhehehe (ל''ת)

      Shula, 26/07/06 22:38

      הגב לתגובה זו

    • גם אם תכתוש את האויל במכתשת, לא תסור ממנו אולתו (ל''ת)

      שלמה המלך, 26/07/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא לקבל החלטות חפוזות

    ישי, 26/07/06 20:28

    ההתקלויות הקשות לאחר השתלטות מעלה אפשרות כי לפנינו שיטה שלפיה
    כוחות רבים יותר מסתתרים במכוון באזורים המותקפים ואולי מוזרמים דרך מנהרות מנקודות מחוץ לכפר שהוכנו מראש

    גישה זו תואמת את אופיו של האויב המכין את עצמו מראש בתשתית בנויה סבוכה ומבוצרת ומתכנן מראש
    לסדרה של מארבים לכל כח שיוזרם לשטח

    מבחינת האויב ככל שיגדל היקף כוחותיו לא ימנע ממנו להוציא מארבים רעננים ממקומות המסתור
    והמנהרות ולהסב אבדות

    המסקנה לא להחפז בהחלטות להשיב בכפל ערמה על ערמת האויב
    ולא להניח לו במזימתו

    לא להחפז לא מדובר כאן בכמות כוחות אלא בקרב מוחות ועצבים

    לא להחפז לא להלחץ

    בהשקט ובבטחה

    בתחבולות תעשה לך מלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להחזיר את שאול מופז לתפקיד שר הבטחון

    עמוסי, 26/07/06 20:26

    להחזיר את שאול מופז לתפקיד שר הבטחון !!!

    הגב לתגובה זו

    • מופז ? גם הוא אחראי למצב הנורא

      צביאל, 26/07/06 21:21

      היה רמטכ''ל ושר בטחון בתקופה שהחיזבאללה יצר אתכל המערך ולא עשה דבר להפסיקו.

      הגב לתגובה זו

    • בשביל שיחזור על תקדים ג'נין, ויקריב עוד חיילים למולך ''טוהר הנשק'' (ל''ת)

      זוכר, 26/07/06 22:59

      הגב לתגובה זו

    • מי היה הרמטכ''ל בזמן הבריחה מלבנון? (ל''ת)

      אמא, 26/07/06 23:08

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לזה שהפקיר את מדחת יוסוף?

      ליאת, 27/07/06 00:33

      אתה מתכוון לזה שהפך את החולשה והברחנות למנת חלקנו אל מול האויב האמיץ?
      אליו אתה מתכוון?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    Fashla Medinit

    SM, 26/07/06 20:25

    Someone should justifiy the amaturish tactic.
    Go back to military school and examine the situation.
    No one can justify the an neccesary loses.
    No one will take responsibility

    IDF should warn the civilians to vacate the villigaes in the south to vacate destroy them and then enter the area.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כואב הלב 8 הרוגים (ל''ת)

    חבל, 26/07/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    13 (ל''ת)

    הרוגים, 26/07/06 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עד מתי?

    אמא מהצפון, 26/07/06 20:13

    בכמה דם בנינו של עוד נשקה את האדמה הזאת?
    עד מתי נחנך את ילדינו להתנדב להקריב את חייהם למען הארץ הזאת?
    כמה ימים עוד נבכה?
    כמה לילות עוד נזכור?
    כמה דורות עוד נתפלל לשלום?
    כמה מתים עוד נספור?
    כמה משפחות עוד תתחלנה את נתיב הייסורים והשאול של השכול?
    כמה זמן יעבור עד שנבין?
    עד שנלמד שהחיים חשובים יותר מאדמה, כבוד או צדק היסטורי?
    עד שנמצא את האומץ לראות שיש ברירה?

    עד אז אולי אפשר להתחיל ''בקטן'' ?:

    למחות את הפחד ואלימות שבתוכנו. גם המילולית. גם זו שכאן בתגובות באתר, בדרך הדיבור, בדרך הארץ. שנהייה ראויים. שנהייה טובים.

    אוהבת את כולכם!

    הגב לתגובה זו

    • אמא

      ציונית, 26/07/06 21:29

      את גרמת לי לבכות אמא. ואת יודעת כמוני- שהמלחמה התמידית הזאת- כנראה לא תפסק לעולם. ונגזר עלינו לחיות איתה- כל חיינו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה לכל הרוחות הצבא

    נטלי, 26/07/06 20:11

    נכנס רגלית לקו הצרעות הזה???
    בשביל מה יש חיל אויר?? למה יש פצצות??.
    למה עוד אמהות צריכות לאבד בנים כדי שכמה פטמות ועזיזות והבנים המחבלים שלהם יחיו????
    מה קורה לנו??? להגן על אזרחים שונאי ישראל בארץ האוייב נעשה חשוב יותר מלהגן על חיי חיילי צה''ל ואזרחי ישראל???
    הצבא המוסרי בעולם הופך לצבא האכזרי ביותר והטיפש ביותר כלפי חיליו ומשפחות חייליו!!
    למחוק את בינת ג'בייל ואת מרון א - ראס מ ה א ו י ר!!!! אח''כ המחבלים ייצאו מהחורים שלהם על ארבע!! הערבים הם פחדנים בני פחדנים נטולי כל כבוד לחיי אדם!! הם אלה שמקריבים את חיי הלבנונים!! אז אנחנו צריכים לשלם על כך בחיי חיילינו????? די!!!! תנו למיל האויר יד חופשית והמלחמה תיגמר תור שבוע!!

    הגב לתגובה זו

    • Thirteen years of leftist

      Ariella, 26/07/06 20:26

      propaganda, leftist thinking, leftist media have turned us into a people concerned mainly about our enemy's life. Jewish life is cheap. That's the leftist agenda.

      הגב לתגובה זו

    • לנטלי

      מוטי אטלנטה, 26/07/06 20:27

      אמת,כל מלה פצצה.
      תנו יד חופשית לצה''ל,ובראש וראשונה להגן על החילים הלוחמים,ולא להקריבם על מזבח הטפשות השמאלנית.
      במלחמה כמו במלחמה.
      כתר את הכפר בעזרת שריון ורגלים
      קרא להם להכנע להניף דגל לבן ולצאת ולאחר מכן הפצץ מספר בתים מהאויר קרא להם עוד פעם להכנע.
      והיה ןלא נכנעו מחק את הכפר על יושביו.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

    • תביני

      ירון, 26/07/06 22:28

      זה לא משנה כמה נפציץ מהאוויר - יש להם בונקרים - ההכרעה חייבת להיות רגלית! מעולם לא הייתה הכרעה מהאוויר אלא ע''י פצצת אטום ביפן.
      היי סמוכה ובטוחה שצה''ל עושה הכל על מנת להגן על חייליו ,אבל ככה זה במלחמה אנשים נהרגים. גם אני שירתתי שם והאמת שהגדוד שלי אוטוטו מוקפץ לשם- אולי צריך יותר הפגזות ריכוך של ארטילריה והפגזות מהאוויר אבל בסוף נהיה חייבים להיכנס רגלית ולטהר את הבונקרים.
      נתפלל שהיום היו אלה ההרוגים האחרונים- במלחמת הצפון.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין צורך להמציא את הגלגל

    David, 26/07/06 20:10

    לאמריקאים לקח הרבה זמן להבין מה לעשות כנגד יפנים ששי מוות, בבונקרים מוסווים חסיני הפצצה באיי האוקינוס השקט. התשובה האמרקאית היתה להביורים קלי משקל שנישאו על גבי חיילים ולהביורים כבדים לטווח ארוך שהותקנו על גבי טנקים. האש לא גרמה תמיד לפגיעה ישירה ביפנים המבוצרים אלה גמרה את מלאי החמצן של הבונקר.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להסתובב עם פק''ל על הגב היום כבר יש נפלא''ם (ל''ת)

      גנרל מק'ארתור, 26/07/06 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מנהיגות פוליטית לא אמיצה

    rut, 26/07/06 19:56

    יש לנו מנהיגות לא אמיצה שלא מקבלת החלטות אמיצות ומחושות תוך מתן כל היכולות לצהל לבצע את המטרות שניתנו לו וזה אומר לאפשר תיגבור כוחות וזה אומר ביצוע גם במחיר פגיעה באזרחים בצד השני
    אך חמור מכך חיילנו משלמים בדם על הטירונות של שר הבטחון ושל ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גידלה מפקדים גבוהים מתאימים לה. מפחדים מ'ווטש' ומטרור התקשורת.

    התקשורת, 26/07/06 19:54

    התקשורת לא נתנה שנים לתפקד, והנה התוצאות. אפילו הרמטכל לשעבר נאלץ תחת טרור התקשורת להגיד ש'ווטש' טובות מאוד ומועילות לחיילים ( !). 'ווטש' הוא ארגון תמיכה סביבתית במחבלים, המעונין למוטט את המחסומים ולפגע בחיילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Why apologize the UN

    Why?, 26/07/06 19:53

    They filmed the adbuction of our boys and did nothing about it. Kofi Annan is an anti-semite. No one should care what he says.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה זה ''30 נפגעים''?

    מודאג, 26/07/06 19:52

    הרוגים? פצועים? קל? קשה? או שאולי המצב כל כך חמור שגם זה נהיה ''סוד צבאי''?

    הגב לתגובה זו

    • זה כולל את הכל.. לצערנו יש הרוגים רבים...

      יודעת..., 26/07/06 20:26

      ה' יקום דמם! וישמור על כל החיילים!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא למדו כלום מלקחי הקרב בג'נין!

    חיים, 26/07/06 19:52

    שוב ושוב חוזרים על אותן שגיאות!
    שולחים כוח רגלי ברחובות עיר מלאה מחבלים כאילו זה היה פיקניק.
    איפה הריכוך הארטילרי? איפה השריון? איפה מודיעין.

    איך המפקדים יכולים להסתכל אחרכך לאמהות בעיניים ולהגיד שעשו הכל כדי לשמור על חיי הבנים שלהן?

    הגב לתגובה זו

    • או זה או שאולמרט ייצטרך להסתכל לכתבי BBC האנטישמים בעיניים

      בושה, מחדל, 26/07/06 21:09

      ולהגיד שהוא עשה הכל כדי לשמור על חיי המחבלים המסריחים.

      הגב לתגובה זו