• 51.

    הגדוד הזה עשה עוד כמה דברים, מה איתם?

    גולנציק, 28/07/06 10:34

    דברים יותר חשובים (לכל הדעות) וגם יותר בקונצזוס, כמו השתתפות בכל מלחמות ישראל, לדוגמא.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    טוב מאוד שהיתה התנתקות

    יוסף, 28/07/06 02:43

    יש דתיים פה בתגובות שהדת פשוט מחקה להם את המוח והנפש. לא כולם ככה, אבל הקיצוניים חסרי החיים כבר מזמן איבדו שפיות. הם עדיין בטוחים שלא תיהיה התנתקות, כמו הסרט שהרבנים הסהרורים שלהם מכרו להם...

    טוב מאוד שהיתה התנתקות, אנחנו לא צריכים מלחמות דת בחסות צה''ל.

    כל הכבוד לגדוד 51 על המסורת המפוארת שההתנתקות הוא רק אירוע שולי בה בין הצלחות וגבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה לא יפה שתארתם ככה את גולני!!!!

    ישראלית, 27/07/06 22:09

    גולני הרי התנגדו להתנתקות ולא הסכימו למלא את הפקודה ולכן לא צרפו אותם למשימה הבזויה. לא יפה שהכתבה מנסה להציג כאלו זו היתה משימתם העיקרית, יש להם עבר מאוד מפואר. חוץ מזה, הכתבה מציירת בכוונה את תושבי הגוש בצורה דוחה, וזה לא יפה!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תקראו את התגובה ל46 ותדעו מי באמת היה הגדוד הזה!!!

    יהודי, 27/07/06 18:13

    הכתבה סתם מציגה אותו באור שלילי...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לגדוד שלנו יש מסורת כבירה של לחימה ומסירות!!!

    זאת המסורת??, 27/07/06 15:51

    כיבוש החרמון לדוגמא, כותב הכתבה לא יכול לחזור הסטורית יותר משנה לאחור???

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה ממש לא יפה שאתם מלכלכים על הגדוד עם התתנתקות

    יהודיה, 27/07/06 13:02

    אני משערת שיש להם עבר רציני בהגנה על עם ישראל. רק את המעשה הזה מצאתם לנכון להביא כסיפור על הגדוד?? זה לא יפה!!

    הגב לתגובה זו

    • גדוד 51

      שכן של גוש קטיף, 27/07/06 16:51

      גדוד 51 הוצא מגזרת גוש קטיף מפני שהחיילים לא שיתפו פעולה עם גזירת הגירוש. בניגוד לקצינים שהתקרנפו, כולל סמ''פ מהגוש. החיילים שרו בכל הזדמנות ''יהודי לא מגרש יהודי '' ועזרו לשבחים לחדור את המחסומים. זה היה המצב בגדוד 51, גדוד שהחיילים והקצינים רואים בצורה הפוכה את המשימה. גדוד בעייתי , ירבו כמותו בצה''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגירוש משחית!

    שלמה בשן, 27/07/06 11:43

    עצוב שחיילים נופלים, אך יותר עצוב כשאלו חיילים גיבורים.
    הגולנצ'יקים שביזו את כבודם בגירוש ונסיגה הם הרבה פחות גיבורים בעיניי מלוחמים רגילים, כאלה שיודעים רק להילחם ולא לסגת.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לעשות הבחנות כאלו, אלו לוחמים שנפלו כדי להגן עלינו, מותר לחלוק

      מישהי, 27/07/06 12:44

      עליהים ועל מה שהם עשו,אבל זה עדיין הצבא שלנו,צריך ללמוד לעשות הפרדה, הגירוש לא קשור לפעילות העכשווית בצפון. חוץ מזה הם לא גירשו, הם עזרו לאנשים לארוז.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הם מכפרים עכשיו על העוון הנורא שעשו.

    אחד, 27/07/06 10:39

    אז גרמו לחורבן הארץ, עכשיו לישובו..

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ההיסטוריה

    פקק תנועה, 27/07/06 08:35

    של העם היהודי .חוזרת על עצמה כל הזמן וללא הפסק .עוד תהייה לנו מילחמה קשה .הרבה יותר עים המדינה הפלשטינאית לאחר הקמתה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה הקשר ללחימה בצפון?! (ל''ת)

    לא מבין, 27/07/06 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אנשי התשקורת השמאלנים מנסים להעביר את זעם הנופלים על אנשי גוש קטיף!

    פסיכולוג, 27/07/06 05:07

    אבל אנשי גוש קטיף לא גרמו להרג של החיילים!
    הבנתם את הדמגוגיה? את שטיפת המוח? החשיבה המודרכת?
    מי שכן גרם להרג הזה הממשלה!!! אולמרט ופרץ ושאר המונגולואידים ששלחו את החיילים להילחם כמו במלחמת העולם הראשונה בקרבות פנים אל פנים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ימח שמם וזיכרם של כל המשתתפים בגירוש

    מתי, 27/07/06 05:04

    לא נישכח ולא נסלח, אם מישהו היה מספיק אפס כדי לפחד מהמפקדים אבל לא לפחד לגרש שיתפלל לרחמים משמים לא לרחמים מאיתנו

    הגב לתגובה זו

    • יא פאנט בגלל כמוך חרב הבית (ל''ת)

      יובל, 27/07/06 08:44

      הגב לתגובה זו

      • מותק, לו באמת חרב הבית (ל''ת)

        קדימה לג'הנם, 27/07/06 10:54

        הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה נורמאלי??? ימח שמם????

      כתומה, 27/07/06 15:07

      ככה אתה מדבר על האחים שלך?? אתה באמת רוצה שימחקו את שמם? תתבייש לך!!יש כאלה שאבדו את בדרך בדרך לשמור על ארץ ישראל...
      במקום להסביר למה אתה חוש שזה לא בסדר, מהי ערך ארץ ישראל בשבילך, מה המשמעות של כל הישיבה פה, אתה מעדיף לקלל, ולרדת לכזאת תת רמה. אני מתביישת באנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה כל מה שיש לכם לספר על הגדוד?!

    דוד, 27/07/06 04:58

    אתם מגעילים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עשו לי טובה על תזכירו פשע באותה שורה של מצווה ומסירות נפש

    כועס עליכם!, 27/07/06 03:49

    אין מקום לציין לטובה חלילה את ה'פינוי' הגירוש הרגיש בגוש קטיף לטובת נשמתו של המפקד. זהו פשע בל יכופר!

    בכל מקרה, על זה שהם נלחמים במחבלים מגיע להם יישר כח וצריך להוריד בפניהם את הכובע ולהצדיע בכבוד רב!

    לא מזכירים חטא ומצווה בו זמנית.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החטא ועונשו (ל''ת)

    רסקולניקוב, 27/07/06 03:35

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכתבה מנסה ליצור סימפטיה לחילים אך....

    מוגרבי, 27/07/06 02:39

    הם עשו את האסור---גירשו מישפחות
    שלמות מבתיהם ללא עוול בכפם
    גם הנאצים אמרו שהם רק מילאו פקודה(לא אנושית)מקווה שכולם יזכרו
    ולא רק המגורשים וילדיהם,כעט הם מבקשים סימפטיה על ההרוגים שלהם
    לכו תבקשו מהפוליטיקאים......

    הגב לתגובה זו

    • לפני שנה בדיוק-לא להאמין

      אילן, 27/07/06 03:00

      לפני שנה בדיוק הם התכוננו לגרוש.
      הרבנים הזהירו את החיילים לא לגרש ולא להכות כי תבוא עליהם קללה.
      לפני שנה בדיוק...הזהירו אותם מעונש.
      לפני שנה בדיוק...אותו תאריך הם הלכו להתאמן לגרוש.

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא מבקש סימפטיה

      אליהו, 27/07/06 03:07

      מזבל כמוך. אנחנו לא נישכח לכם את ההתבטאויות שלכם. לא יאמן שזבל כמוכם חיים במדינה הזאת, אתם יותר גרועים מהשמאל הקיצוני והערבים.

      אני מתבייש שאתה בכלל מדבר את השפה שלי. תחזור ל''אי שם'', כמה שיותר רחוק אי שם. תמשיך להיות שם ממורמר ומדוכא כמו שאתה.

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך אני מאושר שהיה פינוי (ל''ת)

      ומחכה לפנוי הבא, 27/07/06 03:15

      הגב לתגובה זו

    • חייל לוחם

      david, 27/07/06 04:06

      אתם לא מבינים מה אתם עושים לנו החילים אתם הורגים אותנו אז מה אים היה פינוי בגלל זה לא תהיה ארץ ישראל אנכנו צריכים להקשיב אחד לשני ולתת יותר חום ואהבה אחד לשני

      הגב לתגובה זו

    • עוד מעט התכנסות

      דוד, 28/07/06 02:44

      תתחיל לארוז, פושע מלחמה. העם דיבר בבחירות, בקרוב אתה עובר דירה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרבי אמר: דיבורים על חלוקת הארץ מסכנים את העם היהודי בישראל...!!!!

    יוני, 27/07/06 02:31

    ואני ממש לא חבדניק
    בטח שאני לא מאמין בעליונותו של הרבי זצל בעניין המשיחי וכו'

    אבל משפט אחד כל כך נכון הוא אמר:
    רק הדיבורים על הנסיגות יעוררו תיאבון של אוייבינו להילחם בנו.

    והנה הכל מתממש מול עיננו,
    יצאנו מלבנון בביזיון, וקיבלנו את האינתפאדה,
    יצאנו מעזה בביזיון וקיבלנו-

    חמאס בשלטון-ומוות מלבנון...

    הגדוד שחטא בחטא ההתנתקות
    קיבל מכה כאובה ומיוסרת לכולנו, כי כל ישראל ערֵבִים ואחים זה לזה!

    עד מתי נמשיך להיתפתות ולהאמין באויבים שאין בהם חמלה אלא רצון לרצוח את הכופרים ''בני הקופים והחזירים''... ???

    עם כזו טרמינולוגייה מטורפת
    אפשר לעשות הסכמים ולכרות בריתות???

    שיתביישו אויבינו מבית הערבים הישראלים, ואחינו האומללים אנשי שמאל תימהוני - דוגמת אורי אבנרי וריעיו, שעדיין ממאנים להכיר בעובדת היותינו עם חפץ חיים ושלום - החי במרחב רווי מטורפים איסלאמיים הנותנים את הטון הקובע בארצותיהם...

    אנא ה' הושיעא נא

    [למעריב-אנא פרסמו תגובתי כי נכתבה מדם ליבי]

    הגב לתגובה זו

    • אני ונשמת הרבי מרחמים עלייך מאוד (ל''ת)

      מלאך, 27/07/06 03:16

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא יאומן

    בן, 27/07/06 02:31

    מצד אחד הכתבה כאן מזכירה את ההתנתקות. הגדוד לא גירש אף יהודי מביתו בתקופת ההתנתקות, הוא רק עזר לאנשים שפינו את בתיהם, ארז בתים שלמים ובלילות ביצע מעצרים באיזור המועסי. למה לא להזכיר את תקופת לבנון שבה הגדוד תרם משמעותית ואת מבצע ''חומת מגן'' אשר בו נלחם הגדוד בכל הערים הפלסטיניות וספג אבדות ?
    מצד שני אני קורא פה את התגובות של הגולשים ונהיה לי רע. בשעה כזו קשה זה מה שיש לאנשים להגיד ?
    משתתף בצערם של המשפחות, ומאחל החלמה מהירה לכל הפצועים.

    הגב לתגובה זו

    • תשמע, בא אעזור לך לארוז

      אילן, 27/07/06 03:03

      לא נעים לך נכון לאן תלך? ועוד בכח.
      עזרו להם עלאק

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא יאמן כמה המתנחלים מנותקים מהעם.

    עודד, 27/07/06 02:26

    אין ספק שהניתוק שלהם מהמציאות התרחשה הרבה לפני ההתנתקות מהשטחים. 8 חיילים מתו היום בשביל שהם יוכלו ללכלך פה את האינטרנט עם הזבל והרעל שלהם בתגובות. הכתומים הקיצוניים האלו לא שווים יריקה. עם ישראל האמיתי אוהב את חייליו.

    חבל ששמרתם על המתנחלים בש''ג במקום להתאמן, היום אנחנו רואים מה הם שווים, הינו צריכים להשאיר את המתנחלים לשמור על עצמם. אחרי שהם חיים על חשבון העם הזה 30 שנה, הם מעיזים לבוא בטענות.

    הם היו מאוד רוצים שתמשיכו ללוות את הילדים שלהם לבית ספר, ושתמשיכו למות על הצירים שלהם בעזה. כואב להם לראות שחיילים מתים על הגנת המדינה ולא על כיבוש מושחת.

    הגב לתגובה זו

    • בטח אתה מהאלה שקוראים לעצמם ''שפויים''

      מושון, 27/07/06 02:52

      שפויים וכותבים שקרים על גבי שקרים.

      הגב לתגובה זו

    • הם מנותקים זה כן בגלל ההתנתקות

      מנותק, 27/07/06 03:10

      כיבוש מושחת?
      זה ארץ ישראל אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש!! שלושה מההרוגים הם מתנחלים!!

      יוסף, 27/07/06 09:07

      והם לא פחדנים רופסים כמו הבנים של אולמרט ואשתו שמפריעה לצבא שלנו לנצח את האויב הערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    החטא ועונשו. לא רק שלהם של כל עם ישראל.

    דודי, 27/07/06 02:09

    הבריחה מלבנון הביאה לאינתיפאדה השניה.
    הבריחה מעזה הביאה למלחמת לבנון השניה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הגיון מעוות, עקום ומסוכן לעם ישראל (ל''ת)

      ישמרנו האל, 27/07/06 03:17

      הגב לתגובה זו

      • לאויבים שלנו יש הגיון מעוות וכל נצחון שלהם נותן להם עוד תאבון (ל''ת)

        דודי, 27/07/06 09:33

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    only god can help here (ל''ת)

    tommy, 27/07/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סתם שתדעו - יש הרבה פצועים והרוגים שהיו נגד ההתנתקות ולא השתתפו בה

    אביב, 27/07/06 02:06

    הקב''ה עושה את החשבונות שלו - בואו לא נהיה חכמים ונמציא לכל דבר תירוץ ( יש גם בחורי ישיבה משדרות מבין הנפגעים- חברים שלי) - אלה חיילים אמיצים ולדעתי מי שכותב כאן נגד החיילים הוא ב-99% לא ימני אלא פרובקטור ערבי או שמאלני קיצוני- כולי תקווה כי אלה יהיו ההרוגים האחרונים.
    לילה שקט

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תהיו חזקים עם ישראל גאה בכם!!!!

    עמרי, 27/07/06 02:04

    גדוד 51 תמשיכו להלחם ותהיו חזקים עם ישראל גאה בכם ועומד מאחוריכם בכל פעולה שתבצעו!!!!
    מסייעת 51 אוג' 2002 כבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הבריחה וההתקפלות מלבנון ומרצועת עזה

    אריה אגוזי, 27/07/06 01:43

    היתה הרוח הגבית שהעלתה וחיזקה את החיזבללה ואת החמס !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שאף 1 לא יפצה פה על גדוד 51!!

    אלעד, 27/07/06 01:29

    הגדוד המוביל בצהל ללא ספק תנו כבוד ללוחמים בחזית!!! אוגוסט 8 כבוד!! גדוד 51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אוהבת אתכם,תהיו חזקים (ל''ת)

    קרין, 27/07/06 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חחח

    חייל, 27/07/06 01:20

    התמונה היא בכלל של חיילים מגדוד צבר של גבעתי..

    הגב לתגובה זו

    • so

      so, 27/07/06 10:55

      so what

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה זמן יקר בזבזו החיילים על המפונים (ל''ת)

    במקום לאימונים, 27/07/06 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בריחה מעזה=כישלון בלבנון

    מ''פ מילואים, 27/07/06 01:05

    החיילים האומללים, ש''מורשת הקרב'' שלהם היא גירוש נשים זקנים וטף והריסת בתיהם, נשלחו על ידי אותם מנהיגים תבוסתנים, תומכי נסיגות ורפיסות כפייתיים, להקריב את חייהם על מזבח אי פגיעה בבתיהם של אזרחים לבנונים תומכי טרור. קדימה, לתוכנית ההתחמסות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כנסו דחוף!!

    אור, 27/07/06 01:04

    שלא תגידו שאני אומר את זה כי אני לא עשיתי כלום בצבא או משהו אז ככה אני גולנציק מחזור אוגוסט 00 לוחם בגדוד 12 ואני אומר בצורה הכי מפורשת בעולם כל חייל שנגע ביהודי וגירש אותו עשה פשע שלא נעשה עד היום , ואם קרה לו משהו נהרג\נפצע אני לא אשמח אומנם אבל בטוח גם לא עצוב , אנחנו זוכרים אותכם עם המדים השחורים עדיין ,סורי...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לגדוד 51 יש זכרונות טובים הרבה יותר מההתנתקות

    מושון, 27/07/06 00:58

    זה מה שהצלחתם לדלות מהארכיון? את ההתנתקות?
    זה עלוב מאוד.
    לגדוד יש דברים הרבה יותר מפוארים בעברו: חומת מגן, הקרבות של יום-כיפור ועוד.
    תתאמצו קצת יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מלחמת ההתנתקות היא באשמת השמאל (ל''ת)

    עופר, 27/07/06 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מגיע להם. גם כובשים גם מגרשים. כל הכבוד לחיזבלה. (ל''ת)

    מוטי, 27/07/06 00:51

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתבייש!!!!!!!!!!!!!!

      עמרי, 27/07/06 02:00

      אתה לא מתבייש להגיד לחיילי צה''ל שנהרגו כדי שאתה תוכל לישון בשקט - ''מגיע להם''????????
      הלוואי שיחטפו את הילד שלך שהוא יתגייס ואז נראה אותך אומר כל הכבוד לחיזבאללה!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • יה חוצפן (ל''ת)

        אמיתי, 27/07/06 11:10

        הגב לתגובה זו

    • בוש והכלם

      אילנה, 27/07/06 04:24

      אתה צודק בדבריך.
      רק מי שגר בתל אביב שאיינה מבינה מה זאת המלחמה הזאת יכול להגיד דברי שטות והבל כמוך.

      את המוזמן לצפון כדי לחוות את החוויות כאן ולהבין על מה נלחמים.
      נלחמים על הבית.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגרוש מעשה ניבזי שבגללו הצבא הקדיש המון זמן וכסף

    גדעון, 27/07/06 00:50

    במקום להתכונן למלחמה האמיתית
    הוי הוי מה נורא הפשע הזה ללא רחמים גורשו מביתם והפכו לפליטים
    תחזרו בתשובה עם ישראל
    אולי ה'' יצמיך לנו ישועה
    מהנבזות השמאלנית

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסיעת 51 - אנשים נפלאים.

    ., 27/07/06 00:48

    ב- 97 הייתי איתם ב- 6 אחרי שהיה קצת מכות בגדוד. מגובשים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה רשעות וטמטום בכתבה כ''כ קצרה!!!

    נתי, 27/07/06 00:39

    זו המורשת של גדוד בגולני?!
    לזרוק אנשים מהבית ולהיות הראשונים שמתקפלים מגוש קטיף עם הזנב בין הרגליים?!

    תתביישו לכם, חבורת עיתונאים מגוייסים ותבוסתנים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    באמת כל הכבוד לגדוד 51, אבל גדוד 12 יותר טוב

    שלומי, 27/07/06 00:34

    גדוד 12 - כיבוש תל פאחר בששת ימים.
    לגדוד 51 לא נשכח את הבזיון שגנבו להם את המאגים מהאכזרית בתחילת אינתפאדה 2.

    הגב לתגובה זו

    • יה חוצפן (ל''ת)

      אמיתי, 27/07/06 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תמחקו את הבושה! לגדוד יש היסטוריה מפוארת!

    אביחי, 27/07/06 00:13

    למה לכתוב על הפשעים?
    הזכרת הגירוש מגוש קטיף לא תורמת לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בתור קצין לשעבר בגדוד- אני מצדיע לכם!

    שגיב אופק, 27/07/06 00:07

    מצדיע ובוכה.
    גדוד עם מורשת מפוארת!
    גדוד שנלחם בחוד החנית תמיד!
    לצערנו פועל יוצא של להיות תמיד בראש זה שאתה חשוף לפגיעות.
    אני מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחות השכולות.
    יהי זכרם של הנופלים (שאת חלקם הכרתי אישית) ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני גאה שיש כאלה גיבורים בעם שלי !! (ל''ת)

    אורי, 27/07/06 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה מה שקורה שצבא לא ממלא את יעודו ומגרש יהודים במקום להילחם ולהגן

    איש ימיני, 26/07/06 23:51

    ובכל זה אשמים שרון ויועציו וממשיך דרכו אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ...

    ..., 26/07/06 23:36

    צביקה,
    אני יודע טוב מאוד מי אתה,
    חבל שלא פיצצו אתכם מכות בגירוש.

    עאלק מפואר, אחת הבושות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דיוק בשם המ''פ בנג'י הילמן ז''ל

    מיקי, 26/07/06 23:10

    דיוק בפרטים הוא מאוד חשוב
    ובפרט בשם של המ''פ שנפל.
    שמו המדויק בנג'י הילמן,אז למה עורך יקר אי אפשר להקפיד וכתבת אילמן?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה הקשר התנתקות?

    עודד, 26/07/06 22:19

    ההתנתקות היתה ונגמרה, וטוב שהיתה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש טוב שהיתה... תשאל את תושבי אשקלון ושדרות... (ל''ת)

      השפיות המושתקת, 27/07/06 01:20

      הגב לתגובה זו

    • וזה התוצאות (ל''ת)

      jew, 27/07/06 01:27

      הגב לתגובה זו

    • שום דבר לא נגמר, אנחנו עוד נחזור לגוש קטיף. (ל''ת)

      שלום, 27/07/06 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההתנתקןת מעזה היא בושה (ל''ת)

    עדי, 26/07/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הייתם חייבים להדגיש את ה''בעיות עם המתנחלים''??? (ל''ת)

    רותם, 26/07/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גד' 51 ב''חומת מגן''

    ק.אר., 26/07/06 21:25

    צריך לזכור את פעילות הגדוד במבצע חומת מגן עת ביצע את הקרב בג'נין ואיבד מספר לוחמים, בפיקודו של המג''ד בוכריס והמ''פ אביהוא יעקב ז''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    Rest In Peace My Children

    Avievan, 26/07/06 21:20

    T.N.Z.V.Ha May the GODS of Israel will keep you from any harm.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גדוד עם מורשת ?!

    מנחם, 26/07/06 21:11

    זו המורשת של גדוד 51? לא היו דברים מפוארים יותר? זה מה שצריך לכתוב היום? הרי זו הבושה של צה''ל וגדוד 51,ובגלל אותה בושה נוראית של בריחה ניתוק והתקפלות מול הטרור הטרור רודף אחרינו! כמה צעקנו בכינו והתרענו! אבל הצבא היה רגיש ונחוש והתוצאה היא שמיטב בנינו נהרגים והסוף לא נראה באופק! נפלתם על הראש לגמרי אם אחרי קרב הגבורה של היום והקרב להגנת עם ישראל,אתם מזכירים את ההתנתקות כמורשת קרב! מה עוד צריך לקרות למען ה' כדי שתפקחו את העיניים ? עשרות הרוגים מטילים בתל אביב חס ושלום, או גם אז יתעסקו אם המפונים היו נחמדים לחיילים שבאו להחריב עליהם את עולמם?!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבונות, יש כוח! (ל''ת)

      אאאא, 26/07/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • מצמרר!

      הילה מגורשת כפר, 27/07/06 00:29

      מזעזע לקרוא את הכתבה הזאת!אין לי מילים!!אני זוכרת לרעה את החיילים שהרביצו בברוטליות וגררו אותנו אחד אחד,ילדים תינוקות והורים, אני זוכרת איך הם נתנו יד לפשע הזה להתבצע חיללו את מתינו, ההורים שלנו מפורקים!!אין להם עבודה,לא קיבלנו שקל עד היום!!ושכחו מאיתנו!!זרקו אותנו כמו כלבים!!אם היה אכפת למישהו מהחיילים המגרשים,הוא היה עושה הכל כדי לשקם את ההוקים שלנו!! פשוט בושה וחרפה שהם מנופפים בדגל זה בגאווה!!כואב לי על החיילים שנפלו,אני יודעת מה זה לאבד אנשים קרובים,כואב לי בעיקר כי אני יודעת שהצבא והמדינה לא יודעים להתמודד עם הטרור,ובגלל תוכניות מרושעות כמו התנתקות אנו מגיעים למצב כזה!
      אתם גרמתם למצב להחמיר כל כך,אז באמת שאין לכם על מה להלל ולשבח את עצמכם!!
      תנחומי למשפחות,מי ייתן ולא תדעו עוד צער ומכאוב!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      צודק, 27/07/06 00:32

      הבעיה שמי שנהרג גם היום היו (בחלקם) אותם ''מתנחלים אלימים'' - ואילו כל השמאלנים שגרמו לטרור הזה , אפילו לא נמצאים עכשיו בצבא כדי להלחם בו , (האם שמעת על חייל מתל אביב שנהרג במלחמה הזו? - לא סתם לא שמעת , אין כזה..)

      הגב לתגובה זו

    • מורשת 51 - לחזור לעישייה עם המילואים...

      אילון, 27/07/06 00:59

      במקום לשחזר את כשלון ההתנתקות... יש להחזיר את המילואימניקים (בני 24+) בוגרי לבנון ועתירי הניסיון.
      אז המפג''ד ישב בעישייה בגזרה המזרחית רחוק הרבה יותר מבינת ג'בייל ורק לפני 6 שנים!
      רק עם מילואים של גולני קשוחים ובעלי ניסיון ננצח!!!

      הגב לתגובה זו

    • גדוד 51 הטוב ביותר...עד לנסיגה!!!!

      מאיר, 27/07/06 01:18

      פאר הגדודים בצה''ל ולחימה של חיילים אמיתיים - ובלי אפאצ'י וכאלה מלמעלה, חיילי צעצוע שכמותכם!

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100% ההתנתקות הייתה בושה... (ל''ת)

      יאיר, 27/07/06 01:36

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שהם ממשיכים להתנהג שם כמו בתוך אוכלוסיה אזרחית?

    אתה רוצה לומר, 26/07/06 21:08

    הרי זה כשל נורא. מדוע חיילינו צריכים להיהרג כדי להגן על המחבלים הרוצחים ועל מיסגדים? זו מלחמה, ולא פעילות בשטח אזרחי לאיתור מחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו בתוך אוכלוסיה אזרחית? זה פשע נגד חיילינו. (ל''ת)

      הם ממשיכים, 26/07/06 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין ברכה במעשיהם

    לצערי, 26/07/06 20:59

    אני חושב שדחוף להוציא אותם מלבנון ולהחליף אותם בחיילים מגדוד אחר שלא ביצעו כזה פשע.
    ברגע שאין ברכה מהשמיים הקבר הוא מסוכן מאד ואסור לשלוח חיילים במצב כזה.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      עמית, 26/07/06 21:57

      פשוט תתבייש...

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה מסביר את מה שקורה ???אולי שרון יכול???? (ל''ת)

        דודי חי, 27/07/06 00:51

        הגב לתגובה זו

      • הוא צודק, עמית. ההתנתקות היתה פשע נגד האנושות.

        ירון, 27/07/06 00:59

        חייל לא צריך לבצע כל פקודה שנותנים לו. פינוי אוכלוסיה עם ילדים בגילאי גן מהבית זו לא משימה לאנשים עם רובים וקסדות מתכת. ב-ש-ו-ם מצב.

        המלחמה וההרוגים היום הם אולי עונש על ההתאכזרות שלנו כחברה לילדים האלה, שעד היום חלקם גדלים באוהלים.

        הגב לתגובה זו

        • היינו צריכים להשאיר אותכם בעזה

          עודד, 27/07/06 02:29

          ולצאת. תמצאו פראיירים אחרים שידכאו עם שלם. כואב לכם לראות שחיילים מתים על הגנת המדינה ולא על כיבוש מושחת.

          הגב לתגובה זו

          • אני לא מבינה למה אם מכלילים?......

            ליאת, 27/07/06 11:11

            איזה מישהו רשם תגובה די מוזרה ולא ברור אפילו אם הוא רציני או סתם מתחזה, וכבר אתם מכלילים כאילו זה כל הכתומים...

            הגב לתגובה זו

        • יה חוצפן (ל''ת)

          אמיתי, 27/07/06 11:12

          הגב לתגובה זו

      • עמית אל תהיה טיפש זה פרובקטור שמאלני (ל''ת)

        דוד, 27/07/06 01:35

        הגב לתגובה זו

      • אין מה להתבייש - הוא צודק.

        ישראל, 27/07/06 01:38

        נעשה חטא גדול בגוש קטיף ואנחנו מקבלים את העונש עכשיו.
        מי שצריך להתבייש זה אדם שלצערי לא יכול לקרוא עכשיו את הכתוב באינטרנט כיון שהוא נמצא בבית חולים.

        הגב לתגובה זו

    • עצוב, אבל מה שנכון, נכון.

      דוד, 26/07/06 23:02

      בהמשך תראו איך התקשורת תנסה להעלים את הסימליות של הקשר הברור בין הגרוש (המכונה ''התנתקות'') למלחמת עזה-לבנון הנוכחית.
      גדוד 51 בדיוק מסמל קשר זה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. העיה שמטומטמי אולמרט אינם רואים את ההקשר.

      יוסי, 26/07/06 23:15

      הם אינם רוצים להגן על חייליהם. אם היו רוצים- היו מקפידים שיחידה שעסקה בפשע של גירוש יהודים מבתיהם בארץ ישראל לא יסתכנו בקרב שבמוצהר עתיד לאפשר גירוש של עוד יהודים רבים.

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה תרמת?

      שי, 27/07/06 00:52

      חיילים משרתים את המדינה הזאת 3 שנים, בלי פוליטיקה, מסכנים את חייהם בשביל ימנים ושמאלנים כאחד וזה מה שיש לך להגיד?
      נמאס ממכם....
      קרבי לשעבר שהיה מפנה את גוש קטיף בכיף.

      הגב לתגובה זו

    • אחי ...

      אפרת, 27/07/06 01:10

      אחי מסכן את חייו בשביל שאנשים כמוך יוכלו לישון בלילה בשקט?!
      אתה יודע מה?אולי באמת עדיף שהם יצאו משם כי זה מסוכן ונשלח אותך!!!

      הגב לתגובה זו

    • תשלח את הילדים שלך במקום. בפינוי נוכחנו

      יהודי, 27/07/06 01:21

      שהם יודעים להלחם היטב עם חיילי צהל, עכשיו נראה אותם מול החיזבללא.

      הגב לתגובה זו

    • בטח לא היית בצבא

      ורד, 27/07/06 01:26

      אז אולי ,תלך אתה להלחם שם בחזית, יא חתיכת מפגר פרזיט יושב בבית ומעביר ביקורת.

      הגב לתגובה זו

    • הוא פרובוקטור של האוייב. אל תשימו לב. (ל''ת)

      מר 'לצערי', 27/07/06 01:33

      הגב לתגובה זו

    • מה תחליפו ? אאאהההה ? יציאה מלבנון חובה וגם החלפת שוויים .. ואחרת א

      מוסלימית, 27/07/06 02:25

      אין מצב

      הגב לתגובה זו

    • הבושות שהכתומים עושים

      עודד, 27/07/06 03:13

      לא יאמן שאתם משתיכים לעם היהודי. צריך להקיא אותכם מאיתנו כמה שיותר רחוק. לכו תצטרפו לדוסים של ניו יורק ותעזבו אותנו בשקט.

      עם ההתבטאויות הפושעות שלכם והאידיאולוגיה הסהרורית שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • לכל המתלהמים (משני הצדדים)

      שוב לצערי, 27/07/06 03:17

      אני עדיין חושב שהדרך היחידה בשבילנו לנצח את המערכה הזו - זה עזרה משמיים.
      ברור לי שחיילים שביצעו את מה שעשו בגוש-קטיף, עוררו על עצמם קטרוג גדול שמונע מהם ברכת שמיים במעשיהם ולכן אנחנו רואים תוצאות כואבות כל כך במהלך המלחמה האחרונה.
      דווקא בגלל שכואב לי על כל חייל שנפגע (בין אם פצוע או ח''ו ...) כתבתי את מה שכתבתי. כדי שייפגעו מינימום חיילים שאפשר, אני חוזר ואומר, החיילים שביצעו את הפשע בגוש קטיף לא ראויים להלחם מלחמות ישראל. אנחנו חייבים למצוא חיילים מגדודים אחרים ולהסייע בהם כדי להגיע למצב של מינימום נפגעים.

      Sorry, ככה אני מרגיש. כמובן שאני נושא תפילה שכל החיילים (כן, גם אלה שהיו בגוש-קטיף בזמן ההרס) יחזרו הביתה בשלום למשפחותיהם ויזכו לחזור בתשובה על מה שאילצו אותם לעשות.

      הגב לתגובה זו